Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kom thuis, denk ff MW2 online spelen blijkt er onderhoud te zijn aan PSN. ;(
Hoelang gaat dit duren?

edit: mooie error op de psn site.

error psn

edit2:

Kan niks op internet vinden.. niemand een idee wanneer dat #&#$*%^ onderhoud klaar is?

[ Voor 63% gewijzigd door Dj-sannieboy op 17-11-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Frank J. schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:51:
vidzone komt naar Nederland:

The dates that the new VidZone Countries will be live are……….
……….…………………………………………………………

* Thursday 26th November: Netherlands, Portugal, Austria
Mooi en nu de Video Store nog d:)b

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VidZone lijkt me nog best wel geinig :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 17-11-2009 18:17 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Exorcist schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:15:
[...]

720p kun je nog wel via wifi streamen, 1080p (het is maar een naampje, van een film kan verschillen in grootte en codec natuurlijk) gaat je echt niet lukken. Als je het goed wilt doen, gewoon Gigabit. Werkt perfect.
een 100mbit netwerk is snel genoeg maar wifi gaat een 30Gb HD film niet trekken nee.

@Nitai: blij dat het werkt! Ik heb Mw2 vandaag binnen gekregen dus ik ben binnenkort ook online (eerst nog wat U2 spelen voordat die stof gaat happen).

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

SToRM666 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:17:Voor dat geld kun je bijna geen miskoop doen :)
Onzin, als je geen plezier aan een game kunt beleven dan is 't nog een miskoop als ie maar 1 euro kost. En van zulke games zijn er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Even snel een vraagje (kon het zo snel niet vinden in de 49 topics), als ik mijn PS3 savegames wil backuppen kan ik dan elke willekeurige USB stick gebruiken? Iemand komt morgen mijn oude PS3 ophalen en ik moet mijn savegames nog backuppen maar mijn normale USB stick ligt bij mijn vriendin, kan ik elke willekeurige stick halen en het hiermee doen (en hoe groot moet ie dan zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordLynx schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:41:
Even snel een vraagje (kon het zo snel niet vinden in de 49 topics), als ik mijn PS3 savegames wil backuppen kan ik dan elke willekeurige USB stick gebruiken? Iemand komt morgen mijn oude PS3 ophalen en ik moet mijn savegames nog backuppen maar mijn normale USB stick ligt bij mijn vriendin, kan ik elke willekeurige stick halen en het hiermee doen (en hoe groot moet ie dan zijn)
Kan met elke USB stick.
save files zijn maar een maar mb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
-RazieL- schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:40:
[...]

Onzin, als je geen plezier aan een game kunt beleven dan is 't nog een miskoop als ie maar 1 euro kost. En van zulke games zijn er genoeg.
Mirrors Edge geeft op Meta Critics niet echt slechte verhalen. Alleen een beetje kort, en dus daardoor voor mj geen € 30,00 waard. En voor € 10,00 kan ik hem op Marktplaats ook nog wel kwijt. Maar er zijn zeker games die gratis nog een miskoop zijn. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:40:
[...]

Voor 10 euro kun je m 2de hands ook nog wel verkopen met niet al te veel verlies lijkt me...
Edit: lol, zelfde als hierboven dus :)

Ik vond het een leuke game. Ik vond het spel soms vrij pittig en je moet je sprongen vrij precies timen op sommige stukken.

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 17-11-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Jumpman schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:11:
Nog net 'save by the bell' Mirrors Edge bij Zavvi voor € 10,01 (£ 7,95 + £ 0,99 = £ 8,94 x 1,12 = € 10,01) inclusief verzenden gekocht. Goedkoper zal die niet worden en de demo (gameplay, graphics, muziek) was goed.
Mooie deal, ook al staat die al een maand of zo voor nog minder bij MyMemory te koop.
Is ook meerdere malen gepost in het Het Games Import topic

Dus mocht je hem bij Zavvi gemist hebben, hierbij je kans. Verzenden is kosteloos op alles.

[ Voor 3% gewijzigd door Yippie op 17-11-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn exemplaar van de GoW Collection is zojuist verstuurd door VideoGamesPlus. Zodra die binnen is zal ik hier wel een korte impressie geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Even 2 vraagjes:

1. Is Modern Warfare 2 voor 46 euro een goede deal?

2. Als ik mijn ps3 slim 250 gb aan heb hoor ik het fannetje best hard draaien. Klopt het dat je hem wel hoort? Lees ook in sommige revieuws dat die helemaal stil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:59:
Mijn exemplaar van de GoW Collection is zojuist verstuurd door VideoGamesPlus. Zodra die binnen is zal ik hier wel een korte impressie geven ;)
Jeuh! De mijne ook.
Kan ik eindelijk aan het epische avontuur van Kratos beginnen als niet-PS2-er...

Iemand enig idee hoe lang de verzending meestal duurt vanuit Canada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02:02
Als je geluk hebt 3-4 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:03
Frank J. schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:51:
vidzone komt naar Nederland:

The dates that the new VidZone Countries will be live are……….
……….…………………………………………………………

* Thursday 26th November: Netherlands, Portugal, Austria
YEAH _/-\o_

Dit word zoveel beter als via youtube even wat filmpjes opzoeken met leuke muziek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:16:
Even 2 vraagjes:

2. Als ik mijn ps3 slim 250 gb aan heb hoor ik het fannetje best hard draaien. Klopt het dat je hem wel hoort? Lees ook in sommige revieuws dat die helemaal stil is.
1. Ja

2. Ik hoor hem vooral 'lezen'. Weet niet of het hoort, maar vind het prima! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Excuses als het hier niet mag
Sorry, maar hier mag het dus niet.

[ Voor 76% gewijzigd door PromoX op 17-11-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb zaterdag 8 november Dragon Age Origins daar besteld en die is helaas nog niet binnen, dus 3-4 dagen is wel erg optimistich. GoW collection is ook onderweg voor mij.

Hoop Dragon Age wel morgen binnen te hebben want donderdag is die vast al wel te koop hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:38
Hallo,

Is dit een mooie deal?
KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 16:57

Snippertje

Light up your life

Wordt een totale prijs van 398, komen nog 99 dollar shipping kost bij. Is dus 252. Vind ik de moeite niet...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:38
Snippertje schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:57:
[...]

Wordt een totale prijs van 398, komen nog 99 dollar shipping kost bij. Is dus 252. Vind ik de moeite niet...
Oke, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Het is ook helemaal geen "deal" want de MSRP voor de PS3 is 299 Canadian dollar :?

Plus de verzendkosten voor zoiets, zeker vanuit Canada plus de grote pakkans bij de douane bij een pakket met die waarde.

Sorry hoor, maar dat kan je toch zelf ook wel bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Gooi hem is in je winkelmand om te zien wat het kost incl verz kosten ?
Voor de koers moet je ongeveer rekenen 1 CAD = 0.65 EUR, dus zou op nog geen 200 EUR komen.

Wel rekening mee houden dat er nog 19% overheen komt ( VGP zit in Canada ) , dit gaat over aanschafsprijs+verz kosten+ invoerrechten. Ik denk persoonlijk, dat daarmee al het voordeel weg is, en dat je beter vanuit de UK kan bestellen van bijv. AmazonUK

Voor een bundel met een BR film, officiele AB en BR game naar keuze uit select aanbod komt je op 350 EUR incl verzending ( wel afrekenen in GBP ). Anders even de NL shops in de gaten houden.

BartSmit heeft bijv. een Slim 250GB bundel met Tekken6 voor 349. Met UN2 voor 325.

[ Voor 15% gewijzigd door Yippie op 17-11-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
Iemand hiero transformers 2 geprobeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Yippie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:17:
[...]

Mooie deal, ook al staat die al een maand of zo voor nog minder bij MyMemory te koop.
Is ook meerdere malen gepost in het Het Games Import topic

Dus mocht je hem bij Zavvi gemist hebben, hierbij je kans. Verzenden is kosteloos op alles.
PS3 Mirrors Edge voor minder dan £ 7,95 heb ik nog niet gezien in dat topic. Maar £ 8,45 zonder verzendkosten is inderdaad nog goedkoper. Ik wist niet dat bij MyMemory het ook gratis verzenden naar Nederland was.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yippie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:04:
[...]

Gooi hem is in je winkelmand om te zien wat het kost incl verz kosten ?
Voor de koers moet je ongeveer rekenen 1 CAD = 0.65 EUR, dus zou op nog geen 200 EUR komen.

Wel rekening mee houden dat er nog 19% overheen komt ( VGP zit in Canada ) , dit gaat over aanschafsprijs+verz kosten+ invoerrechten. Ik denk persoonlijk, dat daarmee al het voordeel weg is, en dat je beter vanuit de UK kan bestellen van bijv. AmazonUK

Voor een bundel met een BR film, officiele AB en BR game naar keuze uit select aanbod komt je op 350 EUR incl verzending ( wel afrekenen in GBP ). Anders even de NL shops in de gaten houden.

BartSmit heeft bijv. een Slim 250GB bundel met Tekken6 voor 349. Met UN2 voor 325.
En daarbij heeft Canada ook nogeens een andere regio met Blu-ray's, dus bestellen via Amazon UK of gewoon wachten op een goeie aanbieding in NL lijkt mij ook het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giganielsie schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:16:
Even 2 vraagjes:

Ja, dat klopt. Ik heb heel kort een 120GB PS3 Slim gehad en die heb ik teruggebracht omdat ik de fans zo duidelijk hoorde. Voor mij was het geen vervanger van mijn (overigens ook niet stille) PS3 Fat. Aan dat euvel lijden blijkbaar alle Slims. Als je een spel speelt heb je er op zich geen last van. Mijn Fat maakt ook lawaai maar daar ben ik allang aan gewend.

BTW Heeft er iemand zin in Tekker 6? 23,49 bij Play.com!

Actie is nu alweer voorbij.

[ Voor 6% gewijzigd door ymmv op 18-11-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:45:
[...]

Ja, dat klopt. Ik heb heel kort een 120GB PS3 Slim gehad en die heb ik teruggebracht omdat ik de fans zo duidelijk hoorde. Voor mij was het geen vervanger van mijn (overigens ook niet stille) PS3 Fat. Aan dat euvel lijden blijkbaar alle Slims. Als je een spel speelt heb je er op zich geen last van. Mijn Fat maakt ook lawaai maar daar ben ik allang aan gewend.

De fan hoor ik bij mijn slim (250gb) anders bijna niet? Enige wat ik duidelijk hoor zijn de leesacties, maar verder niets storends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is Modern Warfare 2 in Nederland het goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:13:
www.budgetgaming.nl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm volgens mij klopt de prijs niet.. Als je er op klikt zie je de prijs 51,99 :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Actie is nu alweer voorbij.
Lol hoe bedoel je ik ben traag en blind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik nooit zaken mee gedaan. Hoe snel zijn ze met leveren ed? Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:23:
[...]

Daar heb ik nooit zaken mee gedaan. Hoe snel zijn ze met leveren ed? Ervaringen?
Als je nou voortaan eerst even op een linkje klinkt voordat je weer vragen stelt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door M3rcury op 18-11-2009 10:28 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Klik het eens aan? Budgetgaming.nl is een prijsvergelijkingssite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:23:
[...]

Klik eens op de link zou ik zeggen... dan wordt misschien het een en ander duidelijk, budgetgaming.nl is niet een webwinkel.

Edit: spuit11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-09 13:42

Ves

A gadget addicted Bounty

PlayStation 3 Firmware v3.10: Facebook, Friends List Details

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2538/4112228239_526014058b.jpg

Television lovers in other parts of Europe can now enjoy faster access to catch-up on TV with the addition of the following on-demand TV sites to the XMB over the next few days

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2589/4112229917_8eac372cbe.jpg

No need to watch catch-up TV on your PC anymore, enjoy it in the comfort of your living room and on your big screen.

We are working on adding more of these as soon as we can

You will also see in the screenshot below, and the previous video post, that the next stage of the Friends list update is complete and, as you can see, only the profile that’s selected has the coloured box.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2623/4112499273_9ca5a7e397.jpg

This brings us to the final part of the main updated features which is that you can now customize your PSN profile with your favourite colour. Just open up your profile and click X on the upper left tab to get the colour pallet and to choose your colour.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2488/4112230271_2d8bd4e968.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Ves op 18-11-2009 10:50 ]

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:19:
[...]

Hm volgens mij klopt de prijs niet.. Als je er op klikt zie je de prijs 51,99 :(.
Ik was gelukkig op tijd :) Heeft mijn broer meteen ook mazzel.
En bij status staat nu processing dus dat zal wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Hallo,
heb sinds dit weekend ook eindelijk een ps3 slim 250 gb :D

dus ben nog nieuw qua ps3 ;)

zijn er nog nuttinge dinge hiervoor beschikbaar?? plugins ofz of patches ofz?? en hoe zit dat nu met ombouwen is dat ze nog niet gelukt na 3 jaar?? want ik las op marktplaats iemand die ps3 games verkocht en stond er zo onder backup games werken alleen via een patch op de ps3 niet de slim versie..

enne hierboven die firmware versie 3.10 is die al uit?? en wat is dat PlayTV en nos wat ik zie??
sorry voor de vragen, heb de openingspost al doorgenomen maar zag zo vlug de antwoorde niet op mijn vragen!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gefeliciteerd met je aanwinst :)

Ombouwen is inderdaad nog niet gelukt en het wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd hier om het daarover te hebben.
De nieuwste firmware updates krijg je vanzelf zodra je met je PS3 online gaat. (v3.10 komt als het goed is morgen uit.)
Zie mijn sig voor de PS3 faq voor je overige vragen :)

[ Voor 59% gewijzigd door Meelobee op 18-11-2009 11:28 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Effe een korte vraag aan de tweakers hier.

Ik zit te kijken hoe ik een harmony remote voor de PS3 zou kunnen gebruiken. Daarvoor heb ik dus een tussenkastje nodig dat het signaal van IR naar BT omzet.

Nu zijn er twee kastjes die binnen mijn budget vallen.
Nu heb je dus het Logitech kastje
of de SCHMARTSTUFF PS3IR-500

Heeft iemand ervaringen met een van deze en zouden jullie die aub willen delen. Allebei ongeveer qua prijs gelijk. De Logitech ziet er mooier uit, en werkt ip alleen met logitech afstandsbedieningen.
de PS3IR-500 werkt met meer universersele afstandsbedieningen. Je kan de firmware zelf updaten etc etc. Alleen ziet deze er niet uit.

Iemand ervringen? Ik zou ze graag horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps3 is nog niet gekraakt dus niet om te bouwen dus wat jij op marktplaats zag staan was bij deze een fake .
zijn er hiero mensen die modern warfare 2 spelen op de ps3 mijn psn id is klunder1985 dus voeg me toe als je een keertje lekker met mij of tegen mij wilt knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
VesNL schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:49:

[afbeelding]

Television lovers in other parts of Europe can now enjoy faster access to catch-up on TV with the addition of the following on-demand TV sites to the XMB over the next few days

[afbeelding]

No need to watch catch-up TV on your PC anymore, enjoy it in the comfort of your living room and on your big screen.

We are working on adding more of these as soon as we can

You will also see in the screenshot below, and the previous video post, that the next stage of the Friends list update is complete and, as you can see, only the profile that’s selected has the coloured box.

[afbeelding]

This brings us to the final part of the main updated features which is that you can now customize your PSN profile with your favourite colour. Just open up your profile and click X on the upper left tab to get the colour pallet and to choose your colour.

[afbeelding]
Sow, die update ziet er goed uit! Enige minpuntje is dat ik die grijze boxes moet gaan missen... NOT! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
dangerpaki schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:29:

Ik zit te kijken hoe ik een harmony remote voor de PS3 zou kunnen gebruiken. Daarvoor heb ik dus een tussenkastje nodig dat het signaal van IR naar BT omzet.

Heeft iemand ervaringen met een van deze en zouden jullie die aub willen delen. Allebei ongeveer qua prijs gelijk. De Logitech ziet er mooier uit, en werkt ip alleen met logitech afstandsbedieningen.
de PS3IR-500 werkt met meer universersele afstandsbedieningen. Je kan de firmware zelf updaten etc etc. Alleen ziet deze er niet uit.

Een derde optie is (als je een Slim versie hebt) om de Bravia-sync (HDMI-CEC) functionaliteit te gebruiken zodat je helemaal niet zo'n extra ontvanger nodig hebt.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ike. schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:00:
[...]

Kan met elke USB stick.
save files zijn maar een maar mb groot.
Toch niet blijkbaar, net een stick gehaald van Maxell? (enige 16GB die ik in dit dorp kon vinden) en die doet helemaal niks in de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
LordLynx schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:11:
[...]

Toch niet blijkbaar, net een stick gehaald van Maxell? (enige 16GB die ik in dit dorp kon vinden) en die doet helemaal niks in de PS3.
je moet de usb stick wel eerst formatteren met behulp van de ps3

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VesNL schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:49:

[afbeelding]
Is dat nou een soort van uitzendinggemist wat ik daar zie?

[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 18-11-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ienni1983 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:16:
[...]

waarom mbv de PS3? Gewoon op een pc/laptop FAT formatteren zou genoeg moeten zijn.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
yay mijn god of war Collection (voucher God of War 3 ) is sinds gister verzonden vanuit Canada :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
AllSeeyinEye schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:19:
[...]

waarom mbv de PS3? Gewoon op een pc/laptop FAT formatteren zou genoeg moeten zijn.
omdat het meestal dan meteen in de goede formaat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/doc/5...vanaf-vandaag-beschikbaar

bij mij is ie er nog niet die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SToRM666 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:18:
[...]

Is dat nou een soort van uitzendinggemist wat ik daar zie?
Laatste journaal en jeugdjournaal. Uitzending gemist komt waarschijnlijk later pas.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sluuz schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:09:
[...]

Een derde optie is (als je een Slim versie hebt) om de Bravia-sync (HDMI-CEC) functionaliteit te gebruiken zodat je helemaal niet zo'n extra ontvanger nodig hebt.
Heb deze geprobeerd. Helaas denk ik dat ik dus wel een Sony TV zal moeten hebben om alle functionaliteiten te gebruiken. En dee heb ik niet, Basale functionaliteit werkt wel met mijn Samsung TV. Maar er zit toch wel wat lag in. En op mijn Samsung afstandsbediening hebben de play/stopt/forward/reverse knoppen helaas geen effect op de PS3 als ik een filmpje opzet.
Shiver23 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:33:
[...]

Laatste journaal en jeugdjournaal. Uitzending gemist komt waarschijnlijk later pas.
Correctie "Deze service geeft toegang tot de meest recente journalen en jeugdjournalen." Dus ik denk dat je tot enkele dagen terug kan met een beetje geluk. Maar met uitzending gemist erbij zou dit echt ideaal zijn. Nou maar hopen dat de kwaliteit een beetje aan te zien is en dat het niet hele bagger kwalieit wordt. Zal wel behoorlijk wat bandbreedte kosten bij de NOS website straks. Als ze het een beetje goed uitwerken en een goede interface is waaruit je een selectie kan maken dan gaat het heel mooi werken. Hoop niet dat ze standaard pagina van NOS in de standaard browser openen. Dat zou echt lelijk zijn. Ik hoop wel dat ze een speciale applicatie voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

dangerpaki schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:29:

Ik heb dat ding van logitech in combinatie met een harmony one en het werkt echt fantastisch. Syncen is zo gebeurd. En daarna natuurlijk series streamen vanaf je pc. Alle knoppen werken echt lekker. Pauze, play, vooruitspoelen, echt super. En ik heb in mijn harmony one ook nog gewoon de knoppen als rondje, driehoekje en dergelijke aangemaakt, dus als ik in de 'gamen' activiteit zit kan ik die ook nog gewoon gebruiken. Een aanrader!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ienni1983 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:16:
[...]

En hoe doe ik dat? Ik zie enkel format opties voor SD, Memory Stick, Compact Flash en de harddisc

Stick is trouwens geformateerd op fat32, maar wordt nog steeds niet herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

LordLynx schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:57:
[...]

En hoe doe ik dat? Ik zie enkel format opties voor SD, Memory Stick, Compact Flash en de harddisc

Stick is trouwens geformateerd op fat32, maar wordt nog steeds niet herkent.
Volgens mij, of het heeft bij iig geholpen, is een folder aanmaken met de naam PS3, en daarin een folder met de naam IMPORT of EXPORT(...weet het zo niet zeker) voldoende.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Maar waarom werken mijn 2 Sandiscs (1 Cruzer Contour en 1 Cruzer Titanium) dan wel zonder er iets mee te doen (waarbij deze zelfs nog data en dat U3 spul erop hebben staan) en een geformateerde Maxell niet? Ik ben nu de backup aan het draaien op de compactflash uit mijn SLR, via een USB cardreader, dat lijkt ook te werken.

Als ik hem nu leeg wil maken trouwens (de PS3) moet ik dan voor Format of System Restore kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hier ook niet, misschien vanavond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:45:
[...]

Hier ook niet, misschien vanavond ?
ik hoop het. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: kom net bij de Media Markt in Almere vandaan, daar ligt Assassins Creed 2 al volop in de schappen (standaard editie). Voor de liefhebber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:46

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:52:
Ter info: kom net bij de Media Markt in Almere vandaan, daar ligt Assassins Creed 2 al volop in de schappen (standaard editie). Voor de liefhebber :)
Dat is niet zo gek, de release is twee dagen naar voren opgeschoven: van vrijdag naar vandaag. Was met deel één ook het geval volgens mij. Heb net mijn White Edition ook al gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4LFy4zh9H5HqJlr71f6n0QuI/full.jpg

Alleen moet ik vanaf 15:00 werken, dus ik begin er nog maar niet aan. Kans dat ik dan te laat ga komen is me wat te groot >:)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat was mij niet bekend :) Heb maar een middagje vrij genomen, ben nu net een paar minuten aan het spelen, ziet er goed uit so far!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das leuk, maar volgens mij ligt dat spel overal al in de schappen ;)

Edit: LAAAAAAT!!!!.....

/me zal zo eens kijken of 3.10 al binnen te hengelen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sandyman538 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:52:
[...]

Ik heb dat ding van logitech in combinatie met een harmony one en het werkt echt fantastisch. Syncen is zo gebeurd. En daarna natuurlijk series streamen vanaf je pc. Alle knoppen werken echt lekker. Pauze, play, vooruitspoelen, echt super. En ik heb in mijn harmony one ook nog gewoon de knoppen als rondje, driehoekje en dergelijke aangemaakt, dus als ik in de 'gamen' activiteit zit kan ik die ook nog gewoon gebruiken. Een aanrader!
Dank.

Hopelijk ook iemand hier ervaring mt de PS3IR-500. Die is qua design minder maar qua update mogelijkheden etc misschien beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:05:
/me zal zo eens kijken of 3.10 al binnen te hengelen is.
de update is er nog niet bij mij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:31:
[...]

de update is er nog niet bij mij. 8)7
Dat weten we nou wel, je ziet vanzelf als ie er wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
top 10 gamesverkoop van vorige week:

1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
4 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
5 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
6 PRO EVOLUTION SOCCER 2010 (PS2) KONAMI
7 FIFA 10 (PS3) ELECTRONIC ARTS
8 DRAGON AGE/ORIGINS (PC) ELECTRONIC ARTS
9 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
10 RATCHET & CLANK/A CRACK IN TIME (PS3) SONY

bron

Een te verwachten nummer 1: Modern warfare 2 voor de PS3. Inmiddels gemeengoed dat dit het nummer 1 platform voor de benelux is.

Grappig om te zien dan ook de PS2 nog steeds bij vlagen de top 10 weet te halen. Dit keer met Pro evo 10. Op alle andere systemen heeft iedere liefhebber blijkbaar Fifa 10 al gekocht maar op de PS3 blijft deze game in de top 10 staan. Forza 3 niet meer te bekennen en da's vreemd. Ook Uncharted 2 niet meer in de top 10. Denk dat er een complete run op deze games was en iedereen die interresse had hem nu al heeft.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een klein probleempje met het spel NFS Shift.
In game stottert mijn geluid, het beeld geeft geen problemen. Heb het spel al geruild dacht dat het in de cd/dvd lag. Maar ben nu bang dat het in de PS3 ligt.

Heeft iemand dit eerder gehad en suggesties.

Thanks

Reaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:27:

bron

Een te verwachten nummer 1: Modern warfare 2 voor de PS3. Inmiddels gemeengoed dat dit het nummer 1 platform voor de benelux is.

Grappig om te zien dan ook de PS2 nog steeds bij vlagen de top 10 weet te halen. Dit keer met Pro evo 10. Op alle andere systemen heeft iedere liefhebber blijkbaar Fifa 10 al gekocht maar op de PS3 blijft deze game in de top 10 staan. Forza 3 niet meer te bekennen en da's vreemd. Ook Uncharted 2 niet meer in de top 10. Denk dat er een complete run op deze games was en iedereen die interresse had hem nu al heeft.
Racegames hebben een redelijk klein publiek (simracers al helemaal), zo vreemd is het dus niet dat Forza 3 niet meer te bekennen is.
Uncharted 2 kan het denk ik op het moment gewoon niet winnen van MW2. Dat lijken me twee games die hetzelfde publiek aanspreken.

Ik ben wel benieuwd hoe hoog we AC2 straks gaan zien trouwens.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:13:
Eplaza & MM Utrecht Hoog Catherijn -> €44,- (Als jje het bij MM haalt wel ff zeggen dat hij bij Eplaza €44,- is dan krijg je het ook voor die prijs)

maandag nog gehaald :D

[ Voor 17% gewijzigd door crzyhiphopazn op 18-11-2009 15:36 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:31:
Hallo,

Ik heb een klein probleempje met het spel NFS Shift.
In game stottert mijn geluid, het beeld geeft geen problemen. Heb het spel al geruild dacht dat het in de cd/dvd lag. Maar ben nu bang dat het in de PS3 ligt.

Heeft iemand dit eerder gehad en suggesties.

Thanks

Reaper
Heb je het probleem ook bij andere games? Hoe staat je geluid ingesteld? Analoog? SPDIF? HDMI?

Controleer eerst dat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:01:
[...]

Heb je het probleem ook bij andere games? Hoe staat je geluid ingesteld? Analoog? SPDIF? HDMI?

Controleer eerst dat maar.
Het is momenteel alleen bij NFS. Geluid is ingesteld via HDMI, daarna door met optisch naar mijn 2.1 set. Op de tv alleen heb ik het probleem ook.

Op het internet heb ik gelezen dat de oplossing zou zijn om de ps3 te resetten en opnieuw te laten configureren, maar dit vind ik zelf laatste middel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

@Assasins Creed II Cover: Ikzelf heb 2x een Playstation 3 Phat en ik begin me er steeds meer aan te storen dat zoals bij de 3.0 update het PS3 logo opeens naar voren komt en bij nieuwe games er ook PS3 op de hoesjes gedrukt is. Noem me een zeurpiet maar persoonlijk vind ik het logo echt spuuglelijk, hoe zijn de meningen hierover bij de mede tweakers? (ik hoop nogsteeds op een functie "PS3/Playstation 3 Boot" oid) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cablekevin op 18-11-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
FeaR1986 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:56:
[...]

Dat is niet zo gek, de release is twee dagen naar voren opgeschoven: van vrijdag naar vandaag. Was met deel één ook het geval volgens mij. Heb net mijn White Edition ook al gehaald:

[afbeelding]

Alleen moet ik vanaf 15:00 werken, dus ik begin er nog maar niet aan. Kans dat ik dan te laat ga komen is me wat te groot >:)
nice... helaas moet ik op mijn black edition nog paar maandjes wachten( pc versie...GRMBL)... ondertussen allang op de xbox 360 even spelen :D

btw cablekevin.. ik kijk meestal meer naar het scherm dan naar het hoesje.... en het logo is wat... 3 seconden in beeld??? zet dan gewoon je tv die 3 seconden uit en daarna weer aan probleem opgelost :P 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Ienni1983 op 18-11-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Nu heb ik zelf een PS3 Slim, maar ik kan me daar niet echt druk over maken. Zolang het de kwaliteit van het apparaat en de games niet in de weg staat, mogen ze van mij het meest lelijke logo ooit neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
FeaR1986 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:56:
[...]

[afbeelding]

Inderdaad, het spel ligt overal in de winkels zo'n beetje. Maar ik heb de black edition bij bol.com besteld en die hebben nog niet verstuurd. :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cablekevin schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:12:
@Assasins Creed II Cover: Ikzelf heb 2x een Playstation 3 Phat en ik begin me er steeds meer aan te storen dat zoals bij de 3.0 update het PS3 logo opeens naar voren komt en bij nieuwe games er ook PS3 op de hoesjes gedrukt is. Noem me een zeurpiet maar persoonlijk vind ik het logo echt spuuglelijk, hoe zijn de meningen hierover bij de mede tweakers? (ik hoop nogsteeds op een functie "PS3/Playstation 3 Boot" oid) :)
Kwestie van wennen. Toen de PS3 voor het eerst getoond werd zat iedereen te klagen hoe lelijk en goedkoop het Playstation 3-logo eruitzag omdat ze het Spiderman-font ervoor gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Tja, dit soort reacties verwacht ik wel, ik ben ook de enigste die hier ergenissen aan heeft. Net zoals mensen geen platinum games willen (wat ik dus ook niet wil :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Cablekevin schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:24:
Net zoals mensen geen platinum games willen (wat ik dus ook niet wil :+).
ook zoiets wat ik niet begrijp.
Het gaat mij om de game. Doosje kan me geen reet schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
M a r c o schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:27:
[...]

ook zoiets wat ik niet begrijp.
Het gaat mij om de game. Doosje kan me geen reet schelen.
Inderdaad. Hoe goedkoper hoe beter! :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Iemand een idee of er al bedrijven zijn die stunten met de prijzen van de Slim ?

Zoals de MM met d Xbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

RMX schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:29:
Iemand een idee of er al bedrijven zijn die stunten met de prijzen van de Slim ?

Zoals de MM met d Xbox ?
Dat ding is net nieuw, waarom zouden ze daar mee gaan stunten? :?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
RMX schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:29:

Zoals de MM met d Xbox ?
Afgelopen weekend een 250GB Slim met Uncharted 2 gehaald voor 280 bij de Dixons, lijkt mij een aardige stunt.

Net dus mijn 60GB playstation verkocht, kan ik nu gewoon de backup gewoon op de 250GB recoveren, of gaat dat rare situaties geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

Backups kan je alleen recoveren op de PS3 waarop je de backup heb gemaakt.

Dus backuppen op één PS3 en recoveren op de ander gaat helaas niet, ik hoop dat je je savegames ook 'normaal' op een externe hdd/usb heb opgeslagen want je kan ze niet via recovery terugzetten op je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ja, savegames staan ook nog los erop (behalve Need for Speed Underground en LotR: Conquest, die kon ik niet backuppen stond er???).
Wat is eigenlijk uberhaupt het nut van de backupfunctie als je PS of HD crasht en je het toch niet op je nieuwe systeem kunt terugzetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
LordLynx schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:14:
Ja, savegames staan ook nog los erop (behalve Need for Speed Underground en LotR: Conquest, die kon ik niet backuppen stond er???).
Wat is eigenlijk uberhaupt het nut van de backupfunctie als je PS of HD crasht en je het toch niet op je nieuwe systeem kunt terugzetten??
Dat je er een nieuwe harde schijf in kunt zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grannd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:10:
Backups kan je alleen recoveren op de PS3 waarop je de backup heb gemaakt.

Dus backuppen op één PS3 en recoveren op de ander gaat helaas niet, ik hoop dat je je savegames ook 'normaal' op een externe hdd/usb heb opgeslagen want je kan ze niet via recovery terugzetten op je PS3.
Je kunt de backup wel op een andere PS3 terugzetten, alleen ben je misschien een klein aantal kopieer-beschermde savegames kwijt omdat die aan de id van je vorige PS3 zijn gelinkt. Als je je PSN-account(s) opnieuw hebt aangemaakt, kun je je gekochte games opnieuw downloaden en activeren.

Zie http://www.giantbomb.com/...-console-to-another/1290/

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 18-11-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

ymmv schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:17:
[...]

Je kunt de backup wel op een andere PS3 terugzetten, alleen ben je misschien een klein aantal kopieer-beschermde savegames kwijt omdat die aan de id van je vorige PS3 zijn gelinkt. Als je je PSN-account(s) opnieuw hebt aangemaakt, kun je je gekochte games opnieuw downloaden en activeren.

Zie http://www.giantbomb.com/...-console-to-another/1290/
Ik heb het indertijd toen mijn 60GB kapot was gegaan niet voor mekaar gekregen op mijn refurbrished PS3, er was bijna niks teruggekomen iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 21:26
swopdark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:27:

1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
4 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
5 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
6 PRO EVOLUTION SOCCER 2010 (PS2) KONAMI
7 FIFA 10 (PS3) ELECTRONIC ARTS
8 DRAGON AGE/ORIGINS (PC) ELECTRONIC ARTS
9 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
10 RATCHET & CLANK/A CRACK IN TIME (PS3) SONY

bron

Best vreemd dat de multiplatform games meer verkocht worden op de PS3 dan op de xbox, dit zie je de laatste tijd steeds vaker. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb mijn Dragon Age Origins binnen, maar zowel de DLC die je gratis krijgt, als de Servers zijn blijkbaar nog niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 15:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

LordLynx schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:07:
[...]

Afgelopen weekend een 250GB Slim met Uncharted 2 gehaald voor 280 bij de Dixons, lijkt mij een aardige stunt.

Net dus mijn 60GB playstation verkocht, kan ik nu gewoon de backup gewoon op de 250GB recoveren, of gaat dat rare situaties geven?
Welk filiaal was dit, of maakt dat niets uit? En weet je ook of die aanbieding nog steeds geldig is?
Op de site staat €350, maar misschien is die in de winkel goedkoper?
Ik hoop het want ik zou hem graag willen halen voor die prijs!

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!
console schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:29:

Best vreemd dat de multiplatform games meer verkocht worden op de PS3 dan op de xbox, dit zie je de laatste tijd steeds vaker. :*)
Ik geloof dat 9 van de 10 games beter op de PS3 verkopen dan op de 360. Deze trend is al bijna een jaar ofzo aan de gang. Nu de PS3 weer meer dan 1 miljoen consoles voor loopt op de 360 in de EU zal dit misschien ook buiten de EU de trend zijn? Dat de 360 backups draait heeft er ook erg mee te maken. Daarom hoop ik vurig dat de PS3 voorlopig niet gekraakt word.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:11:
Het is momenteel alleen bij NFS. Geluid is ingesteld via HDMI, daarna door met optisch naar mijn 2.1 set. Op de tv alleen heb ik het probleem ook.

Op het internet heb ik gelezen dat de oplossing zou zijn om de ps3 te resetten en opnieuw te laten configureren, maar dit vind ik zelf laatste middel.
Een vriend van mij had laatst ook een probleem met zijn ingame geluid. Dit deed het gewoon niet meer.. alle geluiden buiten de games zoals muziek van zijn HDD of muziek van de browser deden het gewoon. Hij heeft ook een format gedaan, nieuwe firmware erop en alles werkt weer naar behoren. Kwam volgens hem door de laatste update 3.01 die er toen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pythagorasABC schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:35:
[...]

Welk filiaal was dit, of maakt dat niets uit? En weet je ook of die aanbieding nog steeds geldig is?
Op de site staat €350, maar misschien is die in de winkel goedkoper?
Ik hoop het want ik zou hem graag willen halen voor die prijs!
Vanavond geeft Dynabyte 15% korting op het hele assortiment als je een klantenkaart hebt. De actie geldt ook online tussen 6 en 12. Je hebt dan een 250GB PS3 met Uncharted voor 297,50. Zie www.dynabyte.nl

[ Voor 3% gewijzigd door ymmv op 18-11-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Vandaag na 6 weken afhandeltijd een PS3 60gb teruggekregen, gerefurbished. Tenminste, dat staat op de doos maar volgens mij is dit een gloednieuw exemplaar. Behuizing is gewoon gloednieuw.
Aangezien ik al een nieuwe PS3 heb gekocht alleen maar even een testrun gemaakt om te zien of alles het deed. Wist niet dat de 60gb ook lekker stil kon zijn, wat een verschil met mijn originele PS3.

Nu maar in de verkoop zetten met wat accessoires en games, 2 ps3's is overbodig al wil mijn zoontje hem graag hebben hahaa (DM maar als je evt interesse hebt).

Weet iemand wanneer de releasedate van de GOW collection is voor Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oke mijn ps3 is dus nu al bijna een week stuk en ben nu weer 360 gamer geworden. Forza 3 gekocht en Gears of War 2 die ik nog niet had gespeeld maar weer eens uit de kast getrokken. Nu is er 1 probleem ik heb geen live gold abbo en voel me gewoon een beetje eenzaam achter mijn 360 en mijn ene 360 makker is lekker online aan het racen met anderen. Dus ik heb ff een 48 uur account kaartje open gekrabt en kon gisteravond ff lekker online racen.. leuk..

Nu vraag ik me af: morgenavond is mijn 48 uur voorbij en zit ik weer gold-loos op de bank. Ik wil graag gold maar vind het in principe onzin om ervoor te betalen. Ik ben een redelijk fanatieke gamer maar niet zozeer op de 360, meer op de PS3. Maar zelf ik ben eigenlijk nog wel bereid om eenmaal per jaar 59 euri te gaan betalen om online te kunnen gaan. Je wordt er immers eigenlijk toe verplicht doordat je gewoon geen andere mogelijkheden hebt. Dus zelfs mij hebben ze bijna zover om 60 euri uit te geven voor een jaar online gaming.

In hoeverre zouden de PS3 gamers die er nu zijn en iedere dag optimaal genieten van hun online ervaring willen betalen om online te gaan met je PS3... ik bedoel stel het zou gewoon moeten, en dan een bedrag van 30 euri per jaar voor de online service zoals die er nu is en groeit, met vidzone, videostore etc etc...

Ik durf te zeggen: ik betaal.. jullie ook? beargumenteer...

Poll: 30 euro per jaar voor online gaming op je PS3
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=346291&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Zelf game ik maar incidenteel online, daarnaast is het sterkste punt van PSN (tov) dat het gratis is en veel services biedt. Dus ik zeg: "nee".

Mijn God of War Collection is gelukkig verzonden! De reviews waren erg lovend, dus hopelijk ga ik er ook van genieten. Eerste keer dat ik GoW speel naast de demo van GoW3 (die ik dus dadelijk dubbel heb :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 01:06
AC II = erg leuk :) !

Net twee uurtjes gespeeld, heel leuk begin! Erg informatief ook haha, voor de mensen die wat over de Italiaanse geschiedenis te weten willen komen op een leuke manier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ik speel zo weinig online dat ik weiger daar voor te betalen.
Juist omdat het gratis is, komt het nog wel eens voor. Maar een Gold abonnement zou er bij mij nooit inkomen.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 15:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

ymmv schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:51:
[...]

Vanavond geeft Dynabyte 15% korting op het hele assortiment als je een klantenkaart hebt. De actie geldt ook online tussen 6 en 12. Je hebt dan een 250GB PS3 met Uncharted voor 297,50. Zie www.dynabyte.nl
Is die klantenkaart een fysiek iets, en heeft het dus een paar dagen levertijd, waardoor de korting vanavond niet geldig is als je de klantenkaart nog niet hebt?
En waar staat die actie, en de voorwaarden? Die kon ik niet vinden op de site.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.