• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 01:06
Een paar posts terug staan twee manieren ;) o.a. een spel opstarten (en afsluiten?) of je PS3 ff 1 of 2x rebooten. Het tweede heeft bij mij geholpen om de tv icon tevoorschijn te toveren...(waarbij de NOS background een nogal kartelige font bevat :D )

edit: met dank aan de reactie hieronder :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gusev op 19-11-2009 18:16 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik moest hem net 2 keer rebooten voor ik hem zag.

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
JaWSnl schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:23:
Ik heb de PS3 van 200 euro ook besteld bij de Bart smit en via marktplaats gelijk modern combat 2 besteld :D dit wordt een heerlijk weekend.
:D

je bedoelt mortal kombat? dat is een tijdje terug, ik krijg weemoedige gevoelens... " finish him...."

voor ik slimme reacties krijg: warfare, i know :)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
begrijp die ophef over vidzone niet echt. Ik bedoel je hebt youtube + tmf + mtv +allerlei andere sites voor muziek met clips en dan de clips kijken op je ps3? :? naja, zal wel iets missen ;)

Wat interessanter wordt is de videostore, maar wanneer die naar NL komt is nog niet duidelijk (al lijkt het me dat rechten geen probleem zijn omdat MS hun videostore al in NL heeft gelanceerd (wel met ouwe troep, maar toch))

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
wheeler schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:19:
Ik vind de uitwerking van Nos kanaal nog een beetje mager; het is niet meer dan het starten van browser met de URL http://tv.nos.nl/ps3xl/ maar laten we hopen dat het begin is van meer content en kanalen.

Bij mij kwam trouwens het icoon na spelen van een game, hoeft dus niet perse console uit te zetten.
Bij mij kwam de icoon pas na een herstart van de console. Maar vind inderdaad dat het erg mager is uitgewerkt. Laten ze gewoon een aparte app maken die gewoon vanuit de app allemaal opties geeft ipv een speciale ps3 pagina in de browser laden. Want nu hadden ze net zo goed in je favorites van je browser een link kunnen toevoegen.

Verder mogen ze van mij fotos, muziek, films en tv gewoon onder het kopje multimedia zetten. Ik vind nu de menu te groot worden langzamerhand. Ik heb liever een hoofdmenu multimedia met daarin een submenu met fotos, muziek, films en tv. Maakt het allemaal wat rustiger.
Sluuz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:55:
[...]

Grapjas, je weet waar de X en de B voor staan in XBMC? :+
Desalniettemin zou het een leuke toevoeging zijn (mediacentersoftware), Sony heeft niet een dergelijk product in hun portfolio dus in dat opzicht zou het kunnen. Ik vraag me alleen af of ze zo'n grote toevoeging gaan doen aan de firmware (en of die dan gratis gaat zijn).
Jazeker weet ik dat, was meer om aan te tonen dat er zo'n soort oplossing komt vanuit Sony. niet dat ze de XBOX media center ernaar porten ofzo. Natuurlijk niet, zie je Sony al zoiets doen??

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03
Op dit moment is de slim versie: 269euro bij de wehkamp.
Lijkt me een goede deal!

Verwijderd

Wat werkt het journaal perfect op de ps3 zeg,geen onderbrekingen of storingen.
de beeldkwaliteit mag alleen wel beter,voor de rest perfect dit.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:10:
Wat werkt het journaal perfect op de ps3 zeg,geen onderbrekingen of storingen.
de beeldkwaliteit mag alleen wel beter,voor de rest perfect dit.
Werkt inderdaad erg goed :D En ik vindt de kwaliteit ook REUZE meevallen :) Veel beter als verwacht!

Sony : _/-\o_

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik heb Update 3.10 geloof ik, maar ik zie geen NOS icoontje o.i.d.?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
AW_Bos schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:44:
Ik heb Update 3.10 geloof ik, maar ik zie geen NOS icoontje o.i.d.?
Ff je PS3 herstarten :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• AW_Bos
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Al lang gedaan hoor. Maar in de XMB zie ik echt niks?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

Hij komt vanzelf wel, je kan hem zoiezo checken door http://tv.nos.nl/ps3xl/ in te voeren in je PS3 browser, het logo'tje in de XMB is gewoon een link naar die pagina.

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

Ik heb de ps3 250 GB slim + Uncharted 2 gisteravond voor €300,- besteld :D
Is er nog iets wat ik moet/kan doen om het tweede deel van Uncharted te spelen? Of is het makkelijk te begrijpen als je deel 1 niet hebt gespeeld?

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

pythagorasABC schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:10:
Ik heb de ps3 250 GB slim + Uncharted 2 gisteravond voor €300,- besteld :D
Is er nog iets wat ik moet/kan doen om het tweede deel van Uncharted te spelen? Of is het makkelijk te begrijpen als je deel 1 niet hebt gespeeld?
Is goed te doen zonder dat je deel 1 hebt gespeeld.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb vandaag zo'n headsetje gekocht (officiele van Sony). Maar ik snap er geen moer van. Heb 'm gesynct met m'n PS3, lijkt 'm gewoon te vinden. Heb 'm ook opgeladen en aangezet. Maar verder lijkt niets erop of iemand mij in CoD hoort (ook niet in de lobby). Of moet ik daar iets voor aanzetten? Ook hoor ik niets door 't oortje, of is dat ook niet de bedoeling?

Is er een manier om dat ding te testen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Ik heb sinds de update in eens last van enorme lag tijdens het co-oppen in mw2 en ook loopt hij vast in mw2

Verwijderd

robertvansloten schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:30:
Ik heb sinds de update in eens last van enorme lag tijdens het co-oppen in mw2 en ook loopt hij vast in mw2
ligt aan je internet denk ik want ik heb geen problemen.

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
quote: DNS666
Gisteren mijn xbox360 ingeruild voor een ps3.
En is het een verbetering??

Heb m'n Xbox 360 verkocht, en ga het weekend een PS3 kopen. Heb de Xbox verkocht omdat ik klaar was met de herrie die ze maken, en ik was geband !!
spaceboy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:25:
Ik heb vandaag zo'n headsetje gekocht (officiele van Sony). Maar ik snap er geen moer van. Heb 'm gesynct met m'n PS3, lijkt 'm gewoon te vinden. Heb 'm ook opgeladen en aangezet. Maar verder lijkt niets erop of iemand mij in CoD hoort (ook niet in de lobby). Of moet ik daar iets voor aanzetten? Ook hoor ik niets door 't oortje, of is dat ook niet de bedoeling?

Je kunt de heatset testen. check randapparatuurinstellingen -> Instellingen audioapparaat
volgens mij moet je daar de headset selecteren.

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
robertvansloten schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:30:
Idem, al 3x de PS3 moeten herstarten voordat MW2 beetje normaal wou werken, vast lopers alom :O

I browse with Vivaldi

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:53
spaceboy schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:25:

Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
rlkz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:47:
[...]

Idem, al 3x de PS3 moeten herstarten voordat MW2 beetje normaal wou werken, vast lopers alom :O
idd MP deed het ook niet goed kwam wel in een party maar niet in de partij:S ook mijn ps3 headset deed heel raar maar dat kan ook aan de batterij liggen die bijna leeg was

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm, heb laatst Rainbow Six Vegas 2 gekocht, samen met een maat voor de online COOP ( erg leuk ) maar nu hebben we deze uitgespeeld, en nu willlen we nog een keer, maar de enige optie die we krijgen is '' continue '', gebruik ik deze knop, laad ie simpelweg de laatste save... en zo kom ik nergens. Maar ik wil dus overnieuw beginnen, niveau moeilijker...

Iemand een idee hoe dit zit ? toen ik het op de pc speelde was dit probleem niet, save game etc verwijderen wil ik ontwijken, ivm behaalde rank etc.

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:42
Betakeys voor Battlefield: Bad Company 2 zijn hier te krijgen: http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Impry schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:38:
Ik wil eigenlijk een PS3 kopen en zie dan ook de Bart Smit actie van € 200,- voor een PS3 fat.
Is het nou onverstandig om zo'n type te kopen? Of zijn de verschillen met een slim niet echt 'groot'?
En dan vooral qua betrouwbaarheid? En is de 80GB van Bart Smit nu Backwards Compatible? Want daar is nog wat onduidelijkheid over.
Die 80GB heeft al stillere fans en een kleiner prodecé voor de CPU+GPU (40GB alleen CPU=cell), een miskoop doe je er zeker niet mee! En een aantal mensen zegt ook dat hun slim zelfs meer lawaai maakte..

Wil je liever een console, die nog wat minder stroom verbruikt, kleiner is etc dan neem je de slim.

• ToFast
Mr.Jappe schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:06:
Betakeys voor Battlefield: Bad Company 2 zijn hier te krijgen: http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta
Nope, niet meer. Ik had me net geregistreerd, aangevraagd kreeg ik een -999 code. Dit hadden andere users ook al, dus blijkbaar zijn ze op.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Dat zal dan wel tegenvallen als je al je spellen voor de ps3 moet kopen... :P

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• ToFast
Armada schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:23:
[...]
Dat zal dan wel tegenvallen als je al je spellen voor de ps3 moet kopen... :P
Nu zal die wellicht meer plezier van de spellen hebben. Ik had op den duur vroeger op de pc dat ik van gekkigheid niet wist wat ik moest spelen (zoveel leuke games) en kwam ik steeds bij enkele toppers, de rest had ik wel maar liet ik liggen.

Je koopt immers alleen wat je leuk vind(reviews etc) en daarnaast aankopen via marktplaats en import valt het best mee!

[ Voor 21% gewijzigd door ToFast op 19-11-2009 21:26 ]

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

ToFast schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:24:
[...]

Ik had op den duur vroeger op de pc dat ik van gekkigheid niet wist wat ik moest spelen (zoveel leuke games) en kwam ik steeds bij enkele toppers, de rest had ik wel maar liet ik liggen.
Dat probleem heb ik nog steeds met al die goede importdeals...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• knuppelhout
  • Niet online
voor de geinteresseerden:
PES2010 voor 25 pond... met verzending 31 euro, maar dat blijft een nette prijs

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Na een half uur was de update nog maar op 25%, dus ik heb m dan maar via de UK PlayStation site gedownload en toen had ik m in 7 minuten binnen :)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 19-11-2009 21:59 ]

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

Na mijn update naar 3.1.

Doet mijn controller het niet...
Weet er iemand oplossingen?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:03:
Na mijn update naar 3.1.

Opladen? ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
De Dominee schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:40:
[...]

En is het een verbetering??

Heb m'n Xbox 360 verkocht, en ga het weekend een PS3 kopen. Heb de Xbox verkocht omdat ik klaar was met de herrie die ze maken, en ik was geband !!
Mjah mijn xbox was niet omgebouwd.
Ik baalde alleen steeds vaker dat de PS3 mooiere exclusive's heeft dan de xbox(ben vooral voor FFXIII over gegaan).
En de herrie was inderdaad soms niet te harden.

Ik heb nu voor weinig een 80GB op de kop kunnen tikken van iemand die met de oude bart smit actie had meegedaan, maar de ps3 niet eens uit de doos had gehaald :x
Anders had ik wellicht de slim gehaald.
Qua geluids niveau echt een verademing.
En qua accesoires ook een flinke verbetering, ik had nog een 320GB drive liggen.
En die kon ik zo vervangen.
Voor de xbox360 moet je 100euro betalen voor een 120GB drive :/
Als je een wifi adapter hebt moet je ook weer 70euro betalen.
Ik snap dat de kale console prijs lager is, maar je hoeft dan vervolgens niet je klanten een poot uit te draaien.

[ Voor 8% gewijzigd door Sinned123 op 19-11-2009 22:37 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:03:
Na mijn update naar 3.1.

Zelfde probleem gehad. De controller deed het niet draadloos, want de lichtjes bleven knipperen. Hij deed eht alleen als ik m aansloot via usb. Maar na herstarten deden ze het wel weer....had wel effe een schrokmoment :P

• Bor
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Grannd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:05:
Hij komt vanzelf wel, je kan hem zoiezo checken door http://tv.nos.nl/ps3xl/ in te voeren in je PS3 browser, het logo'tje in de XMB is gewoon een link naar die pagina.
Ja het valt mij een beetje tegen. Ik had een native client verwacht met HD video ipv de low definition web pagina die we nu krijgen :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Iets zorgelijks(?)...voor de eigenaren van de oudere modellen (60gb). Waarschijnlijk al opgelost?

SONY damages BluRay Drive via latest update

"Playstation PS3 Bluray drive problems have arisen from SONY’s latest Firmware (FW) updates, namely 3.0 and 3.0.1 - the updates were not tested on the older PS3 machines and have pushed the laser beyond its original specification, rendering the PS3 Bluray drive permanently unusable for games and movies.

The firmware update that was intended to decrease Blu-ray Disc read times by speeding up the motor and spindle, is causing an increased power draw.

The latest update seems fine for the newer systems made with 60nm [nanometer] and 45nm chipsets that use less power and therefore create less heat.

But for the older, original 90nm chips, that already ran towards the hot side to begin with, it’s fatal. Too much power draw creates too much heat and leads to overheating and failure. It’s blatantly obvious to anyone who has worked with computers and laptops."

http://www.voodish.co.uk/...-drive-via-latest-update/
community.eu.playstation.com

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:12:
Iets zorgelijks(?)...voor de eigenaren van de oudere modellen (60gb).

"Playstation PS3 Bluray drive problems have arisen from SONY’s latest Firmware (FW) updates, namely 3.0 and 3.0.1 - the updates were not tested on the older PS3 machines and have pushed the laser beyond its original specification, rendering the PS3 Bluray drive permanently unusable for games and movies.

[...]

etc. blabla etc.

[..]

Dit zou ten eerste gaan over de updates 3.0 en 3.01, dus vandaar ook de datum van begin oktober bij het artikel.
Daarnaast kan ik het verhaal zoals hier wordt aangeheven niet voorstellen.
En als het dan ook echt gaat om een verandering in temperatuur.... in de zomer deden PS3's het toch ook?

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Als het gaat om één van de vorige updates, dan moeten de desbetreffende PS3's allang de de geest hebben gegeven of games/films geweigerd hebben, nietwaar? ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 14:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Fatal Mind schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:01:
Iemand een idee hoe dit zit ? toen ik het op de pc speelde was dit probleem niet, save game etc verwijderen wil ik ontwijken, ivm behaalde rank etc.
Hetzelfde als op de pc, de savegames verwijderen bij Savedata op het XMB.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
knuppelhout schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:43:
voor de geinteresseerden:
PES2010 voor 25 pond... met verzending 31 euro, maar dat blijft een nette prijs
Bedankt! Heb het gelijk besteld, kan wel wat afleiding gebruiken tussen al het gestudeer door ;)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:28

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Iets zorgelijks(?)...voor de eigenaren van de oudere modellen (60gb). Waarschijnlijk al opgelost?

The firmware update that was intended to decrease Blu-ray Disc read times by speeding up the motor and spindle, is causing an increased power draw.

The latest update seems fine for the newer systems made with 60nm [nanometer] and 45nm chipsets that use less power and therefore create less heat.

But for the older, original 90nm chips, that already ran towards the hot side to begin with, it’s fatal. Too much power draw creates too much heat and leads to overheating and failure. It’s blatantly obvious to anyone who has worked with computers and laptops."

Als je goed kijkt, vind je bij iedere update wel nieuwsartikelen hierover...

Het is een rage bij de PS3 en 360 om bij iedere update een bluray-/RROD-artikel online te zetten.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke nou ben weer terug met mijn PS3. Vorige week had deze een YLOD en was dus alles kwijt. lichte paniek mijnerzijds omdat ik dus al mijn savegames zou gaan verliezen als ik de console naar Sony stuur. Ik heb een 60 gig launch model en hij heeft het 2,5 jaar zonder problemen gedaan. vorige week woensdag schoot de ps3 bij opstarten in de YLOD.

Na ff zoeken bij een bedrijfje uitgekomen www.ombouwalmere.nl dezemkonden je PS3 YLOD repareren voor 80 euri waarbij de reparatie slechts 1 dag duurt!! MET BHOUD VAN SAVEGAMES IN 80 PCT VAN DE GEVALLEN!!

Ik heb hem dinsdag afgegeven, en gisteravond opgehaald. Het systeem werkt weer, ik heb al mijn save games nog en het kostte me slechts 80 euri ipv de 150 euro die Sony vraagt + maar 1 dag in reparatie ipv soms wel 6 weken.

Ze hebben gelijk me hele PS3 schoon gemaakt en eigenlijk doet alles het gewoon weer perfect. Ik had toen ik hem afgaf me 320 gig HDD er uit gehaald en de originele 60 gig er in gezet. Ik was bang dat ze misschien men HDD toch moesten formatten waardoor ik alsnog men svaes kwijt zou zijn. Bij thuiskomst gewoon met 320 gig hdd er weer ingezet en de PS3 start zonder morren op en gaat verder waar ie een week geleden gebleven was.

Om toch problemen voor te zijn heb ik gisteren een 80gig ps3 gekoch van bart smit voor 200 euri en ga mijn huidige (inmiddels weer perfect werkende) 60 gig model te koop zetten. Dan heb ik gewoon weer 2 jaar garantie en die cardreader ga ik niet heel erg missen ondanks dat ik hem tochwel gebruik. Er staat nog een oude PS2 fat naast voor de stapel ps2 games die ik nooit meer speel. (laatst nog wel ff persona 3)

dus...

PS3 stuk? savegames kwijt? geen garantie meer? www.almereombouw.nl 80 euro en geen verlies van je saves...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:45:
Na ff zoeken bij een bedrijfje uitgekomen www.ombouwalmere.nl dezemkonden je PS3 YLOD repareren voor 80 euri waarbij de reparatie slechts 1 dag duurt!! MET BHOUD VAN SAVEGAMES IN 80 PCT VAN DE GEVALLEN!!
PS3 stuk? savegames kwijt? geen garantie meer? www.almereombouw.nl 80 euro en geen verlies van je saves...
Wat is het nu...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Lizardz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:48:
[...]

Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
Bij Gameplaza ofzo (Apeldoorn), kost 40E.
Ik heb 'm ondertussen volgens mij goed ingesteld, maar heb nog steeds niet 't idee dat mensen mij horen (al is het vaak veel gelal en gebral). Hoe werkt dat ingame? Altijd als je wat zegt hoort iedereen het? Of alleen je eigen team? (bij Team Deathmatch bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
...die cardreader ga ik niet heel erg missen ondanks dat ik hem tochwel gebruik...
Dan kun je ook nog deze aanschaffen. Werkt perfect, en nog extra USB poorten ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

WTF ze flashen ook de rom in je bluray drive?

Mijn inziens hou ik dit voorlopig op een troll, de versie van de chipset heeft niets te maken met de bluray speler.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hoop ook dat het niet klopt... en vraag me af of het met de 3.1 update weer verholpen is? Zou jammer zijn als ik mijn PS3 al moet afschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

Het is gewoon zo dat er met enige regelmaat bij een klein percentage PS3's de blu-ray drive stuk gaat, óók als er net een update is geweest.
Als er geen update is geweest zeggen mensen gewoon 'de BD-drive is stuk gegaan', maar als het gebeurd net na een update geeft iedereen de update de schuld, post een paar forumberichten en je heb er weer een nieuwsbericht bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
DNS666 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:35:
[...]

Mjah mijn xbox was niet omgebouwd.
Ik baalde alleen steeds vaker dat de PS3 mooiere exclusive's heeft dan de xbox(ben vooral voor FFXIII over gegaan).
En de herrie was inderdaad soms niet te harden.

Ik heb nu voor weinig een 80GB op de kop kunnen tikken van iemand die met de oude bart smit actie had meegedaan, maar de ps3 niet eens uit de doos had gehaald :x
Anders had ik wellicht de slim gehaald.
Qua geluids niveau echt een verademing.
En qua accesoires ook een flinke verbetering, ik had nog een 320GB drive liggen.
En die kon ik zo vervangen.
Voor de xbox360 moet je 100euro betalen voor een 120GB drive :/
Als je een wifi adapter hebt moet je ook weer 70euro betalen.
Ik snap dat de kale console prijs lager is, maar je hoeft dan vervolgens niet je klanten een poot uit te draaien.
pssst......zal ik je een geheimpje vertellen........FFXIII is niet exclusief....niet verder vertellen hoor! laat iedereen er maar een PS3 voor kopen O-) Maar goed al met al een goede keuze hoor! Want de PS3 heeft inderdaad super exclusives.
hemiparo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:59:
Hoop ook dat het niet klopt... en vraag me af of het met de 3.1 update weer verholpen is? Zou jammer zijn als ik mijn PS3 al moet afschrijven...
Ik heb ook nog een launchmodel (60GB) en nergens last van. Dus het zal allemaal wel meevallen (ff afkloppen |:( )

[ Voor 16% gewijzigd door Coolsnarf op 20-11-2009 09:39 . Reden: ivm dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Coolsnarf schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:35:
[...]
pssst......zal ik je een geheimpje vertellen........FFXIII is niet exclusief....
De game is ontwikkeld voor de PS3, en pas tijdens de ontwikkeling is beslist om de game ook naar de 360 te poorten. Dit ga je volgens mij echt wel terug zien in kwaliteitsverschil tussen de 2 versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Bor de Wollef schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:57:
[...]

Ja het valt mij een beetje tegen. Ik had een native client verwacht met HD video ipv de low definition web pagina die we nu krijgen :(
Ja had eigenlijk ook een native client verwacht. Helaas.

Das dus wel balen, want dat betekent dat op termijn ook de nieuwere lasers wel sneller zullen begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:48:
[...]

De game is ontwikkeld voor de PS3, en pas tijdens de ontwikkeling is beslist om de game ook naar de 360 te poorten. Dit ga je volgens mij echt wel terug zien in kwaliteitsverschil tussen de 2 versies.
Zeer zeker zal je verschil zien. En ook in het aantal discs voor de xbox ;)

======

Firmware 3.10 allows users to send error reports to Sony

Has your PS3 ever frozen randomly? Sony wants to know about it. Thanks to firmware 3.10, Sony now allows users to send an error report after an improper shutdown.

Freezing is an annoying issue and there is no way for everyone to be able to report such errors in an easy way. While it’s unknown what exactly is being sent to Sony, expect information about your software and hardware to be sent. According to a disclaimer before sending in the report, this includes PSN account information, the content saved on your PS3, and your email address. This information will be sent if it was being used during the time of the problem.

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3attitude.com/wp-content/uploads/2009/11/error-report-3.PNG

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3attitude.com/wp-content/uploads/2009/11/error-report-1.PNG

Zeer nette feature lijkt mij.

http://www.ps3attitude.co...-send-error-reports-sony/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
M a r c o schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:48:
[...]

Dat zou kunnen (ik hoop het eigenlijk alleen al om de reactie die er dan gaan komen :P), maar stel dat je alleen voor FFXIII een PS3 koopt omdat je denkt dat ie exclusief is. Dan sta je in maart toch aardig te kijken als de XBOX360 versie in de winkel ligt!
Ga m zelf overigens ook voor de PS3 halen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Zijn er overigens meer personen die er last van hebben dat bij het updaten van de firmware of games, bij een WIFI verbinding, de update/download stopt na x%? Hij stopt altijd rond de 15% en blijft daar ook echt op staan.

Doe ik dan een kabeltje erin in plaats van WIFI; dan lukt het downloaden/updaten altijd. Erg raar.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:26:
[...]

Dat zou kunnen (ik hoop het eigenlijk alleen al om de reactie die er dan gaan komen :P), maar stel dat je alleen voor FFXIII een PS3 koopt omdat je denkt dat ie exclusief is. Dan sta je in maart toch aardig te kijken als de XBOX360 versie in de winkel ligt!
Ga m zelf overigens ook voor de PS3 halen hoor!
Degene die een console puur om ff13 kopen die weten meestal wel veel over FF, daarnaast komen die direct van ps2. Ik denk dat eigenlijk bijna niemand ontgaan is dat de ps3 game niet meer exclusief is, zonde als je het mij vraagt. Ik vind dat er ook onderscheid moet zijn met consoles en als tegenwoordig alles multi gaat wat is dan het nut van meerdere consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
BFmango schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:43:
Zijn er overigens meer personen die er last van hebben dat bij het updaten van de firmware of games, bij een WIFI verbinding, de update/download stopt na x%? Hij stopt altijd rond de 15% en blijft daar ook echt op staan.

Doe ik dan een kabeltje erin in plaats van WIFI; dan lukt het downloaden/updaten altijd. Erg raar.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
Mijn PS3 doet alles over de Wifi en ik heb nog nooit problemen gehad met update/download stops. Ook online multiplayer gaat uitstekend.

Denk dat het aan je router ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:03:
[...]

Zeer zeker zal je verschil zien. En ook in het aantal discs voor de xbox ;)

======

Firmware 3.10 allows users to send error reports to Sony

Has your PS3 ever frozen randomly? Sony wants to know about it. Thanks to firmware 3.10, Sony now allows users to send an error report after an improper shutdown.

Freezing is an annoying issue and there is no way for everyone to be able to report such errors in an easy way. While it’s unknown what exactly is being sent to Sony, expect information about your software and hardware to be sent. According to a disclaimer before sending in the report, this includes PSN account information, the content saved on your PS3, and your email address. This information will be sent if it was being used during the time of the problem.

[afbeelding]

[afbeelding]

Zeer nette feature lijkt mij.

http://www.ps3attitude.co...-send-error-reports-sony/
Inderdaad, mooie feature. Nu is het wachten op de eerste mensen die denken aan een conspiracy, en privacy-schending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:16
Kan iemand mij een paar goede webshops geven in de UK of USA die voordelig zijn.
Want ik weet niet welke goed en betrouwbaar zijn.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

the squaler1 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:14:
Kan iemand mij een paar goede webshops geven in de UK of USA die voordelig zijn.
Want ik weet niet welke goed en betrouwbaar zijn.
Pssst: Het Games Import topic

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 21:08
Mortal kombat word wel een van mijn eerste psn games, tis echt mijn favoriet uit de serie en ik verwacht eigenlijk een arcade perfect versie. Heeft ie eigenlijk een online mode? Dat zou het helemaal afmaken :+

Helaas herinnerde mijn vrouw me aan de aankomende koelkast aankoop waardoor de -volgens een collega die ook een ps3 wil alweer uitverkochte- bart smit aanbieding het weer niet gaat worden.

Hopelijk ergens volgend jaar dan maar, misschien leuke opruimings acties in januari :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
Helaas herinnerde mijn vrouw me aan de aankomende koelkast aankoop waardoor de -volgens een collega die ook een ps3 wil alweer uitverkochte- bart smit aanbieding het weer niet gaat worden.
Als je gaat shoppen voor een koelkast, kan je gelijk een mooie korting regelen voor een PS3...
Vrouw blij, jij blij.. iedereen blij !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Sagat schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:38:
Hopelijk ergens volgend jaar dan maar, misschien leuke opruimings acties in januari :D
Ja, ik vraag me eigenlijk af hoe de prijzen zich gaan ontwikkelen na Sinterklaas/Kerst. Heb zelf op dit moment wel het geld, maar nog niet de tijd voor een PS3. Straks in januari zal het wat rustiger zijn, dus wacht ik nog maar even met de aanschaf van PS3+TV.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Leuk bedacht dat je nieuwsuitzendingen kan kijken van de NOS, maar speelt het bij iedereen zo schokkerig en lelijk (Youtube kwaliteit zeg maar) af of ligt dat aan mij? Als de kwaliteit van de uitzending zo slecht is vind ik deze feature niet echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Hehe niet eens een slecht idee, alleen ff een toko vinden die beide verkoopt en in amersfoort zit (mm en saturn zit alle maal in utrecht, en ik wil toch echt dat ze die koelkast in woning op 3 hoog afleveren, wat ook die grote jongens ook doen maar tegen een hogere prijs ivm afstand natuurlijk).

Of lekker luguber, een uitvaarverzekering met ps3 als kado, weet niet of ik die associatie bij mijn ps3 wil hebben. Ik heb ooit mijn tony hawk 2 opgehaald op de dag dat pim fortuyn neergeshoten werd, dat spel ook niet echt kunnen spelen...... 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:45:
[...]

Degene die een console puur om ff13 kopen die weten meestal wel veel over FF, daarnaast komen die direct van ps2. Ik denk dat eigenlijk bijna niemand ontgaan is dat de ps3 game niet meer exclusief is, zonde als je het mij vraagt. Ik vind dat er ook onderscheid moet zijn met consoles en als tegenwoordig alles multi gaat wat is dan het nut van meerdere consoles.
Eens! maar het ging om de eerste opmerking waarop ik reageerde. Daar staat mi toch echt in dat hij een PS3 koopt voor exclusives en dan vooral FFXIII. Het was overigens ook meer als geintje bedoeld!
Met die consoles ben ik het helemaal met je eens. Ik snap wel dat mensen die 1 console hebben, het liefst alles multiplatform zien gaan, maar je ziet dat de kwaliteit van exclusives vaak hoger is dan de multiplatform games. Dus wat mij betreft veel meer exclusives (makkelijk praten met alle consoles in huis :P)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

tiguan schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:51:
Leuk bedacht dat je nieuwsuitzendingen kan kijken van de NOS, maar speelt het bij iedereen zo schokkerig en lelijk (Youtube kwaliteit zeg maar) af of ligt dat aan mij? Als de kwaliteit van de uitzending zo slecht is vind ik deze feature niet echt interessant.
Heb het nog niet geprobeerd, maar vrees dat de kwaliteit gelijk is aan die van Uitzending Gemist. Persoonlijk vind ik dat meer 'Kans Gemist', aangezien NL 1,2&3 al enkele maanden in HD uitgezonden worden. Zodoende bevreemdt het mij dat Uitzending Gemist in SD is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:57:
[...]

Heb het nog niet geprobeerd, maar vrees dat de kwaliteit gelijk is aan die van Uitzending Gemist. Persoonlijk vind ik dat meer 'Kans Gemist', aangezien NL 1,2&3 al enkele maanden in HD uitgezonden worden. Zodoende bevreemdt het mij dat Uitzending Gemist in SD is.
Het is niet eens SD, uitzending gemist is nog mooi vergeleken met hetgeen er op de PS3 wordt afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Ik ga toch voorzichtig een balletje opgooien. Waarom hebben bijna alle multiplatform games framedrops op de PS3 :? Is het nou echt zo moeilijk om een PS3 game te maken?

Uncharted 1 en 2 hebben veruit de mooiste graphics en 0,0 framedrops terwijl andere veel minder mooie, maar wel multiplatform games wel framedrops hebben.

Ik vind dat echt een groot nadeel van de PS3. Oppermachtig apparaat, maar de developers zijn een beetje eigenwijs. De enige console die niet omgebouwd kan worden.... Schenk daar eens wat meer aandacht aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 10:04
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:52:
[...]

WTF ze flashen ook de rom in je bluray drive?

Mijn inziens hou ik dit voorlopig op een troll, de versie van de chipset heeft niets te maken met de bluray speler.
Nou, het zou best eens kunnen. Gisteren bij de update spinde op een X percentage de Blu-Ray opeens op, terwijl ik dit bij eerdere firmware updates nooit heb gehad (Ik blijf er niet altijd bij, maar soms wel).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
RedHat schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:01:

Ik vind dat echt een groot nadeel van de PS3. Oppermachtig apparaat, maar de developers zijn een beetje eigenwijs. De enige console die niet omgebouwd kan worden.... Schenk daar eens wat meer aandacht aan.
Pleit jij er nu voor dat de PS3 gekraakt zou moeten zijn. De enige reden dat er nog exclusieve games op de PS3 komen is dat je die daar tenminste nog moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
gnauw schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:10:
[...]

Pleit jij er nu voor dat de PS3 gekraakt zou moeten zijn. De enige reden dat er nog exclusieve games op de PS3 komen is dat je die daar tenminste nog moet kopen.
Je leest het verkeerd.

Ik zeg dat het de enige console is die niet omgebouwd kan worden; waar dus mensen nog hun spelletjes MOETEN kopen. Schenk dus aandacht aan je games omdat niemand ze download maar koopt .

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

RedHat schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:01:
Ik ga toch voorzichtig een balletje opgooien. Waarom hebben bijna alle multiplatform games framedrops op de PS3 :? Is het nou echt zo moeilijk om een PS3 game te maken?

Uncharted 1 en 2 hebben veruit de mooiste graphics en 0,0 framedrops terwijl andere veel minder mooie, maar wel multiplatform games wel framedrops hebben.
Uit het oogpunt van de ontwikkelaar: Game poorten naar ander platform gaat voor 95% zonder al te veel kosten (en dus wat framedrops e.d.) voor die andere 5% moeten ze veel tijd & geld besteden en dan doen ze dat niet :) De game verkoopt toch wel met die paar framedrops erin. ;)

Of dit daadwerkelijk zo is, hangt van elke ontwikkelaar en uitgever af denk ik :) de ene zal het wel doen en de andere niet. Want zoals je al zegt, de game 100% goed maken kan wel... het is maar net hoeveel tijd & geld ze erin willen stoppen. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Laatst online: 21-08 21:47
Mortal kombat word wel een van mijn eerste psn games, tis echt mijn favoriet uit de serie en ik verwacht eigenlijk een arcade perfect versie. Heeft ie eigenlijk een online mode? Dat zou het helemaal afmaken :+
...
Ja, Mortal Kombat II is exact de arcade versie en kan online gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:05:
[...]

Nou, het zou best eens kunnen. Gisteren bij de update spinde op een X percentage de Blu-Ray opeens op, terwijl ik dit bij eerdere firmware updates nooit heb gehad (Ik blijf er niet altijd bij, maar soms wel).
Het zou inderdaad best kunnen, ik heb met mijn PS3 Slim bij oudere games namelijk wel eens een hapering gehad tijdens het spelen. Dit leek mijn een probleem bij het laden, dat zou dus door de drive kunnen komen.
Mijn oude PS3 Fat had dit probleem in ieder geval niet bij datzelfde spel.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

RedHat schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:13:
[...]

Je leest het verkeerd.

Ik zeg dat het de enige console is die niet omgebouwd kan worden; waar dus mensen nog hun spelletjes MOETEN kopen. Schenk dus aandacht aan je games omdat niemand ze download maar koopt .

:?
Het enige is dat er nog niet 1 multiplatformer beter heeft verkocht op de PS3 ;) (EDIT: Niet waar :) Voetbal games zijn de uitzondering) De Playstation word nu iets beter verkocht dan de 360, maar in dit tempo duurt het nog 4 jaar voordat er meer PS3's staan dan 360's wereldwijd.

Het is natuurlijk wel een groot voordeel voor Sony dat het ding niet gekraakt is, en ik ga er vanuit dat ze er ook nog zeker voordeel uit gaan halen op de langere termijn, op dit moment valt het echter nog mee. Wel kudos voor Sony dat ze het systeem dicht hebben weten te timmeren terwijl bij MS de beveiliging achteraf gewoon ruk was/is, en bij Nintendo de apparaten totaal onbeveiligd de wereld in worden geslingerd (wat je b.v. sterk terugziet in de verkoopcijfers van DS games).

Het enige signaal wat afgegeven kan worden is een game met duidelijke framedrops gewoon massaal boycotten. Met MW2 bleek echter hoe lastig zo'n boycot tot stand te brengen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan inderdaad online spelen :) Het is niet echt heel uitgebreid, maar het zit er wel in.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
tiguan schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:51:
Bij mij schokte het ook. Maar toen ik het full-screen zette, stotterde het niet meer en liep het geluid synchroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb geen problemen gehad met het bekijken van NOS.
Ok, het had misschien een hogere kwaliteit kunnen zijn. Maar aan de andere kant is het op de eerste plaats een soort van experiment en aan de andere kant is het op dit moment goed genoeg in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
SToRM666 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:23:
Je kan inderdaad online spelen :) Het is niet echt heel uitgebreid, maar het zit er wel in.
Tis natuurlijk een psn spel, en een van de eerste daarin, dus mijn verwachtingen qua online zijn niet heel hoog (denk dat het ook niet al te veel meer gespeeld zal worden). Maar een van de nadelen van mk2 (mk in zijn algemeenheid?) dat de ai een verselijke cheape bastard is, dus dan is online wel een leuke variatie. Misschien wel tegen een van jullie dan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke games zijn echte aanraders in de psstore?

ADVIES AUB. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:02:
Welke games zijn echte aanraders in de psstore?

ADVIES AUB. _/-\o_
Dat hangt er helemaal vanaf van welk genre jij graag speelt...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Laatst online: 18:01
dagaanbieding
Alleen op zaterdag 21 november voor €269,-

Slechts één dag te koop voor de speciale prijs.
OP = OP, max 1 per klant
http://www.intertoys.nl/g...-3-slim-120gb-563301.html?

Zou dat alleen een online aanbieding zijn of zouden ze deze prijs ook in de winkel hebben?

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:04:
[...]

Dat hangt er helemaal vanaf van welk genre jij graag speelt...
Helemaal mee eens!

Hou ook vooral de aanbiedingen in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Mijn Fat PS3 (gerefurbished, 60GB) begint de laatste tijd tijdens het spelen van Uncharted 2 op gegeven momenten op de hoogste stand te blazen. Dit heb ik eigenlijk alleen nog maar met Uncharted 2 gehad en niet met andere games. Vraagt Uncharted 2 gewoon zoveel of is dit ook tengevolge van die firmware update? Andere mensen met hetzelfde probleem (ervaring, weet niet of het een probleem is nl.)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nieuwe info over de Motion controller:

Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/nieuws/images/EG/ssaslsaas_copy1.png

http://www.evilgamerz.com...s&showcomments=1&id=21727

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:27:
Mijn Fat PS3 (gerefurbished, 60GB) begint de laatste tijd tijdens het spelen van Uncharted 2 op gegeven momenten op de hoogste stand te blazen. Dit heb ik eigenlijk alleen nog maar met Uncharted 2 gehad en niet met andere games. Vraagt Uncharted 2 gewoon zoveel of is dit ook tengevolge van die firmware update? Andere mensen met hetzelfde probleem (ervaring, weet niet of het een probleem is nl.)
Die game vraag inderdaad veel van de ps3, want ik had dat dus ook met de 80gb dat ie meer ging blazen. Het is ook te verwachten want die game is een graphicspiermassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
Uncharted is echt een super vet spel! Bij mij blaast hij bij deel 1 ook al aardig op sommige stukjes. Overigens kan ik wel merken dat m'n energiekosten flink omhoog gaan sinds ik de PS3 heb. :>
Zijn er meer die dat ondervinden? En wat zal een PS3 fat kosten op jaarbasis (aan energie)?

Ik heb nu trouwens een tweede DS3-controller voor 1,95 euro. :P

PlayStation 3 voor 201,95 gekocht bij BS. Vervolgens zonder controller doorverkocht voor 200 euro. :)
Hoef ik in ieder geval geen controller meer te importeren.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Laatst online: 22:51
Ik heb net ook maar even een PS3 Gekocht voor 200 Euro :D
Ik was al van plan er een te kopen maar nu is het zeker :D

Mooi actie Bartsmit :D

Er zijn er nog 4 , dus grijp je kans.

Btw , voor 1 jaar had ik een xbox360 maar nu haal ik maar even een echte console ( wil geen flamewar starten , is maar een geintje :*) )

[ Voor 38% gewijzigd door Spekker op 20-11-2009 14:44 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Zou dat alleen een online aanbieding zijn of zouden ze deze prijs ook in de winkel hebben?
Bij Game Mania is 'ie standaard €279,- (scheelt maar een tientje.., dus mocht je het op de 21e niet halen..)
Ik heb net ook maar even een PS3 Gekocht voor 200 Euro
Er zijn er nog 4 , dus grijp je kans.
Huh? Waar haal je dat vandaan? Ik wacht namelijk ook nog op een mooie aanbieding!
Btw , voor 1 jaar had ik een xbox360 maar nu haal ik maar even een echte console
Same here, ik ga nu ook voor een PS3. Ik houd de X360 er overigens wel bij denk ik :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Nou ik kwam net thuis en ik kijk op Bartsmit en toen was de PS3 200 euro en er waren er nog 7 , dus ik was net op tijd.

Ik zou ze ook alle 2 wel willen houden , maar dat laat mij budget niet toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Ik heb het een en ander aan offtopic/slowchat reacties verwijderd. Aanbiedingen delen is prima, al die reacties eromheen niet.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Speek , zou als ik jou was nu even kijken op Bartsmit.
Er komt nu waarschijnlijk een Playstation 3 + Resistance & Uncharted voor 300 euro , is denk wel een aardige aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:45:
[...]

Concurrentie, prijzenoorlogen, marktwerking, etc,etc,etc... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Is het bij anderen ook nog steeds onmogelijk om je trophies te syncen?
En is er al wat bekend over de oorzaak hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
M a r c o schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:58:
Is het bij anderen ook nog steeds onmogelijk om je trophies te syncen?
En is er al wat bekend over de oorzaak hiervan?
Ik ben gister ook een tijd bezig geweest...uiteindelijk, na ongeveer 25x proberen, lukte het eindelijk.

Het is nog niet echt duidelijk wat nu het probleem is, ik vind het in ieder geval wel vervelend. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Meelobee schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 02:58:
[...]

Hetzelfde als op de pc, de savegames verwijderen bij Savedata op het XMB.
Kan me niet herrineren dat het op de pc ook zo was tbh, tis wel mooi zuig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
gisteren ging het trophy syncen moeilijk, maar het ging wel, moest het wel 2 keer proberen af en toe.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Fatal Mind schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:15:
[...]

Kan me niet herrineren dat het op de pc ook zo was tbh, tis wel mooi zuig...
Het is ook niet precies hetzelfde, maar je moet net zoals bij de pc versie de savegame verwijderen. Niet echt de meest handige manier idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:41
Nevermind, zie volgende reactie.

[ Voor 90% gewijzigd door LuPo op 20-11-2009 16:45 . Reden: dubbelpost ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.