Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
Jammer dat de demo geen goed beeld geeft, dat is immers wel wat het doel van zo'n demo is.

Dan toch maar eens kijken of ik hem 2e hands voor een leuke prijs kan krijgen, en als ik het niks vind verkoop ik hem wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:24

FeaR

In GoT we trust

Satch schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:56:
Ik lees hier vaak dat mensen games kopen voor 65 euro bij de Free record shop. Neem een ANWB pasje mee en je krijgt 10% korting. Wordt het 58,50. ;) Denk dat heel veel mensen wel in hun directe omgeving een ANWB pasje kunnen lenen/gebruiken. :)
Sterker nog: ik heb ook zo'n PU VIG kaart die €7,50 korting oplevert. Maar dat geld alleen als je de game in de winkel haalt en dat pasje kan laten zien. De pre-order van Uncharted 2 heb ik bij de Free Record Shop geplaatst omdat je daar de SE kreeg voor de prijs van de gewone (al doen meer winkels dat wel). Maar goed, dus ik Pre-Order maar je moet meteen betalen en dan heb je dus niet meer de kans om iets aan te geven van een ANWB of PU VIG kaart. Ook als je aangeeft het spel op te willen halen dan moet je alsnog van te voren betalen... Dat is wel jammer.

Maar voor games die je gewoon uit het rek pakt is het zeker een aanrader om dergelijke pasjes te hebben inderdaad :)

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 15-10-2009 00:01 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:01:
[...]

Sterker nog: ik heb ook zo'n PU VIG kaart die €7,50 korting oplevert. Maar dat geld alleen als je de game in de winkel haalt en dat pasje kan laten zien. De pre-order van Uncharted 2 heb ik bij de Free Record Shop geplaatst omdat je daar de SE kreeg voor de prijs van de gewone (al doen meer winkels dat wel). Maar goed, dus ik Pre-Order maar je moet meteen betalen en dan heb je dus niet meer de kans om iets aan te geven van een ANWB of PU VIG kaart. Ook als je aangeeft het spel op te willen halen dan moet je alsnog van te voren betalen... Dat is wel jammer.

Maar voor games die je gewoon uit het rek pakt is het zeker een aanrader om dergelijke pasjes te hebben inderdaad :)
Je had Uncharted: Among Thieves Collector's Edition voor € 52,15 kunnen scoren;

Jumpman in "[PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1"

ANWB kan je gewoon koppelen aan je account op FRS website, idem met PU VIG: http://www.freerecordshop.nl/vig-beta.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 15-10-2009 00:12 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals al tig keer in dit topic verteld, de demo van 1 en de multiplayer beta van 2 laten niets maar dan ook niets zien van het geheel.
FeaR1986 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:51:
Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal. Want er zijn dus ook mensen die Little Big Planet meer dan €64,95 waard gevonden hebben en ik vind de €19,99 die ik er voor betaald heb nog wel te veel eigenlijk O-)
Dat stukje met die 2 sumo's waar jij vastzit is zo gehaald. :*)
Ik wil je best een keertje helpen en anders zijn er zat anderen die het graag met/voor jou doen. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thaan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:45:
Tot nu toe heb ik toch ook echt niks met uncharted, maar ik heb dan ook alleen nog maar de Uncharted 2 Multiplayer beta gespeeld.
Ik zal meteen eens de download voor de demo van 1 aanzetten, en vervolgens hier laten weten wat ik er van vind.

Filmpjes etc. hebben me tot nu toe iig niet warm gemaakt voor Uncharted (1 danwel 2).
Negeer die demos, want die zijn niet reperesentatief voor het spel. Koop gewoon de 1e Uncharted voor een paar tientjes om met de serie te starten. Denk je dat de hele wereld je aan het bedonderen is als echt *iedereen* die het spel gespeeld heeft er enthousiast over is? Ik snap niet dat iemand zo koppig kan zijn om een van de beste PS3-games te blijven negeren... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Eind augustus 2009 nog Uncharted: Drake's Fortune Platinum voor € 14,90 gekocht bij Game Mania. Iemand had zojuist een PS3 80GB gekocht met twee Platinum titels en verkocht deze meteen weer terug aan Game Mania, zo doende stonden ze meteen bij de tweedehands. Dus een nieuwe tweedehands voor € 14,90 gekocht voor iemand anders.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 15-10-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
ymmv schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:16:
[...]

Negeer die demos, want die zijn niet reperesentatief voor het spel. Koop gewoon de 1e Uncharted voor een paar tientjes om met de serie te starten. Denk je dat de hele wereld je aan het bedonderen is als echt *iedereen* die het spel gespeeld heeft er enthousiast over is? Ik snap niet dat iemand zo koppig kan zijn om een van de beste PS3-games te blijven negeren... |:(
Rustig maar, ik ben van geen kanten koppig. Als je me post doorleest, zie je dat ik er juist erg open voor sta en absoluut niet aan het beweren ben dat Uncharted niks is.
Ik ben enkel nog niet warm geworden van de Uncharted 2 Multiplayer demo.
En als ik zo hoor dat de demo's 3x niks zijn in vergelijking met het spel, wordt het toch zeker interessanter.
Jumpman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:25:
Laatst nog Uncharted: Drake's Fortune Platinum voor € 14,99 gekocht bij Game Mania. Iemand had zojuist een PS3 80GB gekocht met twee Platinum titels en verkocht deze meteen weer terug aan Game Mania, zo doende stonden ze meteen bij de tweedehands. Dus een nieuwe tweedehands voor € 14,99 gekocht voor iemand.
Lucky bastard! Weet je ook meteen hoe hij behandelt is 2e hands, niet ;).
Alle games waar ik naar vroeg bij de GM (2ehands) hadden ze niet, heb vervolgens maar niet gevraagd wat ze wél hadden, volgens mij kon ik dat wel raden.

Dat punten systeem van Gamemania gaat overigens ook nergens over. Ik heb daar dus 500 punten gekregen bij mijn PS3, en bij 1500 punten krijg je 15 euro korting. Dat betekent dus dat ik honderden euro's moet uitgeven daar, wil ik 15 euro korting krijgen?
Bizar, bij het kopen van 2 games op Amazon.co.uk ben je dan al goedkoper uit..

[ Voor 36% gewijzigd door thaan op 15-10-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jumpman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:10:
[...]
Je had Uncharted: Among Thieves Collector's Edition voor € 52,15 kunnen scoren;

Jumpman in "[PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1"

ANWB kan je gewoon koppelen aan je account op FRS website, idem met PU VIG: http://www.freerecordshop.nl/vig-beta.
Vorige keren dat ik probeerde af te rekenen met de VIG kaart en dergelijke ging het flink fout met die site. Met Addiscount ook trouwens, want heb drie keer(!) naar die reclames moeten kijken voordat ik een code kreeg welke herkent werd door de FRS. Dus heb toen meteen doorgeklikt omdat ik niet voor een vierde keer wilde kijken. Maar goed: nog zat games die ik moet hebben dit jaar (en de vorige VIG kaart kwam pas in maart), dus komt wel goed.

En ik lig er niet wakker van als ik een paar euro te veel heb betaald voor een spel ;)
En wel apart dat die VIG kaart 10% korting geeft op de site en in de winkel €7,50...
OPSLAGHOND schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:10:
Dat stukje met die 2 sumo's waar jij vastzit is zo gehaald. :*)
Ik wil je best een keertje helpen en anders zijn er zat anderen die het graag met/voor jou doen. ;)
Het ligt dus meer aan mijn game: beide sumo's vallen naar beneden en gaan lopen stuiteren. Alleen is die ene te fanatiek en stuitert zo op zijn hoofd en dan kan je er niets meer mee...
Maar wil in co-op nog wel een keer door die game racen, want zo'n simpele game moet toch wel uitgespeeld worden. Alleen is de lade in mijn PS3 nu al leeg voor Uncharted 2 morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Garfieldie

I HATE mondays

Voordeel alert, PSN card bij BS €50 voor €44,45 inclusief verzenden. :9 Het is geen megakorting, maar toch..... :z

LIFE IS A RACE, ENJOY iT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
turbootje schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:32:
Zojuist maar de stoute schoenen aangetrokken en de 250gig versie incl 3 games :9~ besteld op http://www.amazon.co.uk/

Kwam uit incl hdmi kabel en extra controller op iets van 360 euro

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ie binnen is
Gistermiddag 14-10-09 is het pakket dus al bezorgd _/-\o_
Das lekker snel
1 min puntje ,1 spel staat in backorder en wordt pas in november geleverd :'(
Maar mag de pret niet drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garfieldie schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:56:
Voordeel alert, PSN card bij BS €50 voor €44,45 inclusief verzenden. :9 Het is geen megakorting, maar toch..... :z
Bedankt voor de goeie tip!
Normaal gezien betaal ik mijn PSN aankopen met een CC, maar een extra korting van meer dan 10% is altijd mooi meegenomen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
ligt de website van zavvi ook bij jullie eruit? Ik kom er sinds gisteren niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De psn kaartjes zijn al te koop in de winkels hier, of niet? En zoja, in welke varianten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Na een tijdje meekijken in dit topic en sinds kort een PS3 gekocht te hebben, ook maar eens reageren.
Heb me al aangemeld op PSN-Friends, maar moet nog even een toetsenbordje pakken voor het nodige werk. :p
Op het moment ben ik bezig met Uncharted 1 (sinds kort een nieuwe tv, dus opnieuw spelen), LBP en DMC4.
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:35:
De psn kaartjes zijn al te koop in de winkels hier, of niet? En zoja, in welke varianten?
Ze zijn er sinds 2 weken. €20,- en €50,-

[ Voor 28% gewijzigd door Xerox op 15-10-2009 09:38 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:32:
ligt de website van zavvi ook bij jullie eruit? Ik kom er sinds gisteren niet op.
Werkt prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
God of War III demo 13 november in Japan

Nieuws | 15 oktober 2009 - Een demo van God of War III wordt op 13 november beschikbaar gesteld in Japan. Het gaat hierbij om een promotieactie voor inFamous, waarbij je een voucer code ontvangt voor de demo. Deze kan ingediend worden via de PlayStation Store. inFamous verschijnt een maand eerder, op 15 oktober, in Japan.

Of een soortgelijke promotie ook in Europa of Noord-Amerika wordt toegepast is niet bekend.

[bron]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30
thaan schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:26:
[...]
Dat punten systeem van Gamemania gaat overigens ook nergens over. Ik heb daar dus 500 punten gekregen bij mijn PS3, en bij 1500 punten krijg je 15 euro korting. Dat betekent dus dat ik honderden euro's moet uitgeven daar, wil ik 15 euro korting krijgen?
Bizar, bij het kopen van 2 games op Amazon.co.uk ben je dan al goedkoper uit..
Volgens mij verschilt het purnten systeem per artikel, en krijg bij bijvoorbeeld pre-order ook 'gratis' punten, als je veel games zou kopen bij hun gaat het misschien wel rap....
Maar ik vind ze behoorlijk duur, in Amersfoort is de toko ook maar een half jaar open geweest, en wordt de winkel nu geherlocalisserd 8)7.....

En ik ben het ook met je eens dat JIJ Uncharted wellicht niet leuk kan vinden, ik heb zelf geen enkele interesse in modern warfare 2. Ik heb er alle vertrouwen in dat de game 9's en 10-nen gaat scoren, en dus gewoon een uitstekende game in zijn soort is, maar ik heb geen enkele behoefte aan fps games (of j-rpg's for that matter :P ).

Smaak is persoonlijk. Ze hebben wel weer gelijk in dat je niet alleen op de demo/beta kan afgaan, dat dan weer wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008

mzx

Ik heb mijn uncharted 2 limited edition van de FRS net binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

mzx schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:31:
Ik heb mijn uncharted 2 limited edition van de FRS net binnen!
Gaat die gewoon door de brievenbus of is het pakketpost?
Want dan weet ik of ik thuis moet blijven of wel even naar de stad kan gaan om lunch te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Jongens, het lijkt nu toch echt te gaan gebeuren. Een ontwikkelaar van Naughty Dog heeft zijn mondvoorbij gepraat en stelt dat er in de volgende firmware upgrade van de PS3 ondersteuning komt voor....jawel:

Cross Game Voice Chat

Het nieuwsbericht ligt bij de eindredactie en verschijnt in de loop van de dag op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:24:

Nieuws | 15 oktober 2009 - Een demo van God of War III wordt op 13 november beschikbaar gesteld in Japan. Het gaat hierbij om een promotieactie voor inFamous, waarbij je een voucer code ontvangt voor de demo. Deze kan ingediend worden via de PlayStation Store. inFamous verschijnt een maand eerder, op 15 oktober, in Japan.

Of een soortgelijke promotie ook in Europa of Noord-Amerika wordt toegepast is niet bekend.

[bron]
Komt de God of War Collection ook niet rond die datum uit? Daar zit naar het schijnt ook een code bij voor de demo, dus dan zou dat mooi samenvallen met de Japanse datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 19:57
Doet het bij mij ook weer, wel wat langzamer, misschien wat meer geduldig zijn :)
himlims_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:24:

[bron]
infamous is toch allang uit hier of zie ik dat verkeerd?
Jan Laros schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:49:
Jongens, het lijkt nu toch echt te gaan gebeuren. Een ontwikkelaar van Naughty Dog heeft zijn mondvoorbij gepraat en stelt dat er in de volgende firmware upgrade van de PS3 ondersteuning komt voor....jawel:

Cross Game Voice Chat

Het nieuwsbericht ligt bij de eindredactie en verschijnt in de loop van de dag op de frontpage.
Had het inderdaad al gelezen, de post van de ND ontwikkelaar is inmiddels al verwijderd natuurlijk. Maar wel lachuh dat je gewoon met je maten kan chatten tijdens de game. Wordt denk ik alleen wel lastig switchen tussen ingame chatten of chatten met iemand die een heel ander spel speelt. Ben beniewd hoe ze dat gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx

mzx

FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Want dan weet ik of ik thuis moet blijven of wel even naar de stad kan gaan om lunch te halen :+
Brievenbus ;) , sorry ik was ff aan het spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:07:
[...]

infamous is toch allang uit hier of zie ik dat verkeerd?
InFamous komt in Japan op 5 nov uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Sagat schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:27:
[...]

Volgens mij verschilt het purnten systeem per artikel, en krijg bij bijvoorbeeld pre-order ook 'gratis' punten, als je veel games zou kopen bij hun gaat het misschien wel rap....
Maar ik vind ze behoorlijk duur, in Amersfoort is de toko ook maar een half jaar open geweest, en wordt de winkel nu geherlocalisserd 8)7.....

En ik ben het ook met je eens dat JIJ Uncharted wellicht niet leuk kan vinden, ik heb zelf geen enkele interesse in modern warfare 2. Ik heb er alle vertrouwen in dat de game 9's en 10-nen gaat scoren, en dus gewoon een uitstekende game in zijn soort is, maar ik heb geen enkele behoefte aan fps games (of j-rpg's for that matter :P ).

Smaak is persoonlijk. Ze hebben wel weer gelijk in dat je niet alleen op de demo/beta kan afgaan, dat dan weer wel.
Mag inderdaad hopen dat je voor spellen ongeveer hetzelfde aantal punten krijg als voor een PS3, anders schiet het echt niet op. Niet dat ik ooit van plan was daar spellen te gaan kopen, hoef maar twee keer wat te importeren en je bent al vele malen voordeliger uit dan je ooit bij de Game Mania kan zijn.

Ik heb net de demo gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het juist wél een erg vette demo vindt.
Inderdaad veel geschiet, weinig gepuzzel, maar toch wel heel leuk. Goed om te horen dat de demo dus weinig van het spel laat zien, dan kan het alleen maar beter worden.

Persoonlijk houdt ik juist meer van MW/MW2, maar Uncharted ga ik ook ooit wel eens halen.

Eerst maar eens wachten tot Batman: Arkham Asylum in de bus valt, mag toch hopen dat dat vandaag eens gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

Iemand de PS 3 bundel met Uncharted 2 al in de winkel gespot? Ben benieuwd of bepaalde winkels (Media Markt, Saturn, etc.) daar nog een leuke stuntprijs voor gaan hanteren...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Laatst online: 12-11-2022
Satch schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:56:
Ik lees hier vaak dat mensen games kopen voor 65 euro bij de Free record shop. Neem een ANWB pasje mee en je krijgt 10% korting. Wordt het 58,50. ;) Denk dat heel veel mensen wel in hun directe omgeving een ANWB pasje kunnen lenen/gebruiken. :)
Hey interessant! :) M'n vriendin werkt nl. bij de ANWB... Waar heb je deze info eigenlijk vandaan? Kan het op de site van FRS niet vinden iig...

Nevermind... al gevonden 8)7

http://www.freerecordshop.nl/anwb

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Quipers op 15-10-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Zou die ANWB korting ook gelden in combinatie met een VVV irischeque?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

1e en 2e deel van the Fast and Furious gezien in blu-ray formaat. Wat is dat toch mooi zeg! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:48:
Zou die ANWB korting ook gelden in combinatie met een VVV irischeque?
Uiteraard, alleen niet in combinatie met andere kortingsacties. De irischeque is gewoon een betaalmiddel, geen kortingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
jOzh schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:29:
Iemand de PS 3 bundel met Uncharted 2 al in de winkel gespot? Ben benieuwd of bepaalde winkels (Media Markt, Saturn, etc.) daar nog een leuke stuntprijs voor gaan hanteren...
zie hem staan op de bartsmit webshop voor 350. Zal nog wel 15% korting afgaan dan

(ja omdat ik nogsteeds elke dag check of er nog een 180 eu actie komt omdat ik die steeds heb gemist :( )

[ Voor 5% gewijzigd door adros op 15-10-2009 11:59 ]

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

adros schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:58:
[...]

zie hem staan op de bartsmit webshop voor 350. Zal nog wel 15% korting afgaan dan

(ja omdat ik nogsteeds elke dag check of er nog een 180 eu actie komt omdat ik die steeds heb gemist :( )
10% voor consoles (helaas).

Ken het gevoel overigens, ik check nu toch ook iedere dag eventjes of de fat PS3 nog een keer langs komt...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

jOzh schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:29:
Bij ons in Game Mania Maastricht hebben we die bundel ( 250GB)
€329,- :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jan Laros schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:49:

Cross Game Voice Chat

Het werd tijd :) Ondanks dat de meerderheid van de ps3 spelers dit niet hoeft O-)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

uchiha tijntje schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

Het werd tijd :) Ondanks dat de meerderheid van de ps3 spelers dit niet hoeft O-)
Het kan mij persoonlijk niet heel veel schelen, meeste mensen waarmee ik game hebben namelijk geen headset :P

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
Ik wil niet weer een hele discussie ontketenen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel PS3 spelers terug gaan komen van hun mening dat crossgame chat overrated is, en nergens voor nodig is. Volgens mij is dat typisch zo'n functie waarvan je pas merkt hoe handig ie echt is, als je 'm niet meer hebt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Ik heb helemaal niemand met wie ik kan praten :( Niemand van mijn vrienden heeft een PS3 namelijk...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mij lijkt cross-game chat ideaal. Veel makkelijker om even af te spreken om een game te gaan doen. Hoef je niet berichtjes te sturen enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Dat betekend toch dat voice chat gewoon standaard ondersteund wordt via één punt in álle games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57
Snippertje schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:11:
Ik heb helemaal niemand met wie ik kan praten :( Niemand van mijn vrienden heeft een PS3 namelijk...
Misschien is PSN Friends dan iets voor jou (zie openingspost)... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Vads schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:23:
[...]

Misschien is PSN Friends dan iets voor jou (zie openingspost)... :z
Ja ik heb wel een aantal mensen toegevoegd hoor ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

BM schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:04:
Ik wil niet weer een hele discussie ontketenen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel PS3 spelers terug gaan komen van hun mening dat crossgame chat overrated is, en nergens voor nodig is. Volgens mij is dat typisch zo'n functie waarvan je pas merkt hoe handig ie echt is, als je 'm niet meer hebt.
Vast en zeker, maar de mensen in je lijst moeten dan wel in het bezit zijn van een Bluetooth headset (oid)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

frc gaat altijd in de brievenbus (tot max van 2games)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
Is de 250gig versie al te koop bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben jij al langs geweest om te kijken? Zo ja, dan nee.
Eindelijk Cross-game chatten :D
Dat was eigenlijk het enige dat ik nog miste bij de PS3, naast een overzichtelijke store :P

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Welke bleutooth headset gebruiken jullie?

Ik zoek er nog een voor mijn ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
willy1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:41:

Ik gebruik de Bluetrek G3, heerlijk om mee te werken. Paired snel en is best comfortabel in je oor :P. Daarnaast is 'ie niet snel leeg, dus het is niet zo dat je het vaak aan de lader moet hangen. Je krijgt er trouwens twee verschillende laders bij; één via USB en één via netsnoer.
Ik heb zelf ook hele goede verhalen gehoord over de headset van Sony zelf, daar zou je ook naar kunnen kijken.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33

Wireless Headset PS3 rond de 49 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik degene die bij Warhawk zat (een Jabra), maar ik zou het liefst de officiele Sony headset gebruiken.
Die kun je bij Play.com al voor €23,50 halen.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 15-10-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Heb zelf ook met een kameraad samen gisteren de officiele Sony Headset besteld. Bij www.mymemory.co.uk voor 19.95 GBP incl porto. Volgens de Paypalomrekenkoers was dit 22,04 euro :). De Sony headset ziet er ook nog eens het geilst uit, zeker in de oplaadcradle .. :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
Yellowneck schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:09:
Heb zelf ook met een kameraad samen gisteren de officiele Sony Headset besteld. Bij www.mymemory.co.uk voor 19.95 GBP incl porto. Volgens de Paypalomrekenkoers was dit 22,04 euro :). De Sony headset ziet er ook nog eens het geilst uit, zeker in de oplaadcradle .. :P
Helaas vind ik 'm niet echt heel comfortabel. Dat ding wat in je oor steekt is te groot ofzo :? Nahja, zolang ik 'm redelijk losjes houd is het wel te doen.

Hoop trouwens dat de geluidskwaliteit met die update ook wat omhoog gaat. Kwaliteit via PS3 is beduidend slechter dan een chat met dezelfde persoon via de 360, voor m'n gevoel ook redelijk was lag (1+ seconde).

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 15-10-2009 15:14 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Laatst online: 16:01
Ik gebruik zelf de officiele headset van sony voor de PS3 voor40 euro bij Dynabyte gehaald.
ik had wel het probleem dat ik mijn microfoon gevoeligheid niet aan kon passen maar dat heb ik inmiddels werkend. door hem niet met de usb kabel te paire.
hierdoor mis ik wel de HQ mode..

Ik vind het een fijne headset, maar bij die Bluetrek zit hij niet in je oor maar erop dat kan wel wat fijner zitten bij sommige mensen. De PS3 headset moet een stukje in je oor.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hmm... ok. Ben opzich wel in-ear oordopjes gewend (Sennheiser CX300) maar eens kijken hoe groot die earplug is van Sony, want bij Sennheiser moet ik echt de kleinste hebben die dan nét past :P.
Gelukkig is de Sony Headset in Nederland 2x zo duur waardoor ik, mocht de headset mij niet bevallen, het altijd weer kan verkopen via martkplaats voor minimaal de aanschafwaarde :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Phyt_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:18:
ik had wel het probleem dat ik mijn microfoon gevoeligheid niet aan kon passen maar dat heb ik inmiddels werkend. door hem niet met de usb kabel te paire. Hierdoor mis ik wel de HQ mode..
Dit probleem heb ik ook, ik ga eens uitzoeken hoe ik bovenstaande kan regelen. Vind het erg raar dat je niet de gevoeligheid kan instellen met je Sony headset. |:(

Tijdens het gamen hoor je regelmatig verschillende geluiden uit andermans omgeving omdat zijn/haar headset dat dan oppikt. (Bijvoorbeeld een deur die open gaat, gillende kinderen, etc.) Noise cancelling noemen ze dat dan.. 8)7
Yellowneck schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:26:
Hmm... ok. Ben opzich wel in-ear oordopjes gewend (Sennheiser CX300) maar eens kijken hoe groot die earplug is van Sony, want bij Sennheiser moet ik echt de kleinste hebben die dan nét past :P.
Gelukkig is de Sony Headset in Nederland 2x zo duur waardoor ik, mocht de headset mij niet bevallen, het altijd weer kan verkopen via martkplaats voor minimaal de aanschafwaarde :P
Even voor de duidelijkheid: Die headset van Sony is niet in-ear. Deze hangt eigenlijk in je oorschelp met een bandje dat nog achter je oor hangt. Zie hier ;)

[ Voor 38% gewijzigd door DeDuifff op 15-10-2009 15:53 . Reden: Extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Laatst online: 16:01
DeDuifff schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:48:
[...]

Dit probleem heb ik ook, ik ga eens uitzoeken hoe ik bovenstaande kan regelen. Vind het erg raar dat je niet de gevoeligheid kan instellen met je Sony headset. |:(

Tijdens het gamen hoor je regelmatig verschillende geluiden uit andermans omgeving omdat zijn/haar headset dat dan oppikt. (Bijvoorbeeld een deur die open gaat, gillende kinderen, etc.) Noise cancelling noemen ze dat dan.. 8)7
Daarvoor is deze oplossing DeDuifff:

heb ik paar paginas terug ook gepost dan kun je die gevoeligheid wel aanpassen maar ontbreekt de HQ mode. op pagina 23 ofzo.
Ok I was having the problem where my ps3 sony brand headset(the one that came with socom) was stuck on volume level 3. The other levels were there, they were just greyed out and I could not select them. I finally called customer service and figured out it is because of the way I paired it. I was just plugging the cord into the back of the headset and registering it like that. But really you have to hold the power button on the headset till it blinks read to green, then go to manage blu tooth devices and scan for it. This fixed the problem for me and I hope it helps you out as well.
ps hoe krijg ik mijn signature geedit ?! zie niks in mijn profiel?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

mzx schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:21:
[...]
Brievenbus ;) , sorry ik was ff aan het spelen!
Maakt niet uit, heb hem hier nu al een uurtje of 1,5 liggen. Maar nog niet in de PS3 durven stoppen...
Ik heb vanavond ook nog afspraken en ik denk dat ik heel veel te laat ga komen als ik nu aan die game ga beginnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 18:09
FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:16:
[...]

Maakt niet uit, heb hem hier nu al een uurtje of 1,5 liggen. Maar nog niet in de PS3 durven stoppen...
Ik heb vanavond ook nog afspraken en ik denk dat ik heel veel te laat ga komen als ik nu aan die game ga beginnen O-)
Zeker niet aan komen dan ;) voor dat ik er erger in had was ik al 5 uur achter elkaar aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx

mzx

Synth schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:50:
[...]

Zeker niet aan komen dan ;) voor dat ik er erger in had was ik al 5 uur achter elkaar aan het spelen.
Haha, ja zoiets had ik ook :P. Ik moest vanmiddag ff een (zware) toets van engels maken en ik wilde er 's morgens nog ff voor gaan leren :9 , is er helaas niet van gekomen... Ik weet mijn cijfer al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
mmm net wat raars met Uncharted 2 meegemaakt

ps3 staat op engels
uncharted 2 ingesteld op NL
game speelt nederlands maar met de eerst volgende cutscene krijg ik engels te horen ipv NL. Na de cutscene begint de game weer en is alles weer in het Nederlads.

p.s. ik vind NL wel lekker klinken met een paar biertjes op ;)
p.s2 lekker wijf die chloe
p.s3 vette console (snappie? :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Synth schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:50:
[...]
Toch gedaan, maar ga nu al weer opnieuw beginnen :+
Ben redelijk snel door het eerste level heen geracet, dus heb her en der wat laten liggen.
Dus kan beter nu even een replay doen dan als ik helemaal in de game zit...

Overigens meer mensen waarvan de downloadable content code niet werkt?
Ik krijg weer eens gezellig de melding dat de code niet goed is ingevoerd of al gebruikt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 08:52
Net thuis gekomen, en daar zag ik Uncharted 2 op de tafel liggen :D

In het hoesje zit een downloadcode om het één en ander te downloaden, maar ik kreeg ook net via email (van Free Record Shop) een code waar je ''Revenge Perk'' mee kan downloaden. Dit is toch niet de hetzelfde content als wat in het hoesje zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx

mzx

FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:01:
[...]

Toch gedaan, maar ga nu al weer opnieuw beginnen :+
Ben redelijk snel door het eerste level heen geracet, dus heb her en der wat laten liggen.
Dus kan beter nu even een replay doen dan als ik helemaal in de game zit...

Overigens meer mensen waarvan de downloadable content code niet werkt?
Ik krijg weer eens gezellig de melding dat de code niet goed is ingevoerd of al gebruikt is...
Nee de code in het hoesje is voor het xmb theme & de extra skins voor mp + gouden wapens!
Maar die code werkt vanaf morgen pas. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door mzx op 15-10-2009 18:10 . Reden: sorry FeaR! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey!

Ik zit al een tijdje te denken om in plaats van steeds maar m'n systeem up te graden gewoon een Playstation 3 te halen! Ook ivm dat steeds minder ontwikkelaars games uitgeven op de PC en dat ze slechter gesupport worden op de PC. Het enigste wat me ervan weerhouden heeft is dat ik een controller niet fijn vind spelen en shooters gewoon voor mij het beste willen met een muis en keyboard.

Zijn er nog andere argumenten om me over te halen een ps3 te kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

mzx schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:50:
[...]
Nee de code in het hoesje is voor het xmb theme & de extra skins voor mp + gouden wapens!
Denk dat je beter mij had kunnen quoten, want ik vroeg daar naar :$
Ergens had ik wel het idee dat het pas vanaf de 16e oktober gedownload kon worden, maar een vreemd gevoel was het wel... Maar wel leuk dat er bij bestellen via de Free Record nog een extraatje bij zit. Daar heb ik niets over gelezen :)

Al moet ik zeggen dat ik die "postcards" die bij de SE zitten wel erg lame zijn. Postcards zijn in mijn ogen gedrukt op stevig karton en niet op gewoon papier. Maar goed, dat maakt verder niet uit want de steelcase zelf is al mooi. En het gaat natuurlijk om de game en die is nog verslavender dan deeltje één...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:54:
Hey!

Ik zit al een tijdje te denken om in plaats van steeds maar m'n systeem up te graden gewoon een Playstation 3 te halen! Ook ivm dat steeds minder ontwikkelaars games uitgeven op de PC en dat ze slechter gesupport worden op de PC. Het enigste wat me ervan weerhouden heeft is dat ik een controller niet fijn vind spelen en shooters gewoon voor mij het beste willen met een muis en keyboard.

ik was altijd een uber pc gamer maar de overstap naar controller hield me echt neit tegen en vond het ook neit storend, nu frag ik met beide net zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey!

Je kunt nu eindelijk in de woonkamer op de bank voor je HDTV gamen ipv op een bureaustoel ergens in een hoekje van de kamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:18
Sn0wblind schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:11:
[...]

ik was altijd een uber pc gamer maar de overstap naar controller hield me echt neit tegen en vond het ook neit storend, nu frag ik met beide net zo goed
Heb nu ook een maandje een ps3 na altijd op de pc shooters gespeeld te hebben. In het begin met waw was het wel erg frustrerend dat ik continu afgemaakt werd, maar na wat wennen speelt het nu best redelijk en kan ik goed meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
3 PS3's verkocht van de bart smit actie. 105 euro winst. Best mooi, maar oh wat had ik er graag 1 gehouden voor mezelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag PS3 Slim 250gb + Uncharted 2 besteld bij bartsmit.com. Mooi goedkoop. Dit helaas omdat mijn 60GB launch PS3 en kapotte bluray laser heeft. Iemand interesse om zo'n ding nog over te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

De PSN update van 15 oktober 1009:

Speciaal Aanbod

PlayStation 3
Call of Duty: World at War
Map Pack 1 (€4,99) (Geldig tot 19 oktober)

Resident Evil 5
Versus Mode (€2,99) (Geldig tot 23 oktober)

PlayStation Portable
Everybody’s Golf 2 (€12,99) (Geldig tot 22 oktober)
Monster Hunter Freedom Unite (€20,99) (Geldig tot 22 oktober)

PSone Klassiekers
Magic Carpet (€4,99) (Geldig tot 22 oktober)
Populous (€2,99)(Geldig tot 22 oktober)
Sim City 2000 (€5,99)(Geldig tot 22 oktober)
Theme Hospital (€2,99)(Geldig tot 22 oktober)
Theme Park (€2,99)(Geldig tot 22 oktober)
The Little Mermaid II (€2,99)(Geldig tot 29 oktober)

Speelbare Content

PlayStation 3
Volledige Spellen
WipEout HD Fury – Het Volledige Pakket (€24,99)
.detuned (€2,99)
Uno (€9,99)
Mushroom Wars (€9,99)

PlayStation Portable
Volledige Spellen
Cover Girl (€29,99)

Extra Content

Buzz!
Space Quiz (€4,99)

Lumines Supernova
Holiday Pack (€1,99)
Bundle Pack (Bevat het Classic Pack en het Holiday Pack) (€3,99)

High Velocity Bowling
Doug Graves (€0,99)
Halloween Ball Pack (Gratis)
Planets Ball Pack (€0,99)

Dynasty Warriors: Strikeforce (PSP)
Downloadpack 6 (Gratis)

Guitar Hero 5
Wolfmother Track Pack (€5,49 voor het pakket of €1,99 per nummer)
California Queen
Cosmic Egg
Pilgrim

Overige Nummers (€1,99 per stuk)
Cut Your Hair - Pavement
Hi-Speed Soul - Nada Surf
Sister Jack - Spoon

Rock Band
Brütal Legend Pack 01 (€3,99 voor het pakket of €1,99 per nummer)
(We Are) The Road Crew ‘08′ - Motörhead
The Metal - Tenacious D
More Than Meets the Eye - Testament

Overige Nummers (€1,49 per stuk)
Andres - L7
Icarus – Borne on the Wings of Steel (Live) - Kansas
Point of Know Return (Live) - Kansas
Satch Boogie - Joe Satriani
Show Me the Way - Black Tide
Surfing With the Alien - Joe Satriani
What’s My Age Again - Blink 182

Rock Band Unplugged (PSP)
Overige Nummers (€1,49 per stuk)
Headknocker - Foreigner
Jeremy - Pearl Jam

PlayStation 3 Game Video's

Final Fantasy XIII
TGS 09 Trailer

Army of Two: The 40th Day
Trailer: Jonah

Heroes Over Europe
Multiplayer Trailer

PlayStation 3 Thema's

Normale Thema's (€1,49 per stuk)
Ink Skulls
Mythical Creatures
Spider Webs
World’s Apart

Dynamische Thema's (€1,99 per stuk)
PixelJunk Monsters Deluxe Dynamisch Thema
PAIN Dynamisch Thema
High Velocity Bowling Dynamisch Thema

PlayStation 3 Achtergronden

Topatoi
Wallpaper 4

copy/paste van www.psonly.nl

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Surfer schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:33:
Sim City 2000 (€5,99)(Geldig tot 22 oktober)
Theme Hospital (€2,99)(Geldig tot 22 oktober)
Theme Park (€2,99)(Geldig tot 22 oktober)
Speelt dat nog een beetje? En is het opgepoetst, of 1 op 1 kopie?

Wel erg veel plezier mee gehad, leuk om weer te spelen als het een beetje werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Dersan schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:21:
[...]

Heb nu ook een maandje een ps3 na altijd op de pc shooters gespeeld te hebben. In het begin met waw was het wel erg frustrerend dat ik continu afgemaakt werd, maar na wat wennen speelt het nu best redelijk en kan ik goed meekomen.
het viel me vooral op dat je het anders moet benaderen, ik richt vooral dor het personage zeg maar zelf rond te bewegen en zo de crosshair op de vijand te leggen, zo eindig ik toch vrijwel altijd hoog.

Maar ik vind het op een console gamen zoiezo relaxter, het werkt altijd, je koop t'n game, propt 'm erin en het werkt. daarnaast merk je gewoon dat vaak het budget hoger is voor de games, al zijn er ook multiplatforms die ook op de pc uitkomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:26:
Vandaag PS3 Slim 250gb + Uncharted 2 besteld bij bartsmit.com. Mooi goedkoop. Dit helaas omdat mijn 60GB launch PS3 en kapotte bluray laser heeft. Iemand interesse om zo'n ding nog over te nemen?
volgens mij vraagt sony exorbitant veel geld voor het repareren van zon ding, dus dat is helaas niet echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 08:52
Wat een mooi spel, dat Uncharted 2. Ik vind hoe de personages eruit zien en hoe ze bewegen ook heel erg realistisch. Af en toe loop je zelf wel eens door wat dingetjes heen (waar je dan normaal gesproken over/omheen moet lopen), maar dat houd je toch wel in games. Verder is het verhaal (zit pas in hoofdstuk 3 :P ) wel vet en spannend. Vooral in het begin. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
DarkShadow schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:43:
[...]

volgens mij vraagt sony exorbitant veel geld voor het repareren van zon ding, dus dat is helaas niet echt interessant.
een losse bluray drive is te koop op ebay vaak, maaaaaar volgens mij heeft sony hier een programma voor lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sn0wblind schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:29:
[...]

het viel me vooral op dat je het anders moet benaderen, ik richt vooral dor het personage zeg maar zelf rond te bewegen en zo de crosshair op de vijand te leggen, zo eindig ik toch vrijwel altijd hoog.

Maar ik vind het op een console gamen zoiezo relaxter, het werkt altijd, je koop t'n game, propt 'm erin en het werkt. daarnaast merk je gewoon dat vaak het budget hoger is voor de games, al zijn er ook multiplatforms die ook op de pc uitkomen natuurlijk.
Dat niet alleen maar ook iedereen werkt met de zelfde setup. Niks geen gelame met aangepaste settings / patches om een voordeel te krijgen boven andere spelers. Hoewel ik eerst zeer sceptisch was over FPS'en op consoles merk ik nu steeds meer dat het juist veel relaxter speelt vaak.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
mzx schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:50:
[...]

Heb mijn game+codes vandaag van FRS binnengekregen. Code werkte in eerste instantie niet (invalid code) maar nadat ik de revenge perk code (krijg je per e-mail) had ingevoerd deed de LE content-code het ook!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DarkShadow schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:59:
3 PS3's verkocht van de bart smit actie. 105 euro winst. Best mooi, maar oh wat had ik er graag 1 gehouden voor mezelf :P
Dan doe je iets niet goed. ;) Ik haal uit twee PS3's € 47,50 per stuk winst (€95,00), En dan verkoop ik de bijgeleverde games ook nog eens los voor €30,00 per stuk (€60,00). Is € 155,00 winst. Hiervan heb ik weer FIFA 10 (€54,00), Uncharted 2: Among Thieves Special Edition (€ 57,75, pre order) en Call Of Duty: Modern Warfare 2 (€55,00, pre order) bij de Nederlandse retail gekocht om wat terug te doen. :)
Bor de Wollef schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:57:
[...]

Dat niet alleen maar ook iedereen werkt met de zelfde setup. Niks geen gelame met aangepaste settings / patches om een voordeel te krijgen boven andere spelers. Hoewel ik eerst zeer sceptisch was over FPS'en op consoles merk ik nu steeds meer dat het juist veel relaxter speelt vaak.
Exact waarom ik ook overgestapt ben op de PS3. Het ging min of meer automatisch omdat ik een PS3 bij me 1080p LCD TV kreeg in december 2007. Ik merkte dat ik meer en meer op de PS3 ging spelen en me toen net gekocht nVidia GeForce 8800GTS G92 bijna niet gebruikte om te gamen.

[ Voor 34% gewijzigd door Jumpman op 15-10-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
jeuj! heb ook een ps3 sinds vandaag! killzone2 ziet er gaaf uit zeg!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

Ben nu ook bijna een bezitter van een ps3.

Had er 2 via de bartsmit site gekocht =327.90.- de 80Gig + infamous :9

1 for me and one for my dad.

nu nog die samsung ue46b6000 tv and me is happy...

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
Sn0wblind schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:51:
[...]

een losse bluray drive is te koop op ebay vaak, maaaaaar volgens mij heeft sony hier een programma voor lopen
Anders zijn er ook wel wat bedrijfjes in .nl waar je dit vaak voor een redelijk bedrag kan laten fixen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Heb ook Uncharted 2 gekocht. Vet spel tot nu toe, ben bij chapter 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Lizardz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:16:
Heb ook Uncharted 2 gekocht. Vet spel tot nu toe, ben bij chapter 6.
Lovende reacties zeg...ben nog steeds met Uncharted "1" bezig, zit beetje vast bij Chapter 15, als je dan met wallrunnen naar een richel via zo'n touw ... redt de sprong steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Vraagje (die waarschijnlijk al vaker gesteld is): stel, ik koop een spel in Canada met regio 1. Kan ik dan in de Europese PSN-store updates downloaden ervoor en ook online gamen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Vads schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:07:
Vraagje (die waarschijnlijk al vaker gesteld is): stel, ik koop een spel in Canada met regio 1. Kan ik dan in de Europese PSN-store updates downloaden ervoor en ook online gamen ermee?
Wat bedoel je met "updates" downloaden? Als er een patch komt kun je die uiteraard gewoon downloaden. Ook online gamen gaat prima, daar zit geen regiolock op (alleen met Metal Gear Online voor zover ik weet, maar dat ligt aan KONAMI).

Met downloadable content uit de NL store halen moet je wel oppassen, dit werkt namelijk in 9 van de 10 gevallen niet. Als je per se DLC voor de game wil halen zul je een canadees/amerikaans account aan moeten maken en Canadese Dollars/Dollars moeten kopen. Die vouchers kun je gewoon op ebay kopen. Wanneer je dan die DLC hebt gedownload kun je wel gewoon door blijven spelen op je Nederlandse account.

Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is ;)

Heb Uncharted 2 trouwens ook al binnen sinds woensdag. Toen de eerste twee chapters gespeeld (die BRILJANT waren!), daarna moeten stoppen omdat ik de volgende dag weer vroeg op moest. Nu wilde ik de game voor zaterdag bewaren, wint m'n broertje opeens 2 tickets voor Firstlook :D Mooi even Assassin's Creed 2, Modern Warfare 2, Lost Planet 2, Tekken 6 en Ratchet & Clank: A Crack In Time checken!

Daarnaast heb ik ook nog een PSP Slim & Lite voor een prikkie overgenomen. Dus daar ben ik ook al druk mee aan de gang geweest. Wat een mooi ding is dat toch trouwens, zo'n PSP! :9~ Gruwelijke games heeft dat ding ook.

Dus Uncharted 2 staat nu gepland voor zondag.

Poeh poeh, wat een druk leven >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Skire op 16-10-2009 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Yellowneck schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:05:
[...]
Lovende reacties zeg...ben nog steeds met Uncharted "1" bezig, zit beetje vast bij Chapter 15, als je dan met wallrunnen naar een richel via zo'n touw ... redt de sprong steeds niet :(
Ik heb daar in het begin ook vast gezeten.
Het is een kwestie van blijven proberen, want het is een soort van scripted-event. Als bij voorbij punt X bent van de muur en vanaf daar springt dan red je die jump met gemak. Dus wellicht even iets lager aan dat touw/liaan gaan hangen zodat je verder kan rennen en minder ver hoeft te springen. Maar op een gegeven moment redt je het gewoon zonder dat je zelf enig idee hebt iets anders gedaan te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Over de opzet van het verhaal van uncharted 2 (tot chapt 5):

spoiler:
Ben ik de enige of is het heen en weer geflits van het verhaal in het begin erg verwarrend en moet je maar opeens in het verhaal zitten. Je zit op het strand met Chloe en Flint en opeens zit je 4 maanden terug met die Flint en Chloe de olielamp te zoeken. Bij Uncharted 1 werd het opgebouwd. Zulke momento films zijn wel vet zijn maar eerlijk gezegd ligt het me bij games niet lekker.

Verder erg vette game met ultieme graphics en cutscenes

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 16-10-2009 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zowel een Game PC als een PS3. De PS3 blinkt absoluut uit in alle mogelijke race games, sport games (bijvoorbeeld fifa) en een aantal platform games. Daarnaast is het gamen op je TV op de bank veel relaxter, vooral met wat vrienden erbij.

Wat betreft de PC; Ik doe daar alleen shooters.Muis en tobo blijven mijn inziens oppermachtig tegenover een controller voor echte shooters als COD. De snelheid, instellingen, bewegelijkheid van de muis is onevenaarbaar. Uiteraard speelt gewenning en controle ook mee en zal er op de Console ook best een shooter gespeeld kunnen worden. Voor mij is de PC dan echter baas boven baas.
Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Frank J. schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:43:
Over de opzet van het verhaal van uncharted 2 (tot chapt 5):

spoiler:
Ben ik de enige of is het heen en weer geflits van het verhaal in het begin erg verwarrend en moet je maar opeens in het verhaal zitten. Je zit op het strand met Chloe en Flint en opeens zit je 4 maanden terug met die Flint en Chloe de olielamp te zoeken. Bij Uncharted 1 werd het opgebouwd. Zulke momento films zijn wel vet zijn maar eerlijk gezegd ligt het me bij games niet lekker.

Verder erg vette game met ultieme graphics en cutscenes
Ik had er eigenlijk geen last van.

spoiler:
Je had natuurlijk eerst even die flash forward, maar dat was wel duidelijk. Dan zie je op t strand hoe het allemaal is begonnen en daarna zijn ze in dat museum om die lamp te vinden. Jij zegt trouwens 4 maanden terug, maar je bedoelt denk ik 4 maanden vooruit? Want op t strand besloten ze om die olielamp te jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere mensen die net als mij uitkijken naar WWE Smackdown 2010? Las gister de IGN review en moet zeggen dat het me erg enthousisast heeft gemaakt. Vooral het feit dat gemaakte content zoals storylines en karakters online vergaard kunnen worden spreekt me aan. Dit geeft de toch al vrij hoge replaywaarde een bijna onuitputtelijke boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Laatst online: 12-11-2022
Werkt bij jullie Playstation Home nog?

Ik probeerde Home gisteren weer eens te starten, maar hij loopt steeds vast en blijft hangen op 'initialising'... Bekend probleemd of hebben jullie tips hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:26:
Sony al gebeld? Melden dat je een 60gb hebt en weet dat het lang gaat duren en dat je genoegen neemt met een 40/80gb replacement, wellicht dat ze je dan nog snel helpen ook. Ik zou het iig proberen.
Yellowneck schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:05:
[...]
Iets naar beneden gaan op die liaan. Dan haal je het makkelijk. Bij de 3e keer dat ik Uncharted 1 doorspeelde haalde ik dat zelfs zo in 1 keer, later bedacht ik me dat dat zo'n struikelpunt was de 1e keer ;).

[ Voor 33% gewijzigd door EfBe op 16-10-2009 09:30 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hey!

Ik en wat vrienden van mij dachten er ook altijd zo over. Nu hebben twee van die vrienden al een tijdje een PS3 en kunnen inmiddels aardig meekomen op 3d shooter gebied. Ik heb gisteren bij Bart Smit dan ook maar een PS3 250GB met Uncharted 2 voor 316 euro besteld. Hopelijk komt hij vandaag of morgen nog aan.
Ik wil namelijk ook mijn 4 jaar oude pc niet upgraden naar een pc die de laatste games kan spelen want dan ben ik duurder uit dan een PS3. Plus ik wil gewoon gamen, en geen tijd meer kwijt zijn aan het upgraden van drivers, OS directx, gedoe met codes en beveiligingen.
Gewoon de PS3 onder de tv, disk erin en gaan!

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:29
Sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een PS3 80GB (via BS-actie, met inFAMOUS). Ik heb Uncharted 1 besteld, die wil ik eerst uitspelen en vervolgens ga ik Uncharted 2 kopen! Na al die lovende reacties kan ik bijna niet meer wachten.. :>

edit: ik ben nu trouwens in de tussentijd bezig met GTA IV. Ook wel leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 16-10-2009 10:18 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dr. Quipers schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:28:
Werkt bij jullie Playstation Home nog?

Ik probeerde Home gisteren weer eens te starten, maar hij loopt steeds vast en blijft hangen op 'initialising'... Bekend probleemd of hebben jullie tips hoe dit op te lossen is?
Ik heb precies hetzelfde sinds vorige week. Helaas nog niet echt druk gezocht naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Skire schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:00:
[...]
Wat bedoel je met "updates" downloaden? Als er een patch komt kun je die uiteraard gewoon downloaden. Ook online gamen gaat prima, daar zit geen regiolock op (alleen met Metal Gear Online voor zover ik weet, maar dat ligt aan KONAMI).
Met downloadable content uit de NL store halen moet je wel oppassen, dit werkt namelijk in 9 van de 10 gevallen niet. Als je per se DLC voor de game wil halen zul je een canadees/amerikaans account aan moeten maken en Canadese Dollars/Dollars moeten kopen. Die vouchers kun je gewoon op ebay kopen. Wanneer je dan die DLC hebt gedownload kun je wel gewoon door blijven spelen op je Nederlandse account.
Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is ;)
Ok, top! Bedankt voor je antwoord. Patches en online gamen gaat uitstekend begrijp ik dus. Het is alleen even opletten bij het kopen van DLC (zoals bijvoorbeeld "Big Surf Island" voor Burnout; dat soort extra's dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Jumpman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:02:
[...]

Dan doe je iets niet goed. ;) Ik haal uit twee PS3's € 47,50 per stuk winst (€95,00), En dan verkoop ik de bijgeleverde games ook nog eens los voor €30,00 per stuk (€60,00). Is € 155,00 winst. Hiervan heb ik weer FIFA 10 (€54,00), Uncharted 2: Among Thieves Special Edition (€ 57,75, pre order) en Call Of Duty: Modern Warfare 2 (€55,00, pre order) bij de Nederlandse retail gekocht om wat terug te doen. :)

[...]
Valt nog vies tegen hoor. Per PS3 heb je misschien hooguit 40 euro winst. (dat is al veel) Een hoop mensen gaan geen 220 euro betalen voor een PS3 80GB. Spellen leveren hooguit 20 euro per stuk op, aangezien er genoeg keuze is op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Vads schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:32:
[...]

Ok, top! Bedankt voor je antwoord. Patches en online gamen gaat uitstekend begrijp ik dus. Het is alleen even opletten bij het kopen van DLC (zoals bijvoorbeeld "Big Surf Island" voor Burnout; dat soort extra's dus.
Inderdaad goed opletten:

Ik ben dus de mist in gegaan met DLC voor Buzz...

Ik gebruik een Wirecard via een Duitse PSN account en doe daarmee mijn aankopen in de Duitse store, zo heb ik bijv. DLC voor KZ2 en de game Zen Pinball aangeschaft. Dat werkte allemaal prima onder mijn eigen Nederlandse account. (Immers het is binnen Europa)
In het geval van DLC voor Buzz: deze zijn blijkbaar land gebonden! Ik kan mijn gekochte Horror Quiz alleen maar spelen als de taal van mijn PS3 op Duits ingesteld staat :( (Een Duits sprekende Buzz ben je na 10 sec. wel zat, kan ik je vertellen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Ik heb een aantal reacties verplaatst naar het defectentopic aangezien die daar beter passen (vanaf Eriksk in "PS3 defecten topic Deel 1").

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Jumpman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:02:
[...]

[...]

Exact waarom ik ook overgestapt ben op de PS3. Het ging min of meer automatisch omdat ik een PS3 bij me 1080p LCD TV kreeg in december 2007. Ik merkte dat ik meer en meer op de PS3 ging spelen en me toen net gekocht nVidia GeForce 8800GTS G92 bijna niet gebruikte om te gamen.
tja ik wou ze gewoon snel kwijt. Had langer kunnen wachten, voor de killzone bundel heb ik een week gewacht totdat ik een bod kreeg van 225 eu. De andere 2 heb ik snel verkocht voor 210.
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.