|
[ Voor 58% gewijzigd door Uhmmie op 24-11-2008 19:18 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
|
[ Voor 58% gewijzigd door Uhmmie op 24-11-2008 19:18 ]
I served in a company of heroes.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Aardig wat zeg!Sony Computer Entertainment en Media Molecule willen iedereen bedanken voor de geweldige start van de LittleBigPlanet community, aldus semi-officiële site ThreeSpeech. Tot dusver zijn een 84,000 individuele levels geupload, terwijl meer dan 27 miljoen speelbare levels zijn voltooid door gamers.
[ Voor 6% gewijzigd door Soepstengel op 17-11-2008 19:21 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
PSN: Shiver23
[ Voor 93% gewijzigd door Shiver23 op 17-11-2008 20:57 ]
Untappd: politrix
[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 18-11-2008 08:47 ]
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 11:03 ]
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Verwijderd
Verwijderd
Ja, dus, ik dacht altijd dat Recent terugsloeg op recente toevoegingen. Maar dat is dus jouw eigen recently played lijst. Valt het op dat ik LBP nog niet zo héél lang gespeeld heb?[b][message=31068044,noline]En is er trouwens nergens een lijst te vinden met "your recently played levels" ?
*veegt kwijl van gezichtVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:00:
Mooie en complete openingspost!
Ik zou ook graag in de lijst met spelers terecht willen komen.
Mijn PSN is: Caemgen ..
Levels die ik gemaakt heb zijn:
• Lost in the Dark
• Lost in the Cold
• Electrifly
• Mystic Forest Adventures
Screenshots van Lost in the Cold:
[afbeelding][afbeelding]
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Verwijderd
Thanks!Marcks schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:01:
[...]
*veegt kwijl van gezicht
Wat maak jij gruwelijk mooie levels.
[ Voor 50% gewijzigd door Uhmmie op 18-11-2008 11:15 ]
Study everything, You'll find something you can use
Ziet er goed uit, zal vanavond eens kijken dat ik die ff ga spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:00:
Mooie en complete openingspost!
Ik zou ook graag in de lijst met spelers terecht willen komen.
Mijn PSN is: Caemgen ..
Levels die ik gemaakt heb zijn:
• Lost in the Dark
• Lost in the Cold
• Electrifly
• Mystic Forest Adventures
Screenshots van Lost in the Cold:
[afbeelding][afbeelding]
Filmpje van Mystic Forest Adventures:
http://www.youtube.com/watch?v=v5pYTMYxCuc
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Waarom zou je jezelf inhuden als je het spel hebt gekocht?ETM schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:46:
He-le-maal te gek dit spel
Gisteravond voor het eerst gespeeld (heb mezelf ingehouden, had 'm van 't weekend al) en had weer ouderwets moeite om de controller weg te leggen
Verwijderd
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
PSN: bobsh .:. KZ2 Stats
Verwijderd
PSN: Sluuz
heb je behoorlijk wat werk in zitten, netjes hoor.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 01:26:
Ik ben net klaar met mijn vierde level. Hij heet Electrifly.
Introducing: ELV-2000. Take this baby for a testride and try to get the highest score. Using the R1-button, the ELV-2000 flies up. Releasing the R1-button makes the ELV-2000 go down. Your goal is to dodge the electric obstacles for as long as possible. Are you up for it? Can you get the highest score possible?
Ik ben er best blij mee. Hij is moeilijk, maar dat is naar mijn mening juist goed.Probeer 'm eens, en laat me weten wat je denkt!
[video]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Donker? De meeste levels zijn naar mijn mening vrij kleurrijk. Staat je TV wel goed ingesteld?Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:09:
Gisteren weer verder gegaan, nu samen met mijn vriendin gespeeld. Leuk dat je zo op plaatsen kan komen waar je normaal niet komt, maar verder erg jammer dat het zo onduidelijk is. Ik vind veel van de levels erg donker en zie mijn sackboy nauwelijks. Zeker als er twee sackboys door het scherm rennen is het al chaotisch, zeker bij slinger-stukken of snelle stukken.
Heb mijn sackboy al extra wit gemaakt zonder extra toegevoegde shit omdat ik hem anders helemaal niet zie
Wat ik gisteren speelde was Savannah. Tv staat goed afgesteld, ja ik heb de backlight niet op 100 staan omdat dat dus juist niet goed is. Maar films zien er goed uit, genoeg detail in donkere partijen (kunstmatige extra zwart optie staat uiteraard uit). Heb met donkere games als gears of war ofzo zelfs geen problemenHammerNL schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:34:
[...]
Donker? De meeste levels zijn naar mijn mening vrij kleurvol. Staat je TV wel goed ingesteld?
PSN-ID : Cenzer
Ik speel meestal met 2 man, ik moet nog een aantal levels op 100% krijgen, voeg me maar toe dan doen we het samen (PSN: Svennie-NL). Je ziet je eigen bubbels die je nog moet, de ander ziet ook de bubbels die hij nog moet, even zwaaien, wijzen of een berichtje typen en de ander weet dat je ze nog niet hebt dan pakt hij of jij die bubbel en ga je weer verder, werkt prima zo!Engineer Stewie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:44:
Moet blijkbaar ook eens met wat GOTers spelen, ik heb bijna geen enkele level op 100%.
Ik heb jammer genoeg vaak last van lag als er 3 of 4 personen zijn.
Die krijg je soms in andere levels, en als ze hebt en je moet ze gebruiken in een bepaalde level dan staan ze onder het kopje Switch Triggers, als ik me niet vergis.Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:00:
Jullie mogen mij ook toevoegen: phusebox; maar ik ben wel nog een noob haha.
Kwam er gisteren pas achter dat je stickers op die kartonnen dingen moest plakken om bepaalde deuren te openen, maar sowieso mis ik een hoop van die stickers
PSN-ID : Cenzer
Verwijderd
Dank je wel! En eh.. Ik denk dat als je 'm zelf speelt het wel mee vind vallen. Hij is juist niet kaal vanwege de diverse licht-effecten.. Tenminste, dat vind ik zelfhimlims_ schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:51:
[...]
heb je behoorlijk wat werk in zitten, netjes hoor.
ziet er wel beetje kaal uit (her en der een sticker)
zal vanavond een spelen op de PS3, zo'n youtube is ook neit alles
stp - PSN ID: stp_4
L2 of r2 indrukken en dan met de pookjes de armen laten bewegen.stp_4 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:43:
Ik zie soms iemand een volgbeweging met z'n armen maken. Hoe doe je dat? Ik kan alleen zwaaien..
Maar dan lukt het me enkel om de armen omhaag en omlaag te doen. Misschien iets meer oefenen dan ofzo...Svennie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:27:
[...]
L2 of r2 indrukken en dan met de pookjes de armen laten bewegen.
stp - PSN ID: stp_4
Je armen bewegen mee met hoe je de pookjes beweegt.stp_4 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:35:
[...]
Maar dan lukt het me enkel om de armen omhaag en omlaag te doen. Misschien iets meer oefenen dan ofzo...
PSN ID: robhoeben
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 14:35 ]
Headset is zeker een pre bij online play, typen is echt K. Daarbij is het te hopen dat er geen LAG is anders wordt het een moeilijk verhaal...Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:27:
Iemand die de originele sony bluetooth headset (€32.34 bij VGP) al heeft gebruikt in LittleBigPlanet? Het lijkt me namelijk wel handig om te communiceren met je stem... typen gaat echt niet vlot en bewegingen maken kan soms handig zijn, maar niet altijd even duidelijk.
Ik denk dat ik Tom Clancy Endwar headset bundle (€58.22 bij VGP) ga aanschaffen en dan dus de headset ook in LBP zal gebruiken uiteraard.
Iemand ervaringen (lag? stotterende stemmen?) met deze headset in LBP en het ook actief gebruikt? Hij lijkt me wel degelijk op zich, maar werkt het ook écht goed? Dit review is anders wel erg lovend.
PSNID : HoefMeistert
Met een blutooth of USB keyboard is het prima te doen. Maar idd voice zou nog makkelijker zijn.HoefMeistert schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:17:
[...]
Headset is zeker een pre bij online play, typen is echt K. Daarbij is het te hopen dat er geen LAG is anders wordt het een moeilijk verhaal...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
http://www.catalogged.net/
Dit was een beta waar je een key voor nodig had en deze inmiddels al weer gestopt.Raenius schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:40:
Als het goed is was er ook een demo op het PSN netwerk beschikbaar voor LBP.
Is deze er nog steeds of is hij er al weer afgehaald?
http://www.catalogged.net/
Verwijderd
Een beetje donker vind ik ze soms ook wel vooral aan de randen van het scherm. Dat chaotische vind ik juist wel leuk.Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:09:
Gisteren weer verder gegaan, nu samen met mijn vriendin gespeeld. Leuk dat je zo op plaatsen kan komen waar je normaal niet komt, maar verder erg jammer dat het zo onduidelijk is. Ik vind veel van de levels erg donker en zie mijn sackboy nauwelijks. Zeker als er twee sackboys door het scherm rennen is het al chaotisch, zeker bij slinger-stukken of snelle stukken.
Heb mijn sackboy al extra wit gemaakt zonder extra toegevoegde shit omdat ik hem anders helemaal niet zie
PSN-id: Chrasher
I served in a company of heroes.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
[ Voor 56% gewijzigd door FireBladeX op 19-11-2008 20:56 ]
Waarom zou ie verwijderd zijn?hesr schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:54:
Ik dacht dat level 'Azure Palace' verwijderd was? Mijn zusjes zaten het net namelijk nog te spelen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Die is inderdaad tijdelijk offline geweest. Waarschijnlijk had iemand het level 'aangegeven' en toen heeft Sony het tijdelijk van de servers afgehaald. Bij een ander level, World of Color, is hetzelfde gebeurd en of die al terug is weet ik niet...Nakebod schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:58:
Waarom zou ie verwijderd zijn?
Dat is één van de vetste userlevels imho.
De naam is trouwens voluit The Azure Palace, misschien dat je hem daarom niet zag?
[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 19-11-2008 21:25 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik heb de PS3 ook op RGB-Full gezet, ik dacht dat mijn panasonic plasma dat wel aankon maar bij nader inzien is mijn beeld ook vrij donker. Dus de meeste tv's kunnen daar niks mee, goed dat je het zegt, ik dacht dat Full RGB het beste beeld zou geven. Maar blijkbaar dus niet. Zal het morgen terug zetten.Chrasher schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:36:
Volgens mij zijn er veel mensen die in de instellingen van de PS3 "RGB-Full" aan hebben staan i.p.v. "RGB-Limited".
De meeste LCD's (90%) zijn niet compatible met "RGB-Full", wat een nogal donker scherm oplevert (grijswaardes die zwart worden / (black crush).
Misschien die optie eens veranderen?
Verwijderd
LittleBigPlanet: FAQ/Walkthrough by YYZedrobhoeben schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:28:
Ik heb nu op 4/5 levels na overal 100% gehaald. Welke ik maar niet haal is "lowrider", dat level in de metropolis met die auto. Ik sta op 94%, en moet nog 2 items geloof ik. Ik heb 2 keer met iemand door het level gelopen, maar kwam niet verder..... iemand tips?
Beetje jammer dat de Walkthrough nog verre van compleet is, enkel het eerste level is pas beschreven...Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:37:
[...]
LittleBigPlanet: FAQ/Walkthrough by YYZed
Hij heeft ook een youtube channel waarin hij alle levels doorloopt. Meer specifiek jouw level is hier te bekijken.
Van zo'n beetje elk veld is er op youtube een filmpjeMaciek schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:41:
Ik speelde vandaag met m'n vriendin. Hoe beter ze het door had hoe leuker het werd. In het begin maar de eerste levels gespeeld en op 100% geprobeerd te krijgen maar vaak kom ik niet verder dan rond de 80%![]()
Hoe de hell kom ik soms op 100%?
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Die heb je toch niet nodig. Ik heb onlangs een PS3 gekocht, is mijn eerste console. Speel samen met de vriendin die er al helemaal geen kaas van heeft gegeten.GonzoNL schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:45:
[...]
Van zo'n beetje elk veld is er op youtube een filmpje
Laat maar, ik heb het al gevonden. Ik heb de sticker nog niet op de auto die je op het laatst krijgt geplakt.robhoeben schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:28:
Ik heb nu op 4/5 levels na overal 100% gehaald. Welke ik maar niet haal is "lowrider", dat level in de metropolis met die auto. Ik sta op 94%, en moet nog 2 items geloof ik. Ik heb 2 keer met iemand door het level gelopen, maar kwam niet verder..... iemand tips?
Ik heb zelf de voorloper van de Jabra BT2020 en ik ben er toch niet geheel tevreden over. Een vriend van mij, waar ik vaak mee online speel, heefte de Jabra BT3010 en ook die vindt ik niet goed. Die gozer heeft een vrij normale stem maar vaak versta ik niks van wat die zegt (klinkt allemaal ontzettend eentonig). Dus wat dat betreft heb ik slechte ervaringen met bluetooth headsets. Ik vraag me daarom ook af wat de kwaliteit van de sony headset is, als die beter is ga ik die denk ik maar halen.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:27:
Iemand die de originele sony bluetooth headset (€32.34 bij VGP) al heeft gebruikt in LittleBigPlanet? Het lijkt me namelijk wel handig om te communiceren met je stem... typen gaat echt niet vlot en bewegingen maken kan soms handig zijn, maar niet altijd even duidelijk.
Ik denk dat ik Tom Clancy Endwar headset bundle (€58.22 bij VGP) ga aanschaffen en dan dus de headset ook in LBP zal gebruiken uiteraard.
Iemand ervaringen (lag? stotterende stemmen?) met deze headset in LBP en het ook actief gebruikt? Hij lijkt me wel degelijk op zich, maar werkt het ook écht goed? Dit review is anders wel erg lovend.
[ Voor 5% gewijzigd door Soepstengel op 20-11-2008 10:00 ]
Heb me gisteren idd prima vermaakt, ondanks de lag. Dat lvl met die slangen hebben we 3 keer opnieuw gedaan geloof ik, maar het is geluktrobhoeben schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:28:
Gisteravond was het weer dolle boel. Met een aantal GOT members samengespeeld door verschillende levels. Heb wat mensen kunnen helpen met 100%, en ben ook door flink wat mensen geholpen items te vinden die ik nog niet had. Helaas ook flink last gehad van lag, maar dat mocht de pret niet drukken. Ondanks dat toch wat moeilijke multiplayer stukken gehaald, waaronder dat stuk van het slangenheiligdom, waar je aan die bollen moet hangen, en de andere op de knop moet staan om em omhoog te takelen. Dat is echt tricky, zeker zonder goeie communicatie, en met enorm veel lag. Maar het is gelukt!
Was idd leuk en frustrerend gisteravondSvennie schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:22:
[...]
Heb me gisteren idd prima vermaakt, ondanks de lag. Dat lvl met die slangen hebben we 3 keer opnieuw gedaan geloof ik, maar het is gelukt
Wat ik wel jammer vind is dat we gisteren een paar lvl's gespeeld hebben die nieuw voor me waren, jullie kenden hem al en gingen er snel doorheen, sneller dan ik bij kon houden her en der, had geen tijd om rond te kijken, want jullie waren al weer verder, vanavond nog maar een keer zelf spelen.
This is the Way.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 11:42 ]
Verwijderd
Ziet er wel uit als een cool ding, maar waar is de microfoon?Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:40:
Ik wil ook graag nog toegevoegd worden aan de topicstart:
PSN ID: c0ldplay0r
ik wil wil gaan proberen een paar levels op 100% te brengen, maar ik heb geen mic of usb toetsenbord![]()
heeft er iemand misschien ervaring met deze jabra bt3030 headset?
wie gaat er vanavond mee LBP spelen?![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 20-11-2008 12:32 ]
Verwijderd
boven in zit de microfoon weggewerkt. nog meer info vind je hierShiver23 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:27:
[...]
Ziet er wel uit als een cool ding, maar waar is de microfoon?
Burp
Verwijderd
Wauw, inderdaad. Die ga ik effe spelen zodra ik weer achter LBP zit.Shiver23 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:27:
[...]
Ziet er wel uit als een cool ding, maar waar is de microfoon?
Omdat je gamegeluid niet door de headset komt zou ik voor de PS3 eerder een normale headset gebruiken. De versie van Sony is nu bijvoorbeeld erg goedkoop te krijgen bij Play.com. In het normale PS3-topic is daar zojuist een en ander over gepraat. Is niet echt spel-specifiek namelijk
Zag trouwens dit level als related filmpje bij level van Caemgen. Heel erg mooi ook.
[video]
PhD i.o.
Kort? Als je alle levels alleen probeert te halen is het inderdaad wat kort. Maar ik kreeg vanzelf de smaak te pakken om alle items in de levels te verzamelen en proberen de levels te halen zonder doodgaan. Daarbij zijn er een heleboel levels door anderen gemaakt die zeker de moeite waard zijn.Maximus schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:34:
Heb nu van de game een aantal reviews gelezen en bekeken. Deze zijn allemaal zeer positief. Ik heb alleen het idee dat de game nogal kort is (weinig SP levels) en dat de game als je geen levels bouwt Klopt dit beeld of is de game ook leuk in je eentje als je geen levels bouwt?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq