Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
ymmv schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:12:
Deal of geen deal? Bij Amazon.co.uk kun je een 250GB PS3 met drie gratis games bestellen voor 323,22 euro (incl verzendkosten). De selectie aan games is klein maar er zitten wel bijv inFamous, Wet en Fifa 10 bij (plus nog een rits Platinum-titels zoals Ratchet & Clank, Uncharted, Killzone 2, etc)
Is het stroomsnoer wel gewoon gelijk aan onze stroomvoorziening? Anders inderdaad wel een leuke aanbieding. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-07 21:51
Pilske schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:34:
[...]

Gelukkig zeg je het zelf al, ik heb inderdaad m'n eigen smaak en Uncharted 2 is niks voor mij. Daarom probeerde ik de game ook juist niet aan te vallen, want ik probeer geen discussie te beginnen over de game. Dit ging over mijn persoonlijke mening over het spel.
Ik kan het best een beetje verder toelichten, daar heb je wel gelijk in. Maar ik vraag me dan ook meteen af in hoeverre dat nut zou hebben gehad, of als ik dat nu nog zou doen, op dit moment zal hebben. De meeste mensen hier hebben hun keuze toch al gemaakt (of ze de game gaan kopen) dus is het inbrengen van argumenten waarom je het spel niet leuk vind/wel leuk vind dan niet overbodig?
Dit is juist waarom ik m'n opmerking kort hield en geen argumenten meegaf, ik wil niemand overtuigen en ik wil door niemand overtuigd worden.
Ik kan jouw mening eigenlijk wel héél goed begrijpen. Ik ben dan wel een Uncharted fan maar ik vond sommige stukken in Uncharted ook wel erg rauw. Ik had op een stuk bijvoorbeeld geen ammo. Toen ik dood ging had ik ineens wel weer ammo. Dat zijn de 'rauwe' stukjes van Uncharted. Ook de
spoiler:
monsters
in Uncharted vond ik minder. Pastte in het verhaal maar daarmee was voor mij ook alles gezegd. Voor mij krijgt Uncharted dan ook een 8. Het was een super goede game met hele vette cinematics, dat wel.

Als Uncharted de dingen aangepakt heeft uit Deel 1 kan ik mij wel een 9 of 9,5 voorstellen. De game an sich was namelijk super goed; alles klopte en het was één geheel. Ik kon het in ieder geval wel waarderen. Uncharted is dan ook verreweg één van de betere games die ik heb mogen spelen. Maar dat wil niet zeggen dat Uncharted perfect was. En buiten dat kan iemand er gewoon niet van houden. Er zijn zat mensen die liever LBP of StreetFighter spelen oid.

Ik ben iig wel héél blij met Uncharted, maar dat is natuurlijk ieders eigen mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LogiForce schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:38:
ps. Die laatste update (6.00) (je bedoeld 3.01 ??, 6.00 is voor de psp) heeft naar mijn menig het menu helemaal verneukt. SD resolutie en de sprankel is gewoon irritant in mijn ogen. :(
Gelukkig voor alle zeurkezen heeft Sony het gewoon mogelijk gemaakt om lekker je oude classic XMB achtergrond terug te zetten. via "themes". natuurlijk kan je ook wallpapers of andere themes installeren die je vervelende sprankeltjes weghalen.

Ik heb een tijdje het "original" (die met die sprankeltjes) theme gehad maar heb hem inmiddels ook terug gezet naar classic of een wallpaper. geeft toch iets meer rust.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 11:21
Gisteravond wilde mijn zoontje Brütal Legend installeren/opstarten (lette niet op). Dit lukte niet omdat er een probleempje was met het netwerk. Een half uur later wou hij U2 opstarten, maar daar is een PSN account voor nodig. Waarop ik zei ga maar onder mijn account. Maar, dat is dan wel ff minder zie ik nu want ergens zullen mijn stats bijgehouden worden? Mijn vraag is dan, moet ik voor mijn zoon, dochter, vriendin allemaal een eigen PSN account aanmaken? Of wordt er ook geregistreerd welke lokale gebruikersnaam is geregistreerd? Diezelfde vraag heb ik voor het Home netwerk. Tuurlijk ik kan het proberen, maar ik vroeg het me gewoon even af (terwijl ik aan het overwerken ben in Apeldoorn :@ ). Dat mijn account dus wordt gebruikt om online te gaan maar dat Sony bijhoudt dat bv \\mijnID\localID bezig is.

[ Voor 7% gewijzigd door Die Bruine op 10-10-2009 12:06 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grozno schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:50:
Ik heb gister Demon Souls ook ff geprobeerd.
Wat een bagger game, Elders Scrolls: Oblivion maar dan slecht?
Heb je de VS of Aziatische versie? Kun je de VS versie in EU online spelen? Ik begrijp dat je de game compleet klote vind dus verkoop hem maar aan mij voor een zacht prijsje :>

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

Zucht... En weer Trophies uitbrengen voor een game die ik al veel te lang heb en al tijden heb uitgespeeld. Al zullen de Trophies wel net zo "vaag" zijn als bij Flower aangezien Flow niet echt beschikt over levels en je in 5 minuten door heel de game kan crossen....

Edit:
Net uit nieuwsgierigheid toch even Flow opgestart, maar niets van een melding van een patch of wat dan ook...

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 10-10-2009 12:26 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Ik kan jouw mening eigenlijk wel héél goed begrijpen. Ik ben dan wel een Uncharted fan maar ik vond sommige stukken in Uncharted ook wel erg rauw. Ik had op een stuk bijvoorbeeld geen ammo. Toen ik dood ging had ik ineens wel weer ammo. Dat zijn de 'rauwe' stukjes van Uncharted.
Zo werken games nou eenmaal. Wat had je dan liever gehad? Dat het spel je heel realistisch weer hetzelfde stuk liet spelen opnieuw zonder munitie zodat je opnieuw direct dood gaat?

Ik lees dit soort kritiek wel vaker op fora. Gamers die een game bekritiseren omdat ze niet realistisch genoeg zijn (bijv dat je net een sniper rifle vindt terwijl je op afstand beschoten wordt door soldaten in wachttorens). Ja, is niet realitistich maar daarom speel je ook een spel waarin andere regels gelden dan in de realiteit, bijv dat je als speler plezier moet hebben tijdens het gamen en niet dat je ter wille van het realiteitsgehalte genadeloos om de paar minuten dood geschoten wordt. In games gelden andere regels dan in de realiteit, en daarom kun je onbeperkt dood gaan tijdens je missies, vind je op regelmatige afstanden munitie en health packs, zijn ruimtes dusdanig gemaakt dat als je in een gat valt dat je er altijd weer uit kunt klauteren, zijn de puzzels altijd zo gemaakt dat je ze kunt oplossen met de items die je met je meedraagt en wat je in een kamer vindt, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verkoopcijfers benelux deze week tot 10 okt)

1 FIFA 10 (PS3)
2 FIFA 10 (X-BOX 360)
3 PROFESSOR LAYTON & THE DIABOLICAL BOX (DS)
4 WII SPORTS RESORT (Wii)
5 HALO 3 ODST (X-BOX 360)
6 NEED FOR SPEED/SHIFT (PS3)
7 AION TOWER OF ETERNITY (PC)
8 FIFA 10 (PS2)
9 NEED FOR SPEED/SHIFT (X-BOX 360)
10 WII FIT (Wii)

hmmz slechts twee PS3 titels in de top 10. Waarvan de multiplatformers zoals inmiddels gewoonlijk beter verkopen dan de 360 versie.

Moet zeggen dat ik beide games in de top 10 niet heb gekocht, ben absoluut geen voetbal fan. en hoewel de shift demo erg gaaf was wacht ik toch nog een weekje op Forza 3.

PS3 top 10:

1 FIFA 10
2 NEED FOR SPEED/SHIFT
3 COLIN MCRAE DIRT 2
4 GRAND THEFT AUTO 4
5 CALL OF DUTY 4/MODERN WARFARE
6 GUITAR HERO 5
7 BATMAN/ARKHAM ASYLUM
8 MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 2
9 CALL OF DUTY/WORLD AT WAR
10 WET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen nacht nog even een "oude" ps3 80 gb met het spel Infamous besteld bij Bart Smit voor 180 euro. Ik dacht eerst dat ze uitverkocht waren, maar ik zag hem staan en ik dacht bestellen maar! Ik ben benieuwd of ze hem ook gaan leveren?

Is de Blu Ray speler goed te bedienen zonder apparte remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:12:
Deal of geen deal? Bij Amazon.co.uk kun je een 250GB PS3 met drie gratis games bestellen voor 323,22 euro (incl verzendkosten). De selectie aan games is klein maar er zitten wel bijv inFamous, Wet en Fifa 10 bij (plus nog een rits Platinum-titels zoals Ratchet & Clank, Uncharted, Killzone 2, etc)
LuPo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:15:
[...]

Is het stroomsnoer wel gewoon gelijk aan onze stroomvoorziening? Anders inderdaad wel een leuke aanbieding. :)
Zit een andere stekker aan, maar die kan je gewoon vervangen door een voedingskabel van een pc/beeldscherm/... Mijn FAT heb ik een paar maanden geleden ook bij Amazon.co.uk weg. Ook toen een mooie aanbieding en daarnaast ook nog eens een snelle levertijd.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:29:
Als je een beetje met de controller overweg kan is zo'n remote niet echt nodig. Basic dingen als start, pauze, stop, voor- en achteruit spoelen zijn gewoon meteen te doen. Voor dingen als ondertitels en taal moet je even via driehoekje een klein menu in gaan, maar dat is ook het werk niet.

Ikzelf heb die remote wel gekocht omdat de huidige ex niet snapte dan "start" op de controller hetzelfde is als "play" op een remote. Maar goed, was maar iets van twee tientjes. Enige reden waarvoor ik mijn remote nu nog gebruik is om makkelijk door mijn media te bladeren welke ik stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb afgelopen nacht nog even een "oude" ps3 80 gb met het spel Infamous besteld bij Bart Smit voor 180 euro. Ik dacht eerst dat ze uitverkocht waren, maar ik zag hem staan en ik dacht bestellen maar! Ik ben benieuwd of ze hem ook gaan leveren?

Hier ook net nog een PlayStation 3 80GB met inFamous besteld voor 180 euro. Volgens mij was ik de laatste die hem bestelde want nu is hij van de site af. Ik ben blij! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ymmv schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:14:
[...]

Zo werken games nou eenmaal. Wat had je dan liever gehad? Dat het spel je heel realistisch weer hetzelfde stuk liet spelen opnieuw zonder munitie zodat je opnieuw direct dood gaat?

Ik lees dit soort kritiek wel vaker op fora. Gamers die een game bekritiseren omdat ze niet realistisch genoeg zijn (bijv dat je net een sniper rifle vindt terwijl je op afstand beschoten wordt door soldaten in wachttorens). Ja, is niet realitistich maar daarom speel je ook een spel waarin andere regels gelden dan in de realiteit, bijv dat je als speler plezier moet hebben tijdens het gamen en niet dat je ter wille van het realiteitsgehalte genadeloos om de paar minuten dood geschoten wordt. In games gelden andere regels dan in de realiteit, en daarom kun je onbeperkt dood gaan tijdens je missies, vind je op regelmatige afstanden munitie en health packs, zijn ruimtes dusdanig gemaakt dat als je in een gat valt dat je er altijd weer uit kunt klauteren, zijn de puzzels altijd zo gemaakt dat je ze kunt oplossen met de items die je met je meedraagt en wat je in een kamer vindt, etc.
Je begrijpt mij verkeerd; ik vind juist dat er te weinig munitie aanwezig was en dat je daardoor soms dood moest gaan om ammunitie te krijgen. Jij draait het net om :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 23:57

Ace

Happy Happy Joy Joy

ymmv schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:35:
[...]

Mijn exemplaar is gisteren al verzonden door Videogamesplus.ca. Dat duurt meestal vijf dagen...
Dat zou natuurlijk oneerlijk zijn tegenover ons hier in het topic, dus mocht je hem eerder binnenkrijgen netjes wachten tot vrijdag voordat je hem speelt hoor.
Ja, mits er geen kopieerbescherming op de savegame zit.
Hmm, ok dan zou ik dus moeten kijken welke games dat hebben en dan moeten kiezen of ik hem op de LCD of beamer speel (laatste kan pas als het donker is buiten). Dat is ook niet echt heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb bij cdwow besteld:
5 oktober 2009 Game UNCHARTED 2: AMONG THIEVES Not Yet Released
Was nog geen 40 euro met de 10% off actie. Dus kom hem niet laten liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:00
FeaR1986 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:11:
[...]

Zucht... En weer Trophies uitbrengen voor een game die ik al veel te lang heb en al tijden heb uitgespeeld. Al zullen de Trophies wel net zo "vaag" zijn als bij Flower aangezien Flow niet echt beschikt over levels en je in 5 minuten door heel de game kan crossen....

Edit:
Net uit nieuwsgierigheid toch even Flow opgestart, maar niets van een melding van een patch of wat dan ook...
ik heb Flow net gestart (US PSN gekocht) patch 2.1 gewdownload en de eerste trophy binnen. Heb jij flow uit de EU of US store?

[edit]
LuPo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:46:
[...]

Hier ook net nog een PlayStation 3 80GB met inFamous besteld voor 180 euro. Volgens mij was ik de laatste die hem bestelde want nu is hij van de site af. Ik ben blij! _/-\o_
haha toen je dat zei ben ik gaan kijken en ja hoor hij stond er weer op. Ik heb hem gewoon gekocht. Voor ik het wist had ik mijn CC ingevuld :P

Even kijken of een vriend van me deze wil over nemen, anders misschien mijn 60GB in de verkoop doen of deze als nieuw verkopen.

[ Voor 31% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-10-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:55
Ik hoop binnenkort snel m'n PSN card te ontvangen (hij is in bestelling), dat duurt zo'n 5-10 werkdagen, en lijkt nergens op voorraad te zijn... Hoe komt dit uberhaupt? Is Sony Nederland niet voorbereid op de vraag naar de PSN cards?

Verder vraag ik me af of de volgende PSN-games/-downloads de moeite zijn:
-BF1943
-Flower
-GH5 import van de GH4 (World Tour) songs

Of heeft iemand eventueel een PSN-game die je gewoon MOET spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Jorn1986 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:11:
Ik hoop binnenkort snel m'n PSN card te ontvangen (hij is in bestelling), dat duurt zo'n 5-10 werkdagen, en lijkt nergens op voorraad te zijn... Hoe komt dit uberhaupt? Is Sony Nederland niet voorbereid op de vraag naar de PSN cards?

-BF1943
-Flower

PSN cards kon ik gewoon krijgen bij Gamemanie en Free record shop, verder was die idd nergens op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat

-BF1943
-Flower

WipeOut maar die komt 16 oktober ook op schijffie uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:42:
[...]
Zit een andere stekker aan, maar die kan je gewoon vervangen door een voedingskabel van een pc/beeldscherm/... Mijn FAT heb ik een paar maanden geleden ook bij Amazon.co.uk weg. Ook toen een mooie aanbieding en daarnaast ook nog eens een snelle levertijd.
De PS3 Slim heeft een ander soort voedingskabel:

Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/imagesweb/6055.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Hij is nog steeds te bestellen. Heb er net eentje besteld voor 180 met infamous. Alleen kan je m pas bestellen als je naar bartsmit homepagina gaat en dan links playstation 3 klikt en dan op de pagina zoek je naar spelcomputers met ps3 als plaatje, dus niet links bij het rijtje.

Maarja ik weet niet of ik wel echt eentje krijg. Kan ook foutje zijn van de website.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 10-10-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
RedHat schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:56:
[...]

Je begrijpt mij verkeerd; ik vind juist dat er te weinig munitie aanwezig was en dat je daardoor soms dood moest gaan om ammunitie te krijgen. Jij draait het net om :D
Te weinig munitie? Dan misschien wat zuiniger ermee omgaan ik heb op geen enkel moment zonder munitie gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ha! Geweldig. Nóg 'n PS3 besteld dan maar. Je moet zoeken op BartSmit.com naar inFAMOUS dan krijg je hem bovenaan te zien. Jouw instructies werkten althans niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Even een (belangrijke) mededeling:

De 1e Barsmit PS3 actie heb ik gemist.
De 2e actie heb ik ook gemist (een week geleden was er nog één of 2 beschikbaar. Ik heb destijds een bestelling geplaatst en als betaalmethode "acceptgiro" geselecteerd en de betaling werd verwerkt. De volgende dag bij orderstatus zag ik dat de bestelling geannuleerd was. Na telefonisch contact opgenomen te hebben met de BS bleek dat mijn acceptgiro wéér, net als bij de 1e actie, niet geaccepteerd werd. Na gevraagd te hebben of de PS3 actie nog wel beschikbaar was werd mij verteld dat ik pech had; doordat mijn bestelling geannuleerd werd was ik er dus weer een mis gelopen).

Dan nu het volgende: Ik ben er nu van overtuigd dat ik de optie "acceptgiro" níet kan selecteren.

Vanochtend keek ik op mijn telefoon weer op de BS-site en zag wéderom een PS3-actie (Infamous bundel voor €180,-!!).

Direct startte ik mijn pc op om dit te controleren. Ook op mijn pc zag ik de bundel op de site staan. Door een installatie moest ik Firefox afsluiten en opnieuw opstarten. Nadat ik dit gedaan had en wederom naar de BS site gegaan was, was de PS3-bundel actie nu opeens verdwenen. MAAR, als ik de site opnieuw laadt of via een andere 'methode' (bijv. niet continue via de menu van de bartsmit, maar ook door op plaatjes te klikken) dezelfde pagina open, dan zie ik de Bundel wèl weer staan. En weer na verversen van de pagina verdwijnt deze weer.

Als ik de bundel zie en ik druk op "meer info" krijg ik dit te zien:

Zoekresultaten
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.

De BS-site geeft dus aan dat deze niet meer op voorraad is. Maar als ik op bestellen druk, dan kom ik wel gewoon in de bestelprocedure terecht en loopt alles normaal. Tevens heb ik vanmorgen met de welbekende 'truc' gekeken hoeveel er nog beschikbaar waren en er waren nog 204 stuks van de Infamous bundel beschikbaar.

Nu net na gitaarles terug gekomen keek ik weer op de site en controleerde ik de aantallen, en nu zijn het er nog maar iets van 193 stuks oid!

Ik wil graag een bestelling plaatsen om alsnog voor heel goedkoop een ps3 in huis te halen, maar omdat ik geen acceptgiro kan gebruiken (die toch weer geweigerd wordt) ben ik genoodzaakt om met Ideal te betalen. Maar vanwege het probleem met de site twijfel ik of het wel klopt (ene keer is de bundel wel te zien, de andere keer niet èn bij 'meer info' geeft BS aan dat de bundel niet op voorraad is, terwijl je wel gewoon kunt bestellen en het aantal afneemt; de afname van 204 stuks naar 193 betekent dus dat er al wel bestellingen zijn geplaatst binnen 2 uurtjes oid).

Kunnen meer mensen dit nachecken? Voor wie de acceptgiro methode wèl werkt zou ik gewoon een bestelling plaatsen, indien de actie wél gewoon beschikbaar is dan heb je namelijk voor heel goedkoop een ps3!!

Ik wacht nog heel eventjes af, maar hou wel het aantal goed ik de gaten, voor ik een bestelling plaats en definitief met IDeal betaal.

Hier is de link:
http://www.bartsmit.com/s..._1_1_74__1_1_1141__0%257d

Indien je hem niet ziet, moet je op verversen drukken. Zie je hem nog niet, druk dan boven in de zwarte menu op de site op PS3, dan naar beneden scrollen (dus niet spelcomputers links in het menu selecteren) en het plaatje waarop 'spelcomputers' staat, aanklikken. Gewoon een beetje spelen en paar keer verversen en dan zie hem je!

Post aub nadat je dit gecontroleerd heb, want dan neem ik gewoon de gok en plaats een bestelling.

[EDIT]: ik was dus aan het typen nog voor de bovenstaande 2 posters hun bericht hadden gepost :). Maar hierbij kan ik dus bevestigen dat anderen de bundel ook zien. Er zijn nu nog 191 stuks beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.bartsmit.com/s..._1_1_74__1_1_1141__0%257d

Dit is de link waarop de de ps3 met infamous kann bestellen voor 180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:00
nudie schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:50:
Ha! Geweldig. Nóg 'n PS3 besteld dan maar. Je moet zoeken op BartSmit.com naar inFAMOUS dan krijg je hem bovenaan te zien. Jouw instructies werkten althans niet voor mij.
hey kunnen we 4 player coop spelen met zijn tweeen >:)

directe link: http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=244458

p.s. heeft iemand Critter Crunch gekocht? Ik heb hem sinds gisteren ik vind het wel een leuk spelletje. BURP

[ Voor 21% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-10-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:52
Frank J. schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

hey kunnen we 4 player coop spelen met zijn tweeen >:)

directe link: http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=244458

p.s. heeft iemand Critter Crunch gekocht? Ik heb hem sinds gisteren ik vind het wel een leuk spelletje. BURP
of je gaat naar de pagina met ps3 console's en je drukt op f5 :) komt die ook tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:08
De site van BS is inderdaad buggy as hell. Als ik op je link klik, krijg ik die aanbieding niet te zien. Doe ik F5 (refresh), dan weer wel. Ik heb 'm in ieder geval wel besteld zo'n 15 minuten geleden en kwam door het gehele proces heen en kon acceptgiro kiezen. Ik heb ook een bevestiging van BS ontvangen via de mail, dus we zien wel. Zou hem binnen 2 dagen binnen moeten krijgen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Niet online

8x4

ik zou wel oppassen met de acceptgiro. Indien je eerder besteld hebt en acceptgiro wel werkte dan is er denk ik niets aan de hand.
In mijn geval werd bij de 2e actie acceptgiro wel geaccepteerd en kreeg ik ook een bevestiging per mail toegestuurd. De volgende dag echter was deze geannuleerd. Let dus wel op ;)

****[EDIT]****
Ik heb de gok maar genomen en een bestelling (bestaande uit 2 stuks :)) geplaatst en betaald met IDeal.
Ik hoop dat ik ze in goede staat binnenkrijg waarna 1tje waarna eentje direct op marktplaats gaat. Ik houd jullie op de hoogte!

[ Voor 30% gewijzigd door 8x4 op 10-10-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Ik heb besteld en betaald via iDeal. De order verliep prima, dus geen reden om aan deze actie te twijfelen. Hoe kun je zien hoeveel ze er nog op voorraad hebben dan?

Was bij de eerste actie weleens een bundel met InFamous te bestellen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Niet online

8x4

LuPo, je kunt zien hoeveel er nog beschikbaar zijn door het volgende te doen:

Tijdens het bestellen van een product kun je aangeven hoeveel stuks je wilt. Als je hier nu bijvoorbeeld 500 stuks invult en op aanpassen klikt, dan krijg je een melding dat er zoveel niet op voorraad zijn. Dan probeer je met 200 en wederom een melding. Zo ga je steeds nauwkeuriger 'raden' en je vindt na een paar keer geprobeerd te hebben het exact beschikbare aantal :)

PS: de order verliep bij mij ook prima en zoals het moet. Het enige waar ik mee zat is het feit dat de actie de ene keer niet te zien is, maar bij verversen wel zichtbaar. Maar nu ik de aantallen al flink zie afnemen dan denk ik wel dat het gewoon klopt :)

[ Voor 22% gewijzigd door 8x4 op 10-10-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
8x4 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:19:
LuPo, je kunt zien hoeveel er nog beschikbaar zijn door het volgende te doen:

Tijdens het bestellen van een product kun je aangeven hoeveel stuks je wilt. Als je hier nu bijvoorbeeld 500 stuks invult en op aanpassen klikt, dan krijg je een melding dat er zoveel niet op voorraad zijn. Dan probeer je met 200 en wederom een melding. Zo ga je steeds nauwkeuriger 'raden' en je vindt na een paar keer geprobeerd te hebben het exact beschikbare aantal :)
Thanks voor de uitleg. Net nog 174 stuks op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
8x4 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:07:
... Indien je eerder besteld hebt en acceptgiro wel werkte dan is er denk ik niets aan de hand.
In mijn geval werd bij de 2e actie acceptgiro wel geaccepteerd en kreeg ik ook een bevestiging per mail toegestuurd. De volgende dag echter was deze geannuleerd. Let dus wel op ;)
Heb vorig jaar December ook de PS3 (40Gb) besteld met acceptgiro. Was toen in de aanbieding voor 250,- omdat die er toen ook uit ging voor de 80Gb variant. Dat verliep prima, dus ik ga ervan uit dat het nu niet anders zal gaan en anders kost het mij in ieder geval niets want ik heb er nog niet voor betaald. Zowel vorig jaar als nu lees ik iets te veel verhalen over beschadigde PS3's die worden afgeleverd of zelfs helemaal niet aankomen. Ik weet nog dat er vorig jaar zelfs een geval was van een demo model (stond op de sticker) die was ingepakt en afgeleverd. Zou ik wel flink van balen als ik daar dan al voor betaald zou hebben. En je kan natuurlijk wel gaan eisen dat ze je een nieuwe toesturen, maar je geld ben je sowieso al kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Niet online

8x4

Dat is dus ook de reden waarom ik zonet twijfelde om een bestelling te plaatsen en te betalen met IDeal.

Indien de geleverde PS3's niet in orde zijn dan krijgen ze hem mooi terug. Indien ik hoedan ook mijn geld niet terug krijg (niets is onmogelijk echter) dan eis ik in ieder geval dat ik de nieuwe 250GB versie krijg voor het geld dat ik overgemaakt heb voor die 2 phat-models.

Ik was eigenlijk van plan de 250GB versie te kopen, maar dit is natuurlijk een "once-in-a-lifetime" ( :+ ) koopje dus vandaar dat ik deze toch maar besteld heb. Een ps3 kwam dus zowiezo in huis hier O+
LuPo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:27:
[...]
Thanks voor de uitleg. Net nog 174 stuks op voorraad.
graag gedaan :)

[ Voor 16% gewijzigd door 8x4 op 10-10-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zucht, nóg maar 1tje besteld. Nou heb ik 4 PS3s. Ga nog wel 2 vrienden zoeken en die ermee verblijden. Eerste keer met de actie baalde er een aantal dat ze naast de boot hadden gevist. Anders gaan ze voor 200 op Marktplaats, volgens mij zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261649

200 op marktplaats incl game?? dan zijn ze wel snel weg. anders niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 16:19
het wordt steeds verleidelijker om er een te kopen. Vooral met een release als uncharted om de hoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 16:34
Weet iemand of game.co.uk en andere engelse internetwinkels ook naar nederland sturen??
Ik heb een aantal hele leuke bundels gevonden maar er staat steeds boven 1 kilo versturen ze niet naar het buitenland. Ergens in dit topic heb ik gelezen dat het wel kan maar tegen extra bezorgkosten. Dat heb ik er wel voor over..
Heb ze al een email gestuurd(eergisteren) maar nog steeds geen antwoord.
Wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDaBom schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:20:
Weet iemand of game.co.uk en andere engelse internetwinkels ook naar nederland sturen??
Amazon.co.uk verstuurt consoles naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
maar die heeft geen bundel van fifa 10+nfs shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
nudie schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:47: Anders gaan ze voor 200 op Marktplaats, volgens mij zo weg.
Wil je voor 20 euro winst zoveel moeite doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
zijn er echt geen andere winkels die bundels aanbieden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Zo dan, de site van Bart Smit is inderdaad echt gaar :+.
Maarehm, stond er dit keer weer bij dat er kans was op (licht) beschadigde dozen?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 01:32
Yellowneck schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:48:
Zo dan, de site van Bart Smit is inderdaad echt gaar :+.
Maarehm, stond er dit keer weer bij dat er kans was op (licht) beschadigde dozen?
Stond er vorige week ook bij, maar mijn ps3 80Gb + LBP was nieuw en gesealed zonder enige beschadiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:54:
[...]

Stond er vorige week ook bij, maar mijn ps3 80Gb + LBP was nieuw en gesealed zonder enige beschadiging.
Dat zie ik nu niet staan.

Enkel :
"Playstation 3 80 GB compleet met de top game INFAMOUS!"

Ik hoef alleen nog maar op bevestigen te klikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:02:
[...]

Dat zie ik nu niet staan.

Enkel :
"Playstation 3 80 GB compleet met de top game INFAMOUS!"

Ik hoef alleen nog maar op bevestigen te klikken :D
Nee, daar stond het ook niet, je kan het pas zien als je op INFO drukt, maar dan krijg je een melding dat het spul is uitverkocht, zodoende vraag ik het hier ;).
Ben al wel voorzien van een 160GB van de vorige aktie, maar ik ken nog wel wat mensen die er eentje willen (A)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 16:30
Nu zelfs 1 euro minder verzendkosten bij de BS actie. Dus wie er vorige week twijfelde hoeft dat nu niet meer te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Frank J. schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:07:
[...]
ik heb Flow net gestart (US PSN gekocht) patch 2.1 gewdownload en de eerste trophy binnen. Heb jij flow uit de EU of US store?
EU Store, heb ook de expansion, dus FlOw Expansion heet mijn game volledig. Maar zal straks nog eens kijken. Eerst even met andere dingen bezig, want heb net dit gescoord:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5MEHpI6mte5nJ2dCW1FWMPHj/full.jpg

Dus ben weer even zoet en voor €19,99 voor LBP en €9,99 voor TimeShift kan het gewoon niet fout gaan. Zat nog te twijfelen om Turok mee te nemen, want die was ook iets meer dan een tientjes. Maar dacht me te herinneren dat die game nogal ruk was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-07 10:42

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik meld me voor het 1st ook maar even in dit topic; ben eigenlijk pc gamer en heb een wii, maar omdat ik toch echt wel graag fifa 10 wil spelen en uncharted me ook trekt, moet die ps3 er maar komen. Kan ik ook meteen band of brothers in blu ray kijken ;).

die actie bij BS zag ik vorige week met killzone en toen was ik te laat, maar heb nu zojuist de ps3 80gb met infamous besteld! Als betalingsmethode acceptgiro gedaan; ben benieuwd of 't lukt of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

FeaR1986 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:45:EU Store, heb ook de expansion, dus FlOw Expansion heet mijn game volledig. Maar zal straks nog eens kijken. Eerst even met andere dingen bezig, want heb net dit gescoord:
[afbeelding]

Dus ben weer even zoet en voor €19,99 voor LBP en €9,99 voor TimeShift kan het gewoon niet fout gaan. Zat nog te twijfelen om Turok mee te nemen, want die was ook iets meer dan een tientjes. Maar dacht me te herinneren dat die game nogal ruk was...
Ik heb wel eens 't idee dat mensen denken dat wanneer de prijs maar laag genoeg is, elke game dan wel leuk wordt. Maar sommige games blijven gewoon ruk, en een euro uitgeven voor een k*tgame blijft zonde van 't geld. Moraal van het verhaal: Turok lekker laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die een PS3 80gb met infamous willen bestellen voor de bedrag van 180 kunnen ook bij eplaza terecht. Daar kun je wel op info klikken en dan zie net als vorig week

"Spectaculaire prijsverlaging! OP=OP! (De doos kan licht beschadigd zijn)"

Dus het lijkt mij gewoon dat het geen fout is maar daadwerkelijk op voorraad zijn. Alleen de BS website is buggy.

Dus als je een koopje wilt dan is dit het moment.

http://www.eplaza.com/sho...59f%26fh_refview%3Dsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:59:
[...]
Ik heb wel eens 't idee dat mensen denken dat wanneer de prijs maar laag genoeg is, elke game dan wel leuk wordt. Maar sommige games blijven gewoon ruk, en een euro uitgeven voor een k*tgame blijft zonde van 't geld. Moraal van het verhaal: Turok lekker laten liggen.
Time Shift heb ik als demo echt grijs gespeeld, maar daarna de titel uit het oog verloren doordat er andere games op mijn pad kwamen. Als ik Time Shift niet had zien liggen vandaag had ik er wellicht nooit meer aan gedacht. En over Little Big Planet twijfel ik nog steeds: die game is mij gewoon geen €64,95 waard en ook toen hij €29,99 was idem. Maar nu voor €19,99 kan ik me daar toch geen buil aan vallen. Zelfde met Haze die bij de Intertoys lag voor €9,99 (was wel de UK versie overigens) ben blij dat ik die game niet heb gekocht toentertijd voor €64,99 want dat is die game echt niet waard, maar voor tien euro is het leuk vermaak...

Maar ik snap je verhaal en ben dus blij dat ik Turok heb laten liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
Anoniem: 268098 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:34:
...kunnen ook bij eplaza terecht. Daar kun je wel op info klikken en dan zie net als vorig week

"Spectaculaire prijsverlaging! OP=OP! (De doos kan licht beschadigd zijn)"

Dus het lijkt mij gewoon dat het geen fout is maar daadwerkelijk op voorraad zijn. Alleen de BS website is buggy.
E-Plaza site is net zo buggy als BS (verbaasd me niks, zelfde concern). Info klikken geeft ook 'Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad...'. En F5 meerdere malen klikken geeft ook steeds verschillende resultaten. Dan is de aanbieding er wel, dan weer niet. Ik ga er echter van uit dat ze nog steeds op voorraad zijn. Dus voor wie ze nog wil bestellen, gewoon blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Dus niemand kent een (buitenlandse)winkel die wel stuurt naar nederland met ps3(slim) bundels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Laatst online: 19-07 03:15
Is het niet mogelijk om via je friends list in XMB een game te joinen? (als je de game disc al in je ps3 hebt, maar nog niet hebt opgestart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185547

McDaBom schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:09:
Dus niemand kent een (buitenlandse)winkel die wel stuurt naar nederland met ps3(slim) bundels
http://www.amazon.co.uk/s...rds=playstation+3&x=0&y=0
Je kunt ook zelf even zoeken (of anders in dit forum teruglezen..)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 185547 op 10-10-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2de PS3 ook maar besteld bij Bart Smit :) Het spel ga ik in ieder geval houden, want die wilde ik toch al kopen. Wat ik met de 2de PS3 ga doen moet ik nog even bekijken...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-07 09:15

mzx

SToRM666 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:40:
Wat ik met de 2de PS3 ga doen moet ik nog even bekijken...
VERBRANDEN! :+

haha, grapje. kon het niet laten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn er nu bij BS 45 stuksvan de infamous pakketten met 80gb!

Iemand hier nog Demons souls?

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 10-10-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:40:
2de PS3 ook maar besteld bij Bart Smit :) Het spel ga ik in ieder geval houden, want die wilde ik toch al kopen. Wat ik met de 2de PS3 ga doen moet ik nog even bekijken...
Als je alleen de PS3 kan verkopen wil ik de Dual Shock 3 controller wel van je overnemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Anoniem: 185547 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:35:
[...]

http://www.amazon.co.uk/s...rds=playstation+3&x=0&y=0
Je kunt ook zelf even zoeken (of anders in dit forum teruglezen..)
daar heb ik al gekeken alleen snap die aktie niet van 3 gratis games en hdmi kabel met ps3 slim van 250gb
kan je die even voor me uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Wat bedoel je daarmee, spelen? Ben zojuist met het spel begonnen, maar ben al tig keer kapot gegaan dus dat duurt nog wel even voordat ik 'm weer opstart haha (ff afkoelen) :P

Vind het wel echt een vet spel trouwens, zijn er nog meer spellen die hier enigzins op lijken?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Meu... ik denk ik bestel eens wat bij vgp.ca, en wel uncharted 2 en demon souls, dan heb ik die voor vrijdag wel. Maar de order staat nog steeds pending... als het nog ff zo blijft (wat ik vrees, het is thanksgiving daar maandag dacht ik) haalt het pakketje a.s. vrijdag niet en krijg ik hem LATER dan de NL release ipv eerder... :/ Wellicht wat Te strak geplanned die koopactie op vrijdag 8)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

De PS3 Slim heeft een ander soort voedingskabel:

[afbeelding]
Dan heb ik niets gezegd :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:53:Wat bedoel je daarmee, spelen? Ben zojuist met het spel begonnen, maar ben al tig keer kapot gegaan dus dat duurt nog wel even voordat ik 'm weer opstart haha (ff afkoelen) :P

Vind het wel echt een vet spel trouwens, zijn er nog meer spellen die hier enigzins op lijken?
Een ander spel met een ridder, skeletten en physics vind ik wel erg gaaf. Trine! :D Vandaag 100% uitgespeeld 8)
EfBe schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:18:
Meu... ik denk ik bestel eens wat bij vgp.ca, en wel uncharted 2 en demon souls, dan heb ik die voor vrijdag wel. Maar de order staat nog steeds pending... als het nog ff zo blijft (wat ik vrees, het is thanksgiving daar maandag dacht ik) haalt het pakketje a.s. vrijdag niet en krijg ik hem LATER dan de NL release ipv eerder... :/ Wellicht wat Te strak geplanned die koopactie op vrijdag 8)
Volgens mij hebben ze t wat druk daar. 05-09 besteld, 06-09 processing, 09-09 shipped. Zonder erbij na te denken precies op tijd besteld eigenlijk. Al had ik 'm op dit moment graag al in huis gehad. Ik kijk echt enorm uit naar de game. Los van de hype, want ik was al verlief op de serie vanaf de 1e trailer van deel1, maar die hype heeft uiteraard geen negatief effect op je verwachtingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:18:
[...]

Als je alleen de PS3 kan verkopen wil ik de Dual Shock 3 controller wel van je overnemen :+
Voor 200 euro mag je m zo ophalen en dan krijg je de PS3 er gratis bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
kan iemand mij de aktie uitleggen van amazon.co.uk
het betreft die van de ps3 slim 250gb, waarbij je 3 spellen en een hdmi-kabel gratis bij krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-07 14:52

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

woei!!! brütal legend is in de PS-store als demo aangeboden :D

hij is grafisch wat minder dan ik mezelf voorgesteld had, maar zeker wel super veel humor (echt goede humor) :D

bij de demo is het geluid overigens niet echt super bij achtergrondgeluidjes.. Ik hoop dat het alleen bij de demo is, en niet in het echte spel dat aankomende week op mijn deurmat ligt ^^

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
InjecTioN schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:16:

hij is grafisch wat minder dan ik mezelf voorgesteld had, maar zeker wel super veel humor (echt goede humor) :D

bij de demo is het geluid overigens niet echt super bij achtergrondgeluidjes.. Ik hoop dat het alleen bij de demo is, en niet in het echte spel dat aankomende week op mijn deurmat ligt ^^
Hmm, ik ken al iemand die de volledige versie heeft. Ze verkochten hem al bij e-plaza.... :o Weet overigens niet welke e-plaza vestiging het precies was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
McDaBom schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:55:
het betreft die van de ps3 slim 250gb, waarbij je 3 spellen en een hdmi-kabel gratis bij krijgt
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
McDaBom schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:55:
Valt niks uit te leggen, ga naar de site, en volg de aanwijzingen.
Wel komt er nog 4% bovenop de prijs ( vanwege BTW verschil UK15% > NL19% ).
Verder tip om in GBP af te rekenen, en CC te laten omrekenen, scheelt aanzienlijk.

Heel soms, wordt de korting niet goed verwerkt, in dat geval even contact opnemen met de klantenservice nadat je hem in je winkelmand hebt gedaan. Had je al betaald, dan krijg je het prijsverschil terug gestort uiteraard.

Overigens zie ik deze keer niks staan over de HDMI kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
Yippie schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:18:
[...]

Valt niks uit te leggen, ga naar de site, en volg de aanwijzingen.
Wel komt er nog 4% bovenop de prijs ( vanwege BTW verschil UK15% > NL19% ).
Verder tip om in GBP af te rekenen, en CC te laten omrekenen, scheelt aanzienlijk.

Heel soms, wordt de korting niet goed verwerkt, in dat geval even contact opnemen met de klantenservice nadat je hem in je winkelmand hebt gedaan. Had je al betaald, dan krijg je het prijsverschil terug gestort uiteraard.

Overigens zie ik deze keer niks staan over de HDMI kabel.
okej dankjewel
nee het staat er niet meer, van de kabel
belangrijkste vraag=ze bezorgen dus wel in nl, heb al antwoord gekregen maar wil het zeker weten
heelveel mooie aanbiedingen gevonden bij andere winkels o.a. ps3 250gb+4 topgames voor 310 pond maar ze bezorgen niet in nl ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Zojuist maar de stoute schoenen aangetrokken en de 250gig versie :9~ besteld op http://www.amazon.co.uk/

Kwam uit incl hdmi kabel en extra controller op iets van 360 euro

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ie binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

gratis_vodka schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:54:
ik meld me voor het 1st ook maar even in dit topic; ben eigenlijk pc gamer en heb een wii, maar omdat ik toch echt wel graag fifa 10 wil spelen en uncharted me ook trekt, moet die ps3 er maar komen. Kan ik ook meteen band of brothers in blu ray kijken ;).
Die heb ik ook op Blu-ray. Echt onmisbaar. BBC docu reeks Planet Earth is ook echt een must have.

Uncharted 2 lijkt me best cool, maar er komt gewoon te veel uit. Ik ben veel bezig met BlazBlue. Batman net gehad en straks Fallout 3 GOTY. Had de vorige al, maar 30 pond voor alle expansions vind ik de moeite waard. Mijn oude exemplaar geef ik wel aan iemand anders.

En natuurlijk Borderlands! Dat spel is echt gemaakt voor mensen als ik. Online en off-line jump in co-op en twee vrienden die 'm ook gaan halen. Daar kijk ik erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-07 11:44
Even een vraagje mensen, Ik zie dat Fifa10 echt top of the charts staat nu. Even een inventarisatie; zijn er veel mensen die PES 2010 gaan kopen? Want de games schijnen elkaar niet heel erg te ontlopen dit jaar. En ik vond PES persoonlijk lekkerder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-BF1943
-Flower

Ik vind zelf Warhawk en Wipeout de moeite waard, maar die zijn (binnenkort) beide op disc te krijgen.
Flower is een erg mooi spel en lekker rustgevend :z
Worms is ook echt een enorm leuke game, vooral met wat vrienden erbij krijg je hilarische battles soms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 11:33
@ Jorn1986

Battlefield 1943 is echt tof als je verder geen shooters hebt die je binnenkort gaat kopen -- anders heb je wel de kans natuurlijk dat hij ondersneeuwt onder "betere", of beter gezegd "full/retail" shooters, zoals ik had toen ik KZ2 weer ging spelen, en nu met Operation Flashpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:17
8x4 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:39:
Dat is dus ook de reden waarom ik zonet twijfelde om een bestelling te plaatsen en te betalen met IDeal.

Indien de geleverde PS3's niet in orde zijn dan krijgen ze hem mooi terug. Indien ik hoedan ook mijn geld niet terug krijg (niets is onmogelijk echter) dan eis ik in ieder geval dat ik de nieuwe 250GB versie krijg voor het geld dat ik overgemaakt heb voor die 2 phat-models.

Ik was eigenlijk van plan de 250GB versie te kopen, maar dit is natuurlijk een "once-in-a-lifetime" ( :+ ) koopje dus vandaar dat ik deze toch maar besteld heb. Een ps3 kwam dus zowiezo in huis hier O+

[...]

graag gedaan :)
Waarom zou je je geld niet terug krijgen? Bij koop op afstand in Nederland heb je altijd een afkoelperiode van 7 dagen. Als de kwaliteit je niet aanstaat, stuur je alles terug en moet de BS jou geld terug storten. Het enige wat aannemelijk is, is dat de doos licht beschadigd is.
SToRM666 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:24:
[...]

Ik vind zelf Warhawk en Wipeout de moeite waard, maar die zijn (binnenkort) beide op disc te krijgen.
Flower is een erg mooi spel en lekker rustgevend :z
Worms is ook echt een enorm leuke game, vooral met wat vrienden erbij krijg je hilarische battles soms :)
Voor de geintresseerde, Warhawk is al op disc te koop.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 11-10-2009 10:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 22:55
GekooktEi schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:28:
@ Jorn1986

Battlefield 1943 is echt tof als je verder geen shooters hebt die je binnenkort gaat kopen -- anders heb je wel de kans natuurlijk dat hij ondersneeuwt onder "betere", of beter gezegd "full/retail" shooters, zoals ik had toen ik KZ2 weer ging spelen, en nu met Operation Flashpoint.
Oké allemaal bedankt voor de input. Voorlopig ga ik maar eens BF1943 en Flower uit de PSN-store halen, dat zal wel weer de nodige uurtjes gameplay geven denk ik zo :)

In november komen straks Modern Warfare 2 en Assassin's Creed 2 uit, dus tot die tijd vermaak ik me dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Warhawk ziet er vet uit zeg.Kun je vliegtuigen "disablen"? Dan is het helemaal vet.
Ik vind hem nog wat te duur, maar als hij in de budgetbakken komt (+/- 30 euro) dan ga ik hem beslist kopen, mits de online community dan nog actief is :D

Ik zoek alleen nog een programma om je PS3 titels mee te beheren, met een watchlist en een wishlist die ook geupdate wordt (dus ook altijd de nieuwste games in de database heeft staan).
Is er zo iets?

[ Voor 30% gewijzigd door RedHat op 11-10-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 23-07 19:23
RedHat schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:59:
Ik zoek alleen nog een programma om je PS3 titels mee te beheren, met een watchlist en een wishlist die ook geupdate wordt (dus ook altijd de nieuwste games in de database heeft staan).
Is er zo iets?
Is dit iets voor je?!
http://www.collectorz.com/game/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

Warhawk ziet er vet uit zeg.Kun je vliegtuigen "disablen"? Dan is het helemaal vet.
Ik vind hem nog wat te duur, maar als hij in de budgetbakken komt (+/- 30 euro) dan ga ik hem beslist kopen, mits de online community dan nog actief is :D

Is er zo iets?
Geen idee wat je bedoelt met vliegtuigen disablen. Het spel kost zelf 30 euro. De variant van 60 euro is inclusief de officiele PS3 headset. Community is nu nog steeds actief en het is echt een briljant veelzijdig spel.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat bedoel je met disablen? Dat die nietmeer werkt? Voor zover ik het weet kun je ze wel opblazen of er mijnen op plakken :P
Ik vind het nog steeds 1 van de betere online shooters die je kunt kopen. Vooral met de tank rondrijden en dingen opblazen is altijd erg leuk :D
De online community is naar het schijnt nog altijd zeer actief. Ik ga m binnenkort nog maar eens spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik bedoel dat je in kan stellen dat er geen vliegtuigjes spawnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Ik heb het spel Warhawk gekocht en ben erachter gekomen dat het online-only was. Op zich is dat niet erg, maar als ik het dan opstart dan vindt het spel geen servers en kan ik ook niet spelen. Heeft dat te maken met dat het een aziatische disc is of moeten de servers handmatig ingevoerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
RedHat schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:25:
Ik bedoel dat je in kan stellen dat er geen vliegtuigjes spawnen :)
Nee dat kan niet, die vliegtuigen zul je blijven zien. Voor 30 euro is het een magistrale online game, die IMHO veel te ondergewaardeerd is geweest. IMHO is het bv beter dan BF1943.

De community is wel wat geslonken sinds het begin, maar er zijn nog steeds veel online servers te vinden, in ieder gametype, ook voor beginners :)

[ Voor 21% gewijzigd door EfBe op 11-10-2009 11:53 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Is er zo iets?
Of anders misschien http://www.playfire.com/. Is meer een communitysite, maar zou ook gebruikt kunnen worden voor het bijhouden van games die je hebt/wil hebben.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

-RazieL- schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:48:
Een ander spel met een ridder, skeletten en physics vind ik wel erg gaaf. Trine! :D Vandaag 100% uitgespeeld 8)
Ghehe, die had ik idd ook al gechecked. Maar is die de moeite waard, ik bedoel is ie niet snel uitgespeeld?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 23:57

Ace

Happy Happy Joy Joy

InjecTioN schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:16:

Die stond er al een weekje toch?

Over het geluid, eerst was er sprake van dat dit op de retail disc zelf gefixed zou worden (er was iets mis met de compressie, vandaar het slechte geluid) maar het is ook mogelijk dat er een patch op release day klaar staat.

Hoe dan ook, het wordt gefixed en dat is het goede nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
@hierboven:
Brütal Legend is inderdaad geniaal, veel humor die goed uitkomt doordat het door Jack Black ingesproken is. Hopelijk is de demo niet een samenvatting van hoogtepunten van zijn uitspraken maar blijft het het hele spel bol staan van grappige opmerkingen tussendoor en andere bijdehante uitspraken :-). Ik mocht hem eigenlijk niet preorderen van mezelf in verband met tentamens over 'n week, maar toch heb ik 'm bij de Game Mania gepreorderd en als het goed is ligt het spel dus volgende week donderdag klaar voor me! Dat wordt genieten ... om m'n gebrek aan zelfdiscipline goed te praten zeg ik maar dat ik tijdens het studeren ook goed moet kunnen ontspannen (Y).

* Pilske heeft zin om met een bijl in het rond te slaan en op een gitaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Is er een nederlandse webshop die Warhawk zonder headset levert? Ik heb namelijk al de madcatz ps3 headset besteld bij cdwow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 15-07 15:31
Kan je hem niet uit de store halen?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
dialMforMike schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:38:
Kan je hem niet uit de store halen?
Ik heb geen CreditCard en vind een schijfje véél toffer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:21
RedHat schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:39:
[...]

Ik heb geen CreditCard en vind een schijfje véél toffer :)
Als je een schijfje wil zul je toch die met headset moeten kopen heb nog zelf geen losse game in webshops/winkelketens gezien. Of je zult moeten kijken naar een 2dehandsje of via PayPal een PSNCard aanschaffen voor de US Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Laatst online: 19-07 03:15
Oef, net m'n eerste vastloper gehad tijdens het spelen van Killzone :( Hopelijk word dit geen gewoonte *klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288328

dangerpaki schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 08:43:
Even een vraagje mensen, Ik zie dat Fifa10 echt top of the charts staat nu. Even een inventarisatie; zijn er veel mensen die PES 2010 gaan kopen? Want de games schijnen elkaar niet heel erg te ontlopen dit jaar. En ik vond PES persoonlijk lekkerder spelen.
Ik denk dat ik ook PES 2010 ga kopen. Ondanks dat ik de PES demo wel vrij slecht vond, ik ergerde me flink aan de reactie snelheid m.b.t. het passen. Het leidde tot veel onnodig balverlies en tevens haalde het de snelheid uit het spel. De demo die later in de Japanse store kwam was echter al iets beter, dus dat bied perspectief voor de uiteindelijke release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zojuist Flock! uit de PSN store gehaald, echt wel een leuk spel :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07 12:28
Zo ik heb nu ook een PS3 (80gig versie, niet de slim) *O*

Ik vraag me alleen het volgende af. Kon het niet exact vinden dus denk dat een aantal van de PS3 gebruikers hier mij sneller op weg kunnen helpen :P

Ik vraag me af of het mogelijk is om de harde schijf van de PS3, of een deel hiervan, over een netwerk te sharen zodat ik er vanuit mijn PC muziek en video's enzo op kan zetten. Nou heb ik al gelezen dat via windows media player enzo mogelijk is om dingen te streamen, maar dat vind ik niet echt een oplossing. Ik heb op mijn pc Ubuntu en mijn vriendin heeft Mac. Ik wil gewoon dat we vanuit beide systemen bestanden naar de PS3 kunnen pompen.

Nou weet ik dat je op de PS3 linux kunt installeren. In linux kun je normaalgesproken gewoon via Samba je bestanden of schijfruimte op een netwerk sharen. Kan dit ook op de PS3 of is dat op de een of andere manier afgeschermd?

Muchos gracias alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
turbootje schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:32:
Zojuist maar de stoute schoenen aangetrokken en de 250gig versie :9~ besteld op http://www.amazon.co.uk/

Kwam uit incl hdmi kabel en extra controller op iets van 360 euro

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ie binnen is
welke spellen heb je gekozen??
ben benieuwd hoeveel het bedrag in ponden was
er staat telkens bij mij dat het 289 pond is voor de standaard aanbieding,hoeveel zou dat zijn in euro`s??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 06:31
http://tinyurl.com/ykkp5ds [google=koers rekenmachine]

Linkjes verstopt in een tinyurl zijn niet gewenst (je hebt geen idee waarnaartoe gelinkt wordt) en datzelfde vind ik gelden voor LMGTFY linkjes. Leuk zijn ze niet (daarvoor heb ik ze ook al net iets te vaak langs zien komen) en echt behulpzaam komt het ook niet over. Daarnaast kan een shop natuurlijk zijn eigen omrekenmethode gebruiken.

[ Voor 69% gewijzigd door PromoX op 11-10-2009 14:32 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aanbiedingen plaatsen prima.

Melden dat je 'm besteld hebt, wat binnengekregen hebt of de aanbieding juist misgelopen bent of iets dergelijks is NIET nodig.
En voor wie het nog niet gedaan heeft, vul de polls even in.