Hoe kan je eigenlijk van natie wisselen eigenlijk?
In het menutje waar je 'launch'-button staat. Klik ff op je 'vlag'/logo. Dan kun je natie kiezen.Tommzz schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:55:
Hoe kan je eigenlijk van natie wisselen eigenlijk?
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Ik heb net de beta geinstalleerd omdat ik toch wel benieuwd was hoe het spel is.
Maar toen ik ingame kwam was de pret al direkt over. Het beeld is totaal geflipt. Daar heb ik bij andere spellen geen last van.

In het spel zelf zie ik alle textures knipperen enzo. Zowel in het menu (zie boven) als tijdens een missie.
Maar toen ik ingame kwam was de pret al direkt over. Het beeld is totaal geflipt. Daar heb ik bij andere spellen geen last van.

In het spel zelf zie ik alle textures knipperen enzo. Zowel in het menu (zie boven) als tijdens een missie.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 14-12-2009 23:11 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Rakkerzero.. Edit je bericht even met welke videokaart en welke driver je hebt. Ik weet het niet helemaal zeker, maar eigenlijk moet je daar een nieuw topic over openen. Dit gaat namelijk over jouw pc die Ruse niet fatsoenlijk speelt, en niet over de game Ruse op zichzelf. (Wel eerst even op GoT zoeken naar een FAQ over videoproblemen.)
ik doe altijd 2 upgrades of zo;
één upgrade in het begin voor rangers en die rangers in steden en bossen zetten ver weg de map in; tanks komen daar in het begin niet voorbij. daarna aanvullen met cheap mobile AA in de bossen en daarna tank guns, ondertussen artillerie bouwen en beuken, tanks finishen daarna wat de artillerie niet wegkrijgt
één upgrade in het begin voor rangers en die rangers in steden en bossen zetten ver weg de map in; tanks komen daar in het begin niet voorbij. daarna aanvullen met cheap mobile AA in de bossen en daarna tank guns, ondertussen artillerie bouwen en beuken, tanks finishen daarna wat de artillerie niet wegkrijgt
edit:
en ik was net met een 2v1 pot bezig gaat steam ineens op maintenance
en ik was net met een 2v1 pot bezig gaat steam ineens op maintenance
[ Voor 11% gewijzigd door BaatZ op 14-12-2009 23:32 ]
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Haha mooie potjes. Eerst jou in 2 minuten helemaal platgegooid. Daarna jij mij in 10 minuten kansloos vernedert.BaatZ schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:21:
edit:
en ik was net met een 2v1 pot bezig gaat steam ineens op maintenance![]()
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
hehe ja ging lekkerColdcat schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:47:
[...]
Haha mooie potjes. Eerst jou in 2 minuten helemaal platgegooid. Daarna jij mij in 10 minuten kansloos vernedert.
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
Dat was inderdaad vrij irritant dat we eruit werden gegooid dacht dat het eerst aan mijn verbinding lag. Via twitter maar gekeken of er mee mensen last hadden van het probleem.BaatZ schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:21:
edit:
en ik was net met een 2v1 pot bezig gaat steam ineens op maintenance![]()
Ik hou me in iedergeval aanbevolen voor een volgend potje.
Verwijderd
Hier had ik ook last van precies het zelfde na update van de video drivers was het probleem verholpen. Terwijl mijn pc en os niet voldoen aan de game requirments.Rakkerzero schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:10:
Ik heb net de beta geinstalleerd omdat ik toch wel benieuwd was hoe het spel is.
[afbeelding]
Er zit wel degelijk verschil in de naties, maar het zit voornamelijk in welke technologie waarmee je begint.FragNeck schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:41:
[...]
Kun je deze ook upgraden dan??
[...]
Leuk
zit er nou ook veel verschil in facties? Ik ben eigenlijk net een beetje bekend met de Duitsers en Amerikanen.
USA is een goede allrounder met redelijk tanks en redelijke vliegtuigen. Ze hebben wel de beste anti air verdediging van alle naties.
Nazi Duitsland heeft natuurlijk de beste tanks en die zijn dan ook het duurst en zijn ook niet geunlocked in het begin. Duitsland heeft de beste vliegtuigen maar die kosten aardig wat om te unlocken.
Engeland heeft relatief zwakke tanks maar fantastische vliegtuigen en heeft in het begin de para's unlocked. Dus leuk om een vliegveld neer te zetten in begin game en overal para neerdroppen. Deze zijn trouwens supersterk.
Rusland heeft goede tanks maar geen upgrades erin. Maar heeft wel de heavy bommenwerper unlocked in het begin. Dus ook leuk om 2 heavy bombers te maken en dan in het begin de HQ plat te gooien.
Alle vragen hebben een antwoord
Ga ik dat eens proberen als ik thuis ben. Ik heb 2x radeon 3870 in crossfire draaien overigens.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:27:
[...]
Hier had ik ook last van precies het zelfde na update van de video drivers was het probleem verholpen. Terwijl mijn pc en os niet voldoen aan de game requirments.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik ben te goed met vliegtuigen nu... nu is er niets meer aan
Verwijderd
Spel gedownload, installeren, runtime error. 
Iemand daar al ergens een oplossing voor voorbij zien komen?
Iemand daar al ergens een oplossing voor voorbij zien komen?
nvm. verkeerde topic.
[ Voor 84% gewijzigd door Domdo op 16-12-2009 20:43 ]
Een update is er, Italië en Frankrijk zijn er aan toegevoegd
Die zater er aan het begin ook al inmhindrik schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:10:
Een update is er, Italië en Frankrijk zijn er aan toegevoegd
Maar Frankrijk is kut om tegen te spelen want ze hebben best goede artillary.. Laatste tijd best vaak een 2 vs 1. Dat is echt niet te doen omdat je maar 1 set ruses krijgt en de tegenstander twee.
Bij mij anders niet, ik kon in het begin alleen maar kiezen uit Duitsland en USA. Ik vind dat de Italianen de beste heavy artillery hebben, maar waardeloze tanks. Wat ik wel weer jammer vind is dat de AAA van de Italianen eerste geresearched moet worden voordat ze beschikbaar zijn. Bij elke andere natie zijn die al beschikbaar van de start. De Franse hebben goede verdediging, de beste jumbo tank, goede artillery , maar waardeloze tanks en vliegtuigen.Coldcat schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:32:
[...]
Die zater er aan het begin ook al inDe allereerste middag
Maar Frankrijk is kut om tegen te spelen want ze hebben best goede artillery.. Laatste tijd best vaak een 2 vs 1. Dat is echt niet te doen omdat je maar 1 set ruses krijgt en de tegenstander twee.
Moet je op ruse pagina van ubisoft kijken. ze hebben een soort facebook actie ofzo. moetje ff vriend worden van ubi/ruse.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:55:
Niemand toevallig nog een key?
Of waar ik er nog eentje kan bemachtigen
Dat is inderdaad erg klote, je zou 2 ruses en 2 headquartes moeten krijgen. Die map met sneeuw ofzo is overigens ook niet te doen als je rechtsonderin zit. Je kan nergens je AA verstoppen want er is geen bos.Coldcat schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:32:
Maar Frankrijk is kut om tegen te spelen want ze hebben best goede artillary.. Laatste tijd best vaak een 2 vs 1. Dat is echt niet te doen omdat je maar 1 set ruses krijgt en de tegenstander twee.
haha geniale game net..
Echt elk punt telde. Je voelde gewoon dat iedereen er alles aan deed om bv al een infantry te doden. Op het eind een DRAW (of eigenlijk gewonnen met een aantal punten). Geweldig die spanning en iedereen die zijn best doet
Echt elk punt telde. Je voelde gewoon dat iedereen er alles aan deed om bv al een infantry te doden. Op het eind een DRAW (of eigenlijk gewonnen met een aantal punten). Geweldig die spanning en iedereen die zijn best doet
Problemen waar ik vaak tegenaan loop in 1vs1 potjes:
• Tegenstander bouwt heel snel long range artillerie en bestookt supply depots en supplytrucks
• AA is altijd een goede eerste zet, maar een tegenstander met reconplane kan buiten schot blijven en bestookt dan met longrange artillerie
• Tegen 3/4 van de tijd heb ik een buitengewone defence opgebouwd, maar geen geld meer voor attack.
In 2vs2 potjes kun je netjes verdelen.. 1 man voor defence en 1 man voor attack. Dan kun je een prima defence bouwen (inclusief geweldige recon jeeps) en ook lekker je attack verstoppen tot de laatste 7 minuten.
Dan volle bak op de AA van de tegenstander, en daarna op de tanks/gebouwen. hoewel tanks toch makkelijk vernietigd worden door anti-tank.
• Nog iets.. die RUSE tips onderaan je screen verschijnen veel te kort. Zouden die op één of andere manier fatsoenlijk te lezen zijn? Kan op interwebs niks van vinden.
• Tegenstander bouwt heel snel long range artillerie en bestookt supply depots en supplytrucks
• AA is altijd een goede eerste zet, maar een tegenstander met reconplane kan buiten schot blijven en bestookt dan met longrange artillerie
• Tegen 3/4 van de tijd heb ik een buitengewone defence opgebouwd, maar geen geld meer voor attack.
In 2vs2 potjes kun je netjes verdelen.. 1 man voor defence en 1 man voor attack. Dan kun je een prima defence bouwen (inclusief geweldige recon jeeps) en ook lekker je attack verstoppen tot de laatste 7 minuten.
Dan volle bak op de AA van de tegenstander, en daarna op de tanks/gebouwen. hoewel tanks toch makkelijk vernietigd worden door anti-tank.
• Nog iets.. die RUSE tips onderaan je screen verschijnen veel te kort. Zouden die op één of andere manier fatsoenlijk te lezen zijn? Kan op interwebs niks van vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Barleone op 16-12-2009 23:45 ]
In die tekst staat niet zoveel nuttigs hoorBarleone schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:40:
Problemen waar ik vaak tegenaan loop in 1vs1 potjes:
Verdediging moet je niet maken, aanvallen is de beste verdediging in dit spel. Als je eenmaal onder vuur ligt kun je gewoon niet meer winnen. Je moet zorgen dat jij de eerste bent die aanvalt.
Is de beta soms gestopt??
ik kan het spel niet meer starten!
ik kan het spel niet meer starten!
Verwijderd
Jup, hij is gestopt, kan er zelf ook niet meer op en het klopt ook wel met wat ze op het developer forum van Ruse hebben gezegd, maandag 21-12 zal het spel stoppen, en dat is dus nu al gebeurd. Ik vind het eerlijk gezegd stom, ze hadden beter een week later kunnen starten of langer door kunnen gaan zodat de users ook hun 'vrije' kerstmis tijd een beetje hadden kunnen testen.
ja ik heb er niet zoveel tijd mee kunnen spelen.
had ik tijd nu en is t afgelopen. maar goed wachten op de release dan maar.
had ik tijd nu en is t afgelopen. maar goed wachten op de release dan maar.
Ik vind het ook een beetje krom dat ze net nu de vakantie begint de stekker eruit trekken. Laat toch duidelijk zien dat het geen serieuze beta was.
Alles is toch getest?MOAW schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:31:
Ik vind het ook een beetje krom dat ze net nu de vakantie begint de stekker eruit trekken. Laat toch duidelijk zien dat het geen serieuze beta was.
Ubi wil niet dat je het tijdens de kerstvakantie helemaal lijp speelt. Dan zou je het spel zat kunnen zijn voordat het uitkomt. Mist Ubi weer omzet.MOAW schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:31:
Verder wel enorm balen zeg

Verwijderd
Nee dat is helemaal niet waar, nadat ze de patch hadden uitgebracht op de 18, die de balans terug zou moeten brengen in het spel, was de balans helemaal weg. Heel veel users hebben daar ook over geklaagd op het officiele forum van Ruse.
Je hebt gelijk dat alle functies zijn getest in het multiplayer aspect, maar de balans tussen de landen was er nog niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 20:39 ]
Verwijderd
Hallo, ik wil even inbreken in de discussie.
Ik zal me ook gelijk even voorstellen, Leon Winkler, Brand Manager Ubisoft én verantwoordelijk voor RUSE in Nederland. De reden waarom de BETA in de vakantie is stopgezet is, is vanwege het feit dat dit de eerste VIP BETA betrof. Er staat ook een Open BETA in de planning waaraan iedereen kan deelnemen. Dus de BETA die jullie gespeeld hebben, is slechts een voorproefje op wat komen gaat.
Ik zal me ook gelijk even voorstellen, Leon Winkler, Brand Manager Ubisoft én verantwoordelijk voor RUSE in Nederland. De reden waarom de BETA in de vakantie is stopgezet is, is vanwege het feit dat dit de eerste VIP BETA betrof. Er staat ook een Open BETA in de planning waaraan iedereen kan deelnemen. Dus de BETA die jullie gespeeld hebben, is slechts een voorproefje op wat komen gaat.
Heb genoten van de VIP beta, kan bijna niet wachten op de tweede. Heeft u Heb je toevallig ook een datum om op mijn behang te kunnen afstrepen?
[ Voor 83% gewijzigd door Barleone op 06-01-2010 11:54 ]
Verwijderd
Zeg maar "je" hoor... anders voel ik me ook zo oudBarleone schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:48:
!!!Awesome!!!
Heb genoten van de VIP beta, kan bijna niet wachten op de tweede. Heeft u toevallig ook een datum om op mijn behang te kunnen afstrepen?
Vooralsnog staat de Open BETA op de planning voor begin februari en dit zal weer een multiplayer Beta betreffen.
Oja... ook erg cool: de nieuwe trailer, hier te downloaden.
Mochten jullie trouwens nog vragen hebben; schroom niet me even een mailtje te sturen
Komt er ook nog een damage indicator in? Ik vind het systeem wat er nu in zit niet echt overzichtelijk.
Verwijderd
Dat is een goede vraag. Ik zal het even checken.. kom er zsm op terug.User.tmp schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:31:
Komt er ook nog een damage indicator in? Ik vind het systeem wat er nu in zit niet echt overzichtelijk.
Verwijderd
Heb het even nagevraagd en het antwoord van mijn internationale collega is:User.tmp schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:31:
Dev wants to keep the interface as clean as possible. The health of a tank for example is determined by smoke / flames coming out of the unit. Health bars have disappeared from FPS since a long time now, and RUSE is trying to have the same trend replicated on strategy games.
Je kan trouwens ook "direct" met het dev team communiceren door aan onderstaand forum deel te nemen.
http://forums.ubi.com/eve...61055708/m/8511090908/p/2
offtopic:
drsleon, in deze post: Verwijderd in "[Multi] R.U.S.E" heb je een e-mailadres staan, maar deze is niet zichtbaar / klikbaar.
Kijk hier even hoe je spam-veilig toch je e-mailadres kunt plaatsen: Overzicht van UBB-codes #tag_email.
drsleon, in deze post: Verwijderd in "[Multi] R.U.S.E" heb je een e-mailadres staan, maar deze is niet zichtbaar / klikbaar.
Kijk hier even hoe je spam-veilig toch je e-mailadres kunt plaatsen: Overzicht van UBB-codes #tag_email.
Wow, net na de examens. Kon geen beter datum bedenken 
Mooi dat je de moeite neemt om dat hier even te melden.
Kan ik eindelijk ook RUSE eens proberen
Mooi dat je de moeite neemt om dat hier even te melden.
Kan ik eindelijk ook RUSE eens proberen
Verwijderd
leon.winkler@ubisoft.comBarleone schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:00:
offtopic:
Zo dan maar even
Verwijderd
Wow, dat is leuk nieuws, heb erg genoten van de eerste Beta.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:45:
Hallo, ik wil even inbreken in de discussie.
Trouwens kunnen jullie al wat zeggen over de datum waarop de 'release' plaatst vind in Q1 2010?
Ik vond namelijk dit artikel zonet: Ruse Release Datum volgens Videogamesblogger, maar ik weet natuurlijk niet of dit correct / gefalideerd is.
En nog een laatste vraag: Ik heb nu een laptop met Win7 Ultimate wat Multitouch ondersteund, kan ik als ik Ruse koop, mits ik daarbij een Multitouch scherm koop (zijn er enkele te koop) dan Ruse spelen vanaf mijn laptop op het externe scherm? Zou het graag willen weten ivm het Multitouch aspect wat me erg aanspreekt. Niet dat ik een scherm met multitouch koop en dat het niet werkt.
Verwijderd
Hi Cena,Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:30:
[...]
Wow, dat is leuk nieuws, heb erg genoten van de eerste Beta.
Trouwens kunnen jullie al wat zeggen over de datum waarop de 'release' plaatst vind in Q1 2010?
Ik vond namelijk dit artikel zonet: Ruse Release Datum volgens Videogamesblogger, maar ik weet natuurlijk niet of dit correct / gefalideerd is.
En nog een laatste vraag: Ik heb nu een laptop met Win7 Ultimate wat Multitouch ondersteund, kan ik als ik Ruse koop, mits ik daarbij een Multitouch scherm koop (zijn er enkele te koop) dan Ruse spelen vanaf mijn laptop op het externe scherm? Zou het graag willen weten ivm het Multitouch aspect wat me erg aanspreekt. Niet dat ik een scherm met multitouch koop en dat het niet werkt.
Helaas moet ik je nog even in het ongewis laten aangezien we inderdaad Q1 hebben gecommuniceerd als releasedatum. Ik denk niet dat onze vrienden van Videogamesblogger het bij het juiste eind hebben
Wat betreft je tweede vraag: in theorie zou je hem met een extern Multitouch scherm moeten kunnen spelen. Ik weet dat ik tijdens de laatste meeting in Parijs de game ook met een Miltitouch scherm heb gespeeld. Was wel erg cool moet ik zeggen. Maar ik weet natuurlijk niet welk OS ze hiervoor gebruikt hebben.
Grtz,
Leon
Verdere vragen iemand???
Nog een vraagje is deze game niet enkel geschikt voor de PC? Want heb de VIP Beta gespeeld, maar al zou ik met de controller dit allemaal moeten doen hou ik geen handen en overzicht meer over. Of wordt voor de console een aparte structuur gebruikt?
[ Voor 12% gewijzigd door Hari-Bo op 08-01-2010 15:39 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Verwijderd
Bedankt voor je antwoordVerwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:34:
[...]
Hi Cena,
Helaas moet ik je nog even in het ongewis laten aangezien we inderdaad Q1 hebben gecommuniceerd als releasedatum. Ik denk niet dat onze vrienden van Videogamesblogger het bij het juiste eind hebben. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar ik denk niet dat we februari halen (but you never know).
Wat betreft je tweede vraag: in theorie zou je hem met een extern Multitouch scherm moeten kunnen spelen. Ik weet dat ik tijdens de laatste meeting in Parijs de game ook met een Miltitouch scherm heb gespeeld. Was wel erg cool moet ik zeggen. Maar ik weet natuurlijk niet welk OS ze hiervoor gebruikt hebben.
Grtz,
Leon
Verdere vragen iemand???
Oh een laatste vraagje, als jullie een releasedatum hebben, laten we zeggen 30 maart, kan je de game dan wel pre-orderen vanaf begin maart? Als je het niet weet, dan snap ik dat wel, vroeg het me gewoon af zeg maar, of er wel nog een aankondiging komt ervoor.
Verwijderd
Is er voor mij toevallig nog een beta key ik kan niet meer wachten om ruse te spelen en tegelijke tijd vraag ik me af wanneer de cd uitkomt voor de pc, maar als iemand nog een beta key heeft zou die dan even willen reageren en met mij willen afspreken om de beta key te geven
zo ja alvast bedankt
Next time please read, de beta is allang afgelopen....
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:23:
ik vraag me af wanneer de cd uitkomt voor de pc,
vooralsnog is lezen een kleine kunst... normaal gesproken zou ik wel helpen, maar dit gaat wel heel erg ver...
kleine hint: bericht in dit topic geplaatst op vrijdag 08 januari 2010 15:34
kleine hint: bericht in dit topic geplaatst op vrijdag 08 januari 2010 15:34
www.janvandoornik.nl
Verwijderd
Hi Hari-Bo,Hari-Bo schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:39:
Nog een vraagje is deze game niet enkel geschikt voor de PC? Want heb de VIP Beta gespeeld, maar al zou ik met de controller dit allemaal moeten doen hou ik geen handen en overzicht meer over. Of wordt voor de console een aparte structuur gebruikt?
Hij is niet alleen geschikt voor PC. RUSE komt ook uit op PS3 en Xbox360 en zal dan gewoon met een controller bestuurbaar zijn. Ik heb hem ook met controller gespeeld en had vooraf zoiets van "gaat dit wel werken"? Wat het dev team heeft gedaan is de game zo programmeren dat de controls geoptimalisseerd zijn voor consoles. Vb hiervan is dat je in de console versie niet precies met je cursor over een unit hoeft te staan om deze te selecteren. Wat er gebeuren zal is dat wanneer je cursor in de buurt komt deze "automatisch" snapped naar de unit in kwestie. Werk erg goed als zeg ik het zelf.
Hi Cena,Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:15:
[...] Oh een laatste vraagje, als jullie een releasedatum hebben, laten we zeggen 30 maart, kan je de game dan wel pre-orderen vanaf begin maart? Als je het niet weet, dan snap ik dat wel, vroeg het me gewoon af zeg maar, of er wel nog een aankondiging komt ervoor.
Ik ga er van uit dat er nog wel een pre-order aankondiging komt. Ik weet dit alleen niet helemaal zeker.... sorry.
Hi Pepelientje,Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:23:
Is er voor mij toevallig nog een beta key ik kan niet meer wachten om ruse te spelen en tegelijke tijd vraag ik me af wanneer de cd uitkomt voor de pc, maar als iemand nog een beta key heeft zou die dan even willen reageren en met mij willen afspreken om de beta key te gevenzo ja alvast bedankt
Vanaf februari zal er een open Beta beginnen waaraan iedereen kan meedoen. Game komt Q1 2010 uit
Verwijderd
Aah bedanktVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:16:
[...]
Hi Hari-Bo,
Hij is niet alleen geschikt voor PC. RUSE komt ook uit op PS3 en Xbox360 en zal dan gewoon met een controller bestuurbaar zijn. Ik heb hem ook met controller gespeeld en had vooraf zoiets van "gaat dit wel werken"? Wat het dev team heeft gedaan is de game zo programmeren dat de controls geoptimalisseerd zijn voor consoles. Vb hiervan is dat je in de console versie niet precies met je cursor over een unit hoeft te staan om deze te selecteren. Wat er gebeuren zal is dat wanneer je cursor in de buurt komt deze "automatisch" snapped naar de unit in kwestie. Werk erg goed als zeg ik het zelf.
[...]
Hi Cena,
Ik ga er van uit dat er nog wel een pre-order aankondiging komt. Ik weet dit alleen niet helemaal zeker.... sorry.
[...]
Hi Pepelientje,
Vanaf februari zal er een open Beta beginnen waaraan iedereen kan meedoen. Game komt Q1 2010 uit

Verwijderd
drsleon weet je ook precies de exacte datum misschien heb wat op internet rond gesnuffeld maar zag alleen dat voor playstation 3 tot 10 februari de open beta key er is toevallig ook voor de pc?

Verwijderd
Zal waarschijnlijk hetzelfde zijn om het eerlijk te houden, stel persoon A heeft alleen een pc en persoon B heeft een Playstation 3 en een PC, dan zou als het op verschillende data gehouden worden, B meer tijd hebben om te spelen. Ik gok dus voor de X360 en de PC ook op die data.
Verwijderd
Voor zover ik weet komt de Beta ook voor PC. De data die je noemt zijn aannemelijk, maar ik weet het niet zeker.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:14:
drsleon weet je ook precies de exacte datum misschien heb wat op internet rond gesnuffeld maar zag alleen dat voor playstation 3 tot 10 februari de open beta key er is toevallig ook voor de pc?:O
als dat zo is ga ik proberen om voor pc een beta te krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:44:
[...]
Voor zover ik weet komt de Beta ook voor PC. De data die je noemt zijn aannemelijk, maar ik weet het niet zeker.
Verwijderd
Waarom proberen? De eerste beta (december 09) was VIP en dus voor een selectief groepje, de laatste beta (februari) is Open, en dus kan iedereen mee doen (mits je over de hardware beschikt natuurlijk om het te draaien).Obscure schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:36:
[...]
als dat zo is ga ik proberen om voor pc een beta te krijgen
kheb wel eens gehad dat bij de open beta maar paar duizend mensen mochten joine dus daarom zeg ik proberenVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:02:
[...]
Waarom proberen? De eerste beta (december 09) was VIP en dus voor een selectief groepje, de laatste beta (februari) is Open, en dus kan iedereen mee doen (mits je over de hardware beschikt natuurlijk om het te draaien).
Verwijderd
Haha ik heb zin om ruse nu al te spelen
hopelijk is de snelheid van de tanks verminderd
maar één vraagje: waarneer stopt de beta?
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:58:
Haha ik heb zin om ruse nu al te spelenhopelijk is de snelheid van de tanks verminderd

Verwijderd
Wat zijn we toch weer aardig
ik snap niet wrom je reageert maarja, jou reactie hoef ik nooit meer te zien.
maar als ik het je nog even moet uitleggen voor de niet snappende mensen, ik heb daar mijn conclusie niet getrokken de datum was aannemelijk maar het hoeft helemaal niet zo te zijn misschien wist iemand anders het maar jou reactie komt me niet van pas hier dus.
maar als ik het je nog even moet uitleggen voor de niet snappende mensen, ik heb daar mijn conclusie niet getrokken de datum was aannemelijk maar het hoeft helemaal niet zo te zijn misschien wist iemand anders het maar jou reactie komt me niet van pas hier dus.
Verwijderd
Volgens mij blijven de tanks lekker snel gaan. Als ze realtime zouden rijden, zou dit erg saai zijn. Dan moet je een half uur wachten voordat ze een paar km gereden hebben.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:58:
Haha ik heb zin om ruse nu al te spelenhopelijk is de snelheid van de tanks verminderd
Laten we wel lief tegen elkaar blijven doen he en laten we de frustraties van ons af vechten op het slagveld in RUSE!
Verwijderd
Zeg dan is tegen je collega's dat ze iets harder moeten doorwerkenVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:04:
[...]
Volgens mij blijven de tanks lekker snel gaan. Als ze realtime zouden rijden, zou dit erg saai zijn. Dan moet je een half uur wachten voordat ze een paar km gereden hebben.
Laten we wel lief tegen elkaar blijven doen he en laten we de frustraties van ons af vechten op het slagveld in RUSE!

Verwijderd
maar bedoel je de open beta of de game zelf?Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:29:
[...]
Zeg dan is tegen je collega's dat ze iets harder moeten doorwerken, ik lees net op de Frontpage dat Ruse weer 3 maand is uitgesteld ...
Tja, ik moet zeggen dat de beta tot 23 december ook behoorlijk minimaal was.
Het verbaast me ook niets dat de release date uitgesteld is. En ik verwacht dat deze nog wel verder uitgesteld zal gaan worden.
Overigens is het idee achter het spel wel leuk, alleen denk ik dat het behoorlijk snel gaat vervelen.
Het verbaast me ook niets dat de release date uitgesteld is. En ik verwacht dat deze nog wel verder uitgesteld zal gaan worden.
Overigens is het idee achter het spel wel leuk, alleen denk ik dat het behoorlijk snel gaat vervelen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
ik had reactie geplaats van gelijk heb je
maar mij lijkt het ten opzichten ook wel weer een game waar bij je door en door wilt gaan om beter te worden
3 maand uitgesteld...... hoop maar dat het niet voor niets is!
ik vind het niet erg als het word uitgesteld, maar vertel me dan niet 1 maandje van te voren!
ik vind het niet erg als het word uitgesteld, maar vertel me dan niet 1 maandje van te voren!
'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill
Verwijderd
Als er is gekozen RUSE uit te stellen dan is dit gebeurd om de game beter te maken. Als ik persoonlijk spreek, dus als game liefhebber, vind ik het jammer dat ik nog even moet wachten, maar kan ik het alleen maar toejuichen dat het Dev Team de tijd neemt de game nog beter te maken,
Verwijderd
Nja ik ben wel benieuwd naar open beta en die is in februari al te verwachten waarschijnlijk dus dan heb ik het wel weer even gezien voor de komende 3 maanden en dan koop ik ruse zkr wel als de beta 1 febr uit komt...
Shit, ik kom er net achter dat m'n key niet werkt, maar dus blijkbaar ook allang verlopen is, zucht..
Verwijderd
Nja je hoeft niet lang meer te wachten op een nieuwe beta
de open beta komt waarschijnlijk al op 1 februari open wees erbij
Verwijderd
Ik houd jullie op de hoogte van de open beta. Wil wel even een potje tegen jullie spelen om te kijken wie mij kan slachten mwoahahahaha!!!!
Verwijderd
Zolang jij geen cheats gebruikt van je collega's, dan durf ik het wel aan te gaan met je.
Verwijderd
Ik zou niet durvenVerwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:29:
Zolang jij geen cheats gebruikt van je collega's, dan durf ik het wel aan te gaan met je.
Verwijderd
Gaaf spel, doet me toch weer een beetje denken aan World in Conflict.
De Open Beta is nog niet echt open denk ik. Kan nog nergens aanmelden in de 20 minuten dat ik op hun site was. Maar wachten en hopen dan maar.
De Open Beta is nog niet echt open denk ik. Kan nog nergens aanmelden in de 20 minuten dat ik op hun site was. Maar wachten en hopen dan maar.
Verwijderd
Die moet nog beginnen, vandaar.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:55:
Gaaf spel, doet me toch weer een beetje denken aan World in Conflict.
Verwijderd
Dat dacht ik dus ook al. Maar vaak kan je van te voren al opgeven, en dan krijg je vaak een link, key of wat dan ook wanneer het echt begint.
Verwijderd
Ik zorg ervoor dat de redacteuren jullie op de hoogte houden zodra bekend wordt wanneer de Beta van start gaat. Ik houd sowieso nog wat codes achter zodat, wanneer jullie net niet snel genoeg zijn, ik jullie nog kan voorzien.
Deal?
Deal?
Lijkt mij een goede deal.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:59:
Ik zorg ervoor dat de redacteuren jullie op de hoogte houden zodra bekend wordt wanneer de Beta van start gaat. Ik houd sowieso nog wat codes achter zodat, wanneer jullie net niet snel genoeg zijn, ik jullie nog kan voorzien.
Deal?
Verwijderd
Can't say no to thisVerwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:59:
Deal?
Heel graag dat je wat keys achterhoud voor ons
Verwijderd
Be patient my friends... it will be awesome!!!!
Ik heb nog steeds geen Beta codes binnen, maar ik blijf mijn Franse collega's stalken!
mijn geduld wordt wat dat betreft ook flink op de proef gesteld, gelukkig heb ik heeel veel geduld. Dit is echt een spel waar ik me sinds lange tijd erg op verheug. Zelfs meer dan op C&C4, toch een spel waar ik mee ben opgegroeid en wat toch wel echt mijn franchise is!
www.janvandoornik.nl
Verwijderd
Drsleon, heb je al enig idee wanneer de tweede Beta (de Open beta) van start gaat? Vroeg het me even af aangezien er alweer een week voorbij is.
* Barleone zit ook hyper te stuiteren van enthousiasme en steeds ernstiger ontwenningsverschijnselen.
WANNEER KOMT DE NIEUWE BETA/RC? 
Zelfs op http://ruse.uk.ubi.com is er nog geen frontpage artikel over een tweede bèta. Het gaat toch niet nog 2 maanden duren, * Barleone

Zelfs op http://ruse.uk.ubi.com is er nog geen frontpage artikel over een tweede bèta. Het gaat toch niet nog 2 maanden duren, * Barleone
blijkbaar niet... ik heb er nog helemaal niets over gehoord! Nergens op internet! Uiteraard wel dat het er komt, maar niet wanneer het komt (ja februari dat bijna om is!)
www.janvandoornik.nl
Verwijderd
Best wel jammer dat ze zolang er tussen laten zitten, ik denk dat dat klanten gaat kosten (minder mensen die het spel kopen), want mond-op-mond reclame helpt ook nog wel is om een spel tot een succes te maken. Ook met reviews iig.
Verwijderd
Vandaag komt er meer nieuws uit over R.U.S.E tenminste dat staat door iemand van UBI vermeld op het forum. Met de notitie erbij om http://twitter.com/UbiLeak in de gaten te houden.
Het zal mij benieuwen, ik hoop dat het om een demo gaat.
Het zal mij benieuwen, ik hoop dat het om een demo gaat.
Via de link kwam ik erop dat het grote nieuws om 18u "french time" zou komen (dus ook onze tijd voor de slechte verstaanders
)...
Ben erg benieuwd!
Ben erg benieuwd!
Da's goed nieuws.
Ik wil deze game ook eens proberen.
Speelt het echt zo lekker als op die demo filmpjes te zien was ?
Ik heb een top pc en ik speel veelste weinig games die het maximale er uit halen.
Laatste spel dat dat deed was Crysis denk ik.
Maar ik heb het een beetje gehad met FPS.
Ik wil wat meer tactische spellen die niet op reflexen aankomen.
Ik wil deze game ook eens proberen.
Speelt het echt zo lekker als op die demo filmpjes te zien was ?
Ik heb een top pc en ik speel veelste weinig games die het maximale er uit halen.
Laatste spel dat dat deed was Crysis denk ik.
Maar ik heb het een beetje gehad met FPS.
Ik wil wat meer tactische spellen die niet op reflexen aankomen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
ik vind het spel heerlijk lopen!
www.janvandoornik.nl
Dit vind ik erg netjes: Ze verduidelijken adhv een youtubefilmpje wat ze veranderd hebben sedert de vorige bèta...
Mooi!
Mooi!
Verwijderd
Steamupdate gehad. 9 maart open beta... nu al zin in
je kan nu al preloaden
je kan nu al preloaden
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 18:08 ]
Oh man vet cool.
Ga ik meteen doen.
Ga ik meteen doen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Hier stond onzin over "Order of War" .
Nou goed preload is binnen nu nog even wachten en dan kunnen we weer los.
Nou goed preload is binnen nu nog even wachten en dan kunnen we weer los.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 10:03 ]