Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

Da's een ding om je te kunnen kwalificeren voor GT Academy, geen demo. Als ik het goed lees zit er maar één auto in (Nissan 370Z in twee smaken) en één track.
pateen75 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:34:
Ik kreeg net een mailtje van playstation.blog (weet nou niet of het van de US of EU blog kwam) waarin staat dat iedere Qore-subscriber een mailtje krijgt met een code voor de beta van modnation racers? Je moet vóór 15 december zijn ingeschreven om de code te ontvangen. Weet nu alleen niet precies wat die Qore inhoudt....
http://blog.us.playstation.com/2008/06/introducing-qore-taking-you-behind-the-curtain-with-playstation/

Is alleen in de US store te vinden. Er is als het goed is wel een oude 'aflevering' gratis te downloaden, dan kun je ff kijken wat het inhoudt.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Met betrekking tot afprijzingen van de PS3; Die komen normaal gesproken in januari of februari. Ik kan mij nog herinneren dat ik mijn eerste PS2 slim kocht in januari met een spectaculaire afprijzing. Mijn PS3 fat heb ik in jan of feb gekocht met een goede aanbieding in combinatie met motorstorm en resistance.

Het is ook marketing technisch niet verstandig om dit VOOR de feestdagen te doen, want dan verkopen de systemen toch wel. Na de kerst (donkere dagen na kerstmis) moet je de mensen weer naar de winkel lokken met mooie afprijzingen!

MAW Gewoon kopen! Voor 3 tientjes nog 2 á 3 maanden wachten dan ben je een dief van je eigen plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pateen75 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:34:
Ik kreeg net een mailtje van playstation.blog (weet nou niet of het van de US of EU blog kwam) waarin staat dat iedere Qore-subscriber een mailtje krijgt met een code voor de beta van modnation racers? Je moet vóór 15 december zijn ingeschreven om de code te ontvangen. Weet nu alleen niet precies wat die Qore inhoudt....
Ik ken iemand die lid is van Qore, dus met een beetje geluk kan ik ook in de beta komen :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vorig jaar kocht ik de 80GB voor €333 inclusief 2 games naar keuze bij de MM Eindhoven, dat was tussen kerst en oud & nieuw.

Het is dus zeker wel verstandig om even te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Flotter schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:46:
[...]

Da's een ding om je te kunnen kwalificeren voor GT Academy, geen demo. Als ik het goed lees zit er maar één auto in (Nissan 370Z in twee smaken) en één track.
Beter dan niets toch. Verder is het idee wel leuk uitgewerkt, met dat GT Academy.

Denk dat je er meer aan hebt dan een 1 track demo met een paar AI racers omdat nu de time trail centraal staat en je tegen de rest speelt om in de top 20 te kunnen eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:48:
Mbt savegames, deze staan neem ik aan op de harde schijf, maar als ik een nieuwe plaats moet ik dit dus via de memory stick overzetten. Nu zit het probleem dat aantal games het kopieren van de savegame dus niet mogelijk is, daar ben ik simpel gezegt dus mijn savegame dan van kwijt?
Er staat al e.e.a. over geschreven maar als je een backup draait naar een extrne HDD dan kan je die backup later weer terugzetten op een andere harde schijf. Voorwaarde is wel dat je de backup terugdraait op dezelfde PS3. Doe je dat niet dan komen al je gedownloade spellen en sommige saves niet over. Voor je PSN games niet een ramp want je mag tot 5x gekochte spellen opnieuw downloaden op je account. Na die 5x moet je ze opnieuw kopen.

Ik weet voorlopig van twee games dat de saves beveiligd zijn:
Killzone 2 singleplayer data (multiplayer stats en data komen van de server)
Demon's Souls (learned it the hard way)

Vergeet voordat je gaat backuppen niet je trophies te syncen met de server want die komen zowiezo niet mee! Trophies die je hebt gehaald tussen de vorige keer dat je hebt gesynced zul je dan opnieuw moeten halen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
m.a.w. dus wachten tot 11 december tot die trophy fix komt. Of wanneer ze deze ook gepland hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impry schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:28:
[...]

Comment:
If he bought an XBox 360, the thing would break on its own

:D

GT5 Demo d:)b Wel leuk idee, eerst zo'n landelijke selectie en dan op naar de GT Academy.
Xbox 360 kan je ook op de volgende manier slopen:

http://www.youtube.com/watch?v=dtWurY7wtpc

En de relatie is zo goed, dat haar vriend het volgende doet:

http://www.youtube.com/watch?v=DgsqQdxp488

Pijnlijk! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:15:
m.a.w. dus wachten tot 11 december tot die trophy fix komt. Of wanneer ze deze ook gepland hebben.
Bij mij werkt het gewoon. In geval van nood kun je altijd je trophies bekijken via www.playstation.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:31:
[...]

Bij mij werkt het gewoon. In geval van nood kun je altijd je trophies bekijken via www.playstation.com.
Het raarste is dat als ik nu trophys ga vergelijken met vrienden, dat hij hem zo tevoorschijn haalt.. terwijl hij eerst nog altijd moet laden.. soms krijg ik alleen nog een fout code als ik me profiel card zelf wil zien of gewoon mijn trophys onder games wil kijken maar dit is heel soms. :)

Maar de fout komt alleen voor op drukke momenten, daarom komt er een fix. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

swopdark schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:13:
Er staat al e.e.a. over geschreven maar als je een backup draait naar een extrne HDD dan kan je die backup later weer terugzetten op een andere harde schijf. Voorwaarde is wel dat je de backup terugdraait op dezelfde PS3. Doe je dat niet dan komen al je gedownloade spellen en sommige saves niet over. Voor je PSN games niet een ramp want je mag tot 5x gekochte spellen opnieuw downloaden op je account. Na die 5x moet je ze opnieuw kopen.
Ik wil vooraf toch zoveel mogelijk verwijderen aan gamedata en dl'ed spellen, des te minder ik hoef over te zetten. Heb nu al genoeg games uit de PSstore die ik simpelweg niet meer kan downloaden wegen ruimtegebrek.

En trophies boeien me niet zo veel, leuk om te hebben maar zal ze echt niet missen. Nu nog een leuke schijf zoeken en ik ga er maar mee aan de slag :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mijn trophies kunnen nog steeds niet syncen anders. Blijft inmiddels steken op 20%.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:51:
Mijn trophies kunnen nog steeds niet syncen anders. Blijft inmiddels steken op 20%.
volgens mij is het bij mij net voor het eerst in 3 weken gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PSX is vandaag trouwens 15 jaar geworden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:33
Ik had ook vorige week Woensdag de PS3 Wireless headset besteld alleen kan ZoomBits hem nu niet meer leveren en krijg ik me geld terug... ik had toch zo'n mooie deal van 21 euro? :(

Overal is ie namelijk duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Play.com kost die headset toch € 23,50? Lijkt me ook een mooie prijs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Is wel de goedkoopste op het web nu ja, alleen MyMemory is nog wat goedkoper maar daar is de headset ook al bijna 2 weken uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:14:
Ik had ook vorige week Woensdag de PS3 Wireless headset besteld alleen kan ZoomBits hem nu niet meer leveren en krijg ik me geld terug... ik had toch zo'n mooie deal van 21 euro? :(

Overal is ie namelijk duurder...
Goedkoop is duurkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik heb nu anderhalve week voor niks gewacht, denk dat ik hem maar bij Play.com bestel, die 2 euro meer maakt dan ook niet meer uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik! ;) Ik heb er onlangs 4 besteld (ook voor een paar vrienden) en die werden netjes na een week geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Shiver23 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:51:
Bij mij schiet het in een keer door naar 78%, dan na een paar seconden naar 79%, dan een tijdje niks en dan de error of het gaat door naar 100%.

Als het goed zie ik die hele balk soms niet eens en staan de trophy's er meteen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
3 weken geleden 2 headsets bij play besteld. Vreemd genoeg heb ik er nog maar 1 binnen gekregen. Wel allebei op dezelfde dag verzonden :')

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat 1 van de 4 headsets bij mij ook 2 dagen later binnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

dat noemen ze nu pas een vriendin die het zat is en er wat aandoet... :P

blijft zonde dat verder wel, had die maar moeten luisteren en werk moeten hebben dan was die moe en ging die optijd slapen en dan was z'n console nog heel geweest en z'n vriendin blij.
motto=vriendin blij jij blij
O-)

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 15:56
Charted! Gisteravond Drake naar het einde van zijn avontuur geholpen. Het kostte me wat slaap (op een gegeven moment weet je gewoon dat je er bijna bent dus...) maar het is zover.
M-e-e-s-t-e-r-l-i-j-k!

Nu nog wat losse trophies halen (de platinum begin ik niet aan, 200 kills met die TAU19, no way) en dan kan er een nieuwe uit het plastic!
Op Normal level krijg je regelmatig helpteksten in het scherm als je te lang rondloopt of een paar keer achter elkaar dood gaat. Is dat op hard ook zo? Sommige puzzels zijn leuker om op je gemak op te lossen, en dan komt het gewoon in beeld...Hard had ik geen zin in omdat het een geleende game is en ik hem niet te lang wil houden.

Grootste minpuntjes uit de game (mega spoilers!):
spoiler:
What's with the monsters? In U1 had je opeens mutanten, nu weer. Ze passen gewoon niet vind ik.
Het 'eindbaas' gevecht had zo uit Metal Gear kunnen komen. Saai omdat je er lang over doet en uiteindelijk poepsimpel als je het doorhebt.
Die teksten in beeld met ongevraagde hulp.
Het plot: eerst wil Drake 13 schepen met schatten vinden en opeens draait alles om die ene steen.. Maar dat draagt weer bij aan het filmgevoel he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WaterFire schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 06:55:
Charted! Gisteravond Drake naar het einde van zijn avontuur geholpen. Het kostte me wat slaap (op een gegeven moment weet je gewoon dat je er bijna bent dus...) maar het is zover.
M-e-e-s-t-e-r-l-i-j-k!
Ik heb die game ook nog steeds liggen, ik was in level 10 op hard toen ik Demon's souls op de mat zag vallen. Vanaf dat moment Uncharted 2 een beetje links laten liggen. Alsof het een teken van god was is mijn PS3 toen kaduuk gegaan waarbij de save voor die game enkel nog op die console te spelen was. Inmiddels over naar een 2e Ps3 (bart smit actie) Dus als ik die game verder wil spelen op die console dan moet ik helemaal opnieuw beginnen. NOT!

Ik ben onlangs begonnen met mijn 2e runthrough van infamous, dit keer op hard en alle evil beslissingen. Dan zou de platinum trophie redelijk dichtbij moeten zijn.

Daarna dus Uncharted 2, daarna Assasins Creed 2, Daarna Batman, ondertussen GTA4, Gravity Crash, Shatter, ga totaan GOW3 en BF BC2 geen spellen meer kopen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Grootste minpuntjes uit de game (mega spoilers!):
spoiler:
What's with the monsters? In U1 had je opeens mutanten, nu weer. Ze passen gewoon niet vind ik.
Het 'eindbaas' gevecht had zo uit Metal Gear kunnen komen. Saai omdat je er lang over doet en uiteindelijk poepsimpel als je het doorhebt.
Die teksten in beeld met ongevraagde hulp.
Het plot: eerst wil Drake 13 schepen met schatten vinden en opeens draait alles om die ene steen.. Maar dat draagt weer bij aan het filmgevoel he :)
spoiler:
Als je het verhaal goed had gevolgd had je geweten wie die monsters zijn, en ook waarom ze daar zijn. Het verhaal gaat daarnaast de hele tijd al over de steen, maar in het begin weet Drake dat zelf nog niet.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Iemand de demo van Bayonetta nog gespeeld? Vond het er allemaal wel erg flitsend uitzien. Zat een beetje op die knoppen te rammen en het ging best lekker. Wel op easy gespeeld, maar dat mag de pret niet drukken. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Hmm, het probleem met disconnected controllers heb ik nu ook met m'n Logitech Harmony for PS3 adapter. Aanzetten ging gewoon, maar toen ik m'n film even wilde pauzeren, gaf de PS3 geen krimp. Opnieuw aanmelden was de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 07:42:
[...]

spoiler:
Als je het verhaal goed had gevolgd had je geweten wie die monsters zijn, en ook waarom ze daar zijn. Het verhaal gaat daarnaast de hele tijd al over de steen, maar in het begin weet Drake dat zelf nog niet.
spoiler:
Bovendien is die steen helemaal geen steen, maar hars van de Tree of Life.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
M-e-e-s-t-e-r-l-i-j-k!

Nu nog wat losse trophies halen (de platinum begin ik niet aan, 200 kills met die TAU19, no way) en dan kan er een nieuwe uit het plastic!
Niet dat ik je aan nog minder slaap wil helpen :) maar:

Die 200 kills heb je zo. Ik kreeg een tip van een vriend uit de GOTPS3 lijst:
Met het geld dat je in het spel hebt verdiend kan je wapens kopen, koop de GAU-19

Koop ook de volgende opties:
- onbeperkte ammo
- 1 schot raak is dood

Als je hier gaat staan is het helemaal makkelijk:

http://www.youtube.com/watch?v=96M0UisUbo0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:53
Ik ben me ervan bewust dat Sony zijn XMB interface toepast op een hele range van producten, dus deze (zo maar) verwerpen ligt niet voor de hand. Toch ben ik benieuwd naar jullie meningen over de GUI van de PS3. We zijn er nu zo aan gewend, maar wat dachten jullie van een optioneel alternatief?

Zelf denk ik aan een GUI a Apple TV/XBMC e.d. Dus meer gericht op media center, gezien de release van de Movie/Video store die eraan zit te komen, de pas gereleased VidZone e.d.. Ik vind het persoonlijk allemaal losse onderdelen verwerkt in de GUI (beetje moeilijk uit te leggen, maar iig geen geheel mijnsinziens), dus Photo Gallery, VidZone, PS Store, PSN etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Gusev schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:30:
We zijn er nu zo aan gewend, maar wat dachten jullie van een optioneel alternatief?
Ik denk dat de kans daarop afgerond naar boven nul is ;)
Ik vind het persoonlijk allemaal losse onderdelen verwerkt in de GUI (beetje moeilijk uit te leggen, maar iig geen geheel mijnsinziens), dus Photo Gallery, VidZone, PS Store, PSN etc.
Dat vind ik ook ja, vind de XMB ook geen uitblinker in duidelijkheid/gebruikersvriendelijkheid. Maar ja...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Weet iemand hoe je een credit card kunt verwijderen uit de Playstation Store? Mijn vriendin heeft ooit iets gekocht met een creditcard en elke keer als je nu wat koopt word het bedrag zo afgeschreven. De creditcard info blijkt dus ergens te zijn gekoppeld aan het PSN account oid wat mij erg onveilig lijkt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:41

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:41:
Weet iemand hoe je een credit card kunt verwijderen uit de Playstation Store? Mijn vriendin heeft ooit iets gekocht met een creditcard en elke keer als je nu wat koopt word het bedrag zo afgeschreven. De creditcard info blijkt dus ergens te zijn gekoppeld aan het PSN account oid wat mij erg onveilig lijkt.
Volgens mij moet dat gewoon kunnen bij je account informatie via de PS3 zelf. Daar heb je hem ook ergens ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat klopt.

Ik heb hem bij mijn vriendin's account moeten ontkoppelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08

Op Normal level krijg je regelmatig helpteksten in het scherm als je te lang rondloopt of een paar keer achter elkaar dood gaat. Is dat op hard ook zo? Sommige puzzels zijn leuker om op je gemak op te lossen, en dan komt het gewoon in beeld...Hard had ik geen zin in omdat het een geleende game is en ik hem niet te lang wil houden.
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij krijg je geen trophy voor 200 kills met de TAU19, alleen maar geld. Dus telt hij ook niet mee voor de Platinum trophy.

Of je wel of geen hulpteksten in beeld krijgt tijdens het spelen kan je zelf onder opties instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Je kan ook via een pc inloggen op Officiele Playstation site daar kan je CC gegevens verwijderen.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 18-09 15:56
@melobee: Je verwart 'of ik het goed begrepen heb' met 'of ik het het er mee eens ben'...Ik heb het verhaal prima gevolgd, maar vind het gewoon niet passen in het geheel. In deel 1 werd bijvoorbeeld ook prima uitgelegd wat die mutanten aan het einde daar deden, maar het sloeg nog steeds nergens op.

@inanna: in te stellen in opties? Klinkt als RTFM... :) You're right..

@redbarret: Kwam de TAU19 trophy uitleg tegen in een trophy guide, zal het nog eens in de game zelf bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me in mijn topic helpen met het aansluiten van 5.1 op mijn Ps3 Slim ?

Zou echt tof zijn!

Verwijderd in "Hoe moet ik mijn Playstation 3 Slim aans..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Heeft iemand The Saboteur al? Deze game is stilletjes de verkoop in geslopen, en zou een 'verassend' andere shooter worden. Ik zag hem gisteren opeens in de winkel liggen, was zelf verbaasd en in de veronderstelling dat dit een Q1 2010 game zou zijn. Waarschijnlijk komt dat omdat ik de game uit het oog was verloren in het geweld van FIFA10, U2:AT, MW2 en AC2. Op Metacritics doet hij momenteel 71.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23
test remote play bij mijn ouders vidzone streamt perfect echt vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Jumpman schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:30:
Heeft iemand The Saboteur al? Deze game is stilletjes de verkoop in geslopen, en zou een 'verassend' andere shooter worden. Ik zag hem gisteren opeens in de winkel liggen, was zelf verbaasd en in de veronderstelling dat dit een Q1 2010 game zou zijn. Waarschijnlijk komt dat omdat ik de game uit het oog was verloren in het geweld van FIFA10, U2:AT, MW2 en AC2. Op Metacritics doet hij momenteel 71.
Geweldig spel, als hij zou werken. Om het kwartier loopt hij vast, dan moet ik ctrl + alt + delete doen daarna esc zodat ik weer verder kan spelen. Ik verwacht een patch die dit fixed of driver updates van ATi, ik heb de Pc versie, de Ps3 versie is denk ik wel foutloos dacht ik dus die is een aanrader.

[ Voor 6% gewijzigd door Swagger op 04-12-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

Je kunt ook instellen dat ie je PSN-wachtwoord vraagt op het moment dat je een transactie met je CC wilt doen. Dan wordt er niet 'zomaar' geld afgeschreven.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:35
SToRM666 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:03:
De PSX is vandaag trouwens 15 jaar geworden *O*
Afbeeldingslocatie: http://interactive.usc.edu/archives/Sony-PSX.jpg

psx is van 2003

[ Voor 3% gewijzigd door Kimo op 04-12-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:46:
[...]

Volgens mij moet dat gewoon kunnen bij je account informatie via de PS3 zelf. Daar heb je hem ook ergens ingevoerd.
Thanks. Gevonden inmiddels. Ik keek er een beetje raar van op dat de CC info gewoon bewaard blijft op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Inanna schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:20:
[...]

Ik kan er naast zitten, maar volgens mij krijg je geen trophy voor 200 kills met de TAU19, alleen maar geld. Dus telt hij ook niet mee voor de Platinum trophy.

Of je wel of geen hulpteksten in beeld krijgt tijdens het spelen kan je zelf onder opties instellen.
Voor 200 kills met de GAU19 krijg je wel een trophie. Ik heb zelf gewoon een checkpoint gepakt met veel ventjes, even 10 a 20 killen dan zelfmoord dan weer herladen. Heb je hem binnen 15 minuutjes ofzow.

Trouwens de discussie over de xmb, persoonlijk vind ik hem wel prettig werken.

En de Bayonetta demo, wow is echt tof. Alleen jammer van de matige graphics.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 07:47

Shabbaman

Got love?

Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:00:
[...]

Thanks. Gevonden inmiddels. Ik keek er een beetje raar van op dat de CC info gewoon bewaard blijft op de console.
Sterker nog, het wordt bewaard in je account. Dus als je ooit op een andere console inlogt en je daar je wachtwoord op bewaart...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneaKz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 13:17
(jarig!)
Ik heb paar weken terug een Netgear Wireless 5GHz HD Acces point/Bridge aangeschaft via iBood maar ik wist dus niet dat ik er dan 2 moest bestellen dus nu heb ik alleen een bridge.
Wat ik me nu dus afvraag, werkt een Wirless N USB adapter op een PS3? zou een ideale en goedkopere oplossing zijn dan een 2e aanschaffen aangezien die nu niet meer in aanbieding is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shabbaman schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:31:
Sterker nog, het wordt bewaard in je account. Dus als je ooit op een andere console inlogt en je daar je wachtwoord op bewaart...
Was daar niet ergens op de playstation site een optie om je huidige CC gegevens te 'koppelen' aan je PS3?

Ik log af en toe op andere PS3's in, maar CC gegevens staan er nooit bij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Serieus :? Dat vind ik wel heel erg slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb Eyepet binnen voor 27.50 pond van MyMemory.co.uk :)

Ik had nog geen Eye camera dus met spel is dat een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:47
Ik wil graag mij ps3 formatteren omdat hier linux nog op staat en deze kan eraf.
Maar wie kan mij vertellen hoe ik een backup maak. Het liefst zal ik mij gegevens op de pc harde schijf willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
SneaKz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:37:
Ik heb paar weken terug een Netgear Wireless 5GHz HD Acces point/Bridge aangeschaft via iBood maar ik wist dus niet dat ik er dan 2 moest bestellen dus nu heb ik alleen een bridge.
Wat ik me nu dus afvraag, werkt een Wirless N USB adapter op een PS3? zou een ideale en goedkopere oplossing zijn dan een 2e aanschaffen aangezien die nu niet meer in aanbieding is !
Ik snap het probleem niet zo. De PlayStation3 heeft standaard Wireless B/G en Wireless N is backwards compatible. Je PlayStation3 moet dus het signaal op kunnen pikken mits deze niet op 5Ghz staat. De 5Ghz op 2.4 Ghz zetten en je kan zonder de USB stick gebruik maken van je wireless.

Gewoon aansluiten op je bestaande router als bridge of op je internet modem (niet in bridge mode).

Ik heb zelf ook een Wireless N router met 5Ghz. Bovenstaande heb ik uitgevoerd en werkt prima.
[...]

Hebben ze een mooie oplossing voor. Er is namelijk in de accountmanagement een optie om je wachtwoord te bevestigen bij elke (niet-gratis) aankoop.

[ Voor 22% gewijzigd door AvanCade op 04-12-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:42:
Heb Eyepet binnen voor 27.50 pond van MyMemory.co.uk :)

Ik had nog geen Eye camera dus met spel is dat een mooie deal :)
hmmz hij is nu 33,95.

edit: bij play.com is hij 27.99 pond.

Ik heb hem besteld 33 euro voor zo'n camera en de game is dat niet duur.

[ Voor 17% gewijzigd door Wii4all op 04-12-2009 16:29 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AvanCade schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:25:
[...]

Ik snap het probleem niet zo. De PlayStation3 heeft standaard Wireless B/G en Wireless N is backwards compatible. Je PlayStation3 moet dus het signaal op kunnen pikken mits deze niet op 5Ghz staat. De 5Ghz op 2.4 Ghz zetten en je kan zonder de USB stick gebruik maken van je wireless.

Gewoon aansluiten op je bestaande router als bridge of op je internet modem (niet in bridge mode).

Ik heb zelf ook een Wireless N router met 5Ghz. Bovenstaande heb ik uitgevoerd en werkt prima.

[...]

Hebben ze een mooie oplossing voor. Er is namelijk in de accountmanagement een optie om je wachtwoord te bevestigen bij elke (niet-gratis) aankoop.
dat was een speciaal type N-router waar je er idd 2 van moest hebben, die je dan op de LAN-ports moest aansluiten voor dat turbo signaal ofzo.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batman Darkham Asylum voor 32,50 bij play.com
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/6362923x.jpg

En Borderland voor 29,99 bij play.com
Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/12692337x.jpg

errug goede deals voor erg goede games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Borderlands en Batman waren bij Zavvi 20 euro van de week.
Misschien deze Maandag wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:25:
Borderlands en Batman waren bij Zavvi 20 euro van de week.
Misschien deze Maandag wel weer ;)
Ik wilde het ook net zeggen ja. Ik heb Batman besteld voor 18 pond bij zavvi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Ik weiger Batman te kopen zolang ik Uncharted 2 niet uit heb gespeeld, en Motorstorm 2 nog in de folie staat. Maar damn wat is 20 euro voor B:AA een goede deal.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
cheiron schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:14:
Ik weiger Batman te kopen zolang ik Uncharted 2 niet uit heb gespeeld, en Motorstorm 2 nog in de folie staat. Maar damn wat is 20 euro voor B:AA een goede deal.
Dan laat je die gewoon naast Motorstorm 2 in het folie staan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:16
Ik heb dat probleem nou nooit he. Heb dan ook pas 2 maanden een PS3 en 5 spellen.. maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Net R&C Tools of Destruction uitgespeeld. :-)
Wat een leuk avontuur zeg, niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Goedendag,

Ik zit nu al een tijdje te twijfelen over het het kopen van een console. Misschien kan iemand mij hier advies geven. Ik ben alweer midden twintig en speel al jaren geen games meer, heb weinig vesrtand van die luxe joysticks, ik ben van de goede oude SNES tijd. Maar ik wil dus nu misschien een console gaan kopen, en ik ben een erg slechte wachter. Ik denk er nu een week over en twijfel nog steeds.
Koop ik een xbox360, een ps3 of koop ik niks?
Waarom zou ik een XBOX360 kopen?
tweedehands erg goedkoop, veel games voor weinig geld, kleiner risico omdat ze veel goedkoper zijn dan PS3's.

Waarom zou ik een PS3 kopen?
Toch het nieuwste, lijkt minder snel kapot te gaan, vind Playstation wel fijner qua controller die enkele keer dat ik op mn ouwe playstation speelde 10 jaar geleden. Als ik m koop en echt niks vind (bv slims ps3 met ass. creed2 voor 320 euro) denk ik dat ik er tweedehands heus nog wel 240 voor kan krijgen. Dus worst case scenario loop ik wel meer verlies dan mn xbox360 maar iedereen wil m tweedehands wel overnemen.

Waarom zou ik niks kopen?
Mjah heb weinig geduld met games, ik houd echt van gewoon lopen springen schieten, weet niet of ik kan en wil wennen aan een 3d wereld. heb niet echt game inzicht, en ben best zuinig op mn geld, koop liever een mooie tv dan een slechte aankoop. Alleen ik heb nu alles al, blu ray speler, 50 inch tv, mooie grote 26 inch monitor aangelsoten op mn MBP. Dus verder qua spullen heb ik alles wat ik wil hebben.

En af en toe moet je een risico nemen...
Maar goed ikw eet dat ik de beslisisng moet maken, maar toch hoor ik graag meningen. (kan trouwens een 2ehands xbox360 kopen met 60 gig harde schijf met 20 games voor 200.. origineel)

Dus wat denken jullie. Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Kijk naar het exclusieve aanbod van de PS3 en X360 titels (dus welke games zijn enkel en alleen maar op die console te spelen, nu en in de toekomst?) en kijk welke console bij je gamebehoeftes aansluit. :) Zowel voor de PS3 als de X360 komen er nog vette titels uit volgend jaar dus de keuze is aan jou! :)

Online gamen op de PS3 is gratis, op de X360 betaal je minimaal 30 euro per jaar...

Ik heb ze zelfs alle 3 (ook de Wii) en sinds ik de PS3 heb speel ik niet meer op mijn X360, maar misschien komt dat later weer ;-) Tot nu toe vind ik de games op de PS3 in mijn genre echt geweldig vermakelijk en ik haal ze dan ook voor 15-20 euro per stuk uit Engeland, dus dan blijven missertjes ''beperkt'' :)

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 04-12-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Lizardz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:48:
Ik heb dat probleem nou nooit he. Heb dan ook pas 2 maanden een PS3 en 5 spellen.. maarja
Ja ik zit op 7 spellen in 2 maanden ongeveer.
Maar ik speel ook niet altijd een spel tegelijk.
Wel 1 RPG/adventure of iets anders met een goede verhaallijn (want anders volg ik het verhaal niet meer). Maar daarnaast speel ik bijvoorbeeld dingen als LBP, Fatt Princess of een racegame tussendoor als ik geen zin heb om geconcentreerd een spel te spelen.
Maar ik heb nog geen last gehad van een te grote hoeveelheid aan spellen waardoor er een aantal nog geseald zitten ofzo 8)7

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Dennis Lammers schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:49:
Kijk naar het exclusieve aanbod van de PS3 en X360 titels (dus welke games zijn enkel en alleen maar op die console te spelen, nu en in de toekomst?) en kijk welke console bij je gamebehoeftes aansluit. :) Zowel voor de PS3 als de X360 komen er nog vette titels uit volgend jaar dus de keuze is aan jou! :)

Online gamen op de PS3 is gratis, op de X360 betaal je minimaal 30 euro per jaar...

Ik heb ze zelfs alle 3 (ook de Wii) en sinds ik de PS3 heb speel ik niet meer op mijn X360, maar misschien komt dat later weer ;-) Tot nu toe vind ik de games op de PS3 in mijn genre echt geweldig vermakelijk en ik haal ze dan ook voor 15-20 euro per stuk uit Engeland, dus dan blijven missertjes ''beperkt'' :)
Mjah... welke games ik leuk vind, weet ik niet echt... duck hunt ;)

Maarja, zoiezo assassin's creed 2 en streetfighter 4. En die zijn beide voor systemen.
Het gaat me denk ik meer om te veek geld aan een miskoop. Zoals ik zei ik ben niet echt een gamer, maar zo nu en dan potje streetfighter wel oke. Mahja is toch 320 euro, plus 30 euro voor streetfighter... 350 euro.
770 gulden! (ja ik ben nog van de goede oude gulden)
Mahja vroeger was een playstation 1 import 2000 gulden en tekken 1 ook 250 gulden. Pfff is ook al weer lang geleden. geeft een beetje aan waar ik ben qua gamen.

Mahja stel ik koop die ps3, totaal 350, dan ook nog een dvi kabel erbij kopen blijkbaar?

Zou ik daar nog binnen 2 maanden 275 voor kunnen krijgen? denk t niet...
Maarja ik weet uiteindelijk zelf beslissen maar misschien kan ik goed advies krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Betreft de aanschaf van een console moet je toch echt op je gevoel af gaan. Ik heb een XBOX360 en een PlayStation3. De Xbox 360 gebruikte ik veel tot ik de PlayStation3 kreeg. De laatste geeft me namelijk een prettiger gevoel bij het gamen. Wellicht is het ook wel een beetje nostalgie, geen idee maar zoals ik al zei ligt het bij mij aan het gevoel dat ik bij een console heb.

Bij de PlayStation3 dien je een HDMI kabel te kopen voor HD-weergave. De PlayStation3 is nu al overal te vinden voor ongeveer 280 euro.

Maar als je geen echte gamer bent, ga dan voor de Xbox 360 (no flame intended!). Deze is domweg goedkoper. De games zijn goedkoper (wel zijn vele regio locked) maar de console is goedkoper en de games zijn in Nederland ook vaak een euro of 5 en soms wel 10 euro goedkoper.

[ Voor 21% gewijzigd door AvanCade op 05-12-2009 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

ThePupD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:58:
Mahja stel ik koop die ps3, totaal 350, dan ook nog een dvi kabel erbij kopen blijkbaar?

Zou ik daar nog binnen 2 maanden 275 voor kunnen krijgen? denk t niet...
De console los kost je 279 euro, en AC2 kun je importeren voor een euro of 40 en een HDMI kabel haal je voor een eurotje of 5. Dan ben je klaar. Het is inderdaad iets te rooskleurig dat je dat pakket dan 2e hands voor 275 weer kwijt raakt. Maar waarom ben je zo bezig met het weer verkopen van de console. Er komen de komende maanden/jaren heel erg veel games aan. Dus een console 'om te proberen' te kopen is onzinnig. Dan weet je in je achterhoofd al dat het waarschijnlijk niks voor je is. Je koopt een console voor zijn brede functionaliteiten streamen/blu ray/online/gamen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThePupD schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:32:
Goedendag,

Ik zit nu al een tijdje te twijfelen over het het kopen van een console. Misschien kan iemand mij hier advies geven. Ik ben alweer midden twintig en speel al jaren geen games meer, heb weinig vesrtand van die luxe joysticks, ik ben van de goede oude SNES tijd. Maar ik wil dus nu misschien een console gaan kopen, en ik ben een erg slechte wachter. Ik denk er nu een week over en twijfel nog steeds.
Koop ik een xbox360, een ps3 of koop ik niks?
tweedehands erg goedkoop, veel games voor weinig geld, kleiner risico omdat ze veel goedkoper zijn dan PS3's.

Toch het nieuwste, lijkt minder snel kapot te gaan, vind Playstation wel fijner qua controller die enkele keer dat ik op mn ouwe playstation speelde 10 jaar geleden. Als ik m koop en echt niks vind (bv slims ps3 met ass. creed2 voor 320 euro) denk ik dat ik er tweedehands heus nog wel 240 voor kan krijgen. Dus worst case scenario loop ik wel meer verlies dan mn xbox360 maar iedereen wil m tweedehands wel overnemen.

Waarom zou ik niks kopen?
Mjah heb weinig geduld met games, ik houd echt van gewoon lopen springen schieten, weet niet of ik kan en wil wennen aan een 3d wereld. heb niet echt game inzicht, en ben best zuinig op mn geld, koop liever een mooie tv dan een slechte aankoop. Alleen ik heb nu alles al, blu ray speler, 50 inch tv, mooie grote 26 inch monitor aangelsoten op mn MBP. Dus verder qua spullen heb ik alles wat ik wil hebben.

Maar goed ikw eet dat ik de beslisisng moet maken, maar toch hoor ik graag meningen. (kan trouwens een 2ehands xbox360 kopen met 60 gig harde schijf met 20 games voor 200.. origineel)

Dus wat denken jullie. Bedankt alvast
Het grote verschil tussen de PS3 en Xbox360 zit hem vooral in de exclusives, de blu-ray speler en de online functionaliteit. Om met dat laatste te beginnen, over online spelen hoor ik je helemaal niet en ik vermoed dus dat je dat ook weinig gaat doen. Met de PS3 heb je dan als voordeel dat als je het een keer wil doen dat het je niets kost, bij de Xbox360 moet je een duur abbonement afsluiten. Wel is de online ervaring dan beter naar het schijnt. De blu-ray speler heb je al,. maar je zou natuurlijk kunnen overwegen die te verkopen. Spaart plek en mogelijk is de PS3 een betere (snellere) blu-ray speler. Qua exclusives klinkt het meer alsof je een Wii moet kopen, daar heb je New Super Mario Bros, Super Mario Galaxy, en een aantal Sonic the Hedgehog titles. Bovendien kan je daarmee in het Virtual Console gedeelte allemaal oude 2D platform games downloaden. De Xbox360 ken ik eerlijk gezegd helemaal geen 2D platform games voor, maar voor de PS3 is er Little Big Planet als exclusive: http://www.youtube.com/watch?v=AGzOKbVC2r8 Als je dan echt geen Wii wil dan is daarom de PS3 denk ik nog wel de beste keus (Zeker als je je blu-ray speler kan verkopen, drukt het prijsverschil behoorlijk. Een andere exclusive voor de PS3 die je in de gaten moet gaan houden is The Last Guardian: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-the-last/50352 . Het is een spel dat net als ICO op de PS2 waarschijnlijk een beetje een platform achtige feeling zal hebben, al is het eerder vergelijkbaar met de Tombraider en Prince of Persia. En dat laatste is misschien ook nog wel een tip voor beide platforms: Prince of Persia Classic is voor zowel de PS3 en Xbox360 downloadable content.

Tot slot: Heb gisteravond met een Xbox360 gamer hier Street Fighter IV zitten spelen en hij zij dat het hier wel een stuk sneller laadde en dat het apparaat een stuk minder geluid maakt (Ik vind dat er nog steeds veel geluid vanaf komt, heb een slim, maar m'n Wii is inderdaad nog een stuk luider en de Xbox360 schijnt nog veel erger te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 08:57:
[...]

Een andere exclusive voor de PS3 die je in de gaten moet gaan houden is The Last Guardian: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-the-last/50352.
Ziet er veelbelovend uit, nog niet eerder van gehoord. \

Wat ik alleen niet begrijp is, is dat dat beest 'de hele game' met speren in zijn lichaam rond loopt op dezelfde plaats. Op een gegeven moment raken die toch los, of trekt ie die er wel uit. Ik begrijp dat die speren er door die 'soldaten' zijn gekmomen. Aleen dit is al een reden om The Last Guardian te spelen. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Jumpman op 05-12-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Door de spiermassa zitten de speren muurvast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Jumpman schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 09:45:
[...]

Ziet er veelbelovend uit, nog niet eerder van gehoord. \
Foei! Ook nog nooit gehoord van ICO en Shadow Of the Colossus voor de ps2? The Last Guardian Is van dezelfde makers en daarom veelbelovend. Die twee games worden beschouwd als een van de allerbeste van die console. Meerdere mensen kennen deze games niet zo heb ik gemerkt, maar in de gamewereld zijn dit echte pure classics en je hebt echt iets gemist als je ze niet hebt gespeeld (vind ik). :) .

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:06:
[...]

Foei! Ook nog nooit gehoord van ICO en Shadow Of the Colossus voor de ps2? The Last Guardian Is van dezelfde makers en daarom veelbelovend. Die twee games worden beschouwd als een van de allerbeste van die console. Meerdere mensen kennen deze games niet zo heb ik gemerkt, maar in de gamewereld zijn dit echte pure classics en je hebt echt iets gemist als je ze niet hebt gespeeld (vind ik). :) .
Ik heb ico en sotc meerdere malen uitgespeeld en ben vna mening dat sotc tot een van de beste games op de ps2 behoort en wellicht ook tot beste game ooit gemaakt ;) Nou zit ik persoonlijk te wachten op een hd update met trophies voor die games net als wat er met gow collectie is gebeurd. Last guardian is een titiel die ik al tijdlang in de gaten houd, jammer genoeg niet al te veel info. Maar dit is echt zo'n titel die gewoon over het hoofd wordt gezien, ongeacht de hoge kwaliteit. En inderdaad je mist heel wat als je ze niet hebt gespeeld :P

2:Playstation Premium To Feature Games For Rent And More(gerucht)

When Sony announced that their PSN will have a paid subscription service tons of gamers were worried about the state of Sony’s decision to be free. The great thing is that you don’t have too pay for what you already get for free but for what you will be paying for in the future may very well be worth it.

Games for rent is just one of many features that could be arriving to Sony’s machine, and according to a Sony source they mean business with this paid subscription attempt for Playstation 3.

http://www.hiphopgamersho...-games-for-rent-and-more/

Denk dat games huren via psn store enkel voor US geld, of zou dat mogen in NL?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Ok hier heb ik wel wat aan gehad.
Over dat online gamen, geen idee of ik dat ga doen, denk t eigenlijk niet. T enige wat mij tegenhoudt om een xbox360 te kopen is verouderd systeem, gaat sneller kapot, controller die ik 1 keer in mn hand heb gehouden en niet lekker vond door die schuine draaidingen. Maar de PS3 is meer van nostalgie van PS1 en het is een naam waar ik vertrouwen in heb, ook qua waarde. En de wii heb ik paar x op gespeeld, vond het wel leuk, maar dan vooral dat tennis samen met een paar mensen. Paper mario vond ik wel leuk maar ik vond het beeld gewoon echt niet mooi, en daar is die wii ook niet voor bedoelt. maar op mijn 50 inch zal het er niet mooier op worden en ik denk dat ik geen ps1 graphic wil zien als ik al een ps1 heb. En ik heb niks met die nunchucks controller.

Maarja, zomeeten koop ik ddie ps3. zet m aan en ben r na een maand wel klaar mee.
maar goed dat kan ik alleen weten, keuze die ik zelf moet maken. maar heb wel wat gehad aan jullie reacties, geeft me ff wat om over na te denken. ik moet me wel nhouden om m nu niet te kopen maar er dit weekend over na te denken, want ik woon 3 min van de gamestore en kan dan over een kwartier Streetfighter spelen. Maar nog maar over nadenken tot maandag denk ik.

*edit:
ik weet het niet zeker maar klopt het niet dat bij de MediaMarkt de slim ps3 met 250 gig en ac2 erligt voor 299... of heb ik mij dat verkeerd laten informeren.

[ Voor 25% gewijzigd door ThePupD op 05-12-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
ThePupD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:17:
Maarja, zomeeten koop ik dat ding. zet m aan en ben r na een maand wel klaar mee.
Kan je niet eens zo'n ding voor een week(end) ofzo ergens huren om te kijken hoe het je bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
ThePupD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:58:
Maarja ik weet uiteindelijk zelf beslissen maar misschien kan ik goed advies krijgen.
Iedereen geeft graag advies hier (en zelfs zonder te flamen ook nog het advies om een 360 of wii te kopen wow)
Maar belangrijker is de vraag waar je specifiek advies wilt.
De financiele 'risico''s heb je zelf al enigsinds uitgezocht, en qua games weet je het niet zo goed. Je geeft zelf aan dat je niet weet of je met 3d wereleden om kan gaan (then again op de ps1 waren die er toch ook al?) maar dat is wel een van de main redenen om naar een console te gaan, als je echt nog steeds alleen maar 2d games wilt spelen dan is idd een wii een goede keuze, maar misschien zelfs een snes of een ds (wel eentje waar je nog steeds gba titels op kan spelen) nog een betere keuze. financieel natuurlijk ook nog aantrekkelijk ;)

Mijn advies aan je is, kijk in je vrienden&kennisen kring rond, grote kans dat alle 3 de next gen consoles vertegenwoordigd zijn. En ga gewoon is een avondje op visite. Je kan dan zelf testen wat het beste bij je past.

Overigens zijn op alle systemen ook kleinere games te koop via download, deze zijn vaak iig minder complex of in het type easy to learn hard to master. Ik denk dat zelfs als de grote 3d games je tegenvallen je met de psn (of wii ware&vc/xbla) nog iets te doen hebt op een nieuwe console.

Succes met de keuze!

(heh zie nu pas je laatse post, ben zelf een tevreden 360 eigenaar, en ja controller is puur persoonlijk dus daar ga ik niks op zeggen, maar verouderd en gaat snel stuk zijn geen dingen waar je te zwaar aan zou moeten tillen imho..tenzij je een 360 uit 2006 gaat kopen natuurlijk)

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 05-12-2009 11:23 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 01:47:
Maar als je geen echte gamer bent, ga dan voor de Xbox 360 (no flame intended!). Deze is domweg goedkoper. De games zijn goedkoper (wel zijn vele regio locked) maar de console is goedkoper en de games zijn in Nederland ook vaak een euro of 5 en soms wel 10 euro goedkoper.
Dat vind ik juist niet. Ik vind de PS3 meer de console voor de 'casual' gamer, mede door games als Buzz en Singstar. En als je gewoon eens online wilt spelen dan kan dat zonder dat je gelijk een abo moet kopen voor minimaal een maand. Je kunt voor de PS3 ook makkelijker goedkope games kopen via import, want ze zijn allemaal regiovrij.

@ThePupD: Mag ik je vragen wat de hoofdreden is waarom je een console koopt, want uit je reacties merk ik wel dat je zelf verwacht het binnen niet al te lange tijd weer beu te zijn. Is er bijvoorbeeld een bepaald spel wat je graag zou spelen?
En de PS3 is dan wel duurder, je krijgt wel een console waar je eigenlijk zo goed als niets meer bij hoeft te kopen. De PS3 heeft standaard al WiFi aan boord, je krijgt er een draadloze controller bij met een oplaadbare accu en je hebt gratis online gamen. Dit alles heb je bij een standaard 360 niet.

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 01:47:
Betreft de aanschaf van een console moet je toch echt op je gevoel af gaan. Ik heb een XBOX360 en een PlayStation3. De Xbox 360 gebruikte ik veel tot ik de PlayStation3 kreeg. De laatste geeft me namelijk een prettiger gevoel bij het gamen. Wellicht is het ook wel een beetje nostalgie, geen idee maar zoals ik al zei ligt het bij mij aan het gevoel dat ik bij een console heb.

Bij de PlayStation3 dien je een HDMI kabel te kopen voor HD-weergave. De PlayStation3 is nu al overal te vinden voor ongeveer 280 euro.

Er is geen prijsverschil tussen PS3 en Xbox 360-games in Nederland, dus waar je dat vandaan haalt ...? In het buitenland (UK, Canada, VS) is er ook geen prijsverschil (zie www.budgetgaming.nl) tenzij je de prijzen gaat vergelijken op Aziatische sites. Maar waarom zou je als je in de UK goedkoper uit bent? Ik heb zelf wel 'ns games gekocht op gamehubs.com maar die zijn niet meer concurrerend vergeleken met Britse webshops.

Een Xbox 360 is enkel goedkoper dan een PS3 als je de Xbox Arcade koopt zonder harde schijf voor 200 euro. Maar met de 100 euro die je bespaart vergeleken met een PS3 Slim, heb je dus geen harde schijf waardoor je geen demo's, DLC, patches kunt downloaden. Verder heb je geen Blu-Ray-speler en WiFi en moet je 35-60 euro per jaar betalen voor online gamen. Ik zou de 360 op dit moment ook niet aan casual gamers aanraden omdat je gewoon teveel betaalt voor wat je ervoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Qua games heb ik op mijn zoektocht qua prijs nietzo veel verschil gezien. Spellen als AC2 en Stree fighter 4 wil ik beide hebben, en zag voor beide consoles the Darkness voor 15 euro. Dat zijn de enige 3 die ik zoiezo zou kopen. Maar het stond op de vorige pagina, ik vroeg mij af of iemand had gezien wat ik d8 te horen, namelijk de PS3 met AC2 in de slimline 250 gig versie voor 299 bij MM. Anders koop ik m bij e-gamer hier voor 320
oeps... mits ik m koop natuurlijk:)
SToRM666 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:22:
[...]

@ThePupD: Mag ik je vragen wat de hoofdreden is waarom je een console koopt, want uit je reacties merk ik wel dat je zelf verwacht het binnen niet al te lange tijd weer beu te zijn. Is er bijvoorbeeld een bepaald spel wat je graag zou spelen?
En de PS3 is dan wel duurder, je krijgt wel een console waar je eigenlijk zo goed als niets meer bij hoeft te kopen. De PS3 heeft standaard al WiFi aan boord, je krijgt er een draadloze controller bij met een oplaadbare accu en je hebt gratis online gamen. Dit alles heb je bij een standaard 360 niet.
Ja ik wil streefighter 4 spelen en AC2 lijkt me leuk om als eerste game te spelen op een nieuwe console.
Verder heb ik geen games die ik per se wil spellen, spellen als call of duty vind ik bv helemaal niet tof.
Hoofdreden voor aanschaf is zoiezo dat ik iets voor mijzelf wil kopen, en ik geen console heb maar ik heb de hoop dat ik als ik een x een uurtje niks te doen hebt dat ik t dan leuk zou vinden om te spelen. Mijn "angst" is dus dat ik helemaal geen gamer ben, ben best snel uitgekeken op iets maar ik heb de hoop dat als ik bv AC2 zou spelen ik het idee heb dat ik echt zin krijg om levels verder te komen ofzo. En het idee dat je kan gaan en staan in een game vind ikw el nice, want dat kan dus niet op de oude consoles. (ja je kon bij super mario voor de snes uit het scherm springen bij 1 level, dat waren noge ens tijden)

[ Voor 61% gewijzigd door ThePupD op 05-12-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

ThePupD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:38:
Qua games heb ik op mijn zoektocht qua prijs nietzo veel verschil gezien. Spellen als AC2 en Stree fighter 4 wil ik beide hebben, en zag voor beide consoles the Darkness voor 15 euro. Dat zijn de enige 3 die ik zoiezo zou kopen. Maar het stond op de vorige pagina, ik vroeg mij af of iemand had gezien wat ik d8 te horen, namelijk de PS3 met AC2 in de slimline 250 gig versie voor 299 bij MM. Anders koop ik m bij e-gamer hier voor 320
oeps... mits ik m koop natuurlijk:)
Elke MM heeft eigen aanbiedingen, dus even bellen naar je MM en je weet het.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
ymmv schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:36:
[...]

Er is geen prijsverschil tussen PS3 en Xbox 360-games in Nederland, dus waar je dat vandaan haalt ...? In het buitenland (UK, Canada, VS) is er ook geen prijsverschil (zie www.budgetgaming.nl) tenzij je de prijzen gaat vergelijken op Aziatische sites. Maar waarom zou je als je in de UK goedkoper uit bent? Ik heb zelf wel 'ns games gekocht op gamehubs.com maar die zijn niet meer concurrerend vergeleken met Britse webshops.

Een Xbox 360 is enkel goedkoper dan een PS3 als je de Xbox Arcade koopt zonder harde schijf voor 200 euro. Maar met de 100 euro die je bespaart vergeleken met een PS3 Slim, heb je dus geen harde schijf waardoor je geen demo's, DLC, patches kunt downloaden. Verder heb je geen Blu-Ray-speler en WiFi en moet je 35-60 euro per jaar betalen voor online gamen. Ik zou de 360 op dit moment ook niet aan casual gamers aanraden omdat je gewoon teveel betaalt voor wat je ervoor krijgt.
Ik heb het nog eens nagekeken en het lijkt erop dat ze de Xbox 360 games prijzen hebben bijgesteld. Voorheen waren de PlayStation3 games altijd 60 euro en de Xbox 360 games altijd 55 of zelfs 50 euro. Dus dat klopt inderdaad niet meer.

Daarnaast ben ik all PlayStation3 en als iemand de keuze moet maken zal ik ze altijd de PlayStation3 aanraden. Al helemaal omdat de prijsverschillen blijkbaar verdwenen zijn. Al blijft de Xbox 360 goedkoper en krijg je deze onderhand bij een pakje Croma.

_/-\o_ Import _/-\o_ . Ik haal vrijwel zonder uitzondering al mijn games bij Amazon.co.uk. Binnen 3-4 werkdagen in huis (en vaak 20 euro goedkoper!).

Daarnaast hekel ik de term 'casual gamer'. Daar heeft Nintendo een Wii voor gemaakt en geen PlayStation3. Als 'casual gamer' kom je bij zowel Microsoft als Sony aardig bedrogen uit. Natuurlijk hebben zij beide games en hardware om de 'casual gamer' aan te trekken maar dit is meer omdat er easy money is dan dat het aan het imago van het apparaat voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
BatmanHorizon schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:06:
[...]

Zeker wel van gehoord, meegemaakt zelfs! Allebei onbeschadig, compleet met kartonnenhoes nog tot mijn beschikking. Nieuw gekocht. :) Ik kan ze alleen nergens op afspelen, omdat de PS2 bij mijn broertje staat en ik een PS3 80GB heb. Ik hoop nog steeds op een remake zoals bij GOW. Maar van een nieuwe game van de makers had ik nog geen kennis. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 05-12-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Lizardz schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:48:
Tja, veel spellen is ook niet altijd fijn, eens in de zoveel maanden kan ik mijn denk 30tal spellen langs om te kijken of er updates zijn (zodat ik niet hoef te updaten als ik een "ouder" spel uit te kast pak).
Ik zou echt graag een emailtje of popup willen hebben als er een update is voor een spel dat ik in mijn collectie heb.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Saturn in Utrecht (The Wall) had hem kaal iig voor 266 staan, spellen kan je dan weer beter bij de MediaMarkt halen, die zijn daar weer een stuk goedkoper (44 euro voor MW2).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Net even gebeld naar MM Breda, Ze kosten daar geen 299,- (250 gig slim met AC2)
Dus dan kan ik m net zo goed in de stad halen mits ik m haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ThePupD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:17:
Ok hier heb ik wel wat aan gehad.
Over dat online gamen, geen idee of ik dat ga doen, denk t eigenlijk niet. T enige wat mij tegenhoudt om een xbox360 te kopen is verouderd systeem, gaat sneller kapot, controller die ik 1 keer in mn hand heb gehouden en niet lekker vond door die schuine draaidingen.
Een aantal dingen zijn niet helemaal meer waar. Een nieuwe 360 gaat nauwelijks meer kapot, en de 360 is evenoud als de PS3, het enige is dat de PS3 door productieproblemen uitgesteld werd, de initiele launchdates lagen gewoon bij elkaar, en in de tussentijd werden de specs niet veranderd.

Dat gezegd hebbende lijkt me puur op prijs voor jou de 360 wellicht een betere keuze. Je gaat niet online en hebt al Blu-Ray. Voor 200,- heb je inmiddels gewoon een Elite, of voor 250,- een met 4 of 5 spellen. Maar....

Als ik jou was zou ik toch de PS3 halen denk ik. Je geeft het zelf al aan, de controller. Imho is alles onderschikt, PSN/Xbox Live, DVD/Blu-Ray, Halo of Killzone, de controller is waar je mee speelt. Als die je niet bevalt, dan scheelt dat gewoon de helft in de lol. Beide consoles hebben gewoon topgames, en voor beide consoles zijn op dit moment dermate veel spellen, dat jij tot de PS4/Xbox4 op de markt komt, toch niet meer alles kan spelen.

Ik zou kijken nog 1 keer checken of je de PS3 of Xbox controller lekkerder vind, en als de de Dual Shock 3 is, lekker de PS3 halen :)

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 05-12-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThePupD schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:32:

Pas op met het kopen van een 2e hands 360 dat die console niet gebanned is van live oid. De prijs van de spellen ontloopt elkaar niet meer. twee jaar geleden had je een uitverkoopbak voor de 360 spellen en voor de PS3 nog niet omdat die games allemaal nieuw waren inmiddels is dat verschil weg en kan je ook voor de PS3 heel veel games goedkoop scoren,
als enige duidelijke reden geeft je de controller. Ook PS3 's gaan wel eens kapot. Je zou nou net ff diegene hebben gekocht. Daarnaast geef je al aan dat je toch niet zo veel zal gamen op je 360 dus oververhitting zal niet zo snel voorkomen.
Zoals je zelf aangeeft ben je heel bang een miskoop te doen en dan geeft je nog ff tussendoor te kennen dat je een 360 kan kopen met 20!! spellen voor 200 euri, sja hey vrind dan moet je die natuurlijk gewoon kopen!! AC2 is toc ook op dat systeem!
[quote]

Wat me wel opvalt is dat je aangeeft meer ren schiet en spring gamer te zijn en dat je misschien niet kan wennen aan 3d werelden maar ondertussen wel erg uitkijkt naar Assasins Creed 2. Das Toch wel een behoorlijk 3d game hoor! erg next gen en heeft weinig met super mario gameplay te maken. Enorme 3d werelden en veel interactieviteit met de omgeving... niks zoals duck hunt wat jij dus geweldig vind!! Vind je AC leuk dan vind je games asl Uncharted 2 en Infamous ook geweldig... maarja als je meer van Duck hunt houd dan kan je beter eerst voor games als
astro tripper,
shatter
gravity crash
shooter (pixeljunk)
EDEN (Pixeljunk)
TRINE ook op 360
Braid ook op 360
Fat Princes

Sja arcade games heb je zowel op de 360 als op de PS3 je weet wel kleine, leuke spelletjes voor onder de 10 euri die weinig diepgang hebben maar enorm verslavend zijn.

Maarja nogmaals: die heb je zowel op 360 als op PS3 (met ieder hun eigen exclusives). Dat je dan ook nog een een 360 kan kopen met 20 (full retail) games?? voor 200 erui dan moet je lekker gewoon voor die gaan. Ondertussen kan je met jaloerse ogen kijken naar de Ps3 exclusives die er zijn en komen... maar je hebt igg een "veilige" keuze gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 07:47

Shabbaman

Got love?

Tsja, 20 games... ik zou zo echt niet 20 games kunnen noemen die ik zou willen hebben. Er moet maar net wat tussen zitten waar je je tijd in wilt steken. Als je niet van sportspelletjes houdt heb je er niet veel aan als je FIFA 8, 9 en 10 krijgt plus nog een versie van Pro Evolution Soccer. Maar goed, het klinkt wel als een koopje.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:25:
[...]

Een aantal dingen zijn niet helemaal meer waar. Een nieuwe 360 gaat nauwelijks meer kapot, en de 360 is evenoud als de PS3, het enige is dat de PS3 door productieproblemen uitgesteld werd, de initiele launchdates lagen gewoon bij elkaar, en in de tussentijd werden de specs niet veranderd.

Dat gezegd hebbende lijkt me puur op prijs voor jou de 360 wellicht een betere keuze. Je gaat niet online en hebt al Blu-Ray. Voor 200,- heb je inmiddels gewoon een Elite, of voor 250,- een met 4 of 5 spellen. Maar....

Als ik jou was zou ik toch de PS3 halen denk ik. Je geeft het zelf al aan, de controller. Imho is alles onderschikt, PSN/Xbox Live, DVD/Blu-Ray, Halo of Killzone, de controller is waar je mee speelt. Als die je niet bevalt, dan scheelt dat gewoon de helft in de lol. Beide consoles hebben gewoon topgames, en voor beide consoles zijn op dit moment dermate veel spellen, dat jij tot de PS4/Xbox4 op de markt komt, toch niet meer alles kan spelen.

Ik zou kijken nog 1 keer checken of je de PS3 of Xbox controller lekkerder vind, en als de de Dual Shock 3 is, lekker de PS3 halen :)
De controller lijkt me nou niet echt de doorslaggevende factor, aangezien je prima een Xbox360 controller op een PS3 kan aansluiten (alle PC controllers werken op de PS3, dus ook de Xbox360 controller of je neemt deze: http://www.dreamgear.net/...-wireless-controller.html of de Logitech) en de PS3 controller op de Xbox360 kan aansluiten met bijvoorbeeld de XCM Cross Fire: http://www.haxnetwork.net...roller-on-xbox-360-video/

De spellen moeten wat mij betreft de doorslag geven. Veel is gelukkig multiplatform, dus een echte miskoop kan je wat dat betreft nauwelijks doen, maar de exclusives moeten het verschil maken. Wel is het zo dat de Xbox360 een iets krachtigere grafische kaart heeft waardoor textures vaak iets gedetaileerder zijn in cross platform games. De PS3 is zeker niet veel moderner inderdaad, maar heeft wel meer rekenkracht. Voor de meeste spellen maakt de PS3 of Xbox360 geen echt verschil, de laadtijden en textures zouden een verschil kunnen maken maar ik denk dat als je de meeste gebruikers een generieke controller in hun handen geeft en ze moeten op basis van een cross platforn game bepalen welke console er aan hangt dat ze behoorlijk wat moeite zullen hebben om het verschil te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:49:
De spellen moeten wat mij betreft de doorslag geven.
Tuurlijk maken spellen het verschil. Echter, zoals ik aangaf zijn er voor iemand die nu een PS3/360 koopt zoveel spellen op de markt, dat het volgens mij niet heel veel meer uitmaakt. Voor Halo fans heb je natuurlijk een 360, en als je GT5 wilt, koop je een PS3. Zolang er echter geen titel voorkeur is (zoals bij hem volgens mij het geval) heb je met 1000+ spellen op elk van beide consoles, daar geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:55
De Xbox360 is de tweede generatie Xbox. Ze hebben er '360' achter gezet omdat Xbox2 als minderwaardig aanzien zou worden ten opzichte van de PS3.
/muggenzifterij ;)

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:33

pythagorasABC

A²+B²=C²

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:49:
[...]

De controller lijkt me nou niet echt de doorslaggevende factor, aangezien je prima een Xbox360 controller op een PS3 kan aansluiten (alle PC controllers werken op de PS3, dus ook de Xbox360 controller of je neemt deze: http://www.dreamgear.net/...-wireless-controller.html of de Logitech) en de PS3 controller op de Xbox360 kan aansluiten met bijvoorbeeld de XCM Cross Fire: http://www.haxnetwork.net...roller-on-xbox-360-video/
Kan de Xbox360 controller zonder problemen aangesloten worden op de PS3? Ik dacht dat die niet konden omdat ze bepaalde drivers gebruikten oid.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Jumpman schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:07:
[...]

Zeker wel van gehoord, meegemaakt zelfs! Allebei onbeschadig, compleet met kartonnenhoes nog tot mijn beschikking. Nieuw gekocht. :) Ik kan ze alleen nergens op afspelen, omdat de PS2 bij mijn broertje staat en ik een PS3 80GB heb. Ik hoop nog steeds op een remake zoals bij GOW. Maar van een nieuwe game van de makers had ik nog geen kennis. :)
ICO was al eens een soort van re-released op de ps2 zelf dacht ik. Maar als sotc een remake krijgt in HD met die indrukwekkende monsers _/-\o_ . GOW remakes in aanloop naar deel 3 vind ik een ontzettend toffe keuze. Als dit gebeurt met ICO en SOTC in aanloop naar Last Guardian zou het gewoonweg fantastisch zijn, alleen zie ik het niet zo snel gebeuren (games hebben ook geen verband met elkaar). Welke games zouden nog meer tof zijn voor een remake op de ps3 in HD? Laatst hadden we het hier ook over een ff7 remake (die misschien ook daadwerkelijk komt). Ik vraag me zo af... De oude MGS versies maybe? Ik heb ze nooit gespeeld, dus ik zou er blij mee zijn.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pythagorasABC schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:11:
[...]

Kan de Xbox360 controller zonder problemen aangesloten worden op de PS3? Ik dacht dat die niet konden omdat ze bepaalde drivers gebruikten oid.
Je hebt volgens mij wel tenminste het PC ontvangstkastje nodig, maar anders kan het in elk geval met deze adapter: http://www.xgn.nl/ps3/nie...er-voor-de-playstation-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Ok ik heb me vandaag kunnen inhouden en ga vanavond bij iemand op de PS3 spelen... kijken of t wat is. Helaas heeft diegene niet die games die ik zelf wil en een kleine tv, maar toch ben ik benieuwd.bedankt trouwens voor de adviezen, daar heb ik zeker wat aan. Ik denk er goed over na en kan dan dit weekend gebruiken om een voor nu juiste beslissing te maken.

(nadeel van die xbox360 is trouwens dat van die spellen die erbij zitten veel spellen zijn die ik niks vind, fifa 08 09 10 etc, virtua fighter etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Heb sinds gisteren in eens een probleem met het connecten van mn controllers. De ps3 ging niet aan via de controller, maar had m al 2 weken niet aan gehad dus ik dacht miss moet ik alleen even opnieuw pairen. Dus aangesloten via usb en de controller werkte weer. Maar zodra ik de usb kabel eruit trek gaan alle 4 die lampjes knipperen en maakt ie geen verbinding meer. Wanneer ik de usb weer inplug is ie wel weer verbonden.

De controllers zijn volledig geladen en heb het probleem met beide controllers, lijkt dus iets met de ps3 te zijn?

Iemand ervaring hiermee? Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Even met een paperclip in het gaatje aan de onderkant prikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Thanks! Heb het wel een paar keer moeten proberen maar het werkt nu weer iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 08:40

3style

...

jap85 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:29:
Heb sinds gisteren in eens een probleem met het connecten van mn controllers. De ps3 ging niet aan via de controller, maar had m al 2 weken niet aan gehad dus ik dacht miss moet ik alleen even opnieuw pairen. Dus aangesloten via usb en de controller werkte weer. Maar zodra ik de usb kabel eruit trek gaan alle 4 die lampjes knipperen en maakt ie geen verbinding meer. Wanneer ik de usb weer inplug is ie wel weer verbonden.

De controllers zijn volledig geladen en heb het probleem met beide controllers, lijkt dus iets met de ps3 te zijn?

Iemand ervaring hiermee? Bedankt alvast!
Ik heb hier dus ook regelmatig last van. Tuurlijk ff met een paperclip in het gaatje aan de onderkant prikken, maar gaat Sony hier nog iets aan doen?
Het wordt namelijk zeer irriitant als de blueray remote niet werkt (voor een film) en ik moet eerst weer met de joypad, draad en de paperclip aan de slag.
Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.