Verwijderd

BatmanHorizon schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:14:
De fallout dlc is btw wel gewoon in de NL store, voor degenen die het erover hadden :)
Dat heeft dan zeer lang geduurd. Had er al moeten zijn sinds eind september, maar toen was er niets. in ieder geval niet in de NL store.

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb vandaag mn fragFx v2 binnen gekregen van the hut. ben er nog niet enthousiast over, het muizen gaat niet zo makkelijk als op de pc. er zit een standaard vertraging in. Ik denk erover om het apparaat gelijk weer te verkopen, volgens mij word ik sneller kapotgeschoten in killzone2 met deze dan voorheen!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:53
Modern Warfare 2 Singleplayer uitgespeeld op Hardened. Geweldig verhaal, veel spannender ( mede door dat het zo chaotisch is ) en veel uitdagender dan Modern Warfare. Op naar de Coop ( als ze dat inviten eens fixen....). Nu maar wat multiplay dan.

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
zerokill schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:29:
[...]

Probeer de ps3 is in te stellen op 1080P. Ik heb zelf een zelfde situatie en ik kwam erachter dat als ik de PS3 op 1080P zet het beeld automatisch gescaled wordt naar 1680*1050

Het beeld wordt een beetje gecompressed en er staat een waarschuwing maar het werkt wel! Ik gebruik een samsun 206bw icm HDMI
Heb ik geprobeerd, maar dan ziet het beeld er niet bepaald mooier uit. Integendeel kleine letters zijn moeilijk leesbaar doordat er pixels wegvallen door het downscalen.

Vandaar dat ik benieuwd was of er iemand z'n PS3 op een FULL-HD pc-scherm heeft aangesloten...

Verwijderd

Final Fantasy XIII

SQUARE ENIX belooft een tipje van de sluier over FINAL FANTASY XIII op te lichten… Ben jij er klaar voor?

Kun je niet wachten tot de epische PlayStation 3-RPG FINAL FANTASY XIII uitkomt? Gelukkig staat SQUARE ENIX, de ontwikkelaar van de game, op het punt om het laatste nieuws over de game te onthullen, nieuwe beelden te laten zien en een aantal interessante nieuwe weetjes bekend te maken.

Dit alles gebeurt middels de speciale promotievideo voor FINAL FANTASY XIII en jij kunt deze puike presentatie vanaf 16.00 uur Britse tijd (17.00 uur Nederlandse tijd) op vrijdag 13 november 2009 hier op eu.playstation.com en op blog.eu.playstation.com bekijken.

In FINAL FANTASY XIII ga je op een onvergetelijke reis door de zwevende stadswereld Cocoon en de levensgevaarlijke buitenwereld Pulse. Op je reis kom je nieuwe vrienden en bondgenoten tegen, gebruik je krachtige wapens en magische aanvallen en kun je spectaculaire Eidolons oproepen die je ter zijde staan als het je wat te heet onder de voeten dreigt te worden.

Heb jij de moed om je lot onder ogen te zien? Bekijk de speciale promotievideo voor FINAL FANTASY XIII en ontdek het zelf.

http://nl.playstation.com...-dan-zomaar-een-fantasie/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 22:09 ]

Ge0force schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:12:
[...]

Heb ik geprobeerd, maar dan ziet het beeld er niet bepaald mooier uit. Integendeel kleine letters zijn moeilijk leesbaar doordat er pixels wegvallen door het downscalen.

Vandaar dat ik benieuwd was of er iemand z'n PS3 op een FULL-HD pc-scherm heeft aangesloten...
Er zijn miljoenen PS3s aangesloten op Full HD-TVs en dat werkt prima.

Verwijderd

Waarschijnlijk 19 nov update 3.10

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4afc65f8201ec.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 22:32 ]

/edit

[ Voor 98% gewijzigd door Ike. op 12-11-2009 22:37 ]

dangerpaki schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:11:
[...]Welke winkel heb je DS gekocht dan in NL?
(Na het bekijken van het bonnetje;)
Ik heb Demon's Souls gekocht bij Mystery Media in Nijmegen / Augustijnenstraat 19
Website: http://www.misterymedia.nl/ (ligt/lag tijdelijk plat).
Blijkt te gaan om de N-Amerikaanse / Mexicaanse versie.
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:09:
Final Fantasy XIII

SQUARE ENIX belooft een tipje van de sluier over FINAL FANTASY XIII op te lichten… Ben jij er klaar voor?

Kun je niet wachten tot de epische PlayStation 3-RPG FINAL FANTASY XIII uitkomt? Gelukkig staat SQUARE ENIX, de ontwikkelaar van de game, op het punt om het laatste nieuws over de game te onthullen, nieuwe beelden te laten zien en een aantal interessante nieuwe weetjes bekend te maken.

Dit alles gebeurt middels de speciale promotievideo voor FINAL FANTASY XIII en jij kunt deze puike presentatie vanaf 16.00 uur Britse tijd (17.00 uur Nederlandse tijd) op vrijdag 13 november 2009 hier op eu.playstation.com en op blog.eu.playstation.com bekijken.

http://nl.playstation.com...-dan-zomaar-een-fantasie/
Jammer, ik wist dat er iets zat aan te komen, maar toch hoopte ik op een (vervroegde) wereldwijde release. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@opslaghond

Wereldwijde release zal er neit komen ben ik bang. Denk dat de us versie februari zal komen en de eu ergens rond juni. Dus dit wordt voor mij een import uit us. Mag k je trouwens toevoegen? zie dat je ongeveer zelfde smaak hebt als mij :9

Maar wie weet horen we morgen iets meer dan dit alleen...Ik ben iig om 16.00 online !!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ymmv schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:13:
[...]

Er zijn miljoenen PS3s aangesloten op Full HD-TVs en dat werkt prima.
Maar hij heeft het over een monitor ;) Maar dan alsnog zijn er waarschijnlijk miljoenen..:D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteren Singstar Starters pakket binnen gekregen; twee wireless mics, 10 songs (5 op disc, 5 via voucher).

Met zijn 2-en hebben we al enorme lol (mijn vriendin en ik), ben benieuwd als de woonkamer volzit. Dat wordt lekker Buzzen en zingen :P

Gelijk echter een nummer of 50 via de store gekocht..nu hou ik er even mee op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Zag net deze voor de geinteresseerden:

Nu bij Dixons 5 euro extra korting op alle PlayStation 3 games met deze unieke kortingscode. De kortingscode is geldig t/m 4 december 2009. Gebruik bij je bestelling de volgende kortingscode: 5EURPS3ZNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

OPSLAGHOND schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:30:
[...]

(Na het bekijken van het bonnetje;)
Ik heb Demon's Souls gekocht bij Mystery Media in Nijmegen / Augustijnenstraat 19
Website: http://www.misterymedia.nl/ (ligt/lag tijdelijk plat).
Blijkt te gaan om de N-Amerikaanse / Mexicaanse versie.

[...]

Jammer, ik wist dat er iets zat aan te komen, maar toch hoopte ik op een (vervroegde) wereldwijde release. :9
Square Enix die een release vervroegd?

Ik zet meer geld in op Beelzebub die zijn noren onder moet binden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:30:

Ik heb Demon's Souls gekocht bij Mystery Media in Nijmegen
Werkelijk waar jongen die game Demon's Souls is zo ongelovelijk geweldig goed! Gelukkig is het een succes in de VS (de eerste levering was binnen een week uitverkocht) Ik heb ook de US versie gekocht via dimensionplus en heb er inmiddels 30 uur in zitten terwijl ik pas 4 sub werelden heb gedaan. er zijn er totaal 5 werelden x 4 gedeeltes per wereld = 20.. ik heb er Uncharted 2 voor aan de kant gezet omdat dit spel me zo enorm opzoog.

Helaas is eergisteren mijn PS3 overleden aan de YLOD (launch model) maar ik ga em as dinsdag bij almereombouw.nl brengen die hem (volgens hun) binnen 1 dag kunnen fixen met behoud van saves etc... Ik ga men 320 gig HDD er uit halen als ik hem daar breng in de hoop dat als ik hem werkend terug krijg ik die gewoon zonder morren weer over kan zetten... weet iemand of dit mogelijk is? Of accepteerd men ps3 dan alleen de laatst geformateerde HDD en niet meer mijn oude?

Nouja jullie begrijpen dat ik natuurlijk geen twee dagen zonder gamen kan dus heb mijn 360 weer aangeslinger, heb Forza 3 gekocht en ben gisteren begonnen om Gears 2 te gaan spelen. Forza 3 is fantastisch en gears heb ik nog gemengde gevoelens bij. De textures van die game hebben een probleem met inladen bij nieuwe gebieden en vaak zie je wat clipping bij het binnenkomen van ruimtes. Het universum is gewoon wel gaaf en van deeltje 1 heb ik ook genoten... Maarja misschien zijn wij inmiddel weer verwend met Uncharted 2 en InFamous... infamous zag ik trouwens gisteren vor 29 euri liggen bij de next level in Hilversum! voor de mensen die een geweldige game zoeken en in de buurt wonen, grijp deze kans!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Ge0force schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:46:
Ik sluit mijn PS3 vaak aan op mijn pc-scherm, maar door de 1680x1050 resolutie ziet het 720p signaal van de PS3 er erg vaag uit. Zet je pc maar eens in 1280 x 720 en je snapt wat ik bedoel. :)

Ik overweeg nu om een 1920 x 1080 beeldscherm te kopen, maar ik vraag me af of het beeld dan wel zoveel beter gaat zijn? De meeste PS3-games gaan maar tot 720p en worden intern geupscaled naar full HD...

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik had eerst een gewone breedbeeldbuis en het beeld was behoorlijk slecht (lag ook aan de composite aansluiting die ik gebruikte) en heb nu een mooie FullHD TV staan en ik moet zeggen dat het er allemaal erg mooi uitziet. Bij opschalen van 720p naar 1080p zie ik niet echt een probleem, de TV doet dat erg goed; TV geeft aan welk input signaal er is, de PS3 doet (in mijn geval) niet aan upscaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
kdbruin schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:10:
[...]

Ik had eerst een gewone breedbeeldbuis en het beeld was behoorlijk slecht (lag ook aan de composite aansluiting die ik gebruikte) en heb nu een mooie FullHD TV staan en ik moet zeggen dat het er allemaal erg mooi uitziet. Bij opschalen van 720p naar 1080p zie ik niet echt een probleem, de TV doet dat erg goed; TV geeft aan welk input signaal er is, de PS3 doet (in mijn geval) niet aan upscaling.
Ik heb de composite kabel nooit geprobeerd, maar gelijk de rgb-scart van mijn oude psx aangesloten. Dan ziet het er nog best mooi uit op een beeldbuis van zo'n 80 cm 4:3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Hmmm, ik ben nog steeds aan het twijffelen over Assassins Creed 2. Hoe tof ga ik de game vinden? Uncharted 2: Among Thieves vond ik echt fenomenaal.

Edit: spelfout

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 13-11-2009 10:57 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Omg yesss!

Eindelijk kan ik meepraten! Sinds gister ben ik ook de trotse bezitter van een Playstation 3 Slim 250GB + Uncharted 2 om te beginnen.

Uncharted 2 is echt een hele vette game, de gameplay gaat heerlijk en het ziet er echt gruwelijk uit!

Ook de multiplayer waarvan ik dacht dat het waarschijnlijk een beetje zou tegenvallen omdat ik al heel lang gewent ben om shooters op de PC te spelen op dergelijk hoog niveau, viel ook erg mee! Het was hardstikke leuk om 5v5 TDM te spelen en de maps te leren kennen. Natuurlijk pas lvl2 en nog geen boosters etc maar het spel is echt nice!

Meteen Fifa 10 + Modernwarfare 2 besteld want volgens mij mag je je geen PS3 bezitter noemen zonder deze titels :P

Als mensen nog ps3 vriendjes nodig hebben voeg me toe ik ben nog vriendjes maagd!

Ramonvbeem = ps3gamer tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:02:
Hmmm, ik ben nog steeds aan het twijffelen over Assassins Creed 2. Hoe tof ga ik de game vinden? Uncharted 2: Among Thieves vondt ik echt fenomenaal.
Vondt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
vraagje:

Als ik nou modern warfare 2 uit USA mee laat nemen, kan ik hier mee dan in NL gewoon met mijn vrienden on-line spelen op NL of Europese servers ?

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nope, alleen met versie regio 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Jumpman schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:06:
Nope, alleen met versie regio 2.
Serieus?

als dit zo lees:
http://www.axelmusic.com/productDetails/047875837478

is dit engelse winkel, maar er staat USA bij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ramon1984 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:46:
Meteen Fifa 10 + Modernwarfare 2 besteld want volgens mij mag je je geen PS3 bezitter noemen zonder deze titels :P
Dan ben ik blijkbaar geen PS3 bezitter :o (beide spellen boeien mij niet).

R&C crack in Time is onderweg, en dragonage: origins is gepre-ordered.
Voorlopig kan ik vooruit. Daarna kan ik uncharted 2 nog lenen van een vriend.
Met de vrije tijd die ik heb zijn we dan weer een paar maanden verder.

Misschien dat ik in de kerstperiode nog wat leuke aanbiedingen in Engeland meeneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 12:01
Jumpman schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:02:
Hmmm, ik ben nog steeds aan het twijffelen over Assassins Creed 2. Hoe tof ga ik de game vinden? Uncharted 2: Among Thieves vond ik echt fenomenaal.
Kan niemand echt beantwoorden omdat AC2 nog niet uit is hè :P.

Het was nog niet echt in mij opgekomen om AC met Uncharted te vergelijken eigenlijk. Het zijn wel beide avonturen games die een verhaal vertellen.

Ik verwacht dat AC2 wel heel vet wordt, maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd :P.

Als je zeker wilt weten of AC2 een leuk spel wordt moet je even de reviews afwachten :). Over een weekje is hij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik lees veel verschillende meningen over de officiele playstation headset. Is deze echt het geld waar of kan ik beter er eentje nemen van een ander merk?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Fietsbel schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:31:
Ik lees veel verschillende meningen over de officiele playstation headset. Is deze echt het geld waar of kan ik beter er eentje nemen van een ander merk?
Als je er niet te veel geld voor betaald, is het zeker de moeite waard om de originele te nemen van sony. Beter geluid in combinatie met HQ modus, het oplaad station staat mooi op je kastje naast je ps3 en de onscreen info over je accu is erg handy.

23 euro bij play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
M a r c o schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:20:
[...]

Misschien dat ik in de kerstperiode nog wat leuke aanbiedingen in Engeland meeneem.
Haha zo bedoelde ik het nou ook weer niet!
Iedereen houd van andere games gelukkig ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertdeboel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-11-2009
Geen marktplaats hier.

[ Voor 91% gewijzigd door PromoX op 13-11-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vampy719 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:40:
[...]

Als je er niet te veel geld voor betaald, is het zeker de moeite waard om de originele te nemen van sony. Beter geluid in combinatie met HQ modus, het oplaad station staat mooi op je kastje naast je ps3 en de onscreen info over je accu is erg handy.

23 euro bij play.com
Kijk dat is een mooie prijs, dan ga ik wel voor de orginele van Sony.
Bedankt voor de link :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:20:
[...]

Het begint al te komen: Rock Band: Beatles kost nu 26 euro bij play.com, bij gamestation.co.uk kost Brutal Legend nu minder dan 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Allen! Even spoed probleempje, hopelijk dat iemand kan helpen..

Afscheid van collega straks en ik heb even 3 quizzes gemaakt in MyBuzz. Deze heb ik aan 1 playlist toegevoegd en vervolgens wil ik deze playlist afspelen. Dit gaat allemaal prima. Dit heb ik ook vorig jaar gedaan tijdens een familie uitje met 6 categorieën zoals geschiedenis van deze familie, vakantiedrama, etc. En dan kon ik gewoon categorie kiezen nadat ik de playlist startte.

Alleen als ik nu de playlist start (met dus 3 quizzes erin) dan kiest hij maar een aantal vragen (niet 3x8=24 maar iets van 10) en dan doet hij 1 ronde en dan terug naar het menu.

Ik wil niet elke quiz opnieuw starten, ik wil ze gewoon alle 3 achter elkaar. Wat doe ik fout? Iemand een idee.. afscheid is vanavond :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ramon1984 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:46:

Als mensen nog ps3 vriendjes nodig hebben voeg me toe ik ben nog vriendjes maagd!

Ramonvbeem = ps3gamer tag
http://psnfriends.ning.com/group/gotps3

Even aanmelden en je zult je nooit vervelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Thanks man!

Heb mezelf aangemeld ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 19:28
ramon1984 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:08:
[...]

Thanks man!

Heb mezelf aangemeld ^^
Ik ook:) op naar de vele online gameuurtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Jarnoootje schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:19:
[...]

Ik ook:) op naar de vele online gameuurtjes!
Maar als ik nu in Playstation network inlog worden alle mensen binnen die groep aan mijn friends toegevoegd? of hoe werkt het? Ben nog vrij nieuw met de PS3 kreeg em gisteravond binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:22

blitzkrieg

Whoop Whoop!

ramon1984 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:34:
[...]

Maar als ik nu in Playstation network inlog worden alle mensen binnen die groep aan mijn friends toegevoegd? of hoe werkt het? Ben nog vrij nieuw met de PS3 kreeg em gisteravond binnen!
Nee, helaas niet, je zult iedereen over moeten typen om te inviten. Daar ben je wel een avondje druk mee.

Ik snap ook niet dat je niet in het PSN een soort funtie hebt voor een groep, dat als je bij die groep komt, dat je dan makkelijk iedereen erin kan inviten.

[ Voor 16% gewijzigd door blitzkrieg op 13-11-2009 15:37 ]

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Nee, helaas. Je zult handmatig mensen aan je vriendenlijst op de PS3 moeten toevoegen. Bovenstaande site kan je helpen bij het vinden van mensen met ongeveer dezelfde smaak qua spellen, en met wat zij op het moment aan het spelen zijn. Je vriendenlijst is ook beperkt tot 100 vrienden, maar dat zou voldoende moeten zijn :)

edit: dat heb je met Blitzkrieg, onverwachts en heel erg snel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Inanna op 13-11-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
blitzkrieg schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:36:
[...]

Nee, helaas niet, je zult iedereen over moeten typen om te inviten. Daar ben je wel een avondje druk mee.
Hehe ok... Ik zal me dit weekend goed vermaken!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

ramon1984 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:37:
[...]

Hehe ok... Ik zal me dit weekend goed vermaken!

_/-\o_
Ik moet er ook nog mee verder, ik ben begonnen, maar was na een uur typen met de controller helemaal gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
blitzkrieg schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:40:
[...]

Ik moet er ook nog mee verder, ik ben begonnen, maar was na een uur typen met de controller helemaal gaar.
Ik sluit vanavond wel even een usb toetsebord aan... moet werken toch?

Ik ga ook proberen om mijn Microsoft HEadset (USB) erop aan te sluiten na een aantal topics gelezen te hebben om fora's ben ik mensen tegengekomen die ook met logitech headsetjes werken en geen problemene ondervinden dus dit zou moeten werke n volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg

blitzkrieg

Whoop Whoop!

ramon1984 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:42:
[...]

Ik sluit vanavond wel even een usb toetsebord aan... moet werken toch?

Ik ga ook proberen om mijn Microsoft HEadset (USB) erop aan te sluiten na een aantal topics gelezen te hebben om fora's ben ik mensen tegengekomen die ook met logitech headsetjes werken en geen problemene ondervinden dus dit zou moeten werke n volgens mij.
Ja, usb toetsenbord werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final Fantasy 13!

OK its official! Us release March 9th 2010, with the European release being on exactly the same date.

http://www.thelostgamer.c...xiii-gets-us-launch-date/

Filmpje

http://www.psonly.nl/vide...I_-_New_Universe_Trailer/

Maart wordt een epic maand jongens!!! GOW3 , GT5, en nu FF13

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

bah, dure maand dan. kunnen ze niet beginnen in januari met gt5, februari GoW en dan in maart FFXIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Weet iemand waar je goedkoop de officiele SONY PS3 headset kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens een paar berichten naar boven.....
bij www.play.com dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:24
MyMemory.co.uk met de code BACKFORGOOD voor +- 22 euro incl. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vampy719 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:17:
[...]

Serieus?

als dit zo lees:
http://www.axelmusic.com/productDetails/047875837478

is dit engelse winkel, maar er staat USA bij???
Lijkt inderdaad op USA. Ik weet niet of je daar ook wil kopen, maar in één van de MW2 topics had ik gelezen dat COD:MW2 bij sommige Media Markten voor de PS3 € 44,00 was (Utrecht stond er), en anders is deze voor € 49,00 wel te krijgen, voor die € 5,00 verscil als je de verzending eraf haald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gt5 is enkel maart in japan. europa 'iets' later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Autocue :D Spreek dan gewoon Japans. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:27:
Final Fantasy 13!

OK its official! Us release March 9th 2010, with the European release being on exactly the same date.

Filmpje

http://www.psonly.nl/vide...I_-_New_Universe_Trailer/

Maart wordt een epic maand jongens!!! GOW3 , GT5, en nu FF13
Dan ben ik bang dat GT5 nog even uitgesteld gaat worden in Europa.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
Ok totaal geen interessante informatie :D
maar ik heb net cod MW:2 gehaald bij Mediamarkt in EHV 55 euro.
zaterdag en zondag zijn al volgepland met cod dus :D.
mensen die nog meer cod mw:2 spelen invite me maar.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:17:
Kijk eens een paar berichten naar boven.....
bij www.play.com dus....
Sorry dat ik het ben vergeten te melden, ik wil graag betalen met iDeal. Ik heb geen paypal of credit card...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 01:03:
@opslaghond

Wereldwijde release zal er neit komen ben ik bang. Denk dat de us versie februari zal komen en de eu ergens rond juni. Dus dit wordt voor mij een import uit us. Mag k je trouwens toevoegen? zie dat je ongeveer zelfde smaak hebt als mij :9

Maar wie weet horen we morgen iets meer dan dit alleen...Ik ben iig om 16.00 online !!!
Toevoegen mag altijd! Zeker als je dezelfde smaak hebt is dat wel zo leuk. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:27:
Final Fantasy 13!
Dinsdag 9 maart 2010 vrije dag --> Check! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
Lizardz schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:13:
Weet iemand waar je goedkoop de officiele SONY PS3 headset kunt kopen?
Kan deze vraag ook toegevoegd worden aan onze FAQ? Het komt ongeveer drie keer per dag langs... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:50:
[...]

Dan ben ik bang dat GT5 nog even uitgesteld gaat worden in Europa.
Daar ben ik ook bang voor. Ik bedoel 3 a 4 grote games komen anders in dezelfde maand uit: GT5, GOW3, FF13 en SSF4. Too much. Ik bedoel een game als ff13 zal me echt maandlang vermaken of meer. Ik dacht eigenlijk dat gt5 nog niet echt officieel is aangekondigd voor EU maar wel iig voor Japan. Ik denk dat GT5 in juni uit gaat komen. Zou best een overkill zijn aan toppers (wat n luxe :P ).

Opslaghond ik voeg je zo toe :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Vads schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:01:
[...]

Kan deze vraag ook toegevoegd worden aan onze FAQ? Het komt ongeveer drie keer per dag langs... :X
Ja dat zou inderdaad handig zijn, want om nou 49 delen en dan 50 pages per deel uit te zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Een vraag die wat ij betreft ook in de FAQ mag: "heeft de volledig formatteren optie" voor de harddisk enig nut? Ik zat net te kijken en kreeg de melding "deze optie neemt ongeveer 7 uur in beslag".

Dus heeft het een voordeel t.o.v. de snelle variant?

(Ik weet dat Sony het aanraad bij gevoelige gegevens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:01:
[...]
Linkje naar Google hoeft toch niet in de FAQ? :+
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:03:
[...]Ik bedoel een game als ff13 zal me echt maandlang vermaken of meer.
Opslaghond ik voeg je zo toe :) .
FFXIII gaat mijn PS3 killen waarschijnlijk. :9
ronwiel schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:33:
Een vraag die wat mij betreft ook in de FAQ mag: "heeft de "volledig formatteren"-optie" voor de harddisk enig nut? Ik zat net te kijken en kreeg de melding "deze optie neemt ongeveer 7 uur in beslag".
Dus heeft het een voordeel t.o.v. de snelle variant?

(Ik weet dat Sony het aanraad bij gevoelige gegevens)
Eerst een goed antwoord, daarna mag deze uiteraard naar de FAQ.
Hoe meer daar staat des te minder we hier hoeven te herhalen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Lizardz schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:09:
[...]

Sorry dat ik het ben vergeten te melden, ik wil graag betalen met iDeal. Ik heb geen paypal of credit card...
Dan ben je toegewezen op CDwow.nl (niet de snelste), of NL'se shops.
Hou verder budgetgaming.nl in de gaten.

[ Voor 6% gewijzigd door Yippie op 13-11-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-09 12:01
Lizardz schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:09:
[...]

Creditcard kan ik nog wel inkomen. Maar PayPal kan je ook gewoon aan je NL bankrekening koppelen. Dan kan je ineens bij heleboel meer shops bestellen. Zoals, een van mijn favorieten, Shopto.net :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Als FFXIII uit is, mag GT5 van mij gerust een paar maanden uitgesteld worden hoor. Heb er dan toch geen tijd voor om het te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
(jarig!)
Is PSN down ofzo? Kan me maar niet aanmelden. Meerdere hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://nl.playstation.com/
Volgens het groene rondje is PSN gewoon up! Deze is rood wanneer PSN down is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Nou lekker, zit ik lekker Blue ray filmpje te kijken, loopt het scherm vast en ik hoor de lezer constant zoeken!! Heb de ps3 echt met hand moeten uit doen want afsluiten deed die ook niet meer.

Andere blue ray's hebben het zelfde probleem en zoals het er nu naar uit ziet doen gewone dvd het weer wel :(

Ben bang dat dit periode wordt van services desks sony for a long time.

Maar moet ik dit via winkel (dynabyte) doen of via sony? Ik heb hem op 23 december 2007 gekocht dus nog geen 2 jaar.

Wat een kut kwaliteit zeg weer van sony, dacht dat ze nu wel eindelijk iets goeds konden maken, andere mensen met ervaringen of tips hoe ik dit zo snel mogelijk kan fixen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De toon van je bericht weerhoudt mij ervan je te willen helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
(jarig!)
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:34:
http://nl.playstation.com/
Volgens het groene rondje is PSN gewoon up! Deze is rood wanneer PSN down is. ;)
Ok thx,

Heel vreemd, zojuist nog gespeeld maar krijg nu ineens de 80710B23 error, oftewel PSN down.. Maar even geduld hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
@Vampy719

Anders veronderstel je eens niet zoveel onzin en bel je eerst even met Sony? Alle apparatuur kan stuk gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Roamor op 13-11-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Roamor schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:39:
@Vampy719

Anders veronderstel je eens niet zoveel onzin en bel je eerst even met Sony? Alle apparatuur kan stuk gaan.
Uhm..

Nu ik specifiek zoek op problemen met ps3 en blue-ray disks, lees serieus zo veel shit over de ps3. Op het sony forum, bij tros, allemaal mensen met zelfde problemen.

En ben bang dat sony ook nog voorzichtig gaat vertellen dat ik zelf voor de kosten moet gaan op draaien.

Maar wat zijn jullie ervaringen met opsturen en reparatie kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:12
Ik heb m'n PS3 nu ongeveer een maand (thanks Bart Smit :) ) en ben er zeer tevreden mee! Echter loop ik tegen het volgende aan:

Zodra ik opstart kom ik in het menu. Meestal is het beeld dan nog 'constant'. Als ik ga gamen werkt alles ook perfect. Echter wanneer ik een game heb gespeeld en afsluit krijg ik in het menu de hele tijd witte strepen die 'flikkeren'.

Wanneer ik vervolgens weer een game start, is er tijdens het spelen niks aan de hand.

Wat kan dit zijn?

Ik had gisteren trouwens ook een vastloper in Uncharted: Drake's Fortune, komt dat vaak voor? Ik moest de aan/uit-knop een aantal seconden inhouden voordat hij uit ging. De console reageerde nergens meer op.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Vampy719 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:06:
[...]
En ben bang dat sony ook nog voorzichtig gaat vertellen dat ik zelf voor de kosten moet gaan op draaien.
Dat zijn allemaal nog speculaties van jouw kant. Bel ze eerst, dan weet je het.
Maar wat zijn jullie ervaringen met opsturen en reparatie kosten?
PS3 defecten topic Deel 1 Gezien de lengte van dit topic (en de hoeveelheid verkochte PS3's) valt het imho nogwel mee met de "kut" kwaliteit van Sony. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik vraag me ook af wat er met PSN aan de hand is de laatste dagen. Trophies syncen gaat moeizaam, in andere spelers profielen kijken lukt vaak niet. Call Of Duty: Modern Warfare 2 doet ook vreemd. Soms staat er 0 players online, terwijl ik gewoon in matchen kom. Vervolgens wel weer 160000 man online.

Zou Sony de drukte niet goed aan kunnen o.a. door Modern Warfare 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:19:
Ik vraag me ook af wat er met PSN aan de hand is de laatste dagen. Trophies syncen gaat moeizaam, in andere spelers profielen kijken lukt vaak niet. Call Of Duty: Modern Warfare 2 doet ook vreemd. Soms staat er 0 players online, terwijl ik gewoon in matchen kom. Vervolgens wel weer 160000 man online.

Ja cker het is eigenlijk sinds afgelopen maandag zo. MW2 bombardeert psn gewoon. 90% van mijn lijst speelt alleen maar mw. Maar ik heb geen last als je een game speel online. Het syncen gaat moeizaam of helemaal niet. Hopelijk gaat sony komende dit fixen en hopelijk gaat dit gepaard met een update 3.10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:19:

Ligt aan InfinityWard/Activision niet aan Sony.
Ik heb het spel niet, geen problemen hier. :)
Trophies syncen gaat al een tijdje moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Sommige mensen hebben aandelen bij sony lijkt wel hier O-)

Maar begrijp mijn reactie, ik las & hoorde altijd wel al veel dingen over kapote lensen bij ps3 en nu ben ik helaas pindakaas zelf de sjaak, begrijp mijn reactie ook een beetje ben echt 7(8)7 }:|

Maar goed, zal verdere negatieve uitlatingen voor mij houden.

**Zucht** morgen eerst even bellen, mocht het geld of te veel tijd gaan kosten dan ga ik zelf nieuwe lens plus binnen werk kopen en zelf vervangen, met een elektronica achter grond moet het geen probleem zijn.

Maar niemand ervaringen wat ze doen met een ps3 van bijna 2 jaar oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Vampy719 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:45:

Maar begrijp mijn reactie, ik las & hoorde altijd wel al veel dingen over kapote lensen bij ps3 en nu ben ik helaas pindakaas zelf de sjaak, begrijp mijn reactie ook een beetje ben echt 7(8)7 }:|

**Zucht** morgen eerst even bellen, mocht het geld of te veel tijd gaan kosten dan ga ik zelf nieuwe lens plus binnen werk kopen en zelf vervangen, met een elektronica achter grond moet het geen probleem zijn.

Het is niet dat mensen hier aandelen hebben ofzo maar gewoon je hele benadering waardoor mensen zoiets hebben van laat maar zitten.
Persoonlijk heb ik nogal veel veronderstellingen gelezen van jou kant zonder dat je zelf ook nog maar enige actie hebt ondernomen en dus niet kan weten hoe en wat.
Waarbij het vooral begon met "wat een kut kwaliteit weer van sony". Dus 1 ding is misschien kapot en dan is het direct kut kwaliteit?
Verder begrijp ik dat je veel slechte dingen leest op internet, sowieso als je op een defect zoekt zul je berichten vinden over dat defect en verder zal je geen berichten vinden van mensen die zeggen: hey mijn PS3 werkt perfect en heb er helemaal geen problemen mee. Niet omdat die mensen er niet zijn maar omdat mensen zonder klachten niets laten horen!

En om een lang verhaal kort te maken: er is een PS3 defecten topic hier op tweakers, dus ik zou daar eens kijken voor ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Mag een mens dan helemaal niet meer even zijn gal kwijt?

Maar ik ga morgen even naar sony bellen, eens luisteren wat zij voor mij kunnen betekend na 1 jaar en 10 maanden.

En anders zelf lens vervangen. Maar ik vraag mij af is het de lens?

Bluy-ray films kijken, en na enkele minuten hangt het scherm, je hoort de drive zoeken en dan na bepaalde tijd gaat die uit zich zelf herstarten na enkele piepjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Vampy719 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:34:
Mag een mens dan helemaal niet meer even zijn gal kwijt?

Maar ik ga morgen even naar sony bellen, eens luisteren wat zij voor mij kunnen betekend na 1 jaar en 10 maanden.

En anders zelf lens vervangen. Maar ik vraag mij af is het de lens?

Bluy-ray films kijken, en na enkele minuten hangt het scherm, je hoort de drive zoeken en dan na bepaalde tijd gaat die uit zich zelf herstarten na enkele piepjes!!
Als je lens het was geweest had heel de ps3 geen Bluray meer gelezen, dus denk niet dat dat het is. het kan evengoed iets zijn wat jij zelf (per ongeluk) in je ps3 heb laten vallen. Het blijft mechanisch en kan stuk, het is in ieder geval niet even groot als de GPU probleem van de 360.
Als ik ergens kuthumeur van krijg is het wel programma's als Kassa en Radar, niet van wat ze proberen, maar hoe ze het brengen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, ik kocht mijn PS3 bij de launch en die ging stuk na 2 jaar en 1 maand (terwijl de garantie maar 1 jaar is) . Gebeld naar Sony, gezegd wat het probleem was, en dat ik een reparatie verwachtte voor een toestel van 600€.

Console opgestuurd en slechts 3 weken later kreeg ik een 'nieuwe' (lees: gereviseerd toestel). Enkel de kartonnen doos + plastic bescherming zelf betaald.

Dus het valt allemaal best mee :)

Zelf een nieuwe lens insteken kan, maar dan verbreek je een zegel en kan je hem niet meer bij Sony laten herstellen. Ik denk trouwens niet dat het de lens is, want bij mezelf was dat wél het geval en las de PS3 geenenkele PS3 game of blu-ray.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2009 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
Het begint steeds erger te worden, ook blue-ray game disks herkent die niet meer. Of hij start het op maar bij het laden hoor ik steeds de de lens zoeken en dan gegevens moment disc fout.

Begint echt op laser probleem te duiden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 01:41:
[...]

Jawel, ik kocht mijn PS3 bij de launch en die ging stuk na 2 jaar en 1 maand (terwijl de garantie maar 1 jaar is) . Gebeld naar Sony, gezegd wat het probleem was, en dat ik een reparatie verwachtte voor een toestel van 600€.

Console opgestuurd en slechts 3 weken later kreeg ik een 'nieuwe' (lees: gereviseerd toestel). Enkel de kartonnen doos + plastic bescherming zelf betaald.

Dus het valt allemaal best mee :)

Zelf een nieuwe lens insteken kan, maar dan verbreek je een zegel en kan je hem niet meer bij Sony laten herstellen. Ik denk trouwens niet dat het de lens is, want bij mezelf was dat wél het geval en las de PS3 geenenkele PS3 game of blu-ray.
Zelf net bij Consolpro een compleet nieuw loopwerk besteld voor mijn PS3 60GB van Zomer 2007, en vrijdag middag binnen gekregen. 65 euro en mijn eigen PS3 doet het weer als nieuw. Was alleen een kwestie van veel schroeven los en vast draaien en even voorzichtig zijn met de kabeltjes :P

Ook mijn PS3 las geen enkele blu-ray meer, wel nog DVD en CD schijfjes.

Dus tjah, het is maar wat je liever hebt ;)
Vampy719 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 02:42:
Het begint steeds erger te worden, ook blue-ray game disks herkent die niet meer. Of hij start het op maar bij het laden hoor ik steeds de de lens zoeken en dan gegevens moment disc fout.

Ik zou alvast maar een loopwerk bestellen bij consolepro. 3 maand garantie op de reparatie onderdelen. En voor 65 euro... zelf wat schroeven (genoeg filmpjes op YouTube). Vooral uitkijken met de kabeltjes en de zeer dunne rood/zwarte kabel. ;)

Jouw probleem lijkt aardig hoe mijn probleem begon. Had een nieuwe Blu-ray film (Der Untergang) en toen hij de tweede laag moest lezen... zoeken zoeken en disc error. ;)
Had nog de lens schoongemaakt en alles na gekeken maar de blu-ray laser was gewoon op zijn einde.

On-Topic:
En om weer terug naar de PS3 ervaring te gaan. Ik vind het nog steeds een geweldig apparaat en kwam er achter dat ik hem toch begon te missen na enige tijd.
Heb net een nieuwe game gekocht EyePet... wat is dat een grappig spel zeg. lol
Ik heb nog niet veel kunnen spelen aangezien ik niet veel licht op mijn kamer heb en dan werkt die Eye niet zo lekker. :/
Dus maar over naar Uncharted 2. Wat is dat verslavend :P Ik wil gewoon niet meer stoppen. Maar toch maar gedaan aangezien het al aardig laat werd en ik wat last van de ogen kreeg :+
Daarnaast heb ik nog Rockband: Beatles, en NFS: Shift die ik moet uitspelen. En alle oude spellen moet ik weer opnieuw spelen aangezien ik per ongeluk al mijn save games had gewist in een linux poging. Vergeten backup te maken 8)7

Ik denk dat ik na Uncharted 2, Assasin's Creed 1 maar weer uit speel en deeltje 2 bestel. :P
Al met al ik ben nog aardig bezig nu mijn PS3 het weer doet >:)

Mijn ervaring met de PS3, geweldige machine met geweldige graphics. En een eindeloze reeks uitmuntend goede games in vele genres. _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door LogiForce op 14-11-2009 03:35 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Laatst online: 22:43

Ik heb geen ervaring, maar Sony had de garantie verlengd naar twee jaar als het om laser problemen ging. Maar verder zoals de anderen hebben gezegd: als er iets stuk is, wilt het niet zeggen dat het gelijk bagger/kut is.

Maar ja, ik merk zelf al als 20-jarige dat mensen tegenwoordig teveel verwachten en asocialer worden. Dat asociale geldt niet voor jou, maar gewoon dat er in twee jaar heel veel veranderd is qua gedrag/verwachtingen/maatschappij.

[ Voor 10% gewijzigd door Tjesus op 14-11-2009 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vampy719 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 02:42:

Nogmaals, er is een apart topic voor defecten.
Die is speciaal gemaakt omdat er aardig wat mensen zijn die een beetje ziek werden van anderen die net als jij blijven spammen in dit topic met steeds dezelfde vragen/opmerkingen;
KLIK DAAR --> PS3 defecten topic Deel 1
Niets persoonlijks, maar het zorgt dat dit topic wat overzichtelijker blijft. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-11-2009 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 19:01
Tjesus schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 03:38:
[...]

Ik heb geen ervaring, maar Sony had de garantie verlengd naar twee jaar als het om laser problemen ging. Maar verder zoals de anderen hebben gezegd: als er iets stuk is, wilt het niet zeggen dat het gelijk bagger/kut is.

Maar ja, ik merk zelf al als 20-jarige dat mensen tegenwoordig teveel verwachten en asocialer worden. Dat asociale geldt niet voor jou, maar gewoon dat er in twee jaar heel veel veranderd is qua gedrag/verwachtingen/maatschappij.
Volgens mij heb je gewoon 2 jaar garantie op de PS3 hoor. Dit is gewoon wettelijk bepaald in de EU. Dus dat ding moeten ze gewoon kostenloos repareren. Een console wordt geacht een lange gebruikstijd te hebben. En gedurende die levenduur moet hij het dus gewoon blijven doen.

Maar zullen we gewoon ontopic gaan weer?

Ik heb zelf de laatste dagen ook erg last van het syncen en wat disconnects vanaf PSN als ik aan het gamen ben. Super raar, aan mijn kant is er niets veranderd. Zou het kunnen dat Sony de komende patch aan het testen is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zag in het topic een aantal nieuwe PSN games (arcade) die wel zijn aan te raden. Zijn er ook nog wat ouderen die ik niet mag missen?

En heeft het verder nog zin om een volledige format van de harddisk te doen i.p.v. een snelle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ik stel de vraag hier ook even omdat hier de ps3-ers zitten.
ik heb gister cod:mw2 gekocht maar nu blijkt er geen boekje in te zitten ?
Nu heb ik mediamarkt gebeld maar die kon geen antwoord geven (dacht ik al).
nu kan ik langs gaan en bij de game afdeling vragen of er een boekje in hoort.

maar jullie weten dat vast ook wel, enige wat er bij mij inzit is een Bluray disk.
en op psnfriends zei iemand dat er een boekje in hoort waar ook een code voor online stats op staat.

word hier beetje pissig van als dit zo is: s

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
dangerpaki schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 09:26:
[...]
Volgens mij heb je gewoon 2 jaar garantie op de PS3 hoor. Dit is gewoon wettelijk bepaald in de EU. Dus dat ding moeten ze gewoon kostenloos repareren. Een console wordt geacht een lange gebruikstijd te hebben. En gedurende die levenduur moet hij het dus gewoon blijven doen.

Dit is een algemene misconceptie die niet klopt.
Die discussie hoeft hier verder niet gehouden te worden. maar ik wilde er wel even op wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:54
kon het niet laten maar hier wordt de 'garantie' duidelijk weergegeven:

http://www.xgn.nl/ps3/nie...de-loep-genomen-in-radar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LuPo schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:06:
Ik heb m'n PS3 nu ongeveer een maand (thanks Bart Smit :) ) en ben er zeer tevreden mee! Echter loop ik tegen het volgende aan:

Zodra ik opstart kom ik in het menu. Meestal is het beeld dan nog 'constant'. Als ik ga gamen werkt alles ook perfect. Echter wanneer ik een game heb gespeeld en afsluit krijg ik in het menu de hele tijd witte strepen die 'flikkeren'.

Wanneer ik vervolgens weer een game start, is er tijdens het spelen niks aan de hand.

Wat kan dit zijn?

Ik had gisteren trouwens ook een vastloper in Uncharted: Drake's Fortune, komt dat vaak voor? Ik moest de aan/uit-knop een aantal seconden inhouden voordat hij uit ging. De console reageerde nergens meer op.
Na de discussie over de kwaliteit van de PS3 achter ons gelaten te hebben ben ik benieuwd of iemand mij met mijn vragen op weg kan helpen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
LuPo schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:33:
[...]

Na de discussie over de kwaliteit van de PS3 achter ons gelaten te hebben ben ik benieuwd of iemand mij met mijn vragen op weg kan helpen. :+
Wat voor scherm heb je? En hoe heb jij de video-output van de ps3 ingesteld? Hoe is de ps3 aangesloten op je scherm?
Voor Uncharted1 is het de vraag welke firmware je hebt. Kan zo zijn dat je fw3.01 moet installeren, als je dat nog niet gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tjesus schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:59:
[...]

Wat voor scherm heb je? En hoe heb jij de video-output van de ps3 ingesteld? Hoe is de ps3 aangesloten op je scherm?
Voor Uncharted1 is het de vraag welke firmware je hebt. Kan zo zijn dat je fw3.01 moet installeren, als je dat nog niet gedaan had.
Ik heb een LG 32LG3000 32" HD-Ready LCD-TV. Verder heb ik de PS3 via een HDMI-kabel verbonden op mijn Onkyo HT-C5115 Home Cinema systeem. De HDMI-kabel gaat vanaf de PS3 de receiver in (HDMI-IN), waarna er een andere HDMI-kabel naar de TV loopt (HDMI-OUT).

Aangezien mijn receiver alleen "pass-through" ondersteunt (dat betekent dat de HDMI kabel alléén beeld kan doorsturen, niet ook audio), krijg ik audio op mijn HT-C5115 door middel van een Toslink Optische kabel.

Voor wat betreft de firmware: ik heb volgens mij gelijk toen ik de PS3 kreeg (in oktober) een update gedaan van het systeem. Ook als ik zoek bij "Search for updates" krijg ik de melding dat de PS3 up-to-date is. Dus ik neem aan dat ik firmware 3.01 wel geïnstalleerd heb.

Wat ik natuurlijk moet proberen is of ik dezelfde problemen houd als ik de PS3 rechtstreeks op mijn LCD-TV aansluit. Indien ja, dan is er iets mis met mijn PS3 (lijkt me). Indien nee, dan ligt het probleem dus bij mijn receiver. Of is dit een rare gedachtegang? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
LuPo schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:09:
[...]

Ik heb een LG 32LG3000 32" HD-Ready LCD-TV. Verder heb ik de PS3 via een HDMI-kabel verbonden op mijn Onkyo HT-C5115 Home Cinema systeem. De HDMI-kabel gaat vanaf de PS3 de receiver in (HDMI-IN), waarna er een andere HDMI-kabel naar de TV loopt (HDMI-OUT).

Aangezien mijn receiver alleen "pass-through" ondersteunt (dat betekent dat de HDMI kabel alléén beeld kan doorsturen, niet ook audio), krijg ik audio op mijn HT-C5115 door middel van een Toslink Optische kabel.

Voor wat betreft de firmware: ik heb volgens mij gelijk toen ik de PS3 kreeg (in oktober) een update gedaan van het systeem. Ook als ik zoek bij "Search for updates" krijg ik de melding dat de PS3 up-to-date is. Dus ik neem aan dat ik firmware 3.01 wel geïnstalleerd heb.

Wat ik natuurlijk moet proberen is of ik dezelfde problemen houd als ik de PS3 rechtstreeks op mijn LCD-TV aansluit. Indien ja, dan is er iets mis met mijn PS3 (lijkt me). Indien nee, dan ligt het probleem dus bij mijn receiver. Of is dit een rare gedachtegang? :)
Nee, het is niet raar om te kijken of het aan je receiver ligt. Testen hoort bij tweakers :Y)
Firmware versie kan je vinden onder Systeeminstellingen>Systeeminformatie (de één na laatste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
ik heb mijn boekje bij mediamarkt opgehaald :D kan nu registreren op IW waar het mij omging.
nu knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
ik heb MW2 net besteld, zal er dinsdag of woensdag wel zijn, dan ga ik mee knallen :D Maar nu weer verder met U2, die is gisteren binnen gekomen!!!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

LuPo schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:09:
[...]

Zet hem op 1080i je PS3

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Anders 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Helpt dat tegen die witte strepen die 'flikkeren' in het menu? Mijn PS3 staat namelijk op m'n studentenkamer, waar ik nu niet ben (vanwege het weekend). Ik kan het dus niet proberen nu.

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 14-11-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Poeh, MW2 net uitgespeeld op Veteran. Dat was een potje pittig, maar nu ben ik wel gelijk klaar gestoomd voor de MP :)

Wat is dat toch heerlijk als er zoveel goede games zijn uitgekomen de laatste paar maanden, mooi voor de wintermaanden, super! :Y

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wacht maar tot je cod classic op veteran uitspeeld (als je die hebt?). Ben nu op missie 8 ofzow, maar dus geen regenerating health en op veteran (haast) geen medpacks. Je moet echt precies weten waar elk ventje zit, want als hij jou eerder ziet ben je of meteen dood of heel veel van je health kwijt.

Ben bij MW2 trouwens ook op veteran bezig, ben net voorbij hornets nest, maar dat is op zich wel te doen als je voorzichtig speelt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
LuPo schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:35:
Helpt dat tegen die witte strepen die 'flikkeren' in het menu? Mijn PS3 staat namelijk op m'n studentenkamer, waar ik nu niet ben (vanwege het weekend). Ik kan het dus niet proberen nu.
Dat had ik hier ook op een philips TV, je hebt ergens in het menu, iets van smooth van je ps3.
volgens mij ergens in je beeldscherm instellingen moet je maar eens wat proberen.

had het met de witte lijn als ik de ps knop inhield dat menu. oa.

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.