Is het mogelijk om een soort van party te maken met een aantal vrienden waarmee je dan kan praten tijdens het game? met headset. Dit kon bij xbox wel maar heb nu een PS3 en vroeg me af of dit mogelijk is?
Nee, dat is niet mogelijk.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als het goed is meot het gewoon werken, druk anders eens op PS toets..Dennis Lammers schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:29:
Mijn PS3 controller is op, dus ik laad hem op via USB. Maar tegelijkertijd wil ik er ook nog mee gamen, maar dat kan blijkbaar niet... opladen en gamen tegelijk... Bij de XBOX 360 kan dat wel...
Zou zeker ModNation Downloaden!! Zit zelf al enige tijd in de beta van de USA-Store. Echt vet
Kan wel hoor, moet je gewoon op de PS-toets drukken, dan speelt de muziek door en kan je gewoon bladeren.Positron schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:22:
Net de upgrade naar 3.15 gedaan, alleen nu kan ik tijdens het afspelen van muziek niet meer door m'n XMB bladeren zonder de muziek te stoppen. Een bekende issue, of vergis ik me?
Werkt hier in ieder geval wel
Misschien te voor de hand liggend, maar staat je controller wel aan als je hem aan de usb-kabel aan het opladen bent (dus op de PS knop gedrukt)? Je kan namelijk wel gewoon gamen en opladen tegelijk op de PS3. Normaal knipperen wel de lichtjes van de controller als ie aan het opladen is, maar dan reageert hij niet als je erop drukt. Je moet op de PS knop drukken wil je dat het reageert.Dennis Lammers schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:29:
Mijn PS3 controller is op, dus ik laad hem op via USB. Maar tegelijkertijd wil ik er ook nog mee gamen, maar dat kan blijkbaar niet... opladen en gamen tegelijk... Bij de XBOX 360 kan dat wel...
Nou ik heb hem een paar weken geleden gespeeld en vond er helemaal niks aan. Je geeft vol gas en daarna hoef je alleen maar te sturen omdat je alle bochten volgas kunt nemen. Op een gegeven moment ging ik een heuvel scheef op, dus ik denk, dat wordt een crash of iets dergelijks naast de baan, maar nee hoor, in de lucht wordt gewoon mijn vluchtweg aangepast en kom ik weer kaarsrecht op de baan. Curieus.Flexicon schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:36:
[...]
Als het goed is meot het gewoon werken, druk anders eens op PS toets..
Zou zeker ModNation Downloaden!! Zit zelf al enige tijd in de beta van de USA-Store. Echt vet, een keer gas en je zit op top speed
. Ga hem denk ik ook zeker halen als die uitkomt, zou wel leuk zijn als die ook kwam met de bekende PlayStation figuren.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Zijn er nog beta-keys te verkrijgen van Modnations? Heb er nog steeds geen kunnen bemachtigen!Flexicon schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:36:
[...]
Zou zeker ModNation Downloaden!! Zit zelf al enige tijd in de beta van de USA-Store. Echt vet, een keer gas en je zit op top speed
. Ga hem denk ik ook zeker halen als die uitkomt, zou wel leuk zijn als die ook kwam met de bekende PlayStation figuren.
...BatmanHorizon schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:35:
Modnation Racers Beta beperkt beschikbaar voor iedereen donderdag 21 januari.
http://blog.eu.playstatio...s-european-beta-incoming/
Dus... Je moet snel wezen dan.
Holy shit, wat is Darksiders cool zeg. Dacht rond een uur of 11 even een uurtje te spelen (vandaag binnen gekregen en nog geen tijd voor gehad).
Tis nu ehm, tja, kwart over drie en ik zit vast in een dungeon
Het is God of War meets Zelda zoals voorspeld maar dat de puzzels in de Dungeons ook echt van het Zelda niveau waren had ik niet verwacht.
En voor een multiplatform zijn de graphics (en de gehele sfeer trouwens) adem benemend.
Het is God of War meets Zelda zoals voorspeld maar dat de puzzels in de Dungeons ook echt van het Zelda niveau waren had ik niet verwacht.
En voor een multiplatform zijn de graphics (en de gehele sfeer trouwens) adem benemend.
Je geeft zelf al aan de kabel niet helemaal 100% goed is, als je dat nou eens eerst oplost en dan kijkt of je nog steeds hetzelfde probleem hebt, dan kun je misschien nog ergens komenVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:41:
Lieve mensen...
Ik ben sinds een tijdje ook trotse bezitter. Niks te klagen qua games, perfecte beeldkwaliteit, alleen valt het beeld soms gewoon weg. Geluid niet... Dit zou aan de kabel kunnen liggen, meestal kantel ik hem even, dan doet hij het weer.
Maar erger: Gisteren wouden we een DVD-tje kijken. Niks geen HD ofzo, gewoon ouderwetse DVD van Lord of War. De beeldkwaliteit was op zijn zachtst gezegd gewoon kut te noemen. Zwaar korrelig, geen mooie kleuren, alsof het een homevideo uit de jaren 90 was, uit zo'n bandjescamera.
Wij denken dat het aan de DVD lag, dus we stopten hem even in onze standaard wat oudere DVDspeler (ook zonder HD)... wat bleek, de beeldkwaliteit was gewoon zo goed als een DVD kan zijn... Ditzelfde gebeurde met een andere DVD van Torque.
In de PS3 zijn ze gewoon niet om aan te zien, in onze oude DVD-speler perfect![]()
help?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Als je in dezelfde game zit dan kan je via het interne kanaal van de game gewoon voice chat met elkaar hebben. De party chat zoals die bestaat op de 360 (dus ongeacht in welke game je zit) met elkaar kunnen chatten bestaat niet.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:13:
Is het mogelijk om een soort van party te maken met een aantal vrienden waarmee je dan kan praten tijdens het game? met headset. Dit kon bij xbox wel maar heb nu een PS3 en vroeg me af of dit mogelijk is?
Gisteren weer ff Forza 3 opgezet en daar ook de voice chat functie gebruikt. De geluidskwaliteit van voicechat op de 360 is echter wel om te huilen. Wat mijn meestal toch opvalt is dat als ik ga praten met vrienden ze toch in dezelfde game zitten.. en dan is de functie op de PS3 hetzelfde alleen dan van betere geluidskwalitiet. Desalnietemin heeft MS het beter voor elkaar.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ze zeggen dat de PS3 versie beter is dan de 360 versieAce schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 03:06:
Holy shit, wat is Darksiders cool zeg. Dacht rond een uur of 11 even een uurtje te spelen (vandaag binnen gekregen en nog geen tijd voor gehad).
PSN: Bellerophon-
Ik heb sindskort een nieuwe laptop met windows 7. Mijn controller laadt netjes op, maar mijn keypad niet. Op een of andere manier krijgt hij niet de juiste drivers.
Iemand hetzelfe probleem met wellicht een oplossing?
En de relatie tot de PS3, is...?supercop7373 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:47:
Ik heb sindskort een nieuwe laptop met windows 7. Mijn controller laadt netjes op, maar mijn keypad niet. Op een of andere manier krijgt hij niet de juiste drivers.
[ Voor 7% gewijzigd door Bellerophon op 12-01-2010 09:49 ]
het opladen van de PS3 controller en PS3 wireless keypad aan de laptop ipv de ps3 zelf, want de ps3 staat niet de hele dag aan.
Overigens hoop ik toch echt dat ze dit een keer gaan implementeren!swopdark schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:17:
[...]
Als je in dezelfde game zit dan kan je via het interne kanaal van de game gewoon voice chat met elkaar hebben. De party chat zoals die bestaat op de 360 (dus ongeacht in welke game je zit) met elkaar kunnen chatten bestaat niet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor het opladen zouden er helemaal geen drivers nodig moeten zijn. Hier aan Win7 kan ik de controller en het keypad gewoon opladen. Je moet wel opletten dat je de keypad ff een keer aan zet nadat je hem aan de USB poort hangt.supercop7373 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:47:
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
late reactie druk druk, bedankt voor replys dat had ik inderdaad gezien.Yippie schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:58:
Je bent op tweakers, spuit hem roze zou ik zeggen![]()
Officieel zijn ze nu in 5 kleuren ( alhoewel zwart en wit geen kleuren zijn ):
Zwart, wit, grijs, blauw en rood.
Je hebt ook nog skins, zoals bijv. hier en hier of faceplates die dan weer wel makkelijker te spuiten zijn.
Misschien is dat een idee..
Zelfs spuiten is ook leuk ja
@sannr ook bedankt ga me er eens in verdiepen.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Zeggen ze dat? Of is dat zo? Gametrailers heeft altijd wel van die vergelijkingsbullshit video's. Waar het overigens wel opvalt dat ze die alleen plaatsen als de PS3 versie minder is. (Vaak is dat ook zo maar toch..Bayonetta het meest recente voorbeeld). En ik kan daar gewoon niet bij met mn hoofd. Is dat nou echt gewoon luiheid van de programmers of onkunde of.....Bellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:38:
[...]
Ze zeggen dat de PS3 versie beter is dan de 360 versie
[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 12-01-2010 11:39 ]
PSN id: PENo1
http://www.insidegamer.nl...siders-tegen-te-gaan.htmlP.E.No.1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:08:
[...]
Zeggen ze dat? Of is dat zo? Gametrailers heeft altijd wel van die vergelijkingsbullshit video's. Waar het overigens wel opvalt dat ze die alleen plaatsen als de PS3 versie minder is. (Vaak is dat ook zo maar toch..Bayonetta het meest recente voorbeeld). En ik kan daar gewoon niet bij met mn hoofd. Is dat nou echt gewoon luiheid of..
Of het nou echt zoveel voorkomt kan ik persoonlijk niet zeggen. Maar waarom zorgen dergelijke bedrijven er nou gewoon niet voor dat beide versies gelijk aan elkaar zijn?
oplossing. ga naar systeem instelling, video/film instelling, dvd upscaling zetten op 'volledig scherm'Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:41:
Lieve mensen...
Ik ben sinds een tijdje ook trotse bezitter. Niks te klagen qua games, perfecte beeldkwaliteit, alleen valt het beeld soms gewoon weg. Geluid niet... Dit zou aan de kabel kunnen liggen, meestal kantel ik hem even, dan doet hij het weer.
Maar erger: Gisteren wouden we een DVD-tje kijken. Niks geen HD ofzo, gewoon ouderwetse DVD van Lord of War. De beeldkwaliteit was op zijn zachtst gezegd gewoon kut te noemen. Zwaar korrelig, geen mooie kleuren, alsof het een homevideo uit de jaren 90 was, uit zo'n bandjescamera.
Wij denken dat het aan de DVD lag, dus we stopten hem even in onze standaard wat oudere DVDspeler (ook zonder HD)... wat bleek, de beeldkwaliteit was gewoon zo goed als een DVD kan zijn... Ditzelfde gebeurde met een andere DVD van Torque.
In de PS3 zijn ze gewoon niet om aan te zien, in onze oude DVD-speler perfect![]()
help?
dvd's zijn nu geupscaled naar 1080p met dank aan de Cell processor.
DE reden dat ik nog geen bluray koop, maar m'n dvd collectie laat groeien.
ziet er super uit op m'n Sony bravia 40 inch
succes man
Ik heb een tijdje geleden The Matrix Trilogy op Blu-ray Disc gekocht. Als ik één van de delen afspeel op mijn PS3 kan ik niet zeggen dat ik het beeld verbluffend vind. Het lijkt eigenlijk identiek aan een DVD.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb een LG 32LG3000 32" HD Ready LCD-TV met een Onkyo HT-C5115-geluidssysteem en dus de PS3 'Fat'. PS3 is via een goede kwaliteits HDMI-kabel verbonden met de receiver die het beeld doorlust naar m'n LCD-TV.
Games op mijn PS3 zien er werkelijk schitterend uit. Ik had eigenlijk wel wat meer van Blu-ray verwacht. Mede omdat Nederland 1, 2 en 3 prachtig zijn in HD. Heb ik bij instellingen misschien iets niet aanstaan? Ik kwam daar namelijk wel iets tegen dat heette 'PS3 Smoothing' ofzo. Tevens heb ik ergens in een menu de optie 'Upscaling' gezien, maar dat is voor DVD's dacht ik. Daarnaast heb ik bij The Matrix boven en onder zwarte balken. Als ik bijvoorbeeld in de MediaMarkt of BCC ben en ze draaien daar een film af op alle TV's dan heb je geen zwarte balken.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb een LG 32LG3000 32" HD Ready LCD-TV met een Onkyo HT-C5115-geluidssysteem en dus de PS3 'Fat'. PS3 is via een goede kwaliteits HDMI-kabel verbonden met de receiver die het beeld doorlust naar m'n LCD-TV.
Games op mijn PS3 zien er werkelijk schitterend uit. Ik had eigenlijk wel wat meer van Blu-ray verwacht. Mede omdat Nederland 1, 2 en 3 prachtig zijn in HD. Heb ik bij instellingen misschien iets niet aanstaan? Ik kwam daar namelijk wel iets tegen dat heette 'PS3 Smoothing' ofzo. Tevens heb ik ergens in een menu de optie 'Upscaling' gezien, maar dat is voor DVD's dacht ik. Daarnaast heb ik bij The Matrix boven en onder zwarte balken. Als ik bijvoorbeeld in de MediaMarkt of BCC ben en ze draaien daar een film af op alle TV's dan heb je geen zwarte balken.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik word altijd een beetje moe van dat soort vergelijkingen.P.E.No.1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:08:
[...]
Zeggen ze dat? Of is dat zo? Gametrailers heeft altijd wel van die vergelijkingsbullshit video's. Waar het overigens wel opvalt dat ze die alleen plaatsen als de PS3 versie minder is. (Vaak is dat ook zo maar toch..Bayonetta het meest recente voorbeeld). En ik kan daar gewoon niet bij met mn hoofd. Is dat nou echt gewoon luiheid van de programmers of onkunde of.....
Ik heb enkel een PS3 en het boeit me dan ook helemaal niet welke versie beter is.
Zou ik beide systemen hebben kan je natuurlijk kijken welke er mooier uitziet en dan het spel voor die console kiezen.
Klein beetje 12 jarige fanboy uitspraken.
1: "Mijn vader is politieagent en schiet je zo dood!"
2: "Echt niet want mijn vader werkt in het leger en rijdt met een tank zo over je heen."
Hier heb je een bedrijf dat gekleurde consoles/controllers verkoopt. Gaat je wel een hoop geld kosten waarschijnlijk.Phyt_ schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:48:
[...]
late reactie druk druk, bedankt voor replys dat had ik inderdaad gezien.
Zelfs spuiten is ook leuk ja, maar of ik hem zo strak krijg als die ps2 kleur.
@sannr ook bedankt ga me er eens in verdiepen.
Ik moet meteen aan Kabouter Wesley denkenSerotonine schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:49:
[...]
Ik word altijd een beetje moe van dat soort vergelijkingen.
Ik heb enkel een PS3 en het boeit me dan ook helemaal niet welke versie beter is.
Zou ik beide systemen hebben kan je natuurlijk kijken welke er mooier uitziet en dan het spel voor die console kiezen.
2: "Echt niet want mijn vader werkt in het leger en rijdt met een tank zo over je heen."
Het gaat mij er persoonlijk niet om of iets er mooier uitziet, maar het is wel bizar dat een multiconsole game dergelijke verschillen kan vertonen
Mag niet uitmaken, vind ik.M a r c o schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:02:
misschien omdat het 2 verschillende hardware platformen zijn?
Als je een spel koopt ga je er toch vanuit dat hij op beide consoles goed uit de verf komt?
http://bluray.ign.com/dor..._blu_settings_121108.htmlLuPo schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:48:
Ik heb een tijdje geleden The Matrix Trilogy op Blu-ray Disc gekocht. Als ik één van de delen afspeel op mijn PS3 kan ik niet zeggen dat ik het beeld verbluffend vind. Het lijkt eigenlijk identiek aan een DVD.
Wellicht handig voor de settings.
Omdat ontwikkelaars meestal cheap-ass te werk gaan. Ontwikkelen voor de Xbox 360 omdat dit makkelijker en dus sneller gaat, vervolgens porten naar de PS3 om ook die zieltjes te winnen en geld binnen te harken met een half product.M a r c o schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:02:
misschien omdat het 2 verschillende hardware platformen zijn?
Zie hier je Instant-money-maker.
Bij de wat oudere films is het verschil kwa beeld inderdaad niet altijd overtuigend genoeg om voor Blu-ray te gaan. Ik koop eigenlijk bijna altijd recente films op Blu-ray en dan kun je het verschil in beeld- en geluidskwaliteit wel merken. Voordat ik een Blu-ray koop kijk ik vaak ook even naar de reviews op highdefdigest.com of op blu-ray.com. Ik moet ook wel zeggen dat ik zelf Blu-ray het meest geschikt vind voor animatie- en voor actiefilms.LuPo schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:48:
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 12-01-2010 12:44 ]
PSN id: NL_SToRM
Tuurlijk, De bashing die optreed voor bijvoorbeeld Bayonetta en het vroegere Half Life 2 werd volledig opgeblazen. Ik heb de demo van Bayonetta gespeeld op de PS3 en vond de ervaring verbluffend. Gister de 360 versie gedownload en moet die nog bekijken maar kan me niet voorstellen dat deze ineens veel beter speelbaar zou zijn. Het wordt wel verteld op het net dat de Ps3 versie bijna onspeelbaar zou zijn tov de 360 versie. Ben benieuwd in hoeverre die statement niet gewoon bullshit is. SEGA staat toch achter haar product? (giantbomb.com)Bellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:09:
Als je een spel koopt ga je er toch vanuit dat hij op beide consoles goed uit de verf komt?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
De matrix heeft echt wel een uitstekende beeldkwaliteit (hier op 40 inch full hd bravia). Zie ook bijv. deze review http://bluray.highdefdigest.com/300/matrix_umc.html
Vooral de matrix reloaded ziet er echt heel strak uit,
Vooral de matrix reloaded ziet er echt heel strak uit,
Ps4/switch gamer
Als je 12-jarige fanboy achtige uitspraken wil zien moet je eens op gametrailers gaan kijken..gaat echt helemaal nergens over...Serotonine schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:49:
[...]
Ik word altijd een beetje moe van dat soort vergelijkingen.
Dat bedoel ik ook. Het lijkt dan net of een ontwikkelaar een bepaalde voorkeur heeft voor een van de consoles of gewoon niet met de ander kan werken of gewoon te lui is om er energie in te steken. Terwijl vaak genoeg bewezen is dat een spel op beide console identiek of vrijwel identiek kan draaien (MW, Burnout etc.. )Bellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:00:
[...]
Ik moet meteen aan Kabouter Wesley denken![]()
Het gaat mij er persoonlijk niet om of iets er mooier uitziet, maar het is wel bizar dat een multiconsole game dergelijke verschillen kan vertonen
zooooo
zit op mijn werk en mijn ps3 komt binnen en ik had ook nog buzz besteld, komt ook binnen
dus vanavond kan ik..
nu nog op marktplaats wat 2e hands spelletjes aan t zoeken!
zit op mijn werk en mijn ps3 komt binnen en ik had ook nog buzz besteld, komt ook binnen
Dat vind ik dus ook, als je multi console games uitbrengt moet je ook de moeite en tijd nemen om het spel naar behoren te laten draaien op beide consoles.P.E.No.1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:09:
[...]
Als je 12-jarige fanboy achtige uitspraken wil zien moet je eens op gametrailers gaan kijken..gaat echt helemaal nergens over...
[...]
Dat bedoel ik ook. Het lijkt dan net of een ontwikkelaar een bepaalde voorkeur heeft voor een van de consoles of gewoon niet met de ander kan werken of gewoon te lui is om er energie in te steken. Terwijl vaak genoeg bewezen is dat een spel op beide console identiek of vrijwel identiek kan draaien (MW, Burnout etc.. )
MW is zeker een goed voorbeeld, Bad Company ook trouwens
Maar verschillen zijn bijvoorbeeld al duidelijk met Fallout 3
Is niet altijd aan de developer er is ook nog zoiets als een publisher.. en die eist gewoon dat je de game in die staat uitbrengt.. immers tijd is geld etc..Bellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:18:
[...]
Dat vind ik dus ook, als je multi console games uitbrengt moet je ook de moeite en tijd nemen om het spel naar behoren te laten draaien op beide consoles.
MW is zeker een goed voorbeeld, Bad Company ook trouwens
Maar verschillen zijn bijvoorbeeld al duidelijk met Fallout 3
En als de game uit is gaan ze geld verdienen en zo zijn er nog wel veel meer factoren..
En de games draaien toch
[ Voor 101% gewijzigd door S2S op 12-01-2010 14:32 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Daar gaat het ons ook niet omS2S schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:29:
[...]
Is niet altijd aan de developer er is ook nog zoiets als een publisher.. en die eist gewoon dat je de game in die staat uitbrengt.. immers tijd is geld etc..
En als de game uit is gaan ze geld verdienen en zo zijn er nog wel veel meer factoren..
En de games draaien toch
Het is meer dat het schandalig is dat zoiets kan gebeuren. Gamers zijn daar de dupe van
De X360 versie van Darksiders heeft erg veel last van screen tearing, komt ook een patch voor uit binnenkort. De PS3 heeft daar geen last van.
Meestal is het idd omgedraaid, met als meest recente voorbeeld Bayonetta, die draait dramatisch slecht op de PS3.
Maar nogmaals, koopt allen Darksiders, geweldig spel!
Meestal is het idd omgedraaid, met als meest recente voorbeeld Bayonetta, die draait dramatisch slecht op de PS3.
Maar nogmaals, koopt allen Darksiders, geweldig spel!
Ik heb de open beta van MAG gespeeld en wil deze uiteraard gaan kopen. Heeft iemand ervaring met (online) gameshops waar je van kunt verwachten dat de game op de releasedag op je deurmat ligt? Op budgetgaming staat hij voor rond de 45 euro, maar ben bang dat ik dan een week moet wachten. Heb al een vraag gestuurd naar twee gameshops, maar antwoord laat op zich wachten. Daarbij vind ik user-reviews vaak betrouwbaarder dan info v.d. sites zelf.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Bedankt. Ik heb deze adviezen even opgevolgd en nu ik net The Matrix Reloaded afspeelde had ik wèl het idee dat ik naar HD aan het kijken was.BatmanHorizon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:13:
[...]
http://bluray.ign.com/dor..._blu_settings_121108.html
Wellicht handig voor de settings.
Ik denk dus dat deze instellingen het hebben gedaan.
Nog een tip, Games import topicHenkS schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:17:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Als ik vandaag probeer PSstore op te starten, krijg ik de melding: Service niet beschikbaar in uw land/regio.
Herstart helpt niet, en ik woon gewoon in nederland/zuid-holland.
iemand anders probleem of oplossing?
[ Voor 10% gewijzigd door The_Double op 12-01-2010 18:30 ]
Ik heb hetzelfde probleem. En net nu ik me Dragon Age DLC wil downloaden. Zal wel onderhoud zijn en moeten we dus even geduld hebben.
De US store werkt ook niet.
De US store werkt ook niet.
[ Voor 10% gewijzigd door AvanCade op 12-01-2010 19:11 ]
wilde zojuist vidzone downloaden uit de store, derde keer want Vidzone deed het almaar niet, en kreeg ook de melding bij de store.
probeer al even op het playstation forum te zoeken of er al iets bekend is.
Al gevonden
probeer al even op het playstation forum te zoeken of er al iets bekend is.
Al gevonden
[ Voor 27% gewijzigd door efgeha op 12-01-2010 19:15 . Reden: oorzaak gevonden ]
HP Pavilion dv9645
Uncharted 2 bij ZH gaming gekocht voor 40 Euro, mooi bedrag! Gisteren besteld en vandaag binnen
Vanaf twitterThe_Double schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:29:
Als ik vandaag probeer PSstore op te starten, krijg ik de melding: Service niet beschikbaar in uw land/regio.
Trouwens... Boxshot van Heavy RainSonyPlayStation
PSN maintenance today: Users can sign-in and play online, but the Store and account services may be down

Heavy RainBellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:44:
[...]
Vanaf twitter
[...]
Trouwens... Boxshot van Heavy Rain
[afbeelding]
Laat het maar snel 26 februari worden!
Heavy Rain..tegen die tijd breek ik wellicht m'n been, dan kan ik lekker lang spelen naar ik meen
Dat gaat echt een geweldig spel wordenExorcist schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:56:
Heavy Rain..tegen die tijd breek ik wellicht m'n been, dan kan ik lekker lang spelen naar ik meen
Dat is de US boxcover.Bellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:44:
[...]
Vanaf twitter
[...]
[afbeelding]
Dit is de EU cover:
http://www.psfocus.nl/_images%5Cteaser%5CHeavyRainCover.jpg
Vind de EU cover mooier
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 12-01-2010 20:21 ]
Zo, gaat ineens goed hier met games uitspelen.
Games die ik uitgespeeld heb zijn: Ratchet and Clank TFD, Resistance 1, Infamous, Uncharted 1.
Spellen die nog moeten worden uitgespeeld zijn: Killzone 2, Resistance 2, MGS4 , LBP, GT5: Prolegeau (en Eyepet)
Trophies vind ik op dit moment nog niet echt belangrijk, snap het hele punt ervan ook niet echt... maar misschien ga ik later nog wel eens me best ervoor doen...
En dan ben ik hopelijk weer op tijd voor de nieuwe lading spellen die binnenkort op de PS3 uitkomen!
Games die ik uitgespeeld heb zijn: Ratchet and Clank TFD, Resistance 1, Infamous, Uncharted 1.
Spellen die nog moeten worden uitgespeeld zijn: Killzone 2, Resistance 2, MGS4 , LBP, GT5: Prolegeau (en Eyepet)
Trophies vind ik op dit moment nog niet echt belangrijk, snap het hele punt ervan ook niet echt... maar misschien ga ik later nog wel eens me best ervoor doen...
En dan ben ik hopelijk weer op tijd voor de nieuwe lading spellen die binnenkort op de PS3 uitkomen!
Ik heb zojuist toevallig de Special Edition besteld voor nog geen 50 euroBellerophon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:44:
[afbeelding]
link?SToRM666 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:39:
[...]
Ik heb zojuist toevallig de Special Edition besteld voor nog geen 50 euro
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Alstu: http://hmv.com/hmvweb/dis...280;0;-1;-1;-1&sku=308607
Kost me 42,50 pond (~47.30 euro) inclusief verzenden.
En dit zit er allemaal bij:The Collector’s Edition is packaged in a special ‘rain-effect’ slipcase – thanks to special embossing and other manufacturing tricks, it gives the impression of being streaked with 3D rain-drops (something that has confused a lot of people when they’ve seen it lying on my desk recently!).
HMV is trouwens de enige die deze versie gaat verkopen in Europa Engeland.Exclusive Embossed Slipcase Sleeve
Inpack Voucher To Download The Following Digital Content:
Heavy Rain Dynamic Theme
Heavy Rain Official Soundtrack (7 tracks, containing the main orchestral themes, recorded at Abbey Road Studios)
Episode 1 of the Heavy Rain Chronicles - The 'Taxidermist' scene
[ Voor 77% gewijzigd door SToRM666 op 13-01-2010 10:00 ]
Heeft iemand ervaring met de game Dragon Age i.c.m. de PlayStation3? Of mijn PS3 is kapot het gaan of hij is zo slecht geport dat ik hem op de Xbox wil gaan kopen. Filmpjes haperen, de overgangen tussen twee filmpjes duurt vaak 2 seconden of meer (omdat de PS3 moet laden), de fps dropped aanzienlijk bij het aanschouwen van de wonderschone omgeving... En noem maar op.
Iemand een gelijkwaardig probleem? Dit is echt niet speelbaar zo.
Niet waar, zij hebben de exclusive in engeland.SToRM666 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:53:
[...]
[...]
En dit zit er allemaal bij:
[...]
HMV is trouwens de enige die deze versie gaat verkopen in Europa.
Zie hier waar te koop http://www.budgetgaming.n...+special+edition_PS3.html
Heb hem zelf bij toysxl voor 60 euro.
Ps4/switch gamer
Is dit gewoon het spel ''Oblivion''?
http://www.amazon.co.uk/E...mes&qid=1263330118&sr=8-2
Omdat er namelijk Elder Scrolls IV voor staat is het een beetje verwarrend.
Verwijderd
Oblivion is deeltje vier van een serie. Dus ja, dit is de game die beter bekend staat als Oblivion.giganielsie schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:05:
Is dit gewoon het spel ''Oblivion''?
Ik heb er inmiddels 30 uur in zitten (en volgens de stats heb ik pas 48% van de world ontdekt) maar de problemen die jij noemt ben ik nog niet tegengekomen. Afgezien van af en toe een framerate drop in gevechten met veel magic, effects en enemies.AvanCade schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:07:
Heeft iemand ervaring met de game Dragon Age i.c.m. de PlayStation3? Of mijn PS3 is kapot het gaan of hij is zo slecht geport dat ik hem op de Xbox wil gaan kopen. Filmpjes haperen, de overgangen tussen twee filmpjes duurt vaak 2 seconden of meer (omdat de PS3 moet laden), de fps dropped aanzienlijk bij het aanschouwen van de wonderschone omgeving... En noem maar op.
Ik heb Dragon Age 2 maal uitgespeeld op de ps3 and beide keren er ongeveer 50 uur over gedaan. Ik heb ook niet die problemen die AvanCade noemt gehad, wel eens dat de fps laag wordt voor een paar seconden, maar dat gebeurde bijna nooit.
Ik ga dan toch liever voor de Ultimate Trilogy Edition van GoW IIISToRM666 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:53:
[...]
[...]
En dit zit er allemaal bij:
[...]
HMV is trouwens de enige die deze versie gaat verkopen in Europa.
Je hebt gelijk, ik heb het al aangepastNinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:12:
Niet waar, zij hebben de exclusive in engeland.
Zie hier waar te koop http://www.budgetgaming.n...+special+edition_PS3.html
Heb hem zelf bij toysxl voor 60 euro.
Net begonnen hieraan (15 uurtjes erop zitten) maar ook geen problemen. Andere games doen het wel goed?AvanCade schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:07:
Als je Ratchet and Clank leuk vond moet je ook zeker de vervolgen (Quest for Booty en A Crack In Time) proberen. De eerste is erg kort maar ook erg goedkoop (15 euro).Dennis Lammers schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:32:
Zo, gaat ineens goed hier met games uitspelen.
Die ultimate trilogy edition is wel mooi, maar ik heb god of war 1&2 al geimporteerd. Heb dus geen zin om daar twee keer voor te betalen.Bellerophon schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 07:28:
[...]
Ik ga dan toch liever voor de Ultimate Trilogy Edition van GoW III
Ps4/switch gamer
Andere games heb ik nog geen problemen mee gehad. Wellicht is mijn launch PS3 toch langzaam aan af het brokkelen ofzo. Of het ligt aan de harde schijf die ik onlangs vervangen heb (door een snellere, maar toch 5400rpm) schijf.Dwazer schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:34:
[...]
Net begonnen hieraan (15 uurtjes erop zitten) maar ook geen problemen. Andere games doen het wel goed?
Wellicht moet ik het eens proberen bij een vriend met een PS3 Slim.Conquerer schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 06:46:
Ik heb Dragon Age 2 maal uitgespeeld op de ps3 and beide keren er ongeveer 50 uur over gedaan. Ik heb ook niet die problemen die AvanCade noemt gehad, wel eens dat de fps laag wordt voor een paar seconden, maar dat gebeurde bijna nooit.
ik lees net dat GT5 weer uitgesteld zou zijn 

Vanochtend heeft Sony Japan aangekondigd dat Gran Turismo 5 in Japan enige vertraging heeft opgelopen, en dus iets later in de winkels zal komen te liggen. De vrees was groot dat dit ook voor ons zo zou zijn.
Gelukkig heeft Sony Computer Entertainment Europe zojuist bevestigd dat GT5 gewoon uitkomt volgens planning. Het probleem is alleen dat wij niet weten wat de planning van Sony is en dus gewoon nog steeds het spel 'ergens' in 2010 kunnen gaan verwachten.
In Japan zou GT5 in maart dit jaar verschijnen, maar dat gaat dus niet gehaald worden. De rede voor dit uitstel is onduidelijk, er is er nog geen nieuwe releasedatum bekend gemaakt.
[ Voor 87% gewijzigd door M a r c o op 13-01-2010 14:55 ]
We hebben nog steeds geen euro release date gehad, dus we zijn niet er niet echt op achteruit gegaan :-/M a r c o schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:53:
[...]
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Ik heb in mijn bestelding van amazon dit staan:Sentry23 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:22:
[...]
We hebben nog steeds geen euro release date gehad, dus we zijn niet er niet echt op achteruit gegaan :-/
Items not yet dispatched:
Delivery estimate: 28 Mar 2010 - 30 Mar 2010
Dispatch estimate: 24 Mar 2010 - 25 Mar 2010
* 1 of: Gran Turismo 5 (PS3)
No signature required.
dat zegt niks.
Er is nog geen datum, dus heeft Amazon de datum van de japanse release maar in het systeem gezet in de hoop dat de europese gelijk zou zijn.
Maar de japanse is nu ook maar weer eens uitgesteld.
Ik denk dat je blij mag zijn als de game in september ofzo nog uit komt.
Er is nog geen datum, dus heeft Amazon de datum van de japanse release maar in het systeem gezet in de hoop dat de europese gelijk zou zijn.
Maar de japanse is nu ook maar weer eens uitgesteld.
Ik denk dat je blij mag zijn als de game in september ofzo nog uit komt.
Een maandje of twee zou ik niet erg vinden aangezien final fantasy en god of war ook in maart uitkomen.
Ps4/switch gamer
What else is new?M a r c o schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:53:
[...]
Tjah ik riep een tijdje geleden nog GT5 misschien kerst 2010, nu weer uitgesteld, zucht, dadelijk krijg ik ook nog gelijk!!
Maarja die controllers komen (hopelijk) wel in het voorjaar uit, en Modnations komt volgens mij ook in maart
.
Maarja die controllers komen (hopelijk) wel in het voorjaar uit, en Modnations komt volgens mij ook in maart
Mag ik vragen wat voor de EU de releasedatum zou zijn? Kan je voor europa wel spreken over uitstel? Dat iedereen de game liever gister dan vandaag in de winkel wil lijkt me duidelijk.
Die was er nog geeneensswopdark schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:30:
[...]
Mag ik vragen wat voor de EU de releasedatum zou zijn? Kan je voor europa wel spreken over uitstel? Dat iedereen de game liever gister dan vandaag in de winkel wil lijkt me duidelijk.
Maar dat gaat gewoon een wereldwijde release worden... hoop ik
Goh, dit forum ook als iedereen zo gaat reagerenVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:31:
GT5 is een grap aan het worden.
Anyway, het is hoogstwaarschijnlijk dat Sony zelf besloten heeft de game 'uit te stellen' in Japan, omdat ze op dit moment in Japan nog genoeg succes hebben met FF XIII en graag wat meer willen spreiden. Daarnaaast zal morgen de Tokyo Auto Salon van start gaan waard PD ook aanwezig zal zijn voor aankondigingen dus wellicht weten we na dit weekend meer
Owhja, en voor dat iedereen verder gaat klagen over het uitstel... Er was alleen nog maar een officiële release date voor Japan en Sony heeft al bekend gemaakt dat het uitstel in Japan geen verdere gevolgen zal hebben voor de release dates van andere markten

Verwijderd
Zijn er eigenlijk goede detective-games op de PS3? Niet zoals Layton, mag wel wat meer aktie in zitten.
GT5 ForeverVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:31:
Omdat veel mensen er vanuit gingen (meer hoopten) dat de europese release zo goed als gelijk of kort na de Japanse zou zijn.Rctworld schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:36:
[...]
Owhja, en voor dat iedereen verder gaat klagen over het uitstel... Er was alleen nog maar een officiële release date voor Japan en Sony heeft al bekend gemaakt dat het uitstel in Japan geen verdere gevolgen zal hebben voor de release dates van andere marktenDus tenzij je van plan was om GT5 in het Japans te importen zie ik weinig reden tot paniek
Met het uitstellen van de Japanse (zonder nieuwe datum) word die mensen nu duidelijk de de europese release toch wat later zal zijn dan ze gehoopt hadden.
Maar goed, als hij in Maart hier ook gekomen was had ik hem sowieso nog niet gehaald.
Heavy Rain en FFXIII houden me ook wel weer even bezig.
26/02/2010Pheno79 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:57:
Heavy Rain komt binnenkort toch?
Zit nu op het werk en heb helaas geen geluid, maar men!! Dat filmpje van FF op de frontpage, wat ziet die er goed uit!!
Kan niet wachten tot er is
Kan niet wachten tot er is
Het is dan ook een tof spel. Het voldoet aan mijn verwachtingen. Ik moet alleen nog even opschieten lees ik, dan kan ik Heavy Rain gaan spelen. En dan GoW III.
[ Voor 15% gewijzigd door Pheno79 op 14-01-2010 10:35 ]
Jij hebt FF al?Pheno79 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:35:
Het is dan ook een tof spel. Het voldoet aan mijn verwachtingen. Ik moet alleen nog even opschieten lees ik, dan kan ik Heavy Rain gaan spelen. En dan GoW III.
Ja. Import, natuurlijk, niet de nog uit te komen engelse versie
Kan ook niet echt andersPheno79 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:26:
[...]
Ja. Import, natuurlijk, niet de nog uit te komen engelse versie
ZzzZzzVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:31:
Laat ze nou maar lekker de tijd nemen en een vette game neerzetten in plaats van het te rushen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik vind het tof, je verwacht hoge kwaliteit filmpjes (is er), een fatsoenlijk battlesysteem (is er). Eigenlijk "gewoon" FF, maar dan "next gen".Bellerophon schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:28:
[...]
Kan ook niet echt andersMaar maakt het spel de verwachtingen waar?
Dat GT5 is uitgesteld kan ik geen verrassing vinden, maar laat ze lekker verder borduren aan dat spel. Ooit komt het uit en is het nog steeds vet. Bij gebrek aan andere realistische racegames
[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 14-01-2010 11:36 ]
Verwijderd
zzzzzzzzMeelobee schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:34:
[...]
ZzzZzz
Laat ze nou maar lekker de tijd nemen en een vette game neerzetten in plaats van het te rushen.
meer dan genoeg tijd gehad
En je denkt dat het zeiken over dat ze genoeg tijd hebben gehad het spel eerder uitkomt? Pffff
Gewoon geduld, het komt vanzelf.
(ik wordt zo moe van die lui die zeiken over een releasedate, ookal wordt ie weer opgeschoven. Jammer dan, mag je weer langer wachten)
(ik wordt zo moe van die lui die zeiken over een releasedate, ookal wordt ie weer opgeschoven. Jammer dan, mag je weer langer wachten)
Het kan mij geen ene flikker schelen wanneer GT5 uitkomt. Ik heb nog een stuk of tien spellen die ik eerst uit moet spelen.
Eigenlijk is dat dus nog een voordeel van later instappen in het console-segment.
(1) De games zijn goedkoper want je koopt eerst deel 1 van spellen alvorens het vervolg te kopen (bijv. eerst Uncharted 1 ipv gelijk Uncharted 2). Zodra jij klaar bent met deel 1 koop je deel 2 voor een aanzienlijk lagere prijs.
(2) Je hoeft je geen zorgen te maken om releases. Immers, je hebt voldoende te spelen dus je hebt geen tijd voor die nieuwe game. Geen ergernis van weer uitgestelde games, niet vol spanning zitten te wachten tot die nieuwe titel in de winkel ligt.
(3) En het derde argument is dat de console een stuuuuuukkkk goedkoper is dan toen hij net uit was.
Het enige nadeel bij dit alles is dat je met games continu 'achter de feiten aanloopt'. Maar als ik zie hoeveel mensen er bijv. nog LittleBigPlanet spelen (die ik voor 15 euro heb gekocht), dan maal ik daar niet om. Ik heb de komende jaren nog veel plezier van mijn aankoop. En als ik dan eenmaal klaar ben met het spelen van al mijn spellen, dan koop ik tegen die tijd de PS4 wel weer voor een aanzienlijk lager bedrag dan waarvoor hij bij de release over de toonbank gaat.
* LuPo gaat snel verder met het twaalf euro kostende Battlefield: Bad Company
Eigenlijk is dat dus nog een voordeel van later instappen in het console-segment.
(1) De games zijn goedkoper want je koopt eerst deel 1 van spellen alvorens het vervolg te kopen (bijv. eerst Uncharted 1 ipv gelijk Uncharted 2). Zodra jij klaar bent met deel 1 koop je deel 2 voor een aanzienlijk lagere prijs.
(2) Je hoeft je geen zorgen te maken om releases. Immers, je hebt voldoende te spelen dus je hebt geen tijd voor die nieuwe game. Geen ergernis van weer uitgestelde games, niet vol spanning zitten te wachten tot die nieuwe titel in de winkel ligt.
(3) En het derde argument is dat de console een stuuuuuukkkk goedkoper is dan toen hij net uit was.
Het enige nadeel bij dit alles is dat je met games continu 'achter de feiten aanloopt'. Maar als ik zie hoeveel mensen er bijv. nog LittleBigPlanet spelen (die ik voor 15 euro heb gekocht), dan maal ik daar niet om. Ik heb de komende jaren nog veel plezier van mijn aankoop. En als ik dan eenmaal klaar ben met het spelen van al mijn spellen, dan koop ik tegen die tijd de PS4 wel weer voor een aanzienlijk lager bedrag dan waarvoor hij bij de release over de toonbank gaat.
* LuPo gaat snel verder met het twaalf euro kostende Battlefield: Bad Company
[ Voor 15% gewijzigd door LuPo op 14-01-2010 12:57 ]
De Store update voor deze week: http://blog.eu.playstatio...update-14th-january-2010/
Idd leuke voordelen, maar je doet het klinken alsof je het belangrijkste nadeel gewoon vergeet. Al die first adapters hebben al twee/drie jaar ontzettend veel plezierLuPo schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:53:
(3) En het derde argument is dat de console een stuuuuuukkkk goedkoper is dan toen hij net uit was.* LuPo gaat snel verder met het twaalf euro kostende Battlefield: Bad Company![]()

Weer geen leuke update... Wat is dit nou de laatste tijd?!SToRM666 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:11:
De Store update voor deze week: http://blog.eu.playstatio...update-14th-january-2010/
Ik zit zo te wachten op de prijsverlaging van de Burnout Paradise DLC... Surf Island, de extra auto's, etc. Dat zou voor mij een "instant" aankoop zijn!
Nog geen FFVIII 
Ben nu druk bezig met FVII, toch wel weer erg leuk om te spelen.
Ben nu druk bezig met FVII, toch wel weer erg leuk om te spelen.
Iemand een idee wanneer Super Streetfighter HD remix nu eens uitkomt op PSN (Eu)?
PSN id: GG--77
Dit topic is gesloten.