PSN id: NL_SToRM
Ik wist eerst nog geen eens dat het bestond

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Haha je hebt wel een beetje gelijk hoor maar ik vermoed dat YMMV wou voorkomen dat er weer een hele discussie ontstaat over welke controller beter zou wezen. Dus dat is hiermee mooi uit de weg geruimd.!!RedHat schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:43:
[...]
Grappig dat er meteen uitgelegd wordt hoe je hem moet vasthouden. Ik zeg alleen dat ik de controller van de xbox iets beter vind, niet meer niet minder. Ik weet prima hoe ik een PS3 controller vast moet houden. Maar iig bedankt voor de informatie
Als iemand een Intel proc beter vind dan een AMD ga ik toch ook geen guide plaatsen hoe je een AMD in z'n socket druktrare vergelijking maar toch
Ik quote mezelf nog even
[...]
Vidzone werkt best lekker ja maar toch mis ik nog wel wat leuke nummers. En vind ik het jammer dat ze niet gewoon muziek nummers kunnen weergeven zonder video clip. (Het staat tenslotte onder het icoon muziek (A)) Maar ik klaag niet hoor! Ik vind het nu heerlijk werken, en zeker als je even wat muziek wilt luisteren.
(ga nu soms een letter intypen en op nummers klikken, aangezien hij zo snel laad kun je snel leuke muziek vinden.
En wat vinden de mensen van battelfield bad company 2?
Ik vind het persoonlijk heerlijk spelen! En erg verslavend.
Oh en degene die de tip over MAG beta key's heeft geplaatst bedankt!
"It's about time you showed up Fox!"
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Goed idee maar helaas lost versie 3.10 het probleem ook niet op. De schijf wordt nog steeds herkend als dataschijf (nu ja, met 3.10 is dit opeens datadisc geworden).ymmv schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:45:
[...]
Update eerst maar 'ns je firmware voor je support krijgt.
Ja, Nero gaf zelfs een waarschuwing dat UDF 2.50 schijfjes niet afspeelbaar zijn onder XP.Sentry23 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:35:
[...]
Weet je zeker dat deze in UDF 2.5 formaat is gebrand, niet toevallig op ISO 9660 ?
Kijk hier anders even verder voor de burn parameters:
http://www.afterdawn.com/...with_nero_burning_rom.cfm
Was dat een normale aanbieding en waren er nog genoeg voordat ik helemaal afreis naar Utrecht voor nix?Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:24:
En let wel : de 250GB incl. Assasins Creed 2 voor 299 euries....
Waar? Bij de MM in utrecht!
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
lekker paar clips opgezet.
wel leek het of de geluidskwaliteit verschilde per clip?
mjah moet toch nieuwe versterk + speakers dus
zeker leuke aanvullen zolang die gratis blijft.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
CDwow heeft o.a. een witte DS3 controller voor 36,07 EUR.
Tevens een actie die misschien wat minder bekend is, genaamd clubwow.
Hierbij krijg je het 11de product gratis in de vorm van een tegoedbon.
[ Voor 17% gewijzigd door Yippie op 27-11-2009 21:02 ]
De poortnummers voor PlayStation®Network-servers die hiervoor worden gebruikt zijn TCP: 80, 443, 5223 en UDP: 3478, 3479.
Voor stem-/videochat en het online spelen van games wordt rechtstreekse communicatie met andere PS3™-systemen gebruikt voor dataoverdracht tijdens de stem-/videochat en online gaming. Het poortnummer dat hiervoor wordt gebruikt is UDP: 3658. Het is echter mogelijk dat u een ander poortnummer moet gebruiken als u verbonden bent met een NAT-router.
[ Voor 88% gewijzigd door Ronwiel op 27-11-2009 21:26 ]
Enne, over die controllers enzo... http://dot50cal.the-horror.com/gaf/gifs/ps3.gif (6MB gifje). Het is niet voor iedereen een drama, het is gewoon persoonlijk, de een vindt het een prima controller, de ander niet, zelfde met alle controllers for that matter..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
EDIT: maar hoe kan ik precies in de GoT group komen?
Ik ben uiteraard naar http://psnfriends.ning.com/group/gotps3 gegaan, maar daar staat "use the form below", welk form wordt hier bedoeld?
Ik heb wel Vads een friend-invite gestuurd, maar dat is niet de manier neem ik aan?
[ Voor 68% gewijzigd door pythagorasABC op 27-11-2009 22:09 ]
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
Thnx, die had ik dus nog niet gehadpythagorasABC schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:06:
Staat onder de video, de select knop, de start knop is play/pauze
Verwijderd
Dit klopt helemaalTwister336 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:00:
Ik heb met Nero Vision (van Nero 8 ) een AVCHD DVD gebrand (compilatie van vakantiefilmpjes) maar de PS3 speelt deze niet af. Hij wordt herkend als dataschijf. Ik kan de filmpjes wel apart afspelen als ik naar de BMDV/STREAM folder ga maar dat is dus niet echt de bedoeling.
De PS3 firmware is 2.42.
Heb je een dvd met menu gemaakt?
De ps3 ziet dit niet!!
de enige oplossing is om de zelfde filmpjes op een blu-ray te zetten, dit ziet de ps3 wel
Dus
DVD - geen menu
Blu-ray - wel een menu
Even mezelf quoten, iemand antwoord?giganielsie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:26:
Is er een site waar alle beta keys staan? Ik mis wel vaak een beta key bijv. Battlefield BC2
Ps. Als je nog een key voor BFBC 2 hebt, ik heb er nog geen:P
Welnee, DVD's met menu speelt de PS3 gewoon af hoor, als ze op de juiste manier zijn geauthored-en brandt.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:08:
Dit klopt helemaal
De ps3 ziet dit niet!!
de enige oplossing is om de zelfde filmpjes op een blu-ray te zetten, dit ziet de ps3 wel
Dus
DVD - geen menu
Blu-ray - wel een menu
Nickname does not reflect reality
Ik zit nog steeds niet in de group, maar ik ben wel als vriend uitgenodigd door twee willekeurige (voor zover ik weet) mensen, hebben jullie dat ook?pythagorasABC schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:06:
maar hoe kan ik precies in de GoT group komen?
Ik ben uiteraard naar http://psnfriends.ning.com/group/gotps3 gegaan, maar daar staat "use the form below", welk form wordt hier bedoeld?
Ik heb wel Vads een friend-invite gestuurd, maar dat is niet de manier neem ik aan?
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
Vanmiddag bij de buurman wel clips zitten kijken, maar bij mij op m'n eigen PS3 blijft het beeld zwart. Ook zie ik de previews niet links naast de titels van de nummers staan.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? PSN, Store, Friendlist, etc werken allemaal prima. PS3 is bekabeld aangesloten..
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Zo, Uncharted 1 is uitgespeeld op ''normaal'' met 30 vd 60 schatten gevonden
Blijkbaar niet, anders hadden ze dat wel gedaan

Hmm ik krijg juist het idee dat het steeds simpeler wordt in games. En dat de verhouding tussen trophies echt steeds verder te zoeken is.Dennis Lammers schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:43:
Ik heb het idee dat ik veel minder snel (en makkelijk) Trophies krijg dan Archievements...
Zo, Uncharted 1 is uitgespeeld op ''normaal'' met 30 vd 60 schatten gevonden
bijvoorbeeld:
In Assassins Creed 2 krijg je voor ieder chapter dat je haalt een zilveren trophy. Dat is vrij simpel om te doen en als je gewoon rustig door de game heen speelt niet te missen. Als je het mij vraagt niet meer als een bronzen trophy waard.
Maar in Prototype daarintegen moet je voor een zilveren trophy iets van 60 events halen, waarvan sommige echt bijna niet te doen zijn. Dat is dan wel een zilveren trophy waard, daar moet je echt moeite voor doen.
Gouden trophies moeten exclusief voor uitspelen op hard niveau en de echt moeilijke dingen zijn, dan geeft het ook nog een 'kick' als je het haalt.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik denk dat het mischien eerder met poorten van je router te maken heeft. Anders koppel je je ps3 ff bij je buurman aan, dan kan je dat iig uitsluiten.Meelobee schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:36:
Die vidzone doet het bij mij niet![]()
Vanmiddag bij de buurman wel clips zitten kijken, maar bij mij op m'n eigen PS3 blijft het beeld zwart. Ook zie ik de previews niet links naast de titels van de nummers staan.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? PSN, Store, Friendlist, etc werken allemaal prima. PS3 is bekabeld aangesloten..
Ps4/switch gamer
Onzin, heb zelf ook wel eens zelf een dvd met een menutje met filmpjes enzo gemaakt en wordt gewoon als film herkend. Ik denk dat er iets niet goed gaat bij de instellingen (mischien een menu formaat dat de ps3 niet herkend?). Het zou iig gewoon moeten werken.Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:08:
[...]
Dit klopt helemaal
De ps3 ziet dit niet!!
Dus
DVD - geen menu
Blu-ray - wel een menu
Ps4/switch gamer
Ik had hetzelfde probleem, maar nadat ik alles van VidZone had verwijderd (dus ook in gamedata) en opnieuw heb geïnstalleerd werkt alles perfectMeelobee schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:36:
Die vidzone doet het bij mij niet![]()
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Geestig, hier andersom. Ik vind de meeste video's echt een low-bitrate blocky crappy divx uitstraling hebbenBor de Wollef schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 09:52:
Ik vind de geluidskwaliteit van Vidzone wel achterblijven bij de beeldkwaliteit.
Vond alleen wel dat 10-15 minuten voor het installeren van vidzone veel te lang is. In ieder geval loopt de video bij Vidzone een heel stuk vloeiender dan bijvoorbeeld het NOS journaal dat schokkerig en haperig gaat met het beeld.
Ik ben trouwens ook erg te spreken over zoombits.co.uk. Ik heb daar woensdagavond de officiële Sony headset besteld en die is nu al binnen! Mooie headset trouwens
PSN id: NL_SToRM
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Het hangt erg van de video af die je bekijkt valt mij op. De hit parade achtige tracks zijn allemaal redelijk goed. Het geluid daarintegen lijkt 128 of 192 Kbit te zijn oid (als ik het vergelijk met MP3s).Brad Pitt schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 09:58:
[...]
Geestig, hier andersom. Ik vind de meeste video's echt een low-bitrate blocky crappy divx uitstraling hebben
NOS vond ik in het begin ook wel tof, maar ik zie inmiddels al in dat ik het eigenlijk nooit meer ga gebruiken. En als jullie eerlijk zijn, hoe vaak hebben jullie die NOS app inmiddels gebruikt sinds het beschikbaar is?
Misschien een kromme vergelijking, maar hetzelfde vond ik van playstation home, zag er in het begin echt leuk uit. Maar na drie keer had ik het wel gezien en heb nu inmiddels de onnodige 3gb's verwijderd (ik weet ook niet echt hoe de community is, maar dreigt HOME geen flop te worden?).
Uitzending gemist op de ps3 zou ik daarentegen wel handig vinden (denk ik) en ik ben nog wel benieuwd naar de videostore.
[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 28-11-2009 11:18 ]
Elke video die ik heb gezien, van welke categorie dan ook, was pixelated. Is niet erg, maar goed was het niet.Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:11:
Het hangt erg van de video af die je bekijkt valt mij op. De hit parade achtige tracks zijn allemaal redelijk goed.
Het geluid vind ik beter dan de video's (waarmee ik niet beweren wil dat het geluid goéd is hèHet geluid daarintegen lijkt 128 of 192 Kbit te zijn oid (als ik het vergelijk met MP3s).
Klopt! Zou dan ook graag een optie hebben om dat hele NOS gebeuren uit de XMB te kunnen verwijderen!BatmanHorizon schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:15:
NOS vond ik in het begin ook wel tof, maar ik zie inmiddels al in dat ik het eigenlijk nooit meer ga gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 28-11-2009 11:18 ]
Wat een super tip! Ik heb lang getwijfeld tussen de Xbox360 en deze PS3. Uiteindelijk toch gekozen voor de PS3, enige nadeel vond ik dat de accessoires zo duur waren, een originele controller kost normaal al snel 50-60 euro! Bij Zoombits, zoals eerder gezegd, dus maar net over de 30 euro. Je krijgt wel een mailtje of je wilt bellen voor verificatie, maar dit kan je gewoon oplossen door in de 'Support Chat' te gaan, daar wordt alles netjes afgehandeld!Dennis Lammers schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:55:
Zoombits.co.uk
19,08 pond (incl. verzending)
Wireless Headset PS3 Sony official
Als je er 2 tegelijk koopt betaal je maar 17,30 pond per stuk, das iets minder dan 20 euro!
gebruik de code ''santa20''
Of, als ie weer op vooraad komt een keer voor 18,95 pond bij MyMemory.co.uk met de code ''backforgood''
De controller en een IR-dongle zodat ik mijn Logicech Harmony kan gebruiken zijn dus onderweg, nu de PS3 zelf nog, dit gaat een leuk weekend worden!
Overigens ook nog een vraagje: Helaas zitten alle HDMI poorten op mijn TV al vol, ik wil de PS3 dus aansluiten via component, die kabels variëren van 10 euro (3rd party, tig verschillende keuzes) tot 30 euro (originele Sony), heeft iemand een aanrader qua kabel?
bluetooth headset 25e besteld 26e verstuurd nu binnen!!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik word oud denk ik. Wat is nou 10 minuten installeren voor een programma...Jorn1986 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 10:39:
Geweldige updates de laatste tijd: muziekvideos kunnen bekijken bij het ''muziek'' tabblad met video er bij.
Vond alleen wel dat 10-15 minuten voor het installeren van vidzone veel te lang is.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Same here. Ik zou het icoon ook uit XMB verwijderen wanneer dat zou kunnen. De meerwaarde is gewoon bijzonder laag door slechte beeldkwaliteit, een onhandige web based client en ik ga voor het nieuws te kijken (wat ik zouwiezo sneller op internet lees) niet snel de PS3 aanslingeren.Brad Pitt schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:17:
[...]
Klopt! Zou dan ook graag een optie hebben om dat hele NOS gebeuren uit de XMB te kunnen verwijderen!
Hetzelfde heb ik met vidzone ook, het is leuk al gratis uitbreiding maar ik denk dat ik het amper ga gebruiken. Indien het vaak geupdate gaat worden vind ik het nog wel aardig om nieuwe muziek / artiesten te leren kennen maar meer waarde heeft het voor mij op zich niet.
@ Sandyman538: het programma neemt geen 10 minuten om te installeren, ik denk dat Jorn1986 op het updaten van de database bedoelt. Dat was hier overigens ook binnen een paar minuutjes gepiept.
[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 28-11-2009 11:55 ]
Dat is naar mijn mening extreem lang voor een PS3. Ik kan in diezelfde tijd een game installeren als ik hem voor het eerst gebruik... en dat voor een ''simpel'' applicatie-tje als Vidzone...Sandyman538 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:49:
[...]
Ik word oud denk ik. Wat is nou 10 minuten installeren voor een programma...
@Bor de Wollef: dat bedoelde ik ook inderdaad, maar dat vindt ik ook bij de zgn. gebruiksklare ''installatie'' horen.
[ Voor 13% gewijzigd door Jorn1986 op 28-11-2009 12:08 ]
Verwijderd
Ik weet niet hoe die PS3 headset is, maar volgens mij zijn ze allemaal behoorlijk akelig. Ik ga dus gewoon voor m'n eigen Sennheiser oortelefoontjes met deze bluetooth module: http://dealextreme.com/details.dx/sku.8422azt33 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:06:
Hoe is de PS3 headset? Is het een beetje goed te dragen? Ik heb namelijk nog steeds geen goedzittende BT headset kunnen vinden, wat erg vervelend is...
Volgens het commentaar moet ie het doen met de PS3, ben benieuwd hoe hij is als hij straks binnen is.
Updaten duurde hier ruim een half uur, d.w.z, ben na een minuut of 20 maar weg gegaan toen het op 60% stond!Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:55:
[...]
het programma neemt geen 10 minuten om te installeren, ik denk dat Jorn1986 op het updaten van de database bedoelt. Dat was hier overigens ook binnen een paar minuutjes gepiept.
Een gewone DVD Video met menu werkt zonder probleem, maar een AVCHD DVD (met HD content) is nog niet gelukt. Ik heb de AVCHD nu gebrand met ImgBurn in UDF 2.50 maar helaas hetzelfde resultaat. Volgens mij ontbreekt er toch nog iets in de filestructuur.NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 00:51:
[...]
Onzin, heb zelf ook wel eens zelf een dvd met een menutje met filmpjes enzo gemaakt en wordt gewoon als film herkend. Ik denk dat er iets niet goed gaat bij de instellingen (mischien een menu formaat dat de ps3 niet herkend?). Het zou iig gewoon moeten werken.
Een filmpje die je als AVCHD downloadt is toch ook HD, en speelt toch ook gewoon af? Of een MKV die je naar AVCHD convert, en erna brandt op een DVD, doet het toch ook prima? Wat zou dan het verschil zijnTwister336 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:56:
Een gewone DVD Video met menu werkt zonder probleem, maar een AVCHD DVD (met HD content) is nog niet gelukt. Ik heb de AVCHD nu gebrand met ImgBurn in UDF 2.50 maar helaas hetzelfde resultaat. Volgens mij ontbreekt er toch nog iets in de filestructuur.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 28-11-2009 13:06 ]
Het afspelen van de filmpjes afzonderlijk is geen probleem maar de schijf wordt herkend als dataschijf, niet als videoschijf. Ik moet dus elk filmpje afzonderlijk 'zoeken' in de folders en aanklikken.Brad Pitt schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:03:
[...]
Een filmpje die je als AVCHD downloadt is toch ook HD, en speelt toch ook gewoon af? Of een MKV die je naar AVCHD convert, en erna brandt op een DVD, doet het toch ook prima? Wat zou dan het verschil zijn
Ik heb exact dezelfde filmpjes met hetzelfde menu als DVD Video gebrand en dat werkt prima. Ik stop de schijf erin en ik krijg het menu waar ik de filmpjes kan selecteren. Maar dat lukt dus niet met die AVCHD schijf.
ben benieuwd! wel redelijk duur lijkt me, een stero bluetooth headset zou ongeveer hetzelfde kosten gok ik zo, of niet?Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:30:
[...]
Ik weet niet hoe die PS3 headset is, maar volgens mij zijn ze allemaal behoorlijk akelig. Ik ga dus gewoon voor m'n eigen Sennheiser oortelefoontjes met deze bluetooth module: http://dealextreme.com/details.dx/sku.8422
Volgens het commentaar moet ie het doen met de PS3, ben benieuwd hoe hij is als hij straks binnen is.
ik zoek ook een apparaatje dat zowel met mn gsm als met mn ps3 werkt, en stereo is. ik doe niet aan in-game babbelen maar de geluidskwaliteit moet goed zijn voor als ik een tijdje wil gamen zonder het volume van de tv aan. zijn er aan te raden stereo headsets waarmee mensen ervaring hebben?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
MultiAVCHD al eens geprobeerd? Ik heb daar een aantal HD-filmpjes-compilaties mee gemaakt die prima afspelen, met menuutje en zo, op zowel de PS3 dan wel de standalone Blu-ray speler. Super programma!Twister336 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:15:
[...]
Maar dat lukt dus niet met die AVCHD schijf.
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 28-11-2009 13:43 ]
Verwijderd
Duur? Hij kost 8 euro 70, inclusief verzendkosten. Ik ben ook heel benieuwd naar de geluidskwaliteit, de meningen verschillen nogal er over. Voor gamen met geluid kun je trouwens geen bluetooth headset gebruiken, enkel voor de voicechat (mono). Wel om muziek van je telefoon af te spelen natuurlijk (in stereo). Ik denk dat jij op zoek moet naar een USB hoofdtelefoon, daar kan je wel de gamegeluiden over afspelen.knuppelhout schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:24:
[...]
ben benieuwd! wel redelijk duur lijkt me, een stero bluetooth headset zou ongeveer hetzelfde kosten gok ik zo, of niet?
ik zoek ook een apparaatje dat zowel met mn gsm als met mn ps3 werkt, en stereo is. ik doe niet aan in-game babbelen maar de geluidskwaliteit moet goed zijn voor als ik een tijdje wil gamen zonder het volume van de tv aan. zijn er aan te raden stereo headsets waarmee mensen ervaring hebben?
Ik ook 25e besteld, maar staat nu nog steeds als Status ''Ready to print''Dutchzilla schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:44:
Zoombitsco.uk is echt extreem snel.
bluetooth headset 25e besteld 26e verstuurd nu binnen!!

Verwijderd
De thema's van de visuele speler zijn wel aardig, maar soms wil ik gewoon geen beeld.
Ook de aangesloten TV (Bravia 46WE5) heeft volgens mij geen eenvoudige mogelijkheid om het beeld op zwart te zetten
Je kunt het geluid toch eventueel over een andere bron doen? Dan hoeft de TV helemaal niet aan te staan. Beeld gaat bij mij over HDMI, geluid optisch.Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:12:
Is het mogelijk om een audio-cd af te spelen terwijl het scherm van de tv helemaal uit staat?
De thema's van de visuele speler zijn wel aardig, maar soms wil ik gewoon geen beeld.
Ook de aangesloten TV (Bravia 46WE5) heeft volgens mij geen eenvoudige mogelijkheid om het beeld op zwart te zetten
hmm, dus hiermee kan je niet gewoon de audio horen?Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:45:
[...]
Duur? Hij kost 8 euro 70, inclusief verzendkosten. Ik ben ook heel benieuwd naar de geluidskwaliteit, de meningen verschillen nogal er over. Voor gamen met geluid kun je trouwens geen bluetooth headset gebruiken, enkel voor de voicechat (mono). Wel om muziek van je telefoon af te spelen natuurlijk (in stereo). Ik denk dat jij op zoek moet naar een USB hoofdtelefoon, daar kan je wel de gamegeluiden over afspelen.
das wel jammer!
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
even mailen misschien willen ze wat gegevens controlerenDennis Lammers schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:53:
[...]
Ik ook 25e besteld, maar staat nu nog steeds als Status ''Ready to print''
Haha,Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:01:
Even over dat VidZone, weet iemand hoe je terug komt bij de Startpagina
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
heb je al sign out op gedaan en daarna weer sign in?Snippertje schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:59:
Waar staat die NOS applicatie nou? Ik heb al tig keer herstart maar ik zie hem maar niet
Zit je wel onder je NL account? Kon hem ook eerst niet vinden omdat mijn standaard account een US account is. Dus even switchen van account als dit het geval is.Snippertje schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:59:
Waar staat die NOS applicatie nou? Ik heb al tig keer herstart maar ik zie hem maar niet
[ Voor 7% gewijzigd door console op 28-11-2009 20:44 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Dit is helaas met meerdere artiesten zo, de meest vage namen zie ik voorbij komen, maar de bekende artiesten ( in het algemeen gezien natuurlijk ) zijn er niet.knny schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:47:
waarom staat Phill Collins nie op de lijst van artiesten? Hij vind zijn naam wel, maar er zijn (nog) geen tracks
Misschien dat het nog wat tijd nodig heeft ?
Verwijderd
http://avid.custkb.com/av...143&Hilite=avchd+on+a+ps3
If your Blu-Ray or PS-3 player does not play back the created AVCHD disc, please change the "Image type". From "AVCHD" to "BDMV (AVC)" or vice versa and try again.
dus heet moet wel gaan, sorry, probeer even de naam te veranderen
Gebruik de volgende keer inderdaad de editknop ipv op deze manier kort achter elkaar 3 posts te plaatsen (waarvan je de eerste 2 ook nog 's leeggemaakt had).
[ Voor 103% gewijzigd door PromoX op 29-11-2009 01:25 ]
iemand meer dit probleem? Heb een 20Mbit lijntje en nooit probs met streaming enzo

maarja
NOS gaat hier ook stotterig. Ziggo Z3 hier, dus ook niet de traagste lijnrickertsnaak schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:49:
hmm bij mij gaat de NOS feature wel erg stotterig..
iemand meer dit probleem? Heb een 20Mbit lijntje en nooit probs met streaming enzo![]()
maarja
Vidzone gaat wel vloeiend daarin tegen
Wat betreft Vidzone... ik geloof dat mijn PS3 net weer in persoonlijke waarde is gestegen
Er is een goede mogelijkheid om het beeld op zwart te doen, met de uit knop op je afstandsbediening of TVVerwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:12:
Is het mogelijk om een audio-cd af te spelen terwijl het scherm van de tv helemaal uit staat?
En wat betreft het geluid. De PS3 kan over meerdere audio uitgangen je geluid versturen. Dus zowel over HDMI naar TV als via Optisch naar je versterker/receiver/home-cinema-set (of wat je ook maar bezit).
Dus dat moet je probleem oplossen
[ Voor 44% gewijzigd door LogiForce op 29-11-2009 01:24 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Maar goed dan eerst nog eens ergens een PSP zien te vinden voor een mooi prijsje.
Ook logisch, want het maakt je receiver niets uit of je nu wat aan het afspelen bent op een eventuele beamer of tv. Pas als je de receiver uit zet ben je zowel je beeld als audio feed kwijt naar de tv.Frank J. schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:47:
Ik heb mijn PS3 verbonden met HDMI via een Denon 2309, muziekje afspelen scherm uit en muziek gaat gewoon verder op de versterker. Kan dus wel gewoon
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
En daar heb je met de HDMI->TV en Optisch->Versterker/receiver combo dus geen last vanFeaR1986 schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:57:
[...]
Ook logisch, want het maakt je receiver niets uit of je nu wat aan het afspelen bent op een eventuele beamer of tv. Pas als je de receiver uit zet ben je zowel je beeld als audio feed kwijt naar de tv.
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Als je je receiver uit zet ga je daar toch wel last van hebben desondanks je het dubbel uit hebt gevoerd... want dan ben je het signaal wel kwijtLogiForce schreef op zondag 29 november 2009 @ 02:05:
[...]
En daar heb je met de HDMI->TV en Optisch->Versterker/receiver combo dus geen last van

Wilde er mee zeggen dat het voor een receiver niets uit maakt of deze een output heeft naar een scherm. Wat dus ergens de oorspronkelijke vraag was of dat mogelijk zou zijn...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Phil Collins was ook de eerste die ik zocht, en niks inderdaad, volgens mij kwam z'n laatste album toch echt via Sony Music uit. De tweede die ik zocht was Peter Gabriel, staat welgeteld één nummer van in. Ben dus behoorlijk teleurgesteld in dat vidzone. Het ziet er onoverzichtelijk uit, en heeft niet de muziek die ik zoek. Snap niet dat iedereen hier er zo enthousiast over doet. ik hou het nog maar ff bij youtube.Fatal Mind schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:11:
[...]
Dit is helaas met meerdere artiesten zo, de meest vage namen zie ik voorbij komen, maar de bekende artiesten ( in het algemeen gezien natuurlijk ) zijn er niet.
Misschien dat het nog wat tijd nodig heeft ?
Verwijderd
Voor Remote Play PSP Slim Ceramic White 116,95 incl. verzendkostenFrank J. schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:47:
Ik heb mijn PS3 verbonden met HDMI via een Denon 2309, muziekje afspelen scherm uit en muziek gaat gewoon verder op de versterker. Kan dus wel gewoon, zit er zelf aan te denken om nog een PSP(slim) te kopen zodat ik via remoteplay de mediaserver kan benaderen zonder dat ik mijn tv aan moet doen.
Maar goed dan eerst nog eens ergens een PSP zien te vinden voor een mooi prijsje.
Als ik mijn receiver uitzet (standby) dan heb ik gewoon geluid en beeld over de tv. Via HDMI via de receiver.FeaR1986 schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:57:
[...]
Ook logisch, want het maakt je receiver niets uit of je nu wat aan het afspelen bent op een eventuele beamer of tv. Pas als je de receiver uit zet ben je zowel je beeld als audio feed kwijt naar de tv.
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-11-2009 12:25 ]
Af en toe verschijnt op die site ook de Silver God of War edition voor dezelfde prijs.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:23:
[...]
Voor Remote Play PSP Slim Ceramic White 116,95 incl. verzendkosten
Die stond er gisterenavond nog op maar vandaag niet meer.
En directe ps3 to ps3 connecties zijn niet mogelijk... dus ik ben het haasje... of ik ga handmatig al die savegames omzetten...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Zet je toevallig je PS3 altijd uit met de hardwareswitch aan de achterkant? Of laat je hem stand-by staan?devhouse schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:20:
Ik heb sinds de update naar 3.10 een probleem met mijn controller. Wanneer ik via mijn controller de ps3 aanzet, vindt de controller me ps3 niet. Als ik eerst me ps3 aanzet, en daarna me controller doet ie het wel...
Ik had hem gisteren namelijk toevallig uitgezet met de schakelaar en kreeg hem vanochtend ook niet meer aan met de controller. (uiteraard wel eerst wel schakerlaar omgezet
Net kreeg ik hem echter wel weer gewoon aan met de controller toen die in standby stond.
Dat probleem speelt volgens mij al wat langer. De ene keer wel last van, de andere keer niet. Gewoon opnieuw blijven proberen. Na een aantal keer lukt het vanzelf welSpekker schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:36:
Heeft iemand ook het probleem dat hij zijn trofy's niet meer kan bekijken , omdat hij bij de synchronisatie een foutmelding weer geeft? ( gebeurt meestal bij 11 of bij 24 % )
[ Voor 24% gewijzigd door Deismyna op 29-11-2009 13:43 ]
Met de savegame utility kun je toch gewoon alleen je savegames overzetten op een usb stick?scorpie schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:33:
Ok, dit is weer leuk.. ik heb voor op m'n kamer toch maar een nieuwe ps3 gekocht, maar nu wil ik natuurlijk wel met m'n oude savegames verder. Dus ik grabbel wat usb sticks bij elkaar, tot ik erachter kwam dat Sony die backup utility echt slecht heeft ontworpen. Je kunt niet aangeven wat je precies wilt backuppen, dus al m'n usb sticks waren ontoereikend omdat er 39GB nodig was om m'n oude ps3 te backuppen
En directe ps3 to ps3 connecties zijn niet mogelijk... dus ik ben het haasje... of ik ga handmatig al die savegames omzetten...
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Een andere versterker aansluiten op de PS3 is helaas geen optie dus geluid moet via de TV.hemiparo schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:59:
[...]
Je kunt het geluid toch eventueel over een andere bron doen? Dan hoeft de TV helemaal niet aan te staan. Beeld gaat bij mij over HDMI, geluid optisch.
Ik hoopte ik iets over het hoofd had gezien en dat je via de PS3 het tv-scherm op zwart kan zetten bij luisteren naar muziek.
Dit is op het moment een veelvoorkemend probleem. De oplosing is simpel, je moet je trophies op rustige PSN uren syncen, dus bijvoorbeeld 's-morgens vroeg....Deismyna schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:41:
[...]
Zet je toevallig je PS3 altijd uit met de hardwareswitch aan de achterkant? Of laat je hem stand-by staan?
Ik had hem gisteren namelijk toevallig uitgezet met de schakelaar en kreeg hem vanochtend ook niet meer aan met de controller. (uiteraard wel eerst wel schakerlaar omgezet)
Net kreeg ik hem echter wel weer gewoon aan met de controller toen die in standby stond.
[...]
Dat probleem speelt volgens mij al wat langer. De ene keer wel last van, de andere keer niet. Gewoon opnieuw blijven proberen. Na een aantal keer lukt het vanzelf wel
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
( Echt stom dat ik het nooit meerdere keren probeerde..... -.-'')
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem, mijn slim is niet eens 2 weken oud..devhouse schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:20:
Ik heb sinds de update naar 3.10 een probleem met mijn controller. Wanneer ik via mijn controller de ps3 aanzet, vindt de controller me ps3 niet. Als ik eerst me ps3 aanzet, en daarna me controller doet ie het wel...
Verwijderd
Hier heb ik ook last van, voor de laatste update nog niet meegemaakt.devhouse schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:20:
And I'm the only one and I walk alone.
Welke savegame utility bedoel je dan? Bedoel je bovenaan "games" gewoon je "savegame data"? Dat kan idd wel, maar dan zit je dus iedere savegame los te kopieren. Voor games als BioShock, Grand Theft Auto 4, Metal Gear Solid 4 en wel meer games wordt dat best vervelend, want daar kun je steeds een nieuw "slot" voor gebruiken waardoor je dus in feite oneindig aantal savegames kunt maken. Nu hoef je die natuurlijk niet allemaal te kopieren, maar toch.. het is verre van ideaal en Sony zou er prima een tooltje voor kunnen maken.cheiron schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:47:
[...]
Met de savegame utility kun je toch gewoon alleen je savegames overzetten op een usb stick?
404error schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:49:
[...]
Dit is op het moment een veelvoorkemend probleem. De oplosing is simpel, je moet je trophies op rustige PSN uren syncen, dus bijvoorbeeld 's-morgens vroeg....
Alles leuk en aardig. Maar het zou gewoon altijd moeten werken en niet alleen als het rustig is. Ze kunnen wel multiplayer maps op een server draaien, maar trophies syncen kan niet. Beetje vreemd...Spekker schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:51:
Jullie hadden inderdaad gelijk ! na een aantal keer lukte het![]()
( Echt stom dat ik het nooit meerdere keren probeerde..... -.-'')
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Verwijderd
ik heb ook nog nooit problemen gehad hoor.Rob1106 schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:52:
[...]
[...]
Alles leuk en aardig. Maar het zou gewoon altijd moeten werken en niet alleen als het rustig is. Ze kunnen wel multiplayer maps op een server draaien, maar trophies syncen kan niet. Beetje vreemd...
Verwijderd
Ja en nee, het kan natuurlijk wel in combinatie met een bepaalde revisie hardware optreden..Spekker schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:08:
Ik denk dat de leeftijd van iets , hier niet echt een rol speelt
Ik hoop dat ze het snel oplossen, want het is behoorlijk irritant
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem met een slim (1 september gekocht)Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:05:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem, mijn slim is niet eens 2 weken oud..
Dat was idd DE oplossing... thanks!ymmv schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:16:
[...]
Synchroniseer de controller nog een keer. Paperclip achterin het gaatje van de DS3 of Sixaxis om hem te resetten, daarna via USB kabel inpluggen.
Nieuw probleem: ik krijg PS3 Media Server niet meer werkend... voorheen was het installeren op de PC, PS3 aanzetten en werken maar nu krijgt hij dus geen PS3 gevonden. Heb voor de zekerheid opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook niks...? Erg vreemd want een PS3 40 GB is toch niet echt anders dan een PS3 80 GB?
Bij mij werkt PS3 Media Server altijd als ik eerst PSM aanzet en pas de PS3 als PSM helemaal opgestart is. Andere volgorde werkt meestal wel maar niet altijd. Overigens heeft bij een nieuwe router geholpen, bij de vorige ging het vaak fout. Nu bijna nooit.hemiparo schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:32:
[...]
Dat was idd DE oplossing... thanks!
Nieuw probleem: ik krijg PS3 Media Server niet meer werkend... voorheen was het installeren op de PC, PS3 aanzetten en werken maar nu krijgt hij dus geen PS3 gevonden. Heb voor de zekerheid opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook niks...? Erg vreemd want een PS3 40 GB is toch niet echt anders dan een PS3 80 GB?
Dat ligt aan je Windows-configuratie, niet aan de PS3.hemiparo schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:32:
[...]
Dat was idd DE oplossing... thanks!
heb nu een laptop en mn ps3 wireless aan mn wirelessmodem hangen, die weer wired 100mbs aan mn pc hangt waarvandaan gestreamed wordt.
ik wil de hele zaak wired maken behalve de laptop. mn pc ondersteunt 1gbps en de kabel ook. Nou het probleem: het modem/router: die is maar 100mbps.
lees even mee en correct me if&where i go wrong:
Oplossing: een switch na mijn modem en daar ps3 en pc aan?
of moet dat dan weer een router zijn zodat de ps3 ook internet heeft als de pc uitstaat?
Aangezien mn pc 2 netwerkkaarten heeft zou ik ook gewoon een 1-op-1 netwerk met de ps3 kunnen maken, maarrrrrrr dan moet de pc altijd aanstaan voor internet op de ps3 aangezien hij niet wireless en wired tegelijk kan, toch?
[ Voor 6% gewijzigd door knuppelhout op 29-11-2009 16:45 ]
Beetje kort door de bochtymmv schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:41:
[...]
Dat ligt aan je Windows-configuratie, niet aan de PS3.
Ja als je je ps3 direct op je pc aansluit dan moet je pc aanstaan om internet op je ps3 te hebben.knuppelhout schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:44:
beetje een bijna netwerkforum-topic, maar gezien het specifieke onderwerp toch maar even hier.
heb nu een laptop en mn ps3 wireless aan mn wirelessmodem hangen, die weer wired 100mbs aan mn pc hangt waarvandaan gestreamed wordt.
ik wil de hele zaak wired maken behalve de laptop. mn pc ondersteunt 1gbps en de kabel ook. Nou het probleem: het modem/router: die is maar 100mbps.
of moet dat dan weer een router zijn zodat de ps3 ook internet heeft als de pc uitstaat?
Aangezien mn pc 2 netwerkkaarten heeft zou ik ook gewoon een 1-op-1 netwerk met de ps3 kunnen maken, maarrrrrrr dan moet de pc altijd aanstaan voor internet op de ps3 aangezien hij niet wireless en wired tegelijk kan, toch?
Ik heb deze situatie nu ook even tijdelijk , maar het is echt irritand vooral omdat de pc die aan moet staan aardig wat stroom vreet.
Maar een kabel rechtstreeks naar de router is toch wat makkelijker
[ Voor 9% gewijzigd door Spekker op 29-11-2009 17:01 ]
Je modem zal waarschijnlijk maar 1 IP adres uitgeven, dus dan schiet je met een switch niets op. Je moet dan een router na je modem zetten. Dan je PC en je PS3 in de router prikken.knuppelhout schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:44:
beetje een bijna netwerkforum-topic, maar gezien het specifieke onderwerp toch maar even hier.
Als je de modem direct aan de PC hangt en vanuit daar de PS3 met internet probeert te verbinden moet je uiteraard altijd de PC aan hebben staan.
Een 1 Gbps switch achter je modem moet dit op lossen.knuppelhout schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:44:
(ik heb het zelf alleen opgelost door een router met 1 Gbps switch porten te nemen.)
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Het enige wat je op de PS3 kunt configureren is je IP-configuratie en of DLNA aan moet staan of niet. Op je PC kan heel wat meer fout ingesteld staan. Dus kijk daar eerst 'ns naar. Misschien heeft de PS3 een ander IP-adres gekregen, blokkeert de firewall hem nu, en zo kun je nog ff door gaan.hemiparo schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:46:
[...]
Beetje kort door de bochtMaar voorheen werkt het zonder problemen, het enige wat veranderd is, is de PS3?
of zou 100mbps wired al genoeg zijn voor HD films? ben bang van niet
100mbps is zeker genoeg.knuppelhout schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:06:
hmm, het advies is dus nu 1x switch en 1x router.
of zou 100mbps wired al genoeg zijn voor HD films? ben bang van niet
Dit topic is gesloten.