Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Als het uberhaupt mogelijk is Eden nog in te komen. Dan kan ik de apocolyptic starten met full abyssal armor. Begreep dat dit mogelijk was?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Terug gaan naar de plek waar je de Stygian hebt verslagen in de Ashlands en naast de engel is een portal waardoor je terug naar Eden kanXtr3me4me schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:07:
Ik heb het spel uitgespeeld, maar zit met een probleem. Ik heb 9 abyssal armor delen en weet dat de 10e in Eden ligt. Weet iemand hoe ik daar nog kom? ondanks ik de eindbaas verslagen al heb?
Als het uberhaupt mogelijk is Eden nog in te komen. Dan kan ik de apocolyptic starten met full abyssal armor. Begreep dat dit mogelijk was?
Je kan daarna idd de armor meenemen naar Apocalyptic.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ahhh want idd als ik nu me oude spel weer start ben ik weer terug bij Azrael. Als ik met hem praat moet ik weer die eindbaas killen. Maar zag idd naast hem een soort portal op de grond.TroonStaal schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:14:
[...]
Terug gaan naar de plek waar je de Stygian hebt verslagen in de Ashlands en naast de engel is een portal waardoor je terug naar Eden kan
Je kan daarna idd de armor meenemen naar Apocalyptic.
Daar moet ik instappen dus?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Iron CanopyDj Neo Ziggy schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:27:
Ik zoek een plek om te grinden net voor de eindbaas, ik wil nog even alle wapens op full halen.
Tevens een tweede save game gestart op apocalyptic. Ziet er niet echt moeilijker uit, het is iets meer ontwijken.
Wicked KBen nu ook 2x een skelet in een soort pakkie gezien.
[ Voor 87% gewijzigd door NvM op 28-01-2010 19:15 ]
Verder moet ik nog 2 ab. Armour stukjes
Tevens heb ik nooit de Vulgram portal gevonden in Iron Canopy.
Helemaal kapot gezocht, wel het legendary item gevonden.
Wat een meesterlijk spel! Als ik mijn armour compleet heb ga ik ook voor Apcolyptic.
Niet echt nee, je krijgt 2000 blauwe souls als je hem afmaaktDj Neo Ziggy schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:17:
Dient die Wicked K nog ergens voor?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Je kan de portal in of je kan kiezen om de eindbaas te killen. Als je voor de eindbaas killen kiest krijg je niet nogmaals het gevecht maar het eindfilmpje erna te zienXtr3me4me schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:30:
[...]
Ahhh want idd als ik nu me oude spel weer start ben ik weer terug bij Azrael. Als ik met hem praat moet ik weer die eindbaas killen. Maar zag idd naast hem een soort portal op de grond.
Daar moet ik instappen dus?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Alweer???NvM schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:11:
Trouwens, de patch die screen-tearing tegengaat op de Xbox 360 is uit.
Hint... kijk eens wat er een paar posts boven die van jou staat...
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Trophy Devestator
Overlord artefact
1x armor piece
1x level Harvester
En eindelijk het kistje bij de bioscoop (waar je voor het eerst 500 souls moet halen)
Je moet alle water palen kapot maken.
Moet nog 4 wrath cores, denk ik. en nog 4 health cores
Verder was die Iron Canopy wel een goede grindplek. Zo ga ik van Iron canopy wel een terug naar Choking grounds, lopen ook nog wel eens gezellig beestjes.
Nog steeds op zoek naar de Vulgrem plek in Iron Canopy
Ik ben momenteel op weg naar de 3de dungeon. Ik zit nu in de woestijn met die boor torens. Nu ben ik op een punt gekomen dat je er 1 stilzet en je door het gat naar beneden kan springen in een ondergronds meertje. Boven dat meertje zit een artifact of iets. Hoe kun je daar bij komen? Want het lukt mij maar niet.
Groetjes
Als je later de Abyssmal chain hebt kan je helemaal naar boven om één van de torens stil te zetten en dan kan je in dat gat springenRj- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:57:
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik ben momenteel op weg naar de 3de dungeon. Ik zit nu in de woestijn met die boor torens. Nu ben ik op een punt gekomen dat je er 1 stilzet en je door het gat naar beneden kan springen in een ondergronds meertje. Boven dat meertje zit een artifact of iets. Hoe kun je daar bij komen? Want het lukt mij maar niet.
Groetjes
Verwijderd
Die is er nietDj Neo Ziggy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:40:
Nog steeds op zoek naar de Vulgrem plek in Iron Canopy
Struin echt heel de game af nog voor 2 legendary artefacts maar nergens te vinden
Hoeveel waterpalen zijn er die je kapot moet maken>? Volgens andere guides moet je juist de 2 fire hyrdant kapot maken?Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:40:
Zo gister nog even op pad geweest:
Trophy Devestator
Overlord artefact
1x armor piece
1x level Harvester
En eindelijk het kistje bij de bioscoop (waar je voor het eerst 500 souls moet halen)
Je moet alle water palen kapot maken.
- Squeeek !!!
Spel sinds het weekend, gisteren bij Tiamat, ben er zeker 1,5 uur mee bezig geweest, ben wel 30x doodgegaan ofzo.Willybubba schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:00:
Tiamat lijkt vervelender dan ze is (hoewel ik er ook vrij vaak doodgegaan ben).
spoiler:Na 3 keer vuurspugen komt er een kleine pauze, die kun je gebruiken om een bom naar haar te gooien. Doe dat 3 keer, dan staat ze op de grond. Je hoeft dan niet te wachten op een bepaald moment, maar je kunt al meteen gaan meppen. Wel op tijd dodgen, en zorg dat je de QTE niet mist, daar kun je veel schade doen. Ook daarna zorgen dat je op tijd maakt dat je wegkomt want dan doet ze d'r groundpound.
Ik ben nog niet zo goed in dit soort spelletjes, ik heb veel gedodged (ontwijken dus) en veel met de crossblade, vooraal het eerste gedeelte van het gevecht vond ik erg moeilijk. Ik speel trouwens op normal.
Ik zie dat sommigen van jullie die demon kunnen worden, kan dat altijd?
Wat is QTE?
Spielerei...
Als je Tiamat hebt verslaan en je keert uiteindelijk terug naar Samael, ga je de mogelijkheid krijgen om in een demon te veranderen.el-jorge schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:45:
[...]
Spel sinds het weekend, gisteren bij Tiamat, ben er zeker 1,5 uur mee bezig geweest, ben wel 30x doodgegaan ofzo.
Ik ben nog niet zo goed in dit soort spelletjes, ik heb veel gedodged (ontwijken dus) en veel met de crossblade, vooraal het eerste gedeelte van het gevecht vond ik erg moeilijk. Ik speel trouwens op normal.
Ik zie dat sommigen van jullie die demon kunnen worden, kan dat altijd?
Wat is QTE?
QTE = Quick Time Event. Dat zijn de figuurtjes die te voorschijn komen tijdens een cutscene/gevecht/... en overeenstemmen met een bepaalde knop op je controller. Als je bijvoorbeeld opeens een rode B ziet, moet je snel op je B knop drukken op je controller
Leuk dat je 3 vriendjes je komen helpen in een vervolg (als dat er komt, las ergens dat de verkopen tegen vielen). Maar ik dacht altijd dat de 4 horsemen Death, War, Famine & Pestilence heten. En dus niet Death, War, Fury & Strife. En voor het vervolg verwacht ik toch echt James, Kirk, Lars en Cliff in een korte cameo!
/me zet Metallica - The Four Horsemen op
Verwijderd
Ik las net wel even wat reviews, ik had verwacht dat de game tegen de 20 uur aan zat. Is het echt "maar" 12 uur gameplay? Of is dat het aantal uurtjes als je echt als een gestoorde door de game gaat ? Ik doe het meestal rustig aan namelijk.
Ik heb 100% gehaald en was 30 uur bezig om alles maar ook alles te behalen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:10:
De demo geprobeerd, maar ik was aardig onder de indruk. Leuke gameplay. ben een Zelda fan, dus wat dat betreft ... en WoW en GoW heb ik ook al geen hekel aan.
Ik las net wel even wat reviews, ik had verwacht dat de game tegen de 20 uur aan zat. Is het echt "maar" 12 uur gameplay? Of is dat het aantal uurtjes als je echt als een gestoorde door de game gaat ? Ik doe het meestal rustig aan namelijk.
Hangt ervan af wat je doel is.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Ik krijg geen 160 beesten afgeknald op die draak.
Zwaarste moeilijkheidsgraad is zeer goed te doen, als je de armor heb.
Ik had zelf deze guide gebruikt: http://www.ps3trophies.org/game/darksiders/guide/ (even scrollen naar Aerial Predator).Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:46:
Na 4 weken, een oude ps2 controller, weet ik het gewoon niet meer.
Ik krijg geen 160 beesten afgeknald op die draak.
Zwaarste moeilijkheidsgraad is zeer goed te doen, als je de armor heb.
Volgens mij was ik een uur bezig daarmee, je moet het even door hebben. Uiteindelijk gebruikte ik mn charge shot voor groepen en zwakke Angels. Die shielded Angels liet ik eigenlijk maar zitten, kreeg ik nooit met mn gun dood. Die Angels met die heavy gun knalde ik met mijn gun af, als hij zijn missiles ging laden pakte ik die alle drie (en de Angel zelf) met mijn charged shot. Daarnaast zoveel mogelijk van die vogels pakken; 5 vogels targetten, trigger loslaten, rinse & repeat. Die shots zijn dan achtervolgend, je kan er dus best veel achter elkaar weg schieten
Disclaimer: ik was redelijk moe en kon niet eens verzinnen hoe ik bommen kon gooien

Edit:
Inmiddels nog een keer gespeeld en nu wel significant verder gekomen. Bommen gooien bleek niet eens heel moeilijk te zijn

Baal er wel van dat je niet kan saven in de demo. Ben nu nl tot de jailer gekomen en ik vermoed dat er niet veel achter meer zit. Ik was het echter beu (best nog wel lang bezig geweest met die stomme palen in de lava puzzel.) Ik had graag gesaved en dan later vanaf daar verder gegaan.
Misschien dat ik nog een 3e sessie ga doen, maar ik moet toegeven dat ik het niet verwacht.
Leuke demo, goed dat hij zo uitgebreid is. Als ik dit spel voor 10 euro zie koop ik het denk ik wel. NL full price is de game MIJ niet waard en inc verzendkosten 30 ook niet.
[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 22-03-2010 22:49 ]
10 second ninja DONE
Heb nog even de moeite genomen om genoeg kills te halen voor de horseman achievement, maar nu gaat hij toch weer op MP.
* Ben stiekum wel benieuwd naar het volgende deel *

bron? zou ik nl wel jammer vinden, heb me kostelijk met Darksiders vermaakt...Vrijdag schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:45:
Als er nog een volgend deel komt that is. Kans daarop is vrij klein
Hmm, ik kan het zo even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat een tijdje terug de uitgever (of ontwikkelaar?) in zwaar weer zat en daarom niet van plan was een sequel uit te geven. Maar nu lees ik weer dat ze er toch mee verder willen: http://www.totalvideogame...Cut-For-Sequel-14129.htmlJBrennan schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:01:
[...]
bron? zou ik nl wel jammer vinden, heb me kostelijk met Darksiders vermaakt...
Op wikipedia staat het volgende:Vrijdag schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:45:
Als er nog een volgend deel komt that is. Kans daarop is vrij klein
THQ creative director Luis Gigliotti revealed in an interview with GameAxis that Darksiders will be a franchise and that THQ is contemplating a sequel. The sequel may include a multiplayer component, as the other three horsemen will join War in the sequel.
Joystiq has stated that Darksiders will see a sequel in the fiscal year of 2012.
Ook op IGN staat dat er hoogstwaarschijnlijk een vervolg op de planning staat.
Multiplayer met de 4 Horsemen van de Apocalypse, klinkt vet!
[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 23-03-2010 14:12 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dat wordt allemaal eens opnieuw overlopen, vrees ik.
Verder een top spel. Wel wat jammer van de moeilijkheidsgraad. In het begin had ik de indruk dat het vrij moeilijk was, maar dat was slechts een illusie. Vooral gestorven door te pletter te vallen, en slechts enkele keren tijdens een gevecht.
Na GoW3 eens op apo proberen denk ik.
PSN: Zwartkijker
Ik heb 't spel meteen op apocaliptic gespeeld en had daar geen spijt van. Vond 't inderdaad niet zo moeilijk, op een paar stukjes na, maar die waren meer irritant dan echt moeilijk.Zwartkijker schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:55: Wel wat jammer van de moeilijkheidsgraad. In het begin had ik de indruk dat het vrij moeilijk was, maar dat was slechts een illusie. Vooral gestorven door te pletter te vallen, en slechts enkele keren tijdens een gevecht.
Na GoW3 eens op apo proberen denk ik.
Anyway, het is inderdaad een topspel, jammer dat er niks meer te doen is zodra je het hebt uitgespeeld.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Inderdaad, dankzij Tiamat heeft het spel hier een hele tijd blijven liggen. Uiteindelijk dan toch gelukt, en de rest was een fluitje van een cent.JBrennan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:26:
Tiamiat vond ik serieus de moeilijkste baas van allemaal. Daarna werd het steeds makkelijker...
PSN: Zwartkijker
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik had een logitech dual action aangesloten en het spel is zo onspeelbaar met tobo en muis. Sluit de game af, ontkoppel je gamepad en je kan gewoon spelen met tobo en muis. Zo lukte het mij wel om te spelen, en dan zijn er verder ook geen problemen. Check de steam forums maar eens, daar wordt flink geklaagd over dat de game wel ontzettend slecht geport is. Alhoewel ik gisteravond toch ruim 2 uur gespeeld heb en geen problemen heb ondervonden.CreativeMind schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:21:
Ik weet niet of ik dit topic mag kicken maar Darksiders is uit voor het PC platform. Ik heb hem in mijn bezit maar ik dacht dat je hem ook met toetsenbord en muis kon spelen? Maar ik kan nergens deze optie kiezen helaas. Of zie ik wat over het hoofd want bij controls heb ik geen mogelijkheid tot het activeren van m'n tobo + muis.
I pitty the fools who took my game-station.....
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Erg vet verder, soms wat teveel "puzzels" maar speel zo 3 uur achter elkaar op een avond. Echt een toppertje.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Hoezo er valt niks in te stellen? Of bedoel je behalve de resolutie en nog 1 of 2 dingen (ik zeg uit mijn hoofd vsync).evilpin0 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:52:
Speel gewoon met een 360 controller op de PC. Alleen jammer dat ik de settings niet hoger kan instellen (beter er valt helemaal niks in te stellen). Wat AA zal het wel wat mooier maken.
Erg vet verder, soms wat teveel "puzzels" maar speel zo 3 uur achter elkaar op een avond. Echt een toppertje.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Spel blijft erg vet, zit nu bij een hele grote worm. Moet wel zeggen dat ik de puzzels totaal geen puzzels vind en dat de "puzzel" stukjes echt te lang duren. God of War had non-stop actie, maar hier loop je gewoon veel op knoppen te drukken en sleutels te zoeken. Had wat meer actie ingemogen!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ok, dus geen AA en texture quality instellingen. Mijn vraag is dan ook aan de gamers die ook de PS3 versie hebben gespeeld of de PC versie grafisch wel een aanmerkelijke meerwaarde heeft t.o.v. de PS3 versie? Scherpere en hogere kwaliteit? Anisotropic Filtering werkt neem ik aan wel gewoon? Zo niet dan schaf ik liever voor een tientje de PS3 versie aan waarvan de demo mij prima beviel op het ontbreken van AA en AF na dan.evilpin0 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:42:
Resolutie en vsync zijn natuurlijk instellingen, dus er valt wel wat in te stellen maar daarmee heb je het ook meteen gehadEr zijn geen andere instellingen als texture quality ect ect.
[ Voor 4% gewijzigd door Dracul op 30-09-2010 11:25 ]
En 't speelt beduidend beter met een controller =D
In de NVidia driver kan je zowieso AA instellen voor het spel, wellicht kan dit bij ATI ookevilpin0 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:52:
Speel gewoon met een 360 controller op de PC. Alleen jammer dat ik de settings niet hoger kan instellen (beter er valt helemaal niks in te stellen). Wat AA zal het wel wat mooier maken.
[ Voor 58% gewijzigd door DEiE op 04-10-2010 12:13 . Reden: verkeerde quote ]
En ik vond het een beter spel dan God of War, heb alle 3 de delen gespeeld maar vond het verhaal beter van Darksiders.
Ja ik ben een stripfanaat en dit is een creatie van een comic tekenaar en schrijver.
Kan niet wachten op een deel 2.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Thanx, dat had ik achteraf beter kunnen doen inderdaad. Heb de gok vrijdag echter helaas al genomen en de pc versie gekocht. Zo fantastisch als het spel is zo matig is echter de port. Niet echt betere graphics en de ps3 demo speelt gewoon veel vloeiender.twakker schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:34:
Dracul: ik zou de PS3 versie aanraden, PC versie ziet er grafisch niet beter uit, ik vond het er zelfs allemaal vrij flets uitzien, alsof er geen enviromental lightning was ofzo.
En 't speelt beduidend beter met een controller =D
Jammer dat het een steam spel is en dus gekoppeld aan mijn account anders stond ie zeker al op marktplaats. Koop echter denk ik nog wel gewoon de ps3 versie als er geen goede pacth voor uit komt.
Misschien maken ze van de multiplayer een echt vervolg (alle horseman samen zie sequels) en van de singleplayer een soort apart verhaal wat zich dan wel gelijktijdig afspeelt.
Wat ik wel tof vind is dat volgens wikia (zie trivia) Samael terugkeert als badguy. Samael sprak mij altijd al meer aan als The Destroyer. En op de een of andere manier bekroop mij tijdens de game altijd al het gevoel dat Samael een soort dubbele agenda had.
[ Voor 4% gewijzigd door Molecom op 11-11-2010 16:21 ]
Van wat ik heb gezien van de E3 trailer, zitten er veel herkenbare gameplay elementen in het spel. Death kan net zoals War langs muren op rennen, heeft ook een soort vleugels waarmee je vermoedelijk net zoals War weer stukjes kan zweven.
Ik vermoed ook dat de Zeis die je als War als secundair wapen had, voor Death zijn primaire wapen is. Persoonlijk hoop ik wel dat je je paardje in dit deel iets meer mag gebruiken dan in deel 1, het had op zich namelijk een hoog badass gehalte. Echter, men heeft aangegeven dat de spelwereld groter zal zijn dan die van deeltje 1, dus qua lengte en gameplay zit het wel goed. Ik hoop echter niet, dat het qua gameplay precies hetzelfde is, maar dan een ander verhaaltje (dat er wel dus nieuwe elementen toegevoegd worden). Ook ben ik benieuwd of Death ook interactie heeft gehad met characters die War ook heeft gezien/gesproken. Ik zou het niet erg vinden Samael nog eens te zien, of misschien wat meer te weten te komen over Abaddon. Als het spel er verder grafisch uitziet als deel 1, ben ik dik te vreden (niet dat de graphics technisch goed waren, maar vooral qua artisitieke vormgeving).
Dat gezegd hebbende, heeft iemand een tip voor Darksiders 1, hoe ik die 140 kills op de Gryphon moet maken? Het is een van de laatste achievements die ik nog nodig heb, maar het lukt me gewoon niet om die 140 kills te krijgen.
-
http://www.g4tv.com/video...-darksiders-2-e3-trailer/
ben wel blij dat het geen MP game wordt, maar (zo te zien) een echte SP game
voor die trophy (zijn 160 kills, niet 140):
http://www.ps3trophies.org/game/darksiders/guide/After the Broken Stair level you will begin the only flight segment of the game. You will be riding on a gryphon-like creature called the "Angelic Beast". The moment you begin riding it SAVE THE GAME!!
The section is called "Echo Gorge", so be sure not to save over that file until you get this trophy.
The best strategy for getting this trophy is to always have R2 held down, while dragging your reticule around the screen. This will create charged attacks that can hit up to five targets. You will want to charge, target, and release as many shots as possible and on as many targets as possible. You do not need to hold down R2 long, just long enough to target several things.
Several times you will encounter large heavily armored angels that hover and launch orbs at you. Use the charged attacks to promptly destroy the orbs before they launch at you, then hit R2 rapidly to destroy the angels themselves.
When you fight angels with large shields don't charge attack, just focus on them one at a time while rapidly firing.
Beyond that it simply takes practice, and should be repeated until it is gotten. It took me four tries, but typically takes people 5-15.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze heb gehaald, maar deze beschrijving helpt aardig. Je moet het natuurlijk nog wel zelf doen
je moet de schiet knop inhouden en over je targets gaan met je crosshair geloof ik.... niet alleen maar op de schietknop rammen.Nazanir schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:14:
Aangezien er nu wat info beschikbaar is over Darksiders 2, tpoic schopje voor wat speculatie.
Van wat ik heb gezien van de E3 trailer, zitten er veel herkenbare gameplay elementen in het spel. Death kan net zoals War langs muren op rennen, heeft ook een soort vleugels waarmee je vermoedelijk net zoals War weer stukjes kan zweven.
Ik vermoed ook dat de Zeis die je als War als secundair wapen had, voor Death zijn primaire wapen is. Persoonlijk hoop ik wel dat je je paardje in dit deel iets meer mag gebruiken dan in deel 1, het had op zich namelijk een hoog badass gehalte. Echter, men heeft aangegeven dat de spelwereld groter zal zijn dan die van deeltje 1, dus qua lengte en gameplay zit het wel goed. Ik hoop echter niet, dat het qua gameplay precies hetzelfde is, maar dan een ander verhaaltje (dat er wel dus nieuwe elementen toegevoegd worden). Ook ben ik benieuwd of Death ook interactie heeft gehad met characters die War ook heeft gezien/gesproken. Ik zou het niet erg vinden Samael nog eens te zien, of misschien wat meer te weten te komen over Abaddon. Als het spel er verder grafisch uitziet als deel 1, ben ik dik te vreden (niet dat de graphics technisch goed waren, maar vooral qua artisitieke vormgeving).
Dat gezegd hebbende, heeft iemand een tip voor Darksiders 1, hoe ik die 140 kills op de Gryphon moet maken? Het is een van de laatste achievements die ik nog nodig heb, maar het lukt me gewoon niet om die 140 kills te krijgen.
-
Filmpje (voor de Xbox, maar het idee is hetzelfde)
Ik ben ook wel benieuwd naar de wapens van Death. Zou ook wel tof zijn als je een aantal demonen weer tegenkomt die eerder door War zijn doodgemaakt.
En het paard moet natuurlijk een graatmager en lijkbleek paard zijn:
[ Voor 41% gewijzigd door Vrijdag op 07-06-2011 11:49 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Mooie spoiler voor de mensen die het einde nog niet hebben gezien, dit is juist het stoerst op het einde!lj_tree schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:21:
Heb m gisteren voor t eerst uitgespeeld op me xbox. 680G in een keer is best netjes lijkt me:) Ben verbaasd over hoe goed dit spel is! Ik ben niet van het hack and slash genre maar dit is echt heerlijk! ERG goed verhaal en ben heel erg benieuwd naar het vervolg. Volgens t eind van deeltje 1 moeten er na death nog es 2 horsemen komen (wat natuurlijk ook best logisch klinkt:) ) dus ik denk dat ze nog wel even vooruit kunnen met dit spelletje.
[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 18-08-2011 08:59 ]
Tja,met wat algemene kennis weet je ook dat het er 4 zijn.Sm0k3r schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:58:
[...]
Mooie spoiler voor de mensen die het einde nog niet hebben gezien, dit is juist het stoerst op het einde!
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
En gezien de game toch al even uit is gok ik dat de meeste hier het spel wel uitgespeeld hebben:)Kez schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:26:
[...]
Tja,met wat algemene kennis weet je ook dat het er 4 zijn.
Gisteren opnieuw begonnen op de hoogste moeilijkheidsgraad (LANG LEVE het abyssal armour) en weer op die vogel terecht gekomen. Heb m 4 keer opnieuw moeten doen maar eindelijk de achievement binnen dak 160 kills moet halen op da ding:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
-
Snap ik...maar denk dak da armour toch wel goed kan gebruiken tussendoor:) Heb voornamelijk moeite met die ontploffende mofo's:) Denk dak al 10 keer dood was als ik da armour niet had.Nazanir schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:05:
De echte uitdaging is natuurlijk om het zonder Abyssal armor te doen. je krijgt nog iets meer schade dan als op Normal (ipv dubbel), en je krijgt best veel HP terug per hit (helemaal als je bijv de normale enchantment hebt of helemaal als je de legendary van War hebt). Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
2x a 2x y en dan a ingedrukt houden voor een leuke combo met een beetje AoE om maar iets te noemen, of je kan bijv de Shuriken tussen combos door gebruiken om ze langer te maken. Het kan echt zo simpel of moeilijk als je wilt, maar er staat niet echt iets tegenover (qua achievements ofzo, of stylish points).
-
Mijn eerste Hack&Slash die ik speelde was God of War 3, dus dat was mijn
"standaard" voor dit soort games.
Darksiders valt wat dat betreft op grafisch gebied tegen, maar de gameplay is heel toegankelijk.
Niet te moeilijk en redelijk op je eigen tempo.
Ebnige nadeel vind ik af en toe het camerastandpunt, vooral als je tegen een groep vijanden vecht en je dasht weg, dan ben ik opeens de hele groep kwijt omdat de camera gedraaid is.
Ik zit nu in het stuk dat ik de 3 zwaarden moet verzamelen in de Twilight Cathedral, dus dat wordt even puzzelen...
Ik speel op normal, maar eentje hoger had ook wel gekund denk ik.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit spel vergelijken met God of War, is niet helemaal eerlijk. Dante's Inferno is als GoW, Darksiders is meer als een soort volwassen Zelda.
Grafisch gezien. Op technisch oogpunt, heb je gelijk. Echter, qua artistiek vind ik de graphics prachtig. De cartoony maar toch donkere/volwassen stijl, alle karakters zijn prachtig ontworpen, de omgevingen zijn ook uitstekend gedaan. Dus helemaal terrecht is het niet, om het spel daarop af te vallen.
Camera kan in het begin lastig zijn, maar gelukkig heb je er controle over met de analoge stick, dus in het begin even wennen, later nergens meer last van.
-
Ik heb even wat youtube gekeken voor tips, ga het nu weer proberen
Het spel heeft even in de kast gestaan. jammer want het blijft een leuk spel
*ze is verslagen*
Ik ben net met de grote reus meegelopen op engelenjacht, en nu moet ik Griever doden van 'm.
Neem aan dat ik zijn hamer krijg straks > handig om dat blauwe chrystal mee stuk te slaan
Ik heb in de kathedraal ook een dingetje vrijgespeeld waarmee ik alle treasures op de minimap kon vinden, maar die werkt alleen in de kathedraal?
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 22-01-2012 01:52 ]
Tja if it ain't broke don't fix it moeten ze gedacht hebben toen ze Zelda speelden.dvdkiwi schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:58:
Ik heb in de kathedraal ook een dingetje vrijgespeeld waarmee ik alle treasures op de minimap kon vinden, maar die werkt alleen in de kathedraal?
Ik ben nu net bij de Ashlands aangekomen, heb net geleerd om de tijd te vertragen...
Nu ik die blauwe kristallen kapot kan maken loop ik veel oude gebieden even over om nog wat chests te zoeken.
Een aantal kan ik nog niet bij omdat ik nog niet kan teleporten of aanhaken, maar volgens mij heb ik er veel te pakken tot nu toe.
Ben nu zo'n kleine 10uur onderweg en heb nog wel even te gaan denk ik
Qua upgrades bij Vulgyrim koop ik altijd maar wat, geen idee wat nu echt belangrijk is; daarentegen red ik alle vijanden zonder veel problemen
Kan je na het uitspelen van het verhaal nog op zoek naar kisten of moet je alles vinden voordat je de storymode uitgespeeld hebt?
En kan je per gebied zien of je ergens nog chests moet vinden?
Er zijn sommige plekken die je eigenlijk pas als allerlaatste kan bereiken, zoals in het park en het begin van de stad. Als je alle upgrades hebt verzameld kan je daar pas bij komen.dvdkiwi schreef op maandag 23 januari 2012 @ 01:02:
Die snap ik niet(maar ik denk dat in Zelda dezelfde optie zat?)
Ik ben nu net bij de Ashlands aangekomen, heb net geleerd om de tijd te vertragen...
Nu ik die blauwe kristallen kapot kan maken loop ik veel oude gebieden even over om nog wat chests te zoeken.
Een aantal kan ik nog niet bij omdat ik nog niet kan teleporten of aanhaken, maar volgens mij heb ik er veel te pakken tot nu toe.
Ben nu zo'n kleine 10uur onderweg en heb nog wel even te gaan denk ik
Qua upgrades bij Vulgyrim koop ik altijd maar wat, geen idee wat nu echt belangrijk is; daarentegen red ik alle vijanden zonder veel problemen
Kan je na het uitspelen van het verhaal nog op zoek naar kisten of moet je alles vinden voordat je de storymode uitgespeeld hebt?
En kan je per gebied zien of je ergens nog chests moet vinden?
Heb er nu 5, ik weet dat er in de Gallows nog 1 ligt (vlakbij de Vulgirym locatie waar ik omlaag moet springen)
Verder moet ik de volgende 4 nog tegenkomen dus ik lig op schema.
De ability met de haak waarmee je door de lucht kan slingeren heb ik ook nog niet, dus daar ik het ook nog even op wachten. Onder andere de armor piece op de Ashlands moet ik daarmee bereiken.
Ik las dat je, nadat je de final boss hebt verslagen en je je laatste savegame laadt, voor de final boss spawnt.
Dit is zeker een punt waar je alleen richting de eindbaas kan lopen ipv stukken over te doen dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2012 01:04 ]
Als je alle abilities hebt vrijgespeeld kan je daarna eenvoudig gaan backtracken in regio's die eerder ontoegangkelijk waren. Bijvoorbeeld als je na de vlucht op die "Angelic Beast" uitkomt bij de kathedraal kan je als je naar links kijkt van die zwevende punten. Daar kan je dan later nog heen en zo zijn er nog meer punten her en der verspreiddvdkiwi schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:33:
Ah, dank
Heb er nu 5, ik weet dat er in de Gallows nog 1 ligt (vlakbij de Vulgirym locatie waar ik omlaag moet springen)
Verder moet ik de volgende 4 nog tegenkomen dus ik lig op schema.
De ability met de haak waarmee je door de lucht kan slingeren heb ik ook nog niet, dus daar ik het ook nog even op wachten. Onder andere de armor piece op de Ashlands moet ik daarmee bereiken.
Ik las dat je, nadat je de final boss hebt verslagen en je je laatste savegame laadt, voor de final boss spawnt.
Dit is zeker een punt waar je alleen richting de eindbaas kan lopen ipv stukken over te doen dan?
Meerdere saves zijn altijd wel aan te raden inderdaad. Als je trouwens niet begonnen bent op Apocalyptic kan je daarna je tweede runthrough beginnen op Apocalyptic met behoudt van je armour, dit maakt Apocalyptic veel eenvoudiger.
Voor de Xbox zijn er een aantal handige guides, maar die kan je ook gebruiken voor de PS3 en pc natuurlijk
http://www.xbox360achieve...m/showthread.php?t=201296 (pas op, kan spoilers bevatten!)
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 25-01-2012 10:02 ]
Ik heb al wat guides (lees: youtubefilmpjes) geraadpleegd.
Dat helpt hier en daar wel
Gisteren trouwens reunited met Ruin, waarmee ik nu de Stygian moet verslaan.
Die is wel redelijk saai en duurt vrij lang...
En het stuk naar de Stygian toe waren er net even te veel vijanden, het is maar goed dat daar van die ontploffende-bommen-wapens liggen want ik had het al snel gehad.
Ik vind 'm best leuk, dus grote kans dat ik wel voor de platinum ga hierna
http://www.msxbox-world.c...s/712/the-crossroads.html
Heb per gebied een printje gemaakt dus dat gaat goed komen
Ben met een guide op zoek gegaan naar treasures, maar een paar keer helemaal verdwaald
De weg naar de Dry Road en The Hollows kan ik ook niet vinden, maar dat heb ik even opgezocht.
Moeten voor je wapen trophy al je main wapens lvl4 zijn?
Dat kan nog wel even duren, heb wel alle moves gekocht
De Black Throne viel reuze mee, ik was er zo doorheen.
Ben nu (na 26 uur) op zoek naar de laatste 3 Blade pieces, maar die staan op de map dus is niet zo heel moeilijk.
Alle collectibles ook gevonden inmiddels
Na het uitspelen moet ik een Apocalyptic re-run doen waarin ik de laatste 5 trophies moet gaan unlocken.
De rest haal ik deze run nog wel.
Kom er dus vandaag pas achter dat je lantaarnpalen uit de grond kan trekken om ermee te slaan
Volgens mij heb ik nu alles unlcoked op mijn 3 main weapons, dus ga ik het laatste stukje Armageddon Blade zoeken.
Het maxen van de wapens heb ik in Iron Canopy gedaan in de welbekende spinnenruimte. Om de Gauntlet van lvl3 naar lvl4 te brengen moest ik 23x terugkomen
De 100 miles op Ruin zijn ook voor elkaar, daar had ik iets langer dan een uur een stiekje voor nodig.
Zo, na 30 uur (met uitgebreid zoeken naar alle chests) de game uitgespeeld ;
Ik had een mooier einde verwacht, nu was het vrij abrubt voorbij...
Gelijk een re-run op Apocalyptic begonnen, dat valt met de armor wel mee
Ik snap het spel nu ook dus ik weet wat te doen hier en daar.
Heb alleen het savepunt gemist voordat je op de vogel stapt, je moet dus saven voordat de cutscene begint.
Die doe ik nog wel eens op easy; is redelijk in het begin.
Nu ben ik lekker op weg, kom net de Twilight Cathedral binnen.
Handig als je weet waar je alles kunt vinden
Na deze playthrough heb ik de Apocalyptic trophy en (als het goed is) Who's Counting (savepuntje niet missen), daarna alleen nog de aerial predator...
*edit*
Apocalyptic in minder dan 12 uur uitgespeeld
Alleen aerial predator nog maar die komt nog wel een keer
[ Voor 141% gewijzigd door Superkiwi op 10-02-2012 21:15 ]
Autos tegenaangeflikkerd. Omdat ik er al even uit ben weet ik alle moves ook al niet meer. Iets met vuur kopen bij Vulgrum lukt ook niet.. Of ik heb het niet actief... Help.

Bekijk deze video eens:
En dan met name van 1:50 tot 2:00
Die handschoenen (of wat ie ook gebruikt) om op de grond te stampen moet jij op dit punt ook al hebben.
[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2012 15:05 ]