http://blog.us.playstatio...5-system-software-update/BatmanHorizon schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:54:
Nu we het toch over de store hebben, sinds wanneer heeft de NL store opeens een search functie? Heb gister pas 3.15 geinstalleerd, was dat dan nieuw in die update? (Heeft trouwens wel lang geduurd, zo een simpele toevoeging)
Ook bij DarkSiders al is het daar in mindere mate.Yellowneck schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 01:33:
[...]
Ja, zou gewoon prima moeten werken! Misschien ligt het aan de install van Dragon Age? Gooi deze eens eraf en installeer em opnieuw! Want ik neem aan dat dit probleem zich alleen voordoet bij Dragon Age?
Verwijderd
Die coating werkt natuurlijk niet tegen viezigheid, maar wel tegen krassen gelukkig. Viezigheid kan je weer schoonmaken.Grannd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:20:
Beide, meer demo's en onder andere een aparte democategorie.
Verder heb ik nog nooit last gehad van vastlopers vanwege een vieze Blu-ray disc, toen ik laatst de onderkant van mijn Rock Band 2 disc zag schrok ik me een hoedje, ongelofelijk vies.
Wel logisch dat ie zo vies is, ik heb hem vanaf dat ik het gekocht heb begin 2009 altijd tussen andere games in gespeeld, en dan gebruik je het ook nog eens met feestjes (vette vingers).
Maar nog nooit last gehad van vastlopers oid, ik heb ook juist gelezen dat Blu-rays veel duurzamer zijn dan dvd's alle Blu-rays moeten ook verplicht voorzien zijn van een krasbestendige hard-coating omdat de data veel dichter bij het oppervlak ligt.
is het eigenlijk mogelijk om je download list op te schonen?
Nu staan er onnoemelijke veel demo's tussen mijn gekochte spellen.
Dan maakt het zoeken er naar niet makkelijker met een reinstall van de playstation.
Nu staan er onnoemelijke veel demo's tussen mijn gekochte spellen.
Dan maakt het zoeken er naar niet makkelijker met een reinstall van de playstation.
De US store is ook rampzalig, alleen iets minder rampzalig dan de NL versie. 1 ding is bij de xbox veel beter en dat is hun online store. Die is nl. bij ieder item voorzien van veel info, screenshots, alles is gegroepeerd bij elkaar (dus je hoeft voor game X niet allerlei items overal vandaan te plukken).Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:32:
[...]
Ik kan me er ook niet zo aan ergeren. Maar op 1 punt geef ik hem toch zeker gelijk. De Playstation Store. Bijzonder onoverzichtelijk. Als ik bijvoorbeeld eens wil kijken wat het aanbod aan speelbare demo's is dan moet ik zo'n beetje alles aanklikken. Nu werkt het gelukkig best wel soepel, maar toch.
De menu's, tja. XMB is niet zaligmakend, maar de XBox ook niet. het komt altijd neer op het feit dat wanneer je iets zoekt en je weet niet waar het staat je toch allerlei dingen gaat nakijken, en tijd verliest. De een vindt nl. dat het hier hoort en de ander daar. Zie windows (Vista bv). Daar zijn dingen IMHO op de meest onmogelijke plekken neergepoot terwijl user studies echt uitwezen dat ze het zo handiger vonden. Geen idee welke ezels ze laten testen, maar ik neem aan dat bv Sony ook voor de XMB een bus met testers aan het werk zet. Het is nl. geen programmer art, want dan was het pas echt slecht geweest
Ergernissen? Wat dacht je van nodeloze lijsten logo's aan het begin van een game zodat ik lang moet wachten voordat ik kan beginnen met spelen. Of lame teksten met "Don't switch off the console when the HDD indicator flashes" die ik dan verplicht moet doorklikken, iedere keer opnieuw (zou er werkelijk iemand zijn die na 10 keer die tekst gezien te hebben het nog niet weet?)
[ Voor 13% gewijzigd door EfBe op 16-01-2010 13:13 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
EfBe schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:11:
[...]
Ergernissen? Wat dacht je van nodeloze lijsten logo's aan het begin van een game zodat ik lang moet wachten voordat ik kan beginnen met spelen. Of lame teksten met "Don't switch off the console when the HDD indicator flashes" die ik dan verplicht moet doorklikken, iedere keer opnieuw (zou er werkelijk iemand zijn die na 10 keer die tekst gezien te hebben het nog niet weet?)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Inderdaad. Het zal wel iets met aansprakelijkheid te maken hebben (daar ga ik dan maar vanuit). Maar dat er niet zoiets mogelijk is om dit 1x te melden (tijdens installeren van het spel) en dat je dan aan kunt vinken 'don't remind me in the future' of zoiets.EfBe schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:11:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Precies wat ik ook dacht na het voor de 2e keer gelezen te hebben.!! Maarja soms............Sandyman538 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:49:
[...]
Inderdaad. Het zal wel iets met aansprakelijkheid te maken hebben (daar ga ik dan maar vanuit). Maar dat er niet zoiets mogelijk is om dit 1x te melden (tijdens installeren van het spel) en dat je dan aan kunt vinken 'don't remind me in the future' of zoiets.

edit: Ik bedenk ineens net dat het waarschijnlijk zelfs een koop argument kan worden als je niet meer zo lang hoeft te wachten op die reclame's. Voor een game zou het een verkoopargument kunnen zijn maar ook voor de ps3.
[ Voor 18% gewijzigd door walletje-w op 16-01-2010 13:53 ]
Hallo,
Zetten net mijn playstation aan, en hij ziet het schijfje cod mw 2 ineens niet meer.
Dus ik wtf, ff een een film (bluray) erin..... je raad het al word ook niet herkent.
Ik heb 40gb versie en hij is vorig jaar opgestuurt en gerepareerd omdat hij toen de bekende leesfout had.
Maar nu krijg ik dus geen fout melding, maar het groene en blauwe ledje brand. Maar de ps3 ziet niet dat er een disc inzit.
Iemand enig idee hoe dat van de ene dag op de andere het niet meer doet!?
Gr,
TLM
Zetten net mijn playstation aan, en hij ziet het schijfje cod mw 2 ineens niet meer.
Dus ik wtf, ff een een film (bluray) erin..... je raad het al word ook niet herkent.
Ik heb 40gb versie en hij is vorig jaar opgestuurt en gerepareerd omdat hij toen de bekende leesfout had.
Maar nu krijg ik dus geen fout melding, maar het groene en blauwe ledje brand. Maar de ps3 ziet niet dat er een disc inzit.
Gr,
TLM
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Iedere dag een onmerkbaar klein beetje slijtage, dat na lange tijd groeit tot een bijna defect, totdat de laatste druppel het defect laat optreden?TLM schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:02:
Heb je garantie gekregen op die eerdere reparatie?
[ Voor 8% gewijzigd door rdjnl op 16-01-2010 14:18 ]
+1
Plus ook dat er tijdens het spelen van een game staat dat de data gesaved gaat worden en dat dan langer duurt dan een paar seconden. Kijk je naar de save games is het een bestand van 2MB of zo. Ik bedoel, hoé lang moet het duren om dat op te slaan!? Élke keer weer, bijv. bij GT5P. Laat die melding lekker achterwege en sla dat superkleine bestandje gewoon effe op in 0.2 seconde of zo, pfff
Nickname does not reflect reality
probeer eens een gewone DVD, die gebruikt een andere laser voor DVD's. als die wel werkt is de blu ray diode ermee gekapt.TLM schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:02:
Hallo,
Gr,
TLM
Wat betreft crassen op je DVD: Laatst kocht ik een tweedehands PS2 game bij Fame, maar vond dat er teveel krassen op zaten. De verkoper stopte 'm in een polijst apparaatje en zie daar: blinkend schoon!
De meeste media stores hebben wel zo'n apparaatje, dus mocht je krassen hebben dan je kun deze, misschien tegen een kleine vergoeding, weer latten oppoetsen.
Tenzij er natuurlijk erg diepe krassen op zitten.
De meeste media stores hebben wel zo'n apparaatje, dus mocht je krassen hebben dan je kun deze, misschien tegen een kleine vergoeding, weer latten oppoetsen.
Tenzij er natuurlijk erg diepe krassen op zitten.
Geen bluray of dvd werkt. opverzoek van sony de boel geformatteerd. geen resultaat.
Hij valt weer net buiten garantie, maar maandag word er overlegt met zijn leidinggevende gezien dit me 3de playstation al is.
Dus maandag maar weer afwachten.....
Hij valt weer net buiten garantie, maar maandag word er overlegt met zijn leidinggevende gezien dit me 3de playstation al is.
Dus maandag maar weer afwachten.....
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Probleem is opgelost. Heeft met de idle tijd van de schijf te maken. Dan springt hij op standby en zodra ik hem gebruik moet hij eerst weer opspinnen. Met de genoemde tool die ik zometeen link kun je die functie uitschakelen. Werkt alleen voor Western Digital devices.AvanCade schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 01:32:
Mijn problemen met Dragon Age performance en nu ook DarkSiders lijkt te liggen aan de nieuwe harde schijf. Zodra er performance problemen zijn brandt het oranje laad-ledje van de PS3. Ik heb deze schijf ingebouwd:
http://www.alternate.nl/h...=Serial-ATA&l3=2%2C5+inch (Western Digital WD5000BEVT Scorpio Blue 500Gb) dit lijkt mij toch een uitstekende vervanger voor de standaard PS3 hard disk?! Tips zijn van harte welkom.
http://www.avforums.com/f...ng-every-few-seconds.html
Waar ik me in gt5p dan weer onwijs druk om maak is waarom die menu's zo langzaam zijn. Het is gewoon vervelend als je een instelling bent vergeten en je moet terug door het menu, dat is zooo tergend langzaam. Dat moet toch efficienter gedaan kunnen worden zou je zeggen?Brad Pitt schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:10:
[...]
+1
Plus ook dat er tijdens het spelen van een game staat dat de data gesaved gaat worden en dat dan langer duurt dan een paar seconden. Kijk je naar de save games is het een bestand van 2MB of zo. Ik bedoel, hoé lang moet het duren om dat op te slaan!? Élke keer weer, bijv. bij GT5P. Laat die melding lekker achterwege en sla dat superkleine bestandje gewoon effe op in 0.2 seconde of zo, pfff
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Heeft iemand zich ingeschreven voor de 4-dagenuitdaging op de website van Heavy Rain
?
http://www.heavyrainps3.com/#/nl_NL/experience
Ligt het aan mij of is er geen doorkomen aan Killzone 2?
Ik vind het zo niet fijn spelen.
Andere shooters zoals MW2 en Resistance spelen wel lekker op de PS3 maar bij Killzone 2 frustreer ik me mateloos aan de besturing, en ja dat met de 1e en de 2e optie gespeeld...
Andere shooters zoals MW2 en Resistance spelen wel lekker op de PS3 maar bij Killzone 2 frustreer ik me mateloos aan de besturing, en ja dat met de 1e en de 2e optie gespeeld...
Gewenning? Alles went uiteindelijk...Dennis Lammers schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 21:41:
Tuurlijk, ben ik ook. Staat er echter iets tussen wat niet waar is? Of is je idee dat het allemaal nog beter zou kunnen want dan geeft ik je gelijk maar alles wat ik opsomde is gewoon waarheidVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:18:
Sorry hoor, maar dat klinkt wel als enorme fanboy praat.
Ik heb geen Wii, maar wel een 360 en ook toegang tot de US store van PSN Ik vind de US store de marketplace van de 360 erg aan elkaar gewaagd op het gebied van layout en de shortcut functies die de 360 heeft voor nieuwe demo's etc, die heeft de US PSN store ook. In de EU is het inderdaad zoeken geblazen maar gelukkig is er altijd een pagina voor de nieuwste laatste content en kan je gewoon naar PS3 content zoeken op alfabet... sja geen probleem voor mij. Dat jij de Wii nintendo store beter gevuld en de content in de PS3 en 360 store waardeloos vind is denk ik gewoon een mening. Geen punt.Ik heb zelf nooit een Xbox360 gebruikt, maar de PSN store is een onoverzichtelijke chaos met nauwelijks interessante content. Ik heb ook een Wii, en daar zit veel meer in waar ik graag voor betaal en het wordt ook een stuk overzichtelijker aangeboden.
Ik ben erg benieuwd wat er dan allemaal exact beter kan op de 360 dan op de Ps3. Dat de 360 naadloos met wndows mediaplayer intergreerd lijkt me duidelijk maar er is meer software verkrijgbaar voor zowel 360 als PS3 waarmee je heel gemakkelijk al je media kan streamen vanaf je netwerk naar je console. Daarbij heeft de Ps3 ook nog Blu-Ray.Als multimedia server kan een Xbox360 overigens veel meer dan een PS3.
Nooit last van gehad. Nu pak ik mijn cd's ook altijd vast zoals het bedoeling is volgens alle handleidingen en boekjes die er te vinden zijn. CD's zul je bij mij bijna nooit zonder doosje in huis vinden.Begrijp me niet verkeerd, ben heel blij en tevreden met mijn PS3, maar er zijn absoluut veel dingen die nog verbeterd kunnen worden. Al was het maar de enorme gevoeligheid die Blu-ray discs hebben voor vieze vingers op het schijfje, en de vastlopers (ipv foutmeldingen zoals bij de Wii) die dat tot gevolg hebben.
Verkoopcijfers games in Nederland afgelopen week:
1 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
4 MARIO KART (Wii) NINTENDO
5 MARIO & SONIC OP DE OLYMPISCHE WINTERSPELEN (Wii) SEGA
6 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
7 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO
8 DARKSIDERS (PS3) THQ
9 DARKSIDERS (XBOX 360) THQ
10 WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
Damn wat roeleert de Wii zeg. en die Mario at the olympics! damn, hoelang staat die game al in de top 10? Wel grappig dat het vooral nintendo games zijn die verkopen op de Wii. Bij veel gameswinkels zeggen ze het ook: Enkel de mario titels zijn echt hardlopers en dan ook gelijk blijvend hardlopers. Op de 360 en PS3 verschillen de hardlopende games gewoon bijna per week. Dat ook het verschil in tussen PS3/360 gamers en casual mensen die een Wii willen hebben om mee te kunnen praten op de bingo-club...
Nintendo is echt brilliant! (wij hebben (nog) geen Wii... de Mrs wil wel erg graag maar ik gebruik mijn veto)
[ Voor 20% gewijzigd door swopdark op 16-01-2010 22:31 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Ik heb een Wii gehad vanaf de Nederlandse release. Helaas is die gestolen zo'n 1,5 jaar geleden. Ik heb pas sinds een week of 2 een PS3.swopdark schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:25:
Nintendo is echt brilliant! (wij hebben (nog) geen Wii... de Mrs wil wel erg graag maar ik gebruik mijn veto)
Maar ik kan vertellen dat een Wii echt een prima console is (mijn vriendin wil er ook weer erg graag 1, en ikzelf vond het ook wel leuk). Al dat gezeur over kinderachtig en dergelijke is misschien waar voor enkele games, maar de meeste titels van Nintendo zijn echt zeer de moeite waard, ook voor 'echte' gamers. Ik denk dat de PS3 en de Wii elkaar perfect aanvullen.
De Nintendo store staat vol met goede klassiekers van veel oude consoles en is daardoor vrij populair.
Ik heb geen Wii en ik ga er (hoogstwaarschijnlijk) ook geen kopen.
Familie, vrienden en kennissen zat die zo'n ding hebben.
Zo blijft het leuk als ik het een keer speel.
De spellen die ervoor verschijnen zijn voor mij niet interessant genoeg.
Series zoals Metroid, Zelda etc. etc. doen me ook helemaal niets.
@ Vads; Gefeliciteerd met je eerste
!!
Ik ben nu zelf bezig met borderlands, in mijn ogen een fantastisch spel.
Wilde er eerst niets van weten door de cartoony uitstraling, maar een paar minuten spelen bij een kennis en ik was verkocht.
Nu nog 2 trophy's voor de platinum (level 40 en level 50).
Familie, vrienden en kennissen zat die zo'n ding hebben.
Zo blijft het leuk als ik het een keer speel.
De spellen die ervoor verschijnen zijn voor mij niet interessant genoeg.
Series zoals Metroid, Zelda etc. etc. doen me ook helemaal niets.
@ Vads; Gefeliciteerd met je eerste

Ik ben nu zelf bezig met borderlands, in mijn ogen een fantastisch spel.
Wilde er eerst niets van weten door de cartoony uitstraling, maar een paar minuten spelen bij een kennis en ik was verkocht.
Nu nog 2 trophy's voor de platinum (level 40 en level 50).
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Ik ben van origine PC Gamer maar ik heb sinds een week of 8 een PS3. Killzone 2 was mijn eerste FPS op de PS3 en ik vond de besturing best meevallen. Ik denk dat het een gewoon een kwestie van wennen isDennis Lammers schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 21:41:
KillZone2 vond ik toch een zeer grote tegenvaller. Vond het alles behalve lekker spelen. Wellicht realistischer dan COD:MW, maar niet echt mijn ding.
Verwijderd
Inderdaad, ik vind ze ook prachtig elkaar aanvullen. Totaal andere games. Op de PS3 vind ik het overigens net zo onvolwassen: veel schieten, veel bloed. veel naakt; een beetje puberaal allemaal. Op de Wii is het dan weer allemaal met te vrolijke kleurtjes, te blije geluidjes, maar wel altijd heel toegankelijk.Een console die echt volwassen games biedt (zoals naar mijn gevoel Sega dat vroeger deed) die is er gewoon simpelweg niet. Maar wat mij betreft mogen er in de PSN store wel meer klassiekers bijkomen zoals er nu Street Fighter 2, Wolfenstein 3D en GTI Club instaan. Het aardige aan de PSN store is dan wel dat de games een grafische update krijgen en soms online multiplayer ondersteuning, bij de Wii zijn ze altijd helemaal origineel. Voor de PSN store zouden bijvoorbeeld een aantal Unreal Tournaments, Doom, Quake, Heretic en Hexen delen heel leuk kunnen zijn. Passen ook wel bij het publiek dat nu een PS3 heeft staan denk ik.Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:44:
[...]
Ik heb een Wii gehad vanaf de Nederlandse release. Helaas is die gestolen zo'n 1,5 jaar geleden. Ik heb pas sinds een week of 2 een PS3.
Maar ik kan vertellen dat een Wii echt een prima console is (mijn vriendin wil er ook weer erg graag 1, en ikzelf vond het ook wel leuk). Al dat gezeur over kinderachtig en dergelijke is misschien waar voor enkele games, maar de meeste titels van Nintendo zijn echt zeer de moeite waard, ook voor 'echte' gamers. Ik denk dat de PS3 en de Wii elkaar perfect aanvullen.
De Nintendo store staat vol met goede klassiekers van veel oude consoles en is daardoor vrij populair.
ga zeker kijken, klinkt goed!Gusev schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 21:32:
Heeft iemand zich ingeschreven voor de 4-dagenuitdaging op de website van Heavy Rain?
congrats!! heb net mijn 2e (ook BP en sinds vrijdag nu ook LBPVads schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:06:
Trouwens, vandaag mijn allereerste Platinum trophy gehaald: Burnout Paradise! Wat een feest!!!
@Sannr: veel naakt op de PS3? heb een spel of 12 denk ik maar nog geen naakt tegen gekomen, of het valt me niet eens op, kan ook natuurlijk
[ Voor 45% gewijzigd door Svennie op 17-01-2010 11:27 ]
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
De danseressen in de stripbar in GTAIV? Die zijn zo goed als naakt, op een paar plakbandjes na. In God of War zijn de dames ook aardig onbedekt. En in Heavy rain schijnt een volledig naakte striptease te zitten: http://www.psxextreme.com/ps3-news/5855.html Saint Row 2 heeft een speciale easter egg om een naakte dame over je scherm te laten rennen.Svennie schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:17:
[...]
ga zeker kijken, klinkt goed!
[...]
congrats!! heb net mijn 2e (ook BP en sinds vrijdag nu ook LBP)
@Sannr: veel naakt op de PS3? heb een spel of 12 denk ik maar nog geen naakt tegen gekomen, of het valt me niet eens op, kan ook natuurlijk
Verder heeft the saboteur een speciale code erbij om het naakt aan te zetten: http://www.gamesradar.com...63/g-20070319113249698064
Tot slot heeft ieder vechtspel wel een dame met extra physics om haar vrouwelijkheid te accentueren,
Welke games heb jij dan? Alleen maar sportgames met mannen er in ofzo?
Volgens mij hebben al deze spellen een rating dat ze niet zo geschikt zijn voor de jongere gamer. Plus ze hebben over het algemeen een iets andere doelgroep dan super mario etc.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:45:
[...]
De danseressen in de stripbar in GTAIV? Die zijn zo goed als naakt, op een paar plakbandjes na. In God of War zijn de dames ook aardig onbedekt. En in Heavy rain schijnt een volledig naakte striptease te zitten: http://www.psxextreme.com/ps3-news/5855.html Saint Row 2 heeft een speciale easter egg om een naakte dame over je scherm te laten rennen.
Verder heeft the saboteur een speciale code erbij om het naakt aan te zetten: http://www.gamesradar.com...63/g-20070319113249698064
Tot slot heeft ieder vechtspel wel een dame met extra physics om haar vrouwelijkheid te accentueren,
GTA had ik niet aan gedacht, die heb ik ook en daar zit inderdaad naakt in. De andere spellen die je noemt heb ik niet, heb vooral CoD's, Uncharted's, Resistance, dat soort spellen.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:45:
[...]
De danseressen in de stripbar in GTAIV? Die zijn zo goed als naakt, op een paar plakbandjes na. In God of War zijn de dames ook aardig onbedekt. En in Heavy rain schijnt een volledig naakte striptease te zitten: http://www.psxextreme.com/ps3-news/5855.html Saint Row 2 heeft een speciale easter egg om een naakte dame over je scherm te laten rennen.
Verder heeft de PS3 natuurlijk een andere doelgroep dan de Wii waar naakt beter bijpast. Wii is een gezinsconsole, daar past naakt nu eenmaal niet bij.
Je praat eerst over 'onvolwassenheid van de PS3' (o.a. veel schieten) en vervolgens begin je zelf over Wolfenstein 3D.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 09:48:
[...]
Inderdaad, ik vind ze ook prachtig elkaar aanvullen. Totaal andere games. Op de PS3 vind ik het overigens net zo onvolwassen: veel schieten, veel bloed. veel naakt; een beetje puberaal allemaal. Op de Wii is het dan weer allemaal met te vrolijke kleurtjes, te blije geluidjes, maar wel altijd heel toegankelijk.Een console die echt volwassen games biedt (zoals naar mijn gevoel Sega dat vroeger deed) die is er gewoon simpelweg niet. Maar wat mij betreft mogen er in de PSN store wel meer klassiekers bijkomen zoals er nu Street Fighter 2, Wolfenstein 3D en GTI Club instaan. Het aardige aan de PSN store is dan wel dat de games een grafische update krijgen en soms online multiplayer ondersteuning, bij de Wii zijn ze altijd helemaal origineel. Voor de PSN store zouden bijvoorbeeld een aantal Unreal Tournaments, Doom, Quake, Heretic en Hexen delen heel leuk kunnen zijn. Passen ook wel bij het publiek dat nu een PS3 heeft staan denk ik.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De doelgroep is wat Nintendo ervan maakt. Ze kunnen altijd switchen, maar daar zit minder geld.Svennie schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:52:
[...]
GTA had ik niet aan gedacht, die heb ik ook en daar zit inderdaad naakt in. De andere spellen die je noemt heb ik niet, heb vooral CoD's, Uncharted's, Resistance, dat soort spellen.
Verder heeft de PS3 natuurlijk een andere doelgroep dan de Wii waar naakt beter bijpast. Wii is een gezinsconsole, daar past naakt nu eenmaal niet bij.
Oef, Uncharted 2 is echt vet. Spuit 11, maar dit zijn games die hun geld heel erg waard zijn.
Ook mooi dat je net als in U1 DTS kan selecteren als audio-uitvoer, jammer genoeg hebben maar weinig games een DTS track.
Ook mooi dat je net als in U1 DTS kan selecteren als audio-uitvoer, jammer genoeg hebben maar weinig games een DTS track.
Ik was idd ook al verrast toen ik in 2007 m'n ps3 kocht met Uncharted dat die meteen een DTS trackt bevatte, was wel een goede binnenkomerExorcist schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:52:
Oef, Uncharted 2 is echt vet. Spuit 11, maar dit zijn games die hun geld heel erg waard zijn.
Vraagje van mijn zijde:
De overbuurman sms't net dat zijn PS3 40GB het niet meer doet. Ding start gewoon op en schakelt daarna meteen weer uit. Dus niets van een Yellow Light Of Death of iets in die trant. Alleen doordat de console meteen weer uitschakelt heeft hij niet de tijd om een game er uit te halen.
De overbuurman sms't net dat zijn PS3 40GB het niet meer doet. Ding start gewoon op en schakelt daarna meteen weer uit. Dus niets van een Yellow Light Of Death of iets in die trant. Alleen doordat de console meteen weer uitschakelt heeft hij niet de tijd om een game er uit te halen.
- Iemand een idee voor het ejecten van dat schijfje?
- Iemand een idee waar dat rare telkens rebooten vandaan kan komen?
Ik vind die 7.1 LPCM optie toch een stuk vetterExorcist schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:52:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
ik heb hem op LPCM 5.1 staan, heb 5.1 boxen aangesloten, heb wel een 7.1 receiver, wat geeft dan beter geluid, de DTS, LPCM 5,1 of LPCM 7.1?FeaR1986 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:16:
[...]
Ik vind die 7.1 LPCM optie toch een stuk vetter
Als je een 5.1 set-up hebt is LPCM 5.1 al voldoende. Je kan hem wel op 7.1 zetten, maar het voegt dan niets toe aangezien je dus twee speakers "te kort" komt. Het kan verder geen kwaad, want de receiver krijgt gewoon 7.1 binnen, maar weet dat er maar 5.1 is aangesloten en doet dus niets met die twee kanalen.Svennie schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:22:
[...]ik heb hem op LPCM 5.1 staan, heb 5.1 boxen aangesloten, heb wel een 7.1 receiver, wat geeft dan beter geluid, de DTS, LPCM 5,1 of LPCM 7.1?
Dus tussen 5.1 en 7.1 LPCM zit geen verschil als je een 5.1 speakerset hebt. DTS en Dolby Digital zitten daar wel onder qua kwaliteit.
Verwijderd
Kan iemand me vertellen waar in de PSN store ik Matt Hazard: Blood Bath and Beyond kan vinden? Ik heb de zoekfunctie gebruikt, geen resultaten op Matt, op alfabet gekeken, niet onder de M en niet onder de B, bij Arcade gekeken, bij actie gekeken, allemaal niets... En volgens de updates zou hij er toch moeten zijn in de EU store: http://www.gamerbytes.com...ore_update_matt_hazar.php
Verwijderd
Heb je al geprobeerd de eject button meer dan 15 seconden ingedrukt te houden? Anders zou ik de harddisk er eens uithalen en dan zonder harddisk hem aanzetten, kijken of hij dan wel aanblijft (met een foutmelding dan weliswaar, maar dan kan je wel eject indrukken denk ik)FeaR1986 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:16:
Vraagje van mijn zijde:
De overbuurman sms't net dat zijn PS3 40GB het niet meer doet. Ding start gewoon op en schakelt daarna meteen weer uit. Dus niets van een Yellow Light Of Death of iets in die trant. Alleen doordat de console meteen weer uitschakelt heeft hij niet de tijd om een game er uit te halen.Zijn namelijk twee dingen die ik niet echt ken van de PS3...
[...]
Heeft er iemand een defecte dualshock 3 controller liggen voor de ps3? Mijn hond heeft besloten om de mijne te voorzien van een paar bijtsporen. De analoge sticks zijn weg, en de behuizing is flink bekrast. Hij werkt nog wel zoals het hoord. Als ik een andere (kapotte) kan vinden, kan ik het binnenwerk overzetten.
Wie kan mij daarmee helpen ?
Wie kan mij daarmee helpen ?
[ Voor 3% gewijzigd door mathijs92 op 17-01-2010 17:02 ]
Het probleem is dat de PS3 opstart en dan meteen weer afsluit. Geheel duurt echt maar enkele seconden, dus de kans om de eject-knop ingedrukt te houden is er niet eens...Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:54:
[...]Heb je al geprobeerd de eject button meer dan 15 seconden ingedrukt te houden? Anders zou ik de harddisk er eens uithalen en dan zonder harddisk hem aanzetten, kijken of hij dan wel aanblijft (met een foutmelding dan weliswaar, maar dan kan je wel eject indrukken denk ik)
Dat van de harde schijf ga ik eens proberen
Verwijderd
goedenavond allemaal .
ik heb een probleem met mijn beeld
Mijn probleem is namelijk dat ik of gewoon geen beeld krijgt of alleen maar groene vlekken op me scherm hebt .
Ik heb het al geprobeerd met een gewone av kabel maar dat geeft hetzelfde resultaat .
Ik heb verder ook al geprobeerd om de ps3 op een andere tv aan te sluiten maar op alle 4 de tv's hetzelfde resultaat , ook een andere hdmi kabel geprobeerd maar steeds hetzelfde.
Sony geprobeerd te bellen maar die weten het ook niet en aangezien ik een 60 gieg versie hebt blijk die ook nog eens buiten de garantie te vallen en als ik hem op wou sturen dat het me dan 150 euro kost dat vind ik een beetje veel van het goede .
Wie o wie kan me hierbij helpen met dit probleem of is het toch tyd om een nieuwe te kopen dan ?
Mvg Kevin Klunder
ik heb een probleem met mijn beeld
Mijn probleem is namelijk dat ik of gewoon geen beeld krijgt of alleen maar groene vlekken op me scherm hebt .
Ik heb het al geprobeerd met een gewone av kabel maar dat geeft hetzelfde resultaat .
Ik heb verder ook al geprobeerd om de ps3 op een andere tv aan te sluiten maar op alle 4 de tv's hetzelfde resultaat , ook een andere hdmi kabel geprobeerd maar steeds hetzelfde.
Sony geprobeerd te bellen maar die weten het ook niet en aangezien ik een 60 gieg versie hebt blijk die ook nog eens buiten de garantie te vallen en als ik hem op wou sturen dat het me dan 150 euro kost dat vind ik een beetje veel van het goede .
Wie o wie kan me hierbij helpen met dit probleem of is het toch tyd om een nieuwe te kopen dan ?
Mvg Kevin Klunder
Rare vraag, maar kun je met Singstar ook online ergens video´s bekijken van jezelf en van anderen, ipv via Singstar Online zelf?
Staat sinds kort in de Store een Singstar viewer. Via internet los van de PS3 kan het niet.Exorcist schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:37:
Rare vraag, maar kun je met Singstar ook online ergens video´s bekijken van jezelf en van anderen, ipv via Singstar Online zelf?
PSN: Shiver23
Van die viewer weet ik inderdaad, thanksShiver23 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:40:
[...]
Staat sinds kort in de Store een Singstar viewer. Via internet los van de PS3 kan het niet.
Jammer dat het niet verder online kan. Had net zoals met Fifa leuk geweest om video's te delen
Volgens mij kan je de ps3 aanzetten door op de eject button te drukken, als je dat doet komt de blu-ray er vrijwel onmiddelijk uit (binnen 1,5 seconde).FeaR1986 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:10:
[...]
Het probleem is dat de PS3 opstart en dan meteen weer afsluit. Geheel duurt echt maar enkele seconden, dus de kans om de eject-knop ingedrukt te houden is er niet eens...
Dat van de harde schijf ga ik eens proberen
Vond dit op psfocus:
http://www.youtube.com/watch?v=IQ8BTOUDvJA
Beetje triest, maar tot nu toe kan het bij weinig games
http://www.youtube.com/watch?v=IQ8BTOUDvJA
Beetje triest, maar tot nu toe kan het bij weinig games
zeker!Dennis Lammers schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:28:
Ratchet and Clank a Crack in Time voor 17,95 GBP bij Zavvi.com!
Halen voor die prijs??
spel was voor mij het dubbele ook meer dan waard.
Probeer eens om de eject knop in te drukken terwijl de ps3 in standby staat, dan zou die aan moeten gaan en meteen de schijf moeten uitwerpen, misschien dat het dan wel net op tijd lukt.FeaR1986 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:16:
Vraagje van mijn zijde:
lichtelijk offtopic, maar hier zitten de meeste Final Fantasy fans.
Ik wil de FF Advent children blu-ray kopen als kado voor iemand.
Ik zag dat deze in Engeland maar de helft kost van hier (amazon of play).
ik kan alleen nergens vinden of deze release nederlandse subs heeft.
De dvd versie van advent children bij amazon heeft bijvoorbeeld wel nl subs.
Heb toch maar even R&C; A Crack in Time voor 17,95 GBP bij Zavvi.com besteld... deeltje 1; Tools of Destruction voor de PS3 vond ik erg leuk (koste me toen 10 pond!) en ik zie de prijs ook nog niet echt zakken de komende maanden, dus 20,50 euro incl. verzending is een mooie prijs dacht ik zo!
Verwijderd
Komende week komt MAG uit. En ik zoek eigenlijk nog een leuk en betrouwbaar adres waar ik de game voor een zacht prijsje kan krijgen. Iemand enig idee, ik ben helemaal niet bekend met import en dergelijke.
ongeveer 37 euro (34 pond) bij Zavvi.com incl. verzending.
Alleen dan heb je hem niet op de releasedatum in huis, duurt minstens een weekje tot anderhalf voordat je em binnenhebt na verzending (alhoewel post uit de UK steeds sneller wordt bezorgd in NL!)
Maar als je 50 tot 60 euro in Nederland teveel vindt en het wachten niet erg vind, dan kan je hem gerust halen in de UK!
Ohja, MAG komt de 29e uit. dus dat is nog een kleine 2 weken...
http://www.best-game-price.co.uk/ gebruik ik altijd voor de goedkoopste game in de UK i.c.m Budgetgaming.nl , betaal je nooit teveel!
Alleen dan heb je hem niet op de releasedatum in huis, duurt minstens een weekje tot anderhalf voordat je em binnenhebt na verzending (alhoewel post uit de UK steeds sneller wordt bezorgd in NL!)
Maar als je 50 tot 60 euro in Nederland teveel vindt en het wachten niet erg vind, dan kan je hem gerust halen in de UK!
http://www.best-game-price.co.uk/ gebruik ik altijd voor de goedkoopste game in de UK i.c.m Budgetgaming.nl , betaal je nooit teveel!
[ Voor 21% gewijzigd door Deezers op 17-01-2010 19:17 ]
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008M a r c o schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:50:
lichtelijk offtopic, maar hier zitten de meeste Final Fantasy fans.
Daar ff zoeken op Final Fantasy. Volgens hun moeten er dus NL subs op zitten.
edit: Weet achteraf toch niet zekerr. Staat niet onder UK, dus misschien niet.
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 17-01-2010 19:24 ]
De US versie wel, de UK niet.
Zie deze review op amazon van iemand uit Rotterdam
http://www.amazon.co.uk/review/RLGOAARG56CO1
jammer, in de UK is ie € 12,99, bol vraagt € 25.
Zojuist trouwens alle wapens in R&C CIT naar level 10 gekregen (VX).
jammer dat daar geen trophy voor is. zou je wel verwachten.
Zie deze review op amazon van iemand uit Rotterdam
http://www.amazon.co.uk/review/RLGOAARG56CO1
jammer, in de UK is ie € 12,99, bol vraagt € 25.
Zojuist trouwens alle wapens in R&C CIT naar level 10 gekregen (VX).
jammer dat daar geen trophy voor is. zou je wel verwachten.
Verwijderd
Dank je. Budgetgaming.nl gaf een NL shop aan met een leuk prijsje. Heb ik hem misschien niet op de dag zelf, maar toch nog redelijk op tijd voor toch zeker 15 euro minder als in de winkel.Dennis Lammers schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:15:
Ik zal de site bij favorieten zetten.
leeuk.. ik heb hem besteld.Dennis Lammers schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:28:
Ratchet and Clank a Crack in Time voor 17,95 GBP bij Zavvi.com!
Halen voor die prijs??
wel grappig om te zien dat ze ook nog tools of destruction (niet platinum) voor 45 pond aanbieden. echt scheve verhoudingen allemaal op die engelse gamesites
Nu kan ik R&C niet meer annuleren, kreeg net een mailtje dat ie is verzonden..... een uur na bestelling... nou ja, als het klopt dan heb ik hem wel snel binnen hopelijk
Ik heb zojuist mijn 5de platinum trophy ontvangen met God of War 2
Die challenges waren nog behoorlijk pittig moet ik zeggen. Ik ben ondertussen al aan de volgende game begonnen (inFamous).
Die challenges waren nog behoorlijk pittig moet ik zeggen. Ik ben ondertussen al aan de volgende game begonnen (inFamous).
[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 17-01-2010 22:23 ]
PSN id: NL_SToRM
Wat mooie nieuws wat ik hoorde vandaag bij gamekings over de BENELUX: voor elke xbox360 zijn er 2 stuks PS3 verkocht. Wel erg mooi, gezien het feit dat MS met al dat geban en al die rrod's (die niet gerepareerd zijn) best veel extra hebben verkocht.
Verwijderd
Mwa, de meeste rrod's zijn toch wel kosteloos gerepareerd of vervangen door Microsoft. Gebande toestellen proberen gamers (zonder vermelding) wel op marktplaats te verkopen. Dit gaat ook ten koste van de nieuw verkopen.dangerpaki schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:23:
Wat mooie nieuws wat ik hoorde vandaag bij gamekings over de BENELUX: voor elke xbox360 zijn er 2 stuks PS3 verkocht. Wel erg mooi, gezien het feit dat MS met al dat geban en al die rrod's (die niet gerepareerd zijn) best veel extra hebben verkocht.
Maar we kunnen nu dus aannamen dat voor elke verkochte xbox 360 er twee PS3's over de toonbank gaan. En dat is op zich wel een prestatie van Sony. Na een belabberd PR begin zijn ze er aardig bovenop gekomen. Hey, zelfs ik heb nu een PS3 thuis staan (van oorsprong een SEGA aanhanger, dus daar zat nog wat oud zeer).
Ik ben blij dat de PS3 zo goed verkoopt, dat wil dus zeggen dat de userbase steeds groter wordt en dat het voor producenten dus nog aantrekkelijker wordt om voor te produceren wat voor ons meer games betekend.
Over het algemeen heb ik overigens de indruk dat ze het gegeven bij GameKings niet zo heel leuk vonden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2010 22:38 ]
Afgelopen vrijdag heb ik Heavenly Sword voor een leuke prijs zien gekocht. Het is een mooi spel maar o wat is het weer kort. Ik heb niet veel gegamed dit weekeind en toch zit ik nu al in het laatste gevecht. Jammer dat zo veel goede games veel en veel te kort zijn.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Voor zulke prijzen (net mini ninjas bestelt voor 13 euro bv, zal ik niet zeuren. Heb ik in ieder geval weer wat te doen na FFXIII, want daar ben ik bijna doorheen. En nee, ik vind die bijvoorbeeld niet kort, gezien de tijd die ik er al in heb zitten
Helaas... Ik heb net mijn buurman gecondoleerd met zijn PS3.Conquerer schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:38:
[...]Probeer eens om de eject knop in te drukken terwijl de ps3 in standby staat, dan zou die aan moeten gaan en meteen de schijf moeten uitwerpen, misschien dat het dan wel net op tijd lukt.
Apparaat geeft nu wel de Yellow Light Of Death net voordat hij uit gaat.
Had al voorgesteld om zijn harde schijf uit de console te halen en dan via PC of een andere PS3 erven de data te redden. Maar dat was niet nodig, want hij speelde wel "even" overnieuw. Alleen nu nog de vraag hoe we die Blu-ray disc er uit gaan krijgen mocht de console naar Sony opgestuurd worden. Mocht dat worden gedaan, want ding valt buiten de garantie en dus eens zien of het een €200,- reparatie wordt, want dan wordt het een nieuwe (en dan komt die Blu-ray disc er wel uit
Verwijderd
Als ie toch al buiten de garantie valt: http://www.youtube.com/watch?v=k-kisxpA19cFeaR1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 01:36:
[...]
Helaas... Ik heb net mijn buurman gecondoleerd met zijn PS3.
Apparaat geeft nu wel de Yellow Light Of Death net voordat hij uit gaat.
Had al voorgesteld om zijn harde schijf uit de console te halen en dan via PC of een andere PS3 erven de data te redden. Maar dat was niet nodig, want hij speelde wel "even" overnieuw. Alleen nu nog de vraag hoe we die Blu-ray disc er uit gaan krijgen mocht de console naar Sony opgestuurd worden. Mocht dat worden gedaan, want ding valt buiten de garantie en dus eens zien of het een €200,- reparatie wordt, want dan wordt het een nieuwe (en dan komt die Blu-ray disc er wel uit).
Misschien heb je hier ook nog wat aan: http://www.9lives.be/foru...ow-light-death-fixes.html
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 07:35 ]
Verwijderd
Ik heb afgelopen vrijdag Bayonetta gekocht, en ik vroeg me iets af. Ligt het aan mij, of kan ik door de snelheid van de game gewoon totaal niets van elkaar onderscheiden? Alles gebeurt in een grote waas. Ik kan totaal niet zien welke moves ik gebruik bijvoorbeeld.
Voor de zekerheid; ik zit gewoon op correcte afstand van een full hd 96 cm Samsung LCD. Het ziet er ook allemaal erg mooi uit, dus daar zal het niet aan liggen. Ben ik op m'n dertigste gewoon te sloom, of is het spel zo snel? Het haalt me een beetje uit de hele ervaring eerlijk gezegd en als het zo blijft kan ik hem waarschijnlijk het beste terugbrengen.
Voor de zekerheid; ik zit gewoon op correcte afstand van een full hd 96 cm Samsung LCD. Het ziet er ook allemaal erg mooi uit, dus daar zal het niet aan liggen. Ben ik op m'n dertigste gewoon te sloom, of is het spel zo snel? Het haalt me een beetje uit de hele ervaring eerlijk gezegd en als het zo blijft kan ik hem waarschijnlijk het beste terugbrengen.
De Ps3 is natuurlijk ook veel verkocht enkel en alleen als multimedia systeem en blu-ray spelert. Maargoed de verkoopcijfers uit de benelux laten een dergelijk verdeling ook zien in de verkoop van multiplatform software. De Ps3 versies lopen structureel voor op die van de 360.dangerpaki schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:23:
Nu nog afwachten tot de PS3-games rekken in de winkels de doorgaans ruimere 360 afdeling zal inpikken. Vooral bij dixons filialen (valt me op) is het altijd pijnlijk duidelijk zichtbaar waar de voorkeur ligt. Als Ps3 software meer klanten trekt dan de concurent dan zal het rek ook steeds groter worden.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Vorige week stelde ik onderstaande vraag, omdat er niemand gereageerd heeft hierbij nog een keertje...
Zijn er third-party controllers die van goede kwaliteit zijn? Eventueel met lang draad? Ik heb er nu twee, maar wil eigenlijk twee controllers erbij kopen zodat ik af en toe met vier personen een potje fifa kan spelen. de originele controllers van Sony zijn nogal duur en voor die enkele keer dat we met meer dan twee personen spelen vind ik dat te prijzig.
Kan ik in het PS3 menu ook het aantal speeluren achterhalen? Dit ivm de inspeeltijd van 200 uur van mijn plasma (PS50B650). Daar ik dit niet kan terugvinden in het servicemenu wil ik het dan maar zelf bijhouden
.
200 uur speeltijd van je plasma??? leg eens uit...melluh3 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:10:
Kan ik in het PS3 menu ook het aantal speeluren achterhalen? Dit ivm de inspeeltijd van 200 uur van mijn plasma (PS50B650). Daar ik dit niet kan terugvinden in het servicemenu wil ik het dan maar zelf bijhouden.
Wat ik me meer afvraag is, waarom ze van goede kwaliteit moeten zijn, haal gewoon 2 controllers van 15 euro ofzo, ze zijn er vast wel, voor die paar keer dat er mee gespeeld wordt maakt dat ook niet echt uit natuurlijk.LameDog schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:07:
Vorige week stelde ik onderstaande vraag, omdat er niemand gereageerd heeft hierbij nog een keertje...
[...]
Congrats, ben ook nog steeds bezig om er trophies voor te halenSToRM666 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:18:
Ik heb zojuist mijn 5de platinum trophy ontvangen met God of War 2![]()
[ Voor 32% gewijzigd door Fatal Mind op 18-01-2010 09:18 ]
Heeft er iemand tips voor leuke spellen die je met vrienden op de bank kan spelen. Call of Duty heeft een Co-op optie maar dat is voor niet-gamers toch vaak iets te lastig. Zijn er ook simpele race spellen die je met zijn tweeen kan spelen?
Wil iemand mijn PS3 (fat) kopen?! Ik wil namelijk niet naar de hel...
http://www.nu.nl/games/21...tion-vergif-kinderen.html
http://www.nu.nl/games/21...tion-vergif-kinderen.html

Je hebt in de PSN ook Bomberman voor een kleine prijswilly1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:34:
Heeft er iemand tips voor leuke spellen die je met vrienden op de bank kan spelen. Call of Duty heeft een Co-op optie maar dat is voor niet-gamers toch vaak iets te lastig. Zijn er ook simpele race spellen die je met zijn tweeen kan spelen?
Heb me daar zkr wel mee vermaakt
een plasma scherm moet je een bepaald aantal uren "inspelen" met bepaalde settings.HenkS schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:13:
[...]
200 uur speeltijd van je plasma??? leg eens uit...
Heb je met windows 7 geen pms meer nodig?inXs schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:21:
Je weet neem ik aan van tevoren toch wel wat je wil gaan kijken en/of doen? Op je PC heb je muziek, films etc ook gescheiden staan neem ik aan? Verder is het logisch dat de xbox360 goed communiceerd met je pc voor de media, het is dan ook beide microsoft! Maar PMS biedt een fantastische oplossing.
Overigens met windows 7 is alles gewoon vanuit de box zichtbaar op de PS3 en het werkt dan ook nog!
Spielerei...
In deeltje 48 was er een lijstje met games die je in online coop mode kan spelen. Ik bedoel dan met 2 consoles en dus niet 'naast elkaar op de bank online'. Inmiddels zijn er weer aardig wat spellen uitgekomen. Weten jullie nog meer spellen die je 'online coop' kan spelen ?
army of two
borderlands
cod 5
cod mw2 special ops
comet crash
lbp
lost planet 2
ninja Gaiden Σ 2
rainbow six Vegas
rainbow six Vegas 2
resident evil 5
resistance 2
saints row 2
tc hawx
uncharted 2
Racespellen: Motorstorm [1/2], GT5P
army of two
borderlands
cod 5
cod mw2 special ops
comet crash
lbp
lost planet 2
ninja Gaiden Σ 2
rainbow six Vegas
rainbow six Vegas 2
resident evil 5
resistance 2
saints row 2
tc hawx
uncharted 2
Leuke spellen: Little Big Planet,willy1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:34:
Racespellen: Motorstorm [1/2], GT5P
[ Voor 56% gewijzigd door RedBaret op 18-01-2010 10:16 ]
Ik had exact hetzelfde bij de demo: ik moest zoeken waar ik stond tussen al die mannetjes en had geen gevoel bij het vechten: ik zag niet wat ik deed noch dat het ene meer effect had dan het andere. Wellicht dat sommigen het geweldig vinden, maar ik ben het helemaal met je eens, het is gewoon veel te snel.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 08:45:
Ik heb afgelopen vrijdag Bayonetta gekocht, en ik vroeg me iets af. Ligt het aan mij, of kan ik door de snelheid van de game gewoon totaal niets van elkaar onderscheiden? Alles gebeurt in een grote waas. Ik kan totaal niet zien welke moves ik gebruik bijvoorbeeld.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Het viel wel mee bij gamekings. Maar het zijn inderdaad wel de typische Xbox gamer typjes.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:37:
[...]
Mwa, de meeste rrod's zijn toch wel kosteloos gerepareerd of vervangen door Microsoft. Gebande toestellen proberen gamers (zonder vermelding) wel op marktplaats te verkopen. Dit gaat ook ten koste van de nieuw verkopen.
Maar we kunnen nu dus aannamen dat voor elke verkochte xbox 360 er twee PS3's over de toonbank gaan. En dat is op zich wel een prestatie van Sony. Na een belabberd PR begin zijn ze er aardig bovenop gekomen. Hey, zelfs ik heb nu een PS3 thuis staan (van oorsprong een SEGA aanhanger, dus daar zat nog wat oud zeer).
Ik ben blij dat de PS3 zo goed verkoopt, dat wil dus zeggen dat de userbase steeds groter wordt en dat het voor producenten dus nog aantrekkelijker wordt om voor te produceren wat voor ons meer games betekend.
Over het algemeen heb ik overigens de indruk dat ze het gegeven bij GameKings niet zo heel leuk vonden.
Toch heeft de PS3 een hele tijd achter gelopen dus knap dat ze weer bijgetrokken hebben. Maar inderdaad je ziet vaak dat de xbox game afdeling groter is dan de PS3 game afdeling. En toch verkopen de games beter. Maar goed het is kwestie van tijd dan verkopers door gaan hebben dat je met een kleinere xbox afdeling ook hetzelfde over de toonbank krijgt. MS kan wel zeggen dat ze voorlopig niet met een nieuwe xbox komen maar ik geloof er niets van. Zou me niet verbazen als ze aan het einde van het jaar met een nieuwe komen maar nu hun mond houden om hun xbox verkopen nog op peil te houden. Want het is wel steeds duidelijker te zien dat de xbox het gaat verliezen van de PS3swopdark schreef op maandag 18 januari 2010 @ 08:54:
[...]
De Ps3 is natuurlijk ook veel verkocht enkel en alleen als multimedia systeem en blu-ray spelert. Maargoed de verkoopcijfers uit de benelux laten een dergelijk verdeling ook zien in de verkoop van multiplatform software. De Ps3 versies lopen structureel voor op die van de 360.
Nu nog afwachten tot de PS3-games rekken in de winkels de doorgaans ruimere 360 afdeling zal inpikken. Vooral bij dixons filialen (valt me op) is het altijd pijnlijk duidelijk zichtbaar waar de voorkeur ligt. Als Ps3 software meer klanten trekt dan de concurent dan zal het rek ook steeds groter worden.
Je wordt oudVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 08:45:
Ik merk er relatief weinig van, kan me vaak makkelijk orienteren op de mos en de snelheid mag hier en daar van mij zelfs nog een tikje hoger
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Zie jij ook daadwerkelijk wat je character doet? Want ik zie eigenlijk 90% van de tijd alleen een dansmarieke die in een blur van lichteffecten door m'n scherm stuitert. Dan een bloedklodder en een medaille die me zegt dat ik iets goed heb gedaan. Ik heb overigens weinig to geen ervaring met dit type hack 'n slash, dus daar heb je wellicht een punt te pakken. Misschien is deze wat minder toegankelijk?SinergyX schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:17:
[...]
Je wordt oudHet is een hack&slash op een opgekrikt niveau, als je er weinig ervaring in hebt komt het enorm chaotisch over.
Ik merk er relatief weinig van, kan me vaak makkelijk orienteren op de mos en de snelheid mag hier en daar van mij zelfs nog een tikje hogerZeker die combo moves leer je vanzelf en ram je er na wat oefenen automatisch uit, uitgaande dat je normal of hoger speelt
Ik weet eerlijk gezegd niet op welke moeilijkheidsgraad ik speel.
Bij de Challenges is het wel belangrijk dat je een goede manier van aanpakken hebt. Ik heb de 3de challenge eerst uren zitten proberen zonder succes. De volgende dag even op Youtube gezocht naar een goede manier om het te halen en daarna had ik m in 2 keer en dan nog met gemak ook...Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:16:
Congrats, ben ook nog steeds bezig om er trophies voor te halennog maar weinig succes gehad in de challanges enzo.
Als je eventueel tips nodig hebt bij bepaalde challenges dan moet je het maar zeggen
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 10:39 ]
Verwijderd
Dit is uit de review (8.0) van GameSpot:Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 08:45:
Verklaard misschien ten dele jouw ervaring met het spel.Unfortunately, as entertaining as the stylish action combat of Bayonetta is, it's plagued by a number of technical issues on the PS3 that distract and spoil some of the fun. Not only are the visuals grainier and more washed out than in its Xbox 360 counterpart, but there are also noticeable frame rate dips that occur when the action gets too heavy. Most commonplace, however, are the frequent, excessively long load times. While the loads between levels are partially mitigated by the useful practice mode, it can only cover up so much and doesn't do anything at all to help all of the other loads. You're met with an immersion-breaking, several seconds long loading screen every single time you want to pause the action, access your inventory or switch between submenus there, save or load your game, or pick up a new item. All together, these problems notably affect your enjoyment, and in a game where high-energy combat is king, these are pretty significant.
In feite niet... Er heeft tijdje geleden een artikel in de PCM gestaan over het "koppelen" van deze 2el-jorge schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:04:
[...]
Heb je met windows 7 geen pms meer nodig?
Maar pms werkt over het algemeen het snelste en het makkelijkste
[ Voor 10% gewijzigd door Dwazer op 18-01-2010 10:43 ]
Tja, zit ook al met een guide te spelen omdat ik er beetje zout van werd en geen fuck van snapte, maar ook die guide wil me niet helpen... zoals bij die 2e challenge, heb ik voor zover ik kan zien alle ventjes dood, wil die m'n victory niet accepterenSToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:38:
[...]
Bij de Challenges is het wel belangrijk dat je een goede manier van aanpakken hebt. Ik heb de 3de challenge eerst uren zitten proberen zonder succes. De volgende dag even op Youtube gezocht naar een goede manier om het te halen en daarna had ik m in 2 keer en dan nog met gemak ook...
Als je eventueel tips nodig hebt bij bepaalde challenges dan moet je het maar zeggen
Heb nu ook maar ff op youtube filmpje opgezocht, kijken of dat beter wil.
Als het niet wil lukken geef ik je een gilletje, thx
[ Voor 7% gewijzigd door Fatal Mind op 18-01-2010 11:01 ]
Ik heb de demo op zowel de Ps3 als de 360 gespeeld en de laadtijden zijn me nieteens opgevallen en aan de GFX merk ik ook erg weinig verschil. Ze hebben het bij die review meer over lange laadtijden enzo. wat het speelplezier zou beinvloeden, hier heeft onze vriend het niet over.
bayonetta is een hele snelle japanse hack and slash game waarbij je moves sneller worden uitgevoerd dan dat jij op je knopje kan rammen. Hoort bij de slijl van het spel en heeft niks met je instellingen te maken, Devil May Cry is eenzelfde game ook van dezelfde makers. Een game als Darsiders oid is veel minder snel en overzichtelijker in de actie. Ook een hele goed game die ik je kan aanraden is Viking: Battle for Asgard... heel, heel erg gaaf spel met veel vechten maar dan gewoon lekker overzichtelijk en veel minder snel. Inmiddels ook voor lekker weinig op te pikken bij je locale gamestore...
Verwijderd
Ik heb dus met deze twee spellen in mijn handen gestaan, lijkt erop dat ik voor mijzelf de verkeerde heb gekozen.swopdark schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:59:
[...]
Een game als Darsiders oid is veel minder snel en overzichtelijker in de actie.
Verwijderd
*kuch* bullsh!t *kuch*M a r c o schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:50:
[...]
een plasma scherm moet je een bepaald aantal uren "inspelen" met bepaalde settings.
degene die dat fabeltje ooit verzonnen heeft
Verwijderd
Bij de Bart Smit zijn een aantal games erg goedkoop, bijvoorbeeld FEAR 2 voor 15 euro. Aanrader.
Ach ja, 'vroeger' was er wel een bron van waarheid in het 'inspelen', maar dat was ook enkel met statische beelden (RTL logo bvVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:23:
*kuch* bullsh!t *kuch*
Verhaal van die framedrops van gamespot gaat niet op bij jou, er zijn bepaalde scenes waar er wat tearing/drops zitten maar 99% van de tijd merk je daar helemaal niets van. Laadtijden zijn er zeker, maar je raakt er aan gewent en staat los van de actie zelf.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:31:
Zie jij ook daadwerkelijk wat je character doet? Want ik zie eigenlijk 90% van de tijd alleen een dansmarieke die in een blur van lichteffecten door m'n scherm stuitert. Dan een bloedklodder en een medaille die me zegt dat ik iets goed heb gedaan. Ik heb overigens weinig to geen ervaring met dit type hack 'n slash, dus daar heb je wellicht een punt te pakken. Misschien is deze wat minder toegankelijk?
Ik weet eerlijk gezegd niet op welke moeilijkheidsgraad ik speel.Zal eens kijken of dit merkbaar verschilt.
Over het algemeen zie ik aardig wat ik aan het doen ben, dat is denk ik ook 1 van de core elemental van de game, bizar snelle reactievermogen hebben en nonstop weten wat er allemaal gebeurd. An sich hoef je niet veel ervaring met specifiek hack&slash te hebben, maar over het algemeen 'snelle' games. Tekken 6 kan bv ook bizar snel over je scherm vliegen, of zelfs al een racegame. Zolang je 'motoriek' tussen je oren het maar bij kan benen is het erg goed te spelen. In het begin sta je als een gek knoppen te rammen, beetje bewegen richting de goeie kant, maar uiteindelijk sta je gecontroleerd knoppen te rammen.
Mooi voorbeeld is O2Jam, moet je maar eens op youtube kijken. Zie je baggersnel allemaal blokjes voorbij vliegen, toen ik begon te spelen dacht ik ook .. WTF IS DIT? Nu speel ik menig nummer op hoge snelheid, dat geeft weer voordelen naar spelen zoals bayonetta.
Ik heb dit trouwens met Wipeout HD, zie totaaaaal niet wat er allemaal gebeurd en ik vlieg maar beetje over een baan heen en schiet af en toe wat wapens af.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb het zelf ook maar gehoord, maar naar wat ik weet word dit ook door verkopers en sommige fabrikanten aanbevolen. Zelf heb ik geen plasma.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:23:
[...]
*kuch* bullsh!t *kuch*
edit: het schijnt dat in de eerste 200 uur de kans op inbranden van een plasmascherm het grootste is.
Inbranden is een risico dat met de moderne plasma's veel minder is, maar nog steeds aanwezig.
Door hier in die eerste 200 uur rekening mee te houden kun je voorkomen dat je inbrand effecten krijgt op je plasma.
[ Voor 31% gewijzigd door M a r c o op 18-01-2010 11:43 ]
Misschien dat hij zijn tv wil laten calibreren na zoveel uur?Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:23:
[...]
*kuch* bullsh!t *kuch*
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Heb er 400+ uur rekening mee gehouden en nu alsnog inbrand én retentie verschijnselen op het buissieM a r c o schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:39:
Door hier in die eerste 200 uur rekening mee te houden kun je voorkomen dat je inbrand effecten krijgt op je plasma.
Nickname does not reflect reality
Als je het over GoW2 hebt dan is het bij die 2de challenge wel de bedoeling dat je ze doodt terwijl ze in de lucht hangen heFatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:55:
zoals bij die 2e challenge, heb ik voor zover ik kan zien alle ventjes dood, wil die m'n victory niet accepterenheel vaag
Goeie link!BatmanHorizon schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:13:
http://bluray.ign.com/dor..._blu_settings_121108.html
Wellicht handig voor de settings.
Ik heb gisteren mijn video-settings eens op "Y Pb/Cb Pr/Cr" gezet ipv "RGB" en wát een verschil. De kleuren knallen nu echt van mijn scherm af
[ Voor 51% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 12:32 ]
Ga binnenkort W7 installeren en ga dan gelijk PMS uitproberen.Dwazer schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:42:
[...]
In feite niet... Er heeft tijdje geleden een artikel in de PCM gestaan over het "koppelen" van deze 2
Maar pms werkt over het algemeen het snelste en het makkelijkste
Spielerei...
Nope, ging over deeltje 1SToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:16:
[...]
Als je het over GoW2 hebt dan is het bij die 2de challenge wel de bedoeling dat je ze doodt terwijl ze in de lucht hangen he
Zou het probleem zijn opgelost wanneer ik een extra switch plaats voor de router en hier mijn PC en PS3 op aansluit?Roamor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:34:
[...]
Ben bang dat je dan hetzelfde hebt. Ik heb ook een WRT54G en zodra mijn (bedraadde) PS3 online komt, vallen bij de andere pcś even de verbindingen voor een seconde of wat weg... Geen oplossing nog gevonden helaas.
Money for nothin' and your chicks for free
Dit topic is gesloten.