• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Is er mischien een interesse in een plek waar we alle levels bijelkaar kunnen zetten. Ik wil wel wat bouwen. Bij een level dan omschrijving, psn id opslaan. Dan kunnen we de levels van ons gemakkelijk terugvindbaar maken en kunnen andere lekker kijken. En dan lekker kunnen zoeken en kijken?

Of zijn daar al 20.000 andere plekken voor op het internet.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zonde. Dikke lag vanavond tijdens een potje met wat anderen. Dat moeten ze echt snel oplossen want verpest het spel behoorlijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Shiver23 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:03:
Zonde. Dikke lag vanavond tijdens een potje met wat anderen. Dat moeten ze echt snel oplossen want verpest het spel behoorlijk.
Wat idd niet te doen :( toch een paar 2x bubbles gepakt ;-)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Er is een update, hopelijk fixed die de lag problemen.

nog niet meer kunnen vinden dan:

The patch comes in at 11MB and so far fixes
- Using Undo in Creator mode requires a network call
- Gluing can be un-glued from the ground

[ Voor 62% gewijzigd door Svennie op 21-11-2008 08:51 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Svennie schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:47:
Er is een update, hopelijk fixed die de lag problemen.

nog niet meer kunnen vinden dan:

The patch comes in at 11MB and so far fixes
- Using Undo in Creator mode requires a network call
- Gluing can be un-glued from the ground
Update fixed de lag niet... Blijft afwachten of met 2man achtr 1 console...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
HoefMeistert schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:59:
[...]

Update fixed de lag niet... Blijft afwachten of met 2man achtr 1 console...
Tja denk ook niet dat een update de lag gaat verminderen. Dit is toch gewoon een gevalletje van te weinig server capaciteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Dan moet er gewoon een oplossing komen. Het is aan de ontwikkelaar hoe ze dit gaan oplossen want dit is echt dieptriest. Ik heb nu nog wel geduld maar als ik straks het verhaal heb uitgespeeld wil ik wel online goed kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Lijkt wel of ze met dedicated servers werken, of de levels streamen. Misschien meer p2p doen? Dit werkt iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:47:
[...]

Tja denk ook niet dat een update de lag gaat verminderen. Dit is toch gewoon een gevalletje van te weinig server capaciteit?
Grotendeels wel natuurlijk, maar het ligt er ook een beetje aan op welke manier (en wanneer) de game met de servers communiceert. Dat kan geoptimaliseerd worden met patches.. En als duizenden mensen 1/8 minder data over-en-weer sturen dan scheelt dat al een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Laatst online: 10-09 07:32
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:32:
[...]

Grotendeels wel natuurlijk, maar het ligt er ook een beetje aan op welke manier (en wanneer) de game met de servers communiceert. Dat kan geoptimaliseerd worden met patches.. En als duizenden mensen 1/8 minder data over-en-weer sturen dan scheelt dat al een hoop.
Is er eigenlijk iets bekend over de verkoop van LBP, is het spel misschien niet succesvoller als Sony had verwacht? Ik ga er tenminste vanuit dat de servers uitbundig zijn getest voordat Sony het uitbracht.

Maar stel dat je in de eerste week zorgt dat er 10000 mensen online kunnen, maar er komen er 20000 online dan kan dat best een probleem zijn toch? Ik weet niet hoe makkelijk het is om dan even snel een paar servers bij te zetten? Maar het kan ook even een piek zijn en dat de bezetting uiteindelijk wat afzwakt.

Neemt niet weg dat als je zoveel reclame maakt en dit hét spel van Sony moet worden dat je dan moet zorgen dat alles op orde is.

Zelf speel ik pas online zodra ik met mijn dinnetje zo veel mogelijk gehaald heb. Dat kan nog wel een half jaar duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:32:
[...]

Hier zit wat in natuurlijk, zo had ik er nog niet over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bericht van een Senior Community Development Manager: Sam Protagonist op http://boardsus.playstation.com/
Lag in the game is wholly down to the players as the game runs peer to peer once you have people with you. The servers merely act as the matchmaking service, beyond that it's down to the speed and consistency of your connection and those you are connecting to.
Source: http://boardsus.playstati...message.id=159524#M159524

Ik denk dat de kerel wel een correct punt heeft ;) En dat baart me ook enigszins zorgen... want de lag wordt dus voornamelijk veroorzaakt door de spelers zelf waarmee jij connecteert. Dus je zou eigenlijk moeten kunnen zien wie je toelaat op basis van lage ping (ms). Dat zouden de devs van LBP dus moeten inprogrammeren. Want als jij iemand met hoge ping in jouw game toelaat, dan heb je dus de problemen. En momenteel weet je dus niet van de persoon die joint of hij een hoge of lage ping heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Beetje vreemd dat gisteren Hoefmeister en ik met z'n tweetjes al lag hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan de startpost even ge-update worden zodat van iedereen de namen er weer in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:51:
Een bericht van een Senior Community Development Manager: Sam Protagonist op http://boardsus.playstation.com/

[...]

Source: http://boardsus.playstati...message.id=159524#M159524

Ik denk dat de kerel wel een correct punt heeft ;) En dat baart me ook enigszins zorgen... want de lag wordt dus voornamelijk veroorzaakt door de spelers zelf waarmee jij connecteert.
Gelul natuurlijk. Het gebruik van dedicated servers verandert niets aan de latencyproblemen, dus het is een buitengewoon matig excuus om de term p2p aan te dragen. Natuurlijk hangen de problemen af van de verbinding waarover de spelers beschikken, maar dat verklaart niet waarom ik het merendeel van mijn online LBP-sessies moet afbreken wegens lag, terwijl ik stapels andere games heb liggen waarbij veel meer data per tijdseenheid verstuurd moet worden en waarbij het probleem niet optreedt. Mja, men zou eens toegeven dat het aan eigen falen ligt in de gameïndustrie. :/

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een PS3+LBP pack gehaald.

En in één woord, deze game is brilliant. Het brengt het leuke gevoel terug die ik had toen ik vroeger games speelde. Ik heb gewoon even genoeg van de heel erg serieuze games die continu uitgebracht worden. De één al 'heftiger' dan de andere.

