Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeDuifff schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:12:
[...]Misschien komt het wel door jou! PSN: u4gReservoirDogs - Level 11 (76%)

Gun andere ook eens wat bandbreedte! :+
Humzz ... ik sync alleen op de tijden dat het zo gebeurd is. :9
Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dit bij het behalen van elke trophy doen. 8)7
Keep the faith! :)
Will do!! O-)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Op zaterdag 28 november van 17.00 tot 18.00 uur een PS3 Slim 250GB + Uncharted 2 voor 288 euro bij MM Groningen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Ik heb vandaag God of War Collection binnengekregen van gamestop.com, maar nou werkt de speciale code om de GoW3 demo te downloaden niet. Komt dit doordat ik 'm uit Amerika heb geimporteerd? In dat geval baal ik er wel van. Is het alsnog mogelijk om de code te gebruiken als ik iets doe met m'n Playstation store account? En zo ja, wat is het precies dat ik moest doen, dan kan ik er even op googlen en zorgen dat ik die demo te spelen krijg (Y)... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Pilske schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:09:
Ik heb vandaag God of War Collection binnengekregen van gamestop.com, maar nou werkt de speciale code om de GoW3 demo te downloaden niet. Komt dit doordat ik 'm uit Amerika heb geimporteerd? In dat geval baal ik er wel van. Is het alsnog mogelijk om de code te gebruiken als ik iets doe met m'n Playstation store account? En zo ja, wat is het precies dat ik moest doen, dan kan ik er even op googlen en zorgen dat ik die demo te spelen krijg (Y)... !
maak een US PSN account aan en vanaf de US store downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
probeer je hem via een USA account te downloaden? zo niet dan moet je dat waarschijnlijk doen!
damn, te laat |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Coolsnarf op 23-11-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Misschien kan het alleen op een US account. Ik weet niet of je die hebt/al hebt geprobeerd. Zo niet, US account aanmaken is heel simpel.

edit: me too

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

US account aanmaken :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:24
Je kan proberen om een US account aan te maken en dan de demo downloaden via deze account, en dan gewoon afspelen via je NL account. Dit heeft in elk geval voor mij gewerkt met m'n UK versie van Uncharted 2.

Te laat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet die code in de Amerikaanse store gebruiken.

Te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
Je moet... oh.., beetje laat...

Nog even een aanvulling op LuPo's post hierboven:
Mediamarkt legt deze week de gamende bezoeker flink in de watten! Zo kun je aanstaande zondag in Zwolle en Groningen tussen 15:00 en 16:00 veel toptitels krijgen voor slechts 35 euro per stuk! Wat dacht je bijvoorbeeld van Assassins Creed 2 voor een euro of 35,-? Of Modern Warfare 2 voor 35 euro, een koopje! Let wel dat dit dus alleen aanstaande zondag tussen 15:00 en 16:00 geldt! Jammer alleen dat deze plaatsen niet voor iedereen in de buurt liggen
en
Dit zelfde geldt voor de aanbiedingen voor de PlayStation 3, de mooiste aanbieding rondom deze console ligt deze week in zowel Groningen als Zwolle! Zaterdag 28-11 tussen 17:00 en 18:00 kun je hier een PS3 scoren inclusief Uncharted 2 voor een prijs van 288,- euro's!
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 19:14

Zillion01

Obey your screen!

Hmm dan wacht ik wel op FF13. Hopelijk brengen ze die hier ook in onderstaande combi uit.
A 250GB Final Fantasy XIII-themed PS3 Slim which was white in color with pink designs, was officially announced on September 24, 2009 at the Tokyo Game Show as part of a bundle in Japan for Final Fantasy XIII, it was initially revealed in FCC filings as the PS3 CECH-2000B
Wel jammer van dat roze. Maar goed, je wilt wat bij een witte Sony Bravia LCD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 15:18
Kan je de Logitech Z-5500 Digital aansluiten op je Ps3 én je computer?

Ik wil graag als ik die set koop hem voor mijn computer en mijn Ps3 gebruiken of moet je dan steeds het kabeltje omwisselen? Of bestaat er ook zo'n split kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

giganielsie schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:52:
Kan je de Logitech Z-5500 Digital aansluiten op je Ps3 én je computer?

Ik wil graag als ik die set koop hem voor mijn computer en mijn Ps3 gebruiken of moet je dan steeds het kabeltje omwisselen? Of bestaat er ook zo'n split kabeltje?
Coax naar PC en toslink naar PS3. Zo heb ik het :) En je kan hem ook nog met die 3 3.5mm jacks aansluiten (je pc).

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:30:
[...]

Dat staat er inderdaad niet bij. Nog beter gezegd: er staat helemaal niks over subtitles. Alleen dat de language "English" is. Als ik dit forum mag vertrouwen dan moet er als het goed is wel Nederlandse ondertiteling bij zitten.

* LuPo heeft 'em in ieder geval besteld. :)
Ik heb dezelfde box via amazon besteld en daar zitten gewoon NL subs op :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ongeveer halverwege Uncharted 2, maar ik heb al wel een aantal schatten gemist.

Weet iemand of het mogelijk is om, na het uitspelen van het spel, sommige levels nog eens te spelen om zo de resterende schatten (en bijbehorende Trophies) alsnog te verzamelen?

Of ben je dan sowieso al je stats en verzamelde objecten kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan na het uitspelen gewoon kiezen welk level je wilt spelen met behoud van je al verzamelde schatten. Pas wel op dat je niet over de savegame heen schrijft, want dan ben je die mogelijkheid kwijt volgens mij.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:34:
[...]

Als je nu een foutmelding krijgt dan kan je deze opsturen naar Sony zelf. Maar Sony is wel momenteel druk bezig om het Sync probleem op te lossen.. Nog even wachtten dus! :)
Volgens mij kan ik deze foutmelding niet opsturen als ik hem krijg. Boeit ook niet heel veel, ze hebben vast wel door dat het probleem er is. Zoveel mensen hebben er last van. Dus dat komt wel goed.
Vads schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:45:
[...]

Was dat op een map waar elke spelronde 20 minuten duurt?!

Erg leuk voor de XP natuurlijk deze levels, maar ik merkte tot twee keer toe dat mijn PS3 dat niet zo prettig vond en dus vastliep. Sindsdien speel ik alleen op de standaard, waar elke ronde 5 minuten duurt en een spel dus maximaal 25 minuten.
Was inderdaad een spel waarbij elke ronde zeerlang duurde. 20 minuten zou best kunnen kloppen. Snap ook niet dat er gasten zijn die zo'n game opzetten als bekend is dat dat tot problemen kan leiden.
LuPo schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:05:
Op zaterdag 28 november van 17.00 tot 18.00 uur een PS3 Slim 250GB + Uncharted 2 voor 288 euro bij MM Groningen. :)
Geen prijs zeg. Dan te bedenken dat ik nog geen twee maanden geleden 277 heb neergelegd voor de 120gb versie zonder game erbij. Damn, wat gaat de prijs snel omlaag.
DeDuifff schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:42:
Je moet... oh.., beetje laat...

Nog even een aanvulling op LuPo's post hierboven:

[...]

en

[...]

Bron
Erg jammer dat ik niet in de buurt woon. Voor die prijs heb je ze namelijk ook niet met importeren uit het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:28

NoTimeRemains

I know

ik heb mijn PS3 op dit moment met DVI verbonden aan mijn monitor. deze heeft geen speakers.
is het mogelijk een USB headset te gebruiken voor het geluid?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben uitgenodigd door Playstation Network voor Lockerz.com! Een of ander site met exclusieve dingen (zoals demo FFXIII)...?! Iemand dit ook gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Zillion01 schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:40:
[...]

Hmm dan wacht ik wel op FF13. Hopelijk brengen ze die hier ook in onderstaande combi uit.

[...]

Wel jammer van dat roze. Maar goed, je wilt wat bij een witte Sony Bravia LCD :)
Reken er maar niet op, dat soort modellen zijn exclusief voor de Japanse markt bedoelt en worden niet door Sony daarbuiten aangeboden. Je kan natuurlijk altijd proberen een importexemplaar te bemachtigen, maar ik acht de kans dat je er daadwerkelijk een zult kunnen vinden nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:26:
Ik ben uitgenodigd door Playstation Network voor Lockerz.com! Een of ander site met exclusieve dingen (zoals demo FFXIII)...?! Iemand dit ook gekregen?
Google search op Lockerz scam. Zit een vreemd luchtje aan.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
Volgens dit is het:

"...an invitation-only worldwide community where members can find entertainment, shopping and a full social network all on one website. Members are rewarded for almost everything they do on the site--whether it's buying a cool new brand, watching a video, playing a game, answering a daily question or even just logging in. At launch, Lockerz will have more than 15 ways for members to earn PTZ."

edit: Zoals BatmanHorizon al aangeeft, zit er een héél vreemd luchtje aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Inanna op 23-11-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoW Collection besteld op Axelmusic voor 32 Euro inclusief verzenden. Ben benieuwd wanneer ie binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
No price or details were mentioned, but PlayStation's Kaz Hirai says that a "premium level" subscription will come to the now free PlayStation Network some time in 2010. And by subscription, he means NOT free.

What you will get is a kind of "service offering with premium content and services" that you can't get in the free edition, but what that is is unclear. But it's unlikely that Sony will charge for the services they give away now, such as the ability to play for free online.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zavvi mega monday:
oblivion GOTY 9.99 GBP, en ze hadden tekken 6 voor 20. helaas is die op.
oe ik had mezelf nog zo voorgenomen om 1 game te spelen en pas als ik daarmee klaar was een volgende bestellen, maar dat gaat helaas zo enorm mis :)
heb nu Uncharted 1 en killzone 2 uitgespeeld, en er ligt nog zoveel leuks te wachten: resident evil 5, gta IV, metal gear, burnout:P, guitar hero WT, bioshock... en dan brengt de postbode deze week ook nog pes2010 en fallout GOTY.... waar haal ik de tijd vandaan? zal ik maar gewoon ontslag nemen? ;)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Klinkt als een scam. Voor zover bekend is er helemaal geen demo FFXII bijvoorbeeld.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:59

pythagorasABC

A²+B²=C²

Ratchet and Clank lijkt mij een erg leuke game, maar wat is nou de beste versie om te kopen als eerste spel?
Ratchet & Clank: A Crack In Time lijkt mij, maar ik wilde het graag even zeker weten.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pythagorasABC schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:30:
Ratchet and Clank lijkt mij een erg leuke game, maar wat is nou de beste versie om te kopen als eerste spel?
Ratchet & Clank: A Crack In Time lijkt mij, maar ik wilde het graag even zeker weten.
Dit is de volgorde:

Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction
Ratchet and Clank Future: Quest for Booty
Ratchet and Clank Future: A Crack in Time

Ik raad dus aan om eerst Tools of Destruction te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 23-11-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:09
Heb ik ook gehad, heb ook wat rondgekeken en men krijgt de prijzen wel, maar ik vertrouw het toch niet helemaal. Hier een topic erover op budgetgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC

pythagorasABC

A²+B²=C²

Ike. schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:34:
[...]

Dit is de volgorde:

ah ok, die is leuker voor een eerste R&C game dan A Crack in Time?
Ik zie namelijk dat A Crack in Time meer dan dubbel zo duur is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

pythagorasABC schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:40:
[...]

ah ok, die is leuker voor een eerste R&C game dan A Crack in Time?
Ik zie namelijk dat A Crack in Time meer dan dubbel zo duur is...
a crack in time is de nieuwste en niet zo lang uit. Dan is het niet zo gek dat hij dubbel zo duur is.

In principe zijn ze allemaal onafhankelijk van elkaar te spelen, omdat ze allemaal een eigen verhaal hebben :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC

pythagorasABC

A²+B²=C²

M3rcury schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:41:
[...]

a crack in time is de nieuwste en niet zo lang uit. Dan is het niet zo gek dat hij dubbel zo duur is.

In principe zijn ze allemaal onafhankelijk van elkaar te spelen, omdat ze allemaal een eigen verhaal hebben :)
En het is niet zo dat de een veel groter/mooier is dan de ander oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik ook, superleuke game!
Bij play.com heb je hem voor 19,50 euro, bij mymemory voor 15 pond en bij de good old bart smit/intertoyc kost hij geloof ik 29 euro.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

pythagorasABC schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:43:
[...]

En het is niet zo dat de een veel groter/mooier is dan de ander oid?
Jawel, Quest for Booty is een episode die je in een paar uurtjes uitspeelt. Als je goed je best doet lukt het zonder dood te gaan denk ik. Dat is absoluut het minste deel van de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:48

inXs

known as inXs

hij is wel mooier uiteraard ;) Maar deel 1 is ook onvoorstelbaar gaaf, dus gewoon lekker daarmee beginnen dan als je met deel 1 en deel 1.5 klaar bent is de nieuwste vast wel goedkoper!

O ja, voor diegene die met een rpg wil beginnen, dan raad ik voor de PS3 toch eternal sonata aan. Die is best laagdrempelig, lekker lineair, met toch rpg elementen. Denk dat je daar wel goed van kan leren alvorens een FF te gaan spelen ofzo.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Bor de Wollef schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:45:
[...]

Jawel, Quest for Booty is een episode die je in een paar uurtjes uitspeelt. Als je goed je best doet lukt het zonder dood te gaan denk ik. Dat is absoluut het minste deel van de 3.
Ja, daar ben ik het mee eens. Die vond ik stiekem een beetje zonde van mijn geld.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:40:
GoW Collection besteld op Axelmusic voor 32 Euro inclusief verzenden. Ben benieuwd wanneer ie binnenkomt.
Ik had hem van vgp, echt een bruut spel. Graphics zien er nog prima uit, en zelf heb ik nooit een ps2 gehad dus de spellen zijn nog helemaal nieuw voor mij.
Op internet stonden trouwens nog een aantal berichten over vastlopers, ik heb zelf een 60gb ps3 en net het eerste level uitgespeeld en nog geen vastlopers gehad, dus hoop dat dat zo blijft.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M3rcury schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:41:
[...]

Ehm ... A Crack in Time is een direct vervolg op Tools of Destruction wat eindigt met een cliffhanger. Ik zou eerst ToD spelen, prima spel en nu een platinum titel. Daarna ACiT. Quest for Booty is een download game die je in een paar uitspeelt en kun je overslaan als je wilt.

Wat mij betreft zijn zowel ToD en ACiT verplichte aankopen. Ontzettend leuke games. Ik ben bijna door ACiT heen en ik vindt het een van de toptitels dit jaar. _/-\o_
Dit is de volgorde:

In de VS/Canada/Japan hebben ze achter de PS3-Ratchet & Clank's "Future" geplakt. Hier heet de serie nog gewoon Ratchet & Clank.

Afbeeldingslocatie: http://playstationsquad.com/files/2009/08/ratchet-clank-ait-cover.jpg

Afbeeldingslocatie: http://spawnkill.com/wp-content/uploads/2009/09/ratchet-crack-game-cover.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door ymmv op 23-11-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:00:
Hmm.. sinds de update naar de laatste firmware wordt mijn controller regelmatig niet gepakt. Dan moet ik de hele PS3 rebooten en hopen dat hij het dan wel doet. De 4 rode lampjes blijven anders knipperen. Heb hem nu al een paar keer gereset (achterop de controller), maar dat deed helemaal niets.

Ook compleet random; drie keer pakt hij hem, de vierde keer niet. Snap er geen hout van
+1 :(

Het kan ook nooit eens zonder problemen gaan lijkt het wel, bij iedere update is er wat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

M3rcury schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:49:
[...]

Ja, daar ben ik het mee eens. Die vond ik stiekem een beetje zonde van mijn geld.
Zelfde hier, het spel doet echt afbreuk aan de serie vind ik. Erg jammer dat ze het zo hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

M3rcury schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:49:
[...]

Vond je? Voor die 12 euro die ik er voor betaald heb ik vond ik het een leuke game. Er zaten zeker wat vernieuwende gameplay elementen in die ik zeker leuk vond.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Shiver23 schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:39:
[...]

Vond je? Voor die 12 euro die ik er voor betaald heb ik vond ik het een leuke game. Er zaten zeker wat vernieuwende gameplay elementen in die ik zeker leuk vond.
Welke vernieuwende gamplay elementen kwam je tegen? Wat ik mij herinner was het standaard R&C werk zonder Captain Quark en met matig level design en een veel te korte verhaallijn. Zaten er echt dingen in die we nog niet eerder in R&C hadden gezien waar ik overheen heb gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik vond hem voor het geld best leuk, met die piraten was wel grappig. Ik denk dat het meer een experiment was of van deze kleine games ook aanslaan. ACIT is iig weer geweldig, ben nog niet heel ver maar weer super humor en leuke puzzels met clank. Alleen jammer dat de graphics er niet echt op vooruitgegaan zijn tov ToD.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor de Wollef schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:38:
[...]
Klinkt als een scam. Voor zover bekend is er helemaal geen demo FFXII bijvoorbeeld.
Ik heb de mail ook gehad.
Daarin hebben ze het over een ModNation Racers beta-code en een Final Fantasy XIII demo.
De ModNation Racers beta-code is (vooralsnog) alleen te krijgen via een voucher die bij Little Big Planet GOTY-edition zit en de Final Fantasy XIII demo is vooralsnog alleen in Japan uitgekomen en zat tijdelijk in een bundel met Final Fantasy VII: Advent Children Complete.
Ik vertrouw het niet, mocht het toch anders zijn, dan lees ik dat hier of post dat zelf z.s.m. :*)

Ik heb me nu op de site van ModNation Racers maar ingeschreven, misschien dat ze codes gaan vrijgeven. :9
http://www.us.playstation.com/modnation/index/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik baal op het moment een beetje... met het laatste spaargeld heb ik nu een PS3 van 200 euro gekocht bij de BartSmit. Nu heb ik Battlefield 1943 gekocht en leuk spel hoor, maar.... ik merk dat ik veel details mis op onze huidige 21" lcd-tv. Dus ik kijken: het goedkoopste is zo'n 33" vanaf 350 euro... daar heb ik dus echt geen geld meer voor. Argh! maar goed dan went het gamen op een kleiner scherm maar :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 14-09 09:01
Zijn hier ook mensen die bij Uncharted 2 waarbij de 'Players Met' lijst niet geactualiseerd wordt? Dit zou met een patch verholpen zijn, maar bij mij is dat niet het geval. Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:11:
[...]

Daarin hebben ze het over een ModNation Racers beta-code en een Final Fantasy XIII demo.
De ModNation Racers beta-code is (vooralsnog) alleen te krijgen via een voucher die bij Little Big Planet GOTY-edition zit en de Final Fantasy XIII demo is vooralsnog alleen in Japan uitgekomen en zat tijdelijk in een bundel met Final Fantasy VII: Advent Children Complete.
Ik vertrouw het niet, mocht het toch anders zijn, dan lees ik dat hier of post dat zelf z.s.m. :*)

Ik heb me nu op de site van ModNation Racers maar ingeschreven, misschien dat ze codes gaan vrijgeven. :9
Die uitnodiging is een scam (voor elke persoon die zich aanmeld krijgt hij een paar punten) maar lockerz.com is totaal geen scam :)

Speel al een paar weken UFC Undisputed 2009 (gekregen via lockerz) en heb ook een t-shirt van ze.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ben ik begonnen aan mijn 2e playthrough van Infamous. Gistern voordat ik opnieuw begon de tropht rockhound gekregen door alle 350 chards te vinden. Bijzonder bevredigend kan ik wel zeggen. Nu wil ik deze game 100 pct spelen dus nu ben ik begonnen aan een neiuwe game op hard en dan wil ik dit keer alleen maar evil beslissingen nemen. Klopt het dat je niet vooraf aan een nieuwe game de moeilijkheid kan instellen?

Ik ben een nieuwe game gestart en dan krijg je pas bij het moment dat er food gedropt word de melding gegeven dat de game op hard word gezet, dit heb ik dus niet handmatig hoeven doen.... Weet iemand of ik nu straks wel of niet de gouden trophie krijg voor het spelen van de game op hard of dat je het echt ergens in en menu moet instellen voordat je start.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Is Ratchet & Clank: ToD ook nog ergens niet in platinum versie te krijgen? Behalve uiteraard tweedehands op marktplaats. Want toen ie uit kwam heb ik hem wel een tijdje gespeeld maar nooit uitgespeeld. Dus ik wil hem opnieuw kopen en uitspelen voordat ik aan de slag ga met ACiT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:40

Graveheart

Say what?

Joosie200 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:17:
Is Ratchet & Clank: ToD ook nog ergens niet in platinum versie te krijgen? Behalve uiteraard tweedehands op marktplaats. Want toen ie uit kwam heb ik hem wel een tijdje gespeeld maar nooit uitgespeeld. Dus ik wil hem opnieuw kopen en uitspelen voordat ik aan de slag ga met ACiT.
Je kunt geluk hebben bij een Bart Smit, Intertoys of een MediaMarkt.
Eventueel een game-speciaal zaak als NedGame o.i.d.?

Ik ben zelf ook altijd opzoek naar de non-Platinum uitvoeringen.
Heb een hekel aan die lelijke hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Laatst online: 08:49
Inanna schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:38:
[...]

Volgens dit is het:

"...an invitation-only worldwide community where members can find entertainment, shopping and a full social network all on one website. Members are rewarded for almost everything they do on the site--whether it's buying a cool new brand, watching a video, playing a game, answering a daily question or even just logging in. At launch, Lockerz will have more than 15 ways for members to earn PTZ."

edit: Zoals BatmanHorizon al aangeeft, zit er een héél vreemd luchtje aan.
Ik wou hier even op reageren :+
Lockerz spam wel iedereen rond volgens mij , maar de site zelf is niet nep ( en nee ik promote hun niet ofzo ) het zijn gewoon mijn eigen ervaringen.
Mijn vriend had daar iets besteld ( gratis ) en is gewoon netjes geleverd.

Maar even ONTOPIC : Mijn Playstation 3 80 GB voor 200 euro bij de bartsmit , komt vandaag binnen :o _/-\o_

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:11:
[...]

Die PS3 beta codes vond ik ook wel interressant daarom had ik me aangemeld.
Reactie van lockerz.com op mijn vraag waar die beta codes zijn te vinden:
Hey,

Invites are running a little slow. It's like a information superhighway traffic
jam. Be patient with the invites while we working on clearing the traffic jam.

Also, invitation links aren't working for new users, and we will send you a new
one soon.

Keep it classy,

C

Lockerz Support
Pittsburgh, PA
support@lockerz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
JaWSnl schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:34:
Ik baal op het moment een beetje... met het laatste spaargeld heb ik nu een PS3 van 200 euro gekocht bij de BartSmit. Nu heb ik Battlefield 1943 gekocht en leuk spel hoor, maar.... ik merk dat ik veel details mis op onze huidige 21" lcd-tv. Dus ik kijken: het goedkoopste is zo'n 33" vanaf 350 euro... daar heb ik dus echt geen geld meer voor. Argh! maar goed dan went het gamen op een kleiner scherm maar :)
heb gisteren een 32"samsung 32B350 gekocht bij foto klein (329E). kost hetzelfde bij de mediamarkt. Bevalt goed!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
knuppelhout schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:25:
zavvi mega monday:
oblivion GOTY 9.99 GBP, en ze hadden tekken 6 voor 20. helaas is die op.
oe ik had mezelf nog zo voorgenomen om 1 game te spelen en pas als ik daarmee klaar was een volgende bestellen, maar dat gaat helaas zo enorm mis :)
heb nu Uncharted 1 en killzone 2 uitgespeeld, en er ligt nog zoveel leuks te wachten: resident evil 5, gta IV, metal gear, burnout:P, guitar hero WT, bioshock... en dan brengt de postbode deze week ook nog pes2010 en fallout GOTY.... waar haal ik de tijd vandaan? zal ik maar gewoon ontslag nemen? ;)
Erg herkenbaar. ;)

Ik heb Uncharted 1 ook uitgespeeld (tevens bijna alle trophies gehaald, alleen Hard en Crushing niet). Ben nu bezig met Mirror's Edge, welke ik verwacht redelijk snel uit te spelen. Ondertussen liggen de volgende games hier ook te smachten om gespeeld te worden: GTA IV, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Racedriver Grid, Burnout Paradise The Ultimate Box en LittleBigPlanet.

Daarnaast heb ik dus (ook) voor 9,95 GBP Oblivion GOTY besteld. Die kon ik niet laten liggen! Volgens mij kan ik wel stoppen met m'n studie. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
up to 60% off, ps3 @amazon

[ Voor 16% gewijzigd door Bullus op 24-11-2009 11:46 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54

scorpie

Supra Addict

Zag hem net al ergens ander voorbij komen. Het gaat nu wel echt kriebelen om Modern Warfare 2 en Uncharted 2 te kopen...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag Modern Warfare 2 ook al staan ja. Niet normaal trouwens hoe snel die prijzen zakken. Een paar weken geleden had ik nog een preorder voor MW2 staan voor 51 euro... Toch mooi dat ik die afgezegd heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amazon.co.uk is zelden echt interessant door de veel te hoge verzendkosten voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SToRM666 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:25:
Ik zag Modern Warfare 2 ook al staan ja. Niet normaal trouwens hoe snel die prijzen zakken. Een paar weken geleden had ik nog een preorder voor MW2 staan voor 51 euro... Toch mooi dat ik die afgezegd heb :P
Tja heb zelf net de singleplayer uitgespeeld. Wat een kermis zeg. Of ik word te oud voor dit soort games of het hele concept is nogal doorgeslagen.
Had ook beter even kunnen wachten. COD4 daalde destijds ook heel langzaam in prijs, dus dacht dat MW2 dat ook zou doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:49:
[...]
Had ook beter even kunnen wachten. COD4 daalde destijds ook heel langzaam in prijs, dus dacht dat MW2 dat ook zou doen.
Héél langzaam, zelfs nu is COD4 nog geen budget titel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Roamor schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:54:
[...]

Héél langzaam, zelfs nu is COD4 nog geen budget titel. :/
Ehm COD4 is toch al te koop (GOTY editie) voor 32 euro bij MM o.a. Dat is aardig budget volgens mij..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 2010 betalen voor PSN, optioneel weliswaar, maar toch... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eerste stap is gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je bij amazon.co.uk met paypal betalen en hoe zijn de levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe kan je de kleur van je 'profiel naam' aanpassen?

Ik zie sommige mensen nu bijv. in oranje staan of blauw, hoe kan je dit wijzigen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:49:
In 2010 betalen voor PSN, optioneel weliswaar, maar toch... :/
Als ze bij Sony de huidige diensten en deze vormen van content (demo's, video's, thema's, wallpapers, e.d.) nog steeds op deze manier blijven leveren, dan heb ik niets tegen een betaalde "Premium membership".

Voor de mensen die echt alles uit (toekomstige) PSN willen halen, zal dit een oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Wii4all schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:29:
Hoe kan je de kleur van je 'profiel naam' aanpassen?

Ik zie sommige mensen nu bijv. in oranje staan of blauw, hoe kan je dit wijzigen?
Ga naar je friendslist.
Kies hier je eigen naam en kies voor je profiel.
Dan zie je links van je avatar een aantal verschillende kleurenblokjes. Als je deze aanklikt, dan kun je een kleur kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
P.E.No.1 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:40:
[...]

Ehm COD4 is toch al te koop (GOTY editie) voor 32 euro bij MM o.a. Dat is aardig budget volgens mij..
Oké, 'budget' is relatief. Maar een game die meer dan 2 jaar oud is, zou toch onder de 20 euro moeten zitten imho. Maar als hij tegen 32 euro nog steeds goed verkoopt, geef ik Activision ook geen ongelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:41:
[...]

Oké, 'budget' is relatief. Maar een game die meer dan 2 jaar oud is, zou toch onder de 20 euro moeten zitten imho. Maar als hij tegen 32 euro nog steeds goed verkoopt, geef ik Activision ook geen ongelijk.
moet onder 20 euro lol? games van ouder dan 2 jaar zijn meestal nog lang niet onder de 20 euro, zeker niet "best-sellers" als COD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
DeDuifff schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:36:
[...]

Ga naar je friendslist.
Dan zie je links van je avatar een aantal verschillende kleurenblokjes. Als je deze aanklikt, dan kun je een kleur kiezen.
ok bedankt!, nu daar nog komen... ;)

de laatste week krijg ik elke keer een error als die de trophies wil bijwerken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 13:44
DeDuifff schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:36:
[...]
Ga naar je friendslist.
Dit stond in de reacties van vorige week, dus de vraagsteller had het daar kunnen vinden...

Kan deze vraag toegevoegd worden aan de FAQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
Vads schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:02:
[...]

Dit stond in de reacties van vorige week, dus de vraagsteller had het daar kunnen vinden...

Kan deze vraag toegevoegd worden aan de FAQ?
Het spijt mij, ik heb ook niet de tijd om alles te lezen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:49:
[...]

Tja heb zelf net de singleplayer uitgespeeld. Wat een kermis zeg. Of ik word te oud voor dit soort games of het hele concept is nogal doorgeslagen.
Ik heb het spel een stukje gezien en het sprak me ook niet zo heel erg aan moet ik zeggen. Ik denk dat ik m dan ook nog even niet ga kopen... Ik heb gisteren de multiplayer van Uncharted 2 zitten spelen en die vind ik wel erg leuk :)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:10:
Kan je bij amazon.co.uk met paypal betalen en hoe zijn de levertijden?
Paypal moet je even checken op de site (denk van niet) en de levertijden zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Moet je voor de games die je op Zavvi.com koopt ook een Us account hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giganielsie schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:26:
Moet je voor de games die je op Zavvi.com koopt ook een Us account hebben?
:?

Zavvi.com zit in de UK hoor .... Waarom zou je voor Europese games een Amerikaanse account nodig hebben ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Ah, dacht dat het in Us lag. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 16:11
EyePet incl. Camera en Game nu voor 31 euro op MyMemory.co.uk incl. de 5% kortingscode ''backforgood''

en

de officiele PS3 wireless headset voor 19 pond (21 euro)

(allemaal inclusief verzending! :))

en

Ratchet and Clank: Tools of Destruction (Platinum) voor 13,50 pond incl. verzending
EDIT: 12,45 (14 euro) pond als je de ''shoptovoucher3'' code redeemt... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Deezers op 24-11-2009 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

giganielsie schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:37:
Ah, dacht dat het in Us lag. Thanks!
Je bedoeld een account om de DLC te downloaden want voor de games maakt het niks uit onder welk account je ze speelt hoor?
Dennis Lammers schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:10:
EyePet incl. Camera en Game nu voor 31 euro op MyMemory.co.uk incl. de 5% kortingscode ''backforgood''
Kunnen jullie ophouden met al die aanbiedingen hier neer te kwakken, ik word straatarm op deze manier! :p

[ Voor 37% gewijzigd door Ace op 24-11-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Bedankt voor de tip. Net even Fallout 3 en Mirrors Edge voor 21 pond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb net ff R&C besteld voor 14 euro, was overal out of stock en hier toevallig een mooi prijsje :)

Zit er zelf nog even over te twijfelen als ik de EyePet en de Wireless headset zal kopen...
Bij elkaar 52 euro in de aanbieding...

Maar hoevaak gebruik je die camera en wireless headset??
Dat is altijd het nadeel van dat soort spullen, want hoeveel spellen gebruiken die camera? vaak maar 3 ofzo.. :P

[ Voor 61% gewijzigd door Deezers op 24-11-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Dennis Lammers schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:23:
Maar hoevaak gebruik je die camera en wireless headset??
Dat is altijd het nadeel van dat soort spullen, want hoeveel spellen gebruiken die camera? vaak maar 3 ofzo.. :P
Misschien heb je er nu nog niet veel aan voor andere dingen, maar mocht je later met de 'toverstaf' motion controller gaan spelen heb je toch deze camera nodig.

Verder is eyepet best wel aardig.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitverkocht... :'(
Maar voor een paar euro meer is ie ook te bestellen bij Play.com. Mijn Jabra headset die bij Warhawk zat begint al wat af te takelen, dus misschien dat ik binnenkort de officiele van Sony maar eens bestel :)

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 24-11-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
SToRM666 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:20:
[...]

Ik heb het spel een stukje gezien en het sprak me ook niet zo heel erg aan moet ik zeggen. Ik denk dat ik m dan ook nog even niet ga kopen... Ik heb gisteren de multiplayer van Uncharted 2 zitten spelen en die vind ik wel erg leuk :)

[...]

Paypal moet je even checken op de site (denk van niet) en de levertijden zijn prima.
Hey Storm666 als je zin hebt in wat online U2, voeg me maar toe. PSN id: WillempieMSc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb Eyepet maar besteld :)
Die ''wand'' controller ga ik sowieso halen :P

Nu nog ff wachten tot de wireless headset back in stock komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz

en

en

Ratchet and Clank: Tools of Destruction (Platinum) voor 13,50 pond incl. verzending
EDIT: 12,45 (14 euro) pond als je de ''shoptovoucher3'' code redeemt... :)
Ik wilde hem net bestellen, maar hij is out of stock helaas, de heasdset dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Het regent aanbiedingen o.a.:

Fallout3 GOTY 12,95 ShopTO
Infamous 14,99 AmazonUK
Richting jaareinde gaat het alleen maar erger worden. Denk dat de collectie flink uitgebreid gaat worden, maar goed dat het winter is :+

[ Voor 38% gewijzigd door Yippie op 24-11-2009 20:52 . Reden: verkeerde versie FO3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Net las ik in de folders, bij Dynabyte de PS3 slim 120gb met 6 (mij onbekende) games te downloaden + 1 uitbreiding voor €329,-

Bij Gameplaza las ik de PS3 slim 250gb met Asasign Creed 2 voor € 329,-

Eigenlijk zoek ik de aanbieding van Gameplaza, maar dan met meer keuze in spellen :P Weet iemand nog een soortgelijke aanbieding? :)

Morgen wil ik eindelijk over naar PS3 :D

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@Barry

Denk dat die spellen PSN spellen zijn die je voor een 10tje of zo kan downloaden.
Mijn advies gebaseerd op die 2 keuze's zou zijn de bundel AC2 met slim 250GB.

Dan kan je zelf kiezen welk spel je eventueel later wilt downloaden uit de PSN shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Yippie schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:29:

Infamous 14,99 AmazonUK

Richting jaareinde gaat het alleen maar erger worden. Denk dat de collectie flink uitgebreid gaat worden, maar goed dat het winter is :+
fallout3 goty is echt goedkoop zeg! ben blij dat ik er niet veel meer voor heb betaald maar toch. infamous: is dat inc verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Yippie schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:29:

Infamous 14,99 AmazonUK

Heb je een link naar de GOTY van Fallout3?
Wat de enige die ik zie is de kale versie voor 12,95.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@DNS666

Hmm, misschien foutje van mij, kan hem niet meer vinden.
Had hem geopend via een mailtje naar aanbieding van Dirt2 voor X360, en zag hem toen staan ( of toch niet :? )

Als ik hem tegenkom laat ik het weten, ga er tot die tijd maar vanuit dat ik verkeerd heb zitten kijken of dat ik hem verward hem met de "normale" versie.

Zal mijn vorige post aanpassen om anderen niet op een dwaalspoor te zetten.
knuppelhout schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:38:
[...]
fallout3 goty is echt goedkoop zeg! ben blij dat ik er niet veel meer voor heb betaald maar toch. infamous: is dat inc verzending?
Fallout3 GOTY was dus een foutje waarschijnlijk, maar heb de links erbij gezet.
Verzenden bij AmazonUK is dus niet gratis, 3,99 GBP

Alleen CDwow en MyMemory hebben gratis verzending, beiden ook Paypal, eerstgenoemde ook iDeal naast creditcard als betalingsmogelijkheid. Shopto tegenwoordig ook mogelijk met Paypal.
Zie voor ervaringen Het Games Import topic

[ Voor 44% gewijzigd door Yippie op 24-11-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barry|IA schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:33:

Morgen wil ik eindelijk over naar PS3 :D
Welke deal je ook kiest, je zult geen spijt krijgen van je aankoop!! 329 voor een slim met nieuwe game is zeker geen slechte deal. WELKOM!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Als iemand trouwens nog een Bad Company 2 EU beta key heeft en er niets mee doet, ik help je er wel vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Heb net een order gedaan van 4 spellen op Zavvi.com:

- InFamous (platinum)
- Far Cry 2
- Mirror's Edge
- Killzone 2 (platinum)

Doe ik denk ik geen miskoop mee voor ongeveer 60 euro totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
giganielsie schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:51:
Heb net een order gedaan van 4 spellen op Zavvi.com:
Zijn er ook sites waar je niet per-se met credit-card hoeft te betalen? Play.com heeft ook al alleen CC.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

JaWSnl schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:57:
[...]

Zijn er ook sites waar je niet per-se met credit-card hoeft te betalen? Play.com heeft ook al alleen CC.
ShopTo.net en Gamehubs.com accepteren Paypal, of is dat ook te eng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
vandaag mn nieuwe ps3 80 +resistance en uncharted binnengekregen en mn oude 80gb verkocht. werkte perfect maar nou heb ik gratis een jaar extra garantie. is resitance:FOM leuk of speelt niemand deze? was gister met bioshock verder gegaan, erg vermakelijk
wat de reden is om dit te posten: syncen van mn trophies gaat ineens weer prima, ideaal!
en weet je wat ook een goed idee voor sony zou zijn? dat je via PSN online op de pc vrienden kan toevoegen!
ik heb helaas geen usb keyboard en ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
Speelt iemand hier nog de BF:BC2 Beta? Wat een meesterlijk spel!

Ook al heb ik geen microfoon, en de meeste anderen niet, soms heb je gewoon goede teamplay

Een voorbeeld;

Ik ga in een tank, er komt nog eentje met een engineer, en die gaat in de MG. Zodra wij een beetje schade hebben, rij ik in een veilige positie en begint hij te repareren. En zo de hele tijd door :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
JaWSnl schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:57:
[...]

Vier berichten boven je zegt Yippie:

"Alleen CDwow en MyMemory hebben gratis verzending, beiden ook Paypal, eerstgenoemde ook iDeal naast creditcard als betalingsmogelijkheid. Shopto tegenwoordig ook mogelijk met Paypal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan vanaf nu maar op 3 ps3's je content gebruiken.

"Bad news for all traders
and users with multiple PS3s, SCE have changed their Terms of Service to allow only up to 3 PS3s on one account."

http://www.haxnetwork.net...ly-3-activations-allowed/
Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.