Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
matz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:44:
[...]

Geldt dit alleen voor de Gamemania vestiging in Alphen of is deze actie ook in meerdere vestigingen gespot?
Op de website kan ik in ieder geval zo snel niks vinden. Verder krijg ik het foldertje van Gamemania zélf niet. Fist schreef in ieder geval dat het in het foldertje van Gamemania Alphen aan de Rijn wel stond. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik wil R&C ook nog halen, maar zit nog steeds de uitbreidingen van Fallout 3 GOTY te spelen en zodra een van mijn maten online speel ik Borderlands. Straks komt AC2 uit en die ga ik ook zeker halen.

Dus R&C moet nog even wachten. Voor wie nog geen kennis heeft gemaakt: Borderlands is echt supercool! Mits je iemand kent om mee te spelen, danwel splitscreen of online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Street Fighter IV is eindelijk platinum, heb meteen de collectors edition besteld voor dezelfde 29 euro bij consoleshop, het is een aanrader! Absoluut de beste fighter voor de PS3 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als StreetFighterIV de beste fighter viir de PS3 is, dan hoef ik geen andere meer te kopen. :P
Toch ben ik benieuwd hoe Tekken 6 speelt.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat 'Japanese Version' betekent bij deze afstandsbediening?

http://www.cdwow.nl/games...n-3/dp/pc/9840641#bc=11c6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat iig bij
worldwide PlayStation 3 console compatible
.
Ik vermoed dat de beschrijving bij de toetsen in het Japans is, maar voor de rest wereldwijd te gebruiken is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:36
LuPo schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:48:
[...]

Op de website kan ik in ieder geval zo snel niks vinden. Verder krijg ik het foldertje van Gamemania zélf niet. Fist schreef in ieder geval dat het in het foldertje van Gamemania Alphen aan de Rijn wel stond. :)
Ik gok dat het alleen in Alphen is aangezien het een openings aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:40:
Street Fighter IV is eindelijk platinum, heb meteen de collectors edition besteld voor dezelfde 29 euro bij consoleshop, het is een aanrader! Absoluut de beste fighter voor de PS3 op dit moment.
Ik heb m ook vandag besteld voor 29 voor lim edition. Heb nu 2 versies eentje gaat naar me broertjes ps3. Ik heb tekken 6 vorig week gekocht en 2dagen later weer verkocht. Totaal geen vooruitgang, geen enkel vernieuwing. Echt teleurstellend. Sf4 all the way totdat Super Street fighter 4 uitkomt in maart 2010. Voeg me toe Sannr >>psn id = Mootje- 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik verbaasd was dat ik nog niet eerder hier heb gelezen over dit programma nadat ik heb ondervonden hoe handig dit werkt, hier een aanrader voor alle mede nieuwe PS3-bezitters: PS3 Media Server.

Misschien was ik wel de enige die hier niet van wist, maar het werkt super. Ik snap niet echt hoe het in zijn werk gaat, maar het installeren en het verbinden met je PS3 doet 'ie vanzelf en daarna kan je gewoon vanaf je PS3 alles bekijken op je PC, dus je hoeft niks meer over te zetten.

Is dit trouwens ook niet makkelijk voor in de TS? Een lijstje met belangrijke programma's of andere softwarematige must-haves... :)

Vul 'm aan, jullie kennen veel meer dan mij
-------------------------------------------
Belangrijke programma's:
- PS3 Media Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar is een apart topic voor; Playstation 3 als media center - deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik inderdaad ook gezien, maar dat is niet echt wat ik bedoel. Ik bedoel gewoon voor de beginnende nitwit, zoals ik dus, een klein lijstje met hele handige makkelijke programma's die je PS3 net dat ietsje meer geven, zonder dat je zes andere topics hoeft te openen en je moet verdiepen in allerhande jargon voor dat je eindelijk weet wat je moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:24:
[...]

Die heb ik inderdaad ook gezien, maar dat is niet echt wat ik bedoel. Ik bedoel gewoon voor de beginnende nitwit, zoals ik dus, een klein lijstje met hele handige makkelijke programma's die je PS3 net dat ietsje meer geven, zonder dat je zes andere topics hoeft te openen en je moet verdiepen in allerhande jargon voor dat je eindelijk weet wat je moet hebben...
Als je echter gewoon de openingspost van bovenstaande topic doorleest zie je ook dat dit de beste streamer is van het moment. Dus gewoon duidelijk beschreven, IMHO dan ook zeer overbodig in het algemeen PS3 topic.

Vorige week EyePet aangeschaft, leuke goodie, maar meer ook niet. Fijn dat er een Playstation Eye bijzit voor die 5 euro extra (49,- tov 45,- euro voor de Eye zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
Zal ik 4 wired Buzz controllers kopen voor 8,6 euro, of 4 wireless voor 33 euro? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Deezers op 07-11-2009 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Heb destijds de LE incl buzzers besteld bij Amazon UK voor 45 EUR of zo.
Vragen zijn ook gewoon in NL indien gewenst.

Wist trouwens niet eens dat er wired buzzers waren..zou persoonlijk voor wireless gaan, zeker bij een gezelschap van 4 is het niet praktisch met draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:36:
[...]

Ik heb m ook vandag besteld voor 29 voor lim edition. Heb nu 2 versies eentje gaat naar me broertjes ps3. Ik heb tekken 6 vorig week gekocht en 2dagen later weer verkocht. Totaal geen vooruitgang, geen enkel vernieuwing. Echt teleurstellend. Sf4 all the way totdat Super Street fighter 4 uitkomt in maart 2010. Voeg me toe Sannr >>psn id = Mootje- 8)
Tja wat valt er te vernieuwen aan een vechtspel. Weinig denk ik.....
Street Fighter is een goed vechtspel, Tekken 6 ook. Ze spelen wel totaal verschillend.

Mijn voorkeur gaat uit naar Tekken 6, ouderwets fijne gameplay. Grafisch niet top, maar zeker niet slecht. Bij street Fighter heb ik het idee dat je beter een arcadestick kunt hebben voor de combo's bij Tekken is dat mijns inziens minder van toepassing. Mede doordat de combo's worden gemaakt met de knoppen en in mindere mate met de d-pad.
Tekken 6 staat weer garant voor een paar leuke avonden met wat vrienden in combinatie met PES 2010 _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verstandig om (gedownloade) dvd's af te spelen via de PS3 (via HDMI)?
Of kan ik dat beter via mijn oude vertrouwde DVD speler (met scart-aansluiting helaas) blijven doen?

Ik weet namelijk niet of het kwaad kan om de dvd's op de PS3 af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:56:
Of kan ik dat beter via mijn oude vertrouwde DVD speler (met scart-aansluiting helaas) blijven doen?

Geen probleem, of je DVDR's moeten slecht zijn (krom).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51

Streamen naar je ps3 offcourse!
Mocht je niet willen streamen dan nog steeds de dvd's via je ps3 doen want die scaled het up naar HD resoluties ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024

Ik neem aan dat je dat vraagt omdat je bang bent voor slijtage van het loopwerk oid?

Ik zie het probleem niet, en anders ga je toch streamen? Hoef je niks meer te branden :)

edit:
Moshe was mij al voor :p

[ Voor 3% gewijzigd door PearlPumpkin op 07-11-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
PearlPumpkin schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:02:
[...]

Ik neem aan dat je dat vraagt omdat je bang bent voor slijtage van het loopwerk oid?

Ik zie het probleem niet, en anders ga je toch streamen? Hoef je niks meer te branden :)

edit:
Mag ik vragen wat slijtage van het loopwerk inhoudt?

Gebeurt dat als je héél veel dvd's/blu-ray's afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:31:
[...]

Als je echter gewoon de openingspost van bovenstaande topic doorleest zie je ook dat dit de beste streamer is van het moment. Dus gewoon duidelijk beschreven, IMHO dan ook zeer overbodig in het algemeen PS3 topic.

Vorige week EyePet aangeschaft, leuke goodie, maar meer ook niet. Fijn dat er een Playstation Eye bijzit voor die 5 euro extra (49,- tov 45,- euro voor de Eye zelf).
Bij CDWOW is het spel nu inclusief camera EUR 33,99. Zonder camera EUR 15,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:18:
[...]

Mag ik vragen wat slijtage van het loopwerk inhoudt?

Gebeurt dat als je héél veel dvd's/blu-ray's afspeelt?
Afbeeldingslocatie: http://image.ec21.com/image/36251198401184541/oimg_GC02786115_CA02786116/PS3_Laser_Lens.jpg

dat dus

maar het kan geen kwaad hoor, de slijtage zal niet anders zijn als je gebrande dvd erin duwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:52:
[...]
maar het kan geen kwaad hoor, de slijtage zal niet anders zijn als je gebrande dvd erin duwt
Mocht de intensiteit van de laser zich aanpassen bij gebrande media (reflecteren meestal wat minder dan "originele" schijfjes) kan dat wel anders zijn, hierdoor zijn ook een hoop (gemodde) PS2's kaduuk gegaan.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46

Kettrick

Rantmeister!

Als iemand nog interesse heeft in een ps3, ik sta op het punt om dat kreng van mij uit het raam te gooien! :(.

Gister voor de 2e keer mijn Burnout licence gehaald, ik had het een jaar terug al gehaald, maar voor het achievement tijdperk. Start ik net BP en krijg ik vrolijk het intro filmpje te zien :(. Blijkt dus dat mijn savegame fubar is, en ik nu dus voor de 3e keer alles kan gaan doen :(.

Is er nog enige hoop dat ik dit terug kan vissen, van de resultaten die ik uit google kreeg werd ik niet echt vrolijk eigenlijk :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 20:46
RoeLz schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:23:
Als iemand nog interesse heeft in een ps3, ik sta op het punt om dat kreng van mij uit het raam te gooien! :(.

Gister voor de 2e keer mijn Burnout licence gehaald, ik had het een jaar terug al gehaald, maar voor het achievement tijdperk. Start ik net BP en krijg ik vrolijk het intro filmpje te zien :(. Blijkt dus dat mijn savegame fubar is, en ik nu dus voor de 3e keer alles kan gaan doen :(.

Is er nog enige hoop dat ik dit terug kan vissen, van de resultaten die ik uit google kreeg werd ik niet echt vrolijk eigenlijk :(.
Waar woon je? Dan kom ik onder je raam staan :+

Je kan ook gewoon een savefile downloaden van het desbetreffende spel en die kopieren naar je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46

Kettrick

Rantmeister!

console schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:26:
[...]

Waar woon je? Dan kom ik onder je je raam staan :+
Ik woon 4 hoog, weet je zeker dat je dat er voor over hebt ? :P
Je kan ook gewoon een savefile downloaden van het desbetreffende spel en die kopieren naar je PS3.
Ik heb op verschillende plekken gelezen dat dat niet werkt omdat savegames aan je console/psn gekoppeld zijn, zo niet ga ik dat wel doen idd. Ik zal normaal gesproken nooit een savegame downloaden, maar om nou weer alles opnieuw te gaan doen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Je kan een savefile gebruiken om die licence weer te unlocken, maar je kunt dan geen trophies meer halen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 20:46
RoeLz schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:35:
[...]

Ik woon 4 hoog, weet je zeker dat je dat er voor over hebt ? :P

[...]

Ik heb op verschillende plekken gelezen dat dat niet werkt omdat savegames aan je console/psn gekoppeld zijn, zo niet ga ik dat wel doen idd. Ik zal normaal gesproken nooit een savegame downloaden, maar om nou weer alles opnieuw te gaan doen -O-
http://ps3.brewology.com/...savedgames&l=B&system=ps3 . Onderaan staat Burnout Paradise, wel vaag dat ze het wel aanbieden maar dan toch weer niet kan gebruiken :?

Edit; aah Trophys wil je, neen helaas dat wordt nog een keertje uitspelen :D of de ps3 uit je raam gooien :+

[ Voor 8% gewijzigd door console op 07-11-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ps3 van 4hoog? Zou me niet verbazen als die nog werkt of eenvoudig op te lappen is.

De FAT althans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Heeft iemand eigenlijk al ervaringen opgedaan met de retail versie van Bayonetta voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l00pz schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:29:
Heeft iemand eigenlijk al ervaringen opgedaan met de retail versie van Bayonetta voor de PS3?
Dat moet dan iemand zijn die de Japanse release heeft geimporteerd want deze is verder nergens anders te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PearlPumpkin schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:02:
[...]

edit:
Dat is inderdaad de reden dat ik het vraag. Ik verzamel films en daarom brand ik ze ook altijd op DVD.
Maar ik wil mijn PS3 natuurlijk niet beschadigen door ze af te spelen op dit apparaat. Maar ik begrijp dus dat dit geen kwaad kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:31:
[...]Dat is inderdaad de reden dat ik het vraag. Ik verzamel films en daarom brand ik ze ook altijd op DVD.
Maar ik wil mijn PS3 natuurlijk niet beschadigen door ze af te spelen op dit apparaat. Maar ik begrijp dus dat dit geen kwaad kan?
Als je een echte filmverzamelaar bent dan koop je je films natuurlijk O-)

Verder is de PS3 ervoor gemaakt om dvd's af te spelen, als je een beetje degelijk merk dvd+r's gebruikt moet dat gewoon goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook nog een andere vraag:

Is het ook mogelijk om games te deïnstalleren van de hd van een PS3?
Zo ja, hoe?

En ben je dan ook alle trophies in je online profiel kwijt die je met deze games hebt gehaald? Hierdoor zakt je ranking uiteraard ook weer neem ik aan?

Ik vraag dit omdat ik zie dat bv Bioshock nogal wat hd ruimte inneemt en ik heb GTAIV en Uncharted 2 al op de hd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:36:
[...]

Als je een echte filmverzamelaar bent dan koop je je films natuurlijk O-)

Verder is de PS3 ervoor gemaakt om dvd's af te spelen, als je een beetje degelijk merk dvd+r's gebruikt moet dat gewoon goed gaan.
Heb je gelijk in, maar dat laat mijn budget niet altijd toe (lame excuse, I know) :9
Ik gebruik Verbatim schijfjes, die staan goed bekend volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:36:
En ook nog een andere vraag:

Is het ook mogelijk om games te deïnstalleren van de hd van een PS3?
Zo ja, hoe?
Bovenin het gamegedeelte van de XMB, ik dacht dat dat iets van 'game data' heette ofzo, kan je gewoon eraf mieteren en weer installeren als je het spel wil spelen.
Je savegames staan ergens anders, wel zorgen dat je die niet delete maar de gewone data (meestal handvol GB's groot), bij mijn weten kan je eens gehaalde trophies nooit meer kwijtraken, zelfs al verwijder je je savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:38
Net mijn Ratchet & Clank: a Crack in Time binnen van de FRS.

Had hem gepre-ordered, en FRS had een leuke actie: bij een pre-order krijg je de special edition ipv de normale.
Sturen ze dus doodleuk de normale editie op :X

Meteen maar even een klacht insturen. Spel is gelukkig niet gesealed, dus kan nu wel lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Ik heb even 2 vraagjes:

1. Kan je Java ook updaten?

2. Ik heb een limiet bereikt toen ik de tweakers clan wou invoeren. Iemand anders al problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

giganielsie schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:58:
Ik heb even 2 vraagjes:

2. Ik heb een limiet bereikt toen ik de tweakers clan wou invoeren. Iemand anders al problemen mee gehad?
1: ben ik niet zeker van

2: je kunt max 100 mensen in je friends list hebben.

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoeLz schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:23:

Misschien voortaan een backup maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hoeveel kost Ratchet and Clank, Quest for Booty in de Playstation Store?
En is R&C tools of destruction voor 18,30 euro een goede deal? :)

[ Voor 31% gewijzigd door Deezers op 08-11-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op zondag 08 november 2009 @ 08:57:
Zet je PS3 aan om daar achter te komen.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09-09 21:01
efgeha schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:52:
[...]

1: ben ik niet zeker van

2: je kunt max 100 mensen in je friends list hebben.
Dus dan kan je niet alle leden toevoegen van de clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
giganielsie schreef op zondag 08 november 2009 @ 09:48:
[...]

Dus dan kan je niet alle leden toevoegen van de clan?
Als het er meer dan 100 zijn niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Uncharted 2 heb ik nu voor de volle 100% uitgespeeld, maar dat wil ik ook doen bij uncharted 1. Alleen ga ik nu verder met een oude save game, maar hoe kan ik nu zien op welk niveau ik bezig ben?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Is Haze echt zo slecht als de review op IGN doet vermoeden?
Haze kost nu maar 10 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Haze kost al tijden 10 euro ;) Ik heb hem tot nu toe altijd laten liggen gezien de slechte reviews.
Zou ik niet in de Playstation Store kopen omdat in die versie animaties zijn vervangen door een soort stripverhalen om ruimte te besparen heb ik gelezen. Tenzij je een enorme fan bent van R&C zou ik het spel eigenlijk uberhaubt niet kopen. Je speelt het echt binnen een paar uurtjes uit en de replay waarde is in dit deel echt 0. Ter vergelijking: ik speelde het spel al uit voor ik ook maar 1 wapen volledig geupgrade had. Nog een keer spelen waarbij je dezelfde wapens nog verder kunt upgraden (zoals in tools of destruction) kan niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dennis Lammers schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:48:
Er staat een demo op PSN :)
Ik vond het niks iig, maar dat wil niet altijd iets zeggen bij demo's.

[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 08-11-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ookal is een game goedkoop, dan hoeft deze niet een goede koop te zijn. Als je 3 uur een slechte maar goedkope game speelt, dan heb je je 3 uur niet vermaakt en eigenlijk na afloop van die 3 uur knaagt er eigenlijk iets van "had mijn tijd beter kunnen besteden". Een game die eigenlijk best wel OK was maar ondersneeuwde door concurrenten en nu voor 10 euro in de bak ligt, wellicht bevalt de game, maar mijn ervaring is dat een lage prijs eigenlijk nooit een slechte game een aardige speelervaring geeft. het enige wat je er aan overhoudt is "nou ik heb er maar <laag bedrag> aan weggegooid"... ja EN de tijd die je aan gespendeerd hebt.

Een game kopen is toch een gok, en met een lage prijs heb je wel minder kans op dat je ook nog spijt krijgt van een hoog bedrag te hebben weggegooid, maar slechte reviews zonder veel positieve user reviews... ik zou er niet aan beginnen, zonde van de tijd.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

giganielsie schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:58:
Ik heb even 2 vraagjes:

Java kun je op je PS3 niet updaten, dat moet gebeuren dmv een officiele firmware update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Dennis Lammers schreef op zondag 08 november 2009 @ 08:57:
Bij MyMemory.co.uk heb je R&C Tools of Destruction voor 14,95 GBP. Dat is nu omgerekend 16,69 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Bayonetta i best enorm awesome, veel diepgaander als dat de demo doet vermoeden.

ook vrij lastig na een aantal chapters, is maar goed ook want door de meestte games wandel je nog doorheen op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
LuPo schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:53:
[...]

Bij MyMemory.co.uk heb je R&C Tools of Destruction voor 14,95 GBP. Dat is nu omgerekend 16,69 euro. :)
Dat zag ik ook ja, maar helaas niet op voorraad en daarom ook niet te bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Dennis Lammers schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:45:
[...]

Dat zag ik ook ja, maar helaas niet op voorraad en daarom ook niet te bestellen :(
Ik had hem nog net op tijd besteld toen er ook nog eens 10% korting was (dus 13,46 GBP betaald). Ik zag net ook dat hij inderdaad nu niet meer op voorraad is (dus niet te bestellen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Mijn zoon vraagt voor de sint een nieuwe scherm(plasma/led/lcd)
Kamer is niet groot, dus 37 inch is qua maat goed. en hij zit er 1,50 meter vanaf.
Welke merk/type scherm raden jullie mij aan?
Ik stel deze vraag hier, omdat mijn zoon het scherm alleen gebruikt voor de PS3.

B.V.D.

Paul

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pvr schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:22:
Mijn zoon vraagt voor de sint een nieuwe scherm(plasma/led/lcd)
Kamer is niet groot, dus 37 inch is qua maat goed. en hij zit er 1,50 meter vanaf.
Welke merk/type scherm raden jullie mij aan?
Ik stel deze vraag hier, omdat mijn zoon het scherm alleen gebruikt voor de PS3.

B.V.D.

Paul
www.koopinfo.nl
Pricewatch

Selectiecriteria:
  • lage responstijd
  • full hd
  • snelle beelden
  • indien ook voor bluray: native 24p framerate

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-11-2009 16:31 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Dit had ik al bekeken, gaat ermij om wat jullie ervaringen zijn qua merk/type, en de afstand van 1,50 m.
De afstand van 1,50 kan ik niet invoeren bij de Selectiecriteria :+
Ik zat zelf te denken aan plasma, maar dan krijg je al HD ready.
AllSeeyinEye schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:27:
[...]

www.koopinfo.nl
Pricewatch

Selectiecriteria:
  • lage responstijd
  • full hd
  • snelle beelden
  • indien ook voor bluray: native 24p framerate

[ Voor 12% gewijzigd door pvr op 08-11-2009 16:41 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die sint die doet maar!

* EfBe herinnert zich sinterklazen die louter speculaas uitdeelden :( ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvr schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:36:
Dit had ik al bekeken, gaat ermij om wat jullie ervaringen zijn qua merk/type, en de afstand van 1,50 m.

[...]
HD ready is goed genoeg. Er zijn nog maar een paar spellen die je kunt spelen op 1080p.
Tuurlijk is er een verschil tussen 720p (HD ready) en 1080p (Full HD) maar dit is pas te zien al je een scherm hebt dat groter is dan 90cm. Je zoon zal het verschil niet kunnen zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 08-11-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

EfBe schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:37:
Die sint die doet maar!

* EfBe herinnert zich sinterklazen die louter speculaas uitdeelden :( ;)
Idd, ik kreeg vroeger speelgoed van de Transformers van sinterklaas. Dat kostte dan 80 gulden ofzo. Tegenwoordig krijgen ze LCD TV's van 600 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
Tom schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:59:
[...]

Idd, ik kreeg vroeger speelgoed van de Transformers van sinterklaas. Dat kostte dan 80 gulden ofzo. Tegenwoordig krijgen ze LCD TV's van 600 euro 8)7
Jammer genoeg is tegenwoordig niet overal :'( Zou ook zo graag een LCD TV krijgen hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op de PS2 had je gave wintersport games zoals SSX, zijn er eigenlijk recente (extreme) wintersport games voor de PS3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

RonnieB82 schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:24:
Op de PS2 had je gave wintersport games zoals SSX, zijn er eigenlijk recente (extreme) wintersport games voor de PS3??
Shaun White snowboarding misschien?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Snippertje schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:26:
[...]

Shaun White snowboarding misschien?
dat is 1 inderdaad, maar die heb ik al ;) (maar is al wel weer een jaartje oud geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:53:
[...]

Tip: op de Amerikaanse PSN store kost quest for booty maar 10 dollar, voor 12 dollar kan je op internet via paypal een 10 dollar psn kaart kopen ;). Geloof dat hij in de Nederlandse winkel 16 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:44:
[...]

Tip: op de Amerikaanse PSN store kost quest for booty maar 10 dollar, voor 12 dollar kan je op internet via paypal een 10 dollar psn kaart kopen ;). Geloof dat hij in de Nederlandse winkel 16 euro is.
Helaas, hij kost 15 dollar, anders had ik me laatste 10 dollars er al aan uitgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Zit er iemand hier in de beta van Bad Company 2? Dat spel wordt echt zo goed, denk persoonlijk beter dan MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:04
Ik heb een kort vraagje over DJ Hero (en kan niet echt een apart topic erover vinden hier @ Tweakers) en heb inmiddels toch aardig wat recensies gelezen. Ik vraag me echter af wat de consequenties zijn voor het geluid wat je hoort als je de game 'slecht' speelt?

Kun je bijvoorbeeld de hele track zitten scratchen wanneer het jouw uitkomt en hoor je dat meteen of zijn alle scratches al in de mash-ups verwerkt?
Als je de crossfader de hele mix naar links houdt, hoor je dan ook de hele track van het linkersignaal of speelt de mash-up gewoon door ongeacht of je links of rechts open hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Lizardz schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:21:
Zit er iemand hier in de beta van Bad Company 2? Dat spel wordt echt zo goed, denk persoonlijk beter dan MW2.
Waar kan ik die vinden?
Ik zie hem nergens staan in de PS Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN.au schreef:
"It's not a terrible game at all. It's simply that it's such an ordinary and unremarkable shooter, and we were expecting so much, that we can't help but bitch about all the areas we wish were better."
Het hangt vooral van je voorkeur af, als je van shooters houdt kun je hier voor 10 euro moeilijk een buil aan vallen, en anders kan je hem altijd nog op marktplaats zetten. Voor diezelfde 10 euro heb je overigens ook condemned 2, niet echt een shooter maar wel een betere game denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ike. schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:46:
[...]

HD ready is goed genoeg. Er zijn nog maar een paar spellen die je kunt spelen op 1080p.
Tuurlijk is er een verschil tussen 720p (HD ready) en 1080p (Full HD) maar dit is pas te zien al je een scherm hebt dat groter is dan 90cm. Je zoon zal het verschil niet kunnen zien.
True, maar beter mee verlegen dan om verlegen, en daarbij is het prijsverschil tussen HD ready en Full HD dusdanig beperkt dat ik persoonlijk nooit zou overwegen een HD ready te kopen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Zou ook niet overwegen een HD-Ready te kopen. Ik heb een 32" Full HD en moet zeggen dat je als je je best doet echt wel het verschil tussen 720p en 1080p kan zien. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Begint pas 19 november. Alleen als je heb gepreorderd ben je verzekerd van een key, maar playstation.blog en andere gamesites moet je de komende dagen goed in de gaten houden als je een key wilt bemachtigen. Hoop echt dat ik er ook een te pakken krijg.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
pvr schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:36:

[...]
Panasonic LCD/Plasma schermen kan ik in elk geval aanraden! :)
37" is wel een mooie maat vanaf die afstand, zelf zit ik er 2m vanaf.

Back ontopic, zojuist DiRT2 platinum trophy binnen gehaald *O*
(niet al te lastig, maar goed, dat terzijde..)

[ Voor 6% gewijzigd door rlkz op 08-11-2009 20:04 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar wordt de wifi verbinding uitgeschakeld als je een utp netwerk kabel in je ps3 plugt, of kan je deze ergens uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
BatmanHorizon schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:21:
[...]

Begint pas 19 november. Alleen als je heb gepreorderd ben je verzekerd van een key, maar playstation.blog en andere gamesites moet je de komende dagen goed in de gaten houden als je een key wilt bemachtigen. Hoop echt dat ik er ook een te pakken krijg.
Ik dacht dat hij al begonnen was, omdat er al beta gameplaybeelden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
ronwiel schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:53:
Misschien een stomme vraag, maar wordt de wifi verbinding uitgeschakeld als je een utp netwerk kabel in je ps3 plugt, of kan je deze ergens uitschakelen?
Volgensmij wordt dat inderdaad uitgeschakeld en gaat het via de kabel. Is trouwens ook een veel constantere verbinding via een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 23:29
Hoe kan je voor die beta opgeven :P Deel 1 spel ik nog steeds 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:57
Volgens de specs van tweakers, kan de nieuwe PS3 slim gewoon HD-audiocodecs via Bitstream over HDMI versturen. Klopt dat, want ik heb een HD-reciever en ik wil graag een blu-ray speler kopen, en de PS3 lijkt me een leuke deal omdat ik er ook nog op kan gamen. Maar dan wil ik wel graag Dolby TrueHD en DTS HD-Master enzo kunnen ontvangen. Kan dat gewoon met de PS3 Slim?

Verder ik verwacht zon 60% film en 40% gamen, hoe is de beeld kwaliteit van de PS3 voor BR en DVD ik lees eigenlijk overal wel goede verhalen over de beeldkwaliteit van BR maar hoe zit het met de upscaling?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ja dat is allemaal mogelijk met de ps3, de scaling is ook goed, kortom, halen dat ding :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Laatst online: 21:20
Hey Fietsbel zit jij hier ook :P

Hoe's met je Supra? (mag via DM ;) )

PS3 scaled als de beste, heb zelf Band of Brothers op DVD -> Upscaling en kan eigenlijke weinig waarde hechten aan mijn 1080p mkv versie die ik stream vanaf de PC. Ja het is beter, maar niet zoveel beter dat ik opnieuw 40-50,- uitgeef aan de gehele serie. Zal ook wel te maken hebben met het grain-effect wat in BoB zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Lizardz schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:13:
[...]

Volgensmij wordt dat inderdaad uitgeschakeld en gaat het via de kabel. Is trouwens ook een veel constantere verbinding via een kabel.
Nee je moet instellen dat de verbinding dan via UTP gaat, dat doet de ps3 niet automatisch. Vise versa geldt dat ook. Je moet dan zelfs de WPA weer invoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Amdwarrior schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:14:
[...]

Hoe kan je voor die beta opgeven :P Deel 1 spel ik nog steeds 8)
Op deze manieren:
* DICE’s holding a special limited giveaway on the PlayStation Blog, details of which are TBA
* Preorder the game at a participating retailer
* IGN or GameSpot in North America

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidshadow13 schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:25:
Volgens de specs van tweakers, kan de nieuwe PS3 slim gewoon HD-audiocodecs via Bitstream over HDMI versturen. Klopt dat, want ik heb een HD-reciever en ik wil graag een blu-ray speler kopen, en de PS3 lijkt me een leuke deal omdat ik er ook nog op kan gamen. Maar dan wil ik wel graag Dolby TrueHD en DTS HD-Master enzo kunnen ontvangen. Kan dat gewoon met de PS3 Slim?
Ja. Dat kon overigens ook al met de oude PS3. Het enige "probleem" van de PS3 Fat is dat hij geen HD-Audio als bitstream over HDMI kan versturen, en daarom DTS-HD en Dolby True naar PCM converteert. Dat is vergelijkbaar met het converteren van FLAC of APE naar WAV. Lossless blijft lossless dus er is geen enkel kwaliteitsverschil tussen gecomprimeerde HD-audio of het ongecomprimeerde PCM-signaal wat de PS3 er van maakt. Het betekent enkel dat op nieuwere versterkers geen DTS HD/Dolby True HD lampjes oplichten en heeft het voordeel voor mensen (zoals ik) met oudere HDMI 1.0 - 1.2-versterkers dat ze toch HD Audio via de PS3 kunnen beluisteren en ze niet hoeven te upgraden naar een HDMI 1.3-AV-versterker. _/-\o_

Maar goed, de PS3 Slim kan HD Audio zowel als PCM en als Bitstream versturen over HDMI.

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 08-11-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Laatst online: 16:25
Ik vond het een erg matig spel, is ook het enigste spel wat ik tot nu toe geruild heb voor iets anders. had er toen 30 euro voor betaald. Dit was het spel naar mijn idee echt niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

ronwiel schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:53:
Nee, je moet het zelf instellen.
Je kunt dus zelf kiezen welke verbinding je wilt gebruiken ook al zit de kabel er in.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:24
ymmv schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:05:
[...]

Ja. Dat kon overigens ook al met de oude PS3. Het enige "probleem" van de PS3 Fat is dat hij geen HD-Audio als bitstream over HDMI kan versturen, en daarom DTS-HD en Dolby True naar PCM converteert. Dat is vergelijkbaar met het converteren van FLAC of APE naar WAV. Lossless blijft lossless dus er is geen enkel kwaliteitsverschil tussen gecomprimeerde HD-audio of het ongecomprimeerde PCM-signaal wat de PS3 er van maakt. Het betekent enkel dat op nieuwere versterkers geen DTS HD/Dolby True HD lampjes oplichten en heeft het voordeel voor mensen (zoals ik) met oudere HDMI 1.0 - 1.2-versterkers dat ze toch HD Audio via de PS3 kunnen beluisteren en ze niet hoeven te upgraden naar een HDMI 1.3-AV-versterker. _/-\o_

Maar goed, de PS3 Slim kan HD Audio zowel als PCM en als Bitstream versturen over HDMI.
Ik wil hier een klein beetje op inhaken. Er zit wel een verschil in het decoderen van het signaal. Ik heb zelf nu een slim, met het kiezen tussen bitstream & PCM tijdens het kijken merk ik wel degelijk verschil. Als ik het decoderen aan mijn versterker overlaat (denon 2309) dan zit er veel meer dynamiek in dan dat ik het via de PS3 laat decoderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet gezien dat ik een scart aansluiting heb op mijn PC zelf, heeft het een nut om mijn PS3 daar op aan te sluiten? (evt. via media center?)

Kan iemand mij uitleggen waarvoor die poort dient..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je regelen dat je kan switchen tussen TV-geluid en 5.1-geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:45:
Ik heb zonet gezien dat ik een scart aansluiting heb op mijn PC zelf, heeft het een nut om mijn PS3 daar op aan te sluiten? (evt. via media center?)

Kan iemand mij uitleggen waarvoor die poort dient..?
Ik vermoed dat je PC een soort mediacenter is en dat die scart aansluiting een TV out is. Pak de handleiding van je mediacenter er eens bij zou ik zeggen. Je PS3 heeft er niks aan in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank J. schreef op maandag 09 november 2009 @ 07:26:
[...]

Ik wil hier een klein beetje op inhaken. Er zit wel een verschil in het decoderen van het signaal. Ik heb zelf nu een slim, met het kiezen tussen bitstream & PCM tijdens het kijken merk ik wel degelijk verschil. Als ik het decoderen aan mijn versterker overlaat (denon 2309) dan zit er veel meer dynamiek in dan dat ik het via de PS3 laat decoderen.
Dat is bijv ook hier opgemerkt. Dat wil niet zeggen dat er werkelijk verschil in de geluidskwaliteit is, enkel dat je versterker mogelijk PCM standaard op een lager volume doorgeeft ipv Bitstream. Stel het volume gelijk in en ga dan weer luisteren.

Nogmaals: lossless is lossless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Lizardz schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:13:
[...]

Nooit echt last gehad van m;n draadloze verbinding moet ik zeggen eigenlijk. Gaat allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Fietsbel schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:03:
Uncharted 2 heb ik nu voor de volle 100% uitgespeeld, maar dat wil ik ook doen bij uncharted 1. Alleen ga ik nu verder met een oude save game, maar hoe kan ik nu zien op welk niveau ik bezig ben?
Even de savegame geselecteerd laten staan in het scherm waar je de savegame laadt, dan zie je de moeilijkheidsgraad etc.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik kan het eigenlijk niet zo snel vinden, dus ik gooi de vraag er toch even in. Hoe zit het met de ondersteuning van online games? Zelf is mijn ervaring met Xbox Live goed, maar dat mag ook wel voor dat geld. Ik vraag me daarom af hoe dat bij de PS3 zit omdat het natuurlijk gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:57
Fietsbel schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:31:
ja dat is allemaal mogelijk met de ps3, de scaling is ook goed, kortom, halen dat ding :)
Precies ;)

Alleen nog even drie weekjes wachten totdat ik mijn ouders zover kan krijgen. :) Wat is trouwens de mening over FPS spelen op de PS3. Spellen als call of duty, speelt dat nau lekkerder op minder goed op een ps3 of is het gewoon een kwestie van wennen. (heb nog nooit een console gehad)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Davidshadow13 schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:40:
[...]

Precies ;)

Alleen nog even drie weekjes wachten totdat ik mijn ouders zover kan krijgen. :) Wat is trouwens de mening over FPS spelen op de PS3. Spellen als call of duty, speelt dat nau lekkerder op minder goed op een ps3 of is het gewoon een kwestie van wennen. (heb nog nooit een console gehad)
Even terugbladeren in dit topic. Je komt dan op diverse momenten discussies tegen over het gebruik van een muis-controller à la FragFX vs de DS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
ronwiel schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:18:
Ik kan het eigenlijk niet zo snel vinden, dus ik gooi de vraag er toch even in. Hoe zit het met de ondersteuning van online games? Zelf is mijn ervaring met Xbox Live goed, maar dat mag ook wel voor dat geld. Ik vraag me daarom af hoe dat bij de PS3 zit omdat het natuurlijk gratis is.
Online is prima. Ik geloofde toen ik een xbox360 had ook keihard in de mythe dat PSN een drama was en vol zat met lag. Nou geloof mij. Geen enkele keer last van gehad. Voor een groot gedeelte is dit een leugen-campagne van MS en anderzijds van mensen die een slechte internetverbinding hebben.
De europese PSN store zelf vind ik wat onoverzichtelijker. Vond de Live van MS wat overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronwiel schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:18:
Er is geen verschil meer buiten de cross-game-chat-functie, beide hebben wel eens last van (een beetje) lag of downtime (vaak na firmware-updates). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MotorStorm Pacific Rift aanbieding: 19,95 Incl. Verzendkosten.
Klik
Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.