PSN Headless_Pumpkin
op wat voor moeilijkheid heb jij het dan staan?Anoniem: 259170 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:39:
Ondertussen heb ik utah beach overleefd, maar echt ongeloofelijk nipt.
De laatste 10 seconden kreeg ik zo'n rush over mij heen, alle resterende troepen rond mijn HQ geplaatst.
En bij de laatste 2 seconden had ik nog 3 infanterie kerels tegenover 20 tanks en massa's infanterie.
Lang geleden dat ik nog zo'n adrenaline rush heb gehad bij een single player campaign.
Eerst ben ik voor de dorpjes gegaan met infantery.
Een mg bunker voor de rechtse counter attack af te houden.
Een anti tank bunker mooi centraal samen met een recon jeep.
Wat infanterie in het moeras op het strand (want daar staan plotseling vijandlijke AT's)
Dan met de infanterie uit de stadjes terug trekken naar de bossen en groepjes van 3 shermans op de choke points tussen de bossen.
En op de laatste 3-5 min troepen terugtrekken om de basis te verdedigen.
En voor de supply depots neem ik in het begin van de missie de 2de en wat later de 3de.
De dichtste hou ik voor bij de laatste 10min.
En constant Blitz ruse gebruiken, dan komen de resources sneller binnen
op easy was het niet zo lastig (duhh
btw, met blitz komen resources niet sneller binnen. de resources zijn timed (ééns in de zoveel tijd)
de periode tussen de momenten dat de trucks aankomen is nog steeds hetzelfde (volgens mij, of de depot moet ook sneller werken met blitz)
de enigste missies die ik echt moeilijk vond,

[ Voor 44% gewijzigd door Rub3s op 19-09-2010 21:51 ]
Ik had dat gisteren ook. Bij mij hielp het door Steam af te sluiten en vervolgens alles wat maar met Ruse te maken had (demo enzo) te wissen. Steam weer opstarten en dan maar wachten tot alles is gedownload en dan eindelijk spelen.Leech_NL schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:54:
Ik kon het niet laten, en heb het ook net aangeschaft op Steam. Lekker even snel instaleren, en spelen....
Helaas: could not comunicate with account server; please try later.
Iemand hiermee bekend? Is de account server overbelast ofzo?
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ik kan me niet ontrekken aan het idee dat er toch iets van een instelling van de demo is achter gebleven. Ik had namelijk op het moment dat ik het spel kocht de demo geinstalleerd staan. Toen ik het kocht, verdween de demo uit mijn library, en ik kan deze dus ook niet meer deinstaleren. Ik hen wel de hele register doorgezocht naar entries van Ubisoft en R.U.S.E, maar zelfs na dat te verwijderen wil het niet. Ik heb met een utility van portforward.com gechecked dat alle poorten die nodig zijn ook daadwerkelijk open staan....
Ik heb geprobeerd te achterhalen wat het IP van de account server is, zodat ik kan kijken of een tracert info oplevert, maar ik krijg dat IP niet te pakken. Ik zie wel dat op het moment dat je gaat inloggen er op UDP poort 3074 naar buiten wordt geconnect, maar daar krijg ik geen antwoord op. In totaal gaat 500Kb aan pakketjes weg, en er komt niets terug. Ik heb zelfs een openDNS server geprobeerd, om te kijken of dat helpt.
Punt is, ik ben nu afhankelijk van Ubisoft support om te kijken of ik het werkend krijg, en daarbij heb ik echt GEEN goed gevoel.

Anoniem: 340973
Waarom zou je nou in hemelsnaam in deze game gaan cheaten. Geeft dat voldoening ofzo, iemand zonder enig kunnen verslaan? Hoop iig dat ze snel met de patch komen om deze gastjes te bannen.
Verder is het erg leuk, beetje met vrienden spelen etc.
Soms is het wat makkelijk (of ik heb teveel strategie spellen gespeeld). Maar tot nu toe in de single player te doen. Ik ben benieuwd naar de rest van de missie's
Multiplayer doe ik wel als ik alle units een beetje ken en weet wat ik waar tegen in kan zetten.
Ik heb wel interesseThrilled schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:14:
Ik ben ook begonnen aan de utah beach missie maar nog maar enkele minuten in de missie, dus het is nog niet zo spannend.. ben net thuis en ga er zo mee verder..
Daarnaast kijk ik net in mijn brievenbus en zie ik een pakketje voor mij, met daarin nog een versie van RUSEFactuur erbij: status "betaald" .. 1 keer betaald, 2 keer een game binnen krijgen.. moeten ze niet te vaak doen
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Meer mensen met dit probleem cq is er een oplossing voor?
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Anoniem: 259170
De ervaren RTS setting, geen idee of dit normal of hard is.Rub3s schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:04:
[...]
op wat voor moeilijkheid heb jij het dan staan?
op easy was het niet zo lastig (duhh)
Maar ik heb wel al gemerkt dat het afhankelijk is hoe snel je uw targets wil halen en/of wanneer je een bepaalde scripted action triggered.
Een mission restart met andere keuzes kan het soms heel simpel maken of gewoon door de aangewezen taktiek gewoon te negeren en je tijd te nemen om eerst de omgeving op te ruimen vooralleer je naar uw target toewerkt.
Het enige waar ik tegenaan loop is dat er byzonder weinig mensen multiplayeren? Dit weekend een tijdje zitten wachten op een ranked 1vs1, maar na 15 minuten heb ik het maar opgegeven en ben ik gaan singleplayeren...
De lage levels ging het nog prima (vaak binnen 1 minuut aan de gang), maar nu zit ik in een hogere 'categorie' lvl 10+, daar is de spoeling misschien wat dunner?
psn F350-maniac
PSN Headless_Pumpkin
Best vermakelijke game hoor, zit net na ohama beach nu
Nog meer mensen die de game hebben gespeeld icm move?
De manier waarop het werkt vind ik heel goed. Ik schiet snel door al mijn eenheden heen, vlieg over de map naar waar ik moet zijn. Selecteren van units is heel gemakkelijk en het aanwijzen waar ze heen moeten is super eenvoudig.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
En mijn singleplayer loopt vast met een reboot tijdens de filmpjes
EDIT: Resolutie verandert van 2560x1440 naar 1920x1080 en hij loopt niet meer vast

[ Voor 16% gewijzigd door Ghostrider op 05-10-2010 22:20 ]
Asus Zenbook i7 256gb
zodra je het kan veroorloven om ze te maken zonder dat je riskeert te verliezen... gelijk doen... het duurt namelijk ff voordat ze zichzelf hebben terugverdient.Ghostrider schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:18:
Ik heb de beta veel gespeeld, nu eindelijk ook de final aangeschaft. Echter hoe gaan jullie om me administrative buildings? na een tijdje zijn de normale bronnen wel redelijk uitgeput..
[...]
www.janvandoornik.nl
niet in een dichtbebost gebied natuurlijk (>soldiers), maar met een open landschap. goede vol kiezen( (rusland ofzo) en tanks + antiair bouwen en de rest overslaan. geen administration ofzo, maar gelijk op alles of niets gooien.
heavy artillery + antiair en antitank vind ik trouwens ook wel aardig werken, ik ben niet zo van de vliegtuigjes....
(overigens wel alleen lokaal gespeeld)
Meestal win je in zo'n 20 mins een potje, als je goede vijanden hebt, kan het langer duren.
Btw, in deze taktiek is radio silence en decoy offensive heel handig. Je gebruikt decoy offensive met zijn drieen aan de linkerflank, radiosilenced het hele leger en valt via de rechterflank aan.
Ow ja, ik weet dat deze taktiek redelijk makkelijk om te leggen is, val mijn vriend die de arty etc. bouwt in het begin aan met een inf. rush, dan moet ik hem gaan helpen met m'n panthers en is de USSR vriend met inf. rush de lul, en kan die snel vernietigd worden met light tanks en arty. Hiervoor moet je wel van te voren weten wie wat gaat doen, en wat onze strategie is, dus in de praktijd winnen we bijna altijd
Zijn er mensen die beide versie hebben gespeeld?
Ik vond de besturing op de xbox, persoonlijk, niet lekker werken. De graphics vielen me ook tegen op de xbox. Het draait uiteindelijk om de gameplay en deze was, voor zover ik heb gemerkt, hetzelfde.
Op de pc voelt het wel een stuk vloeiender aan.
Ik zou zeggen, download de demo op beide platforms en test het zelf!
De graphics zijn prachtig, de insteek redelijk vernieuwend (speelbord en inzoomen etc) , al komt het altijd op het
zelfde neer... beetje geld verzamelen en hakken...
Maar er is zo weinig mogelijk om aan geld te komen lijkt het wel......
Grote mappen met te weinig depots om echt lekker grote legers en battle's te houden. En ja ik weet dat er admin buildings zijn maar die zijn duur en leveren 1$ euro per keer...
Als ik dus tegen de cpu speel zijn altijd alle depots op en is mijn geld ook altijd op....
Zie ik iets over het hoofd of zo ?
MuziekLiefhebbert
Hier zit de fout, RUSE gaat niet over geld verzamelen en hakken, het gaat over het goed gebruiken van je ruses en recon. Verder is in mijn opzicht een groot leger bouwen geen probleem, je moet gewoon je idee over een groot leker veranderen. Als jij een leger van 1000+ units groot noemt en dat wil bereiken, heb je veel tijd nodig en veel geld, maar in ruse heb je al een groot leger als je 30 units bij elkaar hebt.oldsmelly schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:25:
beetje geld verzamelen en hakken...
Dat is niet zo'n probleem, in een beetje map, met een paar vrienden over voice chat heb je dat zo.
Daar zit inderdaad mijn denk fout......
Andere strategie gebruiken is het het devies...
Ik ga maar weer gauw een paar potten spelen..
MuziekLiefhebbert
Anoniem: 323791
Is het nu een spel dat eerder op C&C generals o.i.d. lijkt (of commandos) of is het een veredelde FPS ala BF2?
Zelf heb ik al een tijdje de Suddenstrike series gespeeld( erg leuk!) en C&C generals series en is mijn vraag dus of dit spel beter of ongeveer hetzelfde is en als dat zo is,wat dan het grote verschil in gameplay is.
Ik speel zelf geen R.U.S.E, maar ik heb nog wel een code over voor twee extra missies genaamd Albion en Kharkov. Deze bonus code had ik gekregen op het First Look event. De eerste die een leuk berichtje/dm achterlaat mag um hebben.
Edit: Alleen voor de pc
edit2: alles weggegeven
[ Voor 23% gewijzigd door zynex op 25-10-2010 18:26 ]
gedaan en het heeft wel wat,alleen de prijs vind ik voor zo een spel nog te (19,+ euro)Leech_NL schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:52:
Ik zou zeggen, download de demo en ervaar het zelf of het wat voor je is
www.janvandoornik.nl
www.janvandoornik.nl
Er komt een DLC aan:
17/11/2010 - general
You heard right, nukes. Here's proof! Free extra content will be released in December on Xbox Live®, PlayStation Network® and Steam®.
“The Manhattan Project Pack” will include three exclusive multiplayer maps along with two additional multiplayer modes. The multiplayer maps will face you off against armies in North African territories, in Italy and in Holland for 2vs2 and 3vs3 battles.
- “Nuclear war” will enable you to produce nuclear Long Tom cannons, with mutual nuclear threat involved. The destructive scope of R.U.S.E. just flew off the charts.
- In “Total War”, the battle starts in 1939 and History advances every ten minutes, unlocking new units and technologies.
The exact release date of The Manhattan Project Pack will be announced soon. Keep your ears to the ground!"
http://forums.ubi.com/eve...f/4821071447/m/6651038298
hoop dat ze balans gaan aanpakken, maar aangezien ze nuke long tom invoeren denk ik van niet.
Oh ja, mocht je graag een potje spelen, liefst 2v2, vind ik et leukst, add me dan op steam: SkullHunter01
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 340973 op 18-11-2010 20:47 ]
Anoniem: 142142
Ik heb het probleem dat bij mij multi touch niet werkt (kan niet enable doen). Na wat zoeken op internet zegt men dat je het ini bestand moet aanpassen naar "true" dit werkt ook bij niet. Ik vind het wel heel raar want de demo deed het wel met touch op mijn pc. dus ik snel het spel kopen van de week doet het volledige spel niet met touch
Ik ben een enthousiast warcraft3 en starcraft 2 speler en dit spel lijkt mij wel iets.
Nu las ik dat de systeemvereisten een 2,8 Ghz processor is. De mijne is een dualcore 2,4 Ghz (Intel)
Daarnaast het 2 gieg aan geheugen en een 5770 ati/amd videokaart. Ik kan problemloos starcraft 2 speler.
Maar..... M.u.s.e. gaat dat lekker op mijn windows XP..?
Asus Zenbook i7 256gb
Kan die ene beetje toelichting geven over hoe dit speelt? Ben wel benieuwd maar nog niet echt overtuigd, ik speel al een jaar of 15 RTS games en de leuke zijn ondertussen op 1 hand te tellen(en dan kan je nog gerust een vinger verliezen met oudjaar).
Overigens zie ik het af en toe voorbij komen maar ik denk dat C&C4 1 van de slechste spellen van de afgelopen 3 a 4 jaar is(en zoveel heb ik niet echt met die hele franchise).
[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 09-12-2010 19:21 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik heb veel rts ervaring maar met name die van Blizzard (SC1 en 2 WC 1,2 en 3), maar ik heb ook Dune en Homeworld 1 en 2 gespeeld en ook andere minder bekende rts games.. Het concept achter R.u.s.e. is nieuw en dat is, wat het voor mij ook zo aantrekkelijk maakt; het is net even iets anders. Ook in dit spel dien je aan je macro te denken. Maar naast je macro en enigzins je micro heb je de ruses; zeg maar de truks die je uit kan halen op een bepaalde deel(sector) van de kaart. Ik ben nog te nieuw om daar iets goeds onderbouwd daarover te kunnen schrijven.
De sfeer vind ik zelf niet zo heel tof en dat komt zeker door de irritante(oorlogsfilm) muziek en het wat bekakte engels.. Ik ben zelf ook niet zo weg van de wat meer "realistische"" r.t.s. zoals "C en C" en "Kosacks" enzv. Niet mijn persoonlijk voorkeur, niet mijn ding!
Wat wel heel mooi is de gui; bijvoorbeeld; in en uitzoomen en camera bewegingen gaan heel mooi en vloeiend.
Je kan volgens mij ook een demo downloaden; tenminsten dat heb ik enkele weken eerder met "steam"" gedaan. De sneltoesten zijn goedddordacht gekozen en je kan al snel er goed mee uit de weg.
O ja, vreemd er zit geen 5.1 geluid bij. Tenminsten ik zie geen optie bij "sound" hiervoor en standaard is gewoon 2 kanaals.
Zonet mijn eerste multplay gedaan en waarempel gewonnen; maar nog te laag (level 20+) om met de meeste mp games mee te doen. Gaat ook heel lekker. wat me wel opviel dat er nog niet zoveel games gehost wordt, maar wellicht komt dat nog op gang.
Welke russes kan ik als beginner het eerste gebruiken?
En hoeveel depots maak je in het begin aan?
Hoe kan je je repalys zien?
[ Voor 88% gewijzigd door Rman op 13-12-2010 22:14 ]
Voor MP kan het varieren hoeveel depots je doet aan et begin, in grote maps 3v3/4v4 doe ik er meestal 3 maar 1v1 over het algemeen 2 om niet kapot gerushed te worden. Als begin RUSE gebruik ik camo op home gebied en daarna decryption op vijandelijk gebied, dan zie je waar z'n truckjes heen rijden.
Over het algemeen ben ik ITA omdat ze melig zijn. Ik maak een airfield, een fighter en recon en sloop als het kan een truckje dat iets moet gaan bouwen. Dan varieert et wat ik doe, als m'n vijand hyper AA gaat bouwen ga ik voor tanks, maar pas op ITA tanks zijn echt reuze mega uber slecht.
Als beginner zou ik voor USA gaan, deze kan zo ongeveer alles goed counteren en heeft geen zwakke plekken.
EN GEBRUIK ALTIJD EN ALTIJD ALTIJD RECON. Als je geen recon hebt ben je standaard dood. Recon ziet inf. en AT/AA in bossen staan, en als je USA bent heb je de goedkoopste recon in de game, gebruik die dus goed.
In deze DLC zitten 2 nieuwe speltypen, nuclear war, en total war.
Bij nuke war zijn alle proto units verplaatst, en kan je in de proto een nuke gun kopen voor 80.
Verder kan je geen admins maken, en krijg je 6 per truckje ipv 3.
In total war speel je eerst 15 mins (oid) 1939 mode, dan 15 mins '42 mode, en dan de rest van de tijd '45 mode.
Verder zijn er een aantal nieuwe maps.
Persoonlijk vind ik nuke mode echt een noob-fest, allemaal idioten die openen met een nuke base, die je dan kapot maakt met 4 carro m-15's die verspreid rondrijden.
Total war mode is wel grappig, behalve dat de helft van de mensen frankrijk is en met b1 bissen aan komt rijden, die je (ik ben Ger) in de pan hakt met een paar 88's.
Het lijkt er toch op dat ubi deze game nog niet dood heeft verklaard, zoals op tweakers wel lijkt.
http://forums.ubi.com/eve...21071447/m/5451077209/p/2
DLC content (more details soon)
3 multiplayer maps
• Blood & Sand
• Djebel
• Nuclear Winter
3 Operations
• Operation 1 = Bir Hakeim on Blood & Sand map
• Operation 2 = Medjez on Vesuvio map
• Operation 3 = Opération Zapad on Guns n'Tulips map
Kan ik me volledig bij aansluiten. Ook als je niet hardcore wilt gaan multiplayeren kan deze game volgens mij best voor wat uurtjes amusement zorgen!Lucky-Shirt schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:53:
Ik heb het spel en speel voornamelijk de campaign en skirmish, eigenlijk geen multiplayer en vermaak mij er prima mee. Als het niet teveel kost, mooie aanbieding, zeker wel de moeite waard. Ik vind het een heerlijk rustig spel, zeker in vergelijking met bijv. een Starcraft 2.
Ik zit toch al aan 20u+ offline gameplay en ik ben het helemaal nog niet beu.
Anoniem: 248533
Kleinn schopjeWriteUp schreef op zondag 30 januari 2011 @ 11:17:
Sorry dat ik dit topic toch even een schopje geef, maar ik zou graag willen weten of er een beetje reply waarde aan dit spel zit. ( ook offline ) Kon het niet terug vinden, maar vind het eigenlijk wel belangrijk om te weten voor ik hem koop.
Absoluut reply waarde, vind het heerlijk om te skirmishen tegen 2 soms 3 tegenstanders. Met de DLC blijft het cool. Speel het ook vaak tegen of met een vriend.
Nu effe nog bekijken of ik de Japan DLC mee pak.
Als je eens wat potjes wilt spelen, mijn steam naam is SkullHunter01
Ow ja, als je twijfelt of je dit spel wilt kopen, echt doen. Is echt heel leuk om online te spelen met mensen.
(speel wel eerst de campaign om de basis v.h. spel onder de knie te krijgen. Tis nl niet leuk om tegen mensen te spelen die recon niet gebruiken, en die je daardoor met 9 vingers in je neus (echt heeeeel simpel dus) afmaakt.
Ik zie dat het hier alweer een tijdje stil is in het topic. Spelen jullie allemaal nog?
[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 12-06-2011 14:08 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
-edit- mss een stomme vraag hoor maar wanneer je dit spel gewoon in de winkel koopt op dvd kun je dan wel via steam online spelen en updates en de uitbreiding downloaden? want bij steam is ie nog steeds 49.95 en bij winkels al vanaf 12 euro ofzo
[ Voor 40% gewijzigd door FireFoz op 14-06-2011 16:18 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Leuk spel, erg verslavend. het is een tijd geleden dat ik een RTS heb gespeeld online, en ik sta er weer versteld van hoe laat het 04:00 is
Wat ik wel lastig vind is wanneer de vijhand met een aantal tanks voor je basis staat met daarin artilery en AA. Dat is echt best lastig aan te pakken, want wanneer je ze aanvalt hebben zij een voordeel. Maar als je niks doet slopen ze je basis...met vliegtuigen kan ivm de AA ook niet. Lastig.
Verder vind ik de super tank van de Fransen echt idioot. Die tank heeft de hele WW2 niet eens meegemaakt, want die is pas na de WW2 gebouwd. Bovendien is ie vet overpowered met zn onboard AA.
Spel op de PC via steam gekocht en ongeveer 10 uurtjes weg in campaign. Erg leuk en elke keer nieuwe units en mogelijkheden houden de vaart erin. Op deze manier leer je het spel goed kennen.
Binnenkort maar eens MP proberen. Ik heb verschillende namen uit dit topic toegevoegd aan Steam.
Waar ik wel eens moeite mee heb is het selecteren van units als ze dicht bij elkaar staan. Door het juiste zoom level is dit wel mogelijk maar handig is anders. Kan je ook een soort gemengde battlegroup aanmaken zodat deze als 1 unit te bedienen is? Ik vind het namelijk wel overweldigend als je een complex legerkorps hebt en je moet op twee punten vechten..
Volgens mij kan dat d.m.v. CTRL+<numerieke toetsen> en vervolgens met het desbetreffende nummer te selecteren, zoals bij het gros van de RTSenJpjedi schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:33:
Kan je ook een soort gemengde battlegroup aanmaken zodat deze als 1 unit te bedienen is? Ik vind het namelijk wel overweldigend als je een complex legerkorps hebt en je moet op twee punten vechten..
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik blijf meestal dan toch spelen, levert soms 2 vs 4, 1 vs 3, erg leuk om toch te winnen.
Ik vind D-day de leukste MP map, welke map spelen jullie het liefst?
Harstikke leuk om met enorme legers elkaar aan te pakken, zit best veel strategie en micro management bij om een grote aanvalmachine optimaal te laten lopen.
De DLC is inmiddels gratis geloof ik in de playstation store? Hopelijk zijn er nog wat mensen online te bekennen zodra ik de campaign klaar heb
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ik heb hem dus net pas uit. Gaaf hoor, He-le-maal uitzoomen... wat een overzicht.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Klopt, Wargame is van dezelfde makers van Ruse, speelt zich af van 1975 tot 1985 en is inderdaad net wat anders, maar het idee is hetzelfde. Heb hem net voor 5 euro opgepikt op Steam.Postius schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:36:
Er is toch ook een Semi opvolger? European escalation? (oid)
By the way, zijn er mods of extra kaarten voor RUSE?
Als je een keer zin hebt om een potje te spelen voeg me toe op steam!
Raketje
http://steamcommunity.com/profiles/76561198015487403
Strategist potjes en D-Day duren vaak lang. Treason 4 teams ook.
R.U.S.E. voor $2.49
R.U.S.E. - The Chimera Pack voor $1.74
R.U.S.E. - The Pack of The Rising Sun voor $2.49
Dus het hele spel met alle DLC voor maar $6.72 oftewel maar 5.98 euro!
[ Voor 107% gewijzigd door Tijgert op 29-09-2015 15:47 ]
drfirefoz bestaat niet!FireFoz schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:38:
Speel het ook nog steeds iedere dagvoeg me maar toen op steam username drfirefoz.
Zou hem wel moeten zijn...nou ja ik heb jou maar toegevoegd
[ Voor 56% gewijzigd door FireFoz op 06-10-2015 11:04 ]
Wat is je username? Dan voeg ik je wel even toe

Vanavond online?
Zijn er nog spelers zoals ik, die regelmatig RUSE nog opstarten?
Zoals @Broodbeleg ?
Vaak 2 vs 3 AI Hard. Bij de launch veel PvP gedaan, maar nu niet meer.
Ik speel het ook regelmatig, er is nog een klein groepje mensen dat Multiplayer RUSE speelt.Stewie! schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:52:
25 januari gaat deze game offline .. zie nieuws: Ubisoft staakt onlinediensten van tien oudere games op verschillende ...
Zijn er nog spelers zoals ik, die regelmatig RUSE nog opstarten?
Zoals @Broodbeleg ?
Stuur me een DM indien je een game wilt spelen