Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
Ik had wat problemen om te connecten, maar na 5 keer proberen ofzo eindelijk een potje kunnen (uit)spelen. En het is gaaf!

Best heel spannend allemaal, en volgens mij ook best een goede recreatie van de sfeer en mogelijkheden tijdens WO2. In dat potje had ik trouwens wel wat problemen met het verkrijgen van genoeg geld. Wat zijn goede manieren behalve het capturen van supply depots om meer geld te krijgen? Ik las dat een administration building ook geld opleverde, maar wat nog meer? En wat is een goede bouwvolgorde?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-02 18:10

Knaak

It's me, Mario!

Net even een 3 win streak neergezet met mede tweakers, bedankt daarvoor. :) Ik ben Inglorious Medicijnman btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Nakebod

Nope.

Was idd wel een goed potje :)
Ging voor mij niet zo heel super, maar toch nog aardige weerstand geboden :D
Moar moneyz needed, moet nog eens een betere strategie daarvoor uittesten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Was erg leuk idd, zeker toen ik net op het nippertje mn teammate wist te redden en daardoor ook meteen de match won. De gameplay is tot nu toe top en op een paar audio bugs na valt het voor een beta zeker niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Sorry dat ik het redelijk verklote door meteen alle soorten gebouwen neer te knallen waardoor ik al snel tegenover 5 tigers kwam te staan zonder legers :p.

daankes here trouwens. Misschien ook wel leuk om beetje met zijn alle in de chatroom @ steam te gaan. Ook voor nabesprekingen want nu word je er meteen uitgeknald =/.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 30-11-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-04 10:59
MOAW schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:13:
Net even een 3 win streak neergezet met mede tweakers, bedankt daarvoor. :) Ik ben Inglorious Medicijnman btw.
Ok ik ben dus radeoxx / (richard nu) :P. Bedankt nog !

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 184982 schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:21:
Sorry dat ik het redelijk verklote door meteen alle soorten gebouwen neer te knallen waardoor ik al snel tegenover 5 tigers kwam te staan zonder legers :p.
:P resources bombarderen was niet de slimste keuze, als je meteen voor mijn factory was gegaan had ik het knap lastig gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:31

Coldcat

HODL

Mijn idee is dat verdedigen vrij kansloos is en dat je veel beter kunt aanvallen. Meteen de druk erop houden en door blijven pushen. Omdat je zo weinig geld krijg is verdedigen gewoon kansloos.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Coldcat schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:24:
Mijn idee is dat verdedigen vrij kansloos is en dat je veel beter kunt aanvallen. Meteen de druk erop houden en door blijven pushen. Omdat je zo weinig geld krijg is verdedigen gewoon kansloos.
Inderdaad, vooral ook omdat tanks minstens net zo ver schieten als verdedings dingen waardoor het dus zinloos is deze te maken. Aircraft wellicht uitgezonderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-04 11:35
Heb net 6 potjes gedaan waarvan er 2 niet wouden starten(dus eigenlijk 4).
En ik heb ook dat het spel gewoon niet wil afsluiten als iedereen overgeeft.
Maar desondanks is het een mooi spel.

Het draait zelfs op mijn laptop(samsung x420), wat ik dus niet verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-04 20:55

geerttttt

Manisch positief

Tja, wel grappig spel, maar ik vind het nog niet echt boeiend zegmaar, het is niet een superverslavend spel zegmaar...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Anoniem: 184982 schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:26:
[...]

Inderdaad, vooral ook omdat tanks minstens net zo ver schieten als verdedings dingen waardoor het dus zinloos is deze te maken. Aircraft wellicht uitgezonderd
Aircraft werkt in het begin om iemand te stoppen van ontwikkeling. Daarna moet je meteen met tanks rushen anders is het zinloos omdat je vliegtuigen dan schietvoer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Wil ik gister net de game opstarten nadat ik de kids op bed heb gelegd, komt mn oom langs voor een bakkie koffie (en een biertje of 2 of 3 of 6)... Geen RUSE dus gister, maar goed Inglorious Basterds was ook leuk, vanavond nog maar eens proberen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-03 09:06
is er iemand die mijn kan vertellen waar ik het spel kan downloaden??
Ja ik heb een key en ik heb steam, maar ik kan nergens vinden waar ik het moet invoeren op het spel te downloaden....

On the 30th of November, enter your Steam key directly into the Steam client to download and play the game. We can't wait to see what you think and get your feedback.

Hier snap ik dus weinig van....

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:59
Flix83 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:44:
Ja ik heb een key en ik heb steam, maar ik kan nergens vinden waar ik het moet invoeren op het spel te downloaden....

On the 30th of November, enter your Steam key directly into the Steam client to download and play the game. We can't wait to see what you think and get your feedback.

Alvast bedankt
open steam ga bovenin naar games en daar staat activate a product on steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Flix83 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:44:

Alvast bedankt
http://www.steamkeys.nl/handleidingen.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160587

Topicstarter
Hoop dat de event die ik had gepland een beetje een succes was.

Was helaas zelf afwezig omdat ik een mega vermoeiende dag had gehad (was in slaap gevallen met me hoofd op het toetsenbord :P)

Vanavond weer een event! :) En dan ben ik er ook bij.
Link naar de steam groep is trouwens http://steamcommunity.com/groups/GoT_RUSE

Staat ook in de topic start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-03 09:06
Hartelijk bedankt voor de uitleg (link)
ga t vanavond meteen doen.... en eindelijk spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Iedereen in de GoT groep was gisteravond druk met gamen dus heb maar 2 ranked games geprobeerd. Ben natuurlijk 2x dik ingemaakt. Vond het wel vermakelijk maar qua beleving had ik bij bijv. World in Conflict toch meer een 'wow' factor. Nu zweef ik een beetje boven de kaart en krijg ik weinig gevoel midden in de actie te zitten. Ik geef het nog wel een kans, vanavond maar es met wat GoTers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:56
MOAW schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:56:
Beta is updated naar 2v2 :) netjes
Liep daar gisteren al tegenaan. Ik was in de veronderstelling dat het al kon, maar bleek dus niet te kunnen (toen).
Vraag me af of het verplicht 2vs2 (of 1vs1) is, en of 2vs1 eventueel ook mogelijk is. Iemand die dat weet? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sypher op 01-12-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seven37
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-04 19:39
Ik geloof dat dat geen update was dat je plots 2v2 kon doen, volgens mij speel je die maps gewoon vrij naarmate je in level stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Coldcat schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:24:
meh. zo heb ik wel mijn eerste potje gewonnen

Allereerste pot: Ik was alles aan het uitvogelen, te weinig depots gemaakt, wist ik veel. IN elk geval, had wat defenses opgezet. Paar infantry units halverwege de map goed verscholen in bosjes, waardoor zijn supply ook niet echt op gang kwam. Na een tijdje begon hij de aanval. was ondertussen wat aan het pielen met vliegtuigjes, maar merkte dat zijn anti-air wel goed was. Tenminste, tot het moment dat z'n mobiele anti-air langs m'n verscholen infantry kwam. Poef, weg was de infantry. Zag ik uit m'n ooghoeken een groot leger van hem links prioberen te trekken. Kon nog net op tijd wat defenses maken daarzo. En stuurde enkele medium tanks. Hij trekt zich terug, m'n tanks flanken hem voluit. Op dat moment stond ik nog achter, maar z'n hele leger aan die kant werd vermorzeld. met 3 minuten op de klok wer het tijd om eens wat aan zijn main army te doen, die al een tijdje voor m'n deur stond, maar zich eerst terug getrokken had wegens een ruse. snel wat units geproduceerd (had op dat moment dankzij m'n conquest in het westen wat extra geld ;)) en ze plaats laten nemen in het stadje. Hij valt mij weer aan, vergeet echter dat ik voordeel had in dat stadje doordat ze allemaal in een lijn op me af liepen. Toch nog met 600 tegen 400 gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
seven37 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:46:
Ik geloof dat dat geen update was dat je plots 2v2 kon doen, volgens mij speel je die maps gewoon vrij naarmate je in level stijgt.
Vraag me af van wanneer dat is dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Net paar potjes gedaan 2vs2 met een paar Gotters. Moet zeggen dat het vermakelijk was. Laatste potje speelde ik helaas nog maar in m`n eentje, al had m`n teamgenoot meer kills ondanks dat hij er niet (de hele tijd) was (long toms *O* ). Overigens kwam er in dat laatste potje wel een aardig vliegtuig vlootje over gevlogen :o Misschien straks nog wel een paar potjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 55111 op 01-12-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Anoniem: 55111 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:35:
Net paar potjes gedaan 2vs2 met een paar Gotters. Moet zeggen dat het vermakelijk was. Laatste potje speelde ik helaas nog maar in m`n eentje, al had m`n teamgenoot meer kills ondanks dat hij er niet (de hele tijd) was (long toms *O* ). Overigens kwam er in dat laatste potje wel een aardig vliegtuig vlootje over gevlogen :o Misschien straks nog wel een paar potjes.
Was erg leuk spelen met je! Vanavond hopelijk weer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:49
damn lukt me niet de GoT group te joine, iemand die me kan helpen? zit in de chatroom van de GoT group op steam:P

Edit: Gelukt!

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 01-12-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
welkom in de groep Stef :) ik zit momenteel even te koken / eten. En vanaf 20:00 start het event om samen te spelen.

Ik raad aan dat we ons dan samen vergaren op de steam chat zodat we zoveel mogelijk 2 vs 2 teams kunnen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat een spel!!

Stond ver achter met mijn teamgenoot. Ik koop twee extreem long range artillary en richt dat op het vliegveld (de vijand had 2 vliegvelden). Schiet ten eerste die vloot voor een deel stuk. Komt de rest boven de artillary vliegen.. ik een ruse eroverheen en daarna al die vliegtuigen neerschieten. Een deel vliegt over om mijn teamgenooot plat te gooien. Komen ze terug knal ik er weer een aantal vanaf. Verder was m'n artillary nog bezig met het platgooien van die base. In de laatste minuut door stommiteiten van de tegenstander gewonnen :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:53

Matis

Rubber Rocket

Vandaag Ruse gestart, maar ik krijg in het introscherm al glitches, artifacts etc. Ik heb gepoogd een printscreen te maken, maar dat is kennelijk niet gelukt.

Na een alt+tab (naar mijn desktop en weer terug) is het beeld heel even stabiel, maar op het moment dat ik de muis beweeg beginnen de artifacts weer :/

Iemand anders dezelfde problemen?

Mijn spekkies:

Windows 7 x64 op een Core i7 920 + 3 x 2 DDR3 1600 MHz + GA-EX58-UDP5, Ati 3870X2 (CCC 9.11)

[ Voor 19% gewijzigd door Matis op 01-12-2009 18:36 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Leuk spel, heb wel veel hangers bij het laden van 2 vs. 2, en vertragingen onder het spelen.

Hoe werken die groepen eigenlijk? ben nieuw met steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The_Double schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:46:
Leuk spel, heb wel veel hangers bij het laden van 2 vs. 2, en vertragingen onder het spelen.

Hoe werken die groepen eigenlijk? ben nieuw met steam.
Open http://steamcommunity.com/groups/GoT_RUSE
Klik rechts op "Join"

Log eventueel in...voila, je kunt nu in je friends onderaan ergens de groep zien en door op het +je te drukken ook communiceren met mensen uit de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04 16:34
Net mijn eerst ervaring met ruse gehad en wat een spel _/-\o_ .
Heb alleen wel het idee dat verdedigen overpowered is (of ben ik en mijn tegenstander nou zo slecht ;))
En helaas doet het geluid het bij mij niet goed blijft maar stotteren dat geluid maar dat mocht de pret niet drukken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Matis schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:34:
Vandaag Ruse gestart, maar ik krijg in het introscherm al glitches, artifacts etc. Ik heb gepoogd een printscreen te maken, maar dat is kennelijk niet gelukt.

Na een alt+tab (naar mijn desktop en weer terug) is het beeld heel even stabiel, maar op het moment dat ik de muis beweeg beginnen de artifacts weer :/

Mijn spekkies:

Windows 7 x64 op een Core i7 920 + 3 x 2 DDR3 1600 MHz + GA-EX58-UDP5, Ati 3870X2 (CCC 9.11)
Heb je videokaart overgeklokt? Even drivers van je gpu herinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Radeoxx schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:34:
[...]

Heb je videokaart overgeklokt? Even drivers van je gpu herinstalleren
Iedereen heeft er last van volgens mij.
Voxyn schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:26:
Net mijn eerst ervaring met ruse gehad en wat een spel _/-\o_ .
Heb alleen wel het idee dat verdedigen overpowered is (of ben ik en mijn tegenstander nou zo slecht ;))
En helaas doet het geluid het bij mij niet goed blijft maar stotteren dat geluid maar dat mocht de pret niet drukken ;).
Aanvallen is volgens mij juist overpowered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iedereen? Ik in ieder geval niet met me HD 4890 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Ik ook niet met m'n HD 4870. Overclocked edition 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 12:14
Beetje jammer, heb een key voor de Beta, maar als ik hem wil activeren op Steam geeft hij de melding dat het een ongeldige productcode is.
Gefeliciteerd!

Je hebt een van de 500 bètakeys voor de bèta van Ruse bemachtigd. Gebruik deze key op http://www.rusegame.com/vipbeta/ waarna je verdere instructies krijgt over hoe het deelnemen aan de bèta in zijn werk zal gaan.

Je key: **********************

Veel plezier met spelen!

Tweakers.net
Is er een mogelijkheid om de key werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 13:09
doen wat er staat en eerst naar http://www.rusegame.com/vipbeta/ gaan en daar je key invoeren? dan krijg je in je mail een steamkey, het staat er letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Coldcat schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:47:

[...]

Aanvallen is volgens mij juist overpowered :P
Dan was mijn tegenstander en ik heel slecht denk ik :P.
Heb met 1 anti air turret en 2 anti infantry en 1 anti tank 3/4 van zijn leger gedood :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Voxyn schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:49:
[...]

Dan was mijn tegenstander en ik heel slecht denk ik :P.
Heb met 1 anti air turret en 2 anti infantry en 1 anti tank 3/4 van zijn leger gedood :P.
Dat stelt niets voor.

Wat ik tot nu toe merk is dat je je gewoon op 1 ding moet focussen en daar vol op ingaan. Wat leuk is als je teamgenoot in de bossen gaat is gewoon alleen artillary maken. Gegarandeerd fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:09

User

S3

Anoniem: 55111 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:35:
Dat was inderdaad wel een beetje pro van mij. :P Ik had aan het eind iets van 800 punten met die experimentals :P

En die T95's zijn zo heerlijk overpowered >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 12:14
!GN!T!ON schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:26:
doen wat er staat en eerst naar http://www.rusegame.com/vipbeta/ gaan en daar je key invoeren? dan krijg je in je mail een steamkey, het staat er letterlijk.
Ik zie dat niet letterlijk ergens staan.

1. If you are a first-time Steam user go here and download the free Steam installer. Save the Steam Install file to your computer. Run the ‘SteamInstall’ application to install.

2. Launch Steam and go to the Games menu to “Activate a Product on Steam”. Enter your key.

3. Download and install the beta by following the instructions.

Ik heb steam geinstalleerd, en de key ingevuld bij Activate. Hierna krijg ik dus een foutmelding ;)
Ik zie dus nergens iets staan over een key die ik in mijn mail zou krijgen, wat ik dus ook niet krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:58

flessuh

Set sail for fail!

mmm, jammer ik zou vanavond ook ff een paar potjes spelen maar helaas kwam er wat tussen.

toch waren de 2x 2vs2 die ik vanmiddag met maus tegen inglorius medicijnman en nog iemand waarvan ik de naam ben vergeten :P deed erg vermakelijk.

het viel mij wel op dat die bommenwerpers HEEL effectief zijn als de tegenstander practisch geen AA heeft
en als je gebouwen dicht op elkaar staan ben je zo 3 kwijt in 1 bombing run >:)

lijkt me een erg leuk spel als het eenmaal af is, en ik kan niet zeggen dat ik echt al bugs ben tegengekomen in het spel zelf

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Vindt de bediening niet echt lekker werken, vooral het escapen van een actie (selectie van items waarbij je per ongeluk verkeerde items selecteerd welke je ongedaan wilt maken), werk wel met het hoogste pov, dus bord view, anders zoek ik me rot, maar wel ok, ben al 3x vet ingemaakt :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Leuk spel, fftjes hier met een paar mensen gespeeld, alleen ik ben echt slecht hierin :z
achja ik heb tenminste wel een vermakelijke avond gehad.

Trouwens ik heb ook last van artifacts, op mn 4850 en op mn tri sli setup :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-04 11:54
Matis schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:34:

Mijn spekkies:

Yup, same misschien is het 9.11, maar heb eigenlijk geen zin om me drivers terug te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Om nog even terug te komen op mijn spekkies, alles draait op stock. Verder wil ik ook de schuld niet geven aan de drivers, het is natuurlijk een beta, maar op deze manier niet speelbaar voor mij. Ik kom niet eens door het hoofdmenu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik heb een Phenom 955 (quad) met 4GB ram en een onboard (HD3300 van een 780G chipset) en draai op 1680*1050 (22") zonder probs (met default instellingen) nergens last van gehad, slechts 1x een connectie probleem toen ik een game wilde starten.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik denk dat mijn systeem te goed is voor RUSE :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Roeligan schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:08:
Ik heb een Phenom 955 (quad) met 4GB ram en een onboard (HD3300 van een 780G chipset) en draai op 1680*1050 (22") zonder probs (met default instellingen) nergens last van gehad, slechts 1x een connectie probleem toen ik een game wilde starten.
En draait dat serieus lekker?
moet ik toch maar eens die HD4850 uit m'n HTPC halen en ff uitproberen >:) word nu een beetje gek van die audiobugs en artifacts/haperingen/lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Yup draait als een zonnetje (gelukkig)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Zijn er nog mensen die mee willen doen 2vs2?
We zitten met ze 2e tegenstanders te zoeken :)

Helaas werkt de 2vs2 ranked ladder nog niet.
Dus kun je nog niet 2vs2 tegen 2 online tegenstanders doen.
Mocht je willen spelen steam nick is Overmaze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-04 12:16
heel leuk een beta code gehad en gedownload op steam.

Gaat me monitor kapot.. -.- nog niet kunnen checken, zo te lezen is het wel wat.. Iemand een idee tot wanneer beta duurt? Verwacht datk me monitor nog wel eventjes kwijt ben. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Subslider schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:16:
heel leuk een beta code gehad en gedownload op steam.

Gaat me monitor kapot.. -.- nog niet kunnen checken, zo te lezen is het wel wat.. Iemand een idee tot wanneer beta duurt? Verwacht datk me monitor nog wel eventjes kwijt ben. :S
zo ver ik weet 3 weken dus....tot de 21ste ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Artifacts fix

IN Catalyst Control Center, Catalyst AI disablen, het spel runt dan helemaal soepel.

Is het eigenlijk toegestaan filmpjes/screenshots online te gooien, ik heb er namelijk een paar hele mooie :p

Net een prachtpotje gespeeld met een vriend van me op Skype.
We hebben gewoon het eerste uur de hele verdedeging/aanval gemaakt, en toen gezegd val maar aan, hij viel keihard aan met allerlei dingen, ik had het al verwacht en gooide allemaal defence in nabije bossen.

Toen hij net klaar was heb ik 43 bombers de lucht ingestuurd en via (bijna) de buitenkant z'n basis gebombardeerd, helaas was dit mijn eerste potje en wist ik dus niet dat bombers niet willekeurig bommetjes droppen en dus met 43 allemaal een tapijtje in een rechte lijn gooide.

[ Voor 55% gewijzigd door Dorest0rm op 02-12-2009 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
Vreemd. Steam bugt hem. Kan niet meer connecten.

Edit: server van steam lag er uit :P

[ Voor 29% gewijzigd door radeoxx op 02-12-2009 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dorest0rm schreef op woensdag 02 december 2009 @ 01:21:
Artifacts fix

IN Catalyst Control Center, Catalyst AI disablen, het spel runt dan helemaal soepel.

Is het eigenlijk toegestaan filmpjes/screenshots online te gooien, ik heb er namelijk een paar hele mooie :p

Net een prachtpotje gespeeld met een vriend van me op Skype.
We hebben gewoon het eerste uur de hele verdedeging/aanval gemaakt, en toen gezegd val maar aan, hij viel keihard aan met allerlei dingen, ik had het al verwacht en gooide allemaal defence in nabije bossen.

Toen hij net klaar was heb ik 43 bombers de lucht ingestuurd en via (bijna) de buitenkant z'n basis gebombardeerd, helaas was dit mijn eerste potje en wist ik dus niet dat bombers niet willekeurig bommetjes droppen en dus met 43 allemaal een tapijtje in een rechte lijn gooide.
Vooral doen! :)
Dan plaats ik hem in de Topic Start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irritinus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-01 12:14
Wat een gaaf spel zeg! Moest even wennen aan de gameplay en de Ruses, maar na 6 potjes heb ik het nu een beetje onder de knie. Had in het begin veel last van BSODs en disconnects, maar nu draait ie super op mijn (al wat verouderde) pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Artifacts fix

d:)b

Dat werkte perfect :D Net even gespeeld, maar ik vind het niet echt lekker spelen. Ik mis nog een hele hoop aspecten die een (IMO) goede strategy-game nodig hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Ik heb geen problemen met catalyst ai aan en een 4890,

Verder leuk spel!
Maar ik moet nog wel wat meer diepgang vinden (ruses gebruiken dus).
Helaas lijkt elke match op elkaar, en zijn er tegen sommige combinaties niks te doen (bijvoorbeeld super anti tanks en anti air aanvallen, inf gaat plat, tanks ook, vliegtuigen ook, etc.)
Het is duidelijk dat er nog wat gebalanced moet worden.

Uiteraard nog wat meer spelen en dan nog eens kijken :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Adramalech op 02-12-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-03 10:49
Ik heb een 4870 512MB, 4GB intern en een E8400 en hij draait lekker. Gisteren 3 potjes gedaan. Wel leuke game. Alleen jammer dat de nadruk ligt op upgraden zeg maar. Meerdere units kunnen nog niet makkelijk 1 superieure unit aanvallen en AA is wel erg overpowered.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

We hebben gewoon het eerste uur de hele verdedeging/aanval gemaakt, en toen gezegd val maar aan,
Het eerste uur? Een potje is toch max. 30 minuten? of kan de tijd ook ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Anoniem: 55111 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:58:
[...]

Het eerste uur? Een potje is toch max. 30 minuten? of kan de tijd ook ingesteld worden?
Yep :)

Overigens is de 2vs2 een speciale map die je kunt kiezen. 2 vs 1 kan (zo lijkt het) wel. 2 vs 0 kan ook maar dat levert je geen level/xp/points, maar wel ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Anoniem: 55111 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:58:
[...]

We hebben de tijd even op infinite gezet zodat we alles in het spel konden uitproberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Als je een game host, hoe kan je daar als tegenstander op connecten?

En is er nog iemand die een beta key overheeft? Mijn collega zit te springen :+

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Roeligan schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:40:
Als je een game host, hoe kan je daar als tegenstander op connecten?

En is er nog iemand die een beta key overheeft? Mijn collega zit te springen :+
Inviten via steam. Er staat zodra je host links boven een grote invite knop.
Je kan dan steam vrienden inviten, ook mensen uit groepen waar je lid van bent kun je inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

nice :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Net ff samen met LtMarx compleet ingemaakt. :/

Was niet echt leuk ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Net m'n eerste online potje gespeeld.
Er valt nog veel te leren merk ik, ik was een hele verdediging aan het opbouwen en een aanval.
Toen bedacht ik me dat er een time limit was, hij won dus van me door een supply depot en wat tanks van me kapot te knallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Eerste potje gespeeld.
Dik gewonnen, snel die supply depo's gepakt en vervolgens legers stampen.

Heb wat ruse kaarten gebruikt maar of dat nou heeft bijgedragen aan de winst geen idee ;)

Waarschijnlijk was de tegenstander nog erg aan het uitzoeken... :P

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen hoe ik wat sneller geld verdien ? :P Duurt nu eeuwen :O

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Supply depots capturen en Administrative Buildings bouwen (kost wel 100$).. Enemy units verslaan levert volgens mij ook geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Sypher schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:42:
Supply depots capturen en Administrative Buildings bouwen (kost wel 100$).. Enemy units verslaan levert volgens mij ook geld op.
Je krijgt in ieder geval wel geld als je enemy supply trucks kapot maakt ;), voor enemy units verslaan weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Zonet 2 erg leuke ronde's met richard gespeeld. Eerste ronde dik gewonnen omdat ik 1 van de 2 tegenstanders binnen 5min uit had geschakeld. 2e potje dachten ze beiden dat ik dezelfde tactic ging gebruiken en groeven zich heel hard in, met als gevolg dat ik met 10 pershings via een achterdeur naar binnen kon. :D

I love ruses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Ik ga hem vanavond ook eens installeren, ik ben ook een van de gelukkigen :)
Is het mogelijk om eerst singleplayer wat te oefenen? Of word je meteen in het vuur gegooid in een 1vs1 of 2vs1 battle.

[ Voor 0% gewijzigd door FragNeck op 02-12-2009 16:21 . Reden: typo ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FragNeck schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:19:
Ik ga hem vanavond ook eens installeren, ik ben ook een van de gelukkigen :)
Is het mogelijk om eerst singleplayer wat te oefenen? Of word je meteen in het vuur gegooid in een 1vs1 of 2vs1 battle.
Singleplayer is nog niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Net even met 2 vrienden gespeeld.
De maps zijn echt te klein voor een 3 persoons FFA, op een gegeven moment zaten onze supply lines tegen elkaar waardoor onze trucks door elkaar overhoop geknald werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:29

Nakebod

Nope.

Je kan wel in je 1tje een eigen host maken, dan heb je alleen totaal geen tegenstand, maar je kan wel wat proberen met geld verdienen, bouwen, en dat soort meuk.
Maar online werkt het net zo leuk, dus ik zou dat gewoon doen, al verlies je, als je maar fun hebt? :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Heb net voor het eten ook 2 potje gespeeld samen met medicijn man.

Het werd beide keren een cursus 'hoe het niet moet' :P

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:02
Ja leuk net 3 potjes gespeeld, gelijk eerste 2 potten afgemaakt, maar daarna snapte ik het. En toen kon ik aan de gang. Wat ik alleen niet snap is dat sommige mensen al heavy bombers hebben en ik niks. Maar als je zin heb om een potje tegen mij te spelen zoek mij op steam. mhindriksen is de gebruikers naam

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244769

jongens, ik heb in mijn mailbox 2 verschillende keys ontvangen. ik neem aan dat je er maar 1 nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 160587 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:53:
[...]

Inviten via steam. Er staat zodra je host links boven een grote invite knop.
Je kan dan steam vrienden inviten, ook mensen uit groepen waar je lid van bent kun je inviten.
Hij krijgt dan wel de steam invite, maar kan het niet vinden onder "mijn spellen" Denk dus niet dat dit zo gaat werken. Iemand nog een key over?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Dit is niet grappig meer, elke keer dat ik het spel start, blijft het hangen. Alsof de connection naar de host onderbroken is of zoiets. Heeft iemand er meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Roeligan schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:11:
[...]

Hij krijgt dan wel de steam invite, maar kan het niet vinden onder "mijn spellen" Denk dus niet dat dit zo gaat werken. Iemand nog een key over?
? Zodra je de invite hebt gestuurd en hij het spel ook heeft kan hij drukken op "join game" en zit hij bij je in het spel.

Je kan niet iemand inviten als beta tester als je dat bedoeld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Ik wil graag mijn mede tweakers waarschuwen voor een rot tactiek:

Als je tegenstander de Duitsers heeft gekozen, bouw dan heel snel om je HQ een machinegun nest of AA batterij. De tegenstander zal een airfield bouwen heel snel para's trainen en zo proberen je HQ in te nemen. Lukt dit kan je geen kant meer op. Werkt prima deze tactiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Zonet een geniaal potje gehad met Medicijnman, hij ging aanvallen met tanks etc en ik bouwde een enorme luchtvloot. :P Op een gegeven moment had ik 3 airfields vol staan met B17's. :*)

En die maken heel snel gehakt van alles wat ze tegen komen. ;)

Zoals Riithi doorkreeg toen zijn colonne AA vernacheld werd door een paar B17's... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net eerste potje gespeeld, snapte er niet veel van. framerate was ruk (oud HP Pavillion DV6000 laptopje)
voor wie wil, ik heb nog 1 key over. mail of DM me erover, wie het eerst komt (ik zal wel pas morgen reageren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Inmiddels al weer level 15, was zeer gezellig vandaag. (8 uur lang spelen == addict??)

Ga ruse zeer waarschijnlijk meteen halen. :) Speelt echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 160587 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:01:
[...]

? Zodra je de invite hebt gestuurd en hij het spel ook heeft kan hij drukken op "join game" en zit hij bij je in het spel.

Je kan niet iemand inviten als beta tester als je dat bedoeld ofzo.
:P daarom vroeg ik in eerste instantie ook of iemand een key over had ;)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 23:26
Hoe chat je nou eigenlijk ingame?

Ik zie soms wel de anderen praten, maar ik weet niet hoe ik moet antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Shift + Enter afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

[Enter] - Team
[Shift] + [Enter] - All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

:'( niemand een key over voor mijn arme collega?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn extra key is al weg gegaan vanochtend helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Hoe lang duurt het ongeveer totdat het mailtje van UBI in de mail komt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 18:19
FragNeck schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:20:
Hoe lang duurt het ongeveer totdat het mailtje van UBI in de mail komt?
Bij mij duurde het iets van 2 dagen, vrij lang dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284599

WHOOHOO!!! :D

Echt een leuk spel! :)

Bak er nog niet superveel van though... Behalve in 1vs1, gewoon radio silence en camo net en een enorme verdediging bouwen, alles wat op je afkomt afschieten, ondertussen een paar long toms bouwen en nét op tijd je tegenstander verslaan :9
Werkte net iig best goed ook al deed ik tot nu toe enkel 2vs2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 08:00

TGEN

Hmmmx_

Leuk spel inderdaad, alleen is die open mic van tegenstanders soms wel eens irritant. Ook al heb ik nog maar 3 potjes gespeeld ;). Maar euh, hoe gaat dat samenspelen met andere tweakers? Want in die 2vs2 kom ik alleen maar met Polen die nog amper een supply depot kunnen bouwen... :).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wardragon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-03-2024
Echt een tof spel ik heb R.U.S.E net een paar rondes met vrienden die toevallig ook de beta key hadden alleen jammer dat je mic echt uit moet zetten dat je anders elkaar de hele tijd hoor maar verder tof. :*)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste