Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 12:43
@ThePupD

ik heb je nog niet gehoord over je vrienden, hebben die een PS3 of 360? Als de meesten een 360 hebben zou ik daar voor gaan, hetzelfde geld voor de PS3 natuurlijk.

Met je vrienden online spelen maakt het veel leuker als met vreemden

[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 05-12-2009 21:32 ]

PSN ID: Svennie-NL

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Interessant item op Fok Games:
De launch van de PSP Go in oktober nam de mini's met zich mee: korte games voor een zachte prijs. De mini's zijn alleen in de Playstation Store te koop en zijn klein van formaat: op een uitzondering na kleiner dan 100 MB. De games zijn vergelijkbaar met de iPhone games om je een idee te geven wat ze inhouden. Nu zijn deze games nog alleen maar op de PSP te spelen, maar binnenkort kan je de mini's op je Playstation 3 spelen. Althans, dat meldt een betrouwbare bron van Joystiq.

De bron zegt dat dit nog voor kerstmis 2009 zal gebeuren. Alle mini's zouden speelbaar zijn op de PS3, en de resolutie zou worden opgehoogd. Sony wil geen commentaar geven op de geruchten. Wij van FOK!Games houden je in ieder geval op de hoogte omtrent deze geruchten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Aantal posts verplaatst naar Algemeen Budget Gaming topic - part 1 (zie vanaf hier) aangezien die daar beter pasten.

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 05-12-2009 22:26 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

jap85 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:29:
Heb sinds gisteren in eens een probleem met het connecten van mn controllers. De ps3 ging niet aan via de controller, maar had m al 2 weken niet aan gehad dus ik dacht miss moet ik alleen even opnieuw pairen. Dus aangesloten via usb en de controller werkte weer. Maar zodra ik de usb kabel eruit trek gaan alle 4 die lampjes knipperen en maakt ie geen verbinding meer. Wanneer ik de usb weer inplug is ie wel weer verbonden.

De controllers zijn volledig geladen en heb het probleem met beide controllers, lijkt dus iets met de ps3 te zijn?

Iemand ervaring hiermee? Bedankt alvast!
Ik had het eergister ook voor het eerst, paperclip hielp ook niet meer, maar ff de stroom van de PS3 en dan opstarten en met de paperclip en hij pairde weer. Beetje vreemd, lijkt toch met de laatste firmware samen te hangen.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 18:22
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:57:
[...]

Ik had het eergister ook voor het eerst, paperclip hielp ook niet meer, maar ff de stroom van de PS3 en dan opstarten en met de paperclip en hij pairde weer. Beetje vreemd, lijkt toch met de laatste firmware samen te hangen.
Heb je de Slim of de Phat? Ik heb als enige in mijn vriendengroep de dikke, en heb nergens last van. Ken 3 mensen met een slim die hetzelfde probleem hebben.

Verwijderd

Ik heb ook 2x fat en 1 slim, alleen de slim heeft het (soms) tijdelijke oplossing is eerst de ps3 aan te zetten totdat de xmlbalk verschijnt, en dan pas de controller aan te zetten, lastig maar werkt altijd totdat sony eindelijk het probleem aanpakt.

Verwijderd

Knul schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:06:
[...]

Heb je de Slim of de Phat? Ik heb als enige in mijn vriendengroep de dikke, en heb nergens last van. Ken 3 mensen met een slim die hetzelfde probleem hebben.
De mijne is ook een gloednieuwe slim

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:28
ThePupD schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:32:
Goedendag,

Ik zit nu al een tijdje te twijfelen over het het kopen van een console. Misschien kan iemand mij hier advies geven. Ik ben alweer midden twintig en speel al jaren geen games meer, heb weinig vesrtand van die luxe joysticks, ik ben van de goede oude SNES tijd. Maar ik wil dus nu misschien een console gaan kopen, en ik ben een erg slechte wachter. Ik denk er nu een week over en twijfel nog steeds.
Koop ik een xbox360, een ps3 of koop ik niks?
Waarom zou ik een XBOX360 kopen?
tweedehands erg goedkoop, veel games voor weinig geld, kleiner risico omdat ze veel goedkoper zijn dan PS3's.

Waarom zou ik een PS3 kopen?
Toch het nieuwste, lijkt minder snel kapot te gaan, vind Playstation wel fijner qua controller die enkele keer dat ik op mn ouwe playstation speelde 10 jaar geleden. Als ik m koop en echt niks vind (bv slims ps3 met ass. creed2 voor 320 euro) denk ik dat ik er tweedehands heus nog wel 240 voor kan krijgen. Dus worst case scenario loop ik wel meer verlies dan mn xbox360 maar iedereen wil m tweedehands wel overnemen.

Waarom zou ik niks kopen?
Mjah heb weinig geduld met games, ik houd echt van gewoon lopen springen schieten, weet niet of ik kan en wil wennen aan een 3d wereld. heb niet echt game inzicht, en ben best zuinig op mn geld, koop liever een mooie tv dan een slechte aankoop. Alleen ik heb nu alles al, blu ray speler, 50 inch tv, mooie grote 26 inch monitor aangelsoten op mn MBP. Dus verder qua spullen heb ik alles wat ik wil hebben.

En af en toe moet je een risico nemen...
Maar goed ikw eet dat ik de beslisisng moet maken, maar toch hoor ik graag meningen. (kan trouwens een 2ehands xbox360 kopen met 60 gig harde schijf met 20 games voor 200.. origineel)

Dus wat denken jullie. Bedankt alvast
Ten eerste je zit hier in een PS3 forum dus je zal relatief meer mensen krijgen die je een PS3 zullen adviseren. Dus hou daar rekening mee en hou rekening met wat je zelf wilt.

Ik heb zelf een xbox 360 gehad en ben over gegaan op een ps3. En hoewel op het eerste gezicht de prijsverschillen groot lijken is dit helemaal niet zo:

vergelijk ze naast elkaar en je ziet waarom de PS3 duurder lijkt:

Xbox360 + 120gb hardeschijf + wifi adapter + tweede controller + optical geluid uitgang + accus en lader voor controllers
150 + 80 + 80 + 45 + 30 + 40 = 425

PS3 (standaard 120gb + wifi + optical geluid uit + standaard accus in controllers) + tweede controller
280 + 45 = 325

Prijsverschil is dus vooral in het voordeel van de PS3. En ik heb geleerd dat ik in toch steeds meer accessoires bij ging kopen terwijl ik mezelf voorgenomen had dat niet te doen. om een of andere reden ga je dat toch doen. Dus ik zat op een gegeven moment ook echt aan die prijs bijna van de xbox (had geen optical adapter, wifi adapter en accus gekocht gelukkig maar).

Maar nu heb ik de PS3 gekocht en ja het is toch fijner. Mijn keus voor de PS was met name omdat ik de exclusives beter vond, er bluray support op zit en het apparaat toch wat veelzijdiger is qua afspelen van muziek en met name video. En het gratis online gamen heeft me ook zeker over de streep getrokken.

Dus ja ik heb ze beiden gehad en als je MIJ vraagt wat ik je zou aanraden obv mijn ervarginen dan zou dat een PS3 zijn, gewoon omdat ik er meer tevreden mee ben en het meer waar voor het geld vind.

EDIT:
Het pairen van controllers probleem is ontstaan na de laatste firmware update en treedt met name op met de slim versie. Ik heb eerder al eens in dit topic verteld wat bij mij hielp.
Als het probleem optreedt doe dan het volgende:
  • Terwijl de PS3 aanstaat en je controller 4 knipperen lampjes laat zien
  • de controller met de usb kabel aan de ps3 hangen, hij wordt nu wel goed gedetecteerd
  • vervolgens met de ps knop op de betreffende controller de ps3 uitzetten
  • wachten tot de ps3 helemaal uit is.
  • usb kabel los halen
  • ps3 opstarten met de controller.
Het het probeelm een enkele keer gehad met beide controllers, een keer of 2 zo opgelost en sindsdien treedt het probleem niet meer op. Laat effe weten of het werkt bij jullie

[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 06-12-2009 10:49 ]

Verwijderd

dangerpaki schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:45:
[...]

Xbox360 + 120gb hardeschijf + wifi adapter + tweede controller + optical geluid uitgang + accus en lader voor controllers
150 + 80 + 80 + 45 + 30 + 40 = 425

PS3 (standaard 120gb + wifi + optical geluid uit + standaard accus in controllers) + tweede controller
280 + 45 = 325

Prijsverschil is dus vooral in het voordeel van de PS3.

[...]
Daarbij ga je er wel vanuit dat je een losse optical geluidsuitgang wil aanschaffen, dat je een originele tweede controller wil, dat je draadloze controllers belangrijk vind, etc. In veel gevallen heb je bij de Xbox 360 dus iets meer keuze vrijheid en betaal je niet extra voor wat je niet nodig hebt. Nog een ander voordeel is dat je kan kiezen voor een wireless N ontvanger, terwijl die in de PS3 nog een verouderde G ontvanger is.

Maar die paar tientjes die het uiteindelijk scheelt op het apparaat valt in het niet bij de kosten voor de spelletjes. Wat mij betreft zitten de verschillen nog steeds vooral in de exclusives, niet in het prijsverschil.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:28
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:14:
[...]

Daarbij ga je er wel vanuit dat je een losse optical geluidsuitgang wil aanschaffen, dat je een originele tweede controller wil, dat je draadloze controllers belangrijk vind, etc. In veel gevallen heb je bij de Xbox 360 dus iets meer keuze vrijheid en betaal je niet extra voor wat je niet nodig hebt. Nog een ander voordeel is dat je kan kiezen voor een wireless N ontvanger, terwijl die in de PS3 nog een verouderde G ontvanger is.

Maar die paar tientjes die het uiteindelijk scheelt op het apparaat valt in het niet bij de kosten voor de spelletjes. Wat mij betreft zitten de verschillen nog steeds vooral in de exclusives, niet in het prijsverschil.
Klopt, maar volgens mij zit niemand meer te wachten op een console waar je bedrade controllers hebt en een draad naar je console moet trekken voor je internet op kan. Het zijn in ieder geval geen onrealistische kosten.

Vercshillen zitten met name in de exclusives inderdaad. Kosten voor spellen zijn niet heel verschillend als je goed kijkt en importeert, tenzij je je xbox omboust en voor 25 euro 20 cdtjes koopt en die elke keer volbrandt.
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:14:
[...]Daarbij ga je er wel vanuit dat je een losse optical geluidsuitgang wil aanschaffen, dat je een originele tweede controller wil, dat je draadloze controllers belangrijk vind, etc. In veel gevallen heb je bij de Xbox 360 dus iets meer keuze vrijheid en betaal je niet extra voor wat je niet nodig hebt. Nog een ander voordeel is dat je kan kiezen voor een wireless N ontvanger, terwijl die in de PS3 nog een verouderde G ontvanger is.
Bij de aanschaf van een PS3 koop je een volledig pakket, gebruik je iets niet maar wil je dit later wel dan kost het je niets extra.
Koop je een "kale" 360 omdat hij goedkoper is, maar wil je achteraf uitbreiden/upgraden, dan ben je meteen duurder uit.
Je hebt dus de keuze om eenmaal goed te investeren en alle kanten op te kunnen gaan zonder extra kosten of om (tijdelijk) goedkoper uit te zijn en bij elke mogelijke uitbreiding/upgrade de hoofdprijs te betalen. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Verwijderd

dangerpaki schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:25:
[...]

Klopt, maar volgens mij zit niemand meer te wachten op een console waar je bedrade controllers hebt en een draad naar je console moet trekken voor je internet op kan. Het zijn in ieder geval geen onrealistische kosten.

Vercshillen zitten met name in de exclusives inderdaad. Kosten voor spellen zijn niet heel verschillend als je goed kijkt en importeert, tenzij je je xbox omboust en voor 25 euro 20 cdtjes koopt en die elke keer volbrandt.
Op de plek waar mijn PS3 staat had ik met gemak hem bekabeld kunnen aansluiten en een draadje aan de controller had ik ook niet heel erg gevonden (al is draadloos ook wel relaxt, wel was het handig geweest voor als ie leeg is als het snoer wat langer was geweest). Als ik het los had kunnen aanschaffen had ik het persoonlijk waarschijnlijk niet gedaan.

Voor de Xbox zijn wel nog wat meer spellen omdat ie er al langer is, maar dat zijn wel wat verouderde spellen.

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:37:
[...]

Bij de aanschaf van een PS3 koop je een volledig pakket, gebruik je iets niet maar wil je dit later wel dan kost het je niets extra.
Koop je een "kale" 360 omdat hij goedkoper is, maar wil je achteraf uitbreiden/upgraden, dan ben je meteen duurder uit.
Je hebt dus de keuze om eenmaal goed te investeren en alle kanten op te kunnen gaan zonder extra kosten of om (tijdelijk) goedkoper uit te zijn en bij elke mogelijke uitbreiding/upgrade de hoofdprijs te betalen. ;)
Als je de PS3 met wireless N wilt verbinden moet je twee bridges aanschaffen, dat is een stuk duurder dan de N ontvanger van de 360. Er kan wel standaard een ontvanger inzitten, uitbreiden naar de standaard van vandaag word daarmee wel meteen lastig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:33:
[...]

Als je de PS3 met wireless N wilt verbinden moet je twee bridges aanschaffen, dat is een stuk duurder dan de N ontvanger van de 360. Er kan wel standaard een ontvanger inzitten, uitbreiden naar de standaard van vandaag word daarmee wel meteen lastig.
wat heb je nou aan een wifi n , gewone is al goed genoeg. En anders maar via de gewone ouderwetse manier, met kabelaansluiting(utp) :P Ik vind dit echt rare vergelijking...

Maar gaan we nou weer vertellen wat beter is? om de zoveel tijd is t het zover :P Neem gewoon een ps3, vergeet niet dat het op dit moment de beste bluray speler is die getest is en betaalbaar is, dat vergeet men soms...Maar anyway dit is ps3 topic dus je zal hier overduidelijk advies krijgen om ps3 te halen, ga je naar de xbox topic dan zal je weer een xbox als advies krijgen, dus uiteindelijk moet je maar de beslissing nemen. Het is echt niet zo moeilijk om een keuze te maken jongens :+
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:33:
[...]Als je de PS3 met wireless N wilt verbinden moet je twee bridges aanschaffen, dat is een stuk duurder dan de N ontvanger van de 360. Er kan wel standaard een ontvanger inzitten, uitbreiden naar de standaard van vandaag word daarmee wel meteen lastig.
Het gaat erom wat ThePupD wil en niet wat een ander zou willen.
Hij zegt hoogstwaarschijnlijk dat hij toch niet online wil gaan spelen.
Zou hij dat wel willen, dan is het PSN nog altijd GRATIS en betaal je voor Live min.€35,= per jaar.
Dan nog zou ik niet weten waarom hij wireless zou willen gaan spelen, omdat dat in mijn ogen waardeloos is.
Een wireless N adapter is meestal overbodig, de standaard ontvanger is meer dan genoeg in meer dan 90% van de gevallen.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11

S2S

Als gamer heb ik alle 3 deze generatie systemen (next gen is al zo 2005). En je koopt inderdaad de volledige pack met een PS3, ben je in een keer klaar.
Maar als je niet genoeg geld hebt kun je wel voor < 150 een X360 kopen en (next-gen... 2005 ja ja) gamen, want als gamer wil je toch gamen niet ;) en dan de maanden er na het machientje verder uitbouwen. Ook dat heeft zo zijn voordelen ;)

Beide machines zijn toppertjes (ps3 kwam met zijn games wat langzaam op gang, maar Sony heeft alle zeilen bijgezet)

Al moet ik zeggen dat ik wel al mijn Multi-platform games op de X360 koop omdat ze meestal technisch beter zijn, en als je toch beide machines hebt kan je maa beter de beste versie kopen, je kan je geld maar 1 keer uitgeven,

De PS3 heb ik voornamelijk voor de Exclusives, MGS2, Uncharted 1 en 2, Killzone 2, God of War en om natuurlijk Blu-rays te kijken en films te streamen. Ik gebruik mijn PS3 meer voor de films.

Dus ik zou zeggen koop naast je PS3 lekker ook een X360 en geniet van beide werelden en speel de multi-platform games die beter zijn op de X360 lekker op de X360 (voor +- 150 euro ben je klaar)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

S2S schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:00:
Maar als je niet genoeg geld hebt kun je wel voor < 150 een X360 kopen en (next-gen... 2005 ja ja) gamen, want als gamer wil je toch gamen niet ;) en dan de maanden er na het machientje verder uitbouwen. Ook dat heeft zo zijn voordelen ;)
Oké, je kunt dan gespreid betalen.
Maar ik neem aan dat iedereen snapt dat het je uiteindelijk meer geld kost.
Dus als je dan al niet zoveel te besteden heb kun je het beter meteen goed doen.

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-12-2009 15:45 ]

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Oké ik heb vandaag en gister eens uitgebreid op de PS3 gespeeld.
Gister heb ik gespeeld op een ps3 slim 250 gig, op een oudere flatscreen van iemand, 22 inch hd ready scherm. Vond beeldkwaliteit niet zo mooi, maar dat kwam ook omdat de tv geen dvi ingang had.
Ik heb de games GTA4 gespeeld en Call of Duty en ben ermee online geweest.
Ik vond Call of Duty verrassend leuk, had niet verwacht dat ik t boeiend zou vinden maar had t spel best snel door en na een kwartier speelde ik redelijk gewend. Toen ging ik tegen een vriend van mij spelen die naast me zat en toen kreeg ik het ouderweste "goldeneye gevoel", en dit was best nice.
Toen zijn we online gaan spelen tegen mensen die we niet kennen (want van al mijn vrienden heeft er 1 een kapotte xbox360 en twee een PS3 en die spelen beide amper online) maar hoewel ik snel afgeknald werd vond ik t wel vermakelijk om te doen. Hierna heb ik GTA4 gespeeld en deze viel mij best tegen, ik kende deze nog van de PS1 en PS2 maar vond dit eigenlijk helemaal nietzo boeiend als ik dacht.
Al met al was dit mij mee gevallen, ook de wireless controller die je via de PS3 kon opladen vond ik fijn.

Toen heb ik van een andere vriend een oud model PS3 geleend en deze bij mijn ouders via dvi aangesloten op de 37 inch full hd en het beeld zag er logisch veel beter uit. Ik vond het eerlijk gezegd niet waanzinnig mooi maar absoluut gedetailleerd en indrukwekkend. Ik heb hier wat games gespeeld en kwam toen achter het hele online gebeuren wat ik heemaal niet wist, namelijk dat je demo's van spellen kon downloaden om een level te spelen en zoals hier al werd verteld dat je ook mini games kon kopen en wat kleinere spellen. Ik had nooit gedacht dat ik dat online gedeelte leuk vond maar stiekum heb ik mij best vermaakt.
Ik heb little big planet gespeeld en deze snapte ik totaal niet terwijl t zo simpel leek en kon me weinig boeien. Hierna heb ik nog 2 andere games gespeeld waarvan ik de naam kwijt ben, maar een spel dan ben je een grote trol die 15 minions heeft en in het andere spel ben je die dude die via electriciteit krachten kan gebruiken om de stad te redden. Beide bekende spellen maar ik kan er even niet opkomen. Maar goed, deze vond ik beide erg vermakelijk, van dat eerste spel heb ik de demo uitgespeeld en met die tweede had ik wat moeite met de besturing en mikken maar dit wende behoorlijk snel ook.

Al met al is het mij wel goed bevallen, ook door wat mij hier op tweakers wordt verteld, ik zie nu wel de mogelijkheden in van zo'n ding. Ik ben nog steeds geen die hard gamer en zal t ook nooit worden, als ik ergens in een game niet uitkom dan kap ik er ook gelijk mee, misschien dat daarom AC2 misschien niet helemaal mijn spel is nu ik er over nadenk. maar goed, ik breng de PS3 vanavond terug en ik denk dat ik m morgen wel ga halen. Ik slaap er nog een nachtje over maar hij beviel best goed, ik vond wle een paar spellen dus echt tegenvallen in de korte tijd dat ik ze heb gespeeld, maar denk dat als ik een PS3 AC2 pakket koop met daarbij streetfighter4 en eventueel nog een spel dan kan ik mij voorlopig wel vermaken.
Dus so far so good.

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:55:
[...]

Het gaat erom wat ThePupD wil en niet wat een ander zou willen.
Hij zegt hoogstwaarschijnlijk dat hij toch niet online wil gaan spelen.
Zou hij dat wel willen, dan is het PSN nog altijd GRATIS en betaal je voor Live min.€35,= per jaar.
Dan nog zou ik niet weten waarom hij wireless zou willen gaan spelen, omdat dat in mijn ogen waardeloos is.
Een wireless N adapter is meestal overbodig, de standaard ontvanger is meer dan genoeg in meer dan 90% van de gevallen.
Met een N ontvanger kan je een tot 4x zo groot bereik halen, dat is in een hoop huizen toch echt wel nuttig. En in dat geval is een kabel trekken ook niet echt een optie meer. Ik snap echt niet dat Sony in z'n nieuwe slim nog zulke verouderde hardware stopt. Doet mij denken aan de Nintendo DS Lite die geen WPA ondersteunde, terwijl dat al wel gemeen goed was toen ie uitkwam. Zonde en een gemiste kans! En dan is een losse ontvanger dus echt een betere oplossing. Naast dat 54G voor een 1080P stream niet altijd voldoende is, dan is de extra snelheid van 300N ook wel heel lekker. Ik kan me voorstellen dat als ThePupD een blu-ray speler heeft dat ie dan ook wel van films houdt en dan is het streamen via de PS3 of Xbox360 super handig. Beetje jammer als de kwaliteit dan minder is dan het zou kunnen. Sony biedt de PS3 aan met de slogan "The game is just the start" maar echt waarmaken doen ze dat in mijn ogen niet. Vidzone heeft weinig inhoud, het journaal is in een kwaliteit slechter dan youtube en dan ook nog verouderde draardloze hardware erin... De Xbox360 is als media extender beter dan de PS3, meer mogelijkheden en een hogere snelheid.

Maar voor de spellen is de PS3 heel leuk hoor :)

Verwijderd

ThePupD schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:32:

[...]

maar goed, ik breng de PS3 vanavond terug en ik denk dat ik m morgen wel ga halen. Ik slaap er nog een nachtje over maar hij beviel best goed, ik vond wle een paar spellen dus echt tegenvallen in de korte tijd dat ik ze heb gespeeld, maar denk dat als ik een PS3 AC2 pakket koop met daarbij streetfighter4 en eventueel nog een spel dan kan ik mij voorlopig wel vermaken.
Dus so far so good.
De demo's uitproberen is geweldig om er achter te komen of een game je gaat liggen of niet inderdaad. Soms kan een spel heel hoog aangeschreven staan maar je gewoon niet echt liggen (in mijn geval bijvoorbeeld de Final Fantasy spellen) De reviews en trailers op gametrailers.com en IGN.com helpen vaak ook een hoop om te beslissen welk spel je het beste ligt. Succes en veel plezier met je PS3!
ThePupD schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:32:
Ik heb little big planet gespeeld en deze snapte ik totaal niet terwijl t zo simpel leek en kon me weinig boeien. Hierna heb ik nog 2 andere games gespeeld waarvan ik de naam kwijt ben, maar een spel dan ben je een grote trol die 15 minions heeft en in het andere spel ben je die dude die via electriciteit krachten kan gebruiken om de stad te redden. Beide bekende spellen maar ik kan er even niet opkomen.
Overlord en inFamous.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:36:
[...]

Met een N ontvanger kan je een tot 4x zo groot bereik halen, dat is in een hoop huizen toch echt wel nuttig. En in dat geval is een kabel trekken ook niet echt een optie meer. Ik snap echt niet dat Sony in z'n nieuwe slim nog zulke verouderde hardware stopt. Doet mij denken aan de Nintendo DS Lite die geen WPA ondersteunde, terwijl dat al wel gemeen goed was toen ie uitkwam. Zonde en een gemiste kans! En dan is een losse ontvanger dus echt een betere oplossing. Naast dat 54G voor een 1080P stream niet altijd voldoende is, dan is de extra snelheid van 300N ook wel heel lekker. Ik kan me voorstellen dat als ThePupD een blu-ray speler heeft dat ie dan ook wel van films houdt en dan is het streamen via de PS3 of Xbox360 super handig. Beetje jammer als de kwaliteit dan minder is dan het zou kunnen. Sony biedt de PS3 aan met de slogan "The game is just the start" maar echt waarmaken doen ze dat in mijn ogen niet. Vidzone heeft weinig inhoud, het journaal is in een kwaliteit slechter dan youtube en dan ook nog verouderde draardloze hardware erin... De Xbox360 is als media extender beter dan de PS3, meer mogelijkheden en een hogere snelheid.

De wifi van de ps3 is anders prima voor 95 procent van de mensen. Werkt hier gewoon perfect. Behalve mischien als je full hd films naar je ps3 wilt streamen (maar het is vooral een gameconsole) en je hebt een ingebouwde blu-ray speler voor HD.
En de xbox 360 is helemaal triest, die heeft geen eens wifi ingebouwd.

Ps4/switch gamer

• ThePupD

ThePupD

hehe idd... thanks

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Full HD streamen gaat via Wireless G ook goed. Wellicht is de tijd tussen het aanklikken en daadwerkelijk beeld hebben tussen Wireless N en G een klein verschil, maar ik zie totaal geen reden voor Wireless N.

Als je met Wireless G geen of slecht bereik hebt, zul je dit mogelijk met Wireless N wel hebben. Maar dan vraag ik me af of dit dan wel gewenst is, want als je met Wireless G geen ontvangst hebt, zul je met Wireless N slecht ontvangst hebben. Niet bevorderlijk voor online gamen, laat staan HD content streamen.

Toegegeven, de XBOX360 kan meer gangbare video formaten aan dan de PlayStation3 (getest met recente downloads zoals tv episodes en HD films). Dit is dan ook de reden waarom op me slaapkamer een Xbox360 te vinden is (naast de Xbox 360 Elite en de PlayStation3 in de woonkamer) en geen PlayStation slim.

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:06
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:36:
[...]

Haha..

Tjah, ik snap niet dat Microsoft nog een veroudere DVD speler in zijn systeem heeft i.p.v. een Blu-Ray speler.

Zo kunnen we eindeloos doorgaan...

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-11 18:00
NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:15:
[...]

De wifi van de ps3 is anders prima voor 95 procent van de mensen. Werkt hier gewoon perfect. Behalve mischien als je full hd films naar je ps3 wilt streamen (maar het is vooral een gameconsole) en je hebt een ingebouwde blu-ray speler voor HD.
En de xbox 360 is helemaal triest, die heeft geen eens wifi ingebouwd.
Ja idd. 99% van de ps3 eigenaren heeft op zijn/haar ps3 verbinding met het internet om online te kunnen spelen (of demo's update e.d.). Een wireless G ontvanger is hier meer dan genoeg voor en werkt hiervoor perfect. Ik begon met wireless G router icm naar de ps3 met dus de ingebouwde G-ontvanger en had maar een 2mb abbo bij ziggo. Je hebt dan echt geen last van lag en je updates en demo's komen ook gewoon zonder problemen binnen (mits niemand anders in huis gebruik maakt van het internet). Ingebouwde N-standaard zou misschien handig zijn om full hd films te streamen, aangezien dat met de huidige G-ontvanger niet lukt (krijg je eerder een diashow). Maar het belangrijkste doel van de G-ontvanger is om online op te kunnen gamen en dat werk doet de ps3 perfect in mijn optiek, als je een film in Full-hd wilt bekijken koop je gewoon het origineel zoals het hoort of je bekabelt (gebruikt een USB-stick) hem gewoon.

(Enne psst, het is weer Mega Monday bij Zavvi, staan een paar leuke toptitels voor nog geen 21 euro)

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 06-12-2009 18:37 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• giganielsie
  • Laatst online: 27-11 09:57
Ik zit nog even te kijken voor een aardig geluidssysteem. Sommige mensen hadden al de Z5500 aangeraden maar wat is dan het verschil tussen de Z5500 en bijv. deze:

pricewatch: Trust SoundForce Presto 5.1

Kan hier geen 5.1 geluid uitkomen ofzo???

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:12
Het is weer Mega Monday op Zavvi.co.uk

Borderlands, PES10 en nog meer games voor 20 euro!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dragon age voor 25 pond is ook een mooie prijs.
zeker voor een game waar je makkelijk 100+ uur in kunt steken.

edit: PES 2010 zie ik er voor PS3 niet bij staan. Wel Batman AA voor 18 pond weer.

[ Voor 27% gewijzigd door M a r c o op 06-12-2009 18:59 ]

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-11 14:43

Armada

-Wat wil je weten?-

Heeft iemand hier Fallout 3 gekocht en daarna de losse DLC uit de store? Kan iemand me aangeven of dit goed loopt, of dat er veel problemen mee zijn?
Ik wil namelijk de DLC wel kopen, maar ik ben eerlijk gezegd onzeker geworden door deze pagina die speciaal toegevoegd is aan de review van Broken Steel voor de PS3 versie:
http://ps3.ign.com/articles/102/1029119p2.html

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
giganielsie schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:41:
Ik zit nog even te kijken voor een aardig geluidssysteem. Sommige mensen hadden al de Z5500 aangeraden maar wat is dan het verschil tussen de Z5500 en bijv. deze:

pricewatch: Trust SoundForce Presto 5.1

Kan hier geen 5.1 geluid uitkomen ofzo???
Klein verschil, de Trust set is ~80Watt, de Z5500 500(Uit m'n hoofd) :)
Daarbij ziet de Trust set er nogal raar uit, en heb ik het gevoel dat die enorm snel gaat overstemmen bij een flinke beat ;)
Maar het grootste verschil is dat de Z5500 WEL Optical heeft, en de Trust niet. De trust zal dus altijd 'nep' 5.1 geluid weergeven ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

AvanCade schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:28:
Full HD streamen gaat via Wireless G ook goed. Wellicht is de tijd tussen het aanklikken en daadwerkelijk beeld hebben tussen Wireless N en G een klein verschil, maar ik zie totaal geen reden voor Wireless N.

Als je met Wireless G geen of slecht bereik hebt, zul je dit mogelijk met Wireless N wel hebben. Maar dan vraag ik me af of dit dan wel gewenst is, want als je met Wireless G geen ontvangst hebt, zul je met Wireless N slecht ontvangst hebben. Niet bevorderlijk voor online gamen, laat staan HD content streamen.

Toegegeven, de XBOX360 kan meer gangbare video formaten aan dan de PlayStation3 (getest met recente downloads zoals tv episodes en HD films). Dit is dan ook de reden waarom op me slaapkamer een Xbox360 te vinden is (naast de Xbox 360 Elite en de PlayStation3 in de woonkamer) en geen PlayStation slim.
dat ligt eraan maar net aan welke bitrate die full-hd is , als jij een full-hd ps3 bestand van usenet aftrekt , dan zal dat best werken ,maar die bestanden hebben een veel lager bitrate dan de originele versie

hier met 90 % bereik lukt het mij niet om op de ps3 een echte full hd te streamen hoor

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:05

FeaR

In GoT we trust

DennusB schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:14:
[...]Klein verschil, de Trust set is ~80Watt, de Z5500 500(Uit m'n hoofd) :)
Daarbij ziet de Trust set er nogal raar uit, en heb ik het gevoel dat die enorm snel gaat overstemmen bij een flinke beat ;)
Watt zegt niets, zeker niet bij setjes in deze klasse. Het gaat erom hoe het vermogen wordt geleverd, bij welk bereik, THD, enzovoort.

Zelfde als dat een motor van 2,5 liter op papier beter is dan een 1000cc motor. Maar als die 1000cc in een motorfiets zit van 185 kilo en die 2,5 liter in een bus van 2000 kilo is het opeens heel anders. Dat alleen om aan te tonen dat een bepaalde waarde op zich niets zegt en je die ook niet alleenstaand kan zien, het gaat om het totaalplaatje :)

Idem met de looks: natuurlijk zijn mooie looks wel leuk voor als je de set in je kamer hebt staan, maar het zegt niets over de weergave van het geluid. Weergave van klank en dergelijke kan je toch niet zien aan specs en looks van setjes.

Verder heb je wel gelijk met de optische ingang die de Z-5500 heeft en de Trust niet. Evenals dat de Z-5500 codecs heeft om Dolby Digital en DTS geluid te decoderen. En tot op heden samen met de Teufel Concept een zeer leuke set is om voor relatief weinig geld "goed" geluid te hebben met bijhorende codecs.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• giganielsie
  • Laatst online: 27-11 09:57
Maar waarom zit er dan zo'n groot verschil van prijs in de 2 sets?

• McDaBom
  • Laatst online: 12-11 16:09
Vraagje

Ik wil graag de transformers/harry potter bluray-boxset aanschaffen van zavvi.
Nou vraag ik me af of ze nederlands ondertiteld zijn en of ik toegang heb tot de online extra`s..

Alvast bedankt!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

giganielsie schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:05:
Maar waarom zit er dan zo'n groot verschil van prijs in de 2 sets?
Merk, bouwkwaliteit, optische in of uitgangen, soort versterker en ga zo maar door. Trust is een low budget merk met productlijnen die veelal maar kort bestaan. De logitech set (hoewel ik daar ook geen liefhebber van ben) heeft zich veel meer bewezen op de markt.

Maar goed, ik vind audio setjes redelijk offtopic.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 06-12-2009 20:31 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:01

RnB

Ik heb de laatste tijd (ook) last van het niet willen connecten van mijn controller.
Heel irritant is dat.. Snap ook niet waarom ie niet wil connecten, want mijn ps3 gaat wel gewoon aan wanneer ik op de PS button druk. Dus hij krijgt wel signaal?
Uiteindelijk opgelost met het resetten van de controller, wat eigenlijk al veel te lang duurde, aangezien ik iets anders aanzag voor een resetknopje. :+

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
McDaBom schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:13:
Vraagje

Ik wil graag de transformers/harry potter bluray-boxset aanschaffen van zavvi.
Nou vraag ik me af of ze nederlands ondertiteld zijn en of ik toegang heb tot de online extra`s..

Alvast bedankt!
Online extra's moet volgens mijn geen probleem zijn, Nederlandse subs meestal ook niet maar beter even kijken op dvd.nl, er is daar een apart topic voor (heb ik zo niet bij de hand)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:57
RnB schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:55:
Ik heb de laatste tijd (ook) last van het niet willen connecten van mijn controller.
Heel irritant is dat.. Snap ook niet waarom ie niet wil connecten, want mijn ps3 gaat wel gewoon aan wanneer ik op de PS button druk. Dus hij krijgt wel signaal?
Uiteindelijk opgelost met het resetten van de controller, wat eigenlijk al veel te lang duurde, aangezien ik iets anders aanzag voor een resetknopje. :+
vrouwtje blij? :+

• N0MAD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
RnB schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:55:
Heb ik de laatste tijd ook vel last van, heel raar. Heb ook geen idee waar het door komt, kan me niet herinneren dat het door een sony update komt. De enige updates die ik recent heb gehad zijn die van CoDMW2.

ideeen zijn wekom

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

N0MAD schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:18:
[...]

Heb ik de laatste tijd ook vel last van, heel raar. Heb ook geen idee waar het door komt, kan me niet herinneren dat het door een sony update komt. De enige updates die ik recent heb gehad zijn die van CoDMW2.

ideeen zijn wekom
Naar wat zoeken kwam ik wel dit bericht tegen:

http://www.ng-gamer.nl/ga...en-niet-met-firmware-300/

Een combinatie van specifieke controllers en firmware 3.0. Ik heb hier dus ook last van.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 22:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dennis Lammers schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:45:
Het is weer Mega Monday op Zavvi.co.uk

Borderlands, PES10 en nog meer games voor 20 euro!
Ik moet Borderlands bestellen voor mijn collega die ik zaterdag heb laten zien hoe cool die co-op is. Voor de 360 istie 18 pond maar voor de PS3 vreemd genoeg nog steeds 29 pond. Staat ook niet tussen de Monday sales :(

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Nog nooit problemen gehad met de controller maar na de laatste firmware-update al een paar keer. Handmatig uitzetten van de PS3 en daarna weer aanzetten en de PS3 reageert weer op de controller. En ja het is ook een Slim.

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:46
BatmanHorizon schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:41:
[...]

Ja idd. 99% van de ps3 eigenaren heeft op zijn/haar ps3 verbinding met het internet om online te kunnen spelen (of demo's update e.d.). Een wireless G ontvanger is hier meer dan genoeg voor en werkt hiervoor perfect. Ik begon met wireless G router icm naar de ps3 met dus de ingebouwde G-ontvanger en had maar een 2mb abbo bij ziggo. Je hebt dan echt geen last van lag en je updates en demo's komen ook gewoon zonder problemen binnen (mits niemand anders in huis gebruik maakt van het internet).
Ik heb een gelijkaardig probleem. Als ik online ben met de PS3 en de zoon of vrouw zijn online met de laptop dan krijg ik nu en dan de melding dat ik afgemeld word op het PS network. Als ik me dan vlug opnieuw terug aanmeld kan ik verder spelen, anders vlieg ik dus offline. Ligt die laptop niet aan heb ik geen probleem om met de PS3 online te blijven.
Nu dacht ik dit op te lossen door een nieuwe router van de N generatie te kopen maar na de vorige posts hier te lezen begrijp ik dus dat dat niet gaat omdat de PS3 nog een G ontvanger heeft.
Weet iemand wat ik zou kunnen doen om zonder problemen gelijktijdig met de PS3 en de laptop online te kunnen, zonder dat ik uit het PS network vlieg?
Zou het een oplossing kunnen zijn om een andere N router te kopen en een losse N ontvanger voor de PS3?
Ace schreef op maandag 07 december 2009 @ 00:16:
[...]

Ik moet Borderlands bestellen voor mijn collega die ik zaterdag heb laten zien hoe cool die co-op is. Voor de 360 istie 18 pond maar voor de PS3 vreemd genoeg nog steeds 29 pond. Staat ook niet tussen de Monday sales :(
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/borderlands_PS3.html

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Op 4 (of 5) November schreef ik hier dat mijn PS3 controller terug naar de BCC was gegaan vanwege probleem met de R2 (losgekomen deel en vast blijven zitten van trigger). Toen vreesde ik nog voor mijn geld omdat de BCC mij, in mijn onoplettendheid, had laten tekenen voor max. €80 reparatiekosten. Vandaag eens gebeld omdat ik het erg lang vond duren, gelukkig was het nieuws positief. Er is een nieuwe controller onderweg naar desbetreffende vestiging, en dit is geheel kosteloos onder garantie gegaan.

Ik weer blij want binnenkort zou Oblivion GOTY* vanuit Zavvi hier aan moeten komen, en deze kerst liggen Assassins Creed 2 en de Ice Age Blu-ray box onder de boom.

*De special edition voor de pc heb ik ook al (ooit nog ge-preordered zelfs) maar sinds ik geen Windows meer gebruik niet meer gespeeld. Nu dus voor de PS3, vind het een geweldige game en voor €13, tsjah.. :P

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 22:41
Damn...
donderdag Tekken 6 voor 60 euro bij Free record shop gehaald. kijk ik toevallig even op die zawi site, staat die daar gewoon voor 18 pond of tewel 19.91 euro... (wel uitverkocht)
is dat een betrouwbare site?? en hoe zit het met levering is dat gratis en snel??

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Sneller als de FRS is het natuurlijk nooit.
Zie voor ervaringen van buitenlandse shops en dus ook Zavvi:
Het Games Import topic

Zag hem gisteren via de mailing van Zavvi staan, maar ik had hem al.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:07

burgt

Starbass

botech schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:34:
[...]
Nu dacht ik dit op te lossen door een nieuwe router van de N generatie te kopen maar na de vorige posts hier te lezen begrijp ik dus dat dat niet gaat omdat de PS3 nog een G ontvanger heeft.
Weet iemand wat ik zou kunnen doen om zonder problemen gelijktijdig met de PS3 en de laptop online te kunnen, zonder dat ik uit het PS network vlieg?
Zou het een oplossing kunnen zijn om een andere N router te kopen en een losse N ontvanger voor de PS3?
Een optie is misschien de Netgear wndr3700, die heeft 2 zenders (2,4GHz voor bgn en 5GHz voor n), dan kan de PS3 alleen op de 2.4GHz op g zitten en de laptop op de 5GHz op n zonder elkaar te storen.
(mits de laptop n op 5 Ghz ondersteund uiteraard)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:34
Even ter herinnering: vanavond zal de tweede GOTPS3 PES2010 competitie plaatsvinden!
Aanvang is om 21:00.

De competitie deze keer is als volgt: Kwalificatie WK 2009 Europa. De competitieregels zijn als volgt:
- potjes van 10 minuten
- je speelt één keer tegen elke tegenstander
- blessures zijn ingeschakeld
- voetballook is willekeurig

Om mee te doen, doe je het volgende:
- Ga in het spel naar ONLINE > COMMUNITY > GOTPS3 > COMMUNITY LEAGUE en open de league WK 2009 EUROPA. Schrijf je in met een Europees land dat nog niet door iemand anders is gekozen.
- Het is niet toegestaan om een land te kiezen die reeds door een andere speler is gekozen.
- Het is niet toegestaan om een ander land dan een Europees land te kiezen.
- Zodra je je ingeschreven hebt, ga je naar de GOTPS3-pagina en geef je aan welk land je gekozen hebt.
- Afhankelijk van het aantal deelnemers gaat een x aantal Europese landen door naar het WK. Dit aantal zal ik, net als de landen, aan het einde van de competitieavond daar vermelden.

Na deze Europese ronde, zal er een kwalificatiecompetitie plaats vinden in de Amerika's, Afrika en Azië/ Oceanië. Bovenstaande regels zullen dan ook gelden, met uitzondering dat het een land uit dat continent moet zijn.
Zo hebben we aan het einde van de vier kwalificatierondes een overzicht van landen uit alle continenten die zich geplaatst heeft voor het WK 2009. Deelnemers kunnen zich dan inschrijven voor het uiteindelijke WK en ik zal per loting gaan bepalen welke deelnemer met welk land zal gaan moeten spelen. Dit overzicht zal dan daar gepost worden. Loting is bindend; houdt hier rekening mee bij deelname.

Indien je jezelf nog niet hebt toegevoegd aan de GOTPS3-community, ga je in het spel naar ONLINE en daarin naar COMMUNITY. Je krijgt nu een zoekvenster. Vul het zoekveld in en laat het zoeken naar GOTPS3 (let op de hoofdletters, anders vind je het niet). Het wachtwoord is "got" zonder de aanhalingstekens.

Veel succes, maar voornamelijk plezier! *O*

• Vads
rohit schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:57:
Damn...
donderdag Tekken 6 voor 60 euro bij Free record shop gehaald. kijk ik toevallig even op die zawi site, staat die daar gewoon voor 18 pond of tewel 19.91 euro... (wel uitverkocht)
is dat een betrouwbare site?? en hoe zit het met levering is dat gratis en snel??
Hmmm, beetje harde les voor je... |:( De GOTPS3-FAQ bestaat niet voor niets, waarin je deze vraag tegenkomt:

€65,- voor nieuwe spellen vind ik te duur, kan dit niet goedkoper?
Ja, importeren van spellen is vaak veel goedkoper. De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay) ze altijd op je PS3 doen. Om de Nederlandse (winkel)prijzen te vergelijken, adviseren wij www.budgetgaming.nl.
In Europa zijn de prijzen echter vaker goedkoper. De sites te checken zijn dan: www.play.com, www.zavvi.com, www.gamehubs.com, www.mymemory.co.uk, www.blahdvd.com, www.game.co.uk, www.thehut.com, www.dvd.co.uk, www.amazon.co.uk en www.cdwow.com.
Buiten Europa kun je ook terecht bij: www.dvdboxoffice.com, www.renchi.com, www.videogamesplus.ca, www.estarland.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2.

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:46
burgt schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:14:
[...]

Een optie is misschien de Netgear wndr3700, die heeft 2 zenders (2,4GHz voor bgn en 5GHz voor n), dan kan de PS3 alleen op de 2.4GHz op g zitten en de laptop op de 5GHz op n zonder elkaar te storen.
(mits de laptop n op 5 Ghz ondersteund uiteraard)
Nee, maar daar kan ik dan wel een (usb dualband) adaptor voor kopen, toch? Al wordt het dan wel geen goedkope oplossing 8)7

• ThePupD

ThePupD

Ik kan t op de site niet vinden,maar kan je op zavvi.com niet betalen met Paypal? (enkel creditcard dus)
en gelden de free shipping ook naar NL?

Ik zoek eigenlijk een site waar ik gewoon met paypal kan betalen want anders moet ik steeds gebruik maken van creditcard van een ander.

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

ThePupD schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:17:
Ik kan t op de site niet vinden,maar kan je op zavvi.com niet betalen met Paypal? (enkel creditcard dus)
en gelden de free shipping ook naar NL?

Ik zoek eigenlijk een site waar ik gewoon met paypal kan betalen want anders moet ik steeds gebruik maken van creditcard van een ander.
Volgens mij is zavvi alleen met CC en shipping naar NL is 1Gbp.
Wat mij betreft betrouwbaar, bestel daar regelmatig. Ze zijn niet altijd even snel maar uiteindelijk leveren ze wel.

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Maar is het niet eerlijker dat degene die zich kwalificeert met een bepaald land, daar ook mee mag spelen op het WK???

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:36

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

net die demo van Trine even geprobeerd, ziet er wel geod uit, lekker sfeervol, zit nog humor in ook :P

maar kvin 20 euro aan de hoge kant.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Damn...
Ik deel je pijn :P En achteraf gezien, was Tekken 6 zeker die 60 euro niet waard. (online is het 1 groot juggle fest, doodsaaie bedoeling).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KngfCnns
  • Laatst online: 30-11 18:00
Chaoss schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:46:
net die demo van Trine even geprobeerd, ziet er wel geod uit, lekker sfeervol, zit nog humor in ook :P

maar kvin 20 euro aan de hoge kant.
Vind precies hetzelfde. Lijkt me ontzettend leuk, maar ik wacht wel tot ie een tientje is. Heb bovendien nog andere spellen die eerst moeten worden gespeeld.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Damn...
Op dit moment in ieder geval weer leverbaar -> meteen besteld :)

Heb al eerder hier besteld (Matrix Blu-ray box) en die was in 7 werkdagen binnen... hopelijk Tekken ook nog voor de kerst (heerlijk spel voor de kerstgedachte!)

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11 21:19
SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:48:
[...]

Ik deel je pijn :P En achteraf gezien, was Tekken 6 zeker die 60 euro niet waard. (online is het 1 groot juggle fest, doodsaaie bedoeling).
Mwa, ook een aantal keren online gespeeld en heb toch mooie matches gevochten. Ook wat button bashers, maar overal toch goede matches. Misschien heb ik geluk gehad?

Gisteren speelde ik tegen iemand met een arcade stick, ziek hoe goed die gast vocht. _/-\o_

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Rohit
vraagje, volgens de wet moet je toch 2 jaar garantie krijgen op elektronische apparaten?? hoezo krijg je maar 1 jaar op de ps3 :S

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:51
Iemand nog van plan Tony Hawk Ride te gaan bestellen ?
voor meer info zie: Yippie in "Het Games Import topic"

Release 04/12/09 voor rond de 95 GBP

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:23
Yippie schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:40:
Iemand nog van plan Tony Hawk Ride te gaan bestellen ?
voor meer info zie: Yippie in "Het Games Import topic"

Release 04/12/09 voor rond de 95 GBP
De game krijg op Metacritic in ieder geval een slechte score. Het is ook niet mijn genre. ;)
Vandaag Assassin's Creed binnengekregen voor 10 pond. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:52
Vads schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:25:
[...]

Hmmm, beetje harde les voor je... |:( De GOTPS3-FAQ bestaat niet voor niets, waarin je deze vraag tegenkomt:

€65,- voor nieuwe spellen vind ik te duur, kan dit niet goedkoper?
Ja, importeren van spellen is vaak veel goedkoper. De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay) ze altijd op je PS3 doen. Om de Nederlandse (winkel)prijzen te vergelijken, adviseren wij www.budgetgaming.nl.
In Europa zijn de prijzen echter vaker goedkoper. De sites te checken zijn dan: www.play.com, www.zavvi.com, www.gamehubs.com, www.mymemory.co.uk, www.blahdvd.com, www.game.co.uk, www.thehut.com, www.dvd.co.uk, www.amazon.co.uk en www.cdwow.com.
Buiten Europa kun je ook terecht bij: www.dvdboxoffice.com, www.renchi.com, www.videogamesplus.ca, www.estarland.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2.
Beetje blaat, heeft er meer mee te maken dat Tekken 6 kwa sales gewoon geflopt is. Heb hem zelf wél bij zavvi gekocht voor 37 euro. Is een normale prijs voor een day 1 release. Bezorging deed er 2,5 weken over. Notabene 5 dagen nadat ik het spel binnen heb, nog voordat ik tijd had het te spelen, was het mega monday bij zavvi en stond hij inderdaad voor de helft van het geld (18 euro).

Was wel zuur. Normaal rechtvaardig ik pricedrops nog met het gegeven dat je het spel eerder kan spelen.

Heb toen de matrix bluray box laten schieten die week omdat ik gefrustreerd was met de goedkope tekken. Nu spijt en ga hem elders bestellen. Had ik toen gelijk al uitgezocht, hij is her en der voor onder de 20 euro te verkrijgen..

@hieronder, net besteld bij amazon.co.uk voor 17.70 pond incl shipping... klik

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 07-12-2009 13:14 . Reden: pff leesbaar maken ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Rohit
Shailesh schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:09:
[...]

Beetje blaat, heeft er meer mee te maken dat Tekken 6 kwa sales gewoon geflopt is. Heb hem zelf wél bij zavvi gekocht voor 37 euro. Is een normale prijs voor een day 1 release. Bezorging deed er 2,5 weken over. Notabene 5 dagen nadat ik het spel binnen heb, nog voordat ik tijd had het te spelen, was het mega monday bij zavvi en stond hij inderdaad voor de helft van het geld (18 euro). Heeft verder niks met zavvi te maken. Die vond ik wel zuur. Normaal rechtvaardig ik pricedrops nog met het gegeven dat je het spel eerder kan spelen. Ach...heb de matrix blu ray box laten schieten die week omdat ik boos was vanwege die cheapass tekken haha. Nu spijt en ga hem elders bestellen. Had ik toen gelijk al uitgezocht, hij is her en der voor onder de 20 euro te verkrijgen..
als je die matrix box goedkoop heb gevonde meld het dan ook even aan mij :P bestel ik em ook meteen voor me pa ;)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:21
rohit schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:11:
als je die matrix box goedkoop heb gevonde meld het dan ook even aan mij :P
Dit is toch wel een doable prijsje ;)

Nickname does not reflect reality

• Gaitman
  • Laatst online: 10:55

Gaitman

The Real One

Brad Pitt schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:05:
[...]

offtopic:
Leuke prijs maar ik krijg: "This item can only be delivered to a UK address"

Ik moet beter kijken. Eerst de prijs in euro's zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Gaitman op 07-12-2009 15:20 ]

• Rohit
Brad Pitt schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:05:
[...]

zo damn 20 euro :| hoe moet je hier betalen??
en hij was bij mij al in euro's 8-)

[ Voor 5% gewijzigd door Rohit op 07-12-2009 15:29 ]

• ThePupD

ThePupD

Toch even melden.
Heb vanmiddag de PS3 aangeschaft, de 250 gig slim versie met AC2 en heb daarbij modern warfare gekocht.
Even een account aangemaajt, internet etc en alles werkt prima.
Een ding wat ik niet zeker weet, maar ik heb m aangesloten via dvi. Toen verscheen er of ik de optimale instelling van de dvi kabel wilde gebuiken of iets dergelijks, en ik klikte om bevestige. Toen kreeg ik echter een zwart scherm en na 3 sec verscheen weer t zelfde scherm, toen maar nee gekilkt en nu gewoon kunnen gebuiken. Gebeurd dit omdat hoewel mijn tv niet full hd is? dan wil hij 1080p signaal pakken terwijl die maar 720p heeft? Heb ik het hier bij het goede eind?

ik vind het beeld verder wel oke, ik heb een 50 inch 100hz tv en het is best mooi, maar niet verbluffend maar gewoon net zo mooia ls in de winkel etc, dus de instellingen zullen wel goed zijn.

*edit
Goed dat ik nog even keek... beeld stond niet op goede resolutie (was 576) het is nu veel mooie r en scherper... dus ik ben een blij man

[ Voor 7% gewijzigd door ThePupD op 07-12-2009 19:04 ]

• RnB

RnB

N0MAD schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:18:
[...]

ideeen zijn wekom
Nee, bij mij was het ook niet gelijk na de update.
En dat weet ik zeker, daarna niets geks gebeurd, behalve dat ie 2x is gevallen, maar het lijkt me sterk dat het daardoor komt. Want gelijk na die val deed ie het gewoon meteen.
Daarbij is het verrekte irritant om steeds alles te resetten, te rebooten en weet ik veel wat, aangezien ik vaak tussendoor mijn ps3 even snel gebruik.
ThePupD schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:56:
Toch even melden.
Heb vanmiddag de PS3 aangeschaft, de 250 gig slim versie met AC2 en heb daarbij modern warfare gekocht.
Even een account aangemaajt, internet etc en alles werkt prima.
Gefeliciteerd met je aankoop. *O*
Veel plezier ermee.
Mocht je met iemand anders een game willen spelen, maar heb je (nagenoeg) geen vrienden met een PS3, dan kan ik je aanraden om je aan te melden bij de GOTPS3-clan.
http://psnfriends.ning.com/group/gotps3
Er is vrijwel altijd wel iemand online. :9

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 12:01
RnB schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:02:
[...]

Nee, bij mij was het ook niet gelijk na de update.
En dat weet ik zeker, daarna niets geks gebeurd, behalve dat ie 2x is gevallen, maar het lijkt me sterk dat het daardoor komt. Want gelijk na die val deed ie het gewoon meteen.
Daarbij is het verrekte irritant om steeds alles te resetten, te rebooten en weet ik veel wat, aangezien ik vaak tussendoor mijn ps3 even snel gebruik.
Hier met een PS3 Slim 250Gb (laatste firmware) had ik daar ook veel last van, na het aanzetten van de PS3 werd de controller niet herkend. Nu zet ik de PS3 alleen nog aan d.m.v. de PS knop op de controllers, sindsdien geen blijvend geknipper meer gezien (*klopt op hout*). Nu nog hopen dat Sony dit in de volgende firmware fixt.
Ik heb gisteren Warhawk nog eens gespeeld. Dit blijft toch wel 1 van mijn favoriete online shooters en het is ook leuk om te zien dat de community nog steeds vrij groot is. Ik ga wel wat meer moeten oefenen, want het niveau is toch behoorlijk hoog... Wel grappig dat ik bij dat spel ook al bij een GoT clan zat :)

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

God of War Collection is wel erg leuk. Ik heb beide delen nog nooit gespeeld en er zijn maar weinig oude spellen die nu nog zo leuk zijn. De grafische update werkt natuurlijk ook positief mee.
Ik heb DiRT2 uitgespeeld, maar nu twijfel ik of ik eerst inFamous zou spelen of de GoW Collection (en Batman is ook onderweg :X )...

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2009 20:20 ]

PSN id: NL_SToRM

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 14:38

Yuco

Womanizer!

Uiteraard is het mogelijk om bestanden van je PS3 naar je pc te kopiëren via een usb stick maar kan dit ook via je netwerk?

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-11 06:41
Yuco schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:31:
Uiteraard is het mogelijk om bestanden van je PS3 naar je pc te kopiëren via een usb stick maar kan dit ook via je netwerk?
Volgens mij wel mogelijk maar steeds met een bestand, een hele map gaat volgens mij niet, als je het graag wilt weten kan ik morgen wel even voor je kijken ;)

Zijn bij die Gotps3clan ook veel mensen met een headset/Motorstorm2? :), anders misschien ook ff lid worden _/-\o_

• pythagorasABC
  • Laatst online: 17-11 20:04

pythagorasABC

A²+B²=C²

Yuco schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:31:
Ja dit kan, driehoekje indrukken en kopiëren kiezen.
Het kan wel een beetje onoverzichtelijk worden als je een map kopieert, omdat alle bestanden los neergezet worden(misschien kun je dat wel veranderen).

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42
LuPo schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:44:
[...]

De game krijg op Metacritic in ieder geval een slechte score. Het is ook niet mijn genre. ;)
Vandaag Assassin's Creed binnengekregen voor 10 pond. :)
Waar heb je hem vandaan voor 10 pond?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:20:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop. *O*
Veel plezier ermee.
Mocht je met iemand anders een game willen spelen, maar heb je (nagenoeg) geen vrienden met een PS3, dan kan ik je aanraden om je aan te melden bij de GOTPS3-clan.
http://psnfriends.ning.com/group/gotps3
Er is vrijwel altijd wel iemand online. :9
hoe sluit je jezelf precies aan daar?
- Account aanmaken op de website.
- ga naar: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3
- Bovenin in het midden moet ergens staan "+ join GOT-PS3".
- Vads moet dan alleen nog je aanvraag bevestigen.

Volgens mij heb ik het zo goed, maar het aanmelden was een beetje onduidelijk op de site toen we het aan het opzetten waren.

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-12-2009 22:04 ]

• ThePupD

ThePupD

OPSLAGHOND schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:02:

Volgens mij heb ik het zo goed, maar het aanmelden was een beetje onduidelijk op de site toen we het aan het opzetten waren.
Dus ik moet lid worden van die PSN site... maar komen jullie dan gewoon bij mijn PS3 onder vrienden te staan ofzo... snap er echt de ballen van. Want bij online spelen klik ik gewoon een willekeurige groep aan waar ik kan spelen, dus weet niet echt hoe ik jullie daarbij kan zien. misshcien wijst het zich wel vanzelf.

grappig is trouwens wel bij dat online spelen, ik speel het spel pas een goed uur, en ik word echt online als een malle afgeknald. Heb in de story mode ff t begingedaan om te oefenen maar voor elke x als ik iemand neerknal ben ik al 5 x afgeknald...

diehards:)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

OPSLAGHOND schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:02:

't is wel een slechte site dat PSN friends :P ik heb me net bij de site aangemeld ga naar de pagina van GoT, staat dat ik een aanmeldings formulier moet invullen... maar dat zie ik nergens staan.

Ik zal vast eits over het hoofd zien, maar echt duidelijk is het dan iig niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2009 22:22 ]

Nee, het is echt slecht eigenlijk. :P
Maar ik zag bij een andere clan zoiets als "+ join (clannaam)" staan.
Bovenaan en iets rechts vanaf het midden.

• Vads
Chaoss schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:18:
[...]
't is wel een slechte site dat PSN friends :P ik heb me net bij de site aangemeld ga naar de pagina van GoT, staat dat ik een aanmeldings formulier moet invullen... maar dat zie ik nergens staan.
Ik zal vast eits over het hoofd zien, maar echt duidelijk is het dan iig niet.
De eigenlijke instructie is deze (zie start-topic):

• GoT PS3 Clan
Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen. Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.

Daar heeft Vads1972 in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden: er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht. Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.

Je dient eerst een account te hebben, welke je hier aanmaakt. Vervolgens ga je naar de pagina van Vads1972. Nodig hem uit als "friend" en hij zal je uitnodigen voor de clan.

Na toegelaten te zijn, nodig je elk clan-lid uit op je PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.

Veel online speelplezier!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vaagheid als ik naar een andere clan ga zie ik inderdaad "+ Join huppelkutjes" oid staan.

maar als ik naar die van GoT ga zie ik het niet.

edit: post hierboven verklaard eea :P maar goed de invite is verstuurd.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2009 23:37 ]

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22
nou mensen vandaag toch de knoop doorgehakt en een PS3 gehaald.

Heb een 250 GB versie @ de mediamarkt kunnen kopen voor 277 euro. (kreeg een 10tje aan kadeaubonnen erbij)

Nette deal lijkt me?

Tevens nog ff COD MW 2 erbij gehaald + een bluetooth headset. In totaal 390 euro lichter :')

Echt geen miskoop voor mij!

[ Voor 6% gewijzigd door Possible op 07-12-2009 23:57 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42
Possible schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:56:
nou mensen vandaag toch de knoop doorgehakt en een PS3 gehaald.

Heb een 250 GB versie @ de mediamarkt kunnen kopen voor 277 euro. (kreeg een 10tje aan kadeaubonnen erbij)

Nette deal lijkt me?

Tevens nog ff COD MW 2 erbij gehaald + een bluetooth headset. In totaal 390 euro lichter :')

Echt geen miskoop voor mij!
Huh. :? PS3 250GB € 277,- + COD:MW2 € 44,00 (niet bij alle MM's)/€ 55,00 + BT HS € 40,00 = € 361,00/€ 372,00 (eventueel min € 10,00 cadeaubonnen, als je in twee keer hebt afgrekend).

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 08-12-2009 00:05 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22
Jumpman schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:04:
[...]

Huh. :? PS3 250GB € 277,- + COD:MW2 € 44,00 (niet bij alle MM's)/€ 55,00 + BT HS € 40,00 = € 361,00/€ 372,00 (eventueel min € 10,00 cadeaubonnen, als je in twee keer hebt afgrekend).
Oops sorry. Heb het niet helemaal duidelijk uitgelegd.

PS3 was 288. MW2 = 55.-. Bluetooth headset was 58 (zat een spel bij) Kreeg ook nog 2 x 5 euro korting (giftcard). Omdat ik deze niet meteen mocht uitgeven werden deze wel bij de factuur bijgeschreven. 391 (excl giftcards, € 401 in totaal)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

'Vroegah', kocht je een kale PS3 met 1 sixaxis controller voor 599 euro, dus nog steeds een koopje O-)
In ieder geval gefeliciteerd met je aankoop, veel plezier er mee :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Yuco
  • Laatst online: 27-11 14:38

Yuco

Womanizer!

pythagorasABC schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:03:
[...]

Ja dit kan, driehoekje indrukken en kopiëren kiezen.
Het kan wel een beetje onoverzichtelijk worden als je een map kopieert, omdat alle bestanden los neergezet worden(misschien kun je dat wel veranderen).
Als je dit doet heb je vervolgens geen optie op te kopieren naar je pc. Alleen een eventueel aangesloten USB stick kun je dan selecteren. En ja, mijn laptop is opgenomen in mijn netwerk en staat vermeld in XMB

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 12:43
ThePupD schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:14:
[...]
grappig is trouwens wel bij dat online spelen, ik speel het spel pas een goed uur, en ik word echt online als een malle afgeknald. Heb in de story mode ff t begingedaan om te oefenen maar voor elke x als ik iemand neerknal ben ik al 5 x afgeknald...

diehards:)
Het wisselt nogal per potje maar je wordt vanzelf beter als je meer speelt en maps beter leert kennen. Het hangt ook sterk van je tegenstanders af, er zijn potjes dat je blij bent als je een kill hebt en andere potjes kan je bijna zonder nadenken rond lopen en alles dat beweegt afknallen. Als je een keer met NL'ers wil spelen voeg me maar toe op PSN, wij spelen regelmatig online, altijd leuk met headset.

[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 08-12-2009 07:47 ]

PSN ID: Svennie-NL

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 19:27

SkyStreaker

Move on up!

Nu ga ik misschien iets heel raars vragen, maar als ik een spel goed heb uitgespeeld mag ik daarna eens een potje cheaten. En nu het vervelende, HOE doe je dat in vredesnaam op de PS3? Is dat niet meer met Action Replay e.d. ofzo?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

SkyStreaker schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:01:
Nu ga ik misschien iets heel raars vragen, maar als ik een spel goed heb uitgespeeld mag ik daarna eens een potje cheaten. En nu het vervelende, HOE doe je dat in vredesnaam op de PS3? Is dat niet meer met Action Replay e.d. ofzo?
Onmogelijk! Sommige games geven je opties om oneindig veel kogels, oneindig veel levens, etc. etc. in te stellen, maar daar houdt het ook een heel eind mee op.
Buiten een aantal glitches valt er gelukkig weinig te cheaten. :)

• RnB

RnB

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door RnB op 08-12-2009 08:06 ]

• AvanCade
  • Laatst online: 21-11 04:21
Svennie schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 07:45:
[...]

Het wisselt nogal per potje maar je wordt vanzelf beter als je meer speelt en maps beter leert kennen. Het hangt ook sterk van je tegenstanders af, er zijn potjes dat je blij bent als je een kill hebt en andere potjes kan je bijna zonder nadenken rond lopen en alles dat beweegt afknallen. Als je een keer met NL'ers wil spelen voeg me maar toe op PSN, wij spelen regelmatig online, altijd leuk met headset.
Dit herken ik. Misschien word ik al wat ouder (25...) maar ik kan dus echt niet meer meekomen met online gaming (voornamelijk shooters) waar ik voorheen zelfs in (een van) de beste clan van de Benelux speelde. Best frustrerend. Maar toegegeven, ik besteed er nu ook minder tijd aan dan dat ik vroeger deed (nu heb ik er een huishouden bijgekregen...).

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik heb ook maar eens meegedaan aan de zavvi aanbiedingen. Heb maar even Valkyria Chronicles, Batman Arknogwattes en Tekken 6 gekocht. Die laatste is dan voor een vriend, maar toch. Volgende week komt CoD MW2 binnen, die ik via via voor 35 euro heb kunnen binnenhalen.

• pythagorasABC
  • Laatst online: 17-11 20:04

pythagorasABC

A²+B²=C²

Yuco schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 07:34:
[...]

Als je dit doet heb je vervolgens geen optie op te kopieren naar je pc. Alleen een eventueel aangesloten USB stick kun je dan selecteren. En ja, mijn laptop is opgenomen in mijn netwerk en staat vermeld in XMB
Je hebt gelijk!
Ik had het verkeerd gelezen, van de pc naar de ps3 kan op deze manier, van de ps3 naar pc zou ik niet weten of het kan.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 20:47
Vandaag bij CDWOW veel 'nieuwe' games voor 38,71 (bijvoorbeeld Assassins Creed II, Dragon Age: Origins).

Geen bodemprijs, maar wel redelijk betaalbaar :*)
Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.