Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:27:
Nope, ging over deeltje 1 :P zit nu bij challenge 10 :P wish me luck
10?? En bij deel 1 kun je tussendoor niet saven :X Anders had ik allang al eens een poging gedaan om die challenges te halen. Succes ermee.

[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 12:31 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bedankt, ben nog steeds bij nummer 10, maar serieus... diegene dit bedacht / geprogrammeerd heeft: directe executie is gerechtvaardigd.... god wat slecht voor je bloeddruk dit zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:23:
[...]

*kuch* bullsh!t *kuch*

degene die dat fabeltje ooit verzonnen heeft _/-\o_
juist dacht ik dus ook...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste review van Heavy rain is een feit. Een dikke 9!!!

http://gamzsonev3.files.w...heavy-rain-opm-review.png

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 18-01-2010 13:51 . Reden: linkje gemaakt van veel te grote (>5 MB !) afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
tis gelukt... tis gelukt... wat een diebele bedoeling zeg... zeker het feit dat je niet kan saven tussendoor... dat maakt het erg slecht spelen dit... nu alleen nog even binnen 5 uur uitspelen, en dan issie platinum...

[ Voor 77% gewijzigd door Fatal Mind op 18-01-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Aan de ene kant zijn de challenges inderdaad wel lastig, maar aan de andere kant zou je de platinums anders ook wel cadeau krijgen.

Ik zou zeggen, begin eens aan god/titan mode en kijk hoe je daar uit de voeten komt. Lastig maar maakt de game wel stukken leuker.

Ik vond de challenges overigens ook moeilijk en wij zijn waarschijnlijk dezelfde type spelers. Vooral de blades of athena gebruiken (je standaard wapen) en veel dodgen en toeslaan. Af en toe eens wat magic er doorheen gooien en de rage. Gevorderde spelers (waar ik dus niet bijhoor) gebruiken vooral de secundair wapens en die schijnen zeer dodelijk te zijn mits je weet hoe er mee om te gaan. Dan worden de challenges opeens ook minder challenging. Soms had ik wel het gevoel dat ik "cheap" door de AI genaaid werd, maar aan de andere kant zoek je als speler ook manieren om de AI cheap terug te pakken. Wat dat betreft is het dus wel eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Frenkovic schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:00:
Aan de ene kant zijn de challenges inderdaad wel lastig, maar aan de andere kant zou je de platinums anders ook wel cadeau krijgen.

Ik zou zeggen, begin eens aan god/titan mode en kijk hoe je daar uit de voeten komt. Lastig maar maakt de game wel stukken leuker.

Ik vond de challenges overigens ook moeilijk en wij zijn waarschijnlijk dezelfde type spelers. Vooral de blades of athena gebruiken (je standaard wapen) en veel dodgen en toeslaan. Af en toe eens wat magic er doorheen gooien en de rage. Gevorderde spelers (waar ik dus niet bijhoor) gebruiken vooral de secundair wapens en die schijnen zeer dodelijk te zijn mits je weet hoe er mee om te gaan. Dan worden de challenges opeens ook minder challenging. Soms had ik wel het gevoel dat ik "cheap" door de AI genaaid werd, maar aan de andere kant zoek je als speler ook manieren om de AI cheap terug te pakken. Wat dat betreft is het dus wel eerlijk.
Zeker waar, voor de challenges heb ik gewoon blades of athena gebruikt, dat grote zwaard ( ben ff naam kwijt ) vind ik op de een of andere manier stuk sterker als de blades of athena en heb ik dus gebruikt voor story mode.

Ga nu eerst eens kijken of ik hem binnen 5 uur uitgespeeld krijgt en dan doe ik nog wel een keer godmode als ik me ervoor kan intresseren :P

En idd, soms werkt de AI ook tegen, dan blijven ze maar rammen, of ze onderbreken je tijdens een combo terwijl je ze helemaal lens slaat. Je moet gewoon kijken waar de zwakheden zitten van die monstertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Bionic commando voor 9.99 bij freerecordshop, staat niet op hun site staat wel in de winkel :)

En de reviews zijn goed bij IGN. En de in game beelden zien er veel belovend uit voor het geld. Ga hem zeker even scoren vandaag.

http://ps3.ign.com/objects/142/14211212.html

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Leuk, net Disgae 3 voor een tientje gehaald bij de FRS. Ze hebben wat games in de uitverkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Aanbiedingen bij FRS zijn al enige tijd bekend / te koop. De mooiste titels zijn al uitverkocht in de meeste filialen, zo niet alle filialen (like Valyria Chronicles, MGS4, Fuel, GH + Gitaar (20 euro), Sing It + 2 mics, BF BC, Red Faction Guerrilla etc). Allemaal 10 euro per stuk behalve GH.
Dit was ook bekend gemaakt in het Algemeen Budget Gaming topic - part 1

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die het spel UNO heeft gedownload uit de PSN store?

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen aan de 'Invite your friend' trophy. Ik ken helaas niemand die dit spel ook heeft.

Mijn psn id: iikkee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:23:
[...]

*kuch* bullsh!t *kuch*

degene die dat fabeltje ooit verzonnen heeft _/-\o_
Het is niet geheel een fabeltje... Ligt er maar aan hoe je verder met je TV omgaat. Ben je iemand die graag een statisch beeld op je scherm laat staan en zn desktop op TV wil hebben, dan kan het zeker geen kwaad om je TV de eerste paar honderd uur in te spelen. Nieuwe TV's hebben dit niet nodig schijnt te zijn. Maar het speelt toch nog wel een rol kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Brad Pitt schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:52:
[...]

Heb er 400+ uur rekening mee gehouden en nu alsnog inbrand én retentie verschijnselen op het buissie ;)
Precies zelfde hier.
Dat is mooi, maar voorlopig heb ik genoeg te spelen. Dus ik koop deze nog niet. Eerst uncharted 2 maar eens uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn preorder voor de Heavy Rain Special Edition al staan :) Die ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://gamingonly.nl/images/overige/ori_126358592487.jpg
Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:42:
Bedankt, ben nog steeds bij nummer 10, maar serieus... diegene dit bedacht / geprogrammeerd heeft: directe executie is gerechtvaardigd.... god wat slecht voor je bloeddruk dit zeg....
Het kan inderdaad soms enorm frustrerend zijn ja, maar als je het dan eenmaal haalt is het des te mooier.
Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:56:
tis gelukt... tis gelukt... wat een diebele bedoeling zeg... zeker het feit dat je niet kan saven tussendoor... dat maakt het erg slecht spelen dit... nu alleen nog even binnen 5 uur uitspelen, en dan issie platinum...
Wow, respect _/-\o_ Ik moet dat nog maar voor elkaar zien te krijgen. Als het goed is heb je nu een speciale outfit gekregen waarmee je extra krachten hebt. Dat maakt het wat makkelijker om m binnen 5 uur uit te spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Klopt SToRM666, heb verschillende nieuwe outfits gekregen.

spoiler:
Om precies te zijn: Ares Armor, Bubbles, Chef of War, Dairy Bastard, and Tycoonius.

[ Voor 48% gewijzigd door Fatal Mind op 18-01-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:55:
Ik heb mijn preorder voor de Heavy Rain Special Edition al staan :) Die ziet er zo uit:

[afbeelding]
Stel je er niet teveel van voor. De totale package ziet er helaas een stuk goedkoper uit in het echt dan op de foto. Alle Special Editions die Sony Europa uitbrengt zijn in wezen variaties op dit thema:

- Dun kartonnen doosje
- Uitklapbare kartonnen disc-houder
- 1 papiertje met een download-code
- 1 dun handleidinkje (8-pagina's)
- 1 papieren boekje met wat illustraties (8-pagina's)

Vergelijk de SE van Heavy Rain maar met die van inFamous of R&C: A Crack in Time

Afbeeldingslocatie: http://www.videogames.co.nz/home/wp-content/uploads/2009/10/rccit.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.game.co.uk/images/wk16/infamousPack.jpg

Ik heb zelf de inFamous SE gekocht. Prima spel, maar voor het geld had ik liever de gewone editie gehad want ik voelde me nogal bekocht dat ik voor die prut-extra's meer geld had neergeteld. Het doosje met de extra's was supergoedkoop en de DLC stelde achteraf niks voor (heb ik niet 1 keer gebruikt in het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:56

rapture

Zelfs daar netwerken?

Final Fantasy XIII ziet erg mooi eruit. RPG, veel game-uren, veel filmpjes,...

De kosten gaan over 500 euro voor 1 game?
  • CRT buitentrappen en 200 euro voor een 22" 1080p TN-paneel met VGA, DVI en HDMI. TN-paneel blijft inferieur voor non-gaming toepassingen. Worden 720p games door het scherm herschaalt? Is FF XIII volledig 1080p of zit er veel 720p erin?
  • Een PS3 Slim 120 GB (huidig instapmodel) voor ongeveer 275 euro volgens pricewatch. Voor die prijs kan ik een bestaande desktop herbewapenen met een nieuwe mobo, Phenom II processor en geheugen. Helft aan energiegebruik en de helft aan warmte tov oudere PS3 versies.
  • Het spel komt in maart uit en dat kost ook wat.
Een dure overweging, nog 2 maanden tijd om de knoop door te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

even voor de info. na mijn berichten afgelopen zaterdag.

Vandaag me ps3 weer opgestuurd. Leest geen discs meer. Vorig jaar maart is hij al een keer omgeruild voor een nieuwe. Maar die is dus nu ook weer stuk. Je heb maar een paar maandjes garantie wanneer je een nieuwe krijgt... beetje jammer allemaal.

Dus nu moet ik 150 euro betalen en word ie weer gefixt. En dan heb je weer 3 maandjes garantie. echt fijn als hij 1x per jaar kapot gaat :(

Wie heeft er nog meer 3 ps3s versleten in 3 jaar? Of is dat een record? 8)7

Hopen dat het niet te lang gaat duren in iedere geval!

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
TLM schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:48:

Vandaag me ps3 weer opgestuurd. Leest geen discs meer. Vorig jaar maart is hij al een keer omgeruild voor een nieuwe. Maar die is dus nu ook weer stuk. Je heb maar een paar maandjes garantie wanneer je een nieuwe krijgt... beetje jammer allemaal.

Dus nu moet ik 150 euro betalen en word ie weer gefixt. En dan heb je weer 3 maandjes garantie. echt fijn als hij 1x per jaar kapot gaat :(

Hopen dat het niet te lang gaat duren in iedere geval!
Ik zou in dat geval echt nooit 150 euro dokken, maar gewoon een nieuwe (slim) kopen, heb je ook weer extra controller en game.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:42:
Probeer maar eens een platnum trophy te halen met Ninja gaiden Sigma 2. Dan zou je de eerste zin terwijl dat spel toch al haast een half jaar op de markt is.

Die team missions in dat spel zijn echt absurd moeilijk, ook voor advanced players 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:12:
Klopt SToRM666, heb verschillende nieuwe outfits gekregen.

spoiler:
Om precies te zijn: Ares Armor, Bubbles, Chef of War, Dairy Bastard, and Tycoonius.
spoiler:
Dat Dairy Bastard kostuum wordt vaak gebruikt om m snel uit te spelen. Je hebt dan ongelimiteerde magie.
ymmv schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:29:
Stel je er niet teveel van voor. De totale package ziet er helaas een stuk goedkoper uit in het echt dan op de foto.
Heb je die van Heavy Rain al gezien dan? Die heeft naar het schijnt namelijk een soort van 3D-effect, waarbij het net lijkt alsof er echte druppels op het doosje liggen. Lijkt me best mooi en ik heb er maar 48 euro voor gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:27

FeaR

In GoT we trust

FeaR1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 01:36:
[...]Helaas... Ik heb net mijn buurman gecondoleerd met zijn PS3.
Apparaat geeft nu wel de Yellow Light Of Death net voordat hij uit gaat.
Om het verhaal even compleet te maken:
De overbuurman had naar Sony gebeld en ze konden de console gratis repareren als hij nog een bon had. Die had hij niet meer, dus dan zou het 150 euro kosten. Dus vandaar dat hij net maar een PS3 Slim heeft gekocht met 250GB. Heeft hij wel meteen een Dual Shock 3 Controller :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
melluh3 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:10:
Kan ik in het PS3 menu ook het aantal speeluren achterhalen? Dit ivm de inspeeltijd van 200 uur van mijn plasma (PS50B650). Daar ik dit niet kan terugvinden in het servicemenu wil ik het dan maar zelf bijhouden :S.
Nou heb ik heel veel reacties voorbij zien komen, maar geen antwoord op mijn vraag :D Kan ik in het PS3 menu ook het aantal speeluren achterhalen? De discusie over het inspelen van plasma's voeren we wel in een ander topic :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:51
melluh3 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:57:
[...]

Nou heb ik heel veel reacties voorbij zien komen, maar geen antwoord op mijn vraag :D Kan ik in het PS3 menu ook het aantal speeluren achterhalen? De discusie over het inspelen van plasma's voeren we wel in een ander topic :D.
Nee, zelfs niet in het service menu waar jezelf bij kunt. Wellicht dat het in het officiële service-menu of door het service-center wel ergens uit te lezen is maar normaal gesproken op de PS3 zelf niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54

scorpie

Supra Addict

rapture schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:43:
Final Fantasy XIII ziet erg mooi eruit. RPG, veel game-uren, veel filmpjes,...

• CRT buitentrappen en 200 euro voor een 22" 1080p TN-paneel met VGA, DVI en HDMI. TN-paneel blijft inferieur voor non-gaming toepassingen. Worden 720p games door het scherm herschaalt? Is FF XIII volledig 1080p of zit er veel 720p erin?
  • Een PS3 Slim 120 GB (huidig instapmodel) voor ongeveer 275 euro volgens pricewatch. Voor die prijs kan ik een bestaande desktop herbewapenen met een nieuwe mobo, Phenom II processor en geheugen. Helft aan energiegebruik en de helft aan warmte tov oudere PS3 versies.
  • Het spel komt in maart uit en dat kost ook wat.
Mjah, 1x een investering en je kunt voor langere periode alle games die uitkomen op dat platform spelen, die garantie heb je. Ik weet niet hoelang je er nog mee zult gamen, maar als je bijvoorbeeld kiest om je pc te upgraden en je doet dat weer over 2 jaar, ben je verspreid misschien wel meer geld kwijt dan nu. Zou je dat scherm sowieso al kopen? Dan zou je die eigenlijk van de "ps3 rekening" af moeten halen, aangezien het toch al een geplande upgrade was.

Ja, tuurlijk is het in 1x een smak geld, en zeker als je het maar voor 1 game wilt kopen, maar ik denk dat je stiekem toch makkelijker wordt in games kopen. Je hebt die console nu eenmaal, en voor 1 game zoveel pieken neerleggen doe je ook niet, dus je gaat er automatisch meer mee doen. (En je kunt er Blu-rays op afspelen natuurlijk..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 20:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vampy719 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:38:
Bionic commando voor 9.99 bij freerecordshop, staat niet op hun site staat wel in de winkel :)

En de reviews zijn goed bij IGN. En de in game beelden zien er veel belovend uit voor het geld. Ga hem zeker even scoren vandaag.

http://ps3.ign.com/objects/142/14211212.html
Leuk spel voor 10 euro. Zeker geen hoogvlieger maar ook zeker niet slecht. Ik heb hem een tijdje geleden voor 15 euro gescoord. Het geheel is wat repetitief en de maps zijn soms wat knullig opgezet vind ik maar voor een game tussendoor absoluut prima. Het oude Bionic Commando gevoel kwam bij mij trouwens totaal niet terug. Afgezien van een bionische arm zie je maar erg weinig terug van de platform game van weleer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 20:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Brad Pitt schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:52:
[...]

Heb er 400+ uur rekening mee gehouden en nu alsnog inbrand én retentie verschijnselen op het buissie ;)
Volgens mij gaat ook maar 1 uur inspelen niet helpen om dat verschijnsel helemaal de wereld uit te helpen ;)

Wat mij betreft is het inspelen van een plasma scherm een fabeltje. Waar zou het goed voor moeten zijn eigenlijk? Dwz, wat zou er na 100+ uur anders zijn dan gedurende de eerste 100 uur dat het scherm gebruikt word?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is weer wat meer info over GoW III vrijgegeven op GamesRadar
Er is blijkbaar een HD video met nieuwe footage van GoW III die Sony nog niet wil vrijgeven :(

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:29:
Er is blijkbaar een HD video met nieuwe footage van GoW III die Sony nog niet wil vrijgeven :(
Er zou vandaag of gister een neiuwe trailer komen, maar is gecanceld. Het schijnt dus dat die trailer tussen de reclamepauzes van de SuperBowl in de usa zal verschijnen, en dat is huge! Elk amerikaan heeft zijn tv aan op dat moment voor enkel die event :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rapture schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:43:
Je bent niet goed wijs man... 275 euri + 59 euri voor spel = 334,- euro voor het spelen van 1 enkele game... Niet doen en gewoon met je ogen dicht langs reclameborden en demo's lopen. trouwens de 360 krijgt de game ook en voor nog geen 149 euri heb je een (oke, licht gehandicapte) xbox 360 bij je thuis staan!! Doe dat dan lekker als je enkel FF13 wilt spelen...
Wil je games gaan spelen op je Playstation naast FF13 dan is de 275,- euri de beste investering in je eigen plezier die je je kunt voorstellen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 13:44
Ike. schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:09:
Iemand die het spel UNO heeft gedownload uit de PSN store?

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen aan de 'Invite your friend' trophy. Ik ken helaas niemand die dit spel ook heeft.

Mijn psn id: iikkee
Ik heb UNO! Nodig mij maar uit :) UNO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:29:
[...]

Ik heb UNO! Nodig mij maar uit :) UNO!
Klopt het dat je psn id: Vads1972 is?

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 18-01-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:44:
[...]

spoiler:
Dat Dairy Bastard kostuum wordt vaak gebruikt om m snel uit te spelen. Je hebt dan ongelimiteerde magie.

[...
Klopt, heb die skin nu ook aangezet, en was ruim bijna een uur bezig, alleen toen ging de bel en heb ik hem niet goed op pauze gezet ( heb het upgrade menu gedaan... en dan telt de tijd gewoon door... ) oftewel, weer ff overnieuw beginnen :P whehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:29:
Wat maakt die trailer nu nog uit? Dit is een 'must have' game die je blind kunt kopen. Ik probeer trailers en screenshots te ontwijken, dan krijg ik geen spoilers te zien en is alles nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Dat doe ik ook. Van must buy games kijk ik niks en wil ik niks weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
FeaR1986 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:52:
[...]
Om het verhaal even compleet te maken:
De overbuurman had naar Sony gebeld en ze konden de console gratis repareren als hij nog een bon had. Die had hij niet meer, dus dan zou het 150 euro kosten. Dus vandaar dat hij net maar een PS3 Slim heeft gekocht met 250GB. Heeft hij wel meteen een Dual Shock 3 Controller :P
een kopie van je bankafschrift (moet je wel gepind hebben) is ook goed.

Wat betreft die SE, iemand uit mijn vriendenlijst op PSN heeft keer een foto gestuurd van de AC2 SE, daar zat een pop bij, zag er wel goed uit. De Heavy Rain SE ziet er niet aantrekkelijk uit, de DC misschien maar verder is het de moeite niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
swopdark schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:15:
[...]

Je bent niet goed wijs man... 275 euri + 59 euri voor spel = 334,- euro voor het spelen van 1 enkele game... Niet doen en gewoon met je ogen dicht langs reclameborden en demo's lopen. trouwens de 360 krijgt de game ook en voor nog geen 149 euri heb je een (oke, licht gehandicapte) xbox 360 bij je thuis staan!! Doe dat dan lekker als je enkel FF13 wilt spelen...

[...]

Wil je games gaan spelen op je Playstation naast FF13 dan is de 275,- euri de beste investering in je eigen plezier die je je kunt voorstellen.
En er komt nog FFXIII versus (PS3 only) uit :P

Maar ik vind mijn investering in de PS3 ook prima, ik heb dat ding eigenlijk meer aan dan verwacht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Svennie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:28:
[...]

een kopie van je bankafschrift (moet je wel gepind hebben) is ook goed.
Dat is wel een goeie tip... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:00:
Wat maakt die trailer nu nog uit? Dit is een 'must have' game die je blind kunt kopen. Ik probeer trailers en screenshots te ontwijken, dan krijg ik geen spoilers te zien en is alles nieuw voor mij.
Ik wil gewoon de laatste build van de game eens in beweging zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
TLM schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:48:

Ik ben aan de derde bezig in 3 jaar...! Mocht deze kapot gaan stuur ik hem niet in. Koop dan wel een nieuwe voor € 125 meer (dan de 150,- reparatie) dan heb je daarvoor een grotere harde schijf, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie. En je kan dezelfde dag weer gamen!! >:)

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik ben van plan na de examens - eind deze maand dus - een PS3 (m'n allereerste console!) te kopen.

Maar geeft de PS3 Slim veel warmte af?
Ik zou hem graag in een lade zetten die, denk ik, nét gepast is qua hoogte. (De voorzijde zal uiteraard altijd opengeklapt zijn tijdens het gebruik. Vanachter is er een smalle strook waar de kabels dus doorkomen. Ik denk dat de strook ongeveer de hoogte heeft van de helft van de hoogte v/d lade.

Zou dit volstaan voor luchtcirculatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Die van mij klonk als een opstijgende boeing toen ik hem in een dergelijke positie plaatste.
Ik heb hem dan maar op de kast gezet, en nu is hij heel stil.

edit: betreft dan wel de phat bij mij

[ Voor 11% gewijzigd door M a r c o op 19-01-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Asgaro schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:
Ik ben van plan na de examens - eind deze maand dus - een PS3 (m'n allereerste console!) te kopen.

Maar geeft de PS3 Slim veel warmte af?
Ik zou hem graag in een lade zetten die, denk ik, nét gepast is qua hoogte. (De voorzijde zal uiteraard altijd opengeklapt zijn tijdens het gebruik. Vanachter is er een smalle strook waar de kabels dus doorkomen. Ik denk dat de strook ongeveer de hoogte heeft van de helft van de hoogte v/d lade.

Zou dit volstaan voor luchtcirculatie?
M a r c o schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:12:
Die van mij klonk als een opstijgende boeing toen ik hem in een dergelijke positie plaatste.
Ik heb hem dan maar op de kast gezet, en nu is hij heel stil.

edit: betreft dan wel de phat bij mij
Vond in een ander topic ook wat reacties over de koeling bij de "phat". Je zou het eens moeten proberen om je Slim in de lade te plaatsen en te zien hoe het gaat. Gaat ie helemaal "loeien", dan weet je dat het niet goed is met de airflow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Ike. schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:41:
[...]
Klopt het dat je psn id: Vads1972 is?
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen mijn Ps3 fat kapot was (YLOD) heb ik hem bij www.ombouwalmere.nl gebracht alwaar ik na 1 dag wachten 80 euri afrekende en inmiddels weer fanatiek verder game op mijn PS3. Voordeel voor mij:
  • mijn eigen Ps3 terug kreeg wat handig is ivm saves etc
  • men spel zat nog vast en kreeg ik natuurlijk gewoon terug
  • Maar 1 dag mijn ps3 kwijt
  • kosten 79 euri ipv 150,-

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Bor de Wollef schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:56:
[...]

Volgens mij gaat ook maar 1 uur inspelen niet helpen om dat verschijnsel helemaal de wereld uit te helpen ;)

Wat mij betreft is het inspelen van een plasma scherm een fabeltje. Waar zou het goed voor moeten zijn eigenlijk? Dwz, wat zou er na 100+ uur anders zijn dan gedurende de eerste 100 uur dat het scherm gebruikt word?
Om niet teveel offtopic te gaan... het is wat jouw betreft een fabeltje... Maar het heeft toch wel te maken met de tijd die nodig is om de fosfor te laten stabiliseren. en dat tijd wel uitmaakt kun je ook uitmaken uit het feit dat over de jaren heen plasma was verliezen aan helderheid... dus het is niet zo recht toe recht aan als "het is toch dezelfde tv en wat verandert er in de eerste x aantal uren"
GG---77 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:
[...]

Ik ben aan de derde bezig in 3 jaar...! Mocht deze kapot gaan stuur ik hem niet in. Koop dan wel een nieuwe voor € 125 meer (dan de 150,- reparatie) dan heb je daarvoor een grotere harde schijf, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie. En je kan dezelfde dag weer gamen!! >:)
Dan doe je iets toch heel erg fout. Als je met je bon naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt heb je ten minste 2 jaar garantie. Gewoon wetgeving. Dat Sony dat niet wil doen is het probleem van de winkelier. jij hebt als consument recht op minimum 2 jaar garantie. Jij koopt bij de winkel en niet Sony. Dus jij hoeft ook niet aan te kloppen bij Sony maar gewoon bij de winkelier waar je je PS3 gekocht hebt. Die moet de rest regelen. Die willen dat niet altijd maar gewoon goed heisa maken en met wat printjes staan zwaaien over je rechten helpt heel goed.

(dit is al vaker aan bod geweest in dit topic dus misschien toch iets voor de openingspost zodat iedereen weet dat je gewoon twee jaar garantie hebt. Wel zwaar shitty dat het gebeurt. Maar helemaal geen reden om gelijk je portemonnee te trekken want je hebt gewoon recht op kostenloos een reparatie)

[ Voor 7% gewijzigd door dangerpaki op 19-01-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als mijn PS3 keihard staat te blazen na een game gespeeld te hebben, dan laat ik m altijd nog wat langer aan staan zodat ie de kans krijgt wat af te koelen. Ik heb m al sinds launch, ik gebruik m echt enorm veel en hij werkt nog altijd perfect *klopt af* :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 19-01-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
dangerpaki schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:57:
[...]

[...]

Dan doe je iets toch heel erg fout. Als je met je bon naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt heb je ten minste 2 jaar garantie. Gewoon wetgeving. Dat Sony dat niet wil doen is het probleem van de winkelier. jij hebt als consument recht op minimum 2 jaar garantie. Jij koopt bij de winkel en niet Sony. Dus jij hoeft ook niet aan te kloppen bij Sony maar gewoon bij de winkelier waar je je PS3 gekocht hebt. Die moet de rest regelen. Die willen dat niet altijd maar gewoon goed heisa maken en met wat printjes staan zwaaien over je rechten helpt heel goed.

(dit is al vaker aan bod geweest in dit topic dus misschien toch iets voor de openingspost zodat iedereen weet dat je gewoon twee jaar garantie hebt. Wel zwaar shitty dat het gebeurt. Maar helemaal geen reden om gelijk je portemonnee te trekken want je hebt gewoon recht op kostenloos een reparatie)
We begrijpen elkaar verkeerd. Ik ben aan mijn derde PS3 bezig, allemaal binnen garantie. Nu heb ik geen garantie meer en mocht deze kapot gaan ga ik die niet voor 150,- naar sony afsturen. Dan koop ik liever voor € 275,- een nieuwe met grotere HDD, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie.Snappie?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:12:
Als mijn PS3 keihard staat te blazen na een game gespeeld te hebben, dan laat ik m altijd nog wat langer aan staan zodat ie de kans krijgt wat af te koelen. Ik heb m al sinds launch, ik gebruik m echt enorm veel en hij werkt nog altijd perfect *klopt af* :)
PS3 koelt vanzelf af naar kamertemp. als je hem uitzet... zonde van de stroom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
dangerpaki schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:57:
[...]

Om niet teveel offtopic te gaan... het is wat jouw betreft een fabeltje... Maar het heeft toch wel te maken met de tijd die nodig is om de fosfor te laten stabiliseren. en dat tijd wel uitmaakt kun je ook uitmaken uit het feit dat over de jaren heen plasma was verliezen aan helderheid... dus het is niet zo recht toe recht aan als "het is toch dezelfde tv en wat verandert er in de eerste x aantal uren"

[...]

Mijn ps3 40Gb is gewoon na 1 jaar en 8 maanden binnen de garantie kosteloos gemaakt door Sony. Tenminste gemaakt, ik heb een ander werkende ps3 gehad (naar mijn idee) net zo goed.

Dus zal zeker een belletje wagen naar Sony servicedesk.

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Pheno79 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:44:
Leuk, net Disgae 3 voor een tientje gehaald bij de FRS. Ze hebben wat games in de uitverkoop :)
Op de site is ie nogsteeds 57 euro :/ Heb je hem gewoon in de winkel gehaald dan? (is is die een beetje boeiend? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killed-1 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:23:
[...]

Op de site is ie nogsteeds 57 euro :/ Heb je hem gewoon in de winkel gehaald dan? (is is die een beetje boeiend? :P)
Spel is/was bij FRS Roosendaal €20,00

aanbiedingen zijn niet allemaal op de website te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

GG---77 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:
[...]

Waar haal jij voor 125 euro een PS3?? Of lees ik nu krom? :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:46:
[...]

Waar haal jij voor 125 euro een PS3?? Of lees ik nu krom? :X
je leest krom. 150 + 125 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Ik dacht al.....Anders kocht ik er vandaag nog 1 :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Dwazer schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:15:
[...]

[...]

Vond in een ander topic ook wat reacties over de koeling bij de "phat". Je zou het eens moeten proberen om je Slim in de lade te plaatsen en te zien hoe het gaat. Gaat ie helemaal "loeien", dan weet je dat het niet goed is met de airflow..
Mijn PS3 staat ook in een soort lade. Tijdens het spelen de klep open en achter is slechts 20cm beschikbaar (over de hele hoogte). Hij blaast iets harder dan normaal, maar leeft nog altijd (*altijd even afkloppen*). En dan heb ik het over een PS3 Phat.

Gewoon gezond verstand en niet meteen het klepje dicht maken na het gamen. Wat warmte betreft kan de PS3 best veel hebben.

Zul je natuurlijk net zien dat me PS3 deze week kapot gaat door warmte

[ Voor 4% gewijzigd door AvanCade op 19-01-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Matrix trilogy de moeite waard op BR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:18:
ja, wunderschon
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
heb je hem ergens goedkoop gezien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:31:
[...]

heb je hem ergens goedkoop gezien??
amazon.co.uk voor 16.5 pond, zonder verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:35:
[...]

amazon.co.uk voor 16.5 pond, zonder verzendkosten.
damn :P dat is nog geen 20 euro toch ??

jammer dat ik geen creditcard heb :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rohit op 19-01-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
rohit schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:54:
[...]

Voor 3 euro per kwartaal heb je er een. :)
Één game kopen en je hebt de CC er al weer uit.

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 19-01-2010 14:16 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe true, plus het bijkomende voordeel van verzekerde aankoop, betalen in het buitenland gaat makkelijke / is uberhaupt mogelijk :-). etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
GG---77 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:52:
[...]

We begrijpen elkaar verkeerd. Ik ben aan mijn derde PS3 bezig, allemaal binnen garantie. Nu heb ik geen garantie meer en mocht deze kapot gaan ga ik die niet voor 150,- naar sony afsturen. Dan koop ik liever voor € 275,- een nieuwe met grotere HDD, nieuwe controller en weer 2 jaar garantie.Snappie?
aah op die manier, ik begreep eruit dat je al de derde in 3 jaar GEKOCHT had... Dus ik stond al te denken. Maar volgens mij kan je nog steeds wel hard aankloppen bij Sony mocht deze kapot gaan. Bedoel 3 keer in 3 jaar een product dat toch echt wel langer dan een jaar moet meegaan, daar kan je wel mee hard maken bij Sony dat ze geen fatsoenlijk product afleveren.
Ike. schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:15:
[...]

PS3 koelt vanzelf af naar kamertemp. als je hem uitzet... zonde van de stroom :?
Volgens mij ook, want als je dat ding uitzet wordt de processor ook niet meer gebruikt en gaat de warmte productie dus meteen naar nul. Vaak blaast de PS3 zelf nog na.
AvanCade schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:09:
[...]

Mijn PS3 staat ook in een soort lade. Tijdens het spelen de klep open en achter is slechts 20cm beschikbaar (over de hele hoogte). Hij blaast iets harder dan normaal, maar leeft nog altijd (*altijd even afkloppen*). En dan heb ik het over een PS3 Phat.

Gewoon gezond verstand en niet meteen het klepje dicht maken na het gamen. Wat warmte betreft kan de PS3 best veel hebben.

Zul je natuurlijk net zien dat me PS3 deze week kapot gaat door warmte
De mijne staat ook in een TV-kast die ik open laat tijdens het spelen. Na het spelen gaat dat ding gelijk dicht. Je hebt ook echt geen last van de hangende warmte na het gamen maar juist tijdens het gamen omdat steeds de warme lucht ingezogen wordt op dat ding te koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
En dit heeft met de Playstation 3 te maken omdat?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vads schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:29:
[...]

En dit heeft met de Playstation 3 te maken omdat?! :?
De PS3 een Blu-rayspeler aan boord heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08
PSN down? Hier wel iig, beetje jammer zaten net in een pes match met 4-0 voor en toen viel PSN weg. Hoop niet dat we hierdoor punten kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vet zou het zijn als ze straks met GT5 de intro van het eerste deel zouden gebruiken??? Fokking old skool style... geweldige intro, ook nu nog!

intro Gran Turismo (deel 1)

Vette nieuwe cam beelden van iemand in een GTR op de nordschleiffe

Vergelijking tussen echt en GT5.... GT5 ziet er beter uit als in het echt!! whahahaa

Als ik naar het nordschleiffe filmpje kijk dan moeten ze wel nog ff flink sleutelen aan de AI want de auto's rijden nog steeds als op rails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:56:
PSN down? Hier wel iig, beetje jammer zaten net in een pes match met 4-0 voor en toen viel PSN weg. Hoop niet dat we hierdoor punten kwijt zijn.
Het loopt momenteel inderdaad niet echt super. mijn verbinding word ook steeds verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:13:
Het loopt momenteel inderdaad niet echt super. mijn verbinding word ook steeds verbroken.
Als er onderhoud is dan is het altijd op dinsdag.. dus dat kan wel kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

rohit schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:54:
[...]

http://www.play.com/DVD/B...trix-Trilogy/Product.html

21.49, net iets duurder.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Roamor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:34:
[...]

Ben bang dat je dan hetzelfde hebt. Ik heb ook een WRT54G en zodra mijn (bedraadde) PS3 online komt, vallen bij de andere pcś even de verbindingen voor een seconde of wat weg... Geen oplossing nog gevonden helaas.
Helaas heeft het plaatsen van de PS3 in dmz niet de oplossing gebracht. Zou het helpen wanneer ik een switch plaats voor de router en daar de PS3 + NAS op aansluit?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

om mijn verhaal nog even compleet temaken.

Mijn eerste ps3 kocht ik in nov 2007. die was kapot bij het uitpakken. Meteen nieuwe gekregen bij bart smit.
Dan maart 2009 ging die stuk, leesfout van discs. Die is door sony onder garantie omgeruild. En nu is mijn derde dus stuk. En de garantie is dus verlopen. gezien mijn eerste aankoop eind 2007 was. De ps3 die door sony is omgeruild heeft maar 3 maanden garantie. Ook deze die nu gerepareerd word voor een slordige 150 euro heeft dadelijk maar 3 maanden garantie. En ja, ik vind 150 wel genoeg, heb het geld er nu niet voorover om voor 300 een nieuwe in mijn oog lelijkere (de slim versie) te gaan halen. (no offense)

Ik hoop alleen op een snelle reparatie en dat ik hem de aankomende jaren gewoon kan gebruiken zonder problemen. ik verveel me savonds de *&%%$%$#@ ! ;)

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
GT5 ziet er goed uit, heb nu al zin om over de ring te rijden :D, jammer dat die vent over de ring rijdt van geen meter kan rijden (niet dat ik het wel kan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:51

Grannd

da Granndest

DeeJee schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:
[...]

Helaas heeft het plaatsen van de PS3 in dmz niet de oplossing gebracht. Zou het helpen wanneer ik een switch plaats voor de router en daar de PS3 + NAS op aansluit?
Je moet bij internetinstellingen in de PS3 de mediaserver uitzetten.
Dat lostte al mijn problemen met de WRT54G op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Vanaf zaterdag in de aanbieding bij de Aldi:
Sing it, Fuel, Stormrise en Overlord 2 voor €14,99 per stuk.

Iemand een oordeel over Fuel (die ben ik van plan te halen zaterdag)?

[ Voor 0% gewijzigd door Macchill op 20-01-2010 08:48 . Reden: 4 cent duurder dan ik dacht.... ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Macchill schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:48:

Goeie tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Ik zou eerst eens kijken bij de FRS of dFuel daar niet ligt voor 10 euri. Scheelt toch weer 5 euri.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Grannd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:12:
[...]

Je moet bij internetinstellingen in de PS3 de mediaserver uitzetten.
Dat lostte al mijn problemen met de WRT54G op :)
Okay thanks. Ga ik vanmiddag eens proberen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Jackal131 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:12:
Ik zou eerst eens kijken bij de FRS of dFuel daar niet ligt voor 10 euri. Scheelt toch weer 5 euri.
Daar issie nog een astounding €64,99... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs voor de eerste keer een game geïmporteerd uit de UK van blahdvd. De game is Uncharted 2. Alles is perferct verlopen, maar toen ik de game opstartte, zag ik dat enkel de engelse taal beschikbaar is, zowel qua spraak als qua ondertitels. Nu is dat geen probleem, maar ik heb toch graag de ondertitels in ons mooie Nederlands.

Nu is mijn vraag eigenlijk: is dit altijd zo bij geïmporteerde games uit de UK? Ik dacht dat op blueray schijfjes altijd alles voorzien was zodat het niet uitmaakt of je het nu in België of in de UK koopt. Is er een manier om te weten te komen welke talen er beschikbaar zijn op voorhand, net zoals je kunt zien bij blueray films.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:23:
[...]

Daar issie nog een astounding €64,99... :+
Ik heb hem in mijn handen gehad voor 10 euro, kan zijn dat de prijs weer omhoog is maar hij zat wel bij de aanbiedingen in elk geval. De prijzen op de website zeggen niets over de aanbiedingsprijzen in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:33:
Ik heb onlangs voor de eerste keer een game geïmporteerd uit de UK van blahdvd. De game is Uncharted 2. Alles is perferct verlopen, maar toen ik de game opstartte, zag ik dat enkel de engelse taal beschikbaar is, zowel qua spraak als qua ondertitels. Nu is dat geen probleem, maar ik heb toch graag de ondertitels in ons mooie Nederlands.

Nu is mijn vraag eigenlijk: is dit altijd zo bij geïmporteerde games uit de UK? Ik dacht dat op blueray schijfjes altijd alles voorzien was zodat het niet uitmaakt of je het nu in België of in de UK koopt. Is er een manier om te weten te komen welke talen er beschikbaar zijn op voorhand, net zoals je kunt zien bij blueray films.

Alvast bedankt!
9 van de 10 games uit de UK hebben nooit NL subs of spraak.
Dit is met Blu-ray films ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb ook puur Engels bij mijn U2 (gekregen via cdwow geloof ik), is jammer had hem wel een tijdje in het NL willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 21:45
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:33:
Je dacht toch niet dat men buiten de Benelux zit te wachten op een Nederlandse versie van het spel? Als je games of films uit het buitenland (sterk afhankelijk van de regio, uiteraard) koopt, kun je meestal uitgaan van: Engels, Duits of Frans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:42:
[...]

Ik heb hem in mijn handen gehad voor 10 euro, kan zijn dat de prijs weer omhoog is maar hij zat wel bij de aanbiedingen in elk geval. De prijzen op de website zeggen niets over de aanbiedingsprijzen in de winkels.
Dat zou inderdaad kunnen ja.. dat ze in de winkel goedkoper zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Svennie schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:47:
ik heb ook puur Engels bij mijn U2 (gekregen via cdwow geloof ik), is jammer had hem wel een tijdje in het NL willen spelen.
Raar, mijn Uncharted 2 van cdwow kan wel gewoon op Nederlands ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ike. schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:43:
[...]

9 van de 10 games uit de UK hebben nooit NL subs of spraak.
Dit is met Blu-ray films ook.
Dat eerste weet ik niet, dat laatste is niet het geval! Ik haal alle blu-rays uit het buitenland (amazon en zavvi).
De games ook, maar tot nu toe geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het eerste deel van Uncharted had ik uit Amerika en die had zowel spraak als ondertiteling in het Nederlands, bij het 2de deel welke ik uit Engeland heb is dit niet zo... Misschien dat ze in het begin meer plaats hadden op de schijf om er nog wat extra talen bij te proppen of iets dergelijks en nu niet meer...
Ik importeer tegenwoordig ook veel Blu-ray's uit Engeland, die kosten daar echt veel minder dan hier in Nederland. Vooral films die al een paar maanden oud zijn heb je daar al voor onder de 15 euro inclusief verzenden. Ik controleer wel altijd vantevoren of er NL subs bij zitten, aangezien dit vaker niet dan wel voorkomt. Ik kijk dan altijd even op het volgende forum: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

Ik vond het een enorm saai spel. Je kan m ook zelf eens proberen, aangezien er een demo van is.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 20-01-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeDuifff schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:09:
[...]

Je dacht toch niet dat men buiten de Benelux zit te wachten op een Nederlandse versie van het spel? Als je games of films uit het buitenland (sterk afhankelijk van de regio, uiteraard) koopt, kun je meestal uitgaan van: Engels, Duits of Frans.
Ik dacht in mijn naïviteit dat ps3 games, toch de europese, universeel waren en dat dus alles beschikbaar is. Als wij in België of Nederland een game kopen, dan staan de traditionele talen (engels, frans, duits, spaans, italiaans en nederlands) er toch ook altijd op? Maar blijkbaar heeft de UK een andere regeling. Maar goed, mijn vraag is hierbij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:51

Grannd

da Granndest

Doorgaans staat er ook Nederlands (als die er is) op Amerikaanse/Britse games, Uncharted 2 is een uitzondering (tov deel één), Killzone 2, Resistance 2, Ratchet & Clank, InFamous...

Bij sommige games moet je ook nog eens de systeemtaal veranderen om de game juist in het Engels te spelen...
Dan was Uncharted 1 veel relaxter, kon je de gesproken taal lekker in het Engels laten en Nederlandse ondertiteling mee laten lopen, eigenlijk vreemd dat dat nog een uitzondering is bij games, bij films is dat al sinds jaar en dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb hem ook gekocht direct bij de release nadat ik er een hoop over gelezen en gezien had, en ik moet zeggen dat hij me behoorlijk is tegengevallen. Het is heel groot, sure, maar grafisch gezien vind ik het echt gewoon slecht, ik krijg er behoorlijk flashbacks naar de ps2 van...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Ik heb hem ook gekocht direct bij de release nadat ik er een hoop over gelezen en gezien had, en ik moet zeggen dat hij me behoorlijk is tegengevallen. Het is heel groot, sure, maar grafisch gezien vind ik het echt gewoon slecht, ik krijg er behoorlijk flashbacks naar de ps2 van...
Grafisch slecht? Ik vind dit er toch best netjes uit zien: http://www.gamespot.com/p...-landscape-gameplay-movie

Ik weet niet wat voor PS2 jij hebt, maar de mijne kan dat niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:20:
[...]

Je kan wel snel je trophies halen met de hack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:34:
[...]

Platinum heb je binnen zonder ook maar iets te doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:34:
[...]

Hoe gaat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:27

FeaR

In GoT we trust

Zie hier voor het voorbeeld van Fuel, maar er zijn dus ook andere games waarbij het kan...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
FeaR1986 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:49:
[...]

Zie hier voor het voorbeeld van Fuel, maar er zijn dus ook andere games waarbij het kan...
Ik heb inderdaad hier ook een artikel gevonden. Wel een beetje jammer. Ik was juist in de veronderstelling dat trophies echt wat betekenen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel simpel tegen te gaan. Het is gewoon de shculd van ontwikkelaars. Ze moeten gewoon de savegame encrypten. Ik bedoel tig games die gewoon niet te hacken zijn, dus het kan ook zo. En trouwens dat iemand anders zijn trophy op n niet sportieve manier behaald en jij wel, betekend echt niet dat je trophies opeens niets meer betekenen, dat is gewoon nonsens.

trouwens bij amazon uk een actie: ps3 250gb met hdmi-kabel en 2 games naar keuze bv uncharted 2 en bayonetta voor 298 pond.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Morgen in de PSN voor de eerste 100.000 downloaders: ModNations beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06