Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
Speek schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:00:
[...]

Huh? Waar haal je dat vandaan? Ik wacht namelijk ook nog op een mooie aanbieding!

[...]
Die aanbieding heb ik gisteren hier geplaatst: LuPo in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
Spekker schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:39:
Speek , zou als ik jou was nu even kijken op Bartsmit.
Er komt nu waarschijnlijk een Playstation 3 + Resistance & Uncharted voor 300 euro , is denk wel een aardige aanbieding.
Dat lijkt me geen goede aanbieding. Resistance en Uncharted kosten beide ongeveer 15-20 euro per stuk op internet. Dan betaal je imho dus wél veel te veel. Ik heb het idee dat BS door heeft dat 180 euro voor een PS3 80GB + spel toch aan de goedkope kant was. :+

Nu komen ze opeens met alleen een PS3 80GB voor 200 euro (wat nog een mooi prijsje is). Vervolgens komen ze met een PS3 80GB + Resistance (deel 1 neem ik aan?) en Uncharted (deel 1 neem ik aan?) voor 300 euro. Als het een leuke aanbieding was geweest dan had hij ongeveer 220-240 euro gekost. :)

[ Voor 16% gewijzigd door LuPo op 20-11-2009 16:46 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 13:44
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:02:
Welke games zijn echte aanraders in de psstore?

ADVIES AUB. _/-\o_
Lees AUB even het FAQ in het starttopic hierover... :(

(doet dan niemand nog enig onderzoek alvorens hier vragen te stellen?!) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

Vads schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:48:
[...]

(doet dan niemand nog enig onderzoek alvorens hier vragen te stellen?!) 8)7
Jawel, maar die mensen hebben hun antwoord al gevonden in de FAQ oid, dus die hoeven geen vraag meer te stellen.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Svennie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:16:
gisteren ging het trophy syncen moeilijk, maar het ging wel, moest het wel 2 keer proberen af en toe.
Trophy syncen is een drama bij mij, het is me de afgelopen week 1 keer gelukt, terwijl ik wel 50x heb geprobeerd. Vooral vervelend omdat ik niet meer trophies met vrienden kan vergelijken en mijn eigen level niet kan zien.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Site van Bart Smit is op dit moment een grote ellende wat PS3 betreft: de 'PS3 only' aanbieding van 200 euro is niet meer te vinden, daartegenover dus wel de versie met Resistance & Uncharted. Prijs is 299,95.

Maar... als je hem kiest is hij 225,00! Geen idee wat nu goed is maar zolang het nog voor die prijs te krijgen is... sla je slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb helemaal geen last met trophies synchen... Maar misschien komt dat omdat ik de afgelopen week ook geen enkele trophy heb behaald :P. Maar als ik op 'synchroniseren met server' klik is het geen probleem. Maar goed, bfbc2 beta aan het downloaden! Waarom gaat het downloaden zo traag, duurt echt ontiegelijk lang nu :|

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

hemiparo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:45:
Site van Bart Smit is op dit moment een grote ellende wat PS3 betreft: de 'PS3 only' aanbieding van 200 euro is niet meer te vinden, daartegenover dus wel de versie met Resistance & Uncharted. Prijs is 299,95.

Maar... als je hem kiest is hij 225,00! Geen idee wat nu goed is maar zolang het nog voor die prijs te krijgen is... sla je slag!
Er zijn verschillende aanbiedingen op dit moment:
http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_eds%3D%25c3%259f

O.a. Playstation 3 80GB Phat + Resistance & Uncharted - € 225,-

De Phat 80GB voor € 200,- was gisterenavond volgens mij al uitverkocht.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Impry schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:00:
[...]
Eh... dat zei ik toch al? Alleen was op het moment van mijn post de prijs voor het bestellen nog 299... als je het item koos werd het dus 225. Vandaar mijn opmerking over rommeltje...

[ Voor 12% gewijzigd door hemiparo op 20-11-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Overigens is de PS3 120gb versie op dit moment (nog) € 269,- bij de Wehkamp. De actiebundels met de 250gb versie kosten daar nu € 314

120gb: http://www.wehkamp.nl/gam...u-ray/C13_J09_J45_693955/

250gb: http://www.wehkamp.nl/gam...oller/C13_J09_J45_694452/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:41
Impry schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:00:
[...]

Er zijn verschillende aanbiedingen op dit moment:
http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_eds%3D%25c3%259f

De Phat 80GB voor € 200,- was gisterenavond volgens mij al uitverkocht.
Vanmiddag kwart voor 3 nog een besteld :9 . ( Phat 80 GB )

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
@coolsnarf
Ik was er uiteraard van op de hoogte dat de titel multiplatform was.
Maar zeker ook dat hij eerst voor ps3 is gemaakt en vervolgens aangepast voor de xbox360.
Dan krijg je weer zo'n slappe port.

Heeft iemand trouwens FFVII gekocht uit de psn shop?
Speelt die een beetje naar behoren en ziet hij er beter uit dan de oude versie?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:01:
Heeft iemand trouwens FFVII gekocht uit de psn shop?
Speelt die een beetje naar behoren en ziet hij er beter uit dan de oude versie?
Hij is precies hetzelfde, alleen is de game niet full screen.
Speelt nog steeds net zo lekker als vroeger. :9
Hij ziet er dus ook hetzelfde uit, maar eigenlijk kom je dan uit op slechter omdat andere games natuurlijk weer beter zijn geworden.
De game is na het kopen ook op de PSP te spelen en daarom heb ik de game (nog een keer) gekocht.
Ik krijg alleen de savegames niet fatsoenlijk uitgewisseld tussen beide, maar daar moet ik me nog een keer in verdiepen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik heb mijn p1 gekocht voor FFVII
mijn ps 2 voor FF X
mijn ps3 omdat het een geweldige combi is met een HD tv'tje :)

Uncharted 2 :D
Assasin's Creed 2 :D
Killzone 2 :D
Supersonic Rocket Powered Battle Cars :D
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:45:
[...]

Degene die een console puur om ff13 kopen die weten meestal wel veel over FF, daarnaast komen die direct van ps2. Ik denk dat eigenlijk bijna niemand ontgaan is dat de ps3 game niet meer exclusief is, zonde als je het mij vraagt. Ik vind dat er ook onderscheid moet zijn met consoles en als tegenwoordig alles multi gaat wat is dan het nut van meerdere consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:11:
[...]

Trophy syncen is een drama bij mij, het is me de afgelopen week 1 keer gelukt, terwijl ik wel 50x heb geprobeerd. Vooral vervelend omdat ik niet meer trophies met vrienden kan vergelijken en mijn eigen level niet kan zien.
Bij mij lukt het al weken totaal niet :( Het wordt tijd dat Sony hierover eens een statement gaat doen vind ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Nog 43 stuks: PS3 80GB +Dualshock +Resistance + Uncharted voor 225 bij bartsmit.com >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

ToFast schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:32:
Nog 43 stuks: PS3 80GB +Dualshock +Resistance + Uncharted voor 225 bij bartsmit.com >:)
Is dat oude model nog de moeite waard?
Oftewel, is het nieuwe model heel veel beter (stiller o.i.d.)
En is 80Gb voldoende? Op m'n xbox360 heb ik 20Gb en dat is echt te weinig, ik loop telkens dingen te wissen om ruimte voor iets anders te maken.
Of kan ik beter wachten op een goede aanbieding met de nieuwe PS3?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
T-8one schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:39:
[...]
En is 80Gb voldoende? Op m'n xbox360 heb ik 20Gb en dat is echt te weinig, ik loop telkens dingen te wissen om ruimte voor iets anders te maken.
Jazeker. De 80Gb is erg stil, ten opzichte van de 40Gb(alleen CPU of GPU was 65nm) is de CELL CPU en de GPU 65NM, zuiniger dus en stiller.De 60GB heeft beide op 90nm, maar is ten aanzien van de vele generaties xbox360 al stukken stiller. Mijn 80GB is echt heel stil, de 40GB die ik heb gehad maakte trouwens nauwelijks meer lawaai.

80GB heb je genoeg aan, je kan veel spellen (optioneel) installeren, naast de een groot aantal demo's en filmpjes etc.

Wachten op een hele goede aanbieding met de slim kan nog een flinke tijd duren. Daarnaast zijn er berichten over dat de slim niet (altijd)zo stil is als de oudere ps3 fat.

[ Voor 8% gewijzigd door ToFast op 20-11-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Bor de Wollef schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:32:
[...]
Bij mij lukt het al weken totaal niet :( Het wordt tijd dat Sony hierover eens een statement gaat doen vind ik.
ik heb het geprobeerd, bij 4 random vrienden en mezelf gekeken, kon bij allemaal de trophy's en het ID bekijken, zonder problemen, het ging zo snel dat ik zelfs de balk met procenten niet eens zag.

Vreemd

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
En anders koop je voor weinig een 2,5" schijf er ramt die er in.
Ik had gelukkig nog een 320gb WD black liggen.
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:18:
[...]

Hij is precies hetzelfde, alleen is de game niet full screen.
Speelt nog steeds net zo lekker als vroeger. :9
Hij ziet er dus ook hetzelfde uit, maar eigenlijk kom je dan uit op slechter omdat andere games natuurlijk weer beter zijn geworden.
De game is na het kopen ook op de PSP te spelen en daarom heb ik de game (nog een keer) gekocht.
Ik krijg alleen de savegames niet fatsoenlijk uitgewisseld tussen beide, maar daar moet ik me nog een keer in verdiepen.
Hoe bedoel je niet full screen?
4:3?
Of overal zwarte balken? Is het storend?

[ Voor 75% gewijzigd door Sinned123 op 20-11-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Svennie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:50:
[...]

ik heb het geprobeerd, bij 4 random vrienden en mezelf gekeken, kon bij allemaal de trophy's en het ID bekijken, zonder problemen, het ging zo snel dat ik zelfs de balk met procenten niet eens zag.

Vreemd
Het gaat dan ook om het syncen. Bekijken lijkt volgens mij bij iedereen wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bor de Wollef schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:56:
[...]
Het gaat dan ook om het syncen. Bekijken lijkt volgens mij bij iedereen wel ;)
ik heb bij 3 vrienden sync trophy's gedaan om ze daarna te vergelijken, dat bedoel je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de toevoeging van de six-axes aan de controller (en daarmee geloof ik ook het verdwijnen van de rumble). Wat wordt er fijner gevonden en waarom?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook update 3.1 gedaan en... Error 8002F14E... blijft hangen op 76% en afgelopen.
Ik heb 5 uur lang geprobeerd mbv. internet de boel te repareren zonder succes.
Heb Sony gebeld en samen nog wat stappen ondernomen, wederom zonder succes. Reparatie 150euro...

Ga maar een aanbieding halen voor een nieuwe PS3 slim.

Ik vindt het zo raar dat een update je PS3 kapot kan maken. Was een PS3-60GB net een maand buiten de garantie... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWSnl schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:15:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de toevoeging van de six-axes aan de controller (en daarmee geloof ik ook het verdwijnen van de rumble). Wat wordt er fijner gevonden en waarom?
Was in eerste instantie wel zo ja, bij de launch. Inmiddels is er al bijna twee jaar een controller op de markt met zowel sixaxis als rumble. Deze wordt al tijden standaard bij de ps3 geleverd.

Sixaxis is in sommige games een leuke toevoeging. En het maakt wat nieuwe soorten games mogelijk (super rub-a-duck , high velocity bowling etc... a-la wii zeg maar.)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

JaWSnl schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:15:
Er is alweer een hele tijd een Dual Shock 3 controller.
Die combineert dus Rumble met de 6 XS.
Ik vind het een leuke toevoeging die helaas bij te weinig spelen (goed) gebruikt wordt.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:20:
Heb ook update 3.1 gedaan en... Error 8002F14E... blijft hangen op 76% en afgelopen.
Heb Sony gebeld en samen nog wat stappen ondernomen, wederom zonder succes. Reparatie 150euro...

Ik vindt het zo raar dat een update je PS3 kapot kan maken. Was een PS3-60GB net een maand buiten de garantie... :'(
Ik zou eerst sony eens bellen, aangezien die update verplicht is om online te komen hebben ze in feite gewoon je ps3 gesloopt door slechte software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast

Ik zou toch nog proberen om hem te fixen, heb je dit geprobeerd:
I managed to figure out how to fix this.
-Open the side of your PS3 where your HDD is. Take the screw out, but leave the HDD in.
-Whenthe update begins, slide your HDD out of the slot. It will tell you an error occured and it tells you to restart your system and try again. Instead, let the count from 60 run out, your screen will go blank for aabout 30 seconds then it will start back up and tell you that your Hard Drive needs to be reformatted. Now, slide your HDD into place again, and continue with the format. You will lose all your saved data, but your console will work again.

Succes anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-8one schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:39:

Jazeker. De twee console zijn qua functies voor 99 pct van de gebruikers identiek. Het enige dat de FAT heeft tov de slim is dat je er linux op kan zetten. De slim is kleiner en verbruikt minder energie.
Tussen de 80 gig en de slim niet niet noemenswaardig geluidsverschil
80 gig is voor de gemiddelde PS3 gebruiker voldoende ga er maar vanuit dat je uiteindelijk 70 gig overhoud. en er zijn maar een aantal spellen die een installatie van meer dan 3 gig nodig hebben. De meeste verreweg geen enkele installatie
De mooiste aanbiedingen zijn er nu al: morgen 269 bij intertoys, bij wehkamp zoals hierboven. Bedragen onder de 200 euri ga je voor de slim voorlopig niet tegenkomen. Moet ik je herinneren dat de slim slechts 2 maanden op de markt is? Als je er 1 wilt moet je genoegen nemen met een fat voor rond de 200 of een slim voor rond de 270. Als ik jou was zou ik voor die bart smit bundel van 225 gaan!

[ Voor 4% gewijzigd door swopdark op 20-11-2009 20:47 . Reden: sorry verkeerde conclusie ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
eerst zeg je dat er bijna geen verschil is tussen de 80gb fat en de slim.
En vervolgens adviseer je een slim voor bijna 100euro extra :p

225 met 2 goede spellen, is echt een super deal.
Uncharted1 wil je sowieso hebben :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:50:
Hoe bedoel je niet full screen?
4:3?
Of overal zwarte balken? Is het storend?
Hij is niet beeldvullend, meer kan ik je er niet over vertellen.
Zwart om het spel heen zeg maar, maar zeker niet storend, gameplay blijft grandioos! :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:40:
eerst zeg je dat er bijna geen verschil is tussen de 80gb fat en de slim.
En vervolgens adviseer je een slim voor bijna 100euro extra :p
yeah, ik zat het nu eens na te lezen en je hebt gelijk. Heb men conclusie ook aangepast ;) als je die 225 betaald hou je nog steeds ruimte totaan die 314 waardoor je een nieuwe release game kan kopen zoals Assasins creed 2, Uncharted 2 of Modern Warfare 2.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 16:12

Kan je de PS3 nog opstarten?
Anders mss even de update via pc binnenhalen en vervolgens op stick zetten (in map: PS3/UPDATE).
Dan bij systeemupdate kiezen voor extern opslagmedium.
Ik heb het gisteren ook zo moeten doen aangezien de PS3 niet meer draadloos wil.

On that note, hier is het dus draadloos. Nooit echt problemen gehad. Heb die eens meegedaan naar een vriend, en daar via de kabel online gegaan. Nu kan ik niet meer verbinden met het draadloos netwerk...
IP adres ophalen is geen probleem, als ik de test doe, maar hij kan niet verbinden met internet. Krijg steeds DNS fout.
Wat moet er ingevuld worden bij 'Default Router'? Die term kom ik niet tegen, zowel bij de routerinstellingen als bij ipconfig/all. Volgens heb ik hier nog geen goede waarde ingegeven.
Alle andere nummers kan ik gewoon vinden bij de routerinstellingen, dus die kloppen wel (volgens mij).

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 15:18
Wat is eigenlijk een goed geluids set voor de ps3? Het liefste 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
giganielsie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:31:
onkyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToFast schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:35:
[...]

Ik zou toch nog proberen om hem te fixen, heb je dit geprobeerd:
I managed to figure out how to fix this.
-Open the side of your PS3 where your HDD is. Take the screw out, but leave the HDD in.
-Whenthe update begins, slide your HDD out of the slot. It will tell you an error occured and it tells you to restart your system and try again. Instead, let the count from 60 run out, your screen will go blank for aabout 30 seconds then it will start back up and tell you that your Hard Drive needs to be reformatted. Now, slide your HDD into place again, and continue with the format. You will lose all your saved data, but your console will work again.

Succes anders!
De PS3 wil flashgeheugen updaten (NAND chip). Bij mij houd dat in dat ik geen ander beeld dan de update krijg.
Het volgende heb ik geprobeerd: 1. USB stick update 2. Een harde reset 3.Recovery menu (werkt niet)
4. de HDD verwijderen. 5. En dit alles 20x

Bedankt voor de tips. Ik was benieuwd of er nog meer mensen waren met dit probleem. Ga morgen hem eens open maken.

Waar ik ook van baal is dat ik 12uur ratchet and clank voor niets gepeeld heb en overnieuw kan beginnen.
En tot slot krijg ik mijn spel er niet meer uit. Het leven kan soms zwaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Iemand die weet of de nieuwste Buzz (Quiz World) veel nieuws brengt tov Buzz : de Slimste van Nederland en Quiz TV? Laatstgenoemde heb ik al, nog lang niet door de vragen heen..dus Quiz World moet wel aardig wat nieuws hebben wil het me bekoren.

Wacht wel met Smart op een nieuwe Music Quiz voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 21:53
Ik heb de Logitech Z-5500, leuk setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Lizardz schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:18:
[...]
Ik heb de Logitech Z-5500, leuk setje.
ik heb hem aan een geluidsset hangen die nog in guldens betaald is, werkt ook perfect. Deze vraag is moeilijk te beantwoorden, als de set maar prologic, 5.1 en DTS ondersteund + optische ingang heeft, dan haal je er het meeste uit, verder is het persoonlijk.

EDIT: ik bedenk me net dat dit alleen geld voor PS3 spellen, wil je optimaal BlueRay kijken dan is een 1.3 HDMI ingang en uitgang op de versterker en ondersteuning Dolby TrueHD en HD DTS ook mooi.

[ Voor 19% gewijzigd door Svennie op 21-11-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:21:
[...]

Was in eerste instantie wel zo ja, bij de launch. Inmiddels is er al bijna twee jaar een controller op de markt met zowel sixaxis als rumble. Deze wordt al tijden standaard bij de ps3 geleverd.

Sixaxis is in sommige games een leuke toevoeging. En het maakt wat nieuwe soorten games mogelijk (super rub-a-duck , high velocity bowling etc... a-la wii zeg maar.)
Ik heb zojuist na mijn werk de playstation 3 doos gevonden :D hij is geleverd: gister besteld bij BS en vandaag afgeleverd. Ik heb de doos uitgepakt en wat stond er tot mijn verbazing op de controller "rumble" + "sixaxis" :D (dat was dus voordat ik jullie reacties las nu net :P) dus ik ben blij verrast :)
Over een minuut of wat is popstars afgelopen en kan ik m geen testen :D

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exorcist schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:14:
Iemand die weet of de nieuwste Buzz (Quiz World) veel nieuws brengt tov Buzz : de Slimste van Nederland en Quiz TV? Laatstgenoemde heb ik al, nog lang niet door de vragen heen..dus Quiz World moet wel aardig wat nieuws hebben wil het me bekoren.

Wacht wel met Smart op een nieuwe Music Quiz voor de PS3.
Geen idee hoe die eerdere zijn maar ik verwacht dat Quiz World meer van hetzelfde is. Het blijft een quiz spelletje he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
Ik zag een opmerking over de stilte van de PS3 Slim.

Ik weet niet of het mijn exemplaar is of gewoon dat het zo hoort, maar vind de disc laden wel veel herrie maken? Tijdens games loaden is dat iniedergeval, alhoewel ik maar 1 spel heb gespeelt erop sinds ik geswitched ben.

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De schijf is inderdaad niet super stil. Vooral het zoeken over de schijf hoor je heel duidelijk. Bij de ene game is het erger dan bij de andere moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 16:12
Zwartkijker schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:59:
Wat moet er ingevuld worden bij 'Default Router'? Die term kom ik niet tegen, zowel bij de routerinstellingen als bij ipconfig/all. Volgens heb ik hier nog geen goede waarde ingegeven.
De ingevulde gegevens klopten al van in het begin. Gewoon de PS3 een tijdje uitgeschakeld laten staan en nu werkt het. 8)7
Nu nog wachten op AC2 van CD WOW.

Ik heb ook de Logitech Z5500-Digital staan.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:11:
[...]

De PS3 wil flashgeheugen updaten (NAND chip). Bij mij houd dat in dat ik geen ander beeld dan de update krijg.
Het volgende heb ik geprobeerd: 1. USB stick update 2. Een harde reset 3.Recovery menu (werkt niet)
4. de HDD verwijderen. 5. En dit alles 20x

Bedankt voor de tips. Ik was benieuwd of er nog meer mensen waren met dit probleem. Ga morgen hem eens open maken.

Waar ik ook van baal is dat ik 12uur ratchet and clank voor niets gepeeld heb en overnieuw kan beginnen.
En tot slot krijg ik mijn spel er niet meer uit. Het leven kan soms zwaar zijn...
Wat wil je dan bereiken met openmaken 8)7? Je kunt beter morgen Sony nogmaals bellen en vragen om garantie, aangezien zij toch verantwoordelijk zijn voor een software update. Daarnaast kan het ook nog wel eens helpen om een andere medewerker aan de telefoon te krijgen. De een is namelijk wat coulanter dan de ander.

Ook zou je kunnen proberen naar de winkel terug te gaan. Je hebt namelijk garantie zolang je zelf redelijk mag verwachten garantie te hebben. Bij een Playstation 3 zou ik dit dus op in ieder geval 3 jaar schatten, ook omdat Microsoft dezelfde indicatie maakt op een soortgelijk systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Op dit moment ben ik met mijn verse PS3 gelijktijdig tien demo's aan het downloaden:
- PES 2009 Pro Evolution Soccer
- Uncharted 1
- Killzone 2
- Fuel
- Formula One C.E.
- Battlefield Bad Company
- Battlefield 1943
- Brothers in Arms Hells Highway
- Burnout Paradise
- Call of Juarez Bound in Blood

Ben benieuwd welke leuk zijn: sommige weet ik het van, sommige vermoed ik het van, en anderen (bijv F1 CE) weet ik nog helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Onkyo receiver met de Harman Kardon HKTS11 boxenset. Klinkt erg goed, maar het kost ook behoorlijk wat meer dan een Logitech Z5500 set.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ligt eraan wat je eisen zijn en wat je te besteden hebt. Zoals je al aan de eerdere reacties ziet is voor de een een Logitech set voldoende (en goedkoper), terwijl de ander voor een receiver en losse speakers gaat (vaak een stuk duurder.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Nu online
Wat een mooie update is die 3.10 zeg, hoef ik voortaan niet meer om stipt 8 uur even de tijd te nemen om het 8-uur-journaal te bekijken, maar kan ik kijken wanneer ik wil later op de avond.

Enige is wel dat het via de wireless verbinding van m'n PS3 een beetje stottert, maar dat ligt waarschijnlijk aan dat m'n wireless verbinding maximaal 500 kb/s gaat.

Verder heb ik niks nieuws gemerkt aan de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

Ja, dat NOS gebeuren is idd wel een handig ding.
Vond het eerst maar crap, dacht dat ik het nooit zou gebruiken, maar ik heb het toch een aantal keren gebruikt met een goed gevoel. Zo kan je op ieder moment van de dag, bij mij voor het slapen gaan, toch nog even snel het laatste nieuws bekijken.
Ik vind het leuk. :)

Ik moet daarbij wel zeggen dat het afspelen nog wel wat smoother kan, maar dat ligt denk ik aan de browser, want ik heb hetzelfde bij uitzendinggemist, youtubeXL (vreselijk gebeuren dit..), 101barz en ik denk bij alle flashspelers wel.
Vooral in het begin wil het beeld stotteren itt tot het geluid, wat perfect loopt. Dan zit ik me dood te ergeren, want waarom kan dat niet smooth met zo'n dikke cell processor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ToFast schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:48:
[...]

Jazeker. De 80Gb is erg stil, ten opzichte van de 40Gb(alleen CPU of GPU was 65nm) is de CELL CPU en de GPU 65NM, zuiniger dus en stiller.De 60GB heeft beide op 90nm, maar is ten aanzien van de vele generaties xbox360 al stukken stiller. Mijn 80GB is echt heel stil, de 40GB die ik heb gehad maakte trouwens nauwelijks meer lawaai.

80GB heb je genoeg aan, je kan veel spellen (optioneel) installeren, naast de een groot aantal demo's en filmpjes etc.

Wachten op een hele goede aanbieding met de slim kan nog een flinke tijd duren. Daarnaast zijn er berichten over dat de slim niet (altijd)zo stil is als de oudere ps3 fat.
ik heb er toch maar een besteld ookal heb ik al een 80gb met uncharted die ik al heb uitgespeeld.
nou ja, misschien wil een vriend dat ding wel overnemen, en anders verkoop ik m weer. Bevalt resistance 1 jullie? heb gister eindelijk de eindbaas van killzone2 afgeknald, multiplayer valt me wel tegen zeg; stelletje lamers die granaten bij je spawn-point neergooien.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek een niet al te duur speakersetje voor mijn PS3, het liefste 2.1 of in ieder geval iets met subwoofer. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:27:
ik zoek een niet al te duur speakersetje voor mijn PS3, het liefste 2.1 of in ieder geval iets met subwoofer. iemand een idee?
Een Logitech Z-2300 ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Veruit het beste gaming-setje in die klasse :) Ik ga ook voor de z-2300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De God of War Collection is hier zojuist aangekomen :D Zometeen eens kijken of het wat is. Wel jammer dat bij de Canadese versie de binnenkant van het doosje gewoon wit is ipv de afbeelding van Kratos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Nu online
Ik zei in een eerdere reactie in dit topic wel dat er vrijwel niks veranderd was bij mij sinds de 3.10 update (behalve dan het NOS nieuws dat er bij is gekomen), maar er is wel degelijk iets anders:

iedere keer als ik na het gamen m'n PS3 afsluit, gaat hij afsluiten, duurt het even, krijg ik 3 piepjes te horen en gaat hij alsnog uit.

De keer daarop als ik dan de PS3 weer aanzet, zegt hij dat de PS3 niet correct was afgesloten en of ik een foutrapport wil versturen naar Sony.

Hebben meer mensen dit sinds de 3.10 update, of is er nu serieus iets mis met m'n 1,5 jaar oude PS3?

EDIT:
Het is de bedoeling dat je de PS3 afsluit vanaf het gebruikers-menu. Als je hem afsluit d.m.v. het PS-logo van de controller krijg je dit probleem.

De nieuwste firmware is niet per definitie de beste. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Jorn1986 op 21-11-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Na potje heftig gamen laat ik hem nog even paar min idlen om goed af te koelen alvorens af te sluiten.
Kan bijgeloof zijn, maar lijkt me beter voor het apparaat om gecontroleerd af te koelen.

Wat jij beschrijft heb ik nog niet ervaren.
Trophy's syncen gaat ook al paar dagen weer weer redelijk probleemloos, ook op de drukkere tijden. Verbonden via WLAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb ook wat vage klachten sinds de firmware update.

- Trophies kan ik overigens nog steeds niet syncen, maakt niet uit welk moment.
- Youtube.com/ps3 werkt voor geen meter meer. Mijn HD gaat dan enorm tekeer (constant oranje lampje) en dan reageert er niets meer. Als ik de browser dan afsluit blijft het probleem in de XMB bestaan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Voor de liefhebbers die liever een hard copy hebben.
Wipeout HD gekocht voor 25euro bij de intertoys.
Net zo duur als online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n PS3 volledig geformateerd. Nu heb ik het probleem dat de PS3 geen audio meer laat horen. Ligt niet aan de hdmi want als ik in het photo menu ga hoor ik wel dat achtergrond muziekje.
Maar ook het geluid van het scrollen door de menu's hoor ik niet meer en een audio cd speelt hij ook niet meer af. Als ik de PS3 opstart hoor ik even het opstart muziekje maar halverwege stopt hij daar ook mee.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
Nee, hier geen problemen met de nieuwe update.

Verder vind ik dat de NOS applicatie het erg goed doet. Bij mij het beeld en geluid gelijk synchroon, zonder stotteren of andere fratsen, wel moet ik toegeven dat de kwaliteit minder is als je het up full scherm weergeeft.

En ik had eerst sterke twijfels over die nieuwe kleurtjes om je profiel maar ook nu zie ik daar wel de gein van in omdat het duidelijk een persoonlijke keuze betreft dus het profiel van iedereen is wat persoonlijker geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door walletje-w op 21-11-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:21:
De God of War Collection is hier zojuist aangekomen :D Zometeen eens kijken of het wat is. Wel jammer dat bij de Canadese versie de binnenkant van het doosje gewoon wit is ipv de afbeelding van Kratos...
Ben benieuwd, wil em ook gaan bestellen rond de kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik laat nog wel weten of ie de moeite is ;)
Yippie schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:25:
Na potje heftig gamen laat ik hem nog even paar min idlen om goed af te koelen alvorens af te sluiten.
Kan bijgeloof zijn, maar lijkt me beter voor het apparaat om gecontroleerd af te koelen.
Ik gebruik na het gamen bijna altijd wel even de browser om nog wat op het forum te lezen, waardoor ie dus ook de tijd krijgt om af te koelen. Ik heb ook het gevoel dat dit toch wel beter is voor de PS3.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 21-11-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vraagjes
hoe is deze aan te sluiten op de PS3
en, zijn er ook iets goedkopere? 150 euro vindt ik toch wel aardig duur aangezien de console zelf 300 was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:06:
[...]

2 vraagjes
hoe is deze aan te sluiten op de PS3
en, zijn er ook iets goedkopere? 150 euro vindt ik toch wel aardig duur aangezien de console zelf 300 was :)
1. Via een 2x tulp naar 1x jack female converter :) (zit er zelfs bij geloof ik, kan iemand dit bevestigen??)
2. Tuurlijk zijn er goedkopere, maar deze set blinkt toch wel uit in z'n goede geluid :) Alle sets eronder gaan enorm snel vervormen zodra je ze wat harder zet . De z-2300 blaast die setjes vierkant weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
CD Wow heeft weer leuke aanbiedingen -> o.a. Fifa 10 voor €40 inclusief verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Kan je je PS3 als NAS gebruiken?
Dus dat ik er via mijn laptop direct video's en muziek opzet (op de harde schijf van de PS3)?

We zitten in dezelfde netwerkgroep maar ik zie de PS3 niet verschijnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de ps3 binnen van de laatste BS (€225) aanbieding? bij mij klopt het niet helemaal, ipv resistance en uncharted zit er alléén R&C bij met tools of destruction, even gebeld met de klantenservice en uncharted sturen ze na. :P

Op zich geen ramp maar volgens mij kijken ze niet echt wat ze versturen :+ , wel supersnelle levering, binnen 24 uur in huis. _/-\o_

En ook MW2 binnen, echt superrrrrrr... :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Bor de Wollef schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:32:
[...]

Ik daarnet proberen te syncen had namelijk net AC2 gespeeld en wat trophies gehaald. Maar neehoor foutmelding. Ik naar mijn broer zijn account, bij hem worden ze wel netjes gesyncd. Daarna vergelijk ik zijn trophies met de mijne, en jahoor de nieuwe AC2 trohpies staan er netjes bij mij bij. Hij heeft ze dus wel degelijk gesyncd ondanks de foutmelding. Ga ik weer naar mijn eigen profiel wil die weer syncen, lukt weer niet en dus kan ik het bij mezelf niet bekijken maar via een andere account wel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
.

[ Voor 99% gewijzigd door matz op 21-11-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:30:
[...]

1. Via een 2x tulp naar 1x jack female converter :) (zit er zelfs bij geloof ik, kan iemand dit bevestigen??)
2. Tuurlijk zijn er goedkopere, maar deze set blinkt toch wel uit in z'n goede geluid :) Alle sets eronder gaan enorm snel vervormen zodra je ze wat harder zet . De z-2300 blaast die setjes vierkant weg :9
oke, nog 1 vraage :). hoe regel je het volume? net zoals bij mijn pc speakers met een soort blokje dat tussen de subwoofer en de pc zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:08:
[...]

oke, nog 1 vraage :). hoe regel je het volume? net zoals bij mijn pc speakers met een soort blokje dat tussen de subwoofer en de pc zit?
Dat had je natuurlijk makkelijk zelf kunnen vinden :) Maar gelukkig ben ik in een goede bui :P
Dat gaat inderdaad via een console(geen blokje :P). Daarop kan je het volume en de subwoofer regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:16:
[...]

Dat had je natuurlijk makkelijk zelf kunnen vinden :) Maar gelukkig ben ik in een goede bui :P
Dat gaat inderdaad via een console(geen blokje :P). Daarop kan je het volume en de subwoofer regelen :)
bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag net in dirt 2,

rocky ,binnenkort verkrijgbaar op blu-ray

is dat al langer die ingame reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Weet iemand hoe dit kan?

Ik heb anderhalf jaar terug een ps3 gehad een 60GB fat.
Vervolgens verkocht.

Nu week terug een nieuwe 80gb aangeschaft en me oude account weer gaan gebruiken.
Daar stonden nog een paar psn games op.

Ik speel nu echter super stardust en met opstarten geeft ie aan demo mode.
Als ik dan echter bij purchase kijk, dan is alleen de team addon beschikbaar.
Iemand enig idee?

Pixeljunk: monsters en racers doen het wel prima.
Ligt het aan de manier van downloaden?

[ Voor 10% gewijzigd door Sinned123 op 21-11-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:03:
ik zag net in dirt 2,

rocky ,binnenkort verkrijgbaar op blu-ray

is dat al langer die ingame reclame?
Dat viel mij ook al op ja. Zolang het niet teveel stoort vind ik het prima hoor :)
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik ingame reclame op die manier zie.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 21-11-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Jorn1986 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:04:
Het is de bedoeling dat je de PS3 afsluit vanaf het gebruikers-menu. Als je hem afsluit d.m.v. het PS-logo van de controller krijg je dit probleem.

De nieuwste firmware is niet per definitie de beste. 8)7
Ligt volgens mij niet aan de firmware, dat met die 3 piepjes had ik voor de firmware update ook weleens.
Als je afsluit via PS button op de controller moet je opletten dat de PS3 niet aan het laden/saven is op het moment dat je de knop indrukt, dan gaat het wel goed.
Dennis Lammers schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:05:
Kan je je PS3 als NAS gebruiken?
Dus dat ik er via mijn laptop direct video's en muziek opzet (op de harde schijf van de PS3)?

We zitten in dezelfde netwerkgroep maar ik zie de PS3 niet verschijnen....
Nee dat kan niet, andersom kan wel. Je kunt wel met behulp van een Mediaserver programma films, muziek en foto's die op je laptop staan naar de PS3 streamen. (Zie mijn signature; PMS install guide.)
SToRM666 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:31:
[...]

Dat viel mij ook al op ja. Zolang het niet teveel stoort vind ik het prima hoor :)
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik ingame reclame op die manier zie.
Wipeout HD heeft het ook. Zolang de loading tijden er niet langer van worden is het niet zo erg denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 21-11-2009 17:52 . Reden: spelling ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Doh, wil iemand mij het zetje geven? Ik heb werkelijk nog nooit aandachtig een rpg gespeeld (pokemon red tel ik niet mee), het leek/lijkt me gewoonweg te saai. Wil nu misschien toch maar een keer proberen. Maar welke is beter/leuker, Fallout 3 goty of Oblivion IV goty? Of nog iets beters (op de PS3)?? Fallout goty kost tweemaal zoveel, maar dat komt denk ik omdat Oblivion 2 jaar ouder is...Ben echt n rpg noob, dus ik heb echt geen idee... :| En door de hype ben ik toch geinteresseerd geraakt in FF13. Advice anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Fall out 3 en Oblivion zijn volgens mij compleet verschillende games, en ook weer verschillend van FF. Misschien wat trailers en in-game materiaal bekijken en dan bepalen welke je meer aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:03:
Doh, wil iemand mij het zetje geven? Ik heb werkelijk nog nooit aandachtig een rpg gespeeld (pokemon red tel ik niet mee), het leek/lijkt me gewoonweg te saai. Wil nu misschien toch maar een keer proberen. Maar welke is beter/leuker, Fallout 3 goty of Oblivion IV goty? Of nog iets beters (op de PS3)?? Fallout goty kost tweemaal zoveel, maar dat komt denk ik omdat Oblivion 2 jaar ouder is...Ben echt n rpg noob, dus ik heb echt geen idee... :| En door de hype ben ik toch geinteresseerd geraakt in FF13. Advice anyone?
Inderdaad, Fallout (Post apocalyptische wereld) en Oblivion (Fantasy/Middeleeuwen :? ) zijn beide compleet andere spellen als Final Fantasy.
Dat gezegd, van die 2 games is Fallout wel de betere. Fallout heeft meer quests (+ eventueel nog 5 download packs!) en een beter uitgewerkte wereld. Ook het levelen in Fallout is iets beter uitgewerkt als in Oblivion.

[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 21-11-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Oblivion is wel echt meer rpg dan Fallout.
Misschien a little too much om mee te beginnen.

Fallout liet me wel met een onbevredigend gevoel achter, met dat karige einde.

JE zou ook FFVII kunnen proberen uit de psn shop.
Wel met ps1 graphics.
Maar qua content en spelplezier beter dan oblivion en fallout samen.
Je moet wel met een hele dikke bril langs de graphics kunnen kijken.

[ Voor 62% gewijzigd door Sinned123 op 21-11-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Omni superens schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:06:
Fall out 3 en Oblivion zijn volgens mij compleet verschillende games, en ook weer verschillend van FF. Misschien wat trailers en in-game materiaal bekijken en dan bepalen welke je meer aanspreekt.
Serieus? Ik weet iig wel dat de settings van die twee anders zijn, maar zijn toch van dezelfde makers en het zijn beide rpg's? FF is een JRPG begrijp ik en men maakt daar blijkbaar een onderscheid mee. Maar nogmaals, ik heb nog nooit een RPG meer dan een half uur ofzo gespeeld. Dus wil ergens mee beginnen :). Mn voorkeur gaat wel licht naar Fallout 3, maar dat baseer ik alleen op het gegeven dat Oblivion al 3 jaar oud is en Fallout maar een jaar. Niet zo sterk argument dus. Als ik gameplay beelden van beiden zie weet ik niet wat ik ermee aan moet :> Ik wil weten welke over het algemeen wordt beschouwd als beter/leuker, want volgens mij ben je wel een paar tientallen uren bezig met een rpg en dan wil ik wel de leukere hebben gekozen :P .

edit: ow, volgens mij lees ik hierboven dus al twee plusjes voor Fallout? :P

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 21-11-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Als je nog nooit rpg's hebt gespeeld dan moet je zeker fallout verkiezen boven oblivion.
Qua content is oblivion toch echt groter volgens mij, maar kan het mis hebben.
De wereld van Fallout is echter wel leuker en spreekt denk ik meer tot de verbeelding.

Eigenlijk zijn fallout 1 en 2 beter dan fallout 3, maar ja die zijn inmiddels 10jaar oud en enkel op de pc te spelen.

Ik weet trouwens niet hoe Eternal Sonata op de ps3 speelt, maar op de xbox360 was dat ook echt een topper.
Die ik eigenlijk met meer plezier gespeeld heb dan fallout3 en oblivion.

Voor een klein voorproefje van oblivion kan je gratis daggerfall voor de pc downloaden van de website van de maker, dat is de voorloper van oblivion.
Bespraart je misschien weer wat centen.

[ Voor 33% gewijzigd door Sinned123 op 21-11-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

hebben die logitech setjes dan een soort van omvormer voor naar digital output ofzo? Ik zit ook te denken aan een mooi surround setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Meelobee schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:15:
[...]

Inderdaad, Fallout (Post apocalyptische wereld) en Oblivion (Fantasy/Middeleeuwen :? ) zijn beide compleet andere spellen als Final Fantasy.
Dat gezegd, van die 2 games is Fallout wel de betere. Fallout heeft meer quests (+ eventueel nog 5 download packs!) en een beter uitgewerkte wereld. Ook het levelen in Fallout is iets beter uitgewerkt als in Oblivion.
DNS666 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:23:
Als je nog nooit rpg's hebt gespeeld dan moet je zeker fallout verkiezen boven oblivion.
Qua content is oblivion toch echt groter volgens mij, maar kan het mis hebben.
De wereld van Fallout is echter wel leuker en spreekt denk ik meer tot de verbeelding.

Eigenlijk zijn fallout 1 en 2 beter dan fallout 3, maar ja die zijn inmiddels 10jaar oud en enkel op de pc te spelen.
Ok, mijn voorkeur naar Fallout 3 is in 30 minuten inmiddels al wat versterkt :) . Tsja, een stap terug naar FF VII vanhet playstation 1 tijdperk lijkt me wel heel ver terug. Maar wellicht zal ik het dan toch maar proberen (interesse loopt aan me te knagen).

Van Eternal Sonata heb ik nog nooit gehoord, zal ik nog ff bekijken. En mn pc is nogal zeer crappy voor games, dus dat voorproefje van Oblivion gaat waarschijnlijk niet lukken :+ . Daarom heb ik ook een ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:03:
Als je PS3 PS2 compatibiliteit heeft raad je eigenlijk hele andere dingen aan, Fallout 3 en Oblivion zijn Action RPG's. Beetje shooter meets RPG, het zich wel echter goed inelkaar, twijfel daar niet aan.

Mocht dat het geval zijn, raad ik je sowieso Grandia III, Dark Cloud 1 & 2 aan, Dragon Quest 8 en nog vele anderen zoals Suikoden III of Shin Megami Tensei : Nocturne. Natuurlijk niet te vergeten: Final Fantasy X (X-2 is een beetje... anders)

Evenzo, veel keus en ook verschil in moeilijkheidsgraad. Een leuke instapper is Dragon Quest en Final Fantasy. Smaakt het naar meer, zo ik beginnen met Grandia en Dark Cloud. Ga je voor pittig, (de meningen zullen verschillen) dan kan je door naar Suikoden of de Shin Megami Tensei reeks.

Heb je geen PS2 compatibiliteit: http://www.gamespot.com/g...&sortdir=asc&official=all

En begin dan maar meteen goed, ga voor Eternal Sonata of Valkyrie Chronicles.

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 21-11-2009 18:42 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DDR schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:33:
hebben die logitech setjes dan een soort van omvormer voor naar digital output ofzo? Ik zit ook te denken aan een mooi surround setje.
Nee, maar de vraag was een 2.1 setje. Voor 5.1 heb je wel de Z5500 met ingebouwde decoder. Maar dat kost meteen een stuk meer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
ehm daggerfall is behoorlijk oud. 486 required.
Je hebt dosbox nodig om hem aan de praat te krijgen.
Het was deel 2 uit de The elder Scrolls sersie.
Oblivion is deel4.
Qua graphics absoluut niet te vergelijken.
Maar de gameplay en sfeer is sindsdien amper veranderd.

Zie link voor de gratis downloads:
http://www.elderscrolls.com/downloads/downloads_games.htm
SkyStreaker schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:39:
[...]

Als je PS3 PS2 compatibiliteit heeft raad je eigenlijk hele andere dingen aan, Fallout 3 en Oblivion zijn Action RPG's. Beetje shooter meets RPG, het zich wel echter goed inelkaar, twijfel daar niet aan.

Mocht dat het geval zijn, raad ik je sowieso Grandia III, Dark Cloud 1 & 2 aan, Dragon Quest 8 en nog vele anderen zoals Suikoden III of Shin Megami Tensei : Nocturne. Natuurlijk niet te vergeten: Final Fantasy X (X-2 is een beetje... anders)

Evenzo, veel keus en ook verschil in moeilijkheidsgraad. Een leuke instapper is Dragon Quest en Final Fantasy. Smaakt het naar meer, zo ik beginnen met Grandia en Dark Cloud. Ga je voor pittig, (de meningen zullen verschillen) dan kan je door naar Suikoden of de Shin Megami Tensei reeks.
Oef dat is wel erg veel rpg voor iemand die nooit eentje heeft aangeraakt.
Daarom ook Eternal Sonata als advies, heeft toch heel wat weg van de FF series.
Als je echt rpg die-hard bent, dan heb je sowieso nog je ps2 thuis staan...

Suikoden 3 \o/, heeft me een behoorlijke kluif gekost.
Heb alle chars weten te bemachtigen in dat spel, rond de 130 geloof ik :/

[ Voor 63% gewijzigd door Sinned123 op 21-11-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:34:
Ok, mijn voorkeur naar Fallout 3 is in 30 minuten inmiddels al wat versterkt :) . Tsja, een stap terug naar FF VII vanhet playstation 1 tijdperk lijkt me wel heel ver terug. Maar wellicht zal ik het dan toch maar proberen (interesse loopt aan me te knagen).

Van Eternal Sonata heb ik nog nooit gehoord, zal ik nog ff bekijken. En mn pc is nogal zeer crappy voor games, dus dat voorproefje van Oblivion gaat waarschijnlijk niet lukken :+ . Daarom heb ik ook een ps3.
Hé Koning,

Ik denk dat Fallout meer je ding is, denk aan de hele post-apocalyptische wereld, grandioos uitgewerkt! Ook met wapens als pistolen, machine geweren, RPG's.
Dat is weer eens wat anders dan zwaarden, pijl & boog en magie, zoals in Oblivion.

IMO is de Final Fantasy -reeks niet te vergelijken met RPG's als Fallout of Oblivion. Misschien dat ik FFVII ook nog wel eens ga aanschaffen.....blijft de beste uit de reeks!
Ook heb ik laatst de "FF VII Advent Children COMPLETE" film op Blu-ray aangeschaft.....meesterlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
DeDuifff schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:45:
[...]
Hé Koning,

Ik denk dat Fallout meer je ding is, denk aan de hele post-apocalyptische wereld, grandioos uitgewerkt! Ook met wapens als pistolen, machine geweren, RPG's.
Dat is weer eens wat anders dan zwaarden, pijl & boog en magie, zoals in Oblivion.

IMO is de Final Fantasy -reeks niet te vergelijken met RPG's als Fallout of Oblivion. Misschien dat ik FFVII ook nog wel eens ga aanschaffen.....blijft de beste uit de reeks!
Ook heb ik laatst de "FF VII Advent Children COMPLETE" film op Blu-ray aangeschaft.....meesterlijk :D
Hé, hoe weet jij zo goed wat mijn 'ding' is, haha :+ . Maar je hebt idd wel gelijk, zo een setting spreekt me wel iets meer aan dan die van Oblivion. Aangezien FF VII echt een klassieker is van de rpg's -blijkbaar- ga ik het denk ik wel proberen. Hoop dat het een leuk opwarmertje word voor deel 13...
SkyStreaker schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:39:
[...]

En begin dan maar meteen goed, ga voor Eternal Sonata of Valkyrie Chronicles.
Eternal Sonata, ziet er goed uit, evenals Valkyria Chronicles (waar ik zelfs een paar anime afleveringen heb gezien). Beide hebben een leuk stijltje zo te zien. Van wat ik heb gezien van FF lijkt het er idd meer op dan Fallout 3. De rest van je lijstje is wel, ...overwhelming :P . Als mijn ervaringen naar meer smaken zal ik er eens beter naar kijken :P .

Maar ik ga denk ik wel beginnen met Fallout 3. FF VII zal er dan ook wel bijkomen gezien de status. Hoop alleen wel dat ik tegen de graphics kan 8). Eternal Sonata hoor ik nu ook enthousiaste reacties over. Is niet goed al deze nieuwgeboren interesse :P . Maar rpg's zijn volgens mij ontzettend tijdrovend, dus begin ik eerst met de eerste twee :P. Heb ook nog een paar andere games liggen mijn aandacht vragen om gespeeld te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Valkyria Chronicles is echt een musthave. Het heeft een erg leuk verhaal (en mooi graphics en tussenfilmpjes)en ook wel rpg elementen. Maar het gaat vooral om de tactische gameplay en deze is erg uitdagend.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:19:

Eternal Sonata, ziet er goed uit, evenals Valkyria Chronicles (waar ik zelfs een paar anime afleveringen heb gezien). Beide hebben een leuk stijltje zo te zien. Van wat ik heb gezien van FF lijkt het er idd meer op dan Fallout 3. De rest van je lijstje is wel, ...overwhelming :P . Als mijn ervaringen naar meer smaken zal ik er eens beter naar kijken :P .
Je praat dan ook tegen iemand die nog net niet Mandajapanees is gaan leren om RPG's uit het Oosten ook te kunnen spelen :P

Even voor de goede orde, Fallout en Oblivion zijn Action/RPG's en zo heb je ook nog Tactical RPG's.
Maar daar ga ik je verder niet mee vervelen met details.

Het is echter wel zo, je krijgt veel, VEEL speeluur voor je geld (imho echt waar voor je geld) en de herspeelbaarheid is hoog, soms ERG hoog. :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is het normaal dat het geluid via de echte PS3 headset zo belachelijk slecht is? HQ mode? pfff een telefoon uit de jaren 30 klinkt nog zuiverder

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SkyStreaker schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:39:
[...]

Je praat dan ook tegen iemand die nog net niet Mandajapanees is gaan leren om RPG's uit het Oosten ook te kunnen spelen :P

Even voor de goede orde, Fallout en Oblivion zijn Action/RPG's en zo heb je ook nog Tactical RPG's.
Maar daar ga ik je verder niet mee vervelen met details.

Het is echter wel zo, je krijgt veel, VEEL speeluur voor je geld (imho echt waar voor je geld) en de herspeelbaarheid is hoog, soms ERG hoog. :D
Ik kon door bomen het bos niet meer zien, hehe. Vandaar mijn request aan allen :) .

!! Ik heb de eerste stap inmiddels gedaan (enthousiasme steeg me de kop uit), creditcard te voorschijn getoverd voor psn tegoed! Final Fantasy deel VII is aangeschaft d:)b Nu ff wachten tot ie klaar is met downloaden en ermee aan de slag. Ondertussen ff kijken waar Fallout 3 GOTY het goedkoopst te importeren is en in de tijd dat ik wacht tot die geleverd wordt houdt ik me bezig met FF VII :) . Ben gewoon helemaal warmgepraat door jullie :D. Zo te zien heb ik echt veel gemist dan, in het bestaan van rpg's. Het is dat ik niet gelijk alle voorgelegde titels meteen kan kopen, maar ik heb Eternal Sonata en VC wel op mn voorlopige wishlist gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:59:
[...]

Ik kon door bomen het bos niet meer zien, hehe. Vandaar mijn request aan allen :) .

!! Ik heb de eerste stap inmiddels gedaan (enthousiasme steeg me de kop uit), creditcard te voorschijn getoverd voor psn tegoed! Final Fantasy deel VII is aangeschaft d:)b Nu ff wachten tot ie klaar is met downloaden en ermee aan de slag. Ondertussen ff kijken waar Fallout 3 GOTY het goedkoopst te importeren is en in de tijd dat ik wacht tot die geleverd wordt houdt ik me bezig met FF VII :) . Ben gewoon helemaal warmgepraat door jullie :D. Zo te zien heb ik echt veel gemist dan, in het bestaan van rpg's. Het is dat ik niet gelijk alle voorgelegde titels meteen kan kopen, maar ik heb Eternal Sonata en VC wel op mn voorlopige wishlist gezet.
ik lees met een half oog mee.. vorige week dankzij een tip hier fallout goty besteld voor iets tussen 20 en 25 euro. erg goeie deal dus, blijkt nu.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 21:53
DDR schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:33:
De Logitech Z5500 ( die ik heb ) heeft dat wel ja. Je kan op het control station dan ook instellen welk effect je wilt. Bijv DTS, Prologic II Movie, Prologic II Music, Stereo, Stereo X2 en nog een stel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Is het geen betere optie om niet te kijken naar fallout GOTY maar om te proberen gewoon de normale versie te kopen? Kost maar 20 euro bij de lokale Bart Smit, en daar haal je ook een shitload aan speeltijd uit lijkt mij Oblivion vond ik zelf veel te uitgebreid, Fallout 3 dus ook maar overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Is er een optie om, als je gebruik maakt van een headset, je dit geluid ook via je PS3/tv kunt laten komen. Zit nu samen met een maat van me op de bank te gamen met een andere maat met PS3, maar hij ziet hier dus op de bank zonder verder iets te horen. Best irritant dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

wjcastelijns schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:08:
Is er een optie om, als je gebruik maakt van een headset, je dit geluid ook via je PS3/tv kunt laten komen. Zit nu samen met een maat van me op de bank te gamen met een andere maat met PS3, maar hij ziet hier dus op de bank zonder verder iets te horen. Best irritant dus....
Ja, je kan bij je Headset instellingen de output naar je TV instellen.
Wat jij in de microfoon blaat, hoort ie vanzelf wel... ;)

edit: bij nader inzien... niet "ook" het is of headset of TV.

[ Voor 5% gewijzigd door Seraphus-Y op 21-11-2009 23:15 ]

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

Bij iBOOD is vandaag de game DJ Hero Renegade voor de PS3
http://www.ibood.com/nl/nl
Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/4342_aG_hi_1258800069.jpg
€136,- incl verzending

De goedkoopste andere prijs is €184,- bij de Wehkamp.

Dit is dus de Renegade editie, de gewone heb je al voor €92,-

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.