Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owwww yes.... here it is!!!

Pre-download the R.U.S.E. Public Beta

Vanaf morgen kunnen we los gaan!!!

Ook gelijk even een Q&A over de multitouch functionaliteiten van de BETA...

R.U.S.E. Public Beta : the Multitouch question

Hey everyone!

It has been judiciously noticed by someone in the team that we did not properly vocalize regarding one super exciting thing about R.U.S.E. on PC : the Multitouch thing.

The question we heard is : Will the Public Beta support the multitouch since it’s been announced that the final game will be fully compatible with the Windows 7 function ?

Well, it was a hard decision since we’re not entirely done with the feature integration and ---- drum roll ---– we decided to let the feature enabled and get your feedback on this cool way to play too!

So yes, you will be able to try the Public Beta using the multitouch function of Windows 7. And, we hope you’ll enjoy it as much as we do !

Stay tuned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:08
Awesomeness! Ben vreselijk benieuwd naar de veranderingen tov. de vip beta. *O*

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik nog geen multitouch scherm tot mijn beschikking heb, maar misschien dat dit wel een reden is om er een te gaan kopen binnenkort :) (als R.U.S.E. uit is, voor de Beta red ik dat niet meer ben ik bang :P )

Tof om te zien dat het Ubisoft team er nog een beta uitknalt, de eerste in December was echt gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specs voor de public beta:

Minimum system configuration:
CPU: 2.8 GHz Intel® Pentium® 4 or AMD® Athlon™ 64 3000+ or higher
Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7
RAM: 1 GB for XP / 2 GB for Vista and Win7
DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
Video Card: 128 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1000/GeForce® 6 Series or better)
Sound Card: DirectX 9.0c-compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

Recommended system configuration:
CPU: 3.5 GHz Intel® Pentium® D or AMD® Athlon™ 64 3500+ or higher
Operating System: Windows® XP (with Service Pack 3) or Windows Vista® (with Service Pack 2) or Windows® 7
RAM: 2 GB (XP / Vista / Win7)
DVD-ROM: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
Video Card: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card (ATI® Radeon X1900 series / GeForce® 7800 or better)
Sound Card: DirectX® 9.0c-compliant sound card
DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dsrleon, je vergeet onze afspraak niet van een gevechtje tegen elkaar he :) ? Aangezien vanavond die Beta online gaat :P (dus ergens deze week, want ik weet niet hoelang deze Beta duurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 8 uurtjes meld steam :) als er iemand een potje wil spelen, ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:44:
Dsrleon, je vergeet onze afspraak niet van een gevechtje tegen elkaar he :) ? Aangezien vanavond die Beta online gaat :P (dus ergens deze week, want ik weet niet hoelang deze Beta duurt).
Ik ben de afspraak zeker niet vergeten! :) De beta duurt iig tot begin april dus we hebben nog even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Nog 3 uurtjes te gaan! Kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overlegne schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:10:
Nog 3 uurtjes te gaan! Kan niet wachten :D
dat was precies mijn idee. die *&%#^*^ niet europese tijd ook altijd (:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:59:
[...]

Ik ben de afspraak zeker niet vergeten! :) De beta duurt iig tot begin april dus we hebben nog even...
Wow, dat is dan 2 weken langer dan dat ik verwacht had (had zelf 1 a 1.5 week verwacht), maar dat potje spelen we zowiezo, misschien wel meerdere :D

Oh, mensen, nu nog 2 uur te gaan, rond 8 uur nederlandse tijd gaat die online.

Edit; Nu geeft die nog maar 1 uur wachten aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
lekker gisteren RUSA gepreload op steam. Net zag ik dat hij actief was dus ik click erop om het op te starten en opeens hangt Steam vast voor een seconde of 10.
Opeens loopt Steam weer en krijg ik de boodschap dat de gratis speel periode afgelopen is en ik klik dit weg en zie in mijn games lijst dat de game niet geinstaleerd is en mag hem weer opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook, om 7 uur (20 minuten) zou die wel speelbaar moeten zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hij is speelbaar :)

jammer dat he niet meer kan spelen enn chatten :( in steam

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
En het is ook weer cool.. ;)

Waarom werkt xFire hier nou weer niet in? Scrollock + x werkt alleen maar in het spel GRAW2 bij mij. In bijvoorbeeld Anno 1404 doet hij het ook niet, ook al voeg ik hem toe bij de spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Na een chaotisch potje tegen de AI toch maar eerst eens de manual doornemen :)

EDIT:
Kunnen jullie allemaal probleemloos online spelen? Ik wou mijn online-debuut eens maken (daar leer je het meest van denk ik) maar kom met geen mogelijkheid online.

Bij "quick game" krijg ik: "no games found" binnen de seconde, dus er wordt niet eens echt gezocht denk ik.
Bij "Ranked Game" blijft er gewoon "connecting" staan.
Bij de andere kan hij ook niet verbinden.

Zijn de servers offline wegens drukte, of moet ik het bij mijn instellingen zoeken? (Ik dacht dat R.U.S.E automatisch de instellingen van Steam zou gebruiken, en die heeft wel perfect verbinding... :? )

[ Voor 79% gewijzigd door thommich op 09-03-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Net als in andere topics geldt ook hier dat er ontopic gepost moet worden maar het ook nuttig moet zijn. Posts als 'Yay, over 8uur is de beta te spelen' vallen daar dus niet onder, let erop.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, iemand al geprobeert bugs te feedbacken? ik krijg een mooie pagina die aangeeft dat er geen beta lopende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kan ik in godsnaam niets typen in de lobby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:49:
hm, iemand al geprobeert bugs te feedbacken? ik krijg een mooie pagina die aangeeft dat er geen beta lopende is.
Hmm, zelfde probleem hier.

Ondertussen ben ik online geraakt (maar het is nog behoorlijk buggy) en heb ik m'n eerste potje RUSE achter de rug.
Het ging om 3vs3, maar na 2 minuten was de eerste speler van mijn team al weg.
Toen het andere team een beetje voorsprong kreeg was ook de tweede speler verdwenen.
Tjah, tegen 3 spelers haal ik het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net in men eentje gehaald tegen 2 spelers :o.
Heerlijk was dat, ging echt lekker. meerdere factory's voor men tanks en tank destroyers gezet en maar spamme, terwijl ik nog wat infantrie op handige plaatste stockeerde.

met de benodigde ruses erbij. Echt lekker :d _/-\o_

EDIT:
Iemand trouwens enig idee waarom je na een match niet kan typen in de chat of ben ik de enige die dat heeft. In een gamelobby heb ik dat overigens ook.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Iemand die een manier weet om te winnen van een speler die het volgende uitvoert (uit de replay)

-2 supply depots instellen
-blitz rond z'n homebase
-een barracks en een anti-tank depot niet ver van mijn basis bouwt
-eventjes wachten tot de trucks de map oversteken
-zodra ze gebouwd zijn, gigantisch (ongeveer 10 stuks) aantal rangers +wolverines bouwt

Einde mijn basis :(
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:25:
Iemand trouwens enig idee waarom je na een match niet kan typen in de chat of ben ik de enige die dat heeft. In een gamelobby heb ik dat overigens ook.
De chat werkt hier goed hoor :)

[ Voor 27% gewijzigd door thommich op 09-03-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommich schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:48:
Iemand die een manier weet om te winnen van een speler die het volgende uitvoert (uit de replay)

-2 supply depots instellen
-blitz rond z'n homebase
-een barracks en een anti-tank depot niet ver van mijn basis bouwt
-eventjes wachten tot de trucks de map oversteken
-zodra ze gebouwd zijn, gigantisch (ongeveer 10 stuks) aantal rangers +wolverines bouwt

Einde mijn basis :(

[...]

De chat werkt hier goed hoor :)
Door die vrachtwagentjes onder weg te onderscheppen en kapot te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Crapzooi, de beta werkt niet. Hij heeft hem als een pre-load staan, als ik hem op wil starten gaan hij naar de Steam Store toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

User.tmp schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:17:
Crapzooi, de beta werkt niet. Hij heeft hem als een pre-load staan, als ik hem op wil starten gaan hij naar de Steam Store toe :(
Er zijn erg veel mensen met dit probleem.
Je moet in steam eens proberen het volgende te doen:
Steam>Instellingen>Deelname aan bètaprogramma.

Dit zet je aan, en je herstart Steam, daarna werkt het meestal.
Indien niet, opnieuw afzetten en nog eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
pff, Ik heb echt heel erg last van lags. Pings van 500 tot 600 ms met anderen :| Meer mensen zulke problemen?

[ Voor 4% gewijzigd door White_Collar op 09-03-2010 22:19 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is ook een releasedatum voor R.U.S.E. bekend; 3 juni 2010.

Als je bij steam op de advertentie voor het spel klikt, zie je dat het spel op 3 juni wordt ge-unlockt, oftewel een releasedatum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo ben ook best wel benieuwd naar dit spel.En ben nu ook bezig met downloaden.
Is maar goed dat ik deze thread in de gaten hield.Op de trailer na weet ik verder niks van de game.
Maar de trailer zag er goed uit.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt strategy, dus overweeg je beslissingen goed voordat je wat doet :), Dat is een tip die ik aan een beginner wil meegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Ik houd wel van echte strategy games.Niet standaart Rts ala c&c enzo.
Nog 2 minuten en hij is binnen.Dus ga hem nog even proberen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Eindelijk werkende gekregen. De eerste 2 potjes tegen de Ai verloren omdat ik geen zin had de handleiding te lezen. Daarna 4x op rij gewonnen tegen de AI zonder enige moeite.

De sleutel tot het winnen was Anti tank zooi.

De AT kanonnen zijn idioot goedkoop. Iets minder range en iets minder krachtig dan een AT bunker maar de AT kanonnen zijn zo bizar goedkoop dat je er gewoon 3 of 4 per positie neerzet aan het begin om wat dekking te hebben en om aan het begin effe een paar straten te dekken zodat hij er geen vrachtwagens over kan laten gaan.
In de tussen tijd dat hij bezig is met jouw AT zooi kun je jouw zooi uitbouwen en echte tanks etc bouwen.

Vond wel dat de AI altijd dezelfde tactiek gebruikt. Tank spam met arti support en paar jagers om zijn gebouwen tegen lucht aanvallen te beschermen.

Je moet wel continu in beweging blijven en natuurlijk door blijven ontwikkelen om niet afgemaakt te worden maar als de eerste stappen die je zet goed zijn kun je bijna niet meer verliezen (vind ik zelf een nadeel).

jammer dat er maar 1 map is maar spel ziet er niet slecht uit vraag me alleen af hoe meer uitgebreid de full game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Deadsy schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:27:
Eindelijk werkende gekregen. De eerste 2 potjes tegen de Ai verloren omdat ik geen zin had de handleiding te lezen. Daarna 4x op rij gewonnen tegen de AI zonder enige moeite.

De sleutel tot het winnen was Anti tank zooi.

De AT kanonnen zijn idioot goedkoop. Iets minder range en iets minder krachtig dan een AT bunker maar de AT kanonnen zijn zo bizar goedkoop dat je er gewoon 3 of 4 per positie neerzet aan het begin om wat dekking te hebben en om aan het begin effe een paar straten te dekken zodat hij er geen vrachtwagens over kan laten gaan.
In de tussen tijd dat hij bezig is met jouw AT zooi kun je jouw zooi uitbouwen en echte tanks etc bouwen.

Vond wel dat de AI altijd dezelfde tactiek gebruikt. Tank spam met arti support en paar jagers om zijn gebouwen tegen lucht aanvallen te beschermen.

Je moet wel continu in beweging blijven en natuurlijk door blijven ontwikkelen om niet afgemaakt te worden maar als de eerste stappen die je zet goed zijn kun je bijna niet meer verliezen (vind ik zelf een nadeel).

jammer dat er maar 1 map is maar spel ziet er niet slecht uit vraag me alleen af hoe meer uitgebreid de full game is.
|:(

Druk eens op multiplayer.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
sHELL schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:32:
[...]

|:(

Druk eens op multiplayer.
Ik test dingen liever uit in SP aangezien je tegen een goede MP tegenstander vaak niet de tijd krijgt om dingen uit te testen.

En zoals het nu is valt in Sp niet veel te testen aangezien de AI telkens dezelfde tactiek toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Tijdens de VIP beta begon ik bij verliezen altijd te chatten met de tegenstander. Vaak kreeg ik dan goede tips. De spelers zijn vaak erg sociaal. Echt tig chats gehad en goede tips gekregen.
BUG:
Verover HQ in SP-mode> tegenstander legers krijgen jou kleur. Erg irri, kun je niet meer zien wie je tegenstander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:33:
[...]

Ik test dingen liever uit in SP aangezien je tegen een goede MP tegenstander vaak niet de tijd krijgt om dingen uit te testen.

En zoals het nu is valt in Sp niet veel te testen aangezien de AI telkens dezelfde tactiek toepast.
het is dan ook een MP beta ;)

eergisteren tijd gehad voor wat testpotjes tegen de compu om het spel een beetje onder de knie te krijgen, en dat ging wel redelijk. vanavond eindelijktijd om online een gamepje te spelen :9 . denk dat deze game zoiezo in mijn preorder bakje gaat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Volgens mij mag er nog iets gedaan worden aan het overnemen van bases met infantery...

Alsof een echt leger in 2 seconden een basis overrompelt...
Op z'n minst een delay zodat je vliegtuigen de kans krijgen om te vertrekken (aangezien dat de rapste support is).
Nu is het vaak zo dat je tegenstander in enkele momenten al je gebouwen kan overnemen.
Plus dat er een optie zou moeten komen die je de mogelijkheid geeft om na een bepaalde tijd een nieuw HQ op te bouwen...
Nu had ik enkel mijn airfield nog over maar geen inkomsten en geen mogelijkheid om nieuwe gebouwen op te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Meld het op het forum van Ruse, www.rusegame.com . Ik ben het wel eens met je punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
thommich schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:47:
Volgens mij mag er nog iets gedaan worden aan het overnemen van bases met infantery...
Alsof een echt leger in 2 seconden een basis overrompelt...
[...]
Ik vind, dat heeft alles te maken met werkelijkheid. Als een echt leger zijn basis niet kan verdedigen is deze binnen no-time overgenomen. simple as that.

[ Voor 34% gewijzigd door Barleone op 11-03-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Barleone schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:54:
[...]

Ik vind, dat heeft alles te maken met werkelijkheid. Als een echt leger zijn basis niet kan verdedigen is deze binnen no-time overgenomen. simple as that.
Een echt leger gaat niet met 20 rangers een tankbasis, een hoofdkwartier en een antitankbasis overnemen, voordat duikbommenwerpers opgestegen zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:28:
^ Meld het op het forum van Ruse, www.rusegame.com . Ik ben het wel eens met je punten :)
will do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, als je op de report bug link klikt in de game is het nog steeds een pagina dat er geen beta's zijn.
moet je perse op de use fora ingeschreven zijn om feedback te kunnen geven? iemand die daar al een account heeft die dit onder de aandacht kan brengen van de developers (is op zijn minst slordig, zo'n niet werkend linkje.)

Weet iemand trouwens of er een overzicht is wat je per factie al beschikbaar hebt aan het begin van het spel?
ben er net achter gekomen dat engeland echt SMERUG is om mee en/of tegen te spelen. Ik bedoel, bouw supply's blits in je sector, bouw een airfield en spam 3 airtroopers in je tegenstanders zijn base.

9 v/d 10 keer win je of vertraag je hem zodanig dat hij het niet red.

maar goed, ik zou graag zien wat ieder zijn factie zijn trait is.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-08 21:44

Iska

In case of fire, use stairs!

Net ook paar potjes gespeeld en vind het een erg leuk concept. Het eerste wat ik tegenkwam dat ik minder vond was het overzicht na een potje! Nauwelijks info en het ziet er onafgewerkt uit. Kunnen ze beter kijken naar de engine achter BfmE II bijv (afgezien van het spel was het overzicht wel erg goed)

-- All science is either physics or stamp collecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb der ook alweer een paar potjes opzitten. meest frustrerende is dat ik vaak in games terecht komt waar echt een te belachelijke ping in zit (100 / 200+)

zou wel prettig zijn als je in de lobby de ping kon zien, zodat je weet of je er wel aan wil beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Wat een leuke game! Net een 3 vs 1 gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

thommich schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:01:
[...]

Een echt leger gaat niet met 20 rangers een tankbasis, een hoofdkwartier en een antitankbasis overnemen, voordat duikbommenwerpers opgestegen zijn.

[...]

will do ;)
Probeer altijd minstens 1 geschut bij je basis te bouwen. Die knallen die mannetjes zo af :P

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
pieterbas12 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:19:
pff, Ik heb echt heel erg last van lags. Pings van 500 tot 600 ms met anderen :| Meer mensen zulke problemen?
Ik zit meestal tussen de 300ms en 450ms. Zou dat aan mijn WiFi liggen? Ik haat het om LAN aan te leggen. Kost me weer tijd/moeite/rommel en moet goedkeuring van ouders hebben.. zucht ;(

Even wat bevindingen van mij.
Ik merk een groot verschil tussen verschillende potjes. De ene keer gaat alles als een trein, en de andere keer lijkt het kaka door een zeefje. Je krijgt niets van de grond, en je tegenstander blijft maar spammen. Zelfs al heb je 3 of 4 supply depots.
Mijn vermoeden rijst dat er wellicht een aantal bugs in het spel zitten waardoor één speler bevoordeeld wordt met soepele gameplay, en de andere speler met traagheid ofzo.

Er is ook geen universele manier om een goede start te maken. Alles hangt af van je tegenstander. Als je tegenstander heel snel is met air, moet je vlug anti-air bouwen. Maar zie bijv. maar eens genoeg AA te krijgen bij je supply depots als je ruses (dus ook blitz) op zijn. bombom, supply depot plat. Moet je weer een nieuwe bouwen à $40.

De vijand heeft dan meteen een onmenselijke voorsprong. Zo onwerkelijk :( Binnen 25 minuten kun je dan bijna niet meer opkrabbelen. Vrijwel ondoenlijk.
Momenteel investeer ik vooral in AA en grondtroepen in het begin. 4 supply depots en nooit in adminbuildings. (kost bijna 7 minuten voordat je de investering terug hebt.)
Hebben jullie tips voor me/iedereen?

[ Voor 15% gewijzigd door Barleone op 16-03-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Barleone schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:54:
[...]
Zelfs al heb je 3 of 4 supply depots.
3 of 4? Speel eens wat aanvallender, ik heb nog geen enkel potje zo weinig depots gehad. In 2vs2 of groter pak ik altijd 6-12 depots, ook als ik naast de tegenstander begin. Als je in het begin veel land claimt dan zit je daarna veilig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Op dit FP artikel kwamen heel erg veel negatieve reacties.
nieuws: Ruse komt begin juni uit in Europa

Wat vinden jullie daarvan. Valt de game tegen of is hij echt gewoon slecht ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:14
Vind de game tot nu toe goed (met twee potjes tegen pc en 1 potje multiplayer gespeeld...). Werd helaas net helemaal ingemaakt omdat het 3 tegen 1 was op het einde...
Maar wat is jullie strategie? Eerst zo veel mogenlijk geld verdienen, of gelijk aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tromp.et schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:31:
Vind de game tot nu toe goed (met twee potjes tegen pc en 1 potje multiplayer gespeeld...). Werd helaas net helemaal ingemaakt omdat het 3 tegen 1 was op het einde...
Maar wat is jullie strategie? Eerst zo veel mogenlijk geld verdienen, of gelijk aanvallen?
Je moet de map claimen. Als jij maar een klein gedeelte hebt dan ben je de zak. Zo snel mogelijk wat legertjes wegzetten, bunkers bouwen. In het begin gaat echt niemand een bunker aanvallen, dan pakken ze wel een stukje land ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:13:
Op dit FP artikel kwamen heel erg veel negatieve reacties.
nieuws: Ruse komt begin juni uit in Europa

Wat vinden jullie daarvan. Valt de game tegen of is hij echt gewoon slecht ?
ik vind het spel wel aardig. een zeventje. niet super om over naar huis te schrijven, maar gewoon wat leuks/nieuws. mijn keuzen zou iig op ruse vallen in vergelijking met C&C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:52
Ik vind het tot nu toe toch echt tegenvallen. Als ik zo de previews lees vinden veel websites/tijdschriften het ook behoorlijk tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

En hoe is de performance bij jullie ?
Ik heb een redelijk snelle pc met een 975 en een gtx295.
Met driver 191.08 had ik verschrikkelijke performance.
Als ik alles op max zette op 1920 x 1200 met 8xq AA dan haalde ik soms maar 5-6 fps.
Nu heb ik driver 196.86 en het lijkt iets beter te gaan.
Maar op de maximale instellingen haal ik toch maar een frame of 30.
Hoe is dat bij jullie ?

edit: Ik heb het nu een beetje fine getuned. Alles staat op max behalve shadows op 512.
En AA op 2x. Heb nu rond de 70 fps.

[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 16-03-2010 20:43 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
* Stewie! gaf tips om in het begin een groot deel van de map te claimen met supply depots, legertjes en een bunker.
Daar wil ik even opnieuw op ingaan, aangezien ik 2 dagen later andere bevindingen had dan meteen nadat ik Stewie!'s bericht las. Noot: ik speel met de US faction en ik praat over ranked games = 25min.

In eerste instantie is het claimen van de map iets wat je simpelweg NODIG hebt. Je hebt heel snel heel veel geld nodig, en een beetje durf tonen met een ver afgelegen supply depot kan in je voordeel werken.
Met een stuk of 3 supply depots red je het vaak niet, zelfs niet in een 1vs1 game. Bedenk overigens dat het bouwen van een admin building riskant is in een 25 minuten potje.

Ten tweede moet je je goed realiseren dat je defence zeer snel op orde moet zijn (dus toegespitst op de vijand), anders ben je gehakt IN NO TIME. Maar je hebt vaak simpelweg niet genoeg geld, of tijd om je defence op te bouwen. (denk aan je vastgoedinvesteringen ;) die geld kosten, en je research die geld en tijd kosten).

Ten derde moet je je vijand zo snel mogelijk terug kunnen pakken als hij jou wat flikt (supply afpakken of bombarderen is het allerergste wat je kan overkomen).
• Met infantry naar die supply toe om terug te pikken! (kost tijd, en moeite als je vijand ook al een hele berg rangers in het bos heeft zitten vlak achter de supply) Ondertussen vangt je vijand poen van die extra supply die hem maar $5 aan rangers heeft gekost.
• Of je moet weer $40 aftikken en het duurt een halve eeuwigheid voordat het opnieuw gebouwd is en je weer geld ontvangt. Bovendien blijf je uiterts kwetsbaar voor bombardementen.

Stel je vijand is Ze! Zjermans! Dan moet je een risicovolle beslissing nemen. Bouw je AA, of bouw je AT? Of bouw je een airport om zijn langeafstands artillery te bombarderen?
Stel je vijand is Engeland. Dan moet je AA bouwen, of rangers researchen en dan afsturen op populaire para-landingsplaatsen. Je AA haalt het nooit op tijd om een supply depot te beschermen, en je moet het wel terug kunnen pakken met rangers.

Ik heb gisteravond denk ik 5 potjes achter elkaar binnen 5 minuten verloren doordat mijn vijand supplies afpakte, en omdat ik mijn defence niet op tijd op de juiste plaats had. O.a. een voorbeeld met een recon plane en een stuk of 4 tanks. Ik was kansloos. En op het moment dat ik geen inkomsten had van die veroverde of vernietigde supply depots, bouwde mijn vijand er zelf nog even een stuk of 3 zelf. Die achterstand die je dan in 5 minuten oploopt haal je never nooit meer in. Je kan alleen nog hopen op een vreselijk lompe zet van je tegenstander.. maar hij heeft dan inmiddels volop inkomsten en kan flink investeren in defence tegen mij. Hij stuurt zijn defence dan naar voren, en ik sta dan voor een front waar ik nooit langs kom. Einde/surrender dan maar.

Kijk, het is maar een game. Maar jezelf in 5 minuten kansloos zien worden is echt geen pretje en na 5 verloren potjes op die manier ga je behoorlijk pissig naar bed. :( Slecht voor een mens.

Enfin.. wat is jullie ervaring. Hebben jullie rocksolid tips voor me? (Andere faction maybe?)
Mijn conclusies (ieder apart, of gezamelijke oorzaak van enorm zure gameplay):
  • Ik heb zelf het vermoeden dat de factions niet goed in balans zijn.
  • Daarnaast vind ik de investering voor een admin building te groot (duurt 7 minuten voordat je uberhaupt 1 dollar winst maakt, dat is niet reeel in een 25 min potje).
  • Ook de building trucks zijn veel te traag.
  • Stel je wordt aangevallen door tanks. Je stuurt AT naar het bosje vlak naast die tanks zodat je surprise aanvallen kunt uitvoeren. Wat denk je dat je AT geschut doet? Stopt vlak voor het bosje (dus niet verstopt) en gaat schieten. Tank schiet terug.. vaarwel AT geschut. AI/eigen initiatief FAAL (klikken en alsnog het bos insturen lukt niet).
  • Van heel andere orde: Die gast die tegen je praat over gebouwde dingen, of research complete, of dat je aangevallen wordt PRAAT IN DE insert F-WORD TAAL VAN DE FACTION!

[ Voor 93% gewijzigd door Barleone op 19-03-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Snap niet waarom mensen zo'n moeite hebben met deze game. Sta momenteel op een 25 win-streak (unranked) en nooit echt problemen gehad. (doe alleen 3v3 en 4v4)

In de closed beta ranked en veel 1v1 en 2v2 gedaan, maar vind het leuker met meer spelers.

Enkele tips van mijn kant:

- Maak veel recon en probeer gaten te vinden in de vijandelijke linie.
- Sec HQ vooruit sturen + camo werkt prachtig.
- Zorg ervoor dat je de sterke punten van elke factie 100% benut, dus ga bv geen tank assault doen met de britten.
- Germans hebben hoge kosten en worden toch vaak gekozen. Maak hier gebruik van door early-game zoveel mogelijk plat te gooien.
- Let op fighters die early-game alle trucks slopen voordat ze iets kunnen bouwen.
- Flank je tegenstander met een kleine groep echte units en een zooi fake units, maar stuur even later alle units door het midden.
- Gebruik paratroopers alleen early-game of om steden in te nemen, 95% van de spelers beschermd zijn HQ en base zo goed dat para's je alleen geld en punten kosten.
- Stack nooit al je artillery op 1 plek. Een enkele B17 maakt gehakt van ze.
- Gebruik combined arms, maak nooit alleen maar 1 soort unit.
- Als je een air hoer bent zoals mij, zorg ervoor dat je altijd air-superiority behoud, doe dit met cheap spitfires.
- Een groepje el-cheapo light tanks doen wonderen early-game.
- Monitor je resources, zorg ervoor dat je nooit droog komt te staan.
- Zorg ervoor dat je steden inneemt, dit kost je ~5-50 dollar en zorgt er vaak voor dat vijanden door het midden moeten.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, al deze punten zijn tips van hoe ik speel en vrijwel altijd win. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik neem nooit steden in en bouw ook geen anti air. Veel te statisch en statische doelwitten sloop ik zonder enige schade op te lopen.

In het begin claim ik een deel van de map, outpost, supply depots, 1 AA bunker erbij. Dan bouw ik alleen maar vliegvelden, recon planes en fighters. Die vliegen constant in de lucht, de tegenstander ziet dit en valt je dan niet snel aan. Daarna veel bombers (en bomber fighters voor heavy aa tanks). Als de tegenstander lekker verborgen zit in bosjes en steden met veel AA dan gooi ik ze plat met heavy bombers. Staan er heavy AA bij, dan lukt dat niet en bouw ik arty en experimental arty. Die laat ik de tegenstander slopen, met de vliegtuigen (30-40) zweef ik dan boven de arty zodat de tegenstander maar één optie heeft: zelf arty bouwen en schieten. Als ze dit doen zijn er twee opties: arty fight (meeste geld wint) of de bombers gaan via de zijkant van de map zijn basis in en slopen daar alles (zelfmoord missie). Tegen de tijd dat er weer wat staat heb ik voldoende bijgebouwd om het af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Barleone schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:21:
• Daarnaast vind ik de investering voor een admin building te groot (duurt 7 minuten voordat je uberhaupt 1 dollar winst maakt, dat is niet reeel in een 25 min potje).
Ik speel wel eens tegen of met spelers die honderden op de bank hebben staan. Dat vind ik echt raar.
Je kan hier ook anders tegenaan kijken: als je die 100$ op een gegeven moment hebt, kan je 1 building doen of 3 bombers. Waar ga je meer aan hebben? Als je geen aanvallen gaat uitvoeren in de komende minuten, dan bouw ik dus die gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik de zwakke punten van een faction tegen ze . Vecht je tegen Engeland? gebruik tanks.
Mijn tactiek is in het begin 3 supply depots, aaa base paar aa gunst tegen paras en dan nog 2 supply depots. Daarna voor pursing en m40 en own.

Laatst had ik een game van yon 1.5 uur bij 3v3. was leuk, midden was een tank kerkhof :)
maar we wonnen toen mn arty op yn administratie buildings kon gaan schieten, idioot vergat te camoen. 1 vijand zonder cash, tank aanval met wat air terwijl ik dekking kreeg van mn vrienden.

Je merkt nog echt dat et een beta is, veel crashes en bugs maar nu al 1 van de beste strategy games die ik ooit heb gespeeld. alleen laggers horen gewoon zelf last te hebben van hun lag en niet de andere spelers. zo was er een keer iemand die was lvl 14 geworden doordat zn vijanden zich ovegaven door zn immense lag, ping van 800, weet ik dmv chat in een andere game, die keer geleaved voordat de game begon :p
btw als je al je games verliest raad ik je gwn aan om te blijven spelen en een tactiek te bedenken, geen c&c tactiek maar een RUSE tactiek, wees slimmer dan je vijand en gebruik je ruses goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Heb de Beta gedownload via steam, en wat een mega teleurstelling deze game zeg. Vind er werkelijk geen bal aan (en ben een zeer groot liefhebber van RTS games).

De units zijn belachelijk groot, als je gaat uitzoomen ziet het er helemaal niet uit. Ook als je meerdere tanks bij elkaar hebt staan, dan worden ze opeens 1 tank icoon. Daarbij de idiote "ruses" die echt nergens op slaan, en ook zonder die ruses win je de game met gemak. Verder vind ik de graphics ook niet bijzonder en de gameplay overall is ook 10x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

bones schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:22:
Heb de Beta gedownload via steam, en wat een mega teleurstelling deze game zeg. Vind er werkelijk geen bal aan (en ben een zeer groot liefhebber van RTS games).

De units zijn belachelijk groot, als je gaat uitzoomen ziet het er helemaal niet uit. Ook als je meerdere tanks bij elkaar hebt staan, dan worden ze opeens 1 tank icoon. Daarbij de idiote "ruses" die echt nergens op slaan, en ook zonder die ruses win je de game met gemak. Verder vind ik de graphics ook niet bijzonder en de gameplay overall is ook 10x niks.
Jij zuigt duidelijk in R.U.S.E.

Ruses hebben namelijk een idioot groot voordeel als je ze goed gebruikt, daarnaast is het zoom/unit stacking gebeuren erg fijn.

De gameplay is letterlijk Rock, Paper, Scissors.. lekker simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17

En druk nu eens op multiplayer dan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online

Of jij bakt het eerste potje er gewoon niks van en bent blijkbaar keihard ingemaakt door je tegenstander waardoor je dit spel maar als "mega teleurstelling" bestempelt ;)

Trouwens net nieuwe update binnen getrokken. Je kan de pings nu zien voordat je het spel begint. ik heb de laatste tijd ook steeds minder last van lags _/-\o_ alleen had mijn maatje opeens een crash to desktop dat was wel even kloten. Het was namelijk een heel spannend potje :(

[ Voor 5% gewijzigd door White_Collar op 27-03-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
of je leest even mijn opmerking, en zie je dat ik het spel juist te makkelijk vind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Mja, maar ga maar eens lekker multiplayeren. ;) Eventueel ranked. Dan krijg je echt wel uitdagingen voor je neus. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gisteren een potje van 4.5 uur twee tegen vier gespeeld (twee teamgenoten werden in de eerste minuut al gesloopt door infatry rush). Was een erg leuk potje, uiteindelijk hadden we nog maar 1/3 van de map in handen en hadden zij alle supply depots opgemaakt. Toen hun HQs en adm bldngs gesloopt met heavy bomber suicide runs via zijkanten van de map. Daardoor gingen ze met z'n vieren in het midden van de map tegen de grenzen aanbouwen en het volzetten met AA. Vliegtuigen kwamen er niet meer langs, dus rocket tanks met jumbo tanks als uitbraak en soms een heavy bomber erbij (die in één klap 20 anti-tank af kan maken). Eenmaal voorbij hun aanvalslinie konden we vrij doorrijden, AA tanks zijn geen match voor jumbo tanks en AT geschut in bossen werd vooraf gespot. Ze trokken zich terug naar hun laatste basis waar de rocket tanks nog voor 5000 schade hebben aangericht :D

Totale overwinning, alle units en gebouwen van de tegenstander gesloopt.
Dus potje is afgelopen: gelijkspel (want minder dan 10% verschil in punten). :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Nou wat een leuk spel. grafische ziet het er voor geen donder uit , CoH ziet er nog beter uit en dat komt uit 2006. Je kan het misschien vergelijken met SC qua type game , maar dan nog ziet Supreme commander er nog beter uit.
Verder is iedereen die host voor 90% afk.
Ik word gek van dat ik in het menu alles moet comfirme. De in game speech is helemaal geweldig |:(
Qua game play is het tot nu toe grappig. maar denk dat er weinig variatie in gaat zitten. qua tactiek is het ook nog erg makkelijk gewoon alleen maar je richten op air.
Als eerste maak je een Airfield maakt een paar suppelydepots
bomwerpers maken en je tegen standen na 2 min in game plat bombarderen.
Verder snap ik niet dat ze dit spel niet 5 jaar eerder op de markt hebben gebracht

Hoe dan ook het is nog maar de Beta. Maar als ze zo slechten Beta neer zetten zou de versie die op de markt komt niet erg gaan verschillen.
En denk niet dat dit spel ooit goed gaat komen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryopes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01-2014

Dryopes

You shall not pass!

aquila2 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:33:
Nou deze tactiek zal niet tegen mij werken ;) . Heb nu met mijn vriend al heel veel potjes gespeelt, en heel veel mensen beginnen met air. Wij beginnen altijd met anti-air, en tot nu toe hebben we alles gewonnen (op de eerste 3 potjes na ). Het is waarschijnlijk dat jij gewoon tegen noobs speel, ik ben namelijk level ~16 nu en heb al een hoop level 20~30 ge-ownd. Er zijn best een paar noobs in dit spel :o

PS: love skyper + r.u.s.e + een vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Vandaag twee leuke 4 versus 1 potjes gedaan, teammates gaan soms op de gekste momenten weg. Soms in het begin, soms als hun basis voor de eerste keer wordt aangevallen.

Verslag + screenies op RUSE: uneven teams omdat ik de screens niet zo 1-2-3 kan croppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 17:54

_Eend_

🌻🇺🇦

aquila2 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:33:
[...]
[...]
Uhm, de laatste die dat tegen mij probeerde had het ineens moeilijk toen er 3 Panzer III's van mij in zijn basis stonden. Lang leve de camouflage en radio silence ruse :P

Maar als ik nu een potje speel droppen de meeste mensen, en als ze niet droppen zijn ze of veel slechter dan mij, of veel beter. Maw: geen hol aan.

[ Voor 14% gewijzigd door _Eend_ op 12-04-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
Dan speel je toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat de beta is afgelopen, veel lol gehad.
De kritiek van sommigen is begrijpelijk, je wordt keihard ingemaakt en gaat dan huilen dat het een waardeloos spel is :O
Verder is iedereen die host voor 90% afk.
waar haal jij dat vandaan? als ik een game join is de host nooit afk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 04:17

Majapro

Deventer

vind het ook erg jammer dat de beta is afgelopen, lijkt zelfs wel of ik daar van baal ;w

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 12:12
Gewoon release+1 maand afwachten. Dan ligt het spel wel voor een tientje in de voordeelbak.

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://ruse.uk.ubi.com/index.php?page=news&newsid=11642

Ja, weer 4 dagen RUSE spelen.
Handige changes hebben ze gemaakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa, er zijn inderdaad changes bij die erg handig zijn, maar dat ze (bijna) helemaal niets aan de balance issues hebben gedaan vind ik opmerkelijk. Oke, hun uitleg is op zich wel volledig, maar hierbij wordt niet in ogenschouw gehouden dat jij dan ook je resources aan het dedicaten bent, waardoor het spelletje niets meer wordt dan een attack-counter-attack-counter spel, waarin het initiatief niet snel zal wijzigen (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele gebeuren wat ze uitleggen is denk ik dat wat jij doet minder kost dan wat hij doet, dus jouw counter is goedkoper. Dat geeft het initiatief weer aan jouw om je volgende aanval te plannen.
Toen ik de open beta speelde werd ik bijna nooit geowned door spammende ventjes(arty, paras, admins). Alleen de admin buildings waren vervelend toen hij beschermd was door zijn vriendjes had die gast natuurlijk veel te veel geld. Was ook bijna niet aan te vallen met air, door de idiote hoeveelheid AA. Maar uiteindelijk lukte het toch, door een massa assault, met 15 JS2's en heel veel spitfires van m'n vriend. Wat M40's van andere vriend.

Ik kijk uit naar het spel iig. Ga het zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
Whoo gratis weekend.
Ik heb er zin in om weer met vrienden te spelen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, er staat op de Ruse site, zoals ik hierboven poste, dat het free-weekend spul gisteren(12-07) te downloaden was. Waar is deze te downloaden? op Steam zie ik hem iig niet.

Edit:
Lol, is bij mij automatisch voorgeladen blijkt nu. Als ik naar spellenlijst kijk staat hij er al in :/

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 20:56:
Hmm, er staat op de Ruse site, zoals ik hierboven poste, dat het free-weekend spul gisteren(12-07) te downloaden was. Waar is deze te downloaden? op Steam zie ik hem iig niet.

Edit:
Lol, is bij mij automatisch voorgeladen blijkt nu. Als ik naar spellenlijst kijk staat hij er al in :/
Voor anderen dan.

Door: steam://install/33310 in je browserbalk te typen wordt RUSE gepreload.

Het wordt wel een twijfel of ik hem ga kopen aangezien je permanent met het internet verbonden moet zijn om te kunnen spelen en dit verpest het een beetje voor mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Dorest0rm op 14-07-2010 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem wel kopen, alleen is de DRM idd wel erg vervelend. Weet nog wat een ellende ik had met AC2 toen ik die speelde met zo'n rot DRM. Als Ubi problemen heeft heb jij problemen, terwijl de mensen die hem gecracked(illegaal) hadden geen enkel probleem hadden. Dat is toch slechte marketing.

Aan de andere kant, deze game ga ik toch vooral spelen voor de mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik had hem al gekocht voordat het nieuws van het uitstel naar buiten kwam. Waar is die cancel button?
Anyway, ik heb ontzettend genoten van de beta, en kijk uit naar deze nieuwe beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrm wil je em annuleren, als je het een leuk spel vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dat wil ik niet, maar vanwege het ontbreken (of verstoppen) zal ik nooit meer een game pre-orderen op Steam. Dat uitstel van 6 maanden is gewoon vervelend nadat je de game had gekocht. Voor pre-order klanten konden ze beter de beta actief laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik ook wel willen, alleen ik pre-order hem via Mediaoffer. Is goedkoper dan Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
Ik kan de game hier nog niet spelen, meer mensen er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, staat op internet dat hij pas begint om 11 uur PACIFIC TIME :(
dat is dus GMT -7, wij zitten op GMT+1. Het is daar nu 3 uur ofzo. Wij moeten dus tot 17:00 wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
klote zooi. irritant dat we altijd met de tijd van hun rekening moet houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Balen, ik werk namelijk tot 10 uur vanavond :/
Rot AH :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je daarna toch gaan spelen? je mist maar een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:57:
Kan je daarna toch gaan spelen? je mist maar een paar uurtjes.
Maar das zo laaaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Kan iemand helpen? Ik heb inmiddels op steam RUSE gedownload. En als ik nu op spelen klik krijg ik een schermpje met het voorladen, wat dus al gebeurt is... Daaronder staat een button met : "het spel nu kopen om te spelen" Maar ik wil het graties spelen dit weekend. Iemand een idee hoe ik het wel voor mekaar krijg?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ergens rekenfoutje gemaakt :)
Als ik naar pacific time klok ga hier: http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/pacific-time/
Dan staat er dat het bijna 10 uur, dus nog een uurjte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:16
Zit de minuten ook af te tellen met een paar vrienden. Tijdens de vorige beta vooral in het begin ergernis, maar vooral heel veel plezier gehad. Echt een verfrissend spel met unieke elementen. Als dit weekend bevalt dan wordt het denk ik wel een must-buy voor mij :) En inderdaad, 11AM Pacific is 20:00 hier, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
Het werkt hier nog steeds niet. bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Net even single player tegen AI gespeeld, dit ging nog wel.
Online werd ik keihard ingemaakt door iemand die met de russen speelde, hij begon al vroeg met artillery die op kleine mappen niet te stoppen zijn.
Hij had veel sneller alles op en mijn economie was nog niet zo geweldig :p.
Kortom, even oefenen...heerlijk spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ik vind het maar tegenvallen... Er ziet voor mijn gevoel niet echt veel diepgang in de units en je hebt zo al een kamp gebouwd met alles erop en eraan. En ik vind de vecht stijl ook maar apart. Je wordt veels te vaak geraakt voordat een unit doodgaat. Het zou vetter zijn als je ipv zo vak geraakt te worden gewoon 10x zoveel units op het slagveld had. Nee, dit gaat 'm niet worden voor mij helaas.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieder zo'n zijn mening. Ik vind het persoonlijk nog steeds een erg vet spel. De Hard AI is nog best pittig. De spelers in multiplayer zijn een ander verhaal. Als ik met een vriend en een onbekende 3v3 speel is het echt te simpel. Ik ben USSR en bouw voornamelijk tanks, maar ook een beetje arty en AA. M'n vriend is Brittain en hij bouwt veel fighter-bombers. De 1ste vijand naast me: bouwde in het begin veel admin buildings onder camo. Ik stuur een recon-unit, ik wil weten wat hij doet namelijk. Ik zie heel veel AA en heel veel admin buildings. Ik stuur een paar Pushka 152mm er naar toe en weg zijn z'n admin buildings. Z'n HQ neem ik over met infantry en de AA wordt kapotgeschoten door Joseph Stalin II's.
De rest is makkelijk, ik heb 2 HQ's en m'n vrienden vallen ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
@flupje_01,

en je baseert dat het te makkelijk is op 1 game tegen iemand anders? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Net even wat games geprobeerd, meestal ligt er 1 van de 4/6/8 al naar de start eruit met verbindingsproblemen. Heb maar 1 leuk potje kunnen spelen en daar verloren we met 2 tegen 1, alleen die gast disconnecte eigenlijk 5 min voor dat ie mijn base had kunnen overnemen.
In diezelfde pot heb ik 10 min m'n muis alleen diagonaal over het scherm kunnen bewegen, totdat opeens ik weer over het hele beeld kon bewegen en pot daarna gewoon een dikke crash to desktop.

Denk dat ik Company of Heroes maar eens installeer, dat ooit op steam gekocht voor 20 euro (incl extra's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Company of Heroes is baas vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieterbas12 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:14:
@flupje_01,

en je baseert dat het te makkelijk is op 1 game tegen iemand anders? :S
Nee, in de vorige beta's heb ik 58 uur mp. gespeeld, en daar ben ik nog bijna geen 1 goed iemand tegengekomen.
Veel mensen die op 1 ding spammen (admin, arty, air, defences) dat werkt gewoon niet. Ze willen dat het een soort C&C wordt waar het makkelijk is om ergens op te spammen en te winnen :F

@Quantor,

Raar is dat(je muis alleen diagonaal over je scherm kunnen bewegen), zou het melden ofzo bij Ruse, dan kunnen ze er misschien iets aan doen.
En verbindingsproblemen is idd vervelend, maar als ik host wacht ik over het algemeen even om te kijken of mensen een waardeloze ping hebben, dan worden ze vanzelf gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 17:54

_Eend_

🌻🇺🇦

Hebben er nog meer mensen problemen met het downloaden van RUSE @ steam? Toen ik gisteren las van het Free Weekend aanbod heb ik gelijk de download gestart. Tussendoor een potje L4D2 co-op gedaan, en sindsdien staat de download op "Suspended". Zodra je op resume klikt stopt de download gelijk weer.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste