Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vind het wel jammer dat je op meerdere plekken leest dat bijv de PS3 versie rampzalig slecht zou zijn, terwijl dat helemaal niet het geval is. Tuurlijk het is niet zo goed als Xbox versie maar sommigen (die volgens mij de game op zowel xbox als ps3 niet eens gespeeld hebben) beweren dat het compleet onspeelbaar is .
Ook word de game vaak afgekraakt, wat ik me echt niet kan indenken.
Het is nog de waarheid ook :p. Mensen die bayonetta slecht of te platvloers vinden hebben met 95% zekerheid het spel niet eens gespeeld, wie de (OMG awesome) intro heeft meegemaakt weet wel beter. Maar ondertussen wel allemaal blind de nieuwste shooter kopen, omdat alle reclamespots je toch vertellen hoe awesome en innoverend shooter #654321 nu weer is :z.

Tussen de levels door kan je je costume kiezen ja. Rechterbumper, "change costume" en dan kan je kiezen (als je het op zijn minst al eens uitgespeeld hebt) wat je draagt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Geengrenzuh schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:13:
[...]

Idd blijft het angstvallig stil vanuit sega/sony hoek.... Als ze het fixen dan is het een instant buy voor mij! Ik wil alleen wel een strak eindproduct voor mn knaken en niet één of andere 80% port.
Net even gegoogled:

Fortunately, a Sega representative responded to one such complaint, saying "a patch to correct this issue is under consideration," later adding that there's no time frame as to when a decision about the update would take place. In the interest of universal cross-platform equality, we're sincerely hoping the answer is "before January 5."

Lees ook: Sega Planning To Address PS3 Bayonetta's Load Times

Hmm datum van artikel is al van 17/11/2009

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Nemesizz

Untouchable

Als je kijkt naar bijv patches van RE5 daar bleef het ook altijd stil, en als er iets gepatched word zeggen ze meestal niet eens wat, dus zo heel raar dat je niks hoort is het ook niet in de console wereld volgens mij (heb opzich niet zoveel PS3 games nog maar die ik heb met patches staat er niks bij).

@Boeboe:
Dan ga ik (nadat ik m'n magic gauge heb gemaxed) eens wat spenderen aan costumes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Oke dank voor de info. Ben al hard bezig om mijn tijden van chapters te verbeteren. Normal is goed te doen qua moeilijkheid vind ik. Ik snap niet dat ik er eerst zoveel problemen mee had? :? Oefening baart kunst kennelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Even de demo gespeeld op de XBOX en ik moet zeggen dat ik het wel erg leuk vond! Het is dat ik net twee nieuwe games gekocht heb (Topspin 3 en Elder Scrolls: Oblivion) waar ik wel weer even zoet mee ben, dus ik denk dat ik nog even wacht tot 'ie wat in prijs is gezakt en ik weer toe ben aan wat nieuws.

Heeft iemand dit spel al vergeleken met DarkSiders: Wrath of War? M'n eerste indruk is dat deze games redelijk op elkaar lijken en ik vroeg me af wat de overeenkomsten en verschillen zijn. Welke beter is zal waarschijnlijk afhangen van persoonlijke smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Bayonetta lijkt evenveel op Darksiders zoals Zelda op God of War lijkt :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Hehe, dat is duidelijk. Dan was mijn eerste indruk toch duidelijk fout. ;)

Zal dan iets meer over DarkSiders moeten gaan lezen, want een demo is helaas niet beschikbaar. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Bayonetta uitgespeeld op hard :). Meteen ook alle alfheim portals gedaan (geeft je extra hoofdstuk: "Lost Chapter") en normal gespeedrunned onder de 3 uur om de Bangle of Time in ontvangst te mogen nemen (activeer witch time wanneer je wil :*)). Volgende uitdaging wordt endless climax mode: Hard, maar dan zonder witch time.

Ook maar eens alle costumes gekocht, het witch costume is daarvan wel het meest gewaagd 8)7 :
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfuzion.com/file/pic/photo/2009/10/LaserBolt-bayonetta-unlockable-secret-costumes_500.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfuzion.com/file/pic/photo/2009/10/LaserBolt-bayonetta-unlockable-secret-costumes-3-2_500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
Amras schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:49:
Even de demo gespeeld op de XBOX en ik moet zeggen dat ik het wel erg leuk vond! Het is dat ik net twee nieuwe games gekocht heb (Topspin 3 en Elder Scrolls: Oblivion) waar ik wel weer even zoet mee ben, dus ik denk dat ik nog even wacht tot 'ie wat in prijs is gezakt en ik weer toe ben aan wat nieuws.

Heeft iemand dit spel al vergeleken met DarkSiders: Wrath of War? M'n eerste indruk is dat deze games redelijk op elkaar lijken en ik vroeg me af wat de overeenkomsten en verschillen zijn. Welke beter is zal waarschijnlijk afhangen van persoonlijke smaak.
darksider is veel meer puzzels en minder button bashen wat wel dus bij bayonetta zo is gewoon constant button bashen en super vette combo's maken ! :D
bij darksider dus wat meer denken wat je moet doen en waar je naartoe moet net zoals zelda.
en bayonetta gewoon vechten en sicke moves maken zoals devil may cry ^^

ikzelf vind bayonetta leuker dan darksider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
Boeboe schreef op maandag 18 januari 2010 @ 00:18:
Bayonetta uitgespeeld op hard :). Meteen ook alle alfheim portals gedaan (geeft je extra hoofdstuk: "Lost Chapter") en normal gespeedrunned onder de 3 uur om de Bangle of Time in ontvangst te mogen nemen (activeer witch time wanneer je wil :*)). Volgende uitdaging wordt endless climax mode: Hard, maar dan zonder witch time.
Heb hem gisteren ook op hard uitgespeeld..damn ik werd zwaar gefrustreerd van het einde met die planeten op hard..wat was dat irritant..uiteindelijk wel uitgevonden hoe het moest. Moet zelf nu ook alleen climax nog. Ga eerst nog alle resting places zoeken want die heb ik nog niet compleet :-(..Zo kan ik dan met full bars beginnen op climax..krijg nu al angst van die kinships zonder witch time arrgghh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
syntesia schreef op maandag 18 januari 2010 @ 02:12:
[...]
darksider is veel meer puzzels en minder button bashen wat wel dus bij bayonetta zo is gewoon constant button bashen en super vette combo's maken ! :D
bij darksider dus wat meer denken wat je moet doen en waar je naartoe moet net zoals zelda.
en bayonetta gewoon vechten en sicke moves maken zoals devil may cry ^^

ikzelf vind bayonetta leuker dan darksider
Hehe, ik moet eerlijk zeggen dat ze me allebei wel erg interesseren. Mede omdat ik nog geen spel van dit type heb. Nog maar even nadenken voordat ik overhaast een van de twee aanschaf. Of ik koop ze natuurlijk allebei... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Heb hem gisteren ook op hard uitgespeeld..damn ik werd zwaar gefrustreerd van het einde met die planeten op hard..wat was dat irritant..
Ik was dus niet de enige :D. Ik klopte mezelf nog op de borst dat de eindbaas op hard nog redelijk gemakkelijk ging (*opschepmodus* onnodig te zeggen dat ik tegenwoordig in een waanzinnig tempo door "normal" heenga nu ik "hard" gewoon ben, ieder gevecht duurt daar hooguit een paar seconden) en dan heb ik 5 pogingen nodig om dat mens voorbij die planeten te krijgen. Die grijns op haar gezicht leer je wel haten dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nog steeds vast op Father, 3rde gevecht mept die gast zo belachelijk hard en raak ik snel door m'n heal-dingen heen. Mischien maar eens met die gele dingen proberen :(

ja.. en dat op easy mode :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Ik heb gisteren dus normal uitgespeeld. Heb op bijna alle chapters (op de eerste paar na) allemaal stone awards (Enzo's) ;( .

Father was echt gruwelijk irritant, heb je em zo goed als dood, gaat de laatste Climax mis en woppa, kun je nog een keer.
De laatste boss was ook erg irri, op een of andere manier kan ik rammen op die dodge knop wat ik wil (of bepaalde quicktimes, bijv die tijdens de bossfight met Father) maar de boel reageert gewoon niet.
spoiler:
De laatste boss zoog me regelmatig in zo'n vortex en dan is het instagib, en de ijs fase werd ik gewoon gestunlocked...de ene icetomb na de andere nonstop door met geen mogelijkheid eruit te komen.
De Climax bij Father had ik de pech dat gewoon een stuk glas recht voor m'n kogel spawned en dus afkaatste, en met geen mogelijkheid meer in z'n kop kon parkeren. Aantal scherven zie je aankomen, maar die laatste niet en als je em zag was ie al niet meer te ontwijken....is me 4-5x misgegaan ofzo 8)7 .

Ik gebruik een Dual Shock 3, en die reageren een stuk beter dan de (nogal prut) Sixaxis, maar zelfs nu heb ik nog last dat die knoppen niet altijd goed reageren (ging volgens mij ook nogwel eens mis met de quicktimes met RE5 met Ndesu op PRO).

Weet nu wel dat ik hardmode kan shaken, is iets te die-hard voor mij ben ik bang (helemaal als je dodge knop niet werkt). Aan de andere kant, ik dacht ook nooit PRO van RE5 te completen en dat is me ook gelukt, zelfde als DMC1 op hardmode.

Zie ook van die filmpjes op Youtube hoe sommigen gewoon op die hogere moeilijkheidsgraden pure platinums halen, en dan heb ik zoiets van "Kon ik dat maar zo goed".
Dit type game is toch wel m'n favorite genre, alleen jammer dat ik er niet zo monsterlijk goed in ben.
Misschien moet ik een adapter voor m'n oude Dual Shock 1 controller kopen, die heeft op de 2 analoge sticks na gewoon digitale knoppen die met het minste of geringste wél reageren.
Vond DMC1 op de PS2 (met m'n Dualshock1 controller, ja, niet DS2) makkelijker spelen dan op m'n PS3 (met Sixaxis toen).

Achja, ik ga denk ik eerst nog weer effe op easy ofzo rond knallen, beetje m'n inventory spekken >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik heb hem gister ook maar even opgehaald bij de locale game shop.
gister gelijk al 5 uur gespeeld wat een geweldig spel.
speel hem gelijk op normal omdat ik natuurlijk wel zelf mijn combo's wil maaken.

maar het is goed pittig zo als ik vandaag thuis kom ga ik de eerdere chapters maar weer eens doen om even wat extra halo's te haalen zodat ik wat leuke dingetjes kan kopen.

maar echt een super game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Je kan op easy en very easy ook wel eigen combo's maken, moet je die Bloody Mary un-equipen (doe ik nu ook, heb ik meer controle). Doe nu even very easy om nog wat dingetjes op te halen (paar Umbra Resting Places vergeten) en om m'n inventory weer wat te vullen (heb echt al m'n groene bolletjes opgemaakt met lolly's brouwen). Ook ideaal om nog bepaalde achievements/trophies te halen zonder dat je meteen tot pulp gemept word. Uiteraard ook very easy om m'n playhistory screen wat op te vullen ;)

Heb nog even gekeken op Youtube naar zo'n gast waar ik vaker game filmpjes van kijk (hij deed ook DMC4 en RE5 enzo). Hij maakt namelijk mooie redelijk duidelijke guides hoe je vanalles kunt halen. Hij haalt gewoon pure platinum op Infinite Climax Mode enzo...kan ik alleen maar van dromen :z .
Ik moest dus nog wat resting places en 1 scherf van een LP dus effe de guides bekeken waar o waar ik em toch gemist had. Nouja, bleken ook toevallig de erg goed verstopte dingen te zijn dus ik hoef me daarvoor niet te schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
djerror schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:27:
[...]

Heb hem gisteren ook op hard uitgespeeld..damn ik werd zwaar gefrustreerd van het einde met die planeten op hard..wat was dat irritant..uiteindelijk wel uitgevonden hoe het moest. Moet zelf nu ook alleen climax nog. Ga eerst nog alle resting places zoeken want die heb ik nog niet compleet :-(..Zo kan ik dan met full bars beginnen op climax..krijg nu al angst van die kinships zonder witch time arrgghh
Ik heb hem van het weekend ook op hard uitgespeeld. Ging redelijk soepeltjes moet ik zeggen. Maar het spel is dan ook niet enorm moeilijk omdat elke verse min of meer een checkpoint is en volgens mij heb je oneindig continues en een continue is een volle healthbar. Wel slecht voor je scores maar als je voor achievements gaat niet zo'n punt. Ik snap alleen niet wat het punt nu is bij die planeten waar jullie over klagen? Dat was toch niet zo moeilijk? Ik vind grace and Glory vele malen irritanter op hard in hun gouden pakjes. Super agressief en enorm snel met een flinke healthbar. Het aller rottigste is echter Golem. Klote bal die steeds in iets anders verandert.

Naja van de week maar eens een begin maken met climax mode. Aan die alfheim portals ga ik niet beginnen. Wat zijn die dingen kut zeg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Kaasje123 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:40:
[...]

Ik heb hem van het weekend ook op hard uitgespeeld. Ging redelijk soepeltjes moet ik zeggen. Maar het spel is dan ook niet enorm moeilijk omdat elke verse min of meer een checkpoint is en volgens mij heb je oneindig continues en een continue is een volle healthbar. Wel slecht voor je scores maar als je voor achievements gaat niet zo'n punt. Ik snap alleen niet wat het punt nu is bij die planeten waar jullie over klagen? Dat was toch niet zo moeilijk? Ik vind grace and Glory vele malen irritanter op hard in hun gouden pakjes. Super agressief en enorm snel met een flinke healthbar. Het aller rottigste is echter Golem. Klote bal die steeds in iets anders verandert.

Naja van de week maar eens een begin maken met climax mode. Aan die alfheim portals ga ik niet beginnen. Wat zijn die dingen kut zeg. :X
Grace & Glory maal 2 (vier dus) op endless climax mode (geen witch time), je gaat huilen om je mammie :p.
Golem zonder witch time was ook een verdomd grote uitdaging, hoe snel je moet zijn om hem te raken, niet normaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

Boeboe schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:34:
[...]

Grace & Glory maal 2 (vier dus) op endless climax mode (geen witch time), je gaat huilen om je mammie :p.
Golem zonder witch time was ook een verdomd grote uitdaging, hoe snel je moet zijn om hem te raken, niet normaal :X
Ik heb op infinite climax mode de Bloody Mary, Evil Rosary Harvest en Moon of Mahaa-Kalaa gebruikt, dan is de uitdaging toch wel iets minder maar nog steeds mis je Witch Time bij sommige normale fights en bij veel bossfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
KneoK schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:44:
[...]

Ik heb op infinite climax mode de Bloody Mary, Evil Rosary Harvest en Moon of Mahaa-Kalaa gebruikt, dan is de uitdaging toch wel iets minder maar nog steeds mis je Witch Time bij sommige normale fights en bij veel bossfights.
Gebruik nu hetzelfde..kijk nu al uit naar de kinships (boten) dat wordt een hel. Heb nog geen echte goede manier om die zonder witch time te beaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
djerror schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:42:
[...]

Gebruik nu hetzelfde..kijk nu al uit naar de kinships (boten) dat wordt een hel. Heb nog geen echte goede manier om die zonder witch time te beaten.
gewoon ff een gele lolly eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Vond Kinships (op normal, hardmode doe ik nog niet) soms rottiger dan de gemiddelde bossfight (Father en laatste boss uitgezonderd). Metname als je de 1e tegenkomt, meteen na de cutscene word ik bedolven onder de raketten regen.

Grace&Glory in gouden pakjes is toch Gracious en Glorious? (waarbij de laatste wichtime niet werkt en ze aanzienlijk aggressiever zijn). Volgens mij zijn dat 2 apparte vermeldingen in je "heilige telefoonboek".

spoiler:
Golem (heb alleen "ervaring" met em op easy en normal) ging meestal vrij simpel neer. Met de zweep (kan effe niet op de naam komen) en dan onder hem gaan staan. Meestal doet hij dan de vuist aanval en raakt hij je totaal niet. Mooie combo's krijg je niet, maar meestal doet ie je dan ook amper damage.

Geen indrukwekkende aanpak, but hey, it works 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Maar Golem op normal is de gemakkelijkste baas ooit. Activeer Witch Time, een paar blasts met je durgas = finish. Dat gevecht duurt nog geen halve minuut.

In endless climax daarentegen...:|

En ja, 3 kinships zonder witch time, GODMILJAAR ik heb gevloekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Boeboe schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:19:
Maar Golem op normal is de gemakkelijkste baas ooit. Activeer Witch Time, een paar blasts met je durgas = finish. Dat gevecht duurt nog geen halve minuut.

In endless climax daarentegen...:|

En ja, 3 kinships zonder witch time, GODMILJAAR ik heb gevloekt.
LoL daar zie ik dus ook tegen op..maar zoals iemand een tip gaf...gele lollie..ff proberen morgen

edit: en met de bazillions op handen kan je een charge beam schieten..dat gaat ook wel helpen denk ik

[ Voor 9% gewijzigd door djerror op 21-01-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Leuk hoor, alle achievements gehaald, behalve het verzamelen van Antonio's Notes -O-.
Dat terwijl die dingen toch over het algemeen makkelijk vindbaar zijn. Heb wel alle witch graves gevonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nu bezig mijn tijden van oudere chapters te verbeteren, waar het kan op normal (die cutscene 'dodge' moves gaan nog wel eens fout), maar waar kan je nu je huidige 'totale' tijd zien? (voor die 3 uur unlock). Als ik save zie ik enkel mijn totale gametijd.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Gisteren ook alle trophies gehaald. Je playtime kan je terug zien bij Play history en dan ALL selecteren.
Die Kinships zijn inderdaad easy met een mega gele lolly icm bazillion op hands..paar keer een charge-beam en ze zijn kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jammer dat meeste taktieken op bepaalde stukken zijn obv wapens die je makkelijk unlockt (uitspelen hard, onder 3 uur normal etc). Of zelfs de Pillow Talk of Rodin wapens, die nog wat moeilijker zijn :P

http://www.youtube.com/watch?v=r3394P6NXNU
Die wil ik :D

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

SinergyX schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:37:
Ik ben nu bezig mijn tijden van oudere chapters te verbeteren, waar het kan op normal (die cutscene 'dodge' moves gaan nog wel eens fout), maar waar kan je nu je huidige 'totale' tijd zien? (voor die 3 uur unlock). Als ik save zie ik enkel mijn totale gametijd.
Bij het chaptermenu (of hoe je het ook wil noemen, kun je kiezen uit Gate of Hell, Start, en Save dat stuk) kun je een menutje openen (bij PS3 is dat de R1 knop, bij Xbox weet ik niet) en dan play history. Bij play history doe je dan de laatste "all" en dan zie je je totale tijd voor dat niveau.

Ik mis nog 2 van die notes van Antonio en heb echt geen flauw idee meer waar die te zoeken.
Ze moeten zowat in de zelfde level liggen dunkt me, want aan het eind heb je alleen nog die bossfights en denk niet dat daar notes liggen.

Heb gisteren wel eindelijk m'n Kilgore te pakken gekregen. Miste 1 scherf, heb dus effe op Youtube gekeken en heb em nu dus ook. Meteen ook de alt erbij gekocht, was nie zo duur iets van 99K halo's maar.
Grappige is, als je de LP hebt en naar Rodin gaat, dat muziekje wat ie afspeelt is net zoals in de film (Apocalypse Now volgens mij). Kilgore was een coole gast in de film, geeft dit wapen dus wat extra status vind ik 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kilgore ben ik nog niet zo van onder de indruk, speel nu eigelijk altijd met katana/shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Voor de wat kleinere vijanden (of te snelle) is het wat minder, maar tegen redelijk stilstaande bosses werkt het perfect. Metname als die gemeenderds buiten melee range blijfen.

Shotgun gebruik ik eigenlijk amper, meestal gewone handguns, schaatsen, en nu de kilgore (heb nog geen durga-alt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die schaaten zijn leuk, alleen het rondrennen is flink wennen :P

Durga zijn toch de claws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Killgore is leuk voor de glitch, maar verder gebruik ik bijna uitsluitend de durga's (met alt). Charge P, Charge K, Charge P. Rinse and repeat :).

Nemesizz: Ik mis er ook en ga vanavond de rest proberen vinden mbv deze link. Daarmee zou het een eitje moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Nou, 't had me vandaag toch een verassing.

Komt een pakketje aan met de pakketdienst. Nou, zal wel voor m'n broer of moeder zijn (had immers niks besteld). Haal het pakketje uit de bus...hmmmm...staat mijn naam op. Ik echt zo van "wtf?, heb helemaal niks besteld". Binnen pakketje losgehaald en tot m'n grote verbazing zit er toch nog m'n gun-replica in van Bol.com! :9~

Ik helemaal blij! Paar weken later maar toch nog aangekomen! super vet! (ik ben dol op merchendise...of hoe je het ook schrijft).
Ding is ietsje kleiner dan de 'real deal' en is gemaakt van hout, zit een mooie groene gem in en komt met een standaartje waar je em op kan zetten. Close up is het verfen niet helemaal zuiver, maar van een meter afstand zie je dat niet. Ben er helemaal blij mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Foto foto :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Gisteren wat druk geweest en geen tijd gehad foto's te maken.
Vandaag heeft m'n broer er even een paar voor me gemaakt (ik ben geen wonder met de foto camera).
Heb het ding op 2 van de foto's zelf vast (I know, my hands ain't pretty) om een beetje de indruk te geven van het formaat. Heb de foto's wel op Imageshack dus mogelijk traag en popups (weet niet zo best waar ze anders te plaatsen, foto's zijn ong 1.5MB per stuk).

Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/7868/dsc00378r.th.jpg (gun op standaard met witte achtergrond)
Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/795/dsc00379sp.th.jpg (close up loop)
Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/6218/dsc00380qu.th.jpg (close up groene gem)
Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/8909/dsc00384lj.th.jpg (gun in de hand linkerkant)
Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/4335/dsc00385j.th.jpg (gun in de hand rechterkant)

Zoals je kan zien (als de images laden, 't gaat wat traag hier atm) is close up wat foutjes te zien qua paintjob, maar van een afstandje zie je dat niet en is de gun een en al pretty :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Nu ook op Infinite climax uitgespeeld. Alleen die alfheim portals zijn echt waanzinnig moeilijk of ligt dat nou aan mij? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Juist ja... :X Zeker weer een of andere nolife japanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als iemand ergens goed in is, is het maar meteen een nolifer? :/
Alleen die intro al, bizar hoe hij 1 mob zo lang nonstop hoog houd :D

Klopt het trouwens dat je met die telefooncel in Chapter 2 ook bepaalde dingen vrij kan spelen? Kost je dan bagger hoeveelheid geld, maar zo kom ik er dan ook wel :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 24-01-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Kaasje123 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:03:
[...]

Juist ja... :X Zeker weer een of andere nolife japanner.
Dat was nochtans maar op hard mode. Je kan het ook op non stop climax mode proberen. En nee, die kerel is geen japanner :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Iemand nog goede tips voor alfheim portal 12 met 5 torture attacks binnen de tijd en maar 3 hits max? Bijna schier onmogelijk terwijl de rest vrij goed te doen is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

SinergyX schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:43:
Als iemand ergens goed in is, is het maar meteen een nolifer? :/
Alleen die intro al, bizar hoe hij 1 mob zo lang nonstop hoog houd :D

Klopt het trouwens dat je met die telefooncel in Chapter 2 ook bepaalde dingen vrij kan spelen? Kost je dan bagger hoeveelheid geld, maar zo kom ik er dan ook wel :P
Ja, in Chapter 2 Verse 3 (volgens mij) staan 3 telefooncellen. Een voor wapens (links voor), een voor accesoires (spelling, maar die staat rechts voor meteen onderaan de trap), en een voor characters (helemaal achterin bij een winkeltje).

Je kan dan een "cheat code" invoeren, en als je genoeg Halo's hebt dan krijg je een item.
De ene kant is het cheaten, aan de andere kant, voordat je een keer 5M halo's hebt ben je ook wel flink bezig geweest (metname, als je zoals ik, geen uber combo's maakt ;) ).
Deze "cheats" hebben verder geen effect op achievements/thropies.
Vind het persoonlijk wel een goede oplossing, zo kan je ook als niet-die-hard ook bepaalde dingen "unlocken" of mee spelen maar dat je er toch nog wel wat voor moet doen (meeste games is cheatcode alleen voldoende).

Ben helaas al 2 of 3 dagen al niet meer bezig geweest met Bayo....komt altijd wat tussen 's avonds :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zit nu pas op amper 200k, dus heb nog een laaaange weg te gaan :D

Tekst in dat filmpje is wel briljant:
Play Bayonetta, as it is meant to be played.
Stylish. Controlled. Perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:47:
Zit nu pas op amper 200k, dus heb nog een laaaange weg te gaan :D

Tekst in dat filmpje is wel briljant:
Play Bayonetta, as it is meant to be played.
Stylish. Controlled. Perfection.
Dit is een vrij gemakkelijke manier van halos farmen: http://www.youtube.com/watch?v=zRmYETHLvos

Die kilgore glitch schijnt ook wat te wezen maar die leek mij te ingewikkeld en deze werkt ook uitstekend. Als je het een paar keer doet zit je zo op een miljoen halo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe krijg je later bij die boss steeds die handjes?

Inmiddels op very easy laatste 2 chapters gedaan, later proberen op easy en dan alles rustig op normal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:43:
Hoe krijg je later bij die boss steeds die handjes?

Inmiddels op very easy laatste 2 chapters gedaan, later proberen op easy en dan alles rustig op normal :P
wtf :P.
Begin toch gewoon op normal, kan je meteen doorstoten naar hard en endless climax ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich ging epilogue nog redelijk goed af, maar ik ga altijd fout op die 'instant' moment. Jump of counter, net die knoppen combinatie die je dan even vergeten was :/ Maar rondje easy geeft me toch goeie 120k, niet superveel maar zo kom ik er ook wel (en chapters doen voor de nunchucks :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Het is wel handig dat de vazen en bankjes telkens weer respawnen. Je kunt op sommige plekken echt vet items grinden door tussen 2 area's heen en weer te rennen en telkens alles stuk te maken. Ik heb hierdoor nog geen een lolly hoeven kopen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nemesizz schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:34:
Bij het chaptermenu (of hoe je het ook wil noemen, kun je kiezen uit Gate of Hell, Start, en Save dat stuk) kun je een menutje openen (bij PS3 is dat de R1 knop, bij Xbox weet ik niet) en dan play history. Bij play history doe je dan de laatste "all" en dan zie je je totale tijd voor dat niveau.
Optie had ik dan sinds gisteren, maar miste dus die 'all'. Laatste chapter en epilogue had ik op very easy gedaan, terwijl de rest op easy was gedaan. Even opnieuw gedaan op easy mode en nu heb ik de 'all' trofee :)

3u16m staat de teller op easy, met hier en daar nog enorme ruimte qua tijdverbetering. Begonnen nu met normal, eerst een chapter op very easy spelen om de 'action buttons' even te leren en daarna op normaal proberen.

Weet zeker dat het flink schelden gaat worden op aantal chapters, die grote ball-kubus, brandende stad, die boss op zee en natuurlijk dat motor rijden (steeds een stuk springen waar ik continue fout ga), gaat nog flink wat uurtjes kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Meeste scheldpartijen krijg je waarschijnlijk bij Kinship. Vond die erger dan meeste bossfights op normal.
En Gracious en Glorious, ook weer een 'normale' vijand (geen boss) maar is toch irritanter dan de gemiddelde boss weer (ze zijn aggressiever dan Grace en Glory, en je kan geen wichtime gebruiken).

Ik doe nog steeds very easy om even snel Umbra Resting places te zoeken die ik nog gemist had. Ik heb zo'n beetje opgeschreven welke ik nog mist (guide geekeken op youtube) en ondanks dat nog 1 gemist in chapter 12 8)7 . Ook is very easy ideaal om je lolly voorraad flink op te vullen, heb nu al 9 van die grote ofzo en 9 kleintjes, en dan kan ik er ook nog een boel maken uit de heksenketel >:)

Denk dat ze er hard door gaan op hard-mode ;) (of normal, tijden verbeteren enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh dat zijn toch die 2 met die claws? Ik ga daar vaak maar 5 of 6x dood :D
Kinship op easy ging me nog redelijk goed af, witch time direct erop springen en neermeppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Nemesizz schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:51:
Ik doe nog steeds very easy om even snel Umbra Resting places te zoeken die ik nog gemist had. Ik heb zo'n beetje opgeschreven welke ik nog mist (guide geekeken op youtube) en ondanks dat nog 1 gemist in chapter 12 8)7 . Ook is very easy ideaal om je lolly voorraad flink op te vullen, heb nu al 9 van die grote ofzo en 9 kleintjes, en dan kan ik er ook nog een boel maken uit de heksenketel >:)

Denk dat ze er hard door gaan op hard-mode ;) (of normal, tijden verbeteren enzo)
Ik heb echt iets van 30 lollies van elke smaak zo'n beetje (de grote versies). Alleen op infinite climax mode heb ik ze regelmatig gebruikt maar vaak waren dat de kleinere versies. De echte grote spaarde ik op met in mijn achterhoofd het idee hebbende dat ik ze dan kon gebruiken als ik ze echt nodig had, maar toen bleek dat ik er nog zoveel had op het laatst heb ik ze gewoon gebruikt bij de allerlaatste baas. Ik was zo'n beetje het hele eindgevecht invincible. :P
SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:20:
Oh dat zijn toch die 2 met die claws? Ik ga daar vaak maar 5 of 6x dood :D
Kinship op easy ging me nog redelijk goed af, witch time direct erop springen en neermeppen.
Mja je hebt ook upgraded versies van grace en glory die je geloof ik pas op hard ziet. Die zitten in gouden pakkies en zijn nog een stuk irritanter. Toch moet ik zeggen zelfs op infinite climax mode zijn ze te doen zonder witchtime en enorme damage die je van ze krijgt. Toegegeven ik heb een paar keer gevloekt en regelmatig een game over scherm, maar gezien het is zeker geen onmogelijk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Mja je hebt ook upgraded versies van grace en glory die je geloof ik pas op hard ziet. Die zitten in gouden pakkies en zijn nog een stuk irritanter. Toch moet ik zeggen zelfs op infinite climax mode zijn ze te doen zonder witchtime en enorme damage die je van ze krijgt. Toegegeven ik heb een paar keer gevloekt en regelmatig een game over scherm gezien het is zeker geen onmogelijk spel :)
Dat zijn dus die GracIOUS en GlorIOUS :P En ze zitten al in normal mode, kom je ze richting het einde een keer tegen (latere chapters, niet eerder).
Dacht eerst zo van : "Oh die 2 weer, eitje" paar seconden later was het al "wtf?! eerder waren ze niet zo moeilijk!" en weer niet veel later besefte ik dus dat ze een heel ietsie pietsie andere naam hadden met grote gevolgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Gracious en Glorious zijn die twee waartegen ik meer dan eens uit frustratie "WAT MINDER AGRESSIEF MAG OOK WEL VERDOMME" riep :p. Zelfs bij Jeanne vind je sneller een gaatje tussen haar aanvallen door . Het feit dat ze in staat zijn om met een enkele hit een halve levensbalk weg te nemen helpt ook niet echt :z

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 26-01-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik helemaal happy bezig met chapter deja vue (2?) op normal, hier en daar toch weer wat sneller en beter doen. Kom ik bij die brug, waar je met witchtime overheen moet en hoe krijg ik het voor elkaar? Val naar beneden :/ Daarna gevecht met die 2 koppige draakdingen, ik helemaal klaar om X te drukken.. is het vierkantje :X Weer dood.

Maargoed, hogere combo en snellere tijd: Update/Cancel, met default op Cancel. Wat doe ik? Kruisje :'(

Met die zweep gaat het nu al een stuk beter, maar ik blijf problemen hebben qua melee. Gebruik nu nog die soort van katana, maar ergens heb ik steeds het gevoel dat die niet zoveel damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Goed nieuws/gerucht!
De (japanse) PS3 versie krijgt morgen een patch waarna je een HD install kan doen. Dit om de laadtijden te verminderen. Als die patch hier uitkomt dan ga ik alsnog die game halen!

Bron: Evilgamerz

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeker goed nieuws :D Nouja, eigelijk niet.. ik heb nog de 40GB model en die zit al weken met maar enkele 100den MB's vrij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Haha tijd om uit te breiden, een fatsoenlijke 2.5" HDD kost nowadays niet veel meer. Ik had het geluk dat ik mn Macbook Pro had uitgebreid, waardoor er op magische wijze een 160Gb model vrijkwam :p

Goed nieuws mbt de patch, ik heb maar een paar keer gespeeld en het is best een waste of time om telkens te wachten. Ik ergerde me er nog niet aan, maar zal dat wel doen als ik me op de game ga storten.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Ik hield al een tijdje het forum op Platinum games in de gaten.

Platinum zelf reageerde nergens op, Sega verwees naar het Platinum Forum, en Sega beweerde dat het niet mogelijk was de game te patchen. Nu waren er ook mensen die Sony navroegen en die zei dat ze op de hoogte waren en eraan zouden werken.
Mooie boel van Sega, ipv zeggen "game is niet te patchen" zeg dan gewoon dat er door Sony aan gewerkt word ofzo 8)7

Achja, wat kan het mij nu nog boeien, speel de game toch wel (met of zonder patch) en zou er dus morgen een fix komen, nou dan is het gewoon super 8)
Alleen een beetje jammer dat ik geen backup van m'n savegames kan maken...stomme copy protection weer hoor....(ik maak liever een backupje zo nu en dan, helemaal voordat er een patch aankomt).

In other news:
Heb gisteren m'n laatste 2 notes van Antonio te pakken gekregen. Pakte 1 boekje, maar had ineens de laatste 2 dingen te pakken. Nouja, mooi makkelijk 2 in 1 en gelijk de trophy erbij.
Ook 2 platinum medals in chapter 14(? volgens mij...op die raket) in verse 1 en 2 dus ook weer een trophy erbij.

@Sinergy:
Tijd voor een grotere HD joh! Dingen zijn ook weer niet zo duur, heb zelf een 250GB gekocht was destijds (1.5 a 2 jaar terug al inmiddels) 80 euro ofzo. Gewoon een 5400rpm dingetje (7200rpm kan ook, maar word wel warmer en dat is niet altijd ideaal, metname niet bij de oudere PS3 modellen).
Al zul je wel een backup moeten maken waarschijnlijk...gezien die vervelende copy protection (je kan ze niet kopieren naar memorypen, maar als je een systeem backup maakt gaan de saves wel mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet inderdaad maar eens overstappen, zit alleen met het probleem dat ik bij aantal online gekochte games denk ik tegen de downloadlimiet aanloop (5x dacht ik?). Toch zo pauze, eens kijken of er een leuke 5400 2,5inch te vinden is :P

edit, wat blijft dat paradigit toch een rampwinkel, bel je vooraf om te vragen of ze 2,5inch sata schijven hebben, jazeker bla bla. Kom je daar 10 minuten later in de winkel, hebben ze niets op voorraad :/

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:26:
Moet inderdaad maar eens overstappen, zit alleen met het probleem dat ik bij aantal online gekochte games denk ik tegen de downloadlimiet aanloop (5x dacht ik?). Toch zo pauze, eens kijken of er een leuke 5400 2,5inch te vinden is :P

edit, wat blijft dat paradigit toch een rampwinkel, bel je vooraf om te vragen of ze 2,5inch sata schijven hebben, jazeker bla bla. Kom je daar 10 minuten later in de winkel, hebben ze niets op voorraad :/
Voordat je de HD vervangt eerst je PS3 deactiveren, dan heb je weer een van je downloads (van de 5 inderdaad) terug.

Account Management>Account Management>Activate System>PS3>Game Content>Deactivate

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

(beetje offtopic)Download limiet is toch op 5 verschillende systemen? Volgens mij mag je vaker een ding downloaden op dezelfde console.

Als je de berichten op de frontpage van Tnet leest over Bayonetta is het weer droevig gesteld met sommige mensen. Game nooit gespeeld en maar zeggen hoe "slecht" alles wel niet is... (zowel de game opzich, als de PS3 port).
Misschien een idee voor een toekomiste game Fanboys May Cry, dat je een superheld bent die allerlei fanboys moet stoppen die de wereld willen overheersen met hun console :P . Ik dwaal alweer af...

Maar goed, als de laadtijden op z'n minst gehalveerd worden kan ik ook eens aan hardmode beginnen denk ik. Eerst even weer "warming up" wat normal doen (moet toch 100 chapters doen, dus waarom niet) en dan eens hard proberen.

Zit te denken om halo's te sparen om toch via de "cheat" manier met Jeanne ook te kunnen spelen. Zover ik begreep is die iet-wat lastig te unlocken anders (voor een niet al te die-hard als mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Hij is er eindelijk: De Zero Punctuation review van Bayonetta :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik ben nu in het gebouw/mega toren/corporate ding aangekomen.
Maar heb nu 2 sub bossen voor mijn kiezen gekregen die ik maar niet kan ontwijken
spoiler:
Boss 1: is die zwevende met die tentakel armen waar je met die anti-aircraft guns op schiet.
Om de zoveel tijd doet hij een soort blast move. Maar die raakt me altijd wat ik ook doe?
Boss 2: Is in de liftschacht nadat je de vallende lift hebt ontweken. Heeft een lange tong met aan het uiteinde een hoofd en 2 testikels met punten waar hij je mee probeert te raken. Maar ook hier kan ik niks ontwijken?

Iemand tips hoe hier voorbij te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
it0 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:34:
Ik ben nu in het gebouw/mega toren/corporate ding aangekomen.
Maar heb nu 2 sub bossen voor mijn kiezen gekregen die ik maar niet kan ontwijken
spoiler:
Boss 1: is die zwevende met die tentakel armen waar je met die anti-aircraft guns op schiet.
Om de zoveel tijd doet hij een soort blast move. Maar die raakt me altijd wat ik ook doe?
Boss 2: Is in de liftschacht nadat je de vallende lift hebt ontweken. Heeft een lange tong met aan het uiteinde een hoofd en 2 testikels met punten waar hij je mee probeert te raken. Maar ook hier kan ik niks ontwijken?

Iemand tips hoe hier voorbij te komen?
De eerste boss waar je het over hebt kan je volgens mij niet goed ontwijken als hij die move doet inderdaad of ik doe ook iets fout. Echter als je goed mikt en continu vuurt krijgt hij niet eens de kans om of die raketten af te schieten of die andere move uit te voeren. Halverwege zijn health haalt hij uit met zijn vuist en molt hij 1 kanon en dan als een gek naar de andere rennen en dan weer als een gek schieten en goed mikken op zijn hoofd. Als je het goed doet zie je dat hij onderbroken wordt in zijn move's en kan je winnen zonder dat hij iets gedaan heeft.

Die 2de boss is goed te ontwijken. Paar keer meppen en weer terug trekken en altijd op letten wanneer hij begint te meppen en dan meteen weg springen desnoods in pantervorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Heeft iemand de patch al gespot? Gisteravond nog niets gezien helaas...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat dat nog wel paar dagen zal duren, al wordt het nu wel irritant :P Ik speel nu steeds chapter 2 (voordat die stad verbrand is), alle cutscene stukken duurt een eeuwigheid om dit steeds te skippen, eerst uberhaubt pauze scherm te krijgen en daarna nog om de actie weer in te laden.

Probleem is dat ik steeds daar 'medailles' mis, je begint op die muur met dear&nogwat, daarna de stad in waar je flashback krijgt en je moet tegen jeanne vechten. Dan bergje mobs, crashende tram, 2 grote mobs, witchtime die brug over en als laatste die 2 koppige draak/ding. Gaat nu steeds beter, van nonstop brons naar nu silver (1 groene en gele lollie gebruikt), maar bij resultaat blijven er 3 'medailles' leeg en vermoed dat ik daardoor lagere score krijg (haal nu vaak platinum tot silver, 2 koppige draakding pure platinum door een gele lollie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
De update is in Europa beschikbaar en weegt 136Mb, plus de mogelijkheid om 4.5Gb te reserveren voor het verkorten van laadtijden.

[ Voor 77% gewijzigd door Ike. op 28-01-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:33:
Denk dat dat nog wel paar dagen zal duren, al wordt het nu wel irritant :P Ik speel nu steeds chapter 2 (voordat die stad verbrand is), alle cutscene stukken duurt een eeuwigheid om dit steeds te skippen, eerst uberhaubt pauze scherm te krijgen en daarna nog om de actie weer in te laden.

Probleem is dat ik steeds daar 'medailles' mis, je begint op die muur met dear&nogwat, daarna de stad in waar je flashback krijgt en je moet tegen jeanne vechten. Dan bergje mobs, crashende tram, 2 grote mobs, witchtime die brug over en als laatste die 2 koppige draak/ding. Gaat nu steeds beter, van nonstop brons naar nu silver (1 groene en gele lollie gebruikt), maar bij resultaat blijven er 3 'medailles' leeg en vermoed dat ik daardoor lagere score krijg (haal nu vaak platinum tot silver, 2 koppige draakding pure platinum door een gele lollie).
Een aantal gevechten zit soms ook op 'secret' locaties. Plekken die je opzich kunt overslaan om door de level te komen, maar als je er wel komt wachten er 'baddies' op je.
Volgens mij tellen Alfheims ook als 'encounter' ? Op normal krijg je ook aanzienlijk meer medals dan op easy/very easy (meer encounters dus).

PSN update meestal donderdag tegen de middag volgens mij, denk dat de patch er dan wel op staat.
Die 4.5GB valt opzich mee, volgens mij had DMC 4 al 5GB nodig en RE5 ook zoiets, sommige games lusten zelfs 6GB of meer install. Boeit me opzich ook niks, nog zat GB's vrij hierzo (heb opzich weinig demo's en films op de harddisk staan, had de harddisk toen geupgrade just in case).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Je ontbrekende medailles zijn meestal de alfheim portals. Ook cruciaal om te doen wanneer je platinum wil halen overall. Eentje kan je nog overslaan als je voldoende perfect platinums hebt om daarvoor te compenseren, maar je doet ze best allemaal om safe te zijn.
Ben momenteel bezig om op alle levels in normal platinum te halen, maar vooral de bossfights blijken vrij tricky te zijn :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar 3 alfheim portals in 1 chapter? Ik ga er nog maar eens doorheen op very easy, mag aannemen dat je daar die portals en geheime locaties ook tegenkom?

(kan het kloppen dat je later nog een keer in die stad kom, maar dan een sleutel uit verschillende boxen moet halen? Ik weet zeker dat ik dat een keer in die stad heb gedaan, maar niet zeker of dat al 1 van de eerdere chapters was, of dat je later nog een keer terug komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
chapter 2 heeft 3 portals ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok, 99% zeker dat ik die dus mis (youtube tijd :P). Valt me wel op dat ik steeds 'gecontroleerder' ga spelen, niet meer nonstop in de aanval, maar soms ook even defensief om een aanval af te wachten en witch time in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:19:
Ok, 99% zeker dat ik die dus mis (youtube tijd :P). Valt me wel op dat ik steeds 'gecontroleerder' ga spelen, niet meer nonstop in de aanval, maar soms ook even defensief om een aanval af te wachten en witch time in te gaan.
De alfheims in level 2 zitten hier:

spoiler:
1. Nadat de tram naar beneden crasht terug lopen waar de tram vandaan komt. Het hek aan het begin is door die tram stuk gemaakt, daarachter zit de 1e Alfheim. (Limited Kicks & Punches)
2. Naast de brandende tram aan het einde van de straat zit links boven een soort brug over de weg heen, spring daarop daar zit de 2e Alfheim. (Kill all angels in time)
3. Ga nadat je de 2 grote vijanden (Beloved) hebt gekilled helemaal terug naar waar je vandaan kwam, tot je niet verder terug kan, daar zit de 3e Alfheim. (Kill 6 angels with torture attacks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Nou onze gebeden zijn gehoord, er komt volgende week een japanse patch uit zodat je hem kan installeren op de HD voor de PS3. Zal niet lang meer duren voordat hij voor EU klaar is.

oud nieuws dus...

[ Voor 5% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 28-01-2010 14:10 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Alheims zitten alleen in normal en hoger (niet op easy en very easy, ligt af en toe een item maar geen portal).

Betreft die patch: Ehm...volgens las ik toch echt dat het vandaag zou komen :P
Of ik leef in een andere dimensie, maar hier is het al 28 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Huh?
Ike. schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:35:
De update is in Europa beschikbaar en weegt 136Mb, plus de mogelijkheid om 4.5Gb te reserveren voor het verkorten van laadtijden.
Heeft het nut als ik de update binnenhaal met een US PSN account of...?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nemesizz schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:08:
Alheims zitten alleen in normal en hoger (niet op easy en very easy, ligt af en toe een item maar geen portal).
Minder momentje :P Maarja, begin de chapter op normal al aardig door te krijgen, dus moet wel haalbaar zijn.

@meelobee, bedankt :D Plekken komen me erg bekend voor dus moet wel gaan lukken (naja, het vinden, het halen wordt probleem 2).

Zojuist wel een 320GB schijf gekocht, Hitachi 2,5inch SATA. Dus vanavond eerst backup, afmelding, schijf er in en alles opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Voor de PS3 bezitters, heb net effe gecheckt.

Ik gebruik een gewone PSN EU account, dus geen US of Japan.

Game start en geeft aan dat er een update is (versie 1.01) van 138 MB.
Die installeer je, vervolgens start de game gewoon op.
Het hoofdmenu heeft nu een extra optie erbij gekregen "Install Game" (je kan dus kiezen, of gruwelijke laadtijden, of 4.5GB kwijt en vlotte laadtijden).

Install duurt een minuutje of 10-15 ofzo.

Snel even getest van het Mission Menu zeg maar naar Gates of Hell en dat is nu in 10-12sec geladen ipv 25-30 sec 8) Yeey. Ingame verder nog niet, heb nu nog geen tijd, kijk ik misschien later vanmiddag nog of vanavond.

[ Voor 7% gewijzigd door Nemesizz op 28-01-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Aight, thanks for je berichtje! Duidelijk spelen als ik vanavond thuis kom

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Gister avond aan het gamen geslagen. Loadtimes zijn echt aanzienlijk korter (soms minder dan 8 seconden).
Menutjes kun je nu gewoon meteen doorlopen zonder steeds die 1 a 1.5 sec "hick-up".

Dingen zoals screentearing en stutters (die je heel af en toe tegen komt) zijn niet weg. Maar dat vond ik opzich toch al niet storend. Wel heb ik het idee dat cutscenes meer stutters hebben gekregen, maar kan ook puur aan mij liggen dan ik nu heel extreem op dingen ga letten (bovendien, zie ik de laatste cutscenes toch niet zo vaak :P ).

Het speelt iig een stuk vlotter nu, die hinderlijke laadtijden zijn history, 8-12sec is best acceptabel vind ik.

Gisteren ook een paar trophies gehaald, heb eindelijk de laatste Umbra Resting place gevonden (wist wel waar die zat, maar was zo dom om er niet heen te vliegen 8)7 ). Ook heb ik de Tread not so softly gehaald, beetje een vijand tot pulp meppen, drie dubbel jump in de lucht en dan bovenop em landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Haha mooi om te horen :) Ik heb de patch geinstalleerd en de menus zijn idd een stuk vlotter. Ik heb echter nog niet gespeeld, heb me gestort op God of War 1 > Challenge of the Gods (na tig keer proberen eindelijk afgerond)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad, chapter 2 als test genomen en alles laad aanzienlijk stuk sneller. Begonnen met de ahlheims, eerste 2 waren nog redelijk (kill boss met max 6punch/7kick en kill alles binnen de tijd), maar die laatste heb nog niet vol elkaar gekregen, 6 torture moves. Lollies zijn uitgeschakeld, het lukt mij om genoeg magic op te bouwen voor 2 tortures, maar ondertussen al teveel mobs gekilled om nog 4 meer torture moves te halen.

Per saldo 2x zo lang bezig geweest en tevaak dood gegaan, lagere combo, hogere tijd en alsnog silver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:57:
Inderdaad, chapter 2 als test genomen en alles laad aanzienlijk stuk sneller. Begonnen met de ahlheims, eerste 2 waren nog redelijk (kill boss met max 6punch/7kick en kill alles binnen de tijd), maar die laatste heb nog niet vol elkaar gekregen, 6 torture moves. Lollies zijn uitgeschakeld, het lukt mij om genoeg magic op te bouwen voor 2 tortures, maar ondertussen al teveel mobs gekilled om nog 4 meer torture moves te halen.

Per saldo 2x zo lang bezig geweest en tevaak dood gegaan, lagere combo, hogere tijd en alsnog silver :P
Gebruik de scarborough guns op je handen en voeten zodat je niet teveel damage doet.
Veel taunten (L1 op PS3) en veel dodgen. Dan is het een stuk makkelijker.

Ik ben gister bezig geweest met de 2e versie van dat level, je moet dan 5 vijanden doden met een torture move (Het doen van de move is niet genoeg, de vijand moet er door doodgaan of het telt niet.)
Eerst 3 Applauds, dan 4 Harmony's (ik haat ze!), dan Grace & Glory en daarna een Fearless & Fairness.. :X
Ben er de hele avond mee zoet geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hmm irritant, kom niet voorbij de 2de Alfheim, ondanks het bekijken van verschillende walkthroughs. Je moet die Beloved killen met 7 punches en 6 kicks. Het verste wat ik ben gekomen is dat er nog maar een klein beetje HP over is en dan heb ik geen punches+kicks meer over.

Geprobeerd:
-driehoek driehoek circel circel circel circel (2x wicked weave) met zo lang mogelijk geprobeerd om knoppen in te houden voor extra bullets
-punch kick punch
-Springen > schoppen > schop ingedrukt houden, gevolgd door springen >slaan (ingedrukt houden)

Waardevolle info wordt op prijs gesteld :D

PS. die patch helpt aardig wat, spel voelt een stuk "snappier" aan

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Equip die blade en claws op je voeten. Gebruik dan die charged attacks, Blade helemaal opladen (desnoods paar keer dodgen) en steeds maar 1 keer meppen. Meteen in witchtime charged claw attack. Geen combo's doen iig.

Die 6x torture is nog steeds niet gelukt, beste was nu 5 tortures en toen zat ik zonder mobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Voor die tortures, volop blijven aanvallen met je whip (doet weinig damage en je bouwt zo magic op) en zoveel mogelijk dodgen naar witch time: Voor een goede dodge krijg je ook magic bij. Ook is geraakt worden volledig uit den boze aangezien je dan een stevige brok van je magic bar verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

aramdin schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:01:
Hmm irritant, kom niet voorbij de 2de Alfheim, ondanks het bekijken van verschillende walkthroughs. Je moet die Beloved killen met 7 punches en 6 kicks. Het verste wat ik ben gekomen is dat er nog maar een klein beetje HP over is en dan heb ik geen punches+kicks meer over.
Durga op je handen en dan driehoekje inhouden om te chargen. Probeer de beloved op de rode plek op zn rug te raken. Als je hem goed raakt kan je hem in 3 hits killen :D
Boeboe schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:35:
Voor die tortures, volop blijven aanvallen met je whip (doet weinig damage en je bouwt zo magic op) en zoveel mogelijk dodgen naar witch time: Voor een goede dodge krijg je ook magic bij. Ook is geraakt worden volledig uit den boze aangezien je dan een stevige brok van je magic bar verliest.
De lange taunt geeft je 4 magic als je hem helemaal afmaakt. Dus eerst Witchtime aanzetten en dan meteen de lange taunt.

[ Voor 34% gewijzigd door Meelobee op 31-01-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
De Durga heb ik nog niet (nieuwe game), heb net de Onyx Roses vrijgespeeld door het "vinden" van die plaat. Heb alleen de standaard guns nog :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game ook sinds een tijdje. Jemig wat is het pittig. De eerste twee chapters gingen nog wel, maar sindsdien elk chapter wel 5x dood gegaan (en dus een mooie stenen trofee).
Ik vind het steeds lastig om te beslissen lollies te gebruiken of niet, want als ik daarna toch dood ga. Ik denk dat ik mijn 2e playthrough wat meer lollies zal gebruiken omdat ik dan weet wanneer de echt moeilijke stukjes zijn en wat ik kan verwachten. Ook de alfheims die ik gevonden heb lukken me nu nog niet, dus ook dat laat ik links liggen. Zelfs de arcade kast na de levels vind ik pittig (haal net genoeg voor een kleine lollie meestal), kortom, een lastige game voor mij, maar wel errug leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Gisteren weinig tijd gehad (ja echt) maar toch effe weer Bayo gedaan.

Dacht, ik probeer wel effe weer een level op hard mode (1e level een stone award, 2e een gold, dus och, zal 3e level toch wel willen?). Kwam van een koude kermis thuis, werd meteen finaal ingemaakt door Jeanne.
Kon er net 1 healthbar doorwerken maar de 2e was ik door m'n red shots heen. Op normal gebruikte ik in de Jeanne fights meestal effe een gele en rode lollie en klaar, maar hier mag ik niet naar m'n inventory (flash-back gevecht zeg maar).

Moet wat meer oefenen met combo's onder de knie krijgen, met dom butten bashen kom ik er niet (iig niet als ik geen items mag gebruiken :P ). Ach ja, alles op z'n tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Gisteren eindelijk nog langs de 2de Alfheim gekomen met de punch kick punch combo (en dan zo lang mogelijk elke knop inhouden).

Tip: begin met Witch time (naar links dodgen) en dan achter elkaar door proberen te gaan, uiteindelijk heb je nog 2 of 3 kicks over, in de lucht springen en dan schoppen inhouden als je boven die rode knop zweeft.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

aramdin schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:45:
Gisteren eindelijk nog langs de 2de Alfheim gekomen met de punch kick punch combo (en dan zo lang mogelijk elke knop inhouden).

Tip: begin met Witch time (naar links dodgen) en dan achter elkaar door proberen te gaan, uiteindelijk heb je nog 2 of 3 kicks over, in de lucht springen en dan schoppen inhouden als je boven die rode knop zweeft.
Je kan em ook simpel halen door je katana te equipen op je handen en dan telkens in witch time driehoekje inhouden en helemaal opladen. Dan heb je die beloved zo neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hmm de Katana heb ik ook nog niet of ik zie iets serieus over het hoofd...Ik heb alleen de standaard guns + onyx roses voor zover ik heb gezien.

[edit]
Spel is pittiger dan ik had voorzien, maar daarom niet minder leuk :D

[ Voor 22% gewijzigd door aramdin op 02-02-2010 13:14 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij is dat 1 van de eerste die je met LP's kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Je kan em ook simpel halen door je katana te equipen op je handen en dan telkens in witch time driehoekje inhouden en helemaal opladen. Dan heb je die beloved zo neer
Pillow Talk, full charge: 3 hits O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was die pillow talk maar zo makkelijk te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:51:
Was die pillow talk maar zo makkelijk te krijgen :P
Als je meteen begint met opladen nadat je witchtime aanzet, heb je em vol voordat de witchtime over is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Gister Bayonetta binnengekregen (PS3). Gelijk die update eroverheen en geïnstalleerd op de HD. Eerste indruk is erg goed. Muziek doet me denken aan Sonic Adventures voor de Dreamcast op de een of andere manier, maar dat kan aan mij liggen. Ook wel vet zo'n wapen/upgrade shop ala Resident Evil 4 en die minigame tussen de levels door. Intro is heel cool met die Fly me to the moon cover van good ol' Frank.

Combat is erg vet en hectisch, maar ik heb wel het gevoel dat ik de boel onder controle heb. Laadtijden zijn ingame niet te merken, wel van tijd tot tijd wat framerate problemen maar dat mag de pret niet drukken!

PSN: Geengrenzuh

Pagina: 1 2 3 Laatste