Zet er op zijn minst even een reepje van 2gb bij want 1gb is wel errug outdated tegenwoordig.
Het combosysteem is zo uitgebreid als je zelf wilt. Je kan op elk gewenst moment ipv met je zwaard met je Y wapen aanvallen (fist of zeis), het spel is echter niet bedoeld zoals Devil May Cry of Bayonetta waar het juist zaak is zo'n groot mogelijke spetterende combo neer te zetten.
2x a 2x y en dan a ingedrukt houden voor een leuke combo met een beetje AoE om maar iets te noemen, of je kan bijv de Shuriken tussen combos door gebruiken om ze langer te maken. Het kan echt zo simpel of moeilijk als je wilt, maar er staat niet echt iets tegenover (qua achievements ofzo, of stylish points).
2x a 2x y en dan a ingedrukt houden voor een leuke combo met een beetje AoE om maar iets te noemen, of je kan bijv de Shuriken tussen combos door gebruiken om ze langer te maken. Het kan echt zo simpel of moeilijk als je wilt, maar er staat niet echt iets tegenover (qua achievements ofzo, of stylish points).
-
Nu BIJNA alle achievements binnen. Heb net een stiekje uit t haar van me vriendin getrokken om me paard bezig te houden en moet zo nog even abbadon (spoiler) verslaan op de hoogste moeilijkheidsgraad...dan als t goed is ook de BFA achievement binnen.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik ben vorige week ook eens begonnen aan Darksiders.
Mijn eerste Hack&Slash die ik speelde was God of War 3, dus dat was mijn
"standaard" voor dit soort games.
Darksiders valt wat dat betreft op grafisch gebied tegen, maar de gameplay is heel toegankelijk.
Niet te moeilijk en redelijk op je eigen tempo.
Ebnige nadeel vind ik af en toe het camerastandpunt, vooral als je tegen een groep vijanden vecht en je dasht weg, dan ben ik opeens de hele groep kwijt omdat de camera gedraaid is.
Ik zit nu in het stuk dat ik de 3 zwaarden moet verzamelen in de Twilight Cathedral, dus dat wordt even puzzelen...
Ik speel op normal, maar eentje hoger had ook wel gekund denk ik.
Mijn eerste Hack&Slash die ik speelde was God of War 3, dus dat was mijn
"standaard" voor dit soort games.
Darksiders valt wat dat betreft op grafisch gebied tegen, maar de gameplay is heel toegankelijk.
Niet te moeilijk en redelijk op je eigen tempo.
Ebnige nadeel vind ik af en toe het camerastandpunt, vooral als je tegen een groep vijanden vecht en je dasht weg, dan ben ik opeens de hele groep kwijt omdat de camera gedraaid is.
Ik zit nu in het stuk dat ik de 3 zwaarden moet verzamelen in de Twilight Cathedral, dus dat wordt even puzzelen...
Ik speel op normal, maar eentje hoger had ook wel gekund denk ik.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Apocalyptic is inderdaad niet bijzonder moeilijk. Tegenstanders slaan harder, jij hebt minder health. Het is niet zo dat ze nieuwe aanvallen krijgen of andere special moves doen. De AI laat inderdaad wat te wensen over.
Dit spel vergelijken met God of War, is niet helemaal eerlijk. Dante's Inferno is als GoW, Darksiders is meer als een soort volwassen Zelda.
Grafisch gezien. Op technisch oogpunt, heb je gelijk. Echter, qua artistiek vind ik de graphics prachtig. De cartoony maar toch donkere/volwassen stijl, alle karakters zijn prachtig ontworpen, de omgevingen zijn ook uitstekend gedaan. Dus helemaal terrecht is het niet, om het spel daarop af te vallen.
Camera kan in het begin lastig zijn, maar gelukkig heb je er controle over met de analoge stick, dus in het begin even wennen, later nergens meer last van.
Dit spel vergelijken met God of War, is niet helemaal eerlijk. Dante's Inferno is als GoW, Darksiders is meer als een soort volwassen Zelda.
Grafisch gezien. Op technisch oogpunt, heb je gelijk. Echter, qua artistiek vind ik de graphics prachtig. De cartoony maar toch donkere/volwassen stijl, alle karakters zijn prachtig ontworpen, de omgevingen zijn ook uitstekend gedaan. Dus helemaal terrecht is het niet, om het spel daarop af te vallen.
Camera kan in het begin lastig zijn, maar gelukkig heb je er controle over met de analoge stick, dus in het begin even wennen, later nergens meer last van.
-
Wat een bitch is die Tiamat!
Ik heb even wat youtube gekeken voor tips, ga het nu weer proberen
Het spel heeft even in de kast gestaan. jammer want het blijft een leuk spel
*ze is verslagen*
Ik ben net met de grote reus meegelopen op engelenjacht, en nu moet ik Griever doden van 'm.
Neem aan dat ik zijn hamer krijg straks > handig om dat blauwe chrystal mee stuk te slaan
Ik heb in de kathedraal ook een dingetje vrijgespeeld waarmee ik alle treasures op de minimap kon vinden, maar die werkt alleen in de kathedraal?
Ik heb even wat youtube gekeken voor tips, ga het nu weer proberen
Het spel heeft even in de kast gestaan. jammer want het blijft een leuk spel
*ze is verslagen*
Ik ben net met de grote reus meegelopen op engelenjacht, en nu moet ik Griever doden van 'm.
Neem aan dat ik zijn hamer krijg straks > handig om dat blauwe chrystal mee stuk te slaan
Ik heb in de kathedraal ook een dingetje vrijgespeeld waarmee ik alle treasures op de minimap kon vinden, maar die werkt alleen in de kathedraal?
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 22-01-2012 01:52 ]
Tja if it ain't broke don't fix it moeten ze gedacht hebben toen ze Zelda speelden.dvdkiwi schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:58:
Die snap ik niet
(maar ik denk dat in Zelda dezelfde optie zat?)
Ik ben nu net bij de Ashlands aangekomen, heb net geleerd om de tijd te vertragen...
Nu ik die blauwe kristallen kapot kan maken loop ik veel oude gebieden even over om nog wat chests te zoeken.
Een aantal kan ik nog niet bij omdat ik nog niet kan teleporten of aanhaken, maar volgens mij heb ik er veel te pakken tot nu toe.
Ben nu zo'n kleine 10uur onderweg en heb nog wel even te gaan denk ik
Qua upgrades bij Vulgyrim koop ik altijd maar wat, geen idee wat nu echt belangrijk is; daarentegen red ik alle vijanden zonder veel problemen
Kan je na het uitspelen van het verhaal nog op zoek naar kisten of moet je alles vinden voordat je de storymode uitgespeeld hebt?
En kan je per gebied zien of je ergens nog chests moet vinden?
Ik ben nu net bij de Ashlands aangekomen, heb net geleerd om de tijd te vertragen...
Nu ik die blauwe kristallen kapot kan maken loop ik veel oude gebieden even over om nog wat chests te zoeken.
Een aantal kan ik nog niet bij omdat ik nog niet kan teleporten of aanhaken, maar volgens mij heb ik er veel te pakken tot nu toe.
Qua upgrades bij Vulgyrim koop ik altijd maar wat, geen idee wat nu echt belangrijk is; daarentegen red ik alle vijanden zonder veel problemen
Kan je na het uitspelen van het verhaal nog op zoek naar kisten of moet je alles vinden voordat je de storymode uitgespeeld hebt?
Heb da spel 3 keer achter elkaar uitgespeeld...alle achievements binnen! HEEL vet spel! Heb me er kostelijk mee vermaakt. Heb dus ook onwijs veel zin in death! Vond t wel vrij makkelijk met tijden.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Na het uitspelen is er geen free-roaming. En iirc kan je een stuk van de Abmyssal (?) Armour missen, dus ff goed zoeken is het devies
.
Er zijn sommige plekken die je eigenlijk pas als allerlaatste kan bereiken, zoals in het park en het begin van de stad. Als je alle upgrades hebt verzameld kan je daar pas bij komen.dvdkiwi schreef op maandag 23 januari 2012 @ 01:02:
Die snap ik niet(maar ik denk dat in Zelda dezelfde optie zat?)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ah, dank 
Heb er nu 5, ik weet dat er in de Gallows nog 1 ligt (vlakbij de Vulgirym locatie waar ik omlaag moet springen)
Verder moet ik de volgende 4 nog tegenkomen dus ik lig op schema.
De ability met de haak waarmee je door de lucht kan slingeren heb ik ook nog niet, dus daar ik het ook nog even op wachten. Onder andere de armor piece op de Ashlands moet ik daarmee bereiken.
Ik las dat je, nadat je de final boss hebt verslagen en je je laatste savegame laadt, voor de final boss spawnt.
Dit is zeker een punt waar je alleen richting de eindbaas kan lopen ipv stukken over te doen dan?
Heb er nu 5, ik weet dat er in de Gallows nog 1 ligt (vlakbij de Vulgirym locatie waar ik omlaag moet springen)
De ability met de haak waarmee je door de lucht kan slingeren heb ik ook nog niet, dus daar ik het ook nog even op wachten. Onder andere de armor piece op de Ashlands moet ik daarmee bereiken.
Ik las dat je, nadat je de final boss hebt verslagen en je je laatste savegame laadt, voor de final boss spawnt.
Dit is zeker een punt waar je alleen richting de eindbaas kan lopen ipv stukken over te doen dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2012 01:04 ]
ja, dus zorg ervoor dat je dan een 2de save game hebt (of gewoon alles hebt en er klaar mee bent).
Als je alle abilities hebt vrijgespeeld kan je daarna eenvoudig gaan backtracken in regio's die eerder ontoegangkelijk waren. Bijvoorbeeld als je na de vlucht op die "Angelic Beast" uitkomt bij de kathedraal kan je als je naar links kijkt van die zwevende punten. Daar kan je dan later nog heen en zo zijn er nog meer punten her en der verspreiddvdkiwi schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:33:
Ah, dank
Meerdere saves zijn altijd wel aan te raden inderdaad. Als je trouwens niet begonnen bent op Apocalyptic kan je daarna je tweede runthrough beginnen op Apocalyptic met behoudt van je armour, dit maakt Apocalyptic veel eenvoudiger.
Voor de Xbox zijn er een aantal handige guides, maar die kan je ook gebruiken voor de PS3 en pc natuurlijk
http://www.xbox360achieve...m/showthread.php?t=201296 (pas op, kan spoilers bevatten!)
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 25-01-2012 10:02 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Thanx 
Ik heb al wat guides (lees: youtubefilmpjes) geraadpleegd.
Dat helpt hier en daar wel
Gisteren trouwens reunited met Ruin, waarmee ik nu de Stygian moet verslaan.
Die is wel redelijk saai en duurt vrij lang...
En het stuk naar de Stygian toe waren er net even te veel vijanden, het is maar goed dat daar van die ontploffende-bommen-wapens liggen want ik had het al snel gehad.
Ik heb al wat guides (lees: youtubefilmpjes) geraadpleegd.
Dat helpt hier en daar wel
Gisteren trouwens reunited met Ruin, waarmee ik nu de Stygian moet verslaan.
Die is wel redelijk saai en duurt vrij lang...
En het stuk naar de Stygian toe waren er net even te veel vijanden, het is maar goed dat daar van die ontploffende-bommen-wapens liggen want ik had het al snel gehad.
Trophy guide voor de PS3; http://www.ps3trophies.org/game/darksiders/guide/
Die ga ik zeker wel gebruiken als ik de game uitgespeeld heb.
Ik vind 'm best leuk, dus grote kans dat ik wel voor de platinum ga hierna
Ik vind 'm best leuk, dus grote kans dat ik wel voor de platinum ga hierna
De platinum is niet zo heel moeilijk. De moeilijkste 3 trophies vond ik die trip op die vogel, het meer engelen neerknallen dan die grote reus en het grinden voor alle abilities. De moeilijkheidsgraad Apocalyptic vond ik een eitje (had wel dat speciale armour, en die heeft life leech/regen
). Ik vond het wel zeer plezierig om te doen
.
Ik heb een goede guide gevonden voor alle collectibles:
http://www.msxbox-world.c...s/712/the-crossroads.html
Heb per gebied een printje gemaakt dus dat gaat goed komen
http://www.msxbox-world.c...s/712/the-crossroads.html
Heb per gebied een printje gemaakt dus dat gaat goed komen
Pfff, 21 uur onderweg nu en loop net pas de Black Throne binnen...
Ben met een guide op zoek gegaan naar treasures, maar een paar keer helemaal verdwaald
De weg naar de Dry Road en The Hollows kan ik ook niet vinden, maar dat heb ik even opgezocht.
Moeten voor je wapen trophy al je main wapens lvl4 zijn?
Dat kan nog wel even duren, heb wel alle moves gekocht
De Black Throne viel reuze mee, ik was er zo doorheen.
Ben nu (na 26 uur) op zoek naar de laatste 3 Blade pieces, maar die staan op de map dus is niet zo heel moeilijk.
Alle collectibles ook gevonden inmiddels
Na het uitspelen moet ik een Apocalyptic re-run doen waarin ik de laatste 5 trophies moet gaan unlocken.
De rest haal ik deze run nog wel.
Kom er dus vandaag pas achter dat je lantaarnpalen uit de grond kan trekken om ermee te slaan
Volgens mij heb ik nu alles unlcoked op mijn 3 main weapons, dus ga ik het laatste stukje Armageddon Blade zoeken.
Het maxen van de wapens heb ik in Iron Canopy gedaan in de welbekende spinnenruimte. Om de Gauntlet van lvl3 naar lvl4 te brengen moest ik 23x terugkomen
De 100 miles op Ruin zijn ook voor elkaar, daar had ik iets langer dan een uur een stiekje voor nodig.
Zo, na 30 uur (met uitgebreid zoeken naar alle chests) de game uitgespeeld ;
Ik had een mooier einde verwacht, nu was het vrij abrubt voorbij...
Gelijk een re-run op Apocalyptic begonnen, dat valt met de armor wel mee
Ik snap het spel nu ook dus ik weet wat te doen hier en daar.
Heb alleen het savepunt gemist voordat je op de vogel stapt, je moet dus saven voordat de cutscene begint.
Die doe ik nog wel eens op easy; is redelijk in het begin.
Nu ben ik lekker op weg, kom net de Twilight Cathedral binnen.
Handig als je weet waar je alles kunt vinden
Na deze playthrough heb ik de Apocalyptic trophy en (als het goed is) Who's Counting (savepuntje niet missen), daarna alleen nog de aerial predator...
*edit*
Apocalyptic in minder dan 12 uur uitgespeeld
Alleen aerial predator nog maar die komt nog wel een keer
Ben met een guide op zoek gegaan naar treasures, maar een paar keer helemaal verdwaald
De weg naar de Dry Road en The Hollows kan ik ook niet vinden, maar dat heb ik even opgezocht.
Moeten voor je wapen trophy al je main wapens lvl4 zijn?
Dat kan nog wel even duren, heb wel alle moves gekocht
De Black Throne viel reuze mee, ik was er zo doorheen.
Ben nu (na 26 uur) op zoek naar de laatste 3 Blade pieces, maar die staan op de map dus is niet zo heel moeilijk.
Alle collectibles ook gevonden inmiddels
Na het uitspelen moet ik een Apocalyptic re-run doen waarin ik de laatste 5 trophies moet gaan unlocken.
De rest haal ik deze run nog wel.
Kom er dus vandaag pas achter dat je lantaarnpalen uit de grond kan trekken om ermee te slaan
Volgens mij heb ik nu alles unlcoked op mijn 3 main weapons, dus ga ik het laatste stukje Armageddon Blade zoeken.
Het maxen van de wapens heb ik in Iron Canopy gedaan in de welbekende spinnenruimte. Om de Gauntlet van lvl3 naar lvl4 te brengen moest ik 23x terugkomen
De 100 miles op Ruin zijn ook voor elkaar, daar had ik iets langer dan een uur een stiekje voor nodig.
Zo, na 30 uur (met uitgebreid zoeken naar alle chests) de game uitgespeeld ;
Ik had een mooier einde verwacht, nu was het vrij abrubt voorbij...
Gelijk een re-run op Apocalyptic begonnen, dat valt met de armor wel mee
Ik snap het spel nu ook dus ik weet wat te doen hier en daar.
Heb alleen het savepunt gemist voordat je op de vogel stapt, je moet dus saven voordat de cutscene begint.
Die doe ik nog wel eens op easy; is redelijk in het begin.
Nu ben ik lekker op weg, kom net de Twilight Cathedral binnen.
Handig als je weet waar je alles kunt vinden
Na deze playthrough heb ik de Apocalyptic trophy en (als het goed is) Who's Counting (savepuntje niet missen), daarna alleen nog de aerial predator...
*edit*
Apocalyptic in minder dan 12 uur uitgespeeld
Alleen aerial predator nog maar die komt nog wel een keer
[ Voor 141% gewijzigd door Superkiwi op 10-02-2012 21:15 ]
Is er nog geen topic voor deeltje 2? Ik lees nu dat die uitgesteld is tot augustus...eeuwig zonde! Had er zo veel zin in!
Anoniem: 170423
Na deel 1 uitgespeeld te hebben ben ik nu aan deel 2 begonnen :
Dit wordt genieten...
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeDarksiders II - Intro video
Dit wordt genieten...
Na het meer dan een jaar links hebben te laten liggen weet ik nu ook weer waarom ik dat gedaan heb. Hoe kom ik verder? Ik begrijp van de internets dat ik naar Dry Road moet. Ik heb alles daaronder en links en rechts daarvan beschikbaar in de wormholes. Maar ik kom niet voorbij het ijs bij scaldin gallows.
Autos tegenaangeflikkerd. Omdat ik er al even uit ben weet ik alle moves ook al niet meer. Iets met vuur kopen bij Vulgrum lukt ook niet.. Of ik heb het niet actief... Help.

Autos tegenaangeflikkerd. Omdat ik er al even uit ben weet ik alle moves ook al niet meer. Iets met vuur kopen bij Vulgrum lukt ook niet.. Of ik heb het niet actief... Help.

Heb je de Tremor gauntlet al? En is er niet ergens een bom te vinden?
*ik zal eens even diep graven om te kijken of ik nog iets weet*
Bekijk deze video eens:
En dan met name van 1:50 tot 2:00
Die handschoenen (of wat ie ook gebruikt) om op de grond te stampen moet jij op dit punt ook al hebben.
Bekijk deze video eens:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeDarksiders Walkthrough - Part 24 Carnage Let's Play XBOX PS3 PC
En dan met name van 1:50 tot 2:00
Die handschoenen (of wat ie ook gebruikt) om op de grond te stampen moet jij op dit punt ook al hebben.
[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2012 15:05 ]
Thanx you guys
. De tremor gauntlet moest het zijn. Had al een uurtje rondgesjokt. Ik had geen idee hoe ik tremor gauntlet moest assignen aan een button... 2 keer naar beneden op de d-pad en hij stond er... Erg hoe snel je de moves vergeet. Ik kan weer verder button-bashen... Tof kerstspel