10?? En bij deel 1 kun je tussendoor niet savenFatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:27:
Nope, ging over deeltje 1zit nu bij challenge 10
wish me luck

[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 12:31 ]
PSN id: NL_SToRM
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
10?? En bij deel 1 kun je tussendoor niet savenFatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:27:
Nope, ging over deeltje 1zit nu bij challenge 10
wish me luck
[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 12:31 ]
juist dacht ik dus ook...Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:23:
[...]
*kuch* bullsh!t *kuch*
degene die dat fabeltje ooit verzonnen heeft
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 18-01-2010 13:51 . Reden: linkje gemaakt van veel te grote (>5 MB !) afbeelding ]
[ Voor 77% gewijzigd door Fatal Mind op 18-01-2010 13:59 ]
Zeker waar, voor de challenges heb ik gewoon blades of athena gebruikt, dat grote zwaard ( ben ff naam kwijt ) vind ik op de een of andere manier stuk sterker als de blades of athena en heb ik dus gebruikt voor story mode.Frenkovic schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:00:
Aan de ene kant zijn de challenges inderdaad wel lastig, maar aan de andere kant zou je de platinums anders ook wel cadeau krijgen.
Ik zou zeggen, begin eens aan god/titan mode en kijk hoe je daar uit de voeten komt. Lastig maar maakt de game wel stukken leuker.
Ik vond de challenges overigens ook moeilijk en wij zijn waarschijnlijk dezelfde type spelers. Vooral de blades of athena gebruiken (je standaard wapen) en veel dodgen en toeslaan. Af en toe eens wat magic er doorheen gooien en de rage. Gevorderde spelers (waar ik dus niet bijhoor) gebruiken vooral de secundair wapens en die schijnen zeer dodelijk te zijn mits je weet hoe er mee om te gaan. Dan worden de challenges opeens ook minder challenging. Soms had ik wel het gevoel dat ik "cheap" door de AI genaaid werd, maar aan de andere kant zoek je als speler ook manieren om de AI cheap terug te pakken. Wat dat betreft is het dus wel eerlijk.
Everything thats has a beginning has an end
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Het is niet geheel een fabeltje... Ligt er maar aan hoe je verder met je TV omgaat. Ben je iemand die graag een statisch beeld op je scherm laat staan en zn desktop op TV wil hebben, dan kan het zeker geen kwaad om je TV de eerste paar honderd uur in te spelen. Nieuwe TV's hebben dit niet nodig schijnt te zijn. Maar het speelt toch nog wel een rol kan ik uit eigen ervaring vertellen.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:23:
[...]
*kuch* bullsh!t *kuch*
degene die dat fabeltje ooit verzonnen heeft
Precies zelfde hier.Brad Pitt schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:52:
[...]
Heb er 400+ uur rekening mee gehouden en nu alsnog inbrand én retentie verschijnselen op het buissie
Dat is mooi, maar voorlopig heb ik genoeg te spelen. Dus ik koop deze nog niet. Eerst uncharted 2 maar eens uitspelen.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:30:
Eerste review van Heavy rain is een feit. Een dikke 9!!!
http://gamzsonev3.files.w...heavy-rain-opm-review.png
Het kan inderdaad soms enorm frustrerend zijn ja, maar als je het dan eenmaal haalt is het des te mooier.Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:42:
Bedankt, ben nog steeds bij nummer 10, maar serieus... diegene dit bedacht / geprogrammeerd heeft: directe executie is gerechtvaardigd.... god wat slecht voor je bloeddruk dit zeg....
Wow, respectFatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:56:
tis gelukt... tis gelukt... wat een diebele bedoeling zeg... zeker het feit dat je niet kan saven tussendoor... dat maakt het erg slecht spelen dit... nu alleen nog even binnen 5 uur uitspelen, en dan issie platinum...
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 16:58 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Fatal Mind op 18-01-2010 17:14 ]
Stel je er niet teveel van voor. De totale package ziet er helaas een stuk goedkoper uit in het echt dan op de foto. Alle Special Editions die Sony Europa uitbrengt zijn in wezen variaties op dit thema:SToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:55:
Ik heb mijn preorder voor de Heavy Rain Special Edition al staanDie ziet er zo uit:
[afbeelding]
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Ik zou in dat geval echt nooit 150 euro dokken, maar gewoon een nieuwe (slim) kopen, heb je ook weer extra controller en game.TLM schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:48:
even voor de info. na mijn berichten afgelopen zaterdag.
Vandaag me ps3 weer opgestuurd. Leest geen discs meer. Vorig jaar maart is hij al een keer omgeruild voor een nieuwe. Maar die is dus nu ook weer stuk. Je heb maar een paar maandjes garantie wanneer je een nieuwe krijgt... beetje jammer allemaal.
Dus nu moet ik 150 euro betalen en word ie weer gefixt. En dan heb je weer 3 maandjes garantie. echt fijn als hij 1x per jaar kapot gaat![]()
Wie heeft er nog meer 3 ps3s versleten in 3 jaar? Of is dat een record?![]()
Hopen dat het niet te lang gaat duren in iedere geval!
Ps4/switch gamer
Probeer maar eens een platnum trophy te halen met Ninja gaiden Sigma 2. Dan zou je de eerste zin terwijl dat spel toch al haast een half jaar op de markt is.Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:42:
Bedankt, ben nog steeds bij nummer 10, maar serieus... diegene dit bedacht / geprogrammeerd heeft: directe executie is gerechtvaardigd.... god wat slecht voor je bloeddruk dit zeg....
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:12:
Klopt SToRM666, heb verschillende nieuwe outfits gekregen.
spoiler:Om precies te zijn: Ares Armor, Bubbles, Chef of War, Dairy Bastard, and Tycoonius.
Heb je die van Heavy Rain al gezien dan? Die heeft naar het schijnt namelijk een soort van 3D-effect, waarbij het net lijkt alsof er echte druppels op het doosje liggen. Lijkt me best mooi en ik heb er maar 48 euro voor gegevenymmv schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:29:
Stel je er niet teveel van voor. De totale package ziet er helaas een stuk goedkoper uit in het echt dan op de foto.
Om het verhaal even compleet te maken:FeaR1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 01:36:
[...]Helaas... Ik heb net mijn buurman gecondoleerd met zijn PS3.
Apparaat geeft nu wel de Yellow Light Of Death net voordat hij uit gaat.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Nou heb ik heel veel reacties voorbij zien komen, maar geen antwoord op mijn vraagmelluh3 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:10:
Kan ik in het PS3 menu ook het aantal speeluren achterhalen? Dit ivm de inspeeltijd van 200 uur van mijn plasma (PS50B650). Daar ik dit niet kan terugvinden in het servicemenu wil ik het dan maar zelf bijhouden.
Nee, zelfs niet in het service menu waar jezelf bij kunt. Wellicht dat het in het officiële service-menu of door het service-center wel ergens uit te lezen is maar normaal gesproken op de PS3 zelf niet...melluh3 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:57:
[...]
Nou heb ik heel veel reacties voorbij zien komen, maar geen antwoord op mijn vraagKan ik in het PS3 menu ook het aantal speeluren achterhalen? De discusie over het inspelen van plasma's voeren we wel in een ander topic
.
Mjah, 1x een investering en je kunt voor langere periode alle games die uitkomen op dat platform spelen, die garantie heb je. Ik weet niet hoelang je er nog mee zult gamen, maar als je bijvoorbeeld kiest om je pc te upgraden en je doet dat weer over 2 jaar, ben je verspreid misschien wel meer geld kwijt dan nu. Zou je dat scherm sowieso al kopen? Dan zou je die eigenlijk van de "ps3 rekening" af moeten halen, aangezien het toch al een geplande upgrade was.rapture schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:43:
Final Fantasy XIII ziet erg mooi eruit. RPG, veel game-uren, veel filmpjes,...
De kosten gaan over 500 euro voor 1 game?Een dure overweging, nog 2 maanden tijd om de knoop door te hakken.
- CRT buitentrappen en 200 euro voor een 22" 1080p TN-paneel met VGA, DVI en HDMI. TN-paneel blijft inferieur voor non-gaming toepassingen. Worden 720p games door het scherm herschaalt? Is FF XIII volledig 1080p of zit er veel 720p erin?
- Een PS3 Slim 120 GB (huidig instapmodel) voor ongeveer 275 euro volgens pricewatch. Voor die prijs kan ik een bestaande desktop herbewapenen met een nieuwe mobo, Phenom II processor en geheugen. Helft aan energiegebruik en de helft aan warmte tov oudere PS3 versies.
- Het spel komt in maart uit en dat kost ook wat.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Leuk spel voor 10 euro. Zeker geen hoogvlieger maar ook zeker niet slecht. Ik heb hem een tijdje geleden voor 15 euro gescoord. Het geheel is wat repetitief en de maps zijn soms wat knullig opgezet vind ik maar voor een game tussendoor absoluut prima. Het oude Bionic Commando gevoel kwam bij mij trouwens totaal niet terug. Afgezien van een bionische arm zie je maar erg weinig terug van de platform game van weleer.Vampy719 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:38:
Bionic commando voor 9.99 bij freerecordshop, staat niet op hun site staat wel in de winkel
En de reviews zijn goed bij IGN. En de in game beelden zien er veel belovend uit voor het geld. Ga hem zeker even scoren vandaag.
http://ps3.ign.com/objects/142/14211212.html
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Volgens mij gaat ook maar 1 uur inspelen niet helpen om dat verschijnsel helemaal de wereld uit te helpenBrad Pitt schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:52:
[...]
Heb er 400+ uur rekening mee gehouden en nu alsnog inbrand én retentie verschijnselen op het buissie
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 20:32 ]
Verwijderd
Er zou vandaag of gister een neiuwe trailer komen, maar is gecanceld. Het schijnt dus dat die trailer tussen de reclamepauzes van de SuperBowl in de usa zal verschijnen, en dat is huge! Elk amerikaan heeft zijn tv aan op dat moment voor enkel die eventSToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:29:
Er is weer wat meer info over GoW III vrijgegeven op GamesRadar
Er is blijkbaar een HD video met nieuwe footage van GoW III die Sony nog niet wil vrijgeven
Je bent niet goed wijs man... 275 euri + 59 euri voor spel = 334,- euro voor het spelen van 1 enkele game... Niet doen en gewoon met je ogen dicht langs reclameborden en demo's lopen. trouwens de 360 krijgt de game ook en voor nog geen 149 euri heb je een (oke, licht gehandicapte) xbox 360 bij je thuis staan!! Doe dat dan lekker als je enkel FF13 wilt spelen...rapture schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:43:
De kosten gaan over 500 euro voor 1 game?
Wil je games gaan spelen op je Playstation naast FF13 dan is de 275,- euri de beste investering in je eigen plezier die je je kunt voorstellen.Een dure overweging, nog 2 maanden tijd om de knoop door te hakken.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik heb UNO! Nodig mij maar uitIke. schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:09:
Iemand die het spel UNO heeft gedownload uit de PSN store?
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen aan de 'Invite your friend' trophy. Ik ken helaas niemand die dit spel ook heeft.
Mijn psn id: iikkee
Klopt het dat je psn id: Vads1972 is?
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 18-01-2010 22:43 ]
Klopt, heb die skin nu ook aangezet, en was ruim bijna een uur bezig, alleen toen ging de bel en heb ik hem niet goed op pauze gezet ( heb het upgrade menu gedaan... en dan telt de tijd gewoon door... ) oftewel, weer ff overnieuw beginnenSToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:44:
[...]
spoiler:Dat Dairy Bastard kostuum wordt vaak gebruikt om m snel uit te spelen. Je hebt dan ongelimiteerde magie.
[...
Wat maakt die trailer nu nog uit? Dit is een 'must have' game die je blind kunt kopen. Ik probeer trailers en screenshots te ontwijken, dan krijg ik geen spoilers te zien en is alles nieuw voor mij.SToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:29:
Er is weer wat meer info over GoW III vrijgegeven op GamesRadar
Er is blijkbaar een HD video met nieuwe footage van GoW III die Sony nog niet wil vrijgeven
een kopie van je bankafschrift (moet je wel gepind hebben) is ook goed.FeaR1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:52:
[...]
Om het verhaal even compleet te maken:
De overbuurman had naar Sony gebeld en ze konden de console gratis repareren als hij nog een bon had. Die had hij niet meer, dus dan zou het 150 euro kosten. Dus vandaar dat hij net maar een PS3 Slim heeft gekocht met 250GB. Heeft hij wel meteen een Dual Shock 3 Controller
PSN ID: Svennie-NL
En er komt nog FFXIII versus (PS3 only) uitswopdark schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:15:
[...]
