Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:37:
VidZone is de SHIIIIIIIIIIIT.
blablabla
had die remote control met qwerty toetsenbord al besteld voor vidzone kwam, maar nu NOG handiger met vidzone. intypen van namen vind ik echt traag!

[ Voor 24% gewijzigd door knuppelhout op 01-12-2009 11:02 ]

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

crzyhiphopazn schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:37:
VidZone is de SHIIIIIIIIIIIT.
VidZone is goed gevuld tot mijn verbazing.
Amerikaanse HipHop tracks zitten er gewoon bij die bij TMF en MTV niet eens worden uigezonden HAHAHAHA.

Who needs TMF & MTV when we have VidZone hahaha:P
Gast :')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

_/-\o_

(Nog niet geprobeerd, op dit moment niet in de gelegenheid..) Werkt het bluetooth tobo (heb zo'n Sony dingetje) eigenlijk in Vidzone?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bionic Commando (de download versie, niet de disc versie) is een van de beste PS3 spellen. Zeer goede muziek en uitdagende gameplay. Het spel gaat lang mee ook vanwege de challenges/trophies die er te halen zijn. Ook de referenties naar het spel Commando zijn super.

Jammer dat men niet meer klassiekers op deze manier update.

[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 01-12-2009 11:12 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:04:
[...]

Hahaha,

soort van ik werk op de ICT servicedesk van Delta Lloyd.
Ik bewaak me telefoon en de calls die ik binnen krijg :P.

In de late middag / avond uren is er niet veel te doen en moet je je zelf bezig zien te houden.
Vanaf 18:00 zit je alleen op de desk dus tjah -> PS3 aansluiten en gaan met die banaan :+
offtopic:
Zou maar oppassen met wat je post, als je baan je lief is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

EfBe schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:18:
[...]

Was dat niet alleen bij pre-orders? anyway, ik heb een extra papiertje in de gamedoos zitten, dus los van het boekje, waar de code op staat. Jij hebt alleen het boekje? Staat het wel op de doos trouwens?
Zou best kunnen dat het alleen bij pre-orders is/was, maar voor mij was het een pre-order (2 maanden geleden besteld). Maar idd geen los papiertje in de doos, behalve de handleiding. Gezien de late levering zal de game niet uit de 'pre-order' reeks gekomen zijn dan, er staat ook niets op het doosje verder hierover.

Nouja, er zijn ergere dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:12:
Bionic Commando (de download versie, niet de disc versie) is een van de beste PS3 spellen. Zeer goede muziek en uitdagende gameplay. Het spel gaat lang mee ook vanwege de challenges/trophies die er te halen zijn. Ook de referenties naar het spel Commando zijn super.

Nou dat remaken van klassiekers gebeurd juist erg veel laatste tijd:

-Castelvania Rebirth
-Streetfighter 2 HD
-Final Fight (of dit een remake wordt is nog niet bekend, conflicterende berichten)
-Rocket Knight Adventures Rebirth
-Gradius Rebirth
-Contra Rebirth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:32:
[...]

Nou dat remaken van klassiekers gebeurd juist erg veel laatste tijd:

-Castelvania Rebirth
-Streetfighter 2 HD
-Final Fight (of dit een remake wordt is nog niet bekend, conflicterende berichten)
-Rocket Knight Adventures Rebirth
-Gradius Rebirth
-Contra Rebirth
Castlevenia en Contro = Instant buy :)

Lijkt me geweldig om die games te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Millert schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:07:
[...]
Een 100Mb netwerk voldoet prima, stream hier zelf ook full HD films (12Gb p/stuk) zonder enig probleem.
Probeer de Planet Earth Blurays dan eens over je 100Mb netwerk te streamen. :+ (ff zoeken op 'Killa Sample' voor voorbeeldje.)
PromoX schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:06:
[...]
Ik heb, naast een aantal poorten voor specifieke games, enkel de standaardpoorten geopend en heb upnp uit staan. Bij mij werkte het die paar keer dat ik Vidzone geprobeerd heb prima.
UpNp stond bij mij aan, maar aan- of uitzetten maakt geen verschil mbt Vidzone. Firewall (op router) aan of uit maakt ook geen verschil. :(
Dan nog maar een keer opnieuw installeren, ik heb al een paar keer gelezen dat bij andere mensen Vidzone pas na 4-5x intstalleren goed werkte.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:04

S2S

Meelobee schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:05:
[...]

Probeer de Planet Earth Blurays dan eens over je 100Mb netwerk te streamen. :+ (ff zoeken op 'Killa Sample' voor voorbeeldje.)

[...]

UpNp stond bij mij aan, maar aan- of uitzetten maakt geen verschil mbt Vidzone. Firewall (op router) aan of uit maakt ook geen verschil. :(
Dan nog maar een keer opnieuw installeren, ik heb al een paar keer gelezen dat bij andere mensen Vidzone pas na 4-5x intstalleren goed werkte.
Killa Sample: Killa Sample Quad Full HD, dus 4 keer 1080p bij 50 frames... nee logisch dat dan niet gaat werken.. en 150 Mbit per sec.

Blu-ray komt maximaal niet boven de 54 Mbit uit btw, dat is met audiostreams, dacht voor video alleen maximaal rond de 40 Mbit, dus een wired 100Mbit netwerk is ruim voldoende.

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 01-12-2009 12:44 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
440.000 PS3 consoles in een week verkocht in de VS.

Het gaat nu wel heel hard in een keer. Nou maar hopen dat ze bij Sony snel wat aan die servers doen want PSN heeft nu al moeite met het syncen van trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ok dus die Killa Sample is een niet realistische belasting? in de PMS forums gebruiken ze dat nl vaak als voorbeeld. Zal ik meteen ff aanpassen in de manual :)

Hmm, vaag, na nogmaals Vidzone te verwijderen en opnieuw te installeren (voor de 6e keer!) werkt het nu wel. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 15:56
Het gaat nu wel heel hard in een keer. Nou maar hopen dat ze bij Sony snel wat aan die servers doen want PSN heeft nu al moeite met het syncen van trophies
Het 'schijnt' dat er 10 december een oplossing komt...
Mijn synchen gaat ook al tijden mis, tot ik het probeerde via het vergelijken met iemand uit mijn friends list, toen liep hij opeens door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
swopdark schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:17:
[...]

men gaat op het woordje "wachtrij" staan en men neme ter vingertop de knop waarop het symbool driehoekje staat afgebeeld. Men zal in die gevallen een menu zie oppoppen waarna men het woordje shuffle ziet staanden. Wederom drukt men met de knoppendrukvinger op een toets waarbij moet worden aangemerkt dat dit de knop is, met daarop een kruisje afgebeeld.

Nadat je dit hebt gedaan worden alle songs in de wachtrij (dus ook degene uit je playlist als je deze aan het afspelen bent) geshuffeleerd.
Die logica had ik nog niet geprobeerd. Ik verwachtte de optie in de lijst van opties na indrukken van het driehoekje op de playlist. Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
WaterFire schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:18:
[...]

Mijn synchen gaat ook al tijden mis, tot ik het probeerde via het vergelijken met iemand uit mijn friends list, toen liep hij opeens door...
Dat heeft een tijdje bij mij ook gewerkt, maar werkt nu ook niet meer. Nou is het niet heel erg. Zolang online gamen het wel doet. Maar het zou toch mooi zijn als alle functies het gewoon doen. Kan ik af en toe ook braggen met m'n trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Af en toe krijg ik dan juist een error, maar blijkt hij het toch wel te doen :?
Sony is goed bezig met VidZone en Uitzending Gemist (nu alleen nog Journaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:49:
[...]

Castlevenia en Contro = Instant buy :)

Lijkt me geweldig om die games te hebben
"Probleem" is dat die 2 exclusief (voor nu) voor de Wii zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:44:
[...]

"Probleem" is dat die 2 exclusief (voor nu) voor de Wii zijn.
En toch blijf ik de Wii een waardeloze console vinden (incluis het VC gedeelte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

AvanCade schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:23:
UPNP zorgt ervoor dat de PS3 poorten open maakt op het moment dat hij deze nodig heeft. Hij sluit ze echter niet. Dit doet de router na een bepaalde periode.

Overigens heb ik nog geen werkende configuratie gevonden waarbij UPNP daadwerkelijk werkt i.c.m. een PS3.

Ik heb zelf mijn PS3 in DMZ staan. Hierdoor heb je geen last van je firewall/ports die geblokkeerd worden.
Hoe heb je je PS3 in DMZ gezet? Heb al vanalles geprobeerd maar mijn NAT status blijft op moderate staan volgens MW2. Kan wel gewoon online spelen enzo, alleen kan ik niet joinen met bepaalde mensen. Heb een zyxel p-2602hw-d1a waarbij ik UPNP aan heb staan, maar mijn PS3 zegt dat deze niet beschikbaar is. Heb overigens NAT type 2.

DMZ voor de PS3 kan toch geen kwaad? Of kunnen mensen dan je PS3 gaan hacken? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-12-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:02:

Hoe heb je je PS3 in DMZ gezet? Heb al vanalles geprobeerd maar mijn NAT status blijft op moderate staan volgens MW2. Kan wel gewoon online spelen enzo, alleen kan ik niet joinen met bepaalde mensen. Heb een zyxel p-2602hw-d1a waarbij ik UPNP aan heb staan, maar mijn PS3 zegt dat deze niet beschikbaar is.
Hoe jij je ps3 in DMZ kan zetten weet ik niet, ben niet bekend met die modem/router.

Zelf heb ik juist het probleem dat, ondanks forwarden van de PSN poorten, de PS3 nat type 3 blijft melden, terwijl ook het beschikbaar zijn van UPNP bevestigd wordt.
Dit op een UPC fiber power modem met daarachter een Speedtouch 716 WL die met telnet omgebouwd is tot router (wan poort gebridged naar de 4e lan poort)

DMZ ben ik geen voorstander van ivm het gebrek aan beveiligingsmogelijkheden dat er voor de PS3 dan is.

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 01-12-2009 14:17 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:12:

Eensch, heb ik ook lange tijd veel plezier van gehad (Bionic Commando: Re-Armed dus) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
[...]

Hoe heb je je PS3 in DMZ gezet? Heb al vanalles geprobeerd maar mijn NAT status blijft op moderate staan volgens MW2. Kan wel gewoon online spelen enzo, alleen kan ik niet joinen met bepaalde mensen. Heb een zyxel p-2602hw-d1a waarbij ik UPNP aan heb staan, maar mijn PS3 zegt dat deze niet beschikbaar is. Heb overigens NAT type 2.

DMZ voor de PS3 kan toch geen kwaad? Of kunnen mensen dan je PS3 gaan hacken? :P
DMZ kan naar mijn mening geen kwaad. Ik ken nog geen hacks en daarnaast waarom zou iemand je PS3 hacken? Ik heb zelf geen gegevens opgeslagen waar ze iets aan hebben.

Spaart in ieder geval een hoop ellende bij online games zoals MW2 (waar ik NAT Type: OPEN) heb. Hoe het bij jouw apparaat moet weet ik niet. Dit zal zeker weten in de handleiding staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:05:
[...]

_/-\o_

(Nog niet geprobeerd, op dit moment niet in de gelegenheid..) Werkt het bluetooth tobo (heb zo'n Sony dingetje) eigenlijk in Vidzone?
Ja, als je de officiele toetsenbord ban Sony hebt (die je op je controller kan plaatsen), dan werkt deze zeker met VidZone! En dat maakt het gebruikt ervan een stuk makkelijker ;)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
dangerpaki schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:31:
Dat heeft een tijdje bij mij ook gewerkt, maar werkt nu ook niet meer. Nou is het niet heel erg. Zolang online gamen het wel doet. Maar het zou toch mooi zijn als alle functies het gewoon doen. Kan ik af en toe ook braggen met m'n trophies.
Ik heb sinds vorige week twee maal geprobeerd te syncen en beide pogingen waren succesvol! En dit gewoon in de avonduurtjes.

Het duurt wel wat langer, maar dat interesseert mij niet.

Laatste keer dat ik hier nog een melding over doe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:12
dangerpaki schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:56:
[...]

Wel erg jammer, ik vond de vorige PoP ook erg leuk. Maar het lijkt nu dat er soort van twee series van PoP gaan lopen. Natuurlijk zal "the forgotten sands" zoals de officiele titel wordt, erg leuk kunnen zijn. Maar eigenlijk was ik ook wel erg benieuwd naar het vervolg van de laatste PoP.
Hmmm. Misschien moet ik die maar eens scoren voor de PS3. Ik hoop stiekem nog steeds dat ze de SoT triology ook porten naar de PS3. Die wil ik gewoon hebben voor m'n PS3.
Ja, die was wel leuk om te doen ... de eerste twee uur. Daarna was het telkens opnieuw hetzelfde. Er kwamen geen nieuwe bewegingen of wapens bij. En telkens opnieuw dezelfde vijanden. De setting was telkens anders, maar daar is het ook mee gezegd. Het was veel te makkelijk om te doen.
Een visueel spektakel en een goede sfeer, maar op gebied van gameplay kon het heel wat beter ... eigenlijk hetzelfde als AC.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Zwartkijker schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:10:
[...]

Ja, die was wel leuk om te doen ... de eerste twee uur. Daarna was het telkens opnieuw hetzelfde. Er kwamen geen nieuwe bewegingen of wapens bij. En telkens opnieuw dezelfde vijanden. De setting was telkens anders, maar daar is het ook mee gezegd. Het was veel te makkelijk om te doen.
Een visueel spektakel en een goede sfeer, maar op gebied van gameplay kon het heel wat beter ... eigenlijk hetzelfde als AC.
Helemaal mee eens erg veel herhaling. Maar ik heb hem voor 12,99 incl verzenden va play.com en vond hem daarvoor de moeite waard!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Ik zou graag mijn fatality headset ( pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset ) aan mijn ps3 koppelen. Ik kan echter niet vinden of dit mogelijk is dmv een converter oid.
Mensen die hier ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
GG---77 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:16:
[...]

Helemaal mee eens erg veel herhaling. Maar ik heb hem voor 12,99 incl verzenden va play.com en vond hem daarvoor de moeite waard!
Goed voor je, ik heb me laten vangen aan de 'limited edition' die je kreeg bij het pre-ordereren (Game Mania). Een kat in een zak, dus. Het spel zat in een gewone PS3 doos, en een aparte kartonnen doos met een papiertje, een comic van amper 8 bladzijden en een cd met 15 MB aan bucht...

Bij God of War 2 kreeg ik ook de special edition. Die was ten minste de moeite waard. Een bonus dvd met heel wat trailers, interviews, ..., en een making-of (zeer interessant). Dit zat, samen met het spel, verpakt in een mooie kartonnen doos.

Wat is jullie favoriete 'limited' of special edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jouke_buissink schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:21:
Ik zou graag mijn fatality headset ( pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset ) aan mijn ps3 koppelen. Ik kan echter niet vinden of dit mogelijk is dmv een converter oid.
Mensen die hier ervaring mee hebben?
Hier ben ik ook al even naar opzoek. je hebt eigenlijkgewoon een usb stickje nodig waar een microfoon en koptelefoon ingang in zitten. maar waar zijn die te koop ?!
iemand die ons kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Zwartkijker schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:34:
[...]
Geen, mijn persoonlijke ervaring met 'limited' of special editions, tenminste met een boekje of wat trailers ofzo erbij, is dat ik er 1 keer naar kijk en vervolgens niet meer. Daardoor is het voor mij in ieder geval het extra geld niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:04
Omni superens schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:03:
[...]

Geen, mijn persoonlijke ervaring met 'limited' of special editions, tenminste met een boekje of wat trailers ofzo erbij, is dat ik er 1 keer naar kijk en vervolgens niet meer. Daardoor is het voor mij in ieder geval het extra geld niet waard.
Heb ik ook precies het zelfde, alleen vind de verharde doosjes voor de spellen wel mooi, weet niet of dat ook bij special editions hoort? Verder extra boekjes/dvd's leuk maar daar vind kijk ik verder ook nooit meer naar.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:00:
[...]

Hier ben ik ook al even naar opzoek. je hebt eigenlijkgewoon een usb stickje nodig waar een microfoon en koptelefoon ingang in zitten. maar waar zijn die te koop ?!
dat zoek ik ook.
of een firmware update waardoor je bluetooth stereo headsets als main audio out kunt gebruiken. mn tv heeft namelijk geen headphone jack

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
[...]

Goed voor je, ik heb me laten vangen aan de 'limited edition' die je kreeg bij het pre-ordereren (Game Mania). Een kat in een zak, dus. Het spel zat in een gewone PS3 doos, en een aparte kartonnen doos met een papiertje, een comic van amper 8 bladzijden en een cd met 15 MB aan bucht...

Bij God of War 2 kreeg ik ook de special edition. Die was ten minste de moeite waard. Een bonus dvd met heel wat trailers, interviews, ..., en een making-of (zeer interessant). Dit zat, samen met het spel, verpakt in een mooie kartonnen doos.

Hier ook PoP voor 12 euro via play. Best wel mee vermaakt uiteindelijk. Ik vond het verhaal mooi gebracht, en dat was dan ook de voornaamste reden om door te blijven spelen. Laatste deel was redelijk intens gedaan.

Qua limited editions; ik heb er maar 2. Bioshock en Fallout, allebei voor de PC. Met name die van Fallout (met lunchbox, bobblehead en artbookje) vond ik erg geslaagd. De kleine Big Daddy uit de Bioshock LE was ook aardig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Laatst online: 18-09 21:45
SgtElPotato schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:13:
Heb ik ook precies het zelfde, alleen vind de verharde doosjes voor de spellen wel mooi, weet niet of dat ook bij special editions hoort? Verder extra boekjes/dvd's leuk maar daar vind kijk ik verder ook nooit meer naar.
De verpakking verschilt vaak van het origineel, maar het gaat voornamelijk om extra in-game content (denk hierbij aan een speciaal wapen, een nieuw level, e.d.) of goodies/merchandise.

Ik vind het zelf ook niet echt het geld waard, alhoewel ik zo'n figurine van een personage wel tof zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik denk even dat VidZone installeren... nou daar wordt je ook niet vorlijk van eerste install van 23MB is zo binnen n geinstallerd, komt er een update van 15Mb ook zo klaar... maar dan die eerste innitialisatie... hij is nu na een kwartier op de helft... bn ik in totaal al bijna een half uur bezig.

En ik dacht snel even proberen voordat ik met Uncharted 2 verder ga :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:59
Maar dat hoeft maar 1 keer want daarna start hij gewoon meteen op , dus je wachten word wel beloont ;)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:44
Ik weet trouwens niet of jullie het PES2010-topic bezoeken, maar hierbij even dit:

Maandagavond 7 december zal de tweede GOTPS3 PES2010 competitie plaatsvinden. Aanvang is om 21:00.

De competitie deze keer is als volgt: Kwalificatie WK 2009 Europa. De competitieregels zijn als volgt:
- potjes van 10 minuten
- je speelt één keer tegen elke tegenstander
- blessures zijn ingeschakeld
- voetballook is willekeurig

Om mee te doen, doe je het volgende:
- Ga in het spel naar ONLINE > COMMUNITY > GOTPS3 > COMMUNITY LEAGUE en open de league WK 2009 EUROPA. Schrijf je in met een Europees land dat nog niet door iemand anders is gekozen.
- Het is niet toegestaan om een land te kiezen die reeds door een andere speler is gekozen.
- Het is niet toegestaan om een ander land dan een Europees land te kiezen.
- Zodra je je ingeschreven hebt, ga je naar de GOTPS3-pagina hierover en geef je aan welk land je gekozen hebt.
- Afhankelijk van het aantal deelnemers gaat een x aantal Europese landen door naar het WK. Dit aantal zal ik, net als de landen, aan het einde van de competitieavond daar vermelden.

Na deze Europese ronde, zal er een kwalificatiecompetitie plaats vinden in de Amerika's, Afrika en Azië/ Oceanië. Bovenstaande regels zullen dan ook gelden, met uitzondering dat het een land uit dat continent moet zijn.
Zo hebben we aan het einde van de vier kwalificatierondes een overzicht van landen uit alle continenten die zich geplaatst heeft voor het WK 2009. Deelnemers kunnen zich dan inschrijven voor het uiteindelijke WK en ik zal per loting gaan bepalen welke deelnemer met welk land zal gaan moeten spelen. Dit overzicht zal dan daar gepost worden. Loting is bindend; houdt hier rekening mee bij deelname.

Indien je jezelf nog niet hebt toegevoegd aan de GOTPS3-community, ga je in het spel naar ONLINE en daarin naar COMMUNITY. Je krijgt nu een zoekvenster. Vul het zoekveld in en laat het zoeken naar GOTPS3 (let op de hoofdletters, anders vind je het niet). Het wachtwoord is "got" zonder de aanhalingstekens.

Veel succes, maar voornamelijk plezier! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
[...]

Geen eigenlijk. Ik pak me netjes de goedkoopste versie. Ik heb in het verleden wel laten vangen door die speciale edities, maar wat doe je eigenlijk met de extra's? Die boekjes en losse cd's gebruik ik niet. De extra unlockables zijn vaak niet zo bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knuppelhout schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:57:
[...]

had die remote control met qwerty toetsenbord al besteld voor vidzone kwam, maar nu NOG handiger met vidzone. intypen van namen vind ik echt traag!
Je kunt met driehoekje het onscreen toetsenbord oproepen en dat werkt wel handiger dan de manier die vidzone biedt :)
dangerpaki schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:48:
440.000 PS3 consoles in een week verkocht in de VS.

Het gaat nu wel heel hard in een keer. Nou maar hopen dat ze bij Sony snel wat aan die servers doen want PSN heeft nu al moeite met het syncen van trophies.
Dat zijn mooie cijfers! :o

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Hoe bruikbaar zijn de ps2 controllers eigenlijk nog?
En werkt elke usb naar ps2 converter op de ps3?

Ik krijg 1 van deze dagen een 2e hands ps2 slim binnen, met een stuk of 10 ps2 toppers.
Voornamelijk rpg's (aangezien de ps3 wel erg karig bedeeld is voorlopig).
Daar zitten 2 ps2 controllers bij, als die het fatsoenlijk doen, dan zijn ze eventueel ook bruikbaar als er visite is.
Dan hoef ik geen DS3 controller meer te kopen :p scheelt toch weer een kleine 40euro.

god of war psp edition is trouwens met enige regelmaat 115euro bij Bartsmit.
Is dat nog een leuke toevoeging voor de ps3? Of is het echt een gadget?

[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 01-12-2009 19:53 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik neem aan dat je van deze site de info over een update op 10 december hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
DNS666 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:48:

Ik krijg 1 van deze dagen een 2e hands ps2 slim binnen, met een stuk of 10 ps2 toppers.
Daar zitten 2 ps2 controllers bij, als die het fatsoenlijk doen, dan zijn ze eventueel ook bruikbaar als er visite is.
Dan hoef ik geen DS3 controller meer te kopen :p scheelt toch weer een kleine 40euro.
same here. heb van ebay voor een paar euro een converter gekocht. zal het laten weten hoe hij bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersoakersven
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 11:24
Ik had een vraag die ik nog niet tegen was gekomen. Ik heb sinds kort een PS3 en ik vroeg me af of het gevaarlijk is om de een PSP met niet orginele firmware te verbinden met de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 13:44
Supersoakersven schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:57:
Ik had een vraag die ik nog niet tegen was gekomen. Ik heb sinds kort een PS3 en ik vroeg me af of het gevaarlijk is om de een PSP met niet orginele firmware te verbinden met de PS3?
Wel degelijk! Goed dat je het vraagt. Als je googled dan kom je ervaringen tegen dat de PS3 spontaan kuren begon te vertonen (in de zin van meldingen op het scherm tijdens het gamen in de trend van "Your PSP is not worthy!") en dat je PSP vanaf dat moment als Legosteentje gebruikt kon gaan worden. Ik zou dus erg oppassen en alvast een reserve-PS3 gaan aanschaffen voor in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
als sony daarachter komt komt er een speciale arm uit de ps3 die een snor op je bovenlip tattoeert.
Nee dat kan geen kwaad. Die snor trouwens ook niet, als je geen vrouw bent tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb je nu echt een user aangemaakt voor die vraag...? 8)7
Verder met de mensen boven mij... heb nu helaas ook een snor trouwens... da's niet alles als je vrouw bent... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersoakersven
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 11:24
hemiparo schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:26:
[...]

Heb je nu echt een user aangemaakt voor die vraag...? 8)7
Verder met de mensen boven mij... heb nu helaas ook een snor trouwens... da's niet alles als je vrouw bent... :(
Je moet toch een keer beginnen. Ik lees altijd de site en gebruik uitgebreid de zoekfunctie hier maar kon deze vraag niet vinden. Ik heb nu ook al 2 antwoorden de 1 zegt dat het wel kwaad kan en de andere van niet. Dat verhaal van die arm uit het beeldscherm geloof ik ook niet helemaal aangezien ik een led tv heb kan die arm nergens uitkomen. Ik zou graag reacties willen van mensen die er ervaring mee hebben en/of over gelezen hebben ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Supersoakersven op 02-12-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dan moet je het maar gewoon proberen... maar achteraf niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent!

(maar lees gewoon eens door de regels heen... ;))

[ Voor 21% gewijzigd door hemiparo op 02-12-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Supersoakersven schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:12:
[...]

Je moet toch een keer beginnen. Ik lees altijd de site en gebruik uitgebreid de zoekfunctie hier maar kon deze vraag niet vinden. Ik heb nu ook al 2 antwoorden de 1 zegt dat het wel kwaad kan en de andere van niet. Dat verhaal van die arm uit het beeldscherm geloof ik ook niet helemaal aangezien ik een led tv heb kan die arm nergens uitkomen. Ik zou graag reacties willen van mensen die er ervaring mee hebben en/of over gelezen hebben ;)
Welkom op GoT :w

Waar lees jij een verhaal over armen uit beeldschermen?:
knuppelhout schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:05:
als sony daarachter komt komt er een speciale arm uit de ps3 die een snor op je bovenlip tattoeert.
Nee dat kan geen kwaad. Die snor trouwens ook niet, als je geen vrouw bent tenminste.
Verder met de rest: try and see. Gaat t mis, dan weet je waar het aan ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Laatst online: 05-05 02:13
BatmanHorizon schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:17:
[...]

Dan ken je Pain niet, laatste update was 450mb (!!), zelfs met een lijntje van 20mbit duurde het langer dan een uur, was echt iets raars met die update dat het zo lang duurde. Pain is echt zo een game die je ff speelt voor dat je weggaat, maar met zo een update, yeah right :/ .
Hmm ik zit zelf met 20mbit en download 1GB in de 15 minuten via PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:00:
[...]

Heb een Logitech headset en daar zat zo'n verloopje bij. Twee jacks (koptelefoon en microfoon) erin en het geheel in de USB van de PS3 steken. Werkt als een tiet. Dit soort verloopjes kan je vast ook wel op een elektronische baai vinden.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:21:

Waar lees jij een verhaal over armen uit beeldschermen?:
Ik denk dat diegene die dat verzonnen heeft vorige week iets te fanatiek naar Fringe heeft gekeken?? ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:43:
[...]

Ik denk dat diegene die dat verzonnen heeft vorige week iets te fanatiek naar Fringe heeft gekeken?? ;)
Of Nightmare on Elm Street 3:
Freddy: Welcome to prime time, *****!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Nou vandaag naar DHL geweest om daar de gerepareerde ps3 op te halen, en het is een factory reconditioned ps3 geworden. Ik kan er eigenlijk niet mee zitten, kan geen krasjes of gebruik sporen vinden en hij is heel netjes op gestuurd in folie gewikkeld en in mooie sluitende kartonnen doos zoals je hem eigenlijk in de winkel koopt

Het grappige vind ik dat Moduslink B.V. bij Sony Computer entertainment Benelux B.V een vervangend apparaat heeft aangevraagd. De playstation is dan ook vanuit Sony rechtstreeks naar mij verstuurd.

Maar goed ik kan weer aan de slag met mijn tevens binnen gekomen spellen (Modern warfare 2, en force unleased ulti. sith edit.)

Dus uiteindelijk valt het mij allemaal nog mee 3 weken moeten wachten, maar na 1 jaar en 10 maanden toch weer een mooie schone opgepoetste ps3.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Laatst online: 05-05 02:13
[...]

nadat ik UPNP heb enabled werkt alles prima en heb ik in MW2 connection type: Open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Vampy719 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:58:
Nou vandaag naar DHL geweest om daar de gerepareerde ps3 op te halen, en het is een factory reconditioned ps3 geworden. Ik kan er eigenlijk niet mee zitten, kan geen krasjes of gebruik sporen vinden en hij is heel netjes op gestuurd in folie gewikkeld en in mooie sluitende kartonnen doos zoals je hem eigenlijk in de winkel koopt

Het grappige vind ik dat Moduslink B.V. bij Sony Computer entertainment Benelux B.V een vervangend apparaat heeft aangevraagd. De playstation is dan ook vanuit Sony rechtstreeks naar mij verstuurd.

Maar goed ik kan weer aan de slag met mijn tevens binnen gekomen spellen (Modern warfare 2, en force unleased ulti. sith edit.)

Dus uiteindelijk valt het mij allemaal nog mee 3 weken moeten wachten, maar na 1 jaar en 10 maanden toch weer een mooie schone opgepoetste ps3.
Ze zetten er nieuwe kappen op. Under the hood, blijft het een gebruikte PS3. Je moet maar weer net geluk hebben. Heb mijn launch model na iets van een 1 jaar kunnen inwisselen, en de PS3 welke ik er voor terugkreeg weer na een half jaar! Oftewel hopen dat hij het blijft doen en nog niet te snel juichen!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Even een snel newbie vraagje; ik en mn vriendin hebben allebij ons eigen profiel aangemaakt op de ps3, worden onze save games nu ook netjes gescheiden voor elk spel?

Wil alles wel zelf vanaf nul spelen zonder haar savegames te overschrijven :p

Heb even gegoogled maar kom alleen maar savegame transfer results tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xAndyx schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:10:
Even een snel newbie vraagje; ik en mn vriendin hebben allebij ons eigen profiel aangemaakt op de ps3, worden onze save games nu ook netjes gescheiden voor elk spel?

Wil alles wel zelf vanaf nul spelen zonder haar savegames te overschrijven :p

Heb even gegoogled maar kom alleen maar savegame transfer results tegen..
Save files blijven gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
ramon1984 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:19:
[...]

Hmm ik zit zelf met 20mbit en download 1GB in de 15 minuten via PSN.
Ja, demo's en trailers etc download wel gewoon op de normale snelheid op het psn. Was meer een voorbeeld van een buitensporige update, die op een of andere manier ook nog eens buitengewoon langzaam binnenkwam. ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Vads schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:04:
[...]

Wel degelijk! Goed dat je het vraagt. Als je googled dan kom je ervaringen tegen dat de PS3 spontaan kuren begon te vertonen (in de zin van meldingen op het scherm tijdens het gamen in de trend van "Your PSP is not worthy!") en dat je PSP vanaf dat moment als Legosteentje gebruikt kon gaan worden. Ik zou dus erg oppassen en alvast een reserve-PS3 gaan aanschaffen voor in de kast.
Bla bla bla.

gewoon je recenste custom firmware installeren en gaan met die banaan.
kan niets gebeuren met je PS3 want je PS3 gebruikt originele firmware.

Ik heb een PSP met CFW en een PSPGo allebei op me PS3 aangesloten.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Even een vraagje over Vidzone:

Als ik mijn playlist afspeel en ik klik bij de wachtrij op shuffle, dan stopt hij na 2 nummers al.

Weet iemand of je dit ergens kan instellen? Is best vervelend.

En ja, Ik heb meer dan 2 liedjes in mijn playlist/wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Even een vraagje: Ook ik zit er over te denken om een PS3 aan te schaffen. Mijn Xbox is gebanned en wil toch een game console voor online gamen + een bluray speler. Echter is het verstandig om te wachten i.v.m kerst aanbieden? Zal het veel schelen ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Possible schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:30:
Even een vraagje: Ook ik zit er over te denken om een PS3 aan te schaffen. Mijn Xbox is gebanned en wil toch een game console voor online gamen + een bluray speler. Echter is het verstandig om te wachten i.v.m kerst aanbieden? Zal het veel schelen ?
Helaas is mijn glazen bol in reparatie... maar uiteindelijk wordt alles goedkoper en kun je idd blijven wachten. Ligt ook een beetje wat je wilt: misschien komt er nog een FAT aanbieding bij de Bart Smit en voor de kerst zullen er echt nog wel stunts komen maar waar en wanneer...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Tja ik weet het.. Ik kan inderdaad ook niet blijven uitstellen. Maar met kerst zou je zeggen dat sony / microsoft / nintento toch wel zou stunten met mooie aanbiedingen / packs...

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

DNS666 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:48:

sinds een update van een paar maanden terug werkt mijn converter niet meer. Weet niet of dat voor al die dingen geldt.

[ Voor 71% gewijzigd door Reemster op 02-12-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Gewoon doen! Al koop je hem met kerst in een super aanbieding, twee weken later is hij ergens anders toch weer goedkoper of net een iets betere aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:46
Net voor mijn vader een 250 GB slim gekocht bij de Bart Smit, 280 euro.
En ik denk niet (tenminste niet in nederland) veel aanbiedingen komen tijdens de kerst, en als ze al komen zullen er inderdaad snel betere/goedkopere zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:42

Sandyman538

SandstorM [148839]

Possible schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:42:
Tja ik weet het.. Ik kan inderdaad ook niet blijven uitstellen. Maar met kerst zou je zeggen dat sony / microsoft / nintento toch wel zou stunten met mooie aanbiedingen / packs...
Het apparaat is in 2,5 jaar tijd qua prijs zo'n 70% gezakt, de techniek is vernieuwd en op dit moment kun je overal mooie aanbiedingen krijgen. Dus zoals hierboven gezegd, ga dat ding halen. Je voelt je echt niet bekocht als je over 3 weken de PS3 ziet staan voor 15 euro minder...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Xbox is gebanned en wil toch een game console voor online gamen
Hey vriend, besef je je wel dat je geen gekopieerde spellen kan spelen op de PS3? Ik neem ff aan omdat je 360 is gebanned dat je hem hebt geflashed om backups te kunnen draaien zodat je echte schijfjes niet beschadigd raken ( ROFL :X ) ??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

swopdark schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:48:

Hey vriend, besef je je wel dat je geen gekopieerde spellen kan spelen op de PS3? Ik neem ff aan omdat je 360 is gebanned dat je hem hebt geflashed om backups te kunnen draaien zodat je echte schijfjes niet beschadigd raken ( ROFL :X ) ??
Wees blij dat er weer iemand bij zinnen komt en in het vervolg de industrie steunt door het daadwerkelijk kopen van de spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Over xboxen gesproken....mn broertjes 360 was stuk (derde keer..ongelooflijk) maar hij kreeg van MS een nieuwe binnen 4 dagen!!!!!!! Daar kan Sony een puntje aan zuigen...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
swopdark schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:48:
[...]

Natuurlijk snap ik dat de PS3 nog niet om te bouwen is. Daar ga ik hem ook niet voor kopen! En om even terug te komen op de kopies: Ik heb een berg aan originele Xbox 360 games. Heb zelf maar 2 kopie spellen. Dus de PS3 komt er heus niet om pirate games te kunnen spelen.

1. Gaat me voornamelijk ook om de bluray speler die er in zit.
2. Ik wil inderdaad gewoon weer originele games kopen. Geen gezeik met gebanned kunnen worden of andere praktijken..

[ Voor 9% gewijzigd door Possible op 03-12-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

P.E.No.1 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:06:
Over xboxen gesproken....mn broertjes 360 was stuk (derde keer..ongelooflijk) maar hij kreeg van MS een nieuwe binnen 4 dagen!!!!!!! Daar kan Sony een puntje aan zuigen...
Ja als de console zo vaak stuk gaat moeten ze wel wat anders goed doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
P.E.No.1 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:06:
Aan het feit dat de xbox binnen garantie periode 3e keer kapot ging? Nou doe maar niet, ik vind het wel prima dat m'n PS3 gewoon lekker lang blijft doorwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het zeker wilt weten moet je afwachten, maar dan heb je geen console. Ik zeg: gewoon nu halen, er zijn altijd aanbiedingen, en je ziet altijd vlak na aanschaf ergens een goedkopere aanbieding. Niks van aantrekken, zorg gewoon dat je een prijs betaalt die nu goed ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Het scheelt altijd was. Wil je nog een weekje of twee wachten dan zou ik dat doen. Twee weken is niet veel en je weet al van te voren dat je dan wel aanbiedingen zult hebben. Ik zou zelf wel gewacht hebben. Tenzij je nu al een goede aanbieding van de 250gb ziet ofzo. ik geloof dat er laatst bij MM zwolle een hele goede aanbieding was: een 250gb slim met uncharted2 voor 288 euries. Ik denk dat deze niet meer geldig is. Maar mocht je zoiets tegenkomen dan zou ik het gewoon kopen en niet wachten tot kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gewoon doen. Ik heb de slim + Uncharted 2 gehaald voor 315,- en een week later was er een betere aanbieding. Jammer maar helaas, ik heb er al een week mee kunnen spelen! Ondanks dat ik recent niet heel veel tijd heb gehad om te gamen, heb ik totaal geen spijt van mijn aanschaf.
Ik zie de prijs niet spectaculair zakken voor kerst, dus als je hem nu wilt hebben, moet je hem nu gewoon gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

ramon1984 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:19:
[...]

nadat ik UPNP heb enabled werkt alles prima en heb ik in MW2 connection type: Open staan.
Ik neem aan dat je een ander modem/router hebt, aangezien ik op internet lees dat UPNP niet goed werkt met de modem/router die ik heb. Hij staat gewoon aan, maar de PS3 zegt gewoon dat UPNP niet beschikbaar is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Possible schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:06:
[...]
2. Ik wil inderdaad gewoon weer originele games kopen. Geen gezeik met gebanned kunnen worden of andere praktijken..
Mijn PS2 + Wii (ondertussen verkocht) waren allebei 'geholpen' met als resultaat veel spelen... en uiteindelijk speelde ik nergens mee.

Ik ben van mening dat juist door het niet kunnen kopieren ik bewuster games koop en er meer plezier van heb. Uiteraard probeer ik nog steeds zo goedkoop mogelijk aan mijn games te kopen (tweedehands, uitverkop of via internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 13-09 08:54
Op marktplaats voor een tientje (incl verzenden) FIFA Street 3 op de kop getikt. Als je goed zoekt dan vind je tweedehands mooie games voor weinig geld. Alleen heb je dan niet het nieuwste meteen in je PS3 zitten.

Maar... in het hoesje bij het spel zit een barst. Ik ga daar bij de verkoper niet over zeuren, want het boekje en de disc zijn in nieuwstaat. Zijn de PS3 hoesjes los te koop? Want ik hou zelf mijn hoesjes ook altijd mooi. B)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
hemiparo schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:59:
[...]

Mijn PS2 + Wii (ondertussen verkocht) waren allebei 'geholpen' met als resultaat veel spelen... en uiteindelijk speelde ik nergens mee.

Ik ben van mening dat juist door het niet kunnen kopieren ik bewuster games koop en er meer plezier van heb. Uiteraard probeer ik nog steeds zo goedkoop mogelijk aan mijn games te kopen (tweedehands, uitverkop of via internet).
same here :Y
mn wii verkocht want ik speelde uiteindelijk alleen de originele game mario galaxy, alle copies 5 min bekeken en weer weggelegd. Ik ben echt veel gelukkiger met mijn ps3.
door dat importeren heb ik nu ook weer last van een oplopende hoeveelheid games maar goed.
maar de ps2 games speel ik nog steeds regelmatig. geweldige console ook.
Ik bedacht me laatst: heb een wii gehad en een DSi en ze allebei snel verkocht, maar wat er nou over is: PS3, PS2, PSP. Wel een beetje erg eenkennig he?

[ Voor 12% gewijzigd door knuppelhout op 03-12-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:45
Sinds gisteren ben ik ook de trotse eigenaar van een PS3 slim 250gb :D
Meteen maar GT5 prologue en Fifa 10 erbij gehaald ;)

Zit nog wel met de standaard kabel, dus heb maar een component kabel besteld.

Ik heb beneden een plasma tv van Philips hangen, van een jaar of 5 oud. (was toen 4000€)
Zit geen hdmi op en is ook niet Full HD :P

Hopelijk komt er met die component kabel wat beter beeld op dan nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Laatst online: 13-09 08:54
Denk het wel, heb nog een Philips CRT tv en met een RGB kabel heb ik al prachtig beeld. Maar ik kom dan ook van een xbox af, dus het is al snel mooi :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Joepv schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:06:
Op marktplaats voor een tientje (incl verzenden) FIFA Street 3 op de kop getikt. Als je goed zoekt dan vind je tweedehands mooie games voor weinig geld. Alleen heb je dan niet het nieuwste meteen in je PS3 zitten.

Maar... in het hoesje bij het spel zit een barst. Ik ga daar bij de verkoper niet over zeuren, want het boekje en de disc zijn in nieuwstaat. Zijn de PS3 hoesjes los te koop? Want ik hou zelf mijn hoesjes ook altijd mooi. B)
Ik weet niet of je van die PSN kaartjes heb gekocht in het verleden, of nog van plan bent om te kopen. Maar daar zit in iedergeval ook een hoesje omheen, dan zou je die kunnen gebruiken.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoesjes worden meestal verkocht op Ebay of maybe Marktplaats.. maar zou zeggen ga eens langs bij je games winkel in de buurt want vaak hebben hun dummy's of hoesjes over die ze meestal weggooien en kan jij hem gratis meenemen! Of voor een klein bedrag natuurlijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren rare foutmelding, was al tijdje Uncharted 2 aan het spelen online, sluit het spel even af om wat vidzone te kijken, daarna weer naar Uncharted, krijg ik opeens de melding dat ik minimaal 140xxx kbyte schijfruimte (goeie 140mb) vrij moet hebben om te kunnen spelen. Daarna bleef mijn hele PS3 hangen, uiteindelijk resette hij zichzelf en alles werkte weer normaal. Eerste tekenen van een schijf in zijn laatste dagen? :(

Mbt savegames, deze staan neem ik aan op de harde schijf, maar als ik een nieuwe plaats moet ik dit dus via de memory stick overzetten. Nu zit het probleem dat aantal games het kopieren van de savegame dus niet mogelijk is, daar ben ik simpel gezegt dus mijn savegame dan van kwijt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:48:

Mbt savegames, deze staan neem ik aan op de harde schijf, maar als ik een nieuwe plaats moet ik dit dus via de memory stick overzetten. Nu zit het probleem dat aantal games het kopieren van de savegame dus niet mogelijk is, daar ben ik simpel gezegt dus mijn savegame dan van kwijt?
Die ben je inderdaad dan kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 18:16
Ik zou gewoon een nieuwe schijf kopen, en met behulp van 2 externe behuizingen de oude schijf gewoon klonen naar de nieuwe. Als je die dan in je PS3 prikt, kan je op dezelfde voet weer verder gaan. Ik denk dat dit wel zou werken, heb het zelf nooit gedaan met de PS3, wel met mijn Macbook Pro, en daarbij werkt dat gewoon vlekkeloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker

De PSN cards zitten in een gewone hoes. Je kan zo eentje kopen en de hoes verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kwam dit toevallig tegen:

In the XMB, go to System
Go to Settings > System Settings > Backup Utility
Then choose Back Up
Finally, pick the device to backup too (memory stick, usb harddrive, etc).

Eens kijken of dit werkt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:49:
Kwam dit toevallig tegen:

In the XMB, go to System
Go to Settings > System Settings > Backup Utility
Then choose Back Up
Finally, pick the device to backup too (memory stick, usb harddrive, etc).

Eens kijken of dit werkt.
Voor copyprotected savegames is dit inderdaad de oplossing (mits je naar dezelfde PS3 terug kopieert.)
Voor een move naar een nieuwe PS3 ben je ze alsnog kwijt. (kwam ik pas achter toen ik Killzone 2 weer eens verder wilde spelen.)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gisteren rare foutmelding, was al tijdje Uncharted 2 aan het spelen online, sluit het spel even af om wat vidzone te kijken, daarna weer naar Uncharted, krijg ik opeens de melding dat ik minimaal 140xxx kbyte schijfruimte (goeie 140mb) vrij moet hebben om te kunnen spelen. Daarna bleef mijn hele PS3 hangen, uiteindelijk resette hij zichzelf en alles werkte weer normaal. Eerste tekenen van een schijf in zijn laatste dagen? :(

heb ook wel eens iets soort gelijks gehad: wilde Heavenly Sword installeren, maar PS3 zei dat ik te weinig ruimte vrij had (20gb ongv vrij). Rebootje fixte dat geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ik heb zelf een keer een aantal originele ps3 doosjes op ebay gescoord, had namelijk 1 kapot hoesje en 1 heel erg gekrast (was ook 2e hands).
Wat ook mooi is, is dat de prepaid kaarten voor psn ook in zo'n hoesje zitten, die zou je dus ook kunnen gebruiken.

Edit: antwoord was al gegeven, had niet verder gelezen.

Voor ebay zie bijv. http://shop.ebay.nl/?_fro..._sacat=See-All-Categories

[ Voor 10% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 03-12-2009 13:51 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sentry23 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:33:

Voor copyprotected savegames is dit inderdaad de oplossing (mits je naar dezelfde PS3 terug kopieert.)
Voor een move naar een nieuwe PS3 ben je ze alsnog kwijt. (kwam ik pas achter toen ik Killzone 2 weer eens verder wilde spelen.)
Ik wil wel mijn PS3 behouden, puur nieuwe schijf erin :P Nu nog een grote USB stick zien te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel zonde, doet pijn in het hart.. :'(

http://www.youtube.com/watch?v=NvX8GHJLQIU&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Er komt een GT5 demo op 17 december

http://blog.eu.playstatio...-downloadable-time-trial/
GT Academy 2010 Launches December 17th With Downloadable Time Trial

Hello everyone, its Penrose Tackie here Gran Turismo, European Brand Manager.
Following the groundbreaking success of the GT Academy last year and as part of our activities around the forthcoming launch of Gran Turismo 5, I am delighted to officially unveil GT Academy 2010.
On 17th December exclusively via the PlayStation store, we will be launching the GT Academy 2010 Time Trial. The time trial will be the only way into this year’s Academy, and if you’ve got what it takes it could be the start of a life-changing journey.
Last year the GT Academy programme unearthed a real driving talent in the form of Lucas Ordonez from Spain, who after winning the GT Academy went on to drive for the Nissan PlayStation race team and take an astonishing second place in the GT4 Championship – all in his first season!
This time around the Academy is even bigger and better, and competition is bound to be pretty fierce – perhaps best of all though for Gran Turismo fans, it will be the first opportunity to get a hands-on taster as to what Yamauchi-san and his Polyphony team have been carefully crafting and polishing at their Tokyo base.
Qualify in the top twenty within your country and you will be invited to a national final event, where you will pit your wits against the best Gran Turismo drivers in the country. If you make it from there only then will you join the elite 20 that will be taken into the GT Academy 2010.

[ Voor 83% gewijzigd door Ace op 03-12-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Comment:
If he bought an XBox 360, the thing would break on its own

:D

GT5 Demo d:)b Wel leuk idee, eerst zo'n landelijke selectie en dan op naar de GT Academy.

[ Voor 10% gewijzigd door Impry op 03-12-2009 14:30 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik kreeg net een mailtje van playstation.blog (weet nou niet of het van de US of EU blog kwam) waarin staat dat iedere Qore-subscriber een mailtje krijgt met een code voor de beta van modnation racers? Je moet vóór 15 december zijn ingeschreven om de code te ontvangen. Weet nu alleen niet precies wat die Qore inhoudt....

PSN: xpock Live: xspock

Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.