Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gasten ik kreeg gister de game Uncharted door de bus, die had ik via marktplaats van een gast gekocht. Ik druk die game erin hij maakt een savegame aan, ik kreeg het laadscherm met dat draaiende muntje, loopt in een keer de muziek vast. Dus ik denk WTF. Snel Quit Game gedaan en die disc eruit gehaald. Zat er dus allemaal ranzige stof/olie achtige vlekken op men disc! Dus ik denk eeh joow ff een ander skijfie proberen, bleek dat het ook op men bluray filmpje zat die ik erna had ingedrukt. Tot nu toe kon ik het wel redelijk makkelijk weer van men schijfies afvegen en zit der ook steeds minder zooi op. Maar WTF is going on? Ik had gegoogled en maar een paar andere gasten hadden hetzelfde probleem. Ik zal vanavond ff fantest doen zodat al men stof er wat uigeblazen wordt. Wat zouden jullie doen? Sony bellen of gewoon doorgaan in de hoop dat het geen krassen oplevert??????

Ik ben een redelijk fanatieke gamer, ik game zon 4-8 uurtjes per dag, wanneer ik geen school heb heb ik ook tijden dat men ps3 24 uur nonstop aanstaat. Heb de laatste versie van de PS3 Phat 80 GB. (inmiddels geupgrade naar 500GB ). PLZ HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
@ skoftebok

je stopt een schone blueray disk erin en die komt er vies uit ?
Ik zou zeggen foto / helpdesk sony bellen of dit vaker voorkomt?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou niet zo zwaar aan tillen; misschien keer een cleaning disk erin en stof uitzuigen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:38
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:48:
[...]

Valt nog vies tegen hoor. Per PS3 heb je misschien hooguit 40 euro winst. (dat is al veel) Een hoop mensen gaan geen 220 euro betalen voor een PS3 80GB. Spellen leveren hooguit 20 euro per stuk op, aangezien er genoeg keuze is op marktplaats.
Inderdaad. Ik heb meerdere dagen gewacht en uiteindelijk InFamous voor 25 euro verkocht. Meer zat er ook écht niet in. Het aanbod is gewoon dermate groot dat de prijs daardoor wordt gedrukt. Ik had het spel ook nog in de seal.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Als je het echt goed had willen doen (heb ik ook niet gedaan). had je deze week je PS3 80GB nog niet aan moeten bieden. Gezien het aanbod van je concurrenten (andere verkopers die ook deze 'trick' doen) en de actie bij BS en EP (15%/10% korting acties).

Nu verschieten veel mensen hun BS/EP '€180,00' PS3 80GB voor €200,00/€210,00, terwijl je over 10 dagen voor een nieuw ongebruikt exemplaar €240,00 kan krijgen.

Wat mij opviel is dat ik twee advertenties had één InFamous bundel en één standaard. Op de standaard variant werd veel meer geboden, en zo heb ik ze verkocht voor €230,00 en de spellen los voor €30,00.

Als je het geldt niet direct nodig hebt, zou ik adviseren even de week voorbij laten gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 16-10-2009 12:22 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:22:
Als je het echt goed had willen doen (heb ik ook niet gedaan). had je deze week je PS3 80GB nog niet aan moeten bieden. Gezien het aanbod van je concurrenten (andere verkopers die ook deze 'trick' doen) en de actie bij BS en EP (15%/10% korting acties).

Nu verschieten veel mensen hun BS/EP '€180,00' PS3 80GB voor €200,00/€210,00, terwijl je over 10 dagen voor een nieuw ongebruikt exemplaar €240,00 kan krijgen.

Wat mij opviel is dat ik twee advertenties had één InFamous bundel en één standaard. Op de standaard variant werd veel meer geboden, en zo heb ik ze verkocht voor €230,00 en de spellen los voor €30,00.

Als je het geldt niet direct nodig hebt, zou ik adviseren even de week voorbij laten gaan.
ik zou zeggen: zullen we stoppen met dit "ps3 handelaren ervaringen topic" en weer over deze gewldige machine verder praten? vind het daarbuiten niet heel stijlvol dat mensen als jij de beschikbare ps3's opkopen zodat mensen als ik (die erg graag een ps3 met garantie voor een redelijke prijs hadden willen kopen) achter het net vissen. Ik heb nu een andere gekocht - dus no hard feelings - maar heel sjiek vind ik het zeker niet...

[ Voor 3% gewijzigd door knuppelhout op 16-10-2009 12:33 ]

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
US Updates

Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Price Drop, Limited Time Only (now $9.99, regular price $14.99)

Iemand een idee of R&C uit de US store in het NL gespeeld kan worden? Leuke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank J. schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:38:
US Updates

Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Price Drop, Limited Time Only (now $9.99, regular price $14.99)

Iemand een idee of R&C uit de US store in het NL gespeeld kan worden? Leuke prijs :)
voor dat minimale voordeel (2.50) kun je m'net zo goed bij de ben-van-dijk kopen; heb ik 'm €10 gekocht 3mnd terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Frank J. schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:38:
US Updates

Je kunt die ook redelijk makkelijk voor 9,99 euro vinden in retail verpakking hoor. Natuurlijk is 9,99 euro iets meer dan $9,99 maar je krijgt dan wel de complete filmpjes (zijn in de download vervangen door een soort strip verhaal als ik de reviews mag geloven) en hebt een leuk doosje voor de verzameling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Garfieldie

I HATE mondays

Dr. Quipers schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:28:
Werkt bij jullie Playstation Home nog?

Ik probeerde Home gisteren weer eens te starten, maar hij loopt steeds vast en blijft hangen op 'initialising'... Bekend probleemd of hebben jullie tips hoe dit op te lossen is?
Had ik ook, even in zijn geheel de-installeren en dan opnieuw downloaden, dan werkt het weer.

LIFE IS A RACE, ENJOY iT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Jammer dat Amazon.co.uk deze keer niet zo snel is geweest met mijn Uncharted 2 bestelling, ze hebben vandaag een code gestuurd voor de "revenge perk" echter hebben ze ook pas vandaag het spel opgestuurd uit Engeland. Beetje jammer dat ik 'm dan natuurlijk niet dit weekend kan gaan spelen, had juist bij Amazon besteld vanwege goede ervaringen met de snelheid maarja.

Nouja dan maar Dirt 2 uitspelen dit weekend, toch nog wat te doen... :P

[ Voor 14% gewijzigd door Dipsausje op 16-10-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:46:
[...]

Je kunt die ook redelijk makkelijk voor 9,99 euro vinden in retail verpakking hoor. Natuurlijk is 9,99 euro iets meer dan $9,99 maar je krijgt dan wel de complete filmpjes (zijn in de download vervangen door een soort strip verhaal als ik de reviews mag geloven) en hebt een leuk doosje voor de verzameling.
tnx, was meer omdat ik nog US tegoed had. Maar dan haal wel een keer de disc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
knuppelhout schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:32:
[...]

ik zou zeggen: zullen we stoppen met dit "ps3 handelaren ervaringen topic" en weer over deze gewldige machine verder praten? vind het daarbuiten niet heel stijlvol dat mensen als jij de beschikbare ps3's opkopen zodat mensen als ik (die erg graag een ps3 met garantie voor een redelijke prijs hadden willen kopen) achter het net vissen. Ik heb nu een andere gekocht - dus no hard feelings - maar heel sjiek vind ik het zeker niet...
helemaal mee eens. Ik heb deze actie dus ook misgelopen en dit soort posts kan ik dan ook behoorlijk pissig om worden:
DarkShadow schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:12:
[...]

tja ik wou ze gewoon snel kwijt. Had langer kunnen wachten, voor de killzone bundel heb ik een week gewacht totdat ik een bod kreeg van 225 eu. De andere 2 heb ik snel verkocht voor 210.

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waarvoor gebruiken jullie Playstation Home eigenlijk? Ik vind het maar een onhandig iets. Het is traag met opstarten, weinig content en veel te flashy en omslachtig wat betreft ontmoetingsplek. Ik start het echt vrijwel nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
adros schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

helemaal mee eens. Ik heb deze actie dus ook misgelopen en dit soort posts kan ik dan ook behoorlijk pissig om worden:

[...]
Tot drie keer toe heeft er een partij PS3's verschillende uitvoeringen van 120 t/m 180 stuks op de BS/EP website gestaan in week 39/40/41. Als je deze dan mist, ben je er of te laat achter gekomen, of je hebt niet genoeg 'geF5't' op diverse fora, waar dit telkens gemeld werd en zo te laat geweest. Wel drie keer stonden de PS3's wel 6 t/m 10 uur te bestellen. En ook nu kan je nog voor een 'zacht' prijsje een PS3 halen met de lopende acties deze week overal.

Vorig jaar week 40 toen ik me PS3 kocht was het idem dito bij BS/EP. PS3 80GB gekocht met Uncharted: Drake's Fortune en FIFA 09 voor € 322,00 (één week later kostte dit toen ook weer € 494,97).

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 16-10-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyt_ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:25:
@ skoftebok

je stopt een schone blueray disk erin en die komt er vies uit ?
Ik zou zeggen foto / helpdesk sony bellen of dit vaker voorkomt?
ja dat bedoel ik dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

Jumpman schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

Tot drie keer toe heeft er een partij PS3's verschillende uitvoeringen van 120 t/m 180 stuks op de BS/EP website gestaan in week 39/40/41. Als je deze dan mist, ben je er of te laat achter gekomen, of je hebt niet genoeg 'geF5't' op diverse fora, waar dit telkens gemeld werd en zo te laat geweest. Wel drie keer stonden de PS3's wel 6 t/m 10 uur te bestellen. En ook nu kan je nog voor een 'zacht' prijsje een PS3 halen met de lopende acties deze week overal.

Vorig jaar week 40 toen ik me PS3 kocht was het idem dito. PS3 80GB gekocht met Uncharted: Drake's Fortune en FIFA 09 voor € 322,00.
Dat mensen te laat waren voor de BS actie heeft er misschien wel mee te maken dat sommigen direct meerdere PS3's bestelden om door te verkopen, denk je niet?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
jOzh schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:24:
[...]

Dat mensen te laat waren voor de BS actie heeft er misschien wel mee te maken dat sommigen direct meerdere PS3's bestelden om door te verkopen, denk je niet?
Is dat verboden dan als iemand 10 playstations koopt? Er stond nergens 1 per persoon. Jammer dan maar voor die bepaalde personen die er te laat bij waren. Jullie klinken gewoon stik jaloers. Ik zou die kans ook gegrepen hebben als ik hem had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Tuurlijk, maar als je na dat het hier bekend werd acht uur de tijd had om er één te bestellen, en dat drie keer over. De mensen die nu piepen, die hebben het achteraf gehoord en dachten voor € 180,00 had ik er ook wel één willen hebben, maar dat waren niet de mensen die toen al opzoek waren naar een PS3 en dus echt naar de goedkoopste opzoek waren. De mensen die echt opzoek waren, hebben wel de kans gehad er één te scoren, mits je niet lang moest nadenken over je aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kaasje123 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:49:
[...]

Is dat verboden dan als iemand 10 playstations koopt? Er stond nergens 1 per persoon. Jammer dan maar voor die bepaalde personen die er te laat bij waren. Jullie klinken gewoon stik jaloers. Ik zou die kans ook gegrepen hebben als ik hem had.
Nee het is niet verboden maar het is natuurlijk wel jammer voor de mensen die ook een PS3 willen scoren voor een leuke prijs. Opkoop acties drijven de prijzen bovendien kunstmatig op. Hierbij is de kans op klachten van mensen die net achter het net vissen natuurlijk groter. Wanneer ik wist dat er aanbiedingsacties opgekocht worden zou ik ook klagen miet ik zeggen. Het heeft denk ik niet direct iets met jaloers te maken maar meer wat men moreel (minder) minder netjes vind om te doen. Wanneer dit soort acties bij de winkels bekend worden is het snel over met dergelijke aanbiedingen en worden ze max 1 per klant. Een winkel heeft namelijk liever 10 tevreden klanten dan 1 tevreden klant en 9 klachten. Zo makkelijk is het volgens mij.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 16-10-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Is dat verboden dan als iemand 10 playstations koopt?
Niet verboden nee, maar als je ziet hoe fanatiek sommige PS3 fans zijn is het wel vreemd dat je bewust de verkoopsprijs van de PS3 wil gaan opdrijven.

*edit* wat Bor zegt dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 16-10-2009 13:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vriend van me heeft ook 2x een PS3; voor als een van de 2 kapot gaat, kan hij nog door gamen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Weet iemand wanneer Sony Europa met de nieuwe covers voor PS3 games komt?

Ik zie dat mensen die Uncharted 2: Among Thieves uit Amerika en Canada hebben, al wel nieuwe covers hebben.Ook las ik ergens dat Europa te laat was met het ontwerp (Europese teksten).

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 16-10-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brütal Legend heeft de nieuwe cover al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
adros schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

[...]
idd. en daarbij vind ik het niet eens zo heel erg als je er 2 koopt en 1 doorverkoopt, maar er dan hier over gaan zitten discussieren hoe je de prijs zo hoog mogelijk kan opdrijven vind ik echt zeer onsmakelijk plus daar is dit topic niet voor. vorige week werd mijn post verwijderd vanwege marktplaats-praktijken (ik vroeg of er iemand een over had wellicht), en deze posts mogen wel blijven staan? kom op, laten we het over leuke dingen hebben en niet over handeltrucjes enzo.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

[...]

Ik vind dat er nog altijd een verschil is tussen wat verboden is en wat moreel wenselijk/netjes is.
Dit is precies hetzelfde als de organisaties die massaal concertkaartjes opkopen en deze vervolgens voor veel hogere prijzen via eBay/marktplaats/etc. verkopen. Moreel verwerpelijk IMO.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
[...]

Nee maar het is wel verboden om dingen in te kopen en vervolgens met winst te verkopen zonder dit aan te geven bij de belastingdienst. Dit is namelijk gewoon zwarte handel. Als we het toch over verboden en eerlijkheid gaan hebben, laten die mensen dan ook eerlijk zijn en dat bij de belastingdienst aangeven.
Voor ik ook uit word gemaakt voor jaloers: ik heb zelf al een PS3 slim, en ben er hartstikke tevreden mee. Zou de fat niet willen hebben.

Ik kan dus heel goed begrijpen dat iemand zich hier mateloos kan irriteren dat ie een actie misloopt omdat er anderen zijn die massaal inkopen om ze op illegale wijze met winst door te verkopen en zo kunstmatig de prijs van die dingen hoog houden. Hoeft niets met jaloezie te maken te hebben.

Maar zullen we dit achter ons laten en gewoon weer verder gaan discussieren over de PS3 zelf? Helaas voor de mensen die de actie hebben misgelopen. Misschien binnenkort weer een leuke.

[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 16-10-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Zolang een winkel het toelaat is er niets aan te doen en is het niet zo'n zinvolle discussie en al helemaal niet relevant voor dit topic. Dus graag verder met waar dit topic voor bedoeld is.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
Oke ff een vraagje tussendoor. Bestaat er een 60 gb PS3 Slim. Iemand vertelde mij namelijk dat er 'nieuwere' uitvoering van de ps3 slim is met 60 gb en backwards compatability met ps2 games. Klopt dit?

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
adros schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:00:
Iemand vertelde mij namelijk dat er 'nieuwere' uitvoering van de ps3 slim is met 60 gb en backwards compatability met ps2 games. Klopt dit?
Nope.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Wat hij zegt.

Ik denk dat iemand je gewoon de oude 60gb met BC wil aansmeren. Een slim met 60gb bestaat niet en al helemaal niet met BC. Mogelijk dat er in de toekomst BC weer wordt toegevoegd omdat softwarematig dit al wel mogelijk is. Maar of dit als functie komt of gebruikt wordt door Sony om oude spellen opnieuw uit te melken is neit helemaal duidelijk. Momenteel lijkt het meer op het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee die bestaat niet. Een slim met de mogelijjkheid om PS2 games te spelen gaat er naar waarschijnlijkheid ook niet komen. De chip die in de eerste fat zat voor de PS2 compatibilitiet zit naar verluid niet meer in de nieuwe generaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is vandaag (16 oktober) toch de officiele release datum voor Uncharted 2 toch? Op CdWow staat hij nog op 'not yet released' :'( . Wat een kansloze bende daar :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig doet Uncharted 2 aan autosaven! :D Net gecrashed na uur of 5 spelen zonder te saven.

spoiler:
alweer monsters :(

Verder gaaf spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:07:
Nee die bestaat niet. Een slim met de mogelijjkheid om PS2 games te spelen gaat er naar waarschijnlijkheid ook niet komen. De chip die in de eerste fat zat voor de PS2 compatibilitiet zit naar verluid niet meer in de nieuwe generaties.
dat is gewoon een bull-shit marketing praatje van sony. Immers kun je ps2 game toch ook in de store vinden?
Omdat je de games in de store kunt vinden zal sony nooit de moeite nemen om ps2 games toe te staan.
Daarmee snijden zij in haar eigen omzet. ALs men wil, kan dat makkelijk (ps3 is immers aanzienlijk krachtiger, is puur software matig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:35:
Gelukkig doet Uncharted 2 aan autosaven! :D Net gecrashed na uur of 5 spelen zonder te saven.

spoiler:

grrr... altijd te koppig om toch stiekem de spoilers te lezen, had ik het maar niet gedaan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 18:09
himlims_ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:44:
[...]

dat is gewoon een bull-shit marketing praatje van sony. Immers kun je ps2 game toch ook in de store vinden?
Omdat je de games in de store kunt vinden zal sony nooit de moeite nemen om ps2 games toe te staan.
Daarmee snijden zij in haar eigen omzet. ALs men wil, kan dat makkelijk (ps3 is immers aanzienlijk krachtiger, is puur software matig)
Precies, de ps2 verkoopt nog steeds goed en daarom zou het zakelijk ook dom zijn om het in te voeren. Als de verkopen van de ps2 erg laag worden zie ik het nog wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

cojones81 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:45:
[...]

grrr... altijd te koppig om toch stiekem de spoilers te lezen, had ik het maar niet gedaan... |:(
spoiler:
Haha _O- . Hier exact zelfde...die spoilertags vallen ook teveel op O-) . Maarja...weet ik ook meteen weer wat mij te wachten staat in Uncharted 1 :P, heb ik ook nog niet uitgespeeld en ben die dingen nog nie tegengekomen, dus een dubbele spoiler...jeej -O-

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:35:

spoiler:

spoiler:
Gatver alweer?!?!?!
Synth schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:46:
[...]

Precies, de ps2 verkoopt nog steeds goed en daarom zou het zakelijk ook dom zijn om het in te voeren. Als de verkopen van de ps2 erg laag worden zie ik het nog wel gebeuren.
Volgens mij eindigt de PS2 productie en support ergens het komend jaar. Dus dan zou er eventueel een mogelijkheid zijn. Maar ik denk dat ze eerder dan de oude spellen via PSN te koop gaan aanbieden. Daar verdienen ze namelijk lekker hard mee. Ook al is het niet klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er toevallig nog ergens een top PS3 aanbieding ? :)
Ik wil er graag voor bij mijn moeder nog een, maar kan geen aanbiedingen vinden. Behalve de normale prijzen :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:27:
Ik wil er graag voor bij mijn moeder nog een, maar kan geen aanbiedingen vinden. Behalve de normale prijzen :(
DennusB dan moet je toch echt even terug lezen in dit topic, de afgelopen reacties gaan voornamelijk over aanbiedingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een leuk idee om ff een klein marktonderzoekje (een vote dingetje dus) te doen onder de PS3 bezitter die hier nu komen. Ik lees heel veel berichten van mensen die er "net eentje hebben gekocht"

en dan een paar mogelijkheden:

- heb hem redelijk snel na de launch gekocht en speel dus met een 60 gig systeem met PS2 BC.
- heb hem sinds een jaar (dus prijverlaging oktober 2008 en introductie 40 / 80 gig model)
- heb de slim 120 gig en ben dus een zeer recente gebruiker

En dan welk model je hebt (of indien je er twee of meer hebt welke je het meest gebruikt) (onafhankelijk van welke HDD maat je er later in hebt gezet):
- 60 gig model
- 40 gig model
- 80 gig model
- 160 gig model
- 120 gig slim model

Ik zou niet weten hoe je zo'n poll maakt maar als het niet teveel tijd kost zou ik het tof vinden al iemand het zou maken. gewoon om te weten hoeveel de samenstelling van dit topic ineens is gegroeid en wlke systemen er het meest in omloop zijn

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:10

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:05:
Ik zou niet weten hoe je zo'n poll maakt maar als het niet teveel tijd kost zou ik het tof vinden al iemand het zou maken.
Leef je uit: Klik.
Moeilijk is het trouwens niet :)

Je krijgt dan zoiets:
Poll: Welke PS3 versie heb jij in het bezit?
PS3 60GB (launch model)
PS3 40GB
PS3 80GB
PS3 160GB
PS3 Slim 120GB
PS3 Slim 250GB
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344229&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 53% gewijzigd door FeaR op 16-10-2009 17:26 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:27:
Bart Smit geeft nu 10% op consoles dus je haalt nu een 250GB PS3 met Uncharted 2 voor 315 euro op. Leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:23:
[...]

Leef je uit: Klik.
Moeilijk is het trouwens niet :)

Je krijgt dan zoiets:
Poll: Welke PS3 versie heb jij in het bezit?
PS3 60GB (launch model)
PS3 40GB
PS3 80GB
PS3 160GB
PS3 Slim 120GB
PS3 Slim 250GB
[afbeelding]
Leuke poll je bent alleen de 20 gb versie vergeten of is deze alleen buiten de eu verkocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

produceert sony alleen nog maar de slim

of houden ze de fat evengoed aan , vind het design van de slim namelijk helemaal niets , maar als mijn ps3 het nou begeeft , stel het moederbord zou kapot gaan , krijg je dan automatisch een slim of hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik heb ergens een spoilertag toegevoegd en tegelijkertijd een 'discussie' erover weggeknikkerd.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 16-10-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind het design van de slim prima. Gelukkig is men van het vingervlek en kras gevoelige glossy afgestapt. Volgens mij gaat de fat in zijn totaalheid uit productie inderdaad. Ik heb geen bronnen gevonden die dit onderschrijven maar als ik kijk naar oude PSP types en PS2 of zelfs PSX types is dat altijd zo gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

RenaldoNiels schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:28:
[...]
Leuke poll je bent alleen de 20 gb versie vergeten of is deze alleen buiten de eu verkocht ?
Ik heb die poll alleen maar even snel als voorbeeld gemaakt om te laten zien dat het niet veel werk is. En ten tweede is die 20 GB niet in Nederland uit gekomen voor zover ik weet en heb ik deze er dus uitgelaten. Plus dat ik me redelijk lui heb gedragen en alleen de modellen heb gepakt die in de post van Swopdark stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
Ik heb eentje gevonden op amazon
120gb+spel nr keuze uit een lijstje voor maar 275 euro ongeveer
alleen heb geen credit card, wie kan voorme doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

McDaBom schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:35:
Ik verwacht niemand, sowieso is dit topic er niet voor dit soort zaken. Zoek buiten het forum even iemand met een CC (of zorg dat je er eentje krijgt), die is er vast wel te vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 16-10-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:33:
Ik vind het design van de slim prima. Gelukkig is men van het vingervlek en kras gevoelige glossy afgestapt. Volgens mij gaat de fat in zijn totaalheid uit productie inderdaad. Ik heb geen bronnen gevonden die dit onderschrijven maar als ik kijk naar oude PSP types en PS2 of zelfs PSX types is dat altijd zo gegaan.
dat is jammer , vind de fat veel mooier, naja, hopen dat die nooit stuk gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind zelf de verminderde omvang en het mindere stroomgebruik een erg groot voordeel van de slim. Voor de rest vind ik het uiterlijk prima. Dat glossy is wellicht mooi maar erg onhandig met vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:42:
Ik vind zelf de verminderde omvang en het mindere stroomgebruik een erg groot voordeel van de slim. Voor de rest vind ik het uiterlijk prima. Dat glossy is wellicht mooi maar erg onhandig met vingerafdrukken.
Kan me de laatste keer niet eens herinneren dat ik mn ps3 heb aangeraakt. Zelfs mn spellen haal ik eruit met driehoekje. Dat met die vingerafdrukken is niet zo erg, wel dat het een stofmagneet is. Toch vind ik de fat wel mooier dan de slim, al is de slim zeker niet lelijk!

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
vind de fat ook mooier. Maar zowel fat als slim vind ik minder mooi dan de ps2 (slim of fat). Was best wel cool design voor die tijd. Xbox was toen echt spuuglelijk. Wat dat betreft heeft de 360 een grote stap voorwaarts gedaan, alhoewel het er niet heel duur uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb nu wel iets geks!
Ik heb 2 standaard controllers bij m'n ps3(de oude dikke).
Nu zijn ze alle 2 leeg en wil ik ze opladen, dus ik pak een usb kabeltje, en doe hem ertussen.
Maar de controller begint niet op de laden, de 2e ook niet!
Maar als ik mijn telefoon(HTC Hero) er aan hang via hetzelfde kabeltje laad die wel op :S
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan in de poll niet kiezen dat ik er 2 in mijn bezit heb :P Maar dat zal toch niet voor lang zijn denk ik...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
DennusB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:57:
Ik heb nu wel iets geks!
Nu zijn ze alle 2 leeg en wil ik ze opladen, dus ik pak een usb kabeltje, en doe hem ertussen.
Maar als ik mijn telefoon(HTC Hero) er aan hang via hetzelfde kabeltje laad die wel op :S
Iemand enig idee?
Misschien moet je de controllers ff resetten. Er is eronder ergens een klein gaatje, daar een paperclip oid in steken. Misgien dat t daaraan ligt. Of misschien ander kabeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:00:
[...]

Misschien moet je de controllers ff resetten. Er is eronder ergens een klein gaatje, daar een paperclip oid in steken. Misgien dat t daaraan ligt. Of misschien ander kabeltje...
Nou dat reset knopje werkt helaas niet :( Ga straks maar een ander kabeltje proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinpo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 18:26
Ik heb sinds gister een ps3 80gb killzone 2 pakket! Wou het gewoon even mededelen.

They call it a "Royale" with cheese!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Hey mensen Uncharted 2 is echt een thrillride, al moet ik wel zeggen dat ik 1 persoonlijk qua verhaal beter vond tot nu toe CHAP 7.

Probeer dit weekend mijn 60GB te verkopen zodat ik daarvoor de slim kan halen bij bartsmit :) Heb nu contact met volgens mij echt een kind van 10 ofzo, maar even gezegd dat hij zijn ouders moet laten bellen eerst hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Laatst online: 19-08 13:53
wie wil voor me een ps3 slim bestellen van amazon??
Heb zelf geen creditcard en dat duurt 2 dagen om te krijgen+ rabo is nu al dicht+verzendtijd etc. etc..
Zou heel erg blij worden gemaakt

EDIT: welk forum voor dit soort vragen?

[ Voor 11% gewijzigd door McDaBom op 16-10-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik kan maar 1x stemmen op de poll terwijl ik er onderhand 3 heb ;(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:58:
Ik kan in de poll niet kiezen dat ik er 2 in mijn bezit heb :P Maar dat zal toch niet voor lang zijn denk ik...
Sandyman538 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:30:
Ik kan maar 1x stemmen op de poll terwijl ik er onderhand 3 heb ;(
Die poll is er ook niet om in te vullen :+
Dat was maar een voorbeeld voor Swopdark om aan te geven wat de mogelijkheden zijn _O-
Dus weet ook niet of er überhaupt iets gedaan gaat worden met de resultaten.

Had achter de vraagstelling nog willen zetten van "of welke gebruik je het meest wanneer je meerdere versies in bezit hebt?", maar dat paste niet :P

Overigens wil ik die poll best nog eens maken en dan wel volledig, maar snapte de eerste vraagstelling uit de post van Swopdark niet :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Laatst online: 17:33
zijn er mensen die een dinovo laser desktop (Bluetooth) versie opd e ps3 aan de praat hebben??

ikkrijg steeds een error bij het connecten 100058 (geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDaBom schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:35:
Je zit al een dikke week te zoeken naar goedkope PS3s in de UK en Canada terwijl je niet eens een CC hebt ...? Ga gewoon naar Bart Smit en haal de 250GB PS3 met Uncharted 2 voor 315 euro .... Ben je meteen klaar, geen CC nodig en heb je de ultieme PS3 met de beste PS3-game tot nu toe. Win Win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:57:
Ik heb nu wel iets geks!
Iemand enig idee?
Je kunt de controllers ook opladen via je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ymmv schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:47:
[...]

Je kunt de controllers ook opladen via je PC.
Dat doet hij dus ook niet :| Net alsof er geen kabel inzit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:48:
[...]

Dat doet hij dus ook niet :| Net alsof er geen kabel inzit :(
Reset de controller met een paperclip en connect hem opnieuw met de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ymmv schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:52:
[...]

Reset de controller met een paperclip en connect hem opnieuw met de PS3.
Ook dat heb ik gedaan :( Not working!
Ik gok dat m'n kabeltje rot is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
DennusB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:53:
[...]

Ook dat heb ik gedaan :( Not working!
Ik gok dat m'n kabeltje rot is ofzo...
ik heb dat ook wel eens , doet hetzelfde kabeltje het wel als je ps aan is en de controller aan is? dat heb ik namelijk gehad is nu opgelost door hem een paar keer goed op te laden aan de playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Reloader schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:16:
[...]

ik heb dat ook wel eens , doet hetzelfde kabeltje het wel als je ps aan is en de controller aan is? dat heb ik namelijk gehad is nu opgelost door hem een paar keer goed op te laden aan de playstation
PS staat aan, en controller ook. Maar opladen, ho maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:17
Heeft iemand hier ervaring met het aansluiten van de PS3 op een computerscherm zonder HDMI, maar met DVI? Zo ja, wat is je ervaring ermee :)

Overigens: Als je voor 13 euro nog een leuke shooter wilt is battlefield 1943 een echte aanrader :) Heerlijk spel om even tussendoor te spelen :) Ik zoek ook nog mensen met Guitar Hero Metallica om een paar trophies te halen :) Als je er zin in hebt moet je me maar even adden op psn: mijn psn naam is Batsgeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Knul schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:41:
Heeft iemand hier ervaring met het aansluiten van de PS3 op een computerscherm zonder HDMI, maar met DVI? Zo ja, wat is je ervaring ermee :)

Overigens: Als je voor 13 euro nog een leuke shooter wilt is battlefield 1943 een echte aanrader :) Heerlijk spel om even tussendoor te spelen :) Ik zoek ook nog mensen met Guitar Hero Metallica om een paar trophies te halen :) Als je er zin in hebt moet je me maar even adden op psn: mijn psn naam is Batsgeit.
Ja ik heb hem hier aangesloten op mijn Samsung 206BW via een HDMI -> DVI kabel van nog geen 10 euro geloof ik.
Werkt top, samsung scherm gilt wel even dat hij liever een andere reso heeft als je hem op 1080P zet, maar als je die wegdrukt werkt het top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:17
DennusB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:44:
[...]

Ja ik heb hem hier aangesloten op mijn Samsung 206BW via een HDMI -> DVI kabel van nog geen 10 euro geloof ik.
Werkt top, samsung scherm gilt wel even dat hij liever een andere reso heeft als je hem op 1080P zet, maar als je die wegdrukt werkt het top :D
Ok top :) Bedankt voor de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:33:
Die poll is er ook niet om in te vullen :+
Dat was maar een voorbeeld voor Swopdark om aan te geven wat de mogelijkheden zijn _O-
Dus weet ook niet of er überhaupt iets gedaan gaat worden met de resultaten.
Haha nou ik ben, net zoals velen gewoon nieuwsgierig naar de gebruikers op het forum. Welke PS3 bij hun staat te zoemen en hoe lang de meeste al het apparaat in huis hebben. Tis meer voor onszelf dan dat ik er iets mee ga doen. Het valt me op dat ik hier steeds meer lees "ik heb er net 1 gekocht" enzo dus wilde ff weten wat nou zo'n beetje de stand van zaken was... :9

Had achter de vraagstelling nog willen zetten van "of welke gebruik je het meest wanneer je meerdere versies in bezit hebt?", maar dat paste niet :P

Overigens wil ik die poll best nog eens maken en dan wel volledig, maar snapte de eerste vraagstelling uit de post van Swopdark niet :$
handig progje idd die link die je stuurde, blijkbaar toch allemaal wat minder lastig dan dat ik dacht. Mocht je het heel leuk vinden dan zeg ik: graag! maak maar een paar mooie polls waarin het gebruik van de ps3 bezitters op dit forum kunnen vertellen wat voor systeem ze hebben, hoeveel blu-ray spellen ze hebben, hoeveel PSN titels ze hebben. Hebben ze een headset, gebruiken ze een creditcard ja of nee op psn (om gewoon te bekijken hoeveel mensen er nu echt "last" hadden van de tijd voordat er PSN cards waren). Op deze manier kunnen we onszelf meten met de rest van de wereld als er weer eens wat cijfers naar buiten komen zoals attach rate etc.

Voorbeelden zijn dus:

Hoeveel BluRay games heb je?
antwoorden in stapje van 5 of 2??

Hoeveel PSN games heb je?
antwoorden in stapjes van 5 of 2??

Wat voor type PS3 speel je het meest op? (die heb je eigenlijk dus al gemaakt)

Heb je een headset voor je PS3?
ja of nee

Kocht je voor de release van de psn cards wel eens games of stuff uit de playstation store?
ja of nee

Hoelang hem je je PS3 al?
vanaf launch
sinds de console 399 was geworden (okt 2008)
sinds de console 299 is geworden (sept 2009)

Waarvoor gebruik je je PS3 het meest?
gamen - media 100% - 0%
t/m
gamen - media 0% - 100%

sja ja kan nog vanalles vezinnen maar ik zou hem met veel plezier invullen!

Als je geen zin heb dat zeg je het maar dan ga ik dit weekend ff stuntelen met die site

Poll: is een poll over het gebruik van je PS3 leuk??
ja
nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344256&layout=2&sort=prc

Moehaha makkelijk!!!

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 16-10-2009 20:24 . Reden: polletje!! ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Reloader schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:39:
zijn er mensen die een dinovo laser desktop (Bluetooth) versie opd e ps3 aan de praat hebben??

ikkrijg steeds een error bij het connecten 100058 (geloof ik)
nu eerst het setje helemaal geconfigureerd aan de pc.. maar krijg het niet voor elkaar.
dongle van logitech in de playstation geeft een error bij het pairen
en geen dongle in de playstation vraagt hij om een code, maar die kan ik niet invoeren OF de playstation loopt vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:47
Zo was bij iemand op bezoek en had zin in lekker stuk croissantje maar ik dacht laat ik eens kijken bij Intertoys of ze leuke aanbiedingen hebben zag ik daar Wipeout Hd plus die uitbreiding voor maar 25 Euro zal hem straks thuis even proberen ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick5425
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2023
wil mechien een ps3 gaan kopen alleen ik speel het liefst online games en wil weten of er op de ps3 veel online word gespeelt zoals COD4 of 5 en andere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij cod4 is het druk genoeg in iedergeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke daar gaan we!

Welk Type PS3 heb je? Als je er meerderen hebt dan degene invullen die je het meest gebruikt. Heb je inmiddels meer HDD ruimte in je PS3 gestopt dan kies je gewoon voor het model dat je oorspronkelijk hebt gekocht.

Poll: Welk Model PlayStation 3??
60 gig launch model
40 gig model
80 gig model
160 gig model
120 gig slim model
250 gig slim model
20 of 60 gig US model
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344257&layout=2&sort=prc

Hoeveel Blu Ray games heb je aangeschaft?

Poll: Hoeveel Blu-Ray games heb je?
minder dan 5
tussen de 5 en 10
tussen de 10 en 15
tussen de 15 en 20
tussen de 20 en 25
tussen de 25 en 30
meer dan 30
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344258&layout=2&sort=prc

Hoeveel PSN games heb je aangeschaft?

Poll: Hoeveel PSN games heb je?
minder dan 5
tussen de 5 en 10
tussen de 10 en 15
tussen de 15 en 20
meer dan 20
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344259&layout=2&sort=prc

Uitgave patroon in de Nederlandse Playstation store. gebruikte je al een tijdje je Creditcard? of zat je met smart te wachten op die verdomde PSN cards en heb je daarvoor dus niks kunnen uitgeven? Als je héél soms een de CC gegevens van je ouders of vrinden mocht gebruiken dan moet je invullen dat je geen creditcard had. je kon dan immers niet wanneer je maar wilt iets kopen uit de store.

Poll: geld uitgegeven op de EU store?
ja, met Creditcard
ja, met PSN cards
nee, (nog) niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344260&layout=2&sort=prc

Wat koop je het meeste uit de Store? Volledige (PSN) games of toch vooral add on content van spellen die je al op Blu Ray hebt? Of koop je zowel nieuwe games en download je extra mapppacks en tracklists voor je games??

Poll: wat koop je uit de store?
(vooral) psn games
(vooral) add-ons
beide
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344261&layout=2&sort=prc

Hoelang heb je je PS3 al in huis staan??

Poll: Wanneer heb je je PS3 gekocht?
nog vóór 23 maart 2007 via import
vanaf launch (na mrt 2007)
vanaf de 399 prijsdrop (na okt 2008)
vanaf de 299 prijsdrop (na sept 2009
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344262&layout=2&sort=prc

Waar gebruik je je PS3 het meeste voor? wat is zo ongeveer de verdeling?

Poll: hoe gebruik je je PS3?
games 100% - media 0%
games 80% - media 20%
games 60% - media 40%
fifty-fifty
games 40% - media 60%
games 20% - media 80%
games 0% - media 100%
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344263&layout=2&sort=prc

Heb je een bluetooth headset?

Poll: Heb je een headset?
ja
nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344264&layout=2&sort=prc

Ken je nog meer mensen in je directe omgeving vrienden, familie, collega's die ook een PS3 hebben? oftewel hoe breed is jou PS3 wereldje?

Poll: meer mensen met een PS3??
minder dan 2
tussen de 2 en 4
tussen de 4 en 6
tussen de 6 en 8
meer dan 8
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344265&layout=2&sort=prc

Nou ben ff leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:23:
[...]
Als je geen zin heb dat zeg je het maar dan ga ik dit weekend ff stuntelen met die site
Tsja, ik heb ook een sociaal leven naast GoT (ja, dat kan :+) dus dit weekend heb ik sowieso geen tijd. Maar wil er best naar kijken, maar dan wordt het wel later in de week...

Maar denk dat dit soort polls wel snel naar beneden zakken in een topic. Na een x aantal posts leest niemand die poll meer. Dus wellicht zou je een apart topic kunnen openen wat meer de aandacht trekt? Weet alleen niet hoe de Spielerij Collega Mod daartegenover staan.

Verder zou ik die Blu-ray en PSN game gewoon in stappen van 2 doen. Vijf is namelijk wel heel erg groot. Als er nu uit de poll blijkt dat veel mensen gekozen hebben voor bijvoorbeeld 5-10 en 16-20 kan je later altijd nog die klassen in stappen van één in een poll zetten om een duidelijk beeld te krijgen.

En stuntelen met de site valt wel mee, die poll-maker is echt zo idiot-proof dat moet gewoon geen problemen opleveren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb woensdag bij de bart smit met hun actie ook een PS3 gekocht. Daarbij toen PES08 gekocht omdat een vriend van mij deze ook nog wel eens speelt en we zo online kunnen voordat we de nieuwe footie gaan halen.

Heb via mijn systeem nu ook het streamen aan de gang en wireless gaat het echt super om HD content door te gooien naar mijn tv :) Baal alleen een beetje dat ik steeds me geluid van me tv moet aanpassen van tv kijken en ps3 spelen omdat het geluid via de ps3 op een of andere manier toch harder lijkt..

Mijn PSN is Salvex ( adden als men wilt :) ) heb alleen nog maar pes08, zal morgen eens bij de bart smit en intertoys kijken of er nog wat leuke titels goedkoop liggen. Zag in de OP al wel een aantal titels staan zal zo eens de demo's downloaden en kijken welke ik aanschaf :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig dat er best wat mensen zijn met 30+ Blu-Ray-games. Had ik niet verwacht. Ik heb er trouwens zelf op dit moment 50 (met nog drie in bestelling). Wie zijn de andere verzamelaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik zit volgens mij ook wel aardig hoog met 40 games op disk (zie sig) en 15 via PSN.

Heb net Uncharted 2 op normal uitgespeeld. Met gemak het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb, een grote lange rollercoaster ride :) Nou nog een keer op hard _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door Meelobee op 16-10-2009 22:02 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Persoonlijk 35 +- met 14 op de pre order atm daarentegen maar 5 PSN games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Valt mee hier, niet heel veel games, wel verzamelaar: 16 PS3 games, en ik heb alleen Call Of Duty: Modern Warfare 2 nog in bestelling staan, en wacht voor 2010 op Gran Turismo 5 en Mafia 2.

Burnout Paradise, Call Of Duty 4: Modern Warfare GOTY Edition, Call Of Duty: World At War, Formula 1: Championship Edition, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10, FIFA Street 3, GTA 4, Killzone 2: Limited Edition Collector's Box, LitteBigPlanet, Motorstorm, Motorstorm: Pacific Rift, Shaun White Snowboarding, Uncharted: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves Limited Edition Collector's Box.

Het moge duidelijk zijn: ik hou van redelijke realiteit en niet van science fiction. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 16-10-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:55:
Ik zit volgens mij ook wel aardig hoog met 40 games op disk (zie sig) en 15 via PSN.

Heb net Uncharted 2 op normal uitgespeeld. Met gemak het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb, een grote lange rollercoaster ride :) Nou nog een keer op hard _/-\o_
Pff, ik dacht dat ik al hoog zat met 30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik ben nou bij chapter 23 van Uncharted 2, speel hem op moeilijk. Tot nu toe erg vet

spoiler:
Maar waarom moeten er toch in elk deel monsters, dat vind ik echt het kutst aan de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Met de lage importprijzen hoeft het natuurlijk niet veel geld te kosten om een verzameling aan te leggen.
Soms heb je goede titels die wat ouder zijn voor een euro of 15 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
swopdark schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:08:
Poll: Wanneer heb je je PS3 gekocht?
• nog vóór 23 maart 2007 via import
• vanaf launch (na mrt 2007)
• vanaf de 399 prijsdrop (na okt 2008)
• vanaf de 299 prijsdrop (na sept 2009
Moet zijn oktober 2007 volgens mij, iig voor 40gig. okt 2008 was de 80gig voor die prijs geintroduceerd :P

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 16-10-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
vandaag de 120gig ps3 teruggebracht ivm teveel geluid van de fan, de 250gig bij bartsmit gehaald met game voor 315 en de uncharted2 voor 40 euro op marktplaats verkocht.( ik kijk alleen maar mijn 250 multi-avchd verzameling via de ps3 ;) )
fan geluid lijkt echter identiek aan de 120gig maar meer aanwezig dan mijn 40gig versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
40 games a 15 euro, zit je al op 600 euro. Als je dan toch ook af en toe een game van 50 euro koopt dan loopt het flink op. Niet iets om in één keer te doen lijkt me...
Gelukkig gaat het meestal geleidelijk maar achteraf gezien toch vaak schrikken hoeveel je eraan hebt uit gegeven.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 18:09
Pin0 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:39:
40 games a 15 euro, zit je al op 600 euro. Als je dan toch ook af en toe een game van 50 euro koopt dan loopt het flink op. Niet iets om in één keer te doen lijkt me...
Gelukkig gaat het meestal geleidelijk maar achteraf gezien toch vaak schrikken hoeveel je eraan hebt uit gegeven.
Achja ligt eraan hoelang je erover hebt gedaan, ik zie het als een hobby en dat mag wel wat kosten vind ik. Als ik zie wat sommigen aan andere hobby's uitgeven (vriend van mij is een RC freak) dan schrik je meer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
marz01 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:39:
vandaag de 120gig ps3 teruggebracht ivm teveel geluid van de fan, de 250gig bij bartsmit gehaald met game voor 315 en de uncharted2 voor 40 euro op marktplaats verkocht.( ik kijk alleen maar mijn 250 multi-avchd verzameling via de ps3 ;) )
fan geluid lijkt echter identiek aan de 120gig maar meer aanwezig dan mijn 40gig versie.
meer aanwezig dan je 40gb versie?
Mijn 120gb slim is echt opvallend stiller dan mijn 40gb versie, het lijkt er dus op dat je pech (of ik geluk wellicht?) hebt wat dat betreft of misschien was je gezegend met een hele stille 40gb :)

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 17-10-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Mijn Batman Arkham Asylum is dus niet aangekomen en kennelijk kwijtgeraakt met de post :'( (Marktplaats, briefpost)
Dat wordt geen batman dit weekend ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
De mijne staat er niet bij, ik heb een 500 gig model :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:06
Wat als je 2 keer een ps3 hebt gekocht? (A) Verder heb ik meer dan 5 psn games maar minder dan 5 blu-ray games.

Edit:
wjcastelijns schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:47:
De mijne staat er niet bij, ik heb een 500 gig model :*)
Lekkere humor :+ _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door walletje-w op 17-10-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:14
nioz schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:12:
[...]
hebt wat dat betreft of misschien was je gezegend met een hele stille 40gb :)
Misschien gamede die nooit op de 40GB versie ;) Dan is zelfs de 60GB versie super stil :+ Overigens zou het kunnen dat de fan vanwege het plattere formaat van de Slim een wat hoger toerental draait en wellicht ook wat hogere tonen produceert, met name dat laatste kan zeer irritant zijn...

Niet dat ik de fan ooit echt een probleem heb gevonden bij de PS3, je hoort soms tijdens het laden de laser weleens verschuiven maar het fannetje van mijn launch PS3 kan op geen moment boven het geluid van mijn 5.1 set uitkomen tijdens het gamen... Ook tijdens bekijken van een film heb ik er geen last van, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

In either case, het zal weinig verschil maken, en lang niet zo erg zijn als de XBOX360, ik heb hem pas een paar maanden maar ik zorg wel dat ik alle games erop installeer, als ik een straaljager had willen horen was ik wel bij Volkel gaan wonen ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Polletjes ook ingevuld.
- 40 gig model (wel met hd upgrade naar 320gb of iets dergelijks)
- 11 blu-ray games (GTA4, SF4, MT vs ATB, GT5 Prologue, Dirt 2, LBP, MGS4, Prince of Persia, Uncharted 1, CoD4, OFP2), Uncharted 2 onderweg en CoD-MW2 in bestelling
- 0 PSN games
- geen geld uitgegeven in de store
- gekocht ergens in 2007-2008 voor 399 incl. game (GT5 Prologue).
- gebruik em voor games en films (50:50 ongeveer)
- heb een headset
- ken 3 mensen met een PS3

Gek genoeg heb ik in het begin weinig met m'n PS3 gedaan (nadat ik uitgekeken was op GTA4).
Laatste tijd wel een stuk actiever, ook veel leuke games :)
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.