Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Zojuist de Japanse demo voor Bayonetta gespeeld. Ik vind het een grof schandaal hoe Sega hiermee is omgegaan. Je hebt een superstrakke game met 60 fps en die sukkels doen niet eens moeite voor een port.

Als je dit vergelijkt met Devil May Cry kan ik alleen maar janken. Sega heeft jarenlang een slechte reputatie opgebouwd sinds de gloriedagen en net nu ze weer goed bezig waren flikken ze zoiets. Ik laat de game gewoon liggen. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Lizardz schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:44:
Weet iemand hoe je een order annuleert bij CDWOW ? En weet iemand toevallig in welke nederlandse winkel Uncharted 2 al te kopen is?
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Weet iemand hoe je een order annuleert bij CDWOW ?
Mailtje naar customer service sturen met duidelijke vermelding van ordernummer en product.
In het verleden moesten de mailtjes in het Engels zijn, ook al deed het formulier anders vermoeden.
Geld wordt teruggestort op rekening of CC van de klant.
Ze reageerden altijd vrij snel en geld werd ook snel teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Flitzer schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:00:
[...]

Mailtje naar customer service sturen met duidelijke vermelding van ordernummer en product.
In het verleden moesten de mailtjes in het Engels zijn, ook al deed het formulier anders vermoeden.
Geld wordt teruggestort op rekening of CC van de klant.
Ze reageerden altijd vrij snel en geld werd ook snel teruggestort.
Ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even hoor, gewoon van de CDWOW site:
Annulering
Op elk moment dat een artikel nog op verzending wacht (‘Pending Despatch’) mag u annuleren door onze klantendienst Customer Service Centre te benaderen. Zodra wij dit bericht ontvangen dat u wilt annuleren zullen wij uw teruggave van het aan CD WOW! betaalde bedrag zo spoedig mogelijk restitueren.

De teruggave zal gedaan worden op dezelfde manier als de manier waarmee de betaling was gedaan. Wij zullen dan ook, om veiligheidsredenen, alleen de teruggave restitueren aan dezelfde kaart als de originele betaling. Er zal geen teruggave gedaan worden naar een andere kaart.

U kunt tevens kijken of uw bestellingen verwerkt zijn in de link ‘Mijn bestellingen’ Als u meer informatie nodig hebt over uw bestelling kunt u onze klantendienst Customer Service Centre benaderen.
Zo moeilijk is het niet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Maat van me heeft uncharted 2 gewoon uit de winkel gehaald. Waar dat weet ik helaas niet, ik wist namelijk de nederlanmdse releasedatum niet dus ik dacht dat het normaal was. Mocht iig deel 1 ff lenen van hem, dus ga daar ff snel mee aan de slag, kan ik gelijk deel 2 erna kopen :D

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Laatst online: 19-08 13:53
@ymmv

Ja sorry hoor, daarvoor heten het ook vragen.
Daar zijn dit soort topics voor, om elkaar wegwijs te maken in dingen.
Ik ken(de) de site niet, dus niet komen doen alsof ik niet eens weet hoe je op het internet moet betalen als jij je op je teentjes voelt getrapt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Laatst online: 18:09
En weet iemand toevallig in welke nederlandse winkel Uncharted 2 al te kopen is?
Probeer BS eens, die verkopen vaak spellen al als ze binnen komen van de leverancier (heb lbp ook een week voor de release daar gekocht). Als ze hem niet hebben liggen gewoon vragen aan een medewerker of ze hem achter hebben liggen, geven ze 9 van de 10 keer wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

McDaBom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:27:
@ymmv

Ik ken(de) de site niet, dus niet komen doen alsof ik niet eens weet hoe je op het internet moet betalen als jij je op je teentjes voelt getrapt. |:(
Hoewel z'n reactie niet helemaal netjes is, kan ik die toch wel begrijpen. Hoewel we vrij veel toestaan binnen Spielerij, is het eigenlijk wel de bedoeling op GoT dat je zelf enige inzet toont. Het antwoord op je vragen waren in dit geval bijvoorbeeld terug te vinden op http://www.videogamesplus.ca/faqs.php wat toch ook best een vrij logische plek is om te kijken (het heet niet voor niets een FAQ). Ik wil je dan ook adviseren om zelf ook even rond te kijken, voordat je een vraag stelt. Dit kan de nodige irritatie voorkomen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Sorry voor de commotie ervoor.
Liet me even gaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
McDaBom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:27:
@ymmv

offtopic:
Fout. Dit topic is er om de ervaringen omtrent de Playstation 3 te bespreken (de naam van dit topic is niet geheel toevallig tot stand gekomen), en niet om jou te helpen bij het annuleren van een order op een of andere site (waarvan het antwoord gewoon in de FAQ stond, maar dat even terzijde).

Even ontopic:
Ik ben benieuwd welke games jullie eigenlijk gaan kopen dit najaar. Het is opvallend rustig dit najaar vanwege CoD MW2, maar welke games zijn voor jullie toch een must have?

Voor mij persoonlijk alleen Uncharted 2 en Call of Duty: Modern Warfare 2. Heel misschien ook Assassin's Creed 2, maar dat kijk ik nog even aan na de slechte ervaring met het eerste spel op de PS3 :P De PS3 port was namelijk vreselijk, en het spel ging na een uurtje of 3 zwaar vervelen en herhalen.

Edit:
Oh ja wat stom! Vergeet ik zo The God of War Collection eventjes te noemen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Skire op 13-10-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik zit al helemaal gebakken voor het najaar, heb namelijk precies alle games die jij noemt besteld + demon souls. Dat lijkt me wel genoeg om voorlopig mee bezig te zijn, zeker omdat ik ook nog enkele oudere titels moet uitspelen.

Owja, en ratchet and clank natuurlijk ook besteld. De special edition natuurlijk. Van demons souls heb ik de deluxe edition, van uncharted de special edition van AC2 de black edition en van mw2 de prestige edition.

Hopelijk komt de nieuwe tv die ik ga kopen de lg 42sl8000 snel binnen om al dit moois op te spelen.

[ Voor 41% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 13-10-2009 22:55 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet meer nodig om daar nog weer op te reageren.

Maar goed, laten we het in hemelsnaam weer hebben over de wondere wereld van de PS3 ... Of anders Uncharted. Ik heb nu een half uur zitten spelen en .... _/-\o_ :9~ :P :+
Het is met afstand de best uitziende console-game van deze generatie. Wat een plaatjes.... De cutscenes, de animaties, die volle kleuren, die gedetailleerde wereld ... Het is continu genieten....

[ Voor 41% gewijzigd door een moderator op 13-10-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harlekein schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:49:
Zojuist de Japanse demo voor Bayonetta gespeeld. Ik vind het een grof schandaal hoe Sega hiermee is omgegaan. Je hebt een superstrakke game met 60 fps en die sukkels doen niet eens moeite voor een port.

Als je dit vergelijkt met Devil May Cry kan ik alleen maar janken. Sega heeft jarenlang een slechte reputatie opgebouwd sinds de gloriedagen en net nu ze weer goed bezig waren flikken ze zoiets. Ik laat de game gewoon liggen. Heel jammer.
Ik heb de demo niet zelf gespeeld, heb enkel reacties gelezen op Joystick van mensen die de Japanse PS3-demo gespeeld hebben en die vonden dat de kritiek op de PS3 zwaar overdreven was en dat er afgezien van een enkele framerate dip er eigenlijk nauwelijks tot geen verschil was met 360-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

De framerate dips en de blurry graphics. Vergelijken met het haarscherpe DMC4 trekt het nergens op.

Wanneer publishers de PS3 als 360 emulator gebruiken zal ik ze niet ondersteunen. Maar misschien is de 360 versie ook gewoon matig.

Daar komt bij dat er genoeg andere games uitkomen dat ik niet hoef te twijfelen.

[ Voor 26% gewijzigd door harlekein op 13-10-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Skire schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:47:
[...]

offtopic:
Fout. Dit topic is er om de ervaringen omtrent de Playstation 3 te bespreken (de naam van dit topic is niet geheel toevallig tot stand gekomen), en niet om jou te helpen bij het annuleren van een order op een of andere site (waarvan het antwoord gewoon in de FAQ stond, maar dat even terzijde).

Even ontopic:
Ik ben benieuwd welke games jullie eigenlijk gaan kopen dit najaar. Het is opvallend rustig dit najaar vanwege CoD MW2, maar welke games zijn voor jullie toch een must have?

Voor mij persoonlijk alleen Uncharted 2 en Call of Duty: Modern Warfare 2. Heel misschien ook Assassin's Creed 2, maar dat kijk ik nog even aan na de slechte ervaring met het eerste spel op de PS3 :P De PS3 port was namelijk vreselijk, en het spel ging na een uurtje of 3 zwaar vervelen en herhalen.

Edit:
Ik heb uncharted 2 alleen nog besteld, maar daar komt COD sowieso nog bij. En ik moet nog even de recensies afwachten van AC en God of War, maar da tzijn ook nog wel 2 kanshebbers :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Net mail gekregen dat Shopto.net mijn Uncharted 2 op de post heeft gedaan. Dus misschien heb ik 'm wel binnen op 16 oktober (= releasedatum toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik wacht vooral op Darksiders, God of War 3, The Last Guardian, L.A. Noir, Heavy Rain en Gran Turismo 5.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uncharted 2 from Naughty Gods natuurlijk (por dios, wat een game!). Verder nog Demon's Souls, Ratchet & Clank: A Crack in Time, God of War Collection en Assasin's Creed 2. Met Brutal Legend wacht ik nog effe, en wat Saboteur en Borderlands betreft wacht ik de recensies (en prijsverlagingen) af. Wat ik tot nu toe van Dragon Age Origins gezien heb sprak me niet erg aan. Ik heb toch geen tijd om ze ogenblikkelijk te spelen want met al deze games ben ik wel eventjes zoet. Ik moet ook nog Mini Ninjas uitspelen (leuk!) en heb ook nog Dead Space Extraction gekocht omdat hij afgeprijsd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

offtopic:

Even ontopic:
Ik heb er speciaal een leninkje voor afgesloten bij de DSB bank;

Uncharted 2, Brutal Legend, Borderlands, MW2, Ratchet, Assasin's Creed 2, GoW Collection en dan nog Forza 3 voor de 360.

Water en brood elke dag de rest van het jaar schijnt ook best lekker te zijn.....

[...]
Ik wacht vooral op Darksiders, God of War 3, The Last Guardian, L.A. Noir, Heavy Rain en Gran Turismo 5.
De vraag was dit najaar, niet 2010. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 13-10-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Ik ben afgelopen week in Japan geweest, maar wel balen dat ze daar geen engelse taal bij de spellen hebben zitten, anders wel wat gekocht..
Wel hadden ze er in Tokyo een promotie tent voor uncharted 2 staan bij een grote elecktronica zaak, waar iedereen 10 minuten kon spelen. Zag er erg goed uit en speelde goed.
Binnen in de winkel hadden ze een lange promo video draaien op een 105 inch tv van final fantasy XIII, dat zag er prachtig uit!

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Heb bericht gekregen dat Uncharted 2 verzonden is, voor de mensen die bij de FRS besteld hebben...hopelijk morgen binnen. Heb er zin in ;)

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

[...]

offtopic:

Even ontopic:

Edit:
Uncharted 2 (heb Uncharted 1 deze week maar ook gehaald :P) Ehr The God of War Collection _/-\o_

En als die nog komt in november... Red Dead: Redemption

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
Jay-K schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:04:
Heb bericht gekregen dat Uncharted 2 verzonden is, voor de mensen die bij de FRS besteld hebben...hopelijk morgen binnen. Heb er zin in ;)
Klopt, heb er zin an! :)

Maar even snel busje perslucht kopen voor dat mijn PS3 helemaal dicht slibt en over verhit raakt van Uncharted 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Jay-K schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:04:
Bij FRS willen pre-orders nog wel eens een dag voor de release aankomen inderdaad.
Was bij mij bij Guitar hero 5 ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Het is geen marktplaats hier.

[ Voor 108% gewijzigd door PromoX op 14-10-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

[ Voor 92% gewijzigd door PromoX op 14-10-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
harlekein schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:20:
De framerate dips en de blurry graphics. Vergelijken met het haarscherpe DMC4 trekt het nergens op.

Wanneer publishers de PS3 als 360 emulator gebruiken zal ik ze niet ondersteunen. Maar misschien is de 360 versie ook gewoon matig.

Daar komt bij dat er genoeg andere games uitkomen dat ik niet hoef te twijfelen.
Op gametrailers stond een vergelijkingsvideo tussen de 360 en ps3 demo. Duidelijk was te zien dat de 360 versie veel helderder was, scherpere textures had en meer detail (ECHT meer detail, meer poppetjes etc.).

Nu zal deze game uberhaupt niet veel verkopen ivm de overvloed aan andere games, maar ik gun het ze nu idd ook niet meer. Na het DMC3 op de ps2 debacle (ja die versie die onmogelijk te spelen was zo moeilijk) heb ik het sowieso niet meer zo op met die gamedesigner, maar dit uitbesteden aan een groepje incapabele sukkels is wel erg tenenkrommend. Als je bedenkt dat bij Nixxes men juist wel goede ps3 ports maakt, (zie tombraider) begrijp ik het niet echt waarom dit nu juist aan dit team is uitbesteed. Oh well...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26

[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 14-10-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omni superens schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:54:
[...]

Die releasdate op zavvi heeft niets te zeggen. Ik heb daar ook een keer een spel gepreordered en daar was de release op de site ook verkeerd van. Volgens mij hadden ze em op de dag van release verstuurd, maar geen idee aangezien ik toen de release was niet thuis was voor een aantal dagen.

Wat die mail betreft waar je het eerder over had. Waarschijnlijk had iemand geen zin om dat te controleren en was zeggen dat de release waarschijnlijk naar achter geschoven was het makkelijkste om te zeggen.
Je had gelijk, want ik heb gisteravond een mail gekregen dat ie verzonden is :D
Toch nog mooi op tijd, maar wel vreemd dat ze die verzenddatum zo hoog zetten.
Waarschijnlijk heb ik m over een week pas, dus dan kan ik mooi nog even Mirror's Edge uitspelen.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 14-10-2009 09:31 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:44:
[...]

De vraag was dit najaar, niet 2010. :)
8)7

In dat geval, eerst niets eigenlijk.
Brütal Legend heb ik gister gehaald, Uncharted 2 haal ik wel een keer 2e hands (moet deel 1 nog spelen). R&C: A Crack in Time weet ik nog niet. Tools of Destruction heb ik uitgespeeld en op Quest for Booty ben ik afgeknapt, dus ik heb eerst genoeg R&C gezien.
Misschien Modern Warfare 2, maar dat wordt dan waarschijnlijk op de 360...

Gelukkig heb nog wat games liggen die ik nog uit kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:50:
[...]

8)7

In dat geval, eerst niets eigenlijk.
Brütal Legend heb ik gister gehaald, Uncharted 2 haal ik wel een keer 2e hands (moet deel 1 nog spelen). R&C: A Crack in Time weet ik nog niet. Tools of Destruction heb ik uitgespeeld en op Quest for Booty ben ik afgeknapt, dus ik heb eerst genoeg R&C gezien.
Misschien Modern Warfare 2, maar dat wordt dan waarschijnlijk op de 360...

Gelukkig heb nog wat games liggen die ik nog uit kan spelen ;)
Brutal Legend heb ik wat negatieve geluiden over gehoord.

http://www.joystiq.com/2009/10/13/review-brutal-legend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, over elke game hoor je negatieve geluiden.
Ik vind de game zeer de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

De gameplay zal iets te simplistisch zijn en niet al teveel diepgang hebben. Het vecht-gedeelte is niet van het niveau ninja gaiden of god of war, het rts-gedeelte is niet van het niveau van C&C of starcraft etc. Maar al met al lijkt 't me verder wel een leuke game. Ik w8 wel tot ie in de budgetbak ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:52
Ik heb ook een mail gekregen van de FRS dat Uncharted 2 verzonden is. Een mail van woensdag 14 oktober 2009 5:40:23. Misschien kans dat die vandaag al aankomt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimension Plus heeft 'm ook al op voorraad zag ik net. Ik heb nu moeite om te wachten tot ik Uncharted 1 heb gespeeld, maar ik zal me bedwingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

-RazieL- schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:57:
De gameplay zal iets te simplistisch zijn en niet al teveel diepgang hebben. Het vecht-gedeelte is niet van het niveau ninja gaiden of god of war, het rts-gedeelte is niet van het niveau van C&C of starcraft etc. Maar al met al lijkt 't me verder wel een leuke game. Ik w8 wel tot ie in de budgetbak ligt.
Same here, de game lijkt me leuk om te hebben maar niet vanaf het eerste moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
Hallo mede ps3 fanaten,

Na al langere tijd mee te lezen mijzelf toch maar eens geregistreerd :).
Ik last dat mede tweakers ook last hebben dat de microfoon gevoeligheid niet aangepast kan worden bij hun Sony PS3 BT Headset.
Dit heb ik zelf dus ook.
Nu heb ik het volgende gevonden wat mogelijk de oplossing is ( nog geen tijd gehad om dit uit te testen),
Ok I was having the problem where my ps3 sony brand headset(the one that came with socom) was stuck on volume level 3. The other levels were there, they were just greyed out and I could not select them. I finally called customer service and figured out it is because of the way I paired it. I was just plugging the cord into the back of the headset and registering it like that. But really you have to hold the power button on the headset till it blinks read to green, then go to manage blu tooth devices and scan for it. This fixed the problem for me and I hope it helps you out as well.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
EfBe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:23:
[...]

Op gametrailers stond een vergelijkingsvideo tussen de 360 en ps3 demo. Duidelijk was te zien dat de 360 versie veel helderder was, scherpere textures had en meer detail (ECHT meer detail, meer poppetjes etc.).

Nu zal deze game uberhaupt niet veel verkopen ivm de overvloed aan andere games, maar ik gun het ze nu idd ook niet meer. Na het DMC3 op de ps2 debacle (ja die versie die onmogelijk te spelen was zo moeilijk) heb ik het sowieso niet meer zo op met die gamedesigner, maar dit uitbesteden aan een groepje incapabele sukkels is wel erg tenenkrommend. Als je bedenkt dat bij Nixxes men juist wel goede ps3 ports maakt, (zie tombraider) begrijp ik het niet echt waarom dit nu juist aan dit team is uitbesteed. Oh well...
in die gametrailer vergelijking zag je alleen maar voornamelijk kleur verschil en een paa rkleine glitches helemaal niet meer details ofzo, heb beide getest. wat me altijd opvalt bij die GT trailer vergelijkingen is dat ze RGB coloroptie op limited hebben staan in plaats van full, ik denk dat de meestte hier het resultaat er wel van weten, namelijk fletsere kleuren en een meer dull beeld. als je de demo zelf of beide systemen speelt zie je bar weinig verschil qua framerate, graphics. spelplezier is op beide consoles gewoon hetzelfde.

neemt neit weg dat Sega meer zijn best had mogen doen om het uiterste uit de console te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 14-10-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
McVirusS schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:28:
Net mail gekregen dat Shopto.net mijn Uncharted 2 op de post heeft gedaan. Dus misschien heb ik 'm wel binnen op 16 oktober (= releasedatum toch?).
De release in de UK is 16-10
De release in rest van europe (incl NL) is 14-10.

Zie ook posts van Naughty Dogs in Blog posts op PS blog : http://blog.eu.playstatio...-%e2%80%93-out-this-week/

Quote :
I hope you’re all equally excited as the game launches this week across Europe and the PAL region: 16th October in the UK & Ireland, 15th October in Australia & New Zealand and 14th October across the rest of the PAL region (Update: The game will be on sale in Germany and Austria on the 16th of October).

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

Phyt_ schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:58:
Hallo mede ps3 fanaten,

Na al langere tijd mee te lezen mijzelf toch maar eens geregistreerd :).
Ik last dat mede tweakers ook last hebben dat de microfoon gevoeligheid niet aangepast kan worden bij hun Sony PS3 BT Headset.
Dit heb ik zelf dus ook.
Nu heb ik het volgende gevonden wat mogelijk de oplossing is ( nog geen tijd gehad om dit uit te testen),

[...]
Nadeel is wel dat je de HQ mode niet meer heb. Maar die begin ik steeds minder en minder te waarderen. (is soms lawaaierig bij mij thuis)

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net bij game mania Uncharted 2 gekocht. had hem niet gepre ordered.
mij zie je voorlopig niet buiten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
Heb net UC2 gekocht bij de Free Record Shop lag die gewoon al in de schappen, terwijl ze hem bij de BS niet mee wouden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldie
  • Niet online

Garfieldie

I HATE mondays

Bij BS zojuist online de uncharted 2 bundel met een 250Gb slim besteld voor 299 euro na aftrek van de korting die ze geven, leuke deal lijkt me, als het goed is binnen en dag of 2 in huis. :9~

LIFE IS A RACE, ENJOY iT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik hier zo de hoeveelheid reacties over Uncharted 2 lees, dan ben ik echt benieuwd hoeveel die in de eerste week gaat verkopen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:03

mzx

Heeft iemand, die vanmorgen een mailtje kreeg van de FRS, Uncharted 2 al ontvangen?

[ Voor 7% gewijzigd door mzx op 14-10-2009 14:28 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Garfieldie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:08:
Bij BS zojuist online de uncharted 2 bundel met een 250Gb slim besteld voor 299 euro na aftrek van de korting die ze geven, leuke deal lijkt me, als het goed is binnen en dag of 2 in huis. :9~
Hoe kan dat nou? De set kost 350 euro met 10% korting eraf is dat 315 euro hoe kom je dan aan de prijs van 299 euro

edit:Idd het klopt. Jammer dat ze geen fifa bundel hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door deltananie op 14-10-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldie
  • Niet online

Garfieldie

I HATE mondays

Was mij ook niet helemaal duidelijk, maar ik heb met Ideal afgerekend en dat was om precies te zijn €299,41.

Enigste minpuntje wat ik net zie is dat de bundel volgens de site pas op 16-10 leverbaar is, spelen we nog maar even door op de "oude" fat ps3. :+

LIFE IS A RACE, ENJOY iT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
heb uncharted 2 wel bij bart smith meegekregen. collectors en normale waren beide 65 waar nog 15% korting bovenop kwam

voor 55 euro dus met de collectors edition naar buiten gelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 14:14
Is er een manier om je eigen gemaakte HD films af te spelen zonder te streamen en zonder je PS3 om te bouwen?

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Villean schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:53:
Is er een manier om je eigen gemaakte HD films af te spelen zonder te streamen en zonder je PS3 om te bouwen?
Op 'n DVD branden of 'n externe HD ?

BTW: De PS3 is niet om te bouwen, behalve dan alleen je HD vervangen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltananie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:27:
[...]

Hoe kan dat nou? De set kost 350 euro met 10% korting eraf is dat 315 euro hoe kom je dan aan de prijs van 299 euro

edit:Idd het klopt. Jammer dat ze geen fifa bundel hebben.
Dat is omdat er 15% korting is op het gehele assortiment ;)
Dan klopt die prijs wel. Staat in die flyer van ze op de homepage.

Edit: Hmmz, en dus 10% op spelcomputers. Vaag dan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
El_V schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:42:
heb uncharted 2 wel bij bart smith meegekregen. collectors en normale waren beide 65 waar nog 15% korting bovenop kwam

voor 55 euro dus met de collectors edition naar buiten gelopen :)
Hoe kom je aan die korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 14:14
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:54:
[...]

Op 'n DVD branden of 'n externe HD ?

BTW: De PS3 is niet om te bouwen, behalve dan alleen je HD vervangen.
Ahh das mooi ik was onder de indruk dat je niet zomaar gebrande DVD kon lezen in je PS3 zoals dat is bij de PS2. Scheeld weer.

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
HammerNL schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

Hoe kom je aan die korting?
Van de week een krantje van bart smit op de deurmat gevallen waar 3 kortingsbonnen bij zitten die geldig zijn tot zondag 18 oktober.

Daarnaast nog een ander krantje tegelijkertijd binnengevallen van eplaza gameswinkel waar exact nog een keer die 3 kortingsbonnen bij zitten. Maar dat kan kloppen gezien eplaza games een onderdeel is van bart smit.

[ Voor 27% gewijzigd door Kaasje123 op 14-10-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik had geen bonnen ofzo.. er is gewoon 15% korting op alles stond er in de winkel.

maar volgens mij scande de vrouw wel eerst een bonnetje voor het afrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
VesNL schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:36:
[...]

Nadeel is wel dat je de HQ mode niet meer heb. Maar die begin ik steeds minder en minder te waarderen. (is soms lawaaierig bij mij thuis)
Hmm bedankt voor de melding zal het vanavond eens testen.
Ik las ook dat het in patch 2.80 al opgelost zou zijn deze issue, maakt die HQ mode zoveel verschil uit?
Denk dat ze eerder gek worden van mijn geschreeuw thuis in die mic nu :P

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Simball schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:17:
[mbr]Het is geen marktplaats hier.[/]
hey Simbal aangezien je geen DM hebt geef mij even een mailtje:

frankdj_84 [at] hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikhorst
  • Laatst online: 27-05-2024
Garfieldie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:08:
blijkbaar een foutje en alweer aangepast, jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

Garfieldie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:34:
Was mij ook niet helemaal duidelijk, maar ik heb met Ideal afgerekend en dat was om precies te zijn €299,41.

Enigste minpuntje wat ik net zie is dat de bundel volgens de site pas op 16-10 leverbaar is, spelen we nog maar even door op de "oude" fat ps3. :+
Huh wat vreemd, als ik de PS3 in m'n winkelwagen doe dan zie ik een actiekorting van 34,99 (oftewel 10%). Blijft een gare site...

[edit] zie boven...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Villean schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:53:
Daar is ook een ander topic voor :)
Playstation 3 als media center - deel 4

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 17:54
Hebben ze bij de bartsmit zon draadloze hoofdtelefoon voor de ps3? Zon ding die je ook hebt voor de telefoon. Bij de dixons was die er niet meer. Zou die er bij de BS nog zijn ?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@ antonyjeweet
Bedoel je de PS3 bluetooth headset of wat anders?
Als je die bedoelt ik had hem bij de Dynabyte gehaald voor 40 euro.

ps.
ik kan mijn signature niet aanpassen in mijn profiel?

[ Voor 18% gewijzigd door Phyt_ op 14-10-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 18:13
Vanmiddag de ps3 slim mogen ontvangen. Dit bleek een UK versie te zijn ( dat feit liet de verkoper even achterwege). Weet iemand waar je een stroom kabel kan kopen die wij hier in nederland gebruiken? Of een zo een adapter ( class 1). Heb hier wel een uk adapter liggen maar die is voor class 2 apperaten. Niet aan te raden denk ik dus?

Voor de rest zit er toch geen verschil tussen de uk versie en de nl versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:54
Ruben M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:48:
Vanmiddag de ps3 slim mogen ontvangen. Dit bleek een UK versie te zijn ( dat feit liet de verkoper even achterwege). Weet iemand waar je een stroom kabel kan kopen die wij hier in nederland gebruiken? Of een zo een adapter ( class 1). Heb hier wel een uk adapter liggen maar die is voor class 2 apperaten. Niet aan te raden denk ik dus?

Je kan gewoon de stroom kabel van een PC gebruiken, zelfde aansluiting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Ruben M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:48:

Vanwaar heb je hem besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx

mzx

Opgeduveld schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:53:
[...]

De slim heeft een andere aansluiting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 18:10

FeaR

In GoT we trust

Opgeduveld schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:53:
[...]
PS3 Fat heeft een zelfde kabel als de PC, een PS3 Slim heeft een andere:
Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/imagesweb/6055.jpg

Met boven, maar ik heb een plaatje :+

Dacht dat het hier al eens voorbij was gekomen...?

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 14-10-2009 16:55 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
McDaBom schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:53:
[...]

Vanwaar heb je hem besteld??
Dat wil ik inderdaad ook wel weten. Zal wel een internetshop zijn, met de huidige pondkoers ga je natuurlijk dit soort dingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 18:13
ps3 komt van marktplaats. 260,- euro. Best vaak contact gehad met de verkoper maar toch niet vertelt dat dit een uk versie betrof. Hij is wel helemaal nieuw.

Iemand die de oplossing heeft. stroomnet uk en nl is toch voor de rest hetzelfde. Ik heb hier een plastic adapter (reisstekker) die op de kabel past. Aan te raden de ps3 aan te zetten, of kan die dan ontploffen ;D

Edit: PS3 net aangezet. Werkt perfect,

Gr.

[ Voor 7% gewijzigd door Ruben M op 14-10-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
aanbieding gespot: GTA 4 bij de MM (utrecht) te koop voor €22 ,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06-09 12:24
Ruben M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:03:
ps3 komt van marktplaats. 260,- euro. Best vaak contact gehad met de verkoper maar toch niet vertelt dat dit een uk versie betrof. Hij is wel helemaal nieuw.

Iemand die de oplossing heeft. stroomnet uk en nl is toch voor de rest hetzelfde. Ik heb hier een plastic adapter (reisstekker) die op de kabel past. Aan te raden de ps3 aan te zetten, of kan die dan ontploffen ;D

Edit: PS3 net aangezet. Werkt perfect,

Gr.
Werkt gewoon prima, heb laatst een PS3 oplader voor de controllers uit de UK gekocht. Gewoon originele stekker eraf gesneden en een Nederlandse stekker erop gezet in in de stopcontact gedaan. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb Uncharted 2 geannuleerd bij CDWOW.nl Even een mailtje gestuurd en een uur later was het geregeld. Morgenavond Amersfoort in om te kijken of er winkels zijn die ze verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Laatst online: 16:22
RedHat schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:59:
Ik heb Uncharted 2 geannuleerd bij CDWOW.nl Even een mailtje gestuurd en een uur later was het geregeld. Morgenavond Amersfoort in om te kijken of er winkels zijn die ze verkopen :)
Was hij al verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:42
willy1986 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:28:
aanbieding gespot: GTA 4 bij de MM (utrecht) te koop voor €22 ,-
Iemand enig idee of dit een lokale aanbieding is of dat de prijs bij elke MM 22 euro is? Namelijk een leuke prijs om hem voor te halen, echter is Utrecht te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 18:24
thaan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:38:
[...]

Iemand enig idee of dit een lokale aanbieding is of dat de prijs bij elke MM 22 euro is? Namelijk een leuke prijs om hem voor te halen, echter is Utrecht te ver.
als het goed is is het een landelijke actie.
mm arnhem heeft hem ook voor €22,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
thaan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:38:
[...]

Landelijke actie. Hier in Groningen ook voor 22 euro.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Laatst online: 16:22
Ik had het er juist over met wat mensen, dat de prijzen per MM verschillen. Een vriend kocht Fifa 10 voor 50, en een andere vriend kocht hem in een andere plaats voor 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:55:
[...]

PS3 Fat heeft een zelfde kabel als de PC, een PS3 Slim heeft een andere:
[afbeelding]

Met boven, maar ik heb een plaatje :+

Dacht dat het hier al eens voorbij was gekomen...?
Gewoon een eurokabel, kan je bij de Gamma kopen of bij conrad voor €2,50
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=608343

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fist schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:11:
Ik had het er juist over met wat mensen, dat de prijzen per MM verschillen. Een vriend kocht Fifa 10 voor 50, en een andere vriend kocht hem in een andere plaats voor 55.
Daarom vragen mensen ook of het om een landelijke actie gaat, dat de prijzen per mediamarkt verschillen is wel algemeen bekend. Het zijn namelijk franchises, maar er zijn wel landelijke acties zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:55:
[...]

Daarom vragen mensen ook of het om een landelijke actie gaat, dat de prijzen per mediamarkt verschillen is wel algemeen bekend. Het zijn namelijk franchises, maar er zijn wel landelijke acties zo nu en dan.
Precies, dit dus. Maar 22 euro is wel leuk om mee te pikken, aangezien ik allemaal 2e hands games aan het scoren ben tussen de 15 en 20 euro, is dit toch mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
Uncharted 2 nu 36,95 pond bij mymemory.co.uk (39,60 euro, geen verzendkosten).

(heb zelf mijn pre-order bij cdwow.nl maar gecancelled, na alle slechte verhalen over hun verzendtijd, en hem bij mymemory besteld)

[ Voor 3% gewijzigd door Aemstel op 14-10-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:57
@PPietje Ik heb nu maar precies hetzelfde gedaan. Cancellen van de bestelling heb ik gedaan door CDWOW een mailtje te sturen met het order nummer en de ideal gegevens. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPietje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:16:
Uncharted 2 nu 36,95 pond bij mymemory.co.uk (39,60 euro, geen verzendkosten).

(heb zelf mijn pre-order bij cdwow.nl maar gecancelled, na alle slechte verhalen over hun verzendtijd, en hem bij mymemory besteld)
Haha, slim gedaan. Ik heb zelf ook bij Cdwow.nl Uncharted 2 besteld en de status is: 'Not Yet Released'. Dat belooft niet veel goeds :X . Ik had hier natuurlijk wel rekening mee gehouden, aangezien er bijna alleen negatieve verhalen in omloop waren over CDwow. Hij was wel 39 euro, maar dan moet je misschien wel een week geduld hebben O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

Phyt_ schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:28:
[...]

Hmm bedankt voor de melding zal het vanavond eens testen.
Ik las ook dat het in patch 2.80 al opgelost zou zijn deze issue, maakt die HQ mode zoveel verschil uit?
Denk dat ze eerder gek worden van mijn geschreeuw thuis in die mic nu :P
Nee juist met 2.80 is dit probleem naar voren gekomen. Ik denk dat ik maar die HQ ga droppen. Lees op verschillende fora's dat het niet zo veel schil uit maakt.

Trouwens, weet iemand of er een MAG topic is. Ik kan het niet 1,2,3 vinden

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een Naughty Dog-ontwikkelaar heeft zich enigzins versproken op een PS-forum. De post is alweer gewist maar hij schreef:
I think they wanted people to have fun and ejoy the show since all dead players can talk to each other no matter what team you are on. But I will suggest it anyway. Not to mention that the next PS3 firmware update is going to allow cross game chat. So if players use that instead of in game communication then they would also be able to communicate enemies positions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx

mzx

ymmv schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:01:
Een Naughty Dog-ontwikkelaar heeft zich enigzins versproken op een PS-forum. De post is alweer gewist maar hij schreef:

[...]
Vet! Maar we wisten dat het eraan zat te komen, ik hoop niet dat die kerel heel erg hard wordt aangepakt door Evan &co :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Woooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!

Net Uncharted 2 gespeeld en ik ben echt weggeblazen :D Ik durfde niet te hopen dat hij ZÓ vet zou worden. Voor zover ik het nu allemaal kan vertellen is hij echt 2x zo goed als deel 1 op ALLE fronten!

Deze titel MOET je echt gewoon halen, ik zou persoonlijk niemand kennen die dit spel niet leuk gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al deze telefoon of is er iemand van plan deze te gaan kopen?
http://blog.eu.playstatio...-launches-the-aino-today/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:28:
Woooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!

Net Uncharted 2 gespeeld en ik ben echt weggeblazen :D Ik durfde niet te hopen dat hij ZÓ vet zou worden. Voor zover ik het nu allemaal kan vertellen is hij echt 2x zo goed als deel 1 op ALLE fronten!

Deze titel MOET je echt gewoon halen, ik zou persoonlijk niemand kennen die dit spel niet leuk gaat vinden.
Dan ken je mij dus niet ;) Ik vind de Uncharted serie niets meer dan een dertien-in-een-dozijn shooter, ik heb beide demo's gespeeld, maar allebei verveelden ze me na enkele minuten al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen speel de full game eens en geef dan je definitieve mening. Uncharted een shooter noemen is al erg kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:47:
[...]Dan ken je mij dus niet ;) Ik vind de Uncharted serie niets meer dan een dertien-in-een-dozijn shooter, ik heb beide demo's gespeeld, maar allebei verveelden ze me na enkele minuten al.
Uncharted 2 had geen demo, alleen een Multiplayer beta. :)
Uncharted een dertien-in-een-dozijn-shooter? Laat me raden ... jij speelt COD? :+
[edit] W.O.W. ... 15miljoen-in-één-land-MMORPG!! :O

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-10-2009 22:51 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Uncharted 2 is echt veruit de mooiste game die ik ook heb gezien tot nu toe op de current gen consoles. Echt een fantastische ervaring om te spelen, dit spel moet echt met zoveel liefde in elkaar zijn gezet. Alles klopt gewoon, niet alleen grafisch maar ook de voice-acting, geluiden, verhaal, sfeer. Ik ben ook echt weggeblazen en dat heb ik niet snel!

Deel 1 vond ik al heel goed maar deze doet er echt nog een schepje bovenop. Nee, de game doet niet echt iets nieuws. Hoewel er volgens mij meer 13-in-een-dozijn shooters zijn dan dit soort adventure games. Maar wat het doet, doet het zo ongelooflijk goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:47:
[...]

Dan ken je mij dus niet ;) Ik vind de Uncharted serie niets meer dan een dertien-in-een-dozijn shooter, ik heb beide demo's gespeeld, maar allebei verveelden ze me na enkele minuten al.
Maak je een grapje of mogen we jou nu gewoon uitlachen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Tot nu toe heb ik toch ook echt niks met uncharted, maar ik heb dan ook alleen nog maar de Uncharted 2 Multiplayer beta gespeeld.
Ik zal meteen eens de download voor de demo van 1 aanzetten, en vervolgens hier laten weten wat ik er van vind.

Filmpjes etc. hebben me tot nu toe iig niet warm gemaakt voor Uncharted (1 danwel 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

thaan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:45:
Tot nu toe heb ik toch ook echt niks met uncharted, maar ik heb dan ook alleen nog maar de Uncharted 2 Multiplayer beta gespeeld.
Ik zal meteen eens de download voor de demo van 1 aanzetten, en vervolgens hier laten weten wat ik er van vind.

Filmpjes etc. hebben me tot nu toe iig niet warm gemaakt voor Uncharted (1 danwel 2).
De demo van uncharted 1 is niks aan. Ze pakken een stuk midden in het verhaal, met zo veel mogelijk schieten erin, en dat is niet echt waar het spel om draait imo.
Edit: ik heb de demo zelf ook gespeeld, omdat fear het spel zo gaaf vond, maar na het spelen van de demo was ik niet overtuigt, en vond ik er eigenlijk geen reed aan.

Tot ik toch maar het complete spel had gekocht, dat is echt ZO veel beter.

[ Voor 16% gewijzigd door M3rcury op 14-10-2009 23:48 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater

De beta is echt geen goed beeld voor wat het spel je bied, de ervaring van de single player is gewoon echt geweldig. Heb het nu non stop 6 uur achter elkaar zitten spelen en kan gewoon niet stoppen, toch maar gedaan want het is zonde om hem in 2/3 dagen uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
De demo van Uncharted: Drake's Fortune geeft geen goed beeld van de game. Ik heb aan het begin ook de demo gespeeld (januari 2008) en later dat jaar Uncharted: Drake's Fortune gekregen bij me nieuwe PS3 80GB. Game laten liggen tot afgelopen begin oktober, toen toch maar eens gaan spelen. En echt in één woord fenomenaal! Het is zelfs zo erg, dat ik eergisteren na het uitspelen meteen Uncharted: Among Thieves Collector's Edition heb besteld.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 18:10

FeaR

In GoT we trust

De demo van Uncharted 1 is ook niet representatief voor de gehele game. Ik heb Uncharted in het begin ook links laten liggen omdat een dergelijke game me niet trok. Ook de demo deed me niets en vond het eigenlijk gewoon saai. Toen ik Uncharted 1 toen een keer voor €40,- zag liggen toch maar gekocht en letterlijk achter elkaar uitgespeeld. Heb er "maar" 6,5 uur over gedaan, dus een korte game is het wel. Is tot op heden ook de enige game die ik nog een keer gespeeld heb omdat het het waard is. Dus voor de prijs waar je deel één nu voor kan kopen is het gewoon een hele dikke aanrader als je een action/adventure zoekt. En naar mijn mening ook Één van de weinig spellen die ik echt de aankoopprijs van €65,- waard gevonden zou hebben.

Heb nu zelfs spijt dat ik deel twee als Special Edition in pre-order heb staan bij de Free Record Shop en dat ik dus één dag extra moet wachten. Want anders had ik vanmorgen al bij de winkel gestaan om deel twee mee te nemen...
Voortaan doe ik dus alleen nog per-orders die ik af kan halen zodat ik niet hoef te wachten op de postbode en/of langer moet wachten als een game een paar dagen eerder uitkomt als de geplande release.

Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal. Want er zijn dus ook mensen die Little Big Planet meer dan €64,95 waard gevonden hebben en ik vind de €19,99 die ik er voor betaald heb nog wel te veel eigenlijk O-)

Edit:
Met iedereen hierboven dus...
Maar moraal van het verhaal: de demo is ruk en koop gewoon de hele game om vanzelf meer in het verhaal en de game getrokken te worden dan dat de demo doet.

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 14-10-2009 23:53 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik lees hier vaak dat mensen games kopen voor 65 euro bij de Free record shop. Neem een ANWB pasje mee en je krijgt 10% korting. Wordt het 58,50. ;) Denk dat heel veel mensen wel in hun directe omgeving een ANWB pasje kunnen lenen/gebruiken. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.