Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/2065/littlebigplanetbn0.jpg

Introductie

Little Big Planet is een unieke game waarmee je kunt spelen, maken en delen. Het is niet alleen een plafformavontuur, maar ook een gigantische community.
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/75645/161/littlebigplanet_sc008.jpg
Little Big Planet is een wereld zoals je nog nooit hebt gezien: een landschap vol pure verbeeldingskracht dat met de hand is gemaakt van alledaagse materialen. In plaats van lineaire gameplay uit andere platformspellen gebruikt Little Big Planet een geavanceerd physics-systeem dat de kracht van het Playstation 3 systeem optimaal benut.
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/55326/161/littlebigplanet_sc001.jpg
Vormen, materialen en voorwerpen reageren precies zoals je verwacht: ballen rollen, sleeën glijden en veren gaan van poing.

Quick Facts

OntwikkelaarMedia Molecule
UitgeverSony Computer Entertainment
EU Release Date5 november 2008
GenrePlatform
SpeelmodesSingle-, multi- en online multiplayer
PEGI-Rating7+
PlatformPlaystation 3

Play

Terwijl je samen met je Sackboy over Little Big Planet loopt, ontdek je allerlei verbazingwekkende locaties. De unieke levels zijn altijd even leuk en door de realistische physics en de fantasierijke ontwerpen word je steeds opnieuw verrast.
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/55329/161/littlebigplanet_sc004.jpg
Je moet uitdagingen voltooien en voorwerpen verzamelen, maar je kunt ook je gaming skills laten zien in races en topscorelijsten. Bovendien kunnen maximaal vier spelers op hetzelfde Playstation 3 systeem of online samen of tegen elkaar spelen.

Create

Maar dan zijn we er nog niet... Little Big Planet is het eerste spel dat je een fantastisch avontuur laat beleven en je ook nog eens de tools geeft die we zelf gebruikten. En het is allemaal even gebruiksvriendelijk en intuitief.
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/112212/161/littlebigplanet_sc011.jpg
Om te beginnen kun je de omgeving van je Sackboy of Sackgirl aanpassen met stickers en versieringen. Als je nog creatiever bent, kun je obstakels, vijanderen en uitdagingen plaatsen in een van de meegeleverde sjablonen.
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/112207/161/littlebigplanet_sc013.jpg
Echt, dingen maken in Little Big Planet is vreselijk verslavend en binnen de korte keren bouw je je levels en voorwerpen helemaal zelf. Eerst maak je een planning en even later loopt Sackboy rond in je eigen fantasiewereld. Tijdens het spelen van het hoofdspel heb je vast meer dan genoeg ideeën en inspiratie opgedaan.

Share

Zelfs als je zelf geen zin hebt om iets te maken, zijn er duizenden andere spelers die dat wel doen.
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/112214/161/littlebigplanet_sc007.jpg
In de online-community van het spel kun je niet alleen hun levels downloaden of spelen, maar kun je ook je eigen levels delen met anderen. Het zoeken is erg eenvoudig en omdat je levels kunt waarderen en van commentaar kunt voorzien, lijkt de Little Big Planet community erg op de online-netwerken en websites die je al kent. Je voelt je er dus meteen thuis.
Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/112204/161/littlebigplanet_sc004.jpg
Maak nieuwe vrienden, laat berichten achter, organiseer spelsessies of chat met anderen om inspiratie op te doen.

GoT members die LBP spelen

GoT nick
PSN ID
HammerNLHammerNL
SuiYkzer
NakebodNakebod
DjankieKONJOPATRICK
Mr_ThumezZThumezZ
BeerkeeperBeerkeeper
Shiver23Shiver23
Jorickjoricks
NoEinsteinNoEinstein
bertjeeeFlexioso
WizzieJPWiZZiE
Crawl NLErwinB
TomBraboTom
HoefMeistertHoefMeistert
Yuri_NLYuri_NL
robhoebenrobhoeben
Castor385Castor385
Divath101Divath101
El_Vel_v
CaemgenCaemgen
GotfatherHeinooo
brtausibrtausi
AryArian_NL
Wii4allRo_Bu
ScrooLooseScrooLoose
iKremerslt_dirty_harry
cel-edcel-ed
freekwebpeptide
Mr. BondtMrBondt
ev1ltjeev1ltje
FLiP.m0dutchpvr
_VooDooMen_Galatios
Mojo666moootje
Mortalboy1988mortalboy
YphoYpho
Engineer StewieING_STEWIE
Engineer NtodaSNeliSo
RaffuhlKuppestein
SvennieSvennie-NL
Mikey5timesMikey5times
TheebagTheebag
UhmmieSaurfeneon
SqallSolidSteve
Fighting PowerFightingPower
Stoofstef-on
ZonekillZonekill
Majohmajoh_nl
ZwartkijkerZwartkijker
Fighting PowerFightingPower
CreepyCreepyNL
GusevGussev
MaciekMaciejk8
SoepstengelAidenVennis
nudieMiC-NL
politrixpolitrix
CSBNeoS2007
Fredd-EFredd-E
avkooiArjan
zedoniteZedonite
Chubbchubbwimp2809
fitness82Fitness82
MeGaSkyMeGa_Sky
Dodgy_BobDodgyBob
OttoooeL_b0tti
Magni_NLMagni_NL
gamesnoozerGamesnoozer
technoaddictbennekommer
b00b13bobsh
GopalCenzer
Phuseboxphusebox
AdnanKanandaAdnanKananda
FireBladeXf1rebladex
tryingtodomyjobc0ldplay0r
FewtureFewture
AlieunitedAlieunited
Stuur een PM (of post hier) als je ook toegevoegd wilt worden.

LBP levels ontwikkelt door GoT members

Uhmmie (Saurfeneon)
Cave Break[foto] [foto] [foto]
City Blocks: Spiked Edition
City Blocks: Ultra Shocking
City Blocks: Hot as Hell
Tomb Blocks Deluxe
Caemgen(Caemgen)
Lost in the Dark
Lost in the Cold[foto] [foto]
Electrifly (Easy)[film] [foto] [foto]
Electrifly[film] [foto] [foto]
Mystic Forest Adventures[film]
CSB(NeoS2007)
Surprise!
gamesnoozer(Gamesnoozer)
Balloon Skyline
brtausi(brtausi)
1e level[film]
Stuur een PM (of post hier) als je jou levels ook toegevoegd wilt hebben.

Historie

[PS3] Little Big Planet - deel 1

[ Voor 58% gewijzigd door Uhmmie op 24-11-2008 19:18 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Ik zou ook in de lijst gebruikers willen staan. "Maciejk8" is mijn ID. Heb vanmiddag ook met een tweaker gespeeld. Heb wat zitten vervelen met de versieringen :p

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:08
Uhm, deze post bespaart je een hoop moeite:

http://gathering.tweakers...message/31008414#31008414

Laatst bijgewerkt tot 15 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

En wat meer plaatjes uit deel 1 mogen er ook wel bij :D Het ziet er nu zo kaal uit.
Ook is het een beetje een donkere achtergrond, doet me ook weinig denken aan LBP eerlijk gezegd. Als het nu iets van karton was ofzo :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die NU gaat spelen, voeg me eens vlug toe. Voorlopig heb ik nog geen GoT'ers staan :'(

PSNid: ev1ltje

Meestal speel tussen 19-22u wel een aardig potje LBP, dus toevoegen maar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik citeer:
Sony Computer Entertainment en Media Molecule willen iedereen bedanken voor de geweldige start van de LittleBigPlanet community, aldus semi-officiële site ThreeSpeech. Tot dusver zijn een 84,000 individuele levels geupload, terwijl meer dan 27 miljoen speelbare levels zijn voltooid door gamers.
Aardig wat zeg!

Bron: http://www.psonly.nl/nieu...community_cijfers_bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:58
Zou ook wel graag toegevoegd willen worden aan de TS, PSN ID = AidenVennis, heb trouwens ook een level die je toe kan voegen genaamd Marble Land (foute naam eingelijk, moet eens wat anders verzinnen).

Zag in de TS dat men een PM moet sturen maar ik heb me gek gezocht en kan niet vinden waar je iemand naar een persoonlijk bericht kan sturen want het wordt zo natuurlijk wel een zooitje in het topic.

Misschien trouwens wel een leuk idee om een tweakers level te maken? De hamvraag is echter of dit wel mag volgens de regels van Sony, iemand het antwoord?

[ Voor 6% gewijzigd door Soepstengel op 17-11-2008 19:21 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Voeg me ook maar toe, net binnen van VGP!

MiC-NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien een leuk idee om bij User levels wat kleine screenshots toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb eindelijk alle prize-bubbles gehaald, en ik mag me nu booty-master noemen! 8)

Maar ik heb 1 item nog niet, omdat ik "the bunker" nog moet acen, dus daar daar ga ik van de week nog maar een middag vol frustatie voor uittrekken.

Ik had niet gedacht dat het zo verslavend zou zijn om al die items te verzamelen, maar ik heb er uiteindelijk heel veel tijd ingestoken. Het was ook erg leuk om online (samen met een stel japaners nota bene) de laatste prize bubbles te verzamelen, die paar waar je 3-4 spelers voor nodig hebt dus.

Dus alleen al de meegeleverde levels leveren al veel waar voor je geld, en dan komen er nog iedere dag betere home made levels bij, echt geweldig.

En dan moet ik me ook zelf nog gaan verdiepen in het levels bouwen, wat een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik blijf ook bezig met de singleplayer levels. Eerste keer doorspelen. Op zoek naar alle bubbles, levels acen. Ik had van tevoren niet gedacht dat de singleplayer ook nog zo diep zou zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-dubbel-

[ Voor 93% gewijzigd door Shiver23 op 17-11-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 17:42
Het verzamelen en ace-en van de levels is zeker heel verslavend. Ook alle side-levels ace halen valt soms niet mee. Gelukkig heb ik the bunker al wel aced, maar wat een lastig level is dat :(

psn: politrix (voor in de lijst)

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:47
ik ben er gisteren ook mee bezig geweest, was kan dat frustrerend zijn maar wel uitdagend! Heb gisteren dat level met die bommen geprobeerd te halen zonder een leven te verliezen, erg lastig zeg.

Ook heb ik nog niet alle 2 personen gedeelten gehaald, heb nog maar 3 levels 100%

als iemand zin heeft om samen 100% te halen in levels, voeg me toe, ben meestal 's-avonds wel online (PSN: Svennie-NL)

[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 18-11-2008 08:47 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie en complete openingspost!
Ik zou ook graag in de lijst met spelers terecht willen komen.

Mijn PSN is: Caemgen ..
Levels die ik gemaakt heb zijn:
• Lost in the Dark
• Lost in the Cold
• Electrifly
• Mystic Forest Adventures

Screenshots van Lost in the Cold:

Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/lbp_lostinthecold.jpgAfbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/lbp_lostinthecold2.jpg

Filmpje van Mystic Forest Adventures:

http://www.youtube.com/watch?v=v5pYTMYxCuc

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ik heb gisteravond ook mijn eigen (test) leveltje gepubliceerd. Stelt niet zoveel voor, maar je moet ergens beginnen he? ;)

PSN NeoS2007, level Surprise!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien toch even een noob-vraag, maar hoe kan je eigenlijk levels hearten wanneer je samen speelt met iemand anders en je niet zelf de host bent?

Stel je doet quick play en je komt opeens in een game terecht en na minuutje spelen vind je hem wel leuk genoeg om te bewaren.. hoe kan je hem dan hearten? Heb wat zitten bladeren in de menus maar kon niet echt iets vinden... En is er trouwens nergens een lijst te vinden met "your recently played levels" ?

PS: mijn PSN is hetzelfde als mijn nick hier: Fredd-E en mag ook toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=31068044,noline]En is er trouwens nergens een lijst te vinden met "your recently played levels" ?
Ja, dus, ik dacht altijd dat Recent terugsloeg op recente toevoegingen. Maar dat is dus jouw eigen recently played lijst. Valt het op dat ik LBP nog niet zo héél lang gespeeld heb? :)

Op deze manier kan je dan dus ook wel de levels hearten... maar vroeg me af of er mss een snellere manier was, zodat je onmiddellijk kan hearten tijdens het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:36
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:00:

• Lost in the Dark
• Lost in the Cold
• Electrifly

[afbeelding][afbeelding]
*veegt kwijl van gezicht
Wat maak jij gruwelijk mooie levels. _/-\o_

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcks schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:01:
[...]

*veegt kwijl van gezicht
Wat maak jij gruwelijk mooie levels. _/-\o_
Thanks! :D Heb je ze allemaal al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Alles ge-update qua levels en psn's + screenshots toegevoegd (was daar gisteren niet meer aan toe gekomen ;)).

[ Voor 50% gewijzigd door Uhmmie op 18-11-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:38
Geweldige startpost!!!!

Afgelopen zondag, de hele middag met een kompaan zitten spelen. Hilarisch! Het is echt jaren geleden dat ik zoveel plezier in een spelletje heb beleefd.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:00:

• Lost in the Dark
• Lost in the Cold
• Electrifly

[afbeelding][afbeelding]

Filmpje van Mystic Forest Adventures:

http://www.youtube.com/watch?v=v5pYTMYxCuc
Ziet er goed uit, zal vanavond eens kijken dat ik die ff ga spelen.

Ik kan niet online spelen zo tussen 20:00 en 22:30? Krijg steeds melding "...mislukt". Na deze tijd gaat het ineens wel, hebben jullie dat ook? (Lijkt aan de servers te liggen als het minder druk is lukt het wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09 20:32
Ik heb 'm ook al een tijdje dus voeg mij ook maar toe.

PSN id: Fitness82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeGaSky
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Mijn (nieuwe) PSN ID staat er nog niet tussen zie ik. MeGa_Sky.
Ik ben gister opnieuw begonnen. Me oude PSN ID vond ik niet mooi: MeGa-Leon. |:(

Even alle levels opnieuw halen. En alle andere trophies die ik gehaald had afgelopen maand in de andere games. 8)7

Geweldig spel. Hoop alleen dat ze snel gaan patchen naar multiplayer create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

He-le-maal te gek dit spel :D

Gisteravond voor het eerst gespeeld (heb mezelf ingehouden, had 'm van 't weekend al) en had weer ouderwets moeite om de controller weg te leggen :P

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Nog ff een nieuwe achtergrond in mekaar geplakt :P Alles nu wel kleurrijk en LBP genoeg? :D Verder alles geupdate tot hier en alle PMs verwerkt tot 17:54.

Maar ff nog een vraagje.. thumbs zo goed genoeg voor playermade content? :)

Maybe nog intresse om een tabel samen te stellen van mustplay levels die tweakers tegen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Ik wil ook graag nog toegevoegd worden aan de topicstart:
psn: DodgyBob

Ik heb al meerdere potjes erop zitten nu met mensen van GoT en ik kan zeggen dat ;online LBP spelen is een stuk leuker dan de singleplayer LBP :D

Hoe vinden jullie interessante nieuwe playermade levels? Ik stuit vaak op dezelfde levels of echt complete crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:12

Ottooo

Vuurvlieg

ETM schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:46:
He-le-maal te gek dit spel :D

Gisteravond voor het eerst gespeeld (heb mezelf ingehouden, had 'm van 't weekend al) en had weer ouderwets moeite om de controller weg te leggen :P
Waarom zou je jezelf inhuden als je het spel hebt gekocht? :P

Gisteren eindelijk voorbij de eerste level van de Bruiloft gekomen, dankzij de tip in het vorige deel over wanneer je moest springen op die verende planken op het einde. :z

En als ik er ook nog even bij mag, mijn PSN id is: eL_b0tti :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van het weekend ook LBP maar eens aangeschaft. Tot op heden al redelijk wat gespeeld en vind het tot nu toe echt super. Vooral wta ikonline samen met iemand anders heb gespeeld werkt erg goed (zolang je lag vrij bent).

PSN_ID: Magni_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij kun je ook toevoegen aan de Topic Start: PSN ID Gamesnoozer
Ik heb hulp nodig bij 1 level, dat level van oom Jalapenos, op een gegeven moment moet je met de jetpack bommen verslepen onder vallende rotsen door, daar exploderen die dingen de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:37
Ik zou ook graag op de start topic staan :)
ID = bennekommer

Zojuist eindelijk alle tutorials gedaan die je kan doen bij het maken van je eigen map. Mijn fantasie laat me nog niet echt een leuke map maken, maar dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Hoe kan je nu makkelijk een lvl vinden die hier op got staat in LBP? Je kan namelijk niet zoeken op naam, tenminste niet dat ik kan vinden, kan dat dan echt alleen maar door een player toe te voegen aan je friend list en dan naar zijn gemaakte lvl's kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeGaSky
  • Niet online
Je kan zoeken op naam. Bij coole levels, rechts naar search. En druk dan op square.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:12

Ottooo

Vuurvlieg

Sackman Begins 1.1 is wel een grappige level, die heb ik net even gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Vanmiddag toch de game gekocht en een kans gegeven. Iedereen was er veelbelovend over en heel erg positief.

Ik ben ook nog echt niet ver ofzo en heb pas net "de tuinen" uitgespeeld en 4 online levels gedaan maar het heeft me nog niet echt te pakken. Worden de levels zoveel beter of krijgt de gameplay meer diepgang? Ik zie mezelf niet nog 15 van deze soort levels spelen ofzo denk ik.

Ik ga de game natuurlijk nog wel verder spelen en hopelijk krijg ik ook de smaak te pakken maar men eerste indruk is niet echt zo overtuigend als dat ik sommige reacties hier zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:36

Sandyman538

SandstorM [148839]

Je gaat elk level wat je hierna nog gaat spelen iets nieuws tegenkomen. En als je uiteindelijk alle levels gespeeld hebt, wil je ze nog een keer spelen om alle stickers te halen en alle levels te halen zonder dood te gaan en alle kleine side quest levels. Daarna moet je nog online levels spelen van mensen die zelf enthousiast aan het knutselen zijn geslagen, daarna nog de tutorial doorlopen om zelf levels te maken en daarna klussen aan je eerste eigen level. Je hebt nog genoeg te doen (en nog veel lol voor de boeg :+ ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 12:12
mij mag je ook toevoegen:

PSN-ID = bobsh

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net klaar met mijn vierde level. Hij heet Electrifly.

Introducing: ELV-2000. Take this baby for a testride and try to get the highest score. Using the R1-button, the ELV-2000 flies up. Releasing the R1-button makes the ELV-2000 go down. Your goal is to dodge the electric obstacles for as long as possible. Are you up for it? Can you get the highest score possible?

Ik ben er best blij mee. Hij is moeilijk, maar dat is naar mijn mening juist goed. :) Probeer 'm eens, en laat me weten wat je denkt!

Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/electrifly1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/electrifly2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/electrifly3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/electrifly4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/electrifly5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/electrifly6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
Zat vanochtend in de auto naar mijn werk, iPodje op de autoradio en op shuffle gezet. Komt ineens dat LBP liedje voorbij, die met die blokfluit. Dus ik zo "huh!?". Ging ik kijken, blijkt het gewoon een nummer van The Go! Team te zijn (Get It Together)!

Dacht dat het een nummer van MM zelf was...toch jammer :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 01:26:
Ik ben net klaar met mijn vierde level. Hij heet Electrifly.

Introducing: ELV-2000. Take this baby for a testride and try to get the highest score. Using the R1-button, the ELV-2000 flies up. Releasing the R1-button makes the ELV-2000 go down. Your goal is to dodge the electric obstacles for as long as possible. Are you up for it? Can you get the highest score possible?

Ik ben er best blij mee. Hij is moeilijk, maar dat is naar mijn mening juist goed. :) Probeer 'm eens, en laat me weten wat je denkt!

[video]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb je behoorlijk wat werk in zitten, netjes hoor.
ziet er wel beetje kaal uit (her en der een sticker :+)
zal vanavond een spelen op de PS3, zo'n youtube is ook neit alles

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Gisteren met Marcks eens wat leveltjes gespeeld. Ging op zich goed, maar toch best wat lag. Vooral als er een 3e bijkomt. Dan is het bijna niet meer te doen. Is dit bij jullie ook allemaal zo?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Gisteren weer verder gegaan, nu samen met mijn vriendin gespeeld. Leuk dat je zo op plaatsen kan komen waar je normaal niet komt, maar verder erg jammer dat het zo onduidelijk is. Ik vind veel van de levels erg donker en zie mijn sackboy nauwelijks. Zeker als er twee sackboys door het scherm rennen is het al chaotisch, zeker bij slinger-stukken of snelle stukken.

Heb mijn sackboy al extra wit gemaakt zonder extra toegevoegde shit omdat ik hem anders helemaal niet zie :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:09:
Gisteren weer verder gegaan, nu samen met mijn vriendin gespeeld. Leuk dat je zo op plaatsen kan komen waar je normaal niet komt, maar verder erg jammer dat het zo onduidelijk is. Ik vind veel van de levels erg donker en zie mijn sackboy nauwelijks. Zeker als er twee sackboys door het scherm rennen is het al chaotisch, zeker bij slinger-stukken of snelle stukken.

Heb mijn sackboy al extra wit gemaakt zonder extra toegevoegde shit omdat ik hem anders helemaal niet zie :S
Donker? De meeste levels zijn naar mijn mening vrij kleurrijk. Staat je TV wel goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HammerNL schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:34:
[...]

Donker? De meeste levels zijn naar mijn mening vrij kleurvol. Staat je TV wel goed ingesteld?
Wat ik gisteren speelde was Savannah. Tv staat goed afgesteld, ja ik heb de backlight niet op 100 staan omdat dat dus juist niet goed is. Maar films zien er goed uit, genoeg detail in donkere partijen (kunstmatige extra zwart optie staat uiteraard uit). Heb met donkere games als gears of war ofzo zelfs geen problemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik heb gisteren ook online gespeeld, was idd weer lag, maar niet zo dat het onspeelbaar werd, wel dat je af en toe een sprong miste of af ging door de lag. Ook een stukje met zijn drieën gespeeld en dat ging wel goed, niet veel moeizamer dan met zijn tweeën.

Heb weer een aantal levels dichter bij de 100%, dank je HammerNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:11
Moet blijkbaar ook eens met wat GOTers spelen, ik heb bijna geen enkele level op 100%.
Ik heb jammer genoeg vaak last van lag als er 3 of 4 personen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Zou ik trouwens toegevoegd kunnen worden in de snelgroeiende lijst van Tweakende LBP'ers :P? PSN-ID : Cenzer.
Heb wel zin om met een aantal GoT leden LBP te spelen :*) .

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jullie mogen mij ook toevoegen: phusebox; maar ik ben wel nog een noob haha.

Kwam er gisteren pas achter dat je stickers op die kartonnen dingen moest plakken om bepaalde deuren te openen, maar sowieso mis ik een hoop van die stickers :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Engineer Stewie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:44:
Moet blijkbaar ook eens met wat GOTers spelen, ik heb bijna geen enkele level op 100%.
Ik heb jammer genoeg vaak last van lag als er 3 of 4 personen zijn.
Ik speel meestal met 2 man, ik moet nog een aantal levels op 100% krijgen, voeg me maar toe dan doen we het samen (PSN: Svennie-NL). Je ziet je eigen bubbels die je nog moet, de ander ziet ook de bubbels die hij nog moet, even zwaaien, wijzen of een berichtje typen en de ander weet dat je ze nog niet hebt dan pakt hij of jij die bubbel en ga je weer verder, werkt prima zo!

De meeste aantal levels krijg je pas op 100% als je de juiste schakelaars (stickers) hebt, het kan zijn dat je die pas in latere levels krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:00:
Jullie mogen mij ook toevoegen: phusebox; maar ik ben wel nog een noob haha.

Kwam er gisteren pas achter dat je stickers op die kartonnen dingen moest plakken om bepaalde deuren te openen, maar sowieso mis ik een hoop van die stickers :S
Die krijg je soms in andere levels, en als ze hebt en je moet ze gebruiken in een bepaalde level dan staan ze onder het kopje Switch Triggers, als ik me niet vergis.

Ik voeg je iig wel toe!

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:51:
[...]

heb je behoorlijk wat werk in zitten, netjes hoor.
ziet er wel beetje kaal uit (her en der een sticker :+)
zal vanavond een spelen op de PS3, zo'n youtube is ook neit alles
Dank je wel! En eh.. Ik denk dat als je 'm zelf speelt het wel mee vind vallen. Hij is juist niet kaal vanwege de diverse licht-effecten.. Tenminste, dat vind ik zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Ik zie soms iemand een volgbeweging met z'n armen maken. Hoe doe je dat? Ik kan alleen zwaaien..

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
stp_4 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:43:
Ik zie soms iemand een volgbeweging met z'n armen maken. Hoe doe je dat? Ik kan alleen zwaaien..
L2 of r2 indrukken en dan met de pookjes de armen laten bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Svennie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:27:
[...]

L2 of r2 indrukken en dan met de pookjes de armen laten bewegen.
Maar dan lukt het me enkel om de armen omhaag en omlaag te doen. Misschien iets meer oefenen dan ofzo...

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

stp_4 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:35:
[...]

Maar dan lukt het me enkel om de armen omhaag en omlaag te doen. Misschien iets meer oefenen dan ofzo...
Je armen bewegen mee met hoe je de pookjes beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Als je analoge stick van links naar rechts doet. Gaan de armen ook van links naar rechts. Druk daarbij L2 en R2 tegelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 11:37
Vanavond voor het eerst samen met me vriendin spelen. Benieuwd wat ze er van vindt. Denk dat het een late avond gaat worden.

Is er iets bekend over wat de volgende patches gaan doen voor LBP? Het lijkt mij namelijk veel makkelijker om gewoon een serverlijst te zien en hoeveel mensen er al in de server zitten, en uiteraard wat de ping is.. En dat je gewoon kan joinen zoals vaak bij andere games wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Het zoeken naar usermade levels mogen ze ook wel verbeteren in een patch wat mij betreft. Een lijstje met alle levels waar je kan sorteren op aantal harts, aantal plays, naam enz.. En natuurlijk de lag die bij zoveel mensen regelmatig roet in het eten strooit tijdens de multiplayer.
Daarnaast zou het wel cool zijn om echt water toe te voegen, dan komen er weer talloze extra mogelijkheden voor levels bij. (dan zijn ook de 4 elementen compleet)
Niet dat het spel nu niet goed is ofzo, integendeel, maar toch hoop ik dat ze snel een patch klaar hebben.

Vraagje: Wie wilt er vanavond samen 100% halen in wat levels? (de eerste 3, garden, savannah, en wedding heb ik al 100%)

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
@Rob: voeg je vanavond wel toe, altijd leuk met zijn tweeen 100% halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de originele sony bluetooth headset (€32.34 bij VGP) al heeft gebruikt in LittleBigPlanet? Het lijkt me namelijk wel handig om te communiceren met je stem... typen gaat echt niet vlot en bewegingen maken kan soms handig zijn, maar niet altijd even duidelijk.

Ik denk dat ik Tom Clancy Endwar headset bundle (€58.22 bij VGP) ga aanschaffen en dan dus de headset ook in LBP zal gebruiken uiteraard.

Iemand ervaringen (lag? stotterende stemmen?) met deze headset in LBP en het ook actief gebruikt? Hij lijkt me wel degelijk op zich, maar werkt het ook écht goed? Dit review is anders wel erg lovend.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:27:
Iemand die de originele sony bluetooth headset (€32.34 bij VGP) al heeft gebruikt in LittleBigPlanet? Het lijkt me namelijk wel handig om te communiceren met je stem... typen gaat echt niet vlot en bewegingen maken kan soms handig zijn, maar niet altijd even duidelijk.

Ik denk dat ik Tom Clancy Endwar headset bundle (€58.22 bij VGP) ga aanschaffen en dan dus de headset ook in LBP zal gebruiken uiteraard.

Iemand ervaringen (lag? stotterende stemmen?) met deze headset in LBP en het ook actief gebruikt? Hij lijkt me wel degelijk op zich, maar werkt het ook écht goed? Dit review is anders wel erg lovend.
Headset is zeker een pre bij online play, typen is echt K. Daarbij is het te hopen dat er geen LAG is anders wordt het een moeilijk verhaal...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:44

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

HoefMeistert schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:17:
[...]

Headset is zeker een pre bij online play, typen is echt K. Daarbij is het te hopen dat er geen LAG is anders wordt het een moeilijk verhaal...
Met een blutooth of USB keyboard is het prima te doen. Maar idd voice zou nog makkelijker zijn.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Als het goed is was er ook een demo op het PSN netwerk beschikbaar voor LBP.

Is deze er nog steeds of is hij er al weer afgehaald?

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Raenius schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:40:
Als het goed is was er ook een demo op het PSN netwerk beschikbaar voor LBP.

Is deze er nog steeds of is hij er al weer afgehaald?
Dit was een beta waar je een key voor nodig had en deze inmiddels al weer gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Ahhh oke helder...en jammer. :(

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het kunt, gewoon kopen dat spel. Je zult het je hoogstwaarschijnlijk niet beklagen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Jullie mogen mij ook toevoegen: AdnanKananda

Nog een tip voor de mensen die misschien de officiele wireless PS3 headset willen kopen, bij Play kost hij: 25,49 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Wat een briljant spel is dit zeg! Afgelopen weekend ben ik op een LAN party geweest en ik nam mijn PS3 mee. Drie controllers erbij en we hebben echt enorm moeten lachen om dit spel. The Mines is een pittig level en zit vol met kansen waarbij je elkaar kan dood kan maken.

De tijdbommen, het liftje waarvan de bodem open valt als je de schakelaar overhaalt. Geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Phusebox schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:09:

Een beetje donker vind ik ze soms ook wel vooral aan de randen van het scherm. Dat chaotische vind ik juist wel leuk. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:12

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Volgens mij zijn er veel mensen die in de instellingen van de PS3 "RGB-Full" aan hebben staan i.p.v. "RGB-Limited".
De meeste LCD's (90%) zijn niet compatible met "RGB-Full", wat een nogal donker scherm oplevert (grijswaardes die zwart worden / (black crush).

Misschien die optie eens veranderen?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Ik speelde vandaag met m'n vriendin. Hoe beter ze het door had hoe leuker het werd. In het begin maar de eerste levels gespeeld en op 100% geprobeerd te krijgen maar vaak kom ik niet verder dan rond de 80% :o
Hoe de hell kom ik soms op 100%?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik dacht dat level 'Azure Palace' verwijderd was? Mijn zusjes zaten het net namelijk nog te spelen :?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 15:50
Vanaf vandaag kan ik ook lekker meedoen :D Vrolijke spel :D alleen houdt er niet zo van in het nederlands :( heb geen zin met al die instellingen te klooien xD

psn: f1rebladex, voeg maar toe (ook aan lijstje) ;)

[ Voor 56% gewijzigd door FireBladeX op 19-11-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

hesr schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:54:
Ik dacht dat level 'Azure Palace' verwijderd was? Mijn zusjes zaten het net namelijk nog te spelen :?
Waarom zou ie verwijderd zijn?
Dat is één van de vetste userlevels imho.
De naam is trouwens voluit The Azure Palace, misschien dat je hem daarom niet zag?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Nakebod schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:58:
Waarom zou ie verwijderd zijn?
Dat is één van de vetste userlevels imho.
De naam is trouwens voluit The Azure Palace, misschien dat je hem daarom niet zag?
Die is inderdaad tijdelijk offline geweest. Waarschijnlijk had iemand het level 'aangegeven' en toen heeft Sony het tijdelijk van de servers afgehaald. Bij een ander level, World of Color, is hetzelfde gebeurd en of die al terug is weet ik niet...

[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 19-11-2008 21:25 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Vanmiddag met een vriend samen gespeeld en vanavond nog even met men vriendin en ik moet mijn mening toch wel wat bijstellen. Met zen 2en is dit spel zoveel leuker vind ik dan alleen.

Ook online is het tof, alleen heb ik nog geen echt goede lagvrije game gezien. Hoe pakken jullie meestal de levels? Willekeurig of zoeken jullie echt? Op mijn main planet staan maar een aantal planeten terwijl er tof veeeel meer moeten zijn lijkt me?

Iemand nog titels van toplevels atm? Ik heb niet echt een duidelijke voorkeur, zolang het maar goed in elkaar zit!

• robhoeben
Gisteravond was het weer dolle boel. Met een aantal GOT members samengespeeld door verschillende levels. Heb wat mensen kunnen helpen met 100%, en ben ook door flink wat mensen geholpen items te vinden die ik nog niet had. Helaas ook flink last gehad van lag, maar dat mocht de pret niet drukken. Ondanks dat toch wat moeilijke multiplayer stukken gehaald, waaronder dat stuk van het slangenheiligdom, waar je aan die bollen moet hangen, en de andere op de knop moet staan om em omhoog te takelen. Dat is echt tricky, zeker zonder goeie communicatie, en met enorm veel lag. Maar het is gelukt!

Ik heb nu op 4/5 levels na overal 100% gehaald. Welke ik maar niet haal is "lowrider", dat level in de metropolis met die auto. Ik sta op 94%, en moet nog 2 items geloof ik. Ik heb 2 keer met iemand door het level gelopen, maar kwam niet verder..... iemand tips?

• wiene
  • Laatst online: 10-09 07:32
Chrasher schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:36:
Volgens mij zijn er veel mensen die in de instellingen van de PS3 "RGB-Full" aan hebben staan i.p.v. "RGB-Limited".
De meeste LCD's (90%) zijn niet compatible met "RGB-Full", wat een nogal donker scherm oplevert (grijswaardes die zwart worden / (black crush).

Misschien die optie eens veranderen?
Ik heb de PS3 ook op RGB-Full gezet, ik dacht dat mijn panasonic plasma dat wel aankon maar bij nader inzien is mijn beeld ook vrij donker. Dus de meeste tv's kunnen daar niks mee, goed dat je het zegt, ik dacht dat Full RGB het beste beeld zou geven. Maar blijkbaar dus niet. Zal het morgen terug zetten.

Verwijderd

robhoeben schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:28:
Ik heb nu op 4/5 levels na overal 100% gehaald. Welke ik maar niet haal is "lowrider", dat level in de metropolis met die auto. Ik sta op 94%, en moet nog 2 items geloof ik. Ik heb 2 keer met iemand door het level gelopen, maar kwam niet verder..... iemand tips?
LittleBigPlanet: FAQ/Walkthrough by YYZed

Hij heeft ook een youtube channel waarin hij alle levels doorloopt. Meer specifiek jouw level is hier te bekijken.

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:37:
[...]

LittleBigPlanet: FAQ/Walkthrough by YYZed

Hij heeft ook een youtube channel waarin hij alle levels doorloopt. Meer specifiek jouw level is hier te bekijken.
Beetje jammer dat de Walkthrough nog verre van compleet is, enkel het eerste level is pas beschreven...

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Maciek schreef op woensdag 19 november 2008 @ 20:41:
Ik speelde vandaag met m'n vriendin. Hoe beter ze het door had hoe leuker het werd. In het begin maar de eerste levels gespeeld en op 100% geprobeerd te krijgen maar vaak kom ik niet verder dan rond de 80% :o
Hoe de hell kom ik soms op 100%?
Van zo'n beetje elk veld is er op youtube een filmpje :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

• wiene
  • Laatst online: 10-09 07:32
GonzoNL schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:45:
[...]

Van zo'n beetje elk veld is er op youtube een filmpje :)
Die heb je toch niet nodig. Ik heb onlangs een PS3 gekocht, is mijn eerste console. Speel samen met de vriendin die er al helemaal geen kaas van heeft gegeten.

We hebben op 1 level na de eerste 12 levels op 100% volgens mij nu. Geen youtube voor nodig gehad, gewoon goed kijken overal. Naar elk hoekje van een level lopen, geheime gangen zoeken, achter objecten langs lopen etc.

Ik merk wel dat mijn vriendin wel wat moeite heeft om de controller vloeiend te bewegen. Ik hoor de hele tijd klik, klik langs mij, dus of rechtsop of linksop bewegen (volledig). Daardoor springt ze wel vaak te ver (af) en moet ze vaker corrigeren, bij mij ging dat al meteen vloeiender.

• robhoeben
Laat maar, ik heb het al gevonden. Ik heb de sticker nog niet op de auto die je op het laatst krijgt geplakt.
Ik zag wel de switch zitten, maar ik dacht dat de sticker dezelfde vorm moest hebben. Blijkbaar kun je er gewoon die route77 of die roze stereo sticker op plakken....
Stupid.... :z

• Soepstengel
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:27:

Ik heb zelf de voorloper van de Jabra BT2020 en ik ben er toch niet geheel tevreden over. Een vriend van mij, waar ik vaak mee online speel, heefte de Jabra BT3010 en ook die vindt ik niet goed. Die gozer heeft een vrij normale stem maar vaak versta ik niks van wat die zegt (klinkt allemaal ontzettend eentonig). Dus wat dat betreft heb ik slechte ervaringen met bluetooth headsets. Ik vraag me daarom ook af wat de kwaliteit van de sony headset is, als die beter is ga ik die denk ik maar halen.

edit: stotterende stemmen en lag qua voice heb ik alleen maar bij het in en uit gaan van levels, dan valt de chat gewoon even weg, vrij weinig/zo goed als nooit tijdens het spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Soepstengel op 20-11-2008 10:00 ]

• Svennie
Gisteravond was het weer dolle boel. Met een aantal GOT members samengespeeld door verschillende levels. Heb wat mensen kunnen helpen met 100%, en ben ook door flink wat mensen geholpen items te vinden die ik nog niet had. Helaas ook flink last gehad van lag, maar dat mocht de pret niet drukken. Ondanks dat toch wat moeilijke multiplayer stukken gehaald, waaronder dat stuk van het slangenheiligdom, waar je aan die bollen moet hangen, en de andere op de knop moet staan om em omhoog te takelen. Dat is echt tricky, zeker zonder goeie communicatie, en met enorm veel lag. Maar het is gelukt!
Heb me gisteren idd prima vermaakt, ondanks de lag. Dat lvl met die slangen hebben we 3 keer opnieuw gedaan geloof ik, maar het is gelukt :D

Wat ik wel jammer vind is dat we gisteren een paar lvl's gespeeld hebben die nieuw voor me waren, jullie kenden hem al en gingen er snel doorheen, sneller dan ik bij kon houden her en der, had geen tijd om rond te kijken, want jullie waren al weer verder, vanavond nog maar een keer zelf spelen.

• HammerNL
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:22:
[...]

Heb me gisteren idd prima vermaakt, ondanks de lag. Dat lvl met die slangen hebben we 3 keer opnieuw gedaan geloof ik, maar het is gelukt :D

Wat ik wel jammer vind is dat we gisteren een paar lvl's gespeeld hebben die nieuw voor me waren, jullie kenden hem al en gingen er snel doorheen, sneller dan ik bij kon houden her en der, had geen tijd om rond te kijken, want jullie waren al weer verder, vanavond nog maar een keer zelf spelen.
Was idd leuk en frustrerend gisteravond ;) Dat laatste wat je zegt klopt idd, je hebt dan weinig tijd om even rustig door dat level te lopen. Daarom heb ik alle levels gewoon eerst zelf uitgespeeld en nu ben ik online aan de gang gegaan om meer fun te hebben en alles te verzamelen.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

NoTimeRemains

I know

mss een hele stomme vraag maar hoe gebruik ik mijn PS Eye eigk in LBP is dat alleen voor het creeeren van levels?

This is the Way.

• robhoeben
@NoTimeRemains

PS Eye word inderdaad alleen gebruikt bij het levels maken/editen.

@Svennie en @HammerNL:

Sorry dat ik zo "snel" ging. Als ik wist dat jullie rustig wilden rondkijken had ik wel wat trager gedaan. Ik was een beetje gefocused op de multiplayer gedeeltes, en had misschien te veel haast om daar naar toe te gaan.
Rondkijken doe je overigens toch het beste in je eentje. Het leukste is misschien wel om eerst zelf alle levels te spelen. Dan maakt het niet uit of je 100% haalt of niet. Daar heb je dan het online-gedeelte voor. Kun je samen door de levels heen rennen, op zoek naar alle items, incl de x2, x3 en x4 gedeeltes.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Soms moet je Rob gewoon even meppen als hij in de luchtballen te ver vooruit wil :)
Wel weer paar leveltjes 100% gehaald. Nu nog 'acen' :|

Verwijderd

PSN ID: c0ldplay0r

ik wil wil gaan proberen een paar levels op 100% te brengen, maar ik heb geen mic of usb toetsenbord :|

heeft er iemand misschien ervaring met deze jabra bt3030 headset?

wie gaat er vanavond mee LBP spelen? :*) *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 11:42 ]

Verwijderd

Ik heb van mijn level 'ElectriFly' ook een 'Easy'-variant gepubliceerd. Hij heet dan ook simpelweg ElectriFly (Easy) (User: Caemgen)
Het bleek dat een hoop mensen 'm wel leuk vonden, maar ook veel te moeilijk.

Voor deze mensen dus een alternatieve versie, met iets meer bewegingsruimte en rustmomenten. Verder heb ik de kleuren/lichten iets veranderd zodat het net even een ander sfeertje krijgt dan het origineel.

YouTube-filmpje

Afbeeldingslocatie: http://caemgen.nl/LBP/electrifly4.jpg

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:40:
PSN ID: c0ldplay0r

ik wil wil gaan proberen een paar levels op 100% te brengen, maar ik heb geen mic of usb toetsenbord :|

heeft er iemand misschien ervaring met deze jabra bt3030 headset?

wie gaat er vanavond mee LBP spelen? :*) *O*
Ziet er wel uit als een cool ding, maar waar is de microfoon?
Omdat je gamegeluid niet door de headset komt zou ik voor de PS3 eerder een normale headset gebruiken. De versie van Sony is nu bijvoorbeeld erg goedkoop te krijgen bij Play.com. In het normale PS3-topic is daar zojuist een en ander over gepraat. Is niet echt spel-specifiek namelijk :)

Zag trouwens dit level als related filmpje bij level van Caemgen. Heel erg mooi ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 20-11-2008 12:32 ]

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:27:
[...]
boven in zit de microfoon weggewerkt. nog meer info vind je hier

• Svennie
@RobHoeben

Maakt niet uit, ik ga eerst de levels zelf spelen en dan online naar de 100%. Is ook leuker om eerst een level zelf te ontdekken.

• Gusev
Ik heb wat gemist de afgelopen dagen zo te zien :P Vanavond ook van de partij om een aantal levels 100% te halen, dus nodig maar uit :)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb de shortest level ever gemaakt.

Zouden mensen hem kunnen hearten...ik ben namelijk een trophy whore....

Psn Ro_Bu --> level heet shorty

Burp

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:27:
[...]

Omdat je gamegeluid niet door de headset komt zou ik voor de PS3 eerder een normale headset gebruiken. De versie van Sony is nu bijvoorbeeld erg goedkoop te krijgen bij Play.com. In het normale PS3-topic is daar zojuist een en ander over gepraat. Is niet echt spel-specifiek namelijk :)

Zag trouwens dit level als related filmpje bij level van Caemgen. Heel erg mooi ook.
[video]
Wauw, inderdaad. Die ga ik effe spelen zodra ik weer achter LBP zit.

• Maximus
  • Laatst online: 15:50

Maximus

There is no substitute

Heb nu van de game een aantal reviews gelezen en bekeken. Deze zijn allemaal zeer positief. Ik heb alleen het idee dat de game nogal kort is (weinig SP levels) en dat de game als je geen levels bouwt Klopt dit beeld of is de game ook leuk in je eentje als je geen levels bouwt?

PhD i.o.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Maximus schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:34:
Heb nu van de game een aantal reviews gelezen en bekeken. Deze zijn allemaal zeer positief. Ik heb alleen het idee dat de game nogal kort is (weinig SP levels) en dat de game als je geen levels bouwt Klopt dit beeld of is de game ook leuk in je eentje als je geen levels bouwt?
Kort? Als je alle levels alleen probeert te halen is het inderdaad wat kort. Maar ik kreeg vanzelf de smaak te pakken om alle items in de levels te verzamelen en proberen de levels te halen zonder doodgaan. Daarbij zijn er een heleboel levels door anderen gemaakt die zeker de moeite waard zijn.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste