Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

TroonStaal schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:54:
[...]

Save op tijd. Als je doodgaat tijdens die poging en je laadt die save schijnt het dat je killcount gewoon doorgaat.

Ook moet je niet teveel focussen op die grote beesten maar gewoon die kleintjes selecteren. Er wordt namelijk ook op ze geschoten als ze dan al buiten beeld zijn.
Ik heb mijn save-punt dus gemist omdat ik niet wist dat dit stukje zo snel al kwam. Dat is dus iets wat ik nog ga doen als ik op Apocalyptic het spel ga spelen.

Het schijnt trouwens met de zogenaamde "paint" methode wel goed te lukken: RT ingedrukt houden, en zo snel selecteren als je maar kan (limiet van 30 vijanden). RT loslaten en opnieuw "painten". De vuurballen zullen nu achter de vijanden aangaan, zelfs als deze buiten beeld verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:32

Vrijdag

De Zwarte

Ja klopt, dat zeg ik ook maar dan in andere bewoording ;)

Ik moet dat ook nog doen, als ik opnieuw ga beginnen doe ik het wel zo. Ook 150 kills met environmental is lastig omdat op een gegeven moment de breekbare dingen er niet meer zijn/nauwelijks voorkomen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Pffff, net dus die 160 kills gehaald op de angelic beast. Kosste me wel even wat tijd, maar de clue is inderdaad als er kleintjes zijn, je daarop te concentreren en de grote negeren.

Nu alleen nog maar 1 achievement en ik heb alles, die 100 mijl rijden op Ruin.... ik kijk nu al 45min naar een rondrijdend paard terwijl er een elastiekje op mijn controller zit :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:16:
Nu alleen nog maar 1 achievement en ik heb alles, die 100 mijl rijden op Ruin.... ik kijk nu al 45min naar een rondrijdend paard terwijl er een elastiekje op mijn controller zit :P
:D
Zo kan het natuurlijk ook ja

Ik moet nog eens opnieuw beginnen, ben ook die achievement van dat Angelic Beast vergeten en ook die in het begin dat je een helikopter met een auto uit de lucht moet gooien. Ik moet toch eens de achievements lezen voordat ik een game begin :+

[ Voor 27% gewijzigd door ijskonijn op 19-01-2010 09:13 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Och denk maar zo: Het zorgt voor meer replay waarde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 15:51

Sm0k3r

cough...cough...

Ja, alleen nog maar uitspelen en ik heb alle trophies.... 2de platinum voor mij

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 261819 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:41:
Och denk maar zo: Het zorgt voor meer replay waarde ;)
Ik vind het geen straf om dit spel nog eens te spelen dus mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik ben eindelijk langs Tiamat en vervolgens was de Griever ook wel vrij eenvoudig te verslaan (die cutscene vind ik overigens nog steeds één van de gaafste tot nu toe ;) ). Ben nu bezig met het uitvogelen van de strategie voor de Stygian.

Overigens nog niet alle achievements gehaald, voorlopig ben ik alleen al blij als ik het einde haal... die secret achievements komen dan tijdens een replay run wel weer ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

Ansich is dit een redelijk spel, alleen Tiamat is echt moeilijk vooral met de crappy controls op de 360, het aimen werkt niet altijd super. Inmiddels maar afgehaakt en verder met een andere game, want dit slaat gewoon alles.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hari-Bo schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:38:
Ansich is dit een redelijk spel, alleen Tiamat is echt moeilijk vooral met de crappy controls op de 360, het aimen werkt niet altijd super. Inmiddels maar afgehaakt en verder met een andere game, want dit slaat gewoon alles.
LoL dan ben je wel een quitter ! had er ook veel problemen mee maar op een gegeven moment snap je het wel.Het eerste stuk met die bommen is echt wel moeilijk ja maar het 2e deel is makkelijk.(op normal moet je 3 bommen tot ontploffing brengen en dan is het al gebeurd.En dan gewoon locken en rammen.En als je het op safe wil spelen dan wacht je tot ie z`n charge doet en dan val je pas aan.(dit duurt wel langer.Maar is wel veiliger.)
En als je toevallig je demon kan oproepen l1+r2 op de ps dna heb je hem binnen no time down.
Zal echt zonde zijn als je het een leuk spel vind en niet verder gaat als Tiamat.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

Tiamat is wel een bitch. Maar de 'crappy controls' op de Xbox 360 de schuld geven... Jij bakt er gewoon niks van prutser :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tiamat had ik verslagen in de 2de poging, vrij makkelijke eindbaas. De daarop volgende 2 eindbazen zijn heel makkelijk te doen (ik speel op normal en had ze beide in de eerste poging neer). Echter met die spinnen eindbaas, kan even niet op de naam komen, heb ik meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

tooter schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:21:
[...]
LoL dan ben je wel een quitter ! had er ook veel problemen mee maar op een gegeven moment snap je het wel.Het eerste stuk met die bommen is echt wel moeilijk ja maar het 2e deel is makkelijk.(op normal moet je 3 bommen tot ontploffing brengen en dan is het al gebeurd.En dan gewoon locken en rammen.En als je het op safe wil spelen dan wacht je tot ie z`n charge doet en dan val je pas aan.(dit duurt wel langer.Maar is wel veiliger.)
En als je toevallig je demon kan oproepen l1+r2 op de ps dna heb je hem binnen no time down.
Zal echt zonde zijn als je het een leuk spel vind en niet verder gaat als Tiamat.
Misschien wel ja ;) Maar nu bezig met Prototype, een spel wat mij kwa sfeer meer aanspreekt als Darksiders, misschien pak ik deze na een poos weer op.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Zooo, die laatste achievements zijn ook gedaan.

http://www.trueachievemen...box-360.htm?gamerid=66545 :)

Dit was wel één van de makkelijkste 1000 punten games hoor, ik hoop dat darksiders 2 een stuk pittiger wordt in ieder geval.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-05 13:12
Tering zeg! Wat is dit een vet spel!
Heb hem gister gehaald en heb net Tiamat dood. Wat was dat een spannend gevecht.

Ik ging er al heen met maar 1½ levensbalk en door een stomme fout eindigde ik met 1% leven. Gelukkig bleef ik maar wat rondrennen, Crossblade gebruiken en daarna hakken. Blijven herhalen en in me 1e try gedood!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Hehe Zero Punctuation slaat de spijker op zijn kop met zijn review:
http://www.escapistmagazi...nctuation/1404-Darksiders

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Vandaag kwam er een mysterieus pakketje binnen via de post... drie keer raden wie de exclusieve War figurine heeft gewonnen in de preorder actie van 12Game :)

* mindcrash doet een dansje \o/

Nu kan ik één van mijn favoriete game characters ook in de kast neerzetten naast Big Daddy en Ezio :)

Overigens ben ik nu in de game bij de Stygian. Vergeleken met Tiamat en de Griever is die echt wel heel erg %$#%$ maar ook hier zal wel een bepaalde strategie benodigd zijn (lees: niet voluit met Ruin richting de openstaande muil van de Stygian rennen ;) )

[ Voor 30% gewijzigd door mindcrash op 21-01-2010 21:35 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

mindcrash schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:33:
Vandaag kwam er een mysterieus pakketje binnen via de post... drie keer raden wie de exclusieve War figurine heeft gewonnen in de preorder actie van 12Game :)

* mindcrash doet een dansje \o/

Nu kan ik één van mijn favoriete game characters ook in de kast neerzetten naast Big Daddy en Ezio :)

Overigens ben ik nu in de game bij de Stygian. Vergeleken met Tiamat en de Griever is die echt wel heel erg %$#%$ maar ook hier zal wel een bepaalde strategie benodigd zijn (lees: niet voluit met Ruin richting de openstaande muil van de Stygian rennen ;) )
*jaloers* :( ik ga denk ik een report naar de mods sturen wegens onnodige patserij :( :P

Stygian is schieten in zijn bek en dashen met Ruin :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Weet al iemand wanneer de patch uitkomt tegen de screen tearing op de xbox 360? Ik heb Darksiders nog niet echt veel gespeeld omdat ik zit te wachten op de patch.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 08:19
gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:16:
Pffff, net dus die 160 kills gehaald op de angelic beast. Kosste me wel even wat tijd, maar de clue is inderdaad als er kleintjes zijn, je daarop te concentreren en de grote negeren.

Is het ook zo dat je de kills van je eerste run hierbij onthoudt? of moet je het echt in 1 keer halen?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Ik heb inmiddels het badass Abyssal armor en hoef alleen nog de Destroyer te verslaan! Daarna met nog meer enthousiasme op Apocalyps beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ekitch schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:29:
[...]

Is het ook zo dat je de kills van je eerste run hierbij onthoudt? of moet je het echt in 1 keer halen?
Het moet in één keer. Het koste me wel een aantal keer en ik zat ook een aantal keer er echt net naast (150-155 kills). Voor hints over hoe het te doen, zie: http://www.trueachievemen...ievement.htm?showguides=1

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Ik vond de Stygian juist de makkelijkste baas. Ik had hem in een keer. ( had alleen niet zo snel door dat ik die Muilkorf er eerst af moest raggen.En de rest is idd alleen een beetje dashen en uitkijken voor die kleine wormpjes.Nja ik ga vanaaf maar weer eens verder.Aangezien ik al zeker 5 dagen m`n ps niet heb kunnen aanraken.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou ik ben nu de laatste deel van de epic sword aan het proberen te halen. Ik moet naar de Dry roads gaan. Alleen geen flipping idee hoe ik daar moet komen. Dat is de enige unexplored area van mij. Iemand enig idee hoe ik daar het beste kan komen?

Ik dacht eerst via de weg van de spinnen area maar nu zit ik daar vast...bagger :( Vergeten hoe ik daar ook alweer uitkwam.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xtr3me4me schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:21:
Nou ik ben nu de laatste deel van de epic sword aan het proberen te halen. Ik moet naar de Dry roads gaan. Alleen geen flipping idee hoe ik daar moet komen. Dat is de enige unexplored area van mij. Iemand enig idee hoe ik daar het beste kan komen?
Via de Scalding Gallows: Boven aan de map kun je richting de Ashlands gaan. Voordat je hier komt ga je eerst langs de Dry Roads.
Ik dacht eerst via de weg van de spinnen area maar nu zit ik daar vast...bagger :( Vergeten hoe ik daar ook alweer uitkwam.
Op de plaats van de eindbaas kun je de Iron Canopy weer verlaten richting de Ashlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Anoniem: 261819 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 07:53:
[...]

Via de Scalding Gallows: Boven aan de map kun je richting de Ashlands gaan. Voordat je hier komt ga je eerst langs de Dry Roads.

[...]

Op de plaats van de eindbaas kun je de Iron Canopy weer verlaten richting de Ashlands.
Helemaal super, dit ga ik vanavond proberen :D Thankx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:31
De patch is uit, screen tearing is verleden tijd op de 360.

[ Voor 3% gewijzigd door Exar op 27-01-2010 20:46 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-04 21:52
Ik zoek een plek om te grinden net voor de eindbaas, ik wil nog even alle wapens op full halen.
Tevens een tweede save game gestart op apocalyptic. Ziet er niet echt moeilijker uit, het is iets meer ontwijken.

Ben nu ook 2x een skelet in een soort pakkie gezien.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb het spel uitgespeeld, maar zit met een probleem. Ik heb 9 abyssal armor delen en weet dat de 10e in Eden ligt. Weet iemand hoe ik daar nog kom? ondanks ik de eindbaas verslagen al heb?

Als het uberhaupt mogelijk is Eden nog in te komen. Dan kan ik de apocolyptic starten met full abyssal armor. Begreep dat dit mogelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Xtr3me4me schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:07:
Ik heb het spel uitgespeeld, maar zit met een probleem. Ik heb 9 abyssal armor delen en weet dat de 10e in Eden ligt. Weet iemand hoe ik daar nog kom? ondanks ik de eindbaas verslagen al heb?

Als het uberhaupt mogelijk is Eden nog in te komen. Dan kan ik de apocolyptic starten met full abyssal armor. Begreep dat dit mogelijk was?
Terug gaan naar de plek waar je de Stygian hebt verslagen in de Ashlands en naast de engel is een portal waardoor je terug naar Eden kan :)

Je kan daarna idd de armor meenemen naar Apocalyptic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

TroonStaal schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:14:
[...]

Terug gaan naar de plek waar je de Stygian hebt verslagen in de Ashlands en naast de engel is een portal waardoor je terug naar Eden kan :)

Je kan daarna idd de armor meenemen naar Apocalyptic.
Ahhh want idd als ik nu me oude spel weer start ben ik weer terug bij Azrael. Als ik met hem praat moet ik weer die eindbaas killen. Maar zag idd naast hem een soort portal op de grond.
Daar moet ik instappen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:27:
Ik zoek een plek om te grinden net voor de eindbaas, ik wil nog even alle wapens op full halen.
Tevens een tweede save game gestart op apocalyptic. Ziet er niet echt moeilijker uit, het is iets meer ontwijken.
Iron Canopy :) Zodra je door de grote web-deur komt uit de ruimte en tunnel waar je de grote spin verslagen hebt, moet je links de ruimte ingaan. Hier zitten ongeveer 15 spinnen. Dood de spinnen en loop terug richting de grote web-deur. Herhaal dit tot al je wapens op level 4 zitten (enkel de scythe en de tremor.. je zwaard is niet nodig ;) )
Ben nu ook 2x een skelet in een soort pakkie gezien.
Wicked K :D Je kan hem 4x tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Spuit 11.

[ Voor 87% gewijzigd door NvM op 28-01-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dient die Wicked K nog ergens voor?
Verder moet ik nog 2 ab. Armour stukjes

Tevens heb ik nooit de Vulgram portal gevonden in Iron Canopy.
Helemaal kapot gezocht, wel het legendary item gevonden.

Wat een meesterlijk spel! Als ik mijn armour compleet heb ga ik ook voor Apcolyptic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Niet echt nee, je krijgt 2000 blauwe souls als je hem afmaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Xtr3me4me schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:30:
[...]

Ahhh want idd als ik nu me oude spel weer start ben ik weer terug bij Azrael. Als ik met hem praat moet ik weer die eindbaas killen. Maar zag idd naast hem een soort portal op de grond.
Daar moet ik instappen dus?
Je kan de portal in of je kan kiezen om de eindbaas te killen. Als je voor de eindbaas killen kiest krijg je niet nogmaals het gevecht maar het eindfilmpje erna te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
NvM schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:11:
Trouwens, de patch die screen-tearing tegengaat op de Xbox 360 is uit.
Alweer??? :+
Hint... kijk eens wat er een paar posts boven die van jou staat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Zo gister nog even op pad geweest:
Trophy Devestator
Overlord artefact
1x armor piece
1x level Harvester
En eindelijk het kistje bij de bioscoop (waar je voor het eerst 500 souls moet halen)
Je moet alle water palen kapot maken.

Moet nog 4 wrath cores, denk ik. en nog 4 health cores
Verder was die Iron Canopy wel een goede grindplek. Zo ga ik van Iron canopy wel een terug naar Choking grounds, lopen ook nog wel eens gezellig beestjes.

Nog steeds op zoek naar de Vulgrem plek in Iron Canopy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Iron Canopy heeft inderdaad een leuke grindplek, een kamer vol met kleine spinnetjes, easy te resetten in een paar secs. Vooral met die legendary enhancement voor extra weapon XP is het echt de ideale plek. Ook is op zich het aantal souls dat je in een uurtje of zo krijgt niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

Hoi, ik heb een vraagje.

Ik ben momenteel op weg naar de 3de dungeon. Ik zit nu in de woestijn met die boor torens. Nu ben ik op een punt gekomen dat je er 1 stilzet en je door het gat naar beneden kan springen in een ondergronds meertje. Boven dat meertje zit een artifact of iets. Hoe kun je daar bij komen? Want het lukt mij maar niet.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Rj- schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:57:
Hoi, ik heb een vraagje.

Ik ben momenteel op weg naar de 3de dungeon. Ik zit nu in de woestijn met die boor torens. Nu ben ik op een punt gekomen dat je er 1 stilzet en je door het gat naar beneden kan springen in een ondergronds meertje. Boven dat meertje zit een artifact of iets. Hoe kun je daar bij komen? Want het lukt mij maar niet.

Groetjes
Als je later de Abyssmal chain hebt kan je helemaal naar boven om één van de torens stil te zetten en dan kan je in dat gat springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:40:
Nog steeds op zoek naar de Vulgrem plek in Iron Canopy
Die is er niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Damn, zit nog met 1 shard

Struin echt heel de game af nog voor 2 legendary artefacts maar nergens te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

spoiler:
kijk is wat beter in de tunnels en de laatste dungeon
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 08:19
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:40:
Zo gister nog even op pad geweest:
Trophy Devestator
Overlord artefact
1x armor piece
1x level Harvester
En eindelijk het kistje bij de bioscoop (waar je voor het eerst 500 souls moet halen)
Je moet alle water palen kapot maken.
Hoeveel waterpalen zijn er die je kapot moet maken>? Volgens andere guides moet je juist de 2 fire hyrdant kapot maken?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-05 15:36

el-jorge

turn around and feel the vibe

Willybubba schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:00:

Tiamat lijkt vervelender dan ze is (hoewel ik er ook vrij vaak doodgegaan ben :P).

spoiler:
Na 3 keer vuurspugen komt er een kleine pauze, die kun je gebruiken om een bom naar haar te gooien. Doe dat 3 keer, dan staat ze op de grond. Je hoeft dan niet te wachten op een bepaald moment, maar je kunt al meteen gaan meppen. Wel op tijd dodgen, en zorg dat je de QTE niet mist, daar kun je veel schade doen. Ook daarna zorgen dat je op tijd maakt dat je wegkomt want dan doet ze d'r groundpound.
Spel sinds het weekend, gisteren bij Tiamat, ben er zeker 1,5 uur mee bezig geweest, ben wel 30x doodgegaan ofzo.
Ik ben nog niet zo goed in dit soort spelletjes, ik heb veel gedodged (ontwijken dus) en veel met de crossblade, vooraal het eerste gedeelte van het gevecht vond ik erg moeilijk. Ik speel trouwens op normal.

Ik zie dat sommigen van jullie die demon kunnen worden, kan dat altijd?

Wat is QTE?

Spielerei...

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-05 10:47
el-jorge schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:45:
[...]

Spel sinds het weekend, gisteren bij Tiamat, ben er zeker 1,5 uur mee bezig geweest, ben wel 30x doodgegaan ofzo.
Ik ben nog niet zo goed in dit soort spelletjes, ik heb veel gedodged (ontwijken dus) en veel met de crossblade, vooraal het eerste gedeelte van het gevecht vond ik erg moeilijk. Ik speel trouwens op normal.

Ik zie dat sommigen van jullie die demon kunnen worden, kan dat altijd?

Wat is QTE?
Als je Tiamat hebt verslaan en je keert uiteindelijk terug naar Samael, ga je de mogelijkheid krijgen om in een demon te veranderen.

QTE = Quick Time Event. Dat zijn de figuurtjes die te voorschijn komen tijdens een cutscene/gevecht/... en overeenstemmen met een bepaalde knop op je controller. Als je bijvoorbeeld opeens een rode B ziet, moet je snel op je B knop drukken op je controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 14:54
Phew, gisteravond uitgespeeld op Normal. Moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van deze game. Vechten zelf ging niet zo diep als GoW / DMC, maar zeker wel vermakelijk. Het character design + voice acting vond ik echt super!! (Ulthane rules! :D) ben benieuwd naar het vervolg met de rest van je "broeders"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Zo, uitgespeeld op normal. Leuke game, van iedere soort game zat er wel iets in. Maakt niet echt uit, speel lekker weg :). Vond hem alleen errug makkelijk hoor. Bij de über eindbaas van alles verwacht ik toch wel wat moeite. Misschien dat ik overpowered was (had alle legendary enchanments)... Nu bezig met Apocalypse.

spoiler:
Was alleen bij Tiamat een aantal keer doodgegaan, bij de Griever niet, bij de Stygian ook niet, bij de Silitha al weer niet, en dan misschien 1 keertje bij Straga.

Leuk dat je 3 vriendjes je komen helpen in een vervolg (als dat er komt, las ergens dat de verkopen tegen vielen). Maar ik dacht altijd dat de 4 horsemen Death, War, Famine & Pestilence heten. En dus niet Death, War, Fury & Strife. En voor het vervolg verwacht ik toch echt James, Kirk, Lars en Cliff in een korte cameo! 8) (Cliff mag dan ofc Death spelen >:) ).

/me zet Metallica - The Four Horsemen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
En nog een platinum trophy :-). Vond het nu zeker niet moeilijk, maar 1 keer echt doodgegaan. De teller telt niet als je in een afgrond flikkert. Ik denk wel dat die Abyssal Armour helpt, die heeft een soort van life leech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Sinds dit weekend ook echt begonnen met dit spel. Zit nu in de Drowned Gardens oid Pass. Leuke sfeer, lekker demons raggen en af en toe een puzzeltje, heerlijk. Hoewel veel mensen de link leggen met Zelda, doet mij dit spel toch voornamelijk denken aan het eerste deel van The Legacy of Kain: Soul Reaver op de PSX. Zieltjes verzamelen, lekker bashen en grappige eindbazen. Zelfde sfeer ook. Heel vermakelijk, speel nu op normal en doe lekker rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

De demo geprobeerd, maar ik was aardig onder de indruk. Leuke gameplay. ben een Zelda fan, dus wat dat betreft ... en WoW en GoW heb ik ook al geen hekel aan :D.

Ik las net wel even wat reviews, ik had verwacht dat de game tegen de 20 uur aan zat. Is het echt "maar" 12 uur gameplay? Of is dat het aantal uurtjes als je echt als een gestoorde door de game gaat ? Ik doe het meestal rustig aan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 14:54
Hier rustig aan gedaan en was rond de 17 uur kwijt op normal niveau. Heb dan wel het Abyssal Armor set gehaald, maar voor de rest niet gezocht naar enhancements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:10:
De demo geprobeerd, maar ik was aardig onder de indruk. Leuke gameplay. ben een Zelda fan, dus wat dat betreft ... en WoW en GoW heb ik ook al geen hekel aan :D.

Ik las net wel even wat reviews, ik had verwacht dat de game tegen de 20 uur aan zat. Is het echt "maar" 12 uur gameplay? Of is dat het aantal uurtjes als je echt als een gestoorde door de game gaat ? Ik doe het meestal rustig aan namelijk.
Ik heb 100% gehaald en was 30 uur bezig om alles maar ook alles te behalen.

Hangt ervan af wat je doel is.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Eerste run op normal: alles gehaald behalve de trophies van environment kills, op de angelic beast, apocalypse difficulty en platinum. Achteraf gezien had het ook wel gelijk op Apocalypse gekunt, denk dat het zeker mogelijk is om in 1 keer platinum te halen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb er ook wel vrij lang over gedaan, weinig haast om door het spel te rushen en lekker alles exploren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier hetzelfde. Ik heb bijna alle achievements gehaald op normal (behalve die met de angelic beast.. krijg dit op het moment niet voor elkaar) en ben nu bezig op apcalypse voor de laatste 3. Heb nu de besturing goed onder de knie en weet wat ik allemaal kan verwachten in het spel, dus speelt het best wel lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Argh! Ik zit nu bij The Black Throne, maar man wat een saai stuk is dat zeg. Rare puzzels zonder dat er ook maar een beetje gehint wordt wat nu eigenlijk de bedoeling is, onduidelijke doorgangen waardoor je 10 minuten rondjes loopt om ineens te beseffen dat die schaduw stiekem de doorgang is die je zoekt. Ik ben er nu bijna mee klaar, maar het kost wel wat irritatie. Hopelijk wordt het daarna weer wat leuker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Na 4 weken, een oude ps2 controller, weet ik het gewoon niet meer.
Ik krijg geen 160 beesten afgeknald op die draak.
Zwaarste moeilijkheidsgraad is zeer goed te doen, als je de armor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:46:
Na 4 weken, een oude ps2 controller, weet ik het gewoon niet meer.
Ik krijg geen 160 beesten afgeknald op die draak.
Zwaarste moeilijkheidsgraad is zeer goed te doen, als je de armor heb.
Ik had zelf deze guide gebruikt: http://www.ps3trophies.org/game/darksiders/guide/ (even scrollen naar Aerial Predator).

Volgens mij was ik een uur bezig daarmee, je moet het even door hebben. Uiteindelijk gebruikte ik mn charge shot voor groepen en zwakke Angels. Die shielded Angels liet ik eigenlijk maar zitten, kreeg ik nooit met mn gun dood. Die Angels met die heavy gun knalde ik met mijn gun af, als hij zijn missiles ging laden pakte ik die alle drie (en de Angel zelf) met mijn charged shot. Daarnaast zoveel mogelijk van die vogels pakken; 5 vogels targetten, trigger loslaten, rinse & repeat. Die shots zijn dan achtervolgend, je kan er dus best veel achter elkaar weg schieten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 03-05 10:54

Sagat

Is pappa x2!

Gisteren de demo even bekeken (ja nu al :P ). Het spel speelt lekker weg, ziet er goed uit. En, niet geheel onbelangrijk voor me, is inmiddels lekker goedkoop te krijgen. Toch ben ik niet echt onder de indruk....ook ik vind het een mix tussen GoW en Zelda en dat zijn beiden hele fijne games. Jack of all trades but master of none?

Disclaimer: ik was redelijk moe en kon niet eens verzinnen hoe ik bommen kon gooien 8)7 . Dus na een paar explosieve deaths heb ik het al vrij vroeg opgegeven. Ik zat bij die piranha plant op het plafond boven een kistje. Ik zal is kijken of ik iig de demo kan uitspelen voordat ik mijn definitieve oordeel vel.

Edit:
Inmiddels nog een keer gespeeld en nu wel significant verder gekomen. Bommen gooien bleek niet eens heel moeilijk te zijn |:(
Baal er wel van dat je niet kan saven in de demo. Ben nu nl tot de jailer gekomen en ik vermoed dat er niet veel achter meer zit. Ik was het echter beu (best nog wel lang bezig geweest met die stomme palen in de lava puzzel.) Ik had graag gesaved en dan later vanaf daar verder gegaan.
Misschien dat ik nog een 3e sessie ga doen, maar ik moet toegeven dat ik het niet verwacht.
Leuke demo, goed dat hij zo uitgebreid is. Als ik dit spel voor 10 euro zie koop ik het denk ik wel. NL full price is de game MIJ niet waard en inc verzendkosten 30 ook niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 22-03-2010 22:49 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Van het weekend uitgespeeld op normal maar voel er weinig voor om nog een keer te doen op Apocalyptic. Het begin vond ik erg sterk, maar naar het einde toe ging voor mij de sfeer een beetje weg. Daarbij wordt het spel naarmate je verder komt ook eigenlijk steeds makkelijker (zeker met ultimate sword + abbysmal armour).

Heb nog even de moeite genomen om genoeg kills te halen voor de horseman achievement, maar nu gaat hij toch weer op MP.

* Ben stiekum wel benieuwd naar het volgende deel *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als er nog een volgend deel komt that is. Kans daarop is vrij klein :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Vrijdag schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:45:
bron? zou ik nl wel jammer vinden, heb me kostelijk met Darksiders vermaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

JBrennan schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:01:
[...]

bron? zou ik nl wel jammer vinden, heb me kostelijk met Darksiders vermaakt...
Hmm, ik kan het zo even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat een tijdje terug de uitgever (of ontwikkelaar?) in zwaar weer zat en daarom niet van plan was een sequel uit te geven. Maar nu lees ik weer dat ze er toch mee verder willen: http://www.totalvideogame...Cut-For-Sequel-14129.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Vrijdag schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:45:
Op wikipedia staat het volgende:
THQ creative director Luis Gigliotti revealed in an interview with GameAxis that Darksiders will be a franchise and that THQ is contemplating a sequel. The sequel may include a multiplayer component, as the other three horsemen will join War in the sequel.
Joystiq has stated that Darksiders will see a sequel in the fiscal year of 2012.

Ook op IGN staat dat er hoogstwaarschijnlijk een vervolg op de planning staat.

Multiplayer met de 4 Horsemen van de Apocalypse, klinkt vet! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 23-03-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-05 17:09
Crap, ik heb negen delen van de Abyssal armor. Maar ik weet niet welk deel ik nog moet hebben... Ik heb eens de lijst bekeken op de guide van IGN, volgens mij heb ik op alle plaatsen al geweest.
Dat wordt allemaal eens opnieuw overlopen, vrees ik.
Verder een top spel. Wel wat jammer van de moeilijkheidsgraad. In het begin had ik de indruk dat het vrij moeilijk was, maar dat was slechts een illusie. Vooral gestorven door te pletter te vallen, en slechts enkele keren tijdens een gevecht.
Na GoW3 eens op apo proberen denk ik.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Zwartkijker schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:55: Wel wat jammer van de moeilijkheidsgraad. In het begin had ik de indruk dat het vrij moeilijk was, maar dat was slechts een illusie. Vooral gestorven door te pletter te vallen, en slechts enkele keren tijdens een gevecht.
Na GoW3 eens op apo proberen denk ik.
Ik heb 't spel meteen op apocaliptic gespeeld en had daar geen spijt van. Vond 't inderdaad niet zo moeilijk, op een paar stukjes na, maar die waren meer irritant dan echt moeilijk.

Anyway, het is inderdaad een topspel, jammer dat er niks meer te doen is zodra je het hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Tiamiat vond ik serieus de moeilijkste baas van allemaal. Daarna werd het steeds makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-05 17:09
JBrennan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:26:
Tiamiat vond ik serieus de moeilijkste baas van allemaal. Daarna werd het steeds makkelijker...
Inderdaad, dankzij Tiamat heeft het spel hier een hele tijd blijven liggen. Uiteindelijk dan toch gelukt, en de rest was een fluitje van een cent.

PSN: Zwartkijker

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:32
Ik weet niet of ik dit topic mag kicken maar Darksiders is uit voor het PC platform. Ik heb hem in mijn bezit maar ik dacht dat je hem ook met toetsenbord en muis kon spelen? Maar ik kan nergens deze optie kiezen helaas. Of zie ik wat over het hoofd want bij controls heb ik geen mogelijkheid tot het activeren van m'n tobo + muis.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:48
Ik speel hem hier gewoon met muis en tobo :) geen probleem

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 14:07

Ulti23

Quality Time

CreativeMind schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:21:
Ik weet niet of ik dit topic mag kicken maar Darksiders is uit voor het PC platform. Ik heb hem in mijn bezit maar ik dacht dat je hem ook met toetsenbord en muis kon spelen? Maar ik kan nergens deze optie kiezen helaas. Of zie ik wat over het hoofd want bij controls heb ik geen mogelijkheid tot het activeren van m'n tobo + muis.
Ik had een logitech dual action aangesloten en het spel is zo onspeelbaar met tobo en muis. Sluit de game af, ontkoppel je gamepad en je kan gewoon spelen met tobo en muis. Zo lukte het mij wel om te spelen, en dan zijn er verder ook geen problemen. Check de steam forums maar eens, daar wordt flink geklaagd over dat de game wel ontzettend slecht geport is. Alhoewel ik gisteravond toch ruim 2 uur gespeeld heb en geen problemen heb ondervonden.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:32
Ik moet zeggen heb toch echt wel genoten van deze game. Ondanks dat ie op m'n main rig niet met tobo+muis wil spelen en op mijn HTPC pc echt als een zonnetje draait en wel speelbaar met muis en tobo! Heb het hele spel incl alle items die je kunt vinden uitgespeeld in ongeveer 25 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Heb ook geen klachten over de PC versie. Speelt heerlijk soepel en nog geen bug tegengekomen. Ook vallen de keyboard gymnastics tot nu toe enorm mee. Toffe sfeervolle game. Slechte port? Het zal wel, ik merk er helemaal niks van.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Speel gewoon met een 360 controller op de PC. Alleen jammer dat ik de settings niet hoger kan instellen (beter er valt helemaal niks in te stellen). Wat AA zal het wel wat mooier maken.

Erg vet verder, soms wat teveel "puzzels" maar speel zo 3 uur achter elkaar op een avond. Echt een toppertje.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

evilpin0 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:52:
Speel gewoon met een 360 controller op de PC. Alleen jammer dat ik de settings niet hoger kan instellen (beter er valt helemaal niks in te stellen). Wat AA zal het wel wat mooier maken.

Erg vet verder, soms wat teveel "puzzels" maar speel zo 3 uur achter elkaar op een avond. Echt een toppertje.
Hoezo er valt niks in te stellen? Of bedoel je behalve de resolutie en nog 1 of 2 dingen (ik zeg uit mijn hoofd vsync).

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Resolutie en vsync zijn natuurlijk instellingen, dus er valt wel wat in te stellen maar daarmee heb je het ook meteen gehad :) Er zijn geen andere instellingen als texture quality ect ect.

Spel blijft erg vet, zit nu bij een hele grote worm. Moet wel zeggen dat ik de puzzels totaal geen puzzels vind en dat de "puzzel" stukjes echt te lang duren. God of War had non-stop actie, maar hier loop je gewoon veel op knoppen te drukken en sleutels te zoeken. Had wat meer actie ingemogen!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Dat was ook mijn indruk, ik ben minder "geboeid" bij dit spel t.o.v. GOW collectie.

Instagram / YouTube

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

evilpin0 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:42:

Resolutie en vsync zijn natuurlijk instellingen, dus er valt wel wat in te stellen maar daarmee heb je het ook meteen gehad :) Er zijn geen andere instellingen als texture quality ect ect.
Ok, dus geen AA en texture quality instellingen. Mijn vraag is dan ook aan de gamers die ook de PS3 versie hebben gespeeld of de PC versie grafisch wel een aanmerkelijke meerwaarde heeft t.o.v. de PS3 versie? Scherpere en hogere kwaliteit? Anisotropic Filtering werkt neem ik aan wel gewoon? Zo niet dan schaf ik liever voor een tientje de PS3 versie aan waarvan de demo mij prima beviel op het ontbreken van AA en AF na dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Dracul op 30-09-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
Dracul: ik zou de PS3 versie aanraden, PC versie ziet er grafisch niet beter uit, ik vond het er zelfs allemaal vrij flets uitzien, alsof er geen enviromental lightning was ofzo.
En 't speelt beduidend beter met een controller =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-04 18:27
evilpin0 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:52:

In de NVidia driver kan je zowieso AA instellen voor het spel, wellicht kan dit bij ATI ook :)

[ Voor 58% gewijzigd door DEiE op 04-10-2010 12:13 . Reden: verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

In beide drivers zowel die van nvidia als die van ati kan je AA en AF gewoon aanzetten, dus niet application controlled.

En ik vond het een beter spel dan God of War, heb alle 3 de delen gespeeld maar vond het verhaal beter van Darksiders.

Ja ik ben een stripfanaat en dit is een creatie van een comic tekenaar en schrijver.

Kan niet wachten op een deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

twakker schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:34:
Dracul: ik zou de PS3 versie aanraden, PC versie ziet er grafisch niet beter uit, ik vond het er zelfs allemaal vrij flets uitzien, alsof er geen enviromental lightning was ofzo.
En 't speelt beduidend beter met een controller =D
Thanx, dat had ik achteraf beter kunnen doen inderdaad. Heb de gok vrijdag echter helaas al genomen en de pc versie gekocht. Zo fantastisch als het spel is zo matig is echter de port. Niet echt betere graphics en de ps3 demo speelt gewoon veel vloeiender.

Jammer dat het een steam spel is en dus gekoppeld aan mijn account anders stond ie zeker al op marktplaats. Koop echter denk ik nog wel gewoon de ps3 versie als er geen goede pacth voor uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Zijn er hier die de special moves die je kunt kopen van Vulgrim gebruiken? Als ik kijk naar hoe ik speel dan is het eigenlijk alleen maar bash-bash-dash en dat is het wel zo'n beetje. Als Tiamat dan de moeilijkste vijand is, zoals een tijdje terug gepost, dan wordt de rest helemaal een eitje waar ik nooit een special move bij nodig heb. Da's wel een beetje jammer.

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Blijkbaar speel je in het vervolg Darksiders 2 niet meer met War volgens dit bericht. Ik moet eerlijk zeggen dat dit bericht mij een beetje verraste. Het einde dan Darksiders hint toch duidelijk op een vervolg. Verder is heel Darksiders erop gericht dat War de enige horseman is die naar de aarde is gestuurd. Het verhaal van het vervolg zou gelijktijdig met Darksiders spelen. Als je toch met een andere Horseman aan de slag gaat zou dat een beetje vreemd zijn in mijn ogen.

Misschien maken ze van de multiplayer een echt vervolg (alle horseman samen zie sequels) en van de singleplayer een soort apart verhaal wat zich dan wel gelijktijdig afspeelt.

Wat ik wel tof vind is dat volgens wikia (zie trivia) Samael terugkeert als badguy. Samael sprak mij altijd al meer aan als The Destroyer. En op de een of andere manier bekroop mij tijdens de game altijd al het gevoel dat Samael een soort dubbele agenda had.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

War is de eerste die naar de aarde is gestuurd, een vervolg zou best vanuit een andere Horseman gespeeld kunnen worden. Dat zie je ook aan het einde als hij zegt "No, not alone".

• Molecom
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09-2022
Als deel 2 na Darksiders zou spelen wel. Het nieuwsbericht spreekt echter van de 'dezelfde setting en tijdsspanne' als Darksiders. Als je dan een andere Horseman op aarde zou spelen dan vind ik het niet in de geest van het bestaande verhaal passen.

[ Voor 4% gewijzigd door Molecom op 11-11-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Aangezien er nu wat info beschikbaar is over Darksiders 2, tpoic schopje voor wat speculatie.

Van wat ik heb gezien van de E3 trailer, zitten er veel herkenbare gameplay elementen in het spel. Death kan net zoals War langs muren op rennen, heeft ook een soort vleugels waarmee je vermoedelijk net zoals War weer stukjes kan zweven.

Ik vermoed ook dat de Zeis die je als War als secundair wapen had, voor Death zijn primaire wapen is. Persoonlijk hoop ik wel dat je je paardje in dit deel iets meer mag gebruiken dan in deel 1, het had op zich namelijk een hoog badass gehalte. Echter, men heeft aangegeven dat de spelwereld groter zal zijn dan die van deeltje 1, dus qua lengte en gameplay zit het wel goed. Ik hoop echter niet, dat het qua gameplay precies hetzelfde is, maar dan een ander verhaaltje (dat er wel dus nieuwe elementen toegevoegd worden). Ook ben ik benieuwd of Death ook interactie heeft gehad met characters die War ook heeft gezien/gesproken. Ik zou het niet erg vinden Samael nog eens te zien, of misschien wat meer te weten te komen over Abaddon. Als het spel er verder grafisch uitziet als deel 1, ben ik dik te vreden (niet dat de graphics technisch goed waren, maar vooral qua artisitieke vormgeving).

Dat gezegd hebbende, heeft iemand een tip voor Darksiders 1, hoe ik die 140 kills op de Gryphon moet maken? Het is een van de laatste achievements die ik nog nodig heb, maar het lukt me gewoon niet om die 140 kills te krijgen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
linkie naar E3 trailer:
http://www.g4tv.com/video...-darksiders-2-e3-trailer/

ben wel blij dat het geen MP game wordt, maar (zo te zien) een echte SP game :)

voor die trophy (zijn 160 kills, niet 140):
After the Broken Stair level you will begin the only flight segment of the game. You will be riding on a gryphon-like creature called the "Angelic Beast". The moment you begin riding it SAVE THE GAME!!

The section is called "Echo Gorge", so be sure not to save over that file until you get this trophy.

The best strategy for getting this trophy is to always have R2 held down, while dragging your reticule around the screen. This will create charged attacks that can hit up to five targets. You will want to charge, target, and release as many shots as possible and on as many targets as possible. You do not need to hold down R2 long, just long enough to target several things.

Several times you will encounter large heavily armored angels that hover and launch orbs at you. Use the charged attacks to promptly destroy the orbs before they launch at you, then hit R2 rapidly to destroy the angels themselves.

When you fight angels with large shields don't charge attack, just focus on them one at a time while rapidly firing.

Beyond that it simply takes practice, and should be repeated until it is gotten. It took me four tries, but typically takes people 5-15.
http://www.ps3trophies.org/game/darksiders/guide/

Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze heb gehaald, maar deze beschrijving helpt aardig. Je moet het natuurlijk nog wel zelf doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Nazanir schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:14:
Aangezien er nu wat info beschikbaar is over Darksiders 2, tpoic schopje voor wat speculatie.

Van wat ik heb gezien van de E3 trailer, zitten er veel herkenbare gameplay elementen in het spel. Death kan net zoals War langs muren op rennen, heeft ook een soort vleugels waarmee je vermoedelijk net zoals War weer stukjes kan zweven.

Ik vermoed ook dat de Zeis die je als War als secundair wapen had, voor Death zijn primaire wapen is. Persoonlijk hoop ik wel dat je je paardje in dit deel iets meer mag gebruiken dan in deel 1, het had op zich namelijk een hoog badass gehalte. Echter, men heeft aangegeven dat de spelwereld groter zal zijn dan die van deeltje 1, dus qua lengte en gameplay zit het wel goed. Ik hoop echter niet, dat het qua gameplay precies hetzelfde is, maar dan een ander verhaaltje (dat er wel dus nieuwe elementen toegevoegd worden). Ook ben ik benieuwd of Death ook interactie heeft gehad met characters die War ook heeft gezien/gesproken. Ik zou het niet erg vinden Samael nog eens te zien, of misschien wat meer te weten te komen over Abaddon. Als het spel er verder grafisch uitziet als deel 1, ben ik dik te vreden (niet dat de graphics technisch goed waren, maar vooral qua artisitieke vormgeving).

Dat gezegd hebbende, heeft iemand een tip voor Darksiders 1, hoe ik die 140 kills op de Gryphon moet maken? Het is een van de laatste achievements die ik nog nodig heb, maar het lukt me gewoon niet om die 140 kills te krijgen.
toon volledige bericht
je moet de schiet knop inhouden en over je targets gaan met je crosshair geloof ik.... niet alleen maar op de schietknop rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dat weet ik, dat probeer ik ook echt de hele tijd (je charged je doelwitten zeg maar), maar dat helpt helaas niet echt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Focus niet teveel op de grote beesten op de voorgrond maar juist op de kleintjes die veel verder weg vliegen.

Filmpje (voor de Xbox, maar het idee is hetzelfde)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Darksiders - Aerial Predator Achievement/Trophy Guide

Ik ben ook wel benieuwd naar de wapens van Death. Zou ook wel tof zijn als je een aantal demonen weer tegenkomt die eerder door War zijn doodgemaakt.
En het paard moet natuurlijk een graatmager en lijkbleek paard zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.dmbledore.com/GOW/Images/KillTracker/GrimReaper1a.JPG

[ Voor 41% gewijzigd door Vrijdag op 07-06-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 09:46
Heb m gisteren voor t eerst uitgespeeld op me xbox. 680G in een keer is best netjes lijkt me:) Ben verbaasd over hoe goed dit spel is! Ik ben niet van het hack and slash genre maar dit is echt heerlijk! ERG goed verhaal en ben heel erg benieuwd naar het vervolg. Volgens t eind van deeltje 1 moeten er na death nog es 2 horsemen komen (wat natuurlijk ook best logisch klinkt:) ) dus ik denk dat ze nog wel even vooruit kunnen met dit spelletje.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

lj_tree schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 08:21:
Heb m gisteren voor t eerst uitgespeeld op me xbox. 680G in een keer is best netjes lijkt me:) Ben verbaasd over hoe goed dit spel is! Ik ben niet van het hack and slash genre maar dit is echt heerlijk! ERG goed verhaal en ben heel erg benieuwd naar het vervolg. Volgens t eind van deeltje 1 moeten er na death nog es 2 horsemen komen (wat natuurlijk ook best logisch klinkt:) ) dus ik denk dat ze nog wel even vooruit kunnen met dit spelletje.
Mooie spoiler voor de mensen die het einde nog niet hebben gezien, dit is juist het stoerst op het einde!

[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 18-08-2011 08:59 ]

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Sm0k3r schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:58:
[...]

Mooie spoiler voor de mensen die het einde nog niet hebben gezien, dit is juist het stoerst op het einde!
Tja,met wat algemene kennis weet je ook dat het er 4 zijn.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Kez schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:26:
[...]

Tja,met wat algemene kennis weet je ook dat het er 4 zijn.
En gezien de game toch al even uit is gok ik dat de meeste hier het spel wel uitgespeeld hebben:)

Gisteren opnieuw begonnen op de hoogste moeilijkheidsgraad (LANG LEVE het abyssal armour) en weer op die vogel terecht gekomen. Heb m 4 keer opnieuw moeten doen maar eindelijk de achievement binnen dak 160 kills moet halen op da ding:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De echte uitdaging is natuurlijk om het zonder Abyssal armor te doen. je krijgt nog iets meer schade dan als op Normal (ipv dubbel), en je krijgt best veel HP terug per hit (helemaal als je bijv de normale enchantment hebt of helemaal als je de legendary van War hebt). Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Nazanir schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:05:
De echte uitdaging is natuurlijk om het zonder Abyssal armor te doen. je krijgt nog iets meer schade dan als op Normal (ipv dubbel), en je krijgt best veel HP terug per hit (helemaal als je bijv de normale enchantment hebt of helemaal als je de legendary van War hebt). Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Snap ik...maar denk dak da armour toch wel goed kan gebruiken tussendoor:) Heb voornamelijk moeite met die ontploffende mofo's:) Denk dak al 10 keer dood was als ik da armour niet had.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben bezig op de PC, krijg je nog meer combo;s? Of is het hele spel lang echt X raggen(ja oke die zeis is leuk maar toch)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1 2 3 Laatste