Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

MAG meteen even voor 33 pond gepreorderd bij zavvi.com :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:37
Steffe B schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:32:
Zo, dat is even leuk zeg. Voor kerst een PS3 Slim 250GB gekocht met Uncharted 2 erbij. Wil ik net even voor het eerst echt gaan spelen, wil de console de disc niet inlezen. Even eruitgehaald dus, terug eringestopt. Zou het moeten fixen dacht ik, gebeurt met de Xbox ook wel eens. Kort daarna, zeg maar 10 seconden ofzo, maakt de PS3 een hard klakkend geluid en ik wil natuurlijk meteen de disc er weer uit halen. Dat lukte in eerste instantie niet, maar na een reset wilde hij m'n discje toch laten gaan. Even de onderkant van de schijf checken, zit er vanuit het midden tot ongeveer de helft een scheur :| Ik denk dat het iets te maken heeft met het vastzetten van de disc ofzo, maar dit vind ik toch zwaar waardeloos. Hebben meer mensen hier last van of is die PS3 van mij nu al fubar?
Terug naar de winkel en die rotzooi laten omruilen voor een nieuwe, (ps3 + game)

Zo hoort een ps3 het uiteraard niet te doen. (Zal wel een productiefout zijn.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben meer mensen hier last van of is die PS3 van mij nu al fubar?
Is je dat niet verteld dan bij de winkel? De eerste 20 keer dat je een disk in je PS3 stopt zal de drive em voorzien van een mooie scheur zodat de disk onbruikbaar wordt. Da's Sony haar manier om meer games te kunnen verkopen per verkochte console. Dus iedereen heeft het, geen enkele reden om aan te nemen dat je PS3 defect is... Ik heb persoonlijk zo'n 24 keer motorstorm moeten kopen zo 3 jaar geleden...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 07:42:
[...]

Is je dat niet verteld dan bij de winkel? De eerste 20 keer dat je een disk in je PS3 stopt zal de drive em voorzien van een mooie scheur zodat de disk onbruikbaar wordt. Da's Sony haar manier om meer games te kunnen verkopen per verkochte console. Dus iedereen heeft het, geen enkele reden om aan te nemen dat je PS3 defect is... Ik heb persoonlijk zo'n 24 keer motorstorm moeten kopen zo 3 jaar geleden...
Zeg dan niets, hij stelt toch een doodnormale vraag? :z

@ Steffe

Omruilen, ook al is het wellicht eenmalig. Het zou niet moeten gebeuren. Hopelijk krijg je Uncharted 2 vergoed, veel winkerliers doen moeilijk over fysiek beschadigde media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
swopdark schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 07:42:
[...]

oh maar ik vindt hem wel scherp.. :')
Bij ons in het bedrijf waar ik werk heet dat Cross-Selling..

[ Voor 5% gewijzigd door Macchill op 08-01-2010 08:35 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Zo, dat is even leuk zeg. Voor kerst een PS3 Slim 250GB gekocht met Uncharted 2 erbij. Wil ik net even voor het eerst echt gaan spelen, wil de console de disc niet inlezen. Even eruitgehaald dus, terug eringestopt. Zou het moeten fixen dacht ik, gebeurt met de Xbox ook wel eens. Kort daarna, zeg maar 10 seconden ofzo, maakt de PS3 een hard klakkend geluid en ik wil natuurlijk meteen de disc er weer uit halen. Dat lukte in eerste instantie niet, maar na een reset wilde hij m'n discje toch laten gaan. Even de onderkant van de schijf checken, zit er vanuit het midden tot ongeveer de helft een scheur :| Ik denk dat het iets te maken heeft met het vastzetten van de disc ofzo, maar dit vind ik toch zwaar waardeloos. Hebben meer mensen hier last van of is die PS3 van mij nu al fubar?
Gewoon terug gaan, en op je meest onschuldige blik, met de tranen in de aanslag vertellen dat dit je eerste spelletje is, en dat je graag een nieuwe wil..
En als dat niet lukt, op je strepen gaan staan.. :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Macchill schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:37:
[...]

Gewoon terug gaan, en op je meest onschuldige blik, met de tranen in de aanslag vertellen dat dit je eerste spelletje is, en dat je graag een nieuwe wil..
En als dat niet lukt, op je strepen gaan staan.. :)
Je moet als klant zijnde daar idd wel recht op hebben. Net een nieuwe PS3 en nu al een kapotte disk. Zou er niet aan moeten denken dat dit een "Jammer maar helaas" verhaal wordt. 8)7

Of anders het stropdasje van die knakker aantrekken tot ie blauw ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:14:
[...]

Zeg dan niets, hij stelt toch een doodnormale vraag? :z

@ Steffe

Omruilen, ook al is het wellicht eenmalig. Het zou niet moeten gebeuren. Hopelijk krijg je Uncharted 2 vergoed, veel winkerliers doen moeilijk over fysiek beschadigde media.
Niks hopenlijk. Ze hebben kapot product verkocht en moeten gewoon de gedane schade vergoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

Gewoon teruggaan naar die winkel, ik neem aan dat ze in de eerste week na aankoop niet meteen het RMA traject in gaan loodsen maar de console gewoon netjes omruilen en het zelf met Sony regelen...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
scorpie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:57:
Gewoon teruggaan naar die winkel, ik neem aan dat ze in de eerste week na aankoop niet meteen het RMA traject in gaan loodsen maar de console gewoon netjes omruilen en het zelf met Sony regelen...
Krijg idd het advies van een collega die verteld contact op te nemen met Sony zelf over wat er gebeurd is. Je hebt dan niet meteen een nieuwe console, maar daar doen ze waarschijnlijk minder moeilijk dan in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Dwazer schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:03:
[...]

Krijg idd het advies van een collega die verteld contact op te nemen met Sony zelf over wat er gebeurd is. Je hebt dan niet meteen een nieuwe console, maar daar doen ze waarschijnlijk minder moeilijk dan in de winkel :)
Ik zou het gewoon eerst proberen in de winkel, wat kan het kwaad? Ik had bijv ook ongeveer 20 dagen nadat ik mijn PS3 had gekocht, dat er opeens een grote barst zat in mijn GTA IV. Ging gewoon terug naar de winkel en kreeg zonder klagen een nieuwe disc ter vervanging. Als je het niet probeert weet je het ook niet, daarna kan je alsnog contact opnemen met sony.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
OfNoAvail schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:12:
[...]

Wie zegt dat de retail er beter uit zal zien? Zelden komt het voor dat er echt groot verschil zit tussen de beta en retail... zo uit mijn hoofd was MotorStorm2 de eerste keer dat ik me kan herinneren.

Leg je er maar bij neer... MAG is geen grafische topper...
Ik weet niet of het eind resultaat beter zal zijn. je hebt natuurlijk te maken met een limiet van je hardware en 250 man online. Ja dat heeft ook zo zn nadelen en limitaties. Maar ik kan anderzijds ook begrijpen dat ze de textures gewoon hebben gedowngrade voor de beta omdat je anders aan nog grotere downloads zit ipv de huidige 1,8gb.
Ze willen natuurlijk uiteindelijk wel dat zoveel mogelijk mensen aan de beta deelnemen. Maar goed we zullen alleen bij de uiteindelijke versie van het spel weten wat het gaat worden.
Waar koop je een console om vervolgens 2 weken later pas te gaan kijken of dat ding werkt. Niet handig. Met dit soort apparatuur moet je meteen uit de doos halen en een weekje proberen. Als je dan een DOA hebt kan je ten minste meteen omruilen ipv opsturen voor garantie. Ik zou hard gaan zeuren bij MM en om een nieuwe eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Hoe heet die site ook alweer waar het gemiddelde staat van heel veel review sites.

Ik kan er gewoon niet meer op komen.

Het was volgens mij iets het woord metrics erin ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Nico111 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:16:
Hoe heet die site ook alweer waar het gemiddelde staat van heel veel review sites.

Ik kan er gewoon niet meer op komen.

Het was volgens mij iets het woord metrics erin ofzo
http://www.metacritic.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:55

Polycom

Poes van goud

gamerankings.com vind ik beter, veel minder ads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:17

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:14:
[...]

Interessante deal.

Hoe zit het met garantie? Telefonisch via Sony en dan via de post?

In mijn buurt heb je enkele Hifinesse-filialen (dit zijn officiële Sony verdelers), zou ik ook daar terecht kunnen voor dienst na verkoop?
zo even update:

mijn xbox360 + 2 games verkocht voor 160,-

Ik heb even het hele process bij amazon doorgelopen, maar die aanbieding is wel goed, maar in feite gaat het mij alleen op de ps3 slim en fifa10, pak ik bovenstaande pakket dan kom ik uit op 300 pond dan nog verzendkosten en dan kom ik uit op 345,- euro!

Ik denk dat ik hem hier ga halen, aanbieding nu:
http://www.eugames.nl/ps3/consoles.php

289,- euro voor de ps3 slim met 250gb. (fifa heb ik ondertussen via marktplaats gekocht voor 25,-)
Dus we komen er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand een idee hier of het mogelijk is om via USb een Xbox 360 controller in de ps3 te prikken (en deze ook goed te gebruiken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
ronwiel schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:17:
Iemand een idee hier of het mogelijk is om via USb een Xbox 360 controller in de ps3 te prikken (en deze ook goed te gebruiken)?
Ok, als dát rechstreeks zou kunnen, lach ik me echt de b*llen uit de broek... 8)7

-edit-
Volgens deze source is het mogelijk, met tussenkomst van een converter uiteraard

[ Voor 24% gewijzigd door Dwazer op 08-01-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 16:12
PuDy schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:44:
gamerankings.com vind ik beter, veel minder ads.
Ads? Welke ads?
Zwartkijker gebruikt Firefox met AdblockPlus
ronwiel schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:17:
Volgens mij heb je een convertor nodig hiervoor... Eens vragen aan Google, die weet wel raad ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Zwartkijker op 08-01-2010 13:22 ]

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:55:
[...]

Niks hopenlijk. Ze hebben kapot product verkocht en moeten gewoon de gedane schade vergoeden.
Gelijk hebben en gelijk krijgen is heel wat anders, vandaar het "hopelijk" zonder tussen-n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkS schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:32:
289,- euro voor de ps3 slim met 250gb.
Ik heb hem vorige week voor 279,- euro gehaald bij Gameshop Twente. ( www.gameshoptwente.nl )
Dat scheelt toch weer tien euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik zat er niet ver naast, had namelijk toch een paar letter goed :)

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Seraphus-Y schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:22:
[...]

De issues zijn dan ook alleen met de WRT54G. En dan met name nog de serie 4 t/m 7 geloof ik.
Maar dat zijn dan ook de kreupele versies met minder geheugen. (in elk geval de versie die ik had).
Welke router heb je uiteindelijk gekocht dan?
Ik moet binnenkort ook over naar een draadloze router ivm overstap van i-net provider. Ik zat te denken aan een linksys wrt320N

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
HenkS schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:32:
[...]

zo even update:

mijn xbox360 + 2 games verkocht voor 160,-

Ik heb even het hele process bij amazon doorgelopen, maar die aanbieding is wel goed, maar in feite gaat het mij alleen op de ps3 slim en fifa10, pak ik bovenstaande pakket dan kom ik uit op 300 pond dan nog verzendkosten en dan kom ik uit op 345,- euro!

Ik denk dat ik hem hier ga halen, aanbieding nu:
http://www.eugames.nl/ps3/consoles.php

289,- euro voor de ps3 slim met 250gb. (fifa heb ik ondertussen via marktplaats gekocht voor 25,-)
Dus we komen er wel :)
Kijk eens bij de media martk. Ik dacht dat er een tijdje daar al een pakket was van de 250gb slim met uncharted 2 (zeker waard om te spelen) voor 288. Ik weet alleen niet of die aanbieding nog steeds geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
el-jorge schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:09:
[...]

Welke router heb je uiteindelijk gekocht dan?
Ik moet binnenkort ook over naar een draadloze router ivm overstap van i-net provider. Ik zat te denken aan een linksys wrt320N
Ik had die router ook en zelf heb ik hem omgeruild voor een WRT54GS. Is een kleinere uitvoering van dezelfde router maar deze werkt echt perfect. Ik heb sinds ik deze heb geen problemen meer gehad (ruim twee jaar nu). Hierbij wel de opmerking dat ik hem bedraad gebruik. Ik heb hem wel eens draadloos gebruikt (zat ik bij de buren met mn PS3) en toen deed ie het ook perfect..

[ Voor 13% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-01-2010 15:53 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

iemand Darksiders toevallig besteld of gekocht?
het lijkt me best een toffe game: GoW meets LoZelda.

Krijgt overal redelijke reviews op Gamerankings gemiddeld een 85+% dus niet heel verkeerd.

Mocht je hem hebben laat het me weten, leuk om te horen wat jullie er van vinden.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Kijk dit topic voor darksiders \[X360/PS3] Darksiders: Wrath of War

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 18:37
Heb zelf de netgear WNR3500, Werkt ook super en ook gehad bij overstap van internet provider. Maarja zullen vast wel meer merken/routers zijn die normaal werken. Gebruik hem zelf altijd draadloos, en hij lagt/happert nooit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
Vond iemand anders, net als mij, de PSN Store update van gisteren ook zo teleurstellend? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ja ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag die iemand hier misschien weet.

Ik had de achtergrond van de PS3 eerst paars, samen met me PC achtergrond en me ambx lampen (zolang ik niet aan het gamen of tv aan het kijken ben natuurlijk). Nou heb ik een blauwe achtergrond op mijn PC en zet ik dus alles op blauw.

Nou ging het PS3 menu niet op blauw toen ik het zei, dus ik rebooten en toen werd het een andere kleur en toen veranderde de PS3 wel van achtergrond kleur gelijk als ik het instelde, dus heb ik het op blauw gezet. Alleen in de music player (ik heb muziek op de PS3 staan, dus niet vidzone) krijg ik nog steeds de paarse achtergrond.

Ik krijg de achtergrond bij het afspelen van muziek dus niet van kleur veranderd. Ik heb gegoogled maar met de beschikbare termen voor dit probleem kwam ik niet erg ver. Dus weet iemand hier nog een mogelijke oplossing?

Ik heb hem tijdelijk maar op dat filmpje van de wereld gezet, maar ik vind de normale achtergrond beter en rustiger en in combinatie met de ambx lampen ziet het er wat mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omni superens schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:10:
Ik weet niet of je een creditcard hebt maar al eens op amazon.co.uk gekeken? Hebben een bundle met 250gb slim, gratis hdmi, gratis uncharted 2 of eyepet (met camera), en dan nog een spel wat je toe kan voegen voor £15 pond, waaronder fifa 10. Dan kom je volgens mij op £285 pond uit, wat volgens de huidige koers iets meer dan 300 euro is. Gewoon naar PC & Video games gaan en dan console bundles.
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:14:
Interessante deal.

Hoe zit het met garantie? Telefonisch via Sony en dan via de post?

In mijn buurt heb je enkele Hifinesse-filialen (dit zijn officiële Sony verdelers), zou ik ook daar terecht kunnen voor dienst na verkoop?
Ben aan het rondneuzen op amazon.co.uk en lees daar het een en ander over VAT.
Als ik het goed heb dan komt er 21% bij.. dan zou deze deal imho de moeite niet meer waard zijn.
Iemand die hier het fijne van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:02:
[...]

[...]

Als ik het goed heb dan komt er 21% bij.. dan zou deze deal imho de moeite niet meer waard zijn.
Het is vrij eenvoudig; stop alles wat je wilt in je boodschappen wagentje en klik door tot je een totaaloverzicht hebt. Dat is dus inclusief extra belastingen die door amazon worden afgedragen en inclusief verzendkosten.

Je hebt dan een totaalplaatje aan de hand waarvan je je keuze zou moeten kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Er komt maar een paar % bij, omdat je eerst de Engelse BTW (17,5%) aftrekt dan de Belgische BTW optelt.
Zoals ntr1 al schrijft: je kunt het bestelproces doorlopen tot de laatste pagina en dan zie je precies wat je moet betalen inclusief bezorgkosten en BTW.

Al met al kom je met de door jou aangehaalde bundel op zo'n 350 euro inclusief, maar hou er wel rekening mee dat je ook nog een euro-netsnoer nodig hebt.
De vraag is of dit een goede deal is. In Nederland wordt de PS3 met Uncharted 2 regelmatig voor minder dan 300 tot 325 euro aangeboden; misschien zijn er in Belgie vergelijkbare aanbiedingen?

[ Voor 22% gewijzigd door MartijnS72 op 08-01-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
[...]
Weet niet hoe jij leest, maar in de UK hanteren ze 17.5% VAT wat tijdelijk was verlaagd naar 15% tot 01 Jan 2010. In NL is het BTW tarief 19% voor dit type goederen, het verschil komt er bij, 1.5% dus.
Q: Will my order to a non-UK address be charged the higher VAT rate after January 1, 2010?
A: Only orders being delivered to the UK, dispatched after January 1, 2010 at 12:00:01am will be subject to the UK VAT increase. For orders being delivered to other countries within the EU, Amazon.co.uk will charge VAT according to the VAT rate within that country.Goods sold by Amazon.co.uk that are dispatched to addresses outside of the EU are generally not subject to EU VAT
Wat wel soms gebeurt met die bundel aanbiedingen, is dat de bundelkorting niet goed wordt verwerkt.
In dat geval moet je even contact met ze opnemen, en passen ze dat aan. Als je even zoek in voorgaande delen van dit topic zie je genoeg eigen ervaringen van tevreden AmazonUK PS3 eigenaren die hier ook actief zijn/waren.
Q: Will prices go up on January 1, 2010?
A: The VAT rate is one of many factors that are considered when we determine our prices so prices may decrease or increase depending on any of these factors. Amazon.co.uk will be applying the new 17.5% VAT rate to all orders dispatched after January 1, 2010 12:00:01am.
Het VAT tarief is dus verhoogd, en is nu weer op het "normale" tarief van 17.5%

Hier kan je meer lezen.

Ik heb de betreffende aanbieding in me winkelmand gegooid, om te kijken of het klopt.
Er wordt geadverteerd voor een PS3 Slim 250GB + gratis HDMI kabel + gratis game uit selectie + eventueel voor 15 GBP een additionele game uit wederom de speciale selectie.

Ik dus in mijn winkelmand bovenstaande gegooid, met als games Uncharted2 en Fifa10, zou dus als volgt berekent moeten worden:

PS3 slim 250GB = 269,-
HDMI kabel = 0,-
Uncharted 2 = 0,-
Fifa 10 = 15,- +
-------------------------------------------------
SubTotaal = 284,-
Verzendingskosten = 9,47 +
+1.5% verschil BTW = 4,40
--------------------------------------------
Te betalen in GBP = 297,87

In de winkelmand staat het volgende:

Items: GBP 345.19
Postage & Packing: GBP 9.47
Total: GBP 354.66
Promotion Applied: -GBP 56.75

Order Total: GBP 297.91

Klopt dus wel, vergeet niet de koers om te zetten naar GBP ipv EUR. ( kan je kiezen vlak onder de totaalprijs in de laatste stap )
AmazonUK zet hem aan de hand van je adres automatisch op EUR, maar hun omrekenkoers is stuk ongunstiger dan van je eigen CC maatschappij.

Op XE.com is de huidige koers 1 GBP = 1.11176 EUR, dus een totaal van € 331,20.
AmazonUK rekent als je in EUR afrekent € 344,98

Bovenstaand is voor NL, voor BE waar het BTW tarief op 21% staat is het verschil GBP 10,27, wat een totaalprijs van 303,74 GPB maakt. In EUR omgerekent volgens de dagkoers op Xe.com dus € 333,75
Verschil van € 2,55 tov van NL prijs dus.

Wat wel opvalt, is dat de bundelkorting bijna op de cent nauwkeurig het volledige BTW tarief ondervangt.

Amazon.co.uk Order Summary
Items: GBP 290.08
Postage & Packing: GBP 7.95

Total before VAT: GBP 298.03
VAT: GBP 56.63
Total: GBP 354.66
Promotion Applied: -GBP 56.75

Order Total: GBP 297.91
Payment Total: EUR 344,98**

Conclusie: het is geen goede aanbieding meer zoals van voor de introductie van de Slim.
Zeker in NL zijn er al verscheidene aanbiedingen geweest die minstens gelijkwaardig zijn, met als voordeel dat je hem zo kon meenemen uit de winkel.

[ Voor 11% gewijzigd door Yippie op 08-01-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Yippie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:30:
Op XE.com is de huidige koers 1 GBP = 1.11176 EURl.
Daar moet je nog wel de opslag van de credit card maatschappij bij optellen: dat is bij mij 1,85%.
Ik reken meestal zelf uit wat ik ongeveer moet gaan betalen met behulp van de gwk koersen. Voor 11 januari kom ik dan op 1GBP = 1,142628816245528 EUR.
Scheelt toch zomaar een tientje, dus inderdaad niet zo'n interessante aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Klopt helemaal, maar blijft gunstiger in alle gevallen dan de omrekenkoers die AmazonUK hanteert.
Is overigens bij alle UK webshops, gewoon altijd in GBP afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS het mogelijk om games van je cd op je hardeschijf te zetten zodat je zonder cd kan spelen?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Dat kan bij die "andere" console wel, bij de PS3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:00:
IS het mogelijk om games van je cd op je hardeschijf te zetten zodat je zonder cd kan spelen?:O
Nee
Yippie schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:01:
Dat kan bij die "andere" console wel, bij de PS3 niet.
Ook op de 360 niet, de DVD dient dan ter controle.

[ Voor 34% gewijzigd door Exorcist op 08-01-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik denk da ik het nu wel begrijp. :)
Ik geraakte trouwens niet tot bij de laatste stap (om te zien op hoeveel het zou uitkomen) omdat ik geen creditcard bij de hand heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vette darksiders PS3:

Afbeeldingslocatie: http://evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=14553

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:17:
Ik krijg de achtergrond bij het afspelen van muziek dus niet van kleur veranderd. Ik heb gegoogled maar met de beschikbare termen voor dit probleem kwam ik niet erg ver. Dus weet iemand hier nog een mogelijke oplossing?
Nee, dat kan niet. Bij het afspelen van muziek zijn er drie varianten van achtergrond en die wissel je met vierkantje (daar was je zelf ook al achter) Die paarse achtergrond is standaard en valt niet te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Bob Popcorn

Plop!

Hm, via HDMI is het geluid op m'n TV zeeeeeeeeeeer hard (LG32LH3000), kan ik dit ergens op de PS3 nog instellen? Ik moet nu het volume van m'n tv op 1 zetten voor normaal volume. :/

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:44:
In de store staat Topatoi voor €7,99 ipv. €3,99 even afwachten welke prijs correct is.
Prijs is inmiddels aangepast naar €3,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:17:
Ik heb een vraag die iemand hier misschien weet.

Ik had de achtergrond van de PS3 eerst paars, samen met me PC achtergrond en me ambx lampen (zolang ik niet aan het gamen of tv aan het kijken ben natuurlijk). Nou heb ik een blauwe achtergrond op mijn PC en zet ik dus alles op blauw.

Nou ging het PS3 menu niet op blauw toen ik het zei, dus ik rebooten en toen werd het een andere kleur en toen veranderde de PS3 wel van achtergrond kleur gelijk als ik het instelde, dus heb ik het op blauw gezet. Alleen in de music player (ik heb muziek op de PS3 staan, dus niet vidzone) krijg ik nog steeds de paarse achtergrond.

Ik heb hem tijdelijk maar op dat filmpje van de wereld gezet, maar ik vind de normale achtergrond beter en rustiger en in combinatie met de ambx lampen ziet het er wat mooier uit.
Ik heb ook een AMBX setje die ik nu gebruik op de PC, maar jij zegt dus dat deze ook op de PS3 kan?!

Dat zou een uitkomst zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:10:
[...]

Ik heb ook een AMBX setje die ik nu gebruik op de PC, maar jij zegt dus dat deze ook op de PS3 kan?!

Dat zou een uitkomst zijn!
Nee dat bedoelde ik niet. Ik heb normaal dus me PC achtergrond en de ambx lampen die ik op de PC heb aangesloten kwa kleur gelijk met de achtergrond van mijn PS3. Dit ziet er mooi uit aangezien het vlak bij elkaar staat.

Overigens is er wel ambx voor de ps3 aangekondigd maar heb ik daar al heel lang niks concreets meer over gehoord. Recent hebben ze een contract met madcatz afgesloten en madcatz maakt spullen voor consoles, dus misschien zit het er nu daadwerkelijk aan te komen.

@ swopdark

Oke bedankt voor de reactie. Ik dacht dat het daar paars was omdat ik dus de menu instellingen op paars had eerst. Maar dat is dus een standaard kleur daar die toevallig overeen kwam met mijn instellingen en kan ik dus niet veranderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:20:
[...]

Nee dat bedoelde ik niet. Ik heb normaal dus me PC achtergrond en de ambx lampen die ik op de PC heb aangesloten kwa kleur gelijk met de achtergrond van mijn PS3. Dit ziet er mooi uit aangezien het vlak bij elkaar staat.

Overigens is er wel ambx voor de ps3 aangekondigd maar heb ik daar al heel lang niks concreets meer over gehoord. Recent hebben ze een contract met madcatz afgesloten en madcatz maakt spullen voor consoles, dus misschien zit het er nu daadwerkelijk aan te komen.

@ swopdark

Oke bedankt voor de reactie. Ik dacht dat het daar paars was omdat ik dus de menu instellingen op paars had eerst. Maar dat is dus een standaard kleur daar die toevallig overeen kwam met mijn instellingen en kan ik dus niet veranderen :(
Ooh, jammer, klonk al te mooi om waar te zijn! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 15:06
Beetje offtopic maar zijn er tweakers die Midnight Club Los Angeles spelen? Ik wou dit in het Midnight Club LA forum posten maar die is te oud dus kan niet meer reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren de demo van Battlefield gespeeld. Wel een erg leuke game moet ik zeggen. Binnenkort maar eens kijken wat ie nog kost op PSN.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:05
SL65 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:31:
Beetje offtopic maar zijn er tweakers die Midnight Club Los Angeles spelen? Ik wou dit in het Midnight Club LA forum posten maar die is te oud dus kan niet meer reageren
Dat is nog wel een titel die ik een keer wil aanschaffen. Alleen er zijn nog zoveel vette games die ik wel wil aanschaffen! :o

Daarnaast heb ik nog een flinke collectie games die ik moet spelen. Wat hebben we het weer druk. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SToRM666 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:53:
Ik heb gisteren de demo van Battlefield gespeeld. Wel een erg leuke game moet ik zeggen. Binnenkort maar eens kijken wat ie nog kost op PSN.
Bedoel je 1943? Had je wat eerder moeten proberen dan. Was 2-3 weekjes geleden voor de helft verkrijgbaar :P, volgens mij is die actie nu wel afgelopen... Is wel ontzettend leuk btw, alleen weet ik niet of de community nog wel zo groot is op het psn.

edit: correctie, als het 1943 was moest je twee dagen eerder zijn :P. Tot 07/01 was het 8 euro ipv 13 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 09-01-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
LuPo schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Dat is nog wel een titel die ik een keer wil aanschaffen. Alleen er zijn nog zoveel vette games die ik wel wil aanschaffen! :o

Daarnaast heb ik nog een flinke collectie games die ik moet spelen. Wat hebben we het weer druk. :P
Is zeker een aan te raden titel. Is volgens sommige een moeilijke race game maar als je een beetje doorzet is het echt wel te doen. De DLC is trouwens aan te raden dus ik zou eens naar de Complete Edition zoeken die heeft alle DLC en is niet zo heel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SL65 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:31:
Ja hoor :Y

Ik moet wel zeggen dat het ondertussen zo'n anderhalve maand geleden is dat ik hem nog eens gespeeld heb (ik heb het spel al sinds release). Offline het spel grotendeels uitgespeeld (alle wagens, time trials gedaan...), maar online amper iets gedaan.

Online is er weinig animo door een gebrek aan tegenstanders, en als die er zijn, nemen ze met zijn allen de Kawasaki Ninja.. wat na x-aantal keer irritant kan worden.
SL65 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:37:
[...]

Is zeker een aan te raden titel. Is volgens sommige een moeilijke race game maar als je een beetje doorzet is het echt wel te doen. De DLC is trouwens aan te raden dus ik zou eens naar de Complete Edition zoeken die heeft alle DLC en is niet zo heel duur.
Inderdaad een aanrader. Moeilijk was hij vroeger zeer zeker, nadien was er een patch die de groene (makkelijkste) en gele (2e makkelijkste) races eenvoudiger hebben gemaakt. Nog steeds een uitdaging, daar niet van. En een uitstekende soundtrack trouwens, al begint het stilaan gedateerd te raken.

En LA is écht mooi gedaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik was al van plan om dan de 'Complete Edition' te kopen inderdaad. Alleen is het dan meer een arcade-racer of een simulatie? De moeilijkheidsgraad ligt blijkbaar een stuk hoger dan bij Burnout Paradise? :P

offtopic:
1000ste post op GoT! *O*

[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 09-01-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:08:
Ik was al van plan om dan de 'Complete Edition' te kopen inderdaad. Alleen is het dan meer een arcade-racer of een simulatie? De moeilijkheidsgraad ligt blijkbaar een stuk hoger dan bij Burnout Paradise? :P

offtopic:
1000ste post op GoT! *O*
Overduidelijk arcade :) (muren rammen in de bochten aan hoge snelheid en doorgaan..). In een race moet je je - door de snelheid & actie - wel zwaar concentreren. Het ontwijken van tegenliggers, geparkeerde auto's en paaltjes enzo vraagt dat. Als je over de finish komt heb je meestal wel wat tijd nodig om op adem te komen :P Zeker als je met Lambo's, FordGT '06 of de Ninja gaat racen.

Ook de 'specials' die je kan installeren op je auto zijn puur arcade. Dingen als Timezone (tijd vertragen), EMP (Electro Magnetic Pulse), ROAR (onbreekbare auto voor een paar seconden) .. en een vierde iets waar ik nu niet kan opkomen. Niet echt realistisch maar wel dikke fun in de carrière mode :) Online hou ik het wel liever 'standaard', dus zonder de specials.

Of het moeilijker is dan Burnout weet ik niet, deze heb ik niet gespeeld. Maar ik heb alvast nooit echt vast gezeten (pre-patch zelfs), soms een moeilijkere race 6 of 7 keer proberen ja, dat wel.

Hier anders een goede review (behalve dat hij zegt dat het frustrerend moeilijk is soms, dat was voor de patch)

offtopic:
Waar kan ik een stuk taart komen halen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
Goedeavond allen,
weet iemand of er sony dualshock controllers in het roze zijn voor mijn vriendin ? :)
kon zo op google niks vinden alleen ps2 controllers.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Je bent op tweakers, spuit hem roze zou ik zeggen :P

Officieel zijn ze nu in 5 kleuren ( alhoewel zwart en wit geen kleuren zijn ):
Zwart, wit, grijs, blauw en rood.

Je hebt ook nog skins, zoals bijv. hier en hier of faceplates die dan weer wel makkelijker te spuiten zijn.

Misschien is dat een idee..

[ Voor 62% gewijzigd door Yippie op 09-01-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:01:
Bedoel je 1943? Had je wat eerder moeten proberen dan. Was 2-3 weekjes geleden voor de helft verkrijgbaar :P, volgens mij is die actie nu wel afgelopen... Is wel ontzettend leuk btw, alleen weet ik niet of de community nog wel zo groot is op het psn.

edit: correctie, als het 1943 was moest je twee dagen eerder zijn :P. Tot 07/01 was het 8 euro ipv 13 euro.
Hmm... dat is wel jammer dan :(

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyt_ schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:55:
Goedeavond allen,
weet iemand of er sony dualshock controllers in het roze zijn voor mijn vriendin ? :)
kon zo op google niks vinden alleen ps2 controllers.
Je zou ook een sleeve kunnen gebruiken zoals deze: http://www.overstock.com/...eeve/2544076/product.html of deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23502

Of je gebruikt een roze PS2 controller met een PS2 naar USB converter zoals deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10908

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het elders al gevraagd maar misschien dat er wat uitgebreide antwoorden op kunnen komen.

Ik heb dus vorige week een PS3 gekocht. Geweldig apparaat enz enz. Maar nu heb ik MW2 en MAG (beta) en speel dat graag online. Op een gegeven moment zal ik ook een beetje willen communiceren met wat mensen. Daarvoor kun je een headset gebruiken. Nu had ik toevallig een Jabra BT150 liggen. Dat werkt, maar nu het volgende.

Mijn PS3 staat in de woonkamer. Nu wil ik zowel door de headset met mensen in het spel praten alsook met mensen die in de woonkamer zijn. Dit is vrij vervelend aangezien de mensen in het spel verder weinig met die gesprekken te maken hebben, dat zou enkel irriteren in het spel.

Is er een mogelijkheid om de microfoon te activeren met een toets oid? Zo speel ik ook regelmatig LOTRO met teamspeak en dan druk ik op shift om met de mensen in het spel te praten, en indien ik dat niet indruk kan ik gewoon praten zonder anderen te storen.

Ik hoop dat het probleem een beetje duidelijk is zo. Heeft er iemand een oplossing.

De headset heeft overigens een knop om telefoongesprekken op te nemen en af te breken. Kan dit misschien als mute knop dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@Thorgrem,

kijk / zoek in de handleiding of er een mute optie op zit, zo ja dan werkt het, zo niet, dan dus niet.
De officiele headset heeft die optie dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Yippie schreef op zondag 10 januari 2010 @ 00:14:
@Thorgrem,

kijk / zoek in de handleiding of er een mute optie op zit, zo ja dan werkt het, zo niet, dan dus niet.
De officiele headset heeft die optie dus wel.
Alleen met de officiële headset krijg je dan wel om de paar seconde een irritant piepje! Dat is wel jammer imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
Gaat Sony ooit nog in een Update, Software matige BC toevoegen?

Poll: Gaat Sony ooit nog softwarematige BC toevoegen?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=349228&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SgtElPotato schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:46:
Ik heb nee gestemd simpelweg omdat het nog maals verkopen van de oudere games via PSN meer oplevert dan BC. Ik zou het niet introduceren van BC overigens wel erg jammer vinden. Ik zou de oude FF's en Metal Gear versies nog wel weer willen spelen eigenlijk :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Uiteraard heb ik ook Nee gestemd. Naast het feit dat ik al BC heb ik me 60Gb PS3, heb ik nog nooit een update zien komen waardoor ik diverse minder grote games kan spelen. Dit is dus een troef die Sony heeft laten vallen.

Gezien ze zich nu gaan richten op 3D gaming lijkt mij de weg naar voren duidelijk en laten ze BC achter zich liggen. Wel jammer voor de die-hard Sony fans. Overigens is een PS2 niet zo duur meer... Kost dan wel extra ruimte, aansluitingen, controllers en stroom. Jammer.
LuPo schreef op zondag 10 januari 2010 @ 08:51:
[...]

Alleen met de officiële headset krijg je dan wel om de paar seconde een irritant piepje! Dat is wel jammer imho.
Juist handig! Zo zit je niet in de ruimte te lullen om er na 10 minuten achter te komen dat je mute nog aan hebt staan. :o

[ Voor 26% gewijzigd door AvanCade op 10-01-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Het zou me verbazen als het wel zo was.
Ik denk dat ze meer zullen overwegen remakes uit te brengen zoals God of War.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
Bor de Wollef schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:49:
[...]

Ik heb nee gestemd simpelweg omdat het nog maals verkopen van de oudere games via PSN meer oplevert dan BC. Ik zou het niet introduceren van BC overigens wel erg jammer vinden. Ik zou de oude FF's en Metal Gear versies nog wel weer willen spelen eigenlijk :)
Genoeg spellen hier nog die ik niet meer kan spelen, omdat ik een PS3 slim heb. Een PS2 kost bijna niks meer, maar toch liever dat ze op de PS3 kan afspelen.
Seraphus-Y schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:54:
[...]

Het zou me verbazen als het wel zo was.
Ik denk dat ze meer zullen overwegen remakes uit te brengen zoals God of War.
Oke, daar heb je wel een punt, spellen opnieuw uitbrengen of er een remake van maken verdient een stuk meer geld.

Ik weet het niet, ik en genoeg mensen denk ik zullen het best goed/leuk vinden als het zou komen. Zou met niks verbazen als ze het over een tijd toch uitbrengen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ik denk alleen dat het maken van remakes wat kosten met zich meebrengt (al dat getest) en dat ze er niet zo heel veel aan verdienen. Ik gok dat dit een tussenstap is en dat ze straks wel met BC gaan komen als de lifecycle van de PS2 alfoopt. Want dan moet je PS2 gamers een reden geven om snel op de PS3 over te stappen. En als die dan PS2 games kan afspelen zal dat zeker meedragen. Maar dit is puur wat ik denk/hoop, of het zo zal zijn weet ik niet. Het maakt ook niet meer uit. Over een jaar of 2 denkt niemand nog aan de oude PS2 games (hoewel ik wel de PoP serie zou willen hebben op de PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02:02
Heeft het nog nut om een nieuwe PS2 inclusief wat platinum games te kooen?
Gewoon voor de lol, maximaal 200 euro ofzo...

Ik heb alle 5 de consoles (Wii,PS3,X360,DS,PSP) al.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
In mijn ogen is BC ook een beetje overrated, ik heb mijn ps2 nog bij mijn ps3 staan en ik heb deze niet meer aangeraakt. Simpelweg omdat ik de spellen op de ps2 al heb uitgespeeld en steeds met een nieuw ps3 spel bezig ben. Dus BC is leuk maar ik denk dat veel mensen t voor maar weinig spellen zullen gebruiken. Ik mis het dus niet en als t niet komt zal ik het ook niet missen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 08:51

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Ik heb een vreemd en irritant probleem.
Ik heb mijn PS3 via RGB Scart aangesloten op mijn Philips 100htz CRT televisie. 576i via instellingen PS3 dus.

Wanneer ik in het menu zit en een game speel is er niets aan de hand en is het beeld goed.

Wanneer ik een Blu-ray film kijk krijg ik echter als bovenste lijn van het scherm (boven de bekende zwarte balken ) een helder witte streep.
Een strakke, witte streep, lijkend op 1 CRT pixel hoog.

Is dit normaal? Wat is dit en is het weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Hier heb ik ook zoń witte streep op een philips crt. Misschien een probleempje van philips dus, maar het zou ook gewoon aan Sony kunnen liggen. Ik weet verder niet of het op te lossen is. Heel storend vond ik het niet en blu-rayś worden hier niet heel vaak op de crt gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenkya
  • Laatst online: 09-08 10:47
Heeft iemand van jullie een idee of het mogelijk is om dvb-c met een bv dvb-c ontvanger via usb te ontvangen op de ps3. Ik begreep dat er een dergelijke uitbereiding verkrijgbaar is. komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
OfNoAvail schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:27:
Ik heb een vreemd en irritant probleem.
Ik heb mijn PS3 via RGB Scart aangesloten op mijn Philips 100htz CRT televisie. 576i via instellingen PS3 dus.

Wanneer ik in het menu zit en een game speel is er niets aan de hand en is het beeld goed.

Wanneer ik een Blu-ray film kijk krijg ik echter als bovenste lijn van het scherm (boven de bekende zwarte balken ) een helder witte streep.
Een strakke, witte streep, lijkend op 1 CRT pixel hoog.

Is dit normaal? Wat is dit en is het weg te krijgen?
Zou dat niet te maken hebben met een HDCP beveiliging? die kan immers alleen worden uitevoerd middels HDMI.
Waarom zou je trouwens blu-ray kijken op een CRT? Daar haal je tov. DVD toch geen voordeel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja in een van de betaalde premium abbo's })

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Gumball schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:09:
[...]

Zou dat niet te maken hebben met een HDCP beveiliging? die kan immers alleen worden uitevoerd middels HDMI.
Waarom zou je trouwens blu-ray kijken op een CRT? Daar haal je tov. DVD toch geen voordeel mee?
Omdat zelfs op een gewone CRT-bak je nog steeds een mooier beeld hebt?
De kleuren zijn echt mooier, plaatjes nog altijd wat gedetailleerder. Ik heb met veel plezier naar Blu-rays gekeken op mijn CRT.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50
Dennis Lammers schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:44:

Heb zelf op Marktplaats een oude PS Two op de kop getikt voor 25 euro. Samen met een afgestofte Gamcube bezorgt het mij nog genoeg gameplezier. Gezien de karige support van Sony voor de backwards compatibility zal ik er maar niet op rekenen dat zoiets nog wordt uitgerold. Daarvoor is de markt te klein en valt er voor Sony cum suis meer te verdienen met re-releases. Tot die tijd kan ik mooi eindelijk Jak&Daxter en enkele andere platformers uitspelen op de ps2 aangezien ik voorlopig niet veel leuke platformers voor de PS3 zie uitkomen naast Ratchet&Clank.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je ziet hoe goed de PS3 nu verkoopt met haar eigen software en eigenschappen dan begrijpt Sony ook wel dat ze geen Ps2 emulatie meer nodig hebben om de PS3 succesvol te laten zijn. Kopers van nu kopen de Ps3 om blu-ray en next gen games... Het handjevol PS2 gamers op de Ps3 is niet meer mainstream markt voor Sony. Naast de enorme kosten aan testen en tools etc etc zou de verkoop van de Ps2 ook inzakken terwijl deze voor een console van 8-9 jaar oud zeer acceptabel is.

Vanmiddag overigens Uncharted 2 eindelijk uitgespeeld. wat een heerlijke game zeg! geweldige humor en tot aan de laatste minuut blijft het een stormvloed van fantastische voiceacting, gedetaileerder gfx en afwisselende gameplay. Na de laatste bossfight nog even een bioscoopwaardige eindsprint... helemaal geweldig!

Ik zag in de credits echter een paar opmerkelijke namen voorbij komen:

Infinity Ward - ontwikkelstudio van Call of Duty 4: Modern Warfare
Bungie - ontwikkelaar van: Halo !! een xbox exclusive ontwikkelaar

En natuurlijk de 1st en 2nd party ontwikkelaars:

Guerilla - killzone
Sucker Punch - Infamous
Ready at Dawn - God Of War: chains of olympus (PSP)
Media Molecule - Little Big Planet
Insomniac - Ratchet and Clank + Resistance

Waar zouden ze de andere studio's voor hebben gebruikt? engines? of gewoon mensen geleend van elkaar? Grote vraag ook: waar hebben ze infinity ward voor gebruikt? en dan ook nog Bungie?! Weet iemand iets of hebben er mensen ergens iets gelezen over de rol van deze studio's bij de ontwikkeling van Uncharted 2??

Grappig is dat er bij de aftiteling van Killzone 2 ook een aantal studio's werden bedankt waaronder naughty Dog die weer de ontwikkelaar is van Uncharted 2... Wel mooi om te zien dat die grote jongens van elkaar proberen te leren.

[ Voor 6% gewijzigd door swopdark op 10-01-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gran Turismo 5 cam beelden van de demo die draait op de CES 2010....

Vergeet de time trail Dissapointment Demo en kwijl wees verheugt over deze geweldige beelden van enorm dikke auto's... oh my...

YOUTUBE
GT klasse op Fuiji Speedway
McLaren F1
Lamborghini Gallardo in car view
Mitsubishi Lancer op de nurburgring

Op gamespot zijn er nog meer te vinden... damn wat gaat deze game hard ownen.. het geluid is zo enorm verrbeterd toc de eerdere delen... klink nu meer naar de geluiden van Forza: misschien niet allemaal even realistisch maar wel wat je zou verwachten en dat vinden mensen mooi..

Ik heb Forza 3 zelf ook en hoewel het de beste racer is tot op heden zou het me zeer verbazen als GT5 qua ervaring, gfx en handling Forza 3 niet gewoon aan de kant zet als beste to-date console racer... Ach, heeft Forza toch een half jaartje alleenrecht gehad....

[ Voor 14% gewijzigd door swopdark op 10-01-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Onderste filmpje ziet er erg goed uit, andere 2 zijn replays en dus niet noemenswaardig, die zien er altijd fantastisch uit natuurlijk. Ik speel alweer een tijdje Forza 3, en ben benieuwd naar GT5 en op welke vlakken deze beter of juist slechter is. Voorlopig schreeuw ik niet te hoog van de daken, GT4 vond ik ook geen hoogvlieger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

Wat mij alleen nog opvalt is die AI, of eigenlijk het gebrek ervan. Het is echt een treintje, bij iedere gran turismo game weer. Geen enkele ai auto die te laat remt / te vroeg remt / andere lijn rijdt / probeert, ook laten ze zich gewoon makkelijk inhalen, er zit geen verdedigende lijn rijden in. Het enige wat ze hebben gedaan om het moeilijk te maken is puur en alleen naar de tijden gekeken die die ai auto's constant kunnen rijden, en aan de hand daarvan zetten ze jou als player zoveel seconden / posities naar achteren om het moeilijker te maken.

Dat gezegd hebbende zal ik de eerste zijn die deze game zal kopen... *zucht* :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:32:
Wat mij alleen nog opvalt is die AI, of eigenlijk het gebrek ervan. Het is echt een treintje, bij iedere gran turismo game weer. Geen enkele ai auto die te laat remt / te vroeg remt / andere lijn rijdt / probeert, ook laten ze zich gewoon makkelijk inhalen, er zit geen verdedigende lijn rijden in.
Forza 3 is op het gebied van Ai echt brilliant, het lijkt ook wel dat als je een auto ramt (abusievelijk uiteraard ;) ) het lijkt alsof die auto dat onthoud en jou ook agressief gaat behandelen echt het is vaak net alsof je tegen een menselijk speler aan het spelen bent maar dan zodanig dat wel iedereen op de weg blijft.

Nu moet ik zeggen dat ook ik juist op dit Ai dingetje zit te letten bij deze ces demo. Nu heb ik al een paar dingen gezien die dus al zijn verbeterd aan de AI. je ziet dus zeker wel AI autos remmen en afstand houden als je op zijn lijn zit en ik zag ook dat ze om je heen rijden als je op hun lijn zit.. bij een aantal scenes al gezien dus er is zeker al verbetering tov eerdere delen... kijk maar goed.

En daarbij als verdediger van de racelijn... in Forza rijden ze vaak kris kras door elkaar maar als je nou naar echte races kijkt dan zul je zien dat bijna alle coureurs op hun lijn blijven en pas afwijken als het echt niet anders kan. Als ik online aan het racen ben tegen vrienden dan houd je rekening met elkaar en stuur je niet in als er eentje naast je zit. maar soms heb je dat gewoon niet in de gaten omdat je te weinig in je spiegels zit te kijken. In Forza had ik vaak wel het idee dat ze gewoon gas terug nemen als je op een beetje rare plak naast ze zit, sorry hoor maar als je mij tegenkomt ga ik echt na van het gas af omdat jij zonodig vol gas in een gat duikt om aan de binnenkant van de baan te zitten. Zo werkt het gewoon niet altijd en zo rijden de DEMO AI van deze GT5 build ook... ze rijden om je heen maar blijven veelal op de snelste lijn en nemen niet zomaar gas los omdat jij tegen hun kont aan zit te rammen.

Ik denk dat het heel moeilijk is een AI te maken die realistisch is op een racegevoel te geven maar aan de andere kant niet te realistisch waardoor je de lat voor je games te hoogt legt. Een touche in de racewereld betekend meestal game over. In de gamewereld zijn de touches vaak toch wel een stuk harder dan in het echt en als je dan realistsch wil blijven ook qua AI dan geven veel gamers snel op dunkt me.
Dat gezegd hebbende zal ik de eerste zijn die deze game zal kopen... *zucht* :P
Ik zal naast je staan in de rij of er vlak achter.. we zien elkaar 100 pct zeker online :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
frenkya schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:24:
Heeft iemand van jullie een idee of het mogelijk is om dvb-c met een bv dvb-c ontvanger via usb te ontvangen op de ps3. Ik begreep dat er een dergelijke uitbereiding verkrijgbaar is. komt.
Is inmiddels beschikbaar in England, maar niet bruikbaar in NL omdat er geen kaart voor codering in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Seraphus-Y schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:13:
[...]

Omdat zelfs op een gewone CRT-bak je nog steeds een mooier beeld hebt?
De kleuren zijn echt mooier, plaatjes nog altijd wat gedetailleerder. Ik heb met veel plezier naar Blu-rays gekeken op mijn CRT.
Heb je ook al eens met plezier naar een goed scherm in 1080p gekeken? Blurays op 576i gaan zitten kijken op zo'n toeter, ketter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 16:42
Omni superens schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:22:
In mijn ogen is BC ook een beetje overrated, ik heb mijn ps2 nog bij mijn ps3 staan en ik heb deze niet meer aangeraakt. Simpelweg omdat ik de spellen op de ps2 al heb uitgespeeld en steeds met een nieuw ps3 spel bezig ben. Dus BC is leuk maar ik denk dat veel mensen t voor maar weinig spellen zullen gebruiken. Ik mis het dus niet en als t niet komt zal ik het ook niet missen denk ik zo.
Mwoh, ik zou het wel een leuke extra vinden. Niet dat ik heel boos ben dat het niet op de PS3 (slim) zit, maar ik zie er de toegevoegde waarde wel van in. Ik heb namelijk geen PS2, maar er zijn op de PS2 wel spellen uitgekomen die ik eigenlijk nog wel zou willen spelen. Eén van de belangrijkste is GTA: Vice City Stories. Ik zou het erg leuk vinden als deze op 1 of andere manier speelbaar is op de PS3: of via BC of via een download op PSN.

Want om daar nou speciaal een PS2 of een PSP voor te kopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dangerpaki schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:03:
[...]

Is inmiddels beschikbaar in England, maar niet bruikbaar in NL omdat er geen kaart voor codering in kan.
je kunt ned 1, 2, 3 en lokale omroep als het goed is dan nog wel zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:03
[...]

Ik zat me laatst af te vragen of het niet mogelijk is om iets te ontwikkelen waardoor je thuis een tv signaal kan creëren dat geen beveiliging heeft maar een bereik heeft van 30 cm. En daar kan jij dan je kaartje instoppen van de providers. Zodat je toch gebruik kan maken van de ps3, want het ziet er toch wel heel soepel uit allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
M a r c o schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:39:
[...]

je kunt ned 1, 2, 3 en lokale omroep als het goed is dan nog wel zien. ;)
Klopt. Maar of daar heel veel op te zien is.
walletje-w schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:39:
[...]

Ik zat me laatst af te vragen of het niet mogelijk is om iets te ontwikkelen waardoor je thuis een tv signaal kan creëren dat geen beveiliging heeft maar een bereik heeft van 30 cm. En daar kan jij dan je kaartje instoppen van de providers. Zodat je toch gebruik kan maken van de ps3, want het ziet er toch wel heel soepel uit allemaal!
Ik weet niet of het kan. Met heel veel moeite zal het vast te doen zijn. Ik denk dat er technisch niet veel denderends hoeft te gebeuren. Maar ik ben zelf niet zo van heel veel kastjes. Nou zal zo'n play kastje bij de PS3 al extra zijn. Maar dan ook nog een kastje die het signaal opvangt en doorzendt.... Nee dan maar gewoon een schotel met 5 koppen erop op het dak en een decoder erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 13-09 12:57
[...]

Bij Caiway wel bruikbaar, tenzij je premium pakketten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Lammers schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:44:

Vast wel, ik heb er nog één voor je liggen voor dat geld! :D

Andere vraag... Toevallig Dennis van CS Clan Wacko? Heeel lang geleden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:06:
[...]

Vast wel, ik heb er nog één voor je liggen voor dat geld! :D

Andere vraag... Toevallig Dennis van CS Clan Wacko? Heeel lang geleden??
Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

AvanCade schreef op maandag 11 januari 2010 @ 07:40:
[...]

Bij Caiway wel bruikbaar, tenzij je premium pakketten hebt.
Ontvanger doet alleen DVB-T. Dat wordt in Nederland alleen verzorgt door KPN met Digitenne. Zonder kaartje alleen ned 1, 2 en 3.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Net de upgrade naar 3.15 gedaan, alleen nu kan ik tijdens het afspelen van muziek niet meer door m'n XMB bladeren zonder de muziek te stoppen. Een bekende issue, of vergis ik me?

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Mijn PS3 controller is op, dus ik laad hem op via USB. Maar tegelijkertijd wil ik er ook nog mee gamen, maar dat kan blijkbaar niet... opladen en gamen tegelijk... Bij de XBOX 360 kan dat wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 12:59
Kan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Dennis Lammers schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:29:
Mijn PS3 controller is op, dus ik laad hem op via USB. Maar tegelijkertijd wil ik er ook nog mee gamen, maar dat kan blijkbaar niet... opladen en gamen tegelijk... Bij de XBOX 360 kan dat wel... :)
:? ik kan prima gamen met mij ps3 controller terwijl hij aan het opladen is via een usb kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Modnation Racers Beta beperkt beschikbaar voor iedereen donderdag 21 januari.

http://blog.eu.playstatio...s-european-beta-incoming/

Dus... Je moet snel wezen dan :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieve mensen...

Ik ben sinds een tijdje ook trotse bezitter. Niks te klagen qua games, perfecte beeldkwaliteit, alleen valt het beeld soms gewoon weg. Geluid niet... Dit zou aan de kabel kunnen liggen, meestal kantel ik hem even, dan doet hij het weer.

Maar erger: Gisteren wouden we een DVD-tje kijken. Niks geen HD ofzo, gewoon ouderwetse DVD van Lord of War. De beeldkwaliteit was op zijn zachtst gezegd gewoon kut te noemen. Zwaar korrelig, geen mooie kleuren, alsof het een homevideo uit de jaren 90 was, uit zo'n bandjescamera.

Wij denken dat het aan de DVD lag, dus we stopten hem even in onze standaard wat oudere DVDspeler (ook zonder HD)... wat bleek, de beeldkwaliteit was gewoon zo goed als een DVD kan zijn... Ditzelfde gebeurde met een andere DVD van Torque.

In de PS3 zijn ze gewoon niet om aan te zien, in onze oude DVD-speler perfect :?

help? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Positron schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:22:
Net de upgrade naar 3.15 gedaan, alleen nu kan ik tijdens het afspelen van muziek niet meer door m'n XMB bladeren zonder de muziek te stoppen. Een bekende issue, of vergis ik me?
Dat komt door audio 'upscaling'. Als je de audio output beperkt tot 44.1/48kHz gaat alles weer zoals eerder.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Pagina: 1 ... 5 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.