Dit is leuk en plezant entertainment. Uitdagend en toch fris. Het herinnert me aan de dagen toen ik nog op een NES speelde. En zo hoort het voor mij ook. Ik zal zeker de 'blockbuster' games terug opnemen, maar nu wil ik even genieten van LBP (en Ratchet and Clank die ik binnenkort wel zal halen)

Eerst indruk dus goed. Alhoewel het soms wel wat 'to much info' kan zijn, en nogal verwarrend overkomen soms. Zo bvb voor ik doorhad dat de online maps niet op die centrale planeet tevoorschijn komen maar op die planeet er naast :p
De muziek is trouwens érg relaxt 8)

Ook heel even online gegaan en toen verscheen meteen een ander mannetje. Leuk, maar heb het maar snel afgeblazen aangezien ik nogal suck (en die map toevallig ook zwaaaar suckte :p )

Het springen vind ik ook soms verwarrend. Soms lijkt hij veel verder te springen dan gewoonlijk, waardoor ik iets net wel of net niet haal, en ik kan het moeilijk reproduceren. Dus altijd een beetje gokken.

Het 'swingen', loslaten en terug vastnemen gaat mij ook niet altijd soepel af. Ik wil dan altijd de spring toets gebruiken (X) maar zo werkt het blijkbaar niet. (genre Prince of Persia). Het is enkel R1 loslaten en terug indrukken op de juiste moment. Verder zal het wennen zijn denk ik.

M'n vriendin is nu bezig, en ze heeft de controller al een uur niet meer losgelaten... :| ;) Terwijl ze nog nooit zo een ding heeft vastgehad. De eerste twee levels lukten aardig, daarna wordt het toch wel pittig voor haar, beetje jammer. :( Ook jammer dat drie strikes = out. Veel te weinig voor een casual onervaren speler, en dan wordt het toch wel heel frustrerend om telkens terug naar het begin te gaan ipv dat stukje te blijven proberen. Moet wel zeggen dat ze meer volharding heeft dan ik :+

Typisch ook dat de pod aankleden en de sackboy aankleden zo populair zijn bij vrouwen. Dat is al bijna een game op zichzelf ;) Terwijl ik gewoon wat stickers rondplak in m'n pod (trekt nergens op :p ) doet zij dat heel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
na een tijdje gespeeld heb, ben ik tot conclusie gekomen dat dit game niet echt iets voor mij is. Samen met je vrienden is dit een super gezellige game, maar als je vaak alleen speelt is het gewoon 3x niks IMO, en online met andere werkt ook nog niet zo goed (lag, host gaat weg, noem maar op ).

Ook als je een klein beetje over na gaat denken stickers plakken? .... :+ voor mijn geen 65 euro waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 21:20
Ik ben gisteren 3 uur bezig geweest met een eigen level maken. Heb 1 hindernis gemaakt in die 3 uur :) jeez wat gaat daar veel tijd in zitten. Tis wel lastig soms dat je 3 lagen hebt. Zo speelde ik mijn eigen map een keer en viel ik bij de achterste laag ergens achter. Kon niks doen. Dus moet je daar in die achterste laag iets bouwen waardoor je naar boven kan of iets dat niet ergens in kan vallen. Tis ook echt wel moeilijk eigenlijk, want ik weet me god niet meer hoe ik bijv pratende poppen kan maken. Heb alle tutorials gevolgd, maar het is te veel om te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Is er eigenlijk een optie om je pod versiering op te slaan of in te stellen dat van die 'idioten' niet heel je pod onder kunnen spammen met van die versiering? Zie nu alleen de optie pod versiering herstellen, maar dat herstelt de pod in een kale grijze doos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
FireBladeX schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 09:33:
na een tijdje gespeeld heb, ben ik tot conclusie gekomen dat dit game niet echt iets voor mij is. Samen met je vrienden is dit een super gezellige game, maar als je vaak alleen speelt is het gewoon 3x niks IMO, en online met andere werkt ook nog niet zo goed (lag, host gaat weg, noem maar op ).

Ook als je een klein beetje over na gaat denken stickers plakken? .... :+ voor mijn geen 65 euro waard
Die laatste zin is een beetje doelloos denk ik ;) Mario was ook een hit, en wat doe je nou eigenlijk? Muntjes verzamelen? Paddo's vreten? Bloemen pakken? 8)7

Deze game was in het begin een beetje matig voor me maar inderdaad met vrienden is het een topgame. Met zen 2en online is het ook nog wel te doen qua lag, meer is een probleem. Dat is echt erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs alleen vind ik het leuk hoor... I love these kinda games...

Sidescroll platformers ftw! Dit is wat mij betreft de next gen mario :p Btw, Super Mario op de NES was toch ook een singleplayer game? Ik vermaak me prima in elk geval. Af en toe eens online proberen, maar de meeste levels probeer ik alleen.

Ik heb echter wel het gevoel dat het nog wel even zal duren voor ik ze allemaal op 100% heb :+ Ik haal gemiddeld tussen de 40-55% in een eerste run. Maar des te beter: ik hou wel van een uitdaging. Het moet niet altijd gemakkelijk shooten zijn, dit is écht voor mij 100 keer beter.

Ik besef dat er stukken zijn die je met twee moet doen, maar zelfs voor alles wat je alleen kan halen zal ik toch twee keer moeten nadenken. Ook heb ik het gevoel dat als je soms voor een bepaald pad kiest (hoger of lager) dat je dan vanalles mist op een ander stuk waar je dan achteraf niet meer naar terug kan. Dus je MOET ze wel verschillende keren spelen om alles eruit te halen. Lekker 'old fashioned', oefenen en oefenen en alles uit een map halen. Zo hoort het :)

Zelf heb ik geen probleem met drie levens per stukje. Zoals ik al zei, geef me maar wat uitdaging, anders zou het wel redelijk saai worden als je niet dood kon. Nu ben je met het laatste leven veel voorzichtiger, en als je dan toch nog doodgaat: frustratiemomentje :) Hoort er ook bij.

Ik vind alleen dat je het zou moeten kunnen uitzetten. Zoals ik zei, m'n vriendin is hier veel minder handig mee (maar wel veel karakter, ze kan een bepaald stukje blijven proberen :) ) maar voor haar is het veel minder leuk als ze telkens terug naar het begin moet. Toen ik een paar moeilijkere levels speelde zag ik wel dat ze beetje ontchoogeld was :p Want dit is het eerste en enige spel ooit waar ze echt zelf mee speelde, maar als je dan beseft dat de meeste levels gewoon te moeilijk zullen zijn, is een beetje jammer :) En zij doet het wel voor de items en het customisen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Hoe kan je dat eerste level: "eerste stapjes" acen? Je kunt niet over dat heen springen, dus valt er in en moet je zelf opblazen. Als je dan weer boven staat, zie je wel een vogel hangen, maar die hangt er voordat je er in springt nog niet (iig niet zo laag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Er zit een stickerswitch met een schoen aan het begin van het level. Hiermee kan je hem acen.

Ik moet nu zelf volgens mij alleen nog één 2x challenge en twee 4x challenges (tundra). Dus als mensen die met mij willen kunnen we misschien wat afspreken.

[ Voor 46% gewijzigd door Shiver23 op 22-11-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Shiver23 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:52:
Er zit een stickerswitch met een schoen aan het begin van het level. Hiermee kan je hem acen.
Oke gelukt dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een game! We hebben hem hier nu een week of 2.. echt geniaal :D Online spelen gaat niet heel vlotjes helaas, maar toch is het wel leuk ondanks de lag.

Mijn PSN: Fewture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor diegenen die op dit moment ook in de Home-beta zitten:

Ik heb een clubhuis gemaakt voor Gotters met Litle Big Planet: "GOT Little Big Planet". Meld je aan, dan kunnen we elkaar ontmoeten en eventueel afspraken maken voor een online potje LBP. :)

Mocht er niemand aanwezig zijn dan kan je altijd een berichtje achterlaten op het bulletin board.

ps: Je moet je wel eerst aanmelden bij het clubhuis, dan voeg ik je zo snel mogelijk toe.

[ Voor 11% gewijzigd door Chrasher op 22-11-2008 21:44 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

En hoe meld je je aan bij home?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Vanavond met een vriend van me zitten spelen, was weer geweldig, hij had een sticker op mijn sackboy geplakt die echt als een bord voor mijn hoofd bleef zitten, maar was wel erg leuk om te zien, ik hem daarna 20 brillen gegeven, we hebben schik gehad, erg leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik zit nog wel met een kleine vraag.

Vaak als ik zo'n kartonnen stukje tegenkom waar je iets op kan plakken, dan zoek ik mijn hele inventaris af zeg maar. Maar, soms staat hij ook bovenaan meteen bij "schakelaars". Waar selecteren of halen jullie altijd die stickers vandaan? Zoeken jullie het bijpassende figuur bij de sticker / het kartonnen stuk? Of staat dit aangegeven ofzo? Ik ben al vaak een stuk tegengekomen waar ik niet de bijpassende sticker had. Erg irritant als je denkt dat je alles hjeb meegenomen.

Pakken jullie de stickers ook echt per figuur of is het ergens sneller af te lezen welke je moet pakken? En fo je die in je assortiment hebt? En waar je die vandaan moet halen??

Trujste! xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sticker moet altijd onder 'schakelaars' staan. En als ie dr niet is, wil dat inderdaad zeggen dat je hem nog niet in bezit hebt. De sticker is vaak te vinden in een ander (soms later) level.

Schakelaars kunnen overigens ook bovenaan pagina 2 staan van je inventaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Daarvoor moet je een beta uitnodiging hebben gehad. Kreeg ik van de week binnen op mijn Japanse account, maar vermoedelijk gaan er komende week 100.000 Europese uitnodigingen de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

QFE. Hoe kom je daar zonder uitnodiging? En hoe kom je uberhaubt aan een uitnodiging?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraag over online multiplayer, als ik op online spelen klik krijg ik maar heel af en toe dat er mensen in de game zitten. Hoe krijg je het voor elkaar dat je sowieso met mensen speelt (dus altijd), want er zijn altijd wel heelveel mensen aan het spelen,

PS voeg mij AUB toe aan de startpost

PSN Name: Gamesnoozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Mijn eerste level is ook af en voor degene die hem in werking willen zien kunnen het hier zien.
http://vimeo.com/2262083
Het hele level wordt doorgespeeld
PSN=brtausi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn eerste level ook gemaakt, is niet super maar je kunt wel 3 trophies en wat leuke items krijgen.

PSN: Gamesnoozer
Levelnaam: Balloon Skyline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Moet de level maker online zijn om levels van hem/haar te kunnen spelen? Of worden ze op internet opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Worden op de servers opgeslagen, dus je kan er altijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Als ik bij iemand mee ga doen die zelf groepsleider is, dan haal ik die stickers e.d. toch ook gewoon neem ik aan?

En als iemand nou in een level zit die jij nog niet hebt unlocked? Kan je dan niet mee ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:27:
Als ik bij iemand mee ga doen die zelf groepsleider is, dan haal ik die stickers e.d. toch ook gewoon neem ik aan?

En als iemand nou in een level zit die jij nog niet hebt unlocked? Kan je dan niet mee ofwel?
Ja, iedereen krijgt de stickers, ook al pakt maar 1 iemand die.

Ja, je kunt gewoon meedoen, persoonlijk zou ik dit niet doen. Lijkt me leuker om offline even zelf door de verhaallijn/levels heen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Shiver23 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:52:

Ik moet nu zelf volgens mij alleen nog één 2x challenge en twee 4x challenges (tundra). Dus als mensen die met mij willen kunnen we misschien wat afspreken.
Volgens mij heb ik je aan een paar dingetjes geholpen. Raar dat die ene 4x met zn drieen ook goed ging...

Maar die ene met die blokken die vallen was echt zwaar moeilijk... Echt frustrerend dat de controls daar af en toe niet mee werken. Als je daar boven op staat en beetje verkeerd springt naar die knoppen sta je zo weer beneden. Heb de helft daar maar kunnen pakken :(

Die groene was trouwens mn vriendin, heeft af en toe wat moeite maar ze doet het toch best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

majoh schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:35:
[...]
Volgens mij heb ik je aan een paar dingetjes geholpen. Raar dat die ene 4x met zn drieen ook goed ging...

Maar die ene met die blokken die vallen was echt zwaar moeilijk... Echt frustrerend dat de controls daar af en toe niet mee werken. Als je daar boven op staat en beetje verkeerd springt naar die knoppen sta je zo weer beneden. Heb de helft daar maar kunnen pakken :(

Die groene was trouwens mn vriendin, heeft af en toe wat moeite maar ze doet het toch best goed :)
Ja, tnx. Die 4x met z'n 3-en was inderdaad vaag. Er zijn wel meer 2x challenges die je ook in je eentje kan halen.

En dat stuk met die trap is echt te frustrerend inderdaad. Heb jij die al wel gehaald, of ook nog niet? Anders binnenkort nog een xtje proberen. En je vriendin doet prima mee. Niets om je voor te schamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Afgelopen zaterdag heb ik samen met wat GOT vrienden de laatste levels 100% gehaald. Bedankt daarvoor!
Was wel fun, sommige 4x stukken gewoon met z'n 2en gedaan met ieder 2 controllers. Was even lastig, maar het kan dus wel!
Daarna nog een hele tijd bezig geweest om de levels van "de wildernis" te Acen. Best pittig, veel frustratie, en veel volharding zijn vereist. Nu heb ik dus eindelijk alles 100% en "ge-aced".
Ben nu begonnen met een level bouwen. Daar gaat pas veel tijd is zitten merk ik.
Maar wel leuk als het een beetje onder de knie krijgt.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Raar trouwens, bij veel levels heb ik 100% maar als ik dan bij de items kijk die ik heb verzameld, staat er "ace voorwerpen" ofzo, en die zijn vaak nog leeg.

Wat houdt Acen eigenlijk in en hoe weet je hoe je een level moet acen of voorwerpen moet acen ofzo?

Een ander level heb ik wel 2 ace-voorwerpen ofzo, dus ik heb het al een keer per ongeluk gedaan denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

StealthyPeanut schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:48:
Raar trouwens, bij veel levels heb ik 100% maar als ik dan bij de items kijk die ik heb verzameld, staat er "ace voorwerpen" ofzo, en die zijn vaak nog leeg.

Wat houdt Acen eigenlijk in en hoe weet je hoe je een level moet acen of voorwerpen moet acen ofzo?

Een ander level heb ik wel 2 ace-voorwerpen ofzo, dus ik heb het al een keer per ongeluk gedaan denk.
Acen is niks meer of minder als zonder dood te gaan het eind van het level halen ;)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Als het goed is, is het start topic weer helemaal up2date tot hier.

Dan nog even over de game :P

Na heel lang zwoegen, zweten en vloeken (toch wel een paar nasty bugs tegen gekomen in de editor, waardoor ik soms naar een backup van enkele uren of zelfs een keer de vorige dag terug moest) heb ik dan eindelijk mijn nieuwe level af genaamd Cave Break!

Ik ben uit eindelijk zelf vrij tevreden over het level, maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie mening, zeker omdat ik er deze keer echt heeeeeeel veel tijd in gestopt heb ;).

Succes met de puzzels en post aub een reactie als iets van het level je niet duidelijk is, want dan kan ik dat iig nog aanpassen voor de volgende spelers als te veel mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen.. Ik zou het namelijk nogal zonden vinden als straks het level niet gespeeld wordt vanwege 1 klein puntje dat niet duidelijk is..

Ohja.. En als je alles collect krijg je de eigen gemaakte rocket powered bike uit het level kado! En als je hem aced krijg je hem ook nog in de zwarte uitvoering die staat aan het einde van het level.

Ik zal vanavond nog wel even wat foto's of een filmpje proberen te maken, maar dat wilde gisteren avond iig niet echt goed lukken :(.

[ Voor 12% gewijzigd door Uhmmie op 24-11-2008 11:23 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
ETM schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:57:
[...]

Acen is niks meer of minder als zonder dood te gaan het eind van het level halen ;)
Ohh, kijk es aan!

En daar krijg je dan ook weer voorwerpen voor? Of kunnen dit ook schakelaars zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
StealthyPeanut schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:43:
[...]

Ohh, kijk es aan!

En daar krijg je dan ook weer voorwerpen voor? Of kunnen dit ook schakelaars zijn?
Volgens mij (pin me der niet op vast) krijg je voor Acen meestal nieuwe costuums voor je sackpuppet :).
Net zoals je vaak concept art krijgt voor 100% goodies :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
hmm, dan ga ik ook maar eens proberen te acen :)
Heb niet echt waarde gehecht aan het halen van levels zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Uhmmie schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:59:
[...]

Volgens mij (pin me der niet op vast) krijg je voor Acen meestal nieuwe costuums voor je sackpuppet :).
Net zoals je vaak concept art krijgt voor 100% goodies :).
Hmm, dan is het opzich wel leuk om te doen maar ik wil eigenlijk zoveel mogelijk schakelaars zien te krijgen, ik loop nog te vaak tegen stukken aan met kartonnen voorwerpen waar ik dan natuurlijk niet de juiste schakelaars voor heb :o

Ik zal vanavond je level eens proberen trouwens! Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog niet veel gespeeld, maar kan de meeste begrippen hier wel volgen. (meer motorstorm en ratchet gedaan voorlopig)

Maar wat is dat met die schakelaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Gisterenavond, alle levels 'geaced' :9 Heel wat frustraties aan voorafgegaan, maar geeft wel een voldoening :P

Alleen kijkend naar mijn trophies zie ik dat ik de trophy van, doe alle tutorial levels niet voltooid is? Dit terwijl ik naar mij weten wel alle uitleg/opdrachten heb uitgevoerd. Is er een mogelijkheid de tutorial opnieuw te starten? Kan dit niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Bij het level bouwen zitten ook -tig tutorials. Misschien worden die daar ook bij bedoeld?

@ Alvi
Schakelaars staan onder je popup menu bij de stickers en versieringen alleen dan bovenaan pagina 1 of 2. Deze schakelaars zien er hetzelfde uit als stickers en moet je in verschillende levels op die kartonnen stukken plakken die je tegenkomt. Die kartonnen stukken zijn in de vorm van een bepaalde schakelaar gemaakt zodat duidelijk is om die erop te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Het irriteert me trouwens nog steeds dat ik een bepaald probleem niet opgelost krijg, Ik zal het hier proberen te beschrijven:

Ik heb een voertuig met daarop een magnetic switch (die met draadjes).. De switch staat ingesteld op inverted en is in verbinding met de motorbolts van de wielen.. Dit betekend dus dat mijn voertuig vooruit rijdt zolang er geen magnetic switch (zonder draadjes) in range is..

A fijn.. Vervolgens plaats ik wat verder op een blok met daarop zo'n magnetic switch zonder draadjes.. Mijn voertuig rijdt er netjes heen en zodra dat blok binnen de radius valt stopt mijn voertuig zoals gewenst..

Vervolgs zit er een kanon op mijn voertuig en daarmee blaas ik het kartonnen blok op.. De switch op het blok (staat op visible) is dus nergens meer te zien, maar mijn voertuig vertikt het om weer te gaan rijden.. Iemand enig idee wat hiervan de reden kan zijn?

Ik heb het blok ook al van disolve materiaal gemaakt gehad en vervolg dus een object afgeschoten die die disolve triggered.. Maar nog steeds wil mijn voertuig niet meer gaan rijden zodra de "switch" weg is..

Echt vreemd.. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:38:
Heb nog niet veel gespeeld, maar kan de meeste begrippen hier wel volgen. (meer motorstorm en ratchet gedaan voorlopig)

Maar wat is dat met die schakelaars?
Een "schakelaar" is een sticker. Er zijn kartonnen voorwerpen in levels die er nogal kaal uitzien. Als je daar de juiste sticker opplakt krijg je extra items in dat level. Als je een sticker hebt die je in een level kan gebruiken dan verschijnt deze sticker bij "triggers" in je popup.
Een hoop van deze trigger stickers zijn pas in latere levels te vinden. Het komt dus regelmatig voor dat je voor het eerst in een level loopt en de trigger stickers nog niet hebt, zo kan je dus niet alle items in dat level pakken. In een later level krijg je dan de sticker en zul je dus terug moeten naar het level waar je die sticker als trigger kan gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Creepy op 24-11-2008 15:29 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wordt de juiste trigger/sticker weergegeven in je popup als je in dat level loopt?? Of kan het soms ook zo zijn dat hij tussen de andere stickers staat? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30
Ik heb al heel wat lopen zoeken, maar ik kan er maar niet over uit hoe ik het volgende moet maken:

Je loopt over een stuk grond en door een sensor switch wil ik, dat er een valkuil opend. Ik dacht dus: dan maak ik de grond van een oplosbaar materiaal, maar dat gaat al stuk als je het aanraakt en bovendien lukt het me niet om het oplosbaar materiaal een andere kleur/texture te geven. Nu heb ik zelf als oplossing dat ik een stuk losse grond heb, met daaronder oplosbaar materiaal, dat zeg maar de grond omhoog houdt.

Is dit een normale manier om dit soort dingen te maken?

Is er een zwevend materiaal dat je kunt laten verdwijnen met een switch?

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
StealthyPeanut schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:12:
Wordt de juiste trigger/sticker weergegeven in je popup als je in dat level loopt?? Of kan het soms ook zo zijn dat hij tussen de andere stickers staat? Nee toch?
Nee, volgens mij moet ie tussen de schakelaars staan. Staat ie daar niet, dan heb je de schakelaar nog niet verzameld. Het komt vaak voor dat je een schakelaar pas later in het level of zelfs in een ander level kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Castor385 schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:11:
Ik heb al heel wat lopen zoeken, maar ik kan er maar niet over uit hoe ik het volgende moet maken:

Je loopt over een stuk grond en door een sensor switch wil ik, dat er een valkuil opend. Ik dacht dus: dan maak ik de grond van een oplosbaar materiaal, maar dat gaat al stuk als je het aanraakt en bovendien lukt het me niet om het oplosbaar materiaal een andere kleur/texture te geven. Nu heb ik zelf als oplossing dat ik een stuk losse grond heb, met daaronder oplosbaar materiaal, dat zeg maar de grond omhoog houdt.

Is dit een normale manier om dit soort dingen te maken?

Is er een zwevend materiaal dat je kunt laten verdwijnen met een switch?
Kun je neit zo'n touwbrug maken die kapot gaat? Dit heb ik al meerdere malen meegemaakt en ook in dat ene level dat je met je hondje door een grot moet. Dan klapt dat luik open als die hond erbij loopt. Zoiets moet toch wel te maken zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:28:
[...]

Een "schakelaar" is een sticker. Er zijn kartonnen voorwerpen in levels die er nogal kaal uitzien. Als je daar de juiste sticker opplakt krijg je extra items in dat level. Als je een sticker hebt die je in een level kan gebruiken dan verschijnt deze sticker bij "triggers" in je popup.
Yep, net zelf gebruik van gemaakt in één van de eerste levels. Thx. Toen ik het hier las viel alles op z'n plaats, want ik had al vaker die lege kartonnen bordjes gezien. Ik vroeg mij al af, waar dienen die toch voor :p Beetje beter nadenken in het vervolg.

De rest is nu ook helemaal duidelijk, behalve die plaatjes die op een stokje staan, met het silhouet van een sackboy op. Als je er langs loopt wordt er een rood kruis op getekend...
Zal wel iets te maken hebben met de online functionaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Hier een aantal foto's van mijn laatste nieuwe level Cave Break!
Sorry voor de baggere kwaliteit, maar ik moest ze zonder flits maken....

Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/5306/picture001om6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/6686/picture004tt0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/9528/picture007wf5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/2641/picture009dw1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/2955/picture010ld6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/5006/picture011kl4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/9397/picture015mn3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/3049/picture016tu8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 11-09 17:26
Hey ik hoop snel ook me schijfje binnen te krijgen. Maar als ik straks online wil spelen kan ik dan gewoon iemand uit het lijstje toevoegen aan me friendslist of moet dat ingame?
Mijn PS3 nickname is AATheSource
Hoelang doet play.com er nou over om te leveren, is donderdag verstuurd

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:04
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:32:
[...]

De rest is nu ook helemaal duidelijk, behalve die plaatjes die op een stokje staan, met het silhouet van een sackboy op. Als je er langs loopt wordt er een rood kruis op getekend...
Zal wel iets te maken hebben met de online functionaliteit...
Was ook wel benieuwd toen ik dit las en het gevonden:
It stops other players entering the level when you're playing online. They have to wait until you finish once you pass that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woooooo :D

even vraagje:
als je online spelen doet, en niemand die volgt je. Staat er linksboven in je scherm je score, en soms een naam... ?

is die naam een request van iemand die mijn spelletje in wil? zoja, hoe geef ik toestemming? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 23:37
Ik heb sinds dit weekend ook Little Big Planet in mijn bezit, en ik moet zeggen dat het best grappig is om te spelen.. :D

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat een rotspel. Wilde om half 11 nog even een leveltje acen. Voor je het weet is het half 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:46:
Wat een rotspel. Wilde om half 11 nog even een leveltje acen. Voor je het weet is het half 1. :)
So true :X

Game of the year voor mij hoor, met voorsprong. Moet alleen MGS nog spelen, dus ik wacht nog even af voor een finaal verdict :p

Ik moet ook nog even uitzoeken hoe ik specifiek naar andere levels kan zoeken (zoals de levels die hierboven genoemd zijn)
Ik ga naar 'cool levels' maar daar worden een hoop levels 'gepresenteerd', ik zal waarschijnlijk een zoekoptie of zo nog niet gevonden hebben.

Ik herinner me dat de 'rating' van levels hier een grote bezorgdheid was. (om crap van de rest te onderscheiden). Maar dat is echt goed gedaan. Bij het verlaten van een level (beëindigen of voortijdig) kan je sterretjes meegeven en uit een paar voorgedefinieerde beschrijvingen kiezen. Als ik zo wat over die levels heen browse is het me meestal vrij duidelijk wat voor iets het is. Mooi opgelost dus van mediamolecule...

Heb wel nog niet veel 'user created' levels gespeeld. Online ook nog niet. Beetje moeizaam soms bij het matchen met andere players...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 01:18:
Ik moet ook nog even uitzoeken hoe ik specifiek naar andere levels kan zoeken (zoals de levels die hierboven genoemd zijn)
Ik ga naar 'cool levels' maar daar worden een hoop levels 'gepresenteerd', ik zal waarschijnlijk een zoekoptie of zo nog niet gevonden hebben.
Eerst naar search.. Dan krijg je al die labels zoals "great" etc etc.. Druk hier ip [] en je krijgt de mogelijkheid om op naam te zoeken.. Maar het lijkt te werken als WHERE titel like "%woord1%" or "%woord2%" or "%woord3%".. Kortom een vaak een hoop matches waar je niet opzoek naar bent.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 01:18:Ik herinner me dat de 'rating' van levels hier een grote bezorgdheid was. (om crap van de rest te onderscheiden). Maar dat is echt goed gedaan. Bij het verlaten van een level (beëindigen of voortijdig) kan je sterretjes meegeven en uit een paar voorgedefinieerde beschrijvingen kiezen. Als ik zo wat over die levels heen browse is het me meestal vrij duidelijk wat voor iets het is. Mooi opgelost dus van mediamolecule...
Jammer genoeg alleen dat de troep uit de eerste week ook nog steeds op de 1e pagina staat, omdat er niks anders was.. Ondertussen zijn er vele betere levels uit, maar omdat die troep op pagina 1 staat krijgen ze meer hits (mensen zien die als eerste) en dus blijven ze op pagina 1 :S. Check maar de hoeveelheid throphy levels.. Ik ben echt blij als ik weer eens een keer een leuk level vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ik heb gisteren avond weer tot half 1 door ge-edit aan m'n level. Ik erger me een beetje aan het point-edit tool. Zo gauw een object contact maakt met de grond, kan ik geen enkel punt meer editen. Dat is echt zwaar irritant en heeft de bouw van m'n veld echt vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 01:18:
[...]Ik moet ook nog even uitzoeken hoe ik specifiek naar andere levels kan zoeken (zoals de levels die hierboven genoemd zijn)
Rechts van de knop "Coole Levels" heb je een knop "Zoeken" hier zie je zoekwoorden. Je kan dan ook op vierkantje drukken om zelf te zoeken.
Ik herinner me dat de 'rating' van levels hier een grote bezorgdheid was. (om crap van de rest te onderscheiden). Maar dat is echt goed gedaan. Bij het verlaten van een level (beëindigen of voortijdig) kan je sterretjes meegeven en uit een paar voorgedefinieerde beschrijvingen kiezen. Als ik zo wat over die levels heen browse is het me meestal vrij duidelijk wat voor iets het is. Mooi opgelost dus van mediamolecule...
Dat vind ik dus niet. Het leveltje of 20 dat je krijgt via "coole levels" komt de hele tijd terug, welke zoek-tag je ook gebruikt. Deze levels zijn nu al zo vaak gespeeld (en sterretjes/hartjes gegeven), door zoveel verschillende mensen. Men tagged de levels ook allemaal met een andere zoek-tag. Dus bij deze levels komt elke zoektag wel een keer voor. En dat wordt alleen maar meer, als iedereen die LBP speelt deze levels weer voorgeschoteld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Kun je eigenlijk die levels van andere ook downloaden zodat je ze later offline kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
BassieBulk schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:03:
Dat vind ik dus niet. Het leveltje of 20 dat je krijgt via "coole levels" komt de hele tijd terug, welke zoek-tag je ook gebruikt. Deze levels zijn nu al zo vaak gespeeld (en sterretjes/hartjes gegeven), door zoveel verschillende mensen. Men tagged de levels ook allemaal met een andere zoek-tag. Dus bij deze levels komt elke zoektag wel een keer voor. En dat wordt alleen maar meer, als iedereen die LBP speelt deze levels weer voorgeschoteld krijgt.
Hier ben ik het wel mee eens, ik probeer de laatste paar dagen, wat community levels te spelen, alleen kom toch vaak dezelfde levels tegen. (Zoals bijvoorbeeld ook veel levels die ik al in de beta gespeeld heb) En als je wilt zoeken op een term, moet je wel weten wat je moet intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
HammerNL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:37:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens, ik probeer de laatste paar dagen, wat community levels te spelen, alleen kom toch vaak dezelfde levels tegen. (Zoals bijvoorbeeld ook veel levels die ik al in de beta gespeeld heb) En als je wilt zoeken op een term, moet je wel weten wat je moet intypen.
Wat wel redelijk werkt is om een term te kiezen bijvoorbeeld "Great" en dan met R1 of L1 ofzow ff naar pagina 5 of 6 (of nog verder) springen.. Dan kom je wel wat nieuwe levels tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gister een of andere japanse beschreven cool levels gevonden; arkanoid achtige game
geweldig; je kreeg een jetpack ter bediening, en met r1 kon je schieten, zal vanavond eens kijken welke dat waren (user en levers)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wiene schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:15:
Kun je eigenlijk die levels van andere ook downloaden zodat je ze later offline kunt spelen?
nope; daar is al veel over te doen geweest, dat je gepublishte level (welke je weken ontwikekling heeft gekost) per abus verwijderd zijn door sony of wie dan ook.
maar dat de ontwikkelaar zelf dan ook zijn 'locale' game mist :S

maar resume; neej je kunt lvl's niet downloaden om later te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
himlims_ schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:54:
gister een of andere japanse beschreven cool levels gevonden; arkanoid achtige game
geweldig; je kreeg een jetpack ter bediening, en met r1 kon je schieten, zal vanavond eens kijken welke dat waren (user en levers)
Die gast heet RR33000 geloof ik, hij heb iig ook tetris en nog wat van dat soort games gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

voeg mij ook maar toe op PSN = notimeremains
ik ben op dit moment vooral CoD5 aan t spelen maar als jullie me een berichtje sturen zit LBP er zo in!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
himlims_ schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:56:
[...]

nope; daar is al veel over te doen geweest, dat je gepublishte level (welke je weken ontwikekling heeft gekost) per abus verwijderd zijn door sony of wie dan ook.
maar dat de ontwikkelaar zelf dan ook zijn 'locale' game mist :S

maar resume; neej je kunt lvl's niet downloaden om later te spelen
Dat is wel jammer, ik connect vrijwel nooit. In ieder geval zeker niet automatisch. Ik speel niet veel online games.

Maar als je dan een level online speelt kun je dan ook gewoon met zijn 2en spelen (ik en vriendin) zonder anderen erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

wiene schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:12:
[...]

Dat is wel jammer, ik connect vrijwel nooit. In ieder geval zeker niet automatisch. Ik speel niet veel online games.

Maar als je dan een level online speelt kun je dan ook gewoon met zijn 2en spelen (ik en vriendin) zonder anderen erbij?
Je kan een online level offline spelen. Maar daarvoor moet je wel verbonden zijn met internet :)
(Lekker duidelijk verwoord...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 00:20
M'n vriendin heeft zich uitgeleefd en een boter-kaas-en-eieren level gemaakt. Nou zijn er daar wel meer van, maar deze is voor 1 speler, de andere wordt gedaan door de computer. Het level heet 'Tic Tac Toe' van de author 'Cristel'

Hij heeft 2 'moeilijkheidsgraden', nl. Easy (wel te verslaan) en Hard (als het goed is, kan je daar (zonder vals te spelen) niet van winnen).

Als je naar rechts gaat (richting hard) kan je de 'computer' zien die je tegenstander is. Ik denk dat dit ding complexer is dan die rekenmachine die een tijdje geleden veel aandacht kreeg.

Ga vanavond proberen een filmpje ervan te maken, maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die op zoek zijn naar een level met een verhaal kunnen misschien het mijne eens een kans geven.

Naam : Twysted Tales 1 : Shadow Shelter

Bevat :
- 2 endings
- 3 bosses
- medium difficulty
- playtime 10-15 minuten

Trailer : Shadow Shelter

PSN : Onymega

Zoek naar "Twysted Tales" en je zou het moeten vinden.

Tips en commentaar worden geapprecieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:38:
Mensen die op zoek zijn naar een level met een verhaal kunnen misschien het mijne eens een kans geven.

Bevat :
- 2 endings
- 3 bosses
- medium difficulty
- playtime 10-15 minuten

Ziet er erg goed uit, ga ik vanavond even proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door HammerNL op 25-11-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi! Ik ben druk bezig geweest met het eerste deel van mijn nieuwe level. Het zal een level worden waarin de speler een deel van de tijd onder water doorbrengt. Het is best lastig om het voor elkaar te krijgen dat de speler het gevoel heeft te zwemmen in Little Big Planet. In The Azure Palace heeft de auteur het echt geweldig opgelost, maar naar mijn idee kan alles altijd beter. Of in ieder geval 'anders'.

In de video kun je zien hoe ver ik nu ben. Na het deel waar de video eindigt is er nog veel meer (een stad van goud), maar hier zien jullie later meer van. Er zijn nog een hoop dingen die gemaakt/aangepast moeten worden. Alles op z'n tijd. Ik heb me voorgenomen alle tijd te nemen voor dit level (aangezien ik er al een aantal gemaakt heb waar ik achteraf nog altijd kleine dingetjes van aan heb moeten passen omdat ik te snel wilde).

Wat ik gedaan en gebruikt heb om het effect te bereiken
- Fog settings staan op de hoogste stand
- Fog color staat op hemelblauw
- Ik heb een 'color correction filter' toegepast
- Ik heb een glazen plaat op de voorste, smalle laag gemaakt en verbonden aan twee kabels (zodat 'ie constant beweegt, voor een golvend effect)
- Ik heb meerdere spotlights (op 'shadow') aan de bovenkant laten draaien
- Heel veel zeewier

Laat me weten wat je er tot nu toe van vindt en voel je vrij om suggesties te doen of commentaar te geven :D

Alvast bedankt! Hier is de video: (Er is een HQ-versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:38:

Bevat :
- 2 endings
- 3 bosses
- medium difficulty
- playtime 10-15 minuten

Je hebt Henk er in verwerkt :D

@ hierboven:

Ziet er zo op het eerste oog goed uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door ETM op 26-11-2008 10:49 ]

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Erg mooi gemaakt Caemgen!

Hoeveel tijd steek jij in het maken van levels? Ik kan maar een beperkte hoeveelheid tijd erin steken, maar ben vooral nog aan het worstelen met plaatsen van de simpelste blokken. Heel vaak gaat er bij mij wat mis bij het vastplakken aan de grond. Als ik het daarna weer loshaal, dat dan ineens heel m'n level instort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castor385 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:24:
Erg mooi gemaakt Caemgen!

Hoeveel tijd steek jij in het maken van levels? Ik kan maar een beperkte hoeveelheid tijd erin steken, maar ben vooral nog aan het worstelen met plaatsen van de simpelste blokken. Heel vaak gaat er bij mij wat mis bij het vastplakken aan de grond. Als ik het daarna weer loshaal, dat dan ineens heel m'n level instort.
Dat probleem ken ik, en dat probeer ik ook zoveel mogelijk te omzeilen. Heel frustrerend als dat gebeurt. Zeker als je 'm op pauze hebt staan en er, na het bouwen van een hele constructie, achter komt zodra je 'm weer op afspelen zet dat er iets is mis is gegaan.. Dan kun je weer hersenloos op je terugspoel-knop rammen of de boel vastmaken/opnieuw doen (soms is dat zelfs sneller).

Ik hoop dat hier patches voor komen.

Verder: Ik ben gemiddeld zo'n 8 tot 10 uur bezig met een level, verspreid over een aantal dagen of weken. Dat heeft geresulteerd in een aantal leuke en mooie levels (als je me toevoegt kun je ze effe spelen om een indruk te krijgen). Mijn nieuwe level, echter, wil ik echt gigantisch uitgebreid en lang maken, dus daar zal meer tijd in gaan zitten.

Ik had vanochtend trouwens 100 hartjes bij een van mijn levels (Lost in the Dark) ^^
Op naar de 1000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woehoe, heb nu alles 100% en ge-aced:) ceamgen, ga zo je level spelen..ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje...hoe kun je in LBP online spelen met andere die al een level aan het spelen zijn?
Als ik kies voor Online spelen dan begin ik steeds opnieuw in het level maar wil juist met andere spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:51:
woooooo :D

even vraagje:
als je online spelen doet, en niemand die volgt je. Staat er linksboven in je scherm je score, en soms een naam... ?

is die naam een request van iemand die mijn spelletje in wil? zoja, hoe geef ik toestemming? -O-
Ik denk dat het te maken heeft met de score die iemand uit je friendslist gehaald heeft voor het level dat je op dat moment speelt. Als deze hoger is dan jou score, dan zul je linksboven de naam en score te zien krijgen.
Een request zie je altijd in zo'n zwarte popup en je krijgt dan ook de keuze om diegene toestemming te geven of niet.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:02:
Even een vraagje...hoe kun je in LBP online spelen met andere die al een level aan het spelen zijn?
Als ik kies voor Online spelen dan begin ik steeds opnieuw in het level maar wil juist met andere spelen.
Je kan toch pas meedoen als de anderen weer bij het begin zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:55:
woehoe, heb nu alles 100% en ge-aced:) ceamgen, ga zo je level spelen..ben benieuwd
Houd er wel rekening mee dat 'ie nog niet af is hè! ;-)
Het is nu meer een 'demo'.. een deel van het level dat het uiteindelijk moet worden.

Je kunt overigens wel m'n andere levels spelen. Die zijn al een tijdje af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Weet je wat ik nou echt 1 van de mooiste dingen vind van deze game? Je wordt bijna nooit kwaad en je voelt je niet echt kut als het even niet lukt. (dit gaat natuurlijk alleen om de levels en niet om het bouwen hehe)

Ik zit bijna met een glimlach op me gezicht te spelen als ik lekker moet samen werken en weer merk hoe geniaal deze game is.

Na 2 potjes fifa09 ben ik weer flink gefrustreerd omdat er iemand leaved en waardoor ik dus verlies bij een 2-0 voorsprong. En dan voel ik me echt kut voor een tijdje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Laatste level acen vond ik anders behóórlijk frustrerend.

Na 20x proberen eindelijk gehaald, ga ik dood door op/achter(?) die zwarte brij te springen op het eindpunt 8)7

maar stiekem is het niet eens zo heel moeilijk als je eenmaal doorhebt hoe het werkt

Oja, mooie levels caemgen; lastig ook :)

[ Voor 29% gewijzigd door Morphix op 26-11-2008 22:13 ]

• HammerNL
  • Niet online
raevo schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:10:
Laatste level acen vond ik anders behóórlijk frustrerend.

Na 20x proberen eindelijk gehaald, ga ik dood door op/achter(?) die zwarte brij te springen op het eindpunt 8)7

maar stiekem is het niet eens zo heel moeilijk als je eenmaal doorhebt hoe het werkt

Oja, mooie levels caemgen; lastig ook :)
Laatste level lijkt lastig, maar het is een idd kwestie van onthouden hoe de 'machines' reageren/bewegen, dit is namelijk elke ronde hetzelfde.

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
HammerNL schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:32:
[...]
Laatste level lijkt lastig, maar het is een idd kwestie van onthouden hoe de 'machines' reageren/bewegen, dit is namelijk elke ronde hetzelfde.
Inderdaad, klopt precies.Zo heb ik het ook gedaan. Even onthouden hoe je moet lopen en springen.
Niet dat het dan ineens heel makkelijk is ofzo, maar zodra je doorhebt dat je elke keer hetzelfde kan doen kom je steeds verder zonder dood te gaan. Ik had eerst niet door dat je dat "blok" dat die laatste machine uit-poept gebruikt kan worden om onder te schuilen als die electrische "regen" naar beneden komt. Dat was het punt waar ik steeds dood ging.

PSN ID: robhoeben

• HammerNL
  • Niet online
robhoeben schreef op donderdag 27 november 2008 @ 14:26:
[...]

Inderdaad, klopt precies.Zo heb ik het ook gedaan. Even onthouden hoe je moet lopen en springen.
Niet dat het dan ineens heel makkelijk is ofzo, maar zodra je doorhebt dat je elke keer hetzelfde kan doen kom je steeds verder zonder dood te gaan. Ik had eerst niet door dat je dat "blok" dat die laatste machine uit-poept gebruikt kan worden om onder te schuilen als die electrische "regen" naar beneden komt. Dat was het punt waar ik steeds dood ging.
Dit wist ik tot nu toe ook niet haha :+ Tijdens die elektrische regen liep ik gewoon helemaal naar een zijkant en gebruikte dat doosje alleen om die bovenste 'hersenpan' van die machine te kunnen bereiken.
Om alle levels te acen had ik persoonlijk meer moeite met bijv een eindbaas in metropolis of die gast met explosieven, zijn ook deels voorspelbaar, maar toch stuk lastiger door bewegende onderdelen en dergelijke. En aangezien deze alle twee pas aan het eind zaten, moest je eerst wel heel het level doorkruisen om het opnieuw te mogen proberen. Frustratie! >:)

Verwijderd

Mijn psn is xx. Wilt er iemand een paar potjes lbg spelen ?:D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Gisteren weer flink vooruitgang geboekt in mijn veld, ik heb besloten om eerst alles af te maken en dan de sfeer/decoratie aan te brengen. Ik blijf bang zijn dat het veld in het algemeen te makkelijk is. Maarja, dat zie ik dan wel weer.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Gisteren mijn level "afgemaakt" en gepubliceerd. Ik dacht ook dat het vele te makkelijk was, maar dat was dus niet zo. Helaas is het wel een beetje een kort level, maar ja.... misschien vanavond maar een stuk toevoegen.

(Snow Fun)

[ Voor 3% gewijzigd door Castor385 op 28-11-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Dat is een erg mooi document! Ik heb em uitgeprint, kan ik em voor de tV makkelijk gebruiken :)

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste