Hey gasten ik kreeg gister de game Uncharted door de bus, die had ik via marktplaats van een gast gekocht. Ik druk die game erin hij maakt een savegame aan, ik kreeg het laadscherm met dat draaiende muntje, loopt in een keer de muziek vast. Dus ik denk WTF. Snel Quit Game gedaan en die disc eruit gehaald. Zat er dus allemaal ranzige stof/olie achtige vlekken op men disc! Dus ik denk eeh joow ff een ander skijfie proberen, bleek dat het ook op men bluray filmpje zat die ik erna had ingedrukt. Tot nu toe kon ik het wel redelijk makkelijk weer van men schijfies afvegen en zit der ook steeds minder zooi op. Maar WTF is going on? Ik had gegoogled en maar een paar andere gasten hadden hetzelfde probleem. Ik zal vanavond ff fantest doen zodat al men stof er wat uigeblazen wordt. Wat zouden jullie doen? Sony bellen of gewoon doorgaan in de hoop dat het geen krassen oplevert??????
Ik ben een redelijk fanatieke gamer, ik game zon 4-8 uurtjes per dag, wanneer ik geen school heb heb ik ook tijden dat men ps3 24 uur nonstop aanstaat. Heb de laatste versie van de PS3 Phat 80 GB. (inmiddels geupgrade naar 500GB ). PLZ HELP
Ik ben een redelijk fanatieke gamer, ik game zon 4-8 uurtjes per dag, wanneer ik geen school heb heb ik ook tijden dat men ps3 24 uur nonstop aanstaat. Heb de laatste versie van de PS3 Phat 80 GB. (inmiddels geupgrade naar 500GB ). PLZ HELP