Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:34:
[...]

[...]

Ok, mijn voorkeur naar Fallout 3 is in 30 minuten inmiddels al wat versterkt :) . Tsja, een stap terug naar FF VII vanhet playstation 1 tijdperk lijkt me wel heel ver terug. Maar wellicht zal ik het dan toch maar proberen (interesse loopt aan me te knagen).

Van Eternal Sonata heb ik nog nooit gehoord, zal ik nog ff bekijken. En mn pc is nogal zeer crappy voor games, dus dat voorproefje van Oblivion gaat waarschijnlijk niet lukken :+ . Daarom heb ik ook een ps3.
Over de RPG, ik zeg AC2... Ik wist niet eens dat dit RPG was totdat ik hem speelde, hou ook totaal niet van RPG's, maar deze is wel zoooooooo vet! Misschien niet zo'n die-hard RPG, maar toch echt wel een leuke starter. Je kan van alles verzamelen, verstoppen, moorden doen, dakraces, stelen, vechten, overal klimmenm missies en klim-klauter-missies enzo!

TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

DinoPK schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 21:57:
Is het geen betere optie om niet te kijken naar fallout GOTY maar om te proberen gewoon de normale versie te kopen? Kost maar 20 euro bij de lokale Bart Smit, en daar haal je ook een shitload aan speeltijd uit lijkt mij Oblivion vond ik zelf veel te uitgebreid, Fallout 3 dus ook maar overgeslagen.
Dat is dan ook vaak de drempel. Er kan nogal veel op je af komen en daar heeft niet iedereen zin aan. Niet lineaire spellen hebben dit, vergelijk het met GTA. In dit geval kan je het best voor lineair rpg gaan, zoals de spellen die ik heb aangegeven, de instappers en middelmatig moeilijke rpg's. Maar ja, heb je nog een ps2? Of probeer een emu (sluit gewoon de ps3 joypad aan middels usb op je pc, heerlijk!) natuurlijk.

Op dit moment is er nog niet echt veel aan RPG te vertellen voor het Engels, ik wacht dan ook met smart op Q1/Q2 van 2010, er komt veel uit op RPG gebied. Waar vroeger de SNES de RPG-machine bij uitstek was, nam PS1 de rol over (oh mijn god, de hoeveelheid!), graag zou ik zien dat deze trend zoals hij was doorgezet op de PS2 ook naar de PS3 gaat.

Zodra FF VIII er is, ik heb hem. Zodra Shin Megami Tensei voor PS3 d'r is, ik heb hem.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dragon Age is ook goed, maar dat is dan wel heeeel erg RPG.
dat is niet aan te raden gelijk mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Qua RPG's blijft de ps1 koning hoor.
Daarna de snes en dan pas de ps2.

Als je nog voor rpg's wilt gaan, dan kan je nu het beste een NDS kopen.
Daar komt ook echt veel uit en allemaal bijna in de oude stijl.
Ze hebben zelfs Chrono trigger gepoort :D

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:14:
[...]

Over de RPG, ik zeg AC2... Ik wist niet eens dat dit RPG was totdat ik hem speelde, hou ook totaal niet van RPG's, maar deze is wel zoooooooo vet! Misschien niet zo'n die-hard RPG, maar toch echt wel een leuke starter. Je kan van alles verzamelen, verstoppen, moorden doen, dakraces, stelen, vechten, overal klimmenm missies en klim-klauter-missies enzo!

TOP!
Grr, heb al zoveel games gekocht, maar de reacties en reviews op AC2 zijn wel erg positief. Misschien toch maar halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

Tom schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:41:
[...]

Grr, heb al zoveel games gekocht, maar de reacties en reviews op AC2 zijn wel erg positief. Misschien toch maar halen :)
Waar hebben jullie het over? Creed? Asheron's Call?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 22:26
Tom schreef op zondag 22 november 2009 @ 01:41:
[...]

Ik heb het bij een vriend van mij gespeeld. En persoonlijk vind ik deel2 vele malen beter dan deel1. Deel2 komt gewoon in mijn collectie terecht ipv deel1. Deel1 heel misschien. Als het een tientje kost, dan is die van mij. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(klein) probleempje hier: ik heb mijn oude 40 gb harde schijf teruggeplaatst in mijn ps3 (er zat een 500 gb in). Dit omdat de 40 gb verkocht gaat worden.

Na het omschakelen krijg ik de melding dat de firmware niet goed is en dat ik moet herstarten met de PS knop. Dat werkt niet en krijg ik de melding om de firmware te updaten.

Gedownload van de site (3.10) en op een USB stick geplaatst (FAT32) in de map PS3/UPDATE

Ik kan met select en start naar nieuwe updates zoeken maar krijg elke keer de melding: niks gevonden.

Wat zie ik over het hoofd?

(misschien moet het FAT zijn, even proberen... anders zo weer terug!)

En het moest idd FAT zijn... da's toch wel heel ouderwets? ;)

Hoe dan ook: alles werkt weer! Hoe kan ik het beste omgaan om mijn PS3 weer 'schoon' te maken. Zat zelf te denken aan systeemherstel. Kan ik mijn gekochte downloads dan weer op een nieuwe PS3 installeren door alleen mijn account weer in te voeren?

[ Voor 26% gewijzigd door hemiparo op 22-11-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

@hemiparo : zodra je op je nieuwe ps3 inlogt met je PSN account kan je via de Playstation Store al je downloads terugvinden en opnieuw downloaden, dus het antwoord is ja :)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Thanks... nu nog eens kijken wie mijn 40 GB FAT wil kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

@hemiparo: Misschien is het handig om op je oude PS3 nog even in te loggen met je PSN-account en de machine te de-autoriseren. (of iets in die richting).

Je kan namelijk je gekochte PSN-dingen onbeperkt opnieuw downloaden, alleen maar wel op maximaal 5 machines. Door een systeem te activeren of de-activeren (autorisatie) kan je het aantal PS3's dat geautoriseerd is zelf beïnvloeden.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:34:

Ok, mijn voorkeur naar Fallout 3 is in 30 minuten inmiddels al wat versterkt :) . Tsja, een stap terug naar FF VII vanhet playstation 1 tijdperk lijkt me wel heel ver terug. Maar wellicht zal ik het dan toch maar proberen (interesse loopt aan me te knagen).
Ik kan me nog wel herinneren dat FF VII mij in het begin nog niet zo wist te boeien, maar na een paar uur werd ik er echt compleet ingezogen. Er zitten ook erg leuke minigames in dat spel en het verhaal is sowieso erg goed :)

Ik heb Oblivion gekocht na vrij veel lovende kritieken gelezen te hebben, maar die viel echt flink tegen. Ik heb nu ook Fallout 3 al maanden liggen, maar daar kom ik steeds maar niet aan toe...
pythagorasABC schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:06:
Bij iBOOD is vandaag de game DJ Hero Renegade voor de PS3
http://www.ibood.com/nl/nl
[afbeelding]
€136,- incl verzending

De goedkoopste andere prijs is €184,- bij de Wehkamp.

Dit is dus de Renegade editie, de gewone heb je al voor €92,-
Ik wilde m ook al posten ja. Ziet er echt goed uit, maar de game opzich zegt me niet zoveel.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Ik heb zo'n madcatz headset voor de PS3... Echter als ik hem aanzet dan blijft hij transmitten (waarschijnlijk omdat ie m'n ademhaling al doorstuurt).

Ik kan wel bij audioinstellingen bij randapparatuur een "level" instellen maar als ik m'n level heel laag zet (1) dan hoort niemand me (of heel zacht) dus heb hem maar weer op 3 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Laatst online: 20-08 20:07
Heb gister een PS3 slim bij de Intertoys gekocht, wat een verschil met de Xbox360 zeg.
Ben blij dat ik de overstap heb gemaakt, kan nu gewoon gamen en muziek luisteren zonder het geluid van de Xbox te hoeven overstemmen!

En m'n PS3 schakeld tenminste ook m'n Samsung tv aan en deze schakeld op zijn beurt weer de PS3 ook mee uit.(aangesloten met hdmi)
Bij de Xbox360 moest ik zelfs handmatig naar de juiste input over schakelen!

Echt een super machine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 00:15
BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:19:
[...]

Hé, hoe weet jij zo goed wat mijn 'ding' is, haha :+ . Maar je hebt idd wel gelijk, zo een setting spreekt me wel iets meer aan dan die van Oblivion. Aangezien FF VII echt een klassieker is van de rpg's -blijkbaar- ga ik het denk ik wel proberen. Hoop dat het een leuk opwarmertje word voor deel 13...
Je kan ook kijken of borderlands iets voor je is, ook een rpg + shooter (vind ik persoonlijk een errrrrg gaaf spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Valt Assassins Creed echt onder het rpg genre? Ik heb deel 1 wel uitgespeeld, was wel een vermakelijke game. Alleen super repetetief omdat je hordes vijanden aankon met 1 zwaard en daardoor ook vrij simpel. Tsja, ook al valt het dan onder de rpg's, dan bedoelde ik meer de Fallout achtige en Final Fantasy achtige games. Of mis ik hier het punt? :P.

Over ff7, die is tot nu toe wel vermakelijk, maar ik begrijp dat het later nog beter wordt. Stoort me opzich niet dat het ps1 graphics zijn. Alleen zou het handiger zijn als ik een psp had, ik zou hem denk ik daarop beter kunnen spelen dan op zo een groot scherm :P . Maar ja, om voor 1 spel een psp te kopen...

Hmm, is het nou beter om normale Fallout 3 te kopen, of gelijk de GOTY? Goty versie is toch voordeliger dan alle dlc lost te kopen denk ik? En voegt die dlc ook daadwerkelijk iets toe?
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:47:
[...]
-over ff7-
Hij is niet beeldvullend, meer kan ik je er niet over vertellen.
Zwart om het spel heen zeg maar, maar zeker niet storend, gameplay blijft grandioos! :9
Klopt, boven en onder zijn balken. Het is geen 4:3 of 16:9, het lijkt alsof het beeld op het scherm een paar 1-2 inches is verkleind, maar geen ramp ofzo. Wel raar was dat opeens X en O op de controller ingame zijn omgewisseld. X is cancel en O is confirm, was alleen al daarom 1 minuut vast in het beginscherm, haha |:(

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:31:
Valt Assassins Creed echt onder het rpg genre? Ik heb deel 1 wel uitgespeeld, was wel een vermakelijke game. Alleen super repetetief omdat je hordes vijanden aankon met 1 zwaard en daardoor ook vrij simpel. Tsja, ook al valt het dan onder de rpg's, dan bedoelde ik meer de Fallout achtige en Final Fantasy achtige games. Of mis ik hier het punt? :P.
Ik heb net even de Gamekings review zitten kijken en Boris kraakt m behoorlijk af. Ik vond deel 1 echt een goed en prachtig spel, maar de gameplay werd inderdaad na verloop van tijd wel repetitief. Ik vind het trouwens ook totaal niet onder het RPG genre vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over ff7, die is tot nu toe wel vermakelijk, maar ik begrijp dat het later nog beter wordt. Stoort me opzich niet dat het ps1 graphics zijn. Alleen zou het handiger zijn als ik een psp had, ik zou hem denk ik daarop beter kunnen spelen dan op zo een groot scherm :P . Maar ja, om voor 1 spel een psp te kopen...
[...]
Ik heb een PSP gekocht speciaal voor Final Fantasy VII: Crisis Core.
Ik heb er nog een paar Final Fantasy spellen voor gekocht;
- Final Fantasy Tactics - The War of the Lions (speelt een beetje als de oude Final Fantasy's) - niet mijn ding.
- Dissidia Final Fantasy - vernieuwend en heel veel oude bekende personages.
Klopt, boven en onder zijn balken. Het is geen 4:3 of 16:9, het lijkt alsof het beeld op het scherm een paar 1-2 inches is verkleind, maar geen ramp ofzo. Wel raar was dat opeens X en O op de controller ingame zijn omgewisseld. X is cancel en O is confirm, was alleen al daarom 1 minuut vast in het beginscherm, haha |:(
Dat het beeld niet helemaal vullend is zal met de filmpjes te maken hebben vermoed ik.
Als die nog verder uitgerekt worden dan is het niet meer om aan te zien.
De - X - en - O - knoppen waren bij Final Fantasy VII altijd al zo, in Japan betekend X iets van niks, niets of slecht.
Het is wel het eerste wat ik altijd veranderde, net als de kleur van het menu en snelheid van het spelen. ;)

Ik ben benieuwd wanneer Final Fantasy VIII naar de PS3/PSP komt.
Ik zit elke week te kijken of het spel erbij staat, maar vooralsnog heeft alleen de Japanse Store de game binnen.
Misschien wachten ze wel tot Final Fantasy VII gaat zakken, deze staat nog elke week in de US-top10 van downloads.

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-11-2009 12:00 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de nos journaals wel wat vaker upgedate mogen worden.
misschien komt het doordat het weekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:03:
Ik vind dat de nos journaals wel wat vaker upgedate mogen worden.
misschien komt het doordat het weekend is.
En omdat het vrij nieuw, het GRATIS is misschien en op Zondag zijn mensen die werken nu eenmaal duur. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt,maar we blijven hopen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Als ze wachten totdat FFVII zakt met uitbrengen dan kan je nog wel even wachten.

Nog steeds op 1 in de psn store:
http://www.playstationpur...y-VII-nog-steeds-populair

Volgens mij maakt het voor de verkoop van FFVII niks uit of FFVIII nou wel of niet uit komt.
Geeft eerder nog meer een boost?
Ken eigenlijk niemand die FFVIII beter vind dan FFVII

Ehm ik zie staan dat ie in de us store 10dollar is ipv 10euro.
Dat scheelt nogal.
Hoe kom ik in de us store terecht en heeft dat verder nadelen?

Zo nee, kan dat eventueel wel nadelen hebben voor andere spellen?

Met wat zoekwerk op google, blijkt FF tactics ook te koop te zijn via de psn store.
Heb hem in de europese store alleen niet gezien.

[ Voor 28% gewijzigd door Sinned123 op 22-11-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komen er nog meer dingen zoals het nos journaal?
zo ja,welke dingen dan en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:30:
26 november komt vidzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
[...]

Hmm, is het nou beter om normale Fallout 3 te kopen, of gelijk de GOTY? Goty versie is toch voordeliger dan alle dlc lost te kopen denk ik? En voegt die dlc ook daadwerkelijk iets toe?

[...]
GOTY is denk ik wel het leukst om mee te beginnen. Ik heb de normale versie ook (uit)gespeeld, waar ik in eerste instantie al meer dan 30uur in had zitten. Nu ben ik paar weken geleden begonnen met GOTY, die het verhaal gewoon weer oppakt met de extra addon's. Het mooie van Fallout3 is, geen zin in een quest?, dan hoef je hem ook niet te doen. Het spel kan in het begin een beetje lastig zijn (gezien de gigantische omgeving), maar daar worm je snel genoeg doorheen :)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Nee, die vergelijking slaat echt nergens op. Alleen maar omdat je je stats een beetje kan beinvloeden door armor te kopen wil niet zeggen dat het meteen een RPG is.

En waarom zie ik niemand Dragon Age Origins aanraden als het om RPG's gaat? Ik heb de game sinds afgelopen donderdag en de playtime staat inmiddels al op 19 uur.

Een normale run zonder al te veel side-quests schijnt zo'n 50 uur te duren, doe je het langzaam aan dan ben je er wel 70-80 uur zoet mee en Bioware is van de plan de komende twee jaar DLC uit te brengen voor deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vindt iemand het leuk om een GoW Collectors Edition topic op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
@ace je kan moeilijk een spel adviseren dat je nog niet hebt gespeelt :p
Alle spellen die ik heb genoemd, daar heb ik daadwerkelijk 20+ uur per spel in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:03:
[...]

Nee, die vergelijking slaat echt nergens op. Alleen maar omdat je je stats een beetje kan beinvloeden door armor te kopen wil niet zeggen dat het meteen een RPG is.

En waarom zie ik niemand Dragon Age Origins aanraden als het om RPG's gaat? Ik heb de game sinds afgelopen donderdag en de playtime staat inmiddels al op 19 uur.

Een normale run zonder al te veel side-quests schijnt zo'n 50 uur te duren, doe je het langzaam aan dan ben je er wel 70-80 uur zoet mee en Bioware is van de plan de komende twee jaar DLC uit te brengen voor deze titel.
Pfff...ik vind 20 uur voor een game al veel :X Ik heb al zoveel spellen en zo weinig tijd... Daarom ook dat ik het spelen van Fallout 3 zoveel uitstel. Die game gaat voor mij misschien te groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SToRM666 schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:46:
[...]

Pfff...ik vind 20 uur voor een game al veel :X Ik heb al zoveel spellen en zo weinig tijd... Daarom ook dat ik het spelen van Fallout 3 zoveel uitstel. Die game gaat voor mij misschien te groot zijn.
20 u/spel veel? Ben ik dan van de oude stempel? Heb (op pc / ps2/ ps3) Sacred 2 zo'n 250 uur in zitten, FFIX zo'n 50 uur, FFX zo'n 400 uur, Resistance 2 50 uur, Battlefield 2 1000 uur. Rest is kleinere spellen met ca 5 tot 30 uur / spel (Killzone 2 en inFamous moeten nog (op elite) uitgespeeld worden).

Dat dan naast baan/gezin, vandaar dat ik liever minder spellen koop en die, voor zover ze me bevallen, maximaal speel

[ Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 22-11-2009 14:09 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Seraphus-Y schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:48:
@hemiparo: Misschien is het handig om op je oude PS3 nog even in te loggen met je PSN-account en de machine te de-autoriseren. (of iets in die richting).
Thanks... PS3 gaf dit overigens zelf ook al aan voor het formateren maar een gewaarschuwd mens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:30:
Vidzone zoals eerder vermeld dus.
Maar ik denk ook dat er binnen een half jaar een uitzending gemist applicatie tevoorschijn kan komen.
nieuws: Sony wil Uitzending Gemist naar PlayStation Network brengen

Oh en er komt nog een film store, daar kun je film' s kopen en huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:49:
[...]

Vidzone zoals eerder vermeld dus.
Maar ik denk ook dat er binnen een half jaar een uitzending gemist applicatie tevoorschijn kan komen.
nieuws: Sony wil Uitzending Gemist naar PlayStation Network brengen

Oh en er komt nog een film store, daar kun je film' s kopen en huren.
dank u. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid... Ik vraag voor kerst verscheidene PS3 accessoires, zoals een Dualshock 3, headset enz. Dit kan toch geen kwaad als dit gekocht wordt op MyMemory.co.uk? Niet zoals bij games dat je dan ook een UK-PSN moet hebben of iets in die trant? En een PSN-card, die kan ik beter in NL kopen is het niet? Want daar moet je zeker wel een UK-account voor hebben? Ik wil namelijk NIET een UK-aacount, maar het gewoon bij mijn enige NL-account houden!

Bedankt alvast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:34:
Even voor de duidelijkheid... Ik vraag voor kerst verscheidene PS3 accessoires, zoals een Dualshock 3, headset enz. Dit kan toch geen kwaad als dit gekocht wordt op MyMemory.co.uk? Niet zoals bij games dat je dan ook een UK-PSN moet hebben of iets in die trant? En een PSN-card, die kan ik beter in NL kopen is het niet? Want daar moet je zeker wel een UK-account voor hebben? Ik wil namelijk NIET een UK-aacount, maar het gewoon bij mijn enige NL-account houden!

Bedankt alvast?
Is allemaal geen probleem. En voor spellen hoef je geen UK/US/JP/NL account te hebben om het te kunnen spelen, maar wel in de meeste gevallen als je DLC wilt.

Ik heb een NL/US & JP account. PSN games koop ik uit de US store ivm de koers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop je de ps store 'points' in nederland en laad je die op in je US account? Of koop je die via ebay.

Als je gewoon op je us psn account een spel koopt kan je deze ook normaal op je NL account spelen omdat het op 1 ps3 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Mijn 2e (niet bespeelde, gereviseerde) PS3 model 60gb verkocht. Ik had een tijdje geleden de 160gb versie gekocht bij Bart Smit als vervanger, en daarvan de voucher bewaart. Tip: Kijk op de voucher hoe lang deze meegaat!
Koper was hier vanavond, proberen de code in te lossen maar niet valide. BIj controle bleek dus dat deze 2 weken geleden is verlopen. Helaas, heeft me 2 games gekost als compensatie :( (verlopen van een dergelijke voucher lijkt mij definitief, of kan ik evt ergens naartoe bellen dat men dit vrijgeeft?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vandaag heb ik Star Wars The Force Unleashed uitgespeeld. Heeft iemand die 2 expantions gekocht? Zijn ze de moeite waard voor 9,99 elk? Ik zit niet te wachten op iets wat ik in een uurtje heb uitgespeeld of een skins pack en vrees dat dit wel ongeveer de inhoud van de packs is. Wie kan en wil hier iets over vertellen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GameSpot Writes: "Kaz Hirai confirms premium level will be added on top of PS3 and PSP's online service, which will remain free to play online"

http://www.gamespot.com/n...g=latestheadlines;title;4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:49:
GameSpot Writes: "Kaz Hirai confirms premium level will be added on top of PS3 and PSP's online service, which will remain free to play online"

http://www.gamespot.com/n...g=latestheadlines;title;4
Als je het artikel leest:
"Especially in the online area, we are studying the possibility of introducing a subscription model, offering premium content and services, in addition to the current free services." (Emphasis added.)

As of press time, US Sony reps had not offered Hirai's statement or further clarification about its subscription plans for the PlayStation Network.
Ofwel, men onderzoekt de mogelijkheden, niet meer en niet minder. Ik zou het overigens geen slimme zet vinden om een soort silver (free) en gold (paid) te maken gezien de gratis online mogelijkheid voor velen een van de selling points is en de ervaring leert dat gratis varianten die naast betaalde varianten moeten bestaan altijd uitgekleed worden of bijna niet meer doorontwikkeld worden.

Volgens mij kunnen ze dan beter zaken als uitzending gemist / face book integratie etc als paid apps gaan aanbieden.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 22-11-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 13:44
Ik ga ze niet afzonderlijk posten hier, maar de Zavvi Mega Monday bevat weer enkele toppers voor een zeer leuke (Sinterklaas-)prijs! Bijvoorbeeld Batman Arkham Asylum, Tekken 6, Resident Evil 5 en Infamous...

[ Voor 4% gewijzigd door Vads op 22-11-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:14:
Koop je de ps store 'points' in nederland en laad je die op in je US account? Of koop je die via ebay.

Als je gewoon op je us psn account een spel koopt kan je deze ook normaal op je NL account spelen omdat het op 1 ps3 staat?
Koop via online US shops via PayPal, die kan je dan ook alleen gebruiken voor je US account. En inderdaad je kan ze gewoon op je UK/JP/NL account spelen zolang de account waar je de PSN Games op gekocht zijn op de PS3 laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de artikel leest:

[UPDATE] During the presentation, which emphasized Sony's plans to make its game business profitable in the next fiscal year, Sony Computer Entertainment CEO Kaz Hirai confirmed the plans. "We will be building upon our current free [PSN] service offering with premium content and services to start the subscription model," he told attendees.

Ofwel het is al een feit geworden. Waar jij op doelt is de comment die hij vóór de presentatie >
"Hirai said in a statement given to British outlets, such as CVG. "Especially in the online area, we are studying the possibility of introducing a subscription model, offering premium content and services, in addition to the current free services." (Emphasis added.) "

Het is geen kwestie of het komt, maar meer wanneer het gaat komen. Ik zelf ben niet echt een voorstander hiervoor, maar als ze meer extras ervoor terug kunnen geven bv: per maand 2 gratis filmdownloads en toegang tot exlusieve betas/demos etc vind ik het goed. Het gaat meer om hoeveel het gaat kosten. Ik zelf vind 30 max per jaar goed genoeg. Daarnaast als ze maar de gameonline gratis houden zie ik geen enkele reden om dit als negatief te ervaren ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:13:

Het is geen kwestie of het komt, maar meer wanneer het gaat komen. Ik zelf ben niet echt een voorstander hiervoor, maar als ze meer extras ervoor terug kunnen geven bv: per maand 2 gratis filmdownloads en toegang tot exlusieve betas/demos etc vind ik het goed.
Je hebt gelijk, de update staat er een beetje onhandig , itt tot de normale updates staat deze boven de tekst.

Moeten betalen voor toegang tot demos zou ik een slechte zaak vinden gezien ik mijn PSN aankopen vrijwel altijd baseer op de beschikbare game demos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:19:
[...]

Je hebt gelijk, de update staat er een beetje onhandig , itt tot de normale updates staat deze boven de tekst.

Moeten betalen voor toegang tot demos zou ik een slechte zaak vinden gezien ik mijn PSN aankopen vrijwel altijd baseer op de beschikbare game demos.
Inderdaad maar ik had de artikel eerder gelezen voordat de update kwam.

Exclusieve betas, zie ik wel gebeuren dan. Demo's eerder krijgen. Exclusieve skins etc ze kunnen het eigenlijk zo gek maken als ze willen om het aantrekkelijk te maken. Ik zelf sluit me hier niet voor af, wil eerst kijken wat ze bieden en maybe dat ik een abbo opneem :P Maar denk dat het lang nog niet gaat gebeuren. Eerst gaan ze al die videodiensten uitbrengen en dan rustig op het juiste moment invoeren. Eerst zorgen dat ze nog meer miljoenen potientiele bezitters aantrekken, dat zal makkelijk voor hun zijn met de gunstige verkoopprijs en topexclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Woensdagavond 25 november zal de eerste GOTPS3 PES2010 League competitie plaatsvinden. Aanvang is om 21:00.

De GOTPS3-Community in PES2010 telt reeds een 13-tal leden, dus daar moet wel een leuke league mee te spelen zijn. Hou er alsjeblieft rekening mee dat het de eerste keer is dat een dergelijke league georganiseerd wordt en er wellicht wat grassprietjes gladgestreken dienen te worden.

De enige regel die voor deze league geldt, is de volgende: in de naam van de club/land die je gaat kiezen, maar de letter "a" niet zitten!

Om jezelf toe te voegen aan de GOTPS3-community ga je in het spel naar ONLINE en daarin naar COMMUNITY. Je krijgt nu een zoekvenster. Vul het zoekveld in en laat het zoeken naar GOTPS3 (let op de hoofdletters, anders vind je het niet). Het wachtwoord is "got" zonder de aanhalingstekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Vads schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:08:
Ik ga ze niet afzonderlijk posten hier, maar de Zavvi Mega Monday bevat weer enkele toppers voor een zeer leuke (Sinterklaas-)prijs! Bijvoorbeeld Batman Arkham Asylum, Tekken 6, Resident Evil 5 en Infamous...
Oh, hmmm ehh Oblivion IV GOTY voor maar 9.95 pond :/ :P :? . Naja, ik ga sowieso voor Fallout 3. Tot die conclusie ben ik nou eenmaal gekomen. Ik denk dat als ik voor beide ga, dat er dan eentje onaangeraakt zal blijven liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
BatmanHorizon schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:37:
[...]

Oh, hmmm ehh Oblivion IV GOTY voor maar 9.95 pond :/ :P :? . Naja, ik ga sowieso voor Fallout 3. Tot die conclusie ben ik nou eenmaal gekomen. Ik denk dat als ik voor beide ga, dat er dan eentje onaangeraakt zal blijven liggen :)
Bij www.gamestation.co.uk is fallout3 20pond voor de GOTY.
Helaas wel 3pond verzendkosten, maar ik twijfel wel heel erg nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:49
Fallout 3 blijft voor mij de beste game die ik tot nu toe heb gespeeld op de PS3.
Verder merk ik aan mezelf dat ik spellen maar voor 20% speel, en dan niet meer speel :p Hier en daar een uitzondering dat ik uitspeel, zoals Killzone 2 en Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Laatst online: 17-09 19:49
Iemand al tekken 6 gespeeld? hoe bevalt hij tegenover ufc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:45:
Fallout 3 blijft voor mij de beste game die ik tot nu toe heb gespeeld op de PS3.
Verder merk ik aan mezelf dat ik spellen maar voor 20% speel, en dan niet meer speel :p Hier en daar een uitzondering dat ik uitspeel, zoals Killzone 2 en Uncharted.
Ik koop rustig aan (ik doe pogingen tot in ieder geval) maar de verhaallijnen speel ik altijd uit en trophies vaak over de 50 %! Probeer het meeste uit mijn games te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
McDaBom schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:53:
Volgens mij moet dan iemand tekken 6 en ufc hebben gespeeld ;)

Krijg tekken 6 binnen een paar dagen bezorgd, ufc niet gespeeld dus kan ik je dan helaas niets over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Vads schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:34:
Woensdagavond 25 november zal de eerste GOTPS3 PES2010 League competitie plaatsvinden. Aanvang is om 21:00.

De GOTPS3-Community in PES2010 telt reeds een 13-tal leden, dus daar moet wel een leuke league mee te spelen zijn. Hou er alsjeblieft rekening mee dat het de eerste keer is dat een dergelijke league georganiseerd wordt en er wellicht wat grassprietjes gladgestreken dienen te worden.

De enige regel die voor deze league geldt, is de volgende: in de naam van de club/land die je gaat kiezen, maar de letter "a" niet zitten!

Om jezelf toe te voegen aan de GOTPS3-community ga je in het spel naar ONLINE en daarin naar COMMUNITY. Je krijgt nu een zoekvenster. Vul het zoekveld in en laat het zoeken naar GOTPS3 (let op de hoofdletters, anders vind je het niet). Het wachtwoord is "got" zonder de aanhalingstekens.
hopen dat ik mn pes10 dan binnenheb :)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik dus afgelopen week een 80 gig PS3 gekocht met de Barts Smit actie als vervanger voor mijn huidige 60 gig launch model. Ik vond het een goed idee omdat mijn oude 60 gig net gerepareerd was voor een YLOD en ik wel toe was aan een neiuw stukje garantie. Daarnaast is die 80 gig een stukje stiller. Helaas kan je met een backup niet alle content overzetten naar je nieuwe PS3. Dit geeft het systeem al aan. Eigenlijk ook logisch want anders gaat 1 image van een harddisk met downloadable content de wereld over waardoor neimand meer iets download. Maargoed ik ben nu wel de dupe want mijn saves van Demon's Souls en Killzone 2 zijn kopieer beveiligd en laat ik nou juist heel druk zijn met demon's Souls. Inmiddels meer dan 35 uur in die geweldige game zitten.

Nu zit ik dus een beetje in mijn maag met die extra PS3 die ik dus niet volledig kan gaan gebruiken. Misschien moet ik maar gewoon een offer brengen en die 30 uur opnieuw spelen. Ook de singleplayer voorrtgang van killzone2 is nog te overzien. De stats online van killzone 2 blijven gelukkig bewaard doordat deze van de server worden gehaald.

Wat me opvalt is dat de 80 gig een heel stuk lichter is dan mijn 60 gig model. ook de aansluitingen aan de achterkant voelen een beetje gammel aan vergeleken met de sturdy good old 60 gig model.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
Sinds zaterdag ben ik de heel gelukkige eigenaar van een PS3 Slim :*)

Heb tijdens het installeren gelijk de update(3.10) ook gedaan, maar als ik nu foto's bekijk staan ze gewoon onder elkaar.

Ik heb nog geen foto's op de PS3 hardeschijf, werkt dit soms alleen bij foto's die op de hardeschijf staan.
Of hoort dit ook te werken bij foto's die op de nas staan??

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Dominee schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:42:
Sinds zaterdag ben ik de heel gelukkige eigenaar van een PS3 Slim :*)

Heb tijdens het installeren gelijk de update(3.10) ook gedaan, maar als ik nu foto's bekijk staan ze gewoon onder elkaar.

Ik heb nog geen foto's op de PS3 hardeschijf, werkt dit soms alleen bij foto's die op de hardeschijf staan.
Of hoort dit ook te werken bij foto's die op de nas staan??
Waarom heb je niet gewoon een paar foto's van de NAS naar de PS3 gekopieerd, dan had je het geweten ipv te moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diashows kun je ook gebruiken bij foto's die op een Nas staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
@ ymmv

Schoot me net te binnen inderdaad..... 8)7

SORRY!!! :+

[ Voor 8% gewijzigd door De Dominee op 23-11-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

McDaBom schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:53:
Hmmzzz Tsja voor mij is Tekken de game....Vind ook niet dat je deze twee games met elkaar kan vergelijken. UFC vind ik ook heel erg leuk maar Tekken is toch voor mij betere game. Zijn ook echt twee heel verschillende vechtspellen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:07:
[...]

Hmmzzz Tsja voor mij is Tekken de game....Vind ook niet dat je deze twee games met elkaar kan vergelijken. UFC vind ik ook heel erg leuk maar Tekken is toch voor mij betere game. Zijn ook echt twee heel verschillende vechtspellen.
Precies, dat is een lastig verlijk. UFC is een simulatiegame, waar realistische wedstrijden worden gevochten. Dat kan je van Tekken niet echt zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Jorn1986 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:04:
Ik zei in een eerdere reactie in dit topic wel dat er vrijwel niks veranderd was bij mij sinds de 3.10 update (behalve dan het NOS nieuws dat er bij is gekomen), maar er is wel degelijk iets anders:

iedere keer als ik na het gamen m'n PS3 afsluit, gaat hij afsluiten, duurt het even, krijg ik 3 piepjes te horen en gaat hij alsnog uit.

De keer daarop als ik dan de PS3 weer aanzet, zegt hij dat de PS3 niet correct was afgesloten en of ik een foutrapport wil versturen naar Sony.

Hebben meer mensen dit sinds de 3.10 update, of is er nu serieus iets mis met m'n 1,5 jaar oude PS3?

EDIT:
Het is de bedoeling dat je de PS3 afsluit vanaf het gebruikers-menu. Als je hem afsluit d.m.v. het PS-logo van de controller krijg je dit probleem.

De nieuwste firmware is niet per definitie de beste. 8)7
Ik sluit hem 9 van de 10 keer af met mijn controller direct vanuit de game en heb dit probleem na de update nog niet gezien. Dus ik zou het toch maar in de gaten houden, want het klinkt niet heel erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
Gistermiddag ook maar gelijk mijn laatste PSN tegoed opgemaakt aan Final Fantasy VII..... Heerlijk om dit spel weer eens te spelen, Ik ben inmiddels alweer buiten Midgar :D

Ben bang dat alle andere games maar even moeten blijven liggen. Komt eigenlijk wel goed uit, want ik koop de laatste tijd veel te veel games :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb hier nog een externe HD liggen. Nu vraag ik me af of het nuttig is deze te gebruiken op de PS3. Films kijk ik altijd rechtstreeks vanaf de pc of ik stream ze naar mn PS3. Waarvoor kun je een externe HD nog meer gebruiken? (backup van je PS3?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:41:
Gistermiddag ook maar gelijk mijn laatste PSN tegoed opgemaakt aan Final Fantasy VII..... Heerlijk om dit spel weer eens te spelen, Ik ben inmiddels alweer buiten Midgar :D
Haha ... het spel is gewoon erg verslavend, zeker als je 'm al eerder hebt gespeeld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Seraphus-Y schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:15:
[...]

Ja, je kan bij je Headset instellingen de output naar je TV instellen.
Wat jij in de microfoon blaat, hoort ie vanzelf wel... ;)

edit: bij nader inzien... niet "ook" het is of headset of TV.
Krijg dit nog niet voor elkaar. Kan bij output kiezen voor de headset of voor standaardapparaat?? Moet ik nog ergens anders iets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Standaard apparaat is datgene waar je normaliter je geluid over laat gaan. Dus als dat je TV is dan gewoon standaard apparaat kiezen en 't geluid zal niet meer via je headset komen, maar via je TV. Voor zover ik weet (en kan zien) hoef je verder niets aan je instellingen te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

wjcastelijns schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:02:
[...]

Krijg dit nog niet voor elkaar. Kan bij output kiezen voor de headset of voor standaardapparaat?? Moet ik nog ergens anders iets instellen?
Bij standaardapparaat komt het geluid uit je tv ipv uit je headset. Dat zijn de enige twee smaakjes die er zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op veel pagina's werkt flash niet icm de PS3 browser. Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
DeDuifff schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:41:

Ben bang dat alle andere games maar even moeten blijven liggen. Komt eigenlijk wel goed uit, want ik koop de laatste tijd veel te veel games :(
Haha, ik speel hem dus voor het eerst, maar ik vermaak me tot nu toe uitstekend. Ik verbaas me echt hoe uitgebreid ff7, dat voor een spel van 12 jaar. Heb er al een aantal uren inzitten, maar kan pas verder aankomend weekend. Moet namelijk eerst, eh... mn tentamens halen :S .
Ik zag gister ook zo een technical demo video van sony in 2005, over hoe final fantasy eruit zou zien als hij volledig zou worden geremaked op de ps3. Jammer dat die er niet komt (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:08:
De Martrix Trilogy op Blu-ray staat er ook bij voor 15 pond. Echt een zeer lage prijs en met NL subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
BatmanHorizon schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:21:
Haha, ik speel hem dus voor het eerst, maar ik vermaak me tot nu toe uitstekend. Ik verbaas me echt hoe uitgebreid ff7, dat voor een spel van 12 jaar. Heb er al een aantal uren inzitten, maar kan pas verder aankomend weekend. Moet namelijk eerst, eh... mn tentamens halen :S .
Ik zag gister ook zo een technical demo video van sony in 2005, over hoe final fantasy eruit zou zien als hij volledig zou worden geremaked op de ps3. Jammer dat die er niet komt (?).
Wow, dit filmpje heb ik nog nooit gezien! Wel grappig, gister dit fimpje gezien in de PSX stijl :D
Als deze nog uit 2005 stamt, dan denk ik niet dat dit nog uitgebracht gaat worden. Is dit wel het geval, dan vrees ik dat ik deze wel moet aanschaffen...

Nog even over AC2... Hoe komt men erbij dat dit onder het genre RPG valt? Dat is wel heel ver gezocht :X

[ Voor 4% gewijzigd door DeDuifff op 23-11-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
SToRM666 schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:28:
[...]

De Martrix Trilogy op Blu-ray staat er ook bij voor 15 pond. Echt een zeer lage prijs en met NL subs.
\offtopic

Staat geen NL subs bij de details (of ik kijk verkeerd).

/ontopic

[ Voor 58% gewijzigd door Jumpman op 23-11-2009 12:51 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:21:
[...]
De gameremake is niet bevestigd noch ontkend.
http://www.videogamer.com...on_ffvii_remake_soon.html
Een remake zou een verzekerd succes betekenen.
Ik vermoed dat Sony deze wildcard vasthoudt totdat het moment erom vraagt, misschien wel voor de PS4 launch.
Wat een launchtitel zou dat zijn ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 19:04
Hmm.. sinds de update naar de laatste firmware wordt mijn controller regelmatig niet gepakt. Dan moet ik de hele PS3 rebooten en hopen dat hij het dan wel doet. De 4 rode lampjes blijven anders knipperen. Heb hem nu al een paar keer gereset (achterop de controller), maar dat deed helemaal niets.

Ook compleet random; drie keer pakt hij hem, de vierde keer niet. Snap er geen hout van

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Nou van het weekend voor het eerst m'n PS3 vastgelopen. En eerlijk gezegd zag ik het al aankomen. Ik had eindelijk eens een keer een hoge score met KZ2 online namelijk. Dus ik was al bang dat ie zou vastlopen en dat deed ie ook. Daar ging dus mn score van 114. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:00:
Hmm.. sinds de update naar de laatste firmware wordt mijn controller regelmatig niet gepakt. Dan moet ik de hele PS3 rebooten en hopen dat hij het dan wel doet. De 4 rode lampjes blijven anders knipperen. Heb hem nu al een paar keer gereset (achterop de controller), maar dat deed helemaal niets.

Ook compleet random; drie keer pakt hij hem, de vierde keer niet. Snap er geen hout van
Aanzetten met usb kabel erin doet vaak wonderen ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mij nu 3 keer gebeurd. Heb op vele forums deze klacht opgemerkt. Hopelijk komt er snel een update die dit kan oplossen?

@opslaghond. Het is zeer een wildcard, maar Square enix houd dit vast en niet SOny. Ik denk zelf dat het zeker niet komende 2 jaar hierover niets gaan horen. Want ze gaan eerst kingdom Hearts 3 en FF vs 13 uitbrengen. Maar ik heb een vermoeden dat het wel deze generatie nog gaat gebeuren. Bv aan het einde van de ps3. Maar als dit gebeurd dan wordt het gewoon een Megasucces die zich kan meten met GTA en MW. Kijk maar hoe lang FF7 in de ps store in de top 5 staat, de game is ongekend bekend na 12 jaar.

Hopelijk dus deze generatie nog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
AllSeeyinEye schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:09:
[...]

Zodra ik de usb kabel er dan uit trek herkent hij de controller niet meer ;(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:09:
[...]

Dat heb ik gedaan maar dan alsnog gebeurd het een dag later, dus dit heeft 100% te maken met de update. Dus die usb wonder werkt niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:50

Ik heb dit ook 1 keer gehad sinds de nieuwe firmware.... Heel vreemd idd! 8)7

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:10:
[...]

Zodra ik de usb kabel er dan uit trek herkent hij de controller niet meer ;(
Reset de controller door een een paperclip in het gaatje aan de achterkant van de controller te prikken. Daarna aasluiten via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Jumpman schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:50:
[...]

\offtopic

/ontopic
Dat staat er inderdaad niet bij. Nog beter gezegd: er staat helemaal niks over subtitles. Alleen dat de language "English" is. Als ik dit forum mag vertrouwen dan moet er als het goed is wel Nederlandse ondertiteling bij zitten.

* LuPo heeft 'em in ieder geval besteld. :)

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 23-11-2009 13:37 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het nos journaal werkte net voor de eerste keer niet.
hopelijk wordt dit geen trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
-LA- schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:21:
[...]

Ik heb dit ook 1 keer gehad sinds de nieuwe firmware.... Heel vreemd idd! 8)7
Zelf nog geen last van gehad, maar m'n broertje zei er ook wat over die gebruikt dezelfde PS3 als ik. Ook sinds de update.
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:36:
Deed het gisteravond gewoon prima nog bij mij. Maar het syncen van mn trophies gaat weer niet meer. Echt na tientallen keren doet ie het een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Het NOS-journaal werkt inderdaad op dit moment even niet. Echter doen de overige filmpjes het wel (Nieuws, Sport etc).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
ymmv schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:27:
[...]

Reset de controller door een een paperclip in het gaatje aan de achterkant van de controller te prikken. Daarna aasluiten via USB.
Heb hem nu al een paar keer gereset (achterop de controller)
Daarna heb ik dit ook geprobeerd, maar soms helpt het, soms niet. Erg random allemaal

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaffe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 17:55
Jumpman schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:50:
[...]

\offtopic

/ontopic
Ik heb em laatst bij amazon besteld daar stonden wel nl subs op. Denk dat het de zelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Jaffe schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:16:
[...]

Ik heb em laatst bij amazon besteld daar stonden wel nl subs op. Denk dat het de zelfde is.
Bij amazon staan heel vaak geen details, daarom kijk ik meestal even op play.com (daar staan sub er veel vaker bij), maar zal wel hoor nl subs. Ik heb hem zelf geimporteerd uit de USA en zelfs daar zaten er NL subs bij.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:17

Sandyman538

SandstorM [148839]

Over alle extra gratis dingen zou ik niet al te veeleisend zijn.
dangerpaki schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:08:
Nou van het weekend voor het eerst m'n PS3 vastgelopen. En eerlijk gezegd zag ik het al aankomen. Ik had eindelijk eens een keer een hoge score met KZ2 online namelijk. Dus ik was al bang dat ie zou vastlopen en dat deed ie ook. Daar ging dus mn score van 114. :(
Dat is inderdaad wel 1 van de vereiste dingen voordat een PS3 gaat vastlopen :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

cheiron schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:45:
[...]

[...]

Daarna heb ik dit ook geprobeerd, maar soms helpt het, soms niet. Erg random allemaal
Eerst aan de USB hangen, dan terwijl ie daaraan zit resetknop op de achterkant en dan de PS3 button.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warme en/of kleine kamer?
Hoe staat je PS3 opgesteld?
Te lang doorgespeeld?
Ik heb het zelf ook 1x gehad bij Killzone 2, maar dat was nadat ik een uur of 3 á 4 achter elkaar had gespeeld zonder pauze.
Zorg dat je de kamer goed ventileerd en je PS3 goed zijn warmte kwijt kan!
En om het uur á anderhalf uur even pauze zoals in de gebruiksaanwijzing staat.
Ik weet dat dit moeilijk is, maar het verlengd de levensduur van je PS3 aanzienlijk. ;)
dangerpaki schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:39:
Deed het gisteravond gewoon prima nog bij mij. Maar het syncen van mn trophies gaat weer niet meer. Echt na tientallen keren doet ie het een keer.
Ik lees hier elke keer dat dit fout gaat en dat is ook zo overdag, maar s'nachts (in het weekend erg laat) en s'ochtends (buiten het weekend) kan ik altijd zonder problemen syncen.
Ik denk dat er teveel "trophy-hunters" te vaak willen syncen.
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:10:@opslaghond. Het is zeer een wildcard, maar Square enix houd dit vast en niet SOny. Ik denk zelf dat het zeker niet komende 2 jaar hierover niets gaan horen. Want ze gaan eerst kingdom Hearts 3 en FF vs 13 uitbrengen. Maar ik heb een vermoeden dat het wel deze generatie nog gaat gebeuren. Bv aan het einde van de ps3. Maar als dit gebeurd dan wordt het gewoon een Megasucces die zich kan meten met GTA en MW. Kijk maar hoe lang FF7 in de ps store in de top 5 staat, de game is ongekend bekend na 12 jaar.
Wie zegt dat de game niet al af is? ;)
Misschien wachten ze alleen het juiste moment af.
Ik denk dat eerst de aankomende delen van Final Fantasy gereleased worden en daarna er meer bekend zal worden.
Dus dat zou wel eens na Final Fantasy XIV kunnen zijn. :9

[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-11-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:53:
[...]

Ik lees hier elke keer dat dit fout gaat en dat is ook zo overdag, maar s'nachts (in het weekend erg laat) en s'ochtends (buiten het weekend) kan ik altijd zonder problemen syncen.

Misschien komt het wel door jou! PSN: u4gReservoirDogs - Level 11 (76%)

Gun andere ook eens wat bandbreedte! :+
[...]

Wie zegt dat de game niet al af is? ;)
Misschien wachten ze alleen het juiste moment af.
Ik denk dat eerst de aankomende delen van Final Fantasy gereleased worden en daarna er meer bekend zal worden.
Dus dat zou wel eens na Final Fantasy XIV kunnen zijn. :9
Keep the faith! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sandyman538 schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:23:
[...]

Over alle extra gratis dingen zou ik niet al te veeleisend zijn.

[...]

Dat is inderdaad wel 1 van de vereiste dingen voordat een PS3 gaat vastlopen :D
Hahahah ja inderdaad een van de vereisten om dat ding vast te laten lopen. hahaha... Ik zag het gewoon aankomen. Maar veel kan je niet doen. Want als ik de game verlaat dan ben ik m'n punten ook kwijt. Dus ja... Jammer, nu moet ik dus die punten weer gaan scoren.
[...]

Warme en/of kleine kamer?
Hoe staat je PS3 opgesteld?
Te lang doorgespeeld?
Ik heb het zelf ook 1x gehad bij Killzone 2, maar dat was nadat ik een uur of 3 á 4 achter elkaar had gespeeld zonder pauze.
Zorg dat je de kamer goed ventileerd en je PS3 goed zijn warmte kwijt kan!
En om het uur á anderhalf uur even pauze zoals in de gebruiksaanwijzing staat.
Ik weet dat dit moeilijk is, maar het verlengd de levensduur van je PS3 aanzienlijk. ;)

[...]

PS3 staat op een redelijk goede plek. Ik denk dat het gewoon puur ongeluk was. Voelde ook meteen aan mn PS3 en de omgeving. Maar die waren niet zo warm dat hij vast zou moeten lopen. Waren eigenlijk gewoon iets hoger dan normale tempratuur. Restart deed hij het ook meteen. Was wel erg lang aan het spelen. Dat potje duurde al behoorlijk lang vandaar dat mn score ook zo hoog was :).
Ja dat syncen heeft inderdaad niet altijd problemen. De ene keer weer wel en dan weer niet. Ze zullen bij Sony wel met een oplossing komen. Zal gedeeltelijk ook wel komen door de toegenomen hoeveelheid gamers op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:39:

Als je nu een foutmelding krijgt dan kan je deze opsturen naar Sony zelf. Maar Sony is wel momenteel druk bezig om het Sync probleem op te lossen.. Nog even wachtten dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 19:14

Zillion01

Obey your screen!

Weet iemand of de PS3 slim ook nog in het wit te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Was dat op een map waar elke spelronde 20 minuten duurt?!

Erg leuk voor de XP natuurlijk deze levels, maar ik merkte tot twee keer toe dat mijn PS3 dat niet zo prettig vond en dus vastliep. Sindsdien speel ik alleen op de standaard, waar elke ronde 5 minuten duurt en een spel dus maximaal 25 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
LuPo schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:43:
[...]
Het NOS-journaal werkt inderdaad op dit moment even niet. Echter doen de overige filmpjes het wel (Nieuws, Sport etc).
Ik vind die hele NOS-app best leuk. Ik heb bijvoorbeeld gezocht naar "Portugal" en kreeg toen allemaal oud beeldmateriaal te zien van de afgelopen EK's... Dus ook leuk voor archiefmateriaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Zillion01 schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:36:
Weet iemand of de PS3 slim ook nog in het wit te verkrijgen is?
Nee, niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:47:
[...]

Ik vind die hele NOS-app best leuk. Ik heb bijvoorbeeld gezocht naar "Portugal" en kreeg toen allemaal oud beeldmateriaal te zien van de afgelopen EK's... Dus ook leuk voor archiefmateriaal!
Ik vindt het ook een top app! Nu hopen op meer app's want dat maakt het natuurlijk leuker! :9~
Pagina: 1 ... 13 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.