Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik denk dat je een hele mooie opsomming maakt, denk er ook zo over. Spel is van tijd tot tijd aardig pittig, maar je hebt niet het idee dat het niet te halen is.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wie heeft er wat tips om zonder lolly's op hard door de prologue heen te komen? Ik ben nu net op de vleugel van het vliegtuig en krijg het maar niet voor elkaar om 3 torture moves op Grace & Glory te doen (witchtime is disabled) simpelweg omdat ik m'n magic bar maar niet vol krijg. Tips anyone?!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Meelobee schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:24:
Wie heeft er wat tips om zonder lolly's op hard door de prologue heen te komen? Ik ben nu net op de vleugel van het vliegtuig en krijg het maar niet voor elkaar om 3 torture moves op Grace & Glory te doen (witchtime is disabled) simpelweg omdat ik m'n magic bar maar niet vol krijg. Tips anyone?!
Ja ik heb wel tips :p Gewoon veel oeffenen en niet te veel focussen op de torture attacks die komen vanzelf wel als je genoeg ontwijkt en taunt.
Ik kwam er echt niet voorbij, had het al zeker een keer of 10 geprobeerd, maar gisteravond ben ik de eerste 3 levels redelijk makkelijk doorgekomen op hard :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Anoniem: 155599

heh?

• SinergyX
  • Laatst online: 15:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

What the? Vraag stellen en jezelf beantwoorden? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:01:
What the? Vraag stellen en jezelf beantwoorden? :?
Haha ja aangezien niemand een tip had help ik mezelf maar, vandaar ook de ;) :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is hard mode dan al zonder witch time? Ik dacht dat dat alti-climax mode was?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• aramdin
Meelobee schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:55:
[...]

Haha ja aangezien niemand een tip had help ik mezelf maar, vandaar ook de ;) :)
Haha genius. Handig voor diegenen die dalijk met dezelfde vraag zitten of niet :) ?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:09:
Is hard mode dan al zonder witch time? Ik dacht dat dat alti-climax mode was?
Je hebt wel witchtime op hard, maar in dat gevecht niet helaas.

En ja inderdaad antwoord gegeven op mezelf zodat andere spelers er misschien wat aan hebben als ze het lezen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Meelobee op 12-02-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Na eerst op normal level 2, 3 en 4 een keer of 20 doorgespeeld te hebben (grinden voor de lollies) heb ik het spel gister op Hard uitgespeeld B-) Nu de volgende uitdaging, ultimate climax mode. Ik mis ook nog steeds 3 delen van de laatste witchheart, die zal ik wel krijgen als ik de laatste paar Alfheims complete.

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 16-02-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Afgelopen week climax edition uit Nieuw Zeeland binnen gekregen. Zojuist chapter 1 uitgespeeld. Best tof :) Btw op die vleugel met die 3 torture attacks had ik op normal al moeite mee.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lollies eten, mocht je vaak geraakt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:39:
Lollies eten, mocht je vaak geraakt worden :)
Maar hoe meer lollies je eet hoe minder je score op het einde is. Dat gevecht is wel een van de moeilijkere meteen aan het begin van de game. Ik heb het op normal zonder lollies gedaan, maar op hard en climax mode is datniet te doen.
Wat ik echt erg klote gedaan vindt is dat je de eindbaas na het gevecht in de zon moet sturen. Haal ik het gevecht zelf zo goed als foutloos, ga ik bij die stomme planeten 4x achter elkaar dood.. meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die gast op youtube deed het ook zonder, maar die wordt echt nooit geraakt en taunt bij het leven. Ik haal die 2-3 minuten niet, dus ik pak 2 lollies en ben happy met silver :P Ik moet alleen leren meer die gele lollies te eten, ipv weer bij vullen met groene.

Dat laatste stuk in die brandende stad (tegen 2 of 4 van die brandende mobs die nonstop springen of je beetpakken) ben ik echt zoooo vaak dood gegaan. Al gaat het met de zweep iets beter, normal blijft al een flinke uitdaging voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik gebruik in de levels vaak de taunts tegen de laatste nog staande tegenstander (vaak bij die kleine angels) Op die manier kan je je hele magic balk volmaken (of alle 3 de balken als je ze al hebt) en dan worden de eerst volgende tegenstanders meestal in een paar seconden geslacht 8) Erg cool om 3x achter elkaar een torture move te kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik wist lange tijd niet dat je je magic bar ook permanent kan upgraden, samen met je HP bar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

je kunt zelfs in de gates of hell een aantal keer witchhearts of die diamanten kopen. En de rest van de witchhearts en diamanten vindt je in die restingplaces of in de Alfheims (Ik mis nog 3 stukken van een heart)

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:42

Nemesizz

Untouchable

Heb afgelopen tijd niet veel meer gegamed (weinig tijd), maar gisteren en eergisteren de PC wat eerder uit en Bayo weer uit de kast gepakt.

Ik probeer nu (relaxed) wat rankings te verbeteren, wat "Enzo's" (aka stone awards) weg werken op Normal en wat silvers op easy te verbeteren (heb een aantal silvers omdat ik dan een keer doodga bij een quick-time event).

Het is me zelfs gelukt enkele Alfheims te completen, al blijf ik dat nog steeds lastig vinden.

Ben metname bezig met costumes unlocken (nouja, kopen). Vind het meestal wel leuk als je in games andere costumes kan dragen (vond ik een grote let-down in DMC4 waar je itt voorgaande delen geen costumes hebt).

Al vrees ik dat ik de komende tijd weer bezig ben met RE5 nu de DLC voor de deur staat.
(zoveel te doen, zo weinig tijd, en dan 2 super titels waar je uit moet kiezen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb eindelijk alle wapens, had ergens een verborgen witchgrave gemist. Nu kan ik eindelijk de Durga/Killgore combo gebruiken:

Set A: Durgas,
Set B: Katana op je handen, Killgore op je voeten.

Dan beginnen met set A en deze combo doen: punch, punch, punch, punch, kick en dan terwijl de kick animatie begint wisselen naar set B en kick blijven drukken. 500k combo's zijn zo een stuk makkelijker 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 22-02-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Ik ben nu in het 3 de lvl geloof ik. Ik ben bij een muur die ik eerst een aantal keer moet slaan voordat hij weg gaat. Er staat bij dat ik "temporal witch power" moet gebruiken. Maar hoe doe ik dat?
Speel op de Xbox.

[ Voor 4% gewijzigd door Dragonm8 op 22-02-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naar de 2 standbeelden, daar moet je (vierkantje op PS3) drukken en optijd dodgen. Dan meppen op de deur, in witch time kan je dan door rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
SinergyX schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:27:
Naar de 2 standbeelden, daar moet je (vierkantje op PS3) drukken en optijd dodgen. Dan meppen op de deur, in witch time kan je dan door rennen.
Bedankt, helemaal over die dingen heen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat is een beetje het standaard verhaal als je ergens "snel" iets gedaan moet worden. Dat stuk met die brug lukte me ook niet meteen, totdat ik erachter kwam dat ik niet in de buurt hoefde te staan na het optillen van die beelden voordat je op Activate klikt.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

aramdin schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:38:
Dat is een beetje het standaard verhaal als je ergens "snel" iets gedaan moet worden. Dat stuk met die brug lukte me ook niet meteen, totdat ik erachter kwam dat ik niet in de buurt hoefde te staan na het optillen van die beelden voordat je op Activate klikt.
Dat stuk met die brug kan je overslaan, je hoeft daar die beelden niet perse te doen. in panter of kraai vorm kan je er makkelijk overheen springen/vliegen. Hetzelfde geld voor dat stuk waar je voor het eerst die beelden krijgt, daar kan je ook langs vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Panter/Crow form had ik daar nog niet (1ste keer spelen).

Speakin of crows, hoe kan je hoger vliegen met die kraai? Jumpen werkte o.a. niet...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is meer een zweef-mode, je kan er niet mee omhoog. Ik gebruik hem enkel om die buff te krijgen (draaiende veren?), handig voor wat extra damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SinergyX schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:47:
Het is meer een zweef-mode, je kan er niet mee omhoog. Ik gebruik hem enkel om die buff te krijgen (draaiende veren?), handig voor wat extra damage.
Je kunt wel een soort boost omhoog doen (met X) maar dat werkt alleen als je nog niet de double jump hebt gedaan, of als je een vijand raakt met de veren nadat je een double jump doet. Dat heeft me al een aantal keren gered toen ik bijna van het level viel.
De kraai is vooral erg handig om snel goodies te verzamelen (rondje inhouden voor de circel met veren om je heen, die maken dan alle bankjes etc stuk) Ik ren meestal een paar keer heen en weer in het 2e level, waar je voor het eerst een Gate of Hell tegenkomt. (alle items respawnen zodra je de kamer uitloopt.) Dan heb je in notime alle 3 de items voor het mixen van lollies op 99 items. Let wel op dat je regelmatig lollies maakt, anders pak je alle items voor niets op, je kunt er nl niet meer oppakken als 99.

[ Voor 10% gewijzigd door Meelobee op 24-02-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Handige tip, thanks!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gisteravond eindelijk uitgespeeld op ultimate climax mode en alle Alfheims gehaald. Ik heb dus m'n 13e platinum binnen :)
ik mis nou alleen nog steeds 2 stukken witchheart, iemand enig idee waar die te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 14:26
Ik vind dit spel onevenredig moeilijk. Heb net die knakker op chapter 7 afgemaakt, krijg je 3 van de clonen op de snelweg, die zijn dan echt onmogelijk. Ook omdat je meestal een auto in je rug krijgt.

Verder had ik last van een bug op chapter 7, als je geraakt word dan hoor je weer terecht te komen op het plaform. ik viel door de grond en was alleen maar zwart, waardoor ik door de lucht weer op het platform terecht kwam, met minder health :(

[ Voor 38% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 15-03-2010 10:08 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:04:
Ik vind dit spel onevenredig moeilijk. Heb net die knakker op chapter 7 afgemaakt, krijg je 3 van de clonen op de snelweg, die zijn dan echt onmogelijk. Ook omdat je meestal een auto in je rug krijgt.

Verder had ik last van een bug op chapter 7, als je geraakt word dan hoor je weer terecht te komen op het plaform. ik viel door de grond en was alleen maar zwart, waardoor ik door de lucht weer op het platform terecht kwam, met minder health :(
Er zitten af en toe wat bugs in de endboss levels, zoals idd het door het level in het eeuwige zwart vallen.
Op welk niveau speel je em? (Anders eens proberen om wat andere bracelets te gebruiken, vaak scheelt dat al een hele hoop.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

In een zwart gat vallen heb ik (gelukkig) nog niet gehad, wel wat andere puntjes die soms irri zijn, zoals non-stop vast in ijsblokjes (moet je je stick bewegen, maar iedere seconde zit je vast en duurt vaak 1.5 tot 2 sec om vrij te komen).

In de latere level heb ik soms dat items de lucht in zweven en dat je er niet meer bij kan komen. Gelukkig geen 'key' items, maar soms mis je dan wel een flink aantal halo's en af en toe zo'n paarse vlinder.

Achja, moet nog steeds verder op hard, maar heb er de laatste tijd niet veel tijd voor gehad helaas (en Bayo is niet zo geschikt om kort te spelen, moet je toch wel een uurtje voor zitten vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Is de ps3 versie al gepatched zodat hij nu beter loopt? Dan lijkt het me wel een leuke game om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

De patch was er vlak na de release al en geeft de optie om de game op de HD te installeren. Dus vooral het laden is sneller geworden. Qua gameplay is er niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Meelobee schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:37:
[...]

Er zitten af en toe wat bugs in de endboss levels, zoals idd het door het level in het eeuwige zwart vallen.
Op welk niveau speel je em? (Anders eens proberen om wat andere bracelets te gebruiken, vaak scheelt dat al een hele hoop.)
Ik heb nog maar een ding en das gase of dispair, die is wel handig met je zweep met een eindbaas, maar dat ding doet in normale levels helemaal niets.
Zit tevens op normal, wilde daar niet onder zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 16-03-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:38:
[...]

Ik heb nog maar een ding en das gase of dispair, die is wel handig met je zweep met een eindbaas, maar dat ding doet in normale levels helemaal niets.
Zit tevens op normal, wilde daar niet onder zitten.
De zweep is een van de minst effectieve wapens :p Dus meteen wisselen voor de Shuraba (katana) op je handen en de Durga's op je voeten. (als je die al hebt tenminste)
Daarnaast is het handig om in de Gates to Hell de 'Stilleto' en 'Airdodge' techniques te kopen. Die zijn redelijk belangrijk als je niet geraakt wilt worden. (vooral air dodge)

De Gaze of Despair zou ik niet gebruiken als ik jou was, die 'autotaunt' namelijk alle vijanden waardoor ze boos worden en dus sterker/moeilijker te verslaan. Makkelijker wordt het met Serene's Light (die activeert witchtime automatisch als je geraakt wordt.)

En probeer ook wat Witchhearts te kopen in de Gates of Hell, dan wordt je healthbar een stuk groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Yup heb al 10 stukken gevonden dus 2x healthbar erbij en 2x gekocht bij Gates of hell.
Durga's heb ik idd.
Daar heb ik nu mijn shotgun zitten, op zich ook wel pijnlijk
Over het algemeen heb ik dus ook de Katana, maar die vond ik minder effectief. Zeker als je in de lucht bent, in Chapter 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Zwaard is echt een aanrader, scheelt echt veel bij bepaalde enemies.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Yup heb het zwaard en de durga's aan me poten.
Het is wel te doen, maar met combo's van zwaard naar durga's zijn gewoon te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Traag maar wel erg sterk. Als je de Durga's op je voeten hebt niet vergeten te wisselen naar de bliksems (Rondje draaien met linker stick en dan schoppen om te wisselen tussen vlammen en bliksems.) dan is ie een stuk sneller.
De punch, kick, punch combo is killer als je de knoppen allemaal ff ingedrukt houdt.

[ Voor 22% gewijzigd door Meelobee op 18-03-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou ik ben er klaar mee hoor, vannacht uitgespeeld op normal.
Heb wel even wat halo grind guides bekeken, en dat schiet wel lekker op.
Op tube zijn er bizarre filmpjes te vinden van speciale figuren die je vrij kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Heb deze game weer opgepakt op de PS3. Ik kan me herinneren dat je een overzicht kon krijgen van alle chapters die je hebt gespeeld met daarachter de behaalde award. Waar kan ik dat vinden? Ik kan het nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 137811 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:01:
Heb deze game weer opgepakt op de PS3. Ik kan me herinneren dat je een overzicht kon krijgen van alle chapters die je hebt gespeeld met daarachter de behaalde award. Waar kan ik dat vinden? Ik kan het nu niet meer vinden.
Die zie je volgens mij alleen maar als je de game eenmaal uitgespeeld hebt.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

De R1 (of R2) knop indrukken in het chapter menu (dat spelbord met dat poppetje) en dan krijg je rechts van je een menuscherm waar je onder andere Play History kan zien.

Zelf heb ik een tijdje terug de Platinum Trophy gehaald (PS3 versie he) voor deze game. Dacht eerst dat het (voor mij) onmogelijk was, maar viel uiteindelijk op een paar kleine puntjes na wel mee.
De Infinite Climax mode was opzich niet zo moeilijk te doorlopen (lees: doorlopen, niet skillfully gold/platinum halen) O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Nemesizz schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:05:
De R1 (of R2) knop indrukken in het chapter menu (dat spelbord met dat poppetje) en dan krijg je rechts van je een menuscherm waar je onder andere Play History kan zien.

Zelf heb ik een tijdje terug de Platinum Trophy gehaald (PS3 versie he) voor deze game. Dacht eerst dat het (voor mij) onmogelijk was, maar viel uiteindelijk op een paar kleine puntjes na wel mee.
De Infinite Climax mode was opzich niet zo moeilijk te doorlopen (lees: doorlopen, niet skillfully gold/platinum halen) O-) .
Klopt ja, zodra ik hard had uitgespeeld was die climax mode niet moeilijker imho. Witchtime gebruikte ik toch al niet vanwege een bepaald item (weet de naam even niet meer). Die Umbra portals zijn in ieder geval een stuk pittiger dan de game op climax mode.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Evil Harvest Rosery (spelling misschien vaud :P ).
Dat ding is een must voor Climax en bepaalde vijanden, als is ie ook erg handig om hordes tegelijk op te blazen.

Ik heb met Climax mode gewoon idioot veel gele lollies zitten vreten, wilde er een beetje snel door om de Platinum Trophy te halen. M'n ratings kan ik altijd later nog wat opwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
de game van de week nieuw gekocht voor 12,50 bij frs ben benieuwd.
dmc vond ik echt zo gaaf!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Pagina: 1 2 3 Laatste