Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:49:
Je kan vanaf nu maar op 3 ps3's je content gebruiken.

"Bad news for all traders
and users with multiple PS3s, SCE have changed their Terms of Service to allow only up to 3 PS3s on one account."

http://www.haxnetwork.net...ly-3-activations-allowed/
Ik vraag me af of dit echt zo is, Normaal gesproken heb ik namelijk voor alle 3 mijn accounts een mailtje met "Terms of Services has changed" van Sony, samen met een PDFje met de aanpassingen, Ik geloof dat het zelfs wettelijk verplicht is eerst bekend te maken dat de terms gaan veranderen voordat je dit echt doet.

edit: alle terms and services nagelopen en kan nergens vinden dat je maar op 3 systemen mag activeren, Behalve PSP systemen.

[ Voor 8% gewijzigd door TeGek op 25-11-2009 08:33 ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:39

joskuiper

PapaCooper

LuPo schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:05:
Op zaterdag 28 november van 17.00 tot 18.00 uur een PS3 Slim 250GB + Uncharted 2 voor 288 euro bij MM Groningen. :)
Ook bij Mediamarkt Zwolle!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
TeGek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:18:
[...]

Ik vraag me af of dit echt zo is, Normaal gesproken heb ik namelijk voor alle 3 mijn accounts een mailtje met "Terms of Services has changed" van Sony, samen met een PDFje met de aanpassingen, Ik geloof dat het zelfs wettelijk verplicht is eerst bekend te maken dat de terms gaan veranderen voordat je dit echt doet.

edit: alle terms and services nagelopen en kan nergens vinden dat je maar op 3 systemen mag activeren, Behalve PSP systemen.
ik heb anders wel een mail gehad over wijzigingen.
echter nog niet doorgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

M a r c o schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:35:
[...]

ik heb anders wel een mail gehad over wijzigingen.
echter nog niet doorgelezen.
2 maanden geleden was er idd een aanpassing geweest,Maar dat had te maken met de PSP Go afaik. had het PDFje toen ook door gelezen en gecheckt of er niets vreemds in zat.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Tankbuster schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:34:
Speelt iemand hier nog de BF:BC2 Beta? Wat een meesterlijk spel!

Ook al heb ik geen microfoon, en de meeste anderen niet, soms heb je gewoon goede teamplay

Een voorbeeld;

Ik ga in een tank, er komt nog eentje met een engineer, en die gaat in de MG. Zodra wij een beetje schade hebben, rij ik in een veilige positie en begint hij te repareren. En zo de hele tijd door :) .
Dat was toch al zo vanaf battlefield 2?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 20:12

ScSi

Belg.

Dat zijn nette prijzen, hopelijk zien we die binnenkort overal (ook in België) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giganielsie schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:51:
Heb net een order gedaan van 4 spellen op Zavvi.com:

- InFamous (platinum)
- Far Cry 2
- Mirror's Edge
- Killzone 2 (platinum)

Doe ik denk ik geen miskoop mee voor ongeveer 60 euro totaal.
Daar kom je de winter wel mee door ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Curses! Waarom Breda nou niet :P Ik lees dat ik wederom een actie op de site van BS gemist heb.. PS3 Phat voor 200 euries.. Ik moet écht eens beter gaan opletten |:(

Heb laatst op de PS3 van mijn pa een demo van Uncharted 1 gedownload en uitgespeeld. Wat een ontzettend tof spel!

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 23:23
Ik heb even voor je gekeken: snel naar de website van BS want er staan weer PS3's 80GB Fat op voor 200 euro!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
LuPo schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:50:
Ik heb even voor je gekeken: snel naar de website van BS want er staan weer PS3's 80GB Fat op voor 200 euro!
Held! Ik ben je eeuwig dankbaar!
Bestelling is geplaatst, kan niet wachten :9~

EDIT: wel tof dat het nog een phat is. De slim heeft zeker wel wat, vooral gezien hij kleiner is en een efficiënter stroomverbruik.. Maar de glans van de phat doet me wat :P

[ Voor 22% gewijzigd door speek1984 op 25-11-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 23:23
Speek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:02:
[...]

Held! Ik ben je eeuwig dankbaar!
Bestelling is geplaatst, kan niet wachten :9~
Graag gedaan! Ik lig ziek in bed (met iPhone) en ik ging naar aanleiding van je post even kijken.

Veel plezier ermee! ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zag een folder van de Top1toys; 80Gb PS3 met 2 controllers, LBP en Motorstorm 1 voor 279 euro. Is ook niet zo duur, gezien een controller al richting de 5 tientjes gaat. Het betrof een analoge folder, ik zie helaas de digitale versie er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Dat is wel een hele mooi prijs als het zo is. Controller is inderdaad al 60 eurie. En dan nog 2 toffe games erbij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 18:16
Speek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:26:
Dat is wel een hele mooi prijs als het zo is. Controller is inderdaad al 60 eurie. En dan nog 2 toffe games erbij ook.
Heb gister toevallig een controller besteld bij Zoombits. Met de couponcode santa20 heb ik een controller inclusief verzending (geen verzendkosten) voor 29,59 pond. Met de pondkoers van Paypal is dat 33,66. Mooie prijs voor een controller dus :)

Heb zelf bij de Bart Smit vorige week een PS3 met Uncharted 1 en Resistance gekocht voor 225,- Ben er erg tevreden mee :) Gister ook maar meteen COD: MW2 gekocht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 22:45
LuPo schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:50:
nog 6 beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Af en toe een aanbieding plaatsen hier is niet zo'n probleem; echter gaan de laatste serie reacties bijna nog enkel daarover en daar is dit topic primair niet voor bedoeld (deze passen dan toch beter in Algemeen Budget Games Topic 2). Dus graag wat meer ontopic verder :).

[ Voor 16% gewijzigd door PromoX op 25-11-2009 14:39 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
TeGek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:46:
[...]

2 maanden geleden was er idd een aanpassing geweest,Maar dat had te maken met de PSP Go afaik. had het PDFje toen ook door gelezen en gecheckt of er niets vreemds in zat.
nee, niet 2 maanden geleden, volgens mij gisteren.
stond alleen een link in naar de pagina met de nieuwe voorwaarden,
maar niet echt een overzicht waar duidelijk de wijzigingen in stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TeGek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 08:18:
[...]

Toch lijkt het erop dat het wel zo is: http://uk.playstation.com...AE3-Software-Usage-Terms/

Hier staat het toch duidelijk in vermeld. Erg jammer, maar een logisch reactie van Sony op het hele gamesharing gebeuren wat een beetje uit de hand aan het lopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
En 3x installeren vind ik nog best veel. Hoeveel mensen hier hebben 3 ps3's?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:47:
En 3x installeren vind ik nog best veel. Hoeveel mensen hier hebben 3 ps3's?
Ik heb 2 ps3's. Ik share samen met mijn broers. Maar stel dat je ps3 kapot gaat dan heb je maar 2 accounts over. Nou denk ik dat sony niet al te moeilijk gaat doen om dan het aantal te resetten.

Maar als je nu op 5 ps3's je account hebt geinstalleerd, dan heeft het geen invloed nog, behalve als je 1 deactiveerd, dan blijf je op 4 hangen. Doe je het nog een keer dan blijf je op de 3 max hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Online spellen (Warhawk, Fat Princess, BF1943, etc.) kan je toch maar 1x tegelijk spelen?

Je kan niet 2x ingelogd zijn met een spel onder dezelfde account en dus ligt daar niet het risico. Wel kan ik elk offline spel natuurlijk tegelijkertijd spelen. Wel jammer. Ik heb 2 PS3's en 2 schermen en baal enorm dat er zoveel spellen zijn zonder splitscreen maar die moet ik dus 2x kopen als ik die met een vriend wil spelen..

Ook enorm balen dat áls er spellen komen met splitscreen ze tegenwoordig neit beeldvullend zijn maar van die gare blokken met zwarte delen eromheen.. Resistance 2, CoD MW2 Spec Ops (splitscreen competitive is wel weer normaal beeldvullend, raar).

Zo'n gemiste kans elke keer, spel zonder (goede) splitscreen.

[ Voor 27% gewijzigd door nudie op 25-11-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
nudie schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:15:
Online spellen (Warhawk, Fat Princess, BF1943, etc.) kan je toch maar 1x tegelijk spelen?

Je kan niet 2x ingelogd zijn met een spel onder dezelfde account en dus ligt daar niet het risico. Wel kan ik elk offline spel natuurlijk tegelijkertijd spelen. Wel jammer. Ik heb 2 PS3's en 2 schermen en baal enorm dat er zoveel spellen zijn zonder splitscreen maar die moet ik dus 2x kopen als ik die met een vriend wil spelen..

Ook enorm balen dat áls er spellen komen met splitscreen ze tegenwoordig neit beeldvullend zijn maar van die gare blokken met zwarte delen eromheen.. Resistance 2, CoD MW2 Spec Ops (splitscreen competitive is wel weer normaal beeldvullend, raar).

Zo'n gemiste kans elke keer, spel zonder (goede) splitscreen.
Warhawk klopt. BF 1943 en Fat Princess kan je wel tegelijk samenspelen met degenen met wie je shared. Volgens mij had naast Warhawk ook Wipeout een beperking qua inloggen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Weet iemand of er een wallpaper is van de playstation reclame op tv?

De reclame met die rooie streepjes :p waarbij je aan het eind kr9ijgt vanaf 299.

Ik wil het graag als achtergrond instellen, maar ik weet niet of er een afbeelding van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Emrulez schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:24:
Weet iemand of er een wallpaper is van de playstation reclame op tv?

De reclame met die rooie streepjes :p waarbij je aan het eind kr9ijgt vanaf 299.

Ik wil het graag als achtergrond instellen, maar ik weet niet of er een afbeelding van is.
Je bedoelt deze toch?
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4a93ba335369f.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Dj-sannieboy op 25-11-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Jah die bedoel ik :)

[YouTube: http://www.youtube.com/v/IHakONzNego]

de eerste paar seconden, maar ook het allerlaatste stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
BatmanHorizon schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:18:
[...]

Warhawk klopt. BF 1943 en Fat Princess kan je wel tegelijk samenspelen met degenen met wie je shared. Volgens mij had naast Warhawk ook Wipeout een beperking qua inloggen.
Ah, ik moet dan gewoon onder 2 verschillende PSN accounts ingelogd zijn, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat is gewoon het standaard psn theme toch?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt vidzone morgen nog naar de ps3 in nederland?
en wat moet ik me bij vidzone voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Soort mtv waarbij je dus playlists kunt maken zodat je een hele avond muziek + clips hebt die jij hebt geselecteerd.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:30:
komt vidzone morgen nog naar de ps3 in nederland?
en wat moet ik me bij vidzone voorstellen?
http://www.youtube.com/watch?v=eb510vqn1YY

Hier kan je een goed idee krijgen van hoe de app werkt en wat het doet.(al is er in nieuwere versies wel wat verbeterd.)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de info mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik wil graag dat afrika theme hebben waarin die beesten door je scherm lopen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:28:
Ik wil graag dat afrika theme hebben waarin die beesten door je scherm lopen....
Moet je een account aanmaken voor de japanse store.. alleen daar is deze gratis te downloaden
Via google kan je verschillende sites vinden die je daarmee kunnen helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 25-11-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:28:
Kan je in de Japanse PSN downloaden. Gratis natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Raar dat deze niet gewoon in de us store en eu store te krijgen is zeg.....
Sony wil gewoon dat we allemaal 6 accounts hebben volgens mij.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:42
Zoombits.co.uk
19,08 pond (incl. verzending)
Wireless Headset PS3 Sony official

Als je er 2 tegelijk koopt betaal je maar 17,30 pond per stuk, das iets minder dan 20 euro!

gebruik de code ''santa20''

Of, als ie weer op vooraad komt een keer voor 18,95 pond bij MyMemory.co.uk met de code ''backforgood''

[ Voor 17% gewijzigd door Deezers op 25-11-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wii4all schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:43:
Goed voor de statistieken van aantal PSN-account om te schermen tegenover Microsoft.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Uncharted 2 net uitgespeeld, afgezien van de oerdomme AI echt een topper d:)b
Anders gezegd, een leuk tussendoortje voor bij Dragon Age: Origins.

@hieronder: uitgespeeld op Normal. Ik heb echt vier keer gehad dat ik gebukt naast een gast zat en hij z'n maat gestrekt zag liggen, maar hij niet verder niets ondernam. En er waren meer van dat soort kleine dingen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:24:
Ik heb Uncharted 2 net uitgespeeld, afgezien van de oerdomme AI echt een topper d:)b
Anders gezegd, een leuk tussendoortje voor bij Dragon Age: Origins.
Ik neem aan dat je hem dan op een van de makkelijkste standen heb gespeeld? Op het moeilijkste is de AI echt niet "oerdom" hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:55:
Zoombits.co.uk

Als je er 2 tegelijk koopt betaal je maar 17,30 pond per stuk, das iets minder dan 20 euro!

Iemand ervaring met die site?

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
SToRM666 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:56:
[...]

Iemand ervaring met die site?
Ik heb vandaag een PS3 Controller besteld bij Zoombits. Met de actiecode "santa20". Kreeg naderhand een e-mail dat ik ze even moest bellen om een en ander aan info door te geven. Ben eerst maar even in de support chat gegaan en ze heeft me vanaf daar verder kunnen helpen (hadden mijn adres nog even ter verificatie nodig, zal vast zijn omdat het voor hen buitenland is).

Ze heeft de order er gewoon door gedrukt en heb een bevestiging gehad, heb overigens betaald via paypal. Mooie prijs overigens, €33,- incl verzenden (thx Dennis Lammers! _/-\o_ ).

Ik laat het weten zodra ik hem binnen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
Ik heb hier de sony headset Maar ik weet niet meer hoe ik hem moet aanmelden op de ps3 :S
en ik heb het boekje niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:19:
Ik heb hier de sony headset Maar ik weet niet meer hoe ik hem moet aanmelden op de ps3 :S
http://www.google.nl/sear...s3+headset+manual&spell=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er ook goed werkende koptelefoons( met mic) voor de playstation. Dus wel dat ik op codmw2 goed verstaanbaar ben. Ben tot nu toe alleen van die bluetooth headsetjes wat je aan je oor hangt tegen gekomen. Heb wel het liefst wireless

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Zie mijn vorige bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie alleen het officeele headsetje. maar zoals ik al zei zoek ik zo'n koptelefoon met een microfoon

edit:

dus zoiets voor de ps3:
http://www.zoombits.co.uk/game-accessories/xbox-accessories/xbox-360-sensational-headset/8250

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:03:
[...]

Ik heb vandaag een PS3 Controller besteld bij Zoombits. Met de actiecode "santa20". Kreeg naderhand een e-mail dat ik ze even moest bellen om een en ander aan info door te geven. Ben eerst maar even in de support chat gegaan en ze heeft me vanaf daar verder kunnen helpen (hadden mijn adres nog even ter verificatie nodig, zal vast zijn omdat het voor hen buitenland is).

Ze heeft de order er gewoon door gedrukt en heb een bevestiging gehad, heb overigens betaald via paypal. Mooie prijs overigens, €33,- incl verzenden (thx Dennis Lammers! _/-\o_ ).

Ik laat het weten zodra ik hem binnen heb ;)
Ik lees net op Budgetgaming.nl dat mensen er al met succes besteld hebben, maar bedankt voor de info :)

Edit: de headset is besteld :9

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:17
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:34:
Bestaat er ook goed werkende koptelefoons( met mic) voor de playstation. Dus wel dat ik op codmw2 goed verstaanbaar ben. Ben tot nu toe alleen van die bluetooth headsetjes wat je aan je oor hangt tegen gekomen. Heb wel het liefst wireless
http://www.consoleshop.nl...eless-gaming-headset.html

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die al bang waren over de aantal geactiveerde accounts en voor de sharders onder ons, het was een typfoutje...het aantal blijft nog steeds op 5 en niet 3!

MusterBuster
Community Team Leader:

VERY IMPORTANT:

This is a typo - the number of activated consoles is STILL 5

You should receive an updated email within the next few days.

Cheers,

http://community.eu.plays...ssage.id=1663618#M1663618

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:43:
Nee, de EU-store is minder compleet en men heeft graag dat je een ander account aanmaakt.
Dit vanwege het feit dat Europa uit te veel verschillende talen, valuta's etc. etc. bestaat. ;)
Onnodig veel werk om die paar mensen die geen Engels kunnen het in de schoot te gaan werpen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
chimera2 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:19:
koptelefoon via de mini usb stekker aan de bovenkant aan een usb poort van de ps3 koppelen

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
Hi, zijn er hier nog personen die last hebben van gebarsten gamediscs? Dit is nu mijn 2de exemplaar dat in het midden een barstje vertoond. Ik ben altijd erg voorzichtig met mijn games (verzamel ze) en heb nog nooit last hiervan gehad, behalve nu bij deze PS3 games (gt prologue en FIFA 10). Bij ea beweren ze dat het ligt aan slecht gebruik maar ik heb meer het gevoel dat het aan kleine foutjes in de disc zelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:30

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb ooit een nieuwe bluray (Nine Inch Nails - Somewhere in time.... of iets dergelijks) binnengekregen met microscheurtje. Gereclameerd bij Amazon en ze stuurden er nog eentje op. Die gescheurde heeft nooit een probleem opgeleverd.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb de Wireless Headset voor de PS3 besteld bij ZoomBits voordat ie weer out of stock, of in prijs verhoogd wordt.

21,69 euro moest ik betalen in totaal. :)

Als je er 2 koopt kost ie maar 20 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Kan nu al een paar weken geen trophies syncen... Echt zwaar irritant. Gaat meneer Sony hier nog wat aan doen?

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rob1106 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:53:
Kan nu al een paar weken geen trophies syncen... Echt zwaar irritant. Gaat meneer Sony hier nog wat aan doen?
Zwaar irritant commentaar welke hier min. 2x per dag voorbij komt. :O
Doe dit op rustige tijdstippen (s'nachts en heel erg vroeg met uitzondering van het weekend) en je hebt nergens last van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Laatst online: 18-09 11:10
Net via de UK store vidzone gedownload (23 mb) en onder mijn NL account geinstalleerd.
Daarna vroeg ie om een update (1.05 van 12 mb) en die ook met NL account gedownload.
Toch kreeg ik nog een foutmelding dat Vidzone nog niet in NL beschikbaar was.
Ik had gehoopt dat alle licenties e.d. al klaar waren, en dat het alleen wachten was op de update van de PSN store, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:34:
[...]

Kan je in de Japanse PSN downloaden. Gratis natuurlijk.
Of in de store van HongKong. Ook gratis en store is in het Engels ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Afrika-theme kan vanaf de volgende store update ook in de Amerikaanse store worden gedownload, alleen kost deze daar $2,99. :S

Vanmorgen ff getest of de trophie server nog werkt en jawel! s'morgens vroeg wil hij wel synchroniseren. Ik denk dat er een overdosis trophie informatie is verzonden doordat mensen de kleur van hun gamertag wilden aanpassen. Dit betekend dat je PS3 automatisch gaat synchroniseren en dit kan wel eens een bottleneck zijn geworden. Misschien zijn er maar erg weinig mensen die structureel hun trophies syncen waardoor er nu ineens heeel veel gegevens zijn geupload?? De pc account op PSN is overigens wel compleet bijgewerkt omdanks dat er een foutmelding komt vanaf je PS3.

Vanavond aan de slag met Vidzone... ik ben heel erg benieuwd of het een halfbakken service is (waar Sony bekend om staat) die weer om de haverklap geupdate moet worden. Of dat het gelijk goed werkt met hoge res filmpjes en veel mogelijkheden.

Gisteren weer fantastische tijden beleeft in Demon's Souls. Die game is zo enorm goed!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

Broertje van mn vriendin heeft ook een ps3 gekocht. Hij dacht dat doordat er een HD inzit je er films gratis mee kan downloaden :') (!)

• Wii4all
  • Niet online
ik wilde gisteren dat afrika theme downloaden uit de japanse store.
Account aanmaken was best simpel, zonder youtube filmpje ;)

Maar nu, waar vind ik het dynamic theme......ik heb wel een theme van afrika kunnen zien/downloaden maar dat is niet dynamic.

Burp

Wii4all schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:02:

Maar nu, waar vind ik het dynamic theme......ik heb wel een theme van afrika kunnen zien/downloaden maar dat is niet dynamic.
Een account uit HongKong aanmaken was waarschijnlijk makkelijker geweest omdat die hetzelfde is qua inhoud maar volledig in het Engels is. ;)
Nu moet je echt gaan zoeken. :9

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-11-2009 09:17 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:16:
[...]

Een account uit HongKong aanmaken was waarschijnlijk makkelijker geweest omdat die hetzelfde is qua inhoud maar volledig in het Engels is. ;)
Op de release datum toen ik het het Afrika theme ging downloaden had de Hong Kong PSN Store deze niet (gratis), alleen de Japanse PSN Store. Het zou nu veranderd kunnen zijn, maar anders ben je een account voor 'niets' aan het aanmaken.

De Hong Kong en de Japanse PSN Store zijn absoluut niet hetzelfde gevuld, en de prijzen verschillen onderling ook ook (sommige dingen goedkoper/gratis bij de één, bij de ander duurder/niet gratis).

[ Voor 22% gewijzigd door Jumpman op 26-11-2009 09:24 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Wii4all
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:16:
[...]

vanavond maar eens een hongkong account aanmaken ;)

Burp

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Wii4all schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:02:

Hoeft geen hongkong account per se :) . Rechtsboven staan vier iconen. De eerste is een search functie. Die ff gebruiken, dan krijg je een virtueel toetsenboord te zien met allemaal japanse tekens. Als je een paar keer select drukt echter krijg je gewoon een qwerty toetsenboord, tik in 'afrika', en theme staat bij resultaten! ;).

edit: ik heb net zelf ff gekeken in de jap store, maar er staat nu wel 100 yen bij de afrika theme. Was misschien tijdelijk gratis?

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 26-11-2009 09:27 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 12:01
Gisteren Uncharted 2 uitgespeeld. Wat een vette game, supermooie graphics, mooie manier van verhaal vertellen, epische momenten, coole muziek, gave stemmen, helemaal top.

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 19:38
Dennis Lammers schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:55:
Zoombits.co.uk

Of, als ie weer op vooraad komt een keer voor 18,95 pond bij MyMemory.co.uk met de code ''backforgood''
Bedankt voor de tip, gister besteld en nu al verstuurd.
McVirusS schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:25:
Gisteren Uncharted 2 uitgespeeld. Wat een vette game, supermooie graphics, mooie manier van verhaal vertellen, epische momenten, coole muziek, gave stemmen, helemaal top.
De Co-op is ook érg leuk om te spelen.

Er komt nu trouwens een nieuwe MP map op basis van het Fort uit deel 1: http://www.joystiq.com/20...ee-on-friday-november-27/

Deze DLC zal gratis zijn, wat ik erg netjes vind van ND :)
De map zal trouwens in alle modes, dus ook in co-op, te spelen zijn.

Verwijderd

Er komt nu trouwens een nieuwe MP map op basis van het Fort uit deel 1: http://www.joystiq.com/20...ee-on-friday-november-27/

Nice! Kan niet wachten!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die Tekken 6 spelen??

• scorpie

scorpie

Supra Addict

SToRM666 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:38:
[...]

Zou ik die DLC al kunnen downloaden zonder dat ik Uncharted 2 heb? Ik weet dat ik hem wel uit de store kan halen, maar ik weet niet of het systeem pas registreert bij het installeren ervan dat je hem daadwerkelijk hebt unlocked zeg maar. Ik ga Uncharted 2 nog wel kopen, maar nu nog niet, en ik zou het wel tof vinden om toch die DLC te hebben ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:30:
Als ik tijd heb ;) Trouwens heb jij toevallig ook zoveel last van lag tijdens online battle? Heb zelfs al punten in mindering gekregen vanwege ongeoorloofd verbinding verbreken |:(
Volgens mij is er iets goed mis met de server die het netwerkverkeer regelt bij deze game :(

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:42:
[...]

Zou ik die DLC al kunnen downloaden zonder dat ik Uncharted 2 heb? Ik weet dat ik hem wel uit de store kan halen, maar ik weet niet of het systeem pas registreert bij het installeren ervan dat je hem daadwerkelijk hebt unlocked zeg maar. Ik ga Uncharted 2 nog wel kopen, maar nu nog niet, en ik zou het wel tof vinden om toch die DLC te hebben ;p
Ja je kan content uit de PSN store downloaden zonder dat je de game hebt :)

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:39

joskuiper

PapaCooper

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:30:
Ik vanaf zaterdag avond :)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:01:
[...]

Ja je kan content uit de PSN store downloaden zonder dat je de game hebt :)
Ja I know, dat zei ik ook ;)
Maar ik denk dat het geen probleem zal zijn dat ik de game later koop. (Don't mind mijn state of mind nu, ben zo ziek als maar kan zijn..)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:58:
[...]

Als ik tijd heb ;) Trouwens heb jij toevallig ook zoveel last van lag tijdens online battle? Heb zelfs al punten in mindering gekregen vanwege ongeoorloofd verbinding verbreken |:(
Volgens mij is er iets goed mis met de server die het netwerkverkeer regelt bij deze game :(
Ik had afgelopen maandagavond 1 potje online gespeeld. Netcode sukt idd net als bij Street Fighter 4...
Alleen bij SF4 speelt het soepel als ik tegen landgenoten speel, dus bij Tekken hopelijk dezelfde verhaal.

Add me maar als je wilt knokke!!

PSN: KSL1808

Verwijderd

hoe komt vidzone beschikbaar? moet je het downloaden in de playstation store?

• Serotonine
  • Laatst online: 18-09 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:44:
hoe komt vidzone beschikbaar? moet je het downloaden in de playstation store?
In de UK store moet je hem downloaden en komt ie onder games te staan.
Na installatie staat ie onder muziek

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Je kan ook wachten totdat hij in Nederland beschikbaar is (waarschijnlijk vandaag met de Store update), en hem dan in de Nederlandse store downloaden. Voor die tijd heb je er toch niets aan.

Verwijderd

hoe laat komt vidzone beschikbaar?
Store update is meestal tussen 18:00 en 21:00

Verwijderd

Zeg maar rond 8 uur 9 uur 's avonds. Maar iig vandaag dus beetje geduld mensen en anders check je TMF effe toch :+

Verwijderd

Ekfad schreef op woensdag 25 november 2009 @ 22:00:
Hi, zijn er hier nog personen die last hebben van gebarsten gamediscs? Dit is nu mijn 2de exemplaar dat in het midden een barstje vertoond. Ik ben altijd erg voorzichtig met mijn games (verzamel ze) en heb nog nooit last hiervan gehad, behalve nu bij deze PS3 games (gt prologue en FIFA 10). Bij ea beweren ze dat het ligt aan slecht gebruik maar ik heb meer het gevoel dat het aan kleine foutjes in de disc zelf ligt.
Dit kan ook komen door inderdaad slecht gebruik; het verkeerd in / uit het doosje halen. Je moet op dat rondje drukken in het midden om de disc er makkelijker in en uit te doen.
Maat van me heeft exact hetzelfde gehad en ik leen niemand mijn games uit als ik zie dat ze de disc er gewoon vanaf 'trekken'. :)

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Luitjes,

Ik heb sinds een paar dagen problemen met mijn dualshock 3 controller. Ik heb een paar keer bij een vriend van mij gespeeld mijn eigen controller meegenomen daar aangemeld met de usb kabel geen probleem. Thuis gekomen heb ik mijn ps3 aangezet, met de usb kabel de controller opnieuw aangemeld geen probleem.

Paar dagen later begint op de controller de 1 t/m 4 lampjes constant knipperen, dus ik dacht dat hij leeg was. Na een paar uur aan de ps3 te hebben gehangen, koppel ik hem los maar de lampjes blijven knipperen. Als ik hem per kabel heb aangesloten is er geen probleem maar zodra ik hem los koppel blijven de lampjes knipperen en kan hij geen verbinding maken.

Ik heb de controller meerdere malen aantal uur aan de ps3 gehangen om de batterij op te laden. Ik heb hem enkele keren al opnieuw toegewezen maar dit heeft nog niet geholpen. Vanmiddag heb ik hem een aantal keren gereset door het knopje onder de controller in de drukken maar ook dit geeft geen succes.

Heeft iemand nog suggesties?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• giganielsie
  • Laatst online: 17-09 19:36
Je ps3 opnieuw opstarten :)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

Controller al gereset aan de achterkant?

Heb het ook wel eens met het switchen van controllers tussen 2 PS3's, maar na enkele keren proberen gaat het uiteindelijk toch altijd wel goed.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

Salv schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:54:
Luitjes,

...

Heeft iemand nog suggesties?
heb ik ook, gewoon ps3 aan uit en hij ddoet het

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik heb een vraagje:
Ik heb een PS3 opgekocht van een vriend van me. Het enige probleem is dat deze uit Canada komt. NTSC dus. Nu is mijn vraag: De lens is kapot. Ik ben aardig handig en dit is niet de eerste lens die ik repareer dus geen probleem op dit vlak. Nu is mijn vraag: Gaat dit werken met spelletjes zoals Fifa en Call of Duty die in Nederland gekocht zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:39:
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje:
Ik heb een PS3 opgekocht van een vriend van me. Het enige probleem is dat deze uit Canada komt. NTSC dus. Nu is mijn vraag: De lens is kapot. Ik ben aardig handig en dit is niet de eerste lens die ik repareer dus geen probleem op dit vlak. Nu is mijn vraag: Gaat dit werken met spelletjes zoals Fifa en Call of Duty die in Nederland gekocht zijn?
Bij de ps3 zijn (bijna) alle games regiovrij. dus ja

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De regio speelt bij PS3 alleen een rol als je DLC uit de store van een andere regio wilt halen

edit: te laat / eerst verversen

[ Voor 18% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-11-2009 15:46 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Eergister GoW Collection binnen gekregen. Eigenlijk mijn eerste echte GoW spel en moet zeggen dat het spel meesterlijk in elkaar zit. Het is wel jammer dat de cutscenes allemaal in SD zijn, terwijl het spel wel in HD is. Ook kun je aan de controls merken dat het allemaal nog wat houterig in elkaar zit.

Wel is dit spel een echte aanrader voor de prijs (35 euro)! Ook door de GoW3 beta code (die ik nu nog eentje over heb, aangezien ik de demo al van Sony zelf heb gehad, dus wie wil, stuur even een PM, first come/first serve :9)

EDIT: Ennn weg :).

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Sandyman538 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:33:
[...]

Controller al gereset aan de achterkant?

Heb het ook wel eens met het switchen van controllers tussen 2 PS3's, maar na enkele keren proberen gaat het uiteindelijk toch altijd wel goed.
Had er laatst ook last van, ik deed het volgende en het werkte:
Controller aasluiten op PS3 terwijl deze aan staaat, de 4 knipperende lampjes worden weer normaal en er gaat een lampje branden. Dan met de PS knop de controller de PS3 uitzetten terwijl de usb kabel nog aangesloten staat. USB kabel loshalen en de PS3 met controller opstarten. Toen werkte de controller weer bij mij.

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

dangerpaki schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:18:
[...]

Controller aasluiten op PS3 terwijl deze aan staaat, de 4 knipperende lampjes worden weer normaal en er gaat een lampje branden. Dan met de PS knop de controller de PS3 uitzetten terwijl de usb kabel nog aangesloten staat. USB kabel loshalen en de PS3 met controller opstarten. Toen werkte de controller weer bij mij.
Precies hetzelfde hier :) (na de update).

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
@ hierboven, ik heb dit probleem de afgelopen weken ook regelmatig, en met de methode hierboven valt het inderdaad op te lossen, maar het is een beetje irritant omdat keer op keer te moeten doen, zou de ps3 slim gewoon een brakke ontvanger oid hebben? (heb het probleem wel ooit gehad met de good old 60gb, maar heel sporadisch)

edit: cod6 opstarten bij wat is er nieuw - cod:mw2 - start geeft bij mij elke keer een flinke vastloper (zelfs zo erg dat ik de stekker eruit moet trekken, wat de eerste keren zijn geweest in de 2+ jaren dat ik een ps3 heb) meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 28% gewijzigd door Bastard op 26-11-2009 17:39 ]

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:13
Mischien een verkeerde vraag in dit topic maar speelt een europese PS3 ook regio 1 blu rays af? Google geeft niet echt een eenduidig antwoord

• PromoX
  • Laatst online: 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Heb een serie reacties verplaatst naar Playstation 3 als media center - deel 4 (zie vanaf Verwijderd in "Playstation 3 als media center - deel 4") aangezien deze daar beter passen.

[ Voor 42% gewijzigd door PromoX op 26-11-2009 16:50 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:08

-d-

fredgroes schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:41:
Mischien een verkeerde vraag in dit topic maar speelt een europese PS3 ook regio 1 blu rays af? Google geeft niet echt een eenduidig antwoord
Nee. Het is overigens Regio A Blu-Ray. (Regio 1 is DVD)
Overigens zijn veel Blu-Rays uit de VS regiovrij (vrijwel alle Warner, Paramount en Universal releases plus willekeurige releases van overige studios).

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
dangerpaki schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:18:
[...]

Nou dan gaat ik dit proberen als ik de volgende keer er weer tegen aan loop. Heb het nu opgelost om mijn controller voor een keer of 10 te resetten voordat hij het weer goed deed, voorlopig heb ik er geen last van.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.