Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Grannd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:12:
[...]

Je moet bij internetinstellingen in de PS3 de mediaserver uitzetten.
Dat lostte al mijn problemen met de WRT54G op :)
Dat is leuk, maar dan kan ik dus geen mediaservers meer benaderen toch?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:24:
heel simpel tegen te gaan. Het is gewoon de shculd van ontwikkelaars. Ze moeten gewoon de savegame encrypten. Ik bedoel tig games die gewoon niet te hacken zijn, dus het kan ook zo. En trouwens dat iemand anders zijn trophy op n niet sportieve manier behaald en jij wel, betekend echt niet dat je trophies opeens niets meer betekenen, dat is gewoon nonsens.

trouwens bij amazon uk een actie: ps3 250gb met hdmi-kabel en 2 games naar keuze bv uncharted 2 en bayonetta voor 298 pond.
En daar zit men ook niet op te wachten ( ik niet ieder geval ) aangezien dan waarschijnlijk ook de savegames niet meer kan backuppen op een usb drive bijvoorbeeld... zit me soms nu al te ergeren dat je je killzone 2 en dbz savegames niet kan backuppen, toch jammer als je hem een keer reset omdat je problemen ehb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

DeeJee schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:54:
[...]

Dat is correct
Koop gewoon een nieuwe router, kosten ook niets meer O-), hehe, een hele simpele, misschien overdreven, oplossing.
Heb zelf een WRT120N voor 39 euro, werkt prima. Stabiel als Obama :)

[ Voor 30% gewijzigd door Yellowneck op 20-01-2010 20:08 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Yellowneck schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:06:
[...]

Dat is correct
Koop gewoon een nieuwe router, kosten ook niets meer O-), hehe, een hele simpele, misschien overdreven, oplossing.
Heb zelf een WRT120N voor 39 euro, werkt prima. Stabiel als Obama :)
Mee eens. Dit blijft geklooi zo. Zou eens switch het probleem kunnen oplossen wanneer ik daar de ps3 en nas op aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SL65 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:44:
Platinum heb je binnen zonder ook maar iets te doen :o
.

enn... wat is dan ookalweer het voordeel??? Ik begrijp jullie niet: om maar in de qoute van de film The incredibles te blijven: "if everyone is special, nobody is"

lekker het trophy systeem vergallen, nee erg goed idee jongens!!

eng vette screens van GT5:

Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=14657
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=14656
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=14655
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=14654

Zijn wellicht replay beelden maar die waren altijd al zoo vet en niet eens zo heel erg veel mooier dan de game zelf in het geval van GT

[ Voor 36% gewijzigd door swopdark op 20-01-2010 20:31 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Begrijp sowieso niet waarom de e-peen meting nodig is. De grootte van je e-peen is ook sterk afhankelijk van de game en zijn ontwikkelaars. Een gold trophy is hard werken voor de ene game terwijl het een peuleschil is voor de andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:37:
Begrijp sowieso niet waarom de e-peen meting nodig is. De grootte van je e-peen is ook sterk afhankelijk van de game en zijn ontwikkelaars. Een gold trophy is hard werken voor de ene game terwijl het een peuleschil is voor de andere game.
Daar heb je een punt maar ik heb een aantal vrienden met een PS3 en we hebben allemaal veel dezelfde spellen en het is natuurlijk dan wel erg leuk om op spelniveau te bekijken hoever iemand is met een game. Daarnaast moet ik echt zeggen dat ik meer lol in mijn games heb als er speciale dingen gedaan moeten worden voor een trophie of achievement. Niet alle spellen maar bijvoorbeeld Infamous heb ik twee keer doorlopen voor de trophies en hoewel het spel fenomenaal is zou ik het niet zo snel twee keer doorspelen zeker niet omdat na de zomer een bijna onafgebroken stroom AAA titels op de markt was gekomen. Uiteindelijk niet alleen voor de trophies maar ook voor het evil verhaal heel blij dat ik het gedaan heb.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
swopdark schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:28:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zijn wellicht replay beelden maar die waren altijd al zoo vet en niet eens zo heel erg veel mooier dan de game zelf in het geval van GT
Ik vind dit er nog veel beter uitzien dan die time trial. Is dat echt zo'n groot verschil? Of is het nu gewoon gezichtsbedrog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
walletje-w schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:19:
Ik vind dit er nog veel beter uitzien dan die time trial. Is dat echt zo'n groot verschil? Of is het nu gewoon gezichtsbedrog?
Is geen in-game gebeuren hè. Het daadwerkelijke spel ziet er niet echt uit zoals dit. Wel mooi, maar wel anders.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

DeeJee schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:
[...]

Helaas heeft het plaatsen van de PS3 in dmz niet de oplossing gebracht. Zou het helpen wanneer ik een switch plaats voor de router en daar de PS3 + NAS op aansluit?
Dit zou niets uit moeten maken, maarja, als je er één hebt liggen kun je het altijd proberen natuurlijk. Maar zou persoonlijk liever alleen een router hebben en verder geen gedoe met switches ertussen enzo.
Je zou misschien ook zelf IP adressen aan de apparaten kunnen toewijzen ipv dit door de DHCP server te laten doen van de router. Misschien dat de boel dan niet eruit vliegt bij de overige apparaten zodra je je PS3 aan zet.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
[...]
.

enn... wat is dan ookalweer het voordeel??? Ik begrijp jullie niet: om maar in de qoute van de film The incredibles te blijven: "if everyone is special, nobody is"
:P ik bedoelde het eerder verbaast dat dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
[...]
.

lekker het trophy systeem vergallen, nee erg goed idee jongens!!

... GT5 screens

Wow bij het zien van deze screens kan ik echt niet wachten totdat GT5 in de schappen verschijnt, weliswaar zal het spel er minder uit komen te zien dan deze screens (vergelijk GT5prologue maar eens met de pre-release 'screens'). Lees ik net op Zavvi.com:

Gran Turismo 5
Release Date: 13 August 2010

Availability: Pre-order now for delivery on 13 August 2010
:( :(

Laten we hopen dat ze een slag om de arm houden, alle andere webshops met pre-order vermelden februari/maart..

[ Voor 6% gewijzigd door Vin87 op 20-01-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik vertrouw sinds 1995 al niet meer op screenshots. De Time Trial viel tegen, maar dat is logisch met één wagen. Ik wil een demo van alles. Ik koop het spel sowieso, maar niet omdat alles er vooraf zo mooi uitziet. In alle GT delen die ik heb (allemaal) zien de screenshots er vele malen beter uit dan in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Vin87 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:40:
[...]
Laten we hopen dat ze een slag om de arm houden, alle andere webshops met pre-order vermelden februari/maart..
Volgens mij was sowieso al duidelijk dat GT5 later dan maart uit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Yellowneck schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:32:
[...]

Dit zou niets uit moeten maken, maarja, als je er één hebt liggen kun je het altijd proberen natuurlijk. Maar zou persoonlijk liever alleen een router hebben en verder geen gedoe met switches ertussen enzo.
Je zou misschien ook zelf IP adressen aan de apparaten kunnen toewijzen ipv dit door de DHCP server te laten doen van de router. Misschien dat de boel dan niet eruit vliegt bij de overige apparaten zodra je je PS3 aan zet.
Helaas ook al geprobeerd. Alles heeft een vat IP.
Maar ik wil de boel toch naar 1 Gbit upgraden dus swicht kan geen kwaad om te proberen.
Of op zoek naar een router mer Gbit porten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SL65 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:48:
[...]
hoelaat is die update? Rond etenstijd?
De reguliere store-update vindt rond die tijd plaats. Maar in individuele gevallen wordt daar nog wel eens van afgeweken. Enfin, de store maar goed in de gaten houden dus, vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
FeaR1986 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:49:
[...]
Zie hier voor het voorbeeld van Fuel, maar er zijn dus ook andere games waarbij het kan...
die hack is wel heel triest, de save games zouden gecodeerd moeten zijn. Dit is inderdaad wel makkelijk te controleren aan de hand van de time stamps van de trophies, maar dan nog kan je natuurlijk de moeilijkste trophies er mee halen, 100 duiven in GTA IV bv, als je alleen die hackt, of met een aantal verschillende save games een aantal per keer is het al moeilijker te controleren. Hopelijk leren ze er van en doen ze er iets mee, of beter gezegd tegen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:49:
[...]

Zie hier voor het voorbeeld van Fuel, maar er zijn dus ook andere games waarbij het kan...
Nice, denk dat ik binnenkort heel wat trophys erbij heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Hoe zit dat met trophys? Heeft elk spel ze? Of hoe zie je dat een spel ze heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat kan je nou met die trophies? wat heb je dr aan behalve dat je indruk maakt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:28

FeaR

In GoT we trust

DeeJee schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:40:
Hoe zit dat met trophys? Heeft elk spel ze? Of hoe zie je dat een spel ze heeft?
Alle nieuwe spellen hebben ze sowieso. Oudere spellen worden soms gepatched om zo Trophies toe te voegen. Zo had GTA 4 origineel geen Trophies op de PS3, maar met een huidige patch wel.

Om te zien of een game Trophies heeft kan je voor aanschaf natuurlijk internet even checken, want de te behalen Trophies "lekken" veelal van te voren uit. Maar zoals gezegd hebben de meeste nieuwe games wel Trophies om te halen...
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:46:
maar wat kan je nou met die trophies? wat heb je dr aan behalve dat je indruk maakt ofzo?
Helemaal nix :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:39

Grannd

da Granndest

DeeJee schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:54:
[...]

Klopt, als ik mediaserver gebruik moet ik die altijd ff aan zetten, kost me 20 seconden en is minder irritant dan dat de verbinding bij anderen steeds wegvalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi.. dan heb ik me terecht niet druk gemaakt om dat trophy gezever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:18:
mooi.. dan heb ik me terecht niet druk gemaakt om dat trophy gezever.
Ach, ieder z'n eigen plezier. Ik koop geen spellen omdat ze persé trophies bevatten. Echter als ik een spel met trophies speel, dan vind ik het wel leuk om ze allemaal te halen. Het geeft - voor mij - een extra toevoeging aan het spel. Een extra 'drive' om te blijven spelen.

Sommigen gaan in mijn ogen te ver in de zoektocht naar trophies. Ik ben niet zo wanhopig dat ik bijvoorbeeld Hannah Montana ga kopen omdat je in dat spel de Platinum na 3-5 uur binnen hebt. Toch betrap ik mezelf er de laatste tijd wel op dat ik het jammer vind wanneer een game géén trophies ondersteunt.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
was het niet zo dat Sony nu eist dat er trophies in moet zitten? (PS3-noob hier..) :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Macchill schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:42:
was het niet zo dat Sony nu eist dat er trophies in moet zitten? (PS3-noob hier..) :)
Kan me ook zoiets herinneren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Makkelijk te omzeilen als devver: 1 platinum trophy: "game conquered". Klaar :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Pheno79 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:11:
[...]

good point... :X

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klopt. alle spellen vanaf 01/02/2009 moeten trophies hebben,
'Track packs' voor Rock Band hebben geen trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Pheno79 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:11:
[...]

Spellen moeten een minimaal aantal punten aan trophies hebben. Dat is ook de reden dat bijv. Terminator Salvation alleen maar gouden trophies heeft, de ontwikkelaars hadden kennelijk geen zin om andere trophies te implementeren dan 'Haal level 1 op hard', 'Haal level 2 op hard', en kwamen daardoor maar op +/- 12 trophies uit. En tsja, die moeten allemaal goud zijn wil je aan de eis van Sony qua puntenaantal voldoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
jvdgeest schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:29:
[...]

Spellen moeten een minimaal aantal punten aan trophies hebben. Dat is ook de reden dat bijv. Terminator Salvation alleen maar gouden trophies heeft, de ontwikkelaars hadden kennelijk geen zin om andere trophies te implementeren dan 'Haal level 1 op hard', 'Haal level 2 op hard', en kwamen daardoor maar op +/- 12 trophies uit. En tsja, die moeten allemaal goud zijn wil je aan de eis van Sony qua puntenaantal voldoen :+
"Haal missie 1"
"Haal missie 2"

Een wassen neus dus, om ze verplicht te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Nee hoor, die progression achievements zijn hardstikke handig. Zo kan je zien hoe ver je vrienden in het spel zijn, iets wat ik vaak doe.

Achievements voor retail games zijn altijd 1000 punten waard op de 360. Sony zal wel een verdeling maken hoeveel de bronzen / zilveren / gouden onderling waard zijn waarbij het totaal altijd gelijk moet zijn voor elke game (dit weet ik niet zeker). Dus 9 brons = 3 zilver = 1 goud (ik noem maar wat), waarbij elk spel in totaal bijvoorbeeld 10 gouden waard moet zijn. Platinum achievements kan je trouwens nooit direct verdienen. Die krijg je alleen als je alle trophies hebt gehaald. Dus bovengenoemde 'finish the game' platinum trophy zal niet kunnen bestaan.
Kleine PSN games hebben trouwens weer geen platinum trophy.

[ Voor 69% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-01-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Vandaag Disney Pixar's Up binnengekregen. Ga die vanavond maar even uitspelen denk ik. Lijkt me nog best een leuk spel eerlijk gezegd. Wel alleen voor één keer en daarna nooit meer. ;)
Ik had 'em eigenlijk besteld voor het broertje van m'n vriendin, maar die heeft uiteindelijk toch een Xbox360 gekocht. Doh! :P

Dus ik speel het spel even uit en dan verkoop ik hem op Marktplaats.

[ Voor 17% gewijzigd door LuPo op 21-01-2010 12:57 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:37:
Ach, ieder z'n eigen plezier. Ik koop geen spellen omdat ze persé trophies bevatten. Echter als ik een spel met trophies speel, dan vind ik het wel leuk om ze allemaal te halen. Het geeft - voor mij - een extra toevoeging aan het spel. Een extra 'drive' om te blijven spelen.
Helemaal mee eens. Ik vind het persoonlijk ook een erg leuke toevoeging om 'beloond' te worden door bepaalde doelen te halen. En het zet mij zeker ook aan om meer uit de game te halen dan als er geen trophies in zouden zitten.
Sommigen gaan in mijn ogen te ver in de zoektocht naar trophies. Ik ben niet zo wanhopig dat ik bijvoorbeeld Hannah Montana ga kopen omdat je in dat spel de Platinum na 3-5 uur binnen hebt.
Dat was mij ook al opgevallen ja. Van die gasten met 20 platinums, maar als je dan kijkt wat er allemaal tussen staat... Ik vind het nog altijd belangrijk dat ik een spel speel omdat ik dat spel wil spelen en niet omdat de trophies makkelijk te halen zijn.
Toch betrap ik mezelf er de laatste tijd wel op dat ik het jammer vind wanneer een game géén trophies ondersteunt.
Bij GTA4 en Uncharted 1 baal ik persoonlijk ook wel een beetje dat ze niet wat eerder met een trophy-patch gekomen zijn, aangezien ik bij beide spellen toch veel trophies had kunnen halen.
SeamusXanthus schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:40:
Achievements voor retail games zijn altijd 1000 punten waard op de 360. Sony zal wel een verdeling maken hoeveel de bronzen / zilveren / gouden onderling waard zijn waarbij het totaal altijd gelijk moet zijn voor elke game (dit weet ik niet zeker). Dus 9 brons = 3 zilver = 1 goud (ik noem maar wat), waarbij elk spel in totaal bijvoorbeeld 10 gouden waard moet zijn. Platinum achievements kan je trouwens nooit direct verdienen. Die krijg je alleen als je alle trophies hebt gehaald. Dus bovengenoemde 'finish the game' platinum trophy zal niet kunnen bestaan.
Kleine PSN games hebben trouwens weer geen platinum trophy.
Krijg je bij de 360 eigenlijk ook iets extra als je alle 1000 punten haalt (een soort van 'platinum' dus)? Ik vind dat Sony's trophy systeem eigenlijk wel leuker is met levels en platinum's en dergelijke. Ze hebben natuurlijk ook wel meer tijd gehad om het uit te denken natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 21-01-2010 12:59 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 16:12
SToRM666 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:55:
[...]
Dat was mij ook al opgevallen ja. Van die gasten met 20 platinums, maar als je dan kijkt wat er allemaal tussen staat... Ik vind het nog altijd belangrijk dat ik een spel speel omdat ik dat spel wil spelen en niet omdat de trophies makkelijk te halen zijn.
Ahum, wie heeft hier platinum behaald van Robo Jam ofzo? ;)
Jaja, dat zal zeker een leuk spel geweest zijn dat je, zonder twijfel ook gespeeld zou hebben indien er geen trophies bestonden... >:)

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

Blaasvis

Cidora \o/

Nee de xbox kent niet een soort gelijk systeem, het zijn gewoon punten. Ik heb bijvoorbeeld oblivion op 1000/1000 maar door de DLC is het nu 1000/1250. Je krijgt niets extra's ;)

In de laatste versie van het dashboard heb je nu wel een overzicht van de games die 100% in punten hebt gehaald.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch altijd grappig hoe verschillend men over dit soort dingen kan denken.

Ik vind trophies echt 0,0000 toevoegen aan een game. Ik speel de game puur voor de game. Ik beschouw een game dan ook als een interactieve film, waarbij ik zelf invloed op het verloop heb (uiteraard lineair).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:15:
Toch altijd grappig hoe verschillend men over dit soort dingen kan denken.

Ik vind trophies echt 0,0000 toevoegen aan een game. Ik speel de game puur voor de game. Ik beschouw een game dan ook als een interactieve film, waarbij ik zelf invloed op het verloop heb (uiteraard lineair).
Ik vind de trophies ook niet interessant, uitgespeeld is uitgespeeld. Vind het eerder irritant dat sommige games voortdurend van die meldingen geven over trophies. Helaas zijn de meeste spellen op de Playstation inderdaad dit soort lineaire film achtige spellen, bijna ieder spel heeft zo'n verhaal lijn er doorheen lopen. Toch zie ik een game liever niet als een interactieve film, maar speel ik liever games die niet lineair verlopen (zoals een fighter, race game, sport game of zoiets als tetris of pong). Nadeel van een game met een lineair verhaal is dat als je hem uitgespeeld hebt ik heel weinig behoefte heb om hem nog een keer te spelen. De trophies zouden daarvoor moeten zorgen, maar die doen mij dus niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het dan ook puur over de single player ervaring hè. Ik speel ook MW2 online, en Virtua Tennis 2009 enzo.

Maar de ervaring die een game als Uncharted 2 geeft, wil ik voor geen goud missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zwartkijker schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:05:
Ahum, wie heeft hier platinum behaald van Robo Jam ofzo? ;)
Jaja, dat zal zeker een leuk spel geweest zijn dat je, zonder twijfel ook gespeeld zou hebben indien er geen trophies bestonden... >:)
In Robo Jam zit geen platinum en die trophies heb je allemaal binnen een uur :P Het zijn eigenlijk 5 mini-games.

En dan nog even dit: De Store update voor deze week

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 21-01-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 18-09 13:46
ModNation Racers (limited to first 100,000 users who download, the bet will, then will be removed from the store)
Deze ga ik zeker even proberen. Paar week terug nog een gameplay filmpje van gezien, zag er leuk uit!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
Ook leuk dat die Store update tijd altijd zo lekker gelijk is :S

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
SToRM666 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:55:
[...]

Krijg je bij de 360 eigenlijk ook iets extra als je alle 1000 punten haalt (een soort van 'platinum' dus)? Ik vind dat Sony's trophy systeem eigenlijk wel leuker is met levels en platinum's en dergelijke. Ze hebben natuurlijk ook wel meer tijd gehad om het uit te denken natuurlijk.
Ik vind het persoonlijk een slechter systeem. De platinum trophy is nog wel leuk omdat je dan kan zien dat iemand alle achievements heeft gehaald, maar dat is dan weer niet zichtbaar voor PSN games.

De verschillende categorien bronze, silver, gold zorgen alleen maar voor moeilijkere vergelijkingen. Ik weet echt niet hoe ver een vriend van me is als ik 6 brons, 4 zilver en 2 goud zie. Een 370/1000 notatie geeft me sneller een indicatie.

Levels zijn ook nodig bij trophies omdat je daarmee tenminste nog een beetje kunt vergelijk. Bij achievements zou een level nutteloos zijn, want dubbelop (23.450 = lvl 23 , 16.345 = lvl 16?)

Maar goed, allemaal niet echt belangrijke verschillen of zo. Nog liever had ik een universeel systeem waar je je achievements en trophies compatible bij elkaar kan zien aangezien ik beide systemen heb en te weinig PS3 spellen koop om een indrukwekkende score op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:18
Die béta van ModNation Racers, komt die alleen in de Engelse store of ook gewoon in de Nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Hmmm modnation beta wil ik ook wel. Hoelaat is de update?
Alleen de 1e 100.000 bah, en dan vanavond niet thuis zijn :(
Kijken of ik de vriendin zo ver krijg om even in te signen en te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Modnation staat nu in de store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
2013mb... lekker hoor. Zal wel een uurtje of 3 gaan duren voordat ie binnen is. :P

EDIT: Al op 20%, valt mee dus. (14 min nog).

[ Voor 27% gewijzigd door Jamoru op 21-01-2010 15:22 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Klopt, heb alleen niet genoeg ruimte op harde schijf |:(. Hij staat in overzicht gedownload dus ik neem aan dat ik hem later gewoon weer kan downloaden (maw, ook al heb ik hem niet gedownload, dan ben ik toch verzekerd van deelname aan de beta...?)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je modnations gedownload hebt op de ene PS3, is er dan een mogelijkheid om hem te installeren op een andere? Kan je de gedownloade file op een USB stick zetten of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer geen FF8? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:51:
[...]

Ik dacht in mijn naïviteit dat ps3 games, toch de europese, universeel waren en dat dus alles beschikbaar is. Als wij in België of Nederland een game kopen, dan staan de traditionele talen (engels, frans, duits, spaans, italiaans en nederlands) er toch ook altijd op? Maar blijkbaar heeft de UK een andere regeling. Maar goed, mijn vraag is hierbij opgelost.
Oh wat schattig, je denk dat Nederland bij Engeland, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italie hoort. Wat lief!

Wij vallen onder de categorie: IJsland, Denemarken, Portugal, Griekenland, Joegoslavie en al die andere schattige 2de rangs landjes.

Het is geen voetbal! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:00
Heb geluk dat ik hier kijk, want PS Blog zou op Twitter zetten wanneer de Store live is, nu nog geen bericht op Twittter.... In ieder geval is de Beta hier aan het downloaden :) Ben benieuwd hoe snel de 100.000 wordt bereikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 13:44
Die voor de derde keer op rij niets te bieden heeft... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 20-09 13:44
Dennis Lammers schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:26:
Heb geluk dat ik hier kijk, want PS Blog zou op Twitter zetten wanneer de Store live is, nu nog geen bericht op Twittter.... In ieder geval is de Beta hier aan het downloaden :) Ben benieuwd hoe snel de 100.000 wordt bereikt ;)
Via Twitter ben ik er al lang op geattendeerd... :)
about 3 hours ago from CoTweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Zo, ModNation wordt gedownload. Ik heb m'n Playstation nu ongeveer een maand en bevalt tot nu toe erg goed. Zojuist Uncharted 2 voor de 2x uitgespeeld, ik ga m'n nog een keer doen voor alle schatten, vind ik geen probleem, ik vind het namelijk een topgame. Ook LBP vind ik lachen, leuk om met z'n tweeën te doen. Zou het wel leuk vinden als mensen me toevoegen als vriend, ook voor bepaalde trophies. Mijn PSN ID: DieMaXo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Ben bang dat ik ModNation niet kan downloaden wanneer ik thuis kom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modnation vind ik niet zo interessant.
De races zijn saai; slap aftreksel van Mario Kart.
En de laadtijden en hick up zijn helemaal erg.
Enige leuke is dan dat het er wel okee uitziet en dat je zelf baantjes kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:39:
Ik vind het persoonlijk een slechter systeem. De platinum trophy is nog wel leuk omdat je dan kan zien dat iemand alle achievements heeft gehaald, maar dat is dan weer niet zichtbaar voor PSN games.

De verschillende categorien bronze, silver, gold zorgen alleen maar voor moeilijkere vergelijkingen. Ik weet echt niet hoe ver een vriend van me is als ik 6 brons, 4 zilver en 2 goud zie. Een 370/1000 notatie geeft me sneller een indicatie.

Levels zijn ook nodig bij trophies omdat je daarmee tenminste nog een beetje kunt vergelijk. Bij achievements zou een level nutteloos zijn, want dubbelop (23.450 = lvl 23 , 16.345 = lvl 16?)
Je kunt het ook zo zien: Het trophies systeem heeft the "best of both worlds"

Een levelsysteem waarin je ala gamerscore kan zien hoever iemand is. Dit in vergelijking met het totale aantal punten bij de gamerscore. Iemand is level 9 met 50pct en das meer als iemand met level 8 en 80 pct (dat ik dit nog aan je moet uitleggen)

Je kunt per spel aan het perscentage zien hoever diegene is in zijn game... een beetje 370/1000 notatie als gamerscore. Dus eigenlijk heel erg vergelijkbaar.

EN je hebt het voordeel van verschillende soorten trophies waarvan de bronzen, ziilveren, gouden en platinum in de meestee spellen aangeven hoe moeilijk ze zijn op te halen of hoeveel energie je erin hebt zitten. Heeft iemand heel veel gouden trophies of zelfs erg veel platinums dan weet je dat je te maken hebt met een "serieus gamer"

Bij de gamerscore van MS kan je ook een heel hoge gamerscore halen met heel veel lage point achievements. Dat kan natuurlijk ook bij de trophies met veel bronzen maar juist de hoeveelheid aan verschillende types trophies geeft danook weer extra aan wat voor vlees je in de kuip hebt. Zoals gezegd is een platinum trophie natuurlijk bewonderingswaardiger dan 12 stuks brons terwijl ze je naar hetzelfde niveau brengen (180 punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
modnation is nog steeds gewoon beschikbaar.
mijn download is nu net gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 07:14
Blaasvis schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:06:
Nee de xbox kent niet een soort gelijk systeem, het zijn gewoon punten. Ik heb bijvoorbeeld oblivion op 1000/1000 maar door de DLC is het nu 1000/1250. Je krijgt niets extra's ;)

In de laatste versie van het dashboard heb je nu wel een overzicht van de games die 100% in punten hebt gehaald.
Kun je ook nog iets met die punten dan (ergens aan besteden...) of is het verder ook een 'Kijk mij eens hoe goed ik wel niet ben!'-systeem?

Ik ben wel redelijk positief over het trophy-systeem moet ik bekennen. Ik heb nu 2 platinum trophies (zo, kijk mij eens stoer zijn... :P ) en ik had er wel voldoening van dat ik beide games platinum heb. Niks meer, niks minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Gelukkig nog op tijd, ben 'm nu aan t downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
das jammer, is ie binnen en bijna klaar met installeren, moet ik weg. :'(
(vanavond als ik terugben maar eens uitproberen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Myst schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:06:
[...]

Kun je ook nog iets met die punten dan (ergens aan besteden...) of is het verder ook een 'Kijk mij eens hoe goed ik wel niet ben!'-systeem?

Ik ben wel redelijk positief over het trophy-systeem moet ik bekennen. Ik heb nu 2 platinum trophies (zo, kijk mij eens stoer zijn... :P ) en ik had er wel voldoening van dat ik beide games platinum heb. Niks meer, niks minder.
Niks kan je ermee.

Ik vind trophies en achievements dan ook nutteloos en ga nooit maar dan ook nooit iets speciaals doen omdat je dan een trophy krijgt.

De enige trophies die voor mij hadden hoeven te bestaan zijn brons gebaseerd op level / missie dat je gehaald hebt (zodat je kan zien hoever je vrienden zijn) en zilver voor uitspelen op easy, gold voor normal en platinum voor hard.

Trophies zoals "schiet 1000 vijanden dood met wapen x" voegen niks toe en ik snap de lol ook niet van om zoiets te halen.

Dus ik haal dan ook nooit meer dan 50% zo'n beetje aan trophies in een game, alleen degene die ik toevallig krijg terwijl ik speel en meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:39:
Het eerste wat je ziet als je trophies gaat vergelijken zijn percentages, dus een lijst met hoeveel % iemand per spel heeft. En ik neem aan dat je bij XBL ook verschillende waardes hebt voor bepaalde achievements, dus 5, 10 of 20 punten. Dus in dat opzicht is het dan ook niet echt duidelijker dan PSN om te kijken hoever iemand echt in een spel is, aangezien je ook voor opdrachten buiten het halen van levels ook trophies/achievements kunt halen.
Als ik echt wil weten hoe ver iemand is dan kijk ik sowieso altijd gewoon even in de trophy lijst welke trophies diegene al heeft :)
swopdark schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:44:
Bij de gamerscore van MS kan je ook een heel hoge gamerscore halen met heel veel lage point achievements. Dat kan natuurlijk ook bij de trophies met veel bronzen maar juist de hoeveelheid aan verschillende types trophies geeft danook weer extra aan wat voor vlees je in de kuip hebt. Zoals gezegd is een platinum trophie natuurlijk bewonderingswaardiger dan 12 stuks brons terwijl ze je naar hetzelfde niveau brengen (180 punten)
Dit vind ik ook het grootste voordeel ja. Daarnaast moet ik ook wel zeggen dat sommige spellen echt te ver gaan in wat je moet doen voor een trophy. Mirror's Edge en Killzone 2 heb ik beide volledig uitgespeeld en ik zit nog maar in de 20% van de trophies en dat vind ik te weinig. Alle platinums die ik gehaald heb, heb ik dan ook gehaald bij spellen waarbij je met een beetje inzet wel alles kunt halen door maar 1 keer door het spel te moeten gaan. Online trophies doe ik ook niet vaak.

[ Voor 47% gewijzigd door SToRM666 op 21-01-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:36:
Modnation vind ik niet zo interessant.
De races zijn saai; slap aftreksel van Mario Kart.
En de laadtijden en hick up zijn helemaal erg.
Enige leuke is dan dat het er wel okee uitziet en dat je zelf baantjes kan maken.
ff 15 minuten gespeelt, maar bovenstaande klopt inderdaad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Ik vind het op zich best een vermakelijke game. Laadtijden enzo moet je nu niet naar kijken want het is en blijft een beta! Het racen zelf zou wat mij betreft wel iets moeilijker mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
gnauw schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:26:
[...]

ff 15 minuten gespeelt, maar bovenstaande klopt inderdaad :(
Na 15 minuten spelen kun je onmogelijk alle details van het rijden beheersen. Weet je bv. al dat je kunt sliden en op die manier je booster kunt opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Toen ik thuis kwam zag ik dat mijn PS3 gecrashed was tijdens de installatie van modnation.
Ik moest de powerswitch achterop de PS3 uit en aanzetten om er weer leven in te krijgen.
BamSlam_ schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:12:
[...]
Na 15 minuten spelen kun je onmogelijk alle details van het rijden beheersen. Weet je bv. al dat je kunt sliden en op die manier je booster kunt opladen?
lol, dat bevestigd zijn uitspraak alleen maar dat het een aftreksel is van mario kart.
Daar boost je ook door te sliden. Maar goed, goed gejat is beter dan slecht verzonnen.
Maar dan moet het wel goed uitgewerkt zijn.
zal het zo zelf eens beoordelen.

edit:
laadtijden inderdaad erg lang.
framerate vind ik zeer beroerd. Hoeft niet representatief te zijn voor de uiteindelijke game natuurlijk, maar ik vond het waardeloos.
vind zelf de karts bij mario kart lekkerder te besturen.
valt mij dus ook wat tegen als eerste indruk.

[ Voor 76% gewijzigd door M a r c o op 21-01-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Modnations gedownload, maar de hickups en trage laadtijden zijn te erg. Daarnaast als je al slidend over een 'turboramp' gaat en je komt naast het hek wordt je niet automatisch weer teruggezet op de baan. Nee, niets voor mij... al is het natuurlijk een beta versie waar nog veel in moet worden opgelost. Maar dat ik het niets vind is puur persoonlijk, het kan me niet lang genoeg boeien.

Ander vraagje; PSP Minis kan je sinds kort ook ook op de PS3 afspelen. Nu vraag ik me af, je kan 5x downloaden toch? Ik wil namelijk Tetris voor op m'n PSP kopen, maar dan kan ik die dus ook spelen op de PS3 toch door te kijken bij de downloadlijst in de store?

[ Voor 13% gewijzigd door JK op 21-01-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 19:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Pluk die uit de US store? Scheelt je gelijk die PAL balken ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Creepy schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:57:
[...]

Op de PSX was het vroegah ook zo dat de NTSC versie ook sneller liep o.i.d. ivm de verschillende framerates.
Maar alleen om van die balken af te zijn, zou ik het al doen :). Na mn tentamens maar eens aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Creepy schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:57:
[...]

Wat bedoel je met 'PAL balken'?

FFVIII komt de eerste week van februari in de EU stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik vindt het echt geweldig om te zien dat iedereen Modnation Racers gelijk al aan het afkraken is, het is niets voor niets een BETA, dat schijnen een hoop niet te begrijpen. Dat de laadtijden zo lang zijn etc vindt ik ook vervelend, als dit in de volledige game weg is koop ik dit spel zeker, de Playstation mist een hoop van dit soort spelletjes naar mijn mening. Vind't het spel tot nu toe erg leuk om te doen, ben benieuwd wat de volledige versie ons zal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Vaak is het dat een beta een vrijwel af product is welke alleen een beta is geworden om de online mogelijkheden te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
AvanCade schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:01:
Vaak is het dat een beta een vrijwel af product is welke alleen een beta is geworden om de online mogelijkheden te testen.
Nou ja, maandje geleden heb ik uitgebreid de BFBC2 beta gespeeld op de ps3. Na de beta hebben ze een hele grote waslijst aan fixes aangekondigd, de meeste daarvan zullen enkele flinke ergernissen van de beta oplossen. Wil daarmee zeggen dat er voor Modnation nog veel kan veranderen in de goede richting, het is (zoals gezegd) niets voor niets een beta. Het is gewoon raar dat mensen soms niet inzien wat dat inhoudt.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vergeet twee woordjes:
Vads schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:27:
[...]

Die voor de derde keer op rij voor mij
niets te bieden heeft... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
BatmanHorizon schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:40:
[...]

Nou ja, maandje geleden heb ik uitgebreid de BFBC2 beta gespeeld op de ps3. Na de beta hebben ze een hele grote waslijst aan fixes aangekondigd, de meeste daarvan zullen enkele flinke ergernissen van de beta oplossen. Wil daarmee zeggen dat er voor Modnation nog veel kan veranderen in de goede richting, het is (zoals gezegd) niets voor niets een beta. Het is gewoon raar dat mensen soms niet inzien wat dat inhoudt.
BFBC2 is dan voor zover ik beta's heb getest een van de uitzonderingen. Ik gebruik een beta aangelegenheid dan ook alleen om de gameplay te testen om te kijken of deze op mijn 'wanted-list' komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:40:
[...]

OK, misschien moet deze oudere lulTweaker maar eens inzien dat het betatesten van vroeger (zoveel mogelijk resterende bugs fixen voor de release) niet meer het betatesten van nu is (kijken wat de reacties van het publiek zijn en aan de hand daarvan features tunen). :) In ieder geval hoop ik met velen van jullie dat de gameplay van Modnation flink getuned gaat worden, want het wow-gevoel en de verslaving die bij Mario Kart optrad heb ik bij Modnation niet. En ik heb alles bij elkaar toch wel een uur of 20 in de Amerikaanse beta doorgebracht, schat ik. Het maken van tracks in de prachtige editor vind ik dan wel weer erg tof en verslavend.

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 22-01-2010 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
(argumentatie over onderwerp X, terwijl ik reageerde op iemand die over onderwerp Y wat zei |:( 8)7 ). removed

[ Voor 91% gewijzigd door EfBe op 22-01-2010 09:38 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je je feedback geven voor ModNation Beta?...want dat is natuurlijk wel heel erg belangrijk. De feedback die je hebt kan een game alleen maar beter en beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54

scorpie

Supra Addict

Blijkbaar op het normale Playstation forum:
To share your thoughts with the ModNation Racers, go to www.playstation.com, login to your PSN account and then click the “BETA” link located in the top right corner under your name.
Aldus een developer @ http://www.us.playstation.com/modnation/onlinebeta/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:26

burgt

Starbass

JK schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:41:
Modnations gedownload, maar de hickups en trage laadtijden zijn te erg. Daarnaast als je al slidend over een 'turboramp' gaat en je komt naast het hek wordt je niet automatisch weer teruggezet op de baan. Nee, niets voor mij... al is het natuurlijk een beta versie waar nog veel in moet worden opgelost. Maar dat ik het niets vind is puur persoonlijk, het kan me niet lang genoeg boeien.

Ander vraagje; PSP Minis kan je sinds kort ook ook op de PS3 afspelen. Nu vraag ik me af, je kan 5x downloaden toch? Ik wil namelijk Tetris voor op m'n PSP kopen, maar dan kan ik die dus ook spelen op de PS3 toch door te kijken bij de downloadlijst in de store?
Je kan je download game op 5 verschillende systemen zetten dacht ik, maar op het zelfde systeem kun je hem oneindig downloaden. Hoe dit zit tussen PSP en PS3 weet ik niet, ik heb geen PSP.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond om 18:00 ModNation gedownload en ff gespeeld....gisteren rond 22:00 nog een keer, maar ik kon nog niet online...hebben meerdere mensen hier last van gehad? Of is er pas na die tijd een server beschikbaar gekomen om online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:25:
Gisterenavond om 18:00 ModNation gedownload en ff gespeeld....gisteren rond 22:00 nog een keer, maar ik kon nog niet online...hebben meerdere mensen hier last van gehad? Of is er pas na die tijd een server beschikbaar gekomen om online te spelen.
Ik heb gisteren tussen half 8 en half 9 gespeeld en kon toen gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Laatst online: 17-09 15:15
Ike. schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:59:
[...]

Ben hier ook erg benieuwd naar! Kan iemand dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:25:
Ik meen op Playstation Blog te hebben gelezen dat de beta de 21e te downloaden zou zijn en dat de servers de 22e live zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

BatmanHorizon schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:40:Het is gewoon raar dat mensen soms niet inzien wat dat inhoudt.
Ik vind het dan weer raar dat sommige mensen denken dat een game nog compleet kan veranderen, omdat het een beta is. Een "slechte game met veel bugs" wordt op z'n best een "slechte game zonder bugs".

Modnation racers ga ik zo eens proberen, dus daar kan ik nu nog niks over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
In mijn ogen is modnations gewoon een kart game zoals mariokart of crash bandicoot op ps2. In principe weinig origineel, op het maken van eigen circuits na. Maar in mijn ogen hoeft het ook niet enorm origineel te zijn om vermakelijk te zijn met een paar vrienden op de bank of online. Zoals ik eerder al zei zou voor mij alleen t racen iets moeilijker mogen, maar dat kan ook met de snelheidsbeleving in het spel te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:27
Iemand enig idee of Final Fantasy XIII Ook PS3 Throphies krijgt? Normaal gesproken speel ik alleen maar online games (dus bijna geen Trophies voor mij), maar lijkt me wel leuk als het hier erin zit. Misschien dat ik het dan eens ECHT uitspeel met alle zeldzame spullen etc :) (normaal is het het verhaal volgen en dan klaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Omni superens schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:50:
In mijn ogen is modnations gewoon een kart game zoals mariokart of crash bandicoot op ps2. In principe weinig origineel, op het maken van eigen circuits na. Maar in mijn ogen hoeft het ook niet enorm origineel te zijn om vermakelijk te zijn met een paar vrienden op de bank of online. Zoals ik eerder al zei zou voor mij alleen t racen iets moeilijker mogen, maar dat kan ook met de snelheidsbeleving in het spel te maken hebben.
Het is wel eindelijk een "race" game die je ook met de mensen kan spelen die nooit spelletjes spelen. gewoon lekker op de bank kan doen. Op de ps3 had je die nog niet echt (en gt5p/motorstrom is te moeilijk)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 21:20
M3rcury schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Het is wel eindelijk een "race" game die je ook met de mensen kan spelen die nooit spelletjes spelen. gewoon lekker op de bank kan doen. Op de ps3 had je die nog niet echt (en gt5p/motorstrom is te moeilijk)
Zelf vind ik dat er in het algemeen een gebrek is aan spellen met een lokale multiplayer (4 spelers). Je hebt Little Big Planet, een paar PSN spellen en sporadisch een shooter die het ondersteund. Spellen zoals Mariokart of bijvoorbeeld Smash Brothers zijn wat mij betreft meer dan welkom!

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smash Bros zou wel top zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:51
Ragdoll Kung Fu: Fists of Plastic anyone? Kom op jongens, voor dat je dingen gaat roepen mag je eerst weleens een beetje research doen ;)

Sowieso heeft de PS3 een heel ander soort publiek en ook een ander soort party games, waaronder Buzz en SingStar, er zal ongetwijfeld genoeg vergelijkbaars te vinden zijn op de Wii maar niet van hetzelfde niveau. Maar goed, typisch gevalletje "het gras is groener aan de overkant"... Want PS3-eigenaren verwachten buiten het 2/4-player lokale multiplayer ook nog eens 60FPS op 720/1080p, en ik denk dat de gemiddelde Wii-eigenaar niet eens weet wat FPS is :+

Er zullen ongetwijfeld ook genoeg Wii-eigenaren die graag GT5 zouden willen(als dat technisch al mogelijk was :P ), maar hey, dat is het hele punt, een console heeft een specifieke doelgroep en eigen exclusives anders zouden ze net zo goed één console kunnen maken |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Rctworld op 22-01-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:01:
Een Beta-test is er juist om zo veel mogelijk eventueel aanwezige "foutjes" te ontdekken, verbeteren, repareren en/of voorkomen.
Dus echt af kun je het dan nog niet noemen.
Beta testers bestonden ook al voordat er internet was hoor. ;)
TimmieVelthuis schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:56: Ben hier ook erg benieuwd naar! Kan iemand dit uitleggen?
PAL-balken geven je scherm een zwarte balk onder- en bovenaan.
Remcov250 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:05:
Iemand enig idee of Final Fantasy XIII Ook PS3 Throphies krijgt?
Ja, Final Fantasy XIII zal trophies hebben.
Check www.p3strophies.org als je wilt weten welke (er werd ten tijde van mijn post onderhoud gepleegd, dus daarom geen link).

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-01-2010 14:55 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 19:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ike. schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:59:
[...]

Het gros van de FF games zijn op NTSC gemaakt en later overgezet naar PAL. De NTSC resolutie is lager, maar de framerate wat hoger t.o.v. PAL. I.p.v. alles naar PAL resolutie te schalen hebben ze gewoon domweg zwarte balken boven en onder toegevoegd om de NTSC schermem op PAL resolutie af te beelden. Eindresultaat is zwarte balken boven en onder in beeld, iets in elkaar gedrukte graphics en een lagere framerate. Als je de US versies pakt uit de store heb je wel een fullscreen beeld, geen ingedrukte graphics en een iets hogere framerate aangezien die ook daadwerkelijk op NTSC runnen (of op 480P als je via HDMI je PS3 aangesloten hebt en de upscaler uit hebt staan)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3rcury schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Motorstorm is niet zo moeilijk hoor, ik heb pacific rift echt super veel met vrienden gespeeld.

Wat modnations betreft, heb ook ff die beta gedownload, vind het wel grappig, maar weinig vernieuwend. Ik ga voor deze game ook zeker geen nieuwprijs betalen, maar als die voor 10/15 euro op de kop te tikken is, zal ik het niet laten.

Voor mij is het nu echt wachten op maart, met God of War 3 en Gran Turismo 5. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

-RazieL- schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:16:
[...]

Ik vind het dan weer raar dat sommige mensen denken dat een game nog compleet kan veranderen, omdat het een beta is. Een "slechte game met veel bugs" wordt op z'n best een "slechte game zonder bugs".

Modnation racers ga ik zo eens proberen, dus daar kan ik nu nog niks over zeggen
Als de game als slecht wordt ervaren door het grote aantal bugs wat er in zit, dan zit jij met je gedachtengang toch op de verkeerde richting denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcov250 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:05:
Iemand enig idee of Final Fantasy XIII Ook PS3 Throphies krijgt? Normaal gesproken speel ik alleen maar online games (dus bijna geen Trophies voor mij), maar lijkt me wel leuk als het hier erin zit. Misschien dat ik het dan eens ECHT uitspeel met alle zeldzame spullen etc :) (normaal is het het verhaal volgen en dan klaar :P)
Dat is sinds 1 januari 2009 verplicht voor alle nieuwe PS3-games. Antwoord: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:20:
[...]

Motorstorm is niet zo moeilijk hoor, ik heb pacific rift echt super veel met vrienden gespeeld.

Wat modnations betreft, heb ook ff die beta gedownload, vind het wel grappig, maar weinig vernieuwend. Ik ga voor deze game ook zeker geen nieuwprijs betalen, maar als die voor 10/15 euro op de kop te tikken is, zal ik het niet laten.

Voor mij is het nu echt wachten op maart, met God of War 3 en Gran Turismo 5. 8)
Motorstorm pacific rift vind ik persoonlijk niet zo geschikt om met vrienden op de bank te spelen; het is een beetje moeilijk om te weten waar de baan is als je het spel voor de eerste keer speelt, en dat het scherm nog maar een kwart van de grootte is maakt het niet makkelijker. Met als gevolg dat ik steeds eerste werd en de rest gefrustreerd werd.

Ik verwacht nog het meeste van Gas: Fuel for fun, dat ook ieder moment uit kan komen. Maar ik heb dan ook heel erg genoten van Mashed op de PS2

http://www.youtube.com/watch?v=1SGDCVDf49w

Modnations vind ik niet meevallen tot nu toe, het voelt als een tweederangs Mario Kart. Maar Mario Kart op de Wii is dan ook wel weer heel erg goed, het is niet zo makkelijk om dat te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Aantal maanden geleden ook een PS3 gekocht en damn wat is dat een leuk apparaat :D
maar nu zag ik dat eind deze maand White Knight uit gaat komen maar nou vraag ik me af of hier nog mensen zijn die hiervan op de hoogte/in de gaten houden.
Pagina: 1 ... 10 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.