Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/3118/darksiders.jpg

Ontwikkelaar: Vigil Games
Uitgever: THQ
Release: januari 2010
Aantal spelers:Onbekend, multiplayer zit er in elk geval in.
Platforms: PS3 en Xbox 360
Officiele website: http://www.darksiders.com/#/home

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/984/984044/darksiders-wrath-of-war-20090518031014499_640w.jpg

Story

The time for the great Apocalypse of legend has come... as you take on the role of War, one of the four Horsemen of the Apocalypse, and rain judgment and destruction on the Earth.

However, not all is as it seems when you discover that you and your fellow Horsemen have been implicated in the premature destruction of Earth and are swept up in a conspiracy between the forces of Heaven and Hell.

Banished and stripped of your powers, embark on an epic quest of revenge and redemption as you battle angels and demons to restore your awesome abilities and seek out those who betrayed you.

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/943/943012/darksiders-wrath-of-war-20090108001751119_640w.jpg

GamePlay

Darksiders is primarily a combat action game, with weapons such as giant swords and miniguns available. War also regains his powers throughout the game, and has his own mount, a horse called Ruin.

The powers and horse which War must regain play an important role in the game as they enable him to access areas of the world which would otherwise be closed to him. A wrath meter similar to the musou gauge in the Dynasty Warriors series fills up as War fights and gives access to powered-up and special moves.

Action takes place both underground where puzzles play a large role, and above ground in which free roaming is allowed.

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/984/984044/darksiders-wrath-of-war-20090518031025748_640w.jpg

Info

• Godlike Power: Combine the brutal attacks, supernatural abilities and seamless traversal – delivering epic combat and adventure in an immersive demon ravaged world.
• Open World Exploration: Discover hidden secrets as you explore the vast terrain of a ruined Overworld, and ward off relentless enemies as you battle through the demonic dungeons of the Underworld.
• Extreme Arsenal of Weapons: Unleash WAR’s fury with an expansive arsenal of fantasy and modern weapons, and use virtually anything within your environment as a weapon (lamp posts, cars, buses).
• Choose your Character’s Progression: Increase or unlock new abilities – customized to your gameplay style. Build up WAR’s Wrath Powers and unleash them in spectacular attacks – or collect Soul Cores to increase or unlock new abilities.
• Horseman of the Apocalypse: Gain the services of RUIN, WAR’s phantom steed – blazing a trail through enemies across devastated environments.
• Graphic Novel Art Style: Joe Madureira’s unique visual art style and original storyline (Comic Book Bio – X-men, Battle Chasers, The Ultimates).
• Cinematic Gameplay Experience: Harnessing the power of next-generation console systems, Darksiders will immerse players in a rich cinematic gameplay experience – featuring next gen graphics, detailed special effects, cinematic lighting and an epic musical score that complements the in-game action.

Trailers

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=98tzEaLdyiM&feature=player_embedded]

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/984/984044/darksiders-wrath-of-war-20090518031038060_640w.jpg

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 19:28

scorpie

Supra Addict

Ah, er is nu ook een centraal topic over, hulde! Ik kwam het spel een tijdje geleden tegen toen iemand het noemde in het ps3 topic, en het lijkt me idd erg vet :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:11

Grozno

acts without consequence!

Sterker nog, het is erg vet! Soms ook wel pittig trouwens, ik zit nu vast bij een sub-boss :/

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

Yes!

Zit inmiddels 8 uur in het spel, en ben net voorbij de kathedraal. Heb de gebieden opnieuw nagelopen om verborgen power-ups te vinden. Het fijne aan dit spel vind ik dat je alles op zijn dooie gemakje kunt doen en nalopen!

De allereerste echte eindebaas, Tiamat was op normal echt een bitch! Ik wil eerst de hele game op normal spelen, en verwacht daarna gelijk te beginnen op apocalypse.

Een heerlijke action-adventure!

[ Voor 24% gewijzigd door NvM op 04-01-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

NvM schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:28:
Yes!

Zit inmiddels 8 uur in het spel, en ben net voorbij de kathedraal. Heb de gebieden opnieuw nagelopen om verborgen power-ups te vinden. Het fijne aan dit spel vind ik dat je alles op zijn dooie gemakje kunt doen en nalopen!

De allereerste echte eindebaas, Tiamat was op normal echt een bitch! Ik wil eerst de hele game op normal spelen, en verwacht daarna gelijk te beginnen op apocalypse.

Ja, Tiamat...
spoiler:
Ik had eerst niet door dat je d'r ook gewoon kan hakken, ik zat steeds te wachten op het speciale momenttm wat je meestal bij dit soort eindbazen hebt. Dat is er wel, maar komt maar af en toe, terwijl je d'r als je gewoon hakt eigenlijk vrij snel neerhebt :P

Ik heb net de Ashlands gehad; ook erg vet, meer combatheavy in plaats van het puzzelen van de eerste 2 dungeons. Erg stoer spel.
Grozno schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:20:
Sterker nog, het is erg vet! Soms ook wel pittig trouwens, ik zit nu vast bij een sub-boss :/
Welke en waar?

Mee eens met dat pittig trouwens, vooral omdat ze *erg* zuinig zijn met health... Erg weinig van die groene kisten, vooral veel kisten met souls. En er komt bijna niks uit de enemies wat health betreft.

Ik moet wel redelijk vaak grote gevechten opnieuw doen, maar als je weet wat er komt is 't nog wel te doen vaak. Dan kun je je Chaos Form goed inzetten enzo :)

[ Voor 13% gewijzigd door Willybubba op 04-01-2010 23:48 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:11

Grozno

acts without consequence!

Op een stuk kapotte highway, vrij in het begin... Waarschijnlijk moet ik 'm gewoon hard beuken, maar hij (net zo'n gast als in het begin, waar je chaosform tegen mag proberen) beukt nog harder terug.

[ Voor 21% gewijzigd door Grozno op 05-01-2010 00:09 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gooi met auto's naar hem ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:27

Vrijdag

De Zwarte

NvM schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:28:
Yes!

Is het dan free-roaming? Tenminste, dat je vrij heen en terug kan lopen door de levels om dingen te pakken die je eerst bent vergeten?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

TroonStaal schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:17:
[...]

Is het dan free-roaming? Tenminste, dat je vrij heen en terug kan lopen door de levels om dingen te pakken die je eerst bent vergeten?
Ja!

En op welke moeilijkheidsgraad spelen de mensen het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

NvM schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:29:
[...]

Ja!

Oh dat vind ik tof! Hack&slashers vind ik leuk om te spelen maar het is vaak zo dat als je eenmaal ergens doorloopt dat je niet meer terug kan. Vanmiddag maar eens langs de Bart Smit :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

NvM schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:29:
[...]

Ja!

Normal, en dat is soms al lastig zat :P

Misschien daarna nog een Apocalyptic run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aska.nl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27
Hmm ik heb darksiders zojuist uitgespeeld op apocalyptic. Het is zoals heel veel adventure type games, het begin is enorm moeilijk maar langzamerhand krijg je dusdanig de overhand in items(en je wordt steeds beter in het spel natuurlijk) dat je moeiteloos erdoorheen loopt. De twists in het verhaal zijn wel heel gaaf gedaan, en de voiceacting van War is ofc supertof ;)

Iemand trouwens een idee waar je dit krijgt? (spoiler inc)
spoiler:
Ik zoek nog 1 legendary enhancement, ik heb death's verdict, war's glory en strife's nogwat. Iemand een clue? Das 't laatste wat ik nog moet :) Loop al in een mooi abyssal armor pakkie en een armageddon blade op de rug =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Aska.nl schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:30:
Hmm ik heb darksiders zojuist uitgespeeld op apocalyptic.
Wat kun je allemaal nog doen nadat je het spel uitgespeeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aska.nl
NvM schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:08:
[...]

Wat kun je allemaal nog doen nadat je het spel uitgespeeld hebt?
Niet veel, je kunt een newgame beginnen waarin je je
spoiler:
abyssal armor
houdt, maar dan wordt 't wel erg makkelijk denk ik. Verder begin je gewoon weer net voor de final battle als je je savegame load, dus er zit niet veel anders op dan je game 100% halen qua items enzo helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Aska.nl schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:45:
[...]

Niet veel, je kunt een newgame beginnen waarin je je
spoiler:
abyssal armor
houdt, maar dan wordt 't wel erg makkelijk denk ik. Verder begin je gewoon weer net voor de final battle als je je savegame load, dus er zit niet veel anders op dan je game 100% halen qua items enzo helaas.
Dat komt goed uit, want ik speel de game nu op normal, en wil 'em graag nog op apocalypse spelen.

Edit:

Interview met Joe Madureira, creative director van Darksiders

Damn, ik hoop écht dat er een sequel komt. Ik ben te verslaafd aan dit spel.

[ Voor 19% gewijzigd door NvM op 05-01-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb Darsiders bestelt bij 12Game.Com en ik kreeg er ook een boekje (comic + wat tekeningen). Hebben meer dat gekregen? Ik wist niet dat ze dit erbij deden.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Heb ik ook, best vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aska.nl
NvM schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:13:
[...]

Dat komt goed uit, want ik speel de game nu op normal, en wil 'em graag nog op apocalypse spelen.

Edit:

Interview met Joe Madureira, creative director van Darksiders

Damn, ik hoop écht dat er een sequel komt. Ik ben te verslaafd aan dit spel.
Zit er dik in dat er een sequel komt :) Het eindfilmpje geeft me in ieder geval wel die impressie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-04 16:51
Willybubba schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:46:
[...]

Ja, Tiamat...
spoiler:
Ik had eerst niet door dat je d'r ook gewoon kan hakken, ik zat steeds te wachten op het speciale momenttm wat je meestal bij dit soort eindbazen hebt. Dat is er wel, maar komt maar af en toe, terwijl je d'r als je gewoon hakt eigenlijk vrij snel neerhebt :P

Ik heb net de Ashlands gehad; ook erg vet, meer combatheavy in plaats van het puzzelen van de eerste 2 dungeons. Erg stoer spel.

[...]

Welke en waar?

Mee eens met dat pittig trouwens, vooral omdat ze *erg* zuinig zijn met health... Erg weinig van die groene kisten, vooral veel kisten met souls. En er komt bijna niks uit de enemies wat health betreft.

Ik moet wel redelijk vaak grote gevechten opnieuw doen, maar als je weet wat er komt is 't nog wel te doen vaak. Dan kun je je Chaos Form goed inzetten enzo :)
Als je dood gaat heb je alle health weer terug. Zon hele grote ramp is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Damn, ondanks het feit dat ik tot gisteren nog niets over dit spel had gehoord, wordt dit toch wel een toppertje voor mij denk ik. Eerst nog 'even' de laatste seizoenen van Forza uitrijden, maar dan heb ik voor mezelf ook weer even tijd om wat anders te spelen. Lijkt me erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Net een rondje stad gedaan. De Mediamarkt had 'm, de Bart Smit en de Gameshop (Den Haag). Bij Gameshop was de prijs het "laagst", €59,99. Had nog Irisscheques dus nog maar drie tientjes :9
Intertoys en FRS heb ik niet gekeken.

Net begonnen en het speelt lekker. Ben net terug op aarde dus zit nog echt helemaal in het begin.

Als je health tekort hebt, helpt het wel om de zombies vast te pakken en dood te knijpen, dan krijg je ook groene zielen. Kraaien ook trouwens. En heel veel kan stuk en is te gebruiken als wapen (kort, maar toch). Best geinig om zombies met een autowrak of een lantaarnpaal plat te meppen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Vrijdag op 06-01-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gek, ik kreeg eerder te zien dat mijn scythe lvl 2 is maar als ik bij die koopman kom kan ik een skill niet kiezen omdat lvl 2 scythe er voor nodig is :?
Het balkje is net zo vol als mijn zwaardbalkje, daar kan het dus niet aan liggen.

Argh, ben nu in de Cathedral in het gebied waar er een enorme draaiende brug is. Op de bodem is lava en er ligt ook een artifact. Aan de rechterkant liggen er stickybombs, een gewone bom én een stuk rode "muur". Nu kan je met de werpster, nadat je de sticky op de rode muur hebt geplakt, die gewone bom selecteren en dan als tweede de geplakte bom. Zodat er een kettingreactie ontstaat. maar dat lukt niet. De geplakte neemt het niet over zeg maar. Wat doe ik fout?

Laat maar, al opgelost |:( *zich stom voelt* ;(

[ Voor 73% gewijzigd door Vrijdag op 07-01-2010 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

jaaoie17 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Als je dood gaat heb je alle health weer terug. Zon hele grote ramp is het niet.
Jamaar dat dood gaan dat hoeft nou juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Screen-tearing op de Xbox 360 wordt gefixed. Netjes!

http://xbox360.ign.com/articles/105/1058958p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik wil ook een comic erbij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hey dat is zeker netjes! Was eigenlijk voor mij een minpuntje waardoor ik niet echt lekker in de game kwam. Let nogal veel of grafische kwaliteit. Vind het wel een super gaaf spel al hoor ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind het wel frustrerend dat je soms dingen ziet liggen maar dat je er nog never nooit bij kan komen. Wil ik ergens naartoe springen, lukt het maar niet. Zal later in het spel vast wel meer mogelijkheden krijgen om verder te springen/iets met een grappling hook ofzo?

Zit nu in de Drowned lands en moet een Shadow Lurker omleggen. De challenge is dat ik minimaal één undead soldier in leven laat maar ze worden telkens afgeslacht. Iemand tips? Moet ik me concentreren op de grote monsters of juist de kleine demonen?

[ Voor 31% gewijzigd door Vrijdag op 08-01-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Bah :(

Schijnbaar zaten in de eerste batch doosjes een coupon waar een code instaat die je op My THQ moet invoeren voor extra content waar behoorlijk mysterieus over wordt gedaan. Ik heb het spel gepreordered, dus lijkt het me dat ik één van de doosjes uit de eerste batch heb gekregen, maar daar zat geen code in :(

Inmiddels maar even contact opgenomen met de game shop of ze contact kunnen opnemen met een vertegenwoordiger van THQ want dit vind ik absoluut stijlloos :(

Overigens heb ik gehoord dat je met de code "The Hollow Lord" (zonder aanhalingstekens en caps) een speciale Scythe (de Harbringer) kunt halen in de ingame shop, kost niets (scheelt weer 1000 zieltjes die je aan wat andere dingen kunt besteden) en als je met de Harbringer die zombies neermaait kun je ook meer zielen 'reapen'.

[ Voor 42% gewijzigd door mindcrash op 08-01-2010 13:21 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

mindcrash schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:55:
Bah :(

Schijnbaar zaten in de eerste batch doosjes een coupon waar een code instaat die je op My THQ moet invoeren voor extra content waar behoorlijk mysterieus over wordt gedaan. Ik heb het spel gepreordered, dus lijkt het me dat ik één van de doosjes uit de eerste batch heb gekregen, maar daar zat geen code in :(

Inmiddels maar even contact opgenomen met de game shop of ze contact kunnen opnemen met een vertegenwoordiger van THQ want dit vind ik absoluut stijlloos :(

Overigens heb ik gehoord dat je met de code "The Hollow Lord" (zonder aanhalingstekens en caps) een speciale Scythe (de Harbringer) kunt halen in de ingame shop, kost niets (scheelt weer 1000 zieltjes die je aan wat andere dingen kunt besteden) en als je met de Harbringer die zombies neermaait kun je ook meer zielen 'reapen'.
Volgens mij was 'The Hollow Lord' code die geheimzinnige content, totdat men er achter kwam dat deze in code in elk versie van Darksiderd werkt.

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Waar oh waar moet ik die code invoeren dan :? Ik zit te kijken bij opties, de startknop etc. maar nergens waar ik wat kan invoeren?

Gevonden :P Het is dus met spaties en hoofdletters.

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 08-01-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

Zitten er mini games verwerkt in darksiders? Zoals je bijvoorbeeld ziet in een zelda game.

[ Voor 34% gewijzigd door Rj- op 08-01-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, niet gezien.

Die mysterycode is volgens mij US only.

[ Voor 55% gewijzigd door Willybubba op 08-01-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hier werkt de code anders prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:54
Besteld! Morgen binnen als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

TroonStaal schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:08:
Hier werkt de code anders prima hoor :)
Niet die Hollow Lord code, die werkt idd, maar die ene op dat papiertje wat de US versies erbij kregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Willybubba schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:20:
[...]

Niet die Hollow Lord code, die werkt idd, maar die ene op dat papiertje wat de US versies erbij kregen ;)
Ooh, dat je moet invoeren op de site idd. Dat las ik ook maar weet ik verder ook niks van af :P

Ik wil ook speciale zut enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dark Throne is echt een k*t tempel :(

Ze krijgen het voor elkaar om alles wat me kan irriteren aan dit soort game in 1 tempel te frotten. En dan zit ik ook nog eens vast bij een stuk combat. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Dat klinkt alsof er morgen een controller bij mij in de tv komt te zitten :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mwehehe, "Are you not entertained?"

Geinige verwijzing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Heb een mail naar 12Game gestuurd en ze gaan nog even navragen bij THQ Nederland hoe het nu eigenlijk zit met die coupon code... hopelijk horen we dus binnenkort meer :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff :P

Uitgespeeld!

Die Dark Throne is dus verreweg mijn minst favoriete deel, maar toch zat 'ie wel goed in elkaar. Het was gewoon niet mijn ding, die hele tempel :P

Erg vet spel... Ik denk alleen niet dat ik 'm op Apocalyptic nog een keer ga doen, Normal was me al lastig zat zo af en toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

We is toch die knakker met die hoge hoed en wandelstok :? Hij verwijnt elke keer.
En in Drowned Pass staan er twee gebouwen in het water met op de ene een oranje grijppunt en op de andere een item. Maar ik kan maar niet locken op dat grijppunt. Iemand een tip? Heb de haak, vleugels, gauntlet etc. al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik haat die ontplof beesten (ja ik ben nog in t begin, net voorbij samael). De rest gaat me allemaal goed af op normal, maar die dingen erger ik me echt dood aan!

[ Voor 3% gewijzigd door TFDev op 09-01-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

De dungeons doen me enorm denken aan Zelda.

Ik ben ook begonnen op Apocalyptic (1e playthrough) en toch een aantal keer flink zitten vloeken en denken of ik niet beter overnieuw kan beginnen. Ik houd van een uitdaging, maar bazen die met 1 klap een hele healthbar doen verdwijnen vind ik nou ook weer niet nodig. Het stuk met al die engelen waarbij je een gun krijgt vond ik een ramp.

Toch maar doorgezet. Ik zit nu in de metro op zoek naar de Griever. Ik denk dat ik morgen weer eens verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Killed-1 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:43:
Ik haat die ontplof beesten (ja ik ben nog in t begin, net voorbij samael). De rest gaat me allemaal goed af op normal, maar die dingen erger ik me echt dood aan!
Oe ja, die zijn irritant! Beste wat je bij hen kunt doen is blocken, alles kun je blocken behalve de vuurspuug-aanval.

@ TroonSTaal: je kunt ook OP het gebouw klimmen he, dan zou je wel moeten kunnen locken. Of hmm nee wacht, ik denk dat je ook een ander item
spoiler:
(de Mask of Shadows)
nodig hebt daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Willybubba schreef op zondag 10 januari 2010 @ 01:54:
[...]

Oe ja, die zijn irritant! Beste wat je bij hen kunt doen is blocken, alles kun je blocken behalve de vuurspuug-aanval.

@ TroonStaal: je kunt ook OP het gebouw klimmen he, dan zou je wel moeten kunnen locken. Of hmm nee wacht, ik denk dat je ook een ander item
spoiler:
(de Mask of Shadows)
nodig hebt daar...
Ja, dat heb ik geprobeerd maar lukte niet. Heb nu de portal gun maar denk dat ik inderdaad dat laatste item nodig heb. Gisteren trouwens wel alle wapens en wapen enhancements gevonden, alleen nog de verzamel items. de Ashlands zit vlak bij dat stuk waar
spoiler:
de pistool upgrade zit ook een grot met water. Net boven de waterlijn hangt een artifact maar ik kan er niet bijkomen. Daar heb ik zeker ook de mask of Shadows voor nodig?

Wat blocken betreft, volgens mij kan je niet alles blocken. Er zijn ook grote wezens met een soort kraag (meestal paars) en die hebben een drie keer meppen aanval en een bash aanval. Ik krijg die maar niet geblocked. Ook vliegende paarse wezens met twee zwaarden kan ik niet goed blocken en die doen best veel damage. Of misschien pruts ik, dat kan uiteraard ook nog :P

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/jf/ZU/04CLiGJhbC9HCBoEGllTVkU2L2FjaC8wLzIzAAAAAOfn5-x79pE=.jpg
Dark Rider 10g
Ride for 100 miles

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/dB/32/1oCLiGJhbC9ACBoEGllTVkU2L2FjaC8wLzI0AAAAAOfn5-nZHWg=.jpg
Horseman 20g
Kill 150 demons from horseback.

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/zv/yT/0oCLiGJhbC8yFQUbXVJRGEU2L2FjaC8wL0YAAAAA5+fn-bz81Q==.jpg
Into the Void 10g
Collect the Voidwalker

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/ax/ZI/1oCLiGJhbC9DFQUbXVJRGEU2L2FjaC8wLzcAAAAA5+fn+WcWcA==.jpg
One Mean Mother 40g
Defeat Silitha

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/e-/Wy/0ICLiGJhbC8xFQUbXVJRGEU2L2FjaC8wL0UAAAAA5+fn-531YA==.jpg
Reach Out And Touch Somebody 10g
Collect the Abyssal Chain

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/JM/ZG/0YCLiGJhbC9HCxoEGllTVkU2L2FjaC8wLzEzAAAAAOfn5-5pxjg=.jpg
Treasure Hunter 20g
Search 150 caskets

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/Hg/60/0oCLiGJhbC9GCBoEGllTVkU2L2FjaC8wLzIyAAAAAOfn5-2bDgI=.jpg
River of Blood 10g
Shed 3000 gallons of demon blood

Mijn laatste paar achievements. Die Horseman en Dark Rider waren wel even grinden maar wel goed voor mijn true achievementscore :P

[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 10-01-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gloeiende, ik wordt doodziek van die black throne.
spoiler:
Moet nu beam 2 redirectenen zit in de ruimte waar er van die verdwijnende platformen zijn met drie zwevende spiegels. In het midden zweven twee vaste platformen, waarvan eentje met een portal. Ik weet dat je twee portals met elkaar moet verbinden en dan de beam via de spiegels redirecten. Alleen lukt het me nooit om die spiegels goed te krijgen omdat ik elke keer naar beneden val omdat de stenen verdwijnen of de spiegel is alweer omlaag gegaan. Iemand goede tips voor de goede volgorde?[/s]

http://img.photobucket.co...roonStaal/BlackThrone.jpg

(1337 paint sk1llz :P )

Crap, ik moet af en toe eens wat anders gaan doen, ik ben er alweer achter :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 10-01-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik ben na een klein uurtje spelen aanbeland bij dat autogooiende monster op die kapotte brug. Die slaat zo hard dat je in no-time een groot portie van je leven kwijt bent. Morgen ga ik me daar maar eens mee bezig houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
TroonStaal schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:50:
Gloeiende, ik wordt doodziek van die black throne.
spoiler:
Moet nu beam 2 redirectenen zit in de ruimte waar er van die verdwijnende platformen zijn met drie zwevende spiegels. In het midden zweven twee vaste platformen, waarvan eentje met een portal. Ik weet dat je twee portals met elkaar moet verbinden en dan de beam via de spiegels redirecten. Alleen lukt het me nooit om die spiegels goed te krijgen omdat ik elke keer naar beneden val omdat de stenen verdwijnen of de spiegel is alweer omlaag gegaan. Iemand goede tips voor de goede volgorde?[/s]

http://img.photobucket.co...roonStaal/BlackThrone.jpg

(1337 paint sk1llz :P )

Crap, ik moet af en toe eens wat anders gaan doen, ik ben er alweer achter :P
Ik moet ook nog 1 beam redirectenen. De eerste beam wat ik gehad had was bij die platformen die verdwijnen en een stuk dat je van die kistjes moest verplaatsen. Ben dus weer bij die engel. Maar ik weet niet waar ik moet beginnen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

jaaoie17 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:24:
[...]

Ik moet ook nog 1 beam redirectenen. De eerste beam wat ik gehad had was bij die platformen die verdwijnen en een stuk dat je van die kistjes moest verplaatsen. Ben dus weer bij die engel. Maar ik weet niet waar ik moet beginnen daar.
spoiler:
Als je de twee beam hebt geredirect (dus voorbij dat stukje waar ik eerst vast zat) moet je bij die engel de beam via de portals die op de rondzwevende muren zitten directen naar één van de zwevende schedels. Als je dat doet opent zich een nieuw stuk muur waar je twee portals vlakbij hebt. Eéntje op de grond en de andere direct ernaast. Maak dan die op de grond de portal "waar je uit komt" en charge die zodat als je er uit komt hoog fde lucht in vliegt. Dat moet je twee keer doen en dan kom je in een kamer met een schatkist en een artifact. Sloop de kist, pak de artifact (is niet zo moeilijk) en dan door de twee pendulums.
Om door die pendulums te komen moet je eerst een portal in de verste pendulum maken, dan terug naar de portal vlak naast de kist, daar een portal maken en er door heen kijken. Als het goed is zie je een portal steeds voorbij flitsen. Laadt de handschoen op en schiet op het juiste moment die voorbij flitsende portal open. Dan is het een kwestie van timen wanneer je door de portal naast de kist kan springen. De pendulum moet wel bovenaan zijn trouwens.
Hierna kom je bij een werveltrap naar beneden. Je kan zien dat er ergens een kistje verstopt zit maar ik kan er nog niet bij (nog geen Shadow Mask). Ga verder naar beneden totdat je bij een rode muur komt en een portal. Je ziet nu een zwevende platform met daarom een portal. Selecteer eerst de portal bij het rood en laadt dan de handschoen op om de portal op het zwevende platform te raken. Je kan in nu naar de overkant.
Als je bij de overkant bent zie je een bom en nog een portal. Als je goed kijkt door de portal zie je op een gegeven moment nog een stuk rode muur. Gooi daar een bom op, door de portal heen. Daarachter zit nummer 9 van de Abyssmal Armor.
Daarna, zorg dat je weer aan de andere kant van de ruimte komt, naar de wenteltrap. Hier een schema hoe je dat stuk rood moet opblazen:
W = portal bij de wenteltrap
Z = zwevend portal
B = portal bij de bom

Ga van B via Z naar de wentel trap. Deactiveer Z, activeer daarna W. Als het goed is, is B nog actief. Ga via W naar B. Gooi daarna een bom door B, op het rood. Dit zal ontploffen en dan krijg je een korte cutscene waarin je ziet dat een nieuwe portal vrijgekomen is.[/spoiler[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
TroonStaal schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:35:
[...]

spoiler:
Als je de twee beam hebt geredirect (dus voorbij dat stukje waar ik eerst vast zat) moet je bij die engel de beam via de portals die op de rondzwevende muren zitten directen naar één van de zwevende schedels. Als je dat doet opent zich een nieuw stuk muur waar je twee portals vlakbij hebt. Eéntje op de grond en de andere direct ernaast. Maak dan die op de grond de portal "waar je uit komt" en charge die zodat als je er uit komt hoog fde lucht in vliegt. Dat moet je twee keer doen en dan kom je in een kamer met een schatkist en een artifact. Sloop de kist, pak de artifact (is niet zo moeilijk) en dan door de twee pendulums.
Om door die pendulums te komen moet je eerst een portal in de verste pendulum maken, dan terug naar de portal vlak naast de kist, daar een portal maken en er door heen kijken. Als het goed is zie je een portal steeds voorbij flitsen. Laadt de handschoen op en schiet op het juiste moment die voorbij flitsende portal open. Dan is het een kwestie van timen wanneer je door de portal naast de kist kan springen. De pendulum moet wel bovenaan zijn trouwens.
Hierna kom je bij een werveltrap naar beneden. Je kan zien dat er ergens een kistje verstopt zit maar ik kan er nog niet bij (nog geen Shadow Mask). Ga verder naar beneden totdat je bij een rode muur komt en een portal. Je ziet nu een zwevende platform met daarom een portal. Selecteer eerst de portal bij het rood en laadt dan de handschoen op om de portal op het zwevende platform te raken. Je kan in nu naar de overkant.
Als je bij de overkant bent zie je een bom en nog een portal. Als je goed kijkt door de portal zie je op een gegeven moment nog een stuk rode muur. Gooi daar een bom op, door de portal heen. Daarachter zit nummer 9 van de Abyssmal Armor.
Daarna, zorg dat je weer aan de andere kant van de ruimte komt, naar de wenteltrap. Hier een schema hoe je dat stuk rood moet opblazen:
W = portal bij de wenteltrap
Z = zwevend portal
B = portal bij de bom

Ga van B via Z naar de wentel trap. Deactiveer Z, activeer daarna W. Als het goed is, is B nog actief. Ga via W naar B. Gooi daarna een bom door B, op het rood. Dit zal ontploffen en dan krijg je een korte cutscene waarin je ziet dat een nieuwe portal vrijgekomen is.[/spoiler[
Ik had het net al gehaald trouwens maar toch bedankt. Ik zit nu ergens anders vast. Ben die deur al door waar je een sleutel voor nodig hebt. Dan kom ik bij een stuk waar bij je een portal in of uit het water kan doen. En ik zie nog een portal waar geen water bij zit en aan de overkant zie ik een schakelaar. Wat moet ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Tiamat is echt $%#@%# irritant. Zelfs met 2 skulls en life essence heeft ze me binnen 5 minuten alle kanten van de kathedraal laten zien. En dat op easy... boehoehoe :'(

Aan de andere kant geeft dit soort 'problemen' de game natuurlijk wel een behoorlijk lange levensduur... maar ze blijft irritant...

[ Voor 28% gewijzigd door mindcrash op 10-01-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
mindcrash schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:46:
Tiamat is echt $%#@%# irritant. Zelfs met 2 skulls en life essence heeft ze me binnen 5 minuten alle kanten van de kathedraal laten zien. En dat op easy... boehoehoe :'(

Aan de andere kant geeft dit soort 'problemen' de game natuurlijk wel een behoorlijk lange levensduur... maar ze blijft irritant...
Daar ben ik bijna, en met maar 1 skull (en 3/4e :')) Dat wordt nog wat :D

Ik kwam er trouwens ook net pas achter dat je die simpele zombies ook met alleen "O" om t leven kan brengen :')

[ Voor 10% gewijzigd door TFDev op 10-01-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Sterker nog, als je de simpele vijanden doodmaakt met de B op XBox (en blijkbaar met O op PS3) krijg je er leven uit, als je ze mept alleen souls. Komt goed van pas in de latere dungeons!

Tiamat lijkt vervelender dan ze is (hoewel ik er ook vrij vaak doodgegaan ben :P).

spoiler:
Na 3 keer vuurspugen komt er een kleine pauze, die kun je gebruiken om een bom naar haar te gooien. Doe dat 3 keer, dan staat ze op de grond. Je hoeft dan niet te wachten op een bepaald moment, maar je kunt al meteen gaan meppen. Wel op tijd dodgen, en zorg dat je de QTE niet mist, daar kun je veel schade doen. Ook daarna zorgen dat je op tijd maakt dat je wegkomt want dan doet ze d'r groundpound.

@ TroonStaal... De Black Throne vond ik echt de minste dungeon van het spel. Goed ontworpen maar echt te frustrerend af en toe. Die kamer met verdwijnende vloer bijvoorbeeld heb ik ook vrij lang vastgezeten, ben weetikveel hoevaak in die afgrond gemieterd. En uiteindelijk nog per ongeluk goed gedaan ook :P

Ze hadden bovendien wel even mogen melden dat je portals kunt openen door portals heen, dat had bepaalde puzzels net wat makkelijker gemaakt!

Dus voor degenen die de Black Throne nog moeten doen... Het spel vertelt het je niet, maar je kunt (en je MOET) portals openen door portals heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kijk eens wat ik heb:

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/qw/eV/0ICLiGJhbC9FCBoEGllTVkU2L2FjaC8wLzIxAAAAAOfn5-+6B7c=.jpg
Legendary Form
Collect the Abyssal Armor Set
20 gamerspuntjes :9

@ WillyBubba: Inderdaad, het zou welkom zijn als zo sommige dingen wat meer zouden uitleggen. Helemaal bij het handje hoeft van mij ook weer niet maar toch, dat met die portals is vrij essentieel. Black Throne is inderdaad erg frustrerend af en toe. Bij de laatste beam (die met dat water) kwam ik er trouwens ook maar per ongeluk achter dat er nog een portal is. Was een beetje aan het rondzoeken maar dat ding was dus gewoon onzichtbaar totdat ik er met het vizier overheen kwam.

Wat ik ook wel jammer vind, is dat al die armor en damage eigenlijk nergens goed voor zijn. Ik moet nog steeds evenveel klappen uitdelen bij een skelet met mijn level 3 zwaard als dat ik moest met mijn lvl 0 zwaard. Je krijgt dan wel te zien dat je wapen gestegen is en meer damage doet maar effectief heeft het geen moer zin. Elk monster heeft nog net zoveel klappen nodig. Beetje het Oblivion syndroom eigenlijk. Je verwacht dat je met je gelevelde wapens die simpele monsters met één klap wel plat krijgt maar dat valt dus tegen. Wacht dat neem ik terug. Het maakt wel wat uit maar niet zoveel. Een mod helpt veel meer heb ik gemerkt.

Nog maar twee Champion artifacts, twee Wrath cores en één Health core, dan heb ik alles compleet. Alleen de wapens levelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 11-01-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
TroonStaal schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:26:
Kijk eens wat ik heb:

[afbeelding]
Legendary Form
Collect the Abyssal Armor Set
20 gamerspuntjes :9

@ WillyBubba: Inderdaad, het zou welkom zijn als zo sommige dingen wat meer zouden uitleggen. Helemaal bij het handje hoeft van mij ook weer niet maar toch, dat met die portals is vrij essentieel. Black Throne is inderdaad erg frustrerend af en toe. Bij de laatste beam (die met dat water) kwam ik er trouwens ook maar per ongeluk achter dat er nog een portal is. Was een beetje aan het rondzoeken maar dat ding was dus gewoon onzichtbaar totdat ik er met het vizier overheen kwam.

Wat ik ook wel jammer vind, is dat al die armor en damage eigenlijk nergens goed voor zijn. Ik moet nog steeds evenveel klappen uitdelen bij een skelet met mijn level 3 zwaard als dat ik moest met mijn lvl 0 zwaard. Je krijgt dan wel te zien dat je wapen gestegen is en meer damage doet maar effectief heeft het geen moer zin. Elk monster heeft nog net zoveel klappen nodig. Beetje het Oblivion syndroom eigenlijk. Je verwacht dat je met je gelevelde wapens die simpele monsters met één klap wel plat krijgt maar dat valt dus tegen. Wacht dat neem ik terug. Het maakt wel wat uit maar niet zoveel. Een mod helpt veel meer heb ik gemerkt.

Nog maar twee Champion artifacts, twee Wrath cores en één Health core, dan heb ik alles compleet. Alleen de wapens levelen.
Dat bij dat water zit ik volgens mij vast kun je me daarbij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

jaaoie17 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:27:
[...]

Dat bij dat water zit ik volgens mij vast kun je me daarbij helpen.
spoiler:
Je ziet twee portals waarvan er eentje omhoog en omlaag kan. Wat je moet doen is eerst de portal die in het water kan zakken selecteren als ingang en dan de andere als uitgang. Dan laat je de portal die het water in kan zakken en die haalt dan het water weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Binnenkort maar even alle resterende cores halen vor de achievements :P

Ik heb 'm nu alleen uitgespeeld maar ik heb nog het een en ander aan cores op te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Moet nog één healthcore en twee wrath core :P En mijn scythe en gauntlet nog even levelen, dan is alles maxed out :)

Alleen kan ik die cores nergens vinden ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 11-01-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:30

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

Willybubba schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:00:
Tiamat lijkt vervelender dan ze is (hoewel ik er ook vrij vaak doodgegaan ben :P).

spoiler:
Na 3 keer vuurspugen komt er een kleine pauze, die kun je gebruiken om een bom naar haar te gooien. Doe dat 3 keer, dan staat ze op de grond. Je hoeft dan niet te wachten op een bepaald moment, maar je kunt al meteen gaan meppen. Wel op tijd dodgen, en zorg dat je de QTE niet mist, daar kun je veel schade doen. Ook daarna zorgen dat je op tijd maakt dat je wegkomt want dan doet ze d'r groundpound.
Thanks voor de tip! Gisteren bijna mijn controller airborne gemaakt, blijf veel te lang hangen op dit stuk.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb hem besteld voor de PS3 :P, kan niet wachten tot ik hem binnen heb! Lijkt me zo'n vette game!!!

Weer wat te doen in de avonden :D

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
TroonStaal schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:40:
[...]

spoiler:
Je ziet twee portals waarvan er eentje omhoog en omlaag kan. Wat je moet doen is eerst de portal die in het water kan zakken selecteren als ingang en dan de andere als uitgang. Dan laat je de portal die het water in kan zakken en die haalt dan het water weg
Ben nu verder. Ben nu bezig die beam te redirecten. Maar nu kom ik bij een stukje Waar je een roterende geval hebt. Die heeft 2 portals aan de zijkant en 1 zon zwaardje. Heb die 2 portals geactiveerd en die beam gaat nu naar zon poort met 2 zwaardjes. Weet jij de juiste manier om het aan te pakken. ik ben daar steeds net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hoe is trouwens de bediening van het spel? Is het een beetje ala GoW style? Zo ja dan is het piece of cake natuurlijk.

Arrgghh kan niet wachten tot ie binnen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

jaaoie17 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:58:
[...]

Ben nu verder. Ben nu bezig die beam te redirecten. Maar nu kom ik bij een stukje Waar je een roterende geval hebt. Die heeft 2 portals aan de zijkant en 1 zon zwaardje. Heb die 2 portals geactiveerd en die beam gaat nu naar zon poort met 2 zwaardjes. Weet jij de juiste manier om het aan te pakken. ik ben daar steeds net te laat.
Ergens zit daar ook een portal met daarnaast een tijdsschakelaar. Als je de tijdsschakelaar gebruikt en daarna met de crossblade de deur openmaakt (twee zwaarden selecteren) en daarna het ding laat draaien moet het lukken. Is voornamelijk een kwestie van timen, ik heb gemerkt dat je je het snelst kan verplaatsen door middel van double jump -> RB+Y (Xbox controller). Dan maak je een dash in de lucht wat net wat sneller is dan gewoon dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
TroonStaal schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:04:
[...]

Ergens zit daar ook een portal met daarnaast een tijdsschakelaar. Als je de tijdsschakelaar gebruikt en daarna met de crossblade de deur openmaakt (twee zwaarden selecteren) en daarna het ding laat draaien moet het lukken. Is voornamelijk een kwestie van timen, ik heb gemerkt dat je je het snelst kan verplaatsen door middel van double jump -> RB+Y (Xbox controller). Dan maak je een dash in de lucht wat net wat sneller is dan gewoon dash.
ik had die tijdschakelaar net gevonden. Maar thanks anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/Zj/Di/1YCLiGJhbC9MCxoEGllTVkU2L2FjaC8wLzE4AAAAAOfn5-rNMHo=.jpg
Full Power 20g
Collect the maximum amount of lifestones

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/OP/91/0YCLiGJhbC9ECBoEGllTVkU2L2FjaC8wLzIwAAAAAOfn5-5a-yQ=.jpg
World Raider 30g
Collect all 27 Artifacts

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/wR/TX/1ICLiGJhbC9DCBoEGllTVkU2L2FjaC8wLzI3AAAAAOfn5-v4FN0=.jpg
High Flier 20g
Kill 5 duskbats without touching the ground

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/tz/6m/0ICLiGJhbC9GCxoEGllTVkU2L2FjaC8wLzEyAAAAAOfn5-+JPqs=.jpg
Devastator 10g
Kill 10 enemies with one Blade Geyser wrath attack

Moet nog 1 Wrath shard en dan heb ik ook die achievement. Maar waar... Nogmaals alles nalopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren dit spel ook gehaald, en hij bevalt heel goed 8)
Ben nog niet zo heel ver geloof ik, vanavond maar eens echt goed ervoor gaan zitten. Merk wel af en toe iets van die screen-tearing, maar dat wordt dus verholpen heb ik begrepen. Hopelijk komt die patch snel online!

[ Voor 31% gewijzigd door ijskonijn op 12-01-2010 12:35 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ijskonijn schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:35:
Gisteren dit spel ook gehaald, en hij bevalt heel goed 8)
Ben nog niet zo heel ver geloof ik, vanavond maar eens echt goed ervoor gaan zitten. Merk wel af en toe iets van die screen-tearing, maar dat wordt dus verholpen heb ik begrepen. Hopelijk komt die patch snel online!
Screen-tearing? bedoel je daarmee? Ik heb het spel besteld hopelijk deze week in huis. Levertijd staat op 2 a 3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Xtr3me4me schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:42:
[...]

Screen-tearing? bedoel je daarmee? Ik heb het spel besteld hopelijk deze week in huis. Levertijd staat op 2 a 3 dagen
Wikipedia: Screen tearing

Het valt niet zo heel erg op, ik had het laatst gelezen ergens dat dit spel daar last van had en dat het gepatcht zou worden, als je er op let merk je het wel soms, maar dit is dus na die patch verleden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

TroonStaal schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:11:

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/OP/91/0YCLiGJhbC9ECBoEGllTVkU2L2FjaC8wLzIwAAAAAOfn5-5a-yQ=.jpg
World Raider 30g
Collect all 27 Artifacts
Hoe pak je die ene in de Ashlands, als je onder die boor in het water springt? Daar zit er 1 in een grot waar ik niet bijkan.

[ Voor 4% gewijzigd door Willybubba op 12-01-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo heb het spel gisteren ook maar gekocht.Maar wat een vet spel zeg.Ben nu amper 3 uur bezig.
K ben nu bij een punt waarop ik 40 enemy`s in 3 minuten moet verslaan.Alles gaat goed tot dat er zo`n monster komt die vuur uit zn buik spuwt ofzo ( zo`n dikke.)
Heeft iemand nog een makkelijk maniertje om deze snel en efficient af te maken.? alleen door hem heb ik het al 2x niet gehaald.
Al is het wel handig als je met de o knop de zombies kilt voor alleen life essence.

Maarja ga zo gewoon weer verder en hoop vanaaf een eind te komen ( i love vorstvertlet )

[ Voor 8% gewijzigd door tooter op 12-01-2010 17:18 . Reden: Al gevonden hoe het moet ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Ik ben inmiddels bezig met de derde beam in the Black temple, heerlijke puzzels en af en toe leuke hack-and-slash! Als ik dit spel uitgespeeld heb begin ik meteen weer opnieuw op Apocalypse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Willybubba schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Hoe pak je die ene in de Ashlands, als je onder die boor in het water springt? Daar zit er 1 in een grot waar ik niet bijkan.
Je moet dan helemaal omhoog om de ene boor stil te zetten zodat die omhoog komt. Dan kan je door het gat naar beneden springen :)
NvM schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:19:
Ik ben inmiddels bezig met de derde beam in the Black temple, heerlijke puzzels en af en toe leuke hack-and-slash! Als ik dit spel uitgespeeld heb begin ik meteen weer opnieuw op Apocalypse.
Ik heb ergens gelezen dat als je de Abyssmal Armor hebt en je hebt het spel op normal uitgespeeld je dan Apocalyptic kan beginnen met de armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Uitgespeeld! Damn, epic gewoon! Schreeuwt natuurlijk om maar 1 ding: MEER MEER!

Nu op Apocalyptic beginnen, of zal ik eerst die allerlaatste wrathshard proberen te vinden?
Lees net in de credits dat de stem van Uriel door Moon Bloodgood is gedaan, wat leuk, die zit ook in Pathfinder en Terminator Salvation.
Zou er ook nog een soundtrack van uitkomen? Ik vind de muziek echt geweldig.

Vraagje voor diegenen die het al uitgespeeld hebben: Als je opnieuw begint, ben je dan al je savegames kwijt of alleen de autosave?

[ Voor 37% gewijzigd door Vrijdag op 12-01-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jeeej lees net dat ik het spel vandaag binnen krijg :D :D Vanavond heerlijk gamennn!!! Ik ben zo enthousiast naar jullie reacties dat ik niet kan wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Xtr3me4me schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:02:
Jeeej lees net dat ik het spel vandaag binnen krijg :D :D Vanavond heerlijk gamennn!!! Ik ben zo enthousiast naar jullie reacties dat ik niet kan wachten :P
Tis echt een topper.
Heb nu 2 eindbazen gehad en ben nu opweg naar de 3e.Het is echt een pakken spel met veel invloeden van andere games.(en dit komt het spel alleen ten goede aangezien het erg vertrouwd voelt.)En ik kan zo de hele avond doorspelen.Vanavond weer lekker aan de slag met de 3e baas.
Ik hoop dat de game nog wel wat pittiger word op normal.Zo niet dan doen we het nog een keer op Apocalyptic over.Maar k ben toch nog wel even bezig denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door tooter op 13-01-2010 15:13 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aska.nl
TroonStaal schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:58:
Uitgespeeld! Damn, epic gewoon! Schreeuwt natuurlijk om maar 1 ding: MEER MEER!

Nu op Apocalyptic beginnen, of zal ik eerst die allerlaatste wrathshard proberen te vinden?
Lees net in de credits dat de stem van Uriel door Moon Bloodgood is gedaan, wat leuk, die zit ook in Pathfinder en Terminator Salvation.
Zou er ook nog een soundtrack van uitkomen? Ik vind de muziek echt geweldig.

Vraagje voor diegenen die het al uitgespeeld hebben: Als je opnieuw begint, ben je dan al je savegames kwijt of alleen de autosave?
Als je newgame doet ben je alleen je autosave kwijt, je kan gewoon een andere savegame kiezen om je 'echte' save op te zetten. Mn vriendin heeft er nu eentje op easy en ik op apoc, staat wel grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Aska.nl schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:46:
[...]

Als je newgame doet ben je alleen je autosave kwijt, je kan gewoon een andere savegame kiezen om je 'echte' save op te zetten. Mn vriendin heeft er nu eentje op easy en ik op apoc, staat wel grappig :+
Ah da''s mooi, ga ik vanavond even op Apo beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

tooter schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:08:
[...]

Tis echt een topper.
Heb nu 2 eindbazen gehad en ben nu opweg naar de 3e.Het is echt een pakken spel met veel invloeden van andere games.(en dit komt het spel alleen ten goede aangezien het erg vertrouwd voelt.)En ik kan zo de hele avond doorspelen.Vanavond weer lekker aan de slag met de 3e baas.
Ik hoop dat de game nog wel wat pittiger word op normal.Zo niet dan doen we het nog een keer op Apocalyptic over.Maar k ben toch nog wel even bezig denk ik.
Ja ik kreeg hem gisteren binnen, na updaten van de PS3 gelijk begonnen. WAT een heerlijk spel _/-\o_
Ben nu bijna bij de eerste baas, alleen ben nog aan het uitvogelen met die extra dingen die je kan krijgen voor je zwaard etc...
Moet zeggen, het is een tijd geleden dat ik zo'n vet spel voor de PS3 heb gekocht, tevens wacht ik ook op GoW 3 en Dante's Inferno :P

Alleen 1 vraag, ik ben natuurlijk als beginner paar keer dood gegaan, maar nu zit ik met een volle groene balk en 1 groene skelet. Hoe krijg ik nou weer meerdere skeletten? Want ondanks ik die groene kisten openmaak er komen niet meer groene skeletten bij. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 19:11

Sm0k3r

cough...cough...

Xtr3me4me schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:00:
[...]

Ja ik kreeg hem gisteren binnen, na updaten van de PS3 gelijk begonnen. WAT een heerlijk spel _/-\o_
Ben nu bijna bij de eerste baas, alleen ben nog aan het uitvogelen met die extra dingen die je kan krijgen voor je zwaard etc...
Moet zeggen, het is een tijd geleden dat ik zo'n vet spel voor de PS3 heb gekocht, tevens wacht ik ook op GoW 3 en Dante's Inferno :P

Alleen 1 vraag, ik ben natuurlijk als beginner paar keer dood gegaan, maar nu zit ik met een volle groene balk en 1 groene skelet. Hoe krijg ik nou weer meerdere skeletten? Want ondanks ik die groene kisten openmaak er komen niet meer groene skeletten bij. :?
Ga op zoek naar groene kisten met een zwarte schim/ schaduw omheen en je hebt je antwoord.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Xtr3me4me schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:00:
[...]

Life shards/cores vergroten dat. Voor één core heb je vier shards nodig en die vind je, krijg je of kan je kopen bij Vulgrim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Sm0k3r schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:29:
[...]

Ga op zoek naar groene kisten met een zwarte schim/ schaduw omheen en je hebt je antwoord.
In die kisten zitten inderdaad soms stukjes "Lifestone". 4 lifestones = 1 nieuw skelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Hmm.. gisteravond mijn eerste vastloper gehad (xbox 360): het stukje na de jailbreaker mini-boss. Hierna niet meer opnieuw geprobeerd (het was al te laat). Het spel bevalt me goed, en op normal is het spel nog goed te doen (ik ben geen fanatieke gamer). Grafisch viel het een tikkeltje tegen, maar zeker nog goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Meest irritante wat ik tot nu toe ben tegengekomen is die dikke gasten die exploderen. Mijn god hoe irritant kunnen die zijn. Wat ik wel geleerd heb net als GoW. Springen en aanvallen, missen ze je het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dodge is your friend :) Met de scythe kan je ook gooien, da's wel handig voor van veraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

NvM schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Volgens mij was 'The Hollow Lord' code die geheimzinnige content, totdat men er achter kwam dat deze in code in elk versie van Darksiderd werkt.

Correct me if I'm wrong.
En hoe moet je dit intikken dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Xtr3me4me schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:25:
[...]

En hoe moet je dit intikken dan??
Ingame op start -> opties -> code :)

Hoofdletter en spatiegevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Xtr3me4me schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:06:
Meest irritante wat ik tot nu toe ben tegengekomen is die dikke gasten die exploderen. Mijn god hoe irritant kunnen die zijn. Wat ik wel geleerd heb net als GoW. Springen en aanvallen, missen ze je het meest.
Die dikke gasten zijn juist super simpel als je weet hoe je ze kan aanpakken. Je kunt namelijk al zijn aanvallen blokken (behalve de eindexplosie dan)!

Gewoon 2x/3x aanvallen en dan je blockknop ingedrukt blijven houden totdat hij een aanval doet en herhalen. Als je echt pro bent, op het juiste moment blokken en een counter aanval doen :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340333

Lijkt me echt een gaaf spel om te spelen, maar gaat dat eentonige geslash niet gauw vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Anoniem: 340333 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:56:
Lijkt me echt een gaaf spel om te spelen, maar gaat dat eentonige geslash niet gauw vervelen?
Je puzzelt meer dan dat je vecht, en de eindbaasgevechten zijn van een hele andere orde dan standaard demoontjes hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben nu bijna bij Temia of tamia of hoe dat beest mag heten, de eerste grote boss. Man man man, wat een vet spel :D. Gewoon tijdens het doorlopen van verdiepingen zie je tussentijdse battles met die hemelse adelaar. Hoe vet :P

[ Voor 8% gewijzigd door Xtr3me4me op 15-01-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-04 18:27
Ik heb em vanochtend ook uitgespeeld op normal. Met het zwarte armor is de laatste baas totaal niet lastig, begon met 5 skeletten ofzo, en had em in een keer verslagen. Nu ook maar op apocalyptic proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01
Ik ben pas bij Broken Stairs (wel maar meteen op hard aan het spelen), maar wat een vet spel inderdaad zeg!
Wat ik wel jammer vind is de screen tearing, echt zonde voor zo'n mooi spel.... hopelijk komt daar inderdaad een patch voor!
Maar het geluid is subliem zeg, eindelijk een game die de subwoofer goed gebruikt! _/-\o_

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:29

H.Boss

Hugo Boss

Hallo,

Even een vraagje heb het spel nu een paar dagen voor de PS3 en ben sinds vrijdag eigenlijk echt begonnen met het spel. Nu ben ik bij het gedeelte waar je dus die 3 zwaarden moet vinden. Ik heb er al 2. En de 3de bevindt zich in een arena. Waar dus 3 x achter elkaar mannetjes spawnen. 1ste keer is een aantal mannetjes met een witte demon, 2de keer een rode demon(giftige) met een aantal mannetjes en 3de keer 2 van die witte demonen(met witte schilden aan).

Mijn probleem is nu, dat ik dus nu al 20x heb geprobeerd. Ik kom met volle levensbar bij de laatste, maar ik haal het gewoon niet. Ze zijn te lomp als het ware. Iemand een idee hoe ik ze makkelijk kan neerkrijgen.

Ik heb aan wapens, gewoon het zwaard, zeis en werp blade.. Daarnaast ook wat magic, zoals stenen huid en die messen die rondom uit de grond komen.

Iemand die mij een tip kan geven. Ik vind het een supervet spel alleen dat stuk heb ik nu al zeker 20x opnieuw gedaan en dat is het laatste zwaard. En dan kan ik weer verder.

het level is : Cathedral

Mvg,

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01
Beetje offtopic, maar.... waarom staat deze thread niet onder RPG's? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Exar schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:25:
Beetje offtopic, maar.... waarom staat deze thread niet onder RPG's? :?
Het is in mijn ogen geen RPG. Meer een hack n slash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
MrJoker1985 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:23:
Hallo,

Even een vraagje heb het spel nu een paar dagen voor de PS3 en ben sinds vrijdag eigenlijk echt begonnen met het spel. Nu ben ik bij het gedeelte waar je dus die 3 zwaarden moet vinden. Ik heb er al 2. En de 3de bevindt zich in een arena. Waar dus 3 x achter elkaar mannetjes spawnen. 1ste keer is een aantal mannetjes met een witte demon, 2de keer een rode demon(giftige) met een aantal mannetjes en 3de keer 2 van die witte demonen(met witte schilden aan).

Mijn probleem is nu, dat ik dus nu al 20x heb geprobeerd. Ik kom met volle levensbar bij de laatste, maar ik haal het gewoon niet. Ze zijn te lomp als het ware. Iemand een idee hoe ik ze makkelijk kan neerkrijgen.

Ik heb aan wapens, gewoon het zwaard, zeis en werp blade.. Daarnaast ook wat magic, zoals stenen huid en die messen die rondom uit de grond komen.

Iemand die mij een tip kan geven. Ik vind het een supervet spel alleen dat stuk heb ik nu al zeker 20x opnieuw gedaan en dat is het laatste zwaard. En dan kan ik weer verder.

het level is : Cathedral
Mvg,
Veel blocken.Is echt een must op dit stukje.Ik weet niet welke aanvallen je al hebt gekocht maar ik vond de aanvan het handigst eerst een powerdash naar voren (r1+vierkantje en dan meteen het vierkantje indrukken.
En veel dodgen.(meteen naar dat ze die blauwe aanval doen moet je er tegen in gaan met de bovengenoemde aanvallen.)
Oohja ik maak eerst ook alle kleine demon`s kapot(dmv die spiesen die uit de grond komen.)
Sla je ze omhoog en dan blijven ze tijdelijk op de grond liggen.En de healthbox laten liggen tot je echt bijna dood bent.
Zo had ik hem naar een paar keer gehaald.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

tooter schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:42:
[...]

Veel blocken.Is echt een must op dit stukje.Ik weet niet welke aanvallen je al hebt gekocht maar ik vond de aanvan het handigst eerst een powerdash naar voren (r1+vierkantje en dan meteen het vierkantje indrukken.
En veel dodgen.(meteen naar dat ze die blauwe aanval doen moet je er tegen in gaan met de bovengenoemde aanvallen.)
Oohja ik maak eerst ook alle kleine demon`s kapot(dmv die spiesen die uit de grond komen.)
Sla je ze omhoog en dan blijven ze tijdelijk op de grond liggen.En de healthbox laten liggen tot je echt bijna dood bent.
Zo had ik hem naar een paar keer gehaald.
Ehm ja oke. Ja ik weet die harpoon attack toch? Die heb ik gekocht en heb nu dan Lvl 2 van die aanval.

Maar goed dat blocken doe ik wel. Alleen merk ik dat dat niet echt helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 19:11

Sm0k3r

cough...cough...

MrJoker1985 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:00:
[...]

Ehm ja oke. Ja ik weet die harpoon attack toch? Die heb ik gekocht en heb nu dan Lvl 2 van die aanval.

Maar goed dat blocken doe ik wel. Alleen merk ik dat dat niet echt helpt?
Je moet ze eerst slaan met witte zwaard die je gebruikt voor de puzzel totdat hun armor eraf is, dan pas doe je ze schade.

En ik moet nog maar 1 trohpy voor PLATINUM!!!

160 beesten neerknallen vanaf rug adelaar/ grifioen achtige iets, wat een hel!!!

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sm0k3r schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:46:
[...]

Je moet ze eerst slaan met witte zwaard die je gebruikt voor de puzzel totdat hun armor eraf is, dan pas doe je ze schade.

En ik moet nog maar 1 trohpy voor PLATINUM!!!

160 beesten neerknallen vanaf rug adelaar/ grifioen achtige iets, wat een hel!!!
Save op tijd. Als je doodgaat tijdens die poging en je laadt die save schijnt het dat je killcount gewoon doorgaat.

Ook moet je niet teveel focussen op die grote beesten maar gewoon die kleintjes selecteren. Er wordt namelijk ook op ze geschoten als ze dan al buiten beeld zijn.

Pagina: 1 2 3 Laatste