Je bent niet goed wijs man... 275 euri + 59 euri voor spel = 334,- euro voor het spelen van 1 enkele game... Niet doen en gewoon met je ogen dicht langs reclameborden en demo's lopen. trouwens de 360 krijgt de game ook en voor nog geen 149 euri heb je een (oke, licht gehandicapte) xbox 360 bij je thuis staan!! Doe dat dan lekker als je enkel FF13 wilt spelen...
[...]
Wil je games gaan spelen op je Playstation naast FF13 dan is de 275,- euri de beste investering in je eigen plezier die je je kunt voorstellen.
Dat is wel een goeie tip...Svennie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:28:
[...]
een kopie van je bankafschrift (moet je wel gepind hebben) is ook goed.
Ik wil gewoon de laatste build van de game eens in beweging zienymmv schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:00:
Wat maakt die trailer nu nog uit? Dit is een 'must have' game die je blind kunt kopen. Ik probeer trailers en screenshots te ontwijken, dan krijg ik geen spoilers te zien en is alles nieuw voor mij.
Ik ben aan de derde bezig in 3 jaar...! Mocht deze kapot gaan stuur ik hem niet in. Koop dan wel een nieuwe voor € 125 meer (dan de 150,- reparatie) dan heb je daarvoor een grotere harde schijf, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie. En je kan dezelfde dag weer gamen!!TLM schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:48:
even voor de info. na mijn berichten afgelopen zaterdag.
Wie heeft er nog meer 3 ps3s versleten in 3 jaar? Of is dat een record?
PSN id: GG--77
[ Voor 11% gewijzigd door M a r c o op 19-01-2010 09:12 ]
Asgaro schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:
Ik ben van plan na de examens - eind deze maand dus - een PS3 (m'n allereerste console!) te kopen.
Maar geeft de PS3 Slim veel warmte af?
Ik zou hem graag in een lade zetten die, denk ik, nét gepast is qua hoogte. (De voorzijde zal uiteraard altijd opengeklapt zijn tijdens het gebruik. Vanachter is er een smalle strook waar de kabels dus doorkomen. Ik denk dat de strook ongeveer de hoogte heeft van de helft van de hoogte v/d lade.
Zou dit volstaan voor luchtcirculatie?
Vond in een ander topic ook wat reacties over de koeling bij de "phat". Je zou het eens moeten proberen om je Slim in de lade te plaatsen en te zien hoe het gaat. Gaat ie helemaal "loeien", dan weet je dat het niet goed is met de airflow..M a r c o schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:12:
Die van mij klonk als een opstijgende boeing toen ik hem in een dergelijke positie plaatste.
Ik heb hem dan maar op de kast gezet, en nu is hij heel stil.
edit: betreft dan wel de phat bij mij
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Om niet teveel offtopic te gaan... het is wat jouw betreft een fabeltje... Maar het heeft toch wel te maken met de tijd die nodig is om de fosfor te laten stabiliseren. en dat tijd wel uitmaakt kun je ook uitmaken uit het feit dat over de jaren heen plasma was verliezen aan helderheid... dus het is niet zo recht toe recht aan als "het is toch dezelfde tv en wat verandert er in de eerste x aantal uren"Bor de Wollef schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:56:
[...]
Volgens mij gaat ook maar 1 uur inspelen niet helpen om dat verschijnsel helemaal de wereld uit te helpen
Wat mij betreft is het inspelen van een plasma scherm een fabeltje. Waar zou het goed voor moeten zijn eigenlijk? Dwz, wat zou er na 100+ uur anders zijn dan gedurende de eerste 100 uur dat het scherm gebruikt word?
Dan doe je iets toch heel erg fout. Als je met je bon naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt heb je ten minste 2 jaar garantie. Gewoon wetgeving. Dat Sony dat niet wil doen is het probleem van de winkelier. jij hebt als consument recht op minimum 2 jaar garantie. Jij koopt bij de winkel en niet Sony. Dus jij hoeft ook niet aan te kloppen bij Sony maar gewoon bij de winkelier waar je je PS3 gekocht hebt. Die moet de rest regelen. Die willen dat niet altijd maar gewoon goed heisa maken en met wat printjes staan zwaaien over je rechten helpt heel goed.GG---77 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:
[...]
Ik ben aan de derde bezig in 3 jaar...! Mocht deze kapot gaan stuur ik hem niet in. Koop dan wel een nieuwe voor € 125 meer (dan de 150,- reparatie) dan heb je daarvoor een grotere harde schijf, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie. En je kan dezelfde dag weer gamen!!
[ Voor 7% gewijzigd door dangerpaki op 19-01-2010 10:58 ]
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 19-01-2010 11:16 ]
We begrijpen elkaar verkeerd. Ik ben aan mijn derde PS3 bezig, allemaal binnen garantie. Nu heb ik geen garantie meer en mocht deze kapot gaan ga ik die niet voor 150,- naar sony afsturen. Dan koop ik liever voor € 275,- een nieuwe met grotere HDD, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie.Snappie?dangerpaki schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:57:
[...]
[...]
Dan doe je iets toch heel erg fout. Als je met je bon naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt heb je ten minste 2 jaar garantie. Gewoon wetgeving. Dat Sony dat niet wil doen is het probleem van de winkelier. jij hebt als consument recht op minimum 2 jaar garantie. Jij koopt bij de winkel en niet Sony. Dus jij hoeft ook niet aan te kloppen bij Sony maar gewoon bij de winkelier waar je je PS3 gekocht hebt. Die moet de rest regelen. Die willen dat niet altijd maar gewoon goed heisa maken en met wat printjes staan zwaaien over je rechten helpt heel goed.
(dit is al vaker aan bod geweest in dit topic dus misschien toch iets voor de openingspost zodat iedereen weet dat je gewoon twee jaar garantie hebt. Wel zwaar shitty dat het gebeurt. Maar helemaal geen reden om gelijk je portemonnee te trekken want je hebt gewoon recht op kostenloos een reparatie)
PSN id: GG--77
PS3 koelt vanzelf af naar kamertemp. als je hem uitzet... zonde van de stroomSToRM666 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:12:
Als mijn PS3 keihard staat te blazen na een game gespeeld te hebben, dan laat ik m altijd nog wat langer aan staan zodat ie de kans krijgt wat af te koelen. Ik heb m al sinds launch, ik gebruik m echt enorm veel en hij werkt nog altijd perfect *klopt af*
Mijn ps3 40Gb is gewoon na 1 jaar en 8 maanden binnen de garantie kosteloos gemaakt door Sony. Tenminste gemaakt, ik heb een ander werkende ps3 gehad (naar mijn idee) net zo goed.dangerpaki schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:57:
[...]
Om niet teveel offtopic te gaan... het is wat jouw betreft een fabeltje... Maar het heeft toch wel te maken met de tijd die nodig is om de fosfor te laten stabiliseren. en dat tijd wel uitmaakt kun je ook uitmaken uit het feit dat over de jaren heen plasma was verliezen aan helderheid... dus het is niet zo recht toe recht aan als "het is toch dezelfde tv en wat verandert er in de eerste x aantal uren"
[...]
Dan doe je iets toch heel erg fout. Als je met je bon naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt heb je ten minste 2 jaar garantie. Gewoon wetgeving. Dat Sony dat niet wil doen is het probleem van de winkelier. jij hebt als consument recht op minimum 2 jaar garantie. Jij koopt bij de winkel en niet Sony. Dus jij hoeft ook niet aan te kloppen bij Sony maar gewoon bij de winkelier waar je je PS3 gekocht hebt. Die moet de rest regelen. Die willen dat niet altijd maar gewoon goed heisa maken en met wat printjes staan zwaaien over je rechten helpt heel goed.
(dit is al vaker aan bod geweest in dit topic dus misschien toch iets voor de openingspost zodat iedereen weet dat je gewoon twee jaar garantie hebt. Wel zwaar shitty dat het gebeurt. Maar helemaal geen reden om gelijk je portemonnee te trekken want je hebt gewoon recht op kostenloos een reparatie)
Everything thats has a beginning has an end
Op de site is ie nogsteeds 57 euroPheno79 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:44:
Leuk, net Disgae 3 voor een tientje gehaald bij de FRS. Ze hebben wat games in de uitverkoop
Spel is/was bij FRS Roosendaal €20,00Killed-1 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:23:
[...]
Op de site is ie nogsteeds 57 euroHeb je hem gewoon in de winkel gehaald dan? (is is die een beetje boeiend?
)
Waar haal jij voor 125 euro een PS3?? Of lees ik nu krom?GG---77 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:
[...]
Ik ben aan de derde bezig in 3 jaar...! Mocht deze kapot gaan stuur ik hem niet in. Koop dan wel een nieuwe voor € 125 meer (dan de 150,- reparatie) dan heb je daarvoor een grotere harde schijf, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie. En je kan dezelfde dag weer gamen!!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
je leest krom. 150 + 125L1nt schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:46:
[...]
Waar haal jij voor 125 euro een PS3?? Of lees ik nu krom?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mijn PS3 staat ook in een soort lade. Tijdens het spelen de klep open en achter is slechts 20cm beschikbaar (over de hele hoogte). Hij blaast iets harder dan normaal, maar leeft nog altijd (*altijd even afkloppen*). En dan heb ik het over een PS3 Phat.Dwazer schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:15:
[...]
[...]
Vond in een ander topic ook wat reacties over de koeling bij de "phat". Je zou het eens moeten proberen om je Slim in de lade te plaatsen en te zien hoe het gaat. Gaat ie helemaal "loeien", dan weet je dat het niet goed is met de airflow..
[ Voor 4% gewijzigd door AvanCade op 19-01-2010 13:10 ]
Verwijderd
ja, wunderschonVerwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:18:
Is de Matrix trilogy de moeite waard op BR?
heb je hem ergens goedkoop gezien??Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:18:
damnVerwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:35:
[...]
amazon.co.uk voor 16.5 pond, zonder verzendkosten.
[ Voor 8% gewijzigd door Rohit op 19-01-2010 14:00 ]
Voor 3 euro per kwartaal heb je er een.rohit schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:54:
[...]
damndat is nog geen 20 euro toch ??
jammer dat ik geen creditcard heb
[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 19-01-2010 14:16 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
aah op die manier, ik begreep eruit dat je al de derde in 3 jaar GEKOCHT had... Dus ik stond al te denken. Maar volgens mij kan je nog steeds wel hard aankloppen bij Sony mocht deze kapot gaan. Bedoel 3 keer in 3 jaar een product dat toch echt wel langer dan een jaar moet meegaan, daar kan je wel mee hard maken bij Sony dat ze geen fatsoenlijk product afleveren.GG---77 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:52:
[...]
We begrijpen elkaar verkeerd. Ik ben aan mijn derde PS3 bezig, allemaal binnen garantie. Nu heb ik geen garantie meer en mocht deze kapot gaan ga ik die niet voor 150,- naar sony afsturen. Dan koop ik liever voor € 275,- een nieuwe met grotere HDD, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie.Snappie?
Volgens mij ook, want als je dat ding uitzet wordt de processor ook niet meer gebruikt en gaat de warmte productie dus meteen naar nul. Vaak blaast de PS3 zelf nog na.Ike. schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:15:
[...]
PS3 koelt vanzelf af naar kamertemp. als je hem uitzet... zonde van de stroom
De mijne staat ook in een TV-kast die ik open laat tijdens het spelen. Na het spelen gaat dat ding gelijk dicht. Je hebt ook echt geen last van de hangende warmte na het gamen maar juist tijdens het gamen omdat steeds de warme lucht ingezogen wordt op dat ding te koelen.AvanCade schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:09:
[...]
Mijn PS3 staat ook in een soort lade. Tijdens het spelen de klep open en achter is slechts 20cm beschikbaar (over de hele hoogte). Hij blaast iets harder dan normaal, maar leeft nog altijd (*altijd even afkloppen*). En dan heb ik het over een PS3 Phat.
Gewoon gezond verstand en niet meteen het klepje dicht maken na het gamen. Wat warmte betreft kan de PS3 best veel hebben.
Zul je natuurlijk net zien dat me PS3 deze week kapot gaat door warmte
En dit heeft met de Playstation 3 te maken omdat?!Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:18:
De PS3 een Blu-rayspeler aan boord heeft.Vads schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:29:
[...]
En dit heeft met de Playstation 3 te maken omdat?!
Het loopt momenteel inderdaad niet echt super. mijn verbinding word ook steeds verbroken.Dersan schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:56:
PSN down? Hier wel iig, beetje jammer zaten net in een pes match met 4-0 voor en toen viel PSN weg. Hoop niet dat we hierdoor punten kwijt zijn.
Als er onderhoud is dan is het altijd op dinsdag.. dus dat kan wel kloppenIke. schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:13:
Het loopt momenteel inderdaad niet echt super. mijn verbinding word ook steeds verbroken.
http://www.play.com/DVD/B...trix-Trilogy/Product.htmlrohit schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:54:
[...]
damndat is nog geen 20 euro toch ??
jammer dat ik geen creditcard heb
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Helaas heeft het plaatsen van de PS3 in dmz niet de oplossing gebracht. Zou het helpen wanneer ik een switch plaats voor de router en daar de PS3 + NAS op aansluit?Roamor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:34:
[...]
Ben bang dat je dan hetzelfde hebt. Ik heb ook een WRT54G en zodra mijn (bedraadde) PS3 online komt, vallen bij de andere pcś even de verbindingen voor een seconde of wat weg... Geen oplossing nog gevonden helaas.
Money for nothin' and your chicks for free
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Je moet bij internetinstellingen in de PS3 de mediaserver uitzetten.DeeJee schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:
[...]
Helaas heeft het plaatsen van de PS3 in dmz niet de oplossing gebracht. Zou het helpen wanneer ik een switch plaats voor de router en daar de PS3 + NAS op aansluit?
[ Voor 0% gewijzigd door Macchill op 20-01-2010 08:48 . Reden: 4 cent duurder dan ik dacht.... ]
Goeie tipMacchill schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:48:
Vanaf zaterdag in de aanbieding bij de Aldi:
Sing it, Fuel, Stormrise en Overlord 2 voor €14,99 per stuk.
Iemand een oordeel over Fuel (die ben ik van plan te halen zaterdag)?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Okay thanks. Ga ik vanmiddag eens proberen.Grannd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:12:
[...]
Je moet bij internetinstellingen in de PS3 de mediaserver uitzetten.
Dat lostte al mijn problemen met de WRT54G op
Money for nothin' and your chicks for free
Daar issie nog een astounding €64,99...Jackal131 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:12:
Ik zou eerst eens kijken bij de FRS of dFuel daar niet ligt voor 10 euri. Scheelt toch weer 5 euri.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem in mijn handen gehad voor 10 euro, kan zijn dat de prijs weer omhoog is maar hij zat wel bij de aanbiedingen in elk geval. De prijzen op de website zeggen niets over de aanbiedingsprijzen in de winkels.
9 van de 10 games uit de UK hebben nooit NL subs of spraak.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:33:
Ik heb onlangs voor de eerste keer een game geïmporteerd uit de UK van blahdvd. De game is Uncharted 2. Alles is perferct verlopen, maar toen ik de game opstartte, zag ik dat enkel de engelse taal beschikbaar is, zowel qua spraak als qua ondertitels. Nu is dat geen probleem, maar ik heb toch graag de ondertitels in ons mooie Nederlands.
Nu is mijn vraag eigenlijk: is dit altijd zo bij geïmporteerde games uit de UK? Ik dacht dat op blueray schijfjes altijd alles voorzien was zodat het niet uitmaakt of je het nu in België of in de UK koopt. Is er een manier om te weten te komen welke talen er beschikbaar zijn op voorhand, net zoals je kunt zien bij blueray films.
Alvast bedankt!
Je dacht toch niet dat men buiten de Benelux zit te wachten op een Nederlandse versie van het spel? Als je games of films uit het buitenland (sterk afhankelijk van de regio, uiteraard) koopt, kun je meestal uitgaan van: Engels, Duits of Frans.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:33:
Nu is mijn vraag eigenlijk: is dit altijd zo bij geïmporteerde games uit de UK? Ik dacht dat op blueray schijfjes altijd alles voorzien was zodat het niet uitmaakt of je het nu in België of in de UK koopt. Is er een manier om te weten te komen welke talen er beschikbaar zijn op voorhand, net zoals je kunt zien bij blueray films.
Dat zou inderdaad kunnen ja.. dat ze in de winkel goedkoper zijn.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:42:
[...]
Ik heb hem in mijn handen gehad voor 10 euro, kan zijn dat de prijs weer omhoog is maar hij zat wel bij de aanbiedingen in elk geval. De prijzen op de website zeggen niets over de aanbiedingsprijzen in de winkels.
Raar, mijn Uncharted 2 van cdwow kan wel gewoon op Nederlands ingesteld worden.Svennie schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:47:
ik heb ook puur Engels bij mijn U2 (gekregen via cdwow geloof ik), is jammer had hem wel een tijdje in het NL willen spelen.
Dat eerste weet ik niet, dat laatste is niet het geval! Ik haal alle blu-rays uit het buitenland (amazon en zavvi).Ike. schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:43:
[...]
9 van de 10 games uit de UK hebben nooit NL subs of spraak.
Dit is met Blu-ray films ook.
Ik vond het een enorm saai spel. Je kan m ook zelf eens proberen, aangezien er een demo van is.Macchill schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:48:
Vanaf zaterdag in de aanbieding bij de Aldi:
Sing it, Fuel, Stormrise en Overlord 2 voor €14,99 per stuk.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 20-01-2010 12:44 ]
Verwijderd
Ik dacht in mijn naïviteit dat ps3 games, toch de europese, universeel waren en dat dus alles beschikbaar is. Als wij in België of Nederland een game kopen, dan staan de traditionele talen (engels, frans, duits, spaans, italiaans en nederlands) er toch ook altijd op? Maar blijkbaar heeft de UK een andere regeling. Maar goed, mijn vraag is hierbij opgelost.DeDuifff schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:09:
[...]
Je dacht toch niet dat men buiten de Benelux zit te wachten op een Nederlandse versie van het spel? Als je games of films uit het buitenland (sterk afhankelijk van de regio, uiteraard) koopt, kun je meestal uitgaan van: Engels, Duits of Frans.
Ik heb hem ook gekocht direct bij de release nadat ik er een hoop over gelezen en gezien had, en ik moet zeggen dat hij me behoorlijk is tegengevallen. Het is heel groot, sure, maar grafisch gezien vind ik het echt gewoon slecht, ik krijg er behoorlijk flashbacks naar de ps2 van...Macchill schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:48:
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
Grafisch slecht? Ik vind dit er toch best netjes uit zien: http://www.gamespot.com/p...-landscape-gameplay-moviePhase schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:20:
[...]
Ik heb hem ook gekocht direct bij de release nadat ik er een hoop over gelezen en gezien had, en ik moet zeggen dat hij me behoorlijk is tegengevallen. Het is heel groot, sure, maar grafisch gezien vind ik het echt gewoon slecht, ik krijg er behoorlijk flashbacks naar de ps2 van...
Verwijderd
Je kan wel snel je trophies halen met de hackPhase schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:20:
[...]
Ik heb hem ook gekocht direct bij de release nadat ik er een hoop over gelezen en gezien had, en ik moet zeggen dat hij me behoorlijk is tegengevallen. Het is heel groot, sure, maar grafisch gezien vind ik het echt gewoon slecht, ik krijg er behoorlijk flashbacks naar de ps2 van...
Platinum heb je binnen zonder ook maar iets te doenVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:34:
[...]
Je kan wel snel je trophies halen met de hack
Hoe gaat dat dan?Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:34:
[...]
Je kan wel snel je trophies halen met de hack
Zie hier voor het voorbeeld van Fuel, maar er zijn dus ook andere games waarbij het kan...LuPo schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:47:
[...]Hoe gaat dat dan?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb inderdaad hier ook een artikel gevonden. Wel een beetje jammer. Ik was juist in de veronderstelling dat trophies echt wat betekenen.FeaR1986 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:49:
[...]
Zie hier voor het voorbeeld van Fuel, maar er zijn dus ook andere games waarbij het kan...
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 19:25 ]
hoelaat is die update? Rond etenstijd?Dennis Lammers schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:35:
Morgen in de PSN voor de eerste 100.000 downloaders: ModNations beta
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq