Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry even of toppic maar ik heb een vraagje

ik heb een hdmi naar dvi kabel gekocht super beeld alleen geen geluid heb al geprobeerd met tulp stekkers vanuit me tv naar me versterker maar geen effect.

please help!

greetz swillie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schmoove schreef op zondag 29 november 2009 @ 16:59:
[...]

Je modem zal waarschijnlijk maar 1 IP adres uitgeven, dus dan schiet je met een switch niets op. Je moet dan een router na je modem zetten. Dan je PC en je PS3 in de router prikken.
Als je de modem direct aan de PC hangt en vanuit daar de PS3 met internet probeert te verbinden moet je uiteraard altijd de PC aan hebben staan.
Ik heb er bar weinig verstand van, maar ik zit op zolder met slechts 1 kabel vanuit de router, vanaf zolder een switch met een kabel naar de pc en PS3! Als ik met de PS3 op internet wil hoeft mijn pc niet aan, en als ik op beide op internet wil (terwijl ik dit zit te typen speelt een maat online MW2)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:49:

ik heb een hdmi naar dvi kabel gekocht super beeld alleen geen geluid heb al geprobeerd met tulp stekkers vanuit me tv naar me versterker maar geen effect.

please help!

greetz swillie
HDMI doet digitaal beeld en geluid, DVI doet alleen beeld. Da's je antwoord als je wilt weten waarom het niet werkt. Je moet vanaf je PS3 middels de av uitgang of de optische uitgang je geluid verzenden als je perse die DVI kabel wilt gebruiken. let wel: de av uitgang kan alleen stereo uitzenden. De optische uitgang kan wel alles zoals Dolby Digital en DTS. Weer een stapje hoger: Dolby True HD en 7.1 geluid kan alleen via je HDMI. succes!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:49:

please help!

greetz swillie
Gebruik de meegeleverde PS3 av-kabel; stop die in je 'multi-out' en stop de twee audio-stekkers in je versterker. DVI heeft standaard naelijk geen geluid op de kabel zitten. (HDMI=DVI+Audio). Op deze manier krijg je beeld via DVI en geluid via de av-out van je PS3.. wel ff je instellingen aanpassen in het instellingenmenu. Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoopcijfers games in de benelux... Nintendo roeleerd toch nog steeds zwaar met 4 titels in de top 10. Modern Warfare 2 en AC2 als toppers voor de next gen. Ik heb mijn steentje bijgedragen voor de PS3 versie van AC2 deze week.

1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
4 ASSASSIN'S CREED 2 (PS3) UBISOFT
5 ASSASSIN'S CREED 2 (XBOX 360) UBISOFT
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
7 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
8 THE SIMS 3/WORLD ADVENTURES (PC) ELECTRONIC ARTS
9 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
10 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:22
swopdark schreef op zondag 29 november 2009 @ 20:00:
Verkoopcijfers games in de benelux... Nintendo roeleerd toch nog steeds zwaar met 4 titels in de top 10. Modern Warfare 2 en AC2 als toppers voor de next gen. Ik heb mijn steentje bijgedragen voor de PS3 versie van AC2 deze week.

1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
4 ASSASSIN'S CREED 2 (PS3) UBISOFT
5 ASSASSIN'S CREED 2 (XBOX 360) UBISOFT
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
7 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
8 THE SIMS 3/WORLD ADVENTURES (PC) ELECTRONIC ARTS
9 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
10 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
Dat zijn geen verkoopcijfers, tenminste ik zie geen aantallen verkochte exemplaren per game. Dit is een top10 van meest verkochte games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
:/ mag je mij het verschil uit leggen?
Tuurlijk er staan geen cijfers bij, maar de 1e zal er vast meer verkocht hebben dan nummer 10.
En als ik de titels zo op een rijtje zie dan klopt dat denk ik ook wel.

Of denk je dat ze zelf een top10 game ranking hebben samengesteld van de 10 meest verkocht games.
Heel erg onlogisch vind je niet?

[ Voor 32% gewijzigd door Sinned123 op 29-11-2009 22:02 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

DNS666 schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:01:
Tuurlijk er staan geen cijfers bij, maar de 1e zal er vast meer verkocht hebben dan nummer 10.

Of denk je dat ze zelf een top10 game ranking hebben samengesteld van de 10 meest verkocht games.
Ik zou het wel leuk vinden als er wel cijfers bij zouden staan. Geen flauw idee eigenlijk wat een goed verkopende titel is in Europa?

Tienduizend, vijftigduizend? Of haalt MW2 makkelijk de honderdduizend in zo'n klein landje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:17
DNS666 schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:01:

die lijst laat de zien welke game het meest verkocht DEZE week,

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
De laatste dagen geraak ik niet meer online met Modern Warfare 2. Als ik Special Ops online wil spelen dan krijg ik de error "can not create session" en als ik de gewone multiplayer wil spelen dan blijft het hangen op "catching playlists" ofzoiet, weet het zo niet meer direct vanbuiten.

Inloggen op PSN en berichten sturen lukt me wel. De PS3 staat in de DMZ van de router.
Ik heb de router al eens gereset maar niets helpt.
Inloggen op de Buzz servers lukt me trouwens ook niet herinner ik me juist, dus waarschijnlijk ga ik het met andere spelletjes ook wel hebben.

Iemand enig idee??

:'(

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik CODmw2 aan het spelen ben (online), en de laptop word gebruikt begint het spel te laggen. De ps3 zit samen met de laptop aangesloten op een wireless router(wel gewoon met kabels). DE wireless router zit aangesloten op het modem. Hoe kan ik dit verhelpen ? een Ethernet Switch ertussen zitten ipv de router ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:07:
Wanneer ik CODmw2 aan het spelen ben (online), en de laptop word gebruikt begint het spel te laggen. De ps3 zit samen met de laptop aangesloten op een wireless router(wel gewoon met kabels). DE wireless router zit aangesloten op het modem. Hoe kan ik dit verhelpen ? een Ethernet Switch ertussen zitten ipv de router ?
Wat gebeurt er als er iemand op de laptop zit? Zijn ze vol gas aan het downloaden of enkel websites bezoeken? Downloaden trekt je hele verbinding vol, mocht dat het zijn kan je denken om iets van Netlimiter te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downloaden niet, met gewoon surfen lagt het een beetje ( nog steeds storend) en bij youtube filmpjes oid is het niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het vervangen van mijn 40 GB naar 80 GB heeft voor nogal wat problemen gezorgd:

- controllers die niet goed meer reageerden, gelukkig opgelost door een reset van de controller
- PS3 Media Server die geen verbinding maakt, nog niet kunnen oplossen

En dan nu de aankopen uit de store: ik heb mijn account weer gekoppeld aan de PS3 en wil nu de trackpack van Bruce Springsteen van GH downloaden. Shop geeft aan dat ik hem gekocht heb (met een icoontje) maar ik kan hem niet selecteren. Heb nog niet gekeken naar andere aankopen maar het zou toch gewoon te downloaden moeten zijn?

(syncen van Trophies ging na 5 dagen gelukkig WEL weer zonde problemen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Uncharted 2 voor 23.50 bij play.com

http://www.play.com/Games...mong-Thieves/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Soms wil mijn controller niet verbinden met de PS3. Ik druk dan op het PS knopje en de PS3 gaat aan, maar de 4 ledjes op de controller blijven dan knipperen. Ik moet dan de PS3 uitzetten en wachten tot de controller stopt met knipperen (soms springt mijn PS3 weer automatisch aan). Meestal na 2 a 3x werkt de controller weer. Ik heb geen andere bluetooth apparatuur in gebruik als mijn telefoon.

Hebben meer mensen hier last van? :?

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Joepv schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:35:
Soms wil mijn controller niet verbinden met de PS3. Ik druk dan op het PS knopje en de PS3 gaat aan, maar de 4 ledjes op de controller blijven dan knipperen. Ik moet dan de PS3 uitzetten en wachten tot de controller stopt met knipperen (soms springt mijn PS3 weer automatisch aan). Meestal na 2 a 3x werkt de controller weer. Ik heb geen andere bluetooth apparatuur in gebruik als mijn telefoon.

Wel gehad... tip (van dit forum) om de controller te resetten door een tandenstoker achterin de controller te steken deed wonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ook bij mij bevalt vidzone erg goed, alleen erg jammer dat er geen shuffle optie zit bij het afspelen van een playlist. Om een of andere reden kennen videoapplicaties dat meestal niet (net zoals de standaard videoplayer op de PS3. Ik zou toch graag hebben dat die 200 clips in mijn playlist niet iedere keer in exact dezelfde volgorde zouden afspelen...

Verder een topdienst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Jheroun schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:44:
Ook bij mij bevalt vidzone erg goed, alleen erg jammer dat er geen shuffle optie zit bij het afspelen van een playlist. Om een of andere reden kennen videoapplicaties dat meestal niet (net zoals de standaard videoplayer op de PS3. Ik zou toch graag hebben dat die 200 clips in mijn playlist niet iedere keer in exact dezelfde volgorde zouden afspelen...

Verder een topdienst!
Ik had volgens mij in dit topic gelezen dat er wel een shuffle functie was.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel een foutje geweest zijn, want hij staat nu weer voor de gewone prijs...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
hemiparo schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:41:
[...]

Wel gehad... tip (van dit forum) om de controller te resetten door een tandenstoker achterin de controller te steken deed wonderen!
Bedankt voor de tip, wist niet dat je de controller kon resetten... :D

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:23:
[...]

Zal wel een foutje geweest zijn, want hij staat nu weer voor de gewone prijs...
nee hoor, ze hebben een beperkt aantal dat ze voor die stuntprijs verkopen, gaat meestal zo bij play.com. bij amazon hetzelfde

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Joepv schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:35:

Had ik ook last van (na het installeren van de nieuwste FW)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

heb nu al ruim een jaar mijn 40gb ps3. maar 1 ding waar ik mij extreem aan irriteer tegen over mijn xbox 360.
is dat alles moet geinstaleerd worden. als je een demo download duurt vaak al best lang, en gaat ie op zijn gemak nog effe lekker zitten installen. en dat is nie zo op de xbox 360.
maar moet wel zeggen ben verder erg blij met mn ps3 :D
uncharted 2 is een pareltje onder games en dalijk gt5 O BOY O BOY!! :D
ook vind ik battery life van mn controller erg goed gaat mega lang mee :D(heb nog oude zonder trillen erin)
en bluray is best geil natuurlijk :D, maar tog ben ik nog vaker gekluisterd aan mn 360 dan ps3.
dit mede door dat mulit console games lekkerder draaien op 360.
maar als dalijk volledige capiciteit van de ps3 benut wordt. dan krijg je hele mooie en beestige games.
god of war 3 demo is ook egt ernstig mooi en bruut. bad company 2 beta ook extreem vet, en allemaal ps3 :D
nog jkeertje een rumble controller halen en een hdd upgrade geven dan ben ik klaar :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Is het iemand met Mac OSX gelukt om met time machine een backup te maken van de Mac op een ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
hemiparo schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:51:
En dan nu de aankopen uit de store: ik heb mijn account weer gekoppeld aan de PS3 en wil nu de trackpack van Bruce Springsteen van GH downloaden. Shop geeft aan dat ik hem gekocht heb (met een icoontje) maar ik kan hem niet selecteren. Heb nog niet gekeken naar andere aankopen maar het zou toch gewoon te downloaden moeten zijn?
Je moet niet in de store zijn om eerder aangeschafte artikelen nogmaals te downloaden, maar in je PSN menu (tweede ikoontje van rechts op je XB). Daar kies je voor Account Management en vervolgens Transactiebeheer. Hier zie je alles wat je ooit gedownload hebt bij elkaar staan, en kan je ervoor kiezen dingen ook weer opnieuw te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

v8power67 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:32:
heb nu al ruim een jaar mijn 40gb ps3. maar 1 ding waar ik mij extreem aan irriteer tegen over mijn xbox 360.
is dat alles moet geinstaleerd worden. als je een demo download duurt vaak al best lang, en gaat ie op zijn gemak nog effe lekker zitten installen. en dat is nie zo op de xbox 360.
ook vind ik battery life van mn controller erg goed gaat mega lang mee :D(heb nog oude zonder trillen erin)
en bluray is best geil natuurlijk :D, maar tog ben ik nog vaker gekluisterd aan mn 360 dan ps3.
maar als dalijk volledige capiciteit van de ps3 benut wordt. dan krijg je hele mooie en beestige games.
god of war 3 demo is ook egt ernstig mooi en bruut. bad company 2 beta ook extreem vet, en allemaal ps3 :D
nog jkeertje een rumble controller halen en een hdd upgrade geven dan ben ik klaar :D
Had naar mijn weten met de manier van coderen te maken dat het installeren zo lang kan duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:33:
Even een vraagje. Is het iemand met Mac OSX gelukt om met time machine een backup te maken van de Mac op een ps3?
Wat bedoel je precies? Je wilt een backup van je Mac maken en die op de HDD van de PS3 zetten? Dat is onmogelijk namelijk.
Of wil je een backup van je PS3 HDD maken en die op je Mac zetten? Dat gaat in ieder geval met TimeMachine niet lukken. Daarvoor moet je de backup functionaliteit van de PS3 zelf gebruiken.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:39:
[...]

Wat bedoel je precies? Je wilt een backup van je Mac maken en die op de HDD van de PS3 zetten? Dat is onmogelijk namelijk.
Of wil je een backup van je PS3 HDD maken en die op je Mac zetten? Dat gaat in ieder geval met TimeMachine niet lukken. Daarvoor moet je de backup functionaliteit van de PS3 zelf gebruiken.
Dat eerste. Waarom zou dat niet mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46
Damn, jammer dat ik die gemist heb. :'(

Maar aan de andere kant: ik heb hier nog een aantal spellen nieuw in seal liggen. Ik moet eerst maar is die spellen gaan uitspelen. ;) Uncharted: Drake's Fortune overigens al wel uitgespeeld.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:46:
[...]

Dat eerste. Waarom zou dat niet mogelijk zijn?
Omdat een PS3 geen PC is met SMB-ondersteuning. Dat een PS3 een IP-adres heeft, wil niet zeggen dat dit betekent dat elke netwerkservice onder de zon hiermee ondersteund wordt. Verwacht je nou echt dat je op een PS3 out of the box een FTP-verbinding kunt maken, een torrent kunt downloaden, documenten via iprint kunt afdrukken. network shares kunt aanmaken, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:14

FeaR

In GoT we trust

Waarom heb ik het idee dat iemand met mijn PS3 heeft lopen spelen :(

Had de console al een hele tijd niet meer aan gehad aangezien ik andere dingen te doen had (lees: werken en ziek zijn). Start ik net de PS3 op staat de nieuwste firmware er opeens op :S
En ook meteen het probleem dat de controller het niet meer deed, maar dat was dus (wederom) een bekend verhaal. Gelukkig werkt nu alles wel weer zoals het moet, heeft dat lopen wroeten in het reset-knopje van de controller zijn werk toch gedaan. Al wordt het met Kerst toch maar eens een nieuwe controller vragen, want merk langzamerhand wel dat de batterijduur steeds iets korter wordt, oftewel moet ik eerder opladen dan voorheen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Inanna schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:36:
[...]
Je moet niet in de store zijn om eerder aangeschafte artikelen nogmaals te downloaden, maar in je PSN menu (tweede ikoontje van rechts op je XB). Daar kies je voor Account Management en vervolgens Transactiebeheer. Hier zie je alles wat je ooit gedownload hebt bij elkaar staan, en kan je ervoor kiezen dingen ook weer opnieuw te downloaden.
Gaan we vanavond even kijken... dank je alvast...!

(soms wordt het er allemaal ook niet makkelijker op gemaakt - maar eigenlijk is het wel logisch!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Bellerophon schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:38:
[...]

Had naar mijn weten met de manier van coderen te maken dat het installeren zo lang kan duren
Meer met de veiligheidsmechanisme.
Tijdens installatie wordt de data gedecodeerd/geverifieerd, en daarna weer versleuteld voor jouw systeem. Dat is niet echt op de achtergrond te doen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sentry23 schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:26:
[...]

Meer met de veiligheidsmechanisme.
Tijdens installatie wordt de data gedecodeerd/geverifieerd, en daarna weer versleuteld voor jouw systeem. Dat is niet echt op de achtergrond te doen.
Ja dat bedoelde ik :)
Maar vraag daarover, hoe doet Microsoft dat dan? Hanteren die een totaal ander veiligheidsmechanisme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De "Leerdammer" Little Big Planet update is er.
Met een behoorlijk aantal Multiplayer-gameplay-verbeteringen.
http://littlebigplanet.co...ore_leerdammer_is_upon_us

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 30-11-2009 12:52 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Bellerophon schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:36:
[...]

Ja dat bedoelde ik :)
Maar vraag daarover, hoe doet Microsoft dat dan? Hanteren die een totaal ander veiligheidsmechanisme?
Microsoft werkt met verified storage. Er kunnen alleen maar speciaal geconfigureerde HD's in de 360, en die kan je dacht ik dan ook op een andere 360 gebruiken.
Een PS3 werkt met elke SATA disk, maar die is alleen in 1 specifieke PS3 te gebruiken. Daardoor staat de data op de PS3 altijd uniek op de disk.
(ik ga af op wat ik me zo kan herinneren van wat stukken over de security systems.)
(kleine addendum: sinds de laatste firmware upgrade wordt de data ook niet meer los geverifieerd voordat deze geinstalleerd wordt op een PS3. Dit gaat nu in 1keer.)

[ Voor 11% gewijzigd door Sentry23 op 30-11-2009 14:00 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
v8power67 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:32:
Dan kan je beter op het einde van de speelsessie alles downloaden (dus als je niet meer gaat gamen) en de PS3 dan automatisch laten afsluiten als hij alles binnen heeft gehaald (uitzetten in hoofmenu en dan een vinkje bij: (klinkt als) uitzetten na download). Voordeel is dat dan demo's automatisch geinstallerd worden.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

blitzkrieg

Whoop Whoop!

FeaR1986 schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:07:
Had de console al een hele tijd niet meer aan gehad aangezien ik andere dingen te doen had (lees: werken en ziek zijn). Start ik net de PS3 op staat de nieuwste firmware er opeens op :S
Lekker toch?

Ik denk soms: "ff snel een half uurtje op de ps3 spelen voordat ik wegmoet"
Nieuwe firmware, kan ik weer niks. En ik heb al zo weinig tijd om te spelen |:(

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
je bent toch niet verplicht om een update uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Laatst online: 21:54

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Wel als je multiplayer wilt via het PSN

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blitzkrieg schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:09:
[...]
Lekker toch?

Ik denk soms: "ff snel een half uurtje op de ps3 spelen voordat ik wegmoet"
Nieuwe firmware, kan ik weer niks. En ik heb al zo weinig tijd om te spelen |:(
Je weet van tevoren wanneer firmware-updates uitkomen. Dan kun je toch ook meteen die update erop zetten ipv te wachten tot je een avondje wilt spelen.

Afgezien daarvan, bij mij staan al die updates in 5-7 minuten erop. Als ik weet dat er een update is, zet ik 's ochtends even de PS3 aan. Je geeft even aan dat de PS3 na de automatische update zichzelf weer uit moet zetten en je hebt er geen omkijken naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Ik hou firmware updates ook niet bij en soms speel ik een paar dagen niet. Als ik dan even een kwartiertje de tijd wil doden met een snel potje racen dan erger ik me ook kapot als ik dan 7 minuten moet wachten op een update. Kan het me dus wel voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
ymmv schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:23:
[...]
Je weet van tevoren wanneer firmware-updates uitkomen. Dan kun je toch ook meteen die update erop zetten ipv te wachten tot je een avondje wilt spelen.

Afgezien daarvan, bij mij staan al die updates in 5-7 minuten erop. Als ik weet dat er een update is, zet ik 's ochtends even de PS3 aan. Je geeft even aan dat de PS3 na de automatische update zichzelf weer uit moet zetten en je hebt er geen omkijken naar.
Niet helemaal waar... vergeet niet dat sommige games ook updates hebben (los van de firmware)... mocht je een spel soms een tijdje niet spelen kun je opeens 'verrast' worden door een nieuwe update. En het is erg vervelend dat je dit niet kunt annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Nogal ja! Topper onlangs was het "eventjes" updaten van Little Big Planet (niet de Leerdammer update). Man man man wat duurde dat lang. Ik denk zonder overdrijven 20 minuten. Op die momenten denk je wel eens :Z

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:05:
[...]

Ik had volgens mij in dit topic gelezen dat er wel een shuffle functie was.
Ik heb even gezocht op vidzone en shuffle maar daarbij vind ik alleen mensen die die functie ook graag willen :) Misschien kan je hem wel aanzetten op een manier waarop hij vanalles gaat shuffelen maar voor een playlist zit die functie er volgens mij niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

knuppelhout schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:06:
hmm, het advies is dus nu 1x switch en 1x router.
of zou 100mbps wired al genoeg zijn voor HD films? ben bang van niet
Een 100Mb netwerk zal het meestal wel redelijk doen, maar als je HD films van hoge kwaliteit wilt gaan streamen dan heb je toch echt een Gb verbinding nodig.

Knuppelhout, probeer eens zoiets: (De Speedtouch is mijn router & de SD2005 is een Gigabit switch.)

Afbeeldingslocatie: http://playstation3.zdclan.nl/tweakers/netwerk.jpg

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jheroun schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:25:
[...]

Ik heb even gezocht op vidzone en shuffle maar daarbij vind ik alleen mensen die die functie ook graag willen :) Misschien kan je hem wel aanzetten op een manier waarop hij vanalles gaat shuffelen maar voor een playlist zit die functie er volgens mij niet op.
men gaat op het woordje "wachtrij" staan en men neme ter vingertop de knop waarop het symbool driehoekje staat afgebeeld. Men zal in die gevallen een menu zie oppoppen waarna men het woordje shuffle ziet staanden. Wederom drukt men met de knoppendrukvinger op een toets waarbij moet worden aangemerkt dat dit de knop is, met daarop een kruisje afgebeeld.

Nadat je dit hebt gedaan worden alle songs in de wachtrij (dus ook degene uit je playlist als je deze aan het afspelen bent) geshuffeleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
History repeating itself??
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_yN9Zzt7KhYM/SxC5GaxHD8I/AAAAAAAABhM/CCbTbJsk8YE/s1600/ps2_ps3.jpg
Can anyone remember what it was like when Sony's Playstation 2 came on the scene? If you've been following the industry long enough, you would conclude that the PS3's launch was almost identical to that of its predecessor. People complained about the price, doom and gloom articles were all over the place, and developers moaned over the architecture of the then new hardware. It's the same with PS3 today, but look at what's happening now; Sony is set to dominate again, just like the PS2 before it and the comparisons invoke dejavu. We'll remind you.

The Games - Just like the PS2 before it, the PS3 was criticized for not having enough games to survive, and was even mocked because of it. Now no other gaming console in the world has more games than the PS2 with over two thousand titles as part of its library, and the PS3 is on track to join it's older brother.

Shortages - In 2000, only a few million people had purchased the gaming device because of Manufacturing delays. Directly after its release, it was very difficult to find a PS2 on store shelves because they were almost always sold out and people were paying thousands of dollars on sites like eBay just to get their hands on it.

Afbeeldingslocatie: http://www.wired.com/images_blogs/photos/uncategorized/ps3line2.jpg

PS3 went through the same dilemma. Because Blu-ray was new tech at the time and the PS3 was the only gaming device to carry a Blu-ray drive, components for the technology was constantly faced with shortages, hence stalling development of PS3 to the dismay of unsatisfied consumers. This lead to a worldwide shortage and just like the PS2, people were paying big bucks on sites like eBay just to get a PS3.

New Formats - The PS2 according to many was doomed because it carried a DVD drive that at the time was unknown, and the critics deemed it a mistake by Sony to take such high risk that according to them, had a low chance of succeeding. It was also a format that gave more space to develop better quality games. Little need to be said about the success of DVDs now, a format that was made successful by the PS2.
Afbeeldingslocatie: http://cybershack.com/img/Misc/HD-DVD_Blu-Ray.jpg

The PS3 suffered the same scorning in the beginning for implementing Blu-ray disc. Again the skeptics said it was alien tech and no one knew if it would succeed. It was also a format that made the PS3 second to none in terms of storage, and now the best looking games are on PS3.

The Price - $299 was the launch price of Sony's PS2 and a good portion of the media was crying about it, saying PS2 was just too expensive and that Sony should reduce the price immediately if they wanted to remain relevant in the industry. Rings a bell?

The PS3 for most of its life received heat for the device's price point. $599 was the launch price of the console so you can imagine the amount of flak Sony received. Now the PS3 is only $299 and selling out all over the world.

Design - The PS2 design gave developers a challenge from the onset. They claimed Sony and the mastermind behind all the Playstations, Ken Kutaragi, built the system too difficult and it was a real struggle for developers to get their minds in line with that of the PS2.

Afbeeldingslocatie: http://blogulate.com/wp-content/uploads/2007/12/chip_cell_ps3.jpg

Needless to say the PS3's cell technology is giving devs hell. In fact just recently, Brink's boss told Eurogamer that PS3 tech is "alien" to him. But some were able to get their smart brains to overcome the system's intricate build. Developers like Naughty Dog have mastered the cell and now, they're sharing all their secrets with anyone who wants to know.

There's only one more piece that's missing to complete the puzzle, and it's to see the PS3 dominate like its predecessor. All eyes are on 2010 to see what will Sony do, and how will they outperform what has been a stellar year for them.

Everything is already in place, and with games like God of War III, Gran Turismo 5, Final Fantasy XIII, MAG, Heavy Rain, Agent, Resistance 3, and The Last Guardian all coming next year, the conclusion is not so difficult to fathom; PS3 will dominate from next year and until PS4 comes along.

And that's another story altogether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En wat is daar nieuw aan? :?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets nieuws, maar wel leuk om weer eens zoiets te lezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Brad Pitt schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:08:
Nogal ja! Topper onlangs was het "eventjes" updaten van Little Big Planet (niet de Leerdammer update). Man man man wat duurde dat lang. Ik denk zonder overdrijven 20 minuten. Op die momenten denk je wel eens :Z
Dan ken je Pain niet, laatste update was 450mb (!!), zelfs met een lijntje van 20mbit duurde het langer dan een uur, was echt iets raars met die update dat het zo lang duurde. Pain is echt zo een game die je ff speelt voor dat je weggaat, maar met zo een update, yeah right :/ .

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 20:29
BatmanHorizon schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:17:
[...]

Dan ken je Pain niet, laatste update was 450mb (!!), zelfs met een lijntje van 20mbit duurde het langer dan een uur, was echt iets raars met die update dat het zo lang duurde. Pain is echt zo een game die je ff speelt voor dat je weggaat, maar met zo een update, yeah right :/ .
Dit is makkelijk te omzeilen om je gewoon even af te melden op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
Goedenavond,

Mag ik jullie advies?

Ik wil één dezer dagen een PS3 aanschaffen, nu heb ik de volgende mogelijkheden waaruit ik kan kiezen:

- PS3 80 GB plus één spel (Killzone2/Singstar Abba/Little Big Planet/Resistance 2) voor € 213,-
- PS3 250 GB plus 2 x Bluray + Bluray remote voor € 300,-

Ik ben nog niet echt thuis in de wereld die PS3 heeft, maar de Lite versie heeft naast het uiterlijk toch niet zo heel veel verschillen met de 80 GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

BatmanHorizon schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:17:
[...]

Uhm pain zelf was maar iets van 120 MB, dus een update die een aantal keer groter is dan het spel zelf :?
Maar goed, al een tijdje niet meer gespeeld, zal binnenkort wel eens updaten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:20
Meelobee schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:10:
[...]

[...]

Een 100Mb netwerk zal het meestal wel redelijk doen, maar als je HD films van hoge kwaliteit wilt gaan streamen dan heb je toch echt een Gb verbinding nodig.

Knuppelhout, probeer eens zoiets: (De Speedtouch is mijn router & de SD2005 is een Gigabit switch.)

[afbeelding]
Een 100Mb netwerk voldoet prima, stream hier zelf ook full HD films (12Gb p/stuk) zonder enig probleem.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 20:29
melluh3 schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:58:
Goedenavond,

Mag ik jullie advies?

Ik wil één dezer dagen een PS3 aanschaffen, nu heb ik de volgende mogelijkheden waaruit ik kan kiezen:

- PS3 80 GB plus één spel (Killzone2/Singstar Abba/Little Big Planet/Resistance 2) voor € 213,-

Ik ben nog niet echt thuis in de wereld die PS3 heeft, maar de Lite versie heeft naast het uiterlijk toch niet zo heel veel verschillen met de 80 GB versie?
Het verschil zit in het dat de SLIM iets sneller is maar verwaarloosbaar en minder energie verbruikt. Als je het uiterlijk niet uitmaakt en de 2 verschillen je niet boeit zou ik voor de 80GB gaan en zelf eventueel de HDD vervangen door een grotere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Millert schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:07:
[...]

Een 100Mb netwerk voldoet prima, stream hier zelf ook full HD films (12Gb p/stuk) zonder enig probleem.
Sterker, de 1e generatie nmt's hadden allemaal 100mbit.
Beetje nutteloos als die geen full hd film konden afspelen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

melluh3 schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:58:
Goedenavond,

Mag ik jullie advies?

Ik heb ze allebei.

Ik neem me Slim mee naar werk waar ik hem in de avond uren aan een 52 inch LCD aansluit.
Als Linux je niks kan schelen op je PS3, dan zou ik gewoon voor de Slim editie gaan:
* Stiller
* Kleiner
* Weegt minder (makkelijker mee te nemen -> past gewoon in me Eastpak tas)
* Vreet de helft minder stroom dan de FAT PS3.
* Wordt minder warm

Spellen zijn 2e hands goedkoop te scoren.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:57
Ik heb een vraag mbt de PS3 en de PSP. Als je via remote play je PS3 bedient, gaat het geluid dan wel via HDMI naar de versterker toe?

Voornamelijk voor muziek te luisteren en de playlist te kunnen zien zonder dat de tv aan moet.

@ hieronder thnx besteld

[ Voor 70% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-11-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Frank J. schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:33:
Ik heb een vraag mbt de PS3 en de PSP. Als je via remote play je PS3 bedient, gaat het geluid dan wel via HDMI naar de versterker toe?

Voornamelijk voor muziek te luisteren en de playlist te kunnen zien zonder dat de tv aan moet.
ja dat kan

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Meelobee schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:10:
[...]

[...]

[afbeelding]
hmmm, dank voor het meedenken. ik heb alleen een modem&wireless router in 1.
2 apparaten (pc en ps3) op 1 switch zou dus wel moeten kunnen begrijp ik? ik dacht echt dat dat alleen met een router kon als er internet verdeeld moet worden...

misschien heb ik trouwens nog ergens een adsl modem liggen, zonder wlan optie. de situatie die jij nu schetst kan ik dus evt wel opzetten, maar dat is volgens mij nog steeds geen gbit lan (die modem is neem ik aan 100mbit)

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig, maar voor mij is ie niet geslaagd als het niet in NL of de EU geldig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:12
Er is een nieuwe PoP aangekondigd. En het is geen vervolg op die van vorig jaar, maar ze pikken de draad op bij the Sands of Time trilogie. Ik vind dit niet jammer in elk geval. PoP was wel mooi, maar veel te saai en makkelijk om te 'spelen'.

Today Ubisoft announced that Prince of Persia: The Forgotten Sands video game is in development and is scheduled to be released May 2010 for consoles and handhelds. This new instalment in the critically-acclaimed franchise marks the return to the Prince of Persia Sands of Time storyline. Prince of Persia: The Forgotten Sands will feature many of the fan-favorite elements from the original series as well as new gameplay innovations that gamers have come to expect from the Prince of Persia brand.

Dat is nu eens goed nieuws. Het is een slimme zet van Ubisoft om naar de gamers zelf te luisteren. Door dit te doen creëren ze een win-win situatie.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Dat is mooi, Sands of Time was super. Die nieuwe PoP vond ik echt niks. De uitdaging was compleet weg en ik had daardoor geen zin om door te spelen. Ook had ik voor mn gevoel binnen 2 minuten alles al gedaan wat het spel me kon bieden. De graphics waren daarentegen wel mooi.

Wait and see...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand ook problemen met de online modus van Guitar Hero 5? Als ik een vriend een invite zend en hij accepteerd dan komt hij in een laadscherm waarna de melding: "game session no longer available" in beeld komt. Maar ik zit gewoon op hem te wachten. Doe verder niks... Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:44
swopdark schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:13:
Heeft iemand ook problemen met de online modus van Guitar Hero 5? Als ik een vriend een invite zend en hij accepteerd dan komt hij in een laadscherm waarna de melding: "game session no longer available" in beeld komt. Maar ik zit gewoon op hem te wachten. Doe verder niks... Iemand een oplossing?
Ik heb dat ook met Guitar Hero World Tour en nog steeds niet opgelost. Ook niet door de poorten in mijn router open te zetten zoals de support-forum van GH dat stelt... Heb het zelfs met een andere router geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
crzyhiphopazn schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:21:
[...]

Ik heb ze allebei.

Ik neem me Slim mee naar werk waar ik hem in de avond uren aan een 52 inch LCD aansluit.
Als Linux je niks kan schelen op je PS3, dan zou ik gewoon voor de Slim editie gaan:
* Stiller
* Kleiner
* Weegt minder (makkelijker mee te nemen -> past gewoon in me Eastpak tas)
* Vreet de helft minder stroom dan de FAT PS3.
* Wordt minder warm

Spellen zijn 2e hands goedkoop te scoren.
Werk je in de beveiliging ofzo, dat je op je werk kan gamen??

@Melluh3
En heb zelf ook voor de keuze gestaan, maar toch voor de slim gekozen.
Ze hebben hem niet voor niks verbeterd, lijkt mij dat je beter de nieuwe slim kan kopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Laatst online: 17-09 19:44
Is het ook mogelijk om via je mp4 speler (bluetooth) muziek af te spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik inderdaad ga voor de slim. Deze pas ook beter in mijn tv meubel :D. Ik vind € 300,- voor:
- PS3 250GB
- Batman: Dark knight (Blu-ray)
- X-men origins: Wolverine (Blu-ray)
- Blu-Ray remote
niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
Vandaag een 500gb hd gekocht voor mn slim.
Ik denk, meteen even instaleren, zo gezegd zo gedaan, hij deed het meteen, tot ik me bedacht, en ik moet mijn savegames overzetten, ik dacht miss kan dat als externe harde schijf, maar dat kon natuurlijk niet. Daarna weer terug in mn PS3 gestopt, en nu geeft hij een melding: Systeemsoftware functioneert niet correct.

Ben ik nu alles kwijt, of is er nog een mogelijkheid?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:18:
Ik denk, meteen even instaleren, zo gezegd zo gedaan, hij deed het meteen, tot ik me bedacht, en ik moet mijn savegames overzetten, ik dacht miss kan dat als externe harde schijf, maar dat kon natuurlijk niet. Daarna weer terug in mn PS3 gestopt, en nu geeft hij een melding: Systeemsoftware functioneert niet correct.

je orginele HD zou je aan je pc kunnen koppelen.
data overzetten, vervolgens je nieuwe HD aansluiten (als goed is is die nu dan geupdate en fat16(??) geformateerd

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

himlims_ schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:26:
[...]

je orginele HD zou je aan je pc kunnen koppelen.
data overzetten, vervolgens je nieuwe HD aansluiten (als goed is is die nu dan geupdate en fat16(??) geformateerd
Want met een PC kan je het Sony propriety format wat op de PS3 gebruikt wordt uitlezen?
Nee dus.... helaas gaat dat niet.

Ik weet niet wat er gebeurt op het moment dat je de PS3 opstart met de oude HDD erin en een USB-flashdrive met de laatste firmware? Opzich moet dat niet zoveel kwaad kunnen.

Of een safe mode:
http://boardsus.playstati...sage?message.uid=43684789

(soms link 2x inladen... anders krijg je misschien de melding dat de link niet meer bestaat).

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Vanitas schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:56:
Dat is mooi, Sands of Time was super. Die nieuwe PoP vond ik echt niks. De uitdaging was compleet weg en ik had daardoor geen zin om door te spelen. Ook had ik voor mn gevoel binnen 2 minuten alles al gedaan wat het spel me kon bieden. De graphics waren daarentegen wel mooi.

Wait and see...
Denk dat ik de nieuwe PoP inclusief controller en PS3 door het raam had geflikkerd als er geen Elika was geweest. Sommige jumps/orbs/richels waren zo onduidelijk dat ik wel een keer of 5 moest springen om te zien waar ik nu naartoe moest. De wereld was duidelijk in elkaar gezet met de flow van het automatisch herstellen in gedachte.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
Craztas schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:48:
Is het ook mogelijk om via je mp4 speler (bluetooth) muziek af te spelen??
Ik weet niet precies wat je bedoelt maar ik kan op m'n n82 aanvinken "bestanden delen" en vervolgens ploept er op de ps3 een icoontje met nokia n82 en kan ik door al mijn bestanden bladeren ook mijn muziek en die vervolgens afspelen.

Oh besef me ineens dat dit via wifi is mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Damn.. vind ik net GoW collection in de brievenbus (van hdmoviesource.com), zit er geen voucher bij voor die GoW3 demo. Wel vreemd trouwens, het spel was gesealed en de voucher zou binnenin moeten zitten, meer mensen dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nog steeds heb ik Vidzone niet werkend, blijf telkens alleen maar zwarte schermpjes zien waar de clips en preview icons horen te staan. Ik heb vidzone al eens helemaal verwijderd (ook in savedata) en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat.
Moeten er voor Vidzone speciaal poorten open worden gezett m'n router? Zo ja welke? Zo nee, waardoor zou het dan kunnen komen dat ik niets zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Meelobee schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:04:
Moeten er voor Vidzone speciaal poorten open worden gezett m'n router? Zo ja welke? Zo nee, waardoor zou het dan kunnen komen dat ik niets zie?
Ik heb, naast een aantal poorten voor specifieke games, enkel de standaardpoorten geopend en heb upnp uit staan. Bij mij werkte het die paar keer dat ik Vidzone geprobeerd heb prima.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Klaar ik ga mijn PS3 kopen! Lang zitten twijfelen maar ik ga het gewoon kopen :D
Alleen 1 vraag: Zullen er tijdens de kerst aanbiedingen zijn (mss dat iemand het vorige jaar gevolgd had) voor de PS3 anders wacht ik wel 3 weken anders koop ik hem deze week nog.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Laatst online: 20:00
PromoX schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:06:
[...]

Ik heb, naast een aantal poorten voor specifieke games, enkel de standaardpoorten geopend en heb upnp uit staan. Bij mij werkte het die paar keer dat ik Vidzone geprobeerd heb prima.
Ik heb upnp aan staan. Wat voor gevolgen kan dit hebben voor mijn PS3 of kan ik dat gewoon rustig zo aan laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
UPNP zorgt ervoor dat de PS3 poorten open maakt op het moment dat hij deze nodig heeft. Hij sluit ze echter niet. Dit doet de router na een bepaalde periode.

Overigens heb ik nog geen werkende configuratie gevonden waarbij UPNP daadwerkelijk werkt i.c.m. een PS3.

Ik heb zelf mijn PS3 in DMZ staan. Hierdoor heb je geen last van je firewall/ports die geblokkeerd worden.

[ Voor 17% gewijzigd door AvanCade op 30-11-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Iemand al Borderlands gespeeld? Lees er goede reviews over, en zeker nu hij bij zavvi 18 pond is kan ik de verleiding haast niet weerstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Striptease schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:16:
Klaar ik ga mijn PS3 kopen! Lang zitten twijfelen maar ik ga het gewoon kopen :D
Alleen 1 vraag: Zullen er tijdens de kerst aanbiedingen zijn (mss dat iemand het vorige jaar gevolgd had) voor de PS3 anders wacht ik wel 3 weken anders koop ik hem deze week nog.
Ik zie hem vooral vaak bij Bartsmit in de aanbieding.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Nu online
De reclames van Sony over de ps3 worden steeds leuker. Vond die met de kleinzoon en die ene reclame over psn ook wel leuk.
Meelobee schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:04:
Nog steeds heb ik Vidzone niet werkend, blijf telkens alleen maar zwarte schermpjes zien waar de clips en preview icons horen te staan. Ik heb vidzone al eens helemaal verwijderd (ook in savedata) en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat.
Bij mij deed Vidzone het meteen. Ik weet niet of het ook aan ligt of je de ps3 met draad of draadloos verbonden hebt aan het internet.

[ Voor 48% gewijzigd door Tjesus op 30-11-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
wjcastelijns schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:39:
Iemand al Borderlands gespeeld? Lees er goede reviews over, en zeker nu hij bij zavvi 18 pond is kan ik de verleiding haast niet weerstaan.
Ben het zelf sinds 3 dagen aan het spelen en ben eigenlijk helemaal verslaafd! Doet mij sterk denken aan Fallout, alleen dan zonder het verhaal. Weinig/geen dialogen met personages, maar wel veel actie en lekker knallen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het goed is kan je de originele HDD terugzetten in je PS3 en die zou zonder morren aan het werk moeten gaan. Althans dat was bij mijn 60 gig ps3. Maak dan gewoon eerste een een backup van die drive middels de tool van je PS3 op een 3e externe harde schijf.

Zet daarna je nieuwe 500 gig hdd in je PS3 en draai de backup recovery tool. Hiermee zou je alle software over moeten kunnen zetten incl savegames zonder verder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Shailesh schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 00:29:
[...]

Ben het zelf sinds 3 dagen aan het spelen en ben eigenlijk helemaal verslaafd! Doet mij sterk denken aan Fallout, alleen dan zonder het verhaal. Weinig/geen dialogen met personages, maar wel veel actie en lekker knallen.
Qua setting ja, maar verder lijkt het totaal niet op Fallout 3 (vind ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
nu geeft hij een melding: Systeemsoftware functioneert niet correct.

Herkenbaar: ik had een 500 GB in mijn PS3 40 GB. Nieuwe 80 GB gekocht en ook de nieuwe firmware op de 80 GB gezet. Ik dacht dat de harde schijf zonder problemen overgezet kon worden maar ook ik kreeg ik de melding dat de systeemsoftware niet correct functioneerde. Dus alles opnieuw installeren helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

De Dominee schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:39:
[...]

Werk je in de beveiliging ofzo, dat je op je werk kan gamen??

@Melluh3
En heb zelf ook voor de keuze gestaan, maar toch voor de slim gekozen.
Ze hebben hem niet voor niks verbeterd, lijkt mij dat je beter de nieuwe slim kan kopen!!
Hahaha,

soort van ik werk op de ICT servicedesk van Delta Lloyd.
Ik bewaak me telefoon en de calls die ik binnen krijg :P.

In de late middag / avond uren is er niet veel te doen en moet je je zelf bezig zien te houden.
Vanaf 18:00 zit je alleen op de desk dus tjah -> PS3 aansluiten en gaan met die banaan :+
hemiparo schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:01:
[...]

Herkenbaar: ik had een 500 GB in mijn PS3 40 GB. Nieuwe 80 GB gekocht en ook de nieuwe firmware op de 80 GB gezet. Ik dacht dat de harde schijf zonder problemen overgezet kon worden maar ook ik kreeg ik de melding dat de systeemsoftware niet correct functioneerde. Dus alles opnieuw installeren helaas :(
Het blijkt dat elke editie van de PS3 uniek is, dus je kan niet zomaar even je HDD in een andere PS3 stoppen.
Helaas ook zelf meegemaakt:

PS3 FAT 40GB met Linux erop -> PS3 Slim.
Hdd overzetten kreeg ik eerst de melding dat er een niet ondersteunde partitie op me HDD stond.
1. Alles moeten backuppen naar een FAT partitie op een externe hdd
2. vervolgens me hdd geformatteerd.
3. firmware vanaf me externe hdd geïnstalleerd.
4. Backup terug gooien.

Toen startte me PS3 slim 400GB weer op.
Kwas wel al me PSN account gegevens kwijt :(

[ Voor 41% gewijzigd door crzyhiphopazn op 01-12-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:48

Graveheart

Say what?

Gister even vluchtig naar VidZone gekeken.

Wat ik zag, beviel me wel. Ruime keus uit muziek, veel variatie wat ik kon zien.
Installatie duurde wel een eeuwigheid zeg. En toen moest ie nog updaten / syncen / whatever.

Duurde in totaal een minuut of 30, toen was ik good to go.
Na een paar minuten wilde m'n vriendin ook bijzonder graag weten hoe ze dit op moest starten. :D

En nu nog maar verder wachten op de God of War Collection...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
swopdark schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 07:46:
[...]

Als het goed is kan je de originele HDD terugzetten in je PS3 en die zou zonder morren aan het werk moeten gaan. Althans dat was bij mijn 60 gig ps3. Maak dan gewoon eerste een een backup van die drive middels de tool van je PS3 op een 3e externe harde schijf.

Zet daarna je nieuwe 500 gig hdd in je PS3 en draai de backup recovery tool. Hiermee zou je alle software over moeten kunnen zetten incl savegames zonder verder gedoe.
Nee en dat vond ik juist het vreemde, ik heb alleen de HD even aangesloten in een externe hd houder, maar ik kon hem niet uitlezen, heb ook niks geformateerd ofzo. Toen ik hem terug wou zetten kreeg ik deze melding.
Nou heb ik hem toch al opnieuw geinstalleerd, maakt niet zo heel veel uit, alleen dat ik de savegames van Borderlands, Dirt2, MW2, DB RB, Fear2, OPFP, en GT5 prologue.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DCFreak schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:02:
Damn.. vind ik net GoW collection in de brievenbus (van hdmoviesource.com), zit er geen voucher bij voor die GoW3 demo. Wel vreemd trouwens, het spel was gesealed en de voucher zou binnenin moeten zitten, meer mensen dit ervaren?
Was dat niet alleen bij pre-orders? anyway, ik heb een extra papiertje in de gamedoos zitten, dus los van het boekje, waar de code op staat. Jij hebt alleen het boekje? Staat het wel op de doos trouwens?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

Bionic commando zie ik vaak langskomen voor 10 euro, bijv. bij de frs. Iemand ervaring met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
3style schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:10:
Bionic commando zie ik vaak langskomen voor 10 euro, bijv. bij de frs. Iemand ervaring met deze game?
Ja deze is net zo "leuk" als de originele op de NES.... :X
Maar dat is mijn mening... als je een platformer leuk vindt waar je niet kan springen maar alles met je slingerhaak moet doen dan zou het wat voor je kunnen zijn... Maar 10 euro is trouwens geen groot risico...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Niet online
3style schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:10:
Je kan volgens mij trouwens een demo downloaden, kan je eerst even kijken of je 10 euro wilt uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

VidZone is de SHIIIIIIIIIIIT.
VidZone is goed gevuld tot mijn verbazing.
Amerikaanse HipHop tracks zitten er gewoon bij die bij TMF en MTV niet eens worden uigezonden HAHAHAHA.

Who needs TMF & MTV when we have VidZone hahaha:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pin0 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:17:
[...]

Ja deze is net zo "leuk" als de originele op de NES.... :X
Maar dat is mijn mening... als je een platformer leuk vindt waar je niet kan springen maar alles met je slingerhaak moet doen dan zou het wat voor je kunnen zijn... Maar 10 euro is trouwens geen groot risico...
De NES versie had tenminste nog de 'gore' van een ontploffende Hitler wat er (vooral voor die tijd) zeer schokkend uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Zwartkijker schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:48:
Er is een nieuwe PoP aangekondigd. En het is geen vervolg op die van vorig jaar, maar ze pikken de draad op bij the Sands of Time trilogie. Ik vind dit niet jammer in elk geval. PoP was wel mooi, maar veel te saai en makkelijk om te 'spelen'.

Today Ubisoft announced that Prince of Persia: The Forgotten Sands video game is in development and is scheduled to be released May 2010 for consoles and handhelds. This new instalment in the critically-acclaimed franchise marks the return to the Prince of Persia Sands of Time storyline. Prince of Persia: The Forgotten Sands will feature many of the fan-favorite elements from the original series as well as new gameplay innovations that gamers have come to expect from the Prince of Persia brand.

Dat is nu eens goed nieuws. Het is een slimme zet van Ubisoft om naar de gamers zelf te luisteren. Door dit te doen creëren ze een win-win situatie.
Wel erg jammer, ik vond de vorige PoP ook erg leuk. Maar het lijkt nu dat er soort van twee series van PoP gaan lopen. Natuurlijk zal "the forgotten sands" zoals de officiele titel wordt, erg leuk kunnen zijn. Maar eigenlijk was ik ook wel erg benieuwd naar het vervolg van de laatste PoP.
Hmmm. Misschien moet ik die maar eens scoren voor de PS3. Ik hoop stiekem nog steeds dat ze de SoT triology ook porten naar de PS3. Die wil ik gewoon hebben voor m'n PS3.
Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.