Ik heb gisteren dus normal uitgespeeld. Heb op bijna alle chapters (op de eerste paar na) allemaal stone awards (Enzo's)

.
Father was echt gruwelijk irritant, heb je em zo goed als dood, gaat de laatste Climax mis en woppa, kun je nog een keer.
De laatste boss was ook erg irri, op een of andere manier kan ik rammen op die dodge knop wat ik wil (of bepaalde quicktimes, bijv die tijdens de bossfight met Father) maar de boel reageert gewoon niet.
spoiler:De laatste boss zoog me regelmatig in zo'n vortex en dan is het instagib, en de ijs fase werd ik gewoon gestunlocked...de ene icetomb na de andere nonstop door met geen mogelijkheid eruit te komen.
De Climax bij Father had ik de pech dat gewoon een stuk glas recht voor m'n kogel spawned en dus afkaatste, en met geen mogelijkheid meer in z'n kop kon parkeren. Aantal scherven zie je aankomen, maar die laatste niet en als je em zag was ie al niet meer te ontwijken....is me 4-5x misgegaan ofzo

.
Ik gebruik een Dual Shock 3, en die reageren een stuk beter dan de (nogal prut) Sixaxis, maar zelfs nu heb ik nog last dat die knoppen niet altijd goed reageren (ging volgens mij ook nogwel eens mis met de quicktimes met RE5 met Ndesu op PRO).
Weet nu wel dat ik hardmode kan shaken, is iets te die-hard voor mij ben ik bang (helemaal als je dodge knop niet werkt). Aan de andere kant, ik dacht ook nooit PRO van RE5 te completen en dat is me ook gelukt, zelfde als DMC1 op hardmode.
Zie ook van die filmpjes op Youtube hoe sommigen gewoon op die hogere moeilijkheidsgraden pure platinums halen, en dan heb ik zoiets van "Kon ik dat maar zo goed".
Dit type game is toch wel m'n favorite genre, alleen jammer dat ik er niet zo monsterlijk goed in ben.
Misschien moet ik een adapter voor m'n oude Dual Shock 1 controller kopen, die heeft op de 2 analoge sticks na gewoon digitale knoppen die met het minste of geringste wél reageren.
Vond DMC1 op de PS2 (met m'n Dualshock1 controller, ja, niet DS2) makkelijker spelen dan op m'n PS3 (met Sixaxis toen).
Achja, ik ga denk ik eerst nog weer effe op easy ofzo rond knallen, beetje m'n inventory spekken

.