thaan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:45:
Tot nu toe heb ik toch ook echt niks met uncharted, maar ik heb dan ook alleen nog maar de Uncharted 2 Multiplayer beta gespeeld.
Ik zal meteen eens de download voor de demo van 1 aanzetten, en vervolgens hier laten weten wat ik er van vind.
Filmpjes etc. hebben me tot nu toe iig niet warm gemaakt voor Uncharted (1 danwel 2).
De demo van Uncharted 1 is ook niet representatief voor de gehele game. Ik heb Uncharted in het begin ook links laten liggen omdat een dergelijke game me niet trok. Ook de demo deed me niets en vond het eigenlijk gewoon saai. Toen ik Uncharted 1 toen een keer voor €40,- zag liggen toch maar gekocht en letterlijk achter elkaar uitgespeeld. Heb er "maar" 6,5 uur over gedaan, dus een korte game is het wel. Is tot op heden ook de enige game die ik nog een keer gespeeld heb omdat het het waard is. Dus voor de prijs waar je deel één nu voor kan kopen is het gewoon een hele dikke aanrader als je een action/adventure zoekt. En naar mijn mening ook Één van de weinig spellen die ik echt de aankoopprijs van €65,- waard gevonden zou hebben.
Heb nu zelfs spijt dat ik deel twee als Special Edition in pre-order heb staan bij de Free Record Shop en dat ik dus één dag extra moet wachten. Want anders had ik vanmorgen al bij de winkel gestaan om deel twee mee te nemen...
Voortaan doe ik dus alleen nog per-orders die ik af kan halen zodat ik niet hoef te wachten op de postbode en/of langer moet wachten als een game een paar dagen eerder uitkomt als de geplande release.
Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal. Want er zijn dus ook mensen die Little Big Planet meer dan €64,95 waard gevonden hebben en ik vind de €19,99 die ik er voor betaald heb nog wel te veel eigenlijk
Edit:
Met iedereen hierboven dus...
Maar moraal van het verhaal: de demo is ruk en koop gewoon de hele game om vanzelf meer in het verhaal en de game getrokken te worden dan dat de demo doet.
[
Voor 11% gewijzigd door
FeaR op 14-10-2009 23:53
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.