Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

swopdark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:16:

Nu vraag ik me af: morgenavond is mijn 48 uur voorbij en zit ik weer gold-loos op de bank. Ik wil graag gold maar vind het in principe onzin om ervoor te betalen. Ik ben een redelijk fanatieke gamer maar niet zozeer op de 360, meer op de PS3. Maar zelf ik ben eigenlijk nog wel bereid om eenmaal per jaar 59 euri te gaan betalen om online te kunnen gaan. Je wordt er immers eigenlijk toe verplicht doordat je gewoon geen andere mogelijkheden hebt. Dus zelfs mij hebben ze bijna zover om 60 euri uit te geven voor een jaar online gaming.

Ik durf te zeggen: ik betaal.. jullie ook? beargumenteer...
60 euro 8)7 Je kan het tegenwoordig gewoon voor rond de 35 euro halen. ( zie x360 topics voor shops )

Heb geen zin in een discussie over waarom wel of niet. Is al vaak zat gevoerd maar je bent wel gek als je 60 euro voor gaat betalen terwijl je het voor de helft van de prijs kan halen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
@Swopdark

Mocht PSN geld gekost hebben dan zou ik er niet voor betalen. Dat ik dan geen gebruik zou kunnen maken van de bijkomende diensten zou me niets uitmaken aangezien je voor een groot deel van die extra diensten ook weer moet betalen.

Ik betaal al geld aan mijn internet provider. Verder als je een game of een film wilt hebben uit de PSN store dan moet je daar ook voor betalen.
Dat ik voor deze 3 dingen betaal vind ik normaal maar ik zou het absurd vinden als ik zou moeten betalen om online te gaan met mijn PS3.
Sony betalen zodat ze mijn trophys en dergelijke bijhouden echt niet.

In principe zou ik dan namelijk betalen om online te gaan met een console alleen zodat ik weer extra kan gaan betalen zodra ik iets wil hebben.

en over je vorige post.
als je naar sites zoals vgchartz kijkt zie je dat de Xbox360 33mln verkocht heeft en de PS3 26 mln.
Ik denk dat dit gat kleiner is in werkelijkheid. Want echte cijfers zijn onbekend maar het aantal Xbox360s dat kapot gegaan is door de RROD zal best wel eens hoog liggen.
Uiteraard zullen uitgeleverde consoles onder garantie niet bij die 33mln zitten maar er is ook een aardig aantal mensen met een RROD geweest die geen garantie konden claimen (Xboxen die buiten de garantie vielen of waarmee geklooid was).
Tevens was er vorig jaar een grote ban wave en dit jaar weer. De indruk die ik krijg van diverse fora en mensen uit mijn vrienden kring kopen veel mensen met een gebande Xbox gewoon een nieuwe.

Dus ik denk dat er nogal een verschil zal liggen tussen verkochte consoles en consoles die daadwerkelijk in gebruik zijn.

Dus ik ben het met je eens dat de PS3 games verkopen harder zullen stijgen dan de Xbox verkopen.
Uitzondering uiteraard de VS.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 18-11-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verdorie, het syncen van de trophies werkt nog steeds niet goed. Ik heb gisteren ongeveer 20x getest en ben in totaal 1% opgeschoten volgens de progress bar (als die al betrouwbaar is).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:35:
@Swopdark

Mocht PSN geld gekost hebben dan zou ik er niet voor betalen. Dat ik dan geen gebruik zou kunnen maken van de bijkomende diensten zou me niets uitmaken aangezien je voor een groot deel van die extra diensten ook weer moet betalen.

Ik betaal al geld aan mijn internet provider. Verder als je een game of een film wilt hebben uit de PSN store dan moet je daar ook voor betalen.
Dat ik voor deze 3 dingen betaal vind ik normaal maar ik zou het absurd vinden als ik zou moeten betalen om online te gaan met mijn PS3.

In principe zou ik dan namelijk betalen om online te gaan met een console alleen zodat ik weer extra kan gaan betalen zodra ik iets wil hebben.

en over je vorige post.
als je naar sites zoals vgchartz kijkt zie je dat de Xbox360 33mln verkocht heeft en de PS3 26 mln.
Ik denk dat dit gat kleiner is in werkelijkheid. Want echte cijfers zijn onbekend maar het aantal Xbox360s dat kapot gegaan is door de RROD zal best wel eens hoog liggen.
Uiteraard zullen uitgeleverde consoles onder garantie niet bij die 33mln zitten maar er is ook een aardig aantal mensen met een RROD geweest die geen garantie konden claimen (Xboxen die buiten de garantie vielen of waarmee geklooid was).
Tevens was er vorig jaar een grote ban wave en dit jaar weer. De indruk die ik krijg van diverse fora en mensen uit mijn vrienden kring kopen veel mensen met een gebande Xbox gewoon een nieuwe.

Dus ik denk dat er nogal een verschil zal liggen tussen verkochte consoles en consoles die daadwerkelijk in gebruik zijn.
opzich gaat de ps3 ook wel kapot hoor. geel knipperend lampje. natuurlijk is dat minder spectaculair dan een rood ringetje en wat het bij de xbox op een gegeven moment wel heel erg maar de meeste mensen hebben de RROD toch wel binnen garantie kunnen claimen. ook kun je hem gewoon laten repareren. het valt denk ik wel tegen hoeveel mensen er een nieuwe console kopen voor een repareerbaar foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphus-Y schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:28:
Ik speel zo weinig online dat ik weiger daar voor te betalen.
Juist omdat het gratis is, komt het nog wel eens voor. Maar een Gold abonnement zou er bij mij nooit inkomen.
Ik laat mijn Xbox Live Gold-abonnement niet meer automatisch verlengen omdat ik nauwelijks online op de 360 speel. Ik ben niet meer van plan voor online gamen extra te gaan betalen. Wat me ook tegenstaat is wanneer een fabrikant je op allerlei manieren toch pusht om zo'n abonnement aan te schaffen. Ik heb net even de 360 aangehad om te kijken wat die nieuwe NXE-features voor stelden. Het viel me meteen (negatief) op dat MS de facebook- en Last.FM-integratie alleen aanbiedt aan Gold-abonnees. Als je in de VS woont, is het ook mogelijk om icm met een Netflix-abonnement ook films te downloaden op je 360 maar ook daarbij is het verplicht om een XBL Gold-lidmaatschap te hebben. Zoiets vind ik eerlijk gezegd niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Deadsy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:35:
@Swopdark

en over je vorige post.

Maar het verschil tussen verkochte consoles en daadwerkelijk gebruik zie je terug in het verkoop van spellen die is tevens ook meer dan de PS3.

Hoe verklaar je dat dan tegen over al de RROD en gebande consules? Dus volgens jouw moet het eigenlijk meer ( verkoop van games per consule) zijn omdat je in de verkoop de gebande en RROD consules niet mee wil tellen als daadwerkelijk gebruikte consules. Dus op de xbox wordt veel meer gespeeld/verkocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pythagorasABC schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:30:
[...]

Is die klantenkaart een fysiek iets, en heeft het dus een paar dagen levertijd, waardoor de korting vanavond niet geldig is als je de klantenkaart nog niet hebt?
En waar staat die actie, en de voorwaarden? Die kon ik niet vinden op de site.
Van de website:
Hoe vraag ik een Dynabyte klantenkaart aan?

U kunt eenvoudig een klantenkaart bestellen door op de banner 'Bestel nu gratis de Dynabyte klantenkaart' links in uw scherm te drukken. U vult uw gegevens in en geeft aan welke Dynabyte klantenkaart u wenst te ontvangen. Druk vervolgens op 'verstuur' en binnen enkele dagen ontvangt u uw klantenkaart thuis. Met de klantenkaart ontvangt u 10% korting op software en 4% korting op verbruiksartikelen, zoals cartridges en papier.
Zie verder http://www.budgetgaming.nl/news/1277.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sekeroglan schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:30:
[...]

60 euro 8)7 Je kan het tegenwoordig gewoon voor rond de 35 euro halen. ( zie x360 topics voor shops )

Heb geen zin in een discussie over waarom wel of niet. Is al vaak zat gevoerd maar je bent wel gek als je 60 euro voor gaat betalen terwijl je het voor de helft van de prijs kan halen.
Dat 8)7 mag je wat mij betreft weglaten, het is de normale prijs in NL. Dat het goedkoper kan, verandert niks daaraan. Ik denk dat een bijzonder hoog percentage 360-eigenaren de volle mep betalen omdat MS automatisch het maand- of jaarabonnement verlengt en van je CC het volledige bedrag afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:31:
[...]

Racegames hebben een redelijk klein publiek (simracers al helemaal), zo vreemd is het dus niet dat Forza 3 niet meer te bekennen is.
Als je bedenkt dat GT1 t/m 4 elk rond de 10 miljoen exemplaren verkocht hebben, met GT3 als uitschieter met 15 miljoen...GT5 Prologue heeft trouwens ook 4 miljoen stuks verkocht (en dat voor een uitgebreide demo :P).
IK had eigenlijk ook wel verwacht dat Forza 3 meer zou verkopen, maar ik verwacht rond de feestdagen nog wel een stijging in de verkopen (ook voor Uncharted 2).

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

ymmv schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:45:
[...]

Dat 8)7 mag je wat mij betreft weglaten, het is de normale prijs in NL. Dat het goedkoper kan, verandert niks daaraan. Ik denk dat een bijzonder hoog percentage 360-eigenaren de volle mep betalen omdat MS automatisch het maand- of jaarabonnement verlengt en van je CC het volledige bedrag afhaalt.
dus omdat een game in NL normaal 60 a 70 euro is ga je het niet ergens anders ( gamehubs/amazone etc. ) goedkoper halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

Bedankt voor de link, maar dat gedeelte van de website had ik al gevonden, ik bedoelde eigenlijk dat ik misschien een code zou krijgen via de email, zodat ik de fysieke kaart niet nodig heb. Weet iemand misschien of dat zo is?

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pythagorasABC schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:51:
[...]

Bedankt voor de link, maar dat gedeelte van de website had ik al gevonden, ik bedoelde eigenlijk dat ik misschien een code zou krijgen via de email, zodat ik de fysieke kaart niet nodig heb. Weet iemand misschien of dat zo is?
Lezen ... altijd lastig .... Daarom nog een keer:

"U kunt eenvoudig een klantenkaart bestellen door op de banner 'Bestel nu gratis de Dynabyte klantenkaart' links in uw scherm te drukken. U vult uw gegevens in en geeft aan welke Dynabyte klantenkaart u wenst te ontvangen. Druk vervolgens op 'verstuur' en binnen enkele dagen ontvangt u uw klantenkaart thuis. Met de klantenkaart ontvangt u 10% korting op software en 4% korting op verbruiksartikelen, zoals cartridges en papier."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ymmv schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:45:
[...]

zullen we hiet hier verder over PS3 zaken hebben, lijkt me meer on-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC

pythagorasABC

A²+B²=C²

ymmv schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:53:
[...]

Lezen ... altijd lastig .... Daarom nog een keer:

"U kunt eenvoudig een klantenkaart bestellen door op de banner 'Bestel nu gratis de Dynabyte klantenkaart' links in uw scherm te drukken. U vult uw gegevens in en geeft aan welke Dynabyte klantenkaart u wenst te ontvangen. Druk vervolgens op 'verstuur' en binnen enkele dagen ontvangt u uw klantenkaart thuis. Met de klantenkaart ontvangt u 10% korting op software en 4% korting op verbruiksartikelen, zoals cartridges en papier."
Het lezen gaat me goed af hoor, geen probleem, het uitleggen van mijn vraag blijkbaar wat minder.

Ik weet dat ik de klantenkaart thuisgestuurd krijg.
Maar hoe weet Dynabyte dat ik een klantenkaart heb? Ik zou verwachten dat er op die klantenkaart een code staat die je in moet voeren om de korting te ontvangen, wellicht is deze code adresgebonden.
Dus ik dacht, misschien stuurt Dynabyte de code die op de kaart staat meteen ook op naar mijn emailadres, zo kan ik dus meteen van de korting genieten.
Dus, weet iemand misschien of dat zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Het laatste deel van mijn post was een reactie op een andere post waarin gesteld werd dat de game verkoop in de EU op de PS3 hoger is dan de game verkoop van de Xbox360. iets waarmee ik het eens ben.

Wat ik probeerde duidelijk te maken (misschien niet duidelijk genoeg, probeer namelijk op het moment teveel dingen tegelijk te doen) is dat er toch flink wat meer 360s dan PS3s verkocht zijn maar dat dit in de game verkoop niet echt te merken valt.
Dat dit in de game verkoop niet echt te merken valt is iets wat ik wijd aan het feit dat er flink wat dode/ongebruikte Xbox360s zijn.

En tja zoals iedereen zegt zal het feit dat de Xbox modbaar is ook niet echt helpen bij de game verkoop (600.000+ alleen in de VS en een deel ervan zal waarschijnlijk nooit een legale game in zich gehad hebben).

bv volgens de vgchartz wereld wijde wekelijkse game verkoop.
vorige week:
Xbox 360 2,560,224
PS3 2,346,766

De week ervoor:
Xbox360 2,653,098
PS3 2,457,233

In de EU en Japan worden meer PS3 games verkocht en in de VS meer Xbox. Maar wereldwijd scheelt het echt niets. Procentueel gezien is er nogal een verschil in het total aantal verkochte consoles maar dit verschil weerspiegelt zich de afgelopen werken niet in het verschil in verkochte games.

Dit kan zijn doordat er per console gewoon meer PS3 games verkocht worden zoals jij zegt. Of dat er gewoon een aardig aantal onbruikbare 360s zijn of natuurlijk een groot aantal 360s zijn waar alleen kopieën op gespeeld worden.
pythagorasABC schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:02:
[...]

Het lezen gaat me goed af hoor, geen probleem, het uitleggen van mijn vraag blijkbaar wat minder.

Ik weet dat ik de klantenkaart thuisgestuurd krijg.
Maar hoe weet Dynabyte dat ik een klantenkaart heb? Ik zou verwachten dat er op die klantenkaart een code staat die je in moet voeren om de korting te ontvangen, wellicht is deze code adresgebonden.
Dus ik dacht, misschien stuurt Dynabyte de code die op de kaart staat meteen ook op naar mijn emailadres, zo kan ik dus meteen van de korting genieten.
Dus, weet iemand misschien of dat zo is?
Normaal kun je een dergelijke klant kaart ook gewoon direct in de winkel aanvragen.
De kaart krijg je dan een paar dagen later per post maar de korting die je via de kaart krijgt word direct verwerkt in de prijs van het product dat je dan koopt.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 18-11-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC

pythagorasABC

A²+B²=C²

Deadsy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:13:

[...]

Normaal kun je een dergelijke klant kaart ook gewoon direct in de winkel aanvragen.
De kaart krijg je dan een paar dagen later per post maar de korting die je via de kaart krijgt word direct verwerkt in de prijs van het product dat je dan koopt.
Ok, bedankt, ik zal kijken of het nog gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
pythagorasABC schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:28:
[...]

Ok, bedankt, ik zal kijken of het nog gaat lukken.
heb zelf een klant kaart van hun. Deze kreeg ik toen ik bij hun een laptop in de aanbieding kocht. Kreeg toen direct bij de laptop mijn klant korting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hun ps3 hebben geïmporteerd (bv de amazon Duitsland aanbieding etc) daarop kan dus niet de NOS feature werken.

Ze kijken naar je serialnr doordat ze een api van je hebben en hiermee bepalen ze dus of je de bepaalde feature krijgt. Hopelijk gaan ze dit dit niet toepassen voor het psn store, want ik koop regelmatig uit us store, en afentoe demos uit HK store en japanse.

http://blog.eu.playstatio...ook-friends-list-details/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:03:
Voor de mensen die hun ps3 hebben geïmporteerd (bv de amazon Duitsland aanbieding etc) daarop kan dus niet de NOS feature werken.

Ze kijken naar je serialnr doordat ze een api van je hebben en hiermee bepalen ze dus of je de bepaalde feature krijgt. Hopelijk gaan ze dit dit niet toepassen voor het psn store, want ik koop regelmatig uit us store, en afentoe demos uit HK store en japanse.

Lijkt me nogal een omslachtige manier. Volgens mij wordt er gewoon op basis van IP gekeken naar landcodes.

Bij Vidzone hadden ze dat ook op die manier gedaan, zie ook:
http://www.ps3za.co.za/forum/showthread.php?t=27568

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Kan niet geloven dat ze het echt op die manier doen. Dit omdat de EU een open markt is en dat vooral in de grens gebieden nogal vaak over de grens gekocht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:18
Heeft er iemand soms ook dat als je even op internet gezeten hebt, en als je dan de browser afsluit, dat de ps3 soms vastloopt?

Het is mij al 2 keer gebeurd in de 2 weken dat ik hem heb. Lijkt me toch dat dat niet mag gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:40:
[...]

Kan niet geloven dat ze het echt op die manier doen. Dit omdat de EU een open markt is en dat vooral in de grens gebieden nogal vaak over de grens gekocht word.
Dit heeft Sony wel gedaan in de UK, maar daar zijn ze vanaf gestapt toen er klachten kwamen dat Britse PS3-eigenaren met een gerefurbishd exemplaar niet de BBC player konden gebruiken omdat de software dacht dat het met non-UK-PS3 te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gnauw schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:58:
zullen we het hier verder over PS3 zaken hebben, lijkt me meer on-topic ;)
Nou als je naar mijn post kijkt dan zie je dat dit heel erg on-topic is. Hier mag je toch discussiëren over zaken die met de PS3 te maken hebben? Ik had het er net ff over met een maatje van mij (via partychat voor de 360 notabene). Kijk je nu naar de poll stand dan zie je dat er echt heel veel mensen zijn die tegen zijn en dus niet bereid zijn te gaan betalen voor online gaming op de PS3. Ik denk dat dit ook een natuurlijke reactie is want niemand wil betelen voor iets als ze de keuze krijgen. Feit is dat de 360 eigenaren die keus dus niet hebben: Wil je online.. dan moet je betalen. punt En het lijkt alsof bijna iedereen er zich bij heeft neergelegd en braaf ieder jaar een 59 euri aftikt.Vanuit dat opzicht bedoel ik het ook meer. stel dat Sony straks voor online gaming 30 euri gaat vragen. Waarom zou MS er mee weg kunnen komen en Sony niet?

MS heeft gewoon een geweldig marktplan opgezet: Iets dat al jaren gratis en voor niks kon op de PC heeft MS nu als betaalde dienst aangeboden. Waarom zou Sony dat nu niet alsnog kunnen doen? Dat het op hevig protest vanuit de community zal zorgen lijkt me duidelijk, daar is de poll uitslag duidelijk over maar toch gaan mensen betalen, zie de 360... Daar zeurt niemand geneens meer om de gold en silver abbo's maar meer over waar je het het goedkoopst kan kopen. Niet of het wel nodig is dat je ervoor betaald. Zover is het dus al gekomen.

Zouden mensen echt hun PS3 deur uit zetten? reken eens om: 30 / 12 = 2.5 euri per maand... das niks zo rekend Ms haar klanten ook voor... en iedereen gaat ervoor.... Als ik straks 2,5 euri per maand moet aftikken om een maand lang keihard te fraggen in Modern Warfare en Killzone 2.. so be it...

Denk je in: Het betaalsysteem zou al aanwezig zijn op de PS3... zou je, betalen voor online gaming zoals deze nu aanwezig is... of doe je het niet... Ik denk dat minstens 50 pct van de bezitters ervoor zou betalen. Ik zou mijn Killzone 2, Uncharted en alle andere online games niet willen mislopen voor een 2,5 euro per maand...

stel: 50 pct van 27 miljoen consoles = 13.500.000 * 30 euri= 405 miljoen euro extra omzet om dingen van te betalen die ze nu gratis doen. Ik denk dat Sony met jaloerse ogen kijkt naar die LIVE inkomstenbron.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij met de gratis diensten maar als ze me hadden laten betalen had ik het ook gedaan. Ik wil de extra mogelijkheden niet missen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mozilla Firefox als browser op de PS3?? Dat zou fantastisch zijn!

volgens bronnen in Sony in overleg met Mozilla.

Afbeeldingslocatie: http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2009/11/firefox-logo.jpg

Zouden ze eindelijk slim worden en software van anderen gaan gebruiken ipv zelf het wiel te gaan uitvinden? Hopelijk kijken ze dan wel goed naar de mogelijke hacker ingangen die er dan kunnen ontstaan.

[ Voor 9% gewijzigd door swopdark op 18-11-2009 22:42 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

swopdark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:38:
[...]
Dat het op hevig protest vanuit de community zal zorgen lijkt me duidelijk, daar is de poll uitslag duidelijk over maar toch gaan mensen betalen, zie de 360... Daar zeurt niemand geneens meer om de gold en silver abbo's maar meer over waar je het het goedkoopst kan kopen.
Zo makkelijk is het niet. Het wel of niet moeten betalen voor online mogelijkheden kan namelijk ook de keuze voor een console bepalen. Maar goed, laten we het weer over de PS3 hebben :)
swopdark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:42:
Ik acht de kans klein, simpelweg omdat de toegevoegde waarde niet direct duidelijk is en men met firefox toch redelijk vaak zal moeten patchen ivm security problemen. Wat zou firefox op de PS3 kunnen wat de interne browser nu niet kan? Je kunt je namelijk afvragen of Sony add-ins etc wel zal toestaan.

uit het artikel:
Ook Sony heeft dit in de gaten en volgens de laatste geruchten is Sony in gesprek met Mozilla om de Mozilla Firefox webbrowser te kunnen integreren met de PlayStation®3 browser.
Hoe integreer je een browser in een browser of doelt met op het xmb? Voor de rest mist elke bron.

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 18-11-2009 22:47 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Waar staat in die link dat ze naar het serie nummer van je ps3 kijken?
Ik zie helaas wel iets anders staan:
There seems to have been some confusion that these might be access to the live TV stations but they are not. They are quick links to the broadcasters ‘catch-up’ TV sites that have been optimised for the PS3 browser and TV screen viewing. (programmes that have previously been broadcast live.)
Dus, hoera voor een extra icoontje op de XMB met een snelkoppeling naar de nos website :O

@swopdark

Betalen voor online gamen zou ik uit principe niet doen op de ps3. Het systeem is mij verkocht met gratis online gaming functionaliteit, en als men dat denkt af te nemen ga ik dat zeker niet belonen door geld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

swopdark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:38:
[...]

stel dat Sony straks voor online gaming 30 euri gaat vragen. Waarom zou MS er mee weg kunnen komen en Sony niet?
Het is een mogelijkheid. Eric Lempel heeft al een paar jaar geleden aangegeven dat ze niet weten of er ooit in de toekomst een fee gevraagd zal worden.

Ik ben erg benieuwd naar de Vidzone update en naar de videomarketplace die ergens volgend jaar moet komen. Ik hoop dat ze het beter aanpakken dan MS. Jammer dat morgen alleen de NOS update komt, maar het is een begin.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er nog belangstelling voor Fallout 3: Game of the Year Edition? Nu 20 pond bij gamestation.co.uk. Street Fighter IV Collector's Edition kost er 16 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hey thanks! ik zocht de fallout goty editie al een tijdje voor een redelijke prijs!

Street Fighter IV: Collectors Edition 1 x Street Fighter IV: Collectors Edition

Availability: Available for Immediate Despatch 20/02/2009
£15.99
Fallout 3 Game of The Year Edition 1 x Fallout 3 Game of The Year Edition

Availability: Available for Immediate Despatch 16/10/2009
£19.99

[ Voor 65% gewijzigd door knuppelhout op 19-11-2009 00:19 ]

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Same here, Fallout 3 GotY voor slechts 20 pond kan ik niet laten liggen.

Bedankt voor de tip!

Tis niet alsof ik het nog niet druk genoeg heb met Assasin's Creed II en Dragon Age ofzo.......

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

De update is er, PSN friends vind ik niet veel mooer geworden, die kleurtjes worden toch lelijk.
Die NOS-player is dus gewoon een link naar een voor de PS3-geoptimaliseerde site van de NOS. De link in de XMB verschijnt op basis van je PSNland want op mijn UK PSN zie ik een link naar de BBC i-player, die werkt niet omdat hij naar je ip kijkt. Dat zal ook wel bij de NOS zijn.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
Vandaag, morgen en overmorgen heeft Bart Smit weer een leuke actie. Voor de mensen die alle vorige Bart Smit-acties hebben gemist. :Y)

PS3 80GB Pack voor 200 euro!

Afbeeldingslocatie: http://nieuwsbrief.bartsmit.com/content/Image/Week472009dagaanbiedingen/PS380GB_v2.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door LuPo op 19-11-2009 10:13 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 13:27
Redelijke prijs, maar natuurlijk niet zo mooi als eerdere acties. Deze variant is in vergelijking daarmee 20 euro duurder en bevat geen extra spellen.

Voor de liefhebber is Borderlands nu trouwens voor ongeveer 30 euro inclusief verzending te verkrijgen bij Game.co.uk. Kan ook zijn dat de prijzenoorlog voor de kerst nu eindelijk eens begint :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wel interessant, maar toch net niet voldoende om er een te bestellen voor mij. zonder game en een ouder model... 120gb slim + 1 game is dan nauwelijks duurder.

over die update: ik heb een 2e hands ps3 80gb en die update werd vanochtend geinstalleerd maar ik zie nergens een NOS-icoontje. Mis ik iets of heb ik blijkbaar een niet-nederlandse ps3?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Verwijderd

Hoelaat wordt op donderdag eigenlijk de PS Store geupdatet?

Verwijderd

ik kan het NOS icoontje ook nergens vinden.

Ik heb em gevonden,hij staat links naast de game opties onder de optie TV.
eerder stond daar nog niks. _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 09:22 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bor de Wollef schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:42:
Ik acht de kans klein, simpelweg omdat de toegevoegde waarde niet direct duidelijk is en men met firefox toch redelijk vaak zal moeten patchen ivm security problemen. Wat zou firefox op de PS3 kunnen wat de interne browser nu niet kan? Je kunt je namelijk afvragen of Sony add-ins etc wel zal toestaan.
Wat Fx wel zou kunnen wat dat huidige gedrocht van een browser niet zou kunnen? Wat dacht je van Flash support, goede java support, Uitzending gemist, RTL gemist noem maar op....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

AllSeeyinEye schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:15:
[...]

Wat Fx wel zou kunnen wat dat huidige gedrocht van een browser niet zou kunnen? Wat dacht je van Flash support, goede java support, Uitzending gemist, RTL gemist noem maar op....
Daar heeft Sony niks aan. De Flash/Java-plugins worden door Adobe en Sun gemaakt, niet door het Firefox-team.
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:12:
Hoelaat wordt op donderdag eigenlijk de PS Store geupdatet?
Tussen 18.00 en 21.00

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Ik wil eigenlijk een PS3 kopen en zie dan ook de Bart Smit actie van € 200,- voor een PS3 fat.
Is het nou onverstandig om zo'n type te kopen? Of zijn de verschillen met een slim niet echt 'groot'?
En dan vooral qua betrouwbaarheid? En is de 80GB van Bart Smit nu Backwards Compatible? Want daar is nog wat onduidelijkheid over.

[ Voor 17% gewijzigd door Impry op 19-11-2009 09:42 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 13:27
Impry schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:38:
En is de 80GB van Bart Smit nu Backwards Compatible? Want daar is nog wat onduidelijkheid over.
Dit is tenminste zeker niet het geval. Dit staat ook in de productomschrijving.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Grannd

Grannd

da Granndest

AllSeeyinEye schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:15:
[...]Wat Fx wel zou kunnen wat dat huidige gedrocht van een browser niet zou kunnen? Wat dacht je van Flash support, goede java support, Uitzending gemist, RTL gemist noem maar op....
Dan installeer je toch Linux op je PS3 en gebruik je daarmee Firefox?
Tot je tot de ontdekking dat er geen Flash-support is voor de PS3-processor op Linux, je kan dus stellen dat de PS3-browser beter is dan Firefox op de PS3 :)

En ja, het duurt ff voordat het NOS icoontje er komt, je moet even in- en uitloggen in PSN ofzo.

Verwijderd

goedenmorgen, ik weet niet of ik in het juiste topic zit, maar heb mijn bericht ook al in het guitar hero world tour gezet, daar werd gewezen hem hier te plaatsen (bij deze):

hoi, ik zit met een probleempje!
Ik heb 2 weken geleden een ps3 slim gekocht en ook het spel GH 5. Na wat gespeeld te hebben liep de ps3 al redelij vaak vast. Toch een aantal nummers gekocht op de online store voor GH. Uiteindelijk liep de ps3 zo vaak vast dat ik hem ingeruild heb. Was geen probleem, ik kreeg een nieuwe mee. Nu heb ik ook het spel GH world tour gekocht. Maar nu krijg ik voor geen meter voor elkaar om die nummers weer te downloaden. Er staat al een vinkje bij in de store. Ook heb ik de nummers niet opgeslagen op de 'kapotte' ps3. Is er nog een mogelijkheid om die betaalde en gedownloade nummers terug te krijgen of ze uberhaubt nog te kunnen downloaden??

alvast bedankt

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ymmv schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:23:
[...]

Daar heeft Sony niks aan. De Flash/Java-plugins worden door Adobe en Sun gemaakt, niet door het Firefox-team.
Damn, da's waar ja... Dan zou Sony ons moeten laten toestaan dat we die dus installeren, of dat voor ons doen

@ hierboven, opnieuw dowloaden van gekochte items:
In de PS Store staat een kopje 'reeds gedownload' (ofzo), waar je simpelweg opnieuw kan downloaden wat je eerder gedownload had

[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-11-2009 09:53 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Cablekevin schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:12:
@Assasins Creed II Cover: Ikzelf heb 2x een Playstation 3 Phat en ik begin me er steeds meer aan te storen dat zoals bij de 3.0 update het PS3 logo opeens naar voren komt en bij nieuwe games er ook PS3 op de hoesjes gedrukt is. Noem me een zeurpiet maar persoonlijk vind ik het logo echt spuuglelijk, hoe zijn de meningen hierover bij de mede tweakers? (ik hoop nogsteeds op een functie "PS3/Playstation 3 Boot" oid) :)
Ik vind de nieuwe PS3 layout ook erg lelijk. Ik heb FIFA 10 en MW2 gelukkig nog met een oude cover weten te bemachtigen, helaas was mijn Assassins Creed 2 White Edition met nieuwe PS3 cover. Had het leuk gevonden als ik alle games van dit jaar nog met een oude cover zou hebben. Ik begrijp ook niet waarom Sony halvergwege de levensduur van een console opeens alles gaat restylen, echt zonde voor gamecollecties. Nintendo heeft dit ook gedaan bij de SNES/N64, nog even op het einde van de levensduur wat covers restylen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

@ hierboven, opnieuw dowloaden van gekochte items:
In de PS Store staat een kopje 'reeds gedownload' (ofzo), waar je simpelweg opnieuw kan downloaden wat je eerder gedownload had
[/quote]

Yes, je bent een held! Thnx

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Iemand hier al zo gelukkig geweest om een Battlefield Bad Company 2 Beta code te kunnen bemachigen? Vandaag begint de Beta en tot mijn spijt is er nog niks in mijn mailbox. Ik had wel vijf verschillende emailadressen ingevuld op http://badcompany2.ea.com/, maar zoals er stond, niks is gegarandeerd. Misschien iemand wel een code ontvangen? (en misschien ook een tweede :P )

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Impry
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Kooj1980 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:44:
[...]

Dit is tenminste zeker niet het geval. Dit staat ook in de productomschrijving.
Ohja, zie het nu. Moest het even snel tussen m'n werk door lezen.
Maar zijn er opvallende verschillen in betrouwbaarheid tussen de Slim en de Fat? Of valt dat wel mee?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Jumpman
Verschillen tussen de Fat en Slim zijn prima te vinden in eerdere topics of met Google.

Verwijderd

Komt naast het game icoontje idd een TV icoontje. Voor mijn gevoel verscheen deze echter pas nadat ik vidzone had geupdate (en tezien kreeg dat deze het nog niet doet momenteel in nederland).

Denk niet dat het regio gebonden is (aan hardware dan). Als ik nu op mijn UK account inlog zie ik ook gewoon de BBC Iplayer.Die het overigens ook gewoon doet. Alleen als ik een video af wil spelen krijg ik melding dat dat niet kan (op basis van IP neem ik aan). radio doet het wel gewoon. Moet zeggen dat die interface er goed uitziet. Als ze van uitzendinggemist ook iets dergelijks maken ben ik tevreden.

De NOS applicatie is duidelijk nog in ontwikkeling. Wel positief dat er nu een fatsoenlijke full-screen button in zit zodat je journaal kan kijken zonder die pauze knop in beeld. Dit was tot enkele dagen geleden nog niet het geval.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:15:
ik kan het NOS icoontje ook nergens vinden.

Ik heb em gevonden,hij staat links naast de game opties onder de optie TV.
eerder stond daar nog niks. _/-\o_
Ik heb mijn PS3 Slim (Nederlands, gewoon van Bart Smit) geupdate maar ik krijg geen extra icoon tussen Game en Video. Dat is toch de plek die je bedoelt, net als op dit plaatje: http://games.fok.nl/news.php?newsid=35368 ?

Ah, een keertje de PS3 aan en uit en dan staat ie er ineens wel bij :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 11:09 ]

Verwijderd

Bij Wehkamp krijg je 4 dagen lang op diverse pakketten korting, voor 314 euro een slim 250 plus game.

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Bij mij in de UK werkt het ook, kan ik tenminste makkelijk op mijn tv het journaal kijken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:48:
[...]

Ik heb mijn PS3 Slim (Nederlands, gewoon van Bart Smit) geupdate maar ik krijg geen extra icoon tussen Game en Video. Dat is toch de plek die je bedoelt, net als op dit plaatje: http://games.fok.nl/news.php?newsid=35368 ?
probeer Vidzone eens te starten / en te updaten (onder muziek) . Voor mijn bevoel verscheen hij daarna pas.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:07:
[...]

probeer Vidzone eens te starten / en te updaten (onder muziek) . Voor mijn bevoel verscheen hij daarna pas.
Ik heb hem uit en aangezet en nu staat ie er ineens wel bij :)

Edit: Eh ik heb onder muziek ook geen vidzone icoontje, hoe kom ik daaraan? :S

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 11:17 ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
console schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:29:
[...]

Best vreemd dat de multiplatform games meer verkocht worden op de PS3 dan op de xbox, dit zie je de laatste tijd steeds vaker. :*)
Omdat ze op de xbox voor een gedeelte illegaal gekopieerd worden.
swopdark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:42:
[...]

Ik geloof dat 9 van de 10 games beter op de PS3 verkopen dan op de 360. Deze trend is al bijna een jaar ofzo aan de gang. Nu de PS3 weer meer dan 1 miljoen consoles voor loopt op de 360 in de EU zal dit misschien ook buiten de EU de trend zijn? Dat de 360 backups draait heeft er ook erg mee te maken. Daarom hoop ik vurig dat de PS3 voorlopig niet gekraakt word.
Nee ik hoop ook dat de PS3 niet gekraakt wordt. Dat zal voor de kwaliteit van het platform zeer slecht zijn. Maar ik hoop wel dat Sony de multimedia features van de PS3 wat uitbreidt en wat mooier maakt. Ik heb geen concrete ideeen zelf. Maar het apparaat kan veel meer. En het zou mooi zijn dat het een soort van grotere mediacenter optie krijgt (XBMC) zonder dat dat ding daarvoor gekraakt moet worden.
swopdark schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:42:

volgens bronnen in Sony in overleg met Mozilla.

[afbeelding]

Zouden ze eindelijk slim worden en software van anderen gaan gebruiken ipv zelf het wiel te gaan uitvinden? Hopelijk kijken ze dan wel goed naar de mogelijke hacker ingangen die er dan kunnen ontstaan.
Ik las het net ook, ik help je heel erg hopen. Want de browser van de PS3 is toch wel brak momenteel. Zou erg mooi zijn als daar een snelle browser in komt die goed werkt. Het mooie zou ook zijn dat we met firefox een regelmatige update kunnen verwachten dan.
Grannd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:49:
[...]

Dan installeer je toch Linux op je PS3 en gebruik je daarmee Firefox?
Tot je tot de ontdekking dat er geen Flash-support is voor de PS3-processor op Linux, je kan dus stellen dat de PS3-browser beter is dan Firefox op de PS3 :)

En ja, het duurt ff voordat het NOS icoontje er komt, je moet even in- en uitloggen in PSN ofzo.
Op de slim kan je natuurlijk geen linux meer installeren. Verder zal als FF naar de PS3 komt daar vast wel een goede oplossing voor komen voor flash. Als de zaken status quo moeten blijven dan zou Sony helemaal geen moeite doen om FF naar de PS3 te brengen. Dus als ze het doen zal er zeker wel gewerkt worden aan verbetering. Java support zit er al, want dat gebruiken zo ook voor BluRay. Dus zal wel een aanpassing zijn ipv complete herschrijf. Flash zal wat meer werk zijn.
AllSeeyinEye schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:51:
[...]

Damn, da's waar ja... Dan zou Sony ons moeten laten toestaan dat we die dus installeren, of dat voor ons doen
Ehm ... die plugins moeten speciaal geschreven en gecompileerd worden voor de Cell-processor in de PS3. Als je ziet hoelang het duurt voordat Adobe een goede Flash-plugin voor Windows x64 maakt, is het een wonder dat er al Flash-support is in de XMB-browser.

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
ymmv schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:45:
[...]

Ja, dat klopt. Ik heb heel kort een 120GB PS3 Slim gehad en die heb ik teruggebracht omdat ik de fans zo duidelijk hoorde. Voor mij was het geen vervanger van mijn (overigens ook niet stille) PS3 Fat. Aan dat euvel lijden blijkbaar alle Slims. Als je een spel speelt heb je er op zich geen last van. Mijn Fat maakt ook lawaai maar daar ben ik allang aan gewend.
Mag aannemen dat die niet zo'n ongelofelijke herrie maakt als de xbox 360, die ik overigens gisteren thank god voor een leuke prijs heb verkocht.

Hij was geband en maakte altijd al een irritant geluid(lees herrie), dus toen die geband werd was ik hem zat en heb hem te koop gezet. Door dat die geband was kon ik ook geen spellen meer vanaf de hardeschijf spelen en maakt die NOG meer herrie!!
Gelukkig nog een goeie prijs voor gekregen!

Maar nu weer on-topic: Ga zaterdag een PS3 slim kopen.... Kan niet wachten :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:10:
[...]

Ok dan kwam het door de reboot van de console. Vidzone staat onder muziek ( en dan paar tikjes omhoog, maar die doet het nog niet dus veel heb je er niet aan)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
Net gekeken bij amazon.co.uk, maar het lijkt erop dat hun bundel aanbieding uitverkocht is (geef gelijk toe dat alleen een snelle search gedaan heb), maar weet iemand misschien nog leuke bundels bij andere websites?

10 second ninja DONE

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Ik vind de uitwerking van Nos kanaal nog een beetje mager; het is niet meer dan het starten van browser met de URL http://tv.nos.nl/ps3xl/ maar laten we hopen dat het begin is van meer content en kanalen.

Bij mij kwam trouwens het icoon na spelen van een game, hoeft dus niet perse console uit te zetten.

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:10:
[...]

Hier ook geen vidzone icoontje in het muziek menu, ik heb wel een buitenlandse ps3.
Wat voor ps3 heb jij?

• Grannd

Grannd

da Granndest

DCFreak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:31:
[...]

Hier ook geen vidzone icoontje in het muziek menu, ik heb wel een buitenlandse ps3.
Wat voor ps3 heb jij?
Vidzone heb ik een tijdje terug uit de UK Store gedownload, wel tevergeefs want het werkte dus nog niet.
Grappig genoeg was de foutmelding wel al Nederlands.

Verwijderd

De Dominee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:41:
[...]

Mag aannemen dat die niet zo'n ongelofelijke herrie maakt als de xbox 360, die ik overigens gisteren thank god voor een leuke prijs heb verkocht.

...

Maar nu weer on-topic: Ga zaterdag een PS3 slim kopen.... Kan niet wachten :P
Mijn PS3 Slim is luider dan mijn 360, verschilt nogal per console.
Gelukkig zijn beide voor mijn doen stil genoeg :)

NOS Journaal op de PS3... Het werkt, maar waarom hebben ze een Fullscreenknop toegevoegd als je die niet kan gebruiken? Gewoon R3 werkt wel trouwens.

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:59
Toch maar even 2 PS3's besteld bij Bart Smit voor 200 euro per stuk. Vond het wel een mooie deal, althans goed genoeg om er 1 bij mijn vriendin neer te zetten en de ander op MP te verkopen :-) Voor 200 euro moet dat toch zeker lukken, nieuw en met 1 jaar garantie van BS!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
waarom zou je een PS3 voor 200 euro kopen en dan weer verkopen voor 200 euro?!?!?

• Omni superens
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:00:
[...]

NOS Journaal op de PS3... Het werkt, maar waarom hebben ze een Fullscreenknop toegevoegd als je die niet kan gebruiken? Gewoon R3 werkt wel trouwens.
Bij mij werkt de fullscreen knop wel gewoon.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Coolsnarf schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:09:
waarom zou je een PS3 voor 200 euro kopen en dan weer verkopen voor 200 euro?!?!?
Voor het spel wat je erbij krijgt, denk ik :?

[ Voor 69% gewijzigd door Fietsbel op 19-11-2009 13:11 ]

39

Verwijderd

Fietsbel schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:11:
[...]

Voor het spel wat je erbij krijgt, denk ik :?
Je krijgt er geen spel bij....

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Zie je de NOS plugin niet? Meld je dan even af en weer aan op PSN. Dat deed de truck voor mij in ieder geval.

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
ckeijer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:05:
Toch maar even 2 PS3's besteld bij Bart Smit voor 200 euro per stuk. Vond het wel een mooie deal, althans goed genoeg om er 1 bij mijn vriendin neer te zetten en de ander op MP te verkopen :-) Voor 200 euro moet dat toch zeker lukken, nieuw en met 1 jaar garantie van BS!
Wat is dit voor logica??? 8)7

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:14:
[...]

Je krijgt er geen spel bij....
Dan snap ik het ook niet

39

PSN-update van vandaag:

PlayStation Store via PS3
Special Offers

(from 19th November until the 3rd of December)

* Buzz! Brain Bender (PSP) (was – £19.99/€29.99 now – £9.99/€14.99)
* EA Replay (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* Medal of Honor Heroes (PSP) (was – £9.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
* Medal of Honor Heroes 2 (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* Def Jam Fight for NY: The Takeover (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)

Downloadable Game

* Invincible Tiger: The Legend of Han Tao (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 12+

Availability: All locales

* Gravity Crash Released on Tuesday the 24th of November Rating: PEGI 7+(£6.29/€7.99)

PSone Classic

* Metal Gear Solid (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 18+

Availability: Not available in New Zealand
Trial & Unlock Key

* Critter Crunch (Trial free, Unlock Key £4.49/€5.49) Rating: PEGI 7+

Demo (free)

Afbeeldingslocatie: http://dagger471.files.wordpress.com/2009/10/critter-crunch1.jpg

* Smash Cars Demo Rating: PEGI 3+

Add-On Game Content

* Dragon Age:Origins
o Warden’s Keep (£5.49/€6.99)
o The Stone Prisoner (£11.99/€14.99)

Rating: PEGI 18+

* LittleBigPlanet
o Assassin’s Creed II Ezio Auditore Costume Released on Tuesday the 24th of November (£1.59/€1.99)
o Thanksgiving Costume (only available for one week) (free)

Rating: PEGI 7+

* Pain
o Flavor Flav Pack (£1.19/€1.49)Rating: PEGI 16+

* EyePet
o Medieval Styling Pack (£2.39/€2.99)
o Lucky Dip Styling Pack 4 (free)

Rating: PEGI 3+

* High Velocity Bowling
o Psychedelic 60’s Ball Pack (£0.79/€0.99)
o Techno Modern Ball Pack (£0.79/€0.99)

Rating: PEGI 3+

* Beatles: Rock Band
o A Day in the Life (£0.99/€1.49)
o Being For The Benefit of Mr. Kite (£0.99/€1.49)
o Fixing a Hole (£0.99/€1.49)
o Lovely Rita (£0.99/€1.49)
o Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (Reprise) (£0.99/€1.49)
o She’s Leaving Home (£0.99/€1.49)
o When I’m Sixty-Four (£0.99/€1.49)
o Within You Without You (£0.99/€1.49)
o Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (Album) (this pack contains the all tracks listed above) (£7.49/€8.99)

Rating: PEGI 12+
Availability: All except Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

* Guitar Hero 5
o I Was Made For Loving You by KISS (£1.59/€1.99)
o Lick by KISS (£1.59/€1.99)
o Modern Day Delilah by KISS (£1.59/€1.99)
o KISS Track Pack (£4.39/€5.49)

Availability: All except Russia, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Videos (free)

* Final Fantasy XIII Announcement Trailer
* DC Universe Brian Stevens Interview
* Ratchet & Clank: A Crack in Time Space Trailer
* Army of Two: 40th Day Sniper Trailer
* Dante’s Inferno Greed Dev Trailer

Premium Themes

(Static themes)

* Wise Father Theme (£1.19/€1.49)
* Yuefeng Theme (£1.19/€1.49)
* King Zumo Theme (£1.19/€1.49)
* Cavalier Warrior Theme (£1.19/€1.49)

Verwijderd

* Beatles: Rock Band
o A Day in the Life (£0.99/€1.49)
o Being For The Benefit of Mr. Kite (£0.99/€1.49)
o Fixing a Hole (£0.99/€1.49)
o Lovely Rita (£0.99/€1.49)
o Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (Reprise) (£0.99/€1.49)
o She’s Leaving Home (£0.99/€1.49)
o When I’m Sixty-Four (£0.99/€1.49)
o Within You Without You (£0.99/€1.49)
o Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (Album) (this pack contains the all tracks listed above) (£7.49/€8.99)

Availability: All except Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Yay, deze keer Beatles op tijd.

Wel vreemd, vallen Russia, Saudi Arabia, South Africa onder EU?
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:37:
[...]

SCEE (Sony Computer Entertainment Europe) gaat over alle PAL-landen: Europa, Midden-Oosten, Afrika en Australie. Blijkbaar doen ze Rusland er ook nog bij.

• Sluuz
  • Laatst online: 19-09 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:37:
[...]

Er staat nergens dat dit de EU update is ;)

Is de volledige update van alle stores (vandaar overal het stukje "all locales" of "alleen daar en daar").

edit: oeps, PAL landen dus
dangerpaki schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:11:

En het zou mooi zijn dat het een soort van grotere mediacenter optie krijgt (XBMC) zonder dat dat ding daarvoor gekraakt moet worden.
Grapjas, je weet waar de X en de B voor staan in XBMC? :+
Desalniettemin zou het een leuke toevoeging zijn (mediacentersoftware), Sony heeft niet een dergelijk product in hun portfolio dus in dat opzicht zou het kunnen. Ik vraag me alleen af of ze zo'n grote toevoeging gaan doen aan de firmware (en of die dan gratis gaat zijn).

PSN: Sluuz

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
Ik gok dat hij de DS3-controller zelf houdt en de rest verkoopt. Ik had er ook weer eentje besteld maar ik denk dat ik hem toch retour stuur naar BS. Ik kan het even op MP proberen natuurlijk. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op dit moment is er een mooie aanbieding voor de PS3 80 GB. € 200,-
Zijn er dingen (buiten zuiniger en grotere HD) waardoor je beter voor de Slim kunt gaan ipv de oude PS3?

Money for nothin' and your chicks for free

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Comet Crash welke in die lijst als released op dinsdag 24 november staat is al wel te vinden in de store en Critter Crunch niet =/

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:00:
[...]

NOS werk hier prima, ook fullscreen.

Verwijderd

DeeJee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:00:
Op dit moment is er een mooie aanbieding voor de PS3 80 GB. € 200,-
Zijn er dingen (buiten zuiniger en grotere HD) waardoor je beter voor de Slim kunt gaan ipv de oude PS3?
PS3 Slim heeft een heel iets betere blu ray lezer en dolby true hd en dts hd ondersteuning is toegevoegd.

• Frenkovic
  • Laatst online: 16-09 10:22
Wat mij wel opvalt is dat de slim soms wel eens iets trager lijkt te zijn. Ik heb alleen fifa 10 vergeleken en voor een wedstrijd, als ie gaat laden en je mag 1 op 1 op de keeper dan kan je op de PHAT net niet schieten als de ander direct op start duwt als het laden klaar is. Bij de SLIM ben je halverwege de 2e aanval als ie klaar is met laden.

Iemand anders nog ervaringen? Maakt mij verder niets uit hoor, alleen een observatie.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Frenkovic schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:44:
Wat mij wel opvalt is dat de slim soms wel eens iets trager lijkt te zijn. Ik heb alleen fifa 10 vergeleken en voor een wedstrijd, als ie gaat laden en je mag 1 op 1 op de keeper dan kan je op de PHAT net niet schieten als de ander direct op start duwt als het laden klaar is. Bij de SLIM ben je halverwege de 2e aanval als ie klaar is met laden.

Iemand anders nog ervaringen? Maakt mij verder niets uit hoor, alleen een observatie.
Wellicht komt het verschil door andere HDD's waar vanaf wordt gelezen? Kan me voorstellen dat dat ook wel iets van invloed kan zijn...

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Maar qua functionaliteit is er verder geen verschil? Dus als je niet zou weten of het een 80 GB of Slim is zie jet dat niet op het scherm?

• Sluuz
  • Laatst online: 19-09 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:40:
[...]

PS3 Slim heeft een heel iets betere blu ray lezer en dolby true hd en dts hd ondersteuning is toegevoegd.
True HD en DTS HD worden ook ondersteund door de Fat. Echter stuurt deze het als Lineair PCM uit en niet als bitstream. Kortom: verschil tussen of je PS3 het decodeert of je surround set. Wanneer je surround set niet al te high end is ga je weinig verschil merken. Alleen als je een dikke set hebt staan die überhaupt de nieuwe HD formaten aankan, ga je hier voordeel van ondervinden.

Ik zou eerder de HDMI-CEC als verschil tussen de twee versies noemen.
DeeJee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:46:
Maar qua functionaliteit is er verder geen verschil? Dus als je niet zou weten of het een 80 GB of Slim is zie jet dat niet op het scherm?
Dat zie je niet nee

[ Voor 16% gewijzigd door Sluuz op 19-11-2009 14:54 ]

PSN: Sluuz

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Sluuz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:53:
[...]

True HD en DTS HD worden ook ondersteund door de Fat. Echter stuurt deze het als Lineair PCM uit en niet als bitstream. Kortom: verschil tussen of je PS3 het decodeert of je surround set. Wanneer je surround set niet al te high end is ga je weinig verschil merken. Alleen als je een dikke set hebt staan die überhaupt de nieuwe HD formaten aankan, ga je hier voordeel van ondervinden.

[...]

Dat zie je niet nee
Tanks, dan zie ik voor mij geen belemmering om de oude 80 GB te nemen,

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik heb de PS3 van 200 euro ook besteld bij de Bart smit en via marktplaats gelijk modern combat 2 besteld :D dit wordt een heerlijk weekend.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sluuz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:53:
[...]

[...]
Dat zie je niet nee
Zelfs met een dure versterker en de beste speakers ga je nog geen verschil horen. Het is lossless audio dat wordt omgezet in lossless audio.

PSN: Shiver23

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:34:
[...]Zelfs met een dure versterker en de beste speakers ga je nog geen verschil horen. Het is lossless audio dat wordt omgezet in lossless audio.
Verschil is soms wel te horen, al is het verschil niet zo groot om er veel geld voor neer te gaan leggen inderdaad. Grote voordeel van de HD formaten is de 7.1 set-up die veelal wordt ondersteund. Al is dat (helaas) negen van de tien keer een upmix van de bestaande 5.1 weergave die op normale DVD's staat.

Sommige claimen het verschil te horen op setjes van een paar honderd euro, maar dan zit het meer tussen de oren...

Dus er zitten wel voordelen aan de HD standaarden van Dolby Digital en DTS, maar het gaat zeker niet alleen om het verschil in geluid.

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 19-11-2009 16:44 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:34:
[...]

NOS werk hier prima, ook fullscreen.
ik heb geen NOS, waar staat dit of moet je dit aanzetten (ja ik heb 3.10 update)

nvm, een reboot en hij stond erbij.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2009 17:24 ]

• Omni superens
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:21:
[...]

ik heb geen NOS, waar staat dit of moet je dit aanzetten (ja ik heb 3.10 update)
Misschien opnieuw opstarten als je dat na de update nog niet hebt gedaan, bij mij stond ie erna ook niet direct erbij. Toen ik nog een keer opstartte wel

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Waarom komt Sony niet met goede visuals voor muziek? Die update van nu boeit me niet zo. Ik heb weinig zin om mijn kennissenkring te spammen met game info en over het journaal, tja... Je hebt een multimedia apparaat en internetverbinding en dan ga je het staatsjournaal zitten kijken :')

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Je bedoelt zoiets als Vidzone? Dat komt er binnenkort aan: nieuws: Vidzone voor PlayStation 3 komt op 26 november naar Nederland

And I'm the only one and I walk alone.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
is die update zo groot? of is ie zo traag.
damn man, na 4 minuten staat ie op 1% downloaden.

• RnB
  • Laatst online: 20:57

RnB

Of de server is overbelast of je hebt een trage verbinding.
Bij mij was ie in een minuut gedownload, het installeren duurde hooguit 5 minuten.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
heb een 10 MBit kabel verbinding.
maar goed, ff afgebroken en PS3 gereboot.
Zit nu na 2 minuten op 15%, al iets beter dus.

• Sinned123
  • Laatst online: 14:56
Gisteren mijn xbox360 ingeruild voor een ps3.
Kreeg er 3 games bij en heb vandaag in de gameshop mijn xbox spellen tegen 5 ps3 games kunnen inruilen.

Ik mis in de openingspost eigenlijk een lijst met klassiekers die je gespeeld moet hebben.
Zeker voor iemand die net overstapt erg handig, omdat er aardig wat exlclusive's als topper zijn.

Ik heb Uncharted, LBP,infamous en MGS4 al.
Welke mis ik nog uit het lijstje echte toppers?
Vergeet misschien eventueel game uit de psn store niet, zoals misschien wipeout HD?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

Waar vindt ik NOS precies? Oo

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
DNS666 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:56:
Ik mis in de openingspost eigenlijk een lijst met klassiekers die je gespeeld moet hebben.
Zeker voor iemand die net overstapt erg handig, omdat er aardig wat exlclusive's als topper zijn.
Ik heb nog wel in de planning staan om daar een mooi overzichtje met boxshots van te maken. In de FAQ is overigens wel een lijstje terug te vinden: http://b.zdclan.nl/GOTPS3/ps3_faq_index.htm.
Wat zijn de topgames die ik gespeeld moet hebben?
Als je een net een PS3 gekocht hebt dan weet je misschien niet precies welke oudere games nou écht de moeite waard zijn, hier volgt een lijstje:

Disk Titels: Uncharted Drake's Fortune & Uncharted 2 Among Thieves, Ratchet & Clank, Warhawk, Resistance 1, Resistance 2, Motorstorm, Motorstorm 2: Pacific Rift, Burnout Paradise, Folklore, Metal Gear Solid 4, Siren, LittleBigPlanet, Heavenly sword, Fallout 3, GTA IV, GRID, CoD4: MW, Resident Evil 5, Dead space

PSN Titels: Fat Princess, Trine, Wipeout HD, Super Stardust HD, Echochrome, Pixeljunk Monsters, Pixeljunk Eden en Pain.

[ Voor 37% gewijzigd door PromoX op 19-11-2009 18:04 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• Sinned123
  • Laatst online: 14:56
Juist zo'n lijstje zocht ik :)
Ik zie bij de psn games fat princess, de titels doet niet erg veel goed vermoeden :p
Zijn psn games ergens ook goedkoper te krijgen?
Of heeft sony daar een monopoly op?
M a r c o schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:53:
heb een 10 MBit kabel verbinding.
maar goed, ff afgebroken en PS3 gereboot.
Zit nu na 2 minuten op 15%, al iets beter dus.
Je kan ook de update downloaden en op een stick zetten.
En dan vanaf de stick installeren, wellicht gaat dat dan sneller.
http://nl.playstation.com...-features-%28ver-3-10%29/

Mapje aanmaken /PS3/Update op de stik en daar de update in.

[ Voor 16% gewijzigd door Sinned123 op 19-11-2009 18:13 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.