• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53

Quinie

.nl

Sinds de update naar 3.01 van de ps3 heb ik problemen met Call of Duty. Nu is daarvan ook weer een 04 update uitgekomen dus mogelijk zit ook daar het probleem.

Vaak loopt het spel vast na een rondje multiplayen. Ik hoor ook steeds meer verhalen van mensen dat ze soortgelijke problemen ervaren sinds de nieuwe update. Een vriend van mij heeft een ps3 van de eerste lichting, die geeft echt heel veel problemen sinds de update.

Ook op het internet verschijnen her en der de verhalen. Ik vroeg mij af hoe dit onder de tweakers is. Zelf heb ik geen slim maar wel net de laatste lichting.

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:01

Grannd

da Granndest

Voor de mensen die geïntresseerd zijn in MAG, eurogamer geeft weer 1000 betacodes weg.

Ga naar http://www.eurogamer.net/, log in of maak een account aan en klik op de link op de hoofdpagina, er zijn nu nog ongeveer 700 codes en ze lopen niet zo heel erg hard.
ook ik heb sinds de laatste update (3.10) veel vastlopers. heb mijn savefiles voor de zekerheid maar op een usb stick gezet.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:06
Grannd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:25:
Voor de mensen die geïntresseerd zijn in MAG, eurogamer geeft weer 1000 betacodes weg.

Ga naar http://www.eurogamer.net/, log in of maak een account aan en klik op de link op de hoofdpagina, er zijn nu nog ongeveer 700 codes en ze lopen niet zo heel erg hard.
Is het nog zo dat je een belachelijk grote update moet installeren na de download? Een x aantal GB's dacht ik?

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Aan iedereen die er om liep te vragen: VidZone is vanaf heden actief.

Eerste keer aanmelden kost even wat tijd (was ongeveer 15 minuten aan 't downloaden), maar daarna loopt 't als een zonnetje.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:42
Gusev schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:33:
[...]

Is het nog zo dat je een belachelijk grote update moet installeren na de download? Een x aantal GB's dacht ik?
1.8GB in ieder geval aan updates :) (wat tergend sloom gaat!)

[ Voor 4% gewijzigd door Deezers op 26-11-2009 18:45 ]

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Inanna schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:39:

Eerste keer aanmelden kost even wat tijd (was ongeveer 15 minuten aan 't downloaden), maar daarna loopt 't als een zonnetje.
Ik zie nog geen link in de store?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Even kijken of ik de enige ben..... Ik laat mijn PS3 (en xbox) na een update eerst een dagje lekker offline, om de eventuele problemen af te wachten. En jullie?

Verwijderd

Inanna schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:39:

ik zie ook geen link staan.

hulp AUB.

BVD.

_/-\o_

• Grannd
  • Laatst online: 23:01

Grannd

da Granndest

Als je hem uit de UK Store download werkt hij gewoon in het Nederlands.

Verwijderd

Grannd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:49:
Als je hem uit de UK Store download werkt hij gewoon in het Nederlands.
ik heb alleen een nederland account. 8)7

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
alex3305 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:00:
Eergister GoW Collection binnen gekregen. Eigenlijk mijn eerste echte GoW spel en moet zeggen dat het spel meesterlijk in elkaar zit. Het is wel jammer dat de cutscenes allemaal in SD zijn, terwijl het spel wel in HD is. Ook kun je aan de controls merken dat het allemaal nog wat houterig in elkaar zit.

Wel is dit spel een echte aanrader voor de prijs (35 euro)! Ook door de GoW3 beta code (die ik nu nog eentje over heb, aangezien ik de demo al van Sony zelf heb gehad, dus wie wil, stuur even een PM, first come/first serve :9)

EDIT: Ennn weg :).
Niet alle cutscenes zijn in SD. Ik had ook een paar cutscenes die er wel supermooi uitzien, ik vraag me alleen af of die geremade zijn of dat die er al zo uitzagen op de ps2 (waren CGI filmpjes). Ik ben trouwens nu driekwart ongeveer bij god of war 1 en ik vind hem echt bruut. De demo van Gow3 vond ik ook erg leuk, maar eigenlijk is god3 niet zoveel veranderd tov deeltje 1 (voor zover ik nu kon zien).

Ps4/switch gamer

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:51:
[...]

ik heb alleen een nederland account. 8)7
Ik ook, is er een andere oplossing dan een UK account maken?

Zucht...

Verwijderd

de nl psstore is geupdate.
vidzone is te downloaden.

• SgtElPotato
Stel je zou Vidzone downloaden via een UK account, is deze ook te gebruiken op je NL account?
En geld dit met alles zo?

Zucht...

SgtElPotato schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:39:
Stel je zou Vidzone downloaden via een UK account, is deze ook te gebruiken op je NL account?
Ja, dit geld voor alles.

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 26-11-2009 19:40 ]

• DennusB
  • Niet online
SgtElPotato schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:39:
Je kan hem gewoon uit de NL Store trekken :) Ben ik nu ook aan het doen.
Hij is hier nu de catalogus aan het bijwerken :) Ziet er serieus veelbelovend uit! _/-\o_

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Xerox
  • Laatst online: 20:35
Vidzone is best lekker moet ik zeggen :)
Net even gedownload, catalogus is binnen. Even de leuke nummers in me wachtlijst zetten en klaar.
Eindelijk eens leuke muziek op tv.

PSN: Redrafted

• SgtElPotato
DennusB schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:40:
[...]

Je kan hem gewoon uit de NL Store trekken :) Ben ik nu ook aan het doen.
Hij is hier nu de catalogus aan het bijwerken :) Ziet er serieus veelbelovend uit! _/-\o_
Hier ook, en wat geweldig traag gaat dat:?

Zucht...

• DennusB
  • Niet online
SgtElPotato schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:53:
[...]

Hier ook, en wat geweldig traag gaat dat:?
Staat ook dat het de eerste keer wat langer kan duren.
Aangezien dit zo lang duurt(hier 75% nu) verwacht ik ook wel dat er tering veel video's instaan :D

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

-d- schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:43:
[...]

Nee. Het is overigens Regio A Blu-Ray. (Regio 1 is DVD)
Overigens zijn veel Blu-Rays uit de VS regiovrij (vrijwel alle Warner, Paramount en Universal releases plus willekeurige releases van overige studios).
Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008 voor info welke BR's regiovrij zijn, of koop ze op http://www.movietyme.com/catalog/ die garanderen dat ie op regio B werkt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• DennusB
  • Niet online
Tering dat Vidzone is echt geweldig :/ Wat een super applicatie van Sony weer.
Niet normaal hoe blij ik hier mee ben :) De kwaliteit is ook echt serieus goed @ beamer hier :D
Geluid klinkt ook top, en het aanbod is echt heeeeel flink!

Sony, i love you :D

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Roamor schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:42:
Even kijken of ik de enige ben..... Ik laat mijn PS3 (en xbox) na een update eerst een dagje lekker offline, om de eventuele problemen af te wachten. En jullie?
Als er een update beschikbaar is, zet ik 'm er ook meteen op als ik een melding krijg. Ik zie vooralsnog geen reden om hier mee te wachten.

And I'm the only one and I walk alone.

• DennusB
  • Niet online
DennusB schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:07:
Tering dat Vidzone is echt geweldig :/ Wat een super applicatie van Sony weer.
Niet normaal hoe blij ik hier mee ben :) De kwaliteit is ook echt serieus goed @ beamer hier :D
Geluid klinkt ook top, en het aanbod is echt heeeeel flink!

Sony, i love you :D
Ik quote mezelf niet graag, maar nu moet het even.
Nogmaals COMPLIMENTEN voor Sony! Alleen al 676 artiesten die beginnen met een T!
Wat een enorme collectie, hoe doen ze dit?? En dan ook nog gratis?

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

scorpie

Supra Addict

Sony doet ook iets met muziek geloof ik (;)).

BTW ik met m'n griepkop in die store kijken waar ik dus die DLC van Uncharted 2 kon downloaden, niet gevonden natuurlijk, nu kijk ik op al die aankondigingssites, is het pas morgen te downloaden 8)7.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Even een vraagje:

Is er een site waar alle beta keys staan? Ik mis wel vaak een beta key bijv. Battlefield BC2, GoW III

Ps. Als je nog een key voor BFBC 2 hebt, ik heb er nog geen:P

Ps. 2. GoW III heb ik nu wel:D Nogmaals thanks Alex 3305

• DennusB
  • Niet online
scorpie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:19:
Sony doet ook iets met muziek geloof ik (;)).
Oja ;) Maar dan nog, zo'n enorme collectie :) En dan streaming zulke prestaties neerzetten(niks haperen, 0seconden hoeven te wachten tot ie start)! Dit kan nog wel eens een groot succes worden :D

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 07:16
Tankbuster schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:34:
Speelt iemand hier nog de BF:BC2 Beta? Wat een meesterlijk spel!

Ook al heb ik geen microfoon, en de meeste anderen niet, soms heb je gewoon goede teamplay

Een voorbeeld;

Ik ga in een tank, er komt nog eentje met een engineer, en die gaat in de MG. Zodra wij een beetje schade hebben, rij ik in een veilige positie en begint hij te repareren. En zo de hele tijd door :) .
Was dat dinsdagavond? Volgens mij zou ik dat ook heel goed (onbewust) kunnen zijn ;)

Overigens ben ik kennelijk niet zo goed in FPS, want ik ben in BF:BC2 behoorlijk vaak afgeschoten. Tot het irritante toe, totdat ik dus het machinegeweer van een tank ging bedienen en zo nu en dan uit de tank stapte om die te fixen!

[ Voor 16% gewijzigd door rclahsen op 26-11-2009 20:36 ]

• Xerox
Ik vind het alleen niet echt gemakkelijk om nummers in mijn playlist te gooien.
Moet het echt via driehoekje, Toevoegen aan Playlist en dan kiezen welke playlist?
Of kan het ook op een snellere manier?

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
Vidzone ziet er echt goed uit, ben er van onder de indruk. ik mis wat artiesten maar dat ligt aan mijn smaak. verder zeer compleet.

zo nog wel graag de volgende functies zien:
-Shuffle play
-Play this song next
-snelle manier om nummers aan playlist toe te voegen.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
tja sony/bmg heeft 50% van alle muziek in handen zo niet meer?
Nogal logisch dat ze veel content tot hun beschikking hebben.
Maar zo te horen bieden ze het ook nog eens allemaal aan?
Ik ga zo gelijk kijken :)

Die compo van gisteren voor pes2010 die vads had georganiseerd was trouwens erg geslaagd.
Hopelijk zijn er in de toekomst meer van dat soort intiatieven.
Mag ook met andere spellen :)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:57
Vidzone ziet er extreem goed uit!

Werkt wel lekker, vind het soms nogal veel keer klikken om ergens te komen en het er zit een kleine vertraging in maar dit is echt een killer party application. Zelfs naar een add gaan dan opent er een browser,als je deze afsluit kom je weer in vidzone terecht echt goed uitgewerkt.
Burnedphoenix schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:41:
Ik vind het alleen niet echt gemakkelijk om nummers in mijn playlist te gooien.
Moet het echt via driehoekje, Toevoegen aan Playlist en dan kiezen welke playlist?
Of kan het ook op een snellere manier?
Kruisje :) Direct aan je playslist toegevoegd.

• Xerox
Frank J. schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:38:
Vidzone ziet er extreem goed uit!

Werkt wel lekker, vind het soms nogal veel keer klikken om ergens te komen en het er zit een kleine vertraging in maar dit is echt een killer party application. Zelfs naar een add gaan dan opent er een browser,als je deze afsluit kom je weer in vidzone terecht echt goed uitgewerkt.

[...]

Kruisje :) Direct aan je playslist toegevoegd.
Dat is toch je gewone Wachtlijst?
Ik heb nu 3 playlists aangemaakt, en ik zoek een snelle manier om 1 van deze (of een standaard) te kiezen.

• Falcon Heavy
Ok sorry daar was ik een beetje mee in de war :)

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:27
Wow, vidzone werkt echt super. Soort Youtube 2.0 meets The Box.

Enige technische wat ik op te merken heb is dat het letterselecteer wieltje voor mijn gevoel net andersom zou moeten werken (als ik op A sta en naar beneden druk verwacht ik een B en geen +).

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
DennusB schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:26:
[...]
Oja ;) Maar dan nog, zo'n enorme collectie :) En dan streaming zulke prestaties neerzetten(niks haperen, 0seconden hoeven te wachten tot ie start)! Dit kan nog wel eens een groot succes worden :D
Hoewel ik dit soort uitbreidingen zeer waardeer ( vindt dit naast de BR en game functie de beste toevoeging tot nu toe ) gaan de credits niet naar Sony mbt tot het functioneren van deze aldus Wikipedia:
VidZone is an online music video VOD service, operated by London-based company VidZone Digital Media. The online service provides free streaming of music videos from the VidZone.tv website, in addition to music distribution through a number of mobile networks worldwide. The VidZone catalogue encompasses over 1.5 million tracks, 25,000 music videos and 15,000 realtones,[3] including full access to catalogues from Sony Music[4] and EMI.[5]

VidZone’s service was extended to the PlayStation 3 video game system in some PAL territories (UK, France, Germany, Italy, Spain, Australia and Ireland) on June 11, 2009[6], allowing users to watch music videos on their PS3 or streamed to their PSP via Remote Play. The service will be expanded by another 11 countries: Belgium, The Netherlands, Sweden, Denmark, Finland, Norway, Luxembourg, Austria, Switzerland, Portugal and New Zealand by the end of 2009.[2] There are over 13,000 videos currently on the PlayStation 3 service, with more being added every week. The majority of videos are from artists signed to both Sony Music and the Universal Music Group.[7][8]

Just over 8 weeks after launch the VidZone application reached one million in download figures and 100 million video streams[9] whilst playing host to numerous video exclusives including:

U2 - I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight[10]
The Prodigy - Take Me To The Hospital[11]
Placebo - The Never Ending Why, Ashtray Heart [12]
Editors - Papillon[13]
Groove Armada - I Won't Kneel
The Dead Weather - I Cut Like a Buffalo
On the 12th October 2009, VidZone announced that 1.5 million people have used the service.[14]
Hier meer over Vidzone digital media

• Xerox
Frank J. schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:41:
Ok sorry daar was ik een beetje mee in de war :)
Gevonden :)
Voeg alle nummers die je wilt toe aan jou "Wachtrij". Als je klaar bent, ga naar het hoofdmenu, ga op Wachtrij staan, druk driehoekje en dan heb je de keuze voor Herhalen (Repeat all), Shuffle (shuffle alle nummers eenmalig) en ook een keuze voor "Voeg to aan Playlist".

Vanaf hier kan je een playlist kiezen of maken. Het is alsnog niet de makkelijkste manier, maar wel sneller dan nummer voor nummer toevoegen aan een playlist.

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

Neophyte_NL schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:42:
Enige technische wat ik op te merken heb is dat het letterselecteer wieltje voor mijn gevoel net andersom zou moeten werken (als ik op A sta en naar beneden druk verwacht ik een B en geen +).
+1 daar had ik ook al last van

Verder werkt het best goed, hij buffered zelfs wanneer de PS3 weer eens van de wifi gegooid wordt en blijft door spelen wanneer er weer connectie is :D

enige minpunt waar wat ik echt heel verschrikkelijk vind is dat er gecensureerde videoclips op staan, ik had wat Nine Inch Nails clips in de playlist gezet komt in eens het de clip Starsuckers voorbij waarbij stukken text weggewerkt zijn.. en het nummer heet eigenlijk starfuckers..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Falcon Heavy
haha was net voor je aan het kijken, vond het ook maar weet niet of je dus je playlist kan kiezen. Volgens mij kun je hem dan alleen maken ja dus dan moet je een nieuwe playlist maken

Verwijderd

Ik heb een probleem.

Ik heb een playstation gekocht die defect was. Ik dacht lens vervangen en gaan met die banaan. Nadat ik een andere BD Driver had geprobeerd werkte de PS3 nog steeds niet. Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Het is namelijk nog steeds hetzelfde probleem als wanneer je "gewoon" een kapotte lens hebt.

Mvg Jan

• SgtElPotato
Vidzone werkt echt relax. Zeer nuttige toevoeging voor de PS3 als mediacentrum.
Ben benieuwd of het ooit nog komt dat je video kunt huren online, voor een kleine prijs. Als dat komt is de PS3 vrijwel unbeateble naar mijn idee.

Zucht...

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mdekoning schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:15:
Vidzone ziet er echt goed uit, ben er van onder de indruk. ik mis wat artiesten maar dat ligt aan mijn smaak. verder zeer compleet.

zo nog wel graag de volgende functies zien:
-Shuffle play
-Play this song next
-snelle manier om nummers aan playlist toe te voegen.
En een manier om een nummer uit je playlist te halen, klik nog wel eens op de verkeerde knop.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Vidzone ziet er geweldig uit, interface werkt vlot (misschien iets te vlot want ik zat vaak liedjes te slecteren in m'n playlist). Selectie is al vrij groot zo te zien alleen nog wat meer jaren 80 video clips erbij (Europe zit erin met 8 liedjes maar niet met the final countdown. Direstraits met elvis has left the building zit er dan weer wel in.

Ik kan denk ik wel een paar dagen rondhangen op vidzone. _/-\o_

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
VidZone is inderdaad geweldig, ze hebben zelfs Turkse artiesten :)
Alleen bleef deze net bij mij wel hangen, moest via de controller menu 'Quit' doen. Daarna heb ik er geen problemen mee gehad!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er trouwens een site waar de PSN store updates elke week te lezen zijn?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Falcon Heavy
http://blog.eu.playstation.com/

[ Voor 28% gewijzigd door Falcon Heavy op 26-11-2009 22:50 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gaat niet echt lekker, dat Vidzone..download naar 1.05 blijft continu steken na een x aantal procent. Zucht :P

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Wow dat Vidzone is echt vet. Werkt super makkelijk en hij speelt elke video echt meteen af. Op zich goed aanbod maar kan nog veel completer, ik miste toch echt wat artiesten. Ook staan van sommige artiesten er weinig op, bijv van cascada alleen truly madly deeply, en niet evacuate the dancefloor. Maar goed, ben iig wel enthousiast.

Edit: helaas wel 2 vastlopers gehad, 1 keer sloot vidzone zichzelf af maar de andere keer liep heel mijn playstation vast.

[ Voor 15% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 27-11-2009 01:33 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Sony Vidzone _/-\o_

Geweldig zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Vidzone doet hier nog niets, video's blijven zwart of ik krijg de melding dat er nog geen video beschikbaar is. Morgen nog maar eens proberen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:04:
Ik heb een probleem.

Ik heb een playstation gekocht die defect was. Ik dacht lens vervangen en gaan met die banaan. Nadat ik een andere BD Driver had geprobeerd werkte de PS3 nog steeds niet. Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Het is namelijk nog steeds hetzelfde probleem als wanneer je "gewoon" een kapotte lens hebt.

Mvg Jan
En wat voor probleem geeft hij precies? Welke foutmelding(en)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vreemd... ik heb met de 3.10 update geen problemen gehad op mijn 40 GB PS3, nu heb ik echter een 80 GB versie en daar heb ik na de update telkens het probleem dat de controller niet gevonden wordt. De PS3 starten met een USB kabel gaat perfect, via de PS-knop lukt het niet...

Ik heb het met verschillende controllers getest maar het lukt niet. Toeval of toch een bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidzone... :D erg leuke en eindelijk bijzonder nuttige service... Dit gaat denk ik erg erg veel gebruikt worden. Lijkt me overigens wel erg handig als ze straks vidzone standaard installeren op de firmware. Ik heb veel vrienden met een PS3 waarvan de helft bijna nooit op de store kijkt. Iedere keer als ze bij mij zijn en we gaan gamen dan krijg ik erg vaak te horen: waar haal je die demo vandaan? of, wat een vette filmpjes! hoe kom je daar aan?

Dat Vidzone dus te downloaden is in de store betekend naar mijn idee dat slechts 40 pctvan de PS3 gamers weten dat het bestaat. Zonde...

Verder heerlijke snelle service met erg goede geluidskwaliteit en matige beeldkwaliteit. FF stoeien met de knoppen maar je went erg snel... thumbs up Sony! Dit heb ik liever dat een lame-ass twitter en facebook integratie.

Gisteren door de stad geslenterd met wat vrienden en heb wel 5 of 6 mensen gespot bij winkels die een PS3 aan het afrekenen waren. + natuurlijk enorme bergen aan games, bijna overal de PS3 versie van AC2 en MW2 uitverkocht. Ik vroeg het aan een jongen die bij de next level werkte en hioj zie dat de PS3 de laatste paar maanden ineens een enorme sprong aan verkopen doormaakt, deels te maken met de pricecut en deels te maken met de geweldige kwaliteit van exclusive en MP games. Dat de kerst en sinterklaas periode aan de gang is zal ook wel meehelpen.

Lees dat ook in de VS de PS3 op nummer 1 staat voor wat betreft meest gewild mannespeeltje (naast megan fox natuurlijk) :P , in de EU is de strijd inmiddels gestreden (ps3 1 miljoen stuks voor) in Japan was er eigenlijk nooit een strijd en alle in de VS ligt de 360 6 miljoen stuks voor... Damn, PS3 gaat erg goed!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hemiparo schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 07:47:
Vreemd... ik heb met de 3.10 update geen problemen gehad op mijn 40 GB PS3, nu heb ik echter een 80 GB versie en daar heb ik na de update telkens het probleem dat de controller niet gevonden wordt. De PS3 starten met een USB kabel gaat perfect, via de PS-knop lukt het niet...

Ik heb het met verschillende controllers getest maar het lukt niet. Toeval of toch een bugje?
Synchroniseer de controller nog een keer. Paperclip achterin het gaatje van de DS3 of Sixaxis om hem te resetten, daarna via USB kabel inpluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik had het laatst ook met mijn nieuwe ps3 slim. Wat ik nu bedenk het kan te maken hebben met het feit dat de controller eerst bij de 60GB was gepaired en daardoor misschien af en toe mis kan gaan als hij bij een nieuwe ps3 is aangemeld. Even paperclipje erin maar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
misschien een longshot, maar ik heb geen usb keyboard thuis liggen en ga die ook niet veel gebruiken. Om een hoop namen toe te voegen aan de friendslist vind ik de controller toch echt te irritant, dus vroeg ik me af: bestaat er een (bluray-)remote met qwerty? of bevalt dat klik-keyboardje voor op je controller erg goed?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Voeg me maar toe.........oefening is altijd goed... :)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:28
ymmv schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:16:
[...]

Synchroniseer de controller nog een keer. Paperclip achterin het gaatje van de DS3 of Sixaxis om hem te resetten, daarna via USB kabel inpluggen.
Als 1 van de mensen met sync problemen na de laatste update: dit werkt 1 keer (soms..) en bij de volgende opstart kan hij zomaar weer niet syncen. Echt een heel irritant probleem dit.

De Bad Company 2 beta mag ik trouwens wel. De gameplay zit best goed in elkaar. Lekker een beetje rondrennen in de frontlinie, gebouwtje neerhalen met een granaat :D Ik blijf het leuk vinden om te zien hoe die gebouwen hun muren kwijtraken. Jammer dat ze nooit helemaal instorten maar dat is te vergeven

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:11:
[...]
Niet alle cutscenes zijn in SD. Ik had ook een paar cutscenes die er wel supermooi uitzien, ik vraag me alleen af of die geremade zijn of dat die er al zo uitzagen op de ps2 (waren CGI filmpjes). Ik ben trouwens nu driekwart ongeveer bij god of war 1 en ik vind hem echt bruut. De demo van Gow3 vond ik ook erg leuk, maar eigenlijk is god3 niet zoveel veranderd tov deeltje 1 (voor zover ik nu kon zien).
Ze waren in de originele ook van verschillende kwaliteit: de wat langere waren mooi, de wat korte waren in-engine zo leek het (en die zien er nog steeds zo brak uit). Ik herinner me dit van de cutscene met The Oracle, als je hem al gezien hebt weet je waarom ;)
[b][message=33000694,noline]
Lees dat ook in de VS de PS3 op nummer 1 staat voor wat betreft meest gewild mannespeeltje (naast megan fox natuurlijk) :P , in de EU is de strijd inmiddels gestreden (ps3 1 miljoen stuks voor) in Japan was er eigenlijk nooit een strijd en alle in de VS ligt de 360 6 miljoen stuks voor... Damn, PS3 gaat erg goed!
Ik heb ook al een hele tijd mn 360 niet meer aangehad, alleen toen met die videoservice update (die nauwelijks content bevatte). Wacht nog wel op ME2 en wat 360 RPG exclusives, maar of ik daar ooit aan toe kom met het aanbod van de ps3 in het achterhoofd...

Wat me wel opvalt is dat een game als uncharted 2 nog steeds niet de 2 miljoen gehaald heeft. Op 26 miljoen verkochte playstations, mag je toch wel verwachten dat meer dan 10% zo'n game koopt.

[ Voor 34% gewijzigd door EfBe op 27-11-2009 10:06 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Laatst online: 19-06 18:54
Ik zit al een tijdje te klooien met geluid dat ik zowel via mijn headset als via de tv wil laten lopen. Ik heb nu zo'n vrij goedkope Jabra die qua geluid prima is, maar nu lees ik dat die orginele PS headset ook als microfoon gebruikt kan worden als je hem in die standaard zet (dus dat ik de headset functie kan gebruiken maar dat ding niet in mijn oor hoeft te hebben en dat ook andere in de kamer kunnen meegenieten).

Iemand ervaring met de microfoon optie van de orginele PS headset? Werkt dit een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:03:
Wat me wel opvalt is dat een game als uncharted 2 nog steeds niet de 2 miljoen gehaald heeft. Op 26 miljoen verkochte playstations, mag je toch wel verwachten dat meer dan 10% zo'n game koopt.
Ik heb het idee dat er meer "casual" gamers op de PS3 zijn die niet verder kijken dan de bekendste titels: Fifa, PES, Gran Turismo, Call of Duty/Modern Warfare en alles wat hier buiten valt negeren. Anders kan ik ook niet begrijpen waarom Uncharted niet in de 1e maand al op 2-3 miljoen verkochte exemplaren zit. Net als de vorige Uncharted moet ook deel 2 het hebben van de fantastische mond tot mond reclame waardoor deze titel maand na maand blijft verkopen.

Ik mag in ieder geval wel hopen dat de overgrote meerderheid van de lezers van dit topic de game thuis heeft liggen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 13:44
knuppelhout schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:29:
of bevalt dat klik-keyboardje voor op je controller erg goed?
Ik heb deze Sony keypad waar je het over hebt en ik vind het een zeer fijn apparaatje. Makkelijk te bevestigen en los te halen en fijn in het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
knuppelhout schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:29:
misschien een longshot, maar ik heb geen usb keyboard thuis liggen en ga die ook niet veel gebruiken. Om een hoop namen toe te voegen aan de friendslist vind ik de controller toch echt te irritant, dus vroeg ik me af: bestaat er een (bluray-)remote met qwerty? of bevalt dat klik-keyboardje voor op je controller erg goed?
Dit is er eentje bijvoorbeeld, geen idee hoe de kwaliteit/werking er van is though ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Vind de interface van VidZone wel erg rommelig, met alle reclame dat tussendoor maar ergens midden op je scherm verschijnt. Mag wel wat rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
NFS:Shift maar eens gepakt en aan begonnen. Het racen zelf is wel vermakelijk. Alleen er klopt een hoop niet. Zo kan een BMW 135i met gemak een volledig getunede LP640 bijhouden, maar selecteer ik zelf een héle langzame BMW 135i (stock) is hij ineens weer net zo snel. De autos passen hun snelheid aan jouw aan.

Dat wil dus zeggen dat je beter altijd de langzaamste auto kan pakken want dan wordt het een stuk makkelijker (120 km/h tov 260km/h).

Dat is érg jammer. Voor de rest is het wel te doen :)

Overigens zit ik in Serie 3 nu (Ik doe alle races op drift na) en heb serie 5 bijna opengespeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 27-11-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
ymmv schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:25:
[...]
Ik mag in ieder geval wel hopen dat de overgrote meerderheid van de lezers van dit topic de game thuis heeft liggen. Toch?
Ik heb Ucharted 2 nog niet gekocht, maar dat komt omdat ik simpelweg geen tijd meer heb om te gamen. Heb sinds zaterdag Assassins Creed 2 (black edition) en die is zelfs nog gesealed en al :(

Uncharted 2 komt er sowieso wel, maar pas wanneer ie wat goedkoper is. Net als nieuwe Ratchet & Clank.
Waarom nu spel voor volle pond kopen terwijl ik nog geen tijd heb, blijf nuchtere Nederlander :)

Uncharted 1 is ook altijd redelijk blijven verkopen, denk dat deeltje 2 uiteindelijk ook wel erg goed verkoopt hoor. Is zoals je zelf al aangeeft nog geen franchise die iedereen aanspreekt zoals Need for Speed of Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:30:
[...]

Dit is er eentje bijvoorbeeld, geen idee hoe de kwaliteit/werking er van is though ;)
zoiets zoek ik eigenlijk ja... ga eens op zoek naar ervaringen

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Heerlijk dat vidzone! Echt kan nu al niet zonder meer, vanavond een feest hier, vidzone aan eens kijken hoe het zal presteren bij een feestje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Ook hier erg blij met Vidzone, en ook leuk om spul van Nothing records er op te zien staan :)
Alleen wel jammer dat er aardig wat artiesten in staan zonder dat er clips onder staan.
Niet alleen 'minder bekende' bands zoals Siouxsie, the Creatures, of the Mission, maar ook bekendere artiesten zoals Robbie Williams, of Roisin Murphie.

goed.. ik moet altijd iets te zeuren hebben. Verder super app.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Sinds gisteren eindelijk een PS3 in huis! Wat een toffe console. Wat ik wel jammer vind is dat de PS3 niet tegelijk via Wireless of Wired een verbinding kan maken. In mijn situatie gebruik ik mijn computer als media server (met PMS) en ik kan uiteraard ook via de PC internetten. Echter, internetten (en dus ook online gamen) doe ik liever via draadloos (scheelt me een PC aanzetten en stroom uiteraard). Nu moet ik dus elke keer van wireless omswitchen naar wired als ik wil streamen (geen groot probleem natuurlijk, maar minder handig als ik hem vergeet terug te zetten en mijn vriendin wil een keer een filmpje kijken als ik niet thuis ben :P).

Misschien dat ik er overheen kijk, maar volgens mij is het niet anders in te stellen. Ik dacht slim te zijn door een apart profiel aan te maken, maar die instellingen worden helaas niet per profiel bewaard.

Anyhoe, geweldig apparaat!! Straks nog even een HDMI kabeltje (hoe kon ik er ook vanuit gaan dat die meegeleverd zou worden...) en wat games halen en ik ben weer even zoet!

EDIT: Ik zal VidZone straks ook eens even gaan proberen. Zo te horen leuke app :)

[ Voor 26% gewijzigd door speek1984 op 27-11-2009 12:29 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat Vidzone gratis te downloaden is in de Playstation Store, maar hoe zit het met de muziek/clips?

Zijn die vrij opvraagbaar of moet je er voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Speek schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:14:
Misschien dat ik er overheen kijk, maar volgens mij is het niet anders in te stellen. Ik dacht slim te zijn door een apart profiel aan te maken, maar die instellingen worden helaas niet per profiel bewaard.
Waarom configureer je het netwerk niet zo dat jij vanaf wireless niet naar de wired computer kan?
Hier thuis ziet het er best wel zinloos uit maar het werkt super, boven een hubje neergezet, al mijn computers op aangesloten wired met 1 kabel naar beneden naar router/modem en daarin zit mijn wireless die vervolgens weer met mijn playstations praat. :)

Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:36:
Ik weet dat Vidzone gratis te downloaden is in de Playstation Store, maar hoe zit het met de muziek/clips?

Gratis, er zijn er wel een hoop die je nog niet kunt downloaden naar de schijf zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door Cablekevin op 27-11-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:36:

Gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Vidzone zojuist gedownload en geïnstalleerd.
Ik krijg alleen steeds de volgende melding: "Er is een fout opgetreden tijdens het bijwerken van de videofeeds".

Komt dit door de drukte of ligt dit ergens anders aan? Kan ik hier zelf iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:09
Dinsdag mijn ps3 binnen gekregen van de BS Actie ( had hiervoor een X360 ) , wat een pracht apparaat.
Ik wensde dat ik de xbox nooit had gekocht maar meteen een ps3!

Ik heb mij zonet ook maar eens aangemeld voor de GOT Clan :D
Ben benieuwd !

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Cablekevin schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:37:

Waarom configureer je het netwerk niet zo dat jij vanaf wireless niet naar de wired computer kan?
Op die computer wil ik ook nog wel via wireless kunnen internetten :) (of snap ik je nu verkeerd?) De kabel die tussen PS3 en Computer ligt is puur voor streamen zeg maar.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Ik heb nu sinds een week een nieuwe PS3 met Uncharted, ingeruild voor een 360 en een PSP :) Met name voor de beter mediaserver mogelijkheden.

Ik ben er zeer over te spreken. Even wat bevindingen:

> Minder lawaai tov de 360, ook als de fan wat sneller gaat draaien
> Het aparaat voelt robuust aan en oogt strak
> Overzichtelijk interface, content makkelijk te vinden.
> Webbrowser, ondersteunt redelijk veel websites
> Werkt met makkelijk te installeren PS3 Mediaserver en speelt hier alle video (hd) content af en
tevens blueray speler natuurlijk.
> Controller is even wennen, 360 controller voelt misschien wel fijner
TimmieVelthuis schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:11:
[...]

Ik heb Ucharted 2 nog niet gekocht, maar dat komt omdat ik simpelweg geen tijd meer heb om te gamen.
Same here. Maar Uncharted is wel zo'n game die ik ff een 15-30 minuten kan doen en weer kan neerleggen. Lekkere tempo, goed verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dat vind ik ook wel een punt van kritiek. De controller van de PS2/3 is teveel gericht op Japanners & kleine handen. Je kan een PS3 controller redelijk comfortabel vasthouden maar laatst had ik weer een Xbox1 controller in m'n handen en dat voelt toch stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 22:19
Cablekevin schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:46:
Heerlijk dat vidzone! Echt kan nu al niet zonder meer, vanavond een feest hier, vidzone aan eens kijken hoe het zal presteren bij een feestje :)
En ze hebben qua bandbreedte hun zaken beter voor elkaar dan bv. de NOS.

Moet zeggen zelfs fullscreen is de kwaliteit goed, goeie framerate en lipsync.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
ymmv schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:25:
[...]

Ik heb zelf nooit Uncharted 1 of 2 gespeeld, maar na alle verhalen wil ik deze ooit nog wel eens aanschaffen. Eerlijk gezegd kom ik gewoon tijd tekort om alles te spelen. Daarom is het nu ook zonde om games aan te schaffen die in de toekomst waarschijnlijk een stuk goedkoper zijn. Voorbeelden hiervan zijn Assasins Creed II, Modern Warfare II, Uncharted II, Dragon Age: Origins, etc.

Kortom: NEED MOAR FREE TIEM! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:24:
Ik heb Vidzone zojuist gedownload en geïnstalleerd.
Ik krijg alleen steeds de volgende melding: "Er is een fout opgetreden tijdens het bijwerken van de videofeeds".

Komt dit door de drukte of ligt dit ergens anders aan? Kan ik hier zelf iets aan doen?
Denk drukte. Gisteravond stond ie zo'n 15-20 minuten de videofeed lijst binnen te lepelen terwijl de PS3 m'n volledige ADSL qua bandbreedte kon benutten.... terwijl er een melding staat dat het "enige minuten" kan duren.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
loekf2 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:49:
[...]

Denk drukte. Gisteravond stond ie zo'n 15-20 minuten de videofeed lijst binnen te lepelen terwijl de PS3 m'n volledige ADSL qua bandbreedte kon benutten.... terwijl er een melding staat dat het "enige minuten" kan duren.
Dit was idd al aangegeven door die knakkers van VidZone op het PS blog (http://blog.eu.playstatio...ave-all-been-waiting-for/). kan 15 minz duren.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
raar gisteren savonds om 23:00 aangezet, vidzone binnen gehaald en geinstalleerd....

Een paar minuten later stonden de video's al af te spelen...

Ging echt soepel.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cablekevin schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:46:
Ik ga m vanavond ook maar eens installeren. Ik zat al een tijd te wachten op deze app. en na het horen van alle positieve reacties zijn mijn verwachtingen dus hooggespannen. Het lijkt me inderdaad ook best geinig om te gebruiken bij een feest.
swopdark schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:12:
Vidzone... :D erg leuke en eindelijk bijzonder nuttige service... Dit gaat denk ik erg erg veel gebruikt worden. Lijkt me overigens wel erg handig als ze straks vidzone standaard installeren op de firmware. Ik heb veel vrienden met een PS3 waarvan de helft bijna nooit op de store kijkt. Iedere keer als ze bij mij zijn en we gaan gamen dan krijg ik erg vaak te horen: waar haal je die demo vandaan? of, wat een vette filmpjes! hoe kom je daar aan?
Aan de ene kant vind ik ook dat het eigenlijk standaard in de XMB zou moeten zitten, maar aan de andere kant wil ik ook niet teveel icoontjes in de XMB hebben. Het mooiste lijkt mij eigenlijk dat de XMB standaard is zoals ie nu is en dat er dan in de Store een aparte tab komt om extra applicaties te downloaden zoals VidZone en uitzendinggemist. Op deze manier heb je dan zelf de keuze wat je wel en niet in je XMB wilt hebben.

[ Voor 53% gewijzigd door SToRM666 op 27-11-2009 14:44 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
RedHat schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:42:
Dat vind ik ook wel een punt van kritiek. De controller van de PS2/3 is teveel gericht op Japanners & kleine handen. Je kan een PS3 controller redelijk comfortabel vasthouden maar laatst had ik weer een Xbox1 controller in m'n handen en dat voelt toch stukken beter.
Is al vaker langsgekomen hier. De PS3 controller moet je, itt de Xbox360 controller, losjes in je hand laten hangen en niet helemaal vasthouden. Resultaat hiervan is dat je langer kan doorgamen zonder dat je handen krijgt die steeds strak om de controller moeten zitten. Je krijgt zo je handen langer in een soort van neutrale positie.

Ik vind overigens dat ze VidZone wat opknapbeurt moeten geven qua GUI, en dat het icoontje gewoon onder TV moet gezet worden onder die van de NOS. Muziek daar valt bij mij video niet onder. En het zijn geen movies of photos. Dus gewoon onder de categorie TV neerzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door dangerpaki op 27-11-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:43:
[...]

Is al vaker langsgekomen hier. De PS3 controller moet je, itt de Xbox360 controller, losjes in je hand laten hangen en niet helemaal vasthouden. Resultaat hiervan is dat je langer kan doorgamen zonder dat je handen krijgt die steeds strak om de controller moeten zitten. Je krijgt zo je handen langer in een soort van neutrale positie.
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/1zlw4t5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/21014pe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/sdledi.jpg

Je moet de PS3-controller niet in de palm van je hand laten rusten, maar de controller op je vingers laten rusten. Op die manier kun je je duimen ook op de sticks laten rusten zonder dat ze elkaar in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
PS3 slim 250gb in de aanbieding bij bartsmit: 280 euro. niet echt duur volgens mij (maar ook weer geen giga-stunt)

110 stuks ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

knuppelhout schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:15:
PS3 slim 250gb in de aanbieding bij bartsmit: 280 euro. niet echt duur volgens mij (maar ook weer geen giga-stunt)

110 stuks ofzo
hmm, zonder game, sechts 1 controller en zonder hdmi kabel. Niet echt een aanbieding zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 23:23
3style schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:25:
[...]

hmm, zonder game, sechts 1 controller en zonder hdmi kabel. Niet echt een aanbieding zou ik zeggen.
Mwah, ik vind het op zich wel een aanbieding. De PS3 Slim 120GB staat er namelijk een stukje boven voor 299,95 euro.

Echter kun je beter morgen (tussen 17.00 en 18.00 uur) naar MediaMarkt Groningen. Want daar is de PS3 Slim 250GB met Uncharted 2 voor 288 euro verkrijgbaar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 27-11-2009 15:57 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb met Nero Vision (van Nero 8 ) een AVCHD DVD gebrand (compilatie van vakantiefilmpjes) maar de PS3 speelt deze niet af. Hij wordt herkend als dataschijf. Ik kan de filmpjes wel apart afspelen als ik naar de BMDV/STREAM folder ga maar dat is dus niet echt de bedoeling.
De PS3 firmware is 2.42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Spekker schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:31:
Ik heb mij zonet ook maar eens aangemeld voor de GOT Clan :D
Ben benieuwd !
Nu pas?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:30:
[...]

ik heb er een besteld. 20 Eu inc verzending via ebay. zal laten weten hoe hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twister336 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:00:
Ik heb met Nero Vision (van Nero 8 ) een AVCHD DVD gebrand (compilatie van vakantiefilmpjes) maar de PS3 speelt deze niet af. Hij wordt herkend als dataschijf. Ik kan de filmpjes wel apart afspelen als ik naar de BMDV/STREAM folder ga maar dat is dus niet echt de bedoeling.
De PS3 firmware is 2.42.
Update eerst maar 'ns je firmware voor je support krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 00:47

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

RedHat schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:42:
Redelijk essentieel vond ik de Giotech (of hoe je het schrijft) triggers. Teveel geld voor twee kloterige plasticjes, maar ideaal. Triggers kosten dan geen moeite om je vingers op te houden.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Kijk ik gisteravond in de friendslist wat het merendeel van de Tweakers aan het doen is, zie ik VidZone, VidZone, VidZone, VidZone, VidZone :D

Dus ik ook gelijk VidZone uit de store gedownload en moet zeggen het is echt een aanwinst voor de PS3! Vind de GUI niet echt overzichtelijk, maar verder echt top! En wat een aanbod trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dat mijn 60GB PS3 niets meer deed (artifacts, daarna vastloper) had ik de keuze of de PS3 laten maken voor 149 euries of een nieuwe slim.... het is de slim geworden!! :D

En let wel : de 250GB incl. Assasins Creed 2 voor 299 euries....

Waar? Bij de MM in utrecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Twister336 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:00:
De PS3 firmware is 2.42.
Weet je zeker dat deze in UDF 2.5 formaat is gebrand, niet toevallig op ISO 9660 ?
Kijk hier anders even verder voor de burn parameters:
http://www.afterdawn.com/...with_nero_burning_rom.cfm

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Heeft iemand toevallig al een online catalogus gevonden van alle videoclips die via Vidzone beschikbaar zijn?

Ik vind het zoeken (het intikken in Vidzone zelf) wat omslachtig en lang duren om vervolgens de boodschap te krijgen dat de gezochte artiest niet beschikbaar is... Het zou fijn zijn als ergens online een overzicht te zien is, zodat je al weet wat je wel en niet kunt verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:54
Dit soort replies mag je wel achterwege laten. Dit topic even doorlezen is dan een zinvollere tijdsbesteding.

[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 27-11-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ymmv schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:07:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Je moet de PS3-controller niet in de palm van je hand laten rusten, maar de controller op je vingers laten rusten. Op die manier kun je je duimen ook op de sticks laten rusten zonder dat ze elkaar in de weg zitten.
Grappig dat er meteen uitgelegd wordt hoe je hem moet vasthouden. Ik zeg alleen dat ik de controller van de xbox iets beter vind, niet meer niet minder. Ik weet prima hoe ik een PS3 controller vast moet houden. Maar iig bedankt voor de informatie ;)

Als iemand een Intel proc beter vind dan een AMD ga ik toch ook geen guide plaatsen hoe je een AMD in z'n socket drukt :P rare vergelijking maar toch :)

Ik quote mezelf nog even
Je kan een PS3 controller redelijk comfortabel vasthouden maar laatst had ik weer een Xbox1 controller in m'n handen en dat voelt toch stukken beter.

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 27-11-2009 18:45 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.