Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:11:
[...]
Ik denk dat ik ook PES 2010 ga kopen. Ondanks dat ik de PES demo wel vrij slecht vond, ik ergerde me flink aan de reactie snelheid m.b.t. het passen. Het leidde tot veel onnodig balverlies en tevens haalde het de snelheid uit het spel. De demo die later in de Japanse store kwam was echter al iets beter, dus dat bied perspectief voor de uiteindelijke release.
Dat was met name ook het meest irritante aan de demo. Maar de fifa demo vond ik nog langzamer en ja alles ging te makkelijk op expert, ballen kwamen altijd aan en dat soort dingen. verdedigen was te makkelijk etc. Dus vandaar dat ik persoonlijk voor PES wil kiezen. Maar wil wel online spelen dus zit even te meten of er genoeg animo is voor PES.
Trouwens over killzone2:
Super cool spel, echt de GFX zijn super, hoewel er af en toe wel effe een momentje van lag is als er geladen wordt, maar goed dat is te accepteren. Soms wat framedrops in hevige gevechten. Maar wat het meest irritante aan het spel is is je companion (hoe die ook alweer heeft Ganzo of weet ik veel) die een IQ heeft van een aardappel. Loopt overal als een kip zonder kop naar binnen, wordt afgeknald en verwacht dat jij dan hem effe wakker komt stroomstoten. Hoe vaak ik niet door die gast ben doodgegaan.
Voorbeeld:
Kip loopt naar binnen -> wordt afgeslacht -> vraagt om hulp -> jij poogt tussen het schieten door hem omhoog te krijgen -> lukt -> loopt terug naar dekking -> wordt zelf afgeknald -> hoort voor de zoveelste keer hetzelfde zinnetje "ooh no SEV!!!" -> begint weer opnieuw.
Op sommige stukken heb ik 10x achter elkaar gehad dat die gast zich open en bloot voor een MG neerzet en laat afknallen. Ze mogen de AI van die gast eens opkirkken. Terwijl de AI van de helgast eigenlijk prima is.
Maar echt de vuurgevechten blijven zo freaking goed, zit nu op een of andere brug, ben al zo vaak doodgegaan maar dat gevecht is zo goed. overal kogels!!! En online is de game ook super lachuh, dus wel wat flaws maar supergoed.
trouwens. kan je nou net zoals in gears of war dekking zoeken, vanuit dekking mikken en schieten. Ik zie bijvoorbeeld vijanden alleen geweren om de hoek steken en schieten, maar dat lukt mij niet vanuit dekking.
Vind het trouwens erg jammer dat je neit zelf de layout van je controller kan insteller, alleen voorgedefineerd wat je kan kiezen. Heb nu de alternative 2 controle. Maar ja soms wil je vanuit crouch inzoomen, dan moet ik m'n L1 en L2 tegelijk indrukken. Heb nu m'n zoom van hold afgehaald dus een keer klikken op L1 en hij houdt de zoom vast.
[
Voor 6% gewijzigd door
dangerpaki op 11-10-2009 14:55
]