Intro - Gameplay - Links - Media | ||||
|
[ Voor 88% gewijzigd door boe2 op 08-01-2010 21:26 . Reden: nieuwe TS :) ]
Intro - Gameplay - Links - Media | ||||
|
[ Voor 88% gewijzigd door boe2 op 08-01-2010 21:26 . Reden: nieuwe TS :) ]
[ Voor 100% gewijzigd door boe2 op 09-01-2010 01:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Bier, Whiskey en Metal!!
Als je de forums er op na leest, dan vind je heel veel klachten over de enorme laadtijden van de PS3. Zelfs als het spel geinstalleerd is op HDD.Grozno schreef op donderdag 10 december 2009 @ 02:35:
Heb inmiddels beide versies van de game (demo) naast elkaar gezien, er is inderdaad nogal een verschil aanwezig in het voordeel van de 360.
Het lijkt er stiekem een beetje op dat voor de PS3 minder moeite is gedaan, maar dat kan natuurlijk niet.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
PSN: Geengrenzuh
Ik ben op weg om de demo helemaal grijs te spelen, maar ik zie toch flinke eyecandy op m'n beeldscherm rondvliegen. Daarnaast heb je 90% van de tijd niet eens de kans op graphics te aanschouwen, alles gaat zo bizar snel.aramdin schreef op woensdag 09 december 2009 @ 01:17:
Ik las dat de graphics zwaar tegenvallen op de PS3, maar dat Sega er hard aan werkte om dat te verbeteren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik weet niet hoedanig dat te fixxen is.Geengrenzuh schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:53:
Hopelijk fixen ze het e.e.a. voor de westerse release. Ik vond de demo echt superstrak. (PS3)
Bier, Whiskey en Metal!!
Aangezien je niet de eerste bent die hier een link voor plaatst (spam?): Wat moet je nog met een games-tijdschrift? Met het internet van 2009/20010 lees je daar alleen maar oud nieuws in. En die paar keer dat het voor komt dat een Nederlands tijdschriftje screenshots heeft voordat een groot buitenlands blad dat heeft, en voordat het op internet staat zijn die scans toch al heel snel te vinden. Je leest toch ook geen Computer-Idee meer als je het nieuws een week ervoor al op Tweakers hebt gelezen?Anoniem: 323800 schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:20:
Oh, en ik kwam net toevallig een geinige actie tegen voor de gierige Hollanders onder ons. Als je een jaarabonnement op de Power Unlimited afsluit kan je namelijk ook de game erbij aanvragen, maar erg veel duurder worden de kosten er daardoor niet door. Mooie manier om dus de game voor 45 euro en nog een gratis abonnement t e scoren. Mocht dit andere mensen boeiend, check hier dan effe:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Anoniem: 155599
... Dat gebeurt best vaak bij famitsu volgens mij. En volgens mij gaat het daarbij meer om sponsor contracten dan objectieve reviews. Neemt niet weg dat ze wellicht wel gelijk hebben met die 40 punten, maar zo bijzonder is het volgens mij ook niet.Anoniem: 323800 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:52:
Yeah, er valt een demo te vinden op Xbox Live en de PSN Store. Zeker het checken waard.
En positieve reviews zou je zowat nog een understatement kunnen noemen. De game kreeg een 40/40 van Famitsu, iets wat echt amper gebeurt in Japan.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 31-12-2009 14:42 ]
Same here, had ook een pre-order (bij Bol) en ook vandaag binnen en ook geen beeldje.alex3305 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:39:
Vandaag het spel (PS3) binnengehad van bol.com alleen geen beeldje erbij. Beetje een domper en moet - voordat ik teruggebeld wordt na aanleiding van mijn klacht - ook nog even wachten met spelen dus...
[ Voor 54% gewijzigd door nFo op 31-12-2009 17:44 ]
Erhm duhnFo schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:37:
Lijkt dit spel niet erg op Devil May Cry 4 ?
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
er is toch ook een 1button mode? Misschien iets voor jou?EfBe schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:25:
Gister de demo gespeeld (360 versie), maar op een of andere manier is het spel wat te druk of zo, er zijn zoveel mannetjes op je scherm dat je puur aan het buttonbashen bent en dodgen, ipv te kijken wie wat doet en daarop anticiperen. Is ongetwijfeld iets wat aan mij ligtmaar het is me wat te snel allemaal, wel jammer, het ziet er wel super uit etc.
hahaAnoniem: 155599 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:10:
[...]
er is toch ook een 1button mode? Misschien iets voor jou?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Ja, dat is mogelijk. Gewoon uitschakelen, en je gaat weer verder waar je gebleven bent (anders test je even uit in het begin van een chapter)alex3305 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:21:
Even nog een vraag, wanneer ik midden in een chapter zit, kan ik in feite niet saven maar zie ik wel dat er continue voor mij gesaved wordt door het spel. Is het dus dan mogelijk om dan je PS3/X360 uit te zetten en de volgende keer vanaf dat checkpoint weer verder te spelen?
Durf het niet goed uit te proberen, 30 - 40 minuten is toch best wat gametijd voor mij namelijk
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb de PS3 versie. De laadtijden zijn wat aan de lange kant (soms wel een seceonde of 30), slowdown geen last van, wel screen tearing af en toe. Maar als het goed is word dat nog een keer gefixed met een patch.Geengrenzuh schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:28:
Iemand hier al de PS3 versie binnen? Hoe zit het met de slowdown/ lange laadtijden?
Hier ook de PS3 versie en ik wil hier toch nog even op reageren.Nemesizz schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:54:
[...]
Ik heb de PS3 versie. De laadtijden zijn wat aan de lange kant (soms wel een seceonde of 30), slowdown geen last van, wel screen tearing af en toe. Maar als het goed is word dat nog een keer gefixed met een patch.
Enige momenten dat ik de lange laadtijden echt irri vind is als je zo'n soort quick-time event hebt en net niet optijd de knop indrukt en soms een paar keer dood gaat en het stukje steeds over moet doen (zit je steeds weer 10-15 sec ofzo te wachten).
Jammer dat er geen optie voor installeren is, had veel gescheeld in laadtijden denk ik (demo had geen lange laadtijden).
Maar goed, de screentearing en laadtijden hebben mij er niet van weerhouden deze topper te kopen, metname met een mogelijke fix in de maak. De game is gewoon goed.
Daar ga ik nog even achteraan, want dat is never niet conform de leveringsvoorwaarden. Daarnaast wil ik dan een vergoeding van bol.com, wat mij niet onredelijk lijktNemesizz schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:24:
Gun replica kan ik shaken iig, had een reactie van Bol terug, alleen de eerste 50 zouden het beeldje krijgen...
Dacht dat ik er vrij snel bij was...![]()
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 07-01-2010 00:53 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als je de LP vol heb krijg je gewoon de wapens toch? Enige wat je kan kopen van halos is van die alternatieve versions ervan, niet zo heel boeiendSinergyX schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:10:
Zit nu op 5 uur playtime, verhaal gaat soms echt bizar en zitten heeeeel wat leuke torture moves in![]()
Enige waar ik mee zit, je krijgt zeker op easy veel minder coins om uit geven? Heb nu complete LP weer, paar leuke claws, maar kom nog ruim 40k te kort
Ik speel op normal en kom ook standaard coins tekort hoor. Speel eerdere chapters opnieuw (ga voor platinum medailles enzo, het is leuk om te zien hoeveel je verbetert nadat je gehard bent door de latere chaptersSinergyX schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:10:
Zit nu op 5 uur playtime, verhaal gaat soms echt bizar en zitten heeeeel wat leuke torture moves in![]()
Enige waar ik mee zit, je krijgt zeker op easy veel minder coins om uit geven? Heb nu complete LP weer, paar leuke claws, maar kom nog ruim 40k te kort
spoilers!SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:23:
Ooooh je kan chapters opnieuw spelen?
Stiekem toch op youtube berg filmpjes zitten kijken, de verschillende torture moves en wapens, gaat nog allemaal erg erg leuk worden. Alleen snap ik nog steeds niet waarom je opeens tegen jezelf moet vechten (vlak naardat je dat meisje heb gered), denk wel dat ik op Normal moet gaan spelen omdat het gemis van eigen combo's maken nu wel irritant wordt
Om even mijzelf te quoten. Uiteindelijk heb ik van bol.com een kortingsbon gekregen van 5 euro. Geen vetpot, maar in ieder geval beter dan niets.alex3305 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:57:
[...]
Daar ga ik nog even achteraan, want dat is never niet conform de leveringsvoorwaarden. Daarnaast wil ik dan een vergoeding van bol.com, wat mij niet onredelijk lijktAangezien niet kunnen leveren wat ze beloven.
Als je genoeg geld hebt, koop dan de various bullet. Met die pakjes speel je het spel graag nog een paar keer uitBoeboe schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:54:
Zonet voor de eerste keer uitgespeeld op normal. Het dansje op het einde is best een leuke bonus.
Handig is dat je savegame direct overgaat in een nieuwe game op hard + extra bonussen. Kan nu ook andere pakjes dragen onder andere.
Trek even Durga aan en verander het eens naar flame elementalex3305 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:26:
[...]
Verder vind ik het wel leuk van Bayonetta dat je echt niet op vuur kunt lopen/aan kunt raken, dat was bij GoW wel wat anders.
Het zijn kleine dingen maar mag van mij gewoon in spoiler tags want ik heb hem nog niet uitgespeeld.Nemesizz schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:35:
Heb em gisteren ook uitgespeeld, maar dan op easy. Ze hebben er echt een hele dosis humor in verwerkt.
spoiler:Begint bijvoorbeeld de eind credits en ineens baf, gaat de game weer door.
Ik had ook even op easy geprobeerd, maar dat is toch wel iets te... Het verschil tussen easy en normal is wel heel groot.Nemesizz schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:35:
Heb em gisteren ook uitgespeeld, maar dan op easy.
Zo vreemd is dat niet hoor. Gebeurt ook bij de DMC-spellen. En het is wel handig om te weten, want meestal wordt dan iets unlocked.it0 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:43:
[...]
Het zijn kleine dingen maar mag van mij gewoon in spoiler tags want ik heb hem nog niet uitgespeeld.
[ Voor 32% gewijzigd door kmf op 11-01-2010 11:46 ]
Normal uitgespeeld en op hard begonnen: Dat verschil is ook weer gigantisch groot, ik geraak niet eens ongeschonden door de proloogIk had ook even op easy geprobeerd, maar dat is toch wel iets te... Het verschil tussen easy en normal is wel heel groot.
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2010 13:03 ]
Als ie gaat klappen, springen met zwaard en even sateprikkerattack gebruiken.SinergyX schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:02:
Vond het verschil easy -> normal al enorm, was begonnen alle LP's te verzamelen en toch eens normal proberen. Wordt nog even flink oefenen(die bal die nonstop van vorm veranderd heb ik nonstop problemen mee - gebruik item on dmg dat je witch time ingaat en die butterfly item).
Je ziet hem in de groepsfoto weerspoiler:En wat is die scene met die 'Father' vet stoer uitgewerkt, alsof je een flim zit te kijkenDaarna ging ik bizar veel dood tegen hem te vechten. Is Luka dood?
[ Voor 44% gewijzigd door boe2 op 11-01-2010 23:19 ]
Waar komen de skates vandaan? naam? ik heb ze volgens mij niet.SinergyX schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:15:
spoiler:man man man, was is die Father freaking irritant. Met moeite neergebeukt, torture move.. hij maakt mijn demon dood en mag ik nog een keer! Mept veel sneller, veel harder, tijd voor nieuwe tactiek. Toch maar eens op zoek welke items ik nu precies moet gebruiken, d-pad items zit goed (groen, geel, rood) maar ik ga steeds de mist in met witch time. Begin de combo en zit ik midden in zo'n lange animatie wanneer die eindigt, krijg flink wat klappen terug. Of mischien dat mijn wapen combo niet goed is? Ik gebruik katana/skates en shotguns/claws (de blauwe versie)
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2010 12:25 ]
Ja, die veranderen steeds van element, maar dat maakt niks uit, je spamt de move. Element maakt weinig uit.SinergyX schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:23:
De Odette, filmpje voor de locaties van de LP stukken.
Die Durga's, die wisselen dan toch steeds van 'elemental' als je zo'n roundhouse doet? (nu nog die durga/kilgore combo glitch zien uit te vogelen).
Nee. Ik vond de katana ook sterker. Maar dat komt meer omdat deze voor de makkelijke moves meer damage levert. Maar de durga doet juist massive damage bij bepaalde ingewikkeldere moves. Schijnbaar was er ook nog een ontploffingsmove of zo.Boeboe schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:13:
Worden wapens trouwens sterker naarmate je ze meer gebruikt? Ik vecht vooral met mijn katana omdat de Durga's en die zweep (skates heb ik nog niet, wil alle LP stukken zonder hulp vinden) zoveel zwakker lijken te zijn.
Nemesizz schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:34:
spoiler:Gelukkig had ik 120K halos over na het uitspelen van easy, dus kon ik op normal meteen m'n hele healthbar upgraden. (ik zet het maar in spoiler tags, sommigen vinden dingen erg snel een spoiler)
SinergyX schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:03:
[...]
spoiler:welk item is dat? Ik kan alleen tijdens die shoot-event een ding winnen die de volgende chapter je extra health geeft
Je kan idd gewoon per chapter proberen je tijd te verbeteren. Je krijgt de Bracelet Of Time. Deze zorgt ervoor dat je in witchtime kan springen wanneer je wilt.SinergyX schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:46:
Ik had gelezen dat je die amulet of pain (oid) kon halen als je de game onder 3 uur kan uitspelen, dus voor de grap even geprobeerd hoe snel ik door de eerste chapters kan komen. Dat gaat mij dus never nooit lukkenMotorrijden ga ik echt nonstop dood, ook het stuk waar je je 'alter ego' tegenkomt heb ik al 4x opnieuw moeten doen.
Maar, elke keer als ik een chapter uitspeel, krijg ik een vergelijking met mijn vorige tijd, met de optie update/cancel. Kan je op zo'n manier ook die uiteindelijke 3 uur halen?
Je komt nog zat tegen wat best een uitdaging is, zelfs met witchtime. En er komen ook momenten (zeker vanaf normal) dat witchtime bij bepaalde tegenstanders niet meer inschakelt.Emersion schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:36:
Ben gister even bezig geweest met dit spel tot na chapter 4 (die boss in het colleseum)...wel een leuk spel, maar ik moet wel even wennen aan de witch time feature.... die lijkt heel prominent in dit spel en ik vind het niet een geweldig systeem, omdat de vijanden kompleet kansloos zijn wanneer jij in witch time zit. komen er later nog vijanden die nog kunnen presteren in witch time of is de game na het meesteren van je dodge timing gewoon cakewalk?
Mochten alle vijanden zo slecht kunnen tegen witchtime, zou ik dat wel een minpunt vinden.
Als ze gewoon konden zorgen voor een install op HDD feature was dat probleem al een groot deel opgelost. De demo heeft namelijk niet van die extreme lange laadtijden.Anoniem: 155599 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:20:
ps3 versie zou niet zo makkelijk gefixed kunnen worden?
http://blog.livedoor.jp/htmk73/archives/2263467.html
Sorry but we can’t change anything at the loading time of this game.
すみません、我々はこのゲームのロード時間を変えることができません。
I think isn’t possible that a patch can change this.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Er is een alfheim portal waar je een hele hoop vijanden moet bevechten en Witch Time uitgeschakeld is. Je bent meer bezig met aanvallen ontwijken dan dat je zelf slaag kan gevenKneoK schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:45:
[...]
Je komt nog zat tegen wat best een uitdaging is, zelfs met witchtime. En er komen ook momenten (zeker vanaf normal) dat witchtime bij bepaalde tegenstanders niet meer inschakelt.
Zelf vind ik het kritiek niet helemaal terecht.psychoclown schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:09:
Tweakers heeft net een Bayonetta review erop gezet :
reviews: Bayonetta
Beetje oud bericht al..er is nog niks officieel naar buiten gebracht omtrent een patch
mag dat ook op easy of moet dat hard zijn o.i.d.?kmf schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:05:
[...]
Je kan idd gewoon per chapter proberen je tijd te verbeteren. Je krijgt de Bracelet Of Time. Deze zorgt ervoor dat je in witchtime kan springen wanneer je wilt.
Minimaal normal.Kaasje123 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:13:
mag dat ook op easy of moet dat hard zijn o.i.d.?
Vond de kritiek ook niet helemaal kloppen. Tuurlijk zit je redelijk in een vaste route per level, maar dat hebben toch bijna alle games? (behalve zogeheten sandbox titels...maar dat is een andere genre vaak).alex3305 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:11:
Geruchtenmolen: Sony working with Sega on Bayonetta fix?.
[...]
Zelf vind ik het kritiek niet helemaal terecht.
Als je gewoon alle filmpjes/cinematics kijkt dan is het verhaal in mijn ogen helemaal niet zo warrig, maar wordt er naar een hoogtepunt toegewerkt.
Dat het leveldesign beter kan, kan ik inkomen, echter vind ik het niet terecht dat dat als kritiekpunt voor dit spel gegeven wordt. God of War komt bijvoorbeeld op hetzelfde neer en daar zal zo'n kritiek bijna nooit bij staan.
Daarnaast schijnen er geen problemen te zijn met de PS3 versie, maar zijn er uberhaupt problemen. Dat is naast op GoT ook op tientallen andere fora te lezen.
Idd blijft het angstvallig stil vanuit sega/sony hoek.... Als ze het fixen dan is het een instant buy voor mij! Ik wil alleen wel een strak eindproduct voor mn knaken en niet één of andere 80% port.djerror schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:41:
[...]
Beetje oud bericht al..er is nog niks officieel naar buiten gebracht omtrent een patch..
Blijf zelf wel duimen...fix de laaaaaaaaaaaaaaaaadtijden
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq