• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 01:03
Jumpman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:28:
PS3 Eye binnen gehad, maar is dit de normale 'echte' verpakking voor de Europese PS3 Eye?
...
Ik vind deze verpakking er ook een beetje nep uitzien, nergens staat Sony, alleen Playstation 3.
Op de zijkant van de doos staat "Playstation Eye manufactured by Namtai under agreement with Sony Computer Entertainment Europe". Het ding wordt dus niet door Sony gemaakt, maar door een bedrijf genaamd Namtai, met toestemming van SCEE. Dat verklaart mogelijk het gebruik van uitsluitend Playstation logo's en het ontbreken van het Sony logo.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Meelobee schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:59:
[...]

Volgens mij is er maar 1 versie van de PS3 Eye:

[afbeelding]

Daarnaast heb je de PS2 Eyetoy, die ook op de PS3 werkt:

[afbeelding]
Er zijn zeker twee versies, ik zal zo de link posten. Zie hier het veschil tussen de lenzen: http://nuigroup.com/forums/viewthread/5189/P0/
rdjnl schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:40:
[...]

Op de zijkant van de doos staat "Playstation Eye manufactured by Namtai under agreement with Sony Computer Entertainment Europe". Het ding wordt dus niet door Sony gemaakt, maar door een bedrijf genaamd Namtai, met toestemming van SCEE. Dat verklaart mogelijk het gebruik van uitsluitend Playstation logo's en het ontbreken van het Sony logo.
De twee verpakkingen, de onderste wel met Sony logo's. Deze lijkt ook veel meer op de verpakking van de controller en de Blu-Ray Remote vandaar dat ik twijfel.

Sony Playstation Eye 01

Sony Playstation Eye 02

Gebruikt iemand hier de PS3 eye ook voor voice chat? Is dit goed te doen (Op Internet lees ik wisselende verhalen)? Hoe kan ik de PS3 Eye dan het beste instellen? Ik wil de PS3 Eye hier hoofdzakelijk voor gaan gebruiken (Ik heb een hekel aan een headset op tijdens het gamen).

[ Voor 61% gewijzigd door Jumpman op 31-12-2009 19:21 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu bijna A crack of time(Ratchet & Clank) uitgespeeld, maar weet iemand hoe ik terug kan gaan naar de grote klok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister Eat Lead: The return of Matt Hazard gekocht en ik moet zeggen dat ik me er geweldig mee vermaak. Lekker simpel schietwerk, geen ingewikkeld gedoe. Missie opdracht: Kill all the bad guys. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 03:15:
Heb nu bijna A crack of time(Ratchet & Clank) uitgespeeld, maar weet iemand hoe ik terug kan gaan naar de grote klok?
Als je Azimuth hebt verslagen en je gaat terug naar waar je hem moet verslaan, voordat je dat gebouw binnengaat is er aan de linkerkant een nieuwe 'teleport pad ' Via die pad kan je alle clock levels opnieuw spelen

[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 01-01-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 11:04:
Heb gister Eat Lead: The return of Matt Hazard gekocht en ik moet zeggen dat ik me er geweldig mee vermaak. Lekker simpel schietwerk, geen ingewikkeld gedoe. Missie opdracht: Kill all the bad guys. Heerlijk!
Toevallig bij de Free Record Shop?
Daar heb ik 'm laatst gekocht voor € 9,99.
Ik vind de game grafisch wel gaan, maar de gameplay laat nogal te wensen over.
Enemies komen vaak al rennend en schietend (vaak ook nog rakend) op je af.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 17:23
Jumpman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:53:
[...]

Gebruikt iemand hier de PS3 eye ook voor voice chat? Is dit goed te doen (Op Internet lees ik wisselende verhalen)? Hoe kan ik de PS3 Eye dan het beste instellen? Ik wil de PS3 Eye hier hoofdzakelijk voor gaan gebruiken (Ik heb een hekel aan een headset op tijdens het gamen).
gewoon de PS3 headset halen, 24 euro inclusief verzenden bij play.com.
Deze kun je in de lader zetten bij je PS3 en dan kun je ook voice gebruiken, je hoeft hem dan niet in je oor te doen. Nog een stuk goedkoper ook :)

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 01-01-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:01
Krijgen jullie ook deze vreemde melding bij het openen van de topic-start pagina?
Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op gathering.tweakers.net bevat elementen van de site members.multimania.co.uk, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor members.multimania.co.uk.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Vast niets bijzonders, staat waarschijnlijk ergens in linkje in de topic-start naar die webpagina. Het is een melding van uit Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]

ik gebruik zelf ook die eye als microfoontje voor in modern warfare 2

werkt perfect iedereen hoort mij en ik heb niet zon ( persoonlijke mening ) achterlijk headsetje in mijn oor

ik heb het niveau van de ps eye gezet op 2 want dan ben ik goed hoorbaar

trouwens iedereen nog een gezond 2010 toegewenst :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 11:13:
[...]

Als je Azimuth hebt verslagen en je gaat terug naar waar je hem moet verslaan, voordat je dat gebouw binnengaat is er aan de linkerkant een nieuwe 'teleport pad ' Via die pad kan je alle clock levels opnieuw spelen
Hartelijk dank, gaan we proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:06:
[...]

Toevallig bij de Free Record Shop?
Daar heb ik 'm laatst gekocht voor € 9,99.
Ik vind de game grafisch wel gaan, maar de gameplay laat nogal te wensen over.
Enemies komen vaak al rennend en schietend (vaak ook nog rakend) op je af.
Inderdaad van de Free Record Shop. De gameplay is anders dan de meeste hedendaagse game, meer vergelijkbaar met de oudere shooters zoals Wolfenstein 3D, Doom en Duke Nukem, daar waren de vijanden ook niet bijzonder intelligent. Die zelfmoordachtige acties maken de game wel moeilijker dan veel moderne games, maar ik hou wel van dat type gameplay. En tegelijkertijd drijven ze spot met allerlei soorten games uit het heden en verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:37:
[...]

Heb em zelf ook een tijd op de plank staan, nog niet aan begonnen :X
Hier ook, heb een stukje Silent Hill: Homecoming gespeeld maar ik vond hem niet echt eng en lastig te bedienen. Bovendien lijken veel kamers teveel op elkaar waardoor het rondzoeken lastiger dan nodig wordt. Het schijnt wel een goede verhaallijn te hebben, maar daarvoor heb ik nog niet genoeg gespeeld. Vond hem een beetje tegenvallen, maar misschien als je meer in het verhaal zit dat het dan beter wordt. Voorlopig heb ik nog teveel andere games die ik eerst af wil maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Als eerst, allemaal gelukkig nieuwe jaar en de beste en gezonde wensen met veel game plezier natuurlijk :)

Mijn vraag:Ondersteund alleen de ps3 SLIM Bravia® Sync of ook de FAT versies? Kan der helemaal niks over vinden namelijk?

Groet,

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vampy719 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:53:
Als eerst, allemaal gelukkig nieuwe jaar en de beste en gezonde wensen met veel game plezier natuurlijk :)

Mijn vraag:Ondersteund alleen de ps3 SLIM Bravia® Sync of ook de FAT versies? Kan der helemaal niks over vinden namelijk?

Groet,
Zoals je hier kan zien is dat alleen de nieuwe PS3 Slim inderdaad: http://www.engadget.com/2...inux-or-ps2-compatibilit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Ik heb een slim, met 'maar' 2 USB-aansluitingen. Nu wil ik 3 USB-apparaten tegelijk aansluiten via zo'n hub, werken ze dan ook alledrie, of komt er alleen maar stroom naar de apparaten? (headset, toetsenbord, dualshock bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:22:
Ik heb een slim, met 'maar' 2 USB-aansluitingen. Nu wil ik 3 USB-apparaten tegelijk aansluiten via zo'n hub, werken ze dan ook alledrie, of komt er alleen maar stroom naar de apparaten? (headset, toetsenbord, dualshock bijv.)
Dat is mogelijk. weet alleen niet of alle usb hubs op de ps3 werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Ike. schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:36:
[...]

Dat is mogelijk. weet alleen niet of alle usb hubs op de ps3 werken.
Ja, maar dat vroeg ik dus juist, zoals je kon lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:42

Zuurstok

Passionately curious

Heeft er iemand toevallig ervaring met de website: www.psncode.nl ?

Heb zin in wipeout, maar de winkels zijn dicht en dit leek wel een redelijke oplossing ?

edit: gokje genomen, het leek op een hoax maar dat bleek het niet te zijn :)
Je klikt op wat je graag wilt kopen ( LET OP: je hebt NL en BE kaarten, klik wel op de juiste ! ) je betaald via Ideal of Walliekaart, in mijn geval Ideal, en zodra je betaald hebt word je terug gestuurd, en daar staat een foto met je code te wachten.

een foto, omdat ze de kaartjes inscannen, om typfouten te voorkomen ( zoals O en Q e.d fouten worden vaak gemaakt ;) )

Wipeout is iniedergeval nu aan het downen, kan niet wachten :D

[ Voor 62% gewijzigd door Zuurstok op 01-01-2010 18:32 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik er nog even op terug kom. maar mijn probleem is nog niet opgelost. Wat is het geval. Op mijn vorige PS3 had ik een Logitech keyboard geregistreerd. Nu heb ik een nw. PS3 en wilde die opnieuw registreren, dus liet ik de PS3 zoeken en jawel hij vindt hem. Maar vervolgens geeft hij zelf een code en dat is niet de code van mijn Logitech. Vervolgens kan ik alleen maar bevestigen of annuleren. Als ik bevestig krijg ik de melding dat de code onjuist is. Nergens zie ik de optie om de juiste code in te geven. Weet iemand een oplossing? alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
artacis schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:57:
Krijgen jullie ook deze vreemde melding bij het openen van de topic-start pagina?
[...]
Vast niets bijzonders, staat waarschijnlijk ergens in linkje in de topic-start naar die webpagina. Het is een melding van uit Chrome.
offtopic:
Ik krijg de waarschuwing ook.
Jumpman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:53:
[...]

Er zijn zeker twee versies, ik zal zo de link posten. Zie hier het veschil tussen de lenzen: http://nuigroup.com/forums/viewthread/5189/P0/

[...]

De twee verpakkingen, de onderste wel met Sony logo's. Deze lijkt ook veel meer op de verpakking van de controller en de Blu-Ray Remote vandaar dat ik twijfel.

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit gedoe met die 2 verpakkingen heb je ook met de officiële PS3 headset. Ben benieuwd of daar ook kwaliteitsverschillen in zitten.

[ Voor 57% gewijzigd door S_Chief op 01-01-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:43:
Zwaar verslaafd geraakt aan de Uncharted-reeks (wanneer komt deel 3? :-))
Zijn er op de PS3 vergelijkbare titels qua gameplay?
Heavenly sword, gewoon een goede game, kan je je daadwerkelijk een flink aantal uur mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Ghenzi schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:12:
Heeft er iemand toevallig ervaring met de website: www.psncode.nl ?

Heb zin in wipeout, maar de winkels zijn dicht en dit leek wel een redelijke oplossing ?

edit: gokje genomen, het leek op een hoax maar dat bleek het niet te zijn :)
Je klikt op wat je graag wilt kopen ( LET OP: je hebt NL en BE kaarten, klik wel op de juiste ! ) je betaald via Ideal of Walliekaart, in mijn geval Ideal, en zodra je betaald hebt word je terug gestuurd, en daar staat een foto met je code te wachten.

een foto, omdat ze de kaartjes inscannen, om typfouten te voorkomen ( zoals O en Q e.d fouten worden vaak gemaakt ;) )

Wipeout is iniedergeval nu aan het downen, kan niet wachten :D
Laat ff weten wat je er van vindt, het is nl. een love-it or hate-it game. (i love it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ToFast schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:11:
[...]

Heavenly sword, gewoon een goede game, kan je je daadwerkelijk een flink aantal uur mee vermaken.
Heavenly sword is een heel ander spel vergeleken met Uncharted :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:23
Chaos-Zero schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:30:
Jezus, wat is Uncharted 2 weer vet zeg. In het begin vond ik het maar tegenvallen. Zit nu in Chapter 13 (met die trein) maar wat is het weer ongelofelijk vet zeg!
Inderdaad, erg vet! Is meteen ook mijn eerste spel op de PS3...ben wel bang dat het nu verder alleen maar kan tegenvallen ;)

Nee, zonder gekheid, ik ben helemaal weg van mijn PS3 slim. Ga nu PS3 Media Centre installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

artacis schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:57:

[...]

Creepy in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..." O-)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:12
Zo, het nieuwe jaar begint goed!

Wil een potje fifa spelen, leest de ps3 de game niet meer :/
Wel alle andere blu ray films / dvd's / cd's, maar geen games meer. Hij komt uit 2007 ergens en volgens de RMA site kan ik eerst 150 euro gaan dokken voordat ze het repareren :/

Ik heb het ps3 defecten topic al doorgelezen, maar kan niet echt vinden of er niet toch een manier is dat ze lezer gratis gaan vervangen. Ik mag toch aannemen dat zo'n apparaat van (destijds) tig honderd euro iets langer mee gaat dan 3 jaar?

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ike. schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:20:
[...]

Heavenly sword is een heel ander spel vergeleken met Uncharted :+
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Heavenly Sword is echt nog geen 10% zo goed als Uncharted(2).
Ik zou de game links laten liggen, of hij moet een tientje zijn ofzo.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:36:
[...]
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Heavenly Sword is echt nog geen 10% zo goed als Uncharted(2).
Daar ben ik het niet mee eens.
Heavenly Sword is niet zo goed als Uncharted, maar slecht is de game zeker niet.
Vooral de levels waarin je pijlen moeten schieten en deze dmv het bewegen van de controller moet besturen vind ik grandioos. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:00:
Sorry dat ik er nog even op terug kom. maar mijn probleem is nog niet opgelost. Wat is het geval. Op mijn vorige PS3 had ik een Logitech keyboard geregistreerd. Nu heb ik een nw. PS3 en wilde die opnieuw registreren, dus liet ik de PS3 zoeken en jawel hij vindt hem. Maar vervolgens geeft hij zelf een code en dat is niet de code van mijn Logitech. Vervolgens kan ik alleen maar bevestigen of annuleren. Als ik bevestig krijg ik de melding dat de code onjuist is. Nergens zie ik de optie om de juiste code in te geven. Weet iemand een oplossing? alvast dank.
volgens mij moet je die code gewoon intoetsen op je keyboard. Er is inderdaad geen invoerveld oid. Code invoeren en enter drukken zou moeten werken.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:29:
[...]

volgens mij moet je die code gewoon intoetsen op je keyboard. Er is inderdaad geen invoerveld oid. Code invoeren en enter drukken zou moeten werken.
Dank voor je reactie. Ik zal het morgen nog een keer proberen, maar volgens mij werkt er op het keyboard geen enkele toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Frank J. schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 12:45:
[...]

gewoon de PS3 headset halen, 24 euro inclusief verzenden bij play.com.
Deze kun je in de lader zetten bij je PS3 en dan kun je ook voice gebruiken, je hoeft hem dan niet in je oor te doen. Nog een stuk goedkoper ook :)

[video]
De PS3 Eye heb ik voor € 24,98 besteld en gewoon bij Intertoys gehaald. Leek me dus goedkoper als een PS3 headset en/of een PS3 Eye importeren, gezien je dan nog de pond/dollar koers en verzending moet betalen, plus dat het met garantie lastiger is.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 02-01-2010 00:13 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

messi schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:19:

Wel alle andere blu ray films / dvd's / cd's, maar geen games meer. Hij komt uit 2007 ergens en volgens de RMA site kan ik eerst 150 euro gaan dokken voordat ze het repareren :/

Ik heb het ps3 defecten topic al doorgelezen, maar kan niet echt vinden of er niet toch een manier is dat ze lezer gratis gaan vervangen. Ik mag toch aannemen dat zo'n apparaat van (destijds) tig honderd euro iets langer mee gaat dan 3 jaar?
Je moet ook niet bij Sony zijn, maar bij de winkel waar je het apparaat gekocht hebt. Lees de informatie op consuwijzer even door en richt je tot de winkel, dan zullen die een deel van de kosten wel moeten betalen. Zo niet dan je altijd nog een klacht indienen bij de consumentenautoriteit, die gaan daar heel serieus mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

sanderander schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:22:
Up...anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 14:33
Jumpman schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:12:
[...]

De PS3 Eye heb ik voor € 24,98 besteld en gewoon bij Intertoys gehaald. Leek me dus goedkoper als een PS3 headset en/of een PS3 Eye importeren, gezien je dan nog de pond/dollar koers en verzending moet betalen, plus dat het met garantie lastiger is.
Zo, dat is inderdaad geen verkeerde prijs. Daarvoor importeer je 'em nu ook ongeveer. Echter moet je dan langer wachten. Ik heb voor 6 euro meer Eyepet erbij genomen (besteld bij bij mymemory). Leek me wel grappig voor als er bijvoorbeeld kennissen met kinderen op bezoek komen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
[...]

Mooi prijsje, sja aanbiedingen/opruimingen kan ik niet weten natuurlijk ;) Wilde je alleen maar aangeven dat de headset ook neergezet kan worden een goede kwaliteit heeft en goedkoop te importeren is. Daarnaast is play.com in euro's en inclusief verzendkosten, kan zijn dat je import kosten moet betalen maar ik heb dit na +/- 10 items nognooit hoeven te betalen.

Eye toy +/- 25 & eyepet +/- 30 euro

edit ik dacht eye + eye pet

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 02-01-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Volgens mij was daar al antwoord op gegeven door Ike.

Je kunt een USB-hub aansluiten. Dat werkt gewoon.

Met een beetje googlen vind je het antwoord ook wel.....
Alleen net als Ike. weet ik niet 100 % zeker of elke USB-hub werkt, lijkt mij wel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 19:01
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:59:
[...]

Je moet ook niet bij Sony zijn, maar bij de winkel waar je het apparaat gekocht hebt. Lees de informatie op consuwijzer even door en richt je tot de winkel, dan zullen die een deel van de kosten wel moeten betalen. Zo niet dan je altijd nog een klacht indienen bij de consumentenautoriteit, die gaan daar heel serieus mee om.
Klopt wettelijk heb je in de EU 2jaar garantie minimaal bij de winkelier waar je hem gekocht hebt. Of de fabrikant de garantie verleent of niet is vervolgens het probleem van de winkelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:45:
[...]

Klopt wettelijk heb je in de EU 2jaar garantie minimaal bij de winkelier waar je hem gekocht hebt. Of de fabrikant de garantie verleent of niet is vervolgens het probleem van de winkelier.
Niet helemaal, er is ook een wettelijke regeling waarmee de winkelier zijn kosten weer bij de fabrikant kan claimen, maar daar heb je als consument verder niets mee te maken. En die 2 jaar is echt het minimum, in Nederland is de wet ruimer en gaat het dus ook echt om de verwachting die je er van mag hebben op basis van de prijs die je er voor betaald. Jij mag van je dure phat een langere levensduur verwachten dan ik van mijn slim bijvoorbeeld. En iemand die een PS2 koopt van 100 euro mag nog minder verwachten qua levensduur. Wel hoeven de kosten niet voor 100% betaald te worden zoals dat meestal wel gebeurt bij een fabrieksgarantie, er volgt een verrekening op basis van de maanden die je er wel goed mee heb kunnen werken. Meld je klacht dus wel zo snel mogelijk bij de winkelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
En er is recht hebben en recht krijgen. Mocht je het recht niet krijgen dan kun je beter je verlies nemen en een nieuwe PS3 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:16

Vriend van mijn belde ook laatst met dit probleem, heeft eerst zon clean dvd gehaald die ook de lensen van de blu ray spelers schoonmaakt. Dit hielp niet en heeft daarna zijn save game's overgezet naar een externe harde schijf en heeft toen het hele systeem opnieuw geinstalleerd en heeft daarna geen problemen meer gehad. Heb je toevallig een andere harde schijf erin gezet? Die vriend van mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

Zo, net even naar Darksiders gekeken na de tip op pagina 1. Een combinatie van God of War en Zelda, dat lijkt me echt geweldig! :D

Ben ook echt benieuwd naar wat dit jaar gaat brengen qua games. De lineup liegt er niet om, nu maar kijken hoe goed al die games ontvangen worden.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand er iets aan heeft, maar het is gratis!

http://www.playstation-ho...-home-van-de-film-avatar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 14:33
Frank J. schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:36:
[...]

Mooi prijsje, sja aanbiedingen/opruimingen kan ik niet weten natuurlijk ;) Wilde je alleen maar aangeven dat de headset ook neergezet kan worden een goede kwaliteit heeft en goedkoop te importeren is. Daarnaast is play.com in euro's en inclusief verzendkosten, kan zijn dat je import kosten moet betalen maar ik heb dit na +/- 10 items nognooit hoeven te betalen.

Eye toy +/- 25 & eyepet +/- 30 euro
De PS3 Eye is inderdaad niet duur bij Intertoys. Het spel Eyepet echter weer wel. Je betaalt namelijk 30 euro voor alléén het spel. Het spel kun je ook voor ~16,83 euro krijgen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:42

Zuurstok

Passionately curious

scorpie schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:35:
Zo, net even naar Darksiders gekeken na de tip op pagina 1. Een combinatie van God of War en Zelda, dat lijkt me echt geweldig! :D

Ben ook echt benieuwd naar wat dit jaar gaat brengen qua games. De lineup liegt er niet om, nu maar kijken hoe goed al die games ontvangen worden.
Wow darksiders ziet er inderdaad wel érg vet uit :D

Kwaliteit van zelda, ik denk het niet, kwaliteit van god of war, ik denk het niet.
Dus ik ben nogal skeptisch, maar als het er tussen in zit + kwaliteit, lijkt het me een geweldige game :D

Krijgt overigens een 9 van IGN.

* Zuurstok denkt dat ie weer geld gaat kwijt zijn aan een game :P

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 16:30
Bij de Dixons alleen vandaag (2 Januari) 10% korting op het gehele assortiment nadat je het artikel in je winkelwagentje hebt geplaatst. ( Alleen online dus)

Staan dus een hoop playstation 3 packs met een leuk spel... stoppen ze er alleen een 80GB bij in plaats van 250GB en vragen ze +-€350,-! voor, daar gaat dan nog wel 10% vanaf.

http://www.dixons.nl/De_o...on3/hardware/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024

Er was toch ook iemand in dit topic die via een particulier bedrijf zijn br-lens van zijn ps3 had laten vervangen? Diegene zei ook dat het werkte naar behoren en het prima deed + het kostte in de buurt van de 90 euro dacht ik... Misschien ook een optie als je goedkoper uit wil komen dan de 150 euro... (volgens mij een bedrijf in almere ofzo)

edit: heb de reactie erbij gevonden, van swopdark

[ Voor 52% gewijzigd door KngfCnns op 02-01-2010 12:15 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:36:
[...]

Ik ben het niet met je eens, ik heb beide games en beide zijn het twee toppertjes. Als je bijv. op een site als metacritic kijkt dan zie je dat Heavenly Sword talloze positive reviews heeft gehad:

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/heavenlysword

Overigens is Heavenly Sword nu in de aanbieding bij intertoys voor maar 14,98 euro:

http://www.intertoys.nl/games/heavenly-sword-ps3-000239.html

Ik zou zeggen een must buy die in elke playstation collectie thuis hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Ghenzi schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:51:
[...]

Wow darksiders ziet er inderdaad wel érg vet uit :D

Kwaliteit van zelda, ik denk het niet, kwaliteit van god of war, ik denk het niet.
Dus ik ben nogal skeptisch, maar als het er tussen in zit + kwaliteit, lijkt het me een geweldige game :D

Krijgt overigens een 9 van IGN.

* Donnie Darko denkt dat ie weer geld gaat kwijt zijn aan een game :P
ik heb hem een half uurtje gespeeld op de xbox best vermakelijk maar in dat half uurtje nog niks zelda achtigs tegen gekomen :P , nou schijnt dat ook wat verder op in het spel te komen..

kan overigens geen review vinden van ign (en dan ben ik notabene nog ign insider!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:23

S2S

Donnie Darko schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:20:
[...]

ik heb hem een half uurtje gespeeld op de xbox best vermakelijk maar in dat half uurtje nog niks zelda achtigs tegen gekomen :P , nou schijnt dat ook wat verder op in het spel te komen..

kan overigens geen review vinden van ign (en dan ben ik notabene nog ign insider!)
Alleen nog van AU en UK dacht ik.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://ps3.ign.com/articles/105/1057724p1.html

http://ps3.ign.com/articles/105/1057666p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
[...]

Moet je toch beter zoeken:
Darksiders UK review
Darksiders AU Review

Weliswaar staat er bij IGN rating NR, terwijl het spel wel een rating heeft..

Edit:
Was dus al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ben bezig om Uncharted 1 uit te spelen, zodat ik straks fris aan 2 kan beginnen. Maar deel één is toch zeker ook een topper hoor. Humor, actie, filmische momenten. Enige nadeel vind ik de hoeveelheid kogels die vijanden nodig hebben, en dat er relatief weinig ammo om handen is.

Vermaak me prima iig :)

Sinds kort ook een tweede PS3 in huis, met defecte laser that is. Leuk als media center voor op de slaapkamer, en PSN games werken uiteraard prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

PearlPumpkin schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:45:
[...]

Volgens mij was daar al antwoord op gegeven door Ike.

Je kunt een USB-hub aansluiten. Dat werkt gewoon.

Met een beetje googlen vind je het antwoord ook wel.....
Alleen net als Ike. weet ik niet 100 % zeker of elke USB-hub werkt, lijkt mij wel overigens.
Nou, de vraag is niet of de hub werkt, maar of alle apparaten die via 1 hub aangesloten zijn ook werken. Dus ik heb een USB poort, sluit ik een 3 poorts hub op aan en in die hub steek ik de kabel van de dualshock, een USB headset en een toetsenbord. Werken die drie apparaten dan nog? Kon het antwoord niet zo snel googelen...

[ Voor 8% gewijzigd door sanderander op 02-01-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:12
fredgroes schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Vriend van mijn belde ook laatst met dit probleem, heeft eerst zon clean dvd gehaald die ook de lensen van de blu ray spelers schoonmaakt. Dit hielp niet en heeft daarna zijn save game's overgezet naar een externe harde schijf en heeft toen het hele systeem opnieuw geinstalleerd en heeft daarna geen problemen meer gehad. Heb je toevallig een andere harde schijf erin gezet? Die vriend van mij wel
hmm ik heb nog een andere schijf liggen! ik ga het eens proberen.

Verder heb ik de ps3 2e hands gekocht (alsnog voor 400 euro :P) dus de winkelier lastig vallen gaat niet lukken vrees ik. Anders wordt het toch een Slim.

ik geloof dat er een andere hdd inzit ja.

[edit]
1 format later, hij werkt weer \o/ Thanks voor de tip!

[ Voor 6% gewijzigd door messi op 02-01-2010 14:42 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Wat is trouwens nou echt 'n leuke game om met z'n tweeen te spelen in bijv. co-op of tegen elkaar zonder tussenkomst van psn?

Heb inmiddels een leuke collectie opgebouwd met MW2, UC2, AC2, Killzone 2, Dragon Age: Origins, NFS: Shift, BurnOut Paradise en GoW Collection maar zijn alle voor maximaal 1 speler. Een vechtspelletje lijkt me ook wel tof, twijfel dan tussen Streetfighter IV, Tekken 6 en IGN's aanrader BlazBlue. Heb niet voor niets 2 controllers, naast Little Big Planet (waar ik nog erg over twijfel) nog andere aanraders?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
FIFA 10 :P

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 23:42
@ c0nsious,

mw2 spec ops met split screen is erg leuk om te doen.
online spec op helemaal dan met mic :)
of anders Army of Two 40th day die er aan komt is helemaal op co-op geschreven.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje een vreemd vraagje, maar werkt de PS3 ook op een oude 28" breedbeeld tv (een CRT dus)?

Ik had egrepen dat (in het begin) sommige Xbox360 games er wel moeite mee hadden, zoals ondertiteling die niet te lezen was dingen die wegvielen enz enz. Heeft de PS3 daar ook last van?

Dat het er allemaal minder mooi uitziet begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste deel van Army of Two kun je ws ook ergens goedkoop scoren (http://www.budgetgaming.nl/game-profile/army+of+two_PS3.html) daar hebben wij genoeg plezier van gehad iig :)
Is gewoon shooter gemaakt om in co-op te spelen (offline splitscreen dus ook) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
sanderander schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:16:
[...]

Nou, de vraag is niet of de hub werkt, maar of alle apparaten die via 1 hub aangesloten zijn ook werken. Dus ik heb een USB poort, sluit ik een 3 poorts hub op aan en in die hub steek ik de kabel van de dualshock, een USB headset en een toetsenbord. Werken die drie apparaten dan nog? Kon het antwoord niet zo snel googelen...
Het lijkt mij dat alle apparaten het doen, anders zou een hub niet zinvol zijn. Ik heb zelf geen usb hub, dus kan ik het niet voor je uitproberen.

Na wat gegoogle kwam ik hier terecht.
En hier geeft iemand aan dat het beter is dat de hub wel een eigen voeding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Alleen werkt het gebruiken van de cam als mic ingame vaak erg klote. Omdat je dan de stemmen over je speakers hoort en de mic dit weer oppakt gaat dit nogal snel rondzingen. (Ook voor de andere spelers is dat niet relaxed.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:24:
Misschien een beetje een vreemd vraagje, maar werkt de PS3 ook op een oude 28" breedbeeld tv (een CRT dus)?

Ik had egrepen dat (in het begin) sommige Xbox360 games er wel moeite mee hadden, zoals ondertiteling die niet te lezen was dingen die wegvielen enz enz. Heeft de PS3 daar ook last van?

Ik heb zelf ook een 28" CRT van Philips en een 26" Full HD maar ik game altijd op de CRT. Uiteraard is het minder scherp, maar over het algemeen kan het prima. Een enkel spel gebruikt weleens letters die wat klein zijn (bijvoorbeeld GTA4 voor sommige toetsen aan te geven) maar eigenlijk nooit op een manier waardoor je niet zou kunnen spelen. Wel raad ik je aan om een RGB kabel te kopen en de PS3 op een SCART aansluiting aan te sluiten die dus ook RGB ondersteund. Dat scheelt aanzienlijk in de beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:24:
Dat werkt gewoon. dan sluit je je PS3 dus aan via een scart kabel.
dat is ook zeker waar. Een CRT beeldschrem kan geen HD beelden verwerken en dus zullen al je spellen er een stuk mider scherp uitzien dan op een HD scherm. Dit ga je vooral zien bij beeldteksten etc. de texures enzo van de games zijn wel gewoon geweldig en het verschil tussen je PS2 en je PS3 ga je zeker zien!

Ik kan je, als je je PS3 toch via scart gaat aansluiten, om een advanced scartkabel te kopen. Deze geeft het signaal dan door in RGB "kwaliteit" wat de kleuren, de scherpte en het algehele beeld zeker verbeteren tov de standaard meegeleverde scartkabel. Dit laatste advies moet je echt doen als je van je PS3 wilt genieten op een CRT scherm.

Voor mensen die geen LCD geld hebben en toch willen genieten van een beetje een knap plaatje op een CRT scherm kan ik de 28 of 32 inch PW9551 van Philips aanraden. Deze CRT tv heeft een HDMI ingang die beelden tot 720 kan verwerken en heel mooi op je scherm tovert. Op marktplaatst kan je die TV's voor zo 100 euri vinden. Zijn wel enorme dingen maar niet duur een geven een heel mooi beeld.

Dit is de 32 inch versie:
Afbeeldingslocatie: http://www.satplaza.com/hardwaretestennl/images/32pw9551/philips_crt_01.jpg

review

De 28 inch versie heeft niet die zwart band eromheen. Ik heb zelf voor twee jaar geleden de 32 inch gehad en hem er enorm spijt van dat ik hem heb weggedaan. Oke heb hem voor 300 euri verkocht nar 2 jaar kijken en heb er een LCD voor terug maar meer tv value for money is bijna niet te vinden. Had er voor een paar weken gedelen bijna nog eentje op marktplaats gekocht voor op de slaapkamer maar heb het toch niet gedaan en ben voor een humax 23 inch lcd gegaan. Omdat die laatste een cardslot heeft voor digitale tv van casema en die phillips zou dan weer met een los kastje moeten werken.

[ Voor 21% gewijzigd door swopdark op 02-01-2010 16:44 . Reden: dingetjes toegevoegd ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:29:
[...]

Ik heb de code proberen in te geven maar de PS3 reageert hier niet op. Iemand misschien nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand The Saboteur al gespeeld? Hij leek me heel gaaf maar ik hoor er eigenlijk niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:06
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:48:
Heeft iemand The Saboteur al gespeeld? Hij leek me heel gaaf maar ik hoor er eigenlijk niemand over.
Ja ik heb hem eventjes gespeeld, een soort GTA maar dan vroeger vond ik. Heb maar 1 uurtje gespeeld ofzo :P

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Aantal dagen Katamari Forever op de kop getikt bij de Bart Smit hier in de stad voor twee tientjes, heerlijk spel blijft het! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees goede verhalen over Vidzone maar ik krijg er geen beeld en geluid uit. Heeft iemand dit ook? En weet iemand wat ik verkeerd doe? En ja, ik druk op vierkantje om af te spelen. Er staat ook dat er een nummer speelt maar geen beeld en geluid. Heb een PS3 slim, net 2 weken geleden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:37
zojuist even de demo van crystal defender gespeeld.
ook vermakelijk en echte ouderwetse graphics maar het is wel absurd dat ze hier 10 euro voor durfen te vragen. Pixeljunk monsters kost maar 5 euro en is naar mijn inziens toch veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:32
Zojuist de demo van Dante's Inferno gespeeld. Geen idee waarom er in dit topic ook negatief over geschreven wordt, wat een nonstop aktie! Dat het tot in de details een 100% GoW kloon is, des te beter...Ik heb echt een (half?) uurtje zitten genieten. Had er nog niet veel van gezien, maar staat gelijk boven in het lijstje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:15:
Ik lees goede verhalen over Vidzone maar ik krijg er geen beeld en geluid uit. Heeft iemand dit ook? En weet iemand wat ik verkeerd doe? En ja, ik druk op vierkantje om af te spelen. Er staat ook dat er een nummer speelt maar geen beeld en geluid. Heb een PS3 slim, net 2 weken geleden gekocht.
Hier kan je een hele zooi tips vinden: http://community.eu.plays...en-geen-video/m-p/9755989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Nou, net R&C aCiT uitgespeeld, maarja, dan wil je natuurlijk wel die platinum halen. Moet je hem nog een keer uitspelen :'( Nouja, niet zo erg natuurlijk, het is een verslavend spel! d:)b Moet nog iets van 10 trophy's. Zal mijn eerste platinum worden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Ik was met mijn moeder in de winkel en die wou graag Singstar: Studio 100 (Belgische versie voor PS2 met Anubis, K3, ...).

Wij hadden laats Sing It gekocht met 2 (SingStar) micro's die bij de game zaten voor de PS3. Vreemd genoeg waren dit geen draadloze micro's maar de micro's moet je in een bakje pluggen en dat bakje dan in de PS3 z'n USB poort steken.

De verkoper zei dat die Singstar niet ging werken op de PS3 omdat het een PS2 titel is en er geen PS3 versie is. We besloten het risico niet te nemen.
Mijn vader is dan naar de winkel gereden en heeft het toch gekocht en het bleek toch te werken.

Dus als je een PS2 singstar titel wilt kopen voor je PS3: ga je gang!

Weet iemand of er een Belgische/Nederlands webshop is die volgende kabel verkoopt?:
http://www.laikeet.com/ca...ca-out-cable-adapter.html

[ Voor 11% gewijzigd door Sibert op 03-01-2010 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx! Ik googlen op Vidzone i.c.m. geen beeld/geluid maar kreeg helemaal niets. Heb de oplossing inmiddels gevonden, bij mij was het onder GAME de hulpdata verwijderen van Vidzone. Vrij simpel, hoefde niet die hele back-up te maken. Dat was de andere oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de demo willen downloaden van IL 2 Sturmovik, maar ik kan die niet meer vinden. Is die wellicht weggehaald? Zijn er nog andere manier om die demo dan alsnog te krijgen :-)

Ben op zoek naar een mooie game met gevechtsvliegtuigen, iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:37
Sibert schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:34:
Ik was met mijn moeder in de winkel en die wou graag Singstar: Studio 100 (Belgische versie voor PS2 met Anubis, K3, ...).

Wij hadden laats Sing It gekocht met 2 (SingStar) micro's die bij de game zaten voor de PS3. Vreemd genoeg waren dit geen draadloze micro's maar de micro's moet je in een bakje pluggen en dat bakje dan in de PS3 z'n USB poort steken.

De verkoper zei dat die Singstar niet ging werken op de PS3 omdat het een PS2 titel is en er geen PS3 versie is. We besloten het risico niet te nemen.
Mijn vader is dan naar de winkel gereden en heeft het toch gekocht en het bleek toch te werken.

Dus als je een PS2 singstar titel wilt kopen voor je PS3: ga je gang!

Weet iemand of er een Belgische/Nederlands webshop is die volgende kabel verkoopt?:
http://www.laikeet.com/ca...ca-out-cable-adapter.html
ps2 singsters werken wel op een ps3 doormiddel van een discswap functie mist je een ps3 singstar spel heb.
over die kabel kijk eens op www.kabeltje.com of www.allekabels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
RenaldoNiels schreef op zondag 03 januari 2010 @ 09:13:
[...]

ps2 singsters werken wel op een ps3 doormiddel van een discswap functie mist je een ps3 singstar spel heb.
over die kabel kijk eens op www.kabeltje.com of www.allekabels.nl
of als je een 60GB PS3 hebt werkt het ook volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:54
volgens mij werkt alle usb-apparatuur van een ps2 wel op een ps3, werkt iig ook met de bedrade buzzers. (uiteraard icm met een een PS3 buzz spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 08:58:
Ik zou graag de demo willen downloaden van IL 2 Sturmovik, maar ik kan die niet meer vinden. Is die wellicht weggehaald? Zijn er nog andere manier om die demo dan alsnog te krijgen :-)

Ben op zoek naar een mooie game met gevechtsvliegtuigen, iemand nog suggesties?
Kan het niet zo zijn dat de IL demo alleen voor de US store is?

Wat suggesties:

http://www.metacritic.com...azingangelssecretmissions

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/tomclancyshawx

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/warhawk

http://www.metacritic.com...orms/ps3/heroesovereurope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

C0nscious schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:01:
Wat is trouwens nou echt 'n leuke game om met z'n tweeen te spelen in bijv. co-op of tegen elkaar zonder tussenkomst van psn?
Borderlands kan je splitscreen spelen, als je TV groot genoeg is is dat prima te doen met z'n tweeen en het is een heel erg leuk spel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sjors81 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:26:
volgens mij werkt alle usb-apparatuur van een ps2 wel op een ps3, werkt iig ook met de bedrade buzzers. (uiteraard icm met een een PS3 buzz spel)
Inderdaad, alle USB hardware van de ps2 werkt op de ps3. USB naar micpoort converters vind je in overvloed op eBay.

Iets anders: blijkbaar kan je per gebruiker (van het ps3 systeem) slechts 1 psn-id gebruiken. Ik heb momenteel twee psn-ids, maar wanneer ik wilde wisselen van id weigerde de ps3 dit. Ik moest een nieuwe gebruiker aanmaken... Jammer want al mijn savegames staan bij mijn eerste ps3 account. Bestaat er een methode om toch meerdere psn accounts te gebruiken icm 1 ps3 gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

C0nscious schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:01:
Deze website helpt je verder, linkje is goed voor de offline co-op lijst van veel naar minder spelers.

Wellicht iets voor de Topicstart?

Wij (vrouwtje en ik) hebben ons goed vermaakt met Resistance 1 & 2, Madagascar Kartz en Sacred 2

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-01-2010 15:18 . Reden: aanvullingen ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diegene die mijn vragen beantwoord hebben, bedankt. Ik heb er vandaag een gekocht. En momenteel is hij aan het updaten. :)

De game die ik erbij heb gekocht is Modern Warfare 2. Dat leek me wel een geschikt spel om mee af te trappen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Mocht iemand nog twijfelen over USB-hubs, ik heb het net even getest met een zeer goedkoop trust-hubje, met een gamecontroller en een afstandsbediening erop aangesloten, beide doen het prima, dus de praktijk bevestigt (bij mij iig) de theorie :P

Ik kan geen controllers testen die ook opladen met usb, aangezien ik atm even door kabels heen ben, maar zolang de hub ook stroom levert, moet ook dat geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb een 4 port hubje aan mn ps3 die evt met eigen voeding gevoed kan worden. Aangesloten:
- Controller loading dock (erg simpele, voor 2 controllers)
- Eye Camera
- 2x singstar Mic via splitter

De externe voeding van de hub is niet nodig.

Met externe voeding erin en PS3 uit laden de controllers in de dock overigens niet op. Dat gebeurt pas als de PS3 aan staat...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Oke dan, thanks voor USB hub test! Ik vond dus zo'n beetje het enige minpunt van de slim dat er slechts 2 usb poorten op zitten. Maargoed, anders was de slim mollig geworden en dat kunnen we niet hebben! :p

4 poorts hub it will be!

(Trouwens met Assassins Creed 2 bezig, tussen het COD MW 2 door, geruild tegen mijn uitgespeelde Uncharted 2, maar wat een mooie game, je dompelt he onder in de wereld van Florence....ben vorige jaar nog geweest, maakt het extra kewl natuuk, wederom een topgame!)

[ Voor 6% gewijzigd door sanderander op 03-01-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Wat kunnen we eigenlijk in 2010 verwachten wat betreft games waarbij je geen complete volksstammen hoeft neer te knallen of te hakken?

We hebben natuurlijk Gran Turismo, maar veel verder dan dat kom ik eigenlijk niet. Komt er misschien nog een nieuwe ssx aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Nu online
ronwiel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:12:
Wat kunnen we eigenlijk in 2010 verwachten wat betreft games waarbij je geen complete volksstammen hoeft neer te knallen of te hakken?

We hebben natuurlijk Gran Turismo, maar veel verder dan dat kom ik eigenlijk niet. Komt er misschien nog een nieuwe ssx aan?
Heavy Rain :9

Daar wacht ik vooral op, release staat voor 26 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 21-09 15:18
Weet iemand misschien een site die op of voor de release levert met een goede prijs (ongeveer 40 euro per game)?
Bij Zavvi.com, Play.com, Cdwow.nl zijn er niet zo'n goede reacties om een spel voor de release te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Dan zal je toch echt een preorder bij een NL shop moeten plaatsen, of gokken en naar de bekendere winkels gaan op de releasedag. De enige die het vanuit het buitenland wel lukt om op/voor de releasedag hem bij jou op de mat te hebben is VGP uit CA. Let wel op, (voor zover ik weet) dat is alleen als de releasedatum daar eerder is dan in de EU. Bovendien heb je kans op een NTSC versie, speelt dus wel af maar geen NL taal/ondertiteling. DLC's e.d moet je dan uit de US store halen.

Wat wellicht nog wel een goede tip is, FRS en Mediaoffer (en wellicht anderen)bieden add discount aan, kan je dmv het verstrekken van je gegevens, en het bekijken van reclamefilmpjes nog extra korting scoren, tot 25%.

[ Voor 22% gewijzigd door Yippie op 03-01-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 21-09 15:18
Thanks voor de reactie. Weet je toevallig ook of er NL shops zijn die 40 euro voor nieuwe release vragen?

Edit: Te laat ;)

[ Voor 8% gewijzigd door giganielsie op 03-01-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:03
SChief schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:05:
[...]

Dit gedoe met die 2 verpakkingen heb je ook met de officiële PS3 headset. Ben benieuwd of daar ook kwaliteitsverschillen in zitten.
Serieus? Ik kan op internet namelijk alleen deze verpakking vinden. En die heb ik ook. Staat weliswaar geen Sony logo op maar lijkt me toch gewoon de officiële?

Waarom ik me er druk om maak? Mja, ik vind die headset namelijk zwaar kl*te. Ik hoor mensen prima enzo, daar niet van. Alleen dat kreng pikt echt het kleinste geluidje op, dus ik kan niet normaal ademhalen (laat staan gamen over de speakers) zonder dat ik meteen al die herrie de server op gooi. Gebruik dat ding daardoor bijna nooit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad in de US store verkrijgbaar, gelijk maar even een account aangemaakt en de demo gedownload. Mooi spel trouwens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronwiel schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:12:

The Last Guardian O+
Voor mij 1 van de spellen waar ik het meest naar uitkijk dit jaar :)

Een nieuwe SSX zou ook erg mooi zijn trouwens.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 10:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

giganielsie schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:25:
Thanks voor de reactie. Weet je toevallig ook of er NL shops zijn die 40 euro voor nieuwe release vragen?

Edit: Te laat ;)
Dus je wilt op de releasedag een nieuwe game voor 40 euro in Nederland halen. Dat lukt gewoon niet. Of je betaald de volle prijs of je wacht een paar dagen en laat het iets goedkoper uit het buitenland komen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Sandyman538 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:44:
[...]

Dus je wilt op de releasedag een nieuwe game voor 40 euro in Nederland halen. Dat lukt gewoon niet. Of je betaald de volle prijs of je wacht een paar dagen en laat het iets goedkoper uit het buitenland komen.
Pre-order uit het buitenland is (vaak) goedkoper. En tjah wat maken die paar dagen nou echt uit?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de vakantie nog 2 games gekocht

Lega Star Wars: The complete saga
Leuke game die er goed uitziet in HD. Daarnaast ook een game die je gemakkelijk met niet-gamers/niet-Star Wars fans kan spelen. Erg casual ja, maar wel vermakelijk en er zijn genoeg personages te verkrijgen om nog flink door te blijven spelen.

Brothers in Arms -Hells Highway
Intens spel, waarbij ik ook moet zeggen dat mijn laatste consoleshooter GoldenEye was. De graphics zijn niet je van het maar zeker niet slecht. De sfeer, vooral met 5.1 set is erg goed te noemen. Leuk hoe elk stukje van het spel eigenlijk een soort tactische puzzel is. Dat het spel 15 euro was speelt ook wel mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 10:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bellerophon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:18:
[...]

Pre-order uit het buitenland is (vaak) goedkoper. En tjah wat maken die paar dagen nou echt uit?
Ja inderdaad, dat is de keuze die je hebt. Of je wacht een paar dagen op je game die uit het buitenland komt en die goedkoper is of je betaald hier de volle prijs en je loopt zelf naar de winkel op de releasedag. Het is niet en en.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Sandyman538 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:23:
[...]

Ja inderdaad, dat is de keuze die je hebt. Of je wacht een paar dagen op je game die uit het buitenland komt en die goedkoper is of je betaald hier de volle prijs en je loopt zelf naar de winkel op de releasedag. Het is niet en en.
En het is ook maar net of je echt de belachelijk hoge Neerlandse prijzen er voor wilt betalen of gewoon schappelijke bedragen.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de volgende store update is?
Pagina: 1 2 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.