Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

Die flikkerende witte lijnen heb ik ook, tevens een Philips tv, ik hoopte dat het zou verdwijnen bij een firmware update, maar helaas. Ben die smooth optie nog niet tegengekomen, waar kan ik die precies vinden?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

te vet! :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Sony gebeld, en moet zeggen dat ik tot nu toe erg aardig en goed geholpen ben.

Er werd mij medegedeeld dat er op de 60Gb en 40Gb versie 2 jaar garantie zit en dus mijn ps3 van 1 jaar en 10.5 maand nog prima in aanmerking kwam voor de volledige (kosteloze) garantie.

Verhaaltje gedaan, mailtje met call nummer gekregen, half uurtje weer mailtje met labels en adres. Naar bruna (nieuwe postkantoor voor TNT) en in mooie doos met bescherming op gestuurd.

Ben benieuwd. Als het goed is moet ik binnen 3 weken met een vervangende ps3 zitten of mijn eigen gemaakte ps3. Ben benieuwd.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Zag net dat de klok 1 uur vooruit liep, dus ik ga naar Instellingen>Datum- en tijdinstellingen
Zie ik daar een optie zomertijd staan, waarbij je dan kan kiezen Zomertijd of Standaard.

Wat amateuristisch, dat je dit met de hand aan moet passen zeg.
Nog niemand anders opgevallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:28:
Zag net dat de klok 1 uur vooruit liep, dus ik ga naar Instellingen>Datum- en tijdinstellingen
Zie ik daar een optie zomertijd staan, waarbij je dan kan kiezen Zomertijd of Standaard.

hehe ja. Vind het niet erg. Als de games en xmb goed in elkaar en overzichtelijk zit dan ben ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

scorpie schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:29:
Die flikkerende witte lijnen heb ik ook, tevens een Philips tv, ik hoopte dat het zou verdwijnen bij een firmware update, maar helaas. Ben die smooth optie nog niet tegengekomen, waar kan ik die precies vinden?
Wij hebben twee Philips TV's thuis hier en geen problemen. Een 32PFL9613D/10 en een 32PFL9604H/12.
Of zijn jullie Philips TV's CRTs? Daarbij heb ik al wel (niet Philips, maar Sharp) een flikkerende lijn boven in beeld gehad. Die TV hebben we uiteindelijk weg gedaan vanwege ook nog eens groen/paarse vlekken in beeld.
Zelfde was een jaar later met de Thomson op de slaapkamer zo. :/

Maar nee, hier dus geen issues met Philips TV's. Aangesloten via HDMI overgens. Misschien dat dit nog wat uit maakt?

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 01:06

Lol, ik had echt exact dezelfde gedachte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18

heb hem toevallig (nou ja niet echt, vandaag voor het eerst in maanden weer eens serieus gespeeld) ook naar de wintertijd gezet en vond het ook triest dat je dat met de hand moet doen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
scorpie schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:29:
ik ben vanmiddag thuis, dan zal ik even kijken welke opties het was welke ik heb gebruikt.
het is een philips 37" LCD tv hdmi aangesloten.
Type geen id, is tv van mijn ouders ;)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Phyt_ schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 20:55:
[...]

Dat had ik hier ook op een philips TV, je hebt ergens in het menu, iets van smooth van je ps3.
volgens mij ergens in je beeldscherm instellingen moet je maar eens wat proberen.

had het met de witte lijn als ik de ps knop inhield dat menu. oa.
Dit komt omdat een aantal Philips TV's (ik heb zelf de 42pfl7603 met dit probleem) geen 'echte' 1080p ondersteunen. Het beeld word gedownscaled naar 1080i op het moederboard en dan weer naar 1080p geconverteerd voor het naar het scherm gezet word. Dit heeft iets met een goedkopere chipset te maken ofzo.

't is een hele vieze verkooptruc, je stopt er 1080p in en er komt 1080p uit, dus ja hij ondersteund Full 1080p HD tv maar onderweg treed er wel verlies op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Svennie schreef op zondag 15 november 2009 @ 01:51:
[...]
heb hem toevallig (nou ja niet echt, vandaag voor het eerst in maanden weer eens serieus gespeeld) ook naar de wintertijd gezet en vond het ook triest dat je dat met de hand moet doen.
Zo triest is het niet :) Het punt is dat het nogal wisselt, en sony zou dan iedere keer een XMB update moeten releasen voor zomertijd zone veranderingen. Dat lijkt me nogal onnodig.

Je kunt je tijd ook via internet syncen, wat wellicht een beter effect geeft.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirt 2 bevalt echt zeer goed moet ik zeggen. Online is ook leuk en de trophies zijn ook niet al te moeilijk.
Voor mij zeker de beste racer tot nu toe deze generatie :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
SToRM666 schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:23:
Dirt 2 bevalt echt zeer goed moet ik zeggen. Online is ook leuk en de trophies zijn ook niet al te moeilijk.
Voor mij zeker de beste racer tot nu toe deze generatie :)
Alleen erg jammer dat hij geen splitscreen heeft. :( Voor mij toch een een must om samen op de bank tegen elkaar te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 01:06
EfBe schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:04:
[...]

Zo triest is het niet :) Het punt is dat het nogal wisselt, en sony zou dan iedere keer een XMB update moeten releasen voor zomertijd zone veranderingen. Dat lijkt me nogal onnodig.

Je kunt je tijd ook via internet syncen, wat wellicht een beter effect geeft.
Maar hoe zo een XMB update dan? Overigens maakt via internet syncen niks uit, is alsnog een handmatige actie...

Btw, heeft het misschien iets te maken met de kleurencombinaties van het XMB? Zo maar een gedachte die boven kwam :) Deze zijn gebaseerd op jaargetijden, tijdstippen etc

[ Voor 4% gewijzigd door Gusev op 15-11-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand de webwinkel TheHut.com?

Is dit een betrouwbare (en snelle) winkel en zijn de spellen die je hier kunt bestellen ook speelbaar op Nederlandse/Europese PS3's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:40:
Kent iemand de webwinkel TheHut.com?

Is dit een betrouwbare (en snelle) winkel en zijn de spellen die je hier kunt bestellen ook speelbaar op Nederlandse/Europese PS3's?
Zelfstandig onderzoek doen op Google (of zelfs in dit topic) is teveel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
even nagekeken en zie dat de smooth optie alleen in menu game instellingen aanwezig is.
ik heb hier op de tv hd natural motion aangezet.
:hd natural motion: reduceert veld- en lijnflikker ....
en nog wat opties op de tv zelf. en nu geen last er meer van.

tv menu> tv instellingen.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag laatst mensen die een Sennheiser wilden voor het geluid...

http://www.ibood.com/nl/nl/

Hier staat een mooie Bluetooth hoofdtelefoon voor een prachtige prijs, let wel op, dit is alleen als je je geluid niet via bijvoorbeeld je TV wil hebben, er zit dan ook geen mic op!

Edit:
Deze kwam ik toevallig ook tegen...
http://www.mobifree.nl/21...ion-3-slim-samsung-e1080/
Wees wel argwanend bij dit soort enge reclames, maar als je alles goed nacheckt, kan het waarschijnlijk geen kwaad.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:32:
Ik zag laatst mensen die een Sennheiser wilden voor het geluid...

http://www.ibood.com/nl/nl/

Hier staat een mooie Bluetooth hoofdtelefoon voor een prachtige prijs, let wel op, dit is alleen als je je geluid niet via bijvoorbeeld je TV wil hebben, er zit dan ook geen mic op!

Edit:
Deze kwam ik toevallig ook tegen...
http://www.mobifree.nl/21...ion-3-slim-samsung-e1080/
Wees wel argwanend bij dit soort enge reclames, maar als je alles goed nacheckt, kan het waarschijnlijk geen kwaad.
Die onderste heb ik al voorbij zien komen sinds de 60GB variant en wordt gewoon geleverd. Echter als je even goed narekent kom je op het volgende sommetje uit:
Abonnementskosten:
 17,50 (per maand) * 6  = 105,-
 35,00 (per maand) * 18 = 630,-
Totaal                    735,-

Prijs PS3 Slim:           299,-
Prijs Samsung E1080:      30,-
Prijs Vodafone abo (Sim only 35):
 10,50 (per maand) * 6 =  63,-
 21,00 (per maand) * 18 = 378,-
Totaal                    770,-

Dus ja, je bent uiteindelijk drie tientjes goedkoper uit, maar dan moet je niet vergeten dat je diezelfde PS3 slim met 10% - 15% korting kunt krijgen. De prijs van de telefoon ook goedkoper kan met ongeveer 10 euro en je bij een andere aanbieder als Vodafone waarschijnlijk ook nog een goedkoper/voordeliger abonnement kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, nette berekening, scheelt inderdaad bar weinig, NIET doen dus, btw, het is ook niet een telefoon die de gemiddelde Tweaker tevreden zal stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roamor schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:09:
[...]

Alleen erg jammer dat hij geen splitscreen heeft. :( Voor mij toch een een must om samen op de bank tegen elkaar te kunnen spelen.
Dat was me nog nieteens opgevallen... Ik vind het zelf wel erg jammer dat het spel bijna niet te spelen is met een racestuur. Ik had deze wel erg graag met mijn G25 willen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik ga in december huispassen (beter dan kinderen!), maar ga dan helaas wel van mijn vertrouwde HDTV terug in de tijd naar een middelmatige CRT TV (is CRT wel de juiste benaming voor die TV's?), dus dat zal dan wel weer tegenvallen. Hopelijk kan ik er voor een paar weken aan wennen.

Zag dat Braid uit is in Amerika! Hopelijk ook snel hier te vinden, echt een game waar ik zin in heb sinds ik de Steam demo heb gespeeld. Volgens mij een pareltje. Nu Castle Crashers nog een keer, dat is ook alweer een tijdje geleden aangekondigd.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:53
Is dit een goeie deal?

Heeft iemand trouwens nogmeer bij MW2 geregeld gruwelijke lagg? Ik heb het niet elk potje maar toch geregeld en dat stoort me heel erg. Nog nooit lagg gehad bij MW1 op de PC, die met wel 50 man tegelijk werd gespeeld. Is dit altijd zo bij die matchmaking troep of heeft dat te maken met de drukte oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ike. schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:00:
[...]

play.com heeft em goedkoper.
€23.49
Weet ik maar ik beschik niet over een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hebben jullie de laatste tijd trouwens ook problemen met het synchroniseren van trophies? Ik krijg na ongeveer 28% een foutmelding en als ik her en der wat rond zoek ben ik absoluut niet de enige. Er schijnen al langere tijd problemen met het syncen van de trophies te zijn als ik de diverse reacties lees echter ontbreekt een statement van Sony.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Had/heb ik wel, en al meldingen hier geplaatst mbt dit probleem.
Buiten de drukke tijden gaat het wel laatste 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Lizardz schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:41:
[...]

Weet ik maar ik beschik niet over een creditcard.
MyMemory.co.uk. Moet je wel Paypal voor hebben, maar dat is zo gedaan.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Burnedphoenix schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:05:
[...]

MyMemory.co.uk. Moet je wel Paypal voor hebben, maar dat is zo gedaan.
Ok bedankt, dan maak ik die toch maar even aan, scheelt veel.
Hebben jullie de laatste tijd trouwens ook problemen met het synchroniseren van trophies? Ik krijg na ongeveer 28% een foutmelding en als ik her en der wat rond zoek ben ik absoluut niet de enige. Er schijnen al langere tijd problemen met het syncen van de trophies te zijn als ik de diverse reacties lees echter ontbreekt een statement van Sony.
Heb ik ook veel last van, bij 10% krijg ik steeds error bij de friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Bor de Wollef schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:47:
Ja, ik heb ook geen idee. Ik wil met een aantal friends vergelijken hoever zij met Uncharted 2 staan, maar dat krijg ik niet gedaan, omdat mijn sync steeds op een error-code stuit.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

EfBe schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:04:
[...]

Waarom kan m'n telefoon die ook wereldwijd verkocht wordt het dan wel zonder update? Er zijn zat apparaten die automatisch de zomer en wintertijd aanpassen. Ik denk eerder dat het bij Sony over het hoofd is gezien oid.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
Iemand enig idee of de aanbieding van de gamemania in alphen nog steeds geld op maandag?
Of was het alleen met de opening op zaterdag?

199 voor 80GB + motorstorm en Mirros edge :/

Helemaal vergeten en ik wil er nog wel eentje scoren voor die prijs :x

[ Voor 16% gewijzigd door Sinned123 op 16-11-2009 00:10 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Armada schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:51:
[...]

Ja, ik heb ook geen idee. Ik wil met een aantal friends vergelijken hoever zij met Uncharted 2 staan, maar dat krijg ik niet gedaan, omdat mijn sync steeds op een error-code stuit.
Hier ook elke keer foutcode, begint echt irritant te worden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkte het synchen vanmiddag weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Hoe staat iedereen op het forum hier eigenlijk tegenover gamesharen? Ik heb het eens in de search gegooid maar kwam niet echt iets tegen.

Ik wil toch het eerst even in de groep gooien voordat ik een onheimelijk aanbod doe hier... * kuch* "braid uit de us store" *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:23:
[...]

Hier ook elke keer foutcode, begint echt irritant te worden.
Ik begrijp ook niet wat er mis is, bij mij lukt het helemaal niet meer. Inmiddels wel weer een aantal trophies gehaald!

Hopelijk gaan hebben zij hier snel een oplossing voor.
Op verschillende fora had ik gelezen dat dit te maken zou kunnen hebben met de drukte op het gehele PSN...als dit ook daadwerkelijk het geval is, dan wordt het tijd dat Sony hier met spoed aktie op onderneemt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Meelobee schreef op maandag 16 november 2009 @ 00:02:
[...]
Waarom kan m'n telefoon die ook wereldwijd verkocht wordt het dan wel zonder update? Er zijn zat apparaten die automatisch de zomer en wintertijd aanpassen. Ik denk eerder dat het bij Sony over het hoofd is gezien oid.
Helemaal mee eens, het is maar 2 keer per jaar maar vind het wel irritant.

Wat betreft trophy sync: het ging gisteren ineens weer goed, iets opgelost? Was ook aan het kijken hoever anderen waren met uncharted 2. Vanavond weer lekker spelen! Ga ook eens beginnen met online co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frenkovic schreef op maandag 16 november 2009 @ 02:51:
Hoe staat iedereen op het forum hier eigenlijk tegenover gamesharen? Ik heb het eens in de search gegooid maar kwam niet echt iets tegen.

Ik wil toch het eerst even in de groep gooien voordat ik een onheimelijk aanbod doe hier... * kuch* "braid uit de us store" *kuch*
Gamesharen is door Sony bedacht om hun DRM minder hard te maken. Als je PS3 stuk gaat, kun je op een andere PS3 ook je downloadgames nog spelen. Je kunt maximaal 5 keer een PSN-game op een andere PS3 licentieren. Het is natuurlijk niet bedoeld om een game met 5 mensen te delen. Dat verschilt in wezen niet van illegaal downloaden. Je maakt misbruik van een coulantieregeling die daar helemaal niet voor bedoeld is.

Ik vind het in ieder geval niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
DeDuifff schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:03:
[...]

Ik begrijp ook niet wat er mis is, bij mij lukt het helemaal niet meer. Inmiddels wel weer een aantal trophies gehaald!

Hopelijk gaan hebben zij hier snel een oplossing voor.
Op verschillende fora had ik gelezen dat dit te maken zou kunnen hebben met de drukte op het gehele PSN...als dit ook daadwerkelijk het geval is, dan wordt het tijd dat Sony hier met spoed aktie op onderneemt :X
Raar bij mij deed ie het gisteren weer gewoon goed
ymmv schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:30:
[...]

Gamesharen is door Sony bedacht om hun DRM minder hard te maken. Als je PS3 stuk gaat, kun je op een andere PS3 ook je downloadgames nog spelen. Je kunt maximaal 5 keer een PSN-game op een andere PS3 licentieren. Het is natuurlijk niet bedoeld om een game met 5 mensen te delen. Dat verschilt in wezen niet van illegaal downloaden. Je maakt misbruik van een coulantieregeling die daar helemaal niet voor bedoeld is.

Het kan wel dus maar eigenlijk nergens voor nodig. Bedoel hoeveel games zijn er nou echt die je echt heel graag wilt hebben. Niet heel veel. Daar kan je die paar euros best voor neerleggen vind ik. Laten we eerlijk zijn: je geniet toch ineens meer van games als je ervoor betaald hebt en je niet elke dag weer een nieuwe hebt omdat je er toch makkelijk aan kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Lizardz schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:37:
Is dit een goeie deal?

Heeft iemand trouwens nogmeer bij MW2 geregeld gruwelijke lagg? Ik heb het niet elk potje maar toch geregeld en dat stoort me heel erg. Nog nooit lagg gehad bij MW1 op de PC, die met wel 50 man tegelijk werd gespeeld. Is dit altijd zo bij die matchmaking troep of heeft dat te maken met de drukte oid?
@ amazon kost hij maar 17.99 ;)
http://www.amazon.co.uk/S...021TX&colid=3UHFDKPD04DZL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de officiele forums en bv Gamekings, werd gewoon verteld dat je met je broertjes thuis mag sharen als je bv ps3's hebt. Daarnaast mag je met paar vrienden een account openen en dan met elkaar games gaan kopen. Dus op zich is het niet erg. Wat ik wel erg vind is dat je games tegen games gaat ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:45:
Op de officiele forums en bv Gamekings, werd gewoon verteld dat je met je broertjes thuis mag sharen als je bv ps3's hebt. Daarnaast mag je met paar vrienden een account openen en dan met elkaar games gaan kopen. Dus op zich is het niet erg. Wat ik wel erg vind is dat je games tegen games gaat ruilen.
Waarom zou dat laatste dan wel erg zijn? Bedoel het is toch alleen geven of nemen. Kan toch ook allebei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:49:
[...]

Waarom zou dat laatste dan wel erg zijn? Bedoel het is toch alleen geven of nemen. Kan toch ook allebei?
Dat wordt dus niet geaccepteerd door sony. Wel raar, maar dat mag weer niet. Maarja sony houdt het wel in de gaten , mar ik denk dat ze wettelijk niet echt veel tegen kunnen doen, aangezien het niet kopieren is. Want je koopt eigenlijk 5 rechten op, en wat je ermee gaat doen mag jezelf bepalen. Alleen ze zij zelf ook vaag erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Of je het nu vind kunnen of niet en of het nu wettelijk toegestaan is of niet: games/accounts sharen is niet de bedoeling :).
Dat is exact hoe het werkt hier op het forum :P.

[ Voor 43% gewijzigd door PromoX op 16-11-2009 11:13 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
PromoX schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:59:
Of je het nu vind kunnen of niet en of het nu wettelijk toegestaan is of niet: games/accounts sharen is niet de bedoeling :).
Dictatuur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromoX schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:59:
Idd ik ben er totaal geen voorstander ervan. Alleen met mijn broertjes thuis doe ik het dus wel, maar dat mag. Maar er is onduidelijkheid hierover, vandaar dat er veel vragen over zijn. Ik heb zelf eigenlijk niet zoveel psn titels. Maar wees niet bang we gaan hier geen games sharen...ik iig niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Met je broertje sharen is qua licentiebeleid precies hetzelfde als met een onbekende sharen. 2 spelers, 2 ps3's, 1 x betaald. Het maakt ook geen verschil of ik een spel tijdelijk ruil met een vriend van me of dat ik het opstuur naar een onbekende en hij stuurt het later weer terug. Ik snap gevoelsmatig het verschil wel, maar wettelijk is er geen verschil. Als je sharen stelen vind dan is het ook stelen als je shared met familie.

Sony doet wel alsof in onofficiële kanalen maar dat is meer omdat ze het niet echt hard kunnen maken allemaal en wanneer ze stellen: "share maar zoveel je wil" dan gaan veel meer mensen het ook daadwerkelijk doen. De manier hoe sony het nu wil voorkomen is door in de algemene voorwaarden te stellen dat je PSN gegevens persoonlijk zijn en je ze niet mag delen met anderen.

Het "hoeveel games wil je nou daadwerkelijk hebben" is ook een beetje een slecht argument. Ten eerste zijn er een hoop ik PSN games die ik wil hebben (en ook al heb gekocht). Wipeout HD, pixeljunk eden, pixeljunk monsters, super stardust HD, trine, braid, BF1943, flower en trash panic; Dat is bij elkaar toch al zo'n 100 euro; Als je de helft koopt en de helft ruilt met iemand anders is het gewoon 50 euro. Hetzelfde geldt voor gewone spellen. Ik heb uncharted 2 gekocht, platinum gehaald en daarna geruil voor brutal legend. Dus heb ik uiteindelijk voor 50 euro 2 AAA games volledig gespeeld. Het kleine verschil is alleen dat de PSN games die je ruil wel door jezelf te spelen blijven. Maar eerlijk is eerlijk, hoevaak raak je een spel nog aan als je 'm echt helemaal uitgespeeld hebt (wat vaak gelijk staat aan platinum halen).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook op dit moment op het idee ben gekomen omdat ik call of duty classic wil hebben maar modern warfare 2 op dit moment niet. Of CoD classic te kunnen spelen moet je de hardened edition kopen. Het spel wordt voor mensen die deze editie niet hebben pas in februari beschikbaar. (Hij was geloof ik ook 1 of 2 dagen per ongeluk in de store beland tijdens de laatste update).

ps. dit is absoluut geen advertentie en ik vind het ook zeer interessant om te zien (of en) hoe de meningen hierover verdeeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
Zavvi heeft vandaag een paar leuke aanbiedingen, waaronder:

Burnout Paradise The Ultimate Box
Lego Indiana Jones
...en vele anderen, allemaal hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:30:
[...]

Je kunt maximaal 5 keer een PSN-game op een andere PS3 licentieren. Het is natuurlijk niet bedoeld om een game met 5 mensen te delen.

Dat klopt niet helemaal. Als je het zou willen zou je een game op een oneindig aantal PS3's kunnen downloaden, zolang je de grens van 1 account op 5 verschillende PS3's tegelijk niet overschrijdt. Je zal dan dus wel telkens het account moeten deactiveren zodra de download gestart is.
Ik doe zelf ook aan gamesharing met 1 persoon die ik goed ken en ik zou mijn account nooit zomaar met iemand via het internet delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:23:
Zavvi heeft vandaag een paar leuke aanbiedingen, waaronder:

Burnout Paradise The Ultimate Box
Lego Indiana Jones
...en vele anderen, allemaal hier te vinden.
Mirror's Edge voor 9(!) pond inclusief verzenden is ook echt een supergoeie deal. Voor die prijs is het zeker een erg leuk tussendoortje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik vind het gamesharen niet ok, maar het is ook niet altijd even relaxed geregeld. Ik heb meerdere PS3's en heb warhawk op 2 PS3 geinstalleerd. Maar als ik warhawk speel op mijn PS3 die ik overal mee naartoe neem (onder mijn eigen account) en ik kom daarna thuis en log in op mijn 'vaste' PS3 met mijn eigen account dan kan ik 24 uur geen warhawk spelen. Dat is natuurlijk wel erg vreemd. Als je het spel gewoon op een schijfje had gekocht was dit wel mogelijk geweest.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zijn er hier meer fans van Zombie Apocalypse? Ik heb hem afgelopen weekend gedownload, werelds! Lijkt op burn zombie burn maar dan met een andere grafische stijl, en online multiplayer. Met 4 man raggen is echt geweldig *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:50:
Voor de Blu-Ray-fans: Band of Brothers (6 discs, in tinnen doos) voor 23,49 bij play.com

Let op: geen NL ondertiteling.
Vandaag nog goedkoper: 20,99

Ik heb al de DVDs maar ik denk dat ik ga "double-dippen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Ik heb een aantal berichten verplaatst naar Het Games Import topic, aangezien die daar beter passen.

Er staat nu ook een alias in Hardware & Spielerij Algemeen, hopelijk is het topic nu ook wat beter terug te vinden :).

[ Voor 31% gewijzigd door PromoX op 16-11-2009 15:16 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Over gamesharing gesproken. Ik heb GT5 proloque gekocht via PSN, nu blijk ik die maar op 1 account te kunnen spelen, ik wil dat em zoon hem ook gewoon op me PS3 kan spelen, is dat mogelijk?

Als dat niet mogelijk is voel ik me best wel bekocht, had ik hem beter gewoon, voor dezelfde prijs, in de winkel kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Bedankt voor je reactie, maar heb geen CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gnauw schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:06:
Over gamesharing gesproken. Ik heb GT5 proloque gekocht via PSN, nu blijk ik die maar op 1 account te kunnen spelen, ik wil dat em zoon hem ook gewoon op me PS3 kan spelen, is dat mogelijk?

Als dat niet mogelijk is voel ik me best wel bekocht, had ik hem beter gewoon, voor dezelfde prijs, in de winkel kunnen kopen.
Als het goed is moet je die gewoon kunnen downloaden als je op zijn ps3 inlogged met jou account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:45:
[...]

Als het goed is moet je die gewoon kunnen downloaden als je op zijn ps3 inlogged met jou account.
Blijkbaar heeft gnauw 1 PS3 met twee accounts, een voor hemzelf en een ander voor zijn zoon. Alleen kan GT5P blijkbaar alleen gestart worden vanaf de account waarop het spel gekocht is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn jongens als er 1 game is waar ik echt enorm veel lol mee heb gehad dan is het wel Infamous. Vandaag 1 miljoen stuks verkocht en ik zie een geweldige aanbieding op play.com waar ie nu maar 23,5 euri kost... Voor de mensen die nog twijfelen...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
vandaag R&C ontvangen.
Echt weer geweldig.
wanneer je samen met quark loopt in het eerste lvl met ratchet:
Quark: "why don't i ever get the cool weapons!"

mr Zurkon is ook leuk.
"Mr zurkon does not come in peace"
"Mr zurkon needs no nanotech to survive"

En de eerste eindbaas .. wait for it... vorselon had nog een referentie naar how i met your mother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnauw schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:06:

Bepaalde games kan je alleen met de account spelen die de game heeft gekocht, bv tekken online, wipeout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

M a r c o schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:43:En de eerste eindbaas .. wait for it... vorselon had nog een referentie naar how i met your mother.
Lol :P

R&C is legen... wait for it...

...DARY!

(ik ga binnenkort zeker nog ff de nieuwste bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:01:
[...]

Lol :P

R&C is legen... wait for it...

...DARY!

(ik ga binnenkort zeker nog ff de nieuwste bestellen)
Na de credits als je het spel uit hebt gespeeld krijg je ook nog een leuk stuk met Vorselon. 'Ratchet I'am your father....'

De humor in de R&C spellen is echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Nog net 'save by the bell' Mirrors Edge bij Zavvi voor € 10,01 (£ 7,95 + £ 0,99 = £ 8,94 x 1,12 = € 10,01) inclusief verzenden gekocht. Goedkoper zal die niet worden en de demo (gameplay, graphics, muziek) was goed.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:43:
vandaag R&C ontvangen.
Echt weer geweldig.
wanneer je samen met quark loopt in het eerste lvl met ratchet:
Quark: "why don't i ever get the cool weapons!"

mr Zurkon is ook leuk.
"Mr zurkon does not come in peace"
"Mr zurkon needs no nanotech to survive"

En de eerste eindbaas .. wait for it... vorselon had nog een referentie naar how i met your mother.
Quark: Technology, you win again! :)

Ook leuk: in de ruimte-secties kun je luisteren naar 4 verschillende radiostations met als een van de DJs de piraat uit Ratchet & Clank: Quest for Booty.

Ik vind dat R&C zeer onderschat worden door PS3-bezitters. Zeer ten onrechte, de games zijn subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Het begint langzamerhand zo irritant te worden. Ik heb een weekje gewacht en nog steeds kan ik MW2 niet spelen. Door de 8001051B error 'unable to obtain/create trophy data' krijg ik elke keer maar weer die foutmelding waardoor ik het spel moet afsluiten. Vandaag ook weer met Tekken 6 die ik binnen had gekregen. Precies dezelfde error :'( Oude games die spelen prima af, maar nieuwe games zijn gewoon onspeelbaar. Van Google wordt je ook niet veel wijzer van.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Systeem update handmatig al geprobeerd?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Als ik systeem update doe dan geeft hij aan dat er geen updates zijn? Of bedoel je wat anders Jumpman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 13:55

DjVe

Hatsaflats!

Ik krijg vandaag een Fragnstein controller binnen...even kijken "what's the fuzz about". Heb hem voordelig kunnen overkopen en als het niet bevalt dat gaat hij gewoon V&A in! :)

[ Voor 5% gewijzigd door DjVe op 17-11-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 01:12:
Het begint langzamerhand zo irritant te worden. Ik heb een weekje gewacht en nog steeds kan ik MW2 niet spelen. Door de 8001051B error 'unable to obtain/create trophy data' krijg ik elke keer maar weer die foutmelding waardoor ik het spel moet afsluiten.
Het lijkt me verstandig om je saves even op een usb stick te zetten en je PS3 een hard format te laten doen. Daarna zal deze opnieuw de laatste firmware binnenhalen en installeren en daarmee zal waarschijnlijk je problematiek opgelost zijn.

Begrijp ik nu dat mensen met een Ps3 en Modern Warfare 2 de game nog helemaal niet online hebben kunnen spelen? En de 360 versie loopt wel goed? Laat Infinity Ward hier Sony’s PS3 zo ongelooflijk in de steek? Ik bedoel; the most anticipated game of the year loopt goed op de PS3… slechtere reclame in een tijd rond kerst kun je niet hebben denk ik.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 13:55

DjVe

Hatsaflats!

Ik heb al wel enkele potjes MW2 online kunnen spelen op de PS3 al duurde het connecten vrij lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb geen problemen met MW2 online mogen ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 23:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi subtiele update. Maar precies hoe ik vorig week al had gepost dat het zou worden ;) Dat facebook is heel goed geintegreerd en vooral dat sharen van troophies en gameevents!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Vrienden van me spelen volop MW2 en ook in mijn vriendenlijst op de PS3 zie ik vaak MW2 online staan. Dus online spelen kan zeker.

Wat betreft de trophy's aanmaken, kan dat gerelateerd zijn aan de problemen met het syncen, daar heb ik sinds een dag of 2 geen last meer van, echt snel gaat het niet maar er zijn geen errors meer. Ik kan me voorstellen dat je bij dezelfde server moet zijn voor syncen als voor het aanmelden/creëren nieuwe trophy's.

Wanneer heb je het voor het laatst geprobeerd? Bel anders de helpdesk eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

The PSN Friends List has been modified based on feedback we received after update 3.00. Additionally, you can now choose a color for your PSN ID on the XMB.
Hoera!

Facebook kan me dan weer geen moer interesseren. Net zo als eigenlijk al die social networking functies. Maar goed, er zal ongetwijfeld ook voldoende animo voor zijn bij anderen, dus ik zal er niet over klagen (totdat de ps3 / psn daardoor inboet aan functionaliteit en/of prestatie voor de wel relevante game en mediacenter functies).

Stiekum zit ik meer te wachten op een update van de browser, zodat er ook uitzending gemist en RTL gemist mee gekeken kan worden...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:54:
[...]

Mooi subtiele update. Maar precies hoe ik vorig week al had gepost dat het zou worden ;) Dat facebook is heel goed geintegreerd en vooral dat sharen van troophies en gameevents!
Nou ik weet het niet hoor. Elke keer de toestemming vragen voordat ie iets post. Waarom denk men dat ik toestemming geef en m'n facebook account link. Juist, zodat dat ding mij niet elke keer in-game gaat vragen of ik het wel of niet wil posten. Of dat het me niet elke keer in de PSN store nog een extra klik gaat kosten.

De PSN store ziet er wel beter uit daar in de video. Wanneer brengen ze die update ook eens voor de EU???

Overigens reppen ze dus weer geen woord over de cross-game chat die zogenaamd in deze update zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin en ik willen een PS3 aanschaffen, nu heb ik er niet al teveel kaas van gegeten...

Hoeveel GB wordt er aangeraden ?
(Wij zijn van plan hier films / muziek / foto's op te zetten)

Slim of Oldskool PS3 ?
Ik kan me wel vinden in de aansluitingen die de oude PS3 heeft vanwege geheugenkaartjes met foto's e.d.
Maar dit kan ik eventueel ook via het netwerk delen...

Goeie deals?
Als iemand nog ergens een goede deal weet ;) Zou ik wel graag een bericht willen ontvangen.

Op het moment hebben we het volgende op het oog:
40GB - 2 games - afstandsbediening - 1 controller, vraagprijs: 175
Bij deze ben ik bang dat we misschien te weinig bytejes hebben.

Ook ergens 1 gezien met:
60GB -11 games - 2 controllers, vraagprijs 350
Alleen hierbij spreken de helft van de games ons niet aan. Grotendeels omdat ik me gehandicapt voel zodra ik een shooter met een controller bestuur. (Ben teveel vastgeroest aan pc shooters ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Nou even de, update gecheckt @ps3 blog.
Valt me tegen maar ja als ik maar MW2 kan spelen :D

had toch gehoopt dat ze die lelijke balkjes bij de friendslist weg haalden.
Zal waarschijnlijk niet meer gebeuren.

@r-duin ik heb een 80gb en kan er goed mee uit de voeten.
en anders bouw je er zelf een groter HD in.
En mogelijkheid om te streamen dus niet alles zou lokaal hoeven staan.
ik persoonlijk ben niet weg van 2de hands een ps3 kopen.
zou lekker nieuwe kopen garantie en geen gezeur als er iets is.
zeker met een apparaat als een ps3 wil je geen gezeur hebben. :)

srry voor crapzin opbouw, zit ziek thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik zou persoonlijk voor de slim gaan, gebruikt minder energie en is nieuwer. Wat de HDD betreft: hoe groter hoe beter maar staar je er niet op dood, ik heb 40GB en heb nog geen problemen gehad met de ruimte.

Wat aanbiedingen betreft, kijk even rond in dit topic, zijn er genoeg gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Inmiddels is de verzamel disc van God Of War uit, tenminste, in het buitenland.

Wie kan me een goede buitenlandse site aanraden om te bestellen?

Wat is de meest gebruikte betaalmethode? Creditcard? Of paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:11:
Mijn vriendin en ik willen een PS3 aanschaffen, nu heb ik er niet al teveel kaas van gegeten...

Je bent bekend met het gegeven dat de PS3 ook middels streamen kan worden gebruikt? (Ja dat ben je, geef je in je volgende vraag aan :P) In dat geval maakt het niet meer uit hoeveel GB er in zit, die gebruik je dan alleen voor installeren van spellen en savegames.
Daarnaast kan je de HD zelf vervangen (zonder verlies van garantie of modden van de console)
Slim of Oldskool PS3 ?
Ik kan me wel vinden in de aansluitingen die de oude PS3 heeft vanwege geheugenkaartjes met foto's e.d.
Alleen de 60GB variant heeft de mogelijkheid van aansluiten van geheugenkaartjes (en BC)
Goeie deals?
Als iemand nog ergens een goede deal weet ;) Zou ik wel graag een bericht willen ontvangen.
Niet in verdiept

Ook ergens 1 gezien met:
Alleen hierbij spreken de helft van de games ons niet aan. Grotendeels omdat ik me gehandicapt voel zodra ik een shooter met een controller bestuur. (Ben teveel vastgeroest aan pc shooters ;))
de 40GB modellen (en ook een deel van de 60GB modellen) kennen 'opstartproblemen'. Deze worden door Sony in de meeste gevallen onder garantie gerepareerd.
Nieuw verkrijgbaar zijn de 80GB fat modellen, de 120GB en de 250GB slim modellen.

Uit je reactie blijkt dat je ook kijkt naar 2e hands modellen. In dat geval zou ik een 60GB als voorkeur hebben (voornamelijk vanwege de BC). Laat je niet teveel leiden door de aangeboden spellen, wat je niet leuk vindt kan je immers zelf ook weer verkopen ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
@R-Duin, harde schijf is inderdaad heel makkelijk aan te passen.
Ik heb destijds een 40GB gekocht en daar gelijk een 120GB schijf in gedaan.

slimste is om dit gewoon direct bij aanschaf te doen, hoe je later niet moeilijk te doen met backuppen en data overzetten.
wat betreft je opmerking bij slim vs phat over geheugenkaart lezers, die zitten alleen in de allereerste 60 GB versie die enkel sporadisch 2e hands te vinden is.
Nu nog een 60GB 2e hands kopen vind ik zelf erg riskant. Die dingen zijn al een tijd op de markt, en hebben ook geen eeuwige levensduur. De kans op defecten is dan vrij hoog. (blu-ray laser die stuk gaat bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Svennie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:47:
ik zou persoonlijk voor de slim gaan, gebruikt minder energie en is nieuwer. Wat de HDD betreft: hoe groter hoe beter maar staar je er niet op dood, ik heb 40GB en heb nog geen problemen gehad met de ruimte.

Wat aanbiedingen betreft, kijk even rond in dit topic, zijn er genoeg gepost.
hij zegt dat ie er films ed op wil zetten (geen id of het kan maargoed). Dan is 40gb bij lange na niet genoeg. Zeker niet als je full hd films wilt hebben :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:11:

Slim of Oldskool PS3 ?

Goeie deals?

Ook ergens 1 gezien met:
Ik zou gewoon de 120gb slim kopen. Daar heb je denk ik wel genoeg aan.
De andere acessoires (afstandsbediening, 2e controller etc.) zou ik gewoon in England bestellen. Kosten stukken minder met de huidige koers. Spellen kun je ook daarvandaan goedkoop importeren.
Een tweedehands PS3 zou ik niet doen. Gewoon lekker nieuw en heb je gewoon garantie.

Mocht je meer ruimte willen dan kan je ook de 250gb slim kopen.
wicked1980 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:50:

Hmm kijken of die in UK uit is. Dan zou je op de UK versie van amazon kunnen kijken. En anders even de import topic checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

eBay? Zie ze er staan incl verzendkosten vanaf 34 eur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
M3rcury schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:52:
[...]

hij zegt dat ie er films ed op wil zetten (geen id of het kan maargoed). Dan is 40gb bij lange na niet genoeg. Zeker niet als je full hd films wilt hebben :)
inderdaad, over het hoofd gezien 8)7

In dat geval geld: hoe groter hoe beter. Full HD films zou ik streamen, die eerst copieren via het netwerk schiet niet op, maar dit bespreken is een ander topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:11:
Nog net 'save by the bell' Mirrors Edge bij Zavvi voor € 10,01 (£ 7,95 + £ 0,99 = £ 8,94 x 1,12 = € 10,01) inclusief verzenden gekocht. Goedkoper zal die niet worden en de demo (gameplay, graphics, muziek) was goed.
Voor dat geld kun je bijna geen miskoop doen :)
Het is ook totaal iets anders dan andere first-person games.

InFamous (platinum) kost nu trouwens ook nog maar 15 pond: http://www.zavvi.com/game...us-platinum/10067283.html

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 17-11-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:00:
[...]

Stiekum zit ik meer te wachten op een update van de browser, zodat er ook uitzending gemist en RTL gemist mee gekeken kan worden...
Als het goed is zal dat in de nabije toekomst ook komen: http://tweakers.mobi/nieuws/61927

Ik heb de mijne bij VideoGamesPlus besteld. Kost ongeveer 40 euro inclusief verzenden.

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 17-11-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:58:
[...]

eBay? Zie ze er staan incl verzendkosten vanaf 34 eur...
videogamesplus.ca, ik hoop dat mijn exemplaar vandaag verzonden wordt, meestal versturen ze wel eerder, maar deze keer blijkbaar niet.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

swopdark schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:15:
[...]

Het lijkt me verstandig om je saves even op een usb stick te zetten en je PS3 een hard format te laten doen. Daarna zal deze opnieuw de laatste firmware binnenhalen en installeren en daarmee zal waarschijnlijk je problematiek opgelost zijn.

Begrijp ik nu dat mensen met een Ps3 en Modern Warfare 2 de game nog helemaal niet online hebben kunnen spelen? En de 360 versie loopt wel goed? Laat Infinity Ward hier Sony’s PS3 zo ongelooflijk in de steek? Ik bedoel; the most anticipated game of the year loopt goed op de PS3… slechtere reclame in een tijd rond kerst kun je niet hebben denk ik.
swopdark, ik kan je bijna kussen! :+ het werkt! _/-\o_ Na een format, gelijk de MW2 disc erin gedaan, update binnengehaald en ik kon gewoon spelen! Idem met Tekken 6... in een woord geweldig. Ik heb me daarna aangemeld en ik kon ook gewoon online met MW2 :)

Dat wordt vanavond eindelijk genieten, nogmaals bedankt, jij ook Svennie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:56
In het informatievenster in de rechter bovenhoek, zie ik op diverse sites vaak een scrollende informatie tekst.
Is deze tekst in Nederland niet beschikbaar, of heb ik iets verkeerd ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

henkna schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:50:
In het informatievenster in de rechter bovenhoek, zie ik op diverse sites vaak een scrollende informatie tekst.
Is deze tekst in Nederland niet beschikbaar, of heb ik iets verkeerd ingesteld?
Mijn US account heeft tekst (reclame), mijn NL account (gelukkig) niet! Hoe schoner de xmb, hoe mooier ik t vind (m.u. van custom pictogrammen die ik gebruik, vind de originele simpelweg lelijk :+)

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-11-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lizardz schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:44:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar heb geen CC
Bij de mediamarkt is de headset 35 euro

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week de PS3 Slim 250 gb met U2 Gehaald. Moet zeggen, nog geen moment spijt van gehad! :D
Helemaal nadat ik een hdmi kabel had aangeschaft was het genieten.
Wilde er eigenlijk pas een halen als GOW 3 uit was. Maar dat duurde me uiteindelijk te lang. Snel die remastered versie van GOW 1&2 bestellen. Tot die tijd AC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
zo dan nadat ik 2 maanden geleden de fat nog goed wist te verkopen nu tijd voor een nieuwe (terug van vakantie lol), wilde tot zaterdag wachten dan zag ik dat de 120Gb voor 269 bij intertoys als dagaanbieding staat, klik ik alvast op de 250gb bundel (met U2) die voor 349 staat komt die voor 325 in mijn winkelwagentje
tja das ook nie duur he, anders 269 + 50 euro U2 import zit ik praktisch zelfde bedrag
hoop dattie nog binnenkomt vandaag lol heb nog 1,5 week vrij !

(zie dat tie nu ook echt voor 325 wordt aangeboden)

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 17:23
vidzone komt naar Nederland:

The dates that the new VidZone Countries will be live are……….
……….…………………………………………………………

* Thursday 26th November: Netherlands, Portugal, Austria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:03:
[...]

inderdaad, over het hoofd gezien 8)7

In dat geval geld: hoe groter hoe beter. Full HD films zou ik streamen, die eerst copieren via het netwerk schiet niet op, maar dit bespreken is een ander topic voor.
Het enige wat ik me dan nog afvraag, of het streamen wel goed werkt op gemiddelde draadloze verbinding. Zo ja, dan weet ik meer dan genoeg. Aanschaffen die hap ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:06:
[...]

Het enige wat ik me dan nog afvraag, of het streamen wel goed werkt op gemiddelde draadloze verbinding. Zo ja, dan weet ik meer dan genoeg. Aanschaffen die hap ! :P
720p kun je nog wel via wifi streamen, 1080p (het is maar een naampje, van een film kan verschillen in grootte en codec natuurlijk) gaat je echt niet lukken. Als je het goed wilt doen, gewoon Gigabit. Werkt perfect.
Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.