Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:43:
[...]
Sorry maar ik weet niet hoe je hier bij komt. Play.com hanteert namelijk een hele slechte wisselkoers waar volgens mij gewoon de verzendkosten zitten ingeprijsd. Bijv. de triggers zijn 2.99 pond of 3.99 euro. Terwijl dit eigenlijk maar 3,19 euro zou moeten zijn.
Hoe ik daar bij kom?
Omdat op de factuur van Play.com £3,99 staat en €3,99 op de factuur van de ING (creditcard)?

Dus op die manier kom ik daar op.
En al zou het wel duurder zijn dan lig ik daar toch niet wakker van. Die paar euro lig ik echt niet wakker van. Idem dat ik spellen ook gewoon in de winkel haal en niet importeer. Spellen zijn voor mij meestal een impulsaankoop en dan wil ik niet wachten totdat ik kan spelen: trip op en neer naar de stad is lang genoeg...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Sub Total: £0.99
Shipping: £2.99
Total: £3.98

zegt 'ie hiero....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Heb echt zo'n zin in Uncharted 2, hoop dat CDWOW hem een beetje snel afleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 18:13
Gister nog even Uncharted 1 gekocht als voorbereiding op 2:D. Kan ook niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:47:
Ik snap het hele probleem van de ps3 controllers niet en ik heb vrij grote handen. PS3 controllers zijn perfect.

Je moet natuurlijk niet heel strak de controller vastpakken, maar losjes met de top van je duimen op de analoge sticks. Gaat perfect.
Speel op beide controllers, maar prefereer de PS3 controller, het is gewoon logischer, vooral bij vecht spelletjes is het niet te doen op een xbox360 controller.
Achja ik kan best begrijpen indien je continu op een xbox controller speelt dat het je referentie punt is en dat dat als logica aanvoelt. Het is gewoon ff wennen*, maar voor de oldskool gamers is de ps3 controller toch echt beter qua layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:45
Schweino schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 20:33:
[...]

Sub Total: £0.99
Shipping: £2.99
Total: £3.98

zegt 'ie hiero....
Serieus?

Hier gewoon 0.99 + 1.00 verzendkosten...

Anyway, hier duurt het 3 dagen voor je het thuis hebt, bij play duurt het veels te lang :)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Zojuist toch maar Uncharted 2: Among Thieves Special Edition (€ 57,97 inclusief verzending) en Call Of Duty: Modern Warfare 2 (€ 57,30 inclusief Power Unlimited 1 jaar en verzending) gepreordered.

Pfff wat een weken. 01-10 FIFA 10 (€ 54,00) gekocht, 30-09 september Motorstorm: Pacific Rift (€ 29,00 normaal exemplaar nog net), 14-09 Call Of Duty 4: Modern Warfare, 09-09 Killzone 2: Limited Collectors Edition (29,00).

Uncharted 2 was ik niet van plan te kopen, ik had besloten dit kwartaal drie games te kopen (FIFA 10, MW2, GT5). Toch 2 oktober maar eens begonnen met de Uncharted Platinum die ik nog had liggen, en nu zo 'weggeblazen' door de game, dat ik de Limited Edition aanbieding van de FRS niet kon laten liggen. Voor mensen met ANWB of VIG helemaal goedkoop bij FRS (€ 52,15)

Vandaag Uncharted: Drake's Fortune uitgespeeld op normaal (net op tijd). ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 12-10-2009 23:54 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
OPSLAGHOND schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:12:
[...]

Met plastische chirurgie geef ik je meer kans! ;)
Het lijkt hier ondertussen wel "Het-hoe-kan-de-playstation3-verbeterd-worden-voor-de-360bezitters-topic".
Of het bashen van de ps3 controller. Er is al te vaak gezegd dat de ps3 en de 360 verschillende consoles zijn met elk zijn voor- en nadeel. Dus je kan wel over de controller klagen, maar er komt gewoon geen verandering in. Er zijn ook genoeg websites over hoe je een ps3 controller moet vasthouden. En als de L2/R2 je ook niet zint, neem dan de Gioteck Triggers. Elk persoon dat erover heeft gepost is tevreden, tenzij ik een post over het hoofd heb gezien. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
SToRM666 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:31:
Ik heb toevallig gisteren nog een hele tijd Burnout Paradise zitten spelen en dit blijft voor mij toch wel de beste arcaderacer van deze generatie.
Burnout Paradise vindt ik de meest ondergewaardeerde titel voor de PS3. Phenomenale gameplay, replay waarde en graphics voor een 'sandbox' game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 speelt GEEN Blu-ray films van andere regio's of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Jumpman schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:12:
[...]

Burnout Paradise vindt ik de meest ondergewaardeerde titel voor de PS3. Phenomenale gameplay, replay waarde en graphics voor een 'sandbox' game.
Ik denk dat de game zeker niet ondergewaardeerd is, hij is alleen alweer 1,5 jaar oud (release jan 2008).
Heb het spel echt mega veel gespeeld, alleen nu zijn er alweer zoveel nieuwe toppertjes :)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 06:50:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Nee, dat doet de PS3 inderdaad helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
HoefMeistert schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:11:
[...]

Ik denk dat de game zeker niet ondergewaardeerd is, hij is alleen alweer 1,5 jaar oud (release jan 2008).
Heb het spel echt mega veel gespeeld, alleen nu zijn er alweer zoveel nieuwe toppertjes :)
Natuurlijk is de game 1,5 jaar oud. Als ik in deze oudere topics en op Internet in forums kijk, dan zie ik alleen maar lovende woorden over Burnout Pardise, kijk ik op www.metacritics.com dan vindt ik een 87/100 van de bladen/websites en een 73/100 van de users behoorlijk laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Sm0k3r schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:40:
[...]

Volgens mij niet verkrijgbaar en als ik zo zie is het een standaard rubber ringetje wat je op vele simpele oordopjes kan vinden die ook niet "upgradbaar" zijn.
Ja ik hoopte dat deze er misschien wel op konden. Maar ik moet nog effe vinden of ze ergens los van die replacement dingen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er een regio-lock op zit niet nee. En dat geldt helaas voor de meeste films...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

SToRM666 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:15:
[...]

Als er een regio-lock op zit niet nee. En dat geldt helaas voor de meeste films...
Ok, ik heb te lang onder een steen gezeten, sinds wanneer locken ze BR content?

Dat het kon was al mogelijk sinds BR werd geintroduceerd maar sinds wanneer doen ze dit?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:15:
[...]

Nou, ik denk ongeveer de helft als je op http://bluray.liesinc.net/ kijkt. Alle films van Universal en Warner zijn regiovrij bijvoorbeeld.

Afgezien daarvan, er zijn maar verdomd weinig regiovrije Blu-Ray-spelers. De meeste zogenaamde regio-vrije spelers kunnen enkel DVDs uit alle regio's afspelen. Je moet zoeken naar echt regiovrije Blu-Ray-spelers. Ik heb zelf een Oppo BDP-83 die met een chip regiovrij is gemaakt. Er is ook een firmware hack maar die moet bij elke nieuwe firmware opnieuw gekraakt worden en met een chip ben je daar niet van afhankelijk.
Sm0k3r schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:33:
[...]
Ok, ik heb te lang onder een steen gezeten, sinds wanneer locken ze BR content?
Dat het kon was al mogelijk sinds BR werd geintroduceerd maar sinds wanneer doen ze dit?
Dat moet een grote steen zijn geweest, want regio-locks bestaan al vanaf de introductie van Blu-Ray.

[ Voor 20% gewijzigd door ymmv op 13-10-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:35:
[...]

Nou, ik denk ongeveer de helft als je op http://bluray.liesinc.net/ kijkt. Alle films van Universal en Warner zijn regiovrij bijvoorbeeld.

[...]
Kijk, dat is handige info. Wordt er gek van dat in dit tijdperk er nog STEEDS een aantal weken/maanden tussen DVD-releases zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
PS3 van de BS-actie zojuist gebracht! Splinternieuw, volgens mij zelfs nog nooit open geweest!

Nu uitstallen en even testen!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:12:
[...]

Al even niet meer gespeeld maar ik vind het een topper.
Binnenkort weer eens een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Nou ik heb eindelijke operation flashpoint dragon rising gister binnen gekregen en ben er gelijk maar even voor gaan zitten, en als je van tactische semi realistische shooters houd in combinatie van open wereld dan is dit echt een leuk spel waar je heel veel en lang mee gaat vermaken.

Kan niet anders zeggen, oké grafisch is het geen super hoogstandje (bijvoorbeeld far cry, killzone) maar het is allemaal wat meer rouwer en somberder maar verder wel acceptabel zou bijna zeggen meer realistischer doet mij beetje denken aan de manier van filmen bij blackhawkdown of band of brothers.

Geluid realisitsch (spreek uitervaring) en je krijgt het gevoel of je midden in een oorlogs gebied zit met al die achter grond geluiden.

Ik ben er erg over te spreken en heb er tot nu toe geen spijt van en vermaak mij er prima mee.

Multi-player met vrienden wordt staks helemaal lache. _/-\o_

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:15:
PS3 van de BS-actie zojuist gebracht! Splinternieuw, volgens mij zelfs nog nooit open geweest!

Ik heb m ook net binnen gekregen. De doos is onbeschadigd en de zegel(plakband) is ongebroken. DUs hij is ongebruikt en ongeopend geweest. Superdeal! Hopelijk nog meer van deze acties, zodat meer mensen ervan kunnen genieten. De ps3 zelf doet het ook super en geen rare dingen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
HoefMeistert schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:11:
[...]

ik vind er teveel kuren in zitten om het een topper te noemen, wel een geinige game, maar navigatie etc is zeer storend imo. daarnaast ook voor 1 van de udpates van afgelopen zomer dat je niet een race kon restarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:15:

De mijne zal ook wel binnen zijn, maar ik twijfel of ik m open ga maken. Ik ga m waarschijnlijk toch verkopen en het spel houden :9

Zijn er hier trouwens al veel mensen die Uncharted 2 online besteld hebben en een bevestiging gekregen hebben dat ie verzonden is? Ik heb namelijk een preorder bij Zavvi en de datum van verzending staat daar op 27 november :'(
Ik heb vervolgens een mail gestuurd met de vraag of die datum wel klopt en dan geven ze dit antwoord: "It looks like the release date has been pushed back by the manufacturers."
Ik heb niks gehoord over een eventueel uitstel van de game, dus ik wacht het nog een paar dagen af en dan ga ik de preorder maar cancellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:23:
[...]

De mijne zal ook wel binnen zijn, maar ik twijfel of ik m open ga maken. Ik ga m waarschijnlijk toch verkopen en het spel houden :9

Zijn er hier trouwens al veel mensen die Uncharted 2 online besteld hebben en een bevestiging gekregen hebben dat ie verzonden is? Ik heb namelijk een preorder bij Zavvi en de estimated delivery time staat daar op 23 november :'(
Ik heb vervolgens een mail gestuurd met de vraag of die datum wel klopt en dan geven ze dit antwoord: "It looks like the release date has been pushed back by the manufacturers."
Ik heb niks gehoord over een eventueel uitstel van de game dus ik wacht het nog een paar dagen af en dan ga ik de preorder maar cancellen...
Je moet ook geen games bij Zavvi (of TheHut) voorbestellen in de hoop dat je die rond de officiele verschijningsdatum binnenkrijgt. Bestellingen bij Zavvi/TheHut doen er bij mij rond de twee weken over. Het is een prima winkel voor koopjes waar je wel op kunt wachten, maar je moet er geen games bestellen die je liever vandaag dan morgen wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk nu inderdaad dat ze voor preorders niet de snelste zijn... Ik hoef Uncharted 2 niet perse op de release te hebben, maar 27 november is echt wel te ver weg.
De enige mensen waarvan ik gehoord heb dat hun preorders verzonden zijn, zijn degene die bij VGP besteld hebben. Daarom dat ik het ook nog een paar dagen geef.

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 13-10-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan maar nergens een nieuwe F1 Championship edition vinden, iemand tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
SToRM666 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:29:
Ik merk nu inderdaad dat ze voor preorders niet de snelste zijn... Ik hoef Uncharted 2 niet perse op de release te hebben, maar 27 november is echt wel te ver weg.
De enige mensen waarvan ik gehoord heb dat hun preorders verzonden zijn, zijn degene die bij VGP besteld hebben. Daarom dat ik het ook nog een paar dagen geef.
Ik heb het al in het Uncharted 2 topic gepost: Ik heb net een mail gekregen van Game UK dat ie verzonden is, dus hopelijk hier tegen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Die releasdate op zavvi heeft niets te zeggen. Ik heb daar ook een keer een spel gepreordered en daar was de release op de site ook verkeerd van. Volgens mij hadden ze em op de dag van release verstuurd, maar geen idee aangezien ik toen de release was niet thuis was voor een aantal dagen.

Wat die mail betreft waar je het eerder over had. Waarschijnlijk had iemand geen zin om dat te controleren en was zeggen dat de release waarschijnlijk naar achter geschoven was het makkelijkste om te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:06
Ik heb de Collector's Edition besteld bij game.co.uk en die hebben me zojuist een mailtje gestuurd dat ie verstuurd is. Hij was daar ook vrij goedkoop toen ik hem bestelde, weet niet hoe duur hij nu precies is.
Maargoed ik weet niet hoe het verzenden bij game.co.uk is, maar hopelijk niet al te lang. (Ze hebben hem in ieder geval al eerder verstuurd omdat het een preorder is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:33
Tjesus schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:43:
[...]

Of het bashen van de ps3 controller. Er is al te vaak gezegd dat de ps3 en de 360 verschillende consoles zijn met elk zijn voor- en nadeel. Dus je kan wel over de controller klagen, maar er komt gewoon geen verandering in. Er zijn ook genoeg websites over hoe je een ps3 controller moet vasthouden. En als de L2/R2 je ook niet zint, neem dan de Gioteck Triggers. Elk persoon dat erover heeft gepost is tevreden, tenzij ik een post over het hoofd heb gezien. :Y)
Volgens mij is het probleem meer dat ps3 bezitters gelijk het gevoel krijgen dat de ps3 word aangevallen als iemand zegt dat hij de 360 controller fijner vind. Ik heb (nog) geen ps3. Helaas omdat ik de bs aanbiedingen ook 2x gemist heb, maar hij gaat er ongetwijfeld een keer komen. Maar ik heb wel een ps2 waarmee ik altijd met veel plezier heb gespeeld (en soms nog speel). Maar ook ik vind de 360 controller over het algemeen fijner.

Betekent dan dat de ps3 controllers slecht is? Natuurlijk niet. Als ik zeg dat ik een ferrari mooier vind dan een lambourghini betekent het toch ook niet dat dan alle Lambo's slecht/waardeloos/vul maar in zijn?
Just my 2 cents...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omni superens schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:54:
Die releasdate op zavvi heeft niets te zeggen. Ik heb daar ook een keer een spel gepreordered en daar was de release op de site ook verkeerd van. Volgens mij hadden ze em op de dag van release verstuurd, maar geen idee aangezien ik toen de release was niet thuis was voor een aantal dagen.

Wat die mail betreft waar je het eerder over had. Waarschijnlijk had iemand geen zin om dat te controleren en was zeggen dat de release waarschijnlijk naar achter geschoven was het makkelijkste om te zeggen.
De redenen die jij nu opgeeft zijn ook precies wat ik dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Amazon verstuurt hem 15 oktober, dus waarschijnlijk (amazon kennende) heb ik hem zaterdag as :) voor 42,14 pond!

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
la ma

[ Voor 93% gewijzigd door P.E.No.1 op 13-10-2009 13:49 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:07
Gisteren dan toch maar een PS3 slim gekocht.
Mooi stak ding. Maakt bijna geen herrie, ja een hele zachte geluid van de fan die draait.
Gelijk 4 spellen gekocht: Dirt 2, OFP, Fear2, en GT5.
Daar kan ik me de komende week wel mee vermaken :P
Wel mooi 1080p op mijn HP w2207h, terwijl die maar maximaal 1680*1050 ondersteund?

Wat ik me afvroeg, zijn er mogelijkheden om TV te kijken via de PS3? Via internet?

[ Voor 11% gewijzigd door SgtElPotato op 13-10-2009 13:54 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
SgtElPotato schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:50:
Mooi stak ding. Maakt bijna geen herrie, ja een hele zachte geluid van de fan die draait.
Wel mooi 1080p op mijn HP w2207h, terwijl die maar maximaal 1680*1050 ondersteund?

Wat ik me afvroeg, zijn er mogelijkheden om TV te kijken via de PS3? Via internet?
Als je ziggo internet en tv hebt, dan kun je via de ziggo internetstreams en PS3 media server tv kijken, ik ga het vanavond uitproberen in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dat scherm is inderdaad max 1680x1050, dus geen 1080p (1920x1080)

Op het moment is er geen optie om tv te kijken via de PS3, maar Sony heeft wel Play TV aangekondigd. Maar wanneer dit in Nederland beschikbaar wordt is volgens mij nog onbekend.
Edit: En dat wat Trekdude zegt :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Little Big Planet heeft mijn PS3 voorgoed verlaten vanaf nu. Vind het leuk geweest, maar erger me nu meer aan de bugs die in de game zitten. Zo zit ik nu halverwege dat Japanse gedoe, maar kom niet verder door een zeer irritante bug. Dat stuk waar die soort van sumo's naar beneden vallen en je op hun hoofd moet springen om ze "dood" te maken. Één van die sumo's valt hier standaard op zijn kop en daar kan ik dus niets mee 8)7

Maar goed, dan maar even iets anders zoeken voor die paar dagen totdat Uncharted 2 uit komt. Postbode was vandaag wel langs geweest met een pakket welke niet bezorgd kon worden. Zal Uncharted 2 wel niet zijn, maar aan de andere kant hebben we hier in huis niets anders in bestelling staan.. Maar vrijdag komt langzaam dichterbij *O*

En soms ga ik toch ook twijfelen of mijn controller niet aan vervanging toe is. Zo weigert ingame de spring functie wel eens, dus dat zou kunnen liggen aan een versleten X-button. Maar in andere games heb ik er weer geen last van, dus dan zou ook dit weer aan LBP liggen...
Je scherm zal dan downscalen om de content vullend te krijgen. Ten eerste om dus van 1920 x 1080 naar 1680 x 1050 te gaan. Plus dat jouw scherm een 16:10 verhouding heeft en 1080p is 16:9, dus daar zal ook nog wel het één en ander gerekt en gesneden worden :)

Eigenlijk dus dubbel werk:
Ten eerste omdat de kans groot is dat de PS3-game naar 1080p gescaled wordt wordt door de PS3. Omdat de meeste games op 720p lopen (al dan niet minder). En dan downscaled je scherm het weer :P

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 13-10-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Meelobee schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Dat scherm is inderdaad max 1680x1050, dus geen 1080p (1920x1080)

Op het moment is er geen optie om tv te kijken via de PS3, maar Sony heeft wel Play TV aangekondigd. Maar wanneer dit in Nederland beschikbaar wordt is volgens mij nog onbekend.
Edit: En dat wat Trekdude zegt :)
En toch raar, dat er in het menu dan staat onderin, van het scherm zelf, 1080p :P En bij de meeste games is dat dan 720p.

[ Voor 3% gewijzigd door SgtElPotato op 13-10-2009 14:19 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrekDude101 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:06:
[...]

Als je ziggo internet en tv hebt, dan kun je via de ziggo internetstreams en PS3 media server tv kijken, ik ga het vanavond uitproberen in ieder geval :)
KKun je meer vertellen hoe dat in zijn werking gaat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SgtElPotato schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:19:
[...]
En toch raar, dat er in het menu dan staat onderin, van het scherm zelf, 1080p :P En bij de meeste games is dat dan 720p.
Inkomend signaal kan toch wel 1080p zijn, wat je scherm laat zien is een tweede.
Genoeg HD-Reay tv's die gewoon 1080p slikken en dat ook aangeven als inkomend signaal. Echter wat je ziet is gewoon 720p in die gevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Sagat schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

Volgens mij is het probleem meer dat ps3 bezitters gelijk het gevoel krijgen dat de ps3 word aangevallen als iemand zegt dat hij de 360 controller fijner vind. Ik heb (nog) geen ps3. Helaas omdat ik de bs aanbiedingen ook 2x gemist heb, maar hij gaat er ongetwijfeld een keer komen. Maar ik heb wel een ps2 waarmee ik altijd met veel plezier heb gespeeld (en soms nog speel). Maar ook ik vind de 360 controller over het algemeen fijner.

Betekent dan dat de ps3 controllers slecht is? Natuurlijk niet. Als ik zeg dat ik een ferrari mooier vind dan een lambourghini betekent het toch ook niet dat dan alle Lambo's slecht/waardeloos/vul maar in zijn?
Just my 2 cents...
Ik heb denk ik een uniek probleem, ik heb zelf een 360 en een ps3 maar ik vind de 360 controller te klein en de ps3 controller precies goed. De ps3 controller hou ik gewoon in de vingers en die zit perfect. Alleen de x360 controller moet je helemaal beetpakken zeg maar, en daar is hij voor mij net te klein, me vingers raken het blok achter zeg maar.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat komt omdat de PS3 herkent welke resoluties je monitor als input accepteert, niet wat hij kan weergeven. Als je PS3 dus detecteerd dat je scherm 720p en 1080p als input accepteert zal hij het menu als 1080p doorgeven en de spellen die van zichzelf 720p zijn als 720p. Je monitor geeft dus weer wat voor signaal hij binnen krijgt, niet hoe hij deze weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
FeaR1986 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:21:
[...]

Inkomend signaal kan toch wel 1080p zijn, wat je scherm laat zien is een tweede.
Genoeg HD-Reay tv's die gewoon 1080p slikken en dat ook aangeven als inkomend signaal. Echter wat je ziet is gewoon 720p in die gevallen ;)
Oke, ik merk bij 720p spellen geen uitgerekt beeld, maar bij gt5 op 1080p wel :(

Dirt 2 is wel echt een goed spel. Moeilijk, het gaat snel, en je glijd zo weg. Dus een leuke uitdaging :)
Zijn er nog meer spellen als dirt 2? Behalve GRID.

[ Voor 15% gewijzigd door SgtElPotato op 13-10-2009 14:28 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
Shitmannn!!!!!!!!!!!!!!!!
die amazon aktie is er niet meer
daar gaat mn bundel voor de vakantie ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
FeaR1986 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:11:

En soms ga ik toch ook twijfelen of mijn controller niet aan vervanging toe is. Zo weigert ingame de spring functie wel eens, dus dat zou kunnen liggen aan een versleten X-button. Maar in andere games heb ik er weer geen last van, dus dan zou ook dit weer aan LBP liggen...
Ik kan me herinneren dat ik de matige LBP contols vaak heb lopen vervloeken dus ik geloof dat best.

Even wat anders, als we het dan toch over webwinkels hebben: ik heb zojuist Uncharted 2 :9~ besteld bij videogamesplus.ca en wilde daar ook meteen Demons Souls kopen. Maar die was bijhoorlijk aan de prijs (in verhouding dan). Iemand een beter alternatief voor deze titel? De meeste aziatische gamestores waar ik normaal koop hebben een beperkt Ps3 aanbod voor europa en de engelse stores hebben hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Uncharted 2 net binnen gekregen, 3 dagen voor de release, top service van VG+ _/-\o_

Dit wordt genieten

Het doosje heeft trouwens een nieuwe lay-out. Er staat nu PS3 aan de bovenkatn ipv playstation 3 aan de zijkant. Is de spiderman-font nu voorgoed weg?

[ Voor 41% gewijzigd door Reemster op 13-10-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
-RazieL- schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:52:
Uncharted 2 net binnen gekregen, 3 dagen voor de release, top service van VG+ _/-\o_

Dit wordt genieten
Ben benieuwd naar je ervaringen :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:19:
[...]

KKun je meer vertellen hoe dat in zijn werking gaat dan?
het hoort hier eigenlijk niet (het PS3 media speler topic is hier meer geschikt voor) maar toch: ik heb vandaag even in de web.conf van PS3 media server de mms streams van Ziggo toegevoegd, als het goed is kan ik nou gewoon die streams kijken via mn PS3. Ik kan niet garanderen dat het werkt, aangezien ik het vanavond voor het eerst ga proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:45:
[...]
Even wat anders, als we het dan toch over webwinkels hebben: ik heb zojuist Uncharted 2 :9~ besteld bij videogamesplus.ca en wilde daar ook meteen Demons Souls kopen. Maar die was bijhoorlijk aan de prijs (in verhouding dan). Iemand een beter alternatief voor deze titel?
Er zijn twee edities van Demon's Souls: de reguliere voor $70 met een artbook en CD en de Collector's Edition voor $80 met als toevoeging nog een guide van 150 pagina's.

Bij Yesasia kun je de Aziatische versie kopen (zonder alle bovenstaande extra's) voor ongeveer 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Dit wordt genieten

Het doosje heeft trouwens een nieuwe lay-out. Er staat nu PS3 aan de bovenkatn ipv playstation 3 aan de zijkant. Is de spiderman-font nu voorgoed weg?
Mocht je deel 1 voor een zacht prijsje willen verkopen, dan hoor ik 't wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Heb ook een 16:10 scherm (samsung) en hij toont ook gewoon 720p/1080p: Dit is gewoon het bronsignaal dat hij binnenkrijgt. Zelf doet hij nog het nodige herschalen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit wordt genieten

De Amerikaanse versie heeft al de nieuwe layout, maar de Europese versie nog steeds de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
TrekDude101 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:56:
[...]

het hoort hier eigenlijk niet (het PS3 media speler topic is hier meer geschikt voor) maar toch: ik heb vandaag even in de web.conf van PS3 media server de mms streams van Ziggo toegevoegd, als het goed is kan ik nou gewoon die streams kijken via mn PS3. Ik kan niet garanderen dat het werkt, aangezien ik het vanavond voor het eerst ga proberen :P
Als het werkt kun je dan delen hoe je dit aan je web.conf hebt toegevoegd? :)

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:15:
[...]

De Amerikaanse versie heeft al de nieuwe layout, maar de Europese versie nog steeds de oude.
De Europese Ratchet & Clank heeft ook nog de oude layout. Volgens James Stephenson was de Europese tak van Sony te laat met het vertalen van de templates om de Europese covers van Ratchet & Clank: A Crack met de nieuwe layout uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47

Dit wordt genieten

Kan je ook op de Europese servers voor online play? Oftewel, kan je met de Amerikaanse versie spelen met/ tegen vrienden die de Europese versie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Frostie schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:17:
[...]

Als het werkt kun je dan delen hoe je dit aan je web.conf hebt toegevoegd? :)
Natuurlijk ;) 'T was zo simpel om te doen, ik begin te denken dat het niet zo simpel werkt, aangezien hier blijkbaar niemand het tot nu toe geprobeerd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Het begint uiteraard als een echte avonturenfilm. Ik kan er weinig over zeggen zonder iets te verklappen, maar ik vind wel dat de ontwikkelaar erg hard is voor Nathan :P Ondertussen mn 1e schat al gevonden terwijl ik een muziekje hoorde dat zo uit LOTR had kunnen komen ^^ Nathan ligt nu te wachten tot ik 'm wakker maak
bram1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:12:Mocht je deel 1 voor een zacht prijsje willen verkopen, dan hoor ik 't wel. :)
Nooit! Die blijft in mijn collectie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe zit het met de taalkeuze? Heb je de Nederlandse taal in geluid en tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ben je gek :P

Mn systeem staat iig op engels. En ik heb de canadese versie. In de game zelf kan je kiezen tussen engels (doh), frans (doh) en spaans (niet zo doh :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Consoleshop staat nu de 250GB versies met twee Blu-ray films

http://www.consoleshop.nl...-250-gb-blu-ray-pack.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:49:
Ben je gek :P

Mn systeem staat iig op engels. En ik heb de canadese versie. In de game zelf kan je kiezen tussen engels (doh), frans (doh) en spaans (niet zo doh :P ).
Ik heb de Canadese releases van Uncharted 1 en Ratchet & Clank en die kon je in het NL spelen door de systeemtaal van je PS3 op NL te zetten. Ik zal het vanavond 'ns uitproberen met Uncharted 2 (heb ook bij VG+ besteld :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andorig
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:56
@FEAR1986

Ik begrijp je frustratie in LBP. Ik heb ook verschillende keren gedacht om ermee te stoppen; voornamelijk door de moeilijke controls. Het is zeker geen simpel spel om te spelen. Het is soms erg frusterend zelfs. Ik heb veel levels eerst met meerdere personen gespeeld (zowel online en offline). Dat is eigenlijk veel plezanter en hierdoor heb ik het uiteindelijk wel alle levels gehaald.

Iets anders: Ik had laatst mijn eerste brakke controller; 1 van de pookjes bleef hangen. De controller was ongeveer 2 jaar oud (heb nog een 60G PS3 van eerste lichting). Ik wou het nog zelf herstellen maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
andorig schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:15:
knip

Iets anders: Ik had laatst mijn eerste brakke controller; 1 van de pookjes bleef hangen. De controller was ongeveer 2 jaar oud (heb nog een 60G PS3 van eerste lichting). Ik wou het nog zelf herstellen maar helaas...
Dat dacht ik ook en twee maanden later kon ik hem toch nog in elkaar zetten hahaha. (Ik was snachts uit bed op mijn controller gevallen, deze lag in 30 tal stukjes maar bleek dat alles gewoon nog heel was :+ )
Nu hem ik 3 controllers hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:33
Denko schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:21:
[...]
Ik heb denk ik een uniek probleem, ik heb zelf een 360 en een ps3 maar ik vind de 360 controller te klein en de ps3 controller precies goed. De ps3 controller hou ik gewoon in de vingers en die zit perfect. Alleen de x360 controller moet je helemaal beetpakken zeg maar, en daar is hij voor mij net te klein, me vingers raken het blok achter zeg maar.
Tsja dat kan. Zoals gezegd jaren met de ps2 controller gespeeld en zelfs een pc controller gekocht die erg op de ps2 variant lijkt (logitech rumpled pad ofzo). Maar na een kort wen periode wil ik mijn 360 controller niet meer kwijt. Maar ik kan me absoluut voorstellen dat dit voor sommigen andersom is. Ondanks dat ik op een haar na 190cm ben zijn mijn handen niet byzonder groot, wellicht dat dit er nog mee te maken heeft :)

Oh en ik weet niet wie het zei, maar het is absoluut een feit dat de dpad van de 360pad om te huilen is.
Daar is de ps3 controller gewoon onbetwist het fijnste. (op de saturn&snes pad na uiteraard ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit topic is niet bedoeld voor handel.

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 13-10-2009 18:14 ]

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:04
Even een vraagje voor iedereen die een ps3 heeft besteld met die bartsmit actie's.

Wat moesten jullie aan verzendkosten betalen?

Want op de site staat 1,95 (Plus 0,50 voor de acceptgiro) verzendkosten vermeld.
Maar op mijn factuur (En acceptgirokaart) staat 3,45 (2,95 + 0,50)

------

Even back on topic:

Ik heb de S license in GT5 Prologue gehaald, Wat is nu de snelste manier om geld bij elkaar te halen? (Heb nog 1,6 miljoen nodig voor de Ferrari F2007.)

[ Voor 25% gewijzigd door Sato op 13-10-2009 18:30 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

LordSander schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:27:
Even een vraagje voor iedereen die een ps3 heeft besteld met die bartsmit actie's.

Want op de site staat 1,95 (Plus 0,50 voor de acceptgiro) verzendkosten vermeld.

------

Even back on topic:

Ik heb de S license in GT5 Prologue gehaald, Wat is nu de snelste manier om geld bij elkaar te halen? (Heb nog 1,6 miljoen nodig voor de Ferrari F2007.)
Supergoedkoop een PS3 en dan moeilijk doen over 1 euro? 8)7

Bij 1 van die S licentie's, volgens mij 6 (pin me er niet aan vast) moet je een snelle ronde neerzetten. 1.18 voor brons, 1.12 voor zilver en 1.10 voor goud. Vanuit de pits rij ik met de GT dat rondje in ongeveer 1.14. En dan krijg je geloof ik 32.500 credits, voor 1 minuut 14 werk, dus wel de moeite waard.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

SToRM666 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:47:
En hoe zit het met de taalkeuze? Heb je de Nederlandse taal in geluid en tekst?
Waarom zou je daar vrijwillig voor kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosBonsio
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 17:02
SToRM666 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:15:
[...]

Ik zag 2 uurtjes geleden bij de E-Plaza Brütal Legend liggen, deze had een hoesje met nieuwe layout ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordSander schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:27:

Ik heb m ook binnen! Bij mij waren de verzendkosten 1,95, maar dat ligt misschien aan de betalingswijze? Ik heb met iDeal betaald.
Vanavond inFamous maar eens proberen :)
Even back on topic:

Ik heb sinds gisteren de S klasse bereikt. De race met de Mine's Skyline schijnt wel een goede manier te zijn, want bij die race hoef je enkel maar een bepaalde tijd te halen en dan kun je al stoppen en je geld innen :)

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 13-10-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
WTF @ Controls voor LittleBigPlanet :?

Ik heb wélgetéld 2 knoppen gebruikt om de game uit te spelen: R1 en X.
En het analoge stickje.

Of heb ik iets gemist in LBP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind LBP een briljante game. Kwa gespeelde uren is het ook met afstand wel mijn meest gespeelde game. En als de water update komt dan zal ik er wel weer heel wat uurtjes mee bezig zijn :)

[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 13-10-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik baal nu wel een beetje zeg, dat ik bij CDWOW besteld heb.
Vandaag is m'n headset verzonden:

code:
1
2
452652059 5 oktober 2009 Game MADCATZ BLUETOOTH HEADSETS - PS3  12 Oct 2009  Verzonden 
452652059 5 oktober 2009 Game UNCHARTED 2: AMONG THIEVES   Not Yet Released

Alleen Uncharted nog steeds niet. Dus daar kan ik minimaal 2 weken nog op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:15:Ik heb de Canadese releases van Uncharted 1 en Ratchet & Clank en die kon je in het NL spelen door de systeemtaal van je PS3 op NL te zetten. Ik zal het vanavond 'ns uitproberen met Uncharted 2 (heb ook bij VG+ besteld :9 )
Ja, die heb ik ook uit Canada. Nooit geprobeerd eigenlijk, en dat was ik ook niet van plan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
RedHat schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:59:
Ik baal nu wel een beetje zeg, dat ik bij CDWOW besteld heb.
Vandaag is m'n headset verzonden:

code:
1
2
452652059 5 oktober 2009 Game MADCATZ BLUETOOTH HEADSETS - PS3  12 Oct 2009  Verzonden 
452652059 5 oktober 2009 Game UNCHARTED 2: AMONG THIEVES   Not Yet Released

Alleen Uncharted nog steeds niet. Dus daar kan ik minimaal 2 weken nog op wachten.
Mijn Uncharted 2 van CDWOW is ook nog niet verzonden, maar waaruit maak je op dat het nog 2 weken duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:55:
WTF @ Controls voor LittleBigPlanet :?

Ik heb wélgetéld 2 knoppen gebruikt om de game uit te spelen: R1 en X.
En het analoge stickje.

Of heb ik iets gemist in LBP :?
Niets gemist, maar misschien wel iets niet begrepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Lizardz schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:08:
[...]

Mijn Uncharted 2 van CDWOW is ook nog niet verzonden, maar waaruit maak je op dat het nog 2 weken duurt?
De post vanuit Engeland is altijd erg traag. Vanaf het moment van verzending bij CD-wow kan je wel rekenen op minstens 1-2 weken voordat het aankomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
ymmv schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

De Europese Ratchet & Clank heeft ook nog de oude layout. Volgens James Stephenson was de Europese tak van Sony te laat met het vertalen van de templates om de Europese covers van Ratchet & Clank: A Crack met de nieuwe layout uit te brengen.
Ze hebben er inderdaad bewust voor gekozen het originele design aan te houden omdat er inderdaad voor Europa behoorlijk wat tijd gaat zitten in het vertalen en apart te laten drukken voor alle regio's en dan met name ook omdat dat gelijktijdig schijnt te gebeuren met de handleidingen die uiteraard heel wat uitgebreider is, als ik het goed heb begrepen lag het design al zo goed als bij de drukker toen de nieuwe box-art werd getoond op de GamesCom. In Amerika kon het hele proces van drukker naar winkel geloof ik redelijk makkelijk binnen een maand voltooid worden, in Europa zou dat ongeveer 3 maanden kosten als ze het in alle regio's tegelijk zouden releasen.

@Satch,
Post vanuit Engeland traag? Zeker nog nooit wat bij Amazon besteld? :+ Dat is er gegarandeerd binnen 2 dagen na verzending :) Maar goed, dat is dan ook TNT, en dat mag ook wat kosten :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rctworld op 13-10-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook mijn exemplaar van Uncharted 2 is gearriveerd uit Canda. :P

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/34qqr6d.jpg

Wel jammer van die lelijke Franse tekst tussen dat mooie Engels. Ander minpuntje van Canadese edities is dat de binnenhoes (hieronder die van de Amerikaanse editie) ontbreekt, die is zoals vaker bij Canadese uitgaves egaal wit.

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2dagilv.jpg

Maar goed, het gaat om het spel niet waar? (Nu moet ik alleen nog dubben of ik Uncharted ga spelen of eerst Snow White & the Seven Dwarfs ga kijken... Wat een luxeprobleem)

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 13-10-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Rctworld schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:16:
[...]
@Satch,
Post vanuit Engeland traag? Zeker nog nooit wat bij Amazon besteld? :+ Dat is er gegarandeerd binnen 2 dagen na verzending :) Maar goed, dat is dan ook TNT, en dat mag ook wat kosten :P
Ik heb nog nooit wat bij Amazon besteld, maar al mijn aankopen bij CDwow en Engelse ebay shops/verkopers duurden er vrij lang over om over te komen. Uit amerika was meestal sneller. Misschien gebruikt Amazon iets van priority ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
SToRM666 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:52:
[...]

Vanavond inFamous maar eens proberen :)
Bij mij is hij ook vanmiddag geleverd, maar ben niet heel erg onder de indruk van Infamous. Vind het er allemaal nogal grauw uitzien en niet heel erg indrukwekkend mooi op mijn 42"HD Ready scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Lucky bastard :P
Normaal bestel ik ook bijna altijd bij vgp door hun vroege verzending en snelle levering.
Maar ik ben nu eenmaal een sucker voor limited editions, heb de mijne dus bij game.co.uk besteld, dus hoop dat ie vrijdag binnen is maar ik vrees volgende week pas.

Maar geeft niet, heb namelijk ook pas demons souls binnen, moet nog platinum trophie bij need for speed shift halen. En ik moet nog beginnen aan red faction en chronicles of riddick. Heb er gewoon geen tijd voor allemaal te spelen, zodra uncharted binnen is laat ik de rest vallen daarna komt alweer assassins creed en modern warfare 2.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Lizardz schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:08:
[...]

Verzendtijd van CDWOW is érg lang. Dus ik denk dat 2 weken nog redelijk optimistisch is :?
Niets gemist, maar misschien wel iets niet begrepen ;)
Vertel dan ookeven wat ik dan niet begrepen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
RedHat schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:31:
[...]

Verzendtijd van CDWOW is érg lang. Dus ik denk dat 2 weken nog redelijk optimistisch is :?

[...]

Ok... ik wist dat het lang zou duren maar niet zo lang... Misschien dat ik mn order dan maar annuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:31:

Dat het best wel knap is dat zo'n, in mijn ogen, geniaal spel, zo'n simpel control scheme heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
ymmv schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:17:
Ook mijn exemplaar van Uncharted 2 is gearriveerd uit Canda. :P
[...]
Wel jammer van die lelijke Franse tekst tussen dat mooie Engels. Ander minpuntje van Canadese edities is dat de binnenhoes (hieronder die van de Amerikaanse editie) ontbreekt, die is zoals vaker bij Canadese uitgaves egaal wit.
[...]
Maar goed, het gaat om het spel niet waar? (Nu moet ik alleen nog dubben of ik Uncharted ga spelen of eerst Snow White & the Seven Dwarfs ga kijken... Wat een luxeprobleem)
Lucky bastard :D Ik zou het echter geen luxe probleem willen noemen, maar goed, misschien voel ik me met mijn 19 jaar ook nog wat te jong om jeugdherinneringen op te halen O-) Maar goed, zou persoonlijk altijd het liefst afwisselen, dus eerst beginnen met Uncharted 2, dan even filmpje kijken en dan weer door(of eerst slapen en werken : P )...

Frans is trouwens sowieso een lelijke taal, behalve als je iets liefs wilt zeggen :+ Wel jammer overigens dat ze witte covers gebruiken aan de binnenkant, al gok ik dat er in mijn Steelbook Limited Edition ook weinig staat aan de binnenkant 8)7

Staan er overigens op de discs ook de nieuwe PS3 logo's? Wel grappig trouwens dat ze PS3 aan de zijkant volgens mij nog wel gewoon met het klassieke 1979 font is geschreven, waarschijnlijk zodat ie in de collectie niet helemaal uit de toon valt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fist schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:24:
Bij mij is hij ook vanmiddag geleverd, maar ben niet heel erg onder de indruk van Infamous. Vind het er allemaal nogal grauw uitzien en niet heel erg indrukwekkend mooi op mijn 42"HD Ready scherm.
Dan heb je het spelletje dus maar heel kort gespeeld, speel je namelijk een stukje land vrij van vijanden of zelfs het gehele eiland dan zul je zien dat Het weer er een stuk zonniger van word. Maargoed Het spel heeft relatief grauwe kleuren wat niet meer dan logisch is gezien de setting. (je bent blijkbaar aan het idee van een enorme explosie in de stad voorbij gegaan)

Hoewel bovenstaande natuurlijk niks van jouw of mijn smaak kan veranderen vind ik het wel raar dat je het spel grafisch niet indrukwekkend vind. Misschien op het gebied van sommige textures enzo zou het beter kunnen maar de hoeveelheid detail in de stad aan atmosfeer, voetgangers, auto's etc is werkelijk geweldig. Het is zeer vergelijkbaar met GTA4 en op veel vlakken zelf beter. Die game kreeg op het gebied van gfx heel hoge cijfers.

Zet je de game naast de hoeveelheid textures als bijvoorbeeld Resident Evil 5 dan zal het wat tegenvallen ja.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Weet iemand hoe je een order annuleert bij CDWOW ? En weet iemand toevallig in welke nederlandse winkel Uncharted 2 al te kopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ik moet toegeven dat ik het heel kort gespeeld heb. Heb eventjes achter die gast aangerend, en met die ME gevochten. Toen moest ik er van door. Maar ik vind het fijn om te weten dat het beter gaat worden. Maar ligt het dan aan mij dat ik randen niet mooi afgewerkt vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
TrekDude101 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:37:
[...]

Natuurlijk ;) 'T was zo simpel om te doen, ik begin te denken dat het niet zo simpel werkt, aangezien hier blijkbaar niemand het tot nu toe geprobeerd heeft...
'T was me dus niet gelukt, en ik denk dat ik dit maar beter verder kan behandelen in het 'PS3 als media center topic'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fist schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:45:
Maar ik vind het fijn om te weten dat het beter gaat worden. Maar ligt het dan aan mij dat ik randen niet mooi afgewerkt vindt?
Ik heb eigenlijk mooi zo op de AA gelet maar het kan zijn dat die bij deze game niet aanstaat maar ik kan het me niet goed herinneren. Ben nu trouwens GTA4 aan het spelen en bij die game is het zeer duidelijk dat AA iig niet aan staat. Die kartelige ervaring van die game is zeker niet hetzelfde als in InFamous waar ze me niet opviel.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Weet iemand of de ps3`s bij vgp pal zijn of ntsc??

[ Voor 108% gewijzigd door McDaBom op 13-10-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
swopdark schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:01:
[...]

Ik heb eigenlijk mooi zo op de AA gelet maar het kan zijn dat die bij deze game niet aanstaat maar ik kan het me niet goed herinneren. Ben nu trouwens GTA4 aan het spelen en bij die game is het zeer duidelijk dat AA iig niet aan staat. Die kartelige ervaring van die game is zeker niet hetzelfde als in InFamous waar ze me niet opviel.
Nouja maakt verder natuurlijk ook niet zo heel erg uit. Heb nog even de tijd niet gehad om het spel grondig te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDaBom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:08:
Videogameplus is een Canadees bedrijf, dus wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
McDaBom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:08:
NTSC

@ymmv, geef dan gewoon het antwoord joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Dnkjewel Lizardz
De spelletjes zijn die wel regio vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lizardz schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:22:
[...]

NTSC

@ymmv, geef dan gewoon het antwoord joh.
Bij McDaBom helpt antwoorden niet echt, die komt zo weer met een hemeltergend domme vraag. Straks vraagt hij welke stroomkabel in een Canadese PS3 moet worden geprikt, hoe dat nou zit met de invoerrechten en pakjes uit het buitenland, of je bij VG+ met Ideal kunt betalen .... Ik hou nu al mijn hart vast. :X
McDaBom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:32:
Dnkjewel Lizardz
I rest my case.

[ Voor 16% gewijzigd door ymmv op 13-10-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
McDaBom schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:32:
Dnkjewel Lizardz
Ja games zijn regiovrij....Alleen blu ray films niet
ymmv schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:38:
[...]

Bij McDaBom helpt antwoorden niet echt, die komt zo weer met een hemeltergend domme vraag. Straks vraagt hij welke stroomkabel in een Canadese PS3 moet worden geprikt, hoe dat nou zit met de invoerrechten en pakjes uit het buitenland, of je bij VG+ met Ideal kunt betalen .... Ik hou nu al mijn hart vast. :X

[...]
Ik begrijp nu wat je bedoelde inderdaad.
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.