Even een (belangrijke) mededeling:
De 1e Barsmit PS3 actie heb ik gemist.
De 2e actie heb ik ook gemist (een week geleden was er nog één of 2 beschikbaar. Ik heb destijds een bestelling geplaatst en als betaalmethode "acceptgiro" geselecteerd en de betaling werd verwerkt. De volgende dag bij orderstatus zag ik dat de bestelling geannuleerd was. Na telefonisch contact opgenomen te hebben met de BS bleek dat mijn acceptgiro wéér, net als bij de 1e actie, niet geaccepteerd werd. Na gevraagd te hebben of de PS3 actie nog wel beschikbaar was werd mij verteld dat ik pech had; doordat mijn bestelling geannuleerd werd was ik er dus weer een mis gelopen).
Dan nu het volgende: Ik ben er nu van overtuigd dat ik de optie "acceptgiro" níet kan selecteren.
Vanochtend keek ik op mijn telefoon weer op de BS-site en zag wéderom een PS3-actie (Infamous bundel voor €180,-!!).
Direct startte ik mijn pc op om dit te controleren. Ook op mijn pc zag ik de bundel op de site staan. Door een installatie moest ik Firefox afsluiten en opnieuw opstarten. Nadat ik dit gedaan had en wederom naar de BS site gegaan was, was de PS3-bundel actie nu opeens verdwenen. MAAR, als ik de site opnieuw laadt of via een andere 'methode' (bijv. niet continue via de menu van de bartsmit, maar ook door op plaatjes te klikken) dezelfde pagina open, dan zie ik de Bundel wèl weer staan. En weer na verversen van de pagina verdwijnt deze weer.
Als ik de bundel zie en ik druk op "meer info" krijg ik dit te zien:
Zoekresultaten
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.
De BS-site geeft dus aan dat deze niet meer op voorraad is. Maar als ik op bestellen druk, dan kom ik wel gewoon in de bestelprocedure terecht en loopt alles normaal. Tevens heb ik vanmorgen met de welbekende 'truc' gekeken hoeveel er nog beschikbaar waren en er waren nog 204 stuks van de Infamous bundel beschikbaar.
Nu net na gitaarles terug gekomen keek ik weer op de site en controleerde ik de aantallen, en nu zijn het er nog maar iets van 193 stuks oid!
Ik wil graag een bestelling plaatsen om alsnog voor heel goedkoop een ps3 in huis te halen, maar omdat ik geen acceptgiro kan gebruiken (die toch weer geweigerd wordt) ben ik genoodzaakt om met Ideal te betalen. Maar vanwege het probleem met de site twijfel ik of het wel klopt (ene keer is de bundel wel te zien, de andere keer niet èn bij 'meer info' geeft BS aan dat de bundel niet op voorraad is, terwijl je wel gewoon kunt bestellen en het aantal afneemt; de afname van 204 stuks naar 193 betekent dus dat er al wel bestellingen zijn geplaatst binnen 2 uurtjes oid).
Kunnen meer mensen dit nachecken? Voor wie de acceptgiro methode wèl werkt zou ik gewoon een bestelling plaatsen, indien de actie wél gewoon beschikbaar is dan heb je namelijk voor heel goedkoop een ps3!!
Ik wacht nog heel eventjes af, maar hou wel het aantal goed ik de gaten, voor ik een bestelling plaats en definitief met IDeal betaal.
Hier is de link:
http://www.bartsmit.com/s..._1_1_74__1_1_1141__0%257d
Indien je hem niet ziet, moet je op verversen drukken. Zie je hem nog niet, druk dan boven in de zwarte menu op de site op PS3, dan naar beneden scrollen (dus niet spelcomputers links in het menu selecteren) en het plaatje waarop 'spelcomputers' staat, aanklikken. Gewoon een beetje spelen en paar keer verversen en dan zie hem je!
Post aub nadat je dit gecontroleerd heb, want dan neem ik gewoon de gok en plaats een bestelling.
[EDIT]: ik was dus aan het typen nog voor de bovenstaande 2 posters hun bericht hadden gepost

. Maar hierbij kan ik dus bevestigen dat anderen de bundel ook zien. Er zijn nu nog 191 stuks beschikbaar