Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:34:
Iemand enig idee wanneer de volgende store update is?
Donderdag a.s. (normaal tegen de avond).

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:53:
[...]

Donderdag a.s. (normaal tegen de avond).
Zoals altijd :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedendag allemaal kwou ff zeggen dat je nu in de ps store de beta van mag kan downloaden mag is een shooter voor 256 man online :) .

je moet wel ff geduld hebben eer dat je speelt want je download eerst een patch van 37 mb en daarna haal je allemaal bestanden binnen van in totaal 1.8 gieg dus zorg dat je ruimte heb op je hdd van je ps3 .

ik ben bezig met binnen halen van die bestanden van 1.8 gieg daarna ga ik ff online als je mee wilt doen voeg me toe me psn id is klunder1985

kijken of dit super wordt .
gegroet en de beste wensen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:34
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:42:
goedendag allemaal kwou ff zeggen dat je nu in de ps store de beta van mag kan downloaden mag is een shooter voor 256 man online :) .

je moet wel ff geduld hebben eer dat je speelt want je download eerst een patch van 37 mb en daarna haal je allemaal bestanden binnen van in totaal 1.8 gieg dus zorg dat je ruimte heb op je hdd van je ps3 .

ik ben bezig met binnen halen van die bestanden van 1.8 gieg daarna ga ik ff online als je mee wilt doen voeg me toe me psn id is klunder1985

kijken of dit super wordt .
gegroet en de beste wensen nog
Ik zet hem dadelijk aan. Kun je ermee online? Ik doe wel mee vnaaf een keertje. PSN ID: antonyjeweet12

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On-topic:
Dit jaar zou er toch 3D-ondersteuning komen voor de PS3? Dat is leuk maar zijn er uberhaupt al games in de maak daarvoor die niet uitgaan van een 3D-televisie?

[ Voor 83% gewijzigd door PromoX op 04-01-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SgtElPotato schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:04:
[...]

Ik zet hem dadelijk aan. Kun je ermee online? Ik doe wel mee vnaaf een keertje. PSN ID: antonyjeweet12
Een online-only game die niet online kan lijkt me lastig ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
ik heb een ps3 en daar kan ik alleen gamen met het kabeltje tussen de ps3 en de controller was dat nou een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Wellicht rare vraag maar ik beluister vaak MP3's via de PS3. Maar laat eigenlijk altijd een Disc in zitten, zou dat kwaad kunnen? Ik bedoel draait de Disc continu actief in de PS3? En verslijt deze dus daardoor sneller?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG---77 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:24:
Wellicht rare vraag maar ik beluister vaak MP3's via de PS3. Maar laat eigenlijk altijd een Disc in zitten, zou dat kwaad kunnen? Ik bedoel draait de Disc continu actief in de PS3? En verslijt deze dus daardoor sneller?
Volgens mij niet hoor .
Ik beluister ook veel mp3's via me ps3 en ik heb er nooit problemen mee gehad en dat terwijl ik de 60 gieg versie nog hebt (ff afkloppen dat ie nu niet ineens de geest geeft :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

En 3D ondersteuning... lijkt me pas leuk als er tv's (e.d.) zijn die 3D ondersteuning bieden. Bedoel anders krijg je net zoals in de bios een 3D bril op, en als je een spel alleen speelt kan dat nog wel. Maar zit je met 4 mensen te gamen dan dienen zij allemaal een bril op te hebben. Lijkt me niet echt practisch.

[ Voor 51% gewijzigd door PromoX op 04-01-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

chimera2 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:22:
ik heb een ps3 en daar kan ik alleen gamen met het kabeltje tussen de ps3 en de controller was dat nou een firmware update?
Heb jij al je controller een reset gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Bellerophon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:32:
[...]

Heb jij al je controller een reset gegeven?
dat nog niet ik dacht dat ik eens een keer wat langs komen over ene firmware update

[ Voor 33% gewijzigd door chimera2 op 04-01-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Ik heb één en ander weggegooid. Reacties over iemand z'n spelling (terecht of niet) is hier nogal offtopic en de manier waarop al helemaal niet nodig. Doe het dan netjes, laat het links liggen of plaats een topic report.

En hierbij wel het advies aan kevinklunder om te zorgen dat reacties toch wel redelijk leesbaar zijn (als om die reden mensen de moeite niet nemen om ze te lezen gaat ook niet opschieten natuurlijk) en al helemaal niet bot te gaan reageren als er toch 's iemand iets van zegt.

[ Voor 76% gewijzigd door PromoX op 04-01-2010 23:29 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En 3D ondersteuning... lijkt me pas leuk als er tv's (e.d.) zijn die 3D ondersteuning bieden. Bedoel anders krijg je net zoals in de bios een 3D bril op, en als je een spel alleen speelt kan dat nog wel. Maar zit je met 4 mensen te gamen dan dienen zij allemaal een bril op te hebben. Lijkt me niet echt practisch.
Nou ik weet het niet. Voordat 3D-tv's hier betaalbaar worden ben je al een paar jaar verder natuurlijk al is alles natuurlijk afhankelijk van de software. Avatar(game) schijnt vrij goede 3D-effecten te hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door PromoX op 04-01-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

chimera2 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:36:
[...]

dat nog niet ik dacht dat ik eens een keer wat langs komen over ene firmware update
Ja dat klopt, er verschenen de nodige problemen met controllers na het installeren van de nieuwe firmware (misschien haal je die dingen door elkaar)

Maar draai je controller eens om, er zit een kleine ingang onder je controller, dat is je reset knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:41:
[...]

Nou ik weet het niet. Voordat 3D-tv's hier betaalbaar worden ben je al een paar jaar verder natuurlijk al is alles natuurlijk afhankelijk van de software. Avatar(game) schijnt vrij goede 3D-effecten te hebben.
Ik denk dat we tegen die tijd (als 3D tv's betaalbaar zijn), dan gamen we al vrolijk verder op de PS4 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Iemand ook last van het feit dat de diskdrive soms bromt. Bij mij gebeurt het alleen (niet altijd) als ik Buzz (PS2 versie Hollywoodquiz) in de PS3 heb. Brakke drive of maar even afwachten? Of is dit een PS2 disk ding?

[ Voor 22% gewijzigd door P.E.No.1 op 04-01-2010 16:00 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00
De Saturn had wel iets heel bijzonders :P
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/dbtyjp.jpg

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

GAIAjohan schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:24:
De Saturn had wel iets heel bijzonders :P
[afbeelding]
offtopic:
Geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Was hij maar zo klein, heb beide slims naast elkaar staan en de ps2 slim past zonder overdrijven 3 keer in de ps3 slim :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
P.E.No.1 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:28:
Iemand ook last van het feit dat de diskdrive soms bromt. Bij mij gebeurt het alleen (niet altijd) als ik Buzz (PS2 versie Hollywoodquiz) in de PS3 heb. Brakke drive of maar even afwachten? Of is dit een PS2 disk ding?
Ik heb 1 keer gehad dat de drive bromde en zelfs het hele tv-meubel mee trilde. Dit was overigens vlak na het afsluiten van een spel, dus toen de schijf (waarschijnlijk) niet gelezen werd. Gaat bij mij om een PS3 slim en WipeOut HD disc. Heb toen de disc er maar uit gehaald, maar als het bij jou tijdens het spelen gebeurt is dat natuurlijk geen oplossing.
Ik denk dat het verder niet op problemen met de drive wijst: ik heb iets vergelijkbaars met sommige cd's/dvd's in mijn dvd speler. Na het afspelen blijft het schijfje heel langzaam draaien en bij sommige discs kan ik dan de motor horen tikken. Vast een soort onbalans in het schijfje.
Overigens, ik vind dat het laad-/uitwerpmechanisme ook maar goedkoop klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Boeboe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:05:
Was hij maar zo klein, heb beide slims naast elkaar staan en de ps2 slim past zonder overdrijven 3 keer in de ps3 slim :p
Om te laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2nbajr8.jpg
Klik voor groter
Links van de X360 staat de PS2 slim.
De PS3 van mij is de fat zoals je ziet :).

Mja, enige vergelijkingsplaatje dat ik überhaupt heb. Gewoonlijk staat t hier niet zo of course :P
En ja, wat zou het mooi zijn als de PS3 ook zo klein kon zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 04-01-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of je een simpel toetsenbord als dit: http://www.logitech.com/i...oard/devices/186&cl=nl,nl gewoon in kan pluggen en ermee kan internetten? Zoja, werkt een muis ook gewoon in het menu en in de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De muis werkt iig in de browser :)
En ik ehb er gewoon een doodnormaal Logitech tobo aan gehad. Alleen zo jammer dat de PS3 zo weinig USB poorten heeft, maar zoveel mooie dingen ondersteunt.

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 04-01-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:39

FeaR

In GoT we trust

* FeaR is aan het twijfelen om morgen Red Faction: Guerrilla en/of James Bond: Quantum of Solace te halen.

De eerst is namelijk maar €14,99 en de tweede maar €9,99 bij de Intertoys. Op zich geen geld , al is het maar voor een paar minuten/uur plezier. Wilde eerst voor Star Wars: The Force Unleashed gaan, maar die game was in een Platinum hoesje en daar doe ik niet aan :P

Maar eerst vannacht maar Assassin's Creed II uit proberen te spelen. Heb het idee dat ik er bijna ben. Maar wil eerst wel graag alle zes de Assassin's Tombes halen, want dat geeft toch weer voordeel aan het einde van de game :)
Een echte tweaker "mod" natuurlijk iets onder die N64 zodat deze recht staat. Maar wel toffe set-up. En hoe verwissel je nu GameCube spellen met die Nintendo er zo boven op :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:02
Bellerophon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:44:
[...]

Ja dat klopt, er verschenen de nodige problemen met controllers na het installeren van de nieuwe firmware (misschien haal je die dingen door elkaar)

Maar draai je controller eens om, er zit een kleine ingang onder je controller, dat is je reset knop.
met de nieuwste firmware 3.15 geloof ik zijn de problemen inderdaad opgelost! Het is een niet verplichte update. Ik had er eerst ook last van; na de update zijn de problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:35:
De muis werkt iig in de browser :)
En ik ehb er gewoon een doodnormaal Logitech tobo aan gehad. Alleen zo jammer dat de PS3 zo weinig USB poorten heeft, maar zoveel mooie dingen ondersteunt.
Dat met die usb poorten valt bij mij nog wel mee, ik heb nog de 60gb versie. Verder kan je het simpel oplossen door een usb hubje. Tevens nog bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

GAIAjohan schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:28:
[...]
Links van de X360 staat de PS2 slim.
De PS3 van mij is de fat zoals je ziet :).
Leuk idee, heb zelf dan maar eens een vergelijkingsfoto gemaakt van de ps2 slim en de ps3 slim :)

Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/slim_comparison.png

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Volgens mij waren ze ook relatief vroeg met de PS3 slim. Misschien komt er nog wel een PS3 mini.
De nes was toch ook nog een bakbeest zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
-RazieL- schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:07:
Volgens mij waren ze ook relatief vroeg met de PS3 slim. Misschien komt er nog wel een PS3 mini.

[...]

De nes was toch ook nog een bakbeest zeg :o
offtopic:
Maar hij is (veel) lichter dan een PS2 slim ;).
net even foto's proberen te maken van PS3 fat vs PS2 slim, maar moet even wachten op een goede camera. Die in de N82 is kapot.

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 04-01-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bellerophon schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:45:
[...]

Ik denk dat we tegen die tijd (als 3D tv's betaalbaar zijn), dan gamen we al vrolijk verder op de PS4 8)
Ik denk dat we over 3-6 maanden de eerste 3D-games zien. 3D-standaard voor hdmi is af. 3D-compatible tv's zijn er al en zullen bij de CES (vanaf 7 januari) uitgebreid aan bod komen. Wat je nodig hebt is
100hz en een aansluiting voor een shutterglass bril.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
MAG is open BETA nu.

Alleen krijg ik de hele tijd kan geen verbinding met server maken error... meer mensen last van?

Gratis te downloaden uit de PSN Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om van google je startpagina te doen en ik kan geen sites intypen bij de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:44:
Is het mogelijk om van google je startpagina te doen en ik kan geen sites intypen bij de PS3
In elk geval niets zelf proberen. Dus niet op start drukken en zeker ook niet op driehoekje!

Komaan, een beetje moeite aub. Google, blijkbaar ken je dat, maar je mag het gerust ook gebruiken hoor.
Door op start te drukken kan je een url invullen. Homepage wijzigen weet ik niet vanbuiten, maar op driehoekje kan je de menu oproepen. Daar eens kijken.
Anders: RTFM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:56:
[...]

In elk geval niets zelf proberen. Dus niet op start drukken en zeker ook niet op driehoekje!

Komaan, een beetje moeite aub. Google, blijkbaar ken je dat, maar je mag het gerust ook gebruiken hoor.
Door op start te drukken kan je een url invullen. Homepage wijzigen weet ik niet vanbuiten, maar op driehoekje kan je de menu oproepen. Daar eens kijken.
Anders: RTFM ;)
offtopic:
read the f*cking manual ?

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
Ghenzi schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:01:
[...]

offtopic:
read the f*cking manual ?
Ding! We have a winner!

Maar even om de vraag van de ander te beantwoorden: Nooit afgevraagd wat er onder Tools/Gereedschappen zit in je browser als je op driehoekje drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactly my point. Bij mijn weten zit er geen zefvernietigingsknop op, dus proberen kan geen kwaad ;)

on topic:
God of War III, Dante's Inferno, Darksiders, Nier, Castlevania, ...
Het zijn mooie tijden voor de action/adventure-liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:35:
Exactly my point. Bij mijn weten zit er geen zefvernietigingsknop op, dus proberen kan geen kwaad ;)

on topic:
God of War III, Dante's Inferno, Darksiders, Nier, Castlevania, ...
Het zijn mooie tijden voor Ghenzi
There, I fixed it for you :D

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God of War is wel overrated voor een beat'm up zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 06:54:
Ik moet ook eerlijk zijn dat ik niet echt fan ben van het spel, had het geprobeerd na alle heisa erover, maar stelde toch teleur.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FeaR1986 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:15:
* Bellerophon is aan het twijfelen om morgen Red Faction: Guerrilla en/of James Bond: Quantum of Solace te halen.

De eerst is namelijk maar €14,99 en de tweede maar €9,99 bij de Intertoys. Op zich geen geld , al is het maar voor een paar minuten/uur plezier. Wilde eerst voor Star Wars: The Force Unleashed gaan, maar die game was in een Platinum hoesje en daar doe ik niet aan :P

Maar eerst vannacht maar Assassin's Creed II uit proberen te spelen. Heb het idee dat ik er bijna ben. Maar wil eerst wel graag alle zes de Assassin's Tombes halen, want dat geeft toch weer voordeel aan het einde van de game :)

[...]

Een echte tweaker "mod" natuurlijk iets onder die N64 zodat deze recht staat. Maar wel toffe set-up. En hoe verwissel je nu GameCube spellen met die Nintendo er zo boven op :+
Star Wars is wel een leuk spel :) Alleen de ultieme trophies ga je echt niet halen zonder te cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:39

FeaR

In GoT we trust

Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 07:21:
[...]
Star Wars is wel een leuk spel :) Alleen de ultieme trophies ga je echt niet halen zonder te cheaten.
Maar Star Wars gaat het dus niet worden, ben echt zo anti-Platinum-doosjes. Wellicht toch maar ergens die Sith Edition kopen zodra die uit is. Denk dat het Red Faction gaat worden, alleen wel de XBox versie want die zag er wat beter uit :$

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FeaR1986 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:19:
[...]

Maar Star Wars gaat het dus niet worden, ben echt zo anti-Platinum-doosjes. Wellicht toch maar ergens die Sith Edition kopen zodra die uit is. Denk dat het Red Faction gaat worden, alleen wel de XBox versie want die zag er wat beter uit :$
Sith Edition zou ik dan doen ja :) Bedoel dan heb je meteen alleen DLC erbij (Hoth is nog niet te koop als DLC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Een vraagje,

Ik heb mijn savegame verwijderd van Prince of Persia |:( (I know!)

Maar hoe kan ik een dergelijke savegame als deze, http://www.gamefaqs.com/console/ps3/save/945942.html, nou correct (en dat hij het dan ook doet) op mijn PS3 plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:37:
Een vraagje,

Ik heb mijn savegame verwijderd van Prince of Persia |:( (I know!)

Maar hoe kan ik een dergelijke savegame als deze, http://www.gamefaqs.com/console/ps3/save/945942.html, nou correct (en dat hij het dan ook doet) op mijn PS3 plaatsen?
Downloaden via PC->USB stick->kopieren naar Ps3 wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik lees her en der tegenstrijdigheden, maar heeft GT5 : Prologue nu wel of geen Trophies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:53:
[...]

Downloaden via PC->USB stick->kopieren naar Ps3 wellicht?
Meer dan logisch, maar ik heb al een paar keer een melding gehad dat hij het dan niet doet?

@Exorcist, geen trophies

[ Voor 4% gewijzigd door Bellerophon op 05-01-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Frenkovic schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:45:
met de nieuwste firmware 3.15 geloof ik zijn de problemen inderdaad opgelost! Het is een niet verplichte update. Ik had er eerst ook last van; na de update zijn de problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Met de 3.15 firmware hab ik nog steeds last van het controller probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:12:
[...]

Meer dan logisch, maar ik heb al een paar keer een melding gehad dat hij het dan niet doet?

@Exorcist, geen trophies
OK, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:46
PS3Trophies is een goede site om te kijken of een game wel of geen trophies heeft. ;)

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:12:
[...]

@Exorcist, geen trophies
Kan je wat specifieker zijn? Wil hij niet kopieren naar de PS3 of krijg je van het spel de melding dat de save niet te laden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:38:
[...]

Kan je wat specifieker zijn? Wil hij niet kopieren naar de PS3 of krijg je van het spel de melding dat de save niet te laden is?
Het laden is geen probleem :) En als ik in mijn 'Save game / data map' kijk dan zie ik de savegame als dusdanig ook staan. echter kan ik hem niet laden vanuit het spel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 06:54:
Voor een beat 'm up wel ja, voor een hack&slash zeker niet... De game is alweer uit 2005, misschien deel3 eens proberen als ie nog niet zo lang uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:45:
[...]

Het laden is geen probleem :) En als ik in mijn 'Save game / data map' kijk dan zie ik de savegame als dusdanig ook staan. echter kan ik hem niet laden vanuit het spel zelf
Hmm vreemd. Je weet zeker dat je de juiste versie hebt en de corresponderende save file? Dus niet bijv een goty versie ofzo.

Verschillen in PAL/NTSC versie misschien al weet ik niet in hoeverre dat bij deze generatie nog van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:55:
[...]

Hmm vreemd. Je weet zeker dat je de juiste versie hebt en de corresponderende save file? Dus niet bijv een goty versie ofzo.

Verschillen in PAL/NTSC versie misschien al weet ik niet in hoeverre dat bij deze generatie nog van toepassing is.
Nee, voor zover ik weet heb ik echt de juiste versie gebruikt. En dan doel ik op de EU save game van prince of Persia (zie de gebruikte link).

En het gaat mij er voornamelijk om dat ik 1000 light seeds had gehaald met mijn savegame... en ik heb dus echt geen zin om dat op nieuw te gaan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:00:
[...]

Nee, voor zover ik weet heb ik echt de juiste versie gebruikt. En dan doel ik op de EU save game van prince of Persia (zie de gebruikte link).

En het gaat mij er voornamelijk om dat ik 1000 light seeds had gehaald met mijn savegame... en ik heb dus echt geen zin om dat op nieuw te gaan doen :/
Trophies halen kun je wel vergeten als je een "andere" save gebruikt.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

HoefMeistert schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:01:
[...]

Trophies halen kun je wel vergeten als je een "andere" save gebruikt.
Weet ik :)

maar wat ik mij dan wel weer afvraag, stel je gebruikt de savegame van een ander, en deze heeft bepaalde trophies nog niet behaald. Kan je die dan wel behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Dat kan niet. Zou het wel kunnen, dan waren er nu een stuk meer mensen met platinum trophies. Even een savegame downloaden met 999 orbs en hoepla, gratis trophies. Een mooie oplossing tegen de mensen die graag cheaten; jammer voor diegenen die hun savegame verwijderen. Helaasch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:14:
[...]

Weet ik :)

maar wat ik mij dan wel weer afvraag, stel je gebruikt de savegame van een ander, en deze heeft bepaalde trophies nog niet behaald. Kan je die dan wel behalen?
Volgens mij niet. Zodra je een save van een "ander" gebruik wordt het hele trophy gebeuren disabled. Anders kan je saves online zetten dat je bv nog maar 1 lightseed nodig hebt oid :)

Edit : Net te laat :D

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Morphix schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:16:
Dat kan niet. Zou het wel kunnen, dan waren er nu een stuk meer mensen met platinum trophies. Even een savegame downloaden met 999 orbs en hoepla, gratis trophies. Een mooie oplossing tegen de mensen die graag cheaten; jammer voor diegenen die hun savegame verwijderen. Helaasch dus.
Hoeren bende dus... :/

Laat het een les zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denko schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 07:16:
Ik moet ook eerlijk zijn dat ik niet echt fan ben van het spel, had het geprobeerd na alle heisa erover, maar stelde toch teleur.
Hoe ver ben je gekomen dan? Ik vind het begin van de eerste GoW ook niet echt geweldig, maar na een uurtje spelen begint ie echt enorm goed te worden. Naar mijn mening zijn er momenteel nog maar weinig spellen op de PS3 die kunnen tippen aan GoW 1 en 2. Die spellen zijn een perfecte mix van actie en puzzels en een ijzersterk verhaal.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
heeft iemand hier ervaring met het logic3 soundstation? ben op zoek naar een redelijke budgetoplossing en dit lijkt me wel aardig
direct via scart aan te sluiten op de ps3 begrijp ik uit de reviews, 'overruled'' die dan automatisch je tv?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

F350-maniac schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:14:
heeft iemand hier ervaring met het logic3 soundstation? ben op zoek naar een redelijke budgetoplossing en dit lijkt me wel aardig
direct via scart aan te sluiten op de ps3 begrijp ik uit de reviews, 'overruled'' die dan automatisch je tv?
http://www.consoleshop.nl...-sound-station-3-ps3.html

Redelijk goede reviews daar :)
Maar heb je geen stereo zet die je kan aansluiten op je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Even over dat savegames gebeuren. Ik heb mijn savegame van Fallout 3 GOTY gekopieerd naar een usb stick (vanaf een 40gb variant) en vervolgens op mijn nieuwe 250Gb weer geplakt, en ik ging spelen, en bam, meteen weer trophy's (ja ook nieuwe dus ;) ) Is het dan username gekoppeld ofzo? Want dan is het dus gewoon wachten op de 1e beste savegame editor, en dan gewoon alleen je eigen username erin zetten, en gaan met die banaan.

[ Voor 0% gewijzigd door TFDev op 05-01-2010 12:30 . Reden: typtyfus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Killed-1 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:30:
Even over dat savegames gebeuren. Ik heb mijn savegame van Fallout 3 GOTY gekopieerd naar een usb stick (vanaf een 40gb variant) en vervolgens op mijn nieuwe 250Gb weer geplakt, en ik ging spelen, en bam, meteen weer trophy's (ja ook nieuwe dus ;) ) Is het dan username gekoppeld ofzo? Want dan is het dus gewoon wachten op de 1e beste savegame editor, en dan gewoon alleen je eigen username erin zetten, en gaan met die banaan.
daar klinkt het in in dit geval wel naar, is ook logischer dan systeem gebonden. Als het makkelijk te kraken zou zijn dan was het al wel gebeurd.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:16:
[...]
Redelijk goede reviews daar :)
Maar heb je geen stereo zet die je kan aansluiten op je tv?
dat klopt ik heb die gelezen vandaar mijn interesse inderdaad, wilde nog even een objectief geluid horen uit deze hoek haha
en nee mijn 20 jaar oude kenwood onlangs weg moeten brengen ben alleen op zoek naar wat extra herrie voor de games en een enkel filmpje
logitech z-2300 en 5500 ook bekeken en ik weet dat het geweldig moet klinken (de 5500 dan m.n.) maar dat is me toch echt een stap te ver nog

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Killed-1 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:30:
Dat was dus ook de error die ik kreeg... de savegame was opgeslagen door een andere gebruiker.
Dus feitelijk heb jij eigenlijk niets aan dergelijke online savegames :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Dat was dus ook de error die ik kreeg... de savegame was opgeslagen door een andere gebruiker.
Dus feitelijk heb jij eigenlijk niets aan dergelijke online savegames :?
dat is ook precies de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Niet van sommige games lijkt t dan wel ja... Kun je mooi weer opnieuw je lightseeds gaan halen :')

Ik heb prince of persia trouwens ook nogsteeds (5 maand ofzo) in seal liggen, kom er maar niet aan toe :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Killed-1 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:41:
Niet van sommige games lijkt t dan wel ja... Kun je mooi weer opnieuw je lightseeds gaan halen :')

Ik heb prince of persia trouwens ook nogsteeds (5 maand ofzo) in seal liggen, kom er maar niet aan toe :')
Met een spel zoals Naruto is het wel over te zetten (de savegame). En damn... wederom 1001 lightseeds gaan halen. De kerel die dat bedacht heeft, die had wel zo'n beroerd sex leven...

En het verbaast me dat nog niemand heeft getracht zo'n savegame dan te kraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Bellerophon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:44:
[...]
Met een spel zoals Naruto is het wel over te zetten (de savegame). En damn... wederom 1001 lightseeds gaan halen. De kerel die dat bedacht heeft, die had wel zo'n beroerd sex leven...

Zijn die lightseeds nodig voor een trophy of om verder te komen in het spel? Een trophy gaat niet verloren, nieuwe trophies halen kan een probleem zijn als je savegame niet geaccepteerd wordt maar als je een trophy eenmaal hebt dan heb je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Beste PS3'ers,

Ik ga mijzelf (na jaren console-boycot) toch waarschijnlijk aan een PS3 Slim..
Niet kopen, maar via telefoonkopen.nl krijg je er 1 bij een Vodafone abo..

Iemand nog tips/trucs voor een nieuwe console-eigenaar? tips voor games, aansluiten (op een LG 32LH3300 Full-HD), films, etc.

Bij voorbaat dank!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees de startpost, staat veel nuttige informatie in.

De online ps3 handleiding is ook erg handig
http://manuals.playstatio...nl/ps3/current/index.html

Voor aansluiting heb je een HDMI kabel nodig. (een goede kost €10/€15) deze zit niet bij de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Macchill schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:17:
Beste PS3'ers,

Ik ga mijzelf (na jaren console-boycot) toch waarschijnlijk aan een PS3 Slim..
Niet kopen, maar via telefoonkopen.nl krijg je er 1 bij een Vodafone abo..

Iemand nog tips/trucs voor een nieuwe console-eigenaar? tips voor games, aansluiten (op een LG 32LH3300 Full-HD), films, etc.

Bij voorbaat dank!
misschien overwegen om een Ben sim only te nemen en de ps3 zelf te kopen. Is vaak goedkoper dan een aktie van een provider
Aansluiten van de ps3 gewoon met een Action HDMI kabel (a 3 euro) werkt bij mij prima :)
(Ik heb zelf de LG 32LG5700) Verder vind je veel info gewoon in de TS, google etc.
Game reviews kan je ook googlen. Of gewoon dit topic in de gaten houden. MW2 is vet ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door willy1986 op 05-01-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

[...]

En de kerel dan die daadwerkelijk alle 1001 life seeds heeft weten te behalen ? :')

edit: @ macchillie, kijk eens in de budgetbak voor wat oudere games.
heel veel zijn niet meer de volle mep maar meer dan de moeite waard om te spelen.
aka:

Ratchet and clank,
uncharted 1
killzone 2

etc ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Zuurstok op 05-01-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
@willy1986: MW2 is zeker wel vet ja, ik ben er op de pc ook mee bezig, super vet!
En het aanschaffen van de PS3 zie ik niet zitten, zo over 2 jaar verspreid is het een stuk makkelijker aanschaffen (getrouwd, kids, net huis gekocht), snappie? ;)
En goeie tip voor die kabel, is het dan nog wel een goede kwaliteit als je blue-ray afspeelt?

@Ghenzi: Ik zal daar eens gaan kijken ja, zag GTA4 al voor 30 euro bij bol.com, zal ongetwijfeld wel ergens goedkoper zijn (Gamemania, 2e handse games bijv.)

@Ike.: Die was ik alle confuusheid nog even vergeten te checken.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
kdbruin schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:13:
[...]

Met de 3.15 firmware hab ik nog steeds last van het controller probleem.
Al geprobeerd om je controller te resetten? Dat doe je dmv het kleine gaatje onder je controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Macchill schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:43:
@willy1986: MW2 is zeker wel vet ja, ik ben er op de pc ook mee bezig, super vet!
En het aanschaffen van de PS3 zie ik niet zitten, zo over 2 jaar verspreid is het een stuk makkelijker aanschaffen (getrouwd, kids, net huis gekocht), snappie? ;)
En goeie tip voor die kabel, is het dan nog wel een goede kwaliteit als je blue-ray afspeelt?
offtopic:
Financieel technisch gezien ben je goedkoper uit met bijvoorbeeld een simonly abbo van Ben en een ps3 die je zelf koopt bij de Bart Smit. €735 euro voor een 2 jarig abbo met 300 belminuten is gewoon te veel :)
Ben abbo van 7 euro pm met 250 belminuten/sms kost je voor 2 jaar _maar_ €168. PS3 koop je bij de Bart Smit voor 269 euro. Totaal 436 euro. Scheelt toch weer €300 euro; welke je weer kan besteden aan een dagje Efteling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
willy1986 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:14:
[...]

offtopic:
Financieel technisch gezien ben je goedkoper uit met bijvoorbeeld een simonly abbo van Ben en een ps3 die je zelf koopt bij de Bart Smit. €735 euro voor een 2 jarig abbo met 300 belminuten is gewoon te veel :)
Ben abbo van 7 euro pm met 250 belminuten/sms kost je voor 2 jaar _maar_ €168. PS3 koop je bij de Bart Smit voor 269 euro. Totaal 436 euro. Scheelt toch weer €300 euro; welke je weer kan besteden aan een dagje Efteling ;)
true..
true....
toch eens even bedenken hoe ik dat int vat giet.. ;)
tnxs voor de rekensom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnitzelhof
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-02 09:52
Hallo allen!

Ik heb sinds kort ook een PS3 slim :)
Heb me al vermaakt met LBP, Ratched & Clank..
Ben nu bezig met Uncharted 1, Infamous en PoP :*)

Nu heb ik ook een Logitech Keyboard. Deze gebruik ik al een tijdje voor mijn HTPC.
Is het ook mogelijk om dit keyboard zowel met mijn PS3 als met mijn HTPC te pairen?

Wanneer ik op dit moment m'n keyboard aan zet word die niet herkend als ik op mijn PS3 naar apparaten scan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Wees blij dat het nog niet gekraakt is, nu zeggen de tropies tenminste nog wat (Met name dat je tijd teveel hebt zoals ik :+ )
Als iedereen gewoon savegames kon kopieren en daardoor trophies kan halen dan zou het halen van een platinum trophy bij lange na niet meer zo leuk zijn .
Schnitzelhof schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:48:
Is het ook mogelijk om dit keyboard zowel met mijn PS3 als met mijn HTPC te pairen?
Het of/of en helaas niet en/en. Je kunt 1 keyboard niet tegelijk op 2 apparaten pairen.

[ Voor 17% gewijzigd door Meelobee op 05-01-2010 15:59 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 19:17

HenkS

Da_king alias HenkS

grr ik zit zwaar in dubio...

ik heb een xbox360 en deze bevalt opzicht prima, maar de ps3slim spreekt me steeds meer aan.

Maar goed los van de aanschaf prijs, heb ik natuurlijk ook al kosten gemaakt voor mijn xbox360, zoals fifa10, laatste Call Of Duty... toch eens kijken wat er voor zou kunnen krijgen als ik die verkoop...

Want naast een aantal opties van de PS3 zoals Blue-ray en HDMI (wat mijn Xbox360 versie niet heeft) zijn er ook een aantal spellen welke er wel zijn voor de PS3 en niet voor de 360

Want een vriend van mij heeft Buzz en daar zijn ik en mijn vriendin helemaal gek van, echt fantastisch spel! maar ja, dan moet ik ook fifa 10 weer opnieuw kopen (ja ik ben verslaafd). dus dan ben ik toch met 2 spellen + ps3 rond de 380,- kwijt (pfffft)

En ik denk niet dat ik meer krijg dan 200,- (inclusief 3 spellen en 2 controllers) voor mijn xbox360 (als ik dat al kan krijgen)...

Erg lastige keus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
HenkS schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:56:
grr ik zit zwaar in dubio...

ik heb een xbox360 en deze bevalt opzicht prima, maar de ps3slim spreekt me steeds meer aan.

Maar goed los van de aanschaf prijs, heb ik natuurlijk ook al kosten gemaakt voor mijn xbox360, zoals fifa10, laatste Call Of Duty... toch eens kijken wat er voor zou kunnen krijgen als ik die verkoop...

Want naast een aantal opties van de PS3 zoals Blue-ray en HDMI (wat mijn Xbox360 versie niet heeft) zijn er ook een aantal spellen welke er wel zijn voor de PS3 en niet voor de 360

Want een vriend van mij heeft Buzz en daar zijn ik en mijn vriendin helemaal gek van, echt fantastisch spel! maar ja, dan moet ik ook fifa 10 weer opnieuw kopen (ja ik ben verslaafd). dus dan ben ik toch met 2 spellen + ps3 rond de 380,- kwijt (pfffft)

En ik denk niet dat ik meer krijg dan 200,- (inclusief 3 spellen en 2 controllers) voor mijn xbox360 (als ik dat al kan krijgen)...

Erg lastige keus :(
Ik heb dezelfde beiden (naja, alle consoles ooit gemaakt :P ) consoles, en ze hebben allebei zo hun voordeel. Ik heb de PS3 puur gekocht voor LBP, Singstar en Buzz. Laatste twee ook erg populair bij vrienden, familie en uiteraard mijn vriendin.

Als je de mogelijkheid hebt, kun je ze beter beiden hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 19:17

HenkS

Da_king alias HenkS

Exorcist schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:01:
[...]

Ik heb dezelfde beiden (naja, alle consoles ooit gemaakt :P ) consoles, en ze hebben allebei zo hun voordeel. Ik heb de PS3 puur gekocht voor LBP, Singstar en Buzz. Laatste twee ook erg populair bij vrienden, familie en uiteraard mijn vriendin.

Als je de mogelijkheid hebt, kun je ze beter beiden hebben..
tja beide vind ik een beetje teveel van het goede (ook qua budget) en als ik de ps3 heb, zou ik niet weten waarom ik de xbox360 nog zou moeten hebben. ik vind geen spellen leuk die alleen op de xbox360 uit zijn.

Alleen geen idee wat ik nog voor mijn xbox360 krijg met controllers en games.... want ik wil Buzzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
HenkS schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:39:
[...]

tja beide vind ik een beetje teveel van het goede (ook qua budget) en als ik de ps3 heb, zou ik niet weten waarom ik de xbox360 nog zou moeten hebben. ik vind geen spellen leuk die alleen op de xbox360 uit zijn.

Alleen geen idee wat ik nog voor mijn xbox360 krijg met controllers en games.... want ik wil Buzzen. :)
Een HDMI-loze levert niet zo gek veel meer op. Ik zou CoD en Fifa beiden apart verkopen voor 40 Euro, daar haal je nog wel wat uit. Je Xbox doet kaal met 2 controllers een Euro of 100 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:11:
Ik lees her en der tegenstrijdigheden, maar heeft GT5 : Prologue nu wel of geen Trophies?
Neen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Laatst online: 21-09 21:37
HenkS schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:39:
[...]

Te ruil advertentie plaatsen op marktplaats en je xbox te ruil zetten voor een ps3.

Wellicht dat je iemand kunt vinden die zijn ps3 wil ruilen voor jouw xbox360.

[ Voor 7% gewijzigd door Sato op 05-01-2010 19:02 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms (best vaak eigenlijk) een probleem met de wifi verbinding. Tijdens online spelen heb ik nergens last van, maar daarbuiten is de verbinding vaak verbroken zodat ik opnieuw moet inloggen. Erg vervelend bij het downloaden van demo's en updates.

Kent iemand dit probleem? En wat kan de oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:55:
Ik heb soms (best vaak eigenlijk) een probleem met de wifi verbinding. Tijdens online spelen heb ik nergens last van, maar daarbuiten is de verbinding vaak verbroken zodat ik opnieuw moet inloggen. Erg vervelend bij het downloaden van demo's en updates.

Ja ken dit probleem, waarschijnlijk hebben meerdere apparaten hetzelfde IP-adres. Oplossing is door aparate vaste IP-Adressen te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flexicon schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:12:
[...]

Ja ken dit probleem, waarschijnlijk hebben meerdere apparaten hetzelfde IP-adres. Oplossing is door aparate vaste IP-Adressen te geven ;)
Ok, dat wordt even verdiepen.
Kan een andere oplossing ook zijn dat ik even een kabeltje leg tussen de PS3 en router? De afstand is slechts zo'n 0,5 meter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 17-09 10:13
deleted

[ Voor 98% gewijzigd door virtualJac op 22-03-2010 14:26 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
FeaR1986 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:19:
[...]

En, is het Red Faction nog geworden? ;)
Ik heb me een hele tijd goed vermaakt met die game, vooral het slopen van gebouwen en lekker meppen met die big-ass hamer. Heerlijk :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Meelobee schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:58:
[...]
Wees blij dat het nog niet gekraakt is, nu zeggen de tropies tenminste nog wat (Met name dat je tijd teveel hebt zoals ik :+ )
Als iedereen gewoon savegames kon kopieren en daardoor trophies kan halen dan zou het halen van een platinum trophy bij lange na niet meer zo leuk zijn .
Dat is uiteraard ook zo, maar vraag me stiekem toch wel af of zoiets nou wel of niet werkt.
Kwam het per toeval tegen op AmazonUK, ben persoonlijk verder ook niet geinteresseerd, behalve om te weten of het werkt.

Als het niet werkt, zou je ook niet dit soort topics hebben in hun forum toch ?
virtualJac schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:36:
Ik ben nieuw en weinig bekend met de Playstation 3, maar ik heb er hier een gekregen van een vriend van me die niet meer uit Standby komt. Het rode lampje brand en zodra ik hem aan wil zetten of de disk eruit wil halen dan gaat hij heel even op groen, de fan slaat aan om vervolgens een kleine pieptoon te geven en weer terug naar rood te gaan.

Het gaat om 1 van de eerste Playstation 3's met een 60gig schijf.

Aanvullende info kan verstrekt worden op aanvraag.

Iemand bekend met het probleem of een idee wat het kan zijn? Ik dacht zelf dat misschien de harde schijf overleden is?
Wat dacht je van contact opnemen met Sony ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yippie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 23:04:
[...]
Dat is uiteraard ook zo, maar vraag me stiekem toch wel af of zoiets nou wel of niet werkt.
Kwam het per toeval tegen op AmazonUK, ben persoonlijk verder ook niet geinteresseerd, behalve om te weten of het werkt.

Als het niet werkt, zou je ook niet dit soort topics hebben in hun forum toch ?
Xploder cheats system is waarschijnlijk een DVD/BluRay met daarop hints, tips en cheatcodes (meestal in het menu in te voeren).
Je betaald voor dingen die je waarschijnlijk op diverse sites voor nop kunt vinden
Op dat forum staan vrijwel alleen savegames, je unlocked er geen trophy's mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Je hebt gelijk, maar als die savegames werken, en op een punt zijn opgeslagen net voor de trigger dat je een trophy haalt, kan je er natuurlijk wel profijt van hebben.

Over de inhoud, gaat inderdaad om een schijfje, en verder update's over internet en RSS.
Zoals ik al zeischreef, totaal geen persoonlijke interesse om het te gebruiken, wel een gezonde interesse over de mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yippie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 23:39:
Je hebt gelijk, maar als die savegames werken, en op een punt zijn opgeslagen net voor de trigger dat je een trophy haalt, kan je er natuurlijk wel profijt van hebben.
Zo simpel kun je het trophy-systeem niet ontwijken lijkt me.
Lijkt mij dat dit niet zal werken.
Misschien iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
OPSLAGHOND schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:14:
[...]
Misschien iemand anders?
Lijkt mij ook dat ze daar heel goed over hebben nagedacht, aan de andere kant heb je wel een X aantal mensen die het wel proberen.Toekomst zal het uitwijzen, overigens kwam ik er per ongeluk achter gisteren dat je van je eigen savegames ( zeg gebruiker1) kan kopieren naar een andere gebruiker (zeg gebruiker2) op de zelfde PS3.
Of het werkt weet ik niet, niet getest, geen behoefte aan. Hij staat er wel tussen als ik met gebruiker 2 inlog bij Hulpprogramma voor opgeslagen data.

Is toch ook raar of niet ?

Toch maar even getest, met Fallout3, laatste savegame gekopieerd naar player2, en werkt prima.
Is dus niet usergebonden, hooguit console gebonden. Voor de duidelijkheid, trofeeen pakt die niet mee, maar dat is logisch. Zal anders binnenkort is testen om vlak voordat je een trofee behaalt een savegame maakt, en deze dan kopieert naar een andere gebruiker. Verwacht dat dat gewoon werkt.

Wat ik me dan gelijk afvraag:
Hoe zit dat dan als je een backup maakt, en deze op een nieuwe/andere console zet voor eigen gebruik.

[ Voor 25% gewijzigd door Yippie op 06-01-2010 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Laatst online: 21-09 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:55:

Een (utp)kabel is altijd de beste manier om wifi problemen op te lossen.

Gezien de afstand vraag ik mij echter af waarom u de ps3 niet al bekabelt had,
Wellicht wegens gebrek aan lan poorten op de router ?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OPSLAGHOND schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:14:
[...]

Misschien iemand anders?
Volgens mij schrijven de meeste games die trophies hebben iets van de psn-id en/of een ID nummer van de hardware in de savegames weg. Zodat de saves niet werken op een andere account en/of PS3.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Svennie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:10:
[...]

Zijn die lightseeds nodig voor een trophy of om verder te komen in het spel? Een trophy gaat niet verloren, nieuwe trophies halen kan een probleem zijn als je savegame niet geaccepteerd wordt maar als je een trophy eenmaal hebt dan heb je hem.
Beide :)

Je hebt ze nodig om en bepaalde stukken vrij te spelen, en om de ultieme trophy te halen (qua dat spel) 1001 Light Seeds verzamelen, zeg maar net zoiets als alle Blast Shards uit Infamous en alle Hidden Packages uit GTA 4

Pagina: 1 ... 3 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.