Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
Vads schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:49:
[...]

Weer geen leuke update... Wat is dit nou de laatste tijd?! ;(

Ik zit zo te wachten op de prijsverlaging van de Burnout Paradise DLC... Surf Island, de extra auto's, etc. Dat zou voor mij een "instant" aankoop zijn!
Zou je het willen melden hier al Burnout Paradise DLC voor weinig wordt verkocht? Dan is dat voor mij ook een directe aankoop. Ik vind het toch stiekem wel gaaf om bij games én Platinum én 100% te hebben. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

Meelobee schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:34:
[...]

ZzzZzz

Laat ze nou maar lekker de tijd nemen en een vette game neerzetten in plaats van het te rushen.
De tijd hebben ze inmiddels wel ruim genomen naar mijn idee :/ Hoeveel jaar zijn ze nu al bezig, van rushen kan dus ook geen sprake meer zijn :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
GG---77 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:01:
Iemand een idee wanneer Super Streetfighter HD remix nu eens uitkomt op PSN (Eu)?
Geen idee, ik wacht op SSF4 als spel :)
Maar wel geinteresseerd, indien er ook online matches in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:56:
Inderdaad, weer een waardeloze PSS update....
dat we een paar weken achter elkaar hele dikke updates hadden met veel demo's vergeten mensen blijkbaar zo snel. Das ook het lastige van je klanten verwennen, Zodra de kans zich voordoet zullen ze weer gaan zeuren.
begint onderhand op de Wii te lijken :P
DAT NEEM JE TERUG!! :X

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:41
Pheno79 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:00:
Nog geen FFVIII versus bedoel je :P
De enige versus is XIII :P

Ik denk dat hij gewoon lekker oldschool ff VIII op zijn ps3tje wilt spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Remcov250 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:27:
[...]

Ah, misreading. Ik ben dan ook iets teveel bezig met de XIII :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
LuPo schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:01:
[...]
Zou je het willen melden hier al Burnout Paradise DLC voor weinig wordt verkocht? Dan is dat voor mij ook een directe aankoop. Ik vind het toch stiekem wel gaaf om bij games én Platinum én 100% te hebben. :+
100% is mooi inderdaad maar bij bv BP heb ik geen zin om alle uitbreidingen te kopen, de party uitbreiding bv, ik speel bijna nooit met vrienden op de bank. Toch jammer dat je die trophies wel in je lijst krijgt, zou pas moeten als je de uitbreiding gekocht hebt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:51:
[...]

zzzzzzzz

meer dan genoeg tijd gehad
Blijkbaar niet anders zouden ze het niet uitstellen :+

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:57:
Nog geen FFVIII :(
Ben nu druk bezig met FVII, toch wel weer erg leuk om te spelen.
Volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 18:17
Pheno79 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Ja. Import, natuurlijk, niet de nog uit te komen engelse versie :)
Is die dan niet japans? Of heb je toch engelse subtitles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:57:
Nog geen FFVIII :(
Ben nu druk bezig met FVII, toch wel weer erg leuk om te spelen.
Het zou me op zich ook best leuk lijken om die nog eens te spelen, maar ik heb er echt geen tijd voor. Ik ga vanavond waarschijnlijk God of War II uitspelen, maar dan heb ik inFamous, Batman, Fallout 3, Bioshock, en Saint's Row 2 nog liggen... :X

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb de laatste tijd een steeds vervelender probleempje met mijn PS3.

Mijn PS3 is aangesloten via HDMI op een full hd tv. Tijdens het spelen en tijdens het kijken van een film lijkt het soms net alsof het signaal voor enkele seconden weg valt. Na een paar sec verschijnt gewoon het beeld weer alsof er niets aan de hand is. Zeer vervelend als je net op iets moet reageren.

Hebben meer mensen hier last van of zijn er mensen die hier een oplossing voor weten?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Deem schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:21:
Ik heb de laatste tijd een steeds vervelender probleempje met mijn PS3.

Mijn PS3 is aangesloten via HDMI op een full hd tv. Tijdens het spelen en tijdens het kijken van een film lijkt het soms net alsof het signaal voor enkele seconden weg valt. Na een paar sec verschijnt gewoon het beeld weer alsof er niets aan de hand is. Zeer vervelend als je net op iets moet reageren.

Hebben meer mensen hier last van of zijn er mensen die hier een oplossing voor weten?
Waarschijnlijk voor de hand liggend, maar al eens een andere hdmi kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Schmoove schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:21:
[...]

Is die dan niet japans? Of heb je toch engelse subtitles?
Japans, geen mogelijkheid tot subtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:30

FeaR

In GoT we trust

*O*

Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan: de eerste Platinum Trophy binnen! Net gehaald met Assassin's Creed II. Moet ingame nog wel 100% halen, want daar hang ik net tegen de 80% aan. Maar voor wat ik tot nu toe gedaan heb was het genoeg om alle trophies te halen.

Moet zeggen dat dit ook de eerste game was waar ik voor deze Trophy had willen gaan. Normaal trekt het me niet zo met al die multi-player dingen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Dat is ook de reden waarom ik nog geen Platinum Trophy hebt. Ik ben geen online gamer (meer). En voor 99 van de 100 games moet je online trophies halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

AvanCade schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:22:
Dat is ook de reden waarom ik nog geen Platinum Trophy hebt. Ik ben geen online gamer (meer). En voor 99 van de 100 games moet je online trophies halen.
Of, van die spellen waar je de game meerdere malen voor moet spelen omdat je dan andere keuzes kan maken. inFamous is ook zo'n game: leuk om de game één keer te spelen om dan de Good-Trophies te halen. Maar de game is me niet vernieuwend genoeg om nog een keer te spelen en dan de Evil-mode te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
FeaR1986 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:52:
*O*

Het heeft even geduurd, maar daar is hij dan: de eerste Platinum Trophy binnen! Net gehaald met Assassin's Creed II. Moet ingame nog wel 100% halen, want daar hang ik net tegen de 80% aan. Maar voor wat ik tot nu toe gedaan heb was het genoeg om alle trophies te halen.

Moet zeggen dat dit ook de eerste game was waar ik voor deze Trophy had willen gaan. Normaal trekt het me niet zo met al die multi-player dingen...
Dat is ook mijn enige Platinum :D
Maar die is dan ook goed te doen. Streetfighter 4 is bv echt belachelijk (heel veel online zijn en nog kunnen winnen ook :) ). Batman moet me ook nog lukken, ik heb alleen moeite met die vechtminigames te halen, de rest heb ik al. Sneaken lukt me wel, combos maken in dat spel is me niet gegeven :)

Ik kijk net even ook in GoWII moet je een 500 :') :') hit combo maken om een trophy te krijgen. Volgens mij zijn er niet eens zoveel vijanden op het scherm om dat voor elkaar te krijgen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Pheno79 op 14-01-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Remcov250 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:27:
[...]
Sterker, FFVIII nooit gespeeld.
Althans een uur oid, en vond het kaartspel zo corny.
FVII daarintegen ooit wel uitgespeeld alleen zonder de weapons.
SToRM666 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:53:
[...]

Het zou me op zich ook best leuk lijken om die nog eens te spelen, maar ik heb er echt geen tijd voor. Ik ga vanavond waarschijnlijk God of War II uitspelen, maar dan heb ik inFamous, Batman, Fallout 3, Bioshock, en Saint's Row 2 nog liggen... :X
Het enige wat me tegenstaat zijn de graphics.Verder kan het spel nog makkelijk meekomen.
Voor een PS3 remake zou ik zo 50euro neer leggen.
Pheno79 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:51:
[...]
Ik kijk net even ook in GoWII moet je een 500 :') :') hit combo maken om een trophy te krijgen. Volgens mij zijn er niet eens zoveel vijanden op het scherm om dat voor elkaar te krijgen :D
Die is makkelijker dan het lijkt :)
GOW2 is makkelijker platinum te halen dan GOW1, waarvan de challenges veel moeilijker van zijn.
Kijk anders even op http://www.ps3trophies.org/games/retail/ voor tips

[ Voor 26% gewijzigd door Sinned123 op 14-01-2010 22:52 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Hoe is de verbinding met het het PSN netwerk als jullie draadloze verbinding gebruiken? Bij mij gaat het spelen van online spelen erg moeizaam.

En soms raak ik de verbinding kwijt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Mars18 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:45:
Hoe is de verbinding met het het PSN netwerk als jullie draadloze verbinding gebruiken? Bij mij gaat het spelen van online spelen erg moeizaam.

En soms raak ik de verbinding kwijt.
Ik denk dat je zelf wel weet dat het ligt aan je router of aan je instellingen. Ik en miljoenen andere ps3 gebruikers hebben geen problemen met een draadloze verbinding voor online gaming :). Ik heb iig nauwelijks last van de door jou genoemde problemen (met gewoon een goedkope wireless router).

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 15-01-2010 00:10 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:07:
[...]

Ik denk dat je zelf wel weet dat het ligt aan je router of aan je instellingen. Ik en miljoenen andere ps3 gebruikers hebben geen problemen met een draadloze verbinding voor online gaming :). Ik heb iig nauwelijks last van de door jou genoemde problemen (met gewoon een goedkope wireless router).
Ik heb er ook niet echt problemen mee maar ik merk wel met MW2 dat ik bijvoorbeeld vaak 3 groene balkjes heb als ik boven zit te spelen (wifi) en 4 groene balkjes als ik beneden zit (utp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Sandyman538 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:24:
[...]

Ik heb er ook niet echt problemen mee maar ik merk wel met MW2 dat ik bijvoorbeeld vaak 3 groene balkjes heb als ik boven zit te spelen (wifi) en 4 groene balkjes als ik beneden zit (utp).
groene balk bij mw2..... me nog niet opgevallen, zal de volgende keer dat ik speel eens kijken.

Heb nu 1 game platinum (Burnout Paradise) en LBP bijna, moet nog een paar van die kleine levels acen.

Niet alle nieuwe spellen hoef je veel voor online om platinum te krijgen. MW2 bv en U2 hoef je amper voor online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 18-09 13:46
[...]

Die is erg goed te halen, en je hebt veel mogelijkheden. Je kunt heb bv al direct halen zodra je de "Cronos’ Rage" magic ontvangt. Je staat dan in een ruimte waar redelijk veel vijanden na elkaar spawnen.
FeaR1986 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:26:
[...]
Of, van die spellen waar je de game meerdere malen voor moet spelen omdat je dan andere keuzes kan maken. inFamous is ook zo'n game: leuk om de game één keer te spelen om dan de Good-Trophies te halen. Maar de game is me niet vernieuwend genoeg om nog een keer te spelen en dan de Evil-mode te doen.
Ik vondt het verschil tussen Good en Evil toch erg leuk gedaan in inFAMOUS. Daarbij hoeft je de 2de keer alleen de story related zaken maar te doen,

Persoonlijk vindt ik al die zoek zaken irritanter. 100 veren, 500 blast shards, 1001 light seeds... Vooral als je er dan net een aantal mist :S

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik vind de online dingen het irritantst. Of zaken waarbij ze er maar vanuitgaan dat je alle expansies koopt. Skill is waar het om draait, en niet om een verlenging van het spel door bv die trophy dat je vaak genoeg dood moet gaan. Waarom zou je willen pimpen met zo'n trophy :?

Ik ben al bv blij dat Metal Gear Solid 4 geen trophies heeft, want daar moet je het spel ook al 10x doorlopen om al die <naam kwijt van die medailles> te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is FEAR 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

Pheno79 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:13:
Ik vind de online dingen het irritantst. Of zaken waarbij ze er maar vanuitgaan dat je alle expansies koopt. Skill is waar het om draait, en niet om een verlenging van het spel door bv die trophy dat je vaak genoeg dood moet gaan. Waarom zou je willen pimpen met zo'n trophy :?

Ik ben al bv blij dat Metal Gear Solid 4 geen trophies heeft, want daar moet je het spel ook al 10x doorlopen om al die <naam kwijt van die medailles> te halen :)
Je hoeft voor geen enkel spel de DLC te kopen om de platinum te halen, trophies die je haalt voor DLC (zoals Burnout Paradise, Fifa of LBP) tellen niet mee voor de platinum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Laatst online: 21:22
Ik vind de online dingen het irritantst.
Ik ook, daarom zal ik bij Burnout Paradise nooit platinum halen. Vooral met 8 auto's in dat stadium lijkt me gewoon onhaalbaar. Of bij killzone 2, daar moet je in de top 1% eindigen in een bepaalde week. Gewoon belachelijk.
Ik ben wel blij dat ze bestaan. Voor mij verlengt het de levensduur van een spel wel. Valkyria Chronicles heb ik waarschijnlijk daardoor niet uitgespeeld. Saints Row 2 heb ik ook nog liggen, en ik blijf het eeuwig zonde vinden dat ze daar niet snel een patch voor uitgebracht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Als het goede trophies zijn kunnen ze het spel op een leuke manier verlengen, maar veel zijn er met de haren bijgesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben al bv blij dat Metal Gear Solid 4 geen trophies heeft..
met het schaamrood op men wangen moet ik zeggen dat ik stieken nog steeds wacht met het spelen van deze game totdat de trophie-patch online komt.. Als die nooit komt dan ben ik bang dat ik niet meer van deze topper ga genieten. Vooral nu de stroom toptitels op gang is gekomen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:13
Toen ik de PS3 net had konden trophies mij werkelijk niet minder boeien. Maar zo langzamerhand.. Zelfs Motorstorm 2 naast deel 1 gekocht voor de trophies :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
swopdark schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:53:
[...]
Met het schaamrood op men wangen moet ik zeggen dat ik stieken nog steeds wacht met het spelen van deze game totdat de trophie-patch online komt.. Als die nooit komt dan ben ik bang dat ik niet meer van deze topper ga genieten. Vooral nu de stroom toptitels op gang is gekomen.
Die trophies zullen waarschijnlijk nooit komen. Was volgens mij ook bevestigd. Maar het is echt flink aan te raden om hem te spelen. Ik heb hem twee weken geleden geleend en het is echt geweldig. 2008 was een geweldig game jaar met lbp, GTA en Fallout 3 (laatste moet ik nog wel uitspelen). Maar toen ik klaar was met MGS, had ik van deze vier wel het beste gevoel bij dit pareltje. Had voor mijn part GOTY van 2008 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:11
Hallo! :D

De laatste tijd ben ik geïnteresseerd om een PS3 aan te schaffen, maar ik wil wel wat feedback van gebruikers. Wat de punten zijn waar ik op let zijn:

Controller - Is deze comfortabel? Zo niet, zijn er alternatieve controllers te koop, die beter in de hand liggen? Ik weet nog wel met de PS1 & 2 dat ik na flink gamen last had van mijn handen.
Framerates - Zijn de framerates van de PS3 wel op een normaal niveau? Ik hoor veel dat er vaak een kleine stottering is tijdens games.
Online - Hoe zit het met de online community van de games, is deze op een normaal niveau en hoe gaat het verbinden met spellen? Gaat dit Goed, gemiddeld of buitengewoon slecht?
Games - Hoe bevallen de games op de PS3 in vergelijking met de Xbox 360, mijn (oude, stoffige dat uit de tijdperk van de eerste xbox en PS komt) mening is dat de Xbox over het algemeen makkelijker was met Shooters, RPGs zoals Oblivion, ect. En dat de PS makkelijker was met race spellen, Grand Theft Auto, ect. Zoals ik al zei is mijn mening al behoorlijk oud. :+
Beeld & verbindingen - Ik beschik niet over een geweldige televisie, mijn tv heeft alleen een SCART aansluiting. Kan ik hier een PS3 op aansluiten en alsnog een goede kwaliteit uit krijgen voor een CRT TV?

Ik wil vast degene bedanken die op dit een reply sturen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
swopdark schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:53:
[...]

met het schaamrood op men wangen moet ik zeggen dat ik stieken nog steeds wacht met het spelen van deze game totdat de trophie-patch online komt.. Als die nooit komt dan ben ik bang dat ik niet meer van deze topper ga genieten. Vooral nu de stroom toptitels op gang is gekomen.
Het is ook echt een goed spel. Ik heb er twee keer van kunnen genieten, maar om het nu 20x te gaan spelen omdat je de ene keer 0 kills maar wel 250+ alerts en de andere keer 0 kills en 250- alerts moet hebben gaat me wat te ver :D En zo zijn er meer van die challenges. Met als lastigste om 0 kills 0 alerts en meer van die shit te hebben, dat is echt knagend lastig. En toch wil ik het ooit proberen, als die stroom van games eens stopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Zhalix schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:11:

Wat de punten zijn waar ik op let zijn:

Controller - Is deze comfortabel? Zo niet, zijn er alternatieve controllers te koop, die beter in de hand liggen? Ik weet nog wel met de PS1 & 2 dat ik na flink gamen last had van mijn handen.
Ik vind em comfortabel, maar ik vond die van de PS1 en 2 ook al comfortabel. Zoals al eerder in dit topic (voorgaande delen) is aangehaald ligt dat vooral aan hoe je de controller vast hebt.
Framerates - Zijn de framerates van de PS3 wel op een normaal niveau? Ik hoor veel dat er vaak een kleine stottering is tijdens games.
Ik heb er geen last van, maar schijnt ook iets te zijn waar sommige mensen gevoeliger voor zijn dan anderen.
Online - Hoe zit het met de online community van de games, is deze op een normaal niveau en hoe gaat het verbinden met spellen? Gaat dit Goed, gemiddeld of buitengewoon slecht?
Vrijwel nooit problemen gehad met verbinden.
Games - Hoe bevallen de games op de PS3 in vergelijking met de Xbox 360, mijn (oude, stoffige dat uit de tijdperk van de eerste xbox en PS komt) mening is dat de Xbox over het algemeen makkelijker was met Shooters, RPGs zoals Oblivion, ect. En dat de PS makkelijker was met race spellen, Grand Theft Auto, ect. Zoals ik al zei is mijn mening al behoorlijk oud. :+
Geen ervaring met Xbox dus kan ik niets over zeggen. Kan me niet voorstellen dat er heel veel verschil in moeilijkheidsgraad zal zitten. Maar goed als je een spel voor 1 console koopt merk je er verder toch niets van als t moeilijker/makkelijker is op de andere console.
Beeld & verbindingen - Ik beschik niet over een geweldige televisie, mijn tv heeft alleen een SCART aansluiting. Kan ik hier een PS3 op aansluiten en alsnog een goede kwaliteit uit krijgen voor een CRT TV?
Ik heb toen ik mijn PS3 net had een tijdje op CRT met SCART gespeeld. Was wel goed te doen. Maar moet wel zeggen dat HD met HDMI toch stukken beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Dan ga je met de PS3-controller dat probleem ook hebben. Want deze zijn hetzelfde qua vorm en lay-out als de controllers van de oudere Sony Playstation systemen. Er zijn wel andere controllers te koop, maar die werken veelal met dezelfde lay-out en dergelijke.
Goede kwaliteit is natuurlijk wat je er zelf van vindt en hoe jouw definitie van "goed" is. Maar bij de PS3 zit een scart-adapter zodat je gewoon op een oudere tv kan spelen. Dan wel op maximaal 480i, 480p of 576i (net wat de tv aan kan). Op een HD-TV ziet het er allemaal natuurlijk wel scherper uit omdat de resolutie een stuk hoger ligt. Al is 1080p en dergelijke bij de PS3 (en Xbox 360) wel overrated, want negen van de tien spellen zijn een upscale van een lagere waarde. Zo is veelal 720p de native resolutie en soms nog lager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06

De laatste tijd ben ik geïnteresseerd om een PS3 aan te schaffen, maar ik wil wel wat feedback van gebruikers. Wat de punten zijn waar ik op let zijn:

Ik ben een paar maanden geleden overgestapt van pc gaming naar de ps3 en ik moet zeggen dat ik de ps3 geweldig vindt.

De controller zelf ligt comfortabel in de hand en ik heb tot nu toe geen last van mijn handen gehad tijdens het gamen. Er zijn third party controllers te koop, maar de kwaliteit daarvan is niet altijd even goed.

De framerates van de games zijn goed, soms merk je wel een kleine hapering maar niet erg storend. Per game is dit trouwens verschillend de ene game loopt beter dan de ander.

Online gamen is goed te doen de community is groot en er is vrij weinig lag.

Ik zou kijken naar welke games je gaat spelen als je de consoles vergelijkt want er zijn erge goeie exclusives zoals LBP en Uncharted 2.

Via scart verbinden geeft wel de laagste beeldkwaliteit maar volgens mij was er een manier om via scart 720 te draaien. Is wel op internet te vinden als het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79

Controller - Is deze comfortabel?
Ja

Nergens last van

Het verbinden zelf gaat wel goed, maar je hebt altijd lamlullen die op een 14K4 modem zitten :D
Nu moet ik wel bekennen dat ik geen diehard online gamer ben, dus ik heb nog geen ervaring met bv MW2

Het is allemaal relatief. Ik vind het prima omdat ik meer van JRPG's houd (en Sony is toch japans en heeft dus meer keuze dan de XBox). Er zijn genoeg multiplatformgames. En ja, exclusives, het maakt mij niet zo uit. God of War is fantastisch, dus ik wacht op deel 3, maar er zullen vast ook leuke games voor de XBox zijn. Ik heb er geen , dus geen mening :+

Geen idee, je kunt het er op aan sluiten, maar HD( 720p+) ga je niet halen natuurlijk. Dan moet je echt naar HDMI.

Geen dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:22

Dat verschilt per hand: heb je kleine handen, dan ligt de controller geweldig in de hand, heb je grote handen dan kan het wel eens aanvoelen als te klein. Ik zou de controller eerst maar eens in de winkel in de hand voelen (bij zo'n demo-ps3-kast), vindt je het niet goed, dan kan je kijken naar alternatieven zoals de Logitech Chillstream PS3 controller.
Dat verschilt echt per game. De ene game draait zeer soepel, de andere game wat moeizamer. Zo vindt ik zelf dat Assassin's Creed 1 en 2 wat aan de moeizame kant lopen bij snelle actie in beeld.
De online community gaat allemaal via een PSN (playstation network) account, welke je toegang geeft in de game zelf tot het verbinden met andere spelers.

Maar een game als MW2 is gewoon waardeloos als je het on-line wilt spelen, omdat het spel ge-host wordt op iemand zijn thuis-internetverbinding wat vaak voor lag zorgt, maar dat geldt voor zowel PS3 als X360.
Tjah... ik heb zelf maar heel weinig ervaring met de X360, wel veel met de PS3. Qua besturing is de knoppenindeling bij de meeste multi-platform games hetzelfde/komt grotendeels overeen. Voor de rest is het puur persoonlijke smaak welke games jij leuk vindt als X360-exclusive of als PS3-exclusive. Voor de multi-platform games maakt het volgens mij niet zoveel uit.
Dan mag ik hopen dat de TV een RGB-scart ingang heeft, dan krijg je de hoogst mogelijke kwaliteit wat mogelijk is via scart. Voor de rest zullen games er niet erg mooi uitzien en zal het volgende zijn dat je straks weer een LCD/plasma/LED TV wilt.

Dit zijn allemaal persoonlijke ervaringen/meningen.... Wat ik vindt, hoef jij niet zo te vinden. Het is vooral belangrijk om zelf een mening te vormen rondom een product dan af te gaan op ervaringen van anderen. Speel eens op de PS3 bij iemand anders, kijk wat je er van vindt. Of ga desnoods naar een MediaMarkt ofzo toe om op een PS3-demo-kast te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
Grannd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:39:
[...]
Je hoeft voor geen enkel spel de DLC te kopen om de platinum te halen, trophies die je haalt voor DLC (zoals Burnout Paradise, Fifa of LBP) tellen niet mee voor de platinum :)
Ik zou je graag willen geloven, maar waar staat het dat je voor Burnout Paradise de DLC-trophies niet nodig hebt voor de platinum trophy?
Is dit een algehele regel voor alle trophies opde PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 15:06
Vads schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:40:
[...]

Ik zou je graag willen geloven, maar waar staat het dat je voor Burnout Paradise de DLC-trophies niet nodig hebt voor de platinum trophy?
Is bij elke game zo, omdat je iemand toch niet kan verplichten dlc te kopen voor de Platinum. Bij Little Big Planet staan ook de trophies van Metal Gear Solid DLC maar deze trophies zijn niet nodig voor de platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Hmm, moest opeens verplicht updaten naar versie 3.15. Vreeemd, stond niks op playstation.blog als ik me niet vergis...

edit: ik lees dat het optioneel zou moeten zijn, maar ik kreeg op mijn tv een bericht te zien dat ik MOET updaten. Ik kon me ook niet aanmelden op het PSN. Na de update uiteraard wel.

[ Voor 44% gewijzigd door KngfCnns op 15-01-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:11
Jorn1986 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:32:
Dit zijn allemaal persoonlijke ervaringen/meningen.... Wat ik vindt, hoef jij niet zo te vinden. Het is vooral belangrijk om zelf een mening te vormen rondom een product dan af te gaan op ervaringen van anderen. Speel eens op de PS3 bij iemand anders, kijk wat je er van vindt. Of ga desnoods naar een MediaMarkt ofzo toe om op een PS3-demo-kast te spelen.
Daar geef ik je helemaal gelijk in! Maar ik vind het zelf gemakkelijker om wat meningen van anderen te verzamelen & zelf ook de console uit te testen. Misschien van het weekend even langs de game-store. :P Het ging er bij mij vooral om de dingen die je niet behoorlijk snel kan opmerken, al zijn er wel wat punten die op de korte termijn te zien waren.

Verder lijken mij de exclusives van de PS3 behoorlijk leuk :D Als ik de filmpjes van Uncharted 2 en LBP bekijk laat dat zeker iets kriebelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Zijn er third-party controllers die van goede kwaliteit zijn? Eventueel met lang draad? Ik heb er nu twee, maar wil eigenlijk twee controllers erbij kopen zodat ik af en toe met vier personen een potje fifa kan spelen. de originele controllers van Sony zijn nogal duur en voor die enkele keer dat we met meer dan twee personen spelen vind ik dat te prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Afbeeldingslocatie: http://b.zdclan.nl/zooi/burnout.jpg

En ja dat geldt voor alle spellen met DLC.

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 15-01-2010 11:15 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
[...]

kijk maar bij mijn trophies van BP, heb platinum en maar 65% van de trophies (zoals Meelobee ook al zegt). Durf niet te beweren dat het voor elk spel is.

Wat natuurlijk wel zo is is dat de trophies vast staan als het spel uit komt, die gaan ze niet veranderen, dat zou nogal oneerlijk zijn, uitbreidingen komen later en dan kunnen ze niet ineens de uitbreidingstrophies mee gaan tellen. Maar zwart op wit heb ik het niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Svennie op 15-01-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:26:
Er zijn meerdere spellen waarbij ik vrij gemakkelijk een platinum zou kunnen halen, maar dan moet ik de game nogeens spelen. Als ik mijn behaalde wapens e.d. mag houden dan vind ik dat geen probleem, maar bij Dead Space is dit dus niet zo... Ik was vastberaden om voor platinum te gaan, maar toen ik een New Game+ wilde beginnen bleek dus dat je de moeilijkheidsgraad niet kon veranderen. Ik zou dan dus de hele game opnieuw moeten spelen op het hoogste niveau voor 1 gouden trophy om daarna alsnog een New Game+ te doen om verder te gaan met wapens upgraden en alles max te hebben :'(
Ik heb een 1200+ combo kunnen doen, dus het is perfect mogelijk:
Ik heb die op de volgende plek gehaald:
spoiler:
Op het moment dat je de Atlas Quake krijgt, krijg je direct daarna een hele hoop vijanden om je nieuwe wapen te 'testen'. Op dat moment heb ik voor Cronos' Rage gekozen en aangezien je op dat moment tijdelijk ongelimiteerde magie hebt kun je die constant gebruiken :)

Ik moet enkel nog 5 Challenges halen bij Challenge of the Gods en dan heb ik GoW2 op platinum!
Bij 1 heb ik nog wat meer werk.

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 15-01-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 17:54

scorpie

Supra Addict

Wait.... what?!?!? Hebben ze in die GoWIII chest gewoon _remakes_ van GoW en GoWII gegooid waarbij je ook trophies kunt halen?!?! HOLY SHIT! :D :D :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:49:
Het enige wat me tegenstaat zijn de graphics.Verder kan het spel nog makkelijk meekomen.
Voor een PS3 remake zou ik zo 50euro neer leggen.
Een remake zou ik ook direct kopen ja! :)
Die is makkelijker dan het lijkt :)
GOW2 is makkelijker platinum te halen dan GOW1, waarvan de challenges veel moeilijker van zijn.
Kijk anders even op http://www.ps3trophies.org/games/retail/ voor tips
Ik ga die tips ook maar eens bekijken. Nog een nadeel bij GoW 1 is dat je tussendoor niet kan saven.
scorpie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:
Wait.... what?!?!? Hebben ze in die GoWIII chest gewoon _remakes_ van GoW en GoWII gegooid waarbij je ook trophies kunt halen?!?! HOLY SHIT! :D :D :D
Dat zijn dezelfde remakes als degene die je nu al kunt importeren hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 17:54

scorpie

Supra Addict

yeah, maar ik zit nu in een tentamenperiode, dus... waar heb jij em besteld? :P

edit: argh axelmusic.com -> 30 euro.... don't do it, don't do it, don't do it!!!!!

Apple + w.

[ Voor 38% gewijzigd door scorpie op 15-01-2010 12:05 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
scorpie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:52:
Gewoon GoW I en II HD in Amerika gekocht. Ik was er toch :)
Maar je kunt hem vrijwel overal importeren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:43:
Hmm, moest opeens verplicht updaten naar versie 3.15. Vreeemd, stond niks op playstation.blog als ik me niet vergis...

edit: ik lees dat het optioneel zou moeten zijn, maar ik kreeg op mijn tv een bericht te zien dat ik MOET updaten. Ik kon me ook niet aanmelden op het PSN. Na de update uiteraard wel.
Zeker weten dat je niet een (nieuwere) game hebt gestart die hier om vroeg? Bijvoorbeeld Fallout 3 GOTY verplichte mij ook te updaten,terwijl de update als optionele stond aangemerkt en ik wel MW2 kon spelen.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:01:
yeah, maar ik zit nu in een tentamenperiode, dus... waar heb jij em besteld? :P

edit: argh axelmusic.com -> 30 euro.... don't do it, don't do it, don't do it!!!!!

Apple + w.
Ik heb m bij VGP besteld, maar axelmusic is inderdaad nog goedkoper.
Ik heb ze nu beide nogmaals uitgespeeld en ik moet zeggen dat het zeker kwa verhaal en gameplay nog steeds fantastische spellen zijn. De trophies maken het alleen nog maar leuker, aangezien ze zeer goed te doen zijn :)

Ik vind GoW2 wel een goed voorbeeld van hoe trophies altijd zouden moeten zijn. Als je de game uitspeeld dan kun je als je goed je best doet al meer dan 80% van de trophies halen. Enkele degenen die net nog wat verder gaan halen de 100%, maar het is opzich allemaal goed te doen zonder de game 2 keer te moeten spelen. Zelfs het niveau waarop je m uitspeeld maakt niet uit :)

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 15-01-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zhalix schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:56:
Daar geef ik je helemaal gelijk in! Maar ik vind het zelf gemakkelijker om wat meningen van anderen te verzamelen & zelf ook de console uit te testen. Misschien van het weekend even langs de game-store. :P Het ging er bij mij vooral om de dingen die je niet behoorlijk snel kan opmerken, al zijn er wel wat punten die op de korte termijn te zien waren.
De Ps3 heeft inmiddels een installed base van meer dan 31 miljoen stuks verkochte consoles wereldwijd. Sony is steeds bezig de game-ervaring en de media ervaring te optimaliseren. Met als grote voorbeeld xbox live maar dan zonder jaarlijkse kosten. Eigenlijk zijn alle grote verschillen die destijd in het voordeel van de xbox waren inmiddels uitgevlakt. We hebben een volle PSN store, vrijwel lagloos online game zonder kosten en met voice chat en een uitgebreide bieb aan geweldige software. De uitbreidbare HDD, blu-ray speler en ondersteuning voor benadering van je pc of server maakt dat je gemakkelijk via je netwerk media kan streamen. Een stille console, Draadloos en oplaadbare controllers, ingebouwde WIFI maakt het pakket compleet. je zult je enkel nog moeten afvragen welke software je van houd want als je eenmaal voor die muur van titels staat kan je je maar beter voorbereid hebben.

Als je je PS3 gaat aansluiten op je scart tv kunnen we je wel een z/g RGB scartkabel aanraden wat de kleuren en de scherpte van de beelden over scart ten goede komt.

Feitelijk zal een console minder last hebben van framedrops of performance issues want de software is geschreven voor een specifiek platform. Hoe de software draait op de PS3 ligt altijd aan de ontwikkelaar maar Sony hanteerd strenge kwaliteitseisen voordat software op de PS3 mag worden uitgegeven. Maak je daar maar geen zorgen over. Onspeelbaar zijn titels nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

swopdark schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:34:
[...]
Feitelijk zal een console minder last hebben van framedrops of performance issues want de software is geschreven voor een specifiek platform. Hoe de software draait op de PS3 ligt altijd aan de ontwikkelaar maar Sony hanteerd strenge kwaliteitseisen voordat software op de PS3 mag worden uitgegeven. Maak je daar maar geen zorgen over.
Dat klinkt heel leuk maar de werkelijkheid is toch ietsje anders. Of misschien is Sony vergeten Bayonetta te controleren? En Ghostbusters, en en en....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Heb gister star wars force unleashed ultimate sith edition uitgespeeld, en moet zeggen als je een beetje star wars fan ben of de films leuk vind is dit spel echt een topper en iets voor jou.

Leuk en origineel verhaal, grafisch en geluid gewoon top en ook leuk om de vrijheid te hebben om van alles met de the force te doen. De effecten er van zijn erg en gaaf uitgewerkt.

En als je ultimate sith edition krijg je buiten het mooie metalen doosje en extra content er bij (zoals 2 extra verhaal lijnen)

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe GoW III screens: http://www.andriasang.com...010/01/15/god_of_war_iii/

Ziet er echt supergoed uit!!! _/-\o_ O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 16:12
[...]
Helemaal in het begin van het spel, als je pas gekrompen bent. Je staat rechts waar de soldaten uit het gat in de muur komen, hier gebruik je dan continu Poseidon's Rage. Boem 500+ combo.
Ik heb dit zo gedaan bij de 2de paytrough op de PS2.
HoefMeistert schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 07:50:
[...]
Persoonlijk vindt ik al die zoek zaken irritanter. 100 veren, 500 blast shards, 1001 light seeds... Vooral als je er dan net een aantal mist :S
Zolang je weet waar je ongeveer moet zoeken, valt het goed mee hoor. Bij AC2 (ook mijn eerste Platinum trouwens) kan je zien hoeveel veren er zijn per stadsdistrict of per dorp. En bij PoP kon je ook zien op de map waar je lightseeds mankeert.

De trophies van AC2 vind ik eigenlijk de naam 'trophies' niet waardig. Er zat gewoon geen uitdaging in.
Doorgaans ben ik niet zo goed in games (20 tot 70 % van de trophies).

[ Voor 38% gewijzigd door Zwartkijker op 15-01-2010 13:02 ]

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
AH, het kan dus wel. En ik maar met die zweepjes slaan :')
Nou ja, zo spannend is het ook weer niet, trophies wil ik alleen halen als ik even niets anders heb liggen. Al pak ik nu meestal SF4 dan even op.
Ik heb er zin in :~ Volgens mij is dat Hades in image #2. Poseidon stond ook al in een japanse magazine. Ik heb deel 1 en 2 laatst gespeeld, het geeft je zo'n "laat die goden nou maar komen" gevoel.

[ Voor 52% gewijzigd door Pheno79 op 15-01-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Svennie schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:16:
[...]
kijk maar bij mijn trophies van BP, heb platinum en maar 65% van de trophies (zoals Meelobee ook al zegt). Durf niet te beweren dat het voor elk spel is.
Wat natuurlijk wel zo is is dat de trophies vast staan als het spel uit komt, die gaan ze niet veranderen, dat zou nogal oneerlijk zijn, uitbreidingen komen later en dan kunnen ze niet ineens de uitbreidingstrophies mee gaan tellen. Maar zwart op wit heb ik het niet.
Meelobee, Svennie, jullie hebben helemaal gelijk! En deze beredenering klinkt logisch ook! Goed nieuws, bedankt hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
Ace schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:37:
[...]

Dat klinkt heel leuk maar de werkelijkheid is toch ietsje anders. Of misschien is Sony vergeten Bayonetta te controleren? En Ghostbusters, en en en....
Hoe het met Ghostbusters en andere games zit weet ik niet, maar Sony heeft wel degelijk Bayonetta gecontroleerd.

code:
1
http://www.escapistmagazine.com/news/view/96490-Sony-Agents-Fixing-PS3-Bayonetta-Before-Western-Release

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:37:

Ga je me nu met droge ogen zitten vertellen dat je de demo van bayonetta op de PS3 onspeelbaar vond? Hetzelfde geldt voor Ghostbusters (welke trouwens later een 720p patch heeft gehad), fallout 3 en Half Life 2? Deze games waren volgens de insiders inferieur aan de 360 of PC versie. Ik kan niet anders dan zeggen dat bijna al deze statement enorm vergrote problemen zijn die andersom altijd angstvallig niet verteld worden. En in alle gevallen niet merkbaar of nadelig zijn voor de ervaring van de game zelf. Dat Bijvoorbeeld Darksiders weer beter draait op de PS3 en destijd Modern warfare 1 is een stuk minder makkelijk te vinden dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
TeGek schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:05:
[...]

Zeker weten dat je niet een (nieuwere) game hebt gestart die hier om vroeg? Bijvoorbeeld Fallout 3 GOTY verplichte mij ook te updaten,terwijl de update als optionele stond aangemerkt en ik wel MW2 kon spelen.
Nee, heb geen nieuwe game gespeeld de afgelopen twee weken. Ik weet nog dat ik bewust deze optionele update had geskipt omdat het geen noodzaak was voor mij. Wel vreemd dat ik hem nu verplicht moest updaten (tot daar het optionele dus 8)7 ). Lig er niet wakker van ofzo, maar ik was wel mooi 10 minuten kwijt :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vads schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:17:
[...]

Meelobee, Svennie, jullie hebben helemaal gelijk! En deze beredenering klinkt logisch ook! Goed nieuws, bedankt hiervoor.
Vads, jij als oervader der GoT-PS3 had dat toch wel moeten weten?! ;)

Ik heb BP op 73% en Platinum. Daarnaast heb ik LBP op 73% en nog één trophy verwijderd van Platinum.

Voor de Platinum hoef je alleen de oorspronkelijke (bij de release te behalen) trophies te halen. Voor de DLC geven ze alleen wat extra trophies zodat de puristen die al hun spellen op 100% willen hebben het kopen. En daarnaast natuurlijk om wat extra uitdaging te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fak! wat is de kratos een badass! Ik kan me ff geen enkele character verzinnen die gewoon meer medogenloos is dan Kratos in full rampage-mode swingin' the Blades of Chaos.

dat is natuurlijk ook het gevoel dan je met de paplepel word ingegeven bij het spelen van de eerste paar delen. Er is geen beest te groot of te bloeddorstig waarvan je als kratos spelend zoiets van heb vant: oeps ff een omweg nemen. Nee, je trekt zen fakking oog eruit! Moehhaaha! :o

sorry... werd ff meegenomen door de hype ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
http://www.youtube.com/wa...c&feature=player_embedded

Tekken The Movie !!! :D

ziet er wel vet uit (A)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Ze gaan dit toch niet echt doen hè? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Dwazer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:26:
[...]

Ze gaan dit toch niet echt doen hè? :X
Zal wel net zo'n pareltje worden als Dead or Alive.
http://www.youtube.com/watch?v=xNaKUzNM7eE

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

swopdark schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:43:
[...]

Ga je me nu met droge ogen zitten vertellen dat je de demo van bayonetta op de PS3 onspeelbaar vond? Hetzelfde geldt voor Ghostbusters (welke trouwens later een 720p patch heeft gehad), fallout 3 en Half Life 2? Deze games waren volgens de insiders inferieur aan de 360 of PC versie. Ik kan niet anders dan zeggen dat bijna al deze statement enorm vergrote problemen zijn die andersom altijd angstvallig niet verteld worden. En in alle gevallen niet merkbaar of nadelig zijn voor de ervaring van de game zelf. Dat Bijvoorbeeld Darksiders weer beter draait op de PS3 en destijd Modern warfare 1 is een stuk minder makkelijk te vinden dan andersom.
Ik heb het nergens over onspeelbaar maar het is helaas nog altijd zo dat de PS3 versie vaak wat minder goed draait dan de 360 versie. Het is vervelend maar het is niet anders, gelukkig is het in de meeste gevallen mierenneuken en merk je er alleen iets van als je beide versies naast elkaar zou zien.

Maar Bayonetta krijgt er ook daadwerkelijk lagere scores voor op de PS3, puur door de problemen met framerate en tearing en zoiets is gewoon verschrikkelijk irritant want zoals we hebben kunnen zien loopt de PS3 rondjes om de 360, mits goed geprogrammeerd (Killzone 2, Uncharted 2).

En in het stukje wat ik aanhaalde van jou vertel jij dus dat Sony dit streng in de gaten houdt, wat dus niet zo is imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Main character doet me denken aan goku-fail. Het is volgens mij net geen high school student / underdog die er met het populair meisje vandoor gaat.

Dead or alive is wel grappig gedaan eigenlijk, behalve dan dat de eindbaas a caucasian middle aged white male dressed in some chinese silk is die zijn krachten verkrijgd door een zonnenbril.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Dead or Alive Edit: hoooo dat was Street Fighter, my bad was niets mee... Kristen Kreuk :9~ _/-\o_ :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 15-01-2010 17:18 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Niets mis met Holly Valance en co :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:43
Normaal meldt mijn ps3 zich automatisch aan (PSN). Deed die dus nu net niet, ik handmatig proberen, geeft ie aan dat ik de systeemsoftware moet updaten. Ben nu dus 3.15 aan het downloaden en installeren.
Vreemd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-09 13:42

Ves

A gadget addicted Bounty

3.15 was een vrijwillige update toen het rond 10 december uitkwam. Misschien is het nu verplicht en moet je daarom de update downloaden.

EDIT: En het klopt. Het is nu verplicht.

http://www.thesixthaxis.c...mware-3-15-now-mandatory/

[ Voor 39% gewijzigd door Ves op 15-01-2010 19:16 ]

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:34:
[...]

De Ps3 heeft inmiddels een installed base van meer dan 31 miljoen stuks verkochte consoles wereldwijd. Sony is steeds bezig de game-ervaring en de media ervaring te optimaliseren. Met als grote voorbeeld xbox live maar dan zonder jaarlijkse kosten. Eigenlijk zijn alle grote verschillen die destijd in het voordeel van de xbox waren inmiddels uitgevlakt. We hebben een volle PSN store, vrijwel lagloos online game zonder kosten en met voice chat en een uitgebreide bieb aan geweldige software. De uitbreidbare HDD, blu-ray speler en ondersteuning voor benadering van je pc of server maakt dat je gemakkelijk via je netwerk media kan streamen. Een stille console, Draadloos en oplaadbare controllers, ingebouwde WIFI maakt het pakket compleet. je zult je enkel nog moeten afvragen welke software je van houd want als je eenmaal voor die muur van titels staat kan je je maar beter voorbereid hebben.

Als je je PS3 gaat aansluiten op je scart tv kunnen we je wel een z/g RGB scartkabel aanraden wat de kleuren en de scherpte van de beelden over scart ten goede komt.

Feitelijk zal een console minder last hebben van framedrops of performance issues want de software is geschreven voor een specifiek platform. Hoe de software draait op de PS3 ligt altijd aan de ontwikkelaar maar Sony hanteerd strenge kwaliteitseisen voordat software op de PS3 mag worden uitgegeven. Maak je daar maar geen zorgen over. Onspeelbaar zijn titels nooit.
Sorry hoor, maar dat klinkt wel als enorme fanboy praat. Ik heb zelf nooit een Xbox360 gebruikt, maar de PSN store is een onoverzichtelijke chaos met nauwelijks interessante content. Ik heb ook een Wii, en daar zit veel meer in waar ik graag voor betaal en het wordt ook een stuk overzichtelijker aangeboden. Framedrops zijn er op de PS3 regelmatig, dat heeft simpelweg te maken met niet goed geoptimaliseerde games. Bij de PC kan je er dan nog een flinke videokaart of processor tegenaan gooien om dat op te lossen, maar dat gaat op een console niet. Die strenge eisen van Sony kunnen niet heel veel voorstellen volgens mij, is meer dezelfde wassen neus als de nintendo seal of quality:

Afbeeldingslocatie: http://i.somethingawful.com/u/ctstalker/2008_08/2008_10_18_seal.png

Als multimedia server kan een Xbox360 overigens veel meer dan een PS3.

Begrijp me niet verkeerd, ben heel blij en tevreden met mijn PS3, maar er zijn absoluut veel dingen die nog verbeterd kunnen worden. Al was het maar de enorme gevoeligheid die Blu-ray discs hebben voor vieze vingers op het schijfje, en de vastlopers (ipv foutmeldingen zoals bij de Wii) die dat tot gevolg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Kun je uitleggen waarom een 360 op multimedia gebied meer kan dan een PS3? Ik heb beide consoles, maar de PS3 vind ik beter werken icm streaming video en audio dan de 360, icm PMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vanaf 23 januari Fuel voor PS3 voor 14,99 bij de Aldi. En ook Overlord, Storm Rise en Sing It.

http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_03/OFF05.SHTML

[ Voor 21% gewijzigd door BamSlam_ op 15-01-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:18:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ben heel blij en tevreden met mijn PS3, maar er zijn absoluut veel dingen die nog verbeterd kunnen worden. Al was het maar de enorme gevoeligheid die Blu-ray discs hebben voor vieze vingers op het schijfje, en de vastlopers (ipv foutmeldingen zoals bij de Wii) die dat tot gevolg hebben.
Dat van die vieze vingerafdrukken op schijfjes herken ik niet. Zal wel komen omdat ik ze zorgvuldig met duim en middelvinger aan de randen vastpak. Vastlopers heb ik ook amper. Laatste keren met de Modnation Racers beta. Maar dat was dan ook een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
BamSlam_ schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:43:
Vanaf 23 januari Fuel voor PS3 voor 14,99 bij de Aldi. En ook Overlord, Storm Rise en Sing It.

http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_03/OFF05.SHTML
Stormrise kost al meerdere weken maar 4,95 GBP bij Zavvi. Daarnaast is Fuel bij FRS/Van Leest nu voor 10 euro gespot.
BamSlam_ schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:57:
[...]

Dat van die vieze vingerafdrukken op schijfjes herken ik niet. Zal wel komen omdat ik ze zorgvuldig met duim en middelvinger aan de randen vastpak. Vastlopers heb ik ook amper. Laatste keren met de Modnation Racers beta. Maar dat was dan ook een beta.
Ik heb ook nooit last van slecht werkende schijfjes. Pak ze in ieder geval ook altijd netjes met duim en middelvinger. En tot nu toe heb ik één vastloper gehad: tijdens Uncharted: Drake's Fortune bevroor het beeld.

Al met al dus praktisch nergens last van. :)

[ Voor 45% gewijzigd door LuPo op 15-01-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel wat mensen toegevoegd op mijn playstation van de GOT lijst. Wat een klusje zeg.... Jammer dat dat niet makkelijker kan. Afijn, sommige kon ik niet toevoegen aangezien de naam niet bestond enzo.
Voor degene die ik per ongeluk heb overgeslagen; Thorgrem81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:18:
[...]

Ik heb zelf nooit een Xbox360 gebruikt[...]

Als multimedia server kan een Xbox360 overigens veel meer dan een PS3.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:31:
Kun je uitleggen waarom een 360 op multimedia gebied meer kan dan een PS3? Ik heb beide consoles, maar de PS3 vind ik beter werken icm streaming video en audio dan de 360, icm PMS.
De Xbox 360 kan je naadloos laten aansluiten in je netwerk als media center extender, iets wat de PS3 niet kan.

Wat betreft de schijfjes: iedereen die zegt altijd voorzichtig te zijn waardoor ze geen problemen hebben, zet er eens een vinger op. Je zal zien dat je PS3 er op crasht. Een Wii of PS2 doet dat niet. Geen idee wat de 360 doet, maar aangezien het ook DVDs zijn vermoed ik dat ze ook een stuk minder gevoelig zijn dan de blu-ray. Dat is nou eenmaal het nadeel van zo'n grote data dichtheid: de kans dat een vlekje teveel data verminkt om het te kunnen herstellen is een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je met je vette vingers op een schijfje drukken? Dat doe ik niet met cd's en dus ook niet met mijn PS3 games. Nu heb ik de PS3 nog niet zo lang, maar ik heb nog nooit problemen ondervonden. Ik pak de schijf dan ook enkel klem tussen mijn vingers zodat er geen vingers op de onder of bovenkant komen. Het lijkt mij dat je best wel zuinig om kan gaan met dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Laatst online: 20-09 01:03
Inderdaad 8)7 , vooral omdat het nog waar is ook.

Om de een of andere reden verschijnt mijn ps3 nooit in het media delen venstertje van media player 11. Ik werk daarom ook met ps3 media server. Via de xbox 360 werkt het media delen zonder noemenswaardige inspanning.

Waar ik me bij de playstation 3 nog het meest aan erger is de onderverdeling van foto, video en muziek in de xmb. Je selecteert onder een van deze drie vervolgens een media server en je kunt dan door je mappen bladeren. Er worden dan echter alleen foto's, videos of muziek gevonden, afhankelijk in welke categorie je de media server selecteerde. Wil je iets anders, dan moet je eerst weer de goede categorie kiezen en vervolgens kun je weer opnieuw door je mappen gaan bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 21:04

inXs

known as inXs

Je weet neem ik aan van tevoren toch wel wat je wil gaan kijken en/of doen? Op je PC heb je muziek, films etc ook gescheiden staan neem ik aan? Verder is het logisch dat de xbox360 goed communiceerd met je pc voor de media, het is dan ook beide microsoft! Maar PMS biedt een fantastische oplossing.
Overigens met windows 7 is alles gewoon vanuit de box zichtbaar op de PS3 en het werkt dan ook nog!
rdjnl schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:05:
[...]

Inderdaad 8)7 , vooral omdat het nog waar is ook.

Om de een of andere reden verschijnt mijn ps3 nooit in het media delen venstertje van media player 11. Ik werk daarom ook met ps3 media server. Via de xbox 360 werkt het media delen zonder noemenswaardige inspanning.

Waar ik me bij de playstation 3 nog het meest aan erger is de onderverdeling van foto, video en muziek in de xmb. Je selecteert onder een van deze drie vervolgens een media server en je kunt dan door je mappen bladeren. Er worden dan echter alleen foto's, videos of muziek gevonden, afhankelijk in welke categorie je de media server selecteerde. Wil je iets anders, dan moet je eerst weer de goede categorie kiezen en vervolgens kun je weer opnieuw door je mappen gaan bladeren.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update — PS3 3.15 System Software

Posted by Eric Lempel // Director, PlayStation Network Operations

Just a quick note to let you know that firmware update 3.15, an optional update that was released in early December, is now a mandatory update. You can read about the contents of the update in the original post here.

In addition to the features that were communicated back in December, the update also improves system stability during use of some PlayStation 3 software. If you’ve already performed the update, there’s no need to do anything. If you are using an older version of the firmware, you will be prompted to update when you start up your system and when you access any network features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:48:
[...]

De Xbox 360 kan je naadloos laten aansluiten in je netwerk als media center extender, iets wat de PS3 niet kan.

Wat betreft de schijfjes: iedereen die zegt altijd voorzichtig te zijn waardoor ze geen problemen hebben, zet er eens een vinger op. Je zal zien dat je PS3 er op crasht. Een Wii of PS2 doet dat niet. Geen idee wat de 360 doet, maar aangezien het ook DVDs zijn vermoed ik dat ze ook een stuk minder gevoelig zijn dan de blu-ray. Dat is nou eenmaal het nadeel van zo'n grote data dichtheid: de kans dat een vlekje teveel data verminkt om het te kunnen herstellen is een stuk groter.
wat een onzin, ik heb kinderen die overal vingerafdrukken achterlaten en ook de WII kan daar niet tegen. Verder vindt ik het zeker geen nadeel dat de PS3 niet in de media extender te zien is, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. We gaan met ze allen toch niet weer zitten vechten wat beter is een Xbox of een PS3, komen we toch nooit uit. Echt een zinloze discussie en volgens mij niet de bedoeling van dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:48:
[...]

Als netwerk-noob misschien praktisch icm Media Player, maar als je ook maar enigszins feeling hebt voor netwerken en verwanten weet je dat je beter uit bent met een PS3 icm PMS. Ik heb hier TVersity, Twonky en PMS draaien, en vind de PS3 een overzichtelijker, sneller en betere ervaring geven dan mijn 360.

Naast dat is Media Player lang niet zo goed als DLNA server als bovengenoemde, maar als je je er een beetje in verdiept is het 1) niet moeilijk en 2) zal er een wereld voor je opengaan mbt de mogelijkheden.

Kan in ieder geval geen PS3 fanboy gedrag worden verweten; heb er 2 in huis, maar de 360 was een jaartje eerder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:55:
[...]

Als netwerk-noob misschien praktisch icm Media Player, maar als je ook maar enigszins feeling hebt voor netwerken en verwanten weet je dat je beter uit bent met een PS3 icm PMS. Ik heb hier TVersity, Twonky en PMS draaien, en vind de PS3 een overzichtelijker, sneller en betere ervaring geven dan mijn 360.

Naast dat is Media Player lang niet zo goed als DLNA server als bovengenoemde, maar als je je er een beetje in verdiept is het 1) niet moeilijk en 2) zal er een wereld voor je opengaan mbt de mogelijkheden.

Kan in ieder geval geen PS3 fanboy gedrag worden verweten; heb er 2 in huis, maar de 360 was een jaartje eerder :+
Uh media sharing via windows media player werkt prima met de PS3 als je dat bedoelt? Dat gebruik ik in ieder geval en op het feit na dat de PS3 geen .mkv slikt werkt het perfect. Maar dat lossen we op met een simpele remux wat maar een paar seconde duurt (nog geen minuut voor een aflevering van een serie van 20 minuten).

Krijg gewoon mooi een folder lijst te zijn (aparte media schrijf in de PC hangen, dus simpelweg die hele schrijf in WMP library gezet voor muziek en video) waar ik doorheen kan browsen en alles werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 13-09 12:57
Mijn problemen met Dragon Age performance en nu ook DarkSiders lijkt te liggen aan de nieuwe harde schijf. Zodra er performance problemen zijn brandt het oranje laad-ledje van de PS3. Ik heb deze schijf ingebouwd:
http://www.alternate.nl/h...=Serial-ATA&l3=2%2C5+inch (Western Digital WD5000BEVT Scorpio Blue 500Gb) dit lijkt mij toch een uitstekende vervanger voor de standaard PS3 hard disk?! Tips zijn van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

AvanCade schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 01:32:
Mijn problemen met Dragon Age performance en nu ook DarkSiders lijkt te liggen aan de nieuwe harde schijf. Zodra er performance problemen zijn brandt het oranje laad-ledje van de PS3. Ik heb deze schijf ingebouwd:
http://www.alternate.nl/h...=Serial-ATA&l3=2%2C5+inch (Western Digital WD5000BEVT Scorpio Blue 500Gb) dit lijkt mij toch een uitstekende vervanger voor de standaard PS3 hard disk?! Tips zijn van harte welkom.
Ja, zou gewoon prima moeten werken! Misschien ligt het aan de install van Dragon Age? Gooi deze eens eraf en installeer em opnieuw! Want ik neem aan dat dit probleem zich alleen voordoet bij Dragon Age?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnauw schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:52:
[...]

wat een onzin, ik heb kinderen die overal vingerafdrukken achterlaten en ook de WII kan daar niet tegen. Verder vindt ik het zeker geen nadeel dat de PS3 niet in de media extender te zien is, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. We gaan met ze allen toch niet weer zitten vechten wat beter is een Xbox of een PS3, komen we toch nooit uit. Echt een zinloze discussie en volgens mij niet de bedoeling van dit draadje.
Dat is juist mijn punt, de een is niet beter dan de ander (geldt voor zowel de PS3, Xbox als Wii), ze zijn alleen ANDERS. En aan allemaal is nog genoeg te verbeteren. Zoals het vastlopen van een PS3 na het niet kunnen lezen. De Wii kan soms ook niet lezen als de disc vuil is (maar hij moet dan wel vuiler zijn), maar hij vraagt je dan om de disc uit te nemen en dan kan je hem schoonmaken en weer verder gaan. De PS3 loopt muurvast. Maar ook aan de Xbox 360 en Wii is voldoende te verbeteren hoor, alleen dit is het PS3 ervaringen topic dus ik post hier mijn ervaringen over de PS3. En die zijn niet ALLEEN MAAR positief (maar wel overwegend positief).

Een ander slecht punt vind ik de die cross media bar. Heeft er uberhaupt ooit iemand nagedacht over de indeling van de menuitems? Iedere keer als ik iets wil doen zoek ik me rot tussen al die items Het staat er uiteindelijk allemaal wel in, maar de indeling is echt een opelkaar gestapelde rotzooi. Voporbeeldje: wat doen al die hulpprogramma's zoals het formateren en backup bij instellingen? Dat is geen instelling! Net als de auteursrechtelijke informatie en systeeminformatie, die zouden daar ook niet moeten. Sowieso is die lijst met instellingen erg lang, in tegenstelling tot de lijst TV die alleen de NOS bevat (kon dat niet bij video?). En waarom staat de playstation store bij game en niet bij netwerk? Het is toch geen game? En bij playstation network staat die dan nog een keer! Valt het playstation netwerk sowieso niet onder netwerk? En als we toch dingen dubbel aan het plaatsen zijn, hoort vidzone ook niet thuis onder video? De printer, is dat trouwens geen randapparatuur, waarom heeft die zijn eigen item en de controllers (die je veel vaker nodig hebt, want wie print er nou vanaf z'n PS3) niet? Qua concept op zich vind ik het menu overigens wel heel goed. Maar de uitvoering is een beetje jammer. Het menu en de indeling in de PSN store is nog een klap erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Ieder zijn ergenissen denk ik. Maar ik stoor me echt nauwelijks aan die punten hierboven. Ik geef toe dat de genoemde dingen idd beter kunnen, maar op het NOS gadget na, erger ik me echt nergens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:23:
Ieder zijn ergenissen denk ik. Maar ik stoor me echt nauwelijks aan die punten hierboven. Ik geef toe dat de genoemde dingen idd beter kunnen, maar op het NOS gadget na, erger ik me echt nergens aan.
Ik kan me er ook niet zo aan ergeren. Maar op 1 punt geef ik hem toch zeker gelijk. De Playstation Store. Bijzonder onoverzichtelijk. Als ik bijvoorbeeld eens wil kijken wat het aanbod aan speelbare demo's is dan moet ik zo'n beetje alles aanklikken. Nu werkt het gelukkig best wel soepel, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:32:
[...]

Ik kan me er ook niet zo aan ergeren. Maar op 1 punt geef ik hem toch zeker gelijk. De Playstation Store. Bijzonder onoverzichtelijk. Als ik bijvoorbeeld eens wil kijken wat het aanbod aan speelbare demo's is dan moet ik zo'n beetje alles aanklikken. Nu werkt het gelukkig best wel soepel, maar toch.
gewoon US store gebruiken, werkt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Nu we het toch over de store hebben, sinds wanneer heeft de NL store opeens een search functie? Heb gister pas 3.15 geinstalleerd, was dat dan nieuw in die update? (Heeft trouwens wel lang geduurd, zo een simpele toevoeging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnauw schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:39:
[...]

gewoon US store gebruiken, werkt veel beter.
Is die anders ingedeeld, of zit er gewoon meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:54:
[...]

Is die anders ingedeeld, of zit er gewoon meer in?
Anders ga je gewoon even kijken :/ En om je toch nog een beetje tegemoet te komen, er zit vaak ook ander materiaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 23:45

Grannd

da Granndest

Beide, meer demo's en onder andere een aparte democategorie.

Verder heb ik nog nooit last gehad van vastlopers vanwege een vieze Blu-ray disc, toen ik laatst de onderkant van mijn Rock Band 2 disc zag schrok ik me een hoedje, ongelofelijk vies.
Wel logisch dat ie zo vies is, ik heb hem vanaf dat ik het gekocht heb begin 2009 altijd tussen andere games in gespeeld, en dan gebruik je het ook nog eens met feestjes (vette vingers).
Maar nog nooit last gehad van vastlopers oid, ik heb ook juist gelezen dat Blu-rays veel duurzamer zijn dan dvd's alle Blu-rays moeten ook verplicht voorzien zijn van een krasbestendige hard-coating omdat de data veel dichter bij het oppervlak ligt.
Pagina: 1 ... 7 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.