Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ratchet & Clank Crack in Time wil ik nog gaan halen, maar wilde eerst uncharted 2 goed spelen, en nu is MW2 er ook nog eens, eind van de maand assasin's creed 2. ai ai ai waar moet je nog de tijd vandaan halen om ze te spelen :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 19:01
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:41:
[...]

de goty is niet aangekodnigd voor eu, enkel voor us. Ik zelf denk ook niet dat ie hier gaat uitkomen. De reden dat ze volgens mij de goty uitbrengen in us alleen is omdat ie daar slecht heeft gedaan en in eu best wel goed. Als je de us versie gaat importeren dan werkt de savegame van je huidige game niet, tenzij je een us versie van lbp hebt. Maar stel de goty komt ook uit in eu dan werkt de savegame ook met de goty. Aangezien het gewoon dezelfde game is met de verkrijgbare dlc.
Ok dank. Dat wou ik even weten. Vond het inderdaad al opvallen dat de game eigenlijk bijna alleen in de US of via Hong-Kong te verkrijgen was. Nou even wachten of er een EU versie komt. Stiekem hoop ik er wel op. Maar goed anders hoef ik de DLC's niet per se gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Van de reviews de Ratched & Clack crack in time leer ik dat het meer van hetzelfde is (wel erg goed uitgevoerd), is dat zo ? Ik vond het vorige spel wel OK maar op een gegeven moment sloop er een soort van sleur in, alsof het allemaal niet zo boeide. Kan ook komen omdat het wat makkelijk was. Als ik hier zo lees wat men tegenkomt klinkt het wel alsof er veel is verbeterd tov de vorige titel.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
Ik las net op Budgetgaming.nl dat je 12.5 % korting kunt winnen bij Dixons online en winkelverkopen.
Door even een kort spel te doen op www.kortingrace.nl .
heb hem net zelf gedaan stelt niks voor.
dan kost cod rond de 52 euro dus is mischien intressant voor de mensen die hem willen halen en 60 euro te duur vinden.

link naar bron: http://www.budgetgaming.nl/news/1271.html

duurt nog geen minuut dat spel echt te simpel :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 21:53
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:11:
[...]

Idem dito hiero! Lastig, maar valt aan te wennen, gaat al best aardig. Goed verhaal, ben nog niet zo ver, doe rustig aan.

Redlizards, ik voeg je toe, kunnen we een coöpje doen, ik ben o1tui op PSN...

Binnenkort maar even een extra controllertje halen trouwens voor de splitscreen!
Ik heb jou maar even toegevoegd, ik denk dat jij Redlizards hebt toegevoegd ipv Redlizardz. Wel leuk inderdaad om eens die coop te spelen of samen online te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Ratchet and Clank alweer een paar dagen uitgespeeld en het is inderdaad precies hetzelfde als het vorige deel.

Het vorige deel vond ik echter leuker, grappigere filmpjes, leukere enemies (visjes en piraten tegenover robots nu) en een beter wapen systeem. Upgraden werkt nu anders, en heeft veel minder effect lijkt wel. Dit deel is dan wel weer afwisselender, het clank gedeelte is grappig maar echt moeilijk wordt het nooit.

Maar blijft gewoon een prima R&C game, heb me er 3 dagdelen goed mee vermaakt. :)

Persoonlijk wacht ik op de PSN game met Captain Qwark in de hoofdrol. :) Hij heeft toch wel flink aandeel in de humor van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:51
Ik weet niet of ik het hier moet vragen, maar ik heb een probleem met mijn PS3 en de audio.

Als ik een DVD afspeel via mijn PS3 dan is het geluid sneller dan de ondertitels en dat is erg irritant. Mijn PS3 is via HDMI aan de TV verbonden en mijn boxen zijn via AUX aan de PS3 verbonden.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:48:
[...]

Ok dank. Dat wou ik even weten. Vond het inderdaad al opvallen dat de game eigenlijk bijna alleen in de US of via Hong-Kong te verkrijgen was. Nou even wachten of er een EU versie komt. Stiekem hoop ik er wel op. Maar goed anders hoef ik de DLC's niet per se gespeeld te hebben.
Ben je van plan om zelf levels te gaan maken, want anders kun je net zo goed de normale versie kopen. Die heb ik al voor 16 euro ofzo te koop zien staan. Eventueel koop je er nog een paar losse uitbreidingen bij en dan ben je alsnog goedkoper uit...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirt 2 is bij de FRS trouwens maar 42,50 als je een VIG Card hebt. Wel een mooie prijs voor zo'n goeie game :)

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 11-11-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:08

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Mr.Jappe schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:43:
Ik weet niet of ik het hier moet vragen, maar ik heb een probleem met mijn PS3 en de audio.

Als ik een DVD afspeel via mijn PS3 dan is het geluid sneller dan de ondertitels en dat is erg irritant. Mijn PS3 is via HDMI aan de TV verbonden en mijn boxen zijn via AUX aan de PS3 verbonden.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Gaat het geluid sneller als de ondertitels, of gaat het sneller dan al het beeld?

Als al het beeld later dan het geluid is, kan dit een lipsync issue zijn.
De tv doet er dan lang over om het beeld te verwerken, hierdoor loopt het achter op het geluid wat waarschijnlijk via een reciever gaat. Je moet dan even kijken of je je geluid kan vertragen in je reciever.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
als het alleen bij avi gebeurt: ligt het gewoon aan de srt file?

[ Voor 33% gewijzigd door knuppelhout op 11-11-2009 13:11 ]

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:29
SToRM666 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:59:
Dirt 2 is bij de FRS trouwens maar 42,50 als je een VIG Card hebt. Wel een mooie prijs voor zo'n goeie game :)
Wat ik mij bij Dirt 2 afvroeg; zijn de menu's even langzaam als in de demo? Dat vond ik op een gegeven moment redelijk hinderlijk worden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:39

FeaR

In GoT we trust

EfBe schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:10:
[...]
Het is een shooter, die hebben echt geen 'goed' verhaal. Zeker CoD niet, want je springt van de ene 'hoofdpersoon' naar de andere
Ik houd ook van films als Pulp Fiction, Inglourious Basterds en dergelijke. Dus wellicht dat ik het daarom een stuk minder erg vind met dat verspringen van de ene persoon naar de andere :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
knuppelhout schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:10:
als het alleen bij avi gebeurt: ligt het gewoon aan de srt file?
PS3 ondersteunt geen srt, dus dat kan al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
blitzkrieg schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:01:
[...]

Gaat het geluid sneller als de ondertitels, of gaat het sneller dan al het beeld?

Als al het beeld later dan het geluid is, kan dit een lipsync issue zijn.
De tv doet er dan lang over om het beeld te verwerken, hierdoor loopt het achter op het geluid wat waarschijnlijk via een reciever gaat. Je moet dan even kijken of je je geluid kan vertragen in je reciever.
Of al het mooimakerij gedoe van je tv uitzetten. Al die beeld-verbeter-functies zorgen ook ervoor dat je beeld gaat achterlopen in verhouding tot het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-09 12:01
CoD mw2 is maar 44 euro bij mediamarkt in Utrecht. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
M a r c o schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:42:
[...]

PS3 ondersteunt geen srt, dus dat kan al niet.
Ik heb gisteravond toch echt de nieuwe ep van Californication (.mkv) met engels subs (.srt) zitten kijken middels PS3 media server!

@hieronder; sarcasme is ook niet voor iedereen weggelegd. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Witwasser op 11-11-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
Lazy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:13:
Ik heb gisteravond toch echt de nieuwe ep van Californication (.mkv) met engels subs (.srt) zitten kijken middels PS3 media server!
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd zo blijkt wel weer.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Lazy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:13:
[...]

@hieronder; sarcasme is ook niet voor iedereen weggelegd. ;)
Dan ondersteunt de PS3 nog steeds geen srt ;)
Dit word dan op je PC gedaan, niet op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hier alle hele poos niet meer in het PS3 topic geweest, andere hobby's gekregen..

Vanmiddag tijdens een potje Bad Company zag ik een melding dat er binnenkort een beta komt voor de BF:BC2 multiplayer. Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een beta key kom?

Zijn er akties op websites of zo? IGN? Of via de retail? Alvast bedankt.

*Nee MW2 komt hier pas met de kerst in de PS3, dan hebben de UK shops weer leuke prijzen.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
net even mediamarkt eindhoven gebeld cod mw2 kost daar 55 volgens de telefoondame.
dus ik wacht nog even wel grote twijfel hier :D van het weekend namelijk veel tijd om te spelen :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:50
Is er al een patch uit om de UK versie van Buzz! Quiz World in het Nederlands te spelen?
Volgens bronnen is de UK versie van de nieuwste Buzz namelijk niet in het Nederlands te spelen... wie kan dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
** Schrijf je HIER in voor de Bad Company 2 MP Beta !! **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:29:
Is er al een patch uit om de UK versie van Buzz! Quiz World in het Nederlands te spelen?
Volgens bronnen is de UK versie van de nieuwste Buzz namelijk niet in het Nederlands te spelen... wie kan dit bevestigen?
waarom zouden ze daar een patch voor uitbrengen???
Als je NL wilt zul je het ook hier moeten kopen helaas.
En ja, er schijnt idd geen NL in de UK te zitten (geen eigen ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Lazy schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:42:
thanks!!!
heb mijzelf ingeschreven fingers crossed wanneer worden die uitgedeeld die keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
M a r c o schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:44:
[...]

Ik kan hem halen in de UK voor 20 euro of in Nederland voor 40 euro...
UK = Engels
Nederland = Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:11:
[...]

Wat ik mij bij Dirt 2 afvroeg; zijn de menu's even langzaam als in de demo? Dat vond ik op een gegeven moment redelijk hinderlijk worden.
Ik zal het vanavond eens testen (ik heb m nog niet gespeeld...), maar volgens mij gaat dat niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:11:
[...]
Ik kan hem halen in de UK voor 20 euro of in Nederland voor 40 euro...
UK = Engels
Nederland = Nederland
ja, ik weet dat er een flink prijsverschil in zit, helaas.
Maar als er in de UK nu geen Nederlands in zit, moet je echt niet gaan verwachten dat ze dit met een patch wel gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:59:
Facebook optie in volgende firmware update?
Kan je dan het facebook (wat ik niet gebruik) gebruiken via de webbrowser van de PS3? Zoals ik het nu zie word het mogelijk om extra persoonlijking aan je gamernaam te geven door een link naar je facebook pagina te maken... Dat is dan wel weer erg vet!

IK hoop bij 3.10 op een nog veel grotere update: de cross game chat... helaas is mijn PS3 vanmiddag overleden aan een YLOD. Krijg de boys van Sony niet te pakken maar zit te denken om deze gasten te benaderen. Iemand ervaring met ombouwalmere als reperatuer voor je PS3?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-09 12:01
Thanks, net ff paar filmpjes bekeken. Ziet er echt wel heel vet uit, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:39
Is het ook eigenlijk mogelijk om het spel naar de harde schijf te kopieeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:55:
Is het ook eigenlijk mogelijk om het spel naar de harde schijf te kopieeren?
PS3 heeft die optie niet. (tis geen xbox :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 09:39
mmm jammer ik word er gek van als ik call of duty speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zie net dat de laatste build van ps3media server uit maart komt, wordt het niet meer door ontwikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wordt ook echt gek van de dingen die de xbox wel heeft en de ps3 niet.
zoals het installeren van games op de hardeschijf,
het partyen met vrienden terwijl ze andere spellen spelen, het toch minder stabiele PSN (kijk maar naar vandaag MW2 servers zijn down vanaf half 3 smiddags etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:04:
het partyen met vrienden terwijl ze andere spellen spelen, het toch minder stabiele PSN (kijk maar naar vandaag MW2 servers zijn down vanaf half 3 smiddags etc etc..
PSN heeft niets met de MW2 servers te maken !!!

[ Voor 18% gewijzigd door Ike. op 11-11-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
ronwiel schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:02:
Ik zie net dat de laatste build van ps3media server uit maart komt, wordt het niet meer door ontwikkeld?
Jawel, beta's zijn via het forum te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

games instaleren naar HDD kan op ps3, wat boeit het partyen? en dan komt waarschijnlijk in de volgende patch, noem eens ene echt voorbeeld van instabiel PSN? MW2 servers zijn van activision. xBox heeft anders ook bergen met nadelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Servers van MW2 down heeft natuurlijk geen reet te maken met PSN.
Die servers zijn van Activision, en Sony heeft daar niks over te zeggen ;)
Kap dus met dat gezeur over de PS3, als je de PS3 kut vindt verkoop je hem toch weer ? ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:30:
[...]

games instaleren naar HDD kan op ps3,
Dat kan dus niet op de PS3. Op de 360 kun je elke game naar de HD kopieren om de performance te verbeteren (en tegelijkertijd om van het lawaai van de DVD-speler af te zijn). Dit moet je niet verwarren met de verplichte HD-installs van bepaalde PS3-games. Daarbij wordt niet de hele disc gekopieerd maar slechts een deel op de HD gecached.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:57:
[...]

Dat kan dus niet op de PS3. Op de 360 kun je elke game naar de HD kopieren om de performance te verbeteren (en tegelijkertijd om van het lawaai van de DVD-speler af te zijn). Dit moet je niet verwarren met de verplichte HD-installs van bepaalde PS3-games. Daarbij wordt niet de hele disc gekopieerd maar slechts een deel op de HD gecached.
Leuk zeg, en dan wil je een spel starten op je Xdoos360, en dan MOET je verplicht voor 2seconden dat schijfje erin stampen.
Wat een bagger functie.. 8)7
Edit : Back ontopic, het is geen Xbox360 VS. PS3 topic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 11-11-2009 22:03 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik heb sinds een paar dagen een Trophy-sync probleem..
Als ik mijn eigen trophies wil bekijken (via de XMB, dus niet profiel) dan krijg ik eerst dat balkje te zien dat zegt dat de PS3 aan het syncen is. Alleen krijg ik telkens een foutmelding, gebeurt altijd tussen de 48 en de 54%.

Idem met als ik mijn Throphies op een andere manier wil bekijken. Dus door ze te willen vergelijken met iemand uit de PSN-Friend List of dat ik mijn eigen profiel wil bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:02:
Als ik mijn eigen trophies wil bekijken (via de XMB, dus niet profiel) dan krijg ik eerst dat balkje te zien dat zegt dat de PS3 aan het syncen is. Alleen krijg ik telkens een foutmelding, gebeurt altijd tussen de 48 en de 54%.

Idem met als ik mijn Throphies op een andere manier wil bekijken. Dus door ze te willen vergelijken met iemand uit de PSN-Friend List of dat ik mijn eigen profiel wil bekijken.
Dit probleem heb ik afgelopen dagen dus ook maar vooral vandaag en gister. Ik heb meerdere mensen dus gehoord hierover. Het kan misschien te maken hebben met de onderhoud aan de psn. Er is trouwens een gerucht dat er een nieuwe fw update komt op 19 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 17:23

Ik had dit probleem ook, probeer eens jezelf via je friendslist te bekijken. Hij zal waarschijnlijk een paar keer weer een foutmelding geven maar op een gegeven moment pakt hij hem wel. Daarna werkt het via je trophy list weer en heb ik er geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Frank J. schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:08:
[...]Ik had dit probleem ook, probeer eens jezelf via je friendslist te bekijken. Hij zal waarschijnlijk een paar keer weer een foutmelding geven maar op een gegeven moment pakt hij hem wel. Daarna werkt het via je trophy list weer en heb ik er geen last meer van gehad.
Friendslist werkt hier dus ook niet, telkens tussen de 48 en de 54 procent stopt hij er dus mee. Niet dat ik er van wakker ligt, want Trophies kunnen me gestolen worden. Was alleen benieuwd waarvoor ik sommige Trophies had gehaald. Laatste heb ik nu al via internet gevonden, maar via de PS3 was het toch sneller geweest :P

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 09:38
Na een maand eindelijk eens mijn G25 uitgepakt en aan de WSP gehangen. Aangezien ik alleen nog maar GRID heb, die maar eens opgestart. Dat is even wennen zeg! Eerst maar zonder FFB. Het is leuk, maar "vertelt" IMHO niets over de wagen en wegligging. Nadat ik met die instelling FFB aan ging rijden ging het redelijk. Ik vraag me alleen nog af, hoe stel je de versnellingen in (H-shifter) of is dat niet mogelijk met een G25? GRID topic biedt geen soelaas btw, 85% PC racers daaro volgens mij.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 18:51
Die Bruine schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:23:
Na een maand eindelijk eens mijn G25 uitgepakt en aan de WSP gehangen. Aangezien ik alleen nog maar GRID heb, die maar eens opgestart. Dat is even wennen zeg! Eerst maar zonder FFB. Het is leuk, maar "vertelt" IMHO niets over de wagen en wegligging. Nadat ik met die instelling FFB aan ging rijden ging het redelijk. Ik vraag me alleen nog af, hoe stel je de versnellingen in (H-shifter) of is dat niet mogelijk met een G25? GRID topic biedt geen soelaas btw, 85% PC racers daaro volgens mij.
GRiD is zelfs met toetsenbord al simpel... Het is sowieso door de arcade stijl al haast onmogelijk lekker te racen met een stuurtje, je kunt beter GT5: P halen voor stuur, dan merk je pas wat realisme is! En die H-Shifter werkt in GT5: P iig sowieso wel :)

Race inmiddels zelf alweer jaren met de G25, zowel op de PC(rFactor) als de PS3 (GT5: P) en werkt perfect... Toch mooi dat Sony geen vendor-lock heeft(okey, Logitech heeft dan ook gewoon een licentie) want ze denken bij Microsoft toch zeker zelf niet dat ik ook nog eens een Wireless geval ga aanschaffen speciaal voor Forza? Heb nog wel twee Microsoft Precision Racing Wheels voor de PC, maar ook die doen het lekker niet op de XBOX.

[ Voor 20% gewijzigd door Rctworld op 12-11-2009 00:52 ]

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 17:23
FeaR1986 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:11:
[...]

Friendslist werkt hier dus ook niet, telkens tussen de 48 en de 54 procent stopt hij er dus mee. Niet dat ik er van wakker ligt, want Trophies kunnen me gestolen worden. Was alleen benieuwd waarvoor ik sommige Trophies had gehaald. Laatste heb ik nu al via internet gevonden, maar via de PS3 was het toch sneller geweest :P
Had ik ook, je moet echt een stuk of 30 keer proberen :P opeens pakt hij m wel.

• Deezers
Is de PlayStation Eye een goede aankoop anno 2009 voor 35 euro inclusief Eyepet?
Komen er nog steeds games uit die er gebruik van gaan maken?

En kan je beter de Sony wireless headset kopen dan een goedkoper merk op bijvoorbeeld eBay?

[ Voor 25% gewijzigd door Deezers op 12-11-2009 07:19 ]

Verwijderd

Je bedoelt de blue tooth headset? Die heb ik onlangs bij www.Play.com gehaald voor € 23,50, prima aankoop!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dennis Lammers schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:14:
Is de PlayStation Eye een goede aankoop anno 2009 voor 35 euro inclusief Eyepet?

En kan je beter de Sony wireless headset kopen dan een goedkoper merk op bijvoorbeeld eBay?
Sony headset heeft betere kwaliteit op de PS3. Mits niet veel duurder is dat een goede koop.
Voor de ps eye is weinig te krijgen en voegt nog niet echt iets toe. Je kan wachten op de magic wand want die zal ook wel met ps eye geleverd gaan worden.

PSN: Shiver23

• DeDuifff
  • Laatst online: 18-09 21:45
FeaR1986 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:11:
Ik heb hetzelfde probleem, maar bij is het de ene keer aanwezig, de andere keer heb ik nergens last van. Ik ben nog even te lui om iets met die foutcode te doen, misschien maar eens even opschrijven :z

Als je gewoon je eigen trophies wilt bekijken, dan met je tijdens het syncen gewoon op "o" drukken. Dan stopt hij met syncen en kun je gewoon je trophies bekijken. ;)

• dangerpaki
Koop je toch lekker een xbox, volgens mij hebben ze ook een xbox topic. Zul je niets missen dus. Dat MW2 niet goed liep heeft met MW2 zelf te maken, daarom is er ook een patch voor uitgebracht. Als je door had gelezen had je ook gezien dat er ook massale problemen zijn met MW2 op de PC. En dat zal vast op de xbox ook geweest zijn. Dat gebeurt nou eenmaal als een grote hoeveelheid mensen op een moment hetzelfde proberen te doen.
ymmv schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:57:
[...]

Performance verbeteren?!?!? Volgens mij ging de performance juist achteruit omdat je dus vanaf dezelfde hardeschijf zowel de game als de cache waarin data wordt verzameld probeerde te laden. Het scheelt je dus hoogstens de lawaai van je drive. En dat maakt die van de PS3 sowieso een stuk minder.

Heb ik de laatste dagen ook last van. Soms lukt het weer wel. Wat vaak wel lukt is als ik een vriend uit de lijst selecteer en trophies wil vergelijken dat ie dan wel goed synct.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Bedankt voor het melden! Ingeschreven met alle emailadressen die ik heb ;)

Ik heb hoge verwachtingen van BF BC2 na het zien van de mp trailer die op PSN staat. Wat een sfeer zit er in die game, zeg! Het voelt echt alsof je middenin de chaos zit. Ik denk dat BC2 een flinke tik aan MW2 gaat uitdelen.

Hoe zit het eigenlijk met de sfeer in MW2? Of krijg je daar weinig van mee, vanwege de sh*tload aan airsupport?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:53
dangerpaki schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:02:
Performance verbeteren?!?!? Volgens mij ging de performance juist achteruit omdat je dus vanaf dezelfde hardeschijf zowel de game als de cache waarin data wordt verzameld probeerde te laden. Het scheelt je dus hoogstens de lawaai van je drive. En dat maakt die van de PS3 sowieso een stuk minder.
[off topic]
Halo 3 had zelf al een soort van hd caching ingebouwd dus als je dat spel installeerd kan heb je idd soms zelf meer laadtijd dan met gewoon spelen vanaf de dvd. En zo zijn er nog een paar uitzonderingen, maar met de meeste games merk je een performance verbetering. Ik snap niet wat er zo fout aan is om deze functie fijn te vinden, want toen dmc4 net uit was, had je met de optionele installatie op de ps3 (wat op dat moment op de 360 niet kon) gewoon minder laadtijd. Toen was het dus een voordeel voor de ps3 waar ik op dat moment echt jaloers op was.

Het is echter ook weer niet zo belangrijk dat je daardoor van systeem wisselt, maar toch kan je zo'n functie dan toch wel willen/missen?

10 second ninja DONE

cheiron schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:11:
[...]

De menu's zijn nog steeds hetzelfde. Ik stoor me er opzich niet aan, want voor de rest is het echt een zeer goeie game. Vanavond de G25 eens aansluiten en kijken of ik er een beetje aan kan wennen om daarmee te racen.

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 12-11-2009 10:36 ]

• dangerpaki
Sagat schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:17:
[...]

[off topic]
Halo 3 had zelf al een soort van hd caching ingebouwd dus als je dat spel installeerd kan heb je idd soms zelf meer laadtijd dan met gewoon spelen vanaf de dvd. En zo zijn er nog een paar uitzonderingen, maar met de meeste games merk je een performance verbetering. Ik snap niet wat er zo fout aan is om deze functie fijn te vinden, want toen dmc4 net uit was, had je met de optionele installatie op de ps3 (wat op dat moment op de 360 niet kon) gewoon minder laadtijd. Toen was het dus een voordeel voor de ps3 waar ik op dat moment echt jaloers op was.

Het is echter ook weer niet zo belangrijk dat je daardoor van systeem wisselt, maar toch kan je zo'n functie dan toch wel willen/missen?
Het is niet erg om een functie goed te vinden. Begrijp me niet verkeerd dat was niet de reden dat ik dat zei. Alleen de dingen die fabrikanten roepen zijn niet altijd waar. Vandaar dat ik het zei. Installeren op de HD is handig, en ik maak er ook wel gebruik van als het kan op de PS3.

Verder was het een stukje irritatie dat alweer iemand (niet jij) in het PS3 topic komt vertellen dat ie de xbox eigenlijk wel beter vindt. Dan denk ik gaan we weer met de xbox vs ps3 discussie. Misschien moeten we gewoon een xbox vs ps3 topic openen zodat dat soort gasten gewoon daar decennia land die discussie kunnen voeren. Maar dan blijft de topic hier een beetje schoon.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Werkt MW2 inmiddels weer online? Wil vanavond namelijk wel even spelen, gister was ik niet thuis dus kon ik zowieso niet spelen.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44

Shabbaman

Got love?

M a r c o schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:44:
[...]

Buzz Quiz TV kan je gewoon in het nederlands of het engels spelen door de systeemtaal van je PS3 te veranderen. Via google kwam ik uit op de belgische Eurogamer-review van Buzz Quiz World, daar haal ik uit dat je ook bij deze versie van Buzz de taal kan wijzigen door je systeemtaal te veranderen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• M a r c o
  • Niet online
Shabbaman schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:46:
[...]
Buzz Quiz TV kan je gewoon in het nederlands of het engels spelen door de systeemtaal van je PS3 te veranderen. Via google kwam ik uit op de belgische Eurogamer-review van Buzz Quiz World, daar haal ik uit dat je ook bij deze versie van Buzz de taal kan wijzigen door je systeemtaal te veranderen.
Waarom zijn er bij budgetgaming dan al meerdere mensen die de UK versie bij HMV hebben gekocht, die geen nederlands kregen???
Misschien dat de NL versie wel NL en EN bevat, maar de UK versie schijnbaar niet.

• Sagat
@Dangerpaki
Heh die topics zijn kansloos, het is niet goed mogelijk om gewoon elkaar in de waarde te laten (ik las deze week iets over worstelen met varkens, het maakt niet uit of je wint of verliest, vies wordt je toch, en het varken vind het al fijn om vies te zijn). Maar goed, ben blij verrast met je reactie. En ik zal dan ook verder 'de andere console' :P niet meer noemen.

[on topic]
Is er al nieuws over wanneer demon souls naar europa komt? Wanneer ik mijn ps3 heb wordt dat wsl mijn eerste aankoop en als ie dan nog niet in de winkel ligt importeer ik em gewoon. Maar ik snap niet dat deze titel hier niet officieeel uitkomt. Vooral de toepassing van multiplayer. Het is natuurlijk zeer eng om te weten dat de persoon die je even komt helpen met een of andere nasty ass demoon je daarna nog eventjes om zeep kan helpen om nog meer loot/souls/whatever te verdienen. Aan de ene kant is het veilige pvp zoals in warcraft natuurlijk ook wel leuk omdat je dan weet dat je daar niet bang voor hoeft te zijn, Maar deze manier past echt in de stijl van de game. Het is gewoon moeilijk, geen vangnettem, en als je dat niet trekt ga je maar wat anders spelen. Dat spreekt me toch wel aan.

10 second ninja DONE

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Dj-sannieboy schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:45:
Werkt MW2 inmiddels weer online? Wil vanavond namelijk wel even spelen, gister was ik niet thuis dus kon ik zowieso niet spelen.
Vanmorgen even 1potje getest en ik kwam online. (lvl3).
Ik had gisteren MW2 gehaald en me wel vermaakt met de Sp maar was van plan om met de MP aan de slag te gaan..... connecting to matchmaking server.... Was wel een slechte start!

PSN id: GG--77

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:29
SToRM666 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:35:
[...]

De menu's zijn nog steeds hetzelfde. Ik stoor me er opzich niet aan, want voor de rest is het echt een zeer goeie game. Vanavond de G25 eens aansluiten en kijken of ik er een beetje aan kan wennen om daarmee te racen.
Bedankt voor het checken!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

M a r c o schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:51:
[...]

Waarom zijn er bij budgetgaming dan al meerdere mensen die de UK versie bij HMV hebben gekocht, die geen nederlands kregen???
Misschien dat de NL versie wel NL en EN bevat, maar de UK versie schijnbaar niet.
Buzz Quiz World heeft inderdaad verschillende localisaties. De NL-versie heeft inderdaad engelse taal. De engelse versie (UK, Australie, Engels internationaal) heeft geen Nederlands. Mocht je de UK versie willen dan heb ik er eentje voor je liggen. z.g.a.n. :|

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Als je nog geen buzzers hebt dan is de prijs van www.nedgame.nl niet slecht. Voor 65 euro heb je Buzz Quiz World + Wireless Buzzers. Daar heb ik hem in ieder geval gehaald.
Nog een vraagje over Buzz... Weet iemand of (en hoe) je het spel kan pauzeren? Ik kan blijven drukken op allerlei toetsen van de buzzers of controller, maar het lijkt gewoon niet mogelijk te zijn :s... Net als het spel verlaten als het lang duurt voordat er mensen online komen... Dan moet je dus via de PS3 toets de game afsluiten en helemaal opnieuw opstarten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me...

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dr. Quipers schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:25:
Als je nog geen buzzers hebt dan is de prijs van www.nedgame.nl niet slecht. Voor 65 euro heb je Buzz Quiz World + Wireless Buzzers. Daar heb ik hem in ieder geval gehaald.
Nog een vraagje over Buzz... Weet iemand of (en hoe) je het spel kan pauzeren? Ik kan blijven drukken op allerlei toetsen van de buzzers of controller, maar het lijkt gewoon niet mogelijk te zijn :s... Net als het spel verlaten als het lang duurt voordat er mensen online komen... Dan moet je dus via de PS3 toets de game afsluiten en helemaal opnieuw opstarten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me...
Alle vier de antwoordknoppen indrukken (ingedrukt houden) en hij gaat op pauze. Dan kan je ook de quiz beeindigen.

• dangerpaki
Sagat schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:53:
@Dangerpaki
Heh die topics zijn kansloos, het is niet goed mogelijk om gewoon elkaar in de waarde te laten (ik las deze week iets over worstelen met varkens, het maakt niet uit of je wint of verliest, vies wordt je toch, en het varken vind het al fijn om vies te zijn). Maar goed, ben blij verrast met je reactie. En ik zal dan ook verder 'de andere console' :P niet meer noemen.

[on topic]
Is er al nieuws over wanneer demon souls naar europa komt? Wanneer ik mijn ps3 heb wordt dat wsl mijn eerste aankoop en als ie dan nog niet in de winkel ligt importeer ik em gewoon. Maar ik snap niet dat deze titel hier niet officieeel uitkomt. Vooral de toepassing van multiplayer. Het is natuurlijk zeer eng om te weten dat de persoon die je even komt helpen met een of andere nasty ass demoon je daarna nog eventjes om zeep kan helpen om nog meer loot/souls/whatever te verdienen. Aan de ene kant is het veilige pvp zoals in warcraft natuurlijk ook wel leuk omdat je dan weet dat je daar niet bang voor hoeft te zijn, Maar deze manier past echt in de stijl van de game. Het is gewoon moeilijk, geen vangnettem, en als je dat niet trekt ga je maar wat anders spelen. Dat spreekt me toch wel aan.
LOL @ worstelen met varkens hehehe. Nee zoals ik al zei was niet jou opmerking die de irritatie opwekte.

Anyways ben ook wel benieuwd naar Demon souls. Compleet niet mijn game. Maar door al het positieve nieuws ben ik toch wel erg benieuwd. Misschien even wat meer gameplay videos kijken. Zijn de servers trouwens centraal voor DS? Niet dat je straks op Servers in America moet inloggen voor het spel. Dat zal voor de lag niet altijd even goed zijn.

• Lukin
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:54:
[...]
Anyways ben ook wel benieuwd naar Demon souls. Compleet niet mijn game. Maar door al het positieve nieuws ben ik toch wel erg benieuwd. Misschien even wat meer gameplay videos kijken. Zijn de servers trouwens centraal voor DS? Niet dat je straks op Servers in America moet inloggen voor het spel. Dat zal voor de lag niet altijd even goed zijn.
Voor zover ik weet zijn er geen plannen om DS naar europa te brengen. Als je hem wilt spelen zul je of een US editie moeten kopen of de Asia editie (welke in het engels is). Beide spelen op verschillende servers en lag is in mijn ervaring op de Asia servers geen factor.

[ Voor 8% gewijzigd door Lukin op 12-11-2009 12:04 ]

@Dangerpaki
Heh die topics zijn kansloos, het is niet goed mogelijk om gewoon elkaar in de waarde te laten.
Het zou gewoon netter zijn van de "trotse" 360-bezitters om dit topic niet te veel te vervuilen met hun (negatieve) mening in een topic waar de meerderheid zich alleen maar aan stoort en waar het topic (dus) ook niet voor bedoeld is.
Ik weet niet hoe erg het is in het 360-topic met PS3-bezitters die zeuren en zagen, maar hier gebeurt het vrij regelmatig (en vaak door dezelfde personen).
[on topic]
Is er al nieuws over wanneer demon souls naar europa komt? Wanneer ik mijn ps3 heb wordt dat wsl mijn eerste aankoop en als ie dan nog niet in de winkel ligt importeer ik em gewoon. Maar ik snap niet dat deze titel hier niet officieeel uitkomt.
Ik heb de game 2 weken geleden gekocht in een winkel in Nederland. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

Demons SOuls, de verrassing van het jaar naar mijn mening. De beste rpg die je momenteel kan krijgen voor de ps3, naast Eternal Sonata en Fallout 3. Wees wel voorbereid als je de game haalt, want t is niet hack and slash erdoor heen rennen ;)

• DeDuifff
  • Laatst online: 18-09 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:43:
Demons SOuls, de verrassing van het jaar naar mijn mening. De beste rpg die je momenteel kan krijgen voor de ps3, naast Eternal Sonata en Fallout 3. Wees wel voorbereid als je de game haalt, want t is niet hack and slash erdoor heen rennen ;)
Wacht dan nog heel eventjes op Dragon Age: Origins :9~

Damn, dat wordt ook een toffe RPG!

• EfBe
  • Niet online
Ik zou er niet op wachten, maar gewoon de game importeren. Gezien de verkopen (according to vgchartz) in de vs (250K) lijkt het me niet voor de hand liggend dat ze veel geld gaan steken in de manual te vertalen in 200 talen (ookal staat daar bar weinig in).
DeDuifff schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:54:
[...]
Wacht dan nog heel eventjes op Dragon Age: Origins :9~
Damn, dat wordt ook een toffe RPG!
De UI voor de consoles van dragon age is echt erbarmelijk tov de pc versie, aldus verschillende reviews. Demon souls is ook een totaal andere game, alhoewel wel een RPG. Demon souls is echter zo intens goed dat ookal moet je soms een veld tig keer opnieuw doen omdat je dood gaat (of omdat je wat resources wilt harvesten), het blijft gewoon gaaf, het verveelt totaal niet.

[ Voor 19% gewijzigd door EfBe op 12-11-2009 13:03 ]

Verwijderd

Het is weer aan mij zie ik :P
De verlossende link voor de Demon's Souls fanaat die niet wil importeren, klikkie doen...

Ow, en Demon's Souls en Dragon Age vergelijken... Dat kan eigenlijk niet, dat zijn totaal andere games. Beide erg goed trouwens. Dragon Age is de beste RPG die ik heb gespeeld sinds Baldur's Gate, maar wel op de PC.

Ik ben zelfs begonnen met Heavenly Sword, gewoon omdat ik die nog een keer wilde spelen. Valt me niets tegen moet ik zeggen. De gameplay is wat eentonig misschien, maar het verhaal er achter vind ik wel de moeite waard :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 13:10 ]

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
Dennis Lammers schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:14:

Ik heb hem besteld voor die microfoon en voor Buzz. Van die microfoon vind ik relaxed dat je niet steeds zo'n headset meer hoeft te pakken en op te zetten, en als je met vrienden op de bank zit te gamen, dan kan iedereen zich verstaanbaar maken ipv 1 persoon die de headset heeft. En dat Eyepet heb ik er ook bij, was maar 5 euro meer dan losse camera. Die game lijkt me eigenlijk niet bijster boeiend, behalve dat die techniek uit proberen me wel even leuk lijkt ....en hij heeft trophies! :P Bij zavvi.com besteld overigens, 30 pond.

Verwijderd

Heb MW2 al weer uitgespeeld, nouja de Campaign dan. (vanavond eens kijken bij Special Ops).

Begrijp het hele verhaal, zeker na het lezen van dit:
http://callofduty.wikia.c...of_Duty:_Modern_Warfare_2

Alleen 1 ding is mij nog niet duidelijk!
spoiler: Makarov
Wat is er met Makarov gebeurd? Voor zover ik weet is hij niet gekilld, ook niet door Shepherd! Dat is zeker voor het volgende deel? :/

En ik had nog een vraag:
Ik vind zo'n bluetooth setje wel mooi... maar heb er ook één nodig voor mijn Nokia!
Is het beter om de PS3 versie te kopen, of toch die van Nokia? Of beide omdat het gewoon niet lekker werkt op een ander 'platform'?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 13:26 ]

• Sagat
OPSLAGHOND schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:15:
[...]
Het zou gewoon netter zijn van de "trotse" 360-bezitters om dit topic niet te veel te vervuilen met hun (negatieve) mening in een topic waar de meerderheid zich alleen maar aan stoort en waar het topic (dus) ook niet voor bedoeld is.
Ik weet niet hoe erg het is in het 360-topic met PS3-bezitters die zeuren en zagen, maar hier gebeurt het vrij regelmatig (en vaak door dezelfde personen).
Het lijkt erop dat als het gebeurd de reacties wat minder heftig zijn. Sommigen in dit topic hebben imho erg lange tenen. Maar goed ik geef gelijk toe dat ik zelf door een 360 bril heenkijk als multiplatform speler.
Einde monoloog:
Het gaat mij puur om de games en waarop het draaid is maar bijzaak.

@various over demon souls
Het spel is dus inmiddels wel officieel uit? Of gaat het nu om winkels die import exemplaren verkopen?
Ik ga het spel iig nu nog niet kopen omdat mijn ps3 nog in de winkel ligt, maar als er weer een bart smit achtige actie is hou ik me aanbevolen.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:42:
[...]
@various over demon souls
Het spel is dus inmiddels wel officieel uit? Of gaat het nu om winkels die import exemplaren verkopen?
Ik ga het spel iig nu nog niet kopen omdat mijn ps3 nog in de winkel ligt, maar als er weer een bart smit achtige actie is hou ik me aanbevolen.
Het spel is nu ook in de VS en Canada uit maar niet in de EU. Als je het spel in NL koopt zijn het geimporteerde exemplaren.
De PSN-update voor vandaag:

PlayStation Store via PS3
Add-On Game Content

* Fallout 3
o Broken Steel (€7.99)
o Operation Anchorage (€7.99)
o The Pitt (€7.99)
o Point Lookout (€7.99)
o Mothership Zeta (€7.99)

Rating: PEGI 16+
Availability: Additional release for Spain only

* Burnout Paradise - Big Surf Bundle (Burnout Paradise full game and Big Surf Island pack) (£27.99/€34.99) Rating: PEGI 3+

Availability: All locales

* Buzz! – Euro Sports Quiz (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3+

Availability: All except Czech Republic, Greece and Russia

* Pain
o Fat Princess Pack (free)
o Speed Oocher Pack (£1.59/€1.99)

* EyePet – Lucky Dip Styling Pack 4 (free) Rating: PEGI 3+

* Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic -
o Mistress of Mime (free)
o Shaolin Scarecrow (free)

Rating: PEGI 12+

* Guitar Hero 5
o Fly Away by Lenny Kravitz (£1.59/€1.99)
o Lady by Lenny Kravitz (£1.59/€1.99)
o Let Love Rule by Lenny Kravitz (£1.59/€1.99)
o Lenny Kravitz Track Pack (£4.39/€5.49)

Availability: All except Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates

* Rock Band
o A Day Like This – SpongeBob SquarePants (£0.59/€0.79)
o Club Foot by Kasabian (£0.99/€1.49)
o Dead Leaves and the Dirty Ground by White Stripes (£0.99/€1.49)
o Employee of the Month – SpongeBob SquarePants (£0.59/€0.79)
o Girl, You Have No Faith in Medicine by White Stripes (£0.99/€1.49)
o Icky Thump by White Stripes (£0.99/€1.49)
o Ridin’ the Hook – SpongeBob SquarePants (£0.59/€0.79)
o Smash It Up (Part II) by The Damned (£0.99/€1.49)
o White Stripes Pack 01 (this pack contains the three White Stripes tracks above) (£2.49/€3.99)

Availability: All except Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Videos (free)

* Dante’s Inferno Anger Dev Diary
* Ratchet & Clank: A Crack in Time Launch Trailer
* Just Cause 2 Island of Panua Mini Doc 2

Premium Themes

(Static themes)

* Wise Father Theme (£1.19/€1.49)
* Yuefeng Theme (£1.19/€1.49)
* King Zumo Theme (£1.19/€1.49)
* Cavalier Warrior Theme (£1.19/€1.49)

PlayStation Store via PSP and Media Go
Downloadable Games (also available via the PS3 store)

* Street Fighter Alpha Max 3 (£13.99/€17.99)
* Major League Baseball 2K9 (£11.99/€14.99)
* Mana Khemia: Student Alliance (£19.99/€24.99)

Availability: All except Australia and New Zealand
minis (also available via the PS3 store)

* Circles Circles Circles (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3+

Availability: All except Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russia, Spain and Switzerland

* D-Cube Planet (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3+

Availability: All except Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russia, Spain and Switzerland

* Bubble Trubble (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3+

Demo (free)

* Jax and Daxter: The Lost Frontier Demo (free) Rating: PEGI 12+

Add-On Game Content (also available via the PS3 store)

* Dynasty Warriors: Strikeforce – Additional Quests 7 (free) Rating: PEGI 12+

* Rock Band Unplugged
o Excuse Me Mr. by No Doubt (£0.99/€1.49)
o I’m Shipping Up To Boston by Dropkick Murphys (£0.99/€1.49)

• dangerpaki
OPSLAGHOND schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:15:
[...]

[...]

Ik heb de game 2 weken geleden gekocht in een winkel in Nederland. ;)
Ben zelf tot drie maanden geleden erg actief in het xbox360 topic geweest, omdat ik toen zelf een xbox360 had. En moet eerlijk zeggen ik heb toen misschien op enkele uitzondering na niet veel over de PS3 gehoord daar. En zeker niet dat PS3 mensen daar anderen kwamen afkraken. Hier maak ik het andersom inderdaad wat vaker mee. Maar ook niet zo heel veel vaker.

Welke winkel heb je DS gekocht dan in NL?

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:10
Heeft iemand met een "oude" backwards compatible PS3 het PS2 spel Jax and Daxter: The Lost Frontier toevallig ook geprobeerd? Ben zelf dol op platformers en wilde deze er wel bij halen maar had bijv. flinke problemen met het spelen van de eerste Jak&Daxter op mijn PS3. Net als de Ratchet&Clank PS2 games trouwens -O- Sly Raccoon loopt daarentegen weer als een zonnetje. Kan helaas niet zo snel ervaringen vinden van mensen die deze versie op een backwards compatible PS3 hebben gestest.

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

Chocovla schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:20:
Heeft iemand met een "oude" backwards compatible PS3 het PS2 spel Jax and Daxter: The Lost Frontier toevallig ook geprobeerd? Ben zelf dol op platformers en wilde deze er wel bij halen maar had bijv. flinke problemen met het spelen van de eerste Jak&Daxter op mijn PS3. Net als de Ratchet&Clank PS2 games trouwens -O- Sly Raccoon loopt daarentegen weer als een zonnetje. Kan helaas niet zo snel ervaringen vinden van mensen die deze versie op een backwards compatible PS3 hebben gestest.
Is toch compatibility list van?

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:23
GG---77 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:56:
[...]

Vanmorgen even 1potje getest en ik kwam online. (lvl3).
Ik had gisteren MW2 gehaald en me wel vermaakt met de Sp maar was van plan om met de MP aan de slag te gaan..... connecting to matchmaking server.... Was wel een slechte start!
Welke patch heb je?
Heb vanochtend om 11 uur nog gekeken, en kwam maar niet online (Patch 1.0.2). Wel slordig, ben nu al bijna door SP heen :(

[ Voor 13% gewijzigd door Knul op 12-11-2009 14:35 ]

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:27:
[...]

Is toch compatibility list van?
Jup maar alleen voor oude titels. Deze nieuwe staat er helaas nog niet op.

"Better ask questions before you shoot"

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Knul schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:32:
[...]
Welke patch heb je?
Heb vanochtend om 11 uur nog gekeken, en kwam maar niet online (Patch 1.0.2). Wel slordig, ben nu al bijna door SP heen :(
Geen idee. Denk niet dat je er wat aan hebt, maar ik heb MW2 gisteren gehaald om 18.30 uur geinstalleerd (eerst FW 3.01), toen heb ik zoals gister ergens op tweakers gemeld de Gamedata (update 15mb) verwijderd en nogmaals geinstalleerd, en gisteren alleen de SP gespeeld.
Vond het zo frustrerend dat ik gisteren niet online kwam, dat ik vanmorgen (voor mijn werk iets van 07.00 uur :O) maar even keek of het probleem verholpen was. En ik heb één potje gedaan (en te laat op mijn werk komen :X).

PSN id: GG--77

• Deezers
Is Motorstorm (deel 1 en 2) een beetje leuk? :)

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Ik sluit mijn PS3 vaak aan op mijn pc-scherm, maar door de 1680x1050 resolutie ziet het 720p signaal van de PS3 er erg vaag uit. Zet je pc maar eens in 1280 x 720 en je snapt wat ik bedoel. :)

Ik overweeg nu om een 1920 x 1080 beeldscherm te kopen, maar ik vraag me af of het beeld dan wel zoveel beter gaat zijn? De meeste PS3-games gaan maar tot 720p en worden intern geupscaled naar full HD...

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:44:
Is Motorstorm (deel 1 en 2) een beetje leuk? :)
Ja!, maar deel twee maakt imo. deel 1 overbodig. En aangezien deel twee tegenwoordig niet duur meer is heb ik die dus van de week gekocht bij mediaoffer voor 19,95 (dagelijkse aanbieding)

Verder is het hele concept 'racen met verschillende klasse voertuigen' erg leuk en goed uitgevoerd.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44

Shabbaman

Got love?

ymmv schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:10:
* Fallout 3
o Broken Steel (€7.99)
o Operation Anchorage (€7.99)
o The Pitt (€7.99)
o Point Lookout (€7.99)
o Mothership Zeta (€7.99)

Availability: Additional release for Spain only
Nou, hoera. Nog maar weer een week wachten op Fallout 3 DLC -O-

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:23
GG---77 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:46:
[...]

Geen idee. Denk niet dat je er wat aan hebt, maar ik heb MW2 gisteren gehaald om 18.30 uur geinstalleerd (eerst FW 3.01), toen heb ik zoals gister ergens op tweakers gemeld de Gamedata (update 15mb) verwijderd en nogmaals geinstalleerd, en gisteren alleen de SP gespeeld.
Vond het zo frustrerend dat ik gisteren niet online kwam, dat ik vanmorgen (voor mijn werk iets van 07.00 uur :O) maar even keek of het probleem verholpen was. En ik heb één potje gedaan (en te laat op mijn werk komen :X).
Hehe, herkenbaar, vanmorgen voor school nog even snel CoD gedaan en uiteindelijk 2 treinen gemist. Nja, hopen dat ik nu ook minder lag heb dan eerst dan. Zou toch wel leuk zijn als ze weer dedicated server´s gingen ondersteunen.

• EfBe
  • Niet online
Die Fallout 3 DLC is alleen voor spanje? Wat is dat nou voor onzinnigheid... iets zegt me dat die DLC er niet meer gaat komen voor NL, zo lang doen ze kennelijk over het vertalen van zaken (waarom heb ik de keuze niet voor een UK/EN versie?)

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 08:38

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Shabbaman schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:51:
[...]

Ik heb maar de GOTY editie gekocht, nog goedkoper ook. Zeker als je je gewone Fallout 3 weer verkoopt. Denk dat je nog wel even kan wachten via PSN.
Ik had nog geprobeerd om de DLC via een UK account te kopen, maar dat werkt dan weer niet met CC 8)7
SayWhatAgain! schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:10:
[...]

Ik heb maar de GOTY editie gekocht, nog goedkoper ook. Zeker als je je gewone Fallout 3 weer verkoopt. Denk dat je nog wel even kan wachten via PSN.
Ik had nog geprobeerd om de DLC via een UK account te kopen, maar dat werkt dan weer niet met CC 8)7
http://www.zavvi.com/game...-card-20.00/10062224.html

Je betaalt zo 17 pond (incl verzendkosten) voor een 20 pond-PSN-kaart die je in de UK online winkel kunt gebruiken.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
De fallout dlc is btw wel gewoon in de NL store, voor degenen die het erover hadden :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 08:38

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

ymmv schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:05:
[...]

http://www.zavvi.com/game...-card-20.00/10062224.html

Je betaalt zo 17 pond (incl verzendkosten) voor een 20 pond-PSN-kaart die je in de UK online winkel kunt gebruiken.
Da's nog omslachtiger :p
In de NL store ben je bijna 50E kwijt aan alle DLC, GOTY kost een pondje of 30 en dan kun je je oude weer verkopen :)
Staat inmiddels wel in de NL-store, maar ruim een maand te laat.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:24:
Alleen 1 ding is mij nog niet duidelijk!
spoiler: Makarov
Wat is er met Makarov gebeurd? Voor zover ik weet is hij niet gekilld, ook niet door Shepherd! Dat is zeker voor het volgende deel? :/
spoiler:
Tijdens dat level op dat vliegveld (1 na laatste missie volgens mij) wordt er tijdens al het geweld een gesprek gevoerd wat uiteindelijk als resultaat heeft dat Sheperd de nog grotere boef is dan Makarov. Maar ik heb dat verhaal niet zo goed gevolgd (ook niet echt handig van de makers om dat tijdens zo'n enorm vuurgevecht te doen).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Ge0force schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:46:
Ik sluit mijn PS3 vaak aan op mijn pc-scherm, maar door de 1680x1050 resolutie ziet het 720p signaal van de PS3 er erg vaag uit. Zet je pc maar eens in 1280 x 720 en je snapt wat ik bedoel. :)

Ik overweeg nu om een 1920 x 1080 beeldscherm te kopen, maar ik vraag me af of het beeld dan wel zoveel beter gaat zijn? De meeste PS3-games gaan maar tot 720p en worden intern geupscaled naar full HD...

Heeft iemand hier ervaring mee?
Probeer de ps3 is in te stellen op 1080P. Ik heb zelf een zelfde situatie en ik kwam erachter dat als ik de PS3 op 1080P zet het beeld automatisch gescaled wordt naar 1680*1050

Het beeld wordt een beetje gecompressed en er staat een waarschuwing maar het werkt wel! Ik gebruik een samsun 206bw icm HDMI

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:20:
[...]

spoiler:
Tijdens dat level op dat vliegveld (1 na laatste missie volgens mij) wordt er tijdens al het geweld een gesprek gevoerd wat uiteindelijk als resultaat heeft dat Sheperd de nog grotere boef is dan Makarov. Maar ik heb dat verhaal niet zo goed gevolgd (ook niet echt handig van de makers om dat tijdens zo'n enorm vuurgevecht te doen).
spoiler: MW2 Makarov?
Daar heb ik ook een stukje van meegekregen, volgens mij wil Price samenwerken met Makarov, onder het mom van 'The enemy of my enemy is my friend!'. Makarov doet niet mee en zegt See you in hell ofzo waarop Price antwoordt dat hij de groeten aan Zakhaev moet doen :p

Leuk en aardig, maar wat er met Makarov gebeurt? Joost mag het weten...

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Shabbaman schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:51:
[...]
Ik heb er niet op geklikt, maar al die Fallout 3 packs staan bij mij gewoon in de store hoor. Volgens mij moet je er zo mee aan de slag kunnen...

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.