Nee, ik had geen kabeltje over thuis.LordSander schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 01:09:
[...]
Een (utp)kabel is altijd de beste manier om wifi problemen op te lossen.
Gezien de afstand vraag ik mij echter af waarom u de ps3 niet al bekabelt had,
Wellicht wegens gebrek aan lan poorten op de router ?
Daar is toch nu die nieuwe optie voor? Dat je alle Data op een HDD of USb zet en dan vervolgens op een andere console kan plaatsen?Yippie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:38:
[...]
Lijkt mij ook dat ze daar heel goed over hebben nagedacht, aan de andere kant heb je wel een X aantal mensen die het wel proberen.Toekomst zal het uitwijzen, overigens kwam ik er per ongeluk achter gisteren dat je van je eigen savegames ( zeg gebruiker1) kan kopieren naar een andere gebruiker (zeg gebruiker2) op de zelfde PS3.
Of het werkt weet ik niet, niet getest, geen behoefte aan. Hij staat er wel tussen als ik met gebruiker 2 inlog bij Hulpprogramma voor opgeslagen data.
Is toch ook raar of niet ?
Toch maar even getest, met Fallout3, laatste savegame gekopieerd naar player2, en werkt prima.
Is dus niet usergebonden, hooguit console gebonden. Voor de duidelijkheid, trofeeen pakt die niet mee, maar dat is logisch. Zal anders binnenkort is testen om vlak voordat je een trofee behaalt een savegame maakt, en deze dan kopieert naar een andere gebruiker. Verwacht dat dat gewoon werkt.
Wat ik me dan gelijk afvraag:
Hoe zit dat dan als je een backup maakt, en deze op een nieuwe/andere console zet voor eigen gebruik.
Maar als je dat eens zou willen testen, een savegame opslaan net voor het behalen van een trophy en deze dan halen op een andere account.
PSN: Bellerophon-
Als je een backup maakt van je oude PS3 en die op een andere ps3 zet dan komt bijna alles mee behalve weer die beveiligde saves. In mijn geval was dat save data van Demon's Souls en singleplayer stats van Killzone 2.Yippie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:38:
Wat ik me dan gelijk afvraag:
Hoe zit dat dan als je een backup maakt, en deze op een nieuwe/andere console zet voor eigen gebruik.
Ik denk dat sommige savegames gewoon hoeveelheden kills etc blijven tellen waardoor je met gekopieerde savegames snel trophies kunt halen doordat deze gegevens dan al beschikbaar zijn. Ik snap zowiezo niet waar mensen zich mee druk houden. Het hele trophie gebeuren is leuk omdat je stats kan vergelijken met anderen. Als je dan straks kan cheaten oid dan raakt de balans in de war. Natuurlijk heb je veel van die kortzichtige mensen die het dan leuk vinden ineens level 100 te zijn terwijl ze vergeten dat een paar maanden later meer mensen level 100 zijn en hij niet mee zo bijzonder is. Laten we nou in godsnaam die het beveiligde savegames "problematiek" vergeten en met rust laten.
Mijn Demon's Souls save is beveiligd omdat die game zich zo om de 10 seconde saved. Hierdoor kun je niet bepaalde gamebepalende quests twee keer doen om zo het verloop van het spel te beinvloeden. Dus bijv een save back-uppen. een quest verkloten en dan "no worries" je oude savegame terugzetten en opnieuw proberen.
Helaas zit ik hierdoor nu wel met 2 ps3's: een oude 60 model voor Demon's Souls en een nieuw 80 model voor alle andere games. Beetje jammer. Maarja nu heb ik op de slaapkamer ook mogelijkheden tot blu-ray kijken en gamen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
dan zal je ze opnieuw moeten halen ben ik bang, voor de trophies maakt het niet uit, voor het spel blijkbaar wel, ben bang dat er geen andere oplossing is. Of je moet met een andere save game verder maar dan haal je geen nieuwe trophies meer maar hoef je de light seeds niet meer.Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 07:38:
[...]
Beide
Je hebt ze nodig om en bepaalde stukken vrij te spelen, en om de ultieme trophy te halen (qua dat spel) 1001 Light Seeds verzamelen, zeg maar net zoiets als alle Blast Shards uit Infamous en alle Hidden Packages uit GTA 4
PSN ID: Svennie-NL
Meelobee schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:58:
[...]
Wees blij dat het nog niet gekraakt is, nu zeggen de tropies tenminste nog wat (Met name dat je tijd teveel hebt zoals ik)
Als iedereen gewoon savegames kon kopieren en daardoor trophies kan halen dan zou het halen van een platinum trophy bij lange na niet meer zo leuk zijn .
[...]
offtopic:
Ben je al bezig met de Platinum-trophy voor GTA IV? Ik ga vanaf dinsdag ook zorgen dat ik die haal, dus als je nog stukken samen wilt doen dan hoor ik het graag
Ben je al bezig met de Platinum-trophy voor GTA IV? Ik ga vanaf dinsdag ook zorgen dat ik die haal, dus als je nog stukken samen wilt doen dan hoor ik het graag
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb wat problemen met het draadloos aansluiten van de PS3.
Zodra ik verbinding maak met mijn draadloze router wordt mijn pc van het draadloze netwerk gegooid.
Na een reset van de netwerkadapter werkt het weer.
Beide (pc en ps3) hebben een vast ip adres gekregen. Helaas heeft dat ook niet geholpen.
Ik heb het alleen wanneer de ps3 aangaat en niet wanneer er een andere pc op het netwerk komt.
Iemand een idee?
Zodra ik verbinding maak met mijn draadloze router wordt mijn pc van het draadloze netwerk gegooid.
Beide (pc en ps3) hebben een vast ip adres gekregen. Helaas heeft dat ook niet geholpen.
Ik heb het alleen wanneer de ps3 aangaat en niet wanneer er een andere pc op het netwerk komt.
Iemand een idee?
Money for nothin' and your chicks for free
Speelt men GTA 4 nog een beetje online?LuPo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:32:
[...]
offtopic:
Ik wou het eerst aan een aantal ervaringsdeskundigen vragen voordat ik de trage Sony service molen in ga. Het valt buiten de garantie en het antwoord wat je meestal van Sony krijgt is, stuur maar op. Dat kost geld voor een oude Playstation 3.Yippie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 23:04:
[...]
knip
[...]
Wat dacht je van contact opnemen met Sony ?
Dus wellicht kan iemand anders me verder helpen die een soortgelijk probleem gehad heeft of het toevallig weet.
there's no tweak without the tweaker
Ik moet nog super veel doen, kan alleen geen leuke mensen vinden die willen spelen, het eindigd altijd met gekloot, beetje de boel slopen en daar stopt het. So, i'm interested!Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:48:
[...]
Speelt men GTA 4 nog een beetje online?
Volgens mij wel. Je kunt niet zien hoeveel mensen er online zijn omdat het multiplayer-gedeelte wat irritant is geïmplementeerd (door middel van je mobiele telefoon). Maar samen met een vriend van me vermaak ik me altijd opperbest. Een beetje achter elkaar aanscheuren en op elkaar knallen.Bellerophon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:48:
[...]
Speelt men GTA 4 nog een beetje online?
Ik wil het nu dus echter wat serieuzer aan gaan pakken en voor de trophies gaan.
Je hebt twee PSN-ID's dus ik weet niet op welke van de twee je speelt of gaat spelen? Dan hebben we in ieder geval al twee man.Cablekevin schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:45:
[...]
Ik moet nog super veel doen, kan alleen geen leuke mensen vinden die willen spelen, het eindigd altijd met gekloot, beetje de boel slopen en daar stopt het. So, i'm interested!
[ Voor 36% gewijzigd door LuPo op 06-01-2010 09:49 ]
Same here, waaronder de meest complexe. De AWP TrophyCablekevin schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:45:
[...]
Ik moet nog super veel doen, kan alleen geen leuke mensen vinden die willen spelen, het eindigd altijd met gekloot, beetje de boel slopen en daar stopt het. So, i'm interested!
Verwijderd
Er is zelfs al een game uit op PSN en Live die gebruik maakt van zowel de ouderwetse manier van 3d (groen/blauw brilletje) maar ook gebruik kan maken van je 3D mogelijkheden van je tv:Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:07:
On-topic:
Dit jaar zou er toch 3D-ondersteuning komen voor de PS3? Dat is leuk maar zijn er uberhaupt al games in de maak daarvoor die niet uitgaan van een 3D-televisie?
Invincible Tiger: the legend of Han Tao
oh GTAIV daar wil ik ook wel weer eens online mee, heb hem singleplay uitgespeeld (hoofdmissie) maar online nog maar heel weinig gedaan
psn-ID F350-maniac wie weet treffen we elkaar !
PSN Headless_Pumpkin
GTAIV wil ik ook wel een keer meedoen, lang geleden dat ik dat gespeeld heb.
PSN ID: Svennie-NL
Nah het is voornamelijk belangrijk om online je trophies te kunnen boostenF350-maniac schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:19:
[...]
oh GTAIV daar wil ik ook wel weer eens online mee, heb hem singleplay uitgespeeld (hoofdmissie) maar online nog maar heel weinig gedaan
psn-ID F350-maniac wie weet treffen we elkaar !
Yellow Light of Death dus, bekend probleem met de vroege 60GB versie. Kost je precies 150 euro om door sony te laten repareren.virtualJac schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:36:
Ik ben nieuw en weinig bekend met de Playstation 3, maar ik heb er hier een gekregen van een vriend van me die niet meer uit Standby komt. Het rode lampje brand en zodra ik hem aan wil zetten of de disk eruit wil halen dan gaat hij heel even op groen, de fan slaat aan om vervolgens een kleine pieptoon te geven en weer terug naar rood te gaan.
Het gaat om 1 van de eerste Playstation 3's met een 60gig schijf.
Aanvullende info kan verstrekt worden op aanvraag.
Iemand bekend met het probleem of een idee wat het kan zijn? Ik dacht zelf dat misschien de harde schijf overleden is?
Filmpje van de YLOD (yellow light of death)
http://www.youtube.com/watch?v=VdCfosfeWEs
Er gaat geen geel lampje branden naar mijn weten. Hij start gewoon en gaat vervolgens weer uit en naar rood. Heb een aantal tips en tricks gevonden op internet en ga die eens proberen.
voor de liefhebber, hier de tips.
Iemand zijn lens al eens gecleand? Kan ik daar gewoon zo'n lens cleaner cd met borsteltjes voor gebruiken of heeft iemand anders daar tips voor?
voor de liefhebber, hier de tips.
Iemand zijn lens al eens gecleand? Kan ik daar gewoon zo'n lens cleaner cd met borsteltjes voor gebruiken of heeft iemand anders daar tips voor?
Laat me raden, een Linksys WRT54G?DeeJee schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:36:
Iemand een idee?
Indien ja, meest simpele oplossing is de Media Server optie op de PS3 uitzetten.
Mocht je toch van de Media Server opties gebruik willen maken, dan kan je proberen (naast handmatig IP-adressen) de PS3 in DMZ te zetten. Dit wil soms wel eens helpen.
Andere mogelijkheid is om de Linksys te flashen met (micro) DD-WRT. Maar daar moet je zin in hebben.
Ik heb uiteindelijk een andere router gekocht aangezien ik ook met DD-WRT firmware nog wat andere problemen had.
Indien nee,.... euhm.. sorry. Geen idee.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Verwijderd
Heb je wel de vaste IP-adressen gereserveerd in de router (als je voor vaste adressen wilt gaan tenminste), anders deelt 'ie' vrolijk hetzelfde adres uit aan een DHCP-cliënt.DeeJee schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:36:
Iemand een idee?
Voeg: Cablekevin toe voor GTA IV, hier ga ik dit op spelen.
Inderdaad echt een *** router, verder werkt alles snel en makkelijk. Maar ik hield ook altijd gezeik met die Mediaserver, uiteindelijk ook een andere router, en werkt nu super!! Zelfs het aansluiten met kabel maakt geen verschil, maar het blijft vooral lastig bij het downloaden, aangezien je de donwload niet kan hervatten. Misschien wel handig voor een volgende FW upgradeSeraphus-Y schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:09:
[...]
Laat me raden, een Linksys WRT54G?
Indien ja, meest simpele oplossing is de Media Server optie op de PS3 uitzetten.
Mocht je toch van de Media Server opties gebruik willen maken, dan kan je proberen (naast handmatig IP-adressen) de PS3 in DMZ te zetten. Dit wil soms wel eens helpen.
Andere mogelijkheid is om de Linksys te flashen met (micro) DD-WRT. Maar daar moet je zin in hebben.
Ik heb uiteindelijk een andere router gekocht aangezien ik ook met DD-WRT firmware nog wat andere problemen had.
MmmkayCablekevin schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:40:
De zeer slechte internet nieuwsite post een berichtje dat de PS3 gehacked is door middel van een xploiot in motorstorm. Overigens lees je her en der alweer dat het fake is en dat het zowiezo niet bij alle games zou werken.
bron
zeer uitgebreid nieuwsitem:
bron
zeer uitgebreid nieuwsitem:

Er valt ook niet veel te vertellen want er is bijna geen info en de info die er al is zou fake zijn.Het is zover, piraten hebben geclaimt dat het ze gelukt is de Playstation 3 te hacken. Dit is natuurlijk niet zo heel best nieuws voor Sony. Er moet wel gezegd worden dat de manier nogal omslachtig is. Lees hier hoe je het zou moeten doen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dat is echt een verschrikkelijke websiteswopdark schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:21:
De zeer slechte internet nieuwsite post een berichtje dat de PS3 gehacked is door middel van een xploiot in motorstorm. Overigens lees je her en der alweer dat het fake is en dat het zowiezo niet bij alle games zou werken.
bron
zeer uitgebreid nieuwsitem:![]()
[...]
Er valt ook niet veel te vertellen want er is bijna geen info en de info die er al is zou fake zijn.
En damn... dat is wel ontzettend omslachtig als het zo zou moeten werken
PS3 met HDMI problemen op LE32S81B
Ik link hier even, omdat er vast meer mensen in dit topic kijken... Maar als iemand een oplossing weet... GRAAG!
Ik link hier even, omdat er vast meer mensen in dit topic kijken... Maar als iemand een oplossing weet... GRAAG!
Denk er sterk aan om mijn 60 Gb te koop te zetten en er een Slim voor terug kopen. Opnieuw garantie, de grote van de slim en (naar zeggen) geluidsreductie zijn mijn de beweegredenen.
Hebben er hier meerdere mensen soortgelijk gedaan, en wat zijn de bevindingen? Is de slim echt zoveel stiller?
Hebben er hier meerdere mensen soortgelijk gedaan, en wat zijn de bevindingen? Is de slim echt zoveel stiller?
PSN id: GG--77
Persoonlijk vind ik de Slim echt stilGG---77 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:09:
Denk er sterk aan om mijn 60 Gb te koop te zetten en er een Slim voor terug kopen. Opnieuw garantie, de grote van de slim en (naar zeggen) geluidsreductie zijn mijn de beweegredenen.
En ik vind hem er ook mooier uitzien dan zo'n grotere broer
Dit heb ik gedaan ja. Geluidsverschil vond ik niet echt schokbarend. Grootte ook niet. Energieverbruik merk ik weinig van (omdat ik het niet meet en het verschil geen 10 euro is per maand).
Het is dat ik hem voor 150 euro kon kopen, maar anders vond ik het verschil niet groot genoeg.
let wel: mijn PS3 (zowel fat als slim) heeft altijd los gestaan. Dus niet in een kast of omsloten door iets. Hierdoor kan hij altijd zijn lucht goed kwijt en slaat de fan wat minder snel aan.
Misschien dat wanneer hij bij jou in een kast staat, de slim wat minder hard hoeft te koelen.
Wel erg (ERG) jammer van PS2 BC, de 4 usb poorten en het uiterlijk. Allemaal beter dan bij de slim.
Het is dat ik hem voor 150 euro kon kopen, maar anders vond ik het verschil niet groot genoeg.
let wel: mijn PS3 (zowel fat als slim) heeft altijd los gestaan. Dus niet in een kast of omsloten door iets. Hierdoor kan hij altijd zijn lucht goed kwijt en slaat de fan wat minder snel aan.
Misschien dat wanneer hij bij jou in een kast staat, de slim wat minder hard hoeft te koelen.
Wel erg (ERG) jammer van PS2 BC, de 4 usb poorten en het uiterlijk. Allemaal beter dan bij de slim.
[ Voor 8% gewijzigd door Sluuz op 06-01-2010 13:14 ]
PSN: Sluuz
Ik kom niet verder dan het uiterlijk. PS2 heb ik nog staan en heb 1 keer in PS3 een PS2 game erin gedaan. Alleen om te testen. Gebruik doorgaans niet meer dan 1 (opladen) USB poort. En wil graag een grotere HDD. En als je dan weer 2 jaar garantie krijg. Mijne staat redelijk ingebouwd en na een half-uur slaat de ventilator toch meestal wel aan.
Zag op MP dat ze er richting de € 300,- voor boden en dat kost de slim. Geen slechte deal lijkt mij. Denk dat ik er een stapel spelletjes (welke ik toch niet meer doe) bij gooi, en dat ik dan wellicht een Slim met Uncharted2 erbij kan kopen.
Zag op MP dat ze er richting de € 300,- voor boden en dat kost de slim. Geen slechte deal lijkt mij. Denk dat ik er een stapel spelletjes (welke ik toch niet meer doe) bij gooi, en dat ik dan wellicht een Slim met Uncharted2 erbij kan kopen.
Mmm inderdaard de WRT54G.Seraphus-Y schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:09:
[...]
Laat me raden, een Linksys WRT54G?
Is dit een draadloos probleem of blijf ik dit gezeur ook houden wanneer ik een draad tussen de ps3 en router hang?
Deze vaste adressen vallen buiten mijn DHCP range.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:24:
[...]
Heb je wel de vaste IP-adressen gereserveerd in de router (als je voor vaste adressen wilt gaan tenminste), anders deelt 'ie' vrolijk hetzelfde adres uit aan een DHCP-cliënt.
Ben bang dat je dan hetzelfde hebt. Ik heb ook een WRT54G en zodra mijn (bedraadde) PS3 online komt, vallen bij de andere pcś even de verbindingen voor een seconde of wat weg... Geen oplossing nog gevonden helaas.DeeJee schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:31:
[...]
Mmm inderdaard de WRT54G.
Is dit een draadloos probleem of blijf ik dit gezeur ook houden wanneer ik een draad tussen de ps3 en router hang?
Zie mijn post stukje terug, ook met kabel blijf je dit probleem houden. Wel jammer dat er geen update uitkomt voor de router die dit probleem verhelpt, want verder is het een prima ding
.
Heb nu al zin in de release van ModNations
Heb nu al zin in de release van ModNations
Het is een router probleem, ik had er ook last van met wired aansluitingen. Zoals Seraph ook schreef, door de PS3 in de DMZ te zetten werkte alles voor mij weer prima.DeeJee schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:31:
[...]
Mmm inderdaard de WRT54G.
[...]
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Cablekevin schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:40:
offtopic:
Request is verzonden.
Request is verzonden.
Ik ben ook wel geintereseerd in GTA IV MP
Verwijderd
Ik loop tegen iets heel vervelends aan en ik hoop dat er mensen zijn die me hierbij kunnen helpen.
Door omstandigheden heb ik een aantal weken niet online gekund/in kunnen loggen op PSN, maar in de tussentijd heb ik wel gegamed op mijn PS3 en daarbij veel trophies gehaald (sowieso al een stuk of 15-20 bij Uncharted 1).
Nu kon ik eindelijk weer online en inloggen en ik wilde dus gelijk ook maar even mijn trophies syncen.
Het balkje liep langzaam op tot een procentje of 20-25 en schoot toen ineens door naar 100%, maar de trophies zijn niet bijgewerkt (ik stond op 45 en dit hadden er nu dus al ongeveer 65 moeten zijn).
Als ik nu handmatig (via trofeecollectie) probeer te synchroniseren voegt hij ze steeds niet toe.
Bij mijn trofeecollectie (via de menubalk) staan alle trophies er wel, maar hij werkt ze niet bij in mijn profiel.
Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit te verhelpen is? Ik hoop niet dat ik nu alles weer opnieuw moet gaan halen...
Door omstandigheden heb ik een aantal weken niet online gekund/in kunnen loggen op PSN, maar in de tussentijd heb ik wel gegamed op mijn PS3 en daarbij veel trophies gehaald (sowieso al een stuk of 15-20 bij Uncharted 1).
Nu kon ik eindelijk weer online en inloggen en ik wilde dus gelijk ook maar even mijn trophies syncen.
Het balkje liep langzaam op tot een procentje of 20-25 en schoot toen ineens door naar 100%, maar de trophies zijn niet bijgewerkt (ik stond op 45 en dit hadden er nu dus al ongeveer 65 moeten zijn).
Als ik nu handmatig (via trofeecollectie) probeer te synchroniseren voegt hij ze steeds niet toe.
Bij mijn trofeecollectie (via de menubalk) staan alle trophies er wel, maar hij werkt ze niet bij in mijn profiel.
Iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit te verhelpen is? Ik hoop niet dat ik nu alles weer opnieuw moet gaan halen...
Je verliest je trophies nooit. gewoon later nog een keer syncen en het is opgelost.
Je moet even wachten volgens mij. Ik had hetzelfde en naar een tijdje (paar minuten) stonden de nieuwe trophies erVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:36:
Ik loop tegen iets heel vervelends aan en ik hoop dat er mensen zijn die me hierbij kunnen helpen.
Misschien een idee om via PSN Friends een datum te prikken om eens met z'n allen GTA IV online te spelen? Zo te zien is daar wel animo voor 
Ik ben inderdaad bezig om de platinum te halen, maar ik moet nog behoorlijk wat trophies halen voor het zover is. Ik mis op 2 na alle online trophies en ik moet offline nog o.a. de duiven, packages, jumps en auto's.
De meeste online trophies zijn wel te doen, behalve die waar je 3 coop missies voor moet voltooien. (Fly the coop heet ie geloof ik..) Die moet je zo goed als perfect spelen anders haal je ze niet.
Voeg me maar toe als je GTA IV wilt spelen
Ik ben inderdaad bezig om de platinum te halen, maar ik moet nog behoorlijk wat trophies halen voor het zover is. Ik mis op 2 na alle online trophies en ik moet offline nog o.a. de duiven, packages, jumps en auto's.
De meeste online trophies zijn wel te doen, behalve die waar je 3 coop missies voor moet voltooien. (Fly the coop heet ie geloof ik..) Die moet je zo goed als perfect spelen anders haal je ze niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 06-01-2010 17:46 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Het vreemde is ook dat ze wel op mijn account staan als ik via internet inlog op de playstation website (84 trophies), maar op mijn PSN account op m'n PS3 blijft de teller op 45 staan. Loopt dit proces niet synchroon dan?SL65 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:44:
[...]
Je moet even wachten volgens mij. Ik had hetzelfde en naar een tijdje (paar minuten) stonden de nieuwe trophies er
EDIT: correctie...via internet op de playstation website staan er nu ook maar weer 45...:? Wanneer ik op refresh (F5) druk staat er de ene keer 84 en de andere keer weer 45. Volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 17:59 ]
Ik ben nu bij de eindbaas van Infamous maar krijg hem maar niet verslagen.. hoe doen jullie dat toch? En nee, helaas biedt Gamefaqs me deze keer geen helpende hand..
[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 06-01-2010 17:50 ]
Goed idee, deze en volgende week kan ik helaas niet maar er moet eerst een datum komen. Ik heb laatst 100% gehaaldMeelobee schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:45:
Misschien een idee om via PSN Friends een datum te prikken om eens met z'n allen GTA IV online te spelen? Zo te zien is daar wel animo voor
Fly the coop moet je van elke coop de tijd van Rockstar verbeteren
Fly the coop had ik 1.5 jaar geleden toen er nog geen trophies waren misschien wel 100x gehaald onder de gestelde tijd. Er zijn een paar maniertjes met goede samenwerking(zie youtube) waardoor het niet zo moeilijk is en je wel meer dan 30 sec speling hebt. Dit soort coop modes worden ook altijd gebruikt om zo snel mogelijk naar lvl 10 te komen aangezien er flink wat geld kan worden verdiend (ook nodig voor platinum, kost wel ontiegelijk veel tijd).
Hangman noose (een van de coops) hebi k idd al een paar keer met random people gehaald en deze moet je eigenlijk alleen maar spelen voor lvl 10BatmanHorizon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:08:
Fly the coop had ik 1.5 jaar geleden toen er nog geen trophies waren misschien wel 100x gehaald onder de gestelde tijd. Er zijn een paar maniertjes met goede samenwerking(zie youtube) waardoor het niet zo moeilijk is en je wel meer dan 30 sec speling hebt. Dit soort coop modes worden ook altijd gebruikt om zo snel mogelijk naar lvl 10 te komen aangezien er flink wat geld kan worden verdiend (ook nodig voor platinum, kost wel ontiegelijk veel tijd).
Idd, Hangman Noose werd echt zo vaak gespeeld door mensen. Als je naar de ranking list ging kijken online zitten er echt een paar levenslozeSL65 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:49:
[...]
Hangman noose (een van de coops) hebi k idd al een paar keer met random people gehaald en deze moet je eigenlijk alleen maar spelen voor lvl 10

Wil ook wel eens helpen als je het spel opstart, dan afsluit en dan naar je trophies gaat, dan synchroniseert die weer opnieuw. Had ik vandaag ook last vanVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:36:
Ok thanks. Ik ga het proberen!Sentry23 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:24:
[...]
Het is een router probleem, ik had er ook last van met wired aansluitingen. Zoals Seraph ook schreef, door de PS3 in de DMZ te zetten werkte alles voor mij weer prima.
PS3 in DMZ geeft geen gevaar voor de PS3 qua security?
[ Voor 7% gewijzigd door DeeJee op 06-01-2010 20:50 ]
Als er een manier is om de PS3 remote te hacken hoor ik het ook graagDeeJee schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:46:
[...]
Ok thanks. Ik ga het proberen!
Voor zover ik weet (en geprobeerd heb) kan je op geen enkele manier binnen komen.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Je schreef dat je ook al een tijdje niet online bent geweest, is je FW nog wel up to date ?DeeJee schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:46:
[...]
Ok thanks. Ik ga het proberen!
Ontwijken en blastenDennis Lammers schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:49:
Ik ben nu bij de eindbaas van Infamous maar krijg hem maar niet verslagen.. hoe doen jullie dat toch? En nee, helaas biedt Gamefaqs me deze keer geen helpende hand..
PSN-ID : Cenzer
Ik snap niet helemaal waarom je de geluidsproductie een reden zou vinden om een PS3 Slim te kopen. Als je PS3 aanstaat ben je toch altijd aan het gamen of een film aan het kijken ofzo? Ik heb mijn PS3 nog nooit boven het geluid van mijn games/films gehoord en zelfs als er even geen geluid is vind ik hem niet veel herrie maken (en dan staat mijn PS3 nog vlakbij waar ik zit). Of spelen jullie soms zonder geluid ofzo?
[ Voor 8% gewijzigd door Walance op 06-01-2010 21:53 ]
[PS3] Problemen PS3 op HDMI op Samsung LE32S81B
Weer een testje gedaan, maar nog geen oplossing... iemand die eenzelfde tv heeft (Samsung LE31S81B?) en wel kan gamen met z'n PS3 op HDMI?
Kabel en PS3 lijken goed... HDMI poort dan kaduuk???
Als er anderen zijn met problemen op HDMI output, en die dat opgelost hebben... dan hoor ik dat ook graag
Weer een testje gedaan, maar nog geen oplossing... iemand die eenzelfde tv heeft (Samsung LE31S81B?) en wel kan gamen met z'n PS3 op HDMI?
Kabel en PS3 lijken goed... HDMI poort dan kaduuk???
Als er anderen zijn met problemen op HDMI output, en die dat opgelost hebben... dan hoor ik dat ook graag
Gran Turismo 5 cover:
http://blog.eu.playstatio...6/gt5-cover-announcement/

Wellicht een beetje offtopic, maar ik wilde gewoon deze beauty posten
http://blog.eu.playstatio...6/gt5-cover-announcement/

Wellicht een beetje offtopic, maar ik wilde gewoon deze beauty posten
Wel een beetje raar, zo'n ferrari-rode mclaren slr
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Staat bij het artikel dat het geen mclaren slr is, maar een Mercedes Benz SLS AMGscorpie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:54:
Wel een beetje raar, zo'n ferrari-rode mclaren slr
[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 06-01-2010 23:00 ]
Wou ik net gaan zeggen, dat is een SLS. Maar die zal dan wel in de game zitten ook. Ik geloof dat het inderdaad een rumor was of die erin zou zitten of niet. Wel dus schijnbaar. Monster van een auto. Helaas na het spelen van de time trial moet ik zeggen dat deze game niet voor mij is weggelegd. Veel te realistisch en serieus gamen.BatmanHorizon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:59:
[...]
Staat bij het artikel dat het geen mclaren slr is, maar een Mercedes Benz SLS AMG
Ik kijk wel uit naar GT5, dan kan ik mn PS3's (
) wat vaker aanzetten. Uncharted 2 vind ik nieuw even wat te duur, binnenkort maar 's even op MP kijken, tenzij iemand hier er vanaf wilt
Uncharted kun je al voor 43 euro via amazon binnen harken. Inclusief verzendkosten.
Ik vind het op zich niet erg. Hij is bijna 3 jaar oud en werkt nog steeds dus wat dat betreft ben ik zeer tevreden (ik heb zelfs overwogen om de PS3 60gb te verkopen en een nieuwe PS3 Slim te kopen voor meer opslagcapaciteit maar gezien de trouwe dienst van het apparaat ben ik eraan 'gehecht' geraakt en heb ik maar een losse schijf van 500gb gekocht en geïnstalleerd).
Dit heb ik ook jaren geroepen. Echter begint mijn PS3 nu flink te blazen bij het spelen van Pixeljunk Shooter. Laat staan bij 3D games welke via BD afgespeeld worden.Conquerer schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:50:
Ik snap niet helemaal waarom je de geluidsproductie een reden zou vinden om een PS3 Slim te kopen. Als je PS3 aanstaat ben je toch altijd aan het gamen of een film aan het kijken ofzo? Ik heb mijn PS3 nog nooit boven het geluid van mijn games/films gehoord en zelfs als er even geen geluid is vind ik hem niet veel herrie maken (en dan staat mijn PS3 nog vlakbij waar ik zit). Of spelen jullie soms zonder geluid ofzo?
Ik vind het op zich niet erg. Hij is bijna 3 jaar oud en werkt nog steeds dus wat dat betreft ben ik zeer tevreden (ik heb zelfs overwogen om de PS3 60gb te verkopen en een nieuwe PS3 Slim te kopen voor meer opslagcapaciteit maar gezien de trouwe dienst van het apparaat ben ik eraan 'gehecht' geraakt en heb ik maar een losse schijf van 500gb gekocht en geïnstalleerd).
[ Voor 86% gewijzigd door AvanCade op 07-01-2010 07:03 ]
Je moet ff geduld hebben. De vorige trophy sync problemen zijn wel opgelost, maw je kunt nu altijd syncen. Alleen lijkt er nu lag te zitten in de server sync by sony. Na een poosje zijn je trophies "gewoon" zichtbaar.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:49:
[...]
Het vreemde is ook dat ze wel op mijn account staan als ik via internet inlog op de playstation website (84 trophies), maar op mijn PSN account op m'n PS3 blijft de teller op 45 staan. Loopt dit proces niet synchroon dan?
EDIT: correctie...via internet op de playstation website staan er nu ook maar weer 45...:? Wanneer ik op refresh (F5) druk staat er de ene keer 84 en de andere keer weer 45. Volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker...
Als de sync gelukt is staan ze er in iedergeval!
PSNID : HoefMeistert
Heb je hier misschien wat aan?Dennis Lammers schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:49:
spoiler:
Kessler, as you might expect, is no pushover. He has a wide array of attacks and they all sting quite a bit. He tosses three orange energy mines at you, dodge these easily by rolling out of the way.
Keep an eye out for them though as the fight goes on, because they'll explode when you get near.
He'll also get close and whip a quick shockwave at you. This is hard to anticipate because he disappears and then reappears so fast in front of you.
He has an even bigger shockwave or earthquake attack. It has a really large range but if you jump into the air and use Static Thrusters, you can avoid it.
Finally, Kessler also casts a powerful bolt straight at you from his hands. At the start, gauge how fast he attacks and all that. You'll be dodging a lot in this fight. Especially try to learn to dodge his super shockwave attack. You want to hit him with Lightning Bolt since that is really the most reliable move here. You'll have opportunities here and there, and you can use Precision to make things a bit easier. Energy sources are all around you so go to them especially when you get hit.
If you're playing as Infamous, you should make your primary attack Arc Lightning. It doesn't use up a lot of energy and although it is a little slow |in lowering his health, it will lock onto him very easily so accuracy is not an issue. Arc Lightning is a great choice for evil-doers.
Kessler will often fire several bolts at you one after another. You have a slight window right before the attack and right after to get some of your own Lightning Bolts in. Just don't forget to dodge. Alternatively, you can use Polarity Wall and that will usually protect you from his bolt attacks. It not restores energy for you though, sadly. After three or four of these attacks, Kessler gets tired and kneels. Don't run up and melee him, because that, amazingly, does not work. Instead, hit him with a constant barrage of Lightning Bolts or zap him with Arc Lightning. Knock his health down low enough, and you'll enter a QTE. This one is not winnable, but try anyway. You get some timely intervention, and then the fight resumes.
Keep up the tactics, but watch our for Kessler's phantoms. Just zap them all away. He'll unleash more of those earthquakes. Just retreat and then jump and glide over them. Keep up your own attack, especially when he leaves himself open during certain moves. Dodge his bolts and strike back, and let him have it when he gets tired.
Kessler will somehow create some drones. Use Shockwave to stun them, then give them a few quick Lightning Bolts. If you're playing Evil, level 3 Arc Lightning will get them all at once if you're quick enough. Otherwise, dodge Kessler's attacks until you are ready to focus on him again. He'll use the same attacks, including more of those phantoms again possibly. Just be patient and be cool. His bolt attacks are still a prime opportunity to strike. Deplete his health and that begins a final QTE. Mash X and aim for his head to finish the fight.
Keep an eye out for them though as the fight goes on, because they'll explode when you get near.
He'll also get close and whip a quick shockwave at you. This is hard to anticipate because he disappears and then reappears so fast in front of you.
He has an even bigger shockwave or earthquake attack. It has a really large range but if you jump into the air and use Static Thrusters, you can avoid it.
Finally, Kessler also casts a powerful bolt straight at you from his hands. At the start, gauge how fast he attacks and all that. You'll be dodging a lot in this fight. Especially try to learn to dodge his super shockwave attack. You want to hit him with Lightning Bolt since that is really the most reliable move here. You'll have opportunities here and there, and you can use Precision to make things a bit easier. Energy sources are all around you so go to them especially when you get hit.
If you're playing as Infamous, you should make your primary attack Arc Lightning. It doesn't use up a lot of energy and although it is a little slow |in lowering his health, it will lock onto him very easily so accuracy is not an issue. Arc Lightning is a great choice for evil-doers.
Kessler will often fire several bolts at you one after another. You have a slight window right before the attack and right after to get some of your own Lightning Bolts in. Just don't forget to dodge. Alternatively, you can use Polarity Wall and that will usually protect you from his bolt attacks. It not restores energy for you though, sadly. After three or four of these attacks, Kessler gets tired and kneels. Don't run up and melee him, because that, amazingly, does not work. Instead, hit him with a constant barrage of Lightning Bolts or zap him with Arc Lightning. Knock his health down low enough, and you'll enter a QTE. This one is not winnable, but try anyway. You get some timely intervention, and then the fight resumes.
Keep up the tactics, but watch our for Kessler's phantoms. Just zap them all away. He'll unleash more of those earthquakes. Just retreat and then jump and glide over them. Keep up your own attack, especially when he leaves himself open during certain moves. Dodge his bolts and strike back, and let him have it when he gets tired.
Kessler will somehow create some drones. Use Shockwave to stun them, then give them a few quick Lightning Bolts. If you're playing Evil, level 3 Arc Lightning will get them all at once if you're quick enough. Otherwise, dodge Kessler's attacks until you are ready to focus on him again. He'll use the same attacks, including more of those phantoms again possibly. Just be patient and be cool. His bolt attacks are still a prime opportunity to strike. Deplete his health and that begins a final QTE. Mash X and aim for his head to finish the fight.
De PS3 in DMZ plaatsen lijkt inderdaad het probleem te hebben opgelost!!Roamor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:34:
[...]
Ben bang dat je dan hetzelfde hebt. Ik heb ook een WRT54G en zodra mijn (bedraadde) PS3 online komt, vallen bij de andere pcś even de verbindingen voor een seconde of wat weg... Geen oplossing nog gevonden helaas.
Ik game als kind en vrouw naar bed zijn, dus volume staat laag. Ben niet zo'n koptelefoon gamer, dus dan is het geluid van fans erg aanwezig...Conquerer schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:50:
nou ik heb na enige twijfel (zie eerdere posts) mijn Xbox360 op marktplaats gezet..
en ben ook op marktplaats aan het rondsnuffelen naar een ps3 slim, want als iemand hem toevallig aanbied met een 2-3 tal spellen die ik sowieso wil kopen kan het veel schelen.
Ik kwam toevallig ook een website tegen die de PS3 nieuw aanbood van 299,- voor 189,- maar dat vind ik door de dergelijke aanbieding zelfs niet meer te vertrouwen.... (ik weet niet of ik die link mag plaatsen)..
en ben ook op marktplaats aan het rondsnuffelen naar een ps3 slim, want als iemand hem toevallig aanbied met een 2-3 tal spellen die ik sowieso wil kopen kan het veel schelen.
Ik kwam toevallig ook een website tegen die de PS3 nieuw aanbood van 299,- voor 189,- maar dat vind ik door de dergelijke aanbieding zelfs niet meer te vertrouwen.... (ik weet niet of ik die link mag plaatsen)..
Met zoiets zou ik op de kleine lettertjes lettenHenkS schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:09:
nou ik heb na enige twijfel (zie eerdere posts) mijn Xbox360 op marktplaats gezet..
Maar waarom neem je niet echt een nieuwe (i.v.m. de garantie)
Als ik een redelijk nieuwe slim + paar spellen kan kopen, scheelt me dat toch veel geld, en omdat de ps slim nog niet zo oud is, wil ik die gok wel wagen mbt garantie.Bellerophon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:26:
[...]
Met zoiets zou ik op de kleine lettertjes letten
Maar waarom neem je niet echt een nieuwe (i.v.m. de garantie)
En zo slecht is de service van Sony niet, het is toch altijd achteraf... als ie snel kapot gaat sla ik mezelf voor de kop,als ie niet kapot gaat, en ik koop een ps 3 slim + 2 a 3 spellen voor een mooie prijs ben ik happy.
maar goed, wie weet kom ik niks op Marktplaats tegen met leuke spellen....
Nou ik denk dat zoiets wel te vinden isHenkS schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:06:
[...]
Als ik een redelijk nieuwe slim + paar spellen kan kopen, scheelt me dat toch veel geld, en omdat de ps slim nog niet zo oud is, wil ik die gok wel wagen mbt garantie.
En zo slecht is de service van Sony niet, het is toch altijd achteraf... als ie snel kapot gaat sla ik mezelf voor de kop,als ie niet kapot gaat, en ik koop een ps 3 slim + 2 a 3 spellen voor een mooie prijs ben ik happy.
maar goed, wie weet kom ik niks op Marktplaats tegen met leuke spellen....
Succes met het zoeken ernaar!
ja het heeft alleen zin als ik een PS3 vind met de spellen die ik graag wil (anders heeft het weinig zin) (Buzz en Fifa10)Bellerophon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:10:
[...]
Nou ik denk dat zoiets wel te vinden isEn ach, je bekijkt natuurlijk eerst altijd even hoe hij eruit ziet en hoe alles speelt
Succes met het zoeken ernaar!
Zou je die spellen dan niet net zo goed los kunnen aanschaffen?HenkS schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:16:
[...]
ja het heeft alleen zin als ik een PS3 vind met de spellen die ik graag wil (anders heeft het weinig zin) (Buzz en Fifa10)
ja feitelijk wel, maar wat je toch veel voorbij ziet komen op Marktplaats is mensen die een ps3 slim wegdoen + 4-10 spellen voor rond de 300,- euro.Bellerophon schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:19:
[...]
Zou je die spellen dan niet net zo goed los kunnen aanschaffen?
Als ik zelf een nieuwe ps3 + 4 spellen ga kopen, ben ik 500,- kwijt
Dus het is een beetje afhankelijk van wat ik tegenkom op MP, kan ook dat ik echt alles los koop op MP, dus PS3 los, spellen los, maar goed, even afwachten wat er voorbij komt.
Ik weet niet of je een creditcard hebt maar al eens op amazon.co.uk gekeken? Hebben een bundle met 250gb slim, gratis hdmi, gratis uncharted 2 of eyepet (met camera), en dan nog een spel wat je toe kan voegen voor £15 pond, waaronder fifa 10. Dan kom je volgens mij op £285 pond uit, wat volgens de huidige koers iets meer dan 300 euro is. Gewoon naar PC & Video games gaan en dan console bundles.
Plus Buzz is ook een stuk goedkoper als je em uit de uk haalt, op amazon staan de draadloze buzzers voor £39, maar heb ze al goedkoper gezien.
Plus Buzz is ook een stuk goedkoper als je em uit de uk haalt, op amazon staan de draadloze buzzers voor £39, maar heb ze al goedkoper gezien.
top, tnx zal eens gaan kijken.Omni superens schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:10:
Ik weet niet of je een creditcard hebt maar al eens op amazon.co.uk gekeken? Hebben een bundle met 250gb slim, gratis hdmi, gratis uncharted 2 of eyepet (met camera), en dan nog een spel wat je toe kan voegen voor £15 pond, waaronder fifa 10. Dan kom je volgens mij op £285 pond uit, wat volgens de huidige koers iets meer dan 300 euro is. Gewoon naar PC & Video games gaan en dan console bundles.
ps ik neem aan dat je dan geen 'probleem' hebt qua regio's met dvd's? aangezien UK toch zelfde regio heeft? (vraag het maar even voor de zekerheid)
Is gewoon zelfde regio
Ps4/switch gamer
Ik wil even melding maken van een uiterst positieve ervaring met de Sony helpdesk van België. Ik heb een PS3 40gb, aankoopdatum 29/11/'07. Vorige week begonnen mijn spellen te crashen, je hoorde de blu-ray laser zoeken op de disc, maar de PS3 bleef hangen. Eerste vermoeden was dat de laser vuil was. Cleaner dvd gaan halen, maar dat lostte het probleem niet op.
Naar Sony gebeld, situatie uitgelegd. Daar werd mij aangeraden om de hele safe mode procedure door te lopen. Procedure doorlopen, hierna wilden mijn spellen zelfs niet meer opstarten.
Teruggebeld met helpdesk, die vroegen achter de aankoopdatum van de PS3. Zou me €149,5 kosten om de PS3 te laten repareren. Toen haalde ik aan dat ik toch wel verwachtte dat een toestel van €400 wel langer dan 2 jaar zou mogen meegaan, dat ik eigenlijk niet zoveel gamede, en dat ik had gelezen dat de 40gb PS3's van november '07 de reputatie hadden van een batch slechte lasers te bevatten.
"U bent inderdaad niet de eerste bij wie dit voorkomt. Ik zal het voorleggen bij mijn verantwoordelijke, die zal het dossier doorsturen naar de UK, waar beslist wordt over uw garantiegeval."
Dag later telefoon van dezelfde helpdeskmedewerker, dat mijn garantie verlengd werd en dat ik recht heb op RMA. Service uit het boekje, bedankt Sony!
Naar Sony gebeld, situatie uitgelegd. Daar werd mij aangeraden om de hele safe mode procedure door te lopen. Procedure doorlopen, hierna wilden mijn spellen zelfs niet meer opstarten.
Teruggebeld met helpdesk, die vroegen achter de aankoopdatum van de PS3. Zou me €149,5 kosten om de PS3 te laten repareren. Toen haalde ik aan dat ik toch wel verwachtte dat een toestel van €400 wel langer dan 2 jaar zou mogen meegaan, dat ik eigenlijk niet zoveel gamede, en dat ik had gelezen dat de 40gb PS3's van november '07 de reputatie hadden van een batch slechte lasers te bevatten.
"U bent inderdaad niet de eerste bij wie dit voorkomt. Ik zal het voorleggen bij mijn verantwoordelijke, die zal het dossier doorsturen naar de UK, waar beslist wordt over uw garantiegeval."
Dag later telefoon van dezelfde helpdeskmedewerker, dat mijn garantie verlengd werd en dat ik recht heb op RMA. Service uit het boekje, bedankt Sony!
Dus als je niet geweten had van die slechte lasers was je 150 euro lichter, top service!BobbyD82 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:38:
.. lang verhaal ...
[ Voor 59% gewijzigd door itsme op 07-01-2010 12:42 ]
Nothing to see here
@ Hierboven
Ik had vanmorgen ook gebeld met dezelfde problemen met de helpdesk. Zou me ook 149euro kosten om dit te repareren.
Ik doorzeuren en praten en toen zei de helpdeskmedewerker dat het wel mogelijk was, alleen dat hij niet bevoegd was. Ik moest een brief sturen naar de customerservice van Sony.
Vanmorgen op de post gedaan met verwijzing naar TROS Radar en zelfde argumenten als hierboven. Ik wacht het af
Gaat bij mij om een 60gig uit ong dezelfde periode.
Ik wacht het af.
Ik had vanmorgen ook gebeld met dezelfde problemen met de helpdesk. Zou me ook 149euro kosten om dit te repareren.
Ik doorzeuren en praten en toen zei de helpdeskmedewerker dat het wel mogelijk was, alleen dat hij niet bevoegd was. Ik moest een brief sturen naar de customerservice van Sony.
Vanmorgen op de post gedaan met verwijzing naar TROS Radar en zelfde argumenten als hierboven. Ik wacht het af
Ik wacht het af.
Mijn punt was dat het niet evident is om verlenging van je garantie te verkrijgen. Dat van die slechte lasers is ook maar iets dat ik heb gelezen, maar het was niet mijn enige argument.itsme schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:42:
[...]
Dus als je niet geweten had van die slechte lasers was je 150 euro lichter, top service!
Achja, bij mij is het glas half vol.

InderdaadBobbyD82 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:49:
[...]
Mijn punt was dat het niet evident is om verlenging van je garantie te verkrijgen. Dat van die slechte lasers is ook maar iets dat ik heb gelezen, maar het was niet mijn enige argument.
Achja, bij mij is het glas half vol.
De Britse versie van Buzz schijnt geen Nederlandse vragen te bevatten...Omni superens schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:10:
[...]
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Ligt eraan welke Buzz, Buzz quiz tv is wel gewoon in t nederlands.
Nou nou, laten we niet doen alsof het niets is. Terwijl de halve wereld wist dat de Xbox360 brak was door een productiefout verleende MS alsnog geen garantie. Het is toch erg mooi dat Sony gewoon makkelijk toegeeft ipv dat het eerst op Kassa gepresenteerd moet worden.itsme schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:42:
[...]
Dus als je niet geweten had van die slechte lasers was je 150 euro lichter, top service!
Ja goed dat van 150 euro lichter heb je gelijk in. Maar daar verander je niets aan in deze kapitalistische wereld.
Even een vraag mbt het aansluiten van mijn PS3.
Ik heb een optische kabel naar mijn versterker. Dit werkt prima.
Alleen wil ik nu dat het geluid ook naar mijn tv gaat. Is dat mogelijk.
Dus dat ik niet elke keer de versterker hoef aan te zetten om geluid te krijgen.
Dus dat ik niet elke keer de versterker hoef aan te zetten om geluid te krijgen.
Bedankt voor de 2-person aanraders, heb o.a. Motorstorm demo gespeeld met z'n tweeen maar viel toch wel tegen. Nu alleen nog even 40th day demo co-op proberen binnenkort 
MAG beta is trouwens erg, erg leuk om te spelen. Kost wel minstens een uurtje voordat je gewend bent em een beetje skill opbouwt, maar dat is het waard. Gewoon redelijk grote maps, en veel plekken om achter te schuilen om bij je objectives te komen. Vooral het afsluipen en knifen van snipende personen in de bosjes bevalt goed
Jammer dat de 10e de beta al afloopt..
Die negatieve aandacht van IGN snap ik daarom ook echt niet, ik vermoed dat ze een directe vergelijking met MW2 maken en het niet meer dan 30 minuten hebben gespeeld. Hier kan je niet open rondrennen als een kip zonder kop zonder te weten wat je doet. Als negatief punt de afwezigheid van een 'Kill-cam' aanhalen is ook onzin, en ben blij dat zoiets er niet inzit. Campers heb je in elke shooter, kunst is dan je routes aan te passen en in beweging te blijven. Beetje meer realisme vind ik wel prettig.
MAG beta is trouwens erg, erg leuk om te spelen. Kost wel minstens een uurtje voordat je gewend bent em een beetje skill opbouwt, maar dat is het waard. Gewoon redelijk grote maps, en veel plekken om achter te schuilen om bij je objectives te komen. Vooral het afsluipen en knifen van snipende personen in de bosjes bevalt goed
Die negatieve aandacht van IGN snap ik daarom ook echt niet, ik vermoed dat ze een directe vergelijking met MW2 maken en het niet meer dan 30 minuten hebben gespeeld. Hier kan je niet open rondrennen als een kip zonder kop zonder te weten wat je doet. Als negatief punt de afwezigheid van een 'Kill-cam' aanhalen is ook onzin, en ben blij dat zoiets er niet inzit. Campers heb je in elke shooter, kunst is dan je routes aan te passen en in beweging te blijven. Beetje meer realisme vind ik wel prettig.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Er komen ook al 3d tv's:
nieuws: CES: Sony introduceert Bravia-lijn met 3d-ondersteuning
Dus laat die 3d maar komen op de Ps3;)
nieuws: CES: Sony introduceert Bravia-lijn met 3d-ondersteuning
Dus laat die 3d maar komen op de Ps3;)
MAG Beta is uber lelijk, echt niet normaal. Ik snap dat je met 256 man online wilt, maar dat de graphics daar (zo erg) onder moeten lijden? Erg jammer. Hopen dat de full game toch iets mooier word.
Er zijn eerder al screenshots vrijgegeven van de SLS, dus deze zal inderdaad in het spel zitten.dangerpaki schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:01:
[...]
Wou ik net gaan zeggen, dat is een SLS. Maar die zal dan wel in de game zitten ook. Ik geloof dat het inderdaad een rumor was of die erin zou zitten of niet. Wel dus schijnbaar. Monster van een auto. Helaas na het spelen van de time trial moet ik zeggen dat deze game niet voor mij is weggelegd. Veel te realistisch en serieus gamen.
Dat is mogelijk.DeeJee schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:12:
Even een vraag mbt het aansluiten van mijn PS3.
http://manuals.playstatio.../settings/audiomulti.html
Of gewoon zodra de receiver uit staat het audio-menu nog een keer doorlopen. En dan zo instellen dat beeld en audio over HDMI moeten gaan....
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
het is een BETA....AvanCade schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:39:
MAG Beta is uber lelijk, echt niet normaal. Ik snap dat je met 256 man online wilt, maar dat de graphics daar (zo erg) onder moeten lijden? Erg jammer. Hopen dat de full game toch iets mooier word.
Retail zal er beter uitzien.
En dan nog, is uber lelijk echt zwaar overdreven imo. Vind het er aardig goed uitzien, helemaal als je de grootte van de maps in ogenschouw neemt. Geen UC2 niveau nee, maar dat is logisch.Ike. schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:42:
[...]
het is een BETA....
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Wie zegt dat de retail er beter uit zal zien? Zelden komt het voor dat er echt groot verschil zit tussen de beta en retail... zo uit mijn hoofd was MotorStorm2 de eerste keer dat ik me kan herinneren.Ike. schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:42:
[...]
het is een BETA....
Leg je er maar bij neer... MAG is geen grafische topper...
Verwijderd
Geen topper, maar ik vind alles er meer dan goed genoeg uitzien om me kostelijk te vermaken.OfNoAvail schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:12:
Leg je er maar bij neer... MAG is geen grafische topper...
Verwijderd
Interessante deal.Omni superens schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:10:
Hoe zit het met garantie? Telefonisch via Sony en dan via de post?
In mijn buurt heb je enkele Hifinesse-filialen (dit zijn officiële Sony verdelers), zou ik ook daar terecht kunnen voor dienst na verkoop?
PSN Store Update 07/01/10
PlayStation Store via PS3
Special Offers
(Until the 21st of January)
◦Topatoi (was – £7.99/€9.99 now – £3.19/€3.99)
◦Rag Doll Kung Fu (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
◦Savage Moon (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
◦Numblast (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
◦PixelJunk Racers (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
◦Patapon 2 (PSP) (was – £19.99/€29.99 now – £14.99/€19.99)
◦Daxter (PSP) (was – £14.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
◦Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
◦Pirates of the Caribbean: At World’s End (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
◦Monster Hunter Freedom Unite (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £16.99/€20.99)
Downloadable Games
◦Military Madness: Nectaris (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Trial and Unlock Games
◦Matt Hazard: Blood Bath and Beyond (trial free, unlock key £9.99/€12.99) Rating: PEGI 16
◦Tank Battles (trial free, unlock key £5.49/€6.99) Rating: PEGI 3
◦TV Show King (trial free, unlock key £5.49/€6.99) Rating: PEGI 3
PSone Games (emulated for PS3/PSP)
◦Guilty Gear (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12
◦Extreme Pinball (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
◦Monsters Inc: Scare Island (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
Demos (free)
◦Dark Void Demo Rating: PEGI 16
minis (emulated for PS3/PSP)
◦This is Football Management (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3
◦Mots croisés (€3.99) Rating: PEGI 3
Add-On Game Content
◦Borderlands – Mad Moxxi’s Underdome Riot (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 7
◦SOCOM Confrontation – Cold Front Map Pack (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 18
◦Madden NFL 10
◦Bronze Pack (£0.20/€0.25)
◦Silver Pack (£0.45/€0.49)
◦Gold Pack (£0.79/€0.99)
◦Platinum Pack (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 3
◦PAIN – Mae Ryder Character (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 16
◦Zen Pinball – Ninja Gaiden Sigma 2 Table (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 7
◦Magic Orbz – Winter Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
◦Call of Duty: World At War – Map Pack Bundle (£19.99/€24.99) Rating: PEGI 18
◦Dragon Ball: Raging Blast – Androids Pack (free) Rating: PEGI 12
◦Rock Band
◦Any Man of Mine by Shania Twain (£0.99/€1.49)
◦Cry Lonely by Cross Canadian Ragweed (£0.99/€1.49)
◦Good Time by Alan Jackson (£0.99/€1.49)
◦I Told You So by Keith Urban (£0.99/€1.49)
◦She’s Country by Jason Aldean (£0.99/€1.49)
◦The Gambler by Kenny Rogers (£0.99/€1.49)
◦This One’s For the Girls by Martina McBride (£0.99/€1.49)
◦Going Country Pack 02 (includes the seven tracks above) (£6.29/€7.99)
◦AFI Pack 01 (five track pack) (£4.39/€6.59)
Rating: PEGI 12
◦Guitar Hero 5
◦(I Can’t Get No) Satisfaction (Live) by The Rolling Stones (£1.59/€1.99)
◦I’m Free by (Live) The Rolling Stones (£1.59/€1.99)
◦Under My thumb (Live) by The Rolling Stones (£1.59/€1.99)
Videos (free)
◦R.U.S.E. Strategy 1 Trailer
◦Digital Comics Autoflow Trailer
◦High Velocity Bowling Jarvis and Ginger Trailer
Themes (free)
◦PixelJunk Shooter Theme
Wallpapers (free)
◦PixelJunk Shooter Wallpaper
PlayStation Store via PSP and Media Go
Special Offers (also available via the PS3 store)
◦Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £7.99/€9.99)
◦Pirates of the Caribbean: At World’s End (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £11.99/€14.99)
Downloadable Games (also available via the PS3 store)
◦The Sims 2 Castaway (£16.99/€26.99) Rating: PEGI 12
◦Indiana Jones and The Staff of Kings (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 16
◦Star Wars: The Force Unleashed (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 16
◦Star Wars: Battlefront Renegade Squadron (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 12
◦Dynasty Warriors Volume 2 (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 12
◦Asphalt: Urban GT 2 (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 3
◦Beta Bloc (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
◦Astonishia Story (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
◦Petz: My Puppy Family (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3
◦Petz: My Baby Hamster (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3
◦Warriors Orochi 2 (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 16
PSone Games (emulated for PS3/PSP) (also available via the PS3 store)
minis (also available via the PS3 store)
◦Mots croisés (€3.99) Rating: PEGI 3 (Only available in Belgium, France, Luxembourg and Switzerland)
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
◦LittleBigPlanet – The Sack That Time Forgot Level Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 7
◦Buzz! Quiz World – Video Games Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 3
Videos (free)
◦Digital Comics Trailer
Themes (free)
◦Savage Moon Theme Alien
◦Savage Moon Theme Grey
PlayStation Store via PS3
Special Offers
◦Topatoi (was – £7.99/€9.99 now – £3.19/€3.99)
◦Rag Doll Kung Fu (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
◦Savage Moon (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
◦Numblast (was – £3.99/€4.99 now – £2.39/€2.99)
◦PixelJunk Racers (was – £6.29/€7.99 now – £3.99/€4.99)
Downloadable Games
◦Military Madness: Nectaris (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Trial and Unlock Games
◦Matt Hazard: Blood Bath and Beyond (trial free, unlock key £9.99/€12.99) Rating: PEGI 16
◦Tank Battles (trial free, unlock key £5.49/€6.99) Rating: PEGI 3
◦TV Show King (trial free, unlock key £5.49/€6.99) Rating: PEGI 3
PSone Games (emulated for PS3/PSP)
Demos (free)
◦Dark Void Demo Rating: PEGI 16
minis (emulated for PS3/PSP)
◦Mots croisés (€3.99) Rating: PEGI 3
Add-On Game Content
◦Borderlands – Mad Moxxi’s Underdome Riot (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 7
◦SOCOM Confrontation – Cold Front Map Pack (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 18
◦Madden NFL 10
◦Bronze Pack (£0.20/€0.25)
◦Silver Pack (£0.45/€0.49)
◦Gold Pack (£0.79/€0.99)
◦Platinum Pack (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 3
◦PAIN – Mae Ryder Character (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 16
◦Zen Pinball – Ninja Gaiden Sigma 2 Table (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 7
◦Magic Orbz – Winter Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
◦Call of Duty: World At War – Map Pack Bundle (£19.99/€24.99) Rating: PEGI 18
◦Dragon Ball: Raging Blast – Androids Pack (free) Rating: PEGI 12
◦Rock Band
◦Any Man of Mine by Shania Twain (£0.99/€1.49)
◦Cry Lonely by Cross Canadian Ragweed (£0.99/€1.49)
◦Good Time by Alan Jackson (£0.99/€1.49)
◦I Told You So by Keith Urban (£0.99/€1.49)
◦She’s Country by Jason Aldean (£0.99/€1.49)
◦The Gambler by Kenny Rogers (£0.99/€1.49)
◦This One’s For the Girls by Martina McBride (£0.99/€1.49)
◦Going Country Pack 02 (includes the seven tracks above) (£6.29/€7.99)
◦AFI Pack 01 (five track pack) (£4.39/€6.59)
◦Guitar Hero 5
◦(I Can’t Get No) Satisfaction (Live) by The Rolling Stones (£1.59/€1.99)
◦I’m Free by (Live) The Rolling Stones (£1.59/€1.99)
◦Under My thumb (Live) by The Rolling Stones (£1.59/€1.99)
Videos (free)
◦R.U.S.E. Strategy 1 Trailer
◦Digital Comics Autoflow Trailer
◦High Velocity Bowling Jarvis and Ginger Trailer
Themes (free)
◦PixelJunk Shooter Theme
Wallpapers (free)
◦PixelJunk Shooter Wallpaper
PlayStation Store via PSP and Media Go
Special Offers (also available via the PS3 store)
Downloadable Games (also available via the PS3 store)
◦The Sims 2 Castaway (£16.99/€26.99) Rating: PEGI 12
◦Indiana Jones and The Staff of Kings (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 16
◦Star Wars: The Force Unleashed (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 16
◦Star Wars: Battlefront Renegade Squadron (£15.99/€19.99) Rating: PEGI 12
◦Dynasty Warriors Volume 2 (£13.99/€17.99) Rating: PEGI 12
◦Asphalt: Urban GT 2 (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 3
◦Beta Bloc (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3
◦Astonishia Story (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
◦Petz: My Puppy Family (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3
◦Petz: My Baby Hamster (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3
◦Warriors Orochi 2 (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 16
PSone Games (emulated for PS3/PSP) (also available via the PS3 store)
minis (also available via the PS3 store)
◦Mots croisés (€3.99) Rating: PEGI 3 (Only available in Belgium, France, Luxembourg and Switzerland)
Add-On Game Content (also available via the PS3 store)
◦LittleBigPlanet – The Sack That Time Forgot Level Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 7
◦Buzz! Quiz World – Video Games Quiz (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 3
Videos (free)
◦Digital Comics Trailer
Themes (free)
◦Savage Moon Theme Alien
◦Savage Moon Theme Grey
In de store staat Topatoi voor €7,99 ipv. €3,99 even afwachten welke prijs correct is.
MIsschien is de update zelf nog niet geweest? (ik trok dit ook maar van een ander forum af hoor)
Gebruik al een hele tijd mijn WRT54GL icm de PS3. Draait hier als een zonnetje hoor.. Snap de issues nietFlexicon schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:44:
[...]
Inderdaad echt een *** router, verder werkt alles snel en makkelijk. Maar ik hield ook altijd gezeik met die Mediaserver, uiteindelijk ook een andere router, en werkt nu super!! Zelfs het aansluiten met kabel maakt geen verschil, maar het blijft vooral lastig bij het downloaden, aangezien je de donwload niet kan hervatten. Misschien wel handig voor een volgende FW upgrade
@FeaR: Is het Red Faction nou nog geworden of niet?
[ Voor 13% gewijzigd door speek1984 op 07-01-2010 22:39 ]
"It's about time you showed up Fox!"
De issues zijn dan ook alleen met de WRT54G. En dan met name nog de serie 4 t/m 7 geloof ik.Speek schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:32:
[...]
Gebruik al een hele tijd mijn WRT54GL icm de PS3. Draait hier als een zonnetje hoor.. Snap de issues nietIk draai hem echter wel op tomato-firmware (echt een aanrader overigens, heerlijk overzichtelijk en net wat uitgebreider dan de standaard firmware van de linksys).
Maar dat zijn dan ook de kreupele versies met minder geheugen. (in elk geval de versie die ik had).
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Red Faction it is inderdaadSpeek schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:32:
[...]@FeaR: Is het Red Faction nou nog geworden of niet?Sorry, ben nieuwsgierig hehe. Vond Red Faction wel tof en wil hem ooit nog wel voor de PS3 aanschaffen.. Het is dat Killzone 2, Tomb Raider: Underworld en TES: Oblivion nog onderweg zijn
Alleen wel op de XBox 360... Want mijn kastje voor PS3 spellen is vol, dus was deels een praktische reden. Maar heb nog niet veel met die game gedaan want iets in mij wilde verder met Assassin's Creed II (wel op de PS3

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zo, dat is even leuk zeg. Voor kerst een PS3 Slim 250GB gekocht met Uncharted 2 erbij. Wil ik net even voor het eerst echt gaan spelen, wil de console de disc niet inlezen. Even eruitgehaald dus, terug eringestopt. Zou het moeten fixen dacht ik, gebeurt met de Xbox ook wel eens. Kort daarna, zeg maar 10 seconden ofzo, maakt de PS3 een hard klakkend geluid en ik wil natuurlijk meteen de disc er weer uit halen. Dat lukte in eerste instantie niet, maar na een reset wilde hij m'n discje toch laten gaan. Even de onderkant van de schijf checken, zit er vanuit het midden tot ongeveer de helft een scheur
Ik denk dat het iets te maken heeft met het vastzetten van de disc ofzo, maar dit vind ik toch zwaar waardeloos. Hebben meer mensen hier last van of is die PS3 van mij nu al fubar?
[ Voor 7% gewijzigd door Steffe B op 07-01-2010 23:42 ]
Dit topic is gesloten.