Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:35
Ik heb sinds afgelopen maandag een PS3 met LBP en ik moet zeggen: Het is echt een geniaal spel! Het is ook voor het eerst dat m'n vriendin een spel meer heeft gespeeld dan dat ik dat heb gedaan :P

Ik heb nog wel enkele vraagjes bij het online spelen van LBP:
  • Als je online wil spelen met andere mensen, hoe kan je dan zien in welk potje al mensen aan het spelen zijn? Het gebeurt erg vaak dat ik alleen in een level beland, wat ik dus niet wil :)
  • Hoe kan je mensen toevoegen als vriend die je tijdens het spelen leert kennen? Ik ben al een paar mensen tegen gekomen waar ik graag meer mee zou willen spelen, maar ik weet niet hoe ik ze vanuit LBP moet toevoegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey! schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:58:
  • Hoe kan je mensen toevoegen als vriend die je tijdens het spelen leert kennen? Ik ben al een paar mensen tegen gekomen waar ik graag meer mee zou willen spelen, maar ik weet niet hoe ik ze vanuit LBP moet toevoegen :D
Denk niet dat dat snel kan ingame zelf, maar daarvoor gebruik je toch gewoon de functionaliteit die ingebouwd zit in je PS3 menu. De optie players met werkt meer dan prima voor jouw doeleinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:03:
[...]

Denk niet dat dat snel kan ingame zelf, maar daarvoor gebruik je toch gewoon de functionaliteit die ingebouwd zit in je PS3 menu. De optie players met werkt meer dan prima voor jouw doeleinde.
Deze optie is ook wel beschikbaar in de ingame crossmedia bar denk ik, of niet?
ingame ff op de playstation toets drukken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Laatst online: 12-09 13:35
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:03:
[...]

M a r c o schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:07:
[...]

Thx! Ik ga het zo meteen eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:07:
[...]

Dat bedoelde ik dus ook. :) En dan kan je dus Players Met openen en kan je snel mensen toevoegen aan je friends list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Kwam een leuke site tegen die allemaal user-levels van LBP reviewed: http://lbpreviews.blogspot.com/

Er zitten levels tussen waarvan ik nog nooit gehoord had, maar erg goed zijn. zeker goed om eens te checken...

Het level waar je door een rijdende trein van wagon naar wagon moet zien te komen is fantastisch.

[ Voor 29% gewijzigd door Chrasher op 30-11-2008 12:22 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:12:
[...]

Dat bedoelde ik dus ook. :) En dan kan je dus Players Met openen en kan je snel mensen toevoegen aan je friends list.
Jep, 9/10 keer werkt dit prima.
Echter, bij BETA's of games die PSN-functionaliteit niet goed gebruiken werkt dit soms niet en heb je geen idee waar te beginnen om iemand die je zojuist hebt gesproken weer te vinden.

Heel vervelend kan dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Chrasher schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:16:
Kwam een leuke site tegen die allemaal user-levels van LBP reviewed: http://lbpreviews.blogspot.com/

Er zitten levels tussen waarvan ik nog nooit gehoord had, maar erg goed zijn. zeker goed om eens te checken...

Het level waar je door een rijdende trein van wagon naar wagon moet zien te komen is fantastisch.
Wow thx, dit biedt zeker uitkomst ;)

Het level: ICO (finished version) by Mushroom_Samba

Is ook zeer de moeite waard, dit zijn echt levels die laten zien wat er allemaal mogelijk is met de level editor. Zijn zeer goed gebouwd en hebben ook nog een verhaal lijn, fantastisch!

[ Voor 18% gewijzigd door HammerNL op 30-11-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Mijn level is ook af!

Escape from Goznoi
Poor little sackboy has wandered into the haunted lands of Goznoi, can you help him find his way out.

Edit: filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=UCKzhN4vBiE

[ Voor 23% gewijzigd door GonzoNL op 30-11-2008 17:24 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik zit eraan te denken om één stuk in mijn level anders te maken. Het stuk met de explosieven en de sprong over spijkers. Die sprong luistert zó nauw dat hij erg lastig is. Ik zag gister dat van de 30 spelers er maar 2 het einde gehaald hadden en de meest voorkomende tag is Tricky, op de voet gevolgd door frustrating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk spel, voeg me maar toe onder "ferdiusmaximus".

Hoe kun je andere sacks slaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
L2 + linker knuppeltje snel van rechts naar links bewegen.

Andersom is ook waar, op R2 + rechterknuppeltje bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Vraagje: Als je een kleine aanpassing in je veld doet en hem dan overwrite republish je hem dan, of publish je hem dan opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30
GonzoNL schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:01:
Vraagje: Als je een kleine aanpassing in je veld doet en hem dan overwrite republish je hem dan, of publish je hem dan opnieuw?
Wat is eigenlijk je vraag?
Je publiceert je level overnieuw, als in: je oude wordt overschreven, bijgewerkt met commentaar dat ie is overschreven.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Juist, dat wou ik weten :) of of hij hem helemaal overschreef en comments/plays, etc. weggooide. Ik ging er al vanuit dat het zo ging, maar ik denk: Toch even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Je aantal plays etc. wordt niet weggegooid. Je comments blijven staan. Alleen je level wordt vervangen en er wordt een comment geplaatst dat je je level hebt geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Thanks :) Net even geupdate met een kleine tweak (en daarna perongeluk m'n level op slot gezet en weer open) dus er staan nu een stuk of 3 comments dat hij geupdate is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:38:
Mensen die op zoek zijn naar een level met een verhaal kunnen misschien het mijne eens een kans geven.

Naam : Twysted Tales 1 : Shadow Shelter

Bevat :
- 2 endings
- 3 bosses
- medium difficulty
- playtime 10-15 minuten

Trailer : Shadow Shelter

PSN : Onymega

Zoek naar "Twysted Tales" en je zou het moeten vinden.

Tips en commentaar worden geapprecieerd.
Op zich erg cool, maar te veel random factoren. Bij die eerste baas met die 4 kruizen om zich is het willekeur of je geraakt wordt door de bolletjes of niet.

Bij de draak begreep ik maar niet waarom die klep op zijn buik niet openging en ook hier zijn de bommen niet door goed opletten of slim spelen te ontwijken. Je moet geluk hebben. Daar ben ik dan ook opgehouden.

Toch vond ik het een erg gaaf level, alleen moet er nog wat werk aan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bezig met leveldesign in LBP maar stuit toch nog vaak op wat problemen.
Vraag me af hoe jullie dat voorkomen/oplossen:

1. Hoe beginnen jullie met het maken van een binnenomgeving?
Werken jullie van achteren naar voren of vullen jullie eerst alles op om vervolgens de paden uit te hakken.
Vaak merk ik dat de achtergrond (opvulling) weer wegvalt en onstaan er gaten in m'n veld.
Als ik deze dan weer opvul en druk op play dan valt de opvulling ook weer naar beneden. Dus wat is de beste manier op een binnenomgeving op te bouwen. Uiteraard lukt het op een gegeven moment wel.

2. Wat is de beste manier om een zuiger aan een object te bevestigen?
Vaak merk ik dat de zuiger schreef gaat bij horizontale bewegingen of dat die vast blijft hangen.
Soms bij verticale liften is de zuiger ineens verdwenen als ik aan iets anders werk en kan ik weer opnieuw beginnen om de zuiger te monteren. Heel raar. Is het nog van belang bij welk object je begint met monteren?

3. Laatst had ik een vijand (zo'n bewegend robotje met stroom) in mijn veld geplaatst. Vervolgens in speelmodus spring ik erop stort m'n hele level in elkaar :P Het level bestond wel uit karton. Weet niet of het dan daar aan ligt of komt het doordat het robotje te dicht tegen de vloer is geplaatst ofzo?

Ben benieuwd naar de antwoorden.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik kan eigenlijk alleen antwoord geven op 1, want de problemen bij 2 en 3 ben ik niet tegen gekomen (nou ja, 3 op zekere hoogte).

Ik heb bij mijn binnenomgeving eerst een plaat op de achtergrond gezet en daar vloer en muren omheen gebouwd. Vervolgens heb ik, waar nodig, platformen neergezet en op de achtergrond geplakt. Zo had ik de volledige flexibiliteit die ik zocht zonder dat ik op een gegeven moment het probleem kreeg dat mijn vorm te complex werd. Ik heb de lengte enkele keren uit moeten breiden, omdat mijn achtergrond op was terwijl ik niet klaar was. :)

Bij mijn veld zit er bovenin ook nog wolken waar je over kan lopen en daar lopen ook beestjes op. In de eerste instantie had ik deze geplakt op een platte achtergrond. en dat begon allemaal te trillen door die beestjes, dus ik heb hem los gemaakt en met Dark Matter gemaakt zodat niet alles verrot ging door het trillen van de beestjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lost in the Dark
Author/Auteur: Caemgen

Ik heb dit level al een tijdje geleden gemaakt, maar ik ben té druk geweest met nieuwe levels dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb om deze te posten met video. Echter, een redacteur van PS3Hype.nl heeft mijn level gespeeld/opgenomen en bij het nieuws geplaatst (waarvoor dank). Ik heb de video bewerkt omdat het origineel drie levels bevat en ik alleen deze nodig heb. Er is ook iets mis gegaan met het geluid, dus ik heb een van m'n favoriete nummers als achtergrondmuziek gebruikt (Infected Mushroom - Heavyweight).

Korte beschrijving:
You're trapped in a dark cave. Try to find a way out, using light, speed and a little of your puzzle- and platforming skills.

Als het eerste deel van de video je aanspreekt, dan raad ik je aan het level gewoon zelf te gaan spelen en niet verder te kijken. Dan is de ervaring veel leuker (omdat je dan tenminste nog verrast wordt en zelf e.e.a. moet ontdekken).

Laat me horen wat je er van vind, als je wil. En ik ben ook zeker niet vies van kritiek en suggesties.

Hier is de video!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nHDEnZ1s-gY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft vol lof over het spel...

Ik heb slechts 1 "maar", maar wel eentje die zwaar meeweegt als je de single play uitgespeeld hebt:

Alleen de online (bij samen spelen) lag: een enorme ramp, vaak helemaal niet speelbaar! Natuurlijk zijn er vele factoren: de kwaliteit van de servers zelf, je eigen verbinding e.d. Maar ik heb werkelijk nog nooit 1 level goed kunnen spelen SAMEN met anderen zonder irritante lag. Misschien ook een structureel probleempje van de infrastructuur van Playstation Network i.t.t. Xbox Live? ps. ik heb glasvezel,

Echt een gemiste kans en wat dat betreft op dit moment een dikke onvoldoende alleen op dat onderdeel... (samen online spelen) :(

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:54:

Ik heb slechts 1 "maar", maar wel eentje die zwaar meeweegt als je de single play uitgespeeld hebt:

de online (samen spelen) lag: een enorme ramp, vaak niet speelbaar! Gemiste kans en wat dat betreft op dit moment een dikke onvoldoende!
Lag bij samen spelen schijnt afhankelijk te zijn van je eigen verbinding, werkt op P2P basis (staat ergens in dit topic). Je zou eens kunnen kijken naar je eigen verbinding, ik heb gisteren samen gespeeld met Hammer, hebben niet al te lang gespeeld maar zonder lag.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Online is p2p, ik heb de laatste tijd regelmatig goede snelle online potjes, als ik met alleen maar vrienden van me speel. Random is het echt drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:54:

Alleen de online (bij samen spelen) lag: een enorme ramp, vaak helemaal niet speelbaar! Natuurlijk zijn er vele factoren: de kwaliteit van de servers zelf, je eigen verbinding e.d. Maar ik heb werkelijk nog nooit 1 level goed kunnen spelen SAMEN met anderen zonder irritante lag. Misschien ook een structureel probleempje van de infrastructuur van Playstation Network i.t.t. Xbox Live? ps. ik heb glasvezel,

Echt een gemiste kans en wat dat betreft op dit moment een dikke onvoldoende alleen op dat onderdeel... (samen online spelen) :(
Ik moet zeggen, ik heb ook aardig wat zitten vloeken over de 'lag' online. Maar laatste 2 weken, speelt het eigenlijk heel soepeltjes, moet zeggen dat ik dan wel met 2 man in een room zit, maar dit was voorheen bij mij soms ook niet speelbaar ivm de lag.

Weet niet of je standaard met dezelfde persoon speelt, maar miss heeft die instellingen fout staan die voor verstoring zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:04:
Online is p2p, ik heb de laatste tijd regelmatig goede snelle online potjes, als ik met alleen maar vrienden van me speel. Random is het echt drama.
Dan ligt DAAR het probleem en redelijk om te zeggen, niet aan mijn verbinding met glasvezel. Ik host erg veel games zowel via pc als xboxlive. Helaas heb je dat bij LBP niet (altijd) in de hand.

Ik kom blijkbaar alleen SPONTAAN gasten tegen die zelf een slechte verbinding hebben. Hoe meer mensen, hoe groter die kans dus is. Blijkbaar moet ik nu aan jullie de vraag stellen: hebbie een goede verbinding, voeg me dan toe als mate: MARVIC_NL . Gaan we zeker heel wat potjes spelen (zonder lag frustraties)! :+

Zie je snel? _/-\o_

ps. mooie levels maken jullie!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:09:
Lost in the Dark
Author/Auteur: Caemgen

Ik heb dit level al een tijdje geleden gemaakt, maar ik ben té druk geweest met nieuwe levels dat ik er helemaal niet meer aan gedacht heb om deze te posten met video. Echter, een redacteur van PS3Hype.nl heeft mijn level gespeeld/opgenomen en bij het nieuws geplaatst (waarvoor dank). Ik heb de video bewerkt omdat het origineel drie levels bevat en ik alleen deze nodig heb. Er is ook iets mis gegaan met het geluid, dus ik heb een van m'n favoriete nummers als achtergrondmuziek gebruikt (Infected Mushroom - Heavyweight).
...

Laat me horen wat je er van vind, als je wil. En ik ben ook zeker niet vies van kritiek en suggesties.
Ik heb je level gespeeld en vond em erg goed! Als punt van kritiek heb ik, dat het soms té donker is. Dat je net iets te lang door een volkomen zwart stuk moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn level is nu ook eindelijk af. Het level bestaat uit heel veel karton wat achteraf niet zo'n
verstandige keuze was. Omdat het materiaal niet echt sterk is stortte vaak ineens mijn level in maar gelukkig zit nu alles op z'n plaats. Voor de geinteresseerde:

Naam level: In the box
Author/Auteur: Prededator
Beschrijving: In a big city there is a box and a sackboy...
Realisatie tijd: ong. 8 uur
Soort: platform, puzzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Zijn er eigenlijk goeie sites om je levels te promoten en feedback te krijgen? Ik heb nu 39 plays op mijn veld en zou er graag meer willen :) Daarnaast vind ik de tags wel leuk, maar meer als dat mijn veld "tricky, beautifull, fun en frustrating" is weet ik niet. Het frustrating hoop ik opgelost te hebben er was namelijk één grote frustrerende sprong die je iets te precies moest timen.

Maar ik zou dus graag een site hebben om a) meer plays te krijgen en b) feedback waar ik wat mee kan (eventueel om mee te tweaken of mee kan nemen naar mijn volgende level). Is die er? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:27:
Zijn er eigenlijk goeie sites om je levels te promoten en feedback te krijgen? Ik heb nu 39 plays op mijn veld en zou er graag meer willen :) Daarnaast vind ik de tags wel leuk, maar meer als dat mijn veld "tricky, beautifull, fun en frustrating" is weet ik niet. Het frustrating hoop ik opgelost te hebben er was namelijk één grote frustrerende sprong die je iets te precies moest timen.

Maar ik zou dus graag een site hebben om a) meer plays te krijgen en b) feedback waar ik wat mee kan (eventueel om mee te tweaken of mee kan nemen naar mijn volgende level). Is die er? :D
Neem eens een kijkje op www.lbpcentral.com, en dan met name het 'Level Showcase'-onderdeel op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren voor de verandering eens wat minder populaire levels gespeeld en ik moet zeggen dat er behoorlijk wat goeie tussen zaten. Vanavond nog maar eens wat levels bekijken en misschien zelf aan een level beginnen.
@Caemgen: ik ga Lost in the dark zeker eens proberen, ziet er in het filmpje al goed uit!

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag maar weer eens gespeeld, maar bleef vastzitten bij het level the bunker van de collector.

Die laatste ring, ik zat er tot 2x toe echt heeeeel dicht bij, maar nadat ik bijna mijn controller richting mijn tv wilde werpen toch maar gestopt. Mocht iemand mij willen helpen pm mij dan even dan stuur ik je mijn pns id

Overigens vreemd aangezien ik met geen enkel gedeelte in het spel moeite had (denk ik in 3 uur of zo bij dit level gekomen) en dan word je getrakteerd op een flinke schop in je zak, bijna een megaman 9 moeilijkheidsgraad :)

[ Voor 26% gewijzigd door StephaN900 op 02-12-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ik had precies hetzelfde! totdat ik het level een keer met een random persoon speelde. Deze random figuur wist het wel te halen en zodoende heb ik uiteindelijk wel het gehele spel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

StephaN900 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:44:
Vandaag maar weer eens gespeeld, maar bleef vastzitten bij het level the bunker van de collector.

Die laatste ring, ik zat er tot 2x toe echt heeeeel dicht bij, maar nadat ik bijna mijn controller richting mijn tv wilde werpen toch maar gestopt. Mocht iemand mij willen helpen pm mij dan even dan stuur ik je mijn pns id

Overigens vreemd aangezien ik met geen enkel gedeelte in het spel moeite had (denk ik in 3 uur of zo bij dit level gekomen) en dan word je getrakteerd op een flinke schop in je zak, bijna een megaman 9 moeilijkheidsgraad :)
Ja, die was wel lastig, maar ik had eerder ook al problemen. The Mines blijft me bij als een level waarin ik met een aantal anderen heel vaak op hilarische wijze om het leven ben gekomen. Metropolis is weer heel erg makkelijk. De Dojo vond ik ook lastig en dat eerste level met de Indische theme ook.

Ik ben nu bezig om alles te acen. Alleen de laatste 4 levels nog, dus ook die waar jij nu vast in zit. Dat wordt afzien :)

P.S. Als je wilt acen kun je beter niet met meerdere spelers spelen aangezien het enige criterium is: no lives lost. Dat geldt in totaal.

[ Voor 6% gewijzigd door harlekein op 02-12-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Castor385 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:19:
Ik had precies hetzelfde! totdat ik het level een keer met een random persoon speelde. Deze random figuur wist het wel te halen en zodoende heb ik uiteindelijk wel het gehele spel gehaald.
Dat was dus mijn plan ;).

Het zou niet zo erg zijn als dat rad aan het begin van het level zat, maar je moet elke keer dit vrij grote level halen voordat je daar komt.

En ik hoef het niet perse te acen hoor :)., maar ga het vanavond nog wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Laatst online: 11-09 16:58
Wie wil der met mijn The Islands, The Temples en The Wilderness spelen met 100% items? Er zitten namelijk wat stukjes in die je met 4 man moet doen :\ nu heb ik 3 controllers maar die ene die ik mis is toch echt een probleem :P Je kunt me toevoegen met de naam AidenVennis, ik speel de hele avond tot een uur of 10.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Toegevoegd, hoopte even the bunker te doen met jou, maar helaas. Heb daar zelf al wel alles geloof ik, maar ja dan help ik met die 100% en jij met het laatste stuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Laatst online: 11-09 16:58
StephaN900 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:49:
Toegevoegd, hoopte even the bunker te doen met jou, maar helaas. Heb daar zelf al wel alles geloof ik, maar ja dan help ik met die 100% en jij met het laatste stuk :).
Ow ja sorry, ben een tijd bezig geweest met The Islands samen met iemand anders en die heb ik nu wel op 100% gekregen nu die andere twee nog dus ;) onder andere the bunker, heb je vanavond anders tijd?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik LBP start en even wacht totdat het zwarte scherm met "Sony computer entertainment presents....." voorbij laat gaan (net als de intro begint) en dan op X druk loopt bij mij altijd de boel vast (rood scherm). Ik moet dan met de PS toest het spel stoppen en opnieuw starten, Als ik op X druk als het zwarte scherm nog in beeld is (met "Sony computer entertainment presents....." ) dan strat het spel wel gewoon.

Hebben meer mensen dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren binnen van amazon. Wat een geniaal spel zeg. Heerlijk om met z'n 2en te spelen. De buren kwamen zelfs klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephaN900 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:44:

Dat level was frustrerend!!! Heb mezelf uitgescholden, m'n vriendin uitgescholden, m'n PS3 vervloekt maar goed..Vaak genoeg proberen en geduldig blijven...en vooral niet te hard springen. Toen lukte het. :)
Heb trouwens weer een level gepubliceerd voor de gamers die even niets te doen hebben: 8)

Levelnaam: The burcht
Auteur: Prededator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Gisteren alles ge-aced. Ik heb op The Islands en het begin ook alles op 100%. Nu de rest nog :)

Als iemand daar aan mee wil werken (evt. met zijn vieren) moet mij vanavond maar even inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Laatst online: 10-09 22:09
Hmmm er is blijkbaar een nieuwe Patch beschikbaar voor LBP. Hopelijk wordt hiermee de Online Stability wat omhoog geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Sinds die patch heb ik juist volop rare fout meldingen. :( Bijvoorbeeld een friend inviten en elke seconde de melding "Failed to create game"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
mhh .. zijn hier misschien mensen die samen enkele levels na willen lopen om 2x en 4x bubbles te halen ^^ ?

Ik heb geen idee hoe het vrienden inviten/toevoegen werkt, maar mijn nick is PilskeM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 11-09 17:26
Ik heb sinds woensdag ook LBP binnen. Alleen heb ik zo weinig tijd om te spelen.
Dit omdat ik bezig ben met het schilderen/ behangen van me eigen huisje.
Maar de lvls die ik gespeeld heb waren wel leuk. Was wel ff zoeken in het begin naar de Ster sticker... dacht dat ik die over het hoofd zag, maar die bleek pas in een later lvl beschikbaar te komen. Zo dwingen ze je wel om lang met het spel bezig te zijn ;)
De eerst komende tijd zal ik nog niet online bezig zijn omdat ik eerst zelf het 1 en ander wil uitvogelen.
En ik weet me PSN id ook niet zeker uit me hoofd :P

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msekeris
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 03:08
:)

[ Voor 96% gewijzigd door msekeris op 19-03-2009 16:23 . Reden: nvm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik ben ook de rest van de avond online om 100% te gaan scoren. PSN: harlekein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Mijn PSN AATheSource
De lvl's die ik tot nu toe gespeeld heb waren wel grappig. Alleen jammer dat je regelmatig nog niet de juiste sticker hebt in een lvl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

heb van mezelf voor sinterklaas ook een PS3 gekregen, LBP al een beetje aan het verkennen geweest en vind het een vet spelletje!
Ik zal de komende tijd eens wat levels van de GOT'ers gaan doornemen :D

PSN: Starbass

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03
Mijn PSN-ID: Criminal-NL mag ook op de lijst. Heb de meeste hier al toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 00:20
Hey! Mijn vriendin heeft een level gemaakt, waar je boter, kaas en eieren tegen de computer kan spelen. Eigenlijk meer tegen een machine, want dat is wat het is :) Een ENORME machine. Ik heb niet geteld/gerekend, maar volgens mij is dit ding complexer dan die rekenmachine die iemand in Little Big Planet gemaakt had.

Hij heeft 2 moeilijkheidsgraden, easy is wel te winnen, hard niet :) (tenzij je valsspeelt)

Heb dit een tijdje geleden ook gepost, maar nu ook een filmpje erbij gemaakt, zodat het wat duidelijker is.
Afbeeldingslocatie: http://i2.ytimg.com/vi/yUbRFfXEtls/default.jpg KLIK

Om het te vinden: zoek op author Cristel of als level Tic Tac Toe. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

[ Voor 4% gewijzigd door Blaurens op 08-12-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Echt heel erg goed gemaakt zeg :) Ik ga m zeker eens proberen.
Hoe lang heeft ze er over gedaan om dat te maken?

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 00:20
Eh, lang :) Redelijk wat avondjes (en nachtjes :)) prutsen. Zal haar straks als ze weer thuis is wel even vragen.

EDIT: Ze weet het niet precies meer. Ik weet wel dat het gedurende meer dan 1 week meerdere lange avonden geweest moeten zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Blaurens op 08-12-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Gisteren een hoop lol gehad met LBP, zaten met zijn 3en op de bank te spelen, was alles behalve serieus. Elkaar omver slaan, zo veel mogelijk stickers op elkaar plakken, elkaar spijkers in slaan/trekken. We hadden een hoop lol :P

Krijg ik een bericht dat gm3000 wil meedoen, wij zoiets van, is prima, hopelijk kan hij er tegen. gm3000 zal zich wel afgevraagd hebben waar hij in beland was :*) Maar hij deed gezellig mee, mijn "huiskamer" was na het potje meer stickers dan wat anders, en onze sackboys ook trouwens :9

Maar ondanks dat toch een lvl naar 100% gekregen :D

@gm3000: het was gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

grappis is dat online; echt ouderwedse game fun vind ik.
vooral Meerkat Bounce Gameplay vind ik super met meerdere spelers; elkaar grabben in de lucht en op de lava pushen :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in de singleplayer op bepaalde momenten een flits in de game (alsof er een foto genomen wordt). Hoe kan ik die foto's bekijken ? Kan ik ook zelf foto's maken op bepaalde momenten in de game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 21:56:
Ik zie in de singleplayer op bepaalde momenten een flits in de game (alsof er een foto genomen wordt). Hoe kan ik die foto's bekijken ?
Naar het menu met stikkers gaan en dan wat pagina's naar rechts, daar zie je de genomen foto's die je als stikker ergens op kunt plakken.
Kan ik ook zelf foto's maken op bepaalde momenten in de game ?
Ja, maar ik weet niet uit mijn hoofd waar die optie exact zit. Ook ergens in je popit menu in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Morgen ga ik ook weer eens bezig met LBP na een week lang er geen tijd voor hebben gehad. Zo heb ik nu ook buzz special edition (inclusief 4 wireless controllers) binnen gekregen maar ik heb de doos niet eens open gemaakt. Puur omdat ik er geen tijd voor heb :o
Maar ja wat wil je als je een eigen stekje aan het inrichten bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Oef, is het alweer zo laat? :)
Vanmiddag eventjes en net een paar uurtjes bezig geweest met mijn level. Valt niet mee zeg, dat bouwen. Alles blijft maar aan elkaar plakken en soms valt er spontaan wat uit elkaar. Volgende level (als het er komt) zal ik wel heel ander maken.
Level is nog lang niet af, maar is iig speelbaar en redelijk bugvrij.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Weet iemand welke level dit is in dit filmpje? (let niet op de titel :P):
http://www.youtube.com/wa...2ZVBzU4Aw&feature=related

En heb een logitech bluetooth headset die ik heb gekoppeld aan mn ps3, echter als ik deze connect onder LBP dan gaat mn controller steeds uit?!? :(

PS: Zet mij ook maar op de lijst: Mellaah

[ Voor 9% gewijzigd door Mesh op 14-12-2008 11:08 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
klaasbram schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 23:55:
Morgen ga ik ook weer eens bezig met LBP na een week lang er geen tijd voor hebben gehad. Zo heb ik nu ook buzz special edition (inclusief 4 wireless controllers) binnen gekregen maar ik heb de doos niet eens open gemaakt. Puur omdat ik er geen tijd voor heb :o
Maar ja wat wil je als je een eigen stekje aan het inrichten bent ;)
Waar heb je die Buzz editie gekocht?

Suc6 met je stekje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Mesh schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:06:
Weet iemand welke level dit is in dit filmpje? (let niet op de titel :P):
http://www.youtube.com/wa...2ZVBzU4Aw&feature=related
Voor zover ik het weet is dat level niet beschikbaar in het spel, wat ik ook wel jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Zonekill schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:30:
[...]

Waar heb je die Buzz editie gekocht?

Suc6 met je stekje. ;)
Play.com
Ik ga hem wel van de week ff checken of die wel nederlands is ;) = nederlands

[ Voor 3% gewijzigd door The-Source op 14-12-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Iemand enig idee waar ik dit keypad in Nederland kan kopen?

Typen met gewone controller lukt ook wel nog redelijk in LBP, maar zo'n keypad lijkt me toch wat relaxter.. dus iemand deze toevallig in 'n webshop gezien? ik nl nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Blaurens schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:16:

Heb dit een tijdje geleden ook gepost, maar nu ook een filmpje erbij gemaakt, zodat het wat duidelijker is.
[afbeelding] KLIK

Om het te vinden: zoek op author Cristel of als level Tic Tac Toe. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Echt te gek! Knap gemaakt zeg.

Ik moet nog steeds in Dancer's Court en The Wilderniss de x4 spelers delen voltooien om op 100% te komen. Wie wil dit samen online doen? Ik heb meerdere voorbij zien komen, maar ik denk dat we het best concreet een tijd kunnen afspreken.

Morgenavond (ma 15-12) 20:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
harlekein schreef op zondag 14 december 2008 @ 20:43:
[...]

Echt te gek! Knap gemaakt zeg.

Ik moet nog steeds in Dancer's Court en The Wilderniss de x4 spelers delen voltooien om op 100% te komen. Wie wil dit samen online doen? Ik heb meerdere voorbij zien komen, maar ik denk dat we het best concreet een tijd kunnen afspreken.

Morgenavond (ma 15-12) 20:00 uur?
Wat is uw PSN-ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
de kapster komt vanavond langs, verder kan ik, moet ook nog die levels halen, voeg mij ook maar toe dan doe ik mee: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik wil ook wel meedoen...

Die in de Dancer's court heb ik nog niet, Wilderniss wel. Maar daar help ik ook graag mee natuurlijk.

PSN = Arienix

Tot vanavond! :)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Dus we hebben:

Arienix
Svennie-NL
Zonekill (PSN id gelijk?)
Harlekein (Ook PSN id. Stond in het vorige forum onder mijn username. Vroeger was alles beter.)

Ik zal de mensen wel toevoegen en inviten vanavond. Vergeet niet je torrent client uit te zetten ;)

Zelf heb ik een blutooth headset. Met dat typen gaat de communicatie erg moeizaam. Ik kan ook MSN (harlekein@gmail.com) aanzetten op mijn laptop als communicatie handig is.

[ Voor 25% gewijzigd door harlekein op 15-12-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Mesh schreef op zondag 14 december 2008 @ 11:06:
En heb een logitech bluetooth headset die ik heb gekoppeld aan mn ps3, echter als ik deze connect onder LBP dan gaat mn controller steeds uit?!? :(
Ik weet niet hoe het met de headset is, maar ik heb een logitech controller die niet werkt in LBP, heel vervelend...Misschien ligt het aan Logitech...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mijn level moet nog een paar keer geheart/gespeeld worden voordat ik de trophy binnen heb.

Kunnen jullie mij hearten aub en ook mijn level.

Mijn psn = Ro_Bu
De level heet Shorty

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Mijn nieuwe headset is nog onderweg, mijn huidige valt constant weg dus die gebruik ik niet, heb wel een toetsenbord aangesloten dus communicatie gaat prima. M aar met de armen zwaaien/wijzen, kwaad/vrolijk kijken kom je ook een aardig eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

harlekein schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:17:
Dus we hebben:

Arienix
Svennie-NL
Zonekill (PSN id gelijk?)
Harlekein (Ook PSN id. Stond in het vorige forum onder mijn username. Vroeger was alles beter.)

Ik zal de mensen wel toevoegen en inviten vanavond. Vergeet niet je torrent client uit te zetten ;)

Zelf heb ik een blutooth headset. Met dat typen gaat de communicatie erg moeizaam. Ik kan ook MSN (harlekein@gmail.com) aanzetten op mijn laptop als communicatie handig is.
Ik zal het met typen moeten doen, heb wel een media keyboard maar geen headset helaas.

Ben wel benieuwd of de lag meevalt met enkel NL medespelers, tegen die Amerikanen lagt het vaak als de neten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Nou ja, goals behaald! Ik moet zeggen dat ik als host weinig last van lag had. Ik hoop dat dat voor jullie ook zo was.

Het is wel een stuk onoverzichtelijker met zijn vieren en soms heeft de een net een ander idee als de ander. Dat maakt het moeilijker, maar wel erg grappig om 4 van die mannetjes door het beeld te zien huppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Flinke chaos idd, vooral de grotere delen van de levels (rad van instant death in the bunker bijvoorbeeld) zijn bijna niet te doen met 4 man. Bijna iedereen zit dan ergens bij de rand van het beeld, en ik ben continu kwijt waar ikzelf zit.

Maar grappig is het zeker! En ik heb dankzij jullie mijn Booty Master trophy binnen, dus bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ik weet niet wat het is maar elke keer als ik online via quick play ga dan duurt het super lang om verbinding te maken met die persoon. Als ik er eindelijk in zit en dan probeer ik van outfit te switchen duurt het ook zo'n 30 seconden en sta ik gewoon stil.

Ik heb het idee dat het heen en weer sturen van de outfits 1 van de grootste oorzaken van de belabberde online peformance van LBP is.

Verder wacht ik nog steeds op de online COOP level building patch die MM beloofde.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Laatst online: 10-09 22:09
Is eigenlijk al ergens bekend gemaakt wanneer de Hellghast Sackboy komt? Lijkt me erg geinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Chi3F schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:59:
Flinke chaos idd, vooral de grotere delen van de levels (rad van instant death in the bunker bijvoorbeeld) zijn bijna niet te doen met 4 man. Bijna iedereen zit dan ergens bij de rand van het beeld, en ik ben continu kwijt waar ikzelf zit.

Maar grappig is het zeker! En ik heb dankzij jullie mijn Booty Master trophy binnen, dus bedankt :D
De meeste levels speelde ik voor de 1e keer, dat is ook wel een nadeel, iedereen weet waar je heen moet en gaan sneller dan dat ik ging, maar het was lachen, had ook weer een trophy (75% van de price bubbles dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
ViNcE schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:30:
[...]

Ik weet niet hoe het met de headset is, maar ik heb een logitech controller die niet werkt in LBP, heel vervelend...Misschien ligt het aan Logitech...
LBP is alleen te spelen met officiële Sony PS3 controllers; wat ik overigens behoorlijk schandalig vind... :(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Hoe krijg je eigenlijk dat Snake (MGS) poppetje?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Ik zit dus nu trophies te verzamelen in LBP en het valt me op dat ik een (in mijn ogen) vrij simpele nog niet heb gehaald .. namelijk die van "de klappen van de zweep". Bij de omschrijving staat dat je 'alle' introductielevels moet spelen. Maar nu heb ik dat ene introductie level (voordat je aan de tuinen kunt beginnen) allang uitgespeeld en ik heb ook alle levelbouw tutorials al doorlopen maar nog heb ik die trophie niet.

Welke introductielevels zijn er nog meer om die trophy te kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Pilske schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 15:55:
Ik zit dus nu trophies te verzamelen in LBP en het valt me op dat ik een (in mijn ogen) vrij simpele nog niet heb gehaald .. namelijk die van "de klappen van de zweep". Bij de omschrijving staat dat je 'alle' introductielevels moet spelen. Maar nu heb ik dat ene introductie level (voordat je aan de tuinen kunt beginnen) allang uitgespeeld en ik heb ook alle levelbouw tutorials al doorlopen maar nog heb ik die trophie niet.

Welke introductielevels zijn er nog meer om die trophy te kunnen halen?
Je moet een level bouwen, en dan alle "levels" spelen en filmpjes bekijken. Soms staat er bij items in je popit nog een vraagteken hieraan zit dan nog een "level" of video.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Alle levels heb ik gespeeld en die vraagtekens in de popit had ik al gezien en naar mijn idee alle tutorials bekeken. Maar ga nog maar even doorkijken dan .. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht met spanning tot mijn versie van LBP naar me opgestuurd wordt, zou als het goed is vandaag moeten worden verstuurd. (Had hem afgelopen zondag voor 34 euro gekocht) en heb zoveel goede verhalen gehoord dat ik het nu wel eens wil zien. Dit spel valt namelijk volgens mij niet in een paar woorden uit te leggen en van de filmpjes en dergelijke werd ik ook al niet echt veel wijzer.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Met een woord zou ik het willen omschrijven als geniaal ;). Ooh en verslavend eigenlijk ook nog. Ik verwachtte er niet veel van, ik heb het toen in m'n PS3 bundel gekocht omdat ik er hier op GoT wat over gelezen had. Een maal geinstalleerd en gamend vond ik het echt 'n fantastisch spel, simpel maar boeiend. Nouja je merkt het vanzelf wel !!

Ik had eerst zo'n Sony qwerty opklik toetsenbord bij shopto.net besteld maar die blijken dus nogal érg veel te duur te zijn. Nu maar bij Amazon.co.uk besteld scheelde me zo'n 5 pond, alleen zijn ze nergens meer op voorraad. Erg jammer hoop dat ze snel kopen kun je LBP tenminste 'n beetje fatsoenlijk online spelen.

Mensen die nog zin hebben om samen 'n aantal 2x & 4x stages te doen voeg me maar toe aan je buddylist :D ! PilskeM (aan de TS mag ook of moet ik daar ff voor pm'en?}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Mensen die nu vrij zijn of net als ik ziek in bed liggen en nog wat levels willen halen, kunnen mij nu toevoegen. Mijn PSN is Mellaah.

Signature?

Verwijderd

Hij was gisteren al binnen toen ik thuis kwam. Heeft even geduurd voordat ik kon spelen, moest ook namelijk nog even een update van het systeem doorvoeren. Heb nog maar kort gespeeld en liep eventjes vast toen ik een ophaalbrug moest openen, denk dat ik inmiddels wel weet hoe dat moet..maar alle begin is moeilijk enzo...

• GonzoNL

GonzoNL

Mijn veld zit nu op 45 plays ongeveer, zou ik jullie lastig kunnen vallen en vragen aan degene die hem nog niet gespeeld hebben hem even te willen spelen zodat ik mijn 50 plays trophy nog uit dit veld kan slepen? :)

Hij heet "Escape from Goznoi" door GonzoNL, te vinden op Goznoi.

Tips/suggesties voor mijn volgende veld of ter verbetering van deze zijn welkom. :)

[ Voor 8% gewijzigd door GonzoNL op 18-12-2008 15:59 ]

• Pilske
Ik zal zo eens even gaan kijken, ben zelf ook trophys aan t verzamelen (nog geen bouwers trophy's). Binnenkort maar eens 'n 4 players online spel winnen & levels acen valt reuze mee.

Trouwens weet iemand over die "je hebt de poet" trophy of alle prijsbubbels die grote dingen zijn of ook al die kleine :| ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
edit:
Hmm.. nvm, het is blijkbaar voor een aankomend level pack.

[ Voor 80% gewijzigd door Morphix op 19-12-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Pilske schreef op donderdag 18 december 2008 @ 18:24:
Ik zal zo eens even gaan kijken, ben zelf ook trophys aan t verzamelen (nog geen bouwers trophy's). Binnenkort maar eens 'n 4 players online spel winnen & levels acen valt reuze mee.

Trouwens weet iemand over die "je hebt de poet" trophy of alle prijsbubbels die grote dingen zijn of ook al die kleine :| ?
Alleen de grote, dus die met stickers of objecten erin.

Ook ff dat Goznoi lvl gespeeld, ziet er goed uit! :)

Kom af en toe wel pareltjes tegen qua community levels, alleen je moet wel goed zoeken, kom continu dezelfde levels tegen (trophy levels vooral)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
@GonzoNL:
Ik had 'm gister na het eten even gespeeld en ik vond hem wel leuk, alleen die keyguards (ofzo) zijn soms 'n beetje lastig te positioneren en sommige spronen zijn echt vervelend om te maken.
Voor de rest leuk level, vooral die 'spookjes' bovenin, mooi gedaan qua timing enzo ! Ik heb er even op lopen vloeken, eigenlijk zijn ze namelijk best makkelijk maar je moet wel opletten dat je er geen fout in maakt.

leuk level ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Dankje :)

spoiler:
In het begin bij die berg zit er achter dat kleinere bergje nog een grab switch met een kabel naar boven, een 2e route om bij de spookjes te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
LBP-MGS (trailer)
LBP rouleert + MGS rouleert = OMG rulzzz them all!

Geweldig!

Dus is er echte AI tegenstanders en wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Is dat dat LBP pack voor $ 5.99? If so, ookal speel ik helemaal geen MGS :P ga ik die denk ik wel kopen, levels zien er vet uit, en paintball wapen :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Schijnbaar is het $6 voor 4 characters + $6 voor het levelpack (waar ook nog een kostuum in zit).

Komt dus samen neer op €12...

edit:
Ik heb een aantal mensen uit de TS toegevoegd :w Want afgezien van die ene kennis die een PS3 heeft is alleen ook maar zo alleen..

[ Voor 35% gewijzigd door Morphix op 22-12-2008 00:46 . Reden: Mag ik nu ook in de OP? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek ook nog mensen voor de laatste 3 levels 100% uit te spelen.

Mijn PSN is abZurdo. Voeg me maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die wat 2x en 4x levels willen spelen, voeg me dan maar toe PSN id is: Jarhead1980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Soms wordt het gebouwde materiaal bij mij rood. Even later is het weer normaal. Waarom is dat?
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste