Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 18:13
Beste mensen,

Ik heb nu de kans om de ps3 slim nieuw te kopen voor 260,- euro. Is dit verstandig, of ik het beter even te wachten wat de prijs gaat doen, nadat de 250gb versie uitkomt?

Mvg,

Ruben M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De prijs zal altijd zakken na verloop van tijd. Dus als je hem nu wilt hebben, nu kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ruben M schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:22:
Beste mensen,

Ik heb nu de kans om de ps3 slim nieuw te kopen voor 260,- euro. Is dit verstandig, of ik het beter even te wachten wat de prijs gaat doen, nadat de 250gb versie uitkomt?

Mvg,

Ruben M
Om even een bekende tv-dame te citeren:
"Ik zeg doen!" :P

Ik denk niet dat de prijs erg gaat dalen als de 250 gb versie uitkomt. Voor die paar euro die het heel misschien gaat schelen kun je beter nu de PS3 al halen denk ik (tenminste dat zou ik doen).

Op GoT is het btw niet gebruikelijk om bij elke post een opening en groet te zetten. Als je graag toch een groet wilt doen kun je die in je signature zetten. :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:15:
Zo ik heb nu ook een PS3 (80gig versie, niet de slim) *O*

Ik vraag me alleen het volgende af. Kon het niet exact vinden dus denk dat een aantal van de PS3 gebruikers hier mij sneller op weg kunnen helpen :P

Ik vraag me af of het mogelijk is om de harde schijf van de PS3, of een deel hiervan, over een netwerk te sharen zodat ik er vanuit mijn PC muziek en video's enzo op kan zetten. Nou heb ik al gelezen dat via windows media player enzo mogelijk is om dingen te streamen, maar dat vind ik niet echt een oplossing. Ik heb op mijn pc Ubuntu en mijn vriendin heeft Mac. Ik wil gewoon dat we vanuit beide systemen bestanden naar de PS3 kunnen pompen.

Nou weet ik dat je op de PS3 linux kunt installeren. In linux kun je normaalgesproken gewoon via Samba je bestanden of schijfruimte op een netwerk sharen. Kan dit ook op de PS3 of is dat op de een of andere manier afgeschermd?

Muchos gracias alvast :)
Nee, je kan de schijf van de PS3 niet delen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Sp33dFr34k schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:33:
[...]

Ghehe, die had ik idd ook al gechecked. Maar is die de moeite waard, ik bedoel is ie niet snel uitgespeeld?
Ik heb er toch redelijk wat tijd ingestoken. Ook omdat ik gewoon rustig heb gespeeld en ook alle experience heb gevonden. Om die allemaal te krijgen moet je toch ook nog wel wat puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:54
Meelobee schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:40:
[...]

Nee, je kan de schijf van de PS3 niet delen.
Wat hij wel zou kunnen doen is met PS3 Media Server de bestanden op z'n pc delen en zo opvragen op z'n PS3. Dan kan je ze ook kopiëren naar de PS3. Weet alleen niet of die software er ook is voor de Mac of Linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:54

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

McDaBom schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:16:
er staat telkens bij mij dat het 289 pond is voor de standaard aanbieding,hoeveel zou dat zei in euro`s??
Google gebruiken, met zoekopdracht: "289 gbp in eur". Werkt met vrijwel alle munteenheden (Wit-Russische roebels helaas niet...) en voor een veelvoud aan grootheden in het algemeen. Ideaal voor omrekenzaken tussen Amerikaanse/Engelse grootheden en de metrische varianten. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:11:
[...]

Ik denk dat ik ook PES 2010 ga kopen. Ondanks dat ik de PES demo wel vrij slecht vond, ik ergerde me flink aan de reactie snelheid m.b.t. het passen. Het leidde tot veel onnodig balverlies en tevens haalde het de snelheid uit het spel. De demo die later in de Japanse store kwam was echter al iets beter, dus dat bied perspectief voor de uiteindelijke release.
Dat was met name ook het meest irritante aan de demo. Maar de fifa demo vond ik nog langzamer en ja alles ging te makkelijk op expert, ballen kwamen altijd aan en dat soort dingen. verdedigen was te makkelijk etc. Dus vandaar dat ik persoonlijk voor PES wil kiezen. Maar wil wel online spelen dus zit even te meten of er genoeg animo is voor PES.

Trouwens over killzone2:
Super cool spel, echt de GFX zijn super, hoewel er af en toe wel effe een momentje van lag is als er geladen wordt, maar goed dat is te accepteren. Soms wat framedrops in hevige gevechten. Maar wat het meest irritante aan het spel is is je companion (hoe die ook alweer heeft Ganzo of weet ik veel) die een IQ heeft van een aardappel. Loopt overal als een kip zonder kop naar binnen, wordt afgeknald en verwacht dat jij dan hem effe wakker komt stroomstoten. Hoe vaak ik niet door die gast ben doodgegaan.

Voorbeeld:
Kip loopt naar binnen -> wordt afgeslacht -> vraagt om hulp -> jij poogt tussen het schieten door hem omhoog te krijgen -> lukt -> loopt terug naar dekking -> wordt zelf afgeknald -> hoort voor de zoveelste keer hetzelfde zinnetje "ooh no SEV!!!" -> begint weer opnieuw.
Op sommige stukken heb ik 10x achter elkaar gehad dat die gast zich open en bloot voor een MG neerzet en laat afknallen. Ze mogen de AI van die gast eens opkirkken. Terwijl de AI van de helgast eigenlijk prima is.

Maar echt de vuurgevechten blijven zo freaking goed, zit nu op een of andere brug, ben al zo vaak doodgegaan maar dat gevecht is zo goed. overal kogels!!! En online is de game ook super lachuh, dus wel wat flaws maar supergoed.

trouwens. kan je nou net zoals in gears of war dekking zoeken, vanuit dekking mikken en schieten. Ik zie bijvoorbeeld vijanden alleen geweren om de hoek steken en schieten, maar dat lukt mij niet vanuit dekking.
Vind het trouwens erg jammer dat je neit zelf de layout van je controller kan insteller, alleen voorgedefineerd wat je kan kiezen. Heb nu de alternative 2 controle. Maar ja soms wil je vanuit crouch inzoomen, dan moet ik m'n L1 en L2 tegelijk indrukken. Heb nu m'n zoom van hold afgehaald dus een keer klikken op L1 en hij houdt de zoom vast.

[ Voor 6% gewijzigd door dangerpaki op 11-10-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
McDaBom schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:16:
[...]

welke spellen heb je gekozen??
ben benieuwd hoeveel het bedrag in ponden was
er staat telkens bij mij dat het 289 pond is voor de standaard aanbieding,hoeveel zou dat zijn in euro`s??
289 pond is 311,143111 euro
Tik in de zoekregel van google "£289 in euro" en google rekent het bedrag voor je uit

Heb voor infamous,fifa10 en Gran Turismo 5 Prologue gekozen
Meteen ook extra controler en hdmi kabel meebesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 12:16
dangerpaki schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:52:
[...]
trouwens. kan je nou net zoals in gears of war dekking zoeken, vanuit dekking mikken en schieten. Ik zie bijvoorbeeld vijanden alleen geweren om de hoek steken en schieten, maar dat lukt mij niet vanuit dekking.
Vind het trouwens erg jammer dat je neit zelf de layout van je controller kan insteller, alleen voorgedefineerd wat je kan kiezen. Heb nu de alternative 2 controle. Maar ja soms wil je vanuit crouch inzoomen, dan moet ik m'n L1 en L2 tegelijk indrukken. Heb nu m'n zoom van hold afgehaald dus een keer klikken op L1 en hij houdt de zoom vast.
Ja, dat kan wel zeker! Guerrilla heeft hier zelfs een uniek cover-systeem voor ontwikkelt. RTFM-gevalletje als je het mij vraagt, maar het heeft met L2 te maken... :D

Trouwens, zelf heb ik ook een vraag: ik kan in het XMB-menu onder Vrienden bij mijn eigen profiel instellen dat ik "Niet beschikbaar" ben. Maar houd dit dan ook in dat ik dan onzichtbaar ben (=niet te zien alsof ik online ben) voor al mijn PSN-vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:27:
[...]Trouwens, zelf heb ik ook een vraag: ik kan in het XMB-menu onder Vrienden bij mijn eigen profiel instellen dat ik "Niet beschikbaar" ben. Maar houd dit dan ook in dat ik dan onzichtbaar ben (=niet te zien alsof ik online ben) voor al mijn PSN-vrienden?
Nope, je bent te zien alleen staat er zo'n geel klokje bij.
Ik zou het niet erg vinden als er een offline-mode voor je friendslist zou komen.
Soms wil ik gewoon even lekker kunnen spelen zonder dat iedereen kan zien wat ik aan het doen ben.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:15:
Ik vraag me af of het mogelijk is om de harde schijf van de PS3, of een deel hiervan, over een netwerk te sharen zodat ik er vanuit mijn PC muziek en video's enzo op kan zetten. Nou heb ik al gelezen dat via windows media player enzo mogelijk is om dingen te streamen, maar dat vind ik niet echt een oplossing. Ik heb op mijn pc Ubuntu en mijn vriendin heeft Mac. Ik wil gewoon dat we vanuit beide systemen bestanden naar de PS3 kunnen pompen.
Je kunt je schijf niet delen, maar wel op beide systemen (Ubuntu en OSX) PS3 Media Server installeren. Dit streamed beter imho dan WMP. Ik gebruik het zelf via Windows en Ubuntu. Werkt erg goed en gemakkelijk: http://ps3mediaserver.blogspot.com/

Succes!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08

Rj-

Hey,

Ik ben van plan een ps3 aan te schaffen, maar ik heb een enkele vraag. In het verleden heb ik een xbox 360 gehad. Het aanbod van de demo’s en extra via xbox live heb ik toen als heel goed ervaren. Van ieder retail spel leek een demo beschikbaar te zijn.

Momenteel heb ik het pc game vaarwel gezecht en ben ik van plan weer een console aan te schaffen. De ps3 de slim versie + blue ray speler ingebouwed wifi is dan natuurlijk een intressante keus.

Enkele maanden geleden heb ik even over de ps3 market place mogen browsen maar het aabod bleek veel kleiner te zijn. Is dit aanbod nogsteeds minder dan via xbox live, mede omdat je voor xbox live moet betalen?

Ik vind het namelijk altijd fijn om een spel eerst via een demo versie te checken aangezien de spellen niet altijd een paar tientjes bedragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ik kan je alleen maar de PS3 aanraden. Ik heb hem sinds een week ook in mijn bezit. Ik heb zelf tot twee maal toe een X360 gehad en telkens weer verkocht. Maar de PS3 zal een blijver zijn. Heel zeker van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Rj- schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:03:
Enkele maanden geleden heb ik even over de ps3 market place mogen browsen maar het aabod bleek veel kleiner te zijn. Is dit aanbod nogsteeds minder dan via xbox live, mede omdat je voor xbox live moet betalen?
Wat demo's betreft, die verschijnen over het algemeen allemaal op hetzelfde moment op PSN. Ik heb geen X360, maar voor zover ik weet is het niet zo dat ze op Live wel verschijnen en op PSN niet. Verder verschijnt van zo ongeveer elk spel wel een demo, ook van games die enkel via de store aan te schaffen zijn, zijn nogal 's demo's van te vinden.

Ik vind het zelf enkel wat lastig zoeken, in de US store (waar je ook eenvoudig een account voor aan kunt maken) staan ze bijvoorbeeld allemaal bij elkaar, waarbij dat in de EU store niet het geval is.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:03

Seraphin

Meep?

Excuus als dit in de vorige delen al is behandeld; een FAQ search + bezoek aan ubisoft forum hielpen slechts gedeeltelijk.

Sinds gisteren heb ik een PS3 (jay!); maar hoe kom ik er achter of een PS3 game (in dit specifieke geval: Assassin's Creed 1) 1920*1080p danwel 1280*720p ondersteund?

Ik dacht namelijk gisteren in 1080p te spelen, maar als ik AC nu opstart, zie ik na het openingsmenu dat het beeld terugvalt naar 720p. Het kan zijn dat ik dat gisteren niet heb gemerkt (te veel onder de indruk), maar als AC wel gewoon 1080p kan draaien, dan moeten we daar natuurlijk voor zorgen ;)

[edit]
De overige hardware is natuurlijk dik in orde: full-HD TV aangesloten met HDMI (1.3) kabel

[ Voor 7% gewijzigd door Seraphin op 11-10-2009 16:12 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:11:
Excuus als dit in de vorige delen al is behandeld; een FAQ search + bezoek aan ubisoft forum hielpen slechts gedeeltelijk.

Sinds gisteren heb ik een PS3 (jay!); maar hoe kom ik er achter of een PS3 game (in dit specifieke geval: Assassin's Creed 1) 1920*1080p danwel 1280*720p ondersteund?

Ik dacht namelijk gisteren in 1080p te spelen, maar als ik AC nu opstart, zie ik na het openingsmenu dat het beeld terugvalt naar 720p. Het kan zijn dat ik dat gisteren niet heb gemerkt (te veel onder de indruk), maar als AC wel gewoon 1080p kan draaien, dan moeten we daar natuurlijk voor zorgen ;)

[edit]
De overige hardware is natuurlijk dik in orde: full-HD TV aangesloten met HDMI (1.3) kabel
volgens mij kan je AC niet op 1080p spelen.
Op de achterkant van de cover staat met welke resoluties je het spel kan spelen

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 11-10-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een US-account aanmaken, daar staat meer.
Beetje omslachtig (1x 10 min. bezig), maar wel de moeite waard. ;)
http://www.ps3-sense.nl/f...1cd4bdc0ea232cdaa55836c1&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:32:
[...]

Ik zou het niet erg vinden als er een offline-mode voor je friendslist zou komen.
Soms wil ik gewoon even lekker kunnen spelen zonder dat iedereen kan zien wat ik aan het doen ben.
Dan stel je em toch zo in dat ie je niet automatisch aanmeld als je je PS3 aanzet.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
The_Bash schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:40:
[...]

Je kunt je schijf niet delen, maar wel op beide systemen (Ubuntu en OSX) PS3 Media Server installeren. Dit streamed beter imho dan WMP. Ik gebruik het zelf via Windows en Ubuntu. Werkt erg goed en gemakkelijk: http://ps3mediaserver.blogspot.com/

Succes!
Bedankt voor alle reacties. Wel jammer dat het sharen van de HD niet kan.. Maargoed met het bovenstaande kan ik eens gaan knutselen! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:11:

Zo goed als alle PS3-games op Blu-Ray-disks zijn in 720p. PSN-games zijn simpeler en daarvan is een behoorlijk percentage wel 'native 1080p'. Het is mogelijk om 1080p af te dwingen door 720p uit te schakelen bij de HDMI-settings maar dat is niet aan te raden. Games kiezen zelf de optimale resolutie. Als een game geforceerd naar 1080p wordt gezet moet de game door de PS3 geupscaled worden wat ten koste van de performance en de kwaliteit van de graphics kan gaan. Nogmaals: niet doen.

Oja, er is een groot verschil tussen 1080p-ondersteuning (oftewel upscaling van 720p naar 1080p) en native 1080p (de game zelf draait in 1080p). Als er achter op een game 1080p staat, wordt bijna altijd upscaling naar 1080p bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PromoX schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:10:
[...]

Wat demo's betreft, die verschijnen over het algemeen allemaal op hetzelfde moment op PSN. Ik heb geen X360, maar voor zover ik weet is het niet zo dat ze op Live wel verschijnen en op PSN niet. Verder verschijnt van zo ongeveer elk spel wel een demo, ook van games die enkel via de store aan te schaffen zijn, zijn nogal 's demo's van te vinden.

Ik vind het zelf enkel wat lastig zoeken, in de US store (waar je ook eenvoudig een account voor aan kunt maken) staan ze bijvoorbeeld allemaal bij elkaar, waarbij dat in de EU store niet het geval is.
Nou nee, dat is mijn grootste probleem met de ps3: Het acute gebrek aan demos, en dan zeker voor voor download-only games.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Fietsbel schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:11:
Zojuist Flock! uit de PSN store gehaald, echt wel een leuk spel :)
Totdat je met klap hekjes moet werken, wat een ongeloofelijk niet functionerend kut element is dat

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 11-10-2009 17:03 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien een rare vraag, maar weet iemand hoelang de stroomkabel is van de Slim? Ik kan het nergens terugvinden namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:32:
[...]

Of dat je ziek thuis bent en dat een van je collegae (die ook een PS3 heeft) kan zien dat je ondanks je ziekte aan het gamen bent... Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Vads schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 17:27:
[...]

Of dat je ziek thuis bent en dat een van je collegae (die ook een PS3 heeft) kan zien dat je ondanks je ziekte aan het gamen bent... Vandaar mijn vraag.
Dus als je ziek bent mag je niet gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen,
Ik heb twee vragen over mijn ps3.
Ten eerste heb ik mijn ps3 net opgestuurd voor reparatie naar sony. Heeft iemand daar ervaring mee?
Tot slot wil ik binnenkort weer aantal games kopen, en zoek ik nog een goede website waar dat kan (goedkoop als het kan :P).

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

blader een topic door en je komt al genoeg sites tegen, een procentje moeite mag je best doen

[ Voor 16% gewijzigd door Fietsbel op 11-10-2009 18:10 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:01:
Ey mensen,
Ik heb twee vragen over mijn ps3.
Ten eerste heb ik mijn ps3 net opgestuurd voor reparatie naar sony. Heeft iemand daar ervaring mee?
PS3 defecten topic Deel 1. Kijk daar even rond en ik denk dat je vraag dan wel beantwoord is :).
Tot slot wil ik binnenkort weer aantal games kopen, en zoek ik nog een goede website waar dat kan (goedkoop als het kan :P).
http://tweakers.net/pricewatch/cat/638 (Nederlandse shops)
http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-ps3.html (ook prijzen van buitenlandse shops).

Ervaringen zijn daar, met google of in Het Games Import topic te vinden.

Zelf even zoeken is niet verkeerd.
Boeboe schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 17:02:
[...]

Nou nee, dat is mijn grootste probleem met de ps3: Het acute gebrek aan demos, en dan zeker voor voor download-only games.
Echt goed heb ik daar nooit naar gekeken, maar wat de PSN games betreft zou je wel 's gelijk kunnen hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door PromoX op 11-10-2009 18:17 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey,

Ik ben van plan een ps3 aan te schaffen, maar ik heb een enkele vraag. In het verleden heb ik een xbox 360 gehad. Het aanbod van de demos en extra via xbox live heb ik toen als heel goed ervaren. Van ieder retail spel leek een demo beschikbaar te zijn.
Het aanbod van demo van retail games op zowel xbox live als op het PSN is inmiddels indentiek. Enige verschil is vaak dat live de demo's op dinsdag krijgt en PSN op donderdag. De laatste tijd is het vaak zelf gelijtijdig. Soms ook timed exclusive.
Momenteel heb ik het pc game vaarwel gezecht en ben ik van plan weer een console aan te schaffen. De ps3 de slim versie + blue ray speler ingebouwed wifi is dan natuurlijk een intressante keus.
Je vergeet de gratis online gaming mogelijkheid en de standaard oplaadbare controllers als mooi argument.
Enkele maanden geleden heb ik even over de ps3 market place mogen browsen maar het aanbod bleek veel kleiner te zijn. Is dit aanbod nogsteeds minder dan via xbox live, mede omdat je voor xbox live moet betalen?
Natuurlijk hebben zowel Live als PSN hun eigen filmpjes en promo's maar zoals gezegt is het aanbod van retail game demos gelijkwaardig. Ook trailers en extra downloadable content is zeer gelijkwaardig te noemen. MS laat de gamers betalen voor de content die wordt aangeboden op XBOX Live. Sony laat juist de developer betalen, Daarom is PSN ook gratis.
Ik vind het namelijk altijd fijn om een spel eerst via een demo versie te checken aangezien de spellen niet altijd een paar tientjes bedragen. :)
Indeed, wat MS wel slim heeft gedaan is om te eissen van hun developers om een trail versie van een game te maken voordat ze de game op marketplace mogen verkopen. Hierdoor heb je eigenlijk van alle arcade games een trail beschikbaar terwijl dit voor een aantal PSN games niet het geval is. Ach, het internet is geduldig en een review of filmpje van een arcadegame is zo gevonden.

Er staat inmiddels enorm veel content op het PSN. Veel meer dan dat je eigenlijk wilt bekijken of nodig hebt. Maak je maar niet druk over die stroom want de 26 miljoen gebruikers worden niet meer genegeerd door devs zoals dat in den beginnen nog wel eens het geval was. Sony heeft hard gewerkt om op het gebied van downloadable content en demo's er weinig verschil meer is.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:03

Seraphin

Meep?

Ike. schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:22:
volgens mij kan je AC niet op 1080p spelen.
Op de achterkant van de cover staat met welke resoluties je het spel kan spelen
Hahaha, ik was al bang dat het zoiets simpels zou zijn :P
(ik had wel het hele boekje doorgebladerd, maar op de achterkant van het hoesje was het me niet opgevallen)
ymmv schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 17:00:
Zo goed als alle PS3-games op Blu-Ray-disks zijn in 720p. PSN-games zijn simpeler en daarvan is een behoorlijk percentage wel 'native 1080p'. Het is mogelijk om 1080p af te dwingen door 720p uit te schakelen bij de HDMI-settings maar dat is niet aan te raden. Games kiezen zelf de optimale resolutie. Als een game geforceerd naar 1080p wordt gezet moet de game door de PS3 geupscaled worden wat ten koste van de performance en de kwaliteit van de graphics kan gaan. Nogmaals: niet doen.

Oja, er is een groot verschil tussen 1080p-ondersteuning (oftewel upscaling van 720p naar 1080p) en native 1080p (de game zelf draait in 1080p). Als er achter op een game 1080p staat, wordt bijna altijd upscaling naar 1080p bedoeld.
Zeer verhelderend, dank! d:)b
Upscaling was idd niet de bedoeling.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een Quicklook van Giantbomb over Demon's Souls... damn dit lijkt me echt zo'n must have title

link

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bagger, vorige week die ps3 bundle van bartsmit maar net niet gekocht in de hoop dat ik m voor mn verjaardag zou krijgen gisteren... was dus niet zo. zie ik nou dat ik de 2e actie ook alweer gemist heb :(
ik overweeg nu alleen de ps3 250gb bundle + 3 games van amazon... maarja dat's wel haast 2x zoveel geld. welke games hebben jullie daarbij gekozen? of komt er misschien nog wel een 3e bundle-actie?

[ Voor 6% gewijzigd door knuppelhout op 11-10-2009 19:48 ]

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Check metacritics zou ik zeggen voor welke spelletjes de hoogste ratings hebben gekregen :)
http://www.metacritic.com/games/ps3/

Uncharted 2 : Among Thieves
http://www.youtube.com/watch?v=GUPAyGWKd6c

Dit spel ziet eruit als een indiana jones film, geweldig _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Slashdotter op 11-10-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 12:39
Slashdotter schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:45:
Check metacritics zou ik zeggen voor welke spelletjes de hoogste ratings hebben gekregen :)
http://www.metacritic.com/games/ps3/

Ziet er verdomme echt goed uit :9~ , kan niet wachten totdat mijn preorder binnen is. Is vrijdag verzonden door VGP hoop dat hij iig voor het weekend binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
wat zie ik nou??een uur geleden was de prijs van de ps3 250gb op amazon.co.uk nog 270 pond, nu is hij 330.
Shit mannnn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
McDaBom schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:08:
wat zie ik nou??een uur geleden was de prijs van de ps3 250gb op amazon.co.uk nog 270 pond, nu is hij 330.
Shit mannnn!!
Bij Amazon zelf is de 250gb nog steeds 270 pond, alleen tijdelijk niet op voorraad. Die 330 pond is van een andere aanbieder. Je kunt hem gewoon bestellen via Amazon, mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, R&C Future: Tools of Destruction uitgespeeld :)
Gelukkig kan ik gelijk door met Quest for Booty, heb ik voor €4,- gescoord 2e hands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:20:
Ah, R&C Future: Tools of Destruction uitgespeeld :)
Gelukkig kan ik gelijk door met Quest for Booty, heb ik voor €4,- gescoord 2e hands :P
Helaas is Quest for Booty heel erg kort.
Maar een nieuwe R&C-game is op komst. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist al dat ie kort was, maar voor €4,- kon ik het niet laten.
Bovendien nu ook in het bezit van Motorstorm: Pacific Rift, daar kan ik weer even mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
godver WEER de bartsmit ps3 actie (deze x infamous gemist). Vorige actie ook al gemist. Het zicht echt niet mee :(

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn hier blijkbaar genoeg mensen die ondertussen 4 PS3's hebben besteld, dus van hen kun je er vast wel eentje overnemen tegen een zacht prijsje ;)
Vandaag ook weer lekker Motorstorm:PR zitten spelen. Nu ik na 12mdn zonder weer een PS3 heb is het toch wel lekker op zulke regenachtige dagen. Het tweede deel van Motorstorm is ook een stuk gebalanceerder dan het eerste heb ik het idee. Speelt iig minder gefrustreerd weg :P
We zitten helaas nog steeds te wachten op de tweede controller zodat we eindelijk weer eens split screen elkaar van het parkoers af kunnen beuken.. Ow die goeie oude Burnout tijden, op m'n oude PS3 konden we nog een oude PS2 versie van Burnout spelen in splitscreen, maar helaas gaat dat niet meer met deze nieuwe. Misschien moet ik er maar gewoon een 2e bij halen als BS weer een actie heeft zodat we online multi player tegen elkaar kunnen spelen terwijl we in dezelfde kamer zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 01:13:
Er zijn hier blijkbaar genoeg mensen die ondertussen 4 PS3's hebben besteld, dus van hen kun je er vast wel eentje overnemen tegen een zacht prijsje ;)
4? das wel heel extreem. Mja die mensen kopen het dan dus om te verkopen, en ik wil er gewoon 1 kopen voor 180. Baal er gewoon van dat ik het WEER net misgelopen ben. Kheb zelfs bart smit een mailtje gestuurd of er nog meer acties komen...

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Vandaag ook weer lekker Motorstorm:PR zitten spelen. Nu ik na 12mdn zonder weer een PS3 heb is het toch wel lekker op zulke regenachtige dagen. Het tweede deel van Motorstorm is ook een stuk gebalanceerder dan het eerste heb ik het idee. Speelt iig minder gefrustreerd weg :P
We zitten helaas nog steeds te wachten op de tweede controller zodat we eindelijk weer eens split screen elkaar van het parkoers af kunnen beuken.. Ow die goeie oude Burnout tijden, op m'n oude PS3 konden we nog een oude PS2 versie van Burnout spelen in splitscreen, maar helaas gaat dat niet meer met deze nieuwe. Misschien moet ik er maar gewoon een 2e bij halen als BS weer een actie heeft zodat we online multi player tegen elkaar kunnen spelen terwijl we in dezelfde kamer zitten :P
Ik vond Motorstorm 1 eerst ook heel lastig en was er tegen het einde mee gekapt want kwam niet verder, toen kwam pacific rift uit die ik trouwens echt enorm goed vond, uitgespeeld en wel maar nu speel ik 1 weer voor de laatste paar tickets en ga er nu opeens doorheen alsof het nix is. Denk dat het gewenning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

console schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:29:
[...]

Ziet er verdomme echt goed uit :9~ , kan niet wachten totdat mijn preorder binnen is. Is vrijdag verzonden door VGP hoop dat hij iig voor het weekend binnen is!
Welke versie? De normale of de limited?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slashdotter schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:45:

de demo/beta staat op de store, ik vermaak me kostelijk met de co-op modussen.
Vooral het ''trasure hunt' is erg tof. Soort van capture te flag, maar dan tegen diverse computer gestuurde tegenstanders. Die worden per ronde/wave lastiger en lastiger [..] nog niet verder dan de 6e wave gekomen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

himlims_ schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:08:
[...]

de demo/beta staat op de store, ik vermaak me kostelijk met de co-op modussen.
Vooral het ''trasure hunt' is erg tof. Soort van capture te flag, maar dan tegen diverse computer gestuurde tegenstanders. Die worden per ronde/wave lastiger en lastiger [..] nog niet verder dan de 6e wave gekomen
Plunder is ook een geweldige mode :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Vads schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:27:
[...]

Ja, dat kan wel zeker! Guerrilla heeft hier zelfs een uniek cover-systeem voor ontwikkelt. RTFM-gevalletje als je het mij vraagt, maar het heeft met L2 te maken... :D

Trouwens, zelf heb ik ook een vraag: ik kan in het XMB-menu onder Vrienden bij mijn eigen profiel instellen dat ik "Niet beschikbaar" ben. Maar houd dit dan ook in dat ik dan onzichtbaar ben (=niet te zien alsof ik online ben) voor al mijn PSN-vrienden?
Thanks ik ga eens de manual lezen. Best knap dat ik zonder dekking al zo ver gekomen ben hahaha lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu ook bezig met MotorStorm: PR. Ik vind het een goeie game, maar naar het schijnt worden het op den duur wel weer races waarbij je letterlijk van de baan afgereden wordt door je tegenstanders.
We zitten helaas nog steeds te wachten op de tweede controller zodat we eindelijk weer eens split screen elkaar van het parkoers af kunnen beuken..
Als je eens zin hebt om online tegen elkaar te racen dan moet je het maar laten weten. Je kunt je trouwens ook bij de PS3 clan aansluiten ;)
Ow die goeie oude Burnout tijden, op m'n oude PS3 konden we nog een oude PS2 versie van Burnout spelen in splitscreen, maar helaas gaat dat niet meer met deze nieuwe. Misschien moet ik er maar gewoon een 2e bij halen als BS weer een actie heeft zodat we online multi player tegen elkaar kunnen spelen terwijl we in dezelfde kamer zitten :P
Ik heb toevallig gisteren nog een hele tijd Burnout Paradise zitten spelen en dit blijft voor mij toch wel de beste arcaderacer van deze generatie.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
PS3 Powned Xbox 360 in Europa?!?
Was wel te verwachten natuurlijk. Sony levert nou eenmaal gewoon een vele completer product af.

http://gamesthirstarticle...-leads-xbox360-by-15.html

Ik vraag me af hoe betrouwbaar de cijfers van MS zijn, als je ziet hoeveel ze hebben moeten leveren als gevolg van de RROD. Ik neem aan dat ze die niet meetellen in deze telling als gekochte consoles.

Gameplay videos van de final code van PES 2010
http://www.g4m3.nl/2009/1...nal-code-gameplay-videos/
Volgens mij allemaal wel strakker dan de demo. GFX zien er eigenlijk ook goed uit, spelers zijn ook echt goed te herkennen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind heel die Résistance serie zwaaar overgewaardeerd.
Bedoel, die grote units is wel leuk maar [..] animaties zijn uit jaren 90, beweegt zo stug, en variatie vond ik minimaal (bij 1e twee delen) het 3e deel bij voor mij bij voorhand als afgeschreven

net bestelling voor Uncharted geplaatst ... ken nei wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
himlims_ schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:32:
Ik vind heel die Résistance serie zwaaar overgewaardeerd.
Bedoel, die grote units is wel leuk maar [..] animaties zijn uit jaren 90, beweegt zo stug, en variatie vond ik minimaal (bij 1e twee delen) het 3e deel bij voor mij bij voorhand als afgeschreven

net bestelling voor Uncharted geplaatst ... ken nei wachten
Ik heb Resistance 1, vind het leuk om af en toe even een half uurtje te spelen. Het is geen spel wat me 'erinzuigt' zoals Uncharted. Tis voor mij een 'slobberwijntje' onder de PS3 speleln :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resistance 1 is ongeveer 3 jaar oud en totaal niet te vergelijken met deel 2.
De bewegingen zijn soepeler dan bij Killzone 2, maarja dat zegt ook niet zoveel. :P

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-10-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:21:
PS3 Powned Xbox 360 in Europa?!?
Was wel te verwachten natuurlijk. Sony levert nou eenmaal gewoon een vele completer product af.

http://gamesthirstarticle...-leads-xbox360-by-15.html

Ik vraag me af hoe betrouwbaar de cijfers van MS zijn, als je ziet hoeveel ze hebben moeten leveren als gevolg van de RROD. Ik neem aan dat ze die niet meetellen in deze telling als gekochte consoles.
Leuk, en nu gaan we alle mensen met een 360 uitlachen? :/
Ik vind dit soort posts zo onnodig, waarom is de 360 zo belangrijk als je een PS3 hebt en andersom?
Waarom moet je console zo nodig beter zijn?
En hoezo 'completer' product, hangt er helemaal vanaf wat je eisen zijn...

Het is toch niet zo moeilijk om gewoon plezier te hebben van je console zonder de ander zwart te maken? Of zijn mensen zo onzeker over de door hun gekochte console?

Als laatste, research linkt naar wikipedia :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:54:
[...]

Ik vind dit soort posts zo onnodig, waarom is de 360 zo belangrijk als je een PS3 hebt en andersom?

Het is toch niet zo moeilijk om gewoon plezier te hebben van je console zonder de ander zwart te maken? Of zijn mensen zo onzeker over de door hun gekochte console?

jouw reactie zal die discussie alleen maar doen aanwakkeren. Ik hecht er ook geen waarde aan; laat iedereen lekker zijn game spelen. De 360 heeft echt toffe games (gears of war vond ik zoooooooooo goed) echter heb ik 4!! 360s gehad (de 5e is uit het raam gevlogen ... letterlijk :r console) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
adros schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 01:19:
[...]

4? das wel heel extreem. Mja die mensen kopen het dan dus om te verkopen, en ik wil er gewoon 1 kopen voor 180. Baal er gewoon van dat ik het WEER net misgelopen ben. Kheb zelfs bart smit een mailtje gestuurd of er nog meer acties komen...
laat effe weten wat je terughoort!
en voor de mensen die er voor de zekerheid een extra hebben gekocht: heb wel interesse.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies , ga hier nou niet op in , want dan loopt dit topic weer uit op gevlam , en geschreeuw

gewoon overheen lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog iemand interesse om LBP-pricebubbels te gaan halen?
Kijk dan even op PSN-friends. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@opslaghond; nu? of vanaovnd? ik moet nogal wat met lbp, wel zin in een run

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vandaag nagenoeg de hele dag online.
Maar ik ga er nu ook even in. :P
Ik heb je (alvast) toegevoegd. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-10-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
swopdark schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:27:
een Quicklook van Giantbomb over Demon's Souls... damn dit lijkt me echt zo'n must have title

link
Ik zou er graag een demo van willen uitproberen. Ik weet hoe ik ben tegenover een spel dat moeilijk/ onlogisch is, maar volgens mij is dit spel best gaaf. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:04:
Vanavond!! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:04:
OMW! :p (nu!)

Ik heb nu in verband met de niet geleverde PS3 van de Bart Smit actie een brief gehad van TNT, met de vraag of ik het pakket heb ontvangen. Ik moet binnen een week een formulier invullen en terugsturen. Ze zijn het dus bij TNT aan het uitzoeken. Hopelijk vinden ze em, en anders hopen dat ze nog andere ps3's hebben bij bart smit...

[ Voor 44% gewijzigd door Meelobee op 12-10-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Vads schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:14:
[...]

Ik zou er graag een demo van willen uitproberen. Ik weet hoe ik ben tegenover een spel dat moeilijk/ onlogisch is, maar volgens mij is dit spel best gaaf. :>
3 kreten wat het spel is, moeilijk/onlogisch en gaaf :D

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus, ik zal het voortaan negeren...

Ik zag trouwens dat Wipe Out DG nog wel een disc-release krijgt?
wel een beetje te laat nu de PSn-cards verkrijgbaar zijn...

Ik ben trouwens erg benieuwd naar Africa, later deze week krijg ik waarschijnlijk wel de kans om de US versie te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afrika lijkt mij ook wel een geinig spel voor tussendoor, maar die koop ik wel van zodra die rond de 15 euro kost ofzo :P
RedHat schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Ik heb Resistance 1, vind het leuk om af en toe even een half uurtje te spelen. Het is geen spel wat me 'erinzuigt' zoals Uncharted. Tis voor mij een 'slobberwijntje' onder de PS3 speleln :D
Haha, mooi gezegd :D
Ik heb Resistance 2 direct na Killzone 2 gespeeld en hoewel alles er wat statischer uitziet vond ik het grafisch toch best een aardig spel. Vooral de enorme wezens die je tegenkomt zijn erg indrukwekkend.
En kwa gameplay is het inderdaad een aardig spel voor tussendoor :)

[ Voor 71% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Iemand al wat gehoord van Bart Smit? Ik in ieder geval nog niet, ben benieuwd of ik morgen blij verrast ga worden door een TNT-bezorger, of dat het nog een dagje langer gaat duren. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 20:51

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

gehoord nog niets, maar als ik inlog staat er een nieuwe status bij de bestelling: 'uw bestelling is klaar voor verzending' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afrika is jap/usa release only, als scorpie terug is uit de USA heb ik ook een kopie :)
Zal daarvan een reviewtje posten, lijkt mij een unieke game ervaring (soort spelen waardeer je ... of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:27:
Excuus, ik zal het voortaan negeren...

Ik zag trouwens dat Wipe Out DG nog wel een disc-release krijgt?
wel een beetje te laat nu de PSn-cards verkrijgbaar zijn...

Ik ben trouwens erg benieuwd naar Africa, later deze week krijg ik waarschijnlijk wel de kans om de US versie te spelen.
Volgens IGN is Afrika niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik vind het toch wel een grappig spel, heb de JAP versie geimporteerd via ebay voor 2 tientjes :)
Het is alleen meer eye candy dan spel. Maar het ziet dr dan ook wel heel gaaf uit die beesten allemaal.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratis_vodka schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:07:
gehoord nog niets, maar als ik inlog staat er een nieuwe status bij de bestelling: 'uw bestelling is klaar voor verzending' :P
Idem dito hier. Bedrijven sturen meestel aan het eind van de dag hun spullen, dus ik verw8 morgen en anders wordt het woensdag.

Demons souls, wat een heerlijke uitdagende game is het zeg. Voor mensen die een goede rpg willen hebben raad ik echt aan om deze game zsm te bestellen in US is ie al uitverkocht bij de retailers. Dus dat geeft al aan hoe goed deze game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:28:
[...]

Idem dito hier. Bedrijven sturen meestel aan het eind van de dag hun spullen, dus ik verw8 morgen en anders wordt het woensdag.
ja joh, wrijf het er maar in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is Demons souls ook in EU store te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:46:
is Demons souls ook in EU store te vinden?
Hoe bedoel je store? Bedoel je de PSN store? Het is een retail game en hij is alleen in de us en azie te koop. Videogameplus.ca verkoopt m voor 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel shops die Demons Souls verkopen hier. Dimension Plus bijvoorbeeld, maar er zullen er vast meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:54:
[...]

[reactie weggehaald]

Ik zeg alleen dat als je terugleest in het topic dat je zult zien dat ik zelf tevreden xbox360 gebruiker ben geweest en nog geen 2 weken geleden kritiek leverde op de PSN store. Dus tenzij ik mijzelf wou uitlachen kan mijn bedoeling nooit geweest zijn om mensen met een xbox uit te lachen.

Ik heb trouwens het volgende probleem (al een keer eerder gevraagd hier zonder succes). Ik heb een PS3 bluetooth headset maar het in-ear gedeelte is eigenlijk veel te groot om comfortabel in m'n oor te blijven zitten en gaat na een tijdje (min of 20) pijn doen aan m'n oor. Nu weet ik van mezelf dat de 'echte' in-ea oordoppen (voorbeeld) mij veel beter zitten. Vraag is of deze los ergens te koop zijn in zodanige vorm dat ze op de bluetooth headset voor de PS3 zijn te monteren?? Want nu bungelt mn headset er heel raar bij en zit compleet niet comfortabel.

[ Voor 44% gewijzigd door dangerpaki op 12-10-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:14

jOzh

Sweet dude!

Gisteren een folder van de Bart Smit in de bus gekregen; deze week 10% korting op consoles en 15% korting op games (dmv een bon die je uit de folder moet knippen).
Wellicht interessant, een PS3 slim voor 270 euro.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:19:
Gisteren een folder van de Bart Smit in de bus gekregen; deze week 10% korting op consoles en 15% korting op games (dmv een bon die je uit de folder moet knippen).
Wellicht interessant, een PS3 slim voor 270 euro.
Volgens mij geldt die actie ook gewoon op hun website als ik 't zo zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Modern Warfare weer verslaafd aan te raken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:52:
[...]

Hoe bedoel je store? Bedoel je de PSN store? Het is een retail game en hij is alleen in de us en azie te koop. Videogameplus.ca verkoopt m voor 50 euro.
Juist, ik heb mijn exemplaar van Demon's Souls afgelopen vrijdag ontvangen van Videogameplus.ca ontvangen. Ik vind het spel geniaal al ben ik al heel wat keren doodgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSfocus berichtte vandaag over een Zelda rip-off van 3d-blox of iets in die richting

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 12-10-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

dangerpaki schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:19:[

Ik heb trouwens het volgende probleem (al een keer eerder gevraagd hier zonder succes). Ik heb een PS3 bluetooth headset maar het in-ear gedeelte is eigenlijk veel te groot om comfortabel in m'n oor te blijven zitten en gaat na een tijdje (min of 20) pijn doen aan m'n oor. Nu weet ik van mezelf dat de 'echte' in-ea oordoppen (voorbeeld) mij veel beter zitten. Vraag is of deze los ergens te koop zijn in zodanige vorm dat ze op de bluetooth headset voor de PS3 zijn te monteren?? Want nu bungelt mn headset er heel raar bij en zit compleet niet comfortabel.
Tadaaa: http://www.sonyericsson.c...iew/hbh-ds220?lc=nl&cc=nl

Hoop dat je hier blij mee kan zijn, is een stereo BT headset.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 20:51

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

het lijkt de goede kant op te gaan met de Bart smit orders; mijn bestelling (via acceptgiro) is verzonden volgens de update. Meteen maar ff FIFA 10 en een HDMI kabel besteld...Sony heeft er weer een klant bij per vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:43
gratis_vodka schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:14:
het lijkt de goede kant op te gaan met de Bart smit orders; mijn bestelling (via acceptgiro) is verzonden volgens de update. Meteen maar ff FIFA 10 en een HDMI kabel besteld...Sony heeft er weer een klant bij per vandaag ;)
De mijne is ook verzonden, tipgever hier op GoT, bedankt! :P
Ik had niet gedacht dat ik een PS3 zou kopen, mede omdat ik al een Xbox360 en Wii heb. Maar voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen. De PS3 exclusives worden ook steeds interessanter dus dit is wel een mooi moment voor de aanschaf. Hopelijk valt de controller en PSN me mee, ik ben toch de Xbox gewend.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulWar1 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:44:
[...]Hopelijk valt de controller en PSN me mee, ik ben toch de Xbox gewend.
Geen PS2 gehad?
Tip: koop meteen van die triggers, schijnt een must te zijn voor 360-ers (iemand linkje?)
PSN heeft niet meer of minder lag, downtime etc. etc. dan Live.
Voor de rest veel plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zijn de triggers het goedkoopst bij Play.com

Staan deze triggers eigenlijk al in de OP? Zou misschien wel handig zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sm0k3r schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:01:
[...]

Tadaaa: http://www.sonyericsson.c...iew/hbh-ds220?lc=nl&cc=nl

Hoop dat je hier blij mee kan zijn, is een stereo BT headset.
Thanx, die zitten wel superlekker inderdaad, maar ik legde het neit helemaal goed uit geloof ik, ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar de rubberen voorzetstukken die op de bluetooth headset van de PS3 passen, want ik heb de headset zelf al.
OPSLAGHOND schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:05:
[...]

Geen PS2 gehad?
Tip: koop meteen van die triggers, schijnt een must te zijn voor 360-ers (iemand linkje?)
PSN heeft niet meer of minder lag, downtime etc. etc. dan Live.
Voor de rest veel plezier! :)
Hier ex-xboxer die het prima zonder triggers doet, heb er alleen last van als ik de controller krampachtig vasthou. maar die uitglijer herinnert me er dan meteen aan dat ik mn controller eens normaal losjes moet vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

dangerpaki schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:37:
[...]

Thanx, die zitten wel superlekker inderdaad, maar ik legde het neit helemaal goed uit geloof ik, ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar de rubberen voorzetstukken die op de bluetooth headset van de PS3 passen, want ik heb de headset zelf al.
Volgens mij niet verkrijgbaar en als ik zo zie is het een standaard rubber ringetje wat je op vele simpele oordopjes kan vinden die ook niet "upgradbaar" zijn.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Sandyman538 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:15:
[...]

Geen idee wat je bedoelt met vliegtuigen disablen. Het spel kost zelf 30 euro. De variant van 60 euro is inclusief de officiele PS3 headset. Community is nu nog steeds actief en het is echt een briljant veelzijdig spel.
Het is geen officiele Sony headset maar een jabra headset...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

P.E.No.1 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:50:
[...]

Het is geen officiele Sony headset maar een jabra headset...
Inderdaad my mistake. Ik was in de war met socom: confrontation.. 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:51:
PSfocus berichtte vandaag over een Zelda rip-off van 3d-blox of iets in die richting
[video]
nou 'zelda rip-off' zijn grote woorden. Vroegâh op de MSX (en dan praat ik over midden jaren 80) had je veel van die inmens grote games, en echt niet allemaal zelda (volgens mij uberhaupt geen zelda). Daar deed dit spel me eerder aan denken dan aan zelda. Ik kijk dan ook met smart uit naar deze game :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:27:
Volgens mij zijn de triggers het goedkoopst bij Play.com
Inderdaad daar het goedkoopste aangezien de levering gratis is. Plus dat ze de £ gewoon omzetten naar €: zo hoefde ik maar €3,99 per setje te betalen in plaats van de €4,45 die het volgens de huidige wisselkoers was. Scheelt niet veel, maar het is toch wel leuk meegenomen.

En die levertijden van 2 - 3 weken waar iedereen hier over spreekt vallen volgens mij ook wel mee. Ik had mijn triggers na acht dagen binnen, dus dat scheelt ook weer :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Top!, dan bestel ik ze daar ook even, want mijn vingers glijden constant van de toetsen. Hopelijk veranderd Sony ook de analoge sticks naar van die van de xbox, dat ligt wat beter in m'n grote handen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Als de analoge sticks je niet liggen dan ligt dat waarschijnlijk aan hoe je de controller vast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Laatst online: 09:55
FeaR1986 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:24:
[...]

Inderdaad daar het goedkoopste aangezien de levering gratis is. Plus dat ze de £ gewoon omzetten naar €: zo hoefde ik maar €3,99 per setje te betalen in plaats van de €4,45 die het volgens de huidige wisselkoers was. Scheelt niet veel, maar het is toch wel leuk meegenomen.

En die levertijden van 2 - 3 weken waar iedereen hier over spreekt vallen volgens mij ook wel mee. Ik had mijn triggers na acht dagen binnen, dus dat scheelt ook weer :)
http://www.blahdvd.com/GH...s-PS3/GIOREAL/product.htm

1£ verzendkosten en op 3 dagen binnen :-)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fietsbel schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:31:
Hopelijk veranderd Sony ook de analoge sticks naar van die van de xbox, dat ligt wat beter in m'n grote handen.
Met plastische chirurgie geef ik je meer kans! ;)
Het lijkt hier ondertussen wel "Het-hoe-kan-de-playstation3-verbeterd-worden-voor-de-360bezitters-topic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het hele probleem van de ps3 controllers niet en ik heb vrij grote handen. PS3 controllers zijn perfect.

Je moet natuurlijk niet heel strak de controller vastpakken, maar losjes met de top van je duimen op de analoge sticks. Gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
FeaR1986 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:24:
[...]

Sorry maar ik weet niet hoe je hier bij komt. Play.com hanteert namelijk een hele slechte wisselkoers waar volgens mij gewoon de verzendkosten zitten ingeprijsd. Bijv. de triggers zijn 2.99 pond of 3.99 euro. Terwijl dit eigenlijk maar 3,19 euro zou moeten zijn.

Ps4/switch gamer

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.