Ik heb het spel net geinstalleerd en de eerste missies gedaan. Ik heb ook al wat 1 vs ai. gedaan. Speelt lekker.
Ik heb veel rts ervaring maar met name die van Blizzard (SC1 en 2 WC 1,2 en 3), maar ik heb ook Dune en Homeworld 1 en 2 gespeeld en ook andere minder bekende rts games.. Het concept achter R.u.s.e. is nieuw en dat is, wat het voor mij ook zo aantrekkelijk maakt; het is net even iets anders. Ook in dit spel dien je aan je macro te denken. Maar naast je macro en enigzins je micro heb je de ruses; zeg maar de truks die je uit kan halen op een bepaalde deel(sector) van de kaart. Ik ben nog te nieuw om daar iets goeds onderbouwd daarover te kunnen schrijven.
De sfeer vind ik zelf niet zo heel tof en dat komt zeker door de irritante(oorlogsfilm) muziek en het wat bekakte engels.. Ik ben zelf ook niet zo weg van de wat meer "realistische"" r.t.s. zoals "C en C" en "Kosacks" enzv. Niet mijn persoonlijk voorkeur, niet mijn ding!
Wat wel heel mooi is de gui; bijvoorbeeld; in en uitzoomen en camera bewegingen gaan heel mooi en vloeiend.
Je kan volgens mij ook een demo downloaden; tenminsten dat heb ik enkele weken eerder met "steam"" gedaan. De sneltoesten zijn goedddordacht gekozen en je kan al snel er goed mee uit de weg.
O ja, vreemd er zit geen 5.1 geluid bij. Tenminsten ik zie geen optie bij "sound" hiervoor en standaard is gewoon 2 kanaals.
Zonet mijn eerste multplay gedaan en waarempel gewonnen; maar nog te laag (level 20+) om met de meeste mp games mee te doen. Gaat ook heel lekker. wat me wel opviel dat er nog niet zoveel games gehost wordt, maar wellicht komt dat nog op gang.
Welke russes kan ik als beginner het eerste gebruiken?
En hoeveel depots maak je in het begin aan?
Hoe kan je je repalys zien?
[
Voor 88% gewijzigd door
Rman op 13-12-2010 22:14
]