Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160587

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/0992/RUSE_Logo.png

Navigatie

Wat is R.U.S.E.?

Terug naar navigatie
Bronnen:
http://www.gamer.nl/doc/50775/RUSE
Wikipedia: R.U.S.E..
http://www.rusegame.com/

R.U.S.E. is een strategiespel momenteel in ontwikkeling door Eugen Systems met als uitgever UbiSoft.

In het spel dat zich afspeelt in de tweede wereldoorlog kun je je legers tactisch van grote hoogte aansturen, terwijl je naar eigen wens ook elk detail dichtbaar kan maken door in te zoomen met behulp van de IRISZOOM™ Engine.

Het doel van het spel is om vijanden te misleiden door onder andere het gebruik van zogenaamde "bedrog kaarten".

De kaarten variëren bijvoorbeeld van het inzetten van een nepleger en het bouwen van een nepbasis, tot het achterhalen van troepenbewegingen van de vijand en het storen van radarsignalen. De meeste kaarten beperken zich tot één bepaald gebied op de kaart, maar mocht het nodig zijn, dan kan de kaart in een ander gebied worden ingezet. Leuk detail zijn de radioberichten die zo nu en dan doorkomen, waardoor je subtiele hints krijgt over wat de vijand aan het bekokstoven is.

Het eerste beeld dat je ziet is een grote tafel met daarop een soort maquetteachtig speelveld, voorzien van voorbij zwevende wolkjes en bijbehorende schaduwen. Wanneer de camera wordt ingezoomd, is er echter al meer detail zichtbaar en zie je ook enkele eendheden weergegeven als simpele icoontjes. Op het eerste gezicht lijkt de game dus wel wat weg te hebben van turn-based game zoals War Leaders, maar dat blijkt als snel bedrog nadat de eerste bevelen zijn gegeven. De game is namelijk volledig real-time en eenheden voeren bevelen direct uit.

Dat de game een RTS is, blijkt ook wanneer de camera nog verder inzoomt. De simpele icoontjes veranderen namelijk in gedetailleerde 3D eenheden. Tanks zie je door de weilanden heen ploeteren, terwijl het in de lucht zwart ziet van de gevechtsvliegtuigen. En terwijl in de verte gigantische slagschepen klaar liggen om hun dodelijke lading granaten af te vuren, doemt er aan de horizon een squadron bommenwerpers op. Een georganiseerde chaos is nog de beste omschrijving voor het schouwspel wat R.U.S.E. op je beeldscherm tovert.

Hoewel het bovenstaande doet vermoeden dat het slagveld ietwat onoverzichtelijk lijkt, is dat alles behalve waar. Eenheden laten zich eenvoudig besturen en omdat het spel je stukje bij beetje meer controle over het slagveld geeft, wordt het nooit een onmogelijke opgave. Tevens zullen de meeste strategen voornamelijk vanuit het middelste camerastandpunt werken om het overzicht niet te verliezen. Wat dat betreft is de hoge graad van detail misschien wat overdreven, maar van een beetje extra’s is een game nog nooit slechter geworden.
Technologie
Terug naar navigatie
Het spel zal uitkomen voor de PC, XBOX 360® en PlayStation® 3.
Engine
Terug naar navigatie
R.U.S.E. maakt gebruik van de zogenaamde IRISZOOM™ engine.
Deze engine zocht ervoor dat de mappen immens groot zijn en elk detail van het gevecht zichtbaar is.
Multitouch
Terug naar navigatie
R.U.S.E. is uniek in zijn soort omdat het het eerste spel op de markt is dat multitouch techniek ondersteunt.
Het is een gimmick, maar mensen met een touch screen kunnen zeker erg mooie dingen verwachten.
Video van de engine en multitouch
Terug naar navigatie
Deception Cards (Bedrog Kaarten)
Terug naar navigatie
De ruses, oftewel het bedrog binnen R.U.S.E. vind plaats met behulp van deception cards (bedrog kaarten)
Er zijn 3 "deception" categorieën namelijk Reveal, Hide en Fake.
Spy - Reveal kaart - Spy
Terug naar navigatie
Onthult onbekende eenheden in de sector: alle niet-geïdentificeerde eenheden worden onthuld in de sector. Eenheden gemaakt door de speler zullen verborgen blijven van het vijand detectiesysteem zolang ze niet het getroffen gebied verlaten.
Decryption - Reveal kaart
Terug naar navigatie
Onthult alle vijandelijke orders in de sector: Vijandelijke orders worden weergegeven in de sector. Orders vertegenwoordigd door de rode pijlen geven je een voordeel tegenover acties van de vijandelijke troepen.
Radio Silence - Hide kaart
Terug naar navigatie
Verbergt alle eenheden in de sector: Alle geallieerde troepen verdwijnen van de vijand zijn intelligence system. Eenheden gemaakt door de speler zullen verborgen blijven van de vijand zijn detectiesysteem zolang ze niet het getroffen gebied verlaten.
Camouflage - Hide Kaart
Terug naar navigatie
Verbergt alle gebouwen in de sector: Alle gebouwen van geallieerde troepen verdwijnen van de vijand zijn intelligence system. Maak bijvoorbeeld gecamoufleerde fabrieken achter de vijandelijke linies en produceer hele legers waarvan de vijand geen idee heeft dat ze er zijn.
Decoy Offensive
Terug naar navigatie
Maakt 5 decoy eenheden om een leger te simuleren: decoy eenheden worden geproduceerd in deze sector om een aanval te simuleren. Bouw een nep-leger om je tegenstander flink te verwarren, dwing hem om een slechte manoeuvre te maken en val dan aan met je echte eenheden.

Volgens de site zijn er nog minimaal 5 onbekende kaarten.

Systeemeisen

Terug naar navigatie
Aangezien het spel nog niet officieel uit is kunnen deze eisen nog veranderen, tot dusver zijn deze minimale eisen bekend gemaakt.

Besturingssysteem: XP SP3 / Vista SP1 / Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo / AMD Athlon 64x2 4400+
Geheugen: 2 GB (XP) / 3GB (Vista/Windows7)
Grafische kaart: GeForce 8800 GTS of soort gelijke ATI kaart
Grafische kaart geheugen: 256 M / Shader 3.0

Release datum

Terug naar navigatie
Volgens de R.U.S.E. site komt het volledige spel ergens in Q1 van 2010 uit.
Het spel is uitgesteld naar circa April 2010, dit kan nog gewijzigd worden...

Gallery

Terug naar navigatie
Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0282/21_01_1280x718.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0673/20_04_1275x715.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0566/20_05_1280x720.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0469/21_02_1280x720.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0876/1237929047_0_3.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/t/0172/1237929047_3_4.jpg
Beta test - ingame footage
Afbeeldingslocatie: http://a.imagehost.org/t/0914/RUSE_2009-11-30_05-06-44-86.jpg
Zodra je een game start, krijg je letterlijk een grote tafel met een kaart voor je neus. Dit geeft je echt het gevoel alsof je alle opdrachten geeft.

Afbeeldingslocatie: http://a.imagehost.org/t/0394/RUSE_2009-11-30_05-18-30-48.jpg
Ruses zijn steeds actief in sectors, als je uitzoomt kun je zien hoelang een bepaalde RUSE nog actief is.

Links

Terug naar navigatie
Hieronder volgen wat handige links voor R.U.S.E.

http://ruse.uk.ubi.com - De officiële website van R.U.S.E.
http://www.rusecommunity.com/ - Community van R.U.S.E.
http://www.gamer.nl/doc/50775/RUSE - Gamer.nl Preview van R.U.S.E.
http://steamcommunity.com/groups/GoT_RUSE - Steam groep van R.U.S.E.

(grote) Toevoegingen? DM me even om dubbele informatie te voorkomen, natuurlijk vermeld ik je naam erbij :)

[ Voor 151% gewijzigd door Anoniem: 160587 op 14-01-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 15:15

Namu

Silver Wings Of Morning

En bedankt voor de key!

heb er enkele tijd geleden over gelezen in de PC Gameplay en het ziet er leuk uit.
Dat gaan we testen!

-- Edit --

Om dit niet te laten lijken op een "FIRST" post, wat informatie over wat ik weet (OP, gebruik het gerust)

de ruses, oftewel bedrog binnen R.U.S.E. worden gedaan met behulp van deception cards (bedrog kaarten)
Er zijn 3 "deception" categorieen.

Reveal
Kaarten: Spy Plan & Decryption

Deze deception kaarten worden gebruikt om licht te werpen op activiteiten van de tegenstander.

Hide
Kaarten: Radio Silence & Camouflage

Deze deception kaarten worden gebruikt om eenheden en/of gebouwen te verbergen van de tegenstander's radar.

Fake
Kaarten: Decoy Offensive

Deze deception kaarten worden gebruikt om de tegenstander te bedriegen. Met de kaart word er een nep aanval gepleegd op de tegestander.

Volgens de site zijn er nog minimaal 5 onbekende kaarten.

[ Voor 161% gewijzigd door Namu op 18-11-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irritinus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-01 12:14
Ben ook vreselijk benieuwd! Hoop alleen wel dat er zoveel mogelijk bugs naar boven komen in de (maar) 3 weken testen, zodat de release ver bug vrij is.

Maar iig wel een mooie spoiler! Ik ga de 30ste ook mooi testen, volg de ontwikkelingen al een tijdje en het lijkt me echt een super spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:20
Is er al iets bekend over de systeem eisen van deze game?
Kan nl op de website van ubisoft of google nergens iets terug vinden hierover.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 14:21

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik had al een beta-key.
Super initiatief, en voor de overige beta-key bezitters, veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irritinus
Morelleth schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:10:
Is er al iets bekend over de systeem eisen van deze game?
Kan nl op de website van ubisoft of google nergens iets terug vinden hierover.
Van de site bij het Beta inschrijven:

Last of all, we would like to share with you the PC recommended spec to run the beta version:

CPU: Any Intel Core 2 Duo / AMD Athlon 64×2 4400+
RAM: 2 Go (XP) / 3Go (Vista/Windows7)
Graphics: GeForce 8800 GTS or ATI equivalent
Video RAM: 256 M / Shader 3.0

[ Voor 3% gewijzigd door Irritinus op 18-11-2009 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Irritinus, je was me net voor! :'( :P je bent nog sneller als ik ben _/-\o_

Had het ook al gevonden op de site en heb het er net bij gezet :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 160587 op 18-11-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irritinus
Anoniem: 160587 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:26:
Irritinus, je was me net voor! :'(
Had het ook al gevonden op de site en heb het er net bij gezet :)
Dat heb je als iedereen zo enthousiast is over de Beta ;)
De requirements vallen me ook 100% mee al zal je denk ik wel een stuk eye-candy moeten missen als je niet meer hebt dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 09:04

flessuh

Set sail for fail!

lijkt me ook een erg mooi spel, en heb me uiteraard al ingeschreven voor de beta.
wel jammer dat ik geen multitouch scherm heb, want als dat door de beta ondersteunt word, zou ik dat graag willen testen :9~

verder ben ik benieuwd wat voor opties er in zitten (voor zover ik weet is dit het eerste spel op die engine)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Namu schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:04:
de ruses, oftewel bedrog binnen R.U.S.E. worden gedaan met behulp van deception cards (bedrog kaarten)
<...............>
Ga ik zeker gebruiken, hartstikke bedankt. Als je meer hebt, DM me dan even anders staat het topic dalijk vol met dubbele informatie ;)

Ik zal ook wat afbeeldingen erbij gaan zetten.
Maar wees niet te streng voor me aub, eerste keer dat ik een topic start maak :+

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 160587 op 18-11-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296327

Anoniem: 160587 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:55:
[...]

Ik zal ook wat afbeeldingen erbij gaan zetten.
Maar wees niet te streng voor me aub, eerste keer dat ik een topic start maak :+
Maak je geen zorgen, je bent al goed bezig.

Jonn

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Falcon schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:29:
Mocht iemand een key willen ontvangen kan hij mij dmen... was in de veronderstelling dat er mac support was.
Zou graag willen maar heb geen tijd op dit moment, kan die beter naar iemand anders!

When does the hurding stop?

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:59
Ben benieuwd, ben ook erg benieuwd naar de graad van detail. Is het waar dat deze echt heel erg goed is?

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Anoniem: 297358

yes, ik heb een key!
kut, specs te hoog!
bij dezen wie wil hem van me overnemen?

• radeoxx
Anoniem: 297358 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:18:
yes, ik heb een key!
kut, specs te hoog!
bij dezen wie wil hem van me overnemen?
Heel graag!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
* NitroX infinity heeft ook nog een sleutel.

Kwam er te laat achter dat je via Steam moet downloaden, doe ik dus niet aan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04 10:25

Tweakjur

Redacteur
Heren,

Er bereiken ons berichten dat er keys doorverkocht worden. Dit is niet de bedoeling. De keys zijn gratis verstrekt door Ubisoft en Tweakers.net. Ik heb zelf weinig problemen met het doorgeven van je key aan iemand anders als je niet wilt spelen, maar doorVERKOOP wordt niet gewaardeerd. Sleutels waarvan we weten dat dit speelt, worden aan Ubisoft doorgegeven en inactief gemaakt.

namens Tweakers.net,

Jurian 'JJJur' Ubachs

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 17:04
Ik heb ook een key, ben wel erg benieuwd naar de multi-touch maar ik vrees dat mijn laptop dit spel niet gaat trekken :(

• radeoxx
Lordsauron schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:29:
Ik heb ook een key, ben wel erg benieuwd naar de multi-touch maar ik vrees dat mijn laptop dit spel niet gaat trekken :(
Jammer! Het spel kent toch best hoge systeemeisen zeg. 3GB geheugen, haha. Al weet ik niet of mijn HD4870 (1GB) soortgelijk is aan de prestaties die een 8800 GTS kan leveren..hmm, iemand die er meer verstand van heeft?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
HD4870 is veel sneller dan een 8800GTS.

The devil is in the details.

• Irritinus
Iemand enig idee of er nog restricties zijn van bijvoorbeeld publicatie van beelden of informatie van de Beta? Kan er niet echt iets over terugvinden.

En misschien nog even in de startpost vermelden dat het maar 3 weken testen is.

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-04 09:12
NitroX infinity schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:36:
* NitroX infinity heeft ook nog een sleutel.

Kwam er te laat achter dat je via Steam moet downloaden, doe ik dus niet aan.
Ben wel benieuwd naar waarom je geen steam zou willen gebruiken?

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Irritinus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:22:
[...]

Van de site bij het Beta inschrijven:

Last of all, we would like to share with you the PC recommended spec to run the beta version:

CPU: Any Intel Core 2 Duo / AMD Athlon 64×2 4400+
RAM: 2 Go (XP) / 3Go (Vista/Windows7)
Graphics: GeForce 8800 GTS or ATI equivalent
Video RAM: 256 M / Shader 3.0
Ik heb een 8800gt 512mb.
Maar het lijkt me sterk als ik deze game niet stabiel (60+ FPS) kan draaien met alles op max.
een 8800 GTS als minimum systeem eisen, maar tegelijkertijd mag je een super slechte core 2 duo hebben die dan de bottle neck zou vormen 8)7 8)7 8)7.

Nee die 8800gts lijkt me iets overdreven eerlijk gezegd. Ik kan vrijwe alle games nog op max spelen met goede FPS. (hij is dan wel overclocked maar daar praten we niet over :P :9 )
Neo_TGP schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:48:
[...]

Ben wel benieuwd naar waarom je geen steam zou willen gebruiken?
Waarom wel? Met steam kan je niet offline spelen, wat zwaar irritant is tijdens lanparties oid.
Ik vind het ook gewoon niet prettig om aan een progamma vast te zitten, als je geen steam hebt geinstalleerd kan je geen enkel van je al GEKOCHTE spellen spelen. Het dwingt je steam te gebruiken terwijl je licenties voor die game kan kopen zonder aan steam vast te zitten.

Als ik de keus had om met of zonder steam te spelen, wist ik het wel hoor :) zonder steam.
Als de steam servers er een keer uitliggen, kan je helemaal niks, 0.0%
Als er permanent de stekker uit steam servers wordt getrokken, ben je voorgoed je licenties kwijt.

Ik wil niet afhankelijk zijn van een programma, misschien dat jij daar anders over denkt maar nee dankje.

Door steam te gebruiken geef je je licentie uit handen aan 3e partijen. Je geeft je controle uit handen. Misschien gaat het 99% van detijd goed maar het hoeft maar eenmalig mis te gaan. Dan heb ik liever mijn eigen licenties, met bijbehorende eigen controle.

Of je raakt het password van je account kwijt, of je account wordt gehacked, of nog erger.. gebanned!

Steam geeft zo veel meer risico's aan het kwijtraken van licenties en/of al dan niet tijdelijk onbereikbaar maken van je licenties dat het gewoon niet leuk meer is.
Mute schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:32:
HD4870 is veel sneller dan een 8800GTS.
Volgens mij is het de equivalent.

[ Voor 48% gewijzigd door kaluro2 op 19-11-2009 15:29 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• radeoxx
kaluro2 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:55:
[...]

Ik heb een 8800gt 512mb.
Maar het lijkt me sterk als ik deze game niet stabiel (60+ FPS) kan draaien met alles op max.
een 8800 GTS als minimum systeem eisen, maar tegelijkertijd mag je een super slechte core 2 duo hebben die dan de bottle neck zou vormen 8)7 8)7 8)7.

Nee die 8800gts lijkt me iets overdreven eerlijk gezegd. Ik kan vrijwe alle games nog op max spelen met goede FPS. (hij is dan wel overclocked maar daar praten we niet over :P :9 )

[...]

Waarom wel? Met steam kan je niet offline spelen, wat zwaar irritant is tijdens lanparties oid.
Ik vind het ook gewoon niet prettig om aan een progamma vast te zitten, als je geen steam hebt geinstalleerd kan je geen enkel van je al GEKOCHTE spellen spelen. Het dwingt je steam te gebruiken terwijl je licenties voor die game kan kopen zonder aan steam vast te zitten.

Als ik de keus had om met of zonder steam te spelen, wist ik het wel hoor :) zonder steam.
Als de steam servers er een keer uitliggen, kan je helemaal niks, 0.0%
Als er permanent de stekker uit steam servers wordt getrokken, ben je voorgoed je licenties kwijt.

Ik wil niet afhankelijk zijn van een programma, misschien dat jij daar anders over denkt maar nee dankje.

Door steam te gebruiken geef je je licentie uit handen aan 3e partijen. Je geeft je controle uit handen. Misschien gaat het 99% van detijd goed maar het hoeft maar eenmalig mis te gaan. Dan heb ik liever mijn eigen licenties, met bijbehorende eigen controle.

Of je raakt het password van je account kwijt, of je account wordt gehacked, of nog erger.. gebanned!

Steam geeft zo veel meer risico's aan het kwijtraken van licenties en/of al dan niet tijdelijk onbereikbaar maken van je licenties dat het gewoon niet leuk meer is.
Maar daarintegen kun je toch spelen op dedicated servers? Of klopt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zover ik weet bied steam gewoon een offline functie hoor, en kun je dan gewoon LANNEN.
Ik zie er dan ook geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Steam is gewoon offline. Echter als de steam server down is kun je meestal niet meer online gamen, offline wel. Steam, alhoewel ik nooit meer een game ervan koop vanwege het dollar = euro gebeuren (wat veel mensen ze nu zon beetje vergeven hebben, ik niet) vindt ik het wel een goed werkend platform.

RUSE komt echt uber vaag over, klinkt intressant. Had graag een key gewild, sta altijd open voor nieuwe games.

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 20-11-2009 09:04 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
@evilpin0; als je DM's even aanzet dan kan ik je wel een sleutel sturen.

@Neo_TGP; ik heb liever een doos met cd en handleiding in handen dan een een paar bits die mij toegang geven tot een download. Als Steam er mee zou ophouden kun je die spellen nooit meer installeren terwijl bij fysieke media de boel een levenlang mee kan gaan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-04 00:39

glashio

C64 > AMIGA > PC

NitroX infinity schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:08:
Als Steam er mee zou ophouden kun je die spellen nooit meer installeren terwijl bij fysieke media de boel een levenlang mee kan gaan.
Je kan gewoon backup's maken (setup.exe bouwen) in steam?

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

NitroX infinity schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:08:
@evilpin0; als je DM's even aanzet dan kan ik je wel een sleutel sturen.
Zijn er nog beta-keys dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Lees even het topic door, met name mijn posts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, je had er nog eentje. Dan ben ik te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkooeenn1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-04 07:58
Fileplanet deelt de keys inmiddels ook uit, dus je kan ze daar halen. Hotspot shield is een handig programma om je ip uit Amerika te laten komen zodat je ook daadwerkelijk door kan met aanvragen ;) Is mij iig gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

iemand nog een key voor mij over toevallig :$? Wil het graag even uitproberen, hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 00:32
kkooeenn1 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:11:
Fileplanet deelt de keys inmiddels ook uit, dus je kan ze daar halen. Hotspot shield is een handig programma om je ip uit Amerika te laten komen zodat je ook daadwerkelijk door kan met aanvragen ;) Is mij iig gelukt.
Bedankt voor de informatie over fileplanet, Het lukt ook met een online proxy. Deze game ziet er erg interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kkooeenn1 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:11:
Hartstikke bedankt! Ik kom zelf niet veel op Fileplanet, zeg maar gerust, nooit :) dus had het zelf niet gezien.
Heb het in me topic start gezet. Zal morgen kijken of ze nog steeds keys uitdelen en eventueel dan de topic start weer updaten.

Einde van de maand komt wel lekker dichtbij! Ik ben zeer benieuwd :)

• MysterX
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ook bedankt van mij,
Heb eigenlijk geen tijd maar voor dit spel ga ik denk ik toch wat tijd vrijmaken...

Wachten op 30 november........ :z

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Steam key is binnen, nu maar wachten tot 30 november

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-04 20:55

geerttttt

Manisch positief

Steam key binnen, probeerde hem al in te voeren op steam, crasht heel steam :P zowel op laptop als op pc. Lekker stabiele oplossing.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 16:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

geerttttt schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:00:
Steam key binnen, probeerde hem al in te voeren op steam, crasht heel steam :P zowel op laptop als op pc. Lekker stabiele oplossing.
Hier exact hetzelfde.

Maar even afwachten

@SniperFox lezen is wel lastig he

[ Voor 7% gewijzigd door Ghostrider op 27-11-2009 16:10 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-04 18:56
Ik krijg net een mailtje van Ubisoft :D

Dear NL-RaVeR,

We are pleased to announce that the R.U.S.E. VIP Beta Test launches on the 30th of November. You have been selected to be part of this exclusive beta event, and here is your Steam key which grants access to the VIP Beta Test:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

On the 30th of November, enter your Steam key directly into the Steam client to download and play the game. We can't wait to see what you think and get your feedback.

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-04 16:07

Rusty

M-Power

Ik heb een key voor de liefhebber. Ik heb komende weken niet zo veel tijd, dus geef dan liever de key aan iemand die wel heel graag wil spelen.
De eerste die een DM stuurt mag hem hebben.

[edit] weird ik heb 2 mailtjes gehad van Ubi met 2 verschillende keys?
Hebben meer mensen dat? Of heb ik mazzel en heb ik dus 2 keys?

[edit] beide keys zijn vergeven.

[ Voor 31% gewijzigd door Rusty op 27-11-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik heb ook 2 keys 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door icegodd op 27-11-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Hebben jullie ook dat Steam uitvalt als je de code wil registreren? Wel vreemd want hij doet dat alleen bij de RUSE code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:09
SniperFox schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:46:
Hebben jullie ook dat Steam uitvalt als je de code wil registreren? Wel vreemd want hij doet dat alleen bij de RUSE code.
Klopt, je moet hem n.l. pas invoeren op 30 nov. Dus dat is dan maandag. Probeer het dan nog maar een keer zou ik zegen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04 22:03

User

S3

Je kan hem gewoon invoeren nadat je steam weer opgestart hebt. Dan komt hij gewoon in de lijst te staan met 'Not yet released' erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 20-03 08:23

jjwa

CZ3 tentmuis

Keys worden hier nog weggegeven:
http://www.fileplay.net/keys/16/ruse-beta
http://www.incgamers.com/News/19742/win-ruse-beta-keys

Zelf heb ik er eentje van een eerdere inschrijving ergens anders binnen gekregen vandaag :). Ik ben heel benieuwd of het een interessant spel gaat worden, als je geen touchscreen hebt. De deception concept is leuk, maar als ze het spel verder niet goed uitwerken zal het een matige RTS met een gimmick worden, niet meer tijd waard dan een uur of 3. We zullen zien! :)

[ Voor 37% gewijzigd door jjwa op 27-11-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb me key ook binnen. Nog 3 daagjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Laatst online: 22-04 21:47
SniperFox schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:46:
Eerste keer viel steam weg, tweede keer werkte het wel met de melding dat de game tot 30 nov. locked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 20-03 08:23

jjwa

CZ3 tentmuis

Brian schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:32:
[...]

Eerste keer viel steam weg, tweede keer werkte het wel met de melding dat de game tot 30 nov. locked is.
Bij mij gebeurde dat 3x, pas de 4e keer invullen accepteerde Steam de key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:30

Nakebod

Nope.

Activeren lukte gister in 1x, geen foutmeldingen of wat dan ook.
Jammer dat je hem nog niet kan pre-loaden.
Stiekem ook een beetje jammer dat de beta nu net na het weekend start, ipv ervoor :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Zal de game vanavond om 0.00 gelanceerd worden of later wegens tijdzones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

denk later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Waarom precies? Onderbouwing? Hoeveel later? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Radeoxx schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:35:
[...]

Waarom precies? Onderbouwing? Hoeveel later? Waarom?
Vaak baseren ze het op de amerikaanse tijden, dus ik denk wat later... maar goed, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Nu iig nog niet online, dus zal waarschijnlijk morgen in de loop van de dag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:05
Nu is de status ook nog steeds "not yet released" helaas, had nog wel even willen spelen. Bij mij paar dagen geleden de key ingevuld en geen crash of iets dergelijks gehad. Hoop dat het morgen wel goed gaan, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kon niet meer slapen dus dacht...ik sta op en ga kijken of R.U.S.E. er al is.

Ik herstart me steam even en wat zien ik!

Afbeeldingslocatie: http://h.imagehost.org/t/0332/RuseDownloading.jpg

Zoals op de afbeelding is te zien, R.U.S.E. beta is gereleased!

Hopen dat ik nog wat mooie screenshots kan scoren voordat me stage begint :9
Screenshots toegevoegd aan de topic start. Tot dusver voelt het spel zeer goed aan, alleen jammer dat je alleen Multiplayer kan spelen.

Misschien een idee om steam-id's uit te wisselen (voor multiplayer)?

Ik heb alvast een GoT R.U.S.E. groep gemaakt welke je kan joinen om eventueel met meerdere mensen hier te multiplayeren (is dat een woord? :9)

http://steamcommunity.com/groups/GoT_RUSE

Ik heb alvast een event gemaakt...vanavond om 09:00 R.U.S.E. avond ;) zie wel hoeveel animo ervoor is als ik terug kom van me stage.

Wel *** dat de BETA net na het weekend begint :'(

Veel beta plezier! :)

[ Voor 122% gewijzigd door Anoniem: 160587 op 30-11-2009 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
Misschien ben ik van de partij, ik ben alleen totaal geen RTS speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:24

JanvD

Portretfotograaf

in eerste instantie lijkt het me een vet spel, ik loop alleen elke keer tegenaan dat tegenstanders als 'opgeven' voordat we begonnen zijn...

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50

Matis

Rubber Rocket

Ik kreeg afgelopen week de email in de bus, dat mijn VIP-beta key vanaf gisteren in Steam ingevoerd kan worden. Ik ben helaas nog niet op mijn PC geweest sinds gisteren, dus dat heb ik nog niet gedaan/kunnen proberen ;)

Ik hoop dat het wat wordt :Y)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 10:41

Jeoh

blaat

's Ochtends eens gespeeld, maar vond er eigenlijk niet veel aan. Misschien kwam dat wel omdat ik nogal gek ben op rushen waardoor de Ruses niet echt tot hun recht komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Net ff in mijn eentje gemultiplayert :+
Weinig tegenstand dan, maar kan je wel even wat aanprutsen.
Later op de dag eens echt multiplayeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-04 20:22
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik zit op Steam, ga naar 'Activate a product on Steam' en typ de key in (lijkt op RUSE-NL-xxxx-xxxx-xxxx) en krijg dan 'invalid Product Code'. Moet ik nog iets doen ofzo?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Jaap-Jan schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:37:
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik zit op Steam, ga naar 'Activate a product on Steam' en typ de key in (lijkt op RUSE-NL-xxxx-xxxx-xxxx) en krijg dan 'invalid Product Code'. Moet ik nog iets doen ofzo?
Nope, that's it.

Heb RUSE al wel binnen maar zit atm op werk. Zal es kijken of ik vanavond 9 uur ook van de partij kan zijn om het multiplayer gedeelte te testen. Ben zelf ook gek van rushen dus hoop dat dat leuk te combineren valt met wat fake-kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jaap-Jan schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:37:
Je doet het ook fout, je moet je key eerst bij Ubisoft registeren, daarna krijg je van hen een key die je in Steam kunt stoppen.

Als je de DM gelezen had dan had je kunnen zien dat je je key http://www.rusegame.com/vipbeta/ daar moet invoeren :/

[ Voor 11% gewijzigd door Matis op 30-11-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik heb dat geprobeerd, zelfs direct toen ik de key had bemachtigd, maar krijg dan: "Sorry but it seems the key you have just entered has already been used. If you think there is an error on our end, please contact us."

Ik kan ook geen andere manier vinden om de key te achterhalen, dus ik heb maar even contact op genomen met Ubisoft. Hopelijk krijg ik daar snel wat van te horen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-11-2009 11:09 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Ik krijg net m'n key via Ubisoft binnen. Die ziet er uit als xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx (5 series van 5 cijfers)
Binnen steam kan ik die gewoon verifieren en nu is RUSE aand het downloaden/installeren....

[ Voor 6% gewijzigd door 26779 op 30-11-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327795

Hier ook. Key ziet eruit als xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx. acitveren van de key en hij haalt RUSE binnen.
Mochten er nog mensen zijn die een key willen, denk dat ik er nog 1 over heb.

Vanavond kijken of ik het spel ook kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben erbij, hij is nu aan het downloadene n ondertussen ff aangemeld voor got-group.

Nicname: daankes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Stom, ik had 'm al ontvangen, op 27 november |:(

edit:
En aan het downloaden :D

[ Voor 27% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-11-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Ik kreeg mijn key ook binnen via de mail, vanavond even installeren :)

steam ID: HetUser
nick: Adramalech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Jaap-Jan schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:51:
Stom, ik had 'm al ontvangen, op 27 november |:(

edit:
En aan het downloaden :D
Ja, ik kreeg hem ook vorige week in de bus. Ik dacht eerst dat het verkapte spam/nieuwsbrief was. Pas toen ik met mijn vinger boven de delete knop hing, ging er een belletje rinkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Anoniem: 327795 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:16:
Hier ook. Key ziet eruit als xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx. acitveren van de key en hij haalt RUSE binnen.
Mochten er nog mensen zijn die een key willen, denk dat ik er nog 1 over heb.

Vanavond kijken of ik het spel ook kan spelen.
Ik wil hem wel graag van je overnemen, was te laat en kan geen key meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327795

Anoniem: 44492 schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:32:
[...]

Ik wil hem wel graag van je overnemen, was te laat en kan geen key meer vinden.
Zal even kijken vanavond, moet wel zeker weten dat ik de juiste geef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Dit spel is best gaaf

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IK snap echt nog vrij weinig/niks van dit spel. Als iemand dus zin heeft ff met zen 2e een oefen potje te spelen, pm me @ steam: Daankes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Vanmorgen download van steam aangezet, vanavond als ik thuis ben even kijken :)

[edit]
Vanaaf dus ook even op de GoT group zoeken.

[ Voor 26% gewijzigd door Roeligan op 30-11-2009 15:22 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seven37
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-04 19:39
Ik heb zojuist met een vriend gespeeld, was wel even wennen en de ruses heb ik misschien nog niet helemaal door maar zeker leuk om ff 30 minuutjes te verdoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Damn net 2 potjes gespeeld. De eerste best hard verloren. De tegenstander had duidelijk al redelijk wat gespeeld en kende het spel toch wat beter dan ik.
Het tweede potje dik gewonnen. Vanaf het begin in de aanval gegaan met bombers en fighters. Dus de tegenstander kwam met anti-air cannon. Nja toen dus even wat tanks erop af gestuurd en het afgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:56
Net even 2 spelletjes gedaan. Het ziet er wel erg mooi uit, maar wat kleine mapbugs hier en daar.

Ik vind wel dat je weinig cash hebt (en krijgt).

Wat ook rete frustrerend is: Verplichte voicechat of ben ik de enige.
In Steam staat de Home key als voip-key. Maar op een of andere reden blijf je elkaar horen.
Dubbel fout is het feit dat je inkomend geluid (dus de tegenpartij) over je speakers gaat ipv je headset.

In & output op 0 zetten hielp iig niet. Zwaar irritant, ik gebruik liever Skype of Google Talk voor dit soort dingen. Suggesties?

[ Voor 57% gewijzigd door Sypher op 30-11-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Net ingemaakt door iemand hier van GoT :( wel een erg leuke ervaring. Begin het spel al aardig onder de knie te krijgen.

Zie alleen nog steeds weinig nut van de RUSE kaarten..tot dusver is het een strategie spel zoals zovelen (behalve dat dit echt...zoom heeft :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Anoniem: 160587 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:18:
Zie alleen nog steeds weinig nut van de RUSE kaarten..tot dusver is het een strategie spel zoals zovelen (behalve dat dit echt...zoom heeft :P)
Ik zag in het begin ook het nut ervan nog niet echt. Tot ik een keer en camoflage net over mijn basis gooide en daarmee kon zorgen dat ik ongezien anti-air neer kon zetten. Hier beet mijn tegenstander zich op stuk. En hadden mijn fighters en bombers ruim baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
haha PorJaxian, dat was ik ^^

Nog nooit zoiets gespeeld :P, jammer dat we niet verder konden. Beetje vaag is dat.

Wel leuk spel trouwens, mooie zoom-in enz.
Alleen een beetje wennen dat het een groot speel gebied is. Ik zat de hele tijd te focussen op een gevecht.
Toen viel PorJaxian me via een andere kant aan terwijl ik dat niet eens door had ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja dat was een decoy army...ik denk dat ik dan toch wel het nut zie van RUSES :P

Het is gewoon erg wennen, vooral omdat ik vaak op me rechter muisknop zat te rammen. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net 2 potjes gespeelt, een 'Major' victory :) en een loss. Moet zeggen dat het wel erg leuk speelt.

Camara is misschien in het begin een beetje wennen. Maar het ziet er verder wel cool uit, alleen merk ik dat het toch wel op 'rushen' aan komt. Je probeerd zo snel mogelijk alle 'suply depots' te bemachten, (ondertussen continu je BLITZ- R.U.S.E op je eigen basis zetten zodat ze sneller rijden) en dan maar legertjes pompen. Niet dat er verder geen strategie bij komt kijken, want zomaar wat legers pompen en naar voren sturen werkt niet echt. Ook met 5 bombers over de tegenstander vlieg is leuk :) . En de 'long tom' ofziets , die kan wel irritant zijn. Een artillery die bekant het hele veld kan beschieten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 30-11-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-02 18:10

Knaak

It's me, Mario!

Hoe start je uberhaupt een game? Ik kan alleen ranked en host kiezen, alleen bij beide joined er niemand. :P

Edit: nvm, kennelijk leaven ze net wanneer hij een game start, daarom sprong die ook van 2/2 naar 1/2.

[ Voor 32% gewijzigd door Knaak op 30-11-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-04 19:58

Copyman

Dode muis

Op onverklaarbare wijze begint mijn videokaart een raar geluid te maken als ik R.U.S.E. draai. Ik ben nog niet verder gekomen dan het menu, omdat ik het niet vertrouw. Het is een soort zoemend/storend geluid. Het meest frappante is nog wel dat het geluid in toonhoogte veranderd als je met je cursor over de verschillende hoofdmenu-items heen gaat. :?

Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt... :P

Het blijkt dus coil noise te zijn: [google=graphics card coil noise]

[ Voor 7% gewijzigd door Copyman op 30-11-2009 20:42 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Nu kan ik nog maar met twee landen spelen, vanmiddag 5 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277669

net gespeeld,

erg leuke ervaring, 2x gewonnen van chocoschijt,
vooral de kaarten zijn erg handig om de tegenstander in de maling te nemen, of zelf in de maling genomen te worden...

alleen wel jammer dat het alleen 1 vs 1 is en dat er maar 2 mappen beschikbaar zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Als iemand nog een potje tegen mij wil doen, ik heb nog niet gespeeld, steamnaam is keertjan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Heb net even een bug gereport aan Ubisoft.

Speelde net namelijk een game en vlak voor het einde (nog 5 minuten over) bleef de game hangen. Maar niet hangen zoals je denk. Je kon nog gewoon naar menu gaan etc, maar je kon niet surrender doen. Verder kon je gewoon chatten etc. De tegenstander van mij had precies hetzelfde. De enige manier hoe het te stoppen was op dat moment even taakbeheer openen en de game te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-02 18:10

Knaak

It's me, Mario!

Beta is updated naar 2v2 :) netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
Brian in de steamgroup is ook klaar om een potje te spelen!

[ Voor 31% gewijzigd door Brian op 30-11-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277669

@geertttt heb je je aangemeld bij het GOT team??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 277669 schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:57:
@geertttt heb je je aangemeld bij het GOT team??
Euuh, volgensmij alleen binnen L4D.. waar staat dat got team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:54
Copyman schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:48:
Op onverklaarbare wijze begint mijn videokaart een raar geluid te maken als ik R.U.S.E. draai. Ik ben nog niet verder gekomen dan het menu, omdat ik het niet vertrouw. Het is een soort zoemend/storend geluid. Het meest frappante is nog wel dat het geluid in toonhoogte veranderd als je met je cursor over de verschillende hoofdmenu-items heen gaat. :?

Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt... :P

Het blijkt dus coil noise te zijn: [google=graphics card coil noise]
Same, Everest geeft aan dat bijde kaarten op 99% runnen, ook zit het menu hélemaal onder de artifacts.

Edit: Ondanks hevige artifacts heb ik toch de resolutie op 800x600 kunnen zetten, toen Vsync aangezet en nu is alles weer helemaal goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Dorest0rm op 30-11-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Dorest0rm schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:51:
[...]

Same, Everest geeft aan dat bijde kaarten op 99% runnen, ook zit het menu hélemaal onder de artifacts.

Edit: Ondanks hevige artifacts heb ik toch de resolutie op 800x600 kunnen zetten, toen Vsync aangezet en nu is alles weer helemaal goed.
Ik had ook last van artifacts, kast open en koeling vol aan deed wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hebben er trouwens meer mensen last van dat het ingame geluid heel erg laag is?
Moet mijn receiver flink hard zetten voor geluid, wat weer erg leuk is als er andere geluiden van Steam of TeamSpeak doorheen komen :\

En op wonderbaarlijke wijze zit er schijnbaar een voicechat functie in (Damn wat een bagger kwaliteit was dat..) maar nergens een optie om het uit te zetten.
Dus denk je, het zal wel van Steam komen, was goed mogelijk, stond namelijk op voice activation. Aangepast naar een key die ik nooit gebruik, maat van mij ook, en toch konden we elkaar gewoon horen. Heel irritant als je wel goede voice quality gewent bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Nakebod schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:08:
Hebben er trouwens meer mensen last van dat het ingame geluid heel erg laag is?
Moet mijn receiver flink hard zetten voor geluid, wat weer erg leuk is als er andere geluiden van Steam of TeamSpeak doorheen komen :\

En op wonderbaarlijke wijze zit er schijnbaar een voicechat functie in (Damn wat een bagger kwaliteit was dat..) maar nergens een optie om het uit te zetten.
Dus denk je, het zal wel van Steam komen, was goed mogelijk, stond namelijk op voice activation. Aangepast naar een key die ik nooit gebruik, maat van mij ook, en toch konden we elkaar gewoon horen. Heel irritant als je wel goede voice quality gewent bent.
Ja,zijn bugs en het geluid ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:54
Hm, ingame wordt ik nog steeds platgegooid met corrupte graphics, ik wacht wel even een paar dagen.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste