Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 17:08
Jammer, uitstel. En ook geen beta key helaas. Hoewel het uitstel het spel ten goede zal komen is het toch altijd naar om te horen...
Anderzijds is het spel gelukkig pas recent aangekondigd waardoor we pas een paar maanden wachten, dus zijn die extra weken niet zo heel erg... :)
Als er mensen zijn die geen tijd hebben om hun beta te proberen houdt ik me van harte aanbevolen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
het is wel balen ja, maar Black Ops komt er ook aan, Fall Out Las Vegas komt er ook al aan, te veel games, te weinig tijd

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilMe
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08-2024
Net met z'n 2e Sackboy's Prehistoric Moves gespeeld. Een paar levels gespeeld om te kijken hoe het allemaal werkt. Het is leuk bedacht en het werkt ook goed al moet je wel goed blijven communiceren met je medespeler anders komt het niet goed.

Jammer dat je het niet alleen kunt spelen of je moet wel heel erg vaardig zijn in het spelen met een move-contoller en een gewone ps-contoller tegelijk. :D

Vriendin van alex3305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
19 janurari little big planet 2, gaan we dan hier door of wordt er een nieuw topic gemaakt?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 15:24
Speelt iemand dit nog wel? Ik zoek wat hulp om bij wat plekjes te komen voor item bubbles. (Ja ik weet dat LBP2 eraan komt :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Heb LBP al tijden niet meer aangeraakt. Maar lijkt me wel weer leuk om te doen en iemand te helpen.
Voeg mij maar toe. Vanavond tussen 21:00 en 0:00 zal ik misschien LBP weer een opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik zal even kijken of ik rond die tijd online kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 20:07
Ik heb ook nog iemand nodig (met bijv. 2 controllers) voor een 4-speler stukje in het level van de Pirates of the Caribbean DLC. Eigenlijk is het heel simpel, maar ik heb zelf geen 4 controllers helaas. Iemand? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 18:08
Iedere keer als ik "Actie, Adventure en Platform Games" open en ik dit topic zie denk ik "Fuck yeah! Vervolg op Little Big Adventure!" ...en iedere keer ben ik weer teleurgesteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Loona35 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:58:
Iedere keer als ik "Actie, Adventure en Platform Games" open en ik dit topic zie denk ik "Fuck yeah! Vervolg op Little Big Adventure!" ...en iedere keer ben ik weer teleurgesteld :D
Ik denk dat het wel een goed idee is om binnenkort een nieuw topic voor LBP2 te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Wii4all schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:40:
19 janurari little big planet 2, gaan we dan hier door of wordt er een nieuw topic gemaakt?
Best wordt er een nieuw topic aangemaakt, anders verliezen we snel het overzicht en zullen mensen in de verkeerde topics gaan posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:27
Zaterdag de grote dag :P. Hoop dat ik hem meteen zaterdag heb. Kunnen we lekker heel de zondag gamen :P. Zijn er meer mensen die hem hebben besteld? Hopenlijk net zoveel plezier als de 1e :P, alleen wel iets makkelijk om platina te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Flexicon schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:28:
Zaterdag de grote dag :P. Hoop dat ik hem meteen zaterdag heb. Kunnen we lekker heel de zondag gamen :P. Zijn er meer mensen die hem hebben besteld? Hopenlijk net zoveel plezier als de 1e :P, alleen wel iets makkelijk om platina te halen...
Platinum voor LBP2 zal een stukje lastiger zijn.

http://www.ps3trophies.org/game/littlebigplanet-2/trophies/
- Spend 5 hours playing community levels
- Spend 24 active hours in Create mode
- Give 160 positive or negative votes on community levels
- Place in the top 25% of players in the online scoreboard for a Story level

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 16-01-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Al zijn dat natuurlijk niet de lastigste dingen om te halen, dat is gewoon veel spelen, maar bijvoorbeeld alle levels acen is te frustrerend :P, en wil mijn controller en televisie wel graag heel laten 8)7
Ace 10 different Story levels in a row
Ace every level in the story mode
Dit is bijvoorbeeld zo'n lastige ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Flexicon op 16-01-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 07:50
Enig idee waar ik het LBP 2 draadje kan vinden?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ericjooo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:16:
Enig idee waar ik het LBP 2 draadje kan vinden?
Is nog niet gemaakt. ;)

Ik heb LBP2 vandaag gekocht bij Game Mania, kreeg er een Sackboy (15 cm.) gratis bij 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 19-01-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 07:50
Okee, klinkt goed! Welke vestiging van gamemania?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ericjooo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:07:
Okee, klinkt goed! Welke vestiging van gamemania?
Ze hebben ze bij alle GameMania's. Als er over zijn van de pre-orders krijg je er één als je het spel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:54

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag even naar de mediamarkt geweest of er nog leuke games lagen. Ik was erg aan het twijfelen om hem mee te nemen. Uiteindelijk mee genomen naar de kassa (waar een lange rij stond). Omdat ik zo lang moest wachten begon ik te denken.

Volgende maand Test Drive 2. Nu LBP2. Heb besloten om hem maar terug te leggen en hem te halen wanneer hij is afgeprijst :$

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295148

Gelukkig geen heart trophies meer, dat scheelt een hoop levels die mensen hebben gemaakt puur voor de hearts. Die trophie veroorzaakte in deel 1 een hoop bagger velden, hopelijk is dat nu minder. :)

Ik denk dat morgen maar eens een bezoekje breng aan gamemania, eens zien of ze nog wat hebben liggen. Ik heb pas geleden nog alle levels op ace gehaald, en zit bijna op de 90% qua items. Dus die kan ik in ieder geval meenemen naar deel 2. :P

Ik ben benieuwd wat mensen er allemaal wel niet in gaan maken, bij de beta waren er al verbazingwekkende dingen gemaakt. En uiteraard zelf ook wat knutselen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Heb gisteren LBP2 opgehaald bij Bart Smit.

Eerste bevindingen: Er zitten toch best wat leuke verbetering t.o.v. LBP1 in. Moeilijksheidgraad ook ook gelijk al redelijk, helemaal goed dus.

Het lukte me echter nog niet om de level online te spelen, kreeg elke keer time-outs. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
misschien is dat omdat hij officieel morgen pas verkrijgbaar is?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Is het iemand al opgevallen dat als je bij 'Ik' maan versieren klikt je dan je aarde versierd i.p.v. je maan en als je aarde versieren doet je je maan versierd i.p.v. je aarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
zoenvisje schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:39:
Is het iemand al opgevallen dat als je bij 'Ik' maan versieren klikt je dan je aarde versierd i.p.v. je maan en als je aarde versieren doet je je maan versierd i.p.v. je aarde.
Bij mij klopt het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Nee, is me niet opgevallen.

Wel leuk dat ie alle instellingen van LBP1 overneemt. Ik schrok ff, want ik moest mijn pod nog opruimen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Ik dacht eerst wat is dat voor raar iets, er gebeurd niks. Maar later zag ik (ik probeerde mijn aarde te veranderen) dat op de achtergrond mijn maan veranderde. En dat is nu dus steeds zo, nou ja zijn ergere dingen dan dat.

Mijn pod staat alweer vol met nieuwe troep :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Waar en voor welk bedrag hebben jullie LBP2 gekocht? Als je naar Gamemania gaat betaal je toch €64,99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-05 19:17
FRS en Bart Smit ook 65.. Bij de Mediamarkt zag ik hem voor 55 liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hoe zijn de ervaringen tot nu toe?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Erg goed, must buy als je LBP 1 ook leuk vind om te doen :)

spoiler:
de taartinator vind ik geniaal, zoveel mogelijkheden :)

Helaas heeft mijn ps3 nu ineens weer last van spontaan uitvallen na 2 maand prima gewerkt te hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Zo'n Sackboy lijkt me wel een leuke gadget. Vandaar dat ik het even vroeg. ;)

Ik heb nog een kortingscoupon van €10 voor FRS. Maar die hebben zeker geen Sackboy's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik vind deze LBP geweldig :D Ik heb al de story mode 'uitgespeeld', sommige stukjes zijn best lastig, maar na een paar keer proberen lukt het wel. Alleen moet het multiplayer gedeelte van de story mode wat beter gemaakt worden, elke keer als ik met iemand wilt verbinden, wordt het niet geaccepteerd ('Player X has denied your request') of loopt het tijdens het laden vast.

Alleen moet ik nog de editor onder de knie krijgen, ik snapte er al niet zoveel van bij LBP1, en bij LBP2 is er nog meer bij gekomen! Gelukkig zijn er wel extra tutorials :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:29:
Zo'n Sackboy lijkt me wel een leuke gadget. Vandaar dat ik het even vroeg. ;)

Ik heb nog een kortingscoupon van €10 voor FRS. Maar die hebben zeker geen Sackboy's? :P
Alleen GameMania heeft/had de Sackboy.

Er is ook een nieuwe website (www.lbp.me). Hier kan je makkelijk levels van iedereen vinden en die dan aan je 'wachtlijst' toevoegen. Als je dan LBP2 weer speelt kan je die levels gelijk spelen

[ Voor 24% gewijzigd door Ike. op 21-01-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Zo net de verhaallijn uitgespeeld. Ik vond hem een stuk makkelijker dan LBP1. Ook vond ik hem vrij kort.

Gelukkig is LBP een spel dat pas begint als je de verhaallijn uit hebt, nu nog een heleboel prijzenbubbels te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 20:58
Ike. schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:06:
[...]
Alleen GameMania heeft/had de Sackboy.
Die sackboy is het een sleutelhanger of een normaal poppetje?
Want ik zit in engeland en heb hier als ik me het goed herinner een heel schap met die poppetjes gezien, met verschillende emoties.
Als iemand ze graag heeft kan ik binnenkort wel gaan kijken of ze er nog zijn en hoe duur ze zijn en hoe duur het versturen zou zijn en welke emoties.
Sleutelhanger: http://pure.hmv.com/other...in-happy/invt/g091000151/
Normaal poppetjehttp://pure.hmv.com/other...re-angry/invt/g091000166/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Pompi schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:23:
[...]

Die sackboy is het een sleutelhanger of een normaal poppetje?
Want ik zit in engeland en heb hier als ik me het goed herinner een heel schap met die poppetjes gezien, met verschillende emoties.
Als iemand ze graag heeft kan ik binnenkort wel gaan kijken of ze er nog zijn en hoe duur ze zijn en hoe duur het versturen zou zijn en welke emoties.
Sleutelhanger: http://pure.hmv.com/other...in-happy/invt/g091000151/
Normaal poppetjehttp://pure.hmv.com/other...re-angry/invt/g091000166/
Normale ('Sackboy Happy'), deze :amazon link
Die Sackboy van HMV is kleiner (HMV -> 3 inches, die ik heb is 6 inches)

Via amazon.co.uk vind ik happy, scared, angry, afro & computer gear (allen 6")

[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 22-01-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik wacht denk ik heel ff tot LBP2 in de aanbieding is voor €40 en dan ga ik 'em kopen. Eerst maar eens wat andere spellen doorspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Vandaag weer wat uurtjes met OPSLAGHOND gespeeld. :*)
Story heeft maar 30 levels (MP/versus levels niet meegeteld), maar ik denk dat de meeste groter zijn dan die uit het eerste deel.

Ik heb al een aantal zeer leuke community levels gevonden/gespeeld.
http://lbp.me/v/wqbvxw
http://lbp.me/v/w-26h5
http://lbp.me/v/w-328s

Foto van vanmiddag (Unhearted: Drakes Misfortune 2):
Afbeeldingslocatie: http://i0.lbp.me/img/ft/da0051a0fdecc20311e9f66e400cab874147848b.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 23-01-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ike. schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:51:
Vandaag weer wat uurtjes met OPSLAGHOND gespeeld. :*)
Story heeft maar 30 levels (MP/versus levels niet meegeteld), maar ik denk dat de meeste groter zijn dan die uit het eerste deel.
Ik vind deel 2 (met name de multiplayer) fijner en vooral soepeler spelen dan deel 1.
De levels zijn volgens mij ook een stuk groter.
Met name de versuslevels zijn genieten. :)
De Bossfight met 4 man was té frusterend vanmiddag. _O-

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:16:
[...]

Ik vind deel 2 (met name de multiplayer) fijner en vooral soepeler spelen dan deel 1.
De levels zijn volgens mij ook een stuk groter.
Met name de versuslevels zijn genieten. :)
De Bossfight met 4 man was té frusterend vanmiddag. _O-
Laatste level is echt niet gemaakt voor MP. Als je alleen speelt kan je dat level makkelijk halen zonder dood te gaan.
Ik heb nu 99% van de prize bubbles volgens de 'pin-info'. Moet alleen nog een paar lvls van de laatste 2 planeten.

Wanneer zullen we die doen? :P We kunnen dan ook wel een aantal community versus levels spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ike. schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:22:
[...]

Laatste level is echt niet gemaakt voor MP. Als je alleen speelt ace je dat level erg makkelijk.
Ik heb nu 99% van de prize bubbles volgens de 'pin-info'. Moet alleen nog een paar lvls van de laatste 2 planeten.

Wanneer zullen we die doen? :P We kunnen dan ook wel een aantal community versus levels spelen.
Heb 'm net weer opgestart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:24:
[...]

Heb 'm net weer opgestart. ;)
Dan zet ik mijn PS3 ook nog even aan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 23-01-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 01-05 14:27
Ik ben serieus gisteren pas voor het eerst met LBP 1 begonnen. Mijn vader speelt nooit echt op zijn PS3 (heeft hem meer voor films) en heeft LBP er bij gehad.
Nu heb ik hem dus gekregen, maar wat is dat lachen zeg. Lekker onbezorgde "happy" gameplay, heerlijk :)

Erg tof ook hoe sommige custom levels gemaakt zijn, alleen had ik met de MP nogal wat last van lag. Is dat iets dat bekend is bij deze game online of zou dat incidenteel geweest zijn?
Het was zo erg dat hij soms niet op input reageerde en even later weer wel (heel vervelend als je op een afgrond afrent en hij reageert niet als ik op X druk om te springen :P).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 23:08
Denk dat de Lag ook komt door Deel 2 ik heb zelf ook veel connectie problemen. Plus er is een Load bug in deel 2. Zijn er al oplossingen voor? al ergens gelezen dat je tussen de Load screens de controller disable- reneble moet doen.

Story mode moet nog op 100% dus diegenen die dat ook nog moeten halen mogen mij toevoegen. psyKu (ja hoofd letter K )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik mis nog een paar spullen bij LBP1. Klopt het dat als ik deze weer ga spelen, en vervolgens "importeer lbp1 profiel" kies dat dan alle nieuwe spullen in LBP2 geladen worden? Zonder mijn LBP2 profiel te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ike. schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:27:
[...]
Dan zet ik mijn PS3 ook nog even aan :)
Vanavond boosten?
Ben nu niet in de buurt van mijn PS3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Oké, ik heb LBP2 besteld voor omgerekend €39. Dus binnenkort wil ik ook wel met jullie spelen Ike. en OPSLAGHOND.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:05:
Oké, ik heb LBP2 besteld voor omgerekend €39. Dus binnenkort wil ik ook wel met jullie spelen Ike. en OPSLAGHOND.

:D
Je bent al te laat... Ik heb alle prize bubbles al :P

Ik heb nu 16/30 levels 'geaced', Zitten wel weer wat lastige levels tussen.
LBP1 moet ik nog steeds 4 of 5 levels acen voor de Platinum trophy |:(

Heb je het spel via de UK besteld?

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 24-01-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:07:
[...]

Ja, bij Zavvi en dan de 15% kortingscode uit het Algemeen Budget Gaming Topic. Houd jij je spellen altijd of speel je ze snel uit en verkoop je ze weer? :P

Er zijn vast genoeg mensen te vinden die dan nog de levels willen spelen lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:09:
[...]

Ja, bij Zavvi en dan de 15% kortingscode uit het Algemeen Budget Gaming Topic. Houd jij je spellen altijd of speel je ze snel uit en verkoop je ze weer? :P

Er zijn vast genoeg mensen te vinden die dan nog de levels willen spelen lijkt me. :)
LBP2 zal ik nog lang niet verkopen, spel blijft leuk ookal heb je alles al uitgespeeld.
LBP heb ik pas verkocht nadat ik het spel gratis kon downloaden via PS+

Ik weet niet of je al je DLC (+kostuums) weer kan gebruiken met LBP2 UK als je alles uit de NL store hebt gedownload.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 24-01-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik zoek nog wel iemand om wat multiplayer levels mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ike. schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:07:
[...]

Ik heb nu 16/30 levels 'geaced', Zitten wel weer wat lastige levels tussen.
LBP1 moet ik nog steeds 4 of 5 levels acen voor de Platinum trophy |:(

Ik heb ze ook al, maar help graag de komende tijd tot Killzone 3 uitkomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Ik ben ook nog op zoek naar een LBP2 maatje, voeg me maar toe: ZoenVisje

Heb een paar levels op 100% maar lang nog niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Niemand die nog LBP1 speelt hier?

Btw, is het niet handig als iemand een LBP2 topic start? Het kan aan mij liggen aangezien ik eigenlijk vrij laat met LBP1 begin, maar het werkt vrij verwarrend om beide games in 1 topic te bespreken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
Speek schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:19:
Niemand die nog LBP1 speelt hier?

Btw, is het niet handig als iemand een LBP2 topic start? Het kan aan mij liggen aangezien ik eigenlijk vrij laat met LBP1 begin, maar het werkt vrij verwarrend om beide games in 1 topic te bespreken :9
Denk niet dat veel mensen lbp1 nog spelen :P. Zeker aangezien de meeste hem echt grijs hebben gespeeld :P. En Little Big planet 2 is zo vet, je wil niet meer terug naar deel 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 01-05 21:56
Er zitten toch best lastige stukken in LBP2, vooral als je alle prijsbubbles wilt halen :D

Zoals hierboven al aangegeven deeltje 2 is zelfs nog beter dan deel 1

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@Flexicon
Dat vreesde ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
We wijzigen dit topic gewoon in LBP2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 18-03 11:10

Hulkr_

Hulkr_

Wat gebruiken jullie om te communiceren? Een toetsenbord op je controller of via headset? Ik vind het erg lastig om te laten weten dat je nog niet alles hebt of dat je een andere kant op wilt lopen.

p.s voeg me toe als je nog bijna niks hebt gehaald (100% enz.) Ik ben vrijwel nog bij het begin.

[ Voor 49% gewijzigd door Hulkr_ op 25-01-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Rrrrrr_ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:08:
Wat gebruiken jullie om te communiceren? Een toetsenbord op je controller of via headset? Ik vind het erg lastig om te laten weten dat je nog niet alles hebt of dat je een andere kant op wilt lopen.

p.s voeg me toe als je nog bijna niks hebt gehaald (100% enz.) Ik ben vrijwel nog bij het begin.
Ik heb een keypad (voor op de controller) en ook een headset. Beide zijn erg handig. De keypad gebruik ik als ik met onbekenden speel en de headset als ik met vrienden/bekenden speel.

Vaak spelen we hier via GoT met headset. Maar soms ook weleens zonder en dan gebruik ik ook de keypad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

LuPo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:28:
[...]

Ik heb een keypad (voor op de controller) en ook een headset. Beide zijn erg handig. De keypad gebruik ik als ik met onbekenden speel en de headset als ik met vrienden/bekenden speel.

Vaak spelen we via GoT met headset. Maar soms ook weleens zonder en dan gebruik ik ook de keypad. :)
Hm dan toch maar eens over een headset nadenken. Nog tips voor merken qua comfort en kwaliteit?
Jullie spelen via GoT? Is er al een verzamellijst van LBP2 spelers? Count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Rrrrrr_ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:34:
[...]

Hm dan toch maar eens over een headset nadenken. Nog tips voor merken qua comfort en kwaliteit?
Jullie spelen via GoT? Is er al een verzamellijst van LBP2 spelers? Count me in!
http://www.zavvi.com/game...ess-headset/10081017.html

Sony headset is goed, duur in de winkel maar via internet goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Rrrrrr_ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:34:
[...]

Ik zou gewoon gaan voor de officiële Sony Headset (die Ike. noemt). Die heeft namelijk een HQ stand waardoor alles wat je zegt duidelijk overkomt bij de ander.

Ik bedoelde dat als we hier met elkaar spelen we vaak met headset doen. Er is volgens mij niet echt een lijst ofzo. ;)
Je kunt elkaar gewoon toevoegen op PSN (bij vrienden) en dan even een berichtje naar elkaar sturen om bijv. een keer af te spreken om LBP2 te doen. :)

Ik krijg LBP2 als het goed is binnen nu en twee weken. Kan haast niet wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Iemand zin om een keertje wat 2-4 player plekken te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Zhalix schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:21:
Ik zal je straks toevoegen. ;)

Er zijn maar 2 of 3 levels met '4 player bubbles'. Je kan die makkelijk met 2 of 3 man doen als iemand een extra controller heeft.

LBP2 speelt het beste/leukste met 2 of 3 spelers. Veel levels zijn erg druk of hebben veel bewegende objecten waardoor het met 4 spelers soms erg onduidelijk kan worden wie waar is.

Heeft iemand de Marvel Level Kit DLC? Ik denk dat het wel leuke levels zijn maar zijn die 4 levels €5 waard?
Heb nog €5,02 op mijn PSN account en wilde dit aan LBP DLC besteden. (Pirates/MGS DLC heb ik al)
de Killzone kostuums zien er ook cool uit 8)

[ Voor 77% gewijzigd door Ike. op 25-01-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Zhalix schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:21:
Ik ben sowieso wel voor alles in. Voeg me maar toe. 6x 'r' underscore streepje

[ Voor 5% gewijzigd door Hulkr_ op 25-01-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Gisteren een leuk potje gedaan! Rrrrrr_, ik weet alleen niet zeker of ik jouw naam goed heb ingevuld op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Als je hem niet goed heb ingevuld dan zou je een foutmelding moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

Zhalix schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:39:
Gisteren een leuk potje gedaan! Rrrrrr_, ik weet alleen niet zeker of ik jouw naam goed heb ingevuld op PSN.
Ja ik heb je uitnodiging gekregen. Ik kan pas vanaf donderdagavond weer gamen ivm werk en sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Zo he, echt vervelend om met meerdere mensen de story mode te doen. Zo zag het er bij mij uit in een half uurtje:
Time out, time out, time out, auto-reject, auto-reject, reject, reject, time out, time out....

Heeeel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zijn er nog leuke user-levels die jullie aan kunnen raden?

Ik ga vanavond deze nog maar eens proberen: http://www.gametrailers.c...tar-littlebigplanet/52651

Is er nog 1 van deel1, maar hij ziet er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
-RazieL- schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:05:
Zijn er nog leuke user-levels die jullie aan kunnen raden?

Ik ga vanavond deze nog maar eens proberen: http://www.gametrailers.c...tar-littlebigplanet/52651

Is er nog 1 van deel1, maar hij ziet er erg goed uit.
kijk eens op www.lbp.me ;)

De 2 Unhearted lvls zijn erg mooi (Uncharted remakes)

'Lockstitch' heeft mooie lvls gemaakt. (oa. A Realm Forgotten, Vile Anchorage en Granite Gardens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 15:39

Hedva

Blobfish

Ik zou ook graag toegevoegd worden aan de lijst met spelers.

Mijn PSN is Hedva (net als mn nickname hier dus)

Ik heb alle levels al geaced.
Ik moet alleen de prizebubbles nog die met 4 players gedaan moeten worden. Alle andere prizebubbles heb ik al.

Als er iemand is die me wilt helpen!! Erg graag. Ik heb ook twee controlers tot mijn beschikking dus ik zou eventueel voor 2 players kunnen spelen. Ook wil ik jullie natuurlijk helpen als iemand nog prizebubbles nodig heeft voor 2, 3 of 4 players. Help graag mee.

Stuur me een PM of voeg me toe op playstion: PSN = Hedva (zet er wel even bij dat je van tweakers bent en little big planet)

[ Voor 10% gewijzigd door Hedva op 05-02-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_

Hulkr_

Hulkr_

PS3 headset is gister bezorgd door TNT ;). Ik heb bijna de verhaallijn uitgespeeld dus kan dan voor de aces en voor de 2,3,4 plekken gaan. Ik voeg je vanavond wel even toe Hedva. Hoe meer mensen, hoe beter. Mijn PSN-ID staat in m'n signature. Zelfde verhaal als Hedva, laat even weten dat je van tweakers bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257672

Hoi! Heb zojuist mijn eerste LBP2-level afgemaakt en gepubliceerd! Ik ben er erg blij mee. Heb ook weer een hoop dingen geleerd. En ik had het geluk dat een maat van me wilde helpen.

Back to Helghan
http://lbp.me/v/xkhydj (voeg 'm toe aan 'je rijtje'!)

Eerst krijg je de intro... daarna ga je direct door naar de game via een level-link (zodat je 'm meteen kunt herstarten zonder de hele intro opnieuw uit te hoeven zitten, mocht je je highscore willen verbeteren).

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://i9.lbp.me/img/ft/179a2042b8a60104d6ecc466de06a7b5fa3fa0cb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ia.lbp.me/img/ft/efa9f5103c56be293c09bb9de067b329af60233b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i9.lbp.me/img/ft/789e8d2e82cc28cae6eb73b0c45d43d46530abd9.jpg

Dan de game zelf: Ik heb er een volledig menu ingebouwd, met de opties:
- Play Now
- Prelude (watch intro)
- Tutorial (learn to play)

De game is vergelijkbaar met Doodle Jump / Abduction... Je bestuurt het character met de Sixaxis Motion Sensor en gaat van platform naar platform. Voor elk geraakt platform krijg je punten. Zodra je een platform hebt geraakt zal deze verdwijnen. Er zijn ook power-ups die je kunt gebruiken om sneller naar boven te komen.

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://i9.lbp.me/img/ft/549710cf6a27ca19efacdab4b5d378f5a5084457.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i4.lbp.me/img/ft/b8406f8b7c7772697c64652fdc8fdf3e0e27801b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.lbp.me/img/ft/d6747b88fb7f630cb574d8ba7abc4b0f5eaa5438.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i2.lbp.me/img/ft/fd22a1a6a924779de1057a67e4b64a9d2dfbf2a3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Inception trailer;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BXk5U-1z_Gc&feature=player_embedded]
Ik heb volgens mij al meer van dit soort filmpjes bekeken dan zelf aan levels gewerkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Niemand meer aan het gamen? Ik zoek iemand die de (online) trophies voor LBP2 nog moet. Samen boosten anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:04:
Niemand meer aan het gamen? Ik zoek iemand die de (online) trophies voor LBP2 nog moet. Samen boosten anyone?
ik kom je straks wel even helpen. (over een uurtje)

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 20-02-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik wilde ook net opstarten, maar zie dat er een update is.
Even updaten dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:29:
[...]

Lees nu je berichtje. Zag je net wel online komen maar wist niet dat je me wilde helpen. :P
OPSLAGHOND schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:59:
Ik wilde ook net opstarten, maar zie dat er een update is.
Even updaten dus ...
Ik stuur je wel even een PSN-berichtje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:29:
[...]

Hoe krijg jij het voor elkaar dat je al 50 plays op je level hebt? :P

Aan iedereen die LBP2 heeft: zouden jullie mijn level in LBP2 misschien willen spelen? :$

[ Voor 16% gewijzigd door LuPo op 22-02-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:20:
[...]

Hoe krijg jij het voor elkaar dat je al 50 plays op je level hebt? :P

Aan iedereen die LBP2 heeft: zouden jullie mijn level in LBP2 misschien willen spelen? :$
Mijn PSN-ID + lvlnaam gepost in een 'boost topic' op www.PS3Trophies.org.
Omdat ik het spel één dag voor releasedate had stond ik bijna bovenaan in dat lijstje, daardoor had ik de trophy erg snel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:42:
[...]

Mijn PSN-ID + lvlnaam gepost in een 'boost topic' op www.PS3Trophies.org.
Omdat ik het spel één dag voor releasedate had stond ik bijna bovenaan in dat lijstje, daardoor had ik de trophy erg snel >:)
Ik heb m'n PSN-ID + levelnaam daar ook gepost vanochtend. :)

Ging net even zoeken en kwam je tegen op één van de eerste pagina's inderdaad. Fubu? :P

Maar ik heb dus een nieuw level aangemaakt die gelijk eindigt (lekker makkelijk voor de mensen die 'em spelen) dus misschien wil je hem nog een keertje spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Gisteren gelijk begonnen met het spelen van levels van andere mensen op PS3T. Bij elk level dat ik speelde gelijk een 'review' geplaatst met "return the p4p please". Ik denk dat ik een stuk of 50-100 levels gespeeld heb.

De trophy net gekregen. In één dag 50 plays krijgen is dus best mogelijk. Je moet er alleen ff wat tijd instoppen door andere levels te spelen en een berichtje te plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 04-05 12:43
LBP2 ook maar aangeschaft! Mijn eerste lol-moment, was met die taartjes schieter, geniaal bedacht :D

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Jullie mogen mij ook toevoegen hoor
Psn= Knupoltor
Vermeld er eventjes bij dat het om tweakers en lbp 2 gaat.

See you in the game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilMe
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08-2024
LBP 2 is echt super gaaf! Mijn vriend heeft hem met zijn verjaardag gekregen en vind het niet zo leuk dat ik al verder ben als dat hij is :P

Sommige dingen zijn erg leuk. Het taartjes schieten maar ook op een hamster of een kameel rondrennen.

Ik ben er weg van in ieder geval!

Vriendin van alex3305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
EvilMe schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 01:37:
LBP 2 is echt super gaaf! Mijn vriend heeft hem met zijn verjaardag gekregen en vind het niet zo leuk dat ik al verder ben als dat hij is :P

Sommige dingen zijn erg leuk. Het taartjes schieten maar ook op een hamster of een kameel rondrennen.

Ik ben er weg van in ieder geval!
Mijn vriendin had exact hetzelfde. We hebben het spel dan ook binnen een week helemaal uitgespeeld! :P
Op naar deel 3! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ik zag LBP 2 vandaag in verschillende winkels liggen voor €39,99. Ik had niet verwacht dat deel 2 nu al €20 goedkoper zou zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Ike. op 12-03-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Deze prijsdaling is wel erg snel inderdaad. Zou het spel niet zo goed verkopen?

Ik ben trouwens de hele avond en nacht online, maar speel niet. M'n PS3 staat aan om de trophy '24 uur in Create-mode' te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ike. schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:39:
Ik zag LBP 2 vandaag in verschillende winkels liggen voor €39,99. Ik had niet verwacht dat deel 2 nu al €20 goedkoper zou zijn.
http://www.wehkamp.nl/Zoe...=5E2&ArtikelNummer=194681

Nog even getwijfeld of ik hem zou kopen, maar wil toch eerst nog LBP 1 volledig uitspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb LBP2 platinum gehaald! :D

Een nachtje met de Turbo controller aan laten staan en de trophy voor 24 uur in Create-mode was binnen. 8)

Iemand nog op zoek naar een Turbo controller? Ik heb er eentje die ik weer verkoop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deel 2 was vrijdag bij Bol.com € 29.. ik heb hem gelijk besteld. Nu is hij weer € 69. Wilde hem eigenlijk pas kopen als ik LBP1 uit had, maar kon dit natuurlijk niet weerstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-04 17:03
Heb LBP2 ook net gekocht, als kadootje voor m'n dochter. Was 39,99.
Liep ik even verder naar Bart Smit...was die daar 29,99.
Nah ja, bij gamemania kreeg ik in ieder geval punten.
Ben benieuwd, ik en m'n dochter vonden de demo's leuk, ook meteen maar een 2e controller gehaald (wat blijven die dingen nog duur, de originele dualshock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303104

Ik heb LBP1 van de PSN store gedownload (uit welcome back program), maar ik snap echt niet hoe ik nou samen met een vriend/vriendin in een level kom.
Kan iemand dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Offline of online?
Offline kan je een extra controller pakken en dan komt in het beginscherm er een tweede speler bij.

Als je in een level bent staat er vooraan een paaltje. Als je daar langs bent kunnen er geen andere spelers meer joinen, dus als je online met anderen wilt spelen moet je daarvoor blijven wachten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-05 15:17
LBP via het Welcome Back programma gedownload. Zeker een leuk spel. Enige nadeel is de besturing, deze is af en toe echt om te huilen. Dit hoor ik van veel mensen die em hebben gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Waar / Hoe kan ik die extra levels uitkiezen en downloaden?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

VulcanRaven schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:27:
LBP via het Welcome Back programma gedownload. Zeker een leuk spel. Enige nadeel is de besturing, deze is af en toe echt om te huilen. Dit hoor ik van veel mensen die em hebben gedownload.
Ach, het went wel... Ik vind het ook erg lastig, maar gelukkig zijn er de oefen levels.
Alleen het slingeren suckt wel een beetje...

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-05 15:17
AW_Bos schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:01:
[...]

Ach, het went wel... Ik vind het ook erg lastig, maar gelukkig zijn er de oefen levels.
Alleen het slingeren suckt wel een beetje...
Mwah slingeren heb ik geen problemen mee. Wel met bijvoorbeeld op een karretje springen dat onder je rijdt. Dat pakt ie nooit meteen.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste