Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik merk dat bij Divx films die ik afspeel (via mn usbstick) niet altijd het geluid werkt op mn PS3 Slim (nieuwste update).
Bij de ene film was het geluid vervormd, klonk alsof ik onderwater het geluid te horen kreeg. Bij de ander deed het geluid het simpelweg niet.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Davidshadow13 schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:40:
[...]

Precies ;)

Alleen nog even drie weekjes wachten totdat ik mijn ouders zover kan krijgen. :) Wat is trouwens de mening over FPS spelen op de PS3. Spellen als call of duty, speelt dat nau lekkerder op minder goed op een ps3 of is het gewoon een kwestie van wennen. (heb nog nooit een console gehad)
Als je muis+keyboard bent gewend dan is een FPS spelen met een gameconsole-controller, zeker in het begin, erg frustrerend. Maar, als je doorzet en een FPS game langdurig blijft spelen, dan went het wel. Het is niet voor niks dat die games zo populair zijn op de consoles. Je moet je er echter wel bij neerleggen dat je nooit de accuratie en snelheid zal evenaren die je gewend bent van het spelen met keyboard+muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10 22:15
PPietje schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:12:
[...]

Als je muis+keyboard bent gewend dan is een FPS spelen met een gameconsole-controller, zeker in het begin, erg frustrerend. Maar, als je doorzet en een FPS game langdurig blijft spelen, dan went het wel. Het is niet voor niks dat die games zo populair zijn op de consoles. Je moet je er echter wel bij neerleggen dat je nooit de accuratie en snelheid zal evenaren die je gewend bent van het spelen met keyboard+muis.
Dat is zeker waar wat je zegt. Maar op zich maakt het ook niet uit. Want ook je tegenstanders zijn spelers met een controller. Dus op zich is het allemaal goed gewaagd aan elkaar. Ik hoop eigenlijk ook dat ze dus als die muis en tobo add-ons voor de PS3 gaan blokkeren. Is enerzijds wel kut voor de personen die ze gebruiken maar anderzijds reteirritant als je aan het gamen bent en elke keer binnen een paar miliseconden een headshot krijgt omdat iemand aan de andere kant sneller kan mikken :)

Maar tot nu toe word ik steeds beter in KZ2 met de gamepad en ik geniet er gewoon lekker van. Lekker relaxed met de controller op de bank liggen ipv een tobo en een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-10 15:36
toch maar eens tijd om er een fatsoenlijke tv bij aan te schaffen.. hopelijk kan ik wat moois vinden voor rond de 500. ben eigenlijk toch van plan om voor plasma te gaan!

iemand tips/aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19
http://www.kieskeurig.nl/.../sony/kdl-32v5500/310141/

Zoiets ?
Ik heb de 37" variant, maar wat een prachtding :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Eigenlijk vind ik met controller spelen realistischer. De traagheid bootst enigszins de beperking van je ledematen na. Met de muis kan je binnen een seconde vier keer om je as draaien. Betere prestaties krijg je dus wel met de muis, maar met de realistische graphics die je langzamerhand gaat krijgen wordt het op een gegeven moment erg onnatuurlijk om zo super snel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertjes hebben enige tijd de 120gb versie. Ik zelf heb de 80gb versie. Ik gebruikte zelf en mijn broertjes op de 80gb versie een ps2 converter controller, dus ds2 van de oude ps2 op de ps3. Maar nou werken die converter niet op de 120gb versie. Ik heb op internet gezocht en kon niet echt vinden welke dus wel op de 120gb versie werken. Nou is mijn vraag hebben gebruiken jullie ps2 converter op de 120/250 gb versie en zoja welke merk? Ik heb deze versie >. http://www.ps3home.nl/pro...troller-converter-ps3.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
El_V schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:26:
toch maar eens tijd om er een fatsoenlijke tv bij aan te schaffen.. hopelijk kan ik wat moois vinden voor rond de 500. ben eigenlijk toch van plan om voor plasma te gaan!

iemand tips/aanraders?
Heb een tijd terug een samsung ps42a45X serie gekocht. Ben niet voor de nieuwere gegaan omdat die geen 100hz hadden, tenzij ik veel duurder ging.
Is nu nog te krijgen voor net iets over de 600 euro. Mooie TV geen last van inbranden of wat dan ook, (gewoon goed ingesteld enzo). Maar ik zie dat je nu ook wel mooie Pana's kan krijgen voor dezelfde prijs. Dan zou ik daarvoor gaan. Zijn erg mooie toestellen met goed beeld.

Edit: deze pana lijkt goed bij jouw voorkeuren te passen: http://www.kieskeurig.nl/...nasonic/tx-p42x10/315106/

[ Voor 8% gewijzigd door dangerpaki op 09-11-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 23-10 15:36
bedankt! had al veel goede dingen over panasonic gelezen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:16:
Mijn broertjes hebben enige tijd de 120gb versie. Ik zelf heb de 80gb versie. Ik gebruikte zelf en mijn broertjes op de 80gb versie een ps2 converter controller, dus ds2 van de oude ps2 op de ps3. Maar nou werken die converter niet op de 120gb versie. Ik heb op internet gezocht en kon niet echt vinden welke dus wel op de 120gb versie werken. Nou is mijn vraag hebben gebruiken jullie ps2 converter op de 120/250 gb versie en zoja welke merk? Ik heb deze versie >. http://www.ps3home.nl/pro...troller-converter-ps3.htm
Ik heb deze converter: http://dealextreme.com/details.dx/sku.10908 en die doet het prima op mijn 120GB slimline. Echter, de PS3 kan ook met PC sticks overweg dus ik zou niet weten waarom een bepaalde converter niet zou werken. Is hij niet gewoon defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 22-10 22:22
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:16:
Ik heb zelf de slim versie (250 gb) en daar doet mijn converter het ook gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:24:
[...]

Ik heb deze converter: http://dealextreme.com/details.dx/sku.10908 en die doet het prima op mijn 120GB slimline. Echter, de PS3 kan ook met PC sticks overweg dus ik zou niet weten waarom een bepaalde converter niet zou werken. Is hij niet gewoon defect?
Nee hij is niet defect want hij doet het prima op mijn 80gb versie. OP de 120gb geeft ie heel kort een rood lichtje als je op de ps knop drukt, en dan dimt t lichtje.

Ik denk dat ik jouw versie ga halen aangezien die ook voor 2 controllers dekt, dat vind ik trouwens nog beter :) Thnx iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:13
Is Eyepet incl. camera de 35 euro waard?
Het spel leg ik denk ik zelf weg na 1x maar heb je nog wat aan die camera, of is het netzoals bij de XBOX 360, dat die camera na een tijdje meteen weer in de kast verdwijnt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

SeamusXanthus schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:51:
Eigenlijk vind ik met controller spelen realistischer. De traagheid bootst enigszins de beperking van je ledematen na. Met de muis kan je binnen een seconde vier keer om je as draaien. Betere prestaties krijg je dus wel met de muis, maar met de realistische graphics die je langzamerhand gaat krijgen wordt het op een gegeven moment erg onnatuurlijk om zo super snel te zijn.
Aan de andere kant, met de muis kan je veel sneller om je heen kijken, net zoals dat je in t echt makkelijk je hoofd even draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Je zal in EA games je zelf kunnen virtualiseren ;). Maar moet zeggen dat de demo filmpjes er wel heel vet uit zien, dus waar heb je de camera gespot voor dat bedrag?

Ik heb nog even een vraagje m.b.t. de garantie. Wordt deze net als bij Microsoft via hunzelf geregeld of moet ik hiervoor langs de winkel? (Ik weet dat er een topic voor is, maar ik wil niet alle ellende verhalen gaan zitten lezen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Playstation network beetje stuk wegens de MW2 release, Ik zie alleen maar offline vrienden terwijl iedereen online is...en 4 zijn er Mw2 aan het spelen...

kan niet wachten tot the world wide release... :X

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:28
TeGek schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:25:
Playstation network beetje stuk wegens de MW2 release, Ik zie alleen maar offline vrienden terwijl iedereen online is...en 4 zijn er Mw2 aan het spelen...

Spelen zij een demo van MW2 dan? De release is straks om 00:00 uur namelijk. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-10 17:05

Ace

Happy Happy Joy Joy

LuPo schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:34:
[...]

Spelen zij een demo van MW2 dan? De release is straks om 00:00 uur namelijk. :)
Ik ben inmiddels al rank 9 hoor online, de game vanmiddag gekocht bij Saturn (waar zowel de PS3 en de 360 versie gewoon in de rekken stonden).

Nu bezig met Ratchet and Clank, ook weer een geweldig spel.

En Dragon Age is vandaag verzonden door VG+.

" It's the most wonderful time of the year " :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Blij dat ik van de week mijn PS3 bij Amazon.de heb besteld voor 238 euro, nu is ie weer 288, scheelt mooi 50 euro. ;-) Hij is trouwens Zaterdag al verzonden en volgens de informatie wordt ie woensdag geleverd door de TNT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 19:15
@ Ace,

wat heb je betaald bij de saturn dan de volle mep neem ik aan ??

@ dennis L.
Goed bezig :) op tijd voor Cod2 release :D

ps. Fat princess demo is echt gieren :)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10 22:28
Ace schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:50:
[...]

Ik ben inmiddels al rank 9 hoor online, de game vanmiddag gekocht bij Saturn (waar zowel de PS3 en de 360 versie gewoon in de rekken stonden).

Nu bezig met Ratchet and Clank, ook weer een geweldig spel.

En Dragon Age is vandaag verzonden door VG+.

" It's the most wonderful time of the year " :P
Hoeduur is hij bij Saturn? Misschien dat ik hem morgen haal dan in Tilburg als dat goedkoper is. BTW iedereen die Modern Warfare2 gaat spelen online kan me toevoegen op PSN: Redlizardz, kunnen we mooi wat potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:28
Lizardz schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:22:
[...]

Hoeduur is hij bij Saturn? Misschien dat ik hem morgen haal dan in Tilburg als dat goedkoper is. BTW iedereen die Modern Warfare2 gaat spelen online kan me toevoegen op PSN: Redlizardz, kunnen we mooi wat potjes spelen.
Volgens de folder die ik heb gezien 55 euro. ;)

En alle folders van de verschillende vestigingen lijken zijn exact hetzelfde.

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 09-11-2009 21:38 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:58:

Er is geen verschil meer buiten de cross-game-chat-functie, beide hebben wel eens last van (een beetje) lag of downtime (vaak na firmware-updates). ;)
Moet eerlijk zeggen dat ik werkelijk me niet meer kan herrinneren dat ik ooit een vorm van lag heb meegemaakt met het PSN. sja als je via een drama verbinding zit te gamen is alles naadje maar met mijn casema midi abbo draaien zowel Live als PSN lagloos.

MS heeft het met Live beter aangepakt dan Sony. Doordat Live al sinds de eerste (inmiddels vergeten) xbox aan het ontwikkelen was heeft MS haar hele systeem daaromheen opgezet. Dit is merkbaar aan o.a. de cross game chat functie. Sony moet dit nog implementeren maar bied natuurlijk wel al ingame voice chat, dit is dan echter gebonden aan het spel zelf. speel jij Killzone 2 online (and you should) dan kan je niet voice chatten met je maatje die een anders spel aan het spelen is of zelf gewoon muziek zit te luisteren. De geruchten gaan echter dat dit in de firmware 3.10 wel het geval zal zijn. Mis het niet echt maar kan me de handigheid erg goed voorstellen. Gebruik het zelf ook als ik mijn 360 aanzet. Je maakt gewoon heel makkelijk een praatje en contact terwijl het bij het PSn vaakt blijft bij een text berichtje.

Inmiddels heeft het PSN de achterstand met Live behoorlijk ingehaald. groot verschil tussen inhoud van de marketplace van MS en de store van de PS3 is er niet meer. Online games werken hetzelfde en beide zonder lag en qua gamesaanbod is de PS3 on par met de 360 terwijl beide hun exclusives als voordeel hebben.

verkoopcijfers benelux:

1 FOOTBALL MANAGER 2010 (PC) SEGA
2 TEKKEN 6 (PS3) NAMCO BANDAI
3 WII FIT (Wii) NINTENDO
4 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
5 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
6 FIFA 10 (PS3) ELECTRONIC ARTS
7 FORZA MOTORSPORT 3 (XBOX 360) MICROSOFT
8 UNCHARTED 2 (PS3) SONY
9 PRO EVOLUTION SOCCER 2010 (PS3) KONAMI
10 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTER SPELEN (DS)

De lijst met PS3 games in de top 10 begint steeds groter te worden. Ben erg benieuwd naar de cijfers van modern warfare 2 eind deze week en of de 360 shooter community de game meer zal kopen dan de ps3 gamers. Wil je MW2 online spelen dan zal je toch een exemplaar uit de winkel moet kopen. Dit zal vele 360 eigenaren toch over de streep trekken om hem toch maar te kopen ipv te downloaden? misschien zelfs wel een extra 360 om online te kunnen gamen? Ken al twee mensen die naast hun gehackte een extra ongehackte willen kopen voor MW2

[ Voor 25% gewijzigd door swopdark op 09-11-2009 22:20 . Reden: dutchcharts cijfers ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde rustig aan doen met games kopen, maar kan mijzelf niet inhouden...
Toch maar MW2 (€ 52 bij MediaOffer) gepre-ordered en tevens AC2 White Edition (€ 47 bij FRS, wegens ANWB korting en Addiscount).

Btw, Addiscount is straks ook te verkrijgen bij MediaOffer, dus dan worden games al helemaal goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:39:
Ik wilde rustig aan doen met games kopen, maar kan mijzelf niet inhouden...
Toch maar MW2 (€ 52 bij MediaOffer) gepre-ordered en tevens AC2 White Edition (€ 47 bij FRS, wegens ANWB korting en Addiscount).

Btw, Addiscount is straks ook te verkrijgen bij MediaOffer, dus dan worden games al helemaal goedkoop!
Waar geef jij je ANWB korting aan op de FRS website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Blu-Ray-fans: Band of Brothers (6 discs, in tinnen doos) voor 23,49 bij play.com

Let op: geen NL ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Zo jammer dat Nederlandse webshops niet komen met zulke aanbiedingen. Ik kan toch wel Nederlandse ondertiteling waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:48:
[...]

Waar geef jij je ANWB korting aan op de FRS website?
Dat doe je hier: http://www.freerecordshop.nl/anwb
Bedankt voor het melden Oone. Modern Warfare 2 en AC2 White LE voor 47 euro per stuk thuisbezorgd. :D
Met de online Anwb korting en adddiscount samen wordt bestellen uit het buitenland een stuk minder aantrekkelijk. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Satch op 10-11-2009 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Lizardz schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:22:
[...]

Phyt_ schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:09:
@ Ace,

wat heb je betaald bij de saturn dan de volle mep neem ik aan ??
€ 58,90 bij de Saturn in Wilrijk (Antwerpen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23

NoTimeRemains

I know

net MW2 opgehaald, tijdens het eerste level begint de PS3 te 'hangen' en kan ik niks meer.
reageert nergens meer op. dus uitzetten met de schakelaar...
nu krijg ik steeds de foutmelding 80010514 wat kan ik doen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 01:15:
net MW2 opgehaald, tijdens het eerste level begint de PS3 te 'hangen' en kan ik niks meer.
Volgens deze blog: http://www.ps3blog.co.za/...error-80010514-explained/
kan je de PS3 het 'File-system' laten restoren in het Service Menu. Staat een uitgebreide handleiding bij. Zorg wel voor een goede backup voordat je iets gaat doen!! Je data/saves kunnen gewist worden bij sommige opties. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Satch op 10-11-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zuur zeg, dat zal je leren de game eerder te willen hebben dan ik!! :X

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt een melding te zijn dat de Blu-ray laser niet meer werkt:
"i rang sony, and they confirmed that this error code (80010514) is indeed a hardware failure, to be more specific, the Blueray drive has failed and the system will not run like this."
van http://www.absolute-plays...521-error-80010514-a.html

Dat wordt dus helaas opsturen en op een nieuwe wachten... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Iemand een idee of de GOTY editie van Little Big Planet binnenkort hier naar toe komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-10 15:12

el-jorge

turn around and feel the vibe

ymmv schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:05:
[...]

Ja. Dat kon overigens ook al met de oude PS3. Het enige "probleem" van de PS3 Fat is dat hij geen HD-Audio als bitstream over HDMI kan versturen, en daarom DTS-HD en Dolby True naar PCM converteert. Dat is vergelijkbaar met het converteren van FLAC of APE naar WAV. Lossless blijft lossless dus er is geen enkel kwaliteitsverschil tussen gecomprimeerde HD-audio of het ongecomprimeerde PCM-signaal wat de PS3 er van maakt. Het betekent enkel dat op nieuwere versterkers geen DTS HD/Dolby True HD lampjes oplichten en heeft het voordeel voor mensen (zoals ik) met oudere HDMI 1.0 - 1.2-versterkers dat ze toch HD Audio via de PS3 kunnen beluisteren en ze niet hoeven te upgraden naar een HDMI 1.3-AV-versterker. _/-\o_

Maar goed, de PS3 Slim kan HD Audio zowel als PCM en als Bitstream versturen over HDMI.
Ik heb dit al eens eerder gevraagd, maar moet je versterker dan wel HD-audio ondersteunen (dus decoders aanboord hebben)??

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
TeGek schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:25:

Dat is dus de reden dat ik gisteren tijdens KZ2 elke keer gedisconnect werd.

Maar ik zag dat iemand hier schreef dat veel mensen moesten kopen om online te spelen op de xbox360. Nou dat is echt helemaal niet waar volgens mij. Je kan gewoon je kopie erin kwakken en online spelen volgens mij. Ben wel erg blij dat de PS3 niet gehacked is. Want voor je het weet krijg je weer dat gezeur met cd-keys om online te kunnen spelen. Nou daar zit ik dus echt niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:23

NoTimeRemains

I know

ja te gek...
Sony biedt me een refurbished PS3 aan voor 149,00 met maar 3 maand garantie. dat vind ik te gek dat doe ik niet. voor 100 meer heb ik een nieuwe, slim.
nou lekker dan.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-10 15:32
Dennis Lammers schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:08:
Blij dat ik van de week mijn PS3 bij Amazon.de heb besteld voor 238 euro, nu is ie weer 288, scheelt mooi 50 euro. ;-) Hij is trouwens Zaterdag al verzonden en volgens de informatie wordt ie woensdag geleverd door de TNT! :)
Mijne staat op levering vandaag, ik ben benieuwd of het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Hey mensen,

Ik krijg laatste tijd veel problemen met Uncharted 2 MP(onlin). elke keer als ik met mijn neefje deze mode speel krijg ik connection error :s. ligt dit aan de server van naughty dog of aan mijn ps3 (poorten). Wij kunnen gewoon andere spellen wel online spelen. Weet iemand waarom dit zo is en wat ik hieraan kan doen ???

Tnx

Karish

[ Voor 12% gewijzigd door Karish op 10-11-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:34:
ja te gek...
Sony biedt me een refurbished PS3 aan voor 149,00 met maar 3 maand garantie. dat vind ik te gek dat doe ik niet. voor 100 meer heb ik een nieuwe, slim.
nou lekker dan.
Effe doorzeuren en aangeven dat het niet normaal is dat een laser uit een dergelijk product al na 2 jaar verrot gaat. Dat je oude cd speler het nog steeds doet en dat dit toch echt een fout is door de productie. Eventjes goed doorzeuren en evt dreigen met juridische stappen omdat je zelf advocaat zou zijn ofzo (:P) en dan kijken wat ze je dan bieden. Bieden ze nog steeds hetzelfde dan gewoon even vragen of ze dan hun bod op papier willen zetten en richting jou willen sturen met de details van het gehele gesprek. En kijken wat ze dan doen.

Even trouwens een update over de officiele PS3 headset. Een tijd terug vertelde ik dat ik die erg ongemakkelijk vond. Lijkt nu toch te zijn dat dat ding niet is gemaakt om echt je gehoorgang in te gaan maar gewoon net in je oorschelp te blijven rusten. Heb de clip die rond mn oor hoort wat aangepast (kan gewoon geboden worden) en hij zit nu gewoon super relaxed, valt er niet uit en doet ook geen pijn na langdurig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Satch schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:34:
[...]

Bedankt voor het melden Oone. Modern Warfare 2 en AC2 White LE voor 47 euro per stuk thuisbezorgd. :D
Met de online Anwb korting en adddiscount samen wordt bestellen uit het buitenland een stuk minder aantrekkelijk. :)
Ik wilde eigenlijk wachten met bestellen van AC2, maar AC2 White Edition voor zo'n mooie prijs kon ik ook niet laten liggen :o. Bedankt voor de tip! :) Had al eerder ANWB en Addiscount gebruikt, maar nu die actie van FRS waarij je White Edition voor normale prijs krijgt is het helemaal mooie actie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Nu nog bedenken of ik mijn "New Super Mario Bros" preorder laat staan of dat ik 'm cancel en later een keer Ratchet & Clank bestel ofzo. Lastig ;), wordt anders wel beetje dure game maanden zo.

Gelukkig hoef ik niet perse MW2 te hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit : laat maar ... te stom voor woorden :o

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:24:
MotorStorm Pacific Rift aanbieding: 19,95 Incl. Verzendkosten.
Klik
Thanks! gekocht...
Ik heb de eerste motorstorm geleend van een vriend maar hij vind vooral de AI van rift beter. In 1 is het nog heel erg elastisch waardoor je soms als een gek wordt ingehaald op het laatste moment. Ik had van deel 1 een paar races gespeeld en ik geef hem gelijk... hopelijk is dit in Rift beter. Ik ga in ieder geval geen tijd meer stoppen in deel 1, maar wacht tot twee binnen is!

@exstense

Doen andere games het nog wel? Dan zou ik de cd ruilen voor een ander...

[ Voor 6% gewijzigd door Pin0 op 10-11-2009 12:12 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:34:
ja te gek...
nou lekker dan.
Je kan ook zelf nog een poging doen de PS3 van een nieuwe laser te voorzien als je een beetje handig bent:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27134

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27133

Dan ben je voor 30/40 euro klaar.

Of je brengt hem naar een modwinkel die ook dat soort reparaties doet.

Hoelang heb je de PS3 al? Als het minder dan 2 jaar is kan je de reparatiekosten van Sony verhalen op de winkelier waar je hem gekocht heb, is het tussen de 2 en 3 jaar dan zijn ze in elk geval wel aansprakelijk voor een deel van de kosten. Ga er in dat geval dus vooral niet zelf aan knoeien. Meer dan 3 jaar dan wordt het lastiger.

Ik zou zelf in dat geval een slim halen, laser module bestellen, nu lekker MW2 spelen, ouwe repareren als de module binnen is en die weer op markplaats zetten onder het motto: heb een slim gekocht. Moet je toch zeker 200 euro voor kunnen krijgen als ie gewoon goed werkt, 40 euro repa kosten eraf is toch 160 euro van de prijs van de slim af, dus dan kost de upgrade naar de nieuwe slim je uiteindelijk iets van 100 euro. En je kan meteen weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karish schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:05:
Hey mensen,

Ik krijg laatste tijd veel problemen met Uncharted 2 MP(onlin). elke keer als ik met mijn neefje deze mode speel krijg ik connection error :s. ligt dit aan de server van naughty dog of aan mijn ps3 (poorten). Wij kunnen gewoon andere spellen wel online spelen. Weet iemand waarom dit zo is en wat ik hieraan kan doen ???

Tnx

Karish
Het kan te maken hebben met de werkzaamheden die bezig waren met psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:12:
[...]

Het kan te maken hebben met de werkzaamheden die bezig waren met psn.
nah is al sinds vorige week :S sinds dat halloween update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Pin0 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:08:
[...]

Thanks! gekocht...
Ik heb de eerste motorstorm geleend van een vriend maar hij vind vooral de AI van rift beter. In 1 is het nog heel erg elastisch waardoor je soms als een gek wordt ingehaald op het laatste moment. Ik had van deel 1 een paar races gespeeld en ik geef hem gelijk... hopelijk is dit in Rift beter. Ik ga in ieder geval geen tijd meer stoppen in deel 1, maar wacht tot twee binnen is!
Pacific Rift is inderdaad erg leuk spel. Moet 'm maar weer eens spelen, heb er hoop lol aan gehad.

En ook 1 van de weinige racers op PS3 die lokale splitscreen mogelijkheid heeft (nog niet geprobeerd overigens).

Het was mijn eerste PS3 spel, had toen nog een CRT en dat was echt onspeelbaar. Kon gewoon niet zien waar de obstakels waren enzo. Zelfs op mijn huidige full HD 40" LCD tv is het soms nog lastig te zien. Maar het is mooi spel en behoorlijk uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-10 17:43
Iemand ook een idee waar ik een ps3 plus cod:modern warfare 2 goedkoop kan krijgen? Heb je ergens een leuke aanbieding gezien, dan hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
Amazon heeft de mijne zojuist geleverd, netjes ingepakt, en dus klopt de aangegeven leverdatum ook.

Hoef ik me niet te vervelen vanavond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
jasper2603 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:31:
Iemand ook een idee waar ik een ps3 plus cod:modern warfare 2 goedkoop kan krijgen? Heb je ergens een leuke aanbieding gezien, dan hou ik me aanbevolen.
Amazon? Zoals al gezegd is dat 1 van de weinige buitenlandse webshops die naar NL levert. Je zou bundel met Uncharted 2 kunnen nemen en dan MW2 los erbij, heb je alsnog mooie prijs volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vorige week Batman: Arkham Asylum gekocht na het spelen van de demo. Ik moet toch echt zeggen dat het wel een erg goede game is. En dat terwijl ik helemaal niet zo'n fan ben van superhelden/batman games/films. Maar dit spel speelt wel zo ontiegelijk lekker weg. Niet al te moeilijk op normal en een lekker combinatie van combo's en stealth. En de sfeer zit er echt goed in als je zo in het Asylum rondloopt. Ook de scarecrow wereld is erg vet gedaan.
Het leukste vind ik nog de 'cameo's', zoals de cel van Mr Freeze. Die kleine dingen maken voor mij het verhaal wel compleet.
Mochten er nog mensen twijfelen, dan kan ik hem zeker aanraden!

Dat is alles wat ik even kwijt wou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 24-10 16:19
Ik heb eergister Fat Princess gekocht !
Wat een super hilarisch spel !
Wel een spel wat waarschijnlijk over 1 maand niet zo leuk is (mits update).
Maar het kost dan ook maar 15 euro :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
_Chris_ schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:35:
Amazon heeft de mijne zojuist geleverd, netjes ingepakt, en dus klopt de aangegeven leverdatum ook.

Hoef ik me niet te vervelen vanavond 8)
Via TNT?

Mijne komt morgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
Yep, via TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 20:47
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:58:
Ik ben vorige week Batman: Arkham Asylum gekocht na het spelen van de demo. Ik moet toch echt zeggen dat het wel een erg goede game is. En dat terwijl ik helemaal niet zo'n fan ben van superhelden/batman games/films. Maar dit spel speelt wel zo ontiegelijk lekker weg. Niet al te moeilijk op normal en een lekker combinatie van combo's en stealth. En de sfeer zit er echt goed in als je zo in het Asylum rondloopt. Ook de scarecrow wereld is erg vet gedaan.
Het leukste vind ik nog de 'cameo's', zoals de cel van Mr Freeze. Die kleine dingen maken voor mij het verhaal wel compleet.
Mochten er nog mensen twijfelen, dan kan ik hem zeker aanraden!

Dat is alles wat ik even kwijt wou...
Zelf vond ik de demo niet zo'n succes, maar na enige twijfel had ik toch besloten de game te kopen.
Achteraf een goede keuze, want het spel is inderdaad geweldig! :)

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de Blu-Ray versie van Watchmen: The End is Nigh part I & II (dus niet downloaden uit de PSN Store). Weet iemand nog een plekkie? (PS: niet in bezit van CC of PayPal)
Bij verschillende Nederlandse (web) winkels is het spel niet meer te koop, maar misschien nog wel op een fysieke locatie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Iemand een idee of de GOTY editie van Little Big Planet naar Nederland komt? En hoe verloopt de garantie afhandeling bij Sony. Wordt bij een eventueel probleem je ps3 net als bij Microsoft opgehaald?

[ Voor 44% gewijzigd door Ronwiel op 10-11-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb ook mijn PS3 binnen van Amazon :)

Alleen sommige accessoires zaten niet in het plastic en op de doos zat een plakbandje die half open was, en op de PS3 slim zat geen plastic stickervelletjebescherming, alleen die witte doffe zak...

Hopelijk is ie niet gebruikt.... maar dat is zo te zien met een accountcheck ;)

EDIT: Hij is gloedjenieuw!

PS3 Slim 120 GB met systeemsoftware 2.76

Heeft het zin om te updaten naar 3.0.1?

Ik heb nu alleen nog geen games :P
Vrijdag verzonden vanuit de UK dus met beetje geluk morgen in huis al, ga nu maar ff demo's downloaden! :P

[ Voor 29% gewijzigd door Deezers op 10-11-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeDuifff schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:03:
[...]

Zelf vond ik de demo niet zo'n succes, maar na enige twijfel had ik toch besloten de game te kopen.
Achteraf een goede keuze, want het spel is inderdaad geweldig! :)

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de Blu-Ray versie van Watchmen: The End is Nigh part I & II (dus niet downloaden uit de PSN Store). Weet iemand nog een plekkie? (PS: niet in bezit van CC of PayPal)
Bij verschillende Nederlandse (web) winkels is het spel niet meer te koop, maar misschien nog wel op een fysieke locatie :?
26,50 bij Wehkamp: http://www.wehkamp.nl/gam...wwECjC7wEwybwLCjC7wEwybwL

Free Record Shop heeft hem ook: http://www.freerecordshop...%2Ffrs%2Fnl_NL%2F_shop%3E{freerecordshop}%2Fcategories%3C{frs_03}%26fh_reftheme%3Ddetail

Met addiscount en ANWB korting zou die weleens de goedkoopste kunnen worden :)

Alternatieven:
28,68 bij Livegamer: http://www.livegamer.nl/c...1&_df=true&4dordr=2859931
29,50 bij 4Launch: http://www.4launch.nl/sho...hmen--the-end-is-nigh-ps3
29,99 bij Cosmox: http://www.cosmox.nl/is-b...=7dTBrCdRnscAAAESMSrWwfvU of Bol.com: http://www.bol.com/nl/p/g...67c0da04fefb84e4f31501270

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:15
Vandaag Modern Warfare 2 met de post ontvangen, en meteen met de Multiplayer aan de slag gegaan. Wat mij opviel was dat de tv aan gaf dat het signaal 1080P was. Is hij nou aan het upscalen en zou het er beter uit zien bij 720P, wat betekend dat ik 1080P in de instellingen moet uitvinken?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

McVirusS schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:49:
Amazon? Zoals al gezegd is dat 1 van de weinige buitenlandse webshops die naar NL levert. Je zou bundel met Uncharted 2 kunnen nemen en dan MW2 los erbij, heb je alsnog mooie prijs volgens mij.
Eh? Voor het importeren van games kan je makkelijk terecht bij tientallen webshops in bv Engeland, VS en Azie. Wanneer je bv games voor een lagere prijs zoekt of wanneer je games eerder in huis wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Laatst online: 21-10 09:01

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

hmm, vaag, als ik op de PS3 een multiplayer game (Modern Warfare 2) wil doen, en ik zit in het scherm dat je kan kiezen voor "find game" en "Private Match" etc. dan kun je iemand inviten, dat doe ik ook, hij krijgt een bericht binnen, en probeert te joinen, maar krijgt een error dat de game sessie niet meer actief is.

Ik heb ook geprobeerd om een private match te starten en hem te inviten maar dan krijgen we precies hetzelfde probleem, is hier iemand ook tegen aangelopen? En heeft iemand een oplossing/idee hoe we dit werkend kunnen krijgen, want nu kan ik dus niet opdezelfde servers spelen als m'n maat...

Edit het gaat over de Modern Warfare 2 en ingame geef de game aan dat Nat "Open" is... Dus lijkt me niet dat het te maken heeft met poorten....

[ Voor 11% gewijzigd door -Mach!- op 10-11-2009 19:32 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mach!- schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:35:
hmm, vaag, als ik op de PS3 een multiplayer game wil doen, en ik zit in het scherm dat je kan kiezen voor "find game" en "Private Match" etc. dan kun je iemand inviten, dat doe ik ook, hij krijgt een bericht binnen, en probeert te joinen, maar krijgt een error dat de game sessie niet meer actief is.

Ik heb ook geprobeerd om een private match te starten en hem te inviten maar dan krijgen we precies hetzelfde probleem, is hier iemand ook tegen aangelopen? En heeft iemand een oplossing/idee hoe we dit werkend kunnen krijgen, want nu kan ik dus niet opdezelfde servers spelen als m'n maat...
Denk dat je de game Modern Warfare 2 bedoeld??

Het niet kunnen joinen heeft te maken met je poorten in je router en je nattype.

Lees het verhaal op www.portforward.com eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:52:
Heb ook mijn PS3 binnen van Amazon :)

Heeft het zin om te updaten naar 3.0.1?
Zonder de laatste updates kan je niet op het PSN komen, niet met elkaar online gamen, geen vriendenlijst aanleggen. en misschien zelfs sommige allerlaatste spellen niet spelen. dus ja het heeft zin om die update te downloaden. Tevens zijn via 3.01 een aantal nieuwe gimmicks toegevoegd zoals What's new.

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
-RazieL- schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 18:33:
Eh? Voor het importeren van games kan je makkelijk terecht bij tientallen webshops in bv Engeland, VS en Azie. Wanneer je bv games voor een lagere prijs zoekt of wanneer je games eerder in huis wil hebben.
Dat weet ik, doe ik regelmatig. Alleen de meeste webshops sturen geen electronica (zoals een PS3) naar Nederland. Er zijn er wel die het wel doen, en Amazon is daar 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satch schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:34:
[...]

McVirusS schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:50:
[...]

Ik wilde eigenlijk wachten met bestellen van AC2, maar AC2 White Edition voor zo'n mooie prijs kon ik ook niet laten liggen :o. Bedankt voor de tip! :) Had al eerder ANWB en Addiscount gebruikt, maar nu die actie van FRS waarij je White Edition voor normale prijs krijgt is het helemaal mooie actie :).
Graag gedaan. Zoals ik al zei, MediaOffer krijgt straks ook Addiscount, en die is standaard bijna 10 euro goedkoper dan de FRS, dus dan heb je ze misschien al voor 33 euro in huis...

Let trouwens wel op als je zoals je zei MW2 en AC2 White Edition koopt, je het in twee keer koopt, dan kan je namelijk ook twee Addiscount gebruiken!
;)

Edit: MW2 is trouwens echt helemaal het einde! Wat een TOPgame.
Edit: En ohja, als MW2 bij FRS online besteld, heb je voor € 7,50 de strategy-guide erbij, koopje, want bij Consoleshop kost die uit mijn hoofd volgens mij € 25,-

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:40
MW2 is in SP echt te slecht voor woorden imo
Te chaotisch niet duidelijk, onsamenhangende verhaallijn.
Ik heb hem een beetje voor de MP gekocht en deze zal denk ik niet slecht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:37

FeaR

In GoT we trust

Frank J. schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:36:
MW2 is in SP echt te slecht voor woorden imo
Te chaotisch niet duidelijk, onsamenhangende verhaallijn.
Ik vind hem echt super :P

Vooral de sfeer en het verloop van de game zijn echt zeer oké. Chaotisch is het inderdaad soms wel, maar dat was in deel één ook het geval. Idem met die verhaallijn die van hot naar her springt, maar op het eind/verloop van de game valt alles toch wel in elkaar :)

Enige minpunt vind ik in één "level" de graphics:
spoiler:
Dat "level" waar je in de ruimte hangt en dan die nuclear missile aan ziet komen en ontploffen. Van die satelliet aan de linkerkant kan je de pixels letterlijk tellen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat doen we maar niet.

[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 10-11-2009 22:00 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10 22:28
MW2 tot nu toe echt leuk. INderdaad zoals gezegd wat chaotisch, maar ik vind het veel uitdagender dan Cod4. Ook de Multiplayer is leuk, alleen is het voor mij wennen om het met de controller toen doen ipv toetsenbord en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:35:
MW2 tot nu toe echt leuk. INderdaad zoals gezegd wat chaotisch, maar ik vind het veel uitdagender dan Cod4. Ook de Multiplayer is leuk, alleen is het voor mij wennen om het met de controller toen doen ipv toetsenbord en muis.
Idem dito hiero! Lastig, maar valt aan te wennen, gaat al best aardig. Goed verhaal, ben nog niet zo ver, doe rustig aan.

Redlizards, ik voeg je toe, kunnen we een coöpje doen, ik ben o1tui op PSN...

Binnenkort maar even een extra controllertje halen trouwens voor de splitscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

McVirusS schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:20:
[...]

Dat weet ik, doe ik regelmatig. Alleen de meeste webshops sturen geen electronica (zoals een PS3) naar Nederland. Er zijn er wel die het wel doen, en Amazon is daar 1 van.
ah, je bedoelt electronica. Dan "rest ik my case"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Op het feit na dat ik de game nu al heb uitgespeeld...
Iets meer dan 5 uur gameplay voor de single player. Maar goed, nu hebben we de multi-player en dergelijke nog. Plus nog maar een weekje wachten voor Assassin's Creed II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:33
Vanmorgen COD:MW2 ontvangen als welkomst kado van de Power Unlimited (Hulde voor HUB en PU ze waren exact op tijd met leveren). Zojuist me geregistreerd bij FRS met VIG en nu kan ik nog even Assassins Creed 2 L.W.E. scoren voor weinig.

Gelukkig valt deze maand dus al met al nog mee:

FIFA 10 (€ 54,00, voor release)
Uncharted 2: Among Thieves Limited Collector's Edition (€ 58,00 met Addiscount)
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (55,00 met 12 x PU en VIG Card)
Assassins Creed 2 L.W.E. (€ 47,00 met Addiscount en VIG Card)

En nu koop ik geen game meer tot en met de release van GT5 en Mafia 2.

Uiteindelijk alle toppers toch nog in Nederland gekocht (i.p.v. importeren), help ik onze economie toch ook weer een beetje. :)

Edit: Hmmm, ik wil eigenlijk Wipeout HD Fury (Blu-Ray versie) ook nog. ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Jumpman op 10-11-2009 22:54 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
-RazieL- schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:13:
[...]

ah, je bedoelt electronica. Dan "rest ik my case"
Daar ging de originele post over, maar goed, ik snap de verwarring ;). No blame ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
FeaR1986 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:23:
[...]

Op het feit na dat ik de game nu al heb uitgespeeld...
Iets meer dan 5 uur gameplay voor de single player. Maar goed, nu hebben we de multi-player en dergelijke nog. Plus nog maar een weekje wachten voor Assassin's Creed II :)
Dat is echt zonde :(. Wel jammer want vond singleplayer van CoD4 best wel leuk maar ook veel te kort. Ben niet zo'n onwijze multiplayer persoon (vroeger op PC wel, op PS3 eigenlijk nog niet geprobeerd). Misschien dat MW2 wel leuk is omdat ze nu zo'n matching systeem hebben, zit je tenminste niet hele tijd tegen onwijs goede lui te spelen (dan ben je het snel zat :P).

Is single player van CoD5 een beetje goed? Heb 'm nog liggen in seal. If not misschien maar eens ongespeeld verpatsen :P.

Ik wou dat ik meer tijd had om te gamen, heb nog allemaal games liggen die ik moet uitspelen :o. En alweer 2 in preorder staan (AC2 en New Super Mario Bros Wii).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman, je hebt je geregistreerd met VIG... Wat is dat?

Edit: Ooh, al gevonden, Very Important Gamer bij de FRS door PU! Okeey...
Edit:

Vond het wel interessant, verder gezocht en toen kwam ik dit tegen:

http://www.hubstore.nl/titels.asp?TL=PU

€ 59,- voor AC2 en dan heb je een heel jaar PU.... en 10% korting op je FRS-games!

Even een nachtje over denken!

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

McVirusS schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:37:
[...]
Is single player van CoD5 een beetje goed? Heb 'm nog liggen in seal. If not misschien maar eens ongespeeld verpatsen :P.
Single Player is wel goed qua verhaal. Heb die vijf uur zeker op het puntje van mijn stoel (bed) gezeten en me telkens weer verbaasd over de vage plottwists die het geheel nog wat interessanter maken. Ook de uitwerking van het verhaal naar ingame beelden is ook zo mooi gedaan. Niet makkelijk een "sloppenwijk" maar echt in Rio met op de achtergrond het beeld "Christus de Verlosser". Verder ga ik er niet te veel van zeggen, want dan wordt het een te grote spoiler.

Maar heb dus ook geen spijt van mijn aankoop, vind het jammer dat de game maar zo kort is. Als het een kutgame zou zijn dan zou ik die ook niet binnen één dag uitgespeeld hebben. Want het is dat ik nu klaar ben en daarom op GoT zit, want anders was ik nog wel aan het CoD-en geweest :)

Alleen heb ik nu opeens heel veel zin om The Rock te gaan kijken, want er zaten nogal wat delen uit die film in de game. Vooral dat gevangenis-deel van de game riep echt zo veel herinneringen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hij bedoeld volgens mij COD:WAW dat is 5, COD:MW2 is 6 of het is een telfout of typefout.

[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 10-11-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jumpman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:20:
Hij bedoeld volgens mij COD:WAW dat is 5, COD:MW2 is 6 of het is een telfout of typefout.
Call of Duty mag alleen een cijfer in de titel dragen als het gemaakt is door Infinity Ward.
Call of Duty 4: Modern Warfare was de laatste die (tot gisteren) gemaakt was door Infinity Ward. Call of Duty: World at War is gemaakt door Activision en mag daarom ook niet Call of Duty 5: World at War heten. Modern Warfare 2 is wél weer door Infinity Ward gemaakt en zou dan dus Call of Duty 5 kunnen heten.

Vandaar dat Call of Duty 5 voor mij Modern Warfare 2 is. Aangezien World at War dat cijfer niet mag dragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Millert schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:55:
Vandaag Modern Warfare 2 met de post ontvangen, en meteen met de Multiplayer aan de slag gegaan. Wat mij opviel was dat de tv aan gaf dat het signaal 1080P was. Is hij nou aan het upscalen en zou het er beter uit zien bij 720P, wat betekend dat ik 1080P in de instellingen moet uitvinken?
Iemand die me dit kan vertellen? Ik heb namelijk het idee dat MW (blijft op 720P staan) er beter uit ziet dan MW2 (springt automatisch op 1080P).
Modern Warfare 2 echt 1080P of wordt hij geupscaled?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Millert schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:34:
[...]Modern Warfare 2 echt 1080P of wordt hij geupscaled?
Sterker nog: de 720p-versie is ook al een upscale.
De game is native 600p wat zo veel is als 1024 x 600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Vraag me af waarom MW2 dan schakelt naar 1080P en andere spellen, zoals Uncharted 2 fijn op 720P hun werk doen. Morgen eens proberen of het er beter uit ziet wanneer ik 1080P uitschakel bij de beeldscherminstellingen, zou wel vervelend zijn, beetje omslachtig om hier tussen te gaan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand interesse in een gouden PS3 Slim?
http://www.ng-gamer.nl/ga...tation-3-slim-in-de-maak/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Dan kunnen we in ieder geval niet meer klagen dat de controller te licht is. ;) Dat zal een aardige duit kosten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
FeaR1986 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:27:
[...]

Call of Duty mag alleen een cijfer in de titel dragen als het gemaakt is door Infinity Ward.
Call of Duty 4: Modern Warfare was de laatste die (tot gisteren) gemaakt was door Infinity Ward. Call of Duty: World at War is gemaakt door Activision en mag daarom ook niet Call of Duty 5: World at War heten. Modern Warfare 2 is wél weer door Infinity Ward gemaakt en zou dan dus Call of Duty 5 kunnen heten.

Vandaar dat Call of Duty 5 voor mij Modern Warfare 2 is. Aangezien World at War dat cijfer niet mag dragen...
Bovenstaande is onzin. Call Of Duty 3 is gemaakt door Treyarch en op de cover staat echt Call Of Duty 3. :)

Bron: http://www.treyarch.com/games/COD3

Activision is eigenaar van de Call Of Duty merknaam. Zij bepalen hoe en wat m.b.t. de Call Of Duty merknaam. Ze laten tegenwoordig gewoon het ene jaar Infinity Ward een game maken en het volgende jaar Treyarch.

Infinity Ward wil eigenlijk wel van de Call Of Duty naam af, vandaar ook de covers eerder dit jaar met alleen Modern Warfare 2. Echter om redenen met Activision en de bekendheid van de merknaam Call Of Duty is er toch weer Call Of Duty voor Modern Warfare 2 gekomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 11-11-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Deze avond paar uurtjes Ratchet & Clank Crack in Time gespeeld en de extra's maken het toch weer een erg leuke game. Vooral de space travel is erg leuk gedaan met Mario Galaxy achtige planeten waar je op kan landen. En de Clank time puzzles zijn af en toe een serieuze mindfuck.

Valt me op dat niemand op PSN hem speelde en ook in dit topic wordt er amper over gepraat, niet populair bij de meeste dit soort games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb hem vandaag in de bus gekregen maar ben nog te druk met uncharted op crushing en mw2 :)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Millert schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:42:
Vraag me af waarom MW2 dan schakelt naar 1080P en andere spellen, zoals Uncharted 2 fijn op 720P hun werk doen. Morgen eens proberen of het er beter uit ziet wanneer ik 1080P uitschakel bij de beeldscherminstellingen, zou wel vervelend zijn, beetje omslachtig om hier tussen te gaan wisselen.
Doorgaans selecteerd je PS3 de optimale resolutie uit de resoluties die je hebt aangezet. (dit zou dan 476p, 720p en 1080p moeten zijn) Kunnen bepaalde spellen op 1080p draaien dan zal je ps3 ook automatisch deze resolutie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-10 10:57
ik ga MW2 ook zeker halen, zit nog steeds te wachten op U2 :(

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
FeaR1986 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:04:
[...]
Single Player is wel goed qua verhaal. Heb die vijf uur zeker op het puntje van mijn stoel (bed) gezeten en me telkens weer verbaasd over de vage plottwists die het geheel nog wat interessanter maken.
Het is een shooter, die hebben echt geen 'goed' verhaal. Zeker CoD niet, want je springt van de ene 'hoofdpersoon' naar de andere, wat bij bv boeken al veelal een gebrek aan vermogen om een goed verhaal te vertellen aan de dag legt bij de schrijver. Is ook niet erg, shooters zijn games waarbij je alles wat beweegt schiet tenzij wat beweegt bij jou hoort of burger is of wat ze ook maar verzinnen als limiterende factor. Maar goed verhaal.... dat is echt een steek onderwater naar de verzameling goede verhalen.

5 uur SP is ook abominabel. Doe er dan geen SP in. Het idee dat mensen 'toch wel MP spelen' is een beetje overtrokken, immers niet iedereen speelt online games, en 10 tegen 1 dat de speler al meerdere shooters in de kast heeft staan waarbij je ook online elkaar in intense gameplay kunt afknallen. Bv, CoD4. Die was 2 maanden geleden nog erg goed online, en nu is er ong. dezelfde game maar met nieuwe maps en wat veranderingen... voor de volle mep.

Ik snap dat shooterfans en CoD fans de game meteen kopen maar een beetje verder kijken mag best denk ik. Wat ik bedoel is: de game industrie glijdt op deze manier af naar een toestand waarbij ze ieder jaar dezelfde game in een nieuwe verpakking verkopen en wij, als gamers, zijn daar aan overgeleverd want door de bank genomen zijn de meeste games dan zo: dezelfde game als vorig jaar/vorige versie alleen met een nieuwe flinterdun 'blow stuff up' 'verhaal' en wat nieuwe maps.

Als ik zie wat voor scores CoD MW2 haalt, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het met de game industrie als geheel niet de goede kant op gaat, incluis het 'journaille' wat pretendeert objectief bezig te zijn. Ik bedoel, die gast van gametrailers kwam bijna klaar tijdens het inspreken van zn review van MW2 (met hogere scores dan U2... )

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Jumpman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:20:
Ik bedoelde inderdaad World at War. Was ook wel geintresseerd in MW2 overigens. Misschien eens scoren uit UK, uitspelen en dan weer verpatsen via marktplaats of zo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op woensdag 11 november 2009 @ 01:06:
Deze avond paar uurtjes Ratchet & Clank Crack in Time gespeeld en de extra's maken het toch weer een erg leuke game. Vooral de space travel is erg leuk gedaan met Mario Galaxy achtige planeten waar je op kan landen. En de Clank time puzzles zijn af en toe een serieuze mindfuck.

Valt me op dat niemand op PSN hem speelde en ook in dit topic wordt er amper over gepraat, niet populair bij de meeste dit soort games?
Ik ben zelf ook bezig met de nieuwe Ratchet & Clank. Heel erg goed spel, eigenlijk nog beter dan de voorganger dankzij nog meer gameplay-variatie. Jammer dat dit soort games niet meer gemaakt worden. Veel (vooral jonge) gamers associeren cartoon graphics direct met kinderspellen en slaan meteen daarom een als Ratchet & Clank: A Crack in Time ongezien over terwijl je er net zo veel lol mee beleeft als met Uncharted 2 dankzij de humor en de goede opbouw van het spel (veel afwisseling tussen shooter-delen met een grote varieteit aan wapens die je kunt upgraden, shoot-em-up in de ruimte-stukken, Clank-puzzels, etc). Het ziet er ook nog 'ns fantastisch uit met 60 frames per second.

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_ratchet_and_clank_a_crack_in_time-11550-1809_0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_ratchet_and_clank_a_crack_in_time-11550-1809_0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_ratchet_and_clank_a_crack_in_time-11550-1809_0006.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 11-11-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

oh jawel hoor. Hij is onderweg vanuit engeland. Kan niet wachten tot hij er is.
Ik heb alle R&C games helemaal grijs gespeeld.
Ik ga meestal door tot ik alle wapens en items helemaal geupgrade heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben het wel volledig eens met EfBe zijn verhaal moet ik zeggen. Ik had gisteren ook MW2 besteld, maar ik heb m ondertussen alweer geannuleerd. Ik heb gewoon geen zin om 50 euro neer te leggen voor een singleplayer van 5 uur en de multiplayer boeit me niet...Ik haal m wel als ie wat goedkoper is. Vanmiddag maar eens kijken wat Dirt 2 nog kost bij de FRS en ze hebben daar momenteel ook een heel interessante 3=2 actie op Blu-ray's :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 11-11-2009 10:07 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-10 10:02

scorpie

Supra Addict

Mjah ik heb MW2 ook nog niet gekocht en U2 ook niet, puur omdat ik er toch geen tijd voor heb. Ik zou echt willen spelen, maar om mezelf te beschermen heb ik nog nieteens een (extra) ps3 gekocht (voor op m'n kamer).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Ben het (voor de verandering ;) ) grotendeels eens hiermee. De sp versie wordt langzamerhand zo kort dat je hem bijna wel moet laten liggen. Sommige shooters hebben trouwens wel degelijk een goed (of in elk geval 'pakkend') verhaal. zoals Bioshock of the Darkness komen zo snel even bij me op.

Overigens, als MW2 echt de beste mp shooter van dit moment is (ik kan het niet oordelen) dan mag het best van die belachelijk hoge scores krijgen, ondanks het gebrek aan een goede SP ervaring. Omgekeerd mag namelijk ook een game belachelijk hoge scores krijgen als het geen MP ervaring biedt. Helaas merk je dat de pers toch puntenaftrek geeft als een game geen MP heeft, wat geen gede ontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Iemand al ervaringen met LBP GOTY edition. Heb eigenlijk wel interesse daarin. Maar ben nu nog bezig met de normale LBP. Mijn vraag natuurlijk of ik straks gewoon door kan gaan met mijn savegames als ik de GOTY edition zou kopen. Heeft iemand die hier en heeft iemand daar ervaringen mee?

Moet alleen nog een goede plek vinden waar ik dat spel kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:17:
Iemand al ervaringen met LBP GOTY edition. Heb eigenlijk wel interesse daarin. Maar ben nu nog bezig met de normale LBP. Mijn vraag natuurlijk of ik straks gewoon door kan gaan met mijn savegames als ik de GOTY edition zou kopen. Heeft iemand die hier en heeft iemand daar ervaringen mee?

Moet alleen nog een goede plek vinden waar ik dat spel kan bestellen.
de goty is niet aangekodnigd voor eu, enkel voor us. Ik zelf denk ook niet dat ie hier gaat uitkomen. De reden dat ze volgens mij de goty uitbrengen in us alleen is omdat ie daar slecht heeft gedaan en in eu best wel goed. Als je de us versie gaat importeren dan werkt de savegame van je huidige game niet, tenzij je een us versie van lbp hebt. Maar stel de goty komt ook uit in eu dan werkt de savegame ook met de goty. Aangezien het gewoon dezelfde game is met de verkrijgbare dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 13:19

Flotter

Pelipper!

Yep, ik heb 'm, de Collector's Edition :) Erg leuke game, best lastig soms om alle items te vinden :